Ismét egy angol sztori, arról, hogyan szúrhatja el durván egy szupermarket egy család karácsonyát és végül hogyan teheti azt jóvá.
Történt velem hogy szentestét megelőző napon bevetettem magam a Marks&Spencer ételosztályára, hogy megejtsem a karácsonyi vacsora bevásárlást. Hatalmas tömeg, mindenki ideges és siet persze. Nagy nehezen összeszedtem mindent amit szerettem volna, körülbelül vagy 6 szatyornyi étel és ital gyűlt össze a kosaramban 130 font értékben.
Nem akartam ennyi cuccot hazacipelni -nem is nagyon tudtam volna abban a tömegben- ezért megkértem a kedves ügyfélszolgálatost hogy szállítsák ki nekem este kocsival. Máskor is csináltam már ilyet, ekkora összegnél ezt ingyen elszokták végezni. Az ügyfélszolgálatos készséges volt, leírta az adatokat és mondta hogy este 6 körül fogja az autó kiszállítani.
Este 7 óra, autó még sehol, elkezdtem aggódni, telefonon pedig nem tudtam senki elérni. Másnap idegesen berohanok az üzletbe, előadom a problémám, ahol kiderül hogy tegnap annyi helyre kellett szállítsanak hogy az enyém nem fért bele, de ma délután 4-ig mindenképp hozzák és még így is marad időm mindent megfőzni.
Természetesen nem jöttek, étel nélkül maradtunk. A nagy szentesti vacsora helyett, PizzaHut pizzával és olcsó borral kellett beérni. Szégyen, gyalázat. Még aznap este elküldtem a panaszom e-mailben, amire a válasz rövidítve, magyarra fordítva ez volt:
"Nagyon sajnáljuk a történteket és elfogadhatatlannak tartjuk magunkkal szemben az ilyesfajta eljárást. Számunkra minden ügyfél kiemelten fontos és célunk a karácsonya boldogabbá tétele volt, nem pedig a megnehezítése. Az üzlet managerét és a kiszállítást végző kollegákat felelőségre vontuk......
.... A termékeket kollegáink már nem fogják kiszállítani, új rendelést összeállíthat üzletünkben. Kártérítésképpen a kifizetett összeget visszatérítjük a bankkártyájára valamint 100 font vásárlási utalvánnyal egészítjük ki, melyet az üzlet managerétől tud átvenni.
Bízunk benne hogy ezzel visszanyerjük belénk fektetett bizalmát és a továbbiakban is minket választ.
....."
Az üzlet managerétől az utalványt ma megkaptam, olyan bocsánatkéréssel követve, hogy haragudni már semmiképp nem tudok.
Üdv,
DareFake
Az utolsó 100 komment: