Sándor megpanaszolta, hogy szeretett bankja, az OTP külön értesítés vagy beleegyezés kérése nélkül átutalta 2490 forintját a minden online idők legnagyobb botrányát okozó PPO-nak. (Itt elolvashatják a Homár összes PPO-s posztját.) Sándor a káromkodásig feldühítette magát a bank válaszán. Olvasónk azt fájlalja, hogy az - elvileg - az ő érdekeit képviselő bank mindenben a botránycég álláspontját osztja, és ügyfelét az ellenérdekelt féltől származó, természetesen pártos és egyirányú információk alapján utasítja el. Sándor több lojalitást várt volna, annál főleg, hogy végső megoldásként nem máshova, mint a pénzét kisíboló PPO ügyfélszolgálatára utalják. Igazi magyaros ügyfélkapcsolati levél alant:
Csak hogy ne kezdődjön OTP és PPO nélkül a hét... Megpanaszoltam a pénzem jogosulatlan leemelését az OTP-nél, akiktől írásos válasz érkezett. Sablonlevél, ami a nesze semmi, fogd meg jól kategória. Kioktatnak benne, és a PPO-nak adnak igazat.
A történet lényege, hogy magam is beleestem abba a szerencsésnek nem nevezhető embercsoportba, aki a Batz papucs mellé az Aldis bevásárlás közben kapott egy SMS-t, hogy kártyás vásárlás 2490Ft, Svájci offshore cég... A PPO vitte a pénzem, bármiféle jogalapot képező meghatalmazás nélkül.
Az otp-nél megkifogásoltam, mert ugye ők azt vállalták, hogy kezelik az aprópénzem. Az, hogy odaadják valakinek, az bizonyos feltételekhez kötött. Az egyik, hogy aláírom a cetlit, amivel elismerem a jogosságot, vagy beírom a kártyás fizetésnél a csak általam ismert PIN kódot, vagy az egyedi elektronikus banki felületen többszörös azonosítás után, a saját kódommal igazolom, hogy beleegyezem adott tranzakcióba. Mint tudjuk, ennél a tételnél egyik sem állja meg a helyét, sem cetlit nem írtam alá, sem pin kódot nem nyomtam, sem azonosítás nem történt. Én erre merészkedtem azon nyomban szólni a banknak, hogy nem adom a pénzt. Ők meg azt írták a válaszlevélben, hogy sajnálják, de adom. Azt gondolom, hogy ennél még a cihában is jobb helye lesz.
A bankom szerint megkérdezték a pénznyelőt, aki azt tájékoztatta az otp-vel, hogy rendben van a dolog. Namármost, miért mondott volna mást? A bank ezt elhitte. Kérdem én, milyen hitelt érdemlő igazolásuk van PPO-éknak? Mert én semmilyen megbízást, jogot nem adtam nekik rá, hogy vigyék a pénzt. Annak a banknak, aki az ÉN pénzemet kezeli, az én kifogásomra az ellenérdekeltnek ad igazat? Első körben az én pénzemért az én óhajomat kell szem előtt tartani, aztán ha valami nyűgje van az ellenérdekeltnek, akkor egymással lerendezzük jogi úton. De nem, a bank eldönti a bíróság helyett a jogosságot.
Az OTP még felhívja a figyelmem, hogy mi a PPO álláspontja, meg azt is megírják, hogy 2008. november 15 után regisztráltam. Nos, ez nem igaz. Mert régebben regisztráltam, ahol elfogadtam ugyan az általános szerződési feltételeket, de abban díj, és költségmentes szolgáltatásokra adtam a beleegyezésemet, semmi másra, módosításra nem. De az otp-t ez a sablonlevél szerint nem érdekli. És lepasszolják az ügyet a PPO felé, akiknek - milyen rendesek- még az elérhetőségét is megadják.
Szóval rohadjon meg az otp is, meg a ppo is!
Sándor
Az utolsó 100 komment: