Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Tékozló Homár

'Egy gyönyörű, fiatal, vékony, szőke nő haját éreztem a számban'

2010.01.04. 11:09 | szily | 203 komment

2010-ben legyen vége a magyaros panaszkultúrának! nem kell mindig rinyálni, egészséges libidójú ember a budapesti tömegközlekedés szétesésének is tud örülni, ha akar. És T. akar, mert egy csajjal préselték össze. Egy Boldog Ügyfél meglepő vallomása a 139-es buszról, az év első munkanapján.


A BKV összeomlik. Ez nem újdonság, az elmúlt év végétől érezhető a
szolgáltatás akadozása. Essen azonban néhány jó szó is a BKV
érdekében.
Szokás szerint fél hétkor indultam munkába. A Budaörs-Kőbánya távolság
jó esetben másfél órát vesz igénybe, ma már hétórakor -látva a
közlekedési káoszt- üzenetet küldtem az irodavezetőnknek, hogy késni
fogok. Berendezkedtem hát, éreztem, ahogy kisimulnak arcom
értetlenkedéstől összeszorult izmai, és figyelmemet a többi várakozóra
tudom fordítani.
Valamilyen érthetetlen okból az idősebb generáció jelenlévői voltak
leginkább ingerültek, szitkozódtak, átkozódtak, lökdösődtek,
furakodtak. A fiatalok szinte örültek a buszok késéseinek. Részint,
mert így tömegesen késhettek el az iskolából, amire ezúttal
hivatkozási alappal is szolgál a tömegközlekedés lehetetlensége,
másrészt viszont - mintha szeánszra gyűltek volna össze a Sasadi úti
buszmegállóban - türelmesen, trécselve, nevetgélve vették tudomásul,
hogy a következő buszra sem tudnak majd felszállni. Én a harmadik
139-es járatra préselődtem fel, és ez visszavonhatatlanul
megváltoztatta a napomat.
Egy gyönyörű, fiatal, vékony, szőke nő haját éreztem a számban.
Eleinte kicsit idegesített a dolog, mégiscsak haj került a számba,
majdhogynem elillant a jókedvem. Az illata azonban feledtette az ízét.
Frissen mosott haj reggel hét húszkor hétfő reggel, az azért nem
semmi. Közben két kissrác (feltehetően testvérek?) kihasználva hering
mivoltukat azzal voltak elfoglalva, hogy ki tud nagyobbat rúgni a
másik bokájába, ami ismét az idősebbek ellenszenvét váltotta ki. De
nem az enyémet, nekem épp semmi bajom nem volt a világgal, tőlem aztán
meg is nyúzhatták volna egymást, az én számban szőke haj volt, frissen
mosott. A lány testének közelsége szinte bűnös gondolatokat indított
el bennem, ami ilyen körülmények között nemcsak szokatlan, de ciki is.
A lány finom sminkje alatt szelíden mosolygott magában az egész
helyzeten, mint akinek ez a természetes élettere. Valószínűleg hozzá
volt szokva a tömeghez, mert egyáltalán nem zavartatta magát. Így már
legalább ketten voltunk, akiket nem érintett kellemetlenül az év első
munkanapjának kissé zötyögősre sikerült indulása.
Keze kecsesen, szinte lebegve nyúlt át a tömeg felett a leszállásjelző
felé a Testnevelési Egyetemnél, majd amikor a busz megállt, leszállt
anélkül, hogy akár egy pillantást is vetett volna rám. Nem mintha én
stíröltem volna, épp csak egy pillanatra kaptam el az arcát. És így
volt teljes a reggel. Finom, mindenki számára észrevehetetlen, kissé
nagyképűen flörtnek titulált semmiség a százharminckilencesen. Egy
könnyű, mindennapos szösszenet, amely egy darabig még érezteti
hatását, mielőtt eltűnne, ahogyan elillan a szőke illat, amikor
helyébe egy százhúsz kilós, mp3 lejátszóját teljes hangerőn hallgató
faragatlan tuskó furakszik, az ajtók hatalmas zajjal bezáródnak, busz
pedig tovább indul, a kedvem pedig ismét szürke lesz, hacsak a metrón
mellém nem sodródik a tömegben egy barna íz.

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SXB 2010.01.04. 15:01:21

@figyelem: ráadásul csak fel kell tekerned a hangerőt a magnón, és máris nem hallod a sok hülyeséget amit összehordanak:)

mata-hari · http://mata-hari.blog.hu/ 2010.01.04. 15:02:17

@Dolce Vita: Miért mondtam volna? Munka után inkább hazamennék, nem akartam tőle semmit. Egy könnyed reggeli hangulat volt, aminek akkor és ott helyét éreztem, a délutánomat másképp képzelem.

figyelem (törölt) 2010.01.04. 15:04:40

@SXB: LOL:)))Viszont, csak alapos átvizsgálás után ülhetne be, nehogy töke legyen a menyasszonynak:))

figyelem (törölt) 2010.01.04. 15:06:11

@mata-hari: másik buszon?:))másik nővel?:))

Dolce Vita 2010.01.04. 15:07:48

@mata-hari: talan megertem, hogy du mas programod van, de azt biztos nem, hogy, ha valaki szep vagy csinos, vonzo etc, akkor annak ezt miert nem mondod el neki? egy kedves dicserettol neki is klasszabbul indult volna a napja es meg a bucsupillantas is meg lett volna leszallaskor. :) amugy nagyon jol irsz!

figyelem (törölt) 2010.01.04. 15:10:36

@Dolce Vita: vagy elkérhette volna a számát..végülis a páros izzadás már megvolt:))

SXB 2010.01.04. 15:11:11

@figyelem: az kínos lenne...persze kinek a pap, kinek a papné.:S

Eric_Cartman 2010.01.04. 15:11:35

Én pillangókkal reggeliztem, friss harmatot ittam rá. Mosolyhidat röppentettem a verőfényes utcára az ablakból, integettem az elhaladó csintalan oviscsapatnak.

Persze, mindezt csak szarás után.

errrrrrrrrr 2010.01.04. 15:13:00

húha. érdekes történet. főzni vajon hogy tud a szőkeség?

SXB 2010.01.04. 15:13:14

@Dolce Vita: nem szabad dicsérni őket mert megsértődnek...sajnos ahogy észrevettem ez máshogy működik manapság. vagy velem van a baj, talán...
(vagyis pár éve...mióta házas vaygok, nem csinálok ilyet!)

AndOr01 2010.01.04. 15:14:22

Nem tudtam miért járnak még az emberek BKV-val, ha kocsival olcsóbb lenne...
Nekem nem tezstet, hogy az orrom előtt csapjákbe az ajtót, hogy inkább elütnek, minthogy észrevegyenek. Utáltam a koszt, a tömeget, a büdös embereket.

Mostmár kezdem érteni. :)
Ha lenne valami felár, vagy helyjegy ami garantálná a hasonló élményeket, még talán én is visszaszoknék. :)

Zozi79 2010.01.04. 15:15:19

Van egy ilyen HUSZ-os topik, Erotikus élmények tömegközlekedési eszközön, vagy valami ilyesmi. Miért nem ott van ez? :-)

mata-hari · http://mata-hari.blog.hu/ 2010.01.04. 15:15:34

@Dolce Vita: Nem sajnálom, hogy nem volt pillantás, ebben a helyzetben ennyi volt. Nem akartam ismerkedni, nem gondolom, hogy hiba volt. Azt azonban gondolom, hogy aki képes hajnalban felkelni, hogy frissen mosott, rágcsálni való hajjal indul munkába vagy iskolába, annak nem indul rosszul a napja. Nem beszélve arról, hogy mosolygott, ami számomra azt jelentette, hogy nincs rossz kedve. Az is elképzelhető, hogy azzal, hogy megszólítom, szétbombázom az amúgy jó hangulatát. Nem kell minden aranyhalat kifogni, néha megéri csupán gyönyörködni benne, ahogy megcsillan pikkelyükön a nap.
Köszi:)

figyelem (törölt) 2010.01.04. 15:15:45

@SXB: na, ezért be is szerzek gyorsan egy test-szkennert:))Csak nehogy ez a módszer elterjedjen, mert akkor holnap minden buszmegállóban autosok fognak nagymellü szőkékre vadászni:))

mata-hari · http://mata-hari.blog.hu/ 2010.01.04. 15:17:54

@Zozi79: Nem mellesleg nem volt erotikus élmény. Jó élmény volt.

figyelem (törölt) 2010.01.04. 15:18:41

@SXB: és régebben ez tényleg bejött neked?

SXB 2010.01.04. 15:23:39

@figyelem: nekem nem sok minden jött be:)
aztán megtaláltam a magam aranyhalát :)

figyelem (törölt) 2010.01.04. 15:25:05

@SXB: diplomatikus válasz, de azért köszi a tippet:)

SXB 2010.01.04. 15:25:58

@Eric_Cartman: kulabá'-val reggeliztél?:)

Never shit the Grass · http://kapd.be 2010.01.04. 15:32:21

Na ilyenekkel lehetne rávenni az autósokat, hogy hagyják otthon a kocsit. Még nem tudom merre jár, de holnap a százharminckilenceses buszon találkozunk. Várom a kis szőkét is! :)

w126sd 2010.01.04. 15:32:32

Szép volt ombre!!!!!!

figyelem (törölt) 2010.01.04. 15:34:36

Jut eszembe, ha van itt nagymellü szőke, aki holnap reggel a XII.-ből az V.kerületbe megy, az írjon, felveszem:))))

mata-hari · http://mata-hari.blog.hu/ 2010.01.04. 15:36:29

@Never shit the Grass: Még munkában, de már nem sokáig. Holnap nem lesz 139-es útvonal, 40-es lesz vagy 242-es hajnali 5 kor, de akkor csak a dokkmunkások ülnek a buszon zsíros hajjal, na meg az olyan idióták, mint én, akik reggel 6 kor edzenek:)

figyelem (törölt) 2010.01.04. 15:40:09

@mata-hari: reggel 6-kor szoktál edzeni??Vicc nélkül, akkor még nagyon merevek az izmok, nagyobb a sérülésveszély

mata-hari · http://mata-hari.blog.hu/ 2010.01.04. 15:44:05

@figyelem: Be kell melegíteni, akkor nincs gond:)

figyelem (törölt) 2010.01.04. 15:46:31

@mata-hari: tudom, csak jóindulatból írtam:)

mata-hari · http://mata-hari.blog.hu/ 2010.01.04. 15:47:46

@figyelem: Köszi, majd vigyázok, bár azt hiszem, hozzászoktam már, ráadásul a karácsonyi punnyadás után nagyon jól fog esni, hogy nem csak az állkapcsomat csattogtatom szőke hajtincseken:)

diktatorikus kleptokrácia 2010.01.04. 15:59:24

írd majd meg a hazautat is, kérlek

figyelem (törölt) 2010.01.04. 16:01:58

No, most mondták be, hogy holnap sem fog indulni a buszok nagyrésze, úgyhogy...

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2010.01.04. 16:03:54

Elérzékenyülök, mikor ilyet olvasok... :D

mata-hari · http://mata-hari.blog.hu/ 2010.01.04. 16:05:06

@figyelem: Az pöpec. Akkor holnap motorral kell mennem a mínuszban, hogy biztos leérjek edzésre?:D

figyelem (törölt) 2010.01.04. 16:08:37

@mata-hari: egyébként a te posztod volt a legjobb, amit az utóbbi időben olvastam:)Végre egy kis humor:)

figyelem (törölt) 2010.01.04. 16:11:21

@mata-hari: hát, lehet..nem vicc, tényleg bemondták.Szerintem ezt még pár napig eljátszák, csak sajnos azokkal szúrnak ki, akik tömegközlekedéssel utaz/ná/nak

halaszlo 2010.01.04. 16:16:19

@Secnir: kontra

Fickó stoppol az M7-esen, megáll egy apáca. Elindulnak, a fickó csak bámulja az apácát kigúvadt szemekkel. Az apáca végül megkérdi:
- Uram, mi a csudát bámul annyira?
- Hát, tudja, régi vágyam, hogy megcsókoljak egy apácát.
- Elvileg nincs akadálya - mondja az apáca - de nőtlennek kell lenned és katolikusnak.
- Az vagyok, az vagyok - mondja a fickó. Kiszállnak, a fickó megcsókolja az apácát. Mikor mennek vissza az autóhoz, a fickó elkezd sírni.
- Most meg miért sírsz - kérdi az apáca.
- Vétkeztem - mondja a fickó - nős vagyok és zsidó.
- Annyi baj legyen - így az apáca - én meg István vagyok és jelmezbálba megyek.

figyelem (törölt) 2010.01.04. 16:24:08

@halaszlo: LOL:)))Nekem az M7-en 2 nagyobb storym volt, mindkettő még a 90-es években:1, 1x 1 félmeztelen nő a polójával integetve stoppolt..a belsőben 1 teherautót előztem, így amire megálltam, a teherautós már felszedte:)2, éjjel 11 körül az üres sztrádán 190 körül jöttem,amikor láttam, hogy a belső sávban gyalogol 1 ember..mit mondjak leizzadtam, nem volt vicces

Fíldödi Ferenc 2010.01.04. 17:34:06

Meg tudná mondani(írni) valaki, hogy honnan derült ki a posztoló neme?
Márminthogy férfi..

Miss Marple 2010.01.04. 18:01:25

@Fíldödi Ferenc: Ha az ember a klasszikus sémák szerint gondolkozik, elég egyértelmű. Ha valakinek meg csak a rendhagyó lehetőségeken kjár az agya - hát annak most rossz.

A poszt pedig visszahozta a tűnőfélben levő életkedvemet. Csókollak, Homár, BUÉK!

digitime 2010.01.04. 18:20:29

Én csak a csatolt kép miatt érdeklődnék. Meg tudná valaki adni annak a tetoválóművésznek a nevét, címét, aki abból a helyes csajból azt a boszorkányt csinálta a faszi vállára? Csak hogy nagy ívben el tudjam kerülni...

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2010.01.04. 18:20:43

ez olyan szép, hogy szinte átéltem. írj még! nem baj, ha nincs BKV-sztrájk.

cooper (törölt) 2010.01.04. 18:20:52

Budaörs-Kőbánya :)

te se sz@rral gurigázol, pestiesen szólva :):)
az ország leggazdagabb városából átjársz dolgozni Kőbányára :):) Darwin-díjas(nem lenézésből, félre ne értsd, csak ugye mintha két másik ország lenne) :):)

mata-hari · http://mata-hari.blog.hu/ 2010.01.04. 18:34:29

@cooper: Hát ja, sajna ez ilyen. Az ország leggazdagabb városa ugyanis azért a leggazdagabb város, mert fasza kis szerződésekkel jókora iparűzési adót fizet a Tesco meg az Auchan, nem beszélve a Praktikerről, a Baumaxról meg a többi multiról. Namármost se pénztárosi állást, se eladói munkakört az IKEA-ban nem szeretnék betölteni, így amikor felhívott egy ismerősöm, hogy van-e kedvem menni ahhoz a céghez, amelyiknél most vagyok, igent mondtam. Néha bánom, és ha még hozzáteszem, hogy hétköznapokon hajnali 4.30-kor csörög az óra, hogy 6-ra beérjek edzésre még munka előtt, könnyűszerrel kiszámolható, mennyi időt töltök Budaörsön. Na de mindegy is, "egyszer élünk, se sokáig!":)

mata-hari · http://mata-hari.blog.hu/ 2010.01.04. 18:35:36

@Miss Marple: Örülök, hogy visszababusgatott valami az életbe, bár a posztolót én is kérdeztem, honnan szerete meg az írásom, még nem válaszolt, remélem, megteszi majd.

KenSentMe 2010.01.04. 18:38:17

Ez miért nem a subbára került ki? Vagy a szánalmas.hu-ra?

Kivlov 2010.01.04. 18:42:37

Mocskos bkv, havi 10ezerért gogo-lányok táncolhatnának minden ülés előtt, majmok!
Sztrájkoltok csak meg bohóckodtok állandóan és még elvárjátok, hogy vegyenek jegyet az emberek?

Rég fel kellett volna számolni az egész csődtömeget a vérbe...

mata-hari · http://mata-hari.blog.hu/ 2010.01.04. 18:47:26

@Zanzo: Na, akkor ahogy ígértem, a hazaút.
Korántsem volt olyan izgalmas, mint a reggeli kaland. A 95-ös busz és a metró időben jött, a 139-esre kicsit várni kellett. Valószínűleg -mivel tudom, hogy mi van a BKV-val- valahogy be voltam állítva hosszabb türelmi időre, így se meglepetést, se megkönnyebbülést nem okozott, amikor a busz végül fékezett mellettem. Egy könyvet olvasok éppen, amit a volt nejemtől kaptam karácsonyra. Már a vége felé tartok, ahol a történet csattanója várható, ennek megfelelően elég izgalmas is (habár nem az évtized regénye), így a hideg ellenére kesztyűben is lapozni szerettem volna. Aki már próbálta ezt a mutatványt, tudja, hogy ennél nagyobb ostobaságot az ember buszon nem követhet el. Először is azért, mert ha a busz fékez, nekem pedig mindkét kezem foglalt (az egyik, amelyikkel fogom a könyvet, a másik, amelyikkel próbálok lapozni), hatalmasat lehet perecelni, másrészt viszont azért is, mert az ember baromi hülyén néz ki, amikor próbálja szétfújni a lapokat, következésképpen ha akarná se tudná észrevenni a szőke nőket, minthogy ugye mással van elfoglalva.
A Sasadi útnál rövid várakozás után átszálltam a 240-esre. Ott már rutinosabb voltam, csak egy kézzel fogtam a nyitott könyvet, és amikor lapozni kellett, a lábamat préseltem az egyik üléshez, hogy biztosítsam az egyensúlyt. A mutatvány nem bizonyult elegendőnek. A sofőr nem mai csávó volt, és vagy kora miatt, vagy mert csak rettenetesen vezetett, minden megálló előtt korán, meglehetősen intenzíven kezdett fékezni, aztán felengedte a pedált, majd megint beletaposott, úgyhgy az összes mögöttem utazó utas az én nyakamban kötött ki. Az én leszállómnál pedig én kötöttem ki a szélvédőn, minthogy az első ajtónál álltam.
Sajnálom, hogy nem tudtam a reggelihez hasonló izgalmas témát szolgáltatni, de ha nem történik semmi, nem történik semmi. Úgy is mondhatnám, szar volt a hazaút. Holnap -minthogy marhásul korán indulok - valószínűleg elkerülöm őszőkeségét, ha valaki látja, szagoljon bele a hajába, megéri.

stars7726 2010.01.04. 18:48:16

ilyenkor hol vannak a -tegyétek le az autót és járjatok bkvval-szlogenek harsogói?szemét bkv,szemét mol,szemét mindenkori összes magyar kormány.

Archenemy 2010.01.04. 18:54:06

Én is óriásit recskáztam tegnap.

fghjk · http://sorry.google.com/sorry/?continue=x 2010.01.04. 19:06:46

én kifejezetten utálom amikor álló faszú csókák dörgölődznek hozzám a tömött buszon

Bögrecast · http://www.bogrecast.hu 2010.01.04. 19:12:00

@fghjk: az de undorító. Emlékszem egyszer olyat könyököltem egy ilyen arc hasába, hogy alig állt meg a lábán!

www.radiobogre.com

Parasite 2010.01.04. 19:51:03

mivan? mifaszez? érdekel ez kit? írtad ezt meg minek? nem kell mindenáron bejegyzés ha épp nincs semmi izgalmas!

figyelem (törölt) 2010.01.04. 19:59:59

@mata-hari: azért ez is kalandos út volt:)Az pedig komoly, hogy a multik iparelüzési adót fizetnek?Mert általában minden adókedvezményt megkapnak, sajnos(-:
Egyébként, látom, megjöttek a feministák, ezzel a humornak valszeg vége:)

mata-hari · http://mata-hari.blog.hu/ 2010.01.04. 20:11:48

@figyelem: Ki beszél itt álló f.szról?:D Öcsém:) Ha vennék a fáradtságot és végigolvasnák a postokat...

figyelem (törölt) 2010.01.04. 20:59:16

@mata-hari: stimt:)De mit várjunk a feministáktól?:D És így valszeg az én hírdetésemre sem jelentkezik senki, pedig én csak szivességből fuvaroztam volna a szőke, nagymellüeket:))))Na, mindegy, majd végigjárom a buszmegállókat:))))

mata-hari · http://mata-hari.blog.hu/ 2010.01.04. 21:56:31

@figyelem: Á, senki nem száll be idegen autókba, az milyen már? Inkább felszállnak a buszra, hátha bekapja valaki a hajukat:) Semmi bajom a feministákkal, se a férfi sovinisztákkal, mindegyiknek van öröme és bánata is. Mérleg vagyok, "élni és élni hagyni".

mata-hari · http://mata-hari.blog.hu/ 2010.01.04. 21:57:54

@Dzsó Bendzsó: Köszi, ismerem a járást a céghez, de a 36-os és a 28-as is megáll minden bokornál, mintha kutyák lennének és meg kellene jelölniük a területet, marad a busz. De azért rendes tőled:)

figyelem (törölt) 2010.01.04. 22:05:55

@mata-hari: akkor mit csináljak?:)Majd kiírom, hogy nem vagyok szatír, pusztán keresztényi szeretetből fuvarozok szőke, nagymellüeket:))Vicc nélkül, pedig:most néztem meg a híreket:minden tv-adón megerősitették, hogy holnap uilyen káosz lesz a tömegközlekedésben

diktatorikus kleptokrácia 2010.01.04. 22:13:33

@mata-hari: köszi, mata. ezek szerint az utolsó szakaszon valakinek a te hajadhoz volt szerencséje :D
holnap reggelre is frissen mosott szőkéket, nem pedig fokhagymás-pálinkás izzadságszagú jómunkásembereket

Mylady 2010.01.04. 22:18:02

@mata-hari: köszi, de kicsit sem életszerű a javaslatod
gondolod, hogy amikor lemegyek a metróba és azt látom, hogy hopp, tömve van, ritkábban jár, valami történhetett, akkor hazasétálok (10 perc), bekapcsolom a gépet, megtekintem az MTI honlapját (ahol vagy van valami, vagy nincs vagy csak fizetős), meg egyéb honlapokat, aztán visszaöltözök, elindulok és közben nekiállok alternatív útvonalat keresgélni?

nem egyszerűbb ennél, hogy bemondják, mert abból, hogy tömve van és mintha ritkább lenne, nem tudhatom magamtól, hogy baleset van/volt/lesz, sztrájkolnak vagy ma ezt a normális
sőt, mikor az ork a bérletemet ellenőrzi, esetleg rögtön szólhatna, hogy mennyé gyalog, b+

figyelem (törölt) 2010.01.04. 22:40:14

@Mylady: nem fogod elhinni, de a tv-ben tényleg ezt javasolták:"holnap mindenki menjen biciklivel vagy gyalog"..nem vicc

Mylady 2010.01.04. 23:01:14

@figyelem: az vicces lesz, a mínuszokban, hó, havas eső, ónos eső
és (nekem) több mint 10 km

figyelem (törölt) 2010.01.04. 23:48:58

@Mylady: tudom, hogy nem vicces, de tényleg ezt javasolták

figyelem (törölt) 2010.01.04. 23:50:52

@Mylady: ui:a BKV valamelyik szakszervezeti figurája mondta a fentieket

Mylady 2010.01.05. 07:00:28

@figyelem: az a gáz, hogy ezt büntetlenül megtehetik
ha én csinálnék ilyet, még aznap repülnék
pedig észre sem venné senki a főnökömön kívül
mondjuk én nem is a BKV-nál dolgozom

Mylady 2010.01.05. 07:03:50

@figyelem: van a BKV oldalán egy lista, hogy milyen változások vannak a buszmenetrendben emiatt az akció miatt

van olyan busz, ami 10 perc helyett 20-60 percenként jár

no comment

2010.01.05. 09:08:31

óóó ez a poszt már már költészet.

mata-hari · http://mata-hari.blog.hu/ 2010.01.05. 09:25:10

Tegnap Homár valahonnan hozzájutott az írásomhoz és Postolta, ahogy láttam, elég komoly reakciókat váltott ki (Homár jelentkezz, áruld el, ki küldte!!!).
Nem akarom ezt a felületet használni az amúgy tök jó beszélgetésekhez, illetve nem akarom kihasználni, hiszen nem biztos, hogy itt van a helye, akinek tetszett a tegnapi (meg akinek nem) olvashat további történéseket a www.mata.blog.hu címen.

kuki123 2010.01.05. 10:04:24

LEGYEN ÚJ SZLOGEN:

BKV MI ÖSSZEHOZZUK AZ EMBEREKET

BKV VELÜNK ÚJ KAPCSOLATOKAT TEREMTHET

BKV AZ ÚJ KAPCSOLATOK ALAPJA

BKV MERT MI A JÖVŐRE IS GONDOLUNK

BKV MI AZ ÖN JÖVŐJÉRE IS GONDOLUNK

nekem is volt egy hasonló történetem egy gyönyörű lány reggelente mindig azon a buszon járt amerre én is ...próbáltam mindig azon a járaton menni amikor ő is
minden reggelem jól éreztem magam, olyan felszabadult jó hangulatom lett ha láthattam 1-2 percig :)

mata-hari · http://mata-hari.blog.hu/ 2010.01.05. 10:09:32

Juj, nagy hibát követtem el, hirdetésesre csináltam az izét, úgyhogy átraktam egy új blogra...lassan tanul a hülye gyerek...
szóval mata-hari.blog.hu

princessophia 2010.01.05. 19:44:30

Sosem utazom BKV-val, lévén, hogy nem vagyok pesti.
Most viszont kedvet csináltál hozzá, talán ki kellene próbálnom./Hátha a közelembe kerülne egy jó illatú, derűs arcú pasi./
Az írásodhoz gratula, nagy adomány az, ha valaki meg tudja látni ebben a sz@r világban a szép dolgokat.

figyelem (törölt) 2010.01.05. 21:52:23

@Mylady: hát..most már próbálják büntetni őket..persze kérdés, hogy sikerül-e..amúgy nem akarok politizálni itt, de talán nem az utasokkal kellene kiszúrniuk, hanem....
Erröl a listáról most beszélnek a tv-ben, még azt sem tartották be..szóval, tényleg no comment:)

figyelem (törölt) 2010.01.05. 21:53:44

@mata-hari: akkor itt már le sem írod, hogy motorral mentél-e edzeni?:))

figyelem (törölt) 2010.01.05. 21:55:50

@princessophia: elég, ha beállsz a buszmegállóba, felveszlek:))))

figyelem (törölt) 2010.01.05. 22:12:13

@mata-hari: rákattintotam a blogodra, de üres..akkor már soha nem tudom meg, hogy ma milyen kalandod volt?:)))

mata-hari · http://mata-hari.blog.hu/ 2010.01.06. 10:55:36

@figyelem: Á, csak béndzsó vagyok, de már műkszik asszem:)

mata-hari · http://mata-hari.blog.hu/ 2010.01.06. 10:58:04

@princessophia: Ennek az íráshoz ugye sok köze nincs, de azért köszönöm.
A derűről nem tudok nyilatkozni, lehet, hogy csak befelé mosolyogtam, de remélem, kiült az arcomra, mindenki jobban érzi magát, ha nem azt látja, hogy az emberek unottan bámulnak kifelé az ablakon üveges tekintettel, legyen az 5 óra vagy akár későbbi időszak.
Egy ideig Írországban éltem, ott a buszon simán dumálnak az emberek egymással. Nem mindenki persze, de nem néznek rád, mint egy Homárra, ha megszólítasz valakit.

figyelem (törölt) 2010.01.06. 14:26:05

@mata-hari: megnézem:)Én Ausztráliában éltem egy ideig, bár keveset tömegközlekedtem,/ott fillérekért lehet autót venni és minden az autóra van épitve/de ott is barátságosak az utastársak..és egy érdekesség:Brisbane-ben vizibusszal lehet közlekedni.Az utastér közepén lehet jegyet venni, DE:ha elromlik a jegykezelö-szerkentyű, akkor szólnak, hogy ingyen utazhatsz.Ja és ha müködik, akkor is csak 300 HUF a jegy, a tiszta, légkondicionált járaton/igaz, az ausztrál nők nem szépek:))/

mata-hari · http://mata-hari.blog.hu/ 2010.01.06. 14:41:09

@figyelem: Volt Ausztrál csajom korábban Londonban, ő se volt szép, na de fiatalok voltunk és bohók, mit számított az?:D
A tömegközlekedés Írben is olcsó, a legdrágább jegy 2.20 Euro. Ja, és ha nincs nálad csak 5 eurós vagy 2 db 2-es és bedobod a kasszába, akkor visszaadnak egy -a fennmaradó összegről szóló- fecnit, amivel bemész a legközelebbi jegyárusítóba és visszakapod. Na jah...

princessophia 2010.01.06. 15:05:18

@figyelem:
Vártalak reggel hogy felveszel,de nem jöttél.
Amúgy az lehet az oka, hogy én Tokajban várakoztam, te meg valószínüleg nem erre jársz dolgozni:-)

figyelem (törölt) 2010.01.06. 15:14:27

@princessophia: igen, ez elképzelhető:)Holnap-ha megoldható-várj itt a 12.-ben valamelyik buszmegállóban és felveszlek:-)
@mata-hari: stimt:)Egyébként, most a BKV-soknak hideg-utalvány helyett meleg -utalványt ajánlottak fel/!/...ez remélem nem azt jelenti, hogy az azonos nemüekhez való vonzódást számukra kötelezővé teszik?:))))

mata-hari · http://mata-hari.blog.hu/ 2010.01.06. 15:16:11

@figyelem: Csak figyelem elterelés, el ne hidd. Olvastad a postot?

figyelem (törölt) 2010.01.06. 15:17:35

@mata-hari: még nem volt ídöm, de most megnézem:)

figyelem (törölt) 2010.01.06. 15:41:05

@mata-hari: Elolvastam, kommenteltem is, nagyon jó!:)Írhatnál még ilyen blogokat, szükség van a humorra.A Homár nem rossz, de nézd meg a többit:pl. autozz, kerékagy, stb.A sok idióta-tisztelet a kivételnek- értelmes vita helyett ott éli ki a frusztráltságát.Érdekes módon pont egy politikai blog/Vastagbőr/ volt a legkultúráltabb-annak ellenére, hogy bal és jobboldaliak is írtak oda-ezelött 2 hónapig.Akkor is a bloggazda megörült és elkezdte alpári stílusban szidni a kommentelőket...no, vagy 15-en azonal kiléptünk, én azóta sem kommentelek oda...

mata-hari · http://mata-hari.blog.hu/ 2010.01.06. 15:42:46

Sajna nem nagyon értem még ezt a rendszert, olvasgatok blogokat, de nem tudom, hogy lehet őket hozzáadni az én oldalamhoz, nem vagyok én vebdizájner:)

mata-hari · http://mata-hari.blog.hu/ 2010.01.06. 15:44:54

Annak is örültem, hogy rájöttem, hogy postolhatok. De pl azt nem tudom, milyen módon tudom azt elérni, hogy a postnak pl csak a bevezetője jelenjen meg, ne az egész post. Majd rájövök...remélem. Amúgy kösz:)

figyelem (törölt) 2010.01.06. 16:05:12

@mata-hari: nincs mit:)Egyébként én sem értek a nethez:)
süti beállítások módosítása