Tékozló Homár

'Ha annyira hiányzik az a 180 forint'

2009.12.09. 00:08 | szily | 71 komment

Még szentélyszerű lezárás is van a vadiúj Allee pláza remek szénmonoxid-szintjéről híres alagsori szupermaketjében, Zoli mégsem élvezte a keddi vásárlást, mert kicsinyesen bántak vele a pénztárnál. 300-at akartak fizettetni vele egy valójában 120 forintba kerülő öngyújtóért, aztán nyeglén elhajtották.  Falmelléki sztori alant:

A mai napon (2009 dec. 8-án) kora délután történt meg velem az alábbi történet:

bementem az Allee nevű új csodahelyre, azon belül is az Intersparba. Vásárlásom célja mindössze egy tábla csokoládé és egy öngyújtó lett volna. A kasszánál lévő kis pultról leemeltem egy darab sárga színű egyszerű tűzköves gyújtót, majd a táblás milka csokival együtt a szalagra helyeztem. Mögöttem jött a biztonsági őr, aki közölte, hogy be akarja csukni az ajtót, mert zárják a kasszát. Tudomásul vettem, és kintebb mentem. Mikor rám került a sor, a hölgy a kasszában lehúzta a csokit, majd az öngyújtó árát (vonalkód híján) a pékárus katalógusból próbálta megkeresni. Sajnos nem láttam, hogy megtalálta-e, de egyszercsak közölte velem a végösszeget: 600 Ft. Először észbe sem kaptam, csak miután megkaptam a blokkot: csoki: 299Ft, gyújtó: 299Ft.
Illedelmesen megkérdtezem a hölgyet: "Elnézést, de ez az öngyújtó 300 forintba kerül?" Válasz: "Igen, Cricket gyújtó, 299." Ránézek a pultra, láttam hogy 119 Ft van kiírva a gyújtók alá. "Oda 119 van írva, én miért 300-at fizetek?" Válasz: "Sajnálom, már lezártam a kasszát, ha annyira hiányzik az a 180 Ft, menjen a vevőszolgálathoz a blokkal, és az öngyújtóval, ott tud reklamálni."
Nem mentem reklamálni a 180 Ft-ért.
Üdv:

Zoli   

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2009.12.09. 00:15:09

Másodikként sem teszem be a lábam ide.

Mylady 2009.12.09. 00:18:52

A pénztáros hülye volt, de az ügyfélszolgálaton tényleg visszaadják.

dr. Aullah 2009.12.09. 00:22:00

Ház bíza oda kellett volna menned. Amúgy legközelebb az aldiba menj, ott még mosolyognak is.

Chaby 2009.12.09. 00:33:12

Na erre szoktam mondani, hogy nem az összegről van szó, hanem az elvről. Ennyi erővel nagyobb dologban is átvághatna. Akkor is ilyen flegmán kezelné a dolgot?

kispa 2009.12.09. 00:41:05

Régebben én sem mentem de most már megyek. bezzeg a régi szép időkben mikor még minden fix áras volt.

hmarcy 2009.12.09. 00:45:50

"Sajnálom már eltettem a tárcám, de ha annyira hiányzik az az 520 ft akkor a lakásomon tud reklamálni"
:D

vauvauvau 2009.12.09. 01:00:00

Igaza volt a pénztáros hölgynek!

Kicsinyes vagy!

Gondolj arra, ha kifogy az öngyújtó ingyen tudod az alagsorban feltölteni!

Ferlategla (törölt) 2009.12.09. 01:28:34

Úgy képzelem, hogy egy nagy darab, 45-50 év körüli, fiúsan rövid hajú asszonyság volt és hogyha ez vele történne meg, olyan balhét kerekítene, hogy a pénztáros egy hétig egy irányba futna ijedtében... ha meg velem történne meg, nem írnám meg a Homárra, az biztos :). Hol van Ede!? Vagy ezt mondtam már? :)

bukott vezérigazgató 2009.12.09. 01:28:51

Megkérdeztem volna a picsát, hogy egy ilyen úr, egy ilyen gavallér mit keres éhbérért a pénztárban? Hogy mennyi a fizetése, amelyből hozzászokott, h az árut majd 2X áron vásárolja meg?
Egy hülye vagy kedves posztoló!
Ha nem volt vér a pucádban visszamenni, vagy mert szégyellted, akkor most miért mersz ide írni!
Én a múltkor 20 Froncsiért mentem vissza. De nem a pénzért, hanem az elvért! A k. anyjukat fogják meglopni.
És megfogadtam, hogy legközelebb kihúzom a pénztárból!

P A N A S Z K Ö N Y V ! ! !

Megdobbent 2009.12.09. 01:35:04

Gonoszok vagytok. A penztaros agya meg nem tisztult ki a legutobbi gaztamadas ota, vagy egesz egyszeruen elhalt benne a kereskedoi enje (megfulladt eszrevetlen). Tehat szerencsetlennek ez csak az elso tunete, ez figyelmeztet minket, hogy kb. 2 hetig ne vasaroljunk ott, mert a helyzet rosszabbodik. Jovo heten mar a kasszat veri szet a vevo fejen, mert aproval fizetett. Harmadjara aztan gyomronvagja es a foldon fekvo vevot meg is rugja, mert az nem volt kepes elore, fennhgangon koszonni.

Ugyhogy ez legyen into jel!

Amugyis azt beszelik, hogy a kasszasholgy sajnos mar csipes es urlakok iranyitjak :(

Ferlategla (törölt) 2009.12.09. 01:42:56

Én nemsenem vagyok gonosz, csak ilyennek képzeltem el a nénit, és ha lenne itt színes ceruza, hát ilyennek is rajzolnám. :)

XCat 2009.12.09. 02:00:48

@Megdobbent: én gonosz vagyok, de ebből én sem tudok öccáz kommentet csinálni. :(
homár, te szegmentált állat, te.

Ilyenkor amúgy ha azt mondod, hogy demárpedig innen el nem megyünk, amíg a kasszát ki nem nyitod megint, akkor mi van?

Megdobbent 2009.12.09. 03:16:55

@CatMother: Ah nemtom melyik bolt az, de tudod, hogy manapsag nem ugy megy az :) Szal van a ballagas a vevoszolgalatra, es van a penz visszakapas. A kassza kinyitasa meg olyan muvelet lenne, hogy odacsodulne az egesz vezetoseg plusz a biztonsagiak hadnagyai, mert speci vonalkod/kartya meg francnyavaj kell hozza :)

Amugy mire jo az occaz komment? Nekem senki nem szolt, hogy ez az uj trend, de nem is birnam szusszal :(

szunyikata 2009.12.09. 03:37:45

Az úrnak igaza volt ,de relatíve a pénztárosnak is. Igaz nem így kellett volna válaszolnia.

Sajnos a pénztáros a blokk kiadása után már nem nyúlhat a kasszához, vevővisszárut kell csinálni,ez az apech miatt is van:(
utána meg újra kell blokkolni.

Üdv egy sparos dolgozó ja meg persze 199 forintért kellene adni és a minimum h elnézést kérek.

Első mohikán 2009.12.09. 03:43:53

Ti mit csináltok így éjnek idején, hogy itt tudtok kommentelni? Most őszintén, tényleg érdekelne, hogy csak én gépezek kínomban a munkaidőmben?

Mileston3 2009.12.09. 04:00:24

Na egyszer valami hasonlóért küldtem el anyjába finoman egy eladót, nemtom hogy kétszer számolt valamit vagy túlárazott, de a lényeg hogy mondtam neki hogy az én javamra tévedhet, az nem zavar de ha a zsebemből húzza ki a lóvét mert nem figyel, annak nem örülök. Nekiállt pampogni, naná hogy leoltottam.
Amúgy ha én járnék jól, is szólok (ha észreveszem), egyik nap mekiben vettem egy jegeskávét (360 Ft) és két darab 200-as melegétel-utalvánnyal fizettem, csaj meg vissza akart adni 40 Ft-ot, mondom jegyből nem szokás visszaadni (gyk tényleg nem adnak vissza jegyből).

Mileston3 2009.12.09. 04:02:36

Na egyszer valami hasonlóért szóltam be egy eladónak, nemtom hogy kétszer számolt valamit vagy túlárazott, de a lényeg hogy mondtam neki hogy az én javamra tévedhet, az nem mindig zavar (ismerős helyeken azért inkább szólok) de ha a zsebemből húzza ki a lóvét mert nem figyel, annak nem örülök. Nekiállt pampogni, naná hogy leoltottam.
Amúgy ha én járnék jól, is szólok (ha észreveszem), egyik nap mekiben vettem egy jegeskávét (360 Ft) és két darab 200-as melegétel-utalvánnyal fizettem, csaj meg vissza akart adni 40 Ft-ot, mondom jegyből nem szokás visszaadni (gyk tényleg nem adnak vissza jegyből).
Nem győzött megköszönni, h szóltam

XCat 2009.12.09. 04:14:30

@Megdobbent: szerintem szórakoztató lenne. Ha nem akarnak jönni, elkezdesz kiabálni, hogy "rohadt tolvajok, meglopnak, most meg el akarnak rabolni, rendőrt akarok, rendőrt akarok, videófelvételem is van, tolvajok, tolvajok, segítség, rendőrt akarok".

Majd átkarolva a nemtudommit ahonnan nem lehet lerángatni komolyabb erőszak nélkül lerángatni, fennhangon ismételgetni ezt.

És közben tényleg felvenni, milyen pofát vágnak:D

Annyi hátránya van, hogy utána tényleg meg kell várni a rendőrt, különben megvernek:D Persze aztán panaszkönyv, jegyzőkönyv, tanúvallomások, fenyegetődzés, stb

Kicsit macerás, de garantáltan ki lesz utána írva a "mosolygunk, köszönünk "alá, hogy "pontosan adunk vissza".

@taxi33: mi most éppen dolgozunk:)
Meg rakott krumplit csinálok.

XCat 2009.12.09. 04:27:40

@Megdobbent: az öccáz komment referenciának kell.
Bérkommentelő leszek. :D

Első mohikán 2009.12.09. 04:29:48

@CatMother: Rakott krumplit? Hmm. Megéheztem. :-)

XCat 2009.12.09. 04:32:32

@taxi33: Kérsz? Van keksztekercs is.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.12.09. 04:33:22

itt meg csak fel 121
Mary calami mozit nez en meg csak hallgatom
ez a kasszas dolog egy baromsag
ott 1 mozdulattal stornozza, ha valami kifogasom van vay valakinek nem eleg a penze es mondja ez meg ez meg nem kell
komoltabb problema eseten felemli a telefont es jon a magassagos supervisor es megold mindent
ettol meg ugyfelszolgalat van de meg sose vettem igenybe
ebben az esetben ha velem tortenik ott hagytam volna csokit is ongyujtot is/ cigizni amugy is baromsag, mar a marihuanat is sutiben eszem/
es elsetaltam, volna, kosz de akkor nem kerem
adios

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.12.09. 04:36:35

amugy olyan ault xsirket csinaltam vacsorara, hogy megszolal
5 combot ettem meg temerdek krumplival es vegeyes salataval
most tele vagyok de meg tolok nehany sort

ez akor is baomsag hogy a penztaros nem stornozhat

XCat 2009.12.09. 04:50:39

@szunyikata: Akkor megcsinálja szépen. Ha elcseszi, dolgozzon rá, és kérje közben a sűrű elnézéseket, hogy a vevőnek meg kell várni, amíg ő bénázik.
Vagy előveszi a kis pénztárcáját, és odaadja neki saját zsebből, amennyivel többet blokkolt.

Megdobbent 2009.12.09. 05:11:49

@hagyma: Hat ezaz, amiota fellendult a csernobili import (Bundy-ek is vettek akciosan), combban nem szukolkodtok ott a nagy vizen is tul :)

Megdobbent 2009.12.09. 05:14:24

@CatMother: Nevazz, es neked kell occazat letenni vagy csak provokalni egy-ket akkorat, hogy ekkorara duzzadjon? Mert ha ez utobbi is eleg, akkor asszem en is megpalyazom :)))

@taxi33: en pl. eleve ilyenkor vagyok fent, a nagy budos ejszakaban onkentes melot vegzek, a sajat tempomban es kedvemre. Vagypersze nem melot, hanem idotoltest :)

A&CS 2009.12.09. 06:31:20

Egyszer Velem is megtették, hogy a kiirt ár kétszereséért akarták adni a kiválasztott árut. Le is blokkolták, majd tiltakozásomra uj blokkot adtak. Mindkét blokkot beküldtem a fogyasztóvédelemhez, és 50000 Ft-os birságot kapott a bolt,
Köteles annyiért adni, amennyi ki van irva !
/Jártam Ausztráliában. Ott ilyen kor köteles az árut ajándékba adni, hogy kárpótolja a vevőt !

Megdobbent 2009.12.09. 07:26:48

@A&CS: Nah, arra meg itt varhatunk... Esakkor az egy bortonsziget volt csupa alavalo bunozovel. Ez meg... ;)

Stupidella 2009.12.09. 07:38:10

Oszt miért nem reklamáltál a vevőszolgálaton? Inkább levelet írtál ide? Lúzer.

McKelek 2009.12.09. 07:59:25

Legközelebb asztalra csapni.

reunalla 2009.12.09. 08:01:49

szeretnék én is olyan gazdag lenni, hogy 180 Ft ne legen pénz nekem...de én 5 Ft-ért is reklamálok, mert ugye az elvek

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2009.12.09. 08:07:32

@hagyma: news flash, a magyar penztargepekben is van storno lehetoseg. De a postban tobb helyen is le van irva, hogy zartak a penztart, zaras utan pedig meg Szikora Janos sem fog onnan penzt kivenni. A bunko penztarosno pedig szarjon sunt, megerdemlik egymast a maleszaju postoloval.

Neménvótam 2009.12.09. 08:31:41

Most olvastam, hogy a pénztáros jótékonysági célra fel fogja ajánlani a 180 forintot, ha a kedves vevő is hozzátesz legalább annyit.

Paolo B 2009.12.09. 08:34:06

Milka 299+ gyújtóóóó ?? szintén
én már a milkáért is max 169-et adok
a spar a legdrágább hálózat M.országon
így jártál..........

egyszerüen 2009.12.09. 08:34:27

Láma

elmentem volna a vevőosztályhoz, visszakértem volna a pénzt és kértem volna a panaszkönyvet

annyiért kell adni a cumokat amennyiért ki van irva, ha nem akkor a hatoság büntett és nem 180 Ft-ot

onnantol az üzlet is kivizsgálta volna , mivel ugye 180 Ft becsapás helyett fizetni kell neki. És jol megcseszi a pénztárosnőt

Én a plus vagy minek hivják most szoktam mindig reklamálni:D soha nem annyiért adják a cumot mint amennyiért ki van irva.

2009.12.09. 09:24:26

jó reggelt mindenkinek.

akikaztmondjákni 2009.12.09. 09:39:01

Az volt már,h:mi az,h kintebb???

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.12.09. 10:03:10

Másik lehetőség, hogy akkor "sajnos a buxámat ellenőrzi az asszony" felkiáltással benyúlok, és elveszek még pár öngyújtót, vagy egy marék csokit. Ha nem tetszik az ügyfélszolgáknak, jöjjenek utánam, visszaadom...

Sir Zet 2009.12.09. 10:06:55

Hát én egyszer épp nagyon ráértem, és 20 Ft-ot is visszakértem a Tesco vevőszolgálatán, szó nélkül adták vissza és még elnézést is kértek. Pár napja meg a Sparban lett a 170 Ft-ra kiírt villanykörte 250, ott is elnézést kértek és visszaadták a 80 Ft-ot. Reklamálni kell!

R.T. · http://rendszergazda.eu 2009.12.09. 10:40:23

Azért b@sszák át az emberek nagy százalékát, mert ilyen bárgyú módon intézik el az igazságtalanságot mint a post írója.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.12.09. 10:48:10

@R.T.: Általában az "akciós" termékeknél szokták minden üzlethálózatban alkalmazni ezt a trükköt: ha sikerül (sokat vásárolt a vevő és meg sem nézte a blokkot), jó ha nem, akkor is meg van szopatva a vevő, mert mégegyszer sorbaállhat a vevőszolgálatnál, ahol elkérik a nevét-címét...

Psycho Papa Noël (törölt) 2009.12.09. 11:07:53

Hát ez a lehúzás nem igazán SPAR...

VinszentVega 2009.12.09. 11:18:56

Pontosan ezért tart itt ez az ország. Miért várjuk el a kereskedőtől a korrekt magatartást, ha a vevők nem elég tudatosak, és hagyják magukat átverni, és még csak nem is reklamálnak, hanem ide írják le, hogy lám-lám milyen hülye voltam. Megérdemled. Az üszin kellett volna reklamálni, a vásárlók könyvébe írni, nem pedig itt panaszkodni. Sünt a posztolónak!!

moli 2009.12.09. 11:40:29

@Zoli: """Nem mentem reklamálni a 180 Ft-ért."""

menj a francba. miattad csinaljak meg ezt mindenki massal, mert te raszoktatod oket, hogy mukodik.

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2009.12.09. 12:07:29

Igen, az a baj, hogy persze a vevővel tolnak ki és utána még neki kell menni sorba állni az "ügyfélszolgálatra".

Talán azt kéne csinálni, hogy ilyenkor fizetés előtt észbe kapni és otthagyni az egész cuccot a pénztárnál, aztán sztornózza a pénztáros, ahogy tudja.

Ha meg az "ügyfélszolgálatra" kell menjek, akkor kapásból a panaszkönyvbe is beírok...

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2009.12.09. 12:10:38

@promontor: ezzel az a nehéz, hogy amikor a nyanya benyögi, hogy x forint, akkor reflexből nyújtod is át a fizetőeszközt, nem állsz neki akkor felszámolni. Ha fizetés előtt elméláznál azon, hogy vajon tényleg ennyi-e az annyi, akkor meg a sorban állók morognának, hogy miért nem haladsz. Szóval legtöbbszr már fizetés után eszmél az ember.

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2009.12.09. 12:25:01

@Rékuc: Igen, ez sajnos általában így van, nem is úgy gondoltam, hogy ez mindig lehetséges megoldás.

Viszont én azért szoktam figyelni arra, amikor beüti az egyes tételeket és ha elcsípek valami gyanúsat, akkor még fizetés előtt szóvá teszem. De persze ez se mindig megy, pakol is közben az ember, gyerekre figyel, stb.

Viszont a konkrét esetben mehetett voln, mert összesen két tételről volt szó...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.12.09. 12:40:08

@Psycho Papa Noël: Pedig nem véletlen, hogy a 160 centi és 60 kg fölötti emberek nem láthatják az árkijelzőt, hiába van ott, ugyanis egyrészt olyan az elhelyezése, másrészt meg gyakorlatilag nincs helye a már beütött árunak, pánikszerűen kell a kocsiba/kosárba dobálni...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.12.09. 13:12:30

@Rékuc: hat nekem meg sose okozott gondot 2 db akarminek az arat osszeadni
ha latom olyan 400 lesz akkor az nem hatszaz
o;yam kassza meg nincs amit masodperc alatt lezarnak de kinyitni mar nem tudjak
amugyse tudom ki az Szikora Janos
az valami dobos volt a Hungariaban?

RedWing 2009.12.09. 13:20:32

Drága posztoló! Ha ott a helyszínen nem voltás képes intézkedni a saját érdekedben, akkor ide se írogass! Saját magadat járatod le.

Más:
engem tegnap próbáltak meg átvágni a szokásos módon (eddig kivétel nélkül minden multi eljátszotta velem, többször is). A 6 db-os ásványvíz akciós volt, -15ft/db. Vettem is 4-et. Persze a pénztáros nem a csomagoláson található akciós vonalkódot húzza le, hanem az üvegen lévőt és szorozza 6-tal.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2009.12.09. 13:42:17

@promontor: konkrét esetben mehetett volna, ez egyértelmű (mondjuk nekem fogalmam sincs, hogy mennyi egy öngyújtó, felőlem akár 600 forint is lehet, igaz én nem is szoktam vásárolni) :)
egyébként a helyben figyelés sem mindig segít, mert én aztán nem emlékszem, hogy a Könnyű és Finom 54 vagy 57 forint volt*, szóval bármikor levehetnek pár nem túl feltűnő összegre sajnos.

*rossz példa, mert konkrétan annak öles betűvel van a tetejére írva az ára

májgeriberi 2009.12.09. 14:18:21

olyan mint amikor bankkártyás fizetésnél 14990 helyett 15000 nyomott a gépbe az ember

az elvvel volt a baj, én rászóltam

itt is megtettem volna

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.12.09. 15:50:21

@májgeriberi:
\tenyleg nem jatszom az agyam, de most mar valaki mondja mar el. hogy vasarlaskor hogy zajlik egy bankkartyas fizetes
tehat onnantol, hogy a penztaros lehuzott mindent az aru a kocsimban es en eloveszem a kartyamat
....

facsipesz 2009.12.09. 16:11:42

Ügyfélszolgálat, és nemcsak a "180 Ft-ot" kellett volna elkérni, hanem a Vásárlók könyvét is, és felnyomni a köcsög pénztárost.

Hozzá Szóló 2009.12.09. 16:15:08

Mi a büdösistenfaszáért posztolsz, ha nem mész vissza, ilyen arcpirító megjegyzés után? Magadat járatod le, te..... idióta...

Trójai 2009.12.09. 16:35:33

Hat hulye vagy.
180 ft az mar egy csipsz ara.
Vagy par zsemle.
hat ha ugy gondolod hogy "nem egeted magad" es fizetsz a semmiert.

En csak azert fizetek amit megvettem. Es nem dupla arat. VAgy adjon erte meg egy termeket, akarmilyen piti is az ar.

Trójai 2009.12.09. 16:41:39

@hagyma: EZ attol is fugg milyen fajta a kartya.
Sima kartya eseten:

1. odaadod a kartyad a penztarosnak
2. Par masodperc utan kapsz egy izet, ami zsinoron log, dobozkent nez ki, es gombok vannak rajta. :) Amibe be kell utnod a pin kododat, majd zoldgombot megnyomni
3. Ha kesz vagy visszaadod a penztarosnak
4. par masodperc varakozas amig a gep kinyom egy papirfecnit
5. A penztaros odaadja neked a blokkot, a kartyas vasarlasrol azaz "tranzakciorol" keszult bizonylatot amire varni kellet, es a kartyad

Mastercard vagy hasonlo eseten:

1. odaadod a kartyad
2. kapsz egy papirt amit ala kell irnod.
3. alairod
4. visszaadod (nem tartod meg)
5. aztan kapsz blokkot, tranzakcios papridarabot es kartyat

elkoszonsz

moli 2009.12.09. 16:43:54

@hagyma: ez nem nyugat, meg svedorszag (ott nem tudtam, hogy nekem kellene lehuzni, csak bambultam :D), itt kiveszik a kezedbol a kartyat, beirjak a terminalba a penztartgepen lathato osszeget, lehuzzak a kartyat, nyomnak helyetted zoldet, majd atadjak a terminal csatolt izebizejet, hogy te is nyomj zoldet. sokan azt se tudjak, hogy itt van lehetoseguk pirosat nyomni (ha peldaul nem egyezik az osszeg). megvarjak a nyomtatast, letepik, megnyomjak a gombot, hogy johet a nyomtatas masodik fele, odaadjak az elso felet egy tollal, hogy ird ala, a masodikat odaadjak, az elsot visszakerik, a kartyat visszaadjak.

ilyen egyszeru. mar ha nem jon kozbe semmi.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.12.09. 17:46:37

tenyleg nem tudtam
nayron megyunk haza Maryvel, jo tudni
itt van egy ilyen terminal, ha vegzett a penztaros lehuzom a kartyamat
he debit beutom a kodot es 1 mp mulva adja blokkot
ha credit akkor nincs pin kod de akkor a blokkmasolatot ala kell irni
szinten 1 mp.
azoktol halok meg /elofordul/ akik csekket toltogetnek
/azert kerdeztem, mert nem ertettem miert kell osszeget beutni a penztarosnak ha mar a gepben van az osszeg
azt mondjuk tovabbra sem ertem miert nem lehet kitenni azt az izet a kasszara es intezed magadnak
de majd egyszer

Megdobbent 2009.12.09. 19:36:11

@hagyma: Nalunk altalaban ugy van, hogy a kartyaolvaso terminalt mondjuk X bank adta a boltnak, akkor a sajat X bankos kartyak PIN koddal mukodnek. De Y bank ugyfeleivel nem ilyen biztonsagosak, ott eleg az alairas is :)

Namost nem mindig kell kulon beutni a kartyaolvasoba a vasarlas osszeget a penztarosnak, amelyik bolt kicsit komolyabb szolgaltatast vesz a banktol, annak a penztargep madzago atkuldi az osszeget a terminalnak.

De pl. az egyik irodaszer boltban itt ugy van, hogy a neni beuti kulon a terminalba az osszeget, aztan kulon beuti a penztargepbe a bankkartya szamat, es akkor talan osszejon a fizetes :)

Egyebkent olaszorszagban is az a modszer van, hogy elveszi es lehuzza a kartyad, neked csak PIN-t kell utnod, szoval mint itt a teszko nagyjabol :)

Nalunk a csekk helyett un. vasarlasi utalvannyal tudnak megolni, mult penteken elottem egy szimpatikus videki par kibaszott 43.000 Ft-ot fizetett 1000, 500 es 200 Ft-os utalvany cimletekben... kepzelheted, 2 penztaros kezdte egyenkent osszeadogatni, az utalvanyt athuzni, a penztarba reszenkent beutni... 1/2 ora volt also hangon :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.12.09. 20:12:25

@Megdobbent:
hat en az en kartyamat barhol lehuzom a cassanal
beutom a pin-t oszt jonapot 3mp.
a csekk az vicces, en nem tudom miert hasznaljak meg nemlyek
neiz monitort es kitolti
xxxx -nek
$35
49 cent
alairas
a sor meg all
kozben megbeszelik mi totrtent tegnap
hat igy
de azert nem ez a jellemzo
a kp fizetoknek meg ilyen izeben kijon az apro, azt maguk veszik ki
a penztaros csakk a papirpenzt adja
en nem hasznalok casht
mert minek?

vittore 2009.12.09. 22:36:55

Nagydarab kopasz állat lévén(nem kigyúrt, hanem sajnos dagadt....)még soha ilyen nem történt meg velem... Ez tényleg emiatt lehet, vagy mert én is értékesítő vagyok,és alapvetően kedvesen, pozitív hozzáállással fordulok a "magamfajtához". He?

Koli 2009.12.11. 13:46:29

Teszko, kornspitz, ugyanez.
Kiírva 31, beblokkolják 62-ért. Ő csak 62-ért tudja, "ennyi van a gépbe".
Menjek az ügyfélszolgálathoz. Átblattyogok a nagybolt másik felébe.
Ott vagy 10-en várnak mindeféle problémákkal.
Nem vártam meg.

Sly0007 2009.12.11. 13:56:59

Ugyse olvassa senki, de megjegyzem:
Minden boltba lehet normális és hogyismondjam kevésbé segítőkész embereket találni...
Ugyanabba az interbe volt, hogy simán visszaadták a pénzt, mert rossz árat irtak a polcra (ők jártak rosszul) Meg hogy simán visszavették a kibontott memóriakártyát mert high speedes volt, nekem meg sima kellett (szal én csesztem el a vásárlást mert nem néztem meg mit veszek) Aztán másik műszakot kifogva meg hiába reklamáltam egy reklámújság beli szöveg miatt leráztak valami hülye félremagyarázással.
Szal szerintem mindegy hol vagy alapvetően az emberek határozzák meg a stilust nem pedig az hogy melyik bolthálózat...

moli 2009.12.11. 16:13:20

@Sly0007: szar volt, mert high speedes volt normal helyett, mi?

élesztő 2009.12.13. 18:30:44

én olvaasom a választ
és hát az interspar nálam is kihúzta a gyufát, konkrétan a 9-s pénztáros
konkrétabban vevőszolgálat, vásárlók könyve. azóta sem kaptam választ. De még nincs vége a dolognak, jövök Interspar.

Juicie 2009.12.14. 13:02:02

mi is jártunk már így az interspurban, ugyanígy az alleeban, hogy a 119Ft-os öngyújtót akarta a kedves pénztáros odaadni 300-ért. vettünk inkább gyufát.

zsuzsistennő 2010.05.28. 07:49:25

Az a baj, hogy sok ember rohadtul nem tudja hogy mennek ilyen helyeken a dolgok... a pénztáros valóban nem tud már korrigálni, ha a fizetés megtörtént, előtte tud esetleg sztornóztatni. Tehát abban igaza volt, hogy a vevőszolgálaton orvosolják ezután a problémát, csak ha tényleg így adta elő, akkor viszont nem oda való!!!!! Így nem beszélünk vevővel!!!! Senkivel!!!
De hozzáteszem, a vevők is hajlamosak másképpen előadni a sztorit...úgyhogy ki tudja hogy is volt ez....bocsi
süti beállítások módosítása