Tékozló Homár

14 mega forgalom a Pannonnál 18 ezer forint

2009.11.04. 13:14 | jackyll | 78 komment

A Homár ezúton tisztelettel kérné a mobilszolgáltatókat, hogy az előző évezredben létrehozott internetes csomagjaikat most már tényleg szüntessék meg. Egyúttal törölhetik a Kb alapú elszámolást is. Amikor már azt hittük, hogy a Vodafone árazása a legelavultabb, kiderül, hogy nem:

Ehavi Pannon GSM számlám kiverte nálam a biztosítékot. Előre le kell szögeznem, nincs mobil internet előfizetésem, igazából nincsen nagyon rá szükségem - bár tudom, emiatt rögtön bekerülök a "nem lehetek sikeres" kategóriába. Történt azonban, hogy múlt hónapban egyik reggel muszáj voltam pár oldalt megnézni vidéken gprs alapon, kilobyte alapú elszámolással. Tegnap érkezett meg a számla, ahonnan kiderült, hogy kemény 14,500 kilobyetotot használtam el, vagyis nagyjából 14,16 megabyteot. Eme hatalmas adatmennyiségre vártam nagyjából egy 2000-3000 forintos számlát, ami véleményem szerint még így is pofátlanul magas összeg lett volna, de nem számít, gondoltam egyszer élünk. A számlát kinyitva azonban jött a döbbenet: a 14,16 megabytera a Pannonnak volt pofája 15.080 forintot elszámolni, ami bruttó 18.850 forint.

Nem tudom, a kedves Pannon Gsm árképzési osztályánál hol élnek? Ilyen díjszabás szerintem Togóban, vagy Botswanaban sincsen, pláne nem 2009-ben. Értem én, hogy végtelen drága díjszabást kell arra nézve alkalmazni, aki nem fizet elő valamelyik nagyszerű mobilinternet szolgáltatásukra - de hadd kérdezzem már meg: NEM TÚLZÁS EZ EGY KICSIT?

Milán

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

penelop 2009.11.04. 13:15:26

penelop első vót!

penelop 2009.11.04. 13:16:39

@penelop: tévedtem!1 század másodperccel!

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2009.11.04. 13:17:08

Szerződtél, vállaltad, szolgáltattak, mi a probléma?

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2009.11.04. 13:18:21

@penelop: 1 másodperc sokat számít ;-) Biztos GPRS-el mentél, nem valami GSM modemes behívós csodán? Igen durva... A vodánál 1 mega ingyenes, mondjuk az wap, arra elég is szokott lenni. Inkább valami free wifi spot még gyorsétterembe is érdemes elmenni emiatt. Megoldás egyébként a feltöltőkátya...

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2009.11.04. 13:20:58

Amúgy meg kérj méltányosságit, húzd az ügyet ahogy csak tudod alkudjatok meg. Hátha.. Max korlátozzák a hívásaidat zsarolásképpen, erre fel kell készülni.

Ekkora méret kétszer a google maps, csak nem tévedtél el valahol?

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2009.11.04. 13:22:20

@penelop:
l
e
m
a
r
a
d
t

e
g
y

s
o
r
e
m
e
l
é
s

a posztolónak írtam vala, ezúton pótolnám :)

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2009.11.04. 13:23:21

@penelop:
s
o
r
e
m
e
l
é
s
maradt ki, ezúton pótolnám :), ugyanis a posztolónak írtam vala.

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2009.11.04. 13:24:02

hehe, szabad rablás van, amit szabad piacnak hívnak.
ahogy fletó mondta: el lehet menni másik szolgáltatóhoz!
...vagy valami hasonló.

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2009.11.04. 13:25:34

hopp, ez lehet kétszer ment el, bocsi érte, belassult mint egy reumás csiga.

off: Amúgy nem ide tartozik, de hátha műértő közönségre találok :) 25m wifi antennához való zsinórt csatlakozóval tudna valaki eladni/készíteni nekem ?

itschykhatschy · http://www.itschykhatschy.com/ 2009.11.04. 13:29:15

Uhh. Ez sajna szaxxi. Vajon miért haldoklik már egy évezrede a WAP?

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2009.11.04. 13:42:29

Hát ezért van az, hogy ha a pusztában jut eszembe, hogy kéne valami a netről, akkor felhívom egy ismerősömet, és megkérem, hogy nézze meg. Megnézi. Megmondja.

Persze nagyon durva a 3 perces beszélgetés díja is, ha a magyar fizetésekhez nézzük! :)

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2009.11.04. 13:44:33

@Itschykhatschy:
nem haldoklik az - csak senki nem fejleszt rá :)
az emilek push to wap dolga volt talán az utolsó

Pedig annak idején fórumokat csináltunk wapon meg csetszobákat, amire sztem most is lenne igény, ha vannak olyan emberek akik sms/teletext oldalakon képesek erre...

bounty123 2009.11.04. 13:44:38

T-nél ugyanilyen tarifáért megy az előfizetés nélküli elszámolás, GPRS STARt vagy mi ilyesmi a neve. Énis azt használom, és bizony nem megágban hanem kilókban kell reszketve számolni a forgalmat.

mtibee 2009.11.04. 13:46:56

Mobil Internet Napijegy: 200 Ft/nap, és 10 MB-os forgalmi keret...

májgeriberi 2009.11.04. 13:49:21

"NEM TÚLZÁS EZ EGY KICSIT?"

de igen, az!

Roltii 2009.11.04. 13:49:36

@sambalabammbumbumm:
antennaboltba próbálkozz, de tudnod kell az antennán és a wifi cuccon levő csatlakozó típusát is...A legegyszerűbb, ha elviszed azt is... Elég sok fajta csati létezik...Egyébként nem olcsó buli, a csatik olyan 1-2e/db forint környékén vannak, a kábel is sok száz forint méterenként...legalábbis amikor utoljára ilyet vettem ennyi volt.

Rejtélyes 2009.11.04. 13:52:19

Vodánál előfizuval van 800 ft-os net, 12 megáig gyors, onnan gprs, de nincs plusz költség :) És nem lassú, csak nem szabad youtube-ot nézni vele :D

Rejtélyes 2009.11.04. 13:55:46

@sambalabammbumbumm: Tőlem lehet venni, 10000 ft/méter, speciális pehelykönnyű változat :) De falon át nem lehet vezetni :) És csak én tudom karbantartani, 20000 ft+kiszállási díj/alkalom :D

Lásd Király új ruhája c. film :D Ugyanaz az anyag. :)

miju 2009.11.04. 14:03:23

talán meg kell volna nézned milyen szolgáltatásod van.Mobil internet Start 10 Kb/13 ft.ezzel ki az a hülye aki nekiáll netezni.Vodánál meg a T-nél is van ilyen.hasonló árfekvéssel.

Secnir 2009.11.04. 14:10:28

én mostan vettem telefonyt, SE C905.
rajta wifi-gps-googlemaps.
valami megérdzés folytán (illetve rutinból) az MMS letöltés kivételével mindenféle hálódzati forgalmat letiltottam.
gps megnyit tesztcélból (mondom, jól megnézem HUN vagyok). erre elindul googlemaps (idáig jó), és elindulna a wap. de letiltva. elindulna gprs, de letiltva. mondja nekem nem tudja letölteni a térképeket. áhá, mondom, iten van elhantolva az eb.
wifi bekapcsol, public netre fel, és tádám! máris müxik perfecte.
t-mobilos baszások továbbra is letiltva...

Taknyosmakikaki 2009.11.04. 14:11:33

basszák meg a mocskos multik de leginkább az aki ezt engedi, az is megvan véve kilóra
a héten fel is bontom az egyik előfizetésemet a vodánál, így harcolok a mocskos imperialista férgek ellen :)
fúj mobilszolgáltatók , majd ha itt lesz a Turul GSM akkor eljő az igazság :)

neked ugatok 2009.11.04. 14:19:08

meg vagy lepve? én a lottószámokat néztem meg vasárnap a balatonon, www.lotto.hu, kb 400kb adatforgalom (0,4mb), és fizettem ezerötszázat...
t-mobile, nyáron
(azért néztem meg, mert elfelejtettem lottózni, és biztos voltam benne, hogy nyertem volna :) )

KoLa_0 (törölt) 2009.11.04. 14:23:30

Teljes mértékben posztoló a hibás. Ha valakire rájön netezés mobillal és nincs netcsomagja, hívja fel ügyfélszolgálatot kérje már a legkisebb net csomagot ~80-150 mega adatforgalom szolgálatatótól függően és nemkell rettegnie és abban pillanatban használhatja is, ja és ha már nincs szüksége rá, lemondja és még lehet szerencséje is lesz, mert álatlában ezt időarányosan számlázzák és megussza pár száz forintból, de ha telejs hónapot kikell fizetnie, akkor sem több 10000 hanem 1-2 ezer.

Ugyandehogy (törölt) 2009.11.04. 14:46:31

@sambalabammbumbumm: elárulom a titkot: a wifi drótnélküli.

:D

VilMarci 2009.11.04. 14:54:34

@KoLa_0: Azért a használat utáni lemondással óvatosan. Lehet, hogy kiszámláznak neki mondjuk 1 napi arányos havidíjat, de azzal párhuzamosan a napi arányos adatforgalmon (1-2 MB) felüli részt durván kiszámlázza. Szerintem :)

moli 2009.11.04. 14:57:24

ennyi penzbol tizszer felhivhattad volna a matav kulonleges tudakozot.

Pepin bácsi 2009.11.04. 15:16:21

mobil internetet kizárólag az ALDI-ból.
mínuszba is lehet menni

light 2009.11.04. 15:31:26

@Pepin bácsi: ez csak félig hülyeség, mert az osztrák Aldiban (Hofer) azt is lehet venni :)

homargeci 2009.11.04. 15:44:40

Kedves kommentelők,
igaza van annak, aki azt mondja, meg kellett volna néznem, vagy jobb esetben tudnom kellett volna, hogy milyen csomagban vagyok. Ez igaz, de nem gondolom, hogy ez akkor is normális, bármilyen díjcsomagban is legyen az ember, hogy ennyi adatforgalomra ennyit fizzesen ki.
A hülyét pedig kikérem magamnak.

homargeci 2009.11.04. 15:51:37

@KoLa_0: Aham, értem, és mivel soha nem használok ilyen szarokat, csupán ebben az esetben muszáj volt, biztos ki kellett volna ezt szopnom a kisujjamból.
Ha használnék ilyen szarokat, akkor biztos tudtam volna, de így nem tudtam.
Én vagyok a köcsög, a hülye és a hibás is.
A szolgáltató véletlen sem az, hogy 14 megára 2009-ben 18.000 forintot számláz. Nem, a szolgáltató az fasza gyerek.
Bravo.

BigKahuna · http://www.autostat.hu/markatoertenetek/7-markatoertenetek/354-honda 2009.11.04. 16:22:55

ez a lehúzás tényleg felháborító... mivel került a pannonnak ez a szolgáltatás bármivel is többe mint egy egyszerű mobilnet? amúgy arról van szó mindig, hogy milyen frankó dolog hogy a mai mobilokkal már netezni is lehet, de persze senki nem használja ezt mert méregdrága (kivéve ha van wifi vevő benne, de ahhoz a szolgáltatáshoz a szolgáltatónak ugye semmi köze)

Micsoda??? Ez nevetséges!! 2009.11.04. 16:45:12

Azokat a döntéshozókat, akik a kommunikációs ipar/üzletágban dolgoznak és még mindig kilobyte-okban gondolkodnak, mind falhoz kellene állítani és egyesével tarkón lőni. Nem cigányokat kell irtani, hanem az ilyen proletárdiktatúrában nevelkedett balfaszjancsikat, akik a terabyte-ok korában még mindig a szerencsétlen nyomorult kilo- és megabyte-okkal élik életüket nap, mint nap és szívjék az előfizetők vérét, mint egy pióca.

XCat 2009.11.04. 16:59:35

@homargeci: Nyugi már.. reklamáld meg, aztán főnök főnöke, annak a főnöke, stb.. hisztikézzél sokat és mindenkinek, aztán majd jól megunják, és mondanak valami kompromisszumos megoldást.
Abból meg végképp ne csinálj ügyet, hogy homáron ki mit mond. Ez olyan, mint egy szép, nagy, onlány pöcegödör, amibe mindenki belehányja, ami a kis lelkét nyomja.. és mivel senki nem mobilról nyomja, ingyér is van. ;)

Megdobbent 2009.11.04. 18:06:30

Najo veletek nem lehet. Aki ezek utan meg mindig nem az ALDIban vasarol mosolygos moblt mosoly elofizetessel, totave ajanlasra, az miert csodalkozik? :(

Nekem bezzeg wifis faszatelefonom van, eszebe sem jut mobil iranyba engedni a net kereseket, eleve hozzarendeli a SIM1 adatprofiljahoz. Igyaztan nem is szophatok nagyot, igaz: a pusztaban nem is akarok netezni. Plane nem telefonrol, hat konyorgom nincs az a safari, opera vagy mifene, ami azert meghozza a filinget :)

De vaganykodni jo free wifi korzetben :>

Napersze azert arcoskodom, mert megjott a pannon szamlam, es pont ennek a idejen nyomtam guglimaps-t meg egyebeket sulyos gigaszamra probalgatasdibol. Es halistennek egy fia adathivas nincs a szamlan, mitobb kevesebb, mint a multhavi :> De meg nem MINUSZ!!!

Fénnyel teli esernyő 2009.11.04. 18:13:36

A homeopátia még segíthet. Egyébként nem egy ASS márkájú internet csomagba futottál bele?

andif1 2009.11.04. 19:01:54

Ekkora használatnál tényleg magas ez az összeg, de érdemes lett volna utánajárnod a díjaknak.
Ha külföldre mész például, akkor sem kérdezed meg, hogy mennyi be fog kerülni a "kinti" hívás?
Egyébként én ilyen problémánál a szolgáltatót hívnám először, hogy lehet-e valamit tenni és nem a neten kezdenék el fikázni. De nem vagyunk egyformák...

hatesz 2009.11.04. 22:35:31

az ALDIba kellett volna menni, ott mosolyogva adták volna ingyen oda az internetet

ALW 2009.11.04. 22:38:37

Én már nem lepődök meg ezen, mikor meglett az Iphone nagy nehezen, elkezdtem használni, aztán néha furcsa volt, hogy fel se léptem a netre és jelezte, hogy frissítések érhetők el az alkalmazásokhoz, meg néha, mikor láttam, hogy behalt a wifi töltött tovább, de nem tulajdonítottam neki nagy jelentőséget.

Aztán.

Jött egy ilyen sms:

Az ön adatforgalma elérte a 15 mbyte-ot, ha kedvezőbb feltételekkel akar internetezni, válassza vmelyik... stb.

Aztán megnézem az egyenlegem... még csak negyedike van ééés 9600 forint!
UUH

Ügyfélszolgálat izzít...hát igen nincs csomagom ezért valami 1000-1500 forint a megánkénti ár (!!!!!!!!!), de nagyon kedvezően válthatok valami csomagra és általában szoktak is(!!).

De mivel Mátrix-os vagyok (ez egy ilyen jó nagy létszámú hálózat) a legtöbb, amit be lehet kapcsolni rá, az NET200 havi 3400 forintért... amivel 200 megát lehet letölteni, minden további egy ezres.

Aztán a NET30-at válaszottam..elképesztő adatmennyiség ez havi 1300 forintért...

Azé bazz, betárcsázós modemmel se került ennyibe az élet.

Kravitz 2009.11.05. 01:50:11

Azért az emberek még mindig jóhiszeműek. Sajnos, vagy szerencsére, ez csak szemlélettől függ. Szerintem szerencsére.
Azért a legtöbben szeretnénk olyan világban élni, ahol nem kell minden egyes apróságnak 4forrásból utánanézni, és 30féle lehetséges következménnyel előretervezni, közbe' állandóan lesni hátrafelé, hogy honnan jön a "kés".

Ez tipikusan fenesegondótavóna-helyzet.

Igen, utánajárhatott volna, satöbbisatöbbi.
De akkor is 15mega bámeg!

Mondjuk van egy üres fél órád, beülsz egy eszpresszóra valahová. Rápillantva az árakra, kalkulálsz egy ötszázasra borravalóval együtt. Erre kapsz egy számlát 50k-ról, és amikor hápogsz, ez a válasz: "Dehát ott van az itallap alján az apróbetűs rész. Délután fél 3 és 3között 50.000 a minimum cehh! Nem tud olvasni?! Megitta, vagy nem? Tessék fizetni!"

Csalááás... Akinek meg ez tetszik, hát tapsikoljon örömébe, hogy ilyen is van.

És ha külföldre megyek, akkor se járok utána a díjaknak, annál sokkal érdekesebb az élet, hogy apróbetűk bogarászásával, meg ilyen bizbazokkal töltsem.
Csak keresek egy újságost, veszek 20euroért kaparósat, amin aztán 4-5 órán át magyarázhatok haza.

Chapell 2009.11.05. 02:44:09

Baszki hány szerencsétlen szopja még ezt be? Ott van párszáz forintért a mobil napijegy, 20 megát netezhetsz vele. Pont az ilyen "Meg kell néznem valamit, de csak egyszer" scenariokra találták ki.

Doktor Kotász 2009.11.05. 02:45:00

Bemenni, rákérdezni, hogy mi ez a lehúzás, és ha nem csinálják vissza, akkor csókolom, ott helyben felmondani a szolgáltatást.

dugcy 2009.11.05. 07:01:09

Feltételezvén, h a posztoló ismeri a homárt - hiszen leírta ide a problémáját, biztos találkozott már több ilyen esettel. Akkor meg mégis miért futott rá? Ráadásul most 1 hónapig ingyen adnak 20 megát.

2009.11.05. 07:15:31

Hálistennek nekem cégesen le van tiltva a mobilnyet, így nem tudok ilyet beszopni.

homargeci 2009.11.05. 08:56:50

@Chapell: Igen, ebben is van valami, mindenesetre budapesti lévén szombat reggel fél hétkor Nagykanizsán biztos tudtam volna szerezni egy 20 megás mobiljegyet...

Manci néni, a szomszéd 2009.11.05. 09:11:43

Drága kedves posztoló! Miért nem olvasunk?

www.pannon.hu/egyeni/szolgaltatasok/internet/mobiltelefonon/napijegy/

Van a pannonnál internet napijegy, 200 Ft-ért / 10 MB

SzexcentrikusAnyacsavarBecsavarodása · http://www.youtube.com/watch?v=2RiEy4es6lU 2009.11.05. 10:09:52

Én csak annyit jegyeznék meg, hogy tök jó hogy az újabb telefonoknál már le lehet tölteni a szoftver frissítést, csak kár, hogy horror áron....
A telefonom hétfőn letöltötte, ez csak 2200ft-ba került. Kár hogy a mobil-internetes sim-kártyával erre nem volt hajlandó, pedig elvileg működnie kellene.Akkor talán nem kellet volna fizetnem érte....

SzexcentrikusAnyacsavarBecsavarodása · http://www.youtube.com/watch?v=2RiEy4es6lU 2009.11.05. 10:14:44

@the-real-tika: és ami még lemaradt: nem kaptam egyenleg értesítőt a művelet után. ( Persze meg lehet nézni a pannon online-on ). És ez csak azért vicces, mert mielőtt letöltötte volna a frissítést
a telefon, 108Ft volt az egyenlegem.... most -2000 valahány ft.

Feltöltő kártyás tartozásnál mit csinálnak, behajtják?

moli 2009.11.05. 11:09:42

@homargeci: akkor direktben rakerdezek: mi a baj a matav kulonleges tudakozoval? van elottuk net, rakeresnek barmire.

homargeci 2009.11.05. 11:25:20

@Manci néni, a szomszéd + @moli: MERT AD HOC JELLEGGEL KELLETT HIRTELEN RÖGTÖN NET. Mivel nem volt előttem másik net, ezért HONNAN A FASZBÓL SZÍVTAM volna ezt ki?
mind1, hiába koptatom a pofám, a normálisabbja megértette, a többiek nem.

Egyébként meg leszarom a napijegyet, bármilyen díjcsomagod is legyen, a majd' 19.000 ft a 14 megára TÚLZÁS 2009-ben. Aki kicsit is értelmesebb az kivette ezt már a posztból, nem baj, ülj le fiam, egyes.

Lehet itt ugatni hogy miért nem olvasol, meg napijegy, meg kisfaszom, 14 megának nem kéne SEMMI körülmény között több, mint 18.000 ftnak lenni.

Bírom hogy mindenki kurva okos, nem tudom, miért nem mentek el rögtön és szopjátok le az összes távközlési cég vezérét?

napalm 2009.11.05. 11:33:49

@Corrio:
nézz utána szerintem, a matrixosok is igényelhetnek nagyobb adatcsomagot már.
én is benne vagyok egy ilyen matrixos brigadériában, voltam 2 gb-os csomagban.

CID 2009.11.05. 11:48:22

homárgéci : jó nagy tuskó vagy te bazze, ne itt oszt az észt, hanem a Panonnál.
Aki ekkora tuskó, az azt hiszem megérdemli azt a pár ezer forinot :) Remélem azért ki bírod fizetni, s nem a gyerek szája elől veszed el a kenyeret.
Egyébként, meg volt már vagy 3 ilyen post az utóbbi pár hónapban.

homargeci 2009.11.05. 13:44:09

@CID: nem én osztom az észt, hanem ti, akiknek egész nap más dolga sincs csak a homár böngészni.
Az értelemsebbek ki bírták venni a mondanivalót a posztból, utána is leírtam kétszer, mégis jött az osztás.
Tuskó vagy te a kedves mamáddal együtt.
Képzeld ki bírom fizetni, sőt, még arra is marad pénzem, hogy téged kifizesselek, miután leszoptad majd a faszomat

További szép napot te észosztó tuskó

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.11.05. 13:51:25

de hadd kérdezzem már meg: NEM TÚLZÁS EZ EGY KICSIT?
Nem, lúzerség nem előre tájékozódni, aztán homározni

"14,500 kilobyetotot használtam el, vagyis nagyjából 14,16 megabyteot"
Számolni, számolni és nem belekeveredni
Hány micsoda volt akkormost? Mert a kettő nem ugyanaz

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.11.05. 13:55:28

Na, most látom, hogy gyorsan kellett.

Háááát, az üditő is többe kerül a sivatagban, ha megszomjazol, mint a sarki bótban
Nem kell csodálkozni, a "sürgős" GPRS biztos behozta az árát

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.11.05. 13:58:20

@Doktor Kotász: És átmenni a másik genyóhoz
Jó önkormányzat/lánykori nevén tanács :) /

selyemhegedu 2009.11.05. 13:59:36

@homargeci: nyugi, tobben ugy gondoljuk hogy tokre igazad van, csak nem szolunk bele az emelkedett diskurzusba.

homargeci 2009.11.05. 14:15:24

@horex: jajj, bocs, stilisztika tanár úr
nem pontot tettem a 14.500-hoz
ajj, most mi lesz?
egyébként meg mindenki értette, aki akarta
aki nem, az eddig sem, és ezután sem fogja

egyébként utoljára írom, AD HOC módon kellett a net (bár kétlem, hogy tudnád mit jelent, hiszen ha tudnád, nem kérdeznél megint ostobaságot) tehát NEM TUDTAM ELŐRE TÁJÉKOZÓDNI

NEM TUDTAM ELŐRE! HIRTELEN KELLETT! MEGÉRTETTED MÁR VÉGRE A 10 ccm-es agyaddal?

homargeci 2009.11.05. 14:17:52

@selyemhegedu: erre írtam, hogy a többség értlemes, és megértette elsőre

arról, hogy felmegy a pumpa az értetlen parasztokon, nem tehetek, ilyen vagyok, így születtem

ha jogos cuccot írna vki, akkor ok, elfogadom, de faszságokat, meg ostobázást nem bírok elviselni

elnézést a békés többségtől, én sem így képzeltem el és álltam alapból hozzá hogy ennyire kell majd osztani a magukat okosnak képzelő "jóindulatú" értetlen parasztokat ;)

anarcho78 2009.11.05. 14:39:57

vodafone 3 MB 4000 Ft. grat, bár mi vagyunk a hülyék, hogy használtuk

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.11.05. 14:57:45

@homargeci: Nem a pont vagy a vessző a gond, hanem a Mb-ot és a kb-ot ugyanannyinak veszed
Ha tizedes veszző vagy pont, akkor
helyesen 14,500KB 0,0145MB
irva:14egész-öt kilobájt=0-egész-száznegyvenöt ezred megabájt

Érted azzal az empty agyaddal már?

Amugy meg röhögni járok ide nem mérgeskedni
:)

selyemhegedu 2009.11.05. 16:53:02

@homargeci: mondjuk hogy ha "de faszságokat, meg ostobázást" nem bírsz elviselni, nem is ertem miert a homarra irtad a sztorit...

Chapell 2009.11.05. 17:59:22

@homargeci: Mibe tart felhívni a Pannon ügyfélszolgálatot? Szerintem éjjel-nappal működik és pont erre van fenntartva. 14 megabájtot meg nem tudsz letölteni 2-3 perc alatt, pont ennyibe tartott volna felhívni őket. Na igen, utólag könnyű okosnak lenni, de te is láthatod, más is elbalfaszkodta már ugyanezt, köztük én is, ezért tudom :D

2009.11.05. 23:18:59

@Chapell: akkor hívd föl anyádat is, és telefonáljatok együtt...

CID 2009.11.06. 20:00:52

@homargeci: Hogy, te milyen szánalmas kis surmó vagy :)

tapmancs 2009.11.06. 20:10:37

Kedves Homár-szerkesztőség!

Szeretném szíves figyelmetekbe ajánlani az NHH hírközlési fogyasztói jogok biztosa (!) által kiadott sajtóközleményt a www.nhh.hu/?id=hir&cid=9215 címen.

Ajánlom szíves figyelmetekbe, mivel ebben kifejezetten a fogyasztó felelősségét hangsúlyozzák ki, miszerint ba-meg, válsszál körültekintően csomagot, és ne utólag sírjál.

Nagyon csúnya, nagyon rossz meg minden, de akkor is. Kurvára vegyél olcsóbban kilós kenyeret, ha tudod, hogy annyit eszel, mert negyedkilósból négy darab az háromszorannyiba kerül.

andif1 2009.11.06. 21:46:45

Nem hiszem, hogy azért, mert valaki nem ért Veled egyet már "értetlen paraszt".
Igen, sokat számláztak, de szerintem mindhárom szolgáltatónál így jársz, ha nincs bármilyen GPRS csomagod.
A szolgáltatót inkább szerintem az minősíti, hogy ha Hozzájuk fordulsz, akkor mit kezdenek a problémával.
Téged pedig a hozzászólásaid minősítenek.

CID 2009.11.08. 16:08:24

homargeci . remélem olvastad tapmancs linkjét ? Látod, látod, te hivatalosan is selejt vagy. :)

Répalaki Edömér 2009.11.08. 18:26:46

@horex:
@horex:
Sajnos mi magyarok nem vagyunk meghatározó nemzet a matematika, informatika és könyvelési világtrend nagyjai között (lehetne sorolni sok-sok példát, hogy még is, de fentebbi-alábbi problémával kapcsolatban sajnos csöcsölünk). Tudni kell, hogy valamilyen véletlen folytán, az ősi szittya nyelvben a vessző tagol, azaz a mondat egyes részeit választja el, vagy felsorol (pontos vessző esetén tartalmilag is elkülönít), míg a pont annak véget jelöli. Így van ez szinte mindenütt a világon, ahol a latin betüket használják. (Fogalmam sincs, hogy az egyiptomi hieroglifák, a héber kvadrát írás, a kínai kanji, a japán hiragana-katakana és egyéb ázsiai kaligráfiák mit használnak, de mi maradjunk a Pannon pusztában szolgáltató pannon puma cégnél.) Ebből származtatva, a tizes számrendszerre alapuló matematikai számok ábrázolásánál megszokott dolog, hogy az ezres csoportokat elválasztó jeleket vesszővel, míg a tizedesjegyek kezdetét ponttal jelölik. Ha nincs tizedes érték, akkor azt visszintes vonallal (negatív elő- vagy gondolatjellel helyettesítik, de el is hagyható) Mit ád a jó öreg csodaszarvas, de mi hunok ezt fordítva használjuk. Mondok példákat:

18,850.- HUF máshol
18.500,- HUF magyar honban

14,500 kB máshol
14.500 kB magyar honban

18'000.- HUF szoktam én írni
14'500 kB szoktam én írni

Tessék jól megnézni a magyar billentyűzet numerikus részén, hogy a DEL gomb felett bizony nekünk vessző van, míg az angol, német, s.í.t. eszközökön pont. "A Google képkereső teneked a barátod."
Ja, ezt a s.í.t.-et meg egy 15 millió forintos ipari gép másfél évvel később leszállított "magyar nyelvű" kézikönyvéből tanultam. Nem "és a többi - stb.", hanem "és így tovább - s.í.t.". Mindig kuncogok, mert az "s" után "h" betűt ejtve az angolul értők azonnal megtudják milyen munka is ez...

Konkrétan a poszthoz:
Posztoló benyalta. Tudja ő is. Nem hülye. Figyelmetlen. Bosszankodik, mint szinte mindenki, aki szembesül a hibáival. Az természetes, hogy sokan egyetértünk azon a felháborodásán, miszerint a mocskos kapitalista pénzhajhász cégek szeretik lehúzni az embert. Mert meddig tartana a rendszert paraméterezni, hogy bizonyos esetekben automatikusan kapcsoljon át kedvezőbb tarifába. Illetve ez nem egészen korrekt, de mondjuk pár ezres netezés után küldjön egy értesítőt, akár a 30-50 forintos SMS díját levonva is, hogy "Hé, pajtás! Sok lesz ez, válts / aktiválj díjcsomagot, így és így...!" Érdekes, hogy régen, a nagy "hontalanok nevére előfizetéses" visszaélések korában, már 1-2 tízezressel megemelkedő számla esetén azonnal hívták az embert, hogy tényleg ő használja-e a készüléket. Sőt volt, hogy lekapcsolták, amíg be nem fizetett egy "előszámlát". Azt hiszem volt a Homáron is ilyen poszt. Biztos nehéz lenne átállítani, percekről és percdíjakról forgalmi adat és adatdíj figyelésre, mi? Most meg repkednek a húszezresek a kilo- "meg-a-bájtokért"...
Magyarország,
szeretem.

Répalaki Edömér 2009.11.08. 18:38:34

A lényeg lemaradt, kedves Horex.
A posztoló bizony keveri rendesen, mert egyszer ezres választónak (14,500 kB), másszor pedig tizedes választóként használja (14,16 MB).
De ilyesmibe belekötni...? Amikor értjük a dörgést, mindannyian?

Répalaki Edömér 2009.11.08. 21:09:36

Azon gondolkodtam, hogy ez nem működne-e az élet más területén is?
Pölö, az autópályákon:
Vesz az ember matricát, simát. De ha behajt a belső sávba, akkor jön a csekk, kilométerenként 100 forintjával. Viszont lehetne kapni drágább matricákat is, X száz km vagy korlátlan belsősáv használattal. Ha túllépi az adott km-t vagy a 130km/h sebességet, akkor a kocsi letiltana 60-ra és kimenne a szélső sávba a számlázási iőszak végéig.

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.11.09. 12:15:37

@Répalaki Edömér:
" magyar billentyűzet numerikus részén, hogy a DEL gomb felett bizony nekünk vessző van"

Megnéztem, bizony nekem nincs igy.
E-DE L gomb önmagában áll és csak DEL-el :)
Elárulom a +oldást
Videoton 128 gombos , tán '90-ben gyártott billentyűzet. A DOS alá még vezérlő progit is be kellett tölteni hozzá :)
A többivel tökéletesen egyetértek veled
Viszon ősi homar szokás szerint , ritkán simogatjuk a posztoló buksiját
Értettem persze tökéletsen az ő gondját
Csak, a káka és az ő csomóját kerestem :)

anchee 2009.11.12. 15:27:12

igen,ismerős szituáció.mikor elköltöztünk,és még nem volt internet,anyám is megvette a mobilnetet a pannonnál,(persze nem kérdezett volna meg senkit,mi a jobb,várni meg nem várt volna 2 hetet mert netfüggő).a végeredmény az lett,hogy az 512mbos megengedett adatforgalom hejett havi kb 2-3 GB lett,ami két hónapra összesen 120ezer(!) forint!! utána lerakta a netet,mert bekötötték a UPC-t(persze a két héttel későbbi ámde jóval olcsóbb és jobb digit nem várta volna meg.le nem mondta igy a számla mai napig nő.és fizesse ki a 100ezres fizujából. szemétség a pannontól,azonban itt inkább anyám a hülye.:P

efgea 2009.12.16. 07:40:35

Sajnos én is találkoztam ezzel a problémával, mindjárt fel is hívtam az ügyfélszolgálatot, akik azt javasolták, hogy írjak nekik levelet. (szintén Pannon) nekem 22MB-ért kellett volna fizetnem 29e Ft-ot. Viszont pozitív meglepetés ért, ugyanis a kérelmemet elfogadták, és már ki is küldték a jóváíró számlát. (igaz előfizettünk 1000Ft-ért egy 100MB-os csomagra, ez cégnek ennyi, magánszemélynek 2090Ft)
Csak gondoltam ha már ilyen rendesek voltak (,mert végülis én voltam a hülye szerintem, bár érdekes a 100x-os ár az előfizetés nélküli, és az előfizetéses ár között) reklámozom őket egy kicsit.
süti beállítások módosítása