Tékozló Homár

Országonként változó színű asztalappal szórakoztat az IKEA

2009.12.02. 07:28 | ge | komment
Á. először rossz tartóvasat kapott az asztalához, aztán kiderült hogy a plusz lapnak meg a színe nem egyezik. Másodszor visszamenni már nem szeretett volna, ezért telefonon reklamált, de ez eddig nem tűnik elég hatékony módszernek.

Tisztelt Ügyfélszolgálat,

vásároltam egy Galant íróasztalt (11.25) (120cm lap, kiegészítő jobbos lap). A kiegészítő elem alsó tartó vasát az áruházban lévő hölgy rosszul rögzítette, így egy nagyobbat kaptam, mint ami a félkörívhez való. Visszavittem az ügyfélszolgálatra (budapesti áruház 11.28).

Parkolás, vevőszolgálaton sorba állás; visszavették. Tájékoztattak, hogy a teendők a következők: menjek fel az osztályra, írassam ki újra a terméket, a kasszasort várjam végig, fizessem ki a jóváíró kártyával a vasat, menjek ki a külső raktárba és lesz vas tartóm. (nonszensz eljárási mód ha nem is az én hibám h rossz a termék). Parkolási díjat is fizettem (kb mindennel együtt 2óra ügyintézés a csere), mivel jóváírást nem kaptam rá, nem a 150Ft, csak az elv!

Hazajöttem teszem össze az asztalt, feltűnik nem egyezik a két lap színe! Telefon ügyfélszolgálatra, közlik biztos más országból jött, vigyem vissza cserélik a jó országéra, ugyanis  országonként eltérő lehet a szín (ez számomra igencsak meglepő, legközelebb figyelnem kell honnan jön a termék!). Mondtam az ügyfélszolgálatos hölgynek, hogy nem kívánnék járkálni egy asztallappal, mivel aznap már voltam az áruházban megint csak IKEA hibából alsó vasért, oldjuk meg. Mondta rögzíti a problémát, szállítók kiviszik a jobbos szélhez tartozó horvát gyártású munkalapját és megegyezik a két szín. Letettük a telefont. Majd visszahív, hogy nincs raktáron horvát munkalap, majd jön, nem tudja mikor.

Gondoltam egyet, megkérdem jött e már belőle. 12.01 12óra. Telefon ügyfélszolgálatra, panaszrögzítés a nevem alatt nincs munkalap cserére. Közlöm a telefonos munkatárssal, hogy rögzítették elvileg. Azt mondja nem lát ilyet. Biztosít róla hogy továbbítja a problémát a budapesti áruház vevőszolgálati vezetőjének aki még a mai napon keres. Telefonálok 16órakkor - mivel nem keresett, munkatárs megnyugtat, hívni fog.

Telefonálok 8kor, sikerül elérni Cs. vezető Urat, aki közli, nem ér rá végig hallgatni a mondandóm, adjak nevet, telefonszámot, majd visszahív még a mai nap, utána néz a problémámnak!

10 óra, áruház bezárt, nem hívott. Van egy felemás munkalapos asztalom, amiről jelen pillanatban is írom ezeket a sorokat. Rendkívül nagyot csalódtam az IKEA ügyfélszolgálatában, ügyintézési menetében és őszintén szólva visszaadnám az egész íróasztalt úgy ahogy van. Amiért nem kevés 55e Ft-ot fizettem 4 láb és két felemás munkalapért!

Üdvözlettel,

Á.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eric_Cartman 2009.12.02. 07:37:27

politikailag inkorrekt jobbos íróasztal.

Énbagoly 2009.12.02. 07:39:15

Na. Egy olyan IKEÁs sztori, amiben szivatják a vásárlót?
Kíváncsi vagyok, mikor jelentkeznek, hogy jóvátegyék.

Taurusz 2009.12.02. 07:45:19

Az IKEA egy mocskos kapitalista csürhe, akiket az elsők között fog falhoz állítani a forradalom!

Megdobbent 2009.12.02. 07:51:28

Nem ugy volt, hogy az ikea csak fejlodo orszagokban mergezi a lakossagot es az uzemei dolgozit? Erre adnak a horvatoknak is, eh-eh :> Mi meg isszuk a levet, ha mar egyszer pofantegeznek :P

Layosh 2009.12.02. 07:53:15

Sikeres ember nem vásárol IKEA-ban. Most őszintén, mi tetszik azokban a kocka bútorokban???

Gal 2009.12.02. 08:00:42

Akkor most egy horvát is szomorú, mert felemás asztala van:( Lehet, hogy az IKEA megadja a horvát muki címét, hogy cseréljenek:D

effective 2009.12.02. 08:14:25

Ez tetszik!

De ez már a hétvégi? Bár az előzőről is azt hittem...

az igazi medwe · http://medwe.blog.hu 2009.12.02. 08:18:05

Vajon ott van-e még az ikeában Stavinovszky Hajnalka vevőszolgálati kommunikációs nagyfőnök asszony, aki CSUPA NAGYBETŰVEL SZERETI KEZELNI A VEVŐK KIFOGÁSAIT?
Vajon jól kiosztja-é a vevőt, miszerint maga tehet arról, hogy pont oda ment vásárolni?
Vajon lesz-e olyan bölcs megjegyzés itt, hogy aki az ikeában vásárol, sikeres nem lehet?
Csupa létkérdés itt korareggel, kérnémtisztelettel.

faqtya 2009.12.02. 08:18:41

akkor vidd vissza. IKEA mindent visszavesz. ha mondod, hogy felemás, meg ez meg az meg amaz, akkor szerintem visszaveszik eladási áron (mert amúgy kibontott termékre 30%-ot levonnak). anyukám vidéken lakik, bp-től 200km-re, mert egy-két IKEA bútorral baja volt, kijött egy IKEA szakértő, megvizsgálta, mondta, hogy mi az amit kicserélnek. netről kinézte, hogy mi kellene neki helyettük (nem volt muszáj ugyanazt a terméket választani), megtelefonálta, IKEA áruszállító kiszállította, elvitte a rossz termékeket. hát kérem szépen melyik másik bútoros cég csinálná meg ugyanezt? és nem frissen vásárolt árukról volt szó, jó pár hónapot már használva voltak. amúgy az őrs vezér téri IKEA szerintem rosszabb a budaörsinél.

az igazi medwe · http://medwe.blog.hu 2009.12.02. 08:19:23

@a_medwe: Lekéstem, már megelőztek a posztoló helyrerakásában.
Vajon a Lajoschnak faragott cserkóból van még a cipőkanala is?

gatsy 2009.12.02. 08:21:19

_I_dioten _K_aufen _E_infach _A_lles...

Almaspite 2009.12.02. 08:34:25

Aszondja: "teszem össze az asztalt..."

Egy dolgot teszel össze, mégpedig a két kezed, ima előtt, te satu paraszt!

Minden mást összeRAKSZ, vagy összeSZERELSZ!

bozs 2009.12.02. 08:40:09

Vegyetek inkább egymástól IKEÁs cuccokat. Itt ingyen lehet hirdetni: www.olcsobbikea.hu

Megdobbent 2009.12.02. 08:41:46

@Almaspite: De kerem, ilyen koran ekkorat? Es a tobbi posztra mi marad? :)))

effective 2009.12.02. 08:42:01

@Almaspite: Ez teljesen lényegtelen, viszont nem hinném, hogy a posztoló a satu paraszt!

Ui: önjelölt nyelvészek kíméljenek!!!

effective 2009.12.02. 08:43:39

Satu paraszt a nagyanyám, mert neki a térgye fáj? Vagy a falusi, aki úgy mondja, hogy csukd le a villanyt?
Nem jól van ez így!

salapapa · http://salapapa.hu 2009.12.02. 08:55:20

@effective: hö! oszt amikó' felkűdnek a padra?
szerintem a a kiskapu mellett van balra. érthetetlenek ezek a falusiak. :)

salapapa · http://salapapa.hu 2009.12.02. 08:57:59

ja! ikeja. amit eladnak és az első napokban nem hullik szét/törik-reped-szakad el, az sosem megy tönkre.

S1lver 2009.12.02. 09:00:56

@Almaspite: mit vársz egy olyan sültparaszttól, aki azt írja, hogy "órakkor"?

effective 2009.12.02. 09:03:53

@S1lver: Veled még sose fordult elő mi, hogy véletlenül duplán ütöttél le egy billentyűt? Szerintem simán lehet elírás is!
De hát ezek szerint ti vagytok a szakértők...

Krajcs · http://uralicowboy.blog.hu 2009.12.02. 09:09:03

Azért ugye nem lötyög az asztal, mert más a színe? Fesd át az egészet ;D

VilMarci 2009.12.02. 09:12:53

Azt figyelted, nem a mögötted lévő vevő cserélte ki sunyiban az asztallapot? Ikeában erre különösen oda kell figyelni :)

gande 2009.12.02. 09:19:36

@gatsy:

AEG = Auspacken, Einpacken, Gutschrift :)

ági anyu 2009.12.02. 09:25:27

Nekem eddig még mindent szó nélkül kicseréltek. Egyszer az ágyunk egyik laprugója szállt el két év elteltével. Telefonáltam, elmondtam mi történt. Nem is abba az áruházba vittük vissza, ahol eredetileg vettük, mégis szó nélkül cserélték - a rugó miatt az egészet, matracostul huzatostul.
Erre az ágyra azért volt szükség, mert rendeltünk korábban egyet a Bakostól, méregdrágán - igaz, méretre gyártva. Ám olyan silány minőségű volt a faanyag, amit beletettek, hogy 1 év múlva már nem lehetett összecsukni, mert a tartórész szétmarta a fát. Cseréről, javításról hallani sem akartak, a javítás költségeit csak feljelentés után voltak hajlandók megtéríteni. Úgyhogy lehet elgondolkodni a magyar bútoriparnak, miért is vásárol a jónép inkább az Ikeában...

Stupidella 2009.12.02. 09:26:49

Vidd vissza az egészet és vegyél másikat. A budaörsiben. Ott a parkolás is ingyenes.

ági anyu 2009.12.02. 09:28:44

Ja, arra hivatkoztak, hogy nem rendeltetésszerűen használtuk - mindennap összecsuktuk. Ezt persze a fogyasztóvédelmi hatóság nevetséges érvnek értékelte

ági anyu 2009.12.02. 09:29:40

@Stupidella:
Ez az...
Csak lehetőleg ne hétvégén, mert akkor irgalmatlan tömeg van

tárhejj · http://atarhely.hu 2009.12.02. 09:37:28

Az IKEA-s dolgok nekem sem tetszenek...

Stupidella 2009.12.02. 09:38:12

@ági anyu: csakis hétköznap, délelőtt.

Tina0611 2009.12.02. 09:40:04

Csak annyit jegyeznék meg a postólónak, hogy amikor a pénztárnál a jóváíró számlával fizetett, érvényesíttetni kellett volna a parkolójegyét. Ugyanis ez is vásárlásnak számít, így ingyenes a parkolás.
Én is küldtem vissza franciaágyat kibontva (igaz, még nem szerelve). Nem vettem észre, hogy rossz típust írt ki a hölgy. Hazaszállítattam, kibontottam, látom, nem is azt szerettem volna. Telefon, pár napon belül jöttek a jó ággyal, vitték a régit, és forintra pontosan kp fizette a szállító a különbözetet, mivel a kiválasztott olcsóbb volt.

akikaztmondjákni 2009.12.02. 09:46:20

"teszem össze"...nem inkább rakom össze???
Érdekes...lekopogom,nekünk eddig mindig minden stimmelt náluk:)

megbeszéljük 2009.12.02. 09:50:53

KAMU!
HA UNATKOZOL NE IDE ÍRJÁL. AZ IKEA JÓ

akikaztmondjákni 2009.12.02. 10:05:53

Mondjuk,qrva ideges lennék...

moli 2009.12.02. 10:08:13

@Á.: mi a baj? add vissza, es kerd a benzinkoltseged vasarlasi utalvanyban.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.12.02. 10:13:55

A kétszínűség ma politikailag teljesen korrekt.

Bikicsunáj Bój 2009.12.02. 10:21:11

A Galant az nem bútor, hanem mitsubishi gépjármű!

Hozzászóló 2009.12.02. 10:24:25

Mi most rendeltünk ájkia honlapjáról egy ágyat matraccal. Rendben kihozták, a srácok még fel is cipelték az emeletre, zsír volt. Viszont a leárazott poharaik eltörtek kb. 1 hét használat után. Hiába na, olcsó húsnak..

akikaztmondjákni 2009.12.02. 10:29:13

@olvasó - első osztályú magyar termék: :D:D:D::D:D:D:D:DD::D:D:D
@Hozzászóló: A pohár fogyóeszköz:)és még törékeny is:)
A mieinknek semmi baja,mosogatógépben mosom,teljesen jók.

Dax 2009.12.02. 10:33:54

én nem tudom hogy lehetett annyi esze a kedves levélírónak, hogy nem nézi meg mit vesz, szerencsétlen hülye eladó egész nap ilyen hülyeségeket ír ki, jó hogy elbassza néha. első esetbe nem tudom mit vársz, nyilván neked kell vissza mászkálni, másodszorra meg nem értem miért ilyen puhapöcs az ikea, hogy képtelen felvenni a problémádat... (nekem volt hasonló bajom, aznap megoldották, cirka 2 óra alatt szóval tőlem respect nekik)

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.12.02. 10:42:12

@Hozzászóló: Tanulság: Vannak hagyományok, amiket nem szabad elvetni. Aludni (pláne b.ni) nem poharakon, hanem matracon célszerűbb...

Puncskocka 2009.12.02. 10:49:35

:( pedig én kedveltem az ikea rendszerét... remélem, megoldódik a helyzet.

autosave 2009.12.02. 11:00:04

miért az otthoni 1 laphoz keresel hozzávalót, miért nem viszed vissza azt is, sőt az egészet és hozol egy teljesen új garnitúrát?

mikipeti 2009.12.02. 11:05:47

igazi multikulti cég, attól függ a termék színe, hogy hol gyártják

effective 2009.12.02. 11:09:48

@megbeszéljük: Szerintem is jó! Nekem eddig csak jó tapasztalatom volt velük, a poharak is épek, a bögrék is...
Meg imádok bent császkálni, és elképzelni, hogyan is rendezném be a lakásom!
Ja, és nem csak kockabútoraik vannak! Jó pénzért ott is kapsz szépen cizellált, faragott bútort is...
Ikea, én így szeretlek!

Siona 2009.12.02. 11:10:06

Az IKEA tenyleg normalisan kezeli a vevoket, foleg a hazai atlaghoz kepest (nekunk eddig eltort agyracsot szo nelkul csereltek 2x).

Persze, elhiszm, hogy bosszusagot okozott, de az, hogy a psztolo nem vette az "osszerakasnal", hogy nem csak az elso alkatresz, de meg a lapok szine sem azonos - aligha a ceg hibaja, csak o nem nezte at az into jelre figyelmesen, majd ezen felbuzdulva jol beragott a cegre. Egyebkemt ha atnezte volna, akkor nem megfelelo aru eseten le is vasarolhatta volna az egeszet vagy 3 napon belul visszakerheti az arat, ha jol tudom.

A parkolodij megfizetese is az o figyelmetlensege, pecseteltetni kell, nem utolag pampogni.

Amiben igaza van, az az, hogy nem hivtak vissza. Ez tenyleg gaz. De ezert ne az IKEA-t, hanem a kedves ott dolgozo magyar embereket hibaztassa, akik persze tevedhetnek, hiszen emberek.

Megis, egyszerubb lett volna, ha posztolo atnezi rendesen az arujat, egyszerre csereltet vagy penzt ker vissza, parkolojegyet lepecsetel.

Ez ugyanis egy butordiszkont jellegu aruhaz, nem a belvarosi szalon butorbolt, aze' ilyen occso - vagy lehet megnezni azt az asztalt mashol is, ha ugyebar jobban megeri.

Ez igy eros hisztinek tunik nekem vagy unnepek elotti konkurencia probalkozasnak.

Mindenestre elnezest a posztoltol, nem megbantani kivano, de ez a nagyon gazos helyek foruma, s az IKEA messze nem ilyen szerintem, legalabbis ar-ertek-csere aranyban.

Siona 2009.12.02. 11:14:05

bocs az elgepelesekert, talcan, reggelin keresztul sikerult.
:)
2. mondat:+eszre= nem vette eszre

amtra 2009.12.02. 11:45:58

Ha tegezhetlek, át is b*szlak!

lámpavasra

"Can't Stop The Signal..." 2009.12.02. 11:52:28

Az ikeja és a sok hasonló.....már régen rájöttem mi a megoldás ellenük. Ha bútor kell, keresek egy asztalost, megcsinálja és még garanciát is vállal a saját munkájáért. Ez a cégére....tudjuk. Nem is beszélve arról hogy nem ikeja zsebét tömöm, mert hogy az ikejának is adókedvezménye van mint az összes többi multinka, az fix.....

vazsmegyeigerdezsház · http://studiosmaragd.hu/ 2009.12.02. 12:22:15

Remeljuk ez egy jo tanulsag volt arra, hogy ha valami nem stimmel az atvett aruval akkor melegiben megnezzuk az egeszet, hatha mas sem smakkol, nem egyesevel pilinckazunk. Mi lett volna ha hianyzik ket csavar? Azert is kulon menet? Az ikeaval eddig nekem is csak pozitiv tapasztalatom van.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.12.02. 12:38:29

@amtra: Ha magázhatlak, akkor is:
"Nem mindegy: Magázva vagy tegezve

A főnök aggódik a beosztottja miatt, mert 12-kor mindig elmegy valahova, 2-kor visszaérkezik és újra leül dolgozni. Felbérel egy detektívet, hogy kiderítse mit csinál közben. A nyomozó másnap jelenti:
- Kovács úr ismét elhagyta az irodát, beült a kocsijába, a házához hajtott és bent lepihent. Utána megebédelt a hűtőjében talált ételből és lefeküdt a feleségével. Ezután elszívott egyet a legjobb szivarjai közül és visszajött dolgozni.
- Én már azt hittem valami baj van. Ez nagyon egészséges!
- Khm... Megengedi, hogy tegezzem?
- Természetesen.
- Akkor elmondanám még egyszer: Kovács úr elhagyta az irodát, beült a kocsidba és a házadhoz hajtott. Ott megebédelt a hűtődben talált ételből. Ezután lefeküdt a feleségeddel, elszívott egyet a legjobb szivarjaid közül, és visszajött dolgozni."

algi 2009.12.02. 13:53:04

@Kanazawa: Ha valaki olyan gazdag, hogy futja neki asztalosra, akkor minek olvasgat fogyasztóvédelmi blogokat? :)

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.12.02. 14:33:06

Küldd a "galant" szót a 01236 emeltdijas számra és az ugyfélszolgálatnál visszaigényelheted a parkolási dijat mint az ÉrportZrt-nél

s_timcsi · http://autostat.hu/cikk-kereso 2009.12.02. 16:45:26

én azt tapasztalom az IKEA-val kapcsolatban, hogy mikor még bejött Magyarországra tök jó kis cuccokat árult, nem túl drágán. Bekerült a köztudatba, sokan az egész lakásukat onnan rendezik be. Mára meg már egyre inkább a minőségtelen, szar és drága holmikat preferálják. A KIKA drágább jóval, de legalább jó minőségű!

ági anyu 2009.12.02. 16:55:03

@Kanazawa:
Aha, garanciát vállal...Aztán még nekem kell bizonyítani, hogy a 100 kg-ra hitelesített tévéállvány miért is rogyott össze a 15 kg-os TV alatt :((( Ez nem vicc.

BÁD 2009.12.02. 21:36:31

Sziasztok,

én voltam a poszt írója.
Az IKEA mint áruház én is abszolút korrekt, nagyon nagyon jó áruháznak ismertem meg.
Jók a termékeik minősége, van nagyon sok gagyi és nagyon sok jó árujuk.
Abban igazatok van, hogy nem néztem meg a vassal együtt hogy hibás a munkalap színe, de fel sem merült bennem, hogy eltérő lehet a szín és azt kell figyelgetnem, melyik országból való. A posztommal csak a figyelmet akartam felhívni, érdemes megnézni az IKEAba mi melyik országból jön, mivel eltérő lehet a színskála ... Vas méretét pedig nem figyelgettem a vásárlásnál, mivel házhozszállítással a nagyraktárból hozták ki, kvázi itthon derült ki nem stimmel a cucc.
Ami pedig nagy hiba, hogy nem rögzítették a problémám és ha nem hívom őket fel ellenörzésként, várhattam volna hetekig a hívásra, mikor jött horvát gyártású 120cm íróasztallap... a következő hiba, hogy aznap visszahívást igérnek vezető által, de érdemi lépés nem történik (se hívás se semmi). Ez már úgy érzem nem az én hibám és igenis homár téma, mivel itt vagyok a zsákutcában, hogy más lehetőségem nincs, csak az, hogy ideírok, talán történik is valami egy hét után...

۝merta-X 2009.12.02. 21:39:59

@s_timcsi: Hehe:D Baromság. Hétfőn 200 ért vettünk egy teljesen jó kanapét, két könyvesszekrényt, egy tévéasztalt, meg vagy 30 párnát.

۝merta-X 2009.12.02. 21:41:33

@BÁD: Lehet, hogy hisztérikusan szóltál a telefonba. Ilyenkor mindenki automatikusan ellenlábasoddá válik.

BÁD 2009.12.02. 21:51:52

nem voltam hisztérikus, sőt dolgoztam már ügyfélszolgálaton is, ismerős a sok hülye vevő. mondjuk én is beleestem a nullás lisztbe, amikor már a vas nem volt jó, nem nézgettem meg a munkalapot... ez van, ez az én hibám. de hogy egy hét után se tudom elintézni legyen asztallapom ez nonszensz...
készletkezelőbe meg nem látják honnan jött a munkalap, így homály fedi, hogy van e horvát munkalap vagy sem.

salapapa · http://salapapa.hu 2009.12.03. 00:01:15

@Krajcs: jó 5let. csak azzal a mozdulattal azonnal elveszted az egyetlen jó tulajdonságát:
festetlen, természetes fa.
olyan ez, mint amikor mamóca letakarja viaszos terítővel az üvegasztalt... 8)

salapapa · http://salapapa.hu 2009.12.03. 00:04:40

@ági anyu: mi a reitterben vettük az extrémnek nem mondható mezei ágyunkat 3 éve 100körül.
lassan én is posztot fogok írni, ha nem csinálnak vele valamit, mert szétnyomta a seggem az überfasza rengeteget dícsért mittoménmilyenrugós hipermatracot.

salapapa · http://salapapa.hu 2009.12.03. 00:07:46

@Dax: egy pirosat egy lilával összekeverni bűn.
de amikor magyar dió és lengyel dió közt kell választani, bizony tévedhet az ember.
hacsak nincs corel-szeme. :P

cso zsi 2009.12.03. 09:35:02

@BÁD: Egy négy éve vásárolt komódhoz volt szükségem fióksínekre. A terméket már nem gyártják. A neten az Ikea oldalain rákerestem, felírtam a típus nevét, mert ki tudja megjegyezni azt, hogy pl: Diktad
A vevőszolgálaton megértették, hogy mire van szükségem, három hétre ígérték. Felhívtak, értementem, hazavittem, összeszereltem.

Ha nagyon béna lettem volna, akkor a már eldobott összeszerelési útmutatót megtalálhatom: www.ikea.com/ms/hu_HU/customer_service/assembly_instructions.html

@salapapa:
A Reitterben először az anyag-"vastagság" / vékonyság lepett meg, 20 helyett 15-16 mm.
Az nem lepett meg, hogy öt évet bírt egy polcuk, míg a nevesebb gyártó 20 mm-s falvastagságú bútorai 20 év fölöttiek, és az ágymatrac is csak 8 év után kezdi elveszíteni a tartását.

salapapa · http://salapapa.hu 2009.12.03. 12:15:51

@cso zsi: a miénk nem a... izé... 20ezerforintos kategória, így a faanyaggal, szerkezettel nincs is bajom. talán inkább a 100kilóm ami némi megerőltetés a rugóknak, matracnak. hiába 180centis felületen érintkezem vele, sajna nem egyenletes az elosztás.
lehet gnóm vagyok? :D

Kremyyy · http://kremyy.freeblog.hu 2009.12.04. 19:49:35

Nekem szerencsére még nem volt velük problémám,pl az ágyam meg a matracom 3 éve megvan,kifogástalan,amikor elhoztuk,a kocsiba is segítettek bepakolni,miután látták,hogy anyámmal együtt nyomunk annyit súlyban,mint egy doboz..
Az ügyfélszolgálatokkal,azokkal van bajom,de mindig és mindenhol. Sokszor nem értem miért nem olyan embereket vesznek fel,akik tudnak kommunikálni és ügyintézni. Nem ilyen ,majd visszahívjuk' munkatársakat. Ez a cégnek is sokba kerül hosszú távon.
süti beállítások módosítása