Naiv mobilnetezőnk tegnapi levelére gyorsan válaszolt a T-Mobile. Webes felületen tényleg nem lehet megnézni adott előfizetés adatforgalmát ingyen, csak az 1730-as számra küldött smsben 56 forintért. Az elkavarodott 5GB-os értesítés miatt viszont jóváírták neki a korláton felüli forgalomat:
Vállalatunkhoz érkezett leveléből sajnálattal olvastuk, hogy bosszúság érte a mobilinternet szolgáltatás igénybe vétele során, a csomagban foglalt adatmennyiség túllépése miatt. A __________ hívószámú mobilinternet előfizetés 2009. november 1-jén kelt számláját ellenőriztük. A központunk által rögzített adatmennyiség megegyezik a számlában szereplővel. 2009 októberében 5,375 GB-ot használt fel, melyből 5 GB díját a havi számlában tarifacsomagjának megfelelően jóváírtuk. A fennmaradó forgalmat Díjszabásunk alapján 0,1 Ft/10 kbyte áron számláztuk ki.
Rendszerünk adatai szerint a 2,5 GB eléréséről – ahogy azt megkeresésében Ön is említette – SMS-ben értesítettük. Technikai hiba miatt azonban a limit 100%-áról nem sikerült üzenetet küldenünk. Az Adatforgalmi értesítő kényelmi szolgáltatás, melyet előfizetőink érdekében vezettünk be. Az SMS tájékoztató jellegű, amely reklamáció alapját nem képezheti. Erre honlapunkon is felhívjuk ügyfeleink figyelmét.
Az adott hónapban felhasznált adatmennyiség pontos értékét előfizetőinknek önállóan kell nyomon követnie. Erről a 1730 hívószámra SMS-ben küldött G betűvel érdeklődhet. A rendszer nyilvántartása 6 óránként frissül, ezért a válasz üzenetben kapott érték a 6 órával korábbi időpontig lezárult kapcsolatok során felhasznált pontos mennyiséget adja meg. A 1730-ra küldött SMS díja bruttó 56 Ft. A Hívásforgalmi tájékoztatóról a http://www.t-mobile.hu/lakossagi/ugyintezes/hivasforgalmi_tajekoztato címen olvashat bővebben.
Megértjük azonban, hogy az értesítés hiánya, és az ebből adódó plusz költség kellemetlenül érintette, ezért méltányosságból jóváírtuk egyenlegén a 2009. november 1-jén kelt számlában szereplő bruttó 3940 Ft-os túlforgalmazási díjat. A jóváírásról korrekciós számlát állítottunk ki, melyet a különbözeti csekkel együtt postáztunk Önnek.
2009. november 15-én tarifacsomagját Mobilinternet RelaxNet M-re váltotta át. Bízunk abban, hogy az új díjcsomaggal elégedetten veszi igénybe szolgáltatásainkat, hiszen ebben nincs túlforgalmazási díj.
Levelében említette, hogy munkatársunk minden áron új előfizetést akart eladni Önnek, valamint nem tájékoztatta az adatforgalmi értesítőről. Észrevételeivel kapcsolatban egyeztettünk érintett kollégánkkal. Visszajelzése szerint mindössze fel kívánta hívni az Ön figyelmét arra, hogy új hűségnyilatkozat aláírásával ismét havidíj kedvezményre lenne jogosult, ezenkívül díjmentesen juthatna új mobilinternet eszközhöz. Ismertette a forgalom egyéni ellenőrzésének lehetőségeit is.
Elnézését kérjük, amennyiben a személyes ügyintézés alkalmával nem az elvárásainak megfelelő kiszolgálásban részesült. Társaságunkat nem a pontatlan munkavégzés jellemzi, mindent megteszünk annak érdekében, hogy a továbbiakban csak pozitív tapasztalatokat szerezzen ügyfélszolgálatunkkal kapcsolatban.
Reméljük, hogy intézkedésünkkel elégedett lesz, és a jövőben is vállalatunk szolgáltatásait veszi igénybe. Kérdése, észrevétele esetén a továbbiakban is forduljon hozzánk bizalommal!
Az utolsó 100 komment: