Tékozló Homár

Már majdnem működik a T forgalomszámlálója

2010.01.29. 13:19 | jackyll | 124 komment

A Homár nagy örömére konkrét fejlődésről adhat hírt a T-Mobile tájáról. Eje kiderítette, hogy a novemberben még csak fizetős smssel ellenőrizhető adatforgalom-számláló, immár weben is előrhető, ingyen. Igenám, de neki semmi se jó, mert nem az előző havi forgalmán szeretne nosztalgiázni, hanem az épp aktuálisat nézné, ami persze nincs fent:

A sztori inkább csak röhejes, mint felháborító, de mégis. Mobilinternetünk van a T-Mobile-nál, olyan csomag, ami, ha egy hónapban egy adott adaforgalomnál nagyobbat produkálsz, drasztikusan lecsökkenti a sebességet a hónap végéig. A stickhez (v mi a neve) természetesen járt T-Mobile saját szoftvere, ami egyebek mellett méri a napi, havi, éves adatforgalmat. Ezen láttam mindig, hogy meg sem közelítjük a havi keretet, ezért is lepődtem meg, mikor két napja az internet lelassult és jött az üzenet, hogy túl nagy volt az adatforgalom. Irány a T-Mobile ügyfélszolgálat.

Adnak egy papírt a havi adatforgalomról, ami kb 100 sorban 10-50MB-s egységekben sorolja a használatot, ám azt NEM ADJA ÖSSZE. Én megteszem, a vége tényleg magasabb, mint a keret. Kérdezem, hogy akkor a saját programja miért azt írja, hogy még a negyedét se használtam, válasz "Á, AZ KÖSZÖNŐ VISZONYBAN SINCS A TÉNYLEGES ADATFORGALOMMAL". Kérdezem, akkor hol tudom azt követni, válasz "MINDEN HÓNAP 9-ÉN AZ ELŐZŐ HAVIT MEG TUDOM NÉZNI AZ INTERNETEN". Kérdezem, de az aktuális forgalmat hogy tudom ellenőrizni, válasz: "PASSZ", ők ugyanis semmilyen adatforgalom-mérő szoftvert nem fogadnak el, nem hitelesítenek, az ő programjuk használhatatlan és ezt ők is tudják. Marad az, hogy én elhiszem, hogy azok voltak a tényleges adatok, amit mutattak, és hogy továbbra sem tudom követni, mennyit is netezek. Ja, és persze az, hogy körülnézek a Pannonnál meg a Vodafone-nál.

Legalább már a "túlforgalmazás" fogalmán túljutottunk, minden napra egy csata.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Walaki01 2010.01.29. 15:07:13

Ez az egész téves.
Szintén T-mobile netem van,amit a honlapon nagy pontossággal lehet ellenőrizni.
A lépések a következők:
Regisztrálni kell a My T-mobilera,a Sim telefonszámával.A jelszó a Puk kód első 5 száma.Ezután belépés.A lap alján van a menű.Klikk a mobilnetre.Ezután belépés a tel számmal,a 30-at illik eléírni.Aztán belép.Ezután jön azonnal egy SMS amit a Web'n Walk manager menüben a További/SMS központban tudsz megnézni ez az alkalmi belépőkód.A kódot beírod a belépőkód ablakba,ekkor beenged az oldaladra.Itt balra fenn van a mobilinternet egyenleg.Klikk rá és már látod is a pillanatnyi adatcsomagodat,egyenlegedet, valamint azt hogy mikor jár le az adott 30 nap.

Walaki01 2010.01.29. 15:10:00

Ja ég annyi.
Az adatforgalom 2 részből áll.A le és feltöltött adatok összegéből.Tehát ne csak a letöltött adatokat vedd adatforgalomnak.

Szmájli / Trollrühellő 2010.01.29. 15:12:59

@Walaki01:

Ja, ezt végülis "csak" az ügyfélszolgálatos kisasszony felejtette el megemlíteni az ügyfélnek...

faqtya 2010.01.29. 15:15:49

@Walaki01: én úgy tudom, hogy a amit letöltünk az internetről, az ott marad a merevlemezen. de amit feltöltünk, az az interneten átmegy arra a másik helyre, ahová feltöltöttük és letörlődik a merevlemezről. ilyenkor, ha azt akarjuk, hogy mégis megmaradjon, ahhoz újra le kell töltenünk. szóval 1 feltöltés 2x számít bele az adatforgalomba. de ha csupa nullát küldünk, az nem számít bele. szóval csak óvatosan ezzel a feltöltéssel.

Nanemá 2010.01.29. 15:16:53

CID 2010.01.29. 13:33:27:"Miért gondolod, hogy átbasznak?" - Mert az ottan a Tré-Kom, ez pediglen itt Abszurdisztán - Hát ezé'.

Walaki01 2010.01.29. 15:21:38

Faqtya!
Ha pl egy fórumra írsz,az is feltöltött adatforgalom lesz,ha elküldöd.Ha egy képet töltesz fel egy linkelő oldalra,aztán átlinkeled egy fórumra,az is feltöltés.Ha írsz egy mailt és elküldöd a címzettnek,az szintén feltöltés.

Szmájli / Trollrühellő 2010.01.29. 15:29:40

ALDINET! Most akciósan ha megrendeli elengedjük a havidíj 50%-át, így csak 470Ft-ba kerül "Kicike" elnevezésű csomagunk, mely 70Gb/s letöltési, és 40Gb/s feltöltési sebességet biztosít garantáltan.* Hűségidő nélkül, bármikor felbonthatja szerződését, valamint megtérítjük az eddig befizetett havidíjak összegének 700-szorosát.

(*:a szolgáltatón kívülálló okok miatt előfordulhat +/- 0,1 kb sávszélingadozás)

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.01.29. 15:31:12

@igazságos: "Komolyan, már elég a mobilinternetes baromságokból.

A magyaroknál senki sem ismeri a korlátlan netet?"

Nekem korlátlan mobilinternetem van. Amikor munkaidőben kell vizsgákra jelentkeznem, fura lenne cipelni magammal a falból kitépett internetkábelt.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2010.01.29. 15:45:01

@CID: nemtudom. lehet hogy igazad van.

de ha én használok egy hivatalos, fizetős szoftvert mérésre, és a kimenő csomagokat vizsgálja a rendszeremen, és logolja az adatforgalmat, és én a számlálót nem nullázom menetközben, akkor annak a mérési eredménynek hitelesnek kell lennie. ha a T programja nem ilyen, javasolok pl Netlimitert a felhasználónak. biztos hogy hiteles értéket mutat. ha ezek után sem egyezik a dolog a trével akkor baj van.

egyébként én szónélkül elfogadnám a T központi mérőjét, amennyiben az a mérőszoftver hatóság által bevizsgált, és hitelesített. (ezt viszont kétlem...)
így viszont meddig tart beletenni a szovtverbe egy olyat hogy
fogyasztás:=fogyasztás*1,2 ???

Skywalker_Lajos 2010.01.29. 16:08:36

poszt-tolónak: NetWorx-öt neki!
www.softperfect.com/products/networx/manual/?lang=Hungarian
Magyar nyelvű program, választható számlazárási dátummal, megbízható és müxik.
Amióta ezt használom soha nem volt lassítás :)

ignotus87 (törölt) 2010.01.29. 16:25:49

@megélhetési sünöző - újra van Homárszleng portál!: Mi féléve fizettünk elő Vodafone mobilnetre, akkor épp pont csak korlátos volt a mobilnetpiacon, ezért nagy levegőt vettünk, és egy Vodanetet.

Mellesleg Vodáéknál is ugyanígy megy a forgalomszámlálás: a szoftver adatai csak tájékoztató jellegűek, a ténylegest csak akkor tudod kábé, amikor belassul a net.

Szmájli / Trollrühellő 2010.01.29. 16:30:40

Vodafon internet szabadon csomag volt nekem anno... ott az volt a faxa, hogy monták, hogy ne torrentezzek, me akkor korlátozzák a netet... kibírható volt, mert ha ftp szerverről töltöttem, lejöhetett akár 400 TB is, tényleg nem korlátoztak, és mindig ugyanannyiba került... de asszem már ilyen csomag nincs, mert az jó volt az ügyfeleknek.

igazságos 2010.01.29. 16:35:51

@megélhetési sünöző - újra van Homárszleng portál!: Munkaidőben ne mobilinternetezzél, hanem dolgozzál.

Lefedettség a városokban van már.

CID 2010.01.29. 16:39:51

Smile82/MazsolaMacska/KLavór 2010.01.29. 15:12:59
@Walaki01:

Ja, ezt végülis "csak" az ügyfélszolgálatos kisasszony felejtette el megemlíteni az ügyfélnek...

Persze, mert ő nem beszél hülyeségeket :)

CID 2010.01.29. 16:41:23

Smile82/MazsolaMacska/KLavór 2010.01.29. 15:01:56
mondjuk csak úgy elárulom, hogy szívhatják a fogukat a szolgáltatók, mert ezévtől nincs duma, hogy "nincs kiépítve a hálózat, söbisöbi", ha valaki a psuztában kéri a júpíszít, ki kell építenie a hálózatot amiatt az egy ember miatt is:))) valami egyetemes szerződés ez;) úgyhogy akinek mobilnet van, várja ki szépen a hűségidejét, és irány bármelyik normális netszolgáltató;)

Te valamilyen nagyon komoly tudatmódosítót szedhetsz, már bocs :)

Szmájli / Trollrühellő 2010.01.29. 16:44:51

@CID:

tudom, hülye vagyok, mert nekem az jó;) de bátran nézz utána.

CID 2010.01.29. 16:47:59

@Smile82/MazsolaMacska/KLavór:
Bocsi nincs kedvem.
"mondjuk csak úgy elárulom, hogy szívhatják a fogukat a szolgáltatók, mert ezévtől nincs duma, hogy "nincs kiépítve a hálózat, söbisöbi", ha valaki a psuztában kéri a júpíszít, ki kell építenie a hálózatot amiatt az egy ember miatt is:)))" de ez így hülyeség, max., akkor kötelezhetik ha az ügyfél megfizeti, de ezt senki sem fogja megtenni.

Szmájli / Trollrühellő 2010.01.29. 16:50:09

@CID:

igazad van, nem volt pontos az infóm, egyetemes távbeszélő szolgáltatásnak hívják, ami csak telefonra vonatkozik, és úgy néz ki, hogy bárhova megcsinálják, mégha szűz területről is van szó, ha az ügyfél hozzájárul a költségekhez úgy, hogy fizeti az 50%-át. téves infó, bocs

Bezmag 2010.01.29. 16:58:37

@Smile82/MazsolaMacska/KLavór:

Azt is elárulom, csak hogy érezd, hogy érdemes volt ma felkelni, az "egyetemes távbeszélő szolgáltatás" kötelezettség 2009. január 1-gyel szűnt meg.

Egyébként ezért vannak DECT-es telefonok, hogy ahova egy vonalat kiépiteni milliók lennének, (ami remekül megtérülne 100-200 év alatt...) ott is legyen landline díjszabású telefon.

De kötelezettség... szép is lenne. Bár vicces lenne, ügyfél rendel Bivalytoszásra ADSL-t, felét fizeti ő, felét az Állambácsi.

Szmájli / Trollrühellő 2010.01.29. 17:09:40

@Bezmag:

Még mielőtt elkezdenél anyázni, jelzem, hogy VAN ilyen lehetőség. Lehet, hogy megszűnt 2009 januárjában, most megint van. Lényeg, a fentebb írott kommentem volt hülyeség, ezért javítottam ki magam, de utóbbi kommentem igenis tükrözi a valóságot. A DECT-es telefonok létezését sem cáfolta senki, így oldják meg, de abban az esetben nincs ADSL lehetőség. (lehet, hogy már az is van). De mit sem változtat ezen vitánk, ha a lényeg fölött elsiklunk, miszerint a mobilnet egy megbízhatatlan kaka, drága, és sok helyen csak ezzel kivitelezhető az internetszolgáltatás.

Szmájli / Trollrühellő 2010.01.29. 17:14:24

Egyébként az egész T-ré cég mellett egy dolog szól, mégpedig a megbízhatóság. És mivel övék a magyarországi gerinchálózat, így a netsávszéllel nincsenek gondok.. Ha valaki előfizet 4 Mbitre, az hót ziher, hogy mindig 4Mbit lesz.

Szmájli / Trollrühellő 2010.01.29. 17:16:05

Ja, és a felét nem állambácsi, hanem a szolgáltató fizeti.

Bezmag 2010.01.29. 17:33:46

@Smile82/MazsolaMacska/KLavór:

Nem szokásom anyázni. Viszont, adnál forrást, lennél olyan rendes?

Az valóban igaz, hogy DECT-n nincs ADSL és én is tudom, hogy sokaknak potlék a mobilinternet, ami egyébként általában normálisan müködik - szerintem.

Szmájli / Trollrühellő 2010.01.29. 17:53:35

@Bezmag:

A forrásomat nem szeretném megosztani, ha ez nem jelent problémát:) A mobilnet egyébként nekem úgy működött normálisan, hogy az ablakban helyeztem el a kis modemet, de bejelöltem a pontos helyét, és ha onnan elmozdult akár 1 cm-t is, rögtön romlott a minősége. Normál esetben 1-1,5 Mbit volt a letöltési sávszél. Mondjuk én meg voltam elégedve vele, mert személy szerint nekem bőven megfelelt a célnak. Valamint költözésnél szintén pompás volt, hogy vihettem magammal a "netet", bár ott már gyakran előfordult, hogy HSDPA-ból egyszercsak GPRS-re váltott a cucc mozdítás nélkül, és olyankor nem igazán volt élvezhető a böngészés. Mondom, én elégedett voltam vele, de ez vodafonos cucc volt. És ez a korlátlan csomag ugye már nem létezik. De mégegyszer bocs, a forrást nem kívánom megosztani.

Szmájli / Trollrühellő 2010.01.29. 17:57:10

Ja mégvalami a mobilnettel kapcsolatban. Egy idő után lettem figyelmes arra, hogy délutánonként felére, negyedére csökken a sávszélem. Anyáztam kicsit, de túléltem. Egy szép napon kiderült, hogy a szomszéd is vett vodás mobilnetet... Meg is volt a hiba oka:D.

Bezmag, azt tudtad-é, hogy a tornyok a mobilhívásokat részesítik előnyben, és csak másodlagos az adatforgalom?:)

CID 2010.01.29. 18:00:49

@Bezmag:
Hogy nincs ADSL ? Még faxot sem lehet küldeni/fogadni. Ha meg áramszünet van, próbáld felhívni az áramszolgáltatót :)

CID 2010.01.29. 18:07:46

@Smile82/MazsolaMacska/KLavór:
bár nem Bezmag vagyok, de ez csak természetes. Sőt ha sokan vannak a 3G-s tornyon, visszaveszi az adóteljesítményt, tehát ha a sugárzási terület szélén vagy, előfordulhat, hogy hol van HSDPA hol meg csak GPRS szerencséseknél EDGE :)

Szmájli / Trollrühellő 2010.01.29. 18:21:01

@CID:

igenigen:)
az áramszünetes sztori ki is ment a fejemből, mert tényleg, kell még a 240 is a dobozkához:)

XSB 2010.01.29. 18:28:14

@CID: talán azért, mert a T át is basz. Én egyszer a friss mobilon, nullázott számlálókkal kezdtem netezni. Telefon szerint 74 mega felé lehettem, és letiltott a százmegás csomag. Na?

storage 2010.01.29. 18:47:04

De ember...

SMS-t kapsz arról, amikor kezded elhasználni, és még 2 alkalommal utána?
Valami fétis nézegetni, hogy épp hol tartasz?
Engem nem nagyon szokott érdekelni, mert elég az adatforgalmam általában.

Ugye nem illegális tartalmakat töltesz le???? :D

microlas (törölt) 2010.01.29. 18:55:04

nekem is t-mobile netem van, de nem usb stick-es, hanem adatkártyás. a nethez használt kliensprogram (globetrotter mobility manager) meg olyan, hogy ha a gépeden van (vagyis igénybe veszed a t-mobile netet), akkor SEMMILYEN publikus wifi nethez nem csatlakozhatsz. se netcafé, se suli, semmi. mindenhol az 5 gigás korlátod terhére vagy kénytelen netezni. ez vajon nem aggályos?

salapapa · http://salapapa.hu 2010.01.29. 19:42:47

@faqtya: ugye egyetértünk, hogy nem vagy normális?
:DDDDDD

Pauser 2010.01.29. 20:03:36

Haveromat a Vodkafone vágta meg 60 rugóra, mert túllépte párszáz megával a megengedetett. Szerintem csak félreértett valamit, nem szokott kamuzni. Azért furcsa.

www.erotikum.blog.hu
Erotikus tartalmak blogja.

yxcvbnma 2010.01.29. 20:13:32

Én írtam az előző, a belinkelt poszt alapját képező panaszt.

Azóta már váltottam másik díjcsomagra, és használom is a mobilnetet.

Csak annyi a különbség, h a régi 5GB-os túlforgalmazásos díjcsomag helyett most 3GB-os adatkorlátosban vagyok, vagyis 5000 helyett 4000 Ft-ot fizetek.

Ami még változás, hogy az új csomagnál nem kapok sms-t ha az adatforgalmam eléri a havi keret felét, hanem csak akkor amikor már túlléptem.

De ez különösebben nem zavar. Kb 25.-e környékén fogy el a 3 GB, utána lelassul. (Ebből is látszik, h az 5 GB-os csomag nekem elég lenne).

Netezéshez még nagyjából elég, de nem vészes. Kicsit retro érzés, mintha modemmel neteznék. A régi letöltéses éjszakák is visszajöttek, magyarázat lejjebb (Matáv korszakból sokaknak ismerős lehet).

A levelezés kicsit nyűgős, mert naponta 20~30 levelet kapok, ami kb 10 MB. Na bumm, pár percet kell várni.

Na de közben torrent elindul, nem várok hétvégére, hogy majd szélessávon szedem le a nagyobb állományokat. Öregesen 15k-val nekiállok letölteni. Persze ha netezek, lelövöm. A gépem laptop, áramot nem sokat fogyaszt, éjjel elketyeg magában.
Így a havi forgalmam bőven 6~7 GB lesz...

Vagyis nem igazán járt jól a T a múltkori próbálkozásával.
Kevesebbet fizetek, többet töltök...

UI Tudom hogy ezzel a magatartással nem rengetem meg a nagy T-t, de akkor is jó érzés nekem:)

Szmájli / Trollrühellő 2010.01.29. 20:14:01

@Pauser:

ez itten tök normális, hogy bármilyen szolgáltatás árának 4600-szorosát fizeted, ha valamit Te nem úgy csinálsz, mint amit belefoglaltak a szerződésbe, amit mellesleg 2 évre vagy kénytelen aláírni

Látványpékség 2010.01.29. 20:23:59

Egy megoldás van Vezetékes-mobilnet

CID 2010.01.29. 20:28:00

@yxcvbnma:
ezek szerint te 25 nap alatt elfogyasztassz 3 GB-ot, aztán meg 5-6 nap alatt még 3-4 GB-ot( max 120 kbps-al ) ? Ez szinte hihetetlen, de ügyi vagy, gratula :)

Szmájli / Trollrühellő 2010.01.29. 20:36:05

@yxcvbnma:

ha teheted cimbora, vágd ki a francba azt a szart, és próbálj meg valami vezetékes gellyt keresni... ha nem kivitelezhető, érdeklődj a vodánál, hogy van-e az "internet szabadon" csomaghoz hasonló... kib*szott drága 4000-ért a "semmi" havonta...

Szmájli / Trollrühellő 2010.01.29. 20:39:48

@yxcvbnma:

lószar a net, ha a blogmotor is kaka... szóval. ha lehetőség van rá, hagyd a francba a mobilnetet, adsl, vagy kábel. ha kivitelezhetetlen a történet, akkor kérdezd meg a vodát, hogy van e az "internet szabadon" csomaghoz hasonló cucc...

yxcvbnma 2010.01.29. 20:53:37

CID, nagyjából igen.

Nagyságrendileg mondtam az értékeket, havonta változik, de mea culpa, hogy nem pikobit pontossággal adtam meg az adatokat.

Az első 3 GB alatt nincs torrent, nincs letöltés, youtube se nagyon. Hátha kitart a "gyors net" hó végéig:)))
Ha elfogy, akkor lesz*rom és előszedem a torrentet, és tűz.

Pl most januárban már múlt hét szombaton elfogyott a "gyors net" azóta szinte 0-24-ben megy a laptopom torrenttel. Szinte csak munkahelyre utazási idő alatt nincs a gép bekapcsolva.
Globetrotter alapján jan 26.án 1,2 GB forgalmam volt.

Az a 120 kbs a globtrottyos szerint meg néha 200 kbs.

yxcvbnma 2010.01.29. 21:03:57

@Smile82/MazsolaMacska/KLavór:

Hidd el végigjártam, de nincs lehetőség vezetékes netre ahol lakok. Nem saját lakás, és többi ismert...

De ha lenne is lehetőség, akkor is megtartanám a mobilnetet, mert sok kiküldetéssel jár a munkám, és a cég nem fizet mobilnetet. A sok értelmetlen értekezleten fel is akasztanám magamat kínomban, ha nem tudnék netezéssel elfoglalni magam...

A vodát a kollégám használja, és eléggé befürdött vele... Budapesten jó, de azon kívül vége van...
A balcsiparton neki semmi, nekem a T-vel 3G. De hasonló volt több helyen is.
Ja és őt sikeresen húzta le túlforgalmazásal a Voda, kb 30 000 Ft-tal.
Már csak pár hónapja van hátra a hűségből.

CID 2010.01.29. 21:16:44

@yxcvbnma:
Értem én hogy gőzgép, de mi hajtja ?
Na de most őszintén fizetsz a RelaxNetM-ért 3990 ft-ot ( 3 GB ) plussz 2210 ft-ért, RelaxNetL kapsz 7 GB-ot.
És akkor még csodálkozunk, hogy nagynyugaton, máshogy állnak a fogyasztókhoz.......

Szmájli / Trollrühellő 2010.01.29. 21:18:51

@yxcvbnma:

szomorúan hallom:( bár sejtettem, hogy nem azért van mobilneted, mert mazochista vagy..:) a vodának, ismét írom, EGY jó csomagja volt, az "internet szabadon", ami korlátlan volt, de ugye azt beszűntették, mert az jó volt az ügyfeleknek.. egykutya mind sajnos... hogy ne csak fikázzak, nekem a vodás biszbasz azokon a helyeken jó volt (3helyszín), ahol én használtam... de ugye a "lefedettség" is kamu, mert a voda is az ország 97%-ára mondja, hogy ott minimum 3g, holott ez marhára nem fedi a valóságot... nem tudsz mit tenni sajnos:S max tényleg valamilyen adatmennyiségmérő szart telepítesz, vagy próbálod a tmobil honlapján lévő cuccot használni... nincs ötlet:( arra jó a mobilnet, hogy böngéssz, max e-mail csatolt file-ok nélkül, ami belefér a 3 gigába...

twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2010.01.29. 21:25:34

Vajon miert nem tudok ezen csodalkozni.

A nagy magenta majd egyszer jol mukodo dolgot fog kiadni a kezebol?
Az azt jelentene, hogy kozeleg a vilag vege.

CID 2010.01.29. 21:27:26

@Smile82/MazsolaMacska/KLavór:
Szerintem az ország lakosságának 97% részére elérhetőt említ :) Már bocs

yxcvbnma 2010.01.29. 21:36:59

@Smile82/MazsolaMacska/KLavór:

Nem ezt a posztot írtam én, hanem az előzőt, amit linkeltek is:

homar.blog.hu/2009/11/18/ellenorizhetetlen_a_t_mobile_adatforgalma

Én most nagyjából jól elvagyok a jelenlegi helyzettel:) A pár napos lassú net böjtöt meg kibírom:)

@CID

Nekem max 5 rugót ér meg havonta a mobilnet. Többet nem vagyok hajlandó fizetni érte. Lehet sóherség, de ez van.

Novemberben már gondolkoztam a RelaxnetL-re váltáson, de akkor történtek az előző posztban leírtak. Már csak hisztiből se talicskázok be a T-nek több pénzt a nagyobb díjcsomag miatt.

Ráadásul van kábelnetem otthon, de sajna a munkám miatt nem tudok otthon lenni hétköznap. Azt meg nem veszi be a gyomrom, h a pár gigás mobilnetért többet fizessek, mint a normális netemért...

Szmájli / Trollrühellő 2010.01.29. 21:43:33

@CID:

ja, igaz... végülis a GPRS is fasza... havi 6ezeré...

CID 2010.01.29. 21:56:06

@Smile82/MazsolaMacska/KLavór:
CSD-hez képest, az is széles sáv. Nemde ? :)

misko 2010.01.30. 09:18:35

Gyanús ez a csönd PPO ügyben.
Mutyiszag van.
Haladéktalanul aktualitásokat követelek!

Dani fighter 2010.01.30. 10:57:14

Ez már lassan olyan, mint a feltöltőkártyás mobil. Azt sem lehet ellenőrizni, és bizony néha elég érdekes, hogy 1-2 hívás után jön az SMS, hogy egyenlege X Ft alá süllyedt. Anno mikor megvettem a Pannonos kártyát 15 perc ( és 2 egyenként 3 perces hívás után - nem, nem Ausztráliába telefonáltam :) - a 3000 Ft-os egyenleg 600 Ft alá süllyedt. Mivel közel volt az üzlet visszamentem reklamálni. A válasz kb. a posztoló élményeihez hasonló "Bocs, ezt csak a pesti központ tudja ellenőrizni, hívd őket!". Szóval T-mob, Pannon, Voda egy kutya, mocskos csaló az összes...

Szmájli / Trollrühellő 2010.01.30. 11:54:37

@Dani fighter:

ja, mert biztos be volt kapcsolva a hívószámküldésed, és emiatt, hogy elküldted a hívószámot, darabonként 500 Ft-ot kellett fizetned, mert az luxusnak számít, és így plusz 35 embernek kellett miattad dolgoznia, hogy a hívott félnél kiírja a nevedet, vagy a számodat...

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.01.30. 13:31:16

@igazságos: "Munkaidőben ne mobilinternetezzél, hanem dolgozzál."

Te meg baszki anyád. Félévben egyszer hadd vigyem már be azt a kurva gépet, amikor vizsgákra jelentkezek...

Motorola 2010.01.30. 14:24:59

Korábban írta más is, de sokan nem tudják: a mobilszolgáltatóknál az adatforgalom a le és feltöltött adat összege. Egyébként jó, megbízható, pontos forgalom nyilvántartó szoftver a netmeter nevű, ráadásul még ingyenes is.

salapapa · http://salapapa.hu 2010.01.30. 14:25:27

@megélhetési sünöző - újra van Homárszleng portál!: qltúrált vagy... :P
szerintem cselekedj felhívásodnak megfelelően. :D

Putyur 2010.01.30. 18:52:24

@microlas: "...SEMMILYEN publikus wifi nethez nem csatlakozhatsz..."

NEM MONDOD!!!???

Mondjuk a megoldás egyszerű. T-mobile kliensprogramnak Windows (gondolom úgyis csak azon fut), a különféle WiFi kapcsolatoknak meg Linux (ami amúgy is jobb - több szempontból is). :-)

FAbian 2010.01.30. 21:19:27

Sziasztok!

Először is bocsánat a reklámozásért!
Näsh La'Sallë vagyok. Előfordulhat hogy nem ismerős a nevem, ebben az esetben kérlek látogass el a myspace oldalamra (www.myspace.com/nashlasalle), ahol megtekintheted az eddig megjelent zenéimet, diszkográfiámat, s néhány dalba bele is hallgathatsz, de elöljáróban annyit, hogy remixeltem már Thomas Gold-nak, Chris Montana-nak, s olyan kiadóknál jelentek meg a zenéim, mint az S2G Productions, Zooland, Le Bien Et Le Mal, Avenue Recordings, stb.
Készítettem egy remixet a Grammy-díjas amerikai rapper, T-Pain remixversenyére, viszont ahhoz, hogy a győzelemre esélyem legyen, a Te segítségedre is szükségem van! Szavazni február 13.-áig, este 11 óráig lehet, s a szavazatzárást követően a szakmai zsűri választja ki az első 10 helyen végzett remixből a győztest. Ezért kérnélek, hogy segíts Te is azzal, hogy rám teszed a voksod, természetesen csak ha tetszik a remixem, minden egyes szavazat már nagy segítség lenne!
Ha kedveled a modern tánczenét, akkor mindenképpen tisztelj meg a szavazatoddal, mivel az élmezőnyben az én verzióm képviseli ezt a stílust.
A remixem itt tudod meghallgatni, s szavazni is itt tudsz rá:

www.indabamusic.com/submissions/show/11995

A szavazás a következőképpen zajlik:
-A "play" gomb alatt lévő "Vote for me" feliratra kell kattintani.
-A felugró ablakba írd be az e-mail címedet, s kattints a "Vote" gombra!
-Ezután kapsz az Indabamusic-tól egy visszaigazoló e-mailt, amiben meg kell erősítened a szavazatod. Ez annyit jelent gyakorlatban, hogy az üzenetben kapott szövegben a "hosszú" linkre kell kattintani.

...s máris egy szavazattal gazdagodtam, köszönöm szépen!!

Remélem, hogy minél többen a remixem mellé álltok, és megmutatjuk az amerikaiaknak, hogy a magyar klubzene a világ élvonalába tartozik!
Küldd tovább, postold ahova tudod, segítsd ezzel is a dolgomat!
Szavazz gyorsan,fut az idő!

Köszönettel:
Näsh La'Sallë
(Vojtek Milán)

FAbian 2010.01.30. 21:23:16

Sziasztok!

Először is bocsánat a reklámozásért!
Näsh La'Sallë vagyok. Előfordulhat hogy nem ismerős a nevem, ebben az esetben kérlek látogass el a myspace oldalamra (www.myspace.com/nashlasalle), ahol megtekintheted az eddig megjelent zenéimet, diszkográfiámat, s néhány dalba bele is hallgathatsz, de elöljáróban annyit, hogy remixeltem már Thomas Gold-nak, Chris Montana-nak, s olyan kiadóknál jelentek meg a zenéim, mint az S2G Productions, Zooland, Le Bien Et Le Mal, Avenue Recordings, stb.
Készítettem egy remixet a Grammy-díjas amerikai rapper, T-Pain remixversenyére, viszont ahhoz, hogy a győzelemre esélyem legyen, a Te segítségedre is szükségem van! Szavazni február 13.-áig, este 11 óráig lehet, s a szavazatzárást követően a szakmai zsűri választja ki az első 10 helyen végzett remixből a győztest. Ezért kérnélek, hogy segíts Te is azzal, hogy rám teszed a voksod, természetesen csak ha tetszik a remixem, minden egyes szavazat már nagy segítség lenne!
Ha kedveled a modern tánczenét, akkor mindenképpen tisztelj meg a szavazatoddal, mivel az élmezőnyben az én verzióm képviseli ezt a stílust.
A remixem itt tudod meghallgatni, s szavazni is itt tudsz rá:

www.indabamusic.com/submissions/show/11995

A szavazás a következőképpen zajlik:
-A "play" gomb alatt lévő "Vote for me" feliratra kell kattintani.
-A felugró ablakba írd be az e-mail címedet, s kattints a "Vote" gombra!
-Ezután kapsz az Indabamusic-tól egy visszaigazoló e-mailt, amiben meg kell erősítened a szavazatod. Ez annyit jelent gyakorlatban, hogy az üzenetben kapott szövegben a "hosszú" linkre kell kattintani.

...s máris egy szavazattal gazdagodtam, köszönöm szépen!!

Remélem, hogy minél többen a remixem mellé álltok, és megmutatjuk az amerikaiaknak, hogy a magyar klubzene a világ élvonalába tartozik!
Küldd tovább, postold ahova tudod, segítsd ezzel is a dolgomat!
Szavazz gyorsan,fut az idő!

Köszönettel:
Näsh La'Sallë
(Vojtek Milán)

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.01.30. 21:53:19

@FAbian:
Szeva!

Én Sün Samu vagyok.
Ánuszvizsgálattal foglalkozom.
Elég sok megrendelésem van.
Szerintem hamarosan érkezni fog egypár megrendelés a részedre is a kommented miatt.
Errefelé nem divat az ilyesmi.
Nagyon nem szeretik.
Ha többször jössz, lehet, hogy a vadász sorsára jutsz.
Tudod, a medvével volt némi kellemetlensége az erdőben.
De azt inkább nem is vázolom...

Szmájli / Trollrühellő 2010.01.30. 23:26:08

@FAbian:

Kedves náshásálle!

Kérlek szépen, hogy a hulladék spamjaidat szórd mondjuk a cukivagyok.hu-n, vagy egyéb nyomorult fórumon. Hogy Te a műanyag gépzenédet népszerűsíted, az bosszantó, másrészt vastagon leszarjuk, hogy te hol, és mikor milyen fostos műgenyónak vágtál össze 13 perc alatt műanyagzenealapot. Igazából undort kelt sok emberben immár a rengeteg szenny, amit ti, kedves sállárállápááppá zenének neveztek. Örülj inkább annak, hogy a semmiből, illetve a semmiért kapsz az átlag embernél sokkal több pénzt, és ne borzold az átlagember kedélyeit azzal, hogy minderre büszke vagy, és reklámozod. Köszönjük Emese!

Szmájli / Trollrühellő 2010.01.30. 23:27:59

lenyelte a kommentem ez a fos? rohadjon meg akkor

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.01.31. 00:51:07

@FAbian:
Naugye.
Én szóltam.
Most aztán csak figyelgess!

Silenzio 2010.01.31. 01:26:32

Faqtya: ha feltöltesz valamit, az NEM törlődik a merevlemezről, és ha csupa 0000-st küldesz, az is adatforgalom. Csupa 0-ból álló adathalmaz...

Profi hozzászóló 2010.01.31. 13:21:08

Hóban ébred
Majd az ünnep
Minden percben
Nevet rád:)

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.01.31. 20:41:00

@T-online:

Témobil a telóm,
Téonlájn a netem,
Tétova a tevém,
Jaj de jó nekem!

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.01.31. 20:44:33

@salapapa: Mert beszólt egy faszságot?
Mellesleg ő mikor internetezik, ha nem mkunkaidőben? Najugye.

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.01.31. 20:50:29

Kedves kommentelők!

Úgy döntöttem hogy részt veszek egy csippelőversenyen!

A www.csippeldacsocsom.hu weboldalon láthatjátok a pályaművemet, amire szavazni kell!

Nem kell mást tennetek, mint a 4723. oldalra lapozva felülről az 567. sorban lévő linkre kattintani, kiad egy oldalt, ahol a 234. sorban jobbról a 3. kép alatt találtok egy Katt ide gombot. Na erre kéne rákattintani, elkéri majd a neveteket, illetve a banszámlaszámotokat, és kiküld a címetekre egy linket, melyre kattintva én kapok egy szavazatot, tőletek pedig levon 2490 Ft-ot a PPO.

Fontos, hogy az egész világ megtudja, hogy Magyarország egy csippelő nagyhatalom!

Küldjétek tovább mindenkinek, és rakjátok ki minél több fórumra!

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.01.31. 23:17:10

@Astra Sedan és a sötét világok pokoli gyíkjai:
Jááááájj, most befostam!
Jönnek a zűrgyíkok?
Vagy mi?
Astra Sedan?
Az ki?
Mit tegyek?

CID 2010.01.31. 23:23:41

Vojtek Milán : Szerencsétlen, még a neved sem noooomális .

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.01.31. 23:30:17

2012-ben világvége. Már nincs sok hátra.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.01.31. 23:56:41

@Astra Sedan és a sötét világok pokoli gyíkjai:
Én konkrétan nem szartam be.
De ezen ne gondolkodj!
Ha úgy gondolod, oldd meg!!!

NO CSIPP!!

salapapa · http://salapapa.hu 2010.02.01. 08:00:44

@Astra Sedan és a sötét világok pokoli gyíkjai: iggen... de mégis, egy kis qltúra nem ártana. nálam szabadszájúbb, mocskosabban beszélő egyedet nem hiszem hogy hordana a hátán a főd, de akár itt, akár más írásra alkalmas helyen próbálom magam fékezni és a hasonló stylt elhagyni.
eddig sikeresen. próbáld ki Te is!

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.02.01. 09:56:38

@CID: A szüleimnek is olyan van. A telefonszerelő gyorsan rá is beszélte őket egy tartozék-akkumulátorra, merthogy a borsodi aprófalvakban sűrűn van áramszünet. Nem is került sokba.

VinszentVega 2010.02.01. 13:56:16

@Walaki01: "Regisztrálni kell a My T-mobilera,a Sim telefonszámával.A jelszó a Puk kód első 5 száma."

Ez nem működik!!

ringer 2010.02.01. 14:54:36

Ebben a nagy versenyhelyzetben:
Vodafone 64 kbit/s-ra lassít kerettúllépés esetén.
Pannon korlátlan csomag: 32 kbit/s-ra lassít március 1.-étől, heti 1.5 GB után!!!
Közelítünk a betárcsázós net sebességéhez (alulról).

Kitta77 2010.02.01. 16:55:33

Sziasztok!

Kissé tanácstalan vagyok, jó lenne tudnátok segíteni! Végigolvastam a kommenteket, és igazából nem értem... Korlátlan Pannon mobilnetem van. Kb. másfél hónapja nincs munkahelyem, itthon netezek orrvérzésig, erre olyan szinten csökkentették a sebességet, hogy szinte használhatatlan! De hát ez jogos? Hisz korlátlan!

CID 2010.02.01. 19:26:32

@A_I_R: Ezt én már jeleztem :)

CID 2010.02.01. 19:27:57

@ringer: Ha jól emlékszem,az 9,6 kbps volt :)

CID 2010.02.01. 19:30:07

@ringer: Azt megjegyezném, hogy a tréjmobil 128-ra korlátoz :)

CID 2010.02.01. 19:34:17

@Kitta77:
Lehet ezért baszarintották meg őket pár hónapja pár misire. De jogosnak jogos volt, hisz, nem az adatforgalmat korlátozták, csak a sávszélességet( vásárlól megtévesztése miatt volt a bírság ). Ha kevés a keret, váltani kell, nagyobb csomagra, bár, nyilván többe kerül. A másik lehetőség, hogy kevesebbet netezel.

Kitta77 2010.02.01. 19:48:57

CID:
Azt hallottam, hogy volt v.milyen bírság... Kevés a keret? Hát így eléggé nem kóser semmi! 6500 Ft havonta, és egyszerűen használhatatlan a net! Akkor most én is jól meg vagyok tévesztve! De mit tudok csinálni? Nagyon szeretném ha adnátok (jó sok) okos tanácsot, mert ez így tényleg gáz, és eléggé járatlan vagyok ilyenben! Én naivul azt hittem, hogy ha korlátlan, akkor használhatom ahogy szeretném!

CID 2010.02.01. 21:06:35

@Kitta77: Okos tanácsot itt ????????? :)

Kitta77 2010.02.01. 21:25:18

@CID: Háát, mivel itt akadtam először rá a kínomra... De ha nincs, majd csak kitalálok v.mit. Ha más nem holnap bemegyek és rájuk borítom az asztalt, a nettel együtt... :(

CID 2010.02.01. 21:49:45

"Ha más nem holnap bemegyek és rájuk borítom az asztalt, a nettel együtt... :("
Hát, nem tudom, de végül is a Pannon-os kollégák is megérdemelnek némi felüdülést :)

Kitta77 2010.02.01. 22:01:14

@CID: Ha nekik ez felüdülés, ám legyen... Mondjuk felvilágosítást tájékoztatást adni itt nálunk az Árkádban nem tud egyik sem, rájuk fér egy kis felüdülés. Amúgy azt elfelejtettem, mit értesz a "nagyobb csomag" alatt? Ennél nagyobb nem volt...

ringer 2010.02.02. 07:59:13

@Kitta77: A Pannon korlátlan mobilnet sávszélességét a szolgáltató jogosult akár számlazárás plusz 2-3 napig is 120-130 kbit/s-ra korlátozni akkor, ha az előfizető tevékenységével (értsd: használja az előfizetést, azaz fájlokat tölt le, videókat néz meg a neten, stb...) veszélyezteti a hálózatukat. A gáz az, hogy a lassítás mértéke március 1.-étől 32 kbps lesz, tehát a mostani lassítás a régi telefonos/betárcsázós net sebessége alá fog menni (egy index főoldal betöltése akár 5 perc is lehet, ha nem végzel mellette más tevékenységet). Sajnálom azokat, akik hűségszerződéssel rendelkeznek a Pannonnál mobilnetre...

ringer 2010.02.02. 08:04:07

@CID: A legelső modemek (még a 80-as években) valóban 9,6 kbps-t tudtak, de 1995 körül már voltak 56 kbps-t tudó modemek. És a többség csak a 90-es évek közepe óta netezik.

ringer 2010.02.02. 08:05:46

@CID: Igen, tudom, hogy 128 kbps-ra korlátoz a Tré, pont azért írtam, hogy hatalmas a versenyhelyzet, azaz a posztoló csöbörből vödörbe esik, ha átmegy egy másik szolgáltatóhoz...

salapapa · http://salapapa.hu 2010.02.02. 08:10:38

@ringer: mitöbb, az Eiconnak a Diva típusa 2 vonalat is képes volt összekötni és így 128k-val lehetett a dupla percdíjjal száguldozni! :D
(azzal kezdtem anno feltölten a bedigizett műsorokat még az alvilag.hu-ra)

Kitta77 2010.02.02. 12:31:15

@ringer: Köszönöm! Magyarán akkor ez náluk így normális, és tehetetlen v.ok. Nem igazán szeretnénk ebbe beletörődni, :( ahhoz ez nagyon drága! Még szerencse, hogy csak 1 évet írtunk alá, de hát hol van még a június! Ez agyrém! Fizessek, de ne használjam, mert ha igen, használhatatlanná teszik! Remek!
süti beállítások módosítása