Tékozló Homár

Az egyik kezével ad, a másikkal elvesz a Sanoma

2010.01.20. 12:43 | ge | 91 komment

A Sanoma karácsonyi akciójában 2 Nők Lapja előfizetés mellé egy ajándék újságelőfizetés is járt, ezt használta ki levélírónk is, aztán hiába várta a saját Nők Lapjáit. Miután három számot sem tudott eljuttatni hozzá a kézbesítő, szerette volna lemondani az előfizetést, ám ebben az esetben a szigorú kiadó az ajándékot sem kézbesítené tovább.

Édesanyámtól karácsonyra egy Nők Lapja előfizetést kaptam ajándékba. Egy karácsonyi akció keretében rendelte meg nekem, és magának az újságot teljes áron (ez eddig két darab előfizetés), és mellé ajándékba kapott egy harmadik újságelőfizetést. Neki gond nélkül kézbesítik az újságokat (az egyik Nők Lapja és az ajándék az övé), én azonban az előfizetés érvényessége óta megjelent 3 lapszámból egyet sem kaptam meg.

Az első kimaradt lapszám után emilben felvettem a kapcsolatot a Sanoma Kiadóval. Megígérték, hogy küldeni fogják a kimaradt számot. (Nem küldték.) A második kimaradt lapszám után ismét felvettem emilben, majd mivel erre nem reagáltak másnapig, telefonon is a kapcsolatot a Sanoma Kiadóval, ahol ismét megígérték, hogy küldik a kimaradt számokat. (Ezeket sem küldték.) Ekkor megkérdeztem a telefonos ügyintéző hölgyet, hogy lemondhatom-e az előfizetést. Tájékoztatott róla, hogy ennek nincsen akadálya, de ebben az esetben az ajándék lapszámot sem fogják kézbesíteni. Nagyon furcsa számomra, hogy az ő hibájukból megvalósuló szerződésbontás esetén ennek hátrányait nekünk kell viselnünk, azonkívül nem akarom anyukámat megfosztani az ajándék magazintól.

Január 18-án megérkezett a második emilemre a válasz, mely szerint valószínűleg nem tudott bejutni az társasházba a kézbesítő. Ezt kizártnak tartom, mert a délelőtt folyamán mindig itthon tartózkodom, illetve napközben nyitva van a társasház ajtaja. Ha pedig mégis zárva lenne, fel tud kapucsengőzni a kézbesítő. Mindenesetre ma január 19-én nagyon vártam, hogy a harmadik megjelent Nők Lapja, illetve az eddigi két lapszám megérkezik-e: nem érkezett.

Ti mit tennétek a helyemben? 
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CBI 2010.01.20. 12:45:50

Elsőre csak annyit mondok: várj türelemmel!

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.01.20. 12:46:06

Viisza kell ragasztani a postaládára a nevet, amit a szomszéd letépett, és megint megkapja a postáját.

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2010.01.20. 12:53:29

A hiba valós: feleségem rendelte meg ezt a szennyet anyósom és anyukám számára szintén karácsonyi ajándékként. A reklamációkat követően megjött a decemberi szám. A januári sehol sincs, pedig ma van 20-a.

Mondjuk én ajándékról nem tudtam, valami olyan volt, hogy olcsóbban lehetett kettőt kapni. Lehet le is mondjuk, 3 hét késés egy 4 hetes hónapban nem elfogadható.

Részemről inkább az elektronikus megjelenést támogatom, de ha az ember tényleg nem tud mit venni akkor konzumál ilyet, na.

Ja: családi ház mindkettő, otthon lévő emberkék, zárt postaláda...

Levéltetű 2010.01.20. 12:54:00

Költözz anyádhoz. Vagy amikor nála jársz, hozd el a régi lapokat.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.01.20. 12:55:15

"Ti mit tennétek a helyemben?"

Én speciel felvenném a kapcsolatot valakivel.

akikaztmondjákni 2010.01.20. 12:57:13

Nők lapja...Ráadásul előfizetés...Ehehehehe:D

helianthus 2010.01.20. 12:59:28

Én a helyedben nem olvasnám el az újságot (ha már nem küldik). Aztán, ha megküldenék, sem olvasnám el továbbra sem, ilyen sztrájkszerű okokból.
Viszont zöldségpucolásra jó lenne.
Félretéve a tréfát (ha-ha) szerintem levél formájában (nem email. meg telefon) tegyél panaszt (tértivevényes), amelyben követeled a költségeid megtérítését is (pl, tértivevényes levél). Ha nem válaszolnak, akkor fogyvédelem, vagy az újságok felügyeleti szerve (valaki hozzáértőbb tutira megmondja van-e ilyen).

akikaztmondjákni 2010.01.20. 12:59:56

Ajajaj...tán csak nem hovatovább a postás bácsi nyulta le e?Vagy a maga a Posta?

AlulírottFentemlített 2010.01.20. 13:01:29

Ti mit tennétek a helyemben?

Előfizetnék a fürge ujjakra :-), vagy letépném a Sanoma ajtaját!

akikaztmondjákni 2010.01.20. 13:02:03

Ti mit tennétek a helyemben?

Hát...( qrva jó ez a poszt, szétröhögöm magam )
-olvasnék más ujságot vagy
-kilesném a postást és akkor "rákérdeznék" Pimpi stilusban
-eret vágnék

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.01.20. 13:07:20

@Ingyen Online Stratégia játék magyarul:
Például.
Vagy egy átlagos női hölgy pénztárossal.
"Csak semmi frizura!" jeligével ofkorsz.

Nyúlcipó 2010.01.20. 13:11:15

Hát nem tudom, én a PPO-n keresztül SMS-ben rendeltem meg és azóta is jön SMS-ben a Nők Lapja. még las vegasban is ezt olvasgatom, amikor kipimpleve epret eszek.

Attee 2010.01.20. 13:11:23

Mit tennék? Lássuk csak... Postást megkérdezted? gy.k. egyáltalán nem biztos, hogy nem jut el a postaládáig...aztán hogy onnan hova lesz... esetleg a postás után a kedves szomszédokat kellene megkérdezni...

Eric_Cartman 2010.01.20. 13:11:58

Mérlegelj, mikor jársz jobban:
- ha hozza a postás a Nők Lapját,
- vagy ha nem.

Manci néni, a szomszéd 2010.01.20. 13:13:26

Én lemennék az újságoshoz...

Énbagoly 2010.01.20. 13:16:12

Posztoló! Verd az asztalt!
De mondjuk, ha ennyire nem akarják hozni, mond le. És utána verd az asztalt.

Tron65 2010.01.20. 13:16:49

Részemről nem a kiadónál, hanem a kézbesítőknél érdeklődnék.
Még az is lehet, hogy hirtelen előkerülnek a hiányzó számok.
Vagy kiderülhet, hogy elírtak egy számot és a szomszéd házba dobálják be, bár ott nemlakik ilyen nevű ember. De ez őket nemérdekli (én a szomszédom leveleit kapom, mert a kézbesítőt nem érdekli, hogy más név van a ládán, csak, hogy milyen lakásszám szerepel a borítékon)

Énbagoly 2010.01.20. 13:17:47

@Eric_Cartman: Ez komoly dilemma?. :)

@Nyúlcipó: komoly terheléseknek vagy kitéve az utóbbi időben? :)

Zorro2007 2010.01.20. 13:18:41

En azota nem olvasom ezt a szennyet miota megjelent benne egy sorozat a sikeres nöket bemutatva, az elso sikeres nö ciccolina volt...

Nyúlcipó 2010.01.20. 13:20:04

@Énbagoly: Nem könnyű SMS-ben fogyókúrás meg trendi wellneszszállós cikkeket olvasni.

Énbagoly 2010.01.20. 13:22:06

@Zorro2007: nane! :)))

@Nyúlcipó: Ja! Nem jönnek át rendesen a képek. Csak feldarabolva. :)

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.01.20. 13:22:28

Az e-mail elektronikus levél. Az Emil meg egy férfinév.

Harlequin 2010.01.20. 13:24:06

Előfizetnék az inernetre és azt a sok hülyeésget ami ezekben a lapokban van ott olvasnám el.

Nyúlcipó 2010.01.20. 13:24:22

@Zorro2007: Ezt pont olvastam, Óverdózzal volt egy riportban. :)

@Énbagoly: Kép nélkülit fizethettem elő csak mert nem volt berollnizva a dominókártyám.

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.01.20. 13:26:48

Nők Lapja egy fos.
Aki olvassa, sikeres ember nemlehet.

Énbagoly 2010.01.20. 13:26:50

@Nyúlcipó: Így érthető. De a lélekemelő cikkek azért eljutnak hozzád is, és ez a lényeg.

@Harlequin: Ennyire nem lehetsz mazoista. :)

mmonitor 2010.01.20. 13:34:50

"Ti mit tennétek az én helyemben?"

Én sunáznám.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.01.20. 13:36:31

Én elutaznék a helyedben Tunéziába bezarkózni egy szállodaszobába.

AlexWolf 2010.01.20. 13:45:38

Nők Lapját csak őstermelőtől vagy az ALDIból.
Astar Seran legyen veletek!

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.01.20. 13:46:57

"Ti mit tennétek a helyemben?"

Fognék egy Erős Norbival bekent sünt, és az ánuszrózsájuk inflexiós pontját kicsit megstimulálnám vele, majd Batzpapuccsal szétverném az üvegasztalukat pihenőövezetben, műemléki környezetben, visszakövetelném a pénzemet berollnizott formátumban vagy uedulescy checkként, féltéglával bebatznám az ablakukat és letépném az ajtajukat, megcsippeltetném őket az űrgyíkokkal és befizetném őket egy ijesztegetésre Horálki Jánoshoz, majd nyaralni küldeném őket az Exit Tourssal, ahol húzgálhatnák az alvó oroszlán bajuszát, a nyakukra küldeném Edét a kisfaszenes grillezőjével, bográcsot húznék a fejükre és letolatnám őket a platós Ifával, agyonbaszatnám őket a voillámmal és rájuk küldeném Pimpipimpi ózdi, távolkeleti és ukrán kigyúrt haverjait, spamot küldetnék nekik a nejó rádióval, rájuk uszítanék egy híres mikrobloggert, elnopposítanám a kabátjukat, elszedetném a pénzüket a PPO-val, Imrének mondanám hogy haggyad, inkább rakjál beléjük elektronikát, nyúzott arcú és átlagos külsejű nőket uszítanék rájuk és fospunepát nyomnék a seggükbe!

Unbiased 2010.01.20. 13:49:22

Az előfizetéssel remélt megtakarítás általában elúszik a meg nem kapott példányokkal; nem beszélve a stresszről, bosszankodásról. Menj a sarki újságoshoz inkább.

akikaztmondjákni 2010.01.20. 14:24:52

@megélhetési sünöző - újra van Homárszleng portál!: :D:D:D:D:D:D:D::D:D:D:D:D
Fú de jó vagy!:D
És a golyószopogatás?
A nyúzott arcu nők lehetnek angora puloverben?

FlyInMyEye 2010.01.20. 14:24:53

Amúgy én a posztoló helyében a kézbesítő céget zaklatnám(MédiLOG Zéjertéé). Csak egy tipp ;).

Levéltetű 2010.01.20. 14:30:04

@akikaztmondjákni: Egyre felületesebb vagyok. (sóhaj)

igazságos 2010.01.20. 15:04:10

Furcsa, nekem csak jó tapasztalataim voltak velük. Többször nyertem már Színes RTV előfizetést.

Övék volt a teszvesz is, kár, hogy eladták annak a köcsög cégnek, aki most üzemelteti a vaterával meg az eBay-el együtt.

A posztoló problémája meg a kézbesítőé.
Náluk nem a postás hozza az újságokat?

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2010.01.20. 15:04:47

Sanoma ügyfélszolgálat, megtörtént eset:

(tárcsázás)
- Jónapot, egy külföldi előfizetést szeretnék megrendelni.
- Rendben, akkor megadom az előfizetési iroda számát.
- Köszönöm.
(tárcsázás)
- Jó napot, egy külföldi előfizetést szeretnék megrendelni.
- Hát azt nem mi csináljuk, megadom a külföldi előfizetési iroda telefonszámát.
(tárcsázás)
- Jó napot, önök foglalkoznak a külföldi előfizetéssel?
(hosszas csend) - Ööööö.... ismereteim szerint igen.
- Jaj de jó, ugyanis egy külföldi előfizetést szeretnék megrendelni.
(hosszas csend) - Öööö... adok egy telefonszámot, jó?
- Rendben, úgyis gyűjtöm őket.
(tárcsázás)
- Jó napot, egy külföldi előfizetést szeretnék megrendelni.
- Rendben, akkor küldjön egy e-mailt azzal a lapcímmel, amit megrendelne, a számlázási és a kézbesítési címmel együtt, és mi küldünk egy csekket az összegről.
- Ez lenne az elektronikus ügyintézés?
- Ez.
- És mennyi időn belül kapok választ?
- Hát miután a levél iktatásra került.
- Jó, de az mennyi idő?
- Olyan 2-3 hét.
- 2-3 hét... és ha személyesen befáradok önökhöz, akkor átlépem ezt az iktatási időt, ugye?
- Hát hozzánk nem tud személyesen bejönni.
- Akkor hol intézhetem ezt személyesen?
- A póstahivatalban.
- Postahivatalra gondol?
- Igen, póstahivatalra.
(függöny)

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.01.20. 15:15:14

@Sün‼: Rákérdezhetek?
Guminő?
Azzal vigyázz, nehogy elrepüljön a defekttől!

Virgogirl · http://csecsebecse.blog.hu/ 2010.01.20. 15:30:21

@Tron65: az édesanyám 28 éve él ugyanabban a lakásban, 28 éve kapja az előző lakó választási és önkormányzati értesítőit.

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2010.01.20. 15:35:07

@megélhetési sünöző - újra van Homárszleng portál!:

Tökéletes, asszem minden benne van! Illetve sajnos nem: a vegaszi eprek meg a prostituáltság kimaradt, a csapatás az éjszakában mondjuk burkoltan benne

FlyInMyEye 2010.01.20. 15:39:08

@Rékuc:

"Sanoma ügyfélszolgálat, megtörtént eset:

(tárcsázás)
- Jónapot, egy külföldi előfizetést szeretnék megrendelni.
- Rendben, akkor megadom az előfizetési iroda számát.
- Köszönöm."

pont.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.01.20. 15:39:37

@Virgogirl: Mi volna, ha kérelmezné a jegyzőtől az előző lakó kényszerkijelentkeztetését és bejelentkezne ő?

ouroboros 2010.01.20. 15:46:07

nem a magyar királyi posta kézbesít? ott lehet az eb elhantolva...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.01.20. 16:28:39

nem beszelve a siboxban fagyoskodo mentosokrol

amugy lesben kell allni mikor jon a az ujsagkihordo
esetleg ki lehet cserelni Kismama Magazinra

keptündzsekk 2010.01.20. 16:36:41

" Ti mit tennétek a helyemben? "

semmit.
amíg nem PPO, nagy baj nem lehet.

FlyInMyEye 2010.01.20. 16:37:11

@hagyma: Naja, mert ha a Kismama nem jön az legalább csak havi baj:)

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2010.01.20. 16:51:09

ja természetesen a 'póstahivatalban' közölték, hogy ezt náluk nem lehet, csak az Orczy téren, a hírlapelőfizetőnél. Az Orczy térre elzarándokolván pedig azt mondták, hogy náluk nem lehet előfizetést kötni, forduljak a Sanomához.
A kör bezárult.

igazságos 2010.01.20. 17:29:38

@ouroboros: Én is azt kérdeztem.

" Ti mit tennétek a helyemben? "

Mert akkor hiába reklamál a Sanomá-ba, a postásokat kellene jól seggberúgni.

Valószínű, hogy valamelyik postás lenyúlta az újságokat.

PPO vagy POSTA, egyre megy.

hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2010.01.20. 18:28:33

A Nők Lapját már vagy két éve nem a Magyar Posta, hanem a Médialog nevű fostartály kézbesíti.

Ez az a cég, amelynek sikerült az a lehetetlen feladat, hogy megbízhatóságban még a Postát is alulmúlja.

salapapa · http://salapapa.hu 2010.01.20. 19:13:15

küldj egy levelet:
levelek@fogyasztovedelem.hu

Mylady 2010.01.20. 20:40:34

1. Az, hogy lemondásnál elveszíted az ajándékot, természetes. Hiszen nem érvényesül az ajándék feltétele (2 db előfizetés). Ha nem így lenne, mindenki azt csinálná, hogy előfizet két nők lapjára, kap hozzá egy ingyenes magazint, majd lemondja a két nők lapját és kapja tovább az ingyenest. Mert a magyar olyan leleményes nép.

2. Nem lemondani kell az előfizetést, hanem dörgedelmes levélben felszólítani a kiadót a szerződésben vállalt kötelezettségük (újság adott címre eljuttatása) teljesítésére. + Fogyasztóvédelem.
És minden egyes hiányzó lapszámnál visszakérni az árát.

3. Nálam sem tudja a hírlapkézbesítő megoldani azt az áthidalhatatlan problémát, hogy társasházban lakom. Ez van. Két újságelőfizetést kellett lemondanom amikor ideköltöztem, mert a kézbesítő kapukód és kulcs birtokában sem volt képes bejutni a házba. Akkor sem, amikor itthon tartózkodtam (szerintem meg sem próbálta) Mert a társasház az olyan ritka és ismeretlen dolog...

4. Érdekes, hogy ugyanakkor a levélkézbesítő (aki nem egyenlő a hírlapkézbesítővel, bár mindkettő a postától jön, a hatékonyság jegyében külön-külön) és minden szórólap terjesztő lazán és könnyedén bejut.

pamutmacska 2010.01.20. 20:57:16

Remélem, hogy nem ismétlek, mert még nem olvastam el a kommenteket. Én pontosan így jártam a Sanoma kiadóval, amikor Kismama magazinra fizettem elő (kétszer fordult elő, a harmadiknál meguntam). Ugyanez a szitu, igaz, nekem az elmaradt lapszámokat kiküldték utólag.
Nálam is a társasházas story-val jöttek, és azt mondták, hogy hajnalban jön a kézbesítő (5 óra körül), ezért nem tud csengetni. Én pedig válaszul, hogy nem akarom elhinni, hogy a lap fenállása óta én vagyok az egyetlen társasházban lakó előfizetőjük. Kicsit morcos voltam, s igen határozott. Végül megoldódott, a kézbesítő hipp-hopp (biztos átszkennelte magát az ajtó alatt) bejutott...
A második előfizetésnél ugyanezt játszottuk, de akkor már szóltam, hogy a társasházba nem bejutó kézbesítő hajnali korán kelése stb. című előadás már megvolt. Én is lemondással fenyegettem, s hipp-hopp, itt is megoldódott (igaz, nem volt ajándék lap). Harmadszor már nem fizettem elő. A Kismama amúgy sem a magamfajta két lábon járó, s nem egész napját a fitness-babaúszás-gekko játszóház bermuda háromszögében eltöltő felső tízezer (százezer?) féle kismamiknak szól.
Én a fogy.védelmet javaslom, mégpedig sürgősen!

pamutmacska 2010.01.20. 21:01:04

A Nők Lapját nem a postás kézbesíti.

Chaby 2010.01.21. 01:04:44

Lehet tényleg máshova megy. Állítólag nemrég kaptam levelet a Démász-tól. És olyan helyre küldték aminek még csak a közelébe sem laktam soha. Na jó, a várost eltalálták. Eddig minden levelük jó helyre jött (gondolom), de az az egy nem. Na nem mintha annyira hiányozna.

ergerberger 2010.01.21. 04:29:38

@Rékuc: "- A póstahivatalban.
- Postahivatalra gondol?
- Igen, póstahivatalra."

Ékezetes telefonod van, toszod?

Mylady 2010.01.21. 06:29:16

@Chaby: Én a gázosokkal vagyok gondban.
Saját kézbesítőjük van, akinek minden második hónapban valamiért nem sikerül idetalálnia. Úgy, hogy a házban mások megkapják a számlát. És a címzés pontos (emelet, ajtó) és a levélládán is kint van a név, emelet, ajtó. Ennek ellenére pl a novemberi számláról csak az első figyelmeztetést kaptam meg, a decemberi itt volt rendesen, a januári megint sehol. A múltkor panaszt tettem, azt ígérték, ha megint előfordul, kivizsgálják.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.01.21. 08:56:53

@Virgogirl: Akkor nincs más hátra, mint az előző lakó nevében (a saját lakcímetek feltüntetésévél) feljelentést írni az ügyészséghez és a helyi újsághoz, hogy az illetékes jegyző és az okmányiroda vezetője színes bőrű gyerekeket tartanak szexuális rabszolgaként egy kender-hajtatóházban, és terroristának képezik ki őket.
No meg persze a volt lakó kopogtatócéduláját is meg kell hirdetni valamelyik licitálós oldalon.
Valami változás lesz...

richy0609 · http://www.tengerimalacaim.sokoldal. 2010.01.21. 09:16:18

" Ti mit tennétek a helyemben? "

olvass homárt.... :)

büdösbanya 2010.01.21. 09:18:59

Ó, az újságelőfizetés! Én már megbántam, mint a kutya, amelyik kilencet kölykedzett... több kiadóval is kapcsolatban álltam (ezek közül az egyik volt a Sanoma), de a díjkedvezmény bőven elúszott a sok-sok telefonálgatáson, amikre a hiányzó lapszámok kikönyörgése miatt volt szükség. Nekem is pont ezzel jöttek: biztos nem tud a kézbesítő bejutni, biztos kilopták a lapot, stb. Volt olyan is, hogy a kézbesítő reggel 5.15-kor csöngetett fel álmunkból, meg a pici babánkat is... Ráadásul "megbecsült előfizetőként" sosem kaptam meg azokat a kis ajándékokat, termékmintákat, biszbaszokat, amik az újságosnál kitett példányokhoz viszont jártak. Úgyhogy kurvára meguntam, marad az újságos!

banpepe 2010.01.21. 10:19:31

Asszony anyja a fülesre fizetett elő. 3. lapszám sem érkezett meg. telefonáltak. Válasz: lehet, hogy a kézbesítő nem tud bejutni a lépcsőházba. Ételfutár, reklámanyag szóró, más ujságos cég alkalmazottja meg be tud jutni. És nem kulccsal, hanem csengővel. De lehet h a Fülest kihordó nem ismeri a csengőt. Jelen pillanatban az van, hogy elvileg megkapják. Legalábbis ezt hazudták telefonba. Ezért nem fizetek elő, és az Aldiba veszem, mert ott mosolyognak is:)

Nyúlcipó 2010.01.21. 10:20:54

@banpepe: Én minden este megkapom otthon a fülesem, pedig elő sem fizettem rá! :D

banpepe 2010.01.21. 10:24:17

@Nyúlcipó: Csak nem mind1, h milyen füles az:)

FlyInMyEye 2010.01.21. 11:21:13

@banpepe: Ha megkéred őket, hogy csöngessenek be biztos szivesen megteszik a kedvedért...hajnali négykor amikor szállítanak, sőt még talán egy aldis mosolyt is megejt a kézbesítő mielött ráül a csengőre. Amúgy a füles sztm már nem sanoma, lehet azért kapod meg :O .

Peetee 2010.01.21. 12:44:38

Én előfizetnék az Autó-motorra :)

banpepe 2010.01.21. 13:18:01

@FlyInMyEye: Nem tudom, h sanoma e, de épp ez, h NEM kapja meg asszony. Hol láttad te azt, hogy megkapja?:)

FlyInMyEye 2010.01.21. 14:25:03

@banpepe: Tényleg nem írtad sry. Úgy tűnik már én is analfabetizálóldok. Akkor viszont jó hírem van, megtaláltam neked a füles új kiadóját.
Iq press-nek hívják őket(www.iqpress.hu/kiadvanyok.php),
és sosem találod ki kivel szállítattnak.

FlyInMyEye 2010.01.21. 14:39:35

Várj segítek:
www.mc.hu/termek.php?id=2063
Igen jól látod, úgyhogy ahogy rékuc írná meghetsz te is a "póstahivatalba". :S

Morci úr · http://suttyok-ket-kereken.blog.hu 2010.01.21. 16:50:37

Ajándék lónak, nincsen foga... jegyezzétek meg!

A Tyne folyó déli partja 2010.01.21. 20:44:36

@Zorro2007: az mikor volt, mert én nem emlékszem, pedig hozzánk mindig járt, mióta csak emlékszem..és olvastam is mindig.

A Tyne folyó déli partja 2010.01.21. 20:48:33

@Rékuc: egyébként, Nők lapja hátsó oldalon van valami olyasmi, h. hogyan tudod megrendelni külföldre. csakhogy. vagy otthonról külföldi címre, vagy külföldről otthonira a lehetőség, külföldről külföldire, ahogy én akartam, nincs...röhej. viszont nekem továbbra is jön, meg más is jöhetne, nézz körül itt:
www.magyarmagazinok.com/

A Tyne folyó déli partja 2010.01.21. 20:52:18

@Mylady: mi fordított esettel találkoztunk, mikor újságkihordóként dolgoztunk, pontosabban a tesóm.
egyetlen embernek járt a társasházban a napilap, kicserélték a kulcsot, de a kézbesítőnek nem adtak (kapukód nem volt, még nem tartottunk ott). kézbesítő kért kulcsot, nem kapott, de a nő elvárta, h. az újságját megkapja. postaláda természetesen zárt ajtón belül. tesóm (a kézbesítő), mondta, h.ok, akkor majd becsönget reggel ötkor (hatig ki kellett vinni az összes újságot). hát az nem jó. oldja meg. de kulcsot nem ad...

A Tyne folyó déli partja 2010.01.21. 20:55:47

@banpepe: valószínűleg azért, mert a Fülest kora reggel hozzák, a többit meg napközben. tehát egy, tud csengetni, kettő, ha mégsem, kivárja, míg valaki kijön...a hajnalban járó újságkihordóknál ez kicsit nehezebben kivitelezhető...

macskajaj555 2010.01.22. 14:34:55

Szemét Nőklapja
Szemét terjesztők!
PFÚJJJ

richy0609 · http://www.tengerimalacaim.sokoldal. 2010.01.22. 22:09:59

@macskajaj555: nana! ne a terjesztőket szidd!
posta tutti lenyulja....

banpepe 2010.01.25. 14:23:48

@Animacs: A másik ujság is korán jön, mert amikor megy el anyuja 6-kor dolgozni, már be van dobva a postaládába. Igaz, az meg tudja nyomni a kaputelefont. Reklamációra azt írták, h postai csomagba feladják a hiányzó daraboka, és még egy ügyes-t is ajándékba adnak.

bubamara 2010.01.26. 11:55:39

Én is rendeltem meg a Sanomától néhány havlilapot. Egy ideig rendben is zajlott a kézbesítés, de aztán az egyik lapból két példányt rendeltem meg. Ekkor a drága kézbesítő (MÉDIALOG-os kézbesítő, nem postás!!!) úgy döntött, hogy biztosan elírás, és csak az egyik dobta be a ládába. Egyszer elcsiptem, amikor épp terjesztett, elmondam neki, hogy nem csalás, nem ámítás, tényleg két példányt rendeltem meg. A terjesztőnéni szabadkozott, azt hitte, hogy elírás, és megtartotta magának, de elnézést kér, majd visszamenőleg bedobja, de ha nem baj, ő már febontotta a csomagolást, és elolvasta.

Ekkor a következő hónapban bedobta a ládába mind a kettőt és a hiányzó számokat is.

A rákövetkező hónapban valami macskaeledel volt hozzácsomagolva.
Mit ad isten, a kézbesítő megint saját döntést hozott: nekem biztos nincs macskám, jó lesz neki a macskaeledel, különben sem fér be a ládába kéz zacskó macskaeledel.

Panaszt tettem a MédiaLognál a kézbesítőre, és a drága kézbesítő becsöngetett hozzám, hogy kikérje magának:-) Számon kértem, hogy miért van feltépve a múlt havi lapszám csomagolása, mire közölte, hogy az utcán lévő macskáknak kellett adnia a macskaeledelt, mert rájuk senki nem gondol, és nekem úgysincs macskám.

Szóval nekem úgy tűnt, hogy a Sanoma rendesen küldte, csak a terjesztővállalata, a MédiaLog Zrt. furán működik.

--------

De hogy ne keseredjen el senki, hallottam már olyat, hogy a szomszéd lopta ki a ládából a félig kikandikáló magazint:-)

fagzal 2010.01.27. 03:26:42

Magyarországon a lapterjesztés gyakorlatilag nem működik. Előfizetni értelmetlen, és a fáknak is rossz.

Kobo82 2010.02.04. 13:14:32

Néhány észrevétel.
1. "mert a délelőtt folyamán mindig itthon tartózkodom, illetve napközben nyitva van a társasház ajtaja. Ha pedig mégis zárva lenne, fel tud kapucsengőzni a kézbesítő." Látszik, hogy halvány fogalmad nincs a kézbesítésről. Ez nem úgy megy, hogy a kézbesítő hajnal 4-8-ig végigcsengeti mind a 2-300 adott napi előfizetőt! Mert neki szabott munkaideje van, ha minden ügyfélhez csengetnie kellene, soha nem érne a végére. Hajnalban nincsenek nyitva az ajtók.
2. Levélírás helyett talán meg kellene fogadnod a kiadó tanácsát, és méltóztatni feltárcsázni a terjesztőt. Ha bejutási gond van, akkor kulcsot, kódot adni (általános szerződési feltételeikben is benne van), mert magától nem fog beszállni a kézbesítő a házba a ládádhoz.
HA ez megvolt, utána írhatsz ide, hogy mi lett a vége a történetnek.
süti beállítások módosítása