Ismét egy angol sztori, arról, hogyan szúrhatja el durván egy szupermarket egy család karácsonyát és végül hogyan teheti azt jóvá.
Történt velem hogy szentestét megelőző napon bevetettem magam a Marks&Spencer ételosztályára, hogy megejtsem a karácsonyi vacsora bevásárlást. Hatalmas tömeg, mindenki ideges és siet persze. Nagy nehezen összeszedtem mindent amit szerettem volna, körülbelül vagy 6 szatyornyi étel és ital gyűlt össze a kosaramban 130 font értékben.
Nem akartam ennyi cuccot hazacipelni -nem is nagyon tudtam volna abban a tömegben- ezért megkértem a kedves ügyfélszolgálatost hogy szállítsák ki nekem este kocsival. Máskor is csináltam már ilyet, ekkora összegnél ezt ingyen elszokták végezni. Az ügyfélszolgálatos készséges volt, leírta az adatokat és mondta hogy este 6 körül fogja az autó kiszállítani.
Este 7 óra, autó még sehol, elkezdtem aggódni, telefonon pedig nem tudtam senki elérni. Másnap idegesen berohanok az üzletbe, előadom a problémám, ahol kiderül hogy tegnap annyi helyre kellett szállítsanak hogy az enyém nem fért bele, de ma délután 4-ig mindenképp hozzák és még így is marad időm mindent megfőzni.
Természetesen nem jöttek, étel nélkül maradtunk. A nagy szentesti vacsora helyett, PizzaHut pizzával és olcsó borral kellett beérni. Szégyen, gyalázat. Még aznap este elküldtem a panaszom e-mailben, amire a válasz rövidítve, magyarra fordítva ez volt:
"Nagyon sajnáljuk a történteket és elfogadhatatlannak tartjuk magunkkal szemben az ilyesfajta eljárást. Számunkra minden ügyfél kiemelten fontos és célunk a karácsonya boldogabbá tétele volt, nem pedig a megnehezítése. Az üzlet managerét és a kiszállítást végző kollegákat felelőségre vontuk......
.... A termékeket kollegáink már nem fogják kiszállítani, új rendelést összeállíthat üzletünkben. Kártérítésképpen a kifizetett összeget visszatérítjük a bankkártyájára valamint 100 font vásárlási utalvánnyal egészítjük ki, melyet az üzlet managerétől tud átvenni.
Bízunk benne hogy ezzel visszanyerjük belénk fektetett bizalmát és a továbbiakban is minket választ.
....."
Az üzlet managerétől az utalványt ma megkaptam, olyan bocsánatkéréssel követve, hogy haragudni már semmiképp nem tudok.
Üdv,
DareFake
szaGértő 2009.12.29. 10:50:13
kispista2 2009.12.29. 10:55:47
bright.side 2009.12.29. 11:06:12
A posthoz pedig, hát igen. elcseszték. Nem kicsit, nagyon. De hol nem hibáznak, ahol dolgoznak? Ezek legalább megpróbálják kiköszörülni a csorbát valahogy, nem úgy mint itt a legtöbb "bót", akik úgy vannak vele, leszarják, vevő majd jön másik. Azt azért meg kell említeni, hogy ebben van némi pozitív elmozdulás az utóbbi években.
Secnir 2009.12.29. 11:06:13
nő volt a manager? nagy nyelvcsapásokkal igyekezett térdenállva a bocsánatodért?
Secnir 2009.12.29. 11:11:19
Gal 2009.12.29. 11:11:26
Secnir 2009.12.29. 11:12:52
B+, nem volt kóser pizza a közelben?
milyen karácsony az, ahol a rabbi nem mondja ki az ítéletet a pizzára?
Afrikában meg éheznek a gyémántbányászok...
:D
igazságos 2009.12.29. 11:15:08
De nem értem, hogy most már a kaját is lusták Londonban hazacipelni? Ennyire kényelmesek ott?
Mert egy átlag ember úgy megy karácsonyi bevásárlásra, hogy biztosan haza tudja vinni. Akár kocsival, akár mással. Nem?
Secnir 2009.12.29. 11:19:30
aki 130 fontér' (40e HUF) vásárol, annak a kapitalista mocsadéknak nincs pénze taxira, hogy belepakolja?
Secnir 2009.12.29. 11:21:23
aztán majd jön a szupersztráda, azt otthonró' veszed meg, és úgy nem hozzák ki, csak készen? oszt online forgatod a nyársot a barbecue.swf-en?
Secnir 2009.12.29. 11:22:38
Gal 2009.12.29. 11:22:48
M.Islander 2009.12.29. 11:26:51
a www.purelygadgets.co.uk oldalon rendeltem néhány GPS kütyüt, amit nem kaptam meg, 3 havi hadakozás után az átutalt összegnek kb. 70%-át fizették vissza a szűkmarkú angolok.
szerintem egy ennyire elb@szott házhozszállításért amúgy sem sok a 100 font.
tsók, M
Tina0611 2009.12.29. 11:29:04
Azzal viszont egyetértek, hogy a fagyóból rendes kaját is össze lehetne dobni...
Mylady 2009.12.29. 11:30:08
sőt, mi annyival előrébb vagyunk az angoloknál, hogy ez alanyi jogon jár mindenkinek...
ja, hogy a bocsánatkérésre meg fájdalomdíjra gondoltál? hát hülye vagy???
viragimado 2009.12.29. 11:31:34
Karcsibá 2009.12.29. 11:31:49
csahogy: ha londonban belvárosban vásárolsz és tételezzük fel nem az egyes és kettes körzetben laksz, akkor busszal is minimum 1-1,5 óra (ha nem több karácsoni időszakban) az út. Taxival szintén ennyi, és a taxi tarifák nem ugyanazok, mint itthon:)
Sok csomaggal, irdatlan tömegben én sem szarakodnék.
A másik meg: van ilyen szolgáltatás, ingyen. Miért ne venném igénybe, ha lehet?
A 140 font meg kb egy 4-5fős család normális heti bevásárlása odakint! Felesleges mindent átszámolni. Nem releváns.
viragimado 2009.12.29. 11:32:57
Réka · http://blog.rekafoto.com/ 2009.12.29. 11:34:05
Karcsibá 2009.12.29. 11:36:12
Percenként...
viragimado 2009.12.29. 11:36:54
sz_ 2009.12.29. 11:38:45
Írtam nekik egy kulturált mailt, másnap jött a válasz, hogy bocsánatot kérnek és hívjam őket, ha küldhetnek ingyen egy pizzát valami desszerttel együtt.
Réka · http://blog.rekafoto.com/ 2009.12.29. 11:39:22
sz_ 2009.12.29. 11:39:50
reggy 2009.12.29. 11:43:35
Karcsibá 2009.12.29. 11:44:23
É2I 2009.12.29. 11:46:32
Aham. Fotosop vót mán?
Egyébként meg vazzeg másodjára, ha már visszaevett a jómód, miért nem emelted meg a karácsonyi segged, oszt' vitted magad haza? Vagy a taxi derogál?
Gyere haza, itt meg jól pofán is csapnak.
Réka · http://blog.rekafoto.com/ 2009.12.29. 11:48:35
dr. Aullah 2009.12.29. 11:51:17
De tudjátok mitől lesz igazán lúzer? "Másnap idegesen berohanok az üzletbe, előadom a problémám..."
Visszamegy oda... Hát nem tudom, én ha nagyon várnék valamit, hogy kiszállítanak és nem teszik meg és tudom, hogy kevés az idő, akkor mindenképp elvinném, ha már VISSZAMEGYEK AZ ÜZLETBE...
sunblind 2009.12.29. 11:59:40
Sendmailto 2009.12.29. 12:00:56
xmas sux anyway
light22 2009.12.29. 12:05:25
Krajcs · http://uralicowboy.blog.hu 2009.12.29. 12:11:58
salapapa · http://salapapa.hu 2009.12.29. 12:14:52
"azt ígérték"... jó duma, a Karácsonyi nagy forgatagban... gondolom az ajándékokat is 23-án délután rendelted.
kvadrillio 2009.12.29. 12:19:49
Magyarországi "hibbantaknál" 1 vevőért nem kár, ha veszni láccik !
baliquez 2009.12.29. 12:21:58
kedves kis monca 2009.12.29. 12:30:40
(SOHA)
WhiteWarrior 2009.12.29. 12:36:50
darefake 2009.12.29. 12:49:03
Félkész (bedobod a sütőbe, 30 perc és kész) ételek voltak azok, a jobbik fajtából. (Ha jártál már MnS-ben tudod hogy igen szép darabok vannak). A hentesemnél -ha lenne olyan a közelemben- semmi ilyesmit nem kapni.
szmoker (Homo Trollicus) 2009.12.29. 12:50:18
morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2009.12.29. 12:52:51
Lehet jönni azzal a haragos-dacos béna szöveggel, hogy "ott se kolbászból van ám a habostorta!" Tessék, lehet látni, mi miből van. Tényekkel nehéz vitatkozni.
Hkacsa · http://hkacsa.blog.hu 2009.12.29. 12:58:18
twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2009.12.29. 12:59:25
bob_esponja 2009.12.29. 13:05:05
Miért a postoló hibája, hogy nem vitték ki neki az árut?
Az ingyenes házhozszállítás teljes normális, mindennapos szolgáltatás mindenhol - kivéve Magyarországon, és ti pont ezért nem értitek a történetet. Nekem sem lenne kedvem, sem idöm (föleg, ha még dolgozok is az nap) 23-án két körben, gyalog haza vinni 6 szatyrot, aminek a fele ital, tehát biztosan nem könnyü.
Ki az, aki kétkörben akarja elintézni a karácsonyi bevásárlást, még akkor is ha csak 4 buszmegállónyira lakik? Ki az, aki utána beül egy taxiba? Kinek van erre pénze, ideje, kedve... stb.? Senkinek.
És mi van azokkal, akik a belvárosban laknak? Nekik kötelezö a sarki ABC-ben bevásárolni, vagy kötelezö, hogy legyen kocsijuk?
Vagy karácsonyi menüt csak östermelötöl?
Ha lenne östermelöi házhozszállítás...
napelemes harckocsi · http://href.hu/x/73ug 2009.12.29. 13:25:09
B! 2009.12.29. 13:33:11
Beszarás, hogy a posztolót kell lúzernek nevezni. Megteheti vajon a fikázók legalább kis része, hogy annyiért vásároljon karácsonyra menüt?
Számít, hogy hogyan megy haza vagy hogy viszi haza amit vásárolt? Nem teleporttal kérte hazaszállítani, hanem az elérhető szolgáltatások közül választott. A cég elb*szta és megfelelő módon állt hozzá, ennyi.
kulup 2009.12.29. 13:33:46
Erről ez jutott eszembe :
"A felelősöket már kirúgták.Itt jegyezzük meg, hogy a rénszarvas harapás igen veszélyes... Ismét elnézést kérünk. Azok, akik kirúgták a felelősöket, szintén ki lettek rúgva. A kirúgottak után a feliratokat készítő új cég vezetői tudatják, hogy őket is kirúgták." :-)
megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.12.29. 13:53:56
Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.12.29. 14:03:15
angantyr 2009.12.29. 14:13:21
Új-Zélandra szakadt hazánk fiai mikor jönnek sorra a Wellingon & Wellington cégről szóló panasszal? És a sanghaji magyarok a Kon-Csing-Van üzlethálózattal? Engem ők is érdekelnek!
eszteranyu 2009.12.29. 14:14:54
É2I 2009.12.29. 14:21:30
Na ezt pofáztam én is. Legalább az "becsapott, de jól végkielégített" nickel kellett volna beküldeni.
De mindegy; vihar a biliben +100Ł-ért. (Nem is rossz bót, már ha igaz;)
Lakásfelújító Feri · http://www.lakasfelujitas1.hu 2009.12.29. 14:28:15
A tecsó is angol.
2009.12.29. 14:35:31
Ha pszichológus lennék a rövid posztod alapján simán kielemezném, hogy súlyos személyiségzavarban szenvedsz, az agresszivitással pótolod a gyenge énképedet, valószínű sokadik gyerek lehetsz és a szülőktől megvetést és lenézést kaptál, eredménytelenül küzdöttél apád/anyád figyelméért, valószínűleg apeh alkalmazott vagy, hogy egy szervezet mögé bújva növeld meg a hatalmadat és éljél vissza vele. Szánalomhuszár.
Kono 2009.12.29. 14:41:49
Bármit visszavihetsz, amit náluk vettél, és minden indok nélkül. Vagy pl ezzel: "nem tetszik mégsem", vagy "már nem férek bele" :)
Korlátlan ideig, és pénzben kapod vissza. Na ez a kemény.
A magyar kereskedők jó része ezt ökörségnek tartja, mert szerintük ez nem lehet kifizetődő. Pedig csak meg kell nézni, hogy mennyi elégedett vevőjük van, akik tízezreket, vagy inkább százezreket hagynak ott.
És nem, nem állnak sorban a "szemét vásárlók" visszacserélgetni a ruhát, mert nyilván nem azért vették meg...
blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2009.12.29. 15:03:28
indapass90210 2009.12.29. 15:22:05
morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2009.12.29. 16:04:27
Píter 2009.12.29. 17:07:03
baliquez 2009.12.29. 17:42:02
Gal 2009.12.29. 18:03:26
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.12.29. 18:38:12
igen sokkal helyesebb lett volna, ha kimey az udvarra levag 2 csirket, meg egy libat, megszur egy disznot
fasznak botba menni karacsony elott
a 130 font meg nem nagy etwas, Mari minden masodik hetfon nagybevasarol
az karacsony nelkul is $ 300
es igen javareszt felkesz, sot kesztermeket
mondjuk a daralthus meg a csirkecomb nem tudom minek minosul?
a zoldsegek 90 szazalekban fagyasztottak
es jok
Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2009.12.29. 19:06:59
2.énis beszoktam vásárolni a boltokban rendesen, de azér házhozszállíttatni.. akkor rendeld inkább meg webshopból,nem?
...
A Tyne folyó déli partja 2009.12.29. 19:34:33
amúgy meg, megvehette volna előbb is, részletekben, az én munkatársaim már december elejétől fogva lázban égnek a karácsonyi bevásárlás miatt.
mi meg itthon nem csináltunk belőle semmi különleges ügyet, most tényleg az a legfontosabb dolog, h. mi a vacsora karácsonykor???
A Tyne folyó déli partja 2009.12.29. 19:38:54
A Tyne folyó déli partja 2009.12.29. 19:41:15
A Tyne folyó déli partja 2009.12.29. 19:44:27
A Tyne folyó déli partja 2009.12.29. 19:48:08
elhiszem én,h. jobb lenne mindent frissen, de a mostani élet nem igazán teszi lehetővé, pontosan ezért találták ki a kész, félkész kajákat, emg a fagyasztás. hogy szerencsétlen háziasszonynak ne kelljen még munka után több órát töltenie a főzéssel (meg utána a mosogatással).
A Tyne folyó déli partja 2009.12.29. 19:49:15
baliquez 2009.12.29. 20:14:44
A félkész- meg a késztermékről (ételnek mérsékelten vagy csak némi malíciával nevezhető) még annyit hogy tavaly Karácsonykor bírtam rendelni pontyot a halboltban, konkrétan nekem fogták a két másfeles potyeszt horgászok mert amúgy igen ritkán lehet kapni, britek ugyanis nem eszik. Mondjuk megpucolták pedig mondtam hogy ne, az ikra/tej (ha volt) a kukájukban végezte emiatt, plusz a farka végét levágták. Szigeti barbárok.
Londonban szerintem a kiváló minőségű kajaalapanyagok elérhetősége és választéka az egyik legnagyobb királyság (a másik hogy bárhova el lehet húzni repcsivel olcsón), szerintem önátbaszás tartósítószeres félkész meg készételt venni, pláne mivel az angol konyha leginkább másból sem áll mint említett parádés alapanyagok dilettáns és gőgös elbaszásából.
Feleannyiból amennyibe a pizza került lehetett volna klafa többfogásos kaját csinálni. Negyed óra alatt kész egy lamb-chop sülburgonyával és valami közelkeleti mártással, salátával. Ha ennyire nem számít a pénz akkor szívesen elmegyek hozzád szakácsnak, garantálom hogy az életbe többé nem rendelsz pizzát. :)
anyamadár · http://atmenetiallapot.freeblog.hu/ 2009.12.29. 20:19:52
Napokkal Karácsony előtt minden egyes rádióállomás azt harsogta itt Angliában, hogy nem tudják az áruházak kihordani a megrendeléseket.
Felhívtak telefonon olyan embereket akik épp vitték volna a szállítmányt és elakadtak valami A-s úton.
Bemondták vagy hatvanszor napjában, hogy csüccs autóba/taxiba/buszra és menj bevásárolni, mert nem tudják kiszállítani amit megrendeltél.
Ugyan tévénk nincs, ezért nem tudom ott mi ment, de csak bemondták ott is, ha a BBC2 rádióállomás ezen pattogott napokig.
Új Nick 2009.12.29. 20:53:15
Tényleg, milyen jó lenne megnyinti a legolcsóbb webshopot, dierkt karácsonyra, és senkinek nem szállítani semmit, majd a karácsony után beagadt készletekből olcsóért bevásárolni és leszállítani.
Szóval, én tudnék haragudni...
anyamadár · http://atmenetiallapot.freeblog.hu/ 2009.12.29. 21:00:25
Tényleg bemondták mindenhol és ezért kicsit én is csodálkozom, hogy felvették a megrendelést, de gondolom ezért is fizetett a Marks&Spencer.
A Tyne folyó déli partja 2009.12.29. 22:24:31
szépjuhászné 2009.12.29. 23:06:45
richy0609 · http://www.tengerimalacaim.sokoldal. 2009.12.30. 09:13:44
Hegyirablo 2009.12.30. 14:50:05
A Tyne folyó déli partja 2009.12.30. 19:03:49
Tirpákia rózsája 2010.01.02. 03:07:33
1. amennyiben nagyvárosi élményről van szó, parkolóhely tuti legalább 20 pernyire van az üzlettől, tehát a csomagok gondot okozhatnak.
2. az országos híresztelés ellenére, nem minden üzletben volt gond a kiszállítás, és ha a rendelésfelvételnél ezt nem jelezték, ez nyilván nem a vevő sara.
3. az angol karácsonyi ételek igen szezonálisak, legtöbbjét máskor nem kapni, ezért nem kapta meg utólag.
4. a kinti asszonyi állatok nem igazán főznek, ezért sokszor normális konyha sincs, ahol tisztességesen főzni lehetne, bérelt lakásban még fagyasztónak sincs hely a konyhában. Én spájzot még nem láttam a brit szigeteken csak vidéki majorokban. 15 év alatt most van először annyi helyem (a garázsban!), hogy tisztességesen élelmiszert tárolni tudjak, de ezért a kocsi kinn alszik.
5. hősünk lehet már ledolgozta a heti 80 óráját, nehogy már azért is magyarázkodjon, hogy nem ölt disznót a fészerben.
6. alapanyagból sokszor drágább az étel, mintha készen venné az ember
7.az MS-nek vannak igen kiváló kajái
8. az íreknél bemondásos alapon kárpótolnak (üzletben felejtett áru, nem megfelelő minőség,/mennyiség stb). Soha nem kértek még blokkot sem.
Darefake, maradj kinn, ameddig csak lehet és ne vedd fel a beszólásokat :o)
BUÉK mindenkinek!
Tirpákia rózsája 2010.01.02. 03:20:15
salapapa · http://salapapa.hu 2010.01.03. 00:02:31
1 - szoktam hallani, hogy taxit hívnak az üzlethez. hogy drága? hjakérlek, akkor nem kell gizdázni, hogy máshol vásárol a T. Vevő!
2 - N.C.
3 - de gondolom 1-2 héttel előtte azért kapható minden, nem kell az uccsó pillanatra hagyni minden szart?
4 - ez egyéni szocprobléma! gondolom van lehetőség pár font ráfizetéssel nagyobb lakhandihoz jutni, nem kell 30nm-en zsúfolódni. hozzáteszem, mi éltünk 30nm-en ahol volt egy pici tusoló+slózi, egy konyha ahol hetente 3x mostunk is és egy coba, ahol éltünk. mégis volt helyünk bulizni is... csak akarni kell, nem pedig Nagyanyóék 6nm-es röksijével elfoglaltani a fél szobát.
5 - nem volt egyedül. képzeld, a Kis Feleségem is ledolgozta a magáét és én sem panaszkodhattam az ünnepek előtti hajrában. mégis mindent sikerült megvennünk! ajándékokat 13főre, ételeket, italokat... csak tudni kell mit, mikor. az, hogy nem volt rá idő, elfogadhatatlan.
6 - VISZONT EHETŐBB ÉS FINOMABB! ezt garantálom. már ha tud főzni a felhasználó... ha nem, akkor tényleg maradjon a vett szarnál.
7 - ...műanyagkaya...
8 - ez elképzelhető lenne idehaza is, ha nem lenne a sok büdös hazug (legtöbbször cigány) aki rontja a hazaiak renoméját.
Budapesten és debrecenben több ember lakik, mint az ország egész többi részében. noés? ez valamiben befolyásolja az embert a dolga elvégzésében? ha elvállalok valamit, megcsinálom. ha nem csinálnám meg, a bejelentkezéskor adott foglaló dupláját kellene visszaadnom.
így kellene azokkal a kiszállítós cégekkel is. IGAZI kárpótlást, ne legyen elég egy bocsika.
NoOne 2010.01.03. 03:14:19
Irgun 2010.01.04. 10:59:50
Balint Gyuri bacsi 2010.01.04. 12:33:18
Szerintem rendesek voltak, h karpotoltak a cikkirot es erdemben foglalkoznak a hibaval. Ezzel azt mutatjak, h nem csak fejostehennek nezik a vasarlot hanem tenyleg igyekeznek megoldast talalni ha valami gond van. A hangsuly az "igyekeznek" -en van.
Minek szopassuk egymast, ugye...
Miert nem csinalt a cikkiro valami mast a pizza helyett? Gondolom par alapanyag minden elkepzelthetoen megfozheto kajahoz hianyzott. Van igy ha az ember epp nagybevasarlas elott van... De ehhez nekem semmi kozom. A cikk nem errol szolt. Szerintem. :)
salapapa · http://salapapa.hu 2010.01.04. 14:44:58
soraimból az értetlenség cseng. nme értem, hogy lehet valaki annyira felelőtlen, hogy az utolsó pillanatokra halaszt egy számára igen fontos dolgot?
vagy nem is volt annyira fontos a Karácsonyi vacsi? csak mert a kölcsönös hanyagságból kifolyólag nem teljesítette egy cég az utolsó pillanatban leadott rendelésre az ígéretét, inkább eljött posztolni?
így is lehet.
mi, akik ezt nem értjük (ha végigolvasod a kommenteket) mi vagyunk többen!
bizony kinek-kinek vérmérséklete szerint kerül gondolata ide. nem fogok meaculpázni, esetleg sérült lelkecskéjét simizni annak, aki az embertársait semmibe véve belekényszeríti különféle ígéretekbe.
gande 2010.01.04. 19:00:26
gande 2010.01.04. 19:34:45
MO-on mindenki sír, hogy nem megy az üzlet. persze hogy nem megy, ha nem szolgáltatnak.
miért nincs pl. bp-en olyan pizzafutár, akitől ingyen kapod a pizzát, ha 30 percen belül nem szállítja? mert túl kevés a konkurencia.
dr. saint555 2010.01.07. 10:28:35
gande 2010.01.07. 17:41:06
számodra nem vérlázító, ha vki nem teljesíti, amit megígért és amiért fizettél?
salapapa · http://salapapa.hu 2010.01.08. 19:21:17
az ígéet be nem tartása OK, de a sállítás...
olvasd újra! :P
gande 2010.01.08. 21:11:20
salapapa · http://salapapa.hu 2010.01.09. 00:23:20
úgy hiszed, hogyha pl Budapest III. kerületében vásárolsz valamit akkor az eladóak kutya kötelessége hogy kiszállítsa teszemazt a XVII.be ingyen?
opciós lehetőség, adható. nem kötelező! - de te is ezt írtad, hogy LEHETŐSÉG...
lehet, az eladó aki felajánlotta, nem tudta hol van az oda, ahol lax. (mondjuk erről bőszen hallgattál, pedig London nem csak egy cockney falurész.)
ahogy én látom az esetet:
talán a munkahelyed környékén de mindenesetre elég távol a lakásodtól bementél egy áruházba vásárolni. szépen kifizetted az árut, majd a nagy tömegben odaszóltál, hogy legyenek szívesk kiszállítani, melyet meg is ígértek. csak később esett le a szolgáltatónak, hogy az igencsak kiesik a körzetükből és a futár úgy gondolta, jobban teszi ha hazamegy időben.
(megjegyzem igaza van, neki is van családja... nem lehet mindenki olyan állat munkamániás, mint én)
másnap amikor bementél reklamálni, talán figyelmeztettek, hogy nem esel bele a szórásba, de te kötötted az ebet a karóhoz, hogy máspedig megígérték, tessék kivinni. csak hogy haladjon a sor, szépen bevette a hölgy/úr a "leszaromtablettáját", majd vita nélkül talán egy számodra észrevehetetlen gúnyos, de mosollyal újra megígérte.
neki nyóc... neki megvan a karácsonyi menüje...
te pedig ehettél amit találtál.
lóreál!
tévedtem valahol? lehet. de igen közel járok mi?
majd megtanulod szépen, hogy amit magad is megtehetsz, ne bízd másra! :P
salapapa · http://salapapa.hu 2010.01.09. 00:26:45
azonban tökéletesen leírta saint555:
homar.blog.hu/2009/12/29/karacsony_kaja_nelkul/fullcommentlist/1#c8220517
gande 2010.01.09. 02:00:18
a feltételezések tömkelege.
és a magyar "szolgáltatásra" jellemző ügyfélközpontú hozzáállás. a vevő/ügyfél a középpontban áll és ezáltal mindenkinek az útjában.
fel sem merül benned, hogy az ügyfélnek van igaza, mert igénybe vette a az aruház szolgáltatását?
hogy ha valamelyik alkalmazott nem végezte rendesen a munkáját, akkor az nehogy már a vevő hibája legyen, mert ott hagyta a pénzét és jogosan megbízott a meghirdetett, beígért szolgáltatásban.
a szolgáltatás minőségéről és lehetőségeiről van még mit tanulni ennek az országnak. persze egyszerűbb a vevőt szidni és lehülyézni.
és hiába dolgozol 20 éve a szolgáltatásban, ilyen hozzáállással nyugaton az első 6 hónapot nem élnéd túl.
persze mit várjon el az ember egy olyan ország szolgáltatási kultúrájától, ahol már a patikában (bank, posta, telekom stb.) is sorszámot kell húzni, mint egy hivatalban. mert az ügyfél az csak egy sorszám és attól érzi magát menőnek az üzemeltető, ha megpróbál úgy viselkedni, mint egy állami szervezet.
gande 2010.01.09. 02:01:59
salapapa · http://salapapa.hu 2010.01.09. 11:22:19
inkább arra világítottuk rá, hogy sokan lenézik azt, akiknek kevesebbje van.
mi pedig az ilyen gizdákat nézzük le!
gande 2010.01.09. 12:16:55
a "jó család" fogalma is eltérő.
és itt a különbség, mert én senkit nem nézek le.
salapapa · http://salapapa.hu 2010.01.09. 16:37:17
márpedig ha Te ilyen lusta vagy, akkor inkább vásárolj a lakásodhoz közeli sarki boltban!
nem mellékesen, megint kitértél a válasz elől, miszerint SZERINTEM a város másik felén, de semmiképp sem a körzetedben lévő boltban vásároltál.
hmmmmmmmmm... ez újabb feltételezésekre ad okt... nem, számodra nem előnyösre!
gande 2010.01.09. 17:01:00
ha szolgáltatás része a házhoz szállítás, akkor igenis kötelessége az alkalmazottnak megtenni.
és a hozzáállásod azt sugallja számomra, hogy hiába dolgozol állítólag 20 éve a szolgáltatásban lenézed azokat, akikből élsz - az ügyfeleket. te mit szolgáltatsz?
salapapa · http://salapapa.hu 2010.01.09. 18:17:49
nos, ezügyben olvasd kérlek újra a posztot!
autóvillamosságisként. abból a hülye fajtából, aki az előre megbeszélt áron dolgozik akkoris, ha több órával több munkát kell elvégezni és nem esik ki a munkaidő vége előtt 1 perccel a szerszám a kezemből, hanem szükség esetén (a családom legnagyobb bánatára) késő éjjel jövök haza.
mert nekem az elvégzendő munka az első, hogy az ügyfeleim elégedettek legyenek.
ennyire rossz vagyok...
salapapa · http://salapapa.hu 2010.01.09. 18:19:08
úgy hiszed, hogyha pl Budapest III. kerületében vásárolsz valamit akkor az eladóak kutya kötelessége hogy kiszállítsa teszemazt a XVII.be ingyen?
gande 2010.01.09. 19:18:51
ha erről szól a szolgáltatás, akkor igen. a pizzafutárok is meghatározzák, hogy melyek a szolgáltatás területei és ha azt mondják, hogy budapest, akkor akár a 3. ker.-ből a 18. ker-be.
gande 2010.01.09. 19:24:30
nem tudom miért kellene újra olvasnom.
szerintem semmi extra nincs abban, ha vki az előre megállapodott árban és időpontban teljesíti, amit felvállalt. ez alap.
salapapa · http://salapapa.hu 2010.01.10. 00:44:43
gande 2010.01.10. 01:26:18
és kinek gond, ha SZERINTED értetlen vagyok? :)
amennyiben másokkal is ilyen stílusban kommunikálsz, akkor a helyedben átgondolnám, hogy a szolgáltatás tényleg az a szektor, ami neked való.
salapapa · http://salapapa.hu 2010.01.10. 11:37:53
s mégis, 16éve a saját talpamon állok. stabilan.
gande 2010.01.10. 12:40:37
és ha nem nálad hagyom a pénzemet, hanem ott, ahol normálisan bánnak velem, akkor ki jár rosszabbul? :)
mit tudsz TE rólam?
salapapa · http://salapapa.hu 2010.01.11. 00:43:48
több mint sokat. az az egyén vagy, aki egyenesen feltett kérdéseket képes csak úgy félvállról feltételezések tömkelegeként elintézni, majd mézes-mázos arcátlansággal belekötni az élő fába.
ezefelül hazudozol is! jó példa erre a 2010.01.08. 21:11:20-as írásod és ennek cáfolataként a 2010.01.09. 17:01:00-ásnak a második mondata. legalább lennél konzekvens ha már haazudsz!
politikusfajta = nemszeretemfajta.
nekem ennyi épp elég rólad, többire már azóta nem is vagyok kíváncsi.
gande 2010.01.11. 11:50:09
igaz, hogy a személyemet illető állításaidat semmivel nem tudod alátámasztani, ettől függetlenül jogodban van ezt így látni.
ami az állítólagos hazugságokat illeti, olvass vissza! vagy csak azért írtad, hogy hazudok, mert magadból indulsz ki?
azért még szeretsz, ugye? :P
mojoking77 2010.01.11. 12:33:46
Dublinban vasaroltam, a M&S-nel, ahol a penztarnal, az elottem allo vevo, es az elado kozt az alabbi parbeszed hangzott el:
"- E: Ne haragudjon uram, de ezt a doboz joghurtot nem adhatom el onnek.
-V:?????
-E: Sajnos, holnap le fog jarni a szavatossaga. Ha nem haragszik, es tud varni egy par percet, rogton szolok egy kolleganak, aki hoz onnek egy jot..."
Tiszta TESCO, ugye?
gande 2010.01.11. 17:18:07
ennek elvileg így kellene működnie mindenhol.
az angolszász országokban sokkal nagyobb az esetleges kártérítés és az emberek tisztában vannak a felelősségükkel. (üzletember és fogyasztó egyaránt)