Tékozló Homár

Kutyakínzós filmben búcsúzik a reklámügynökség a Pannontól

2010.02.05. 11:33 | szily | 55 komment

Ez igen! Az Ogylvy reklámügynökség és a Pannon szakítanak, amit előbbi ezzel a filmmel ünnepel meg. Úgy látszik, a magyar reklámszakembereket hülye helyzetbe kell hozni, és rögtön képesek valami épkézláb alakításra. Érdemes egyébként megfigyelni, hogy a hazaireklámszpotokban milyen gyakran kínoznak terriert. Ez azért van, mert a filmszereplésre alkalmas, kiképzett magyar kutyák jelentős része Jack Russel- és más terrier, a copy writerek, art directorok és rendezők pedig ezeket az aranyos kis agresszorokon állnak bosszút a forgatásokon végighallgatott rengeteg nyivogásért.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Egyéves Önkéntes 2010.02.05. 11:35:57

másodikra viszont primitív

akikaztmondjákni 2010.02.05. 11:46:51

Remélem ez nem történt meg valójában...nem,nem.Biztos nem.
Ha igen( de tuti nem),akkor meg undorító.
Egyébként qrvára nem vicces.
Még a gondolat is.
Ezt csinálnám azzal, aki kitalálta ezt.Meg aláírta, lepecsételte.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2010.02.05. 11:50:08

sztem szar. sose hallottam erről az ogylvy-ről. a spot végén a céglogójuk is szar. nem lehet elolvasni a betűket, olyan szar szkript betűtípusban van.

mohopasi 2010.02.05. 11:50:42

Szerintem meg pitiáner szánalmas nyüglődés, mert elkergették őket a húsosfazéktól.

havajj 2010.02.05. 11:54:42

kevés undorítóbb reklámot láttam. fotosop, de pont ugyanakkora szégyen mintha nem lenne az

a Lojalista 2010.02.05. 11:55:12

@Hurrá Torpedó: Szia! A spot nekem se tetszett, de Ogilvyről amit érdemes tudni, nevét az alapítójáról David Ogilvyről kapta, aki 1948-ban alapította az ügynökségét, 20 dollárból. Magyarországra 1998-ban jöttek. Akkor már 53 országban volt helyi képviselete. David Ogilvyt úgy is emlegetik, mint a reklám atyját, könyveit pedig, mint a reklámbibliákat, én is olvastam Tőle az "Ogilvy a reklámról" ciműt. Csak sajnos felette is eljárt az idő, ahogy Ő akkor az egészet elindította és amiben hitt, azt ma már felzabálta a profithajhászás. Jó hogy nem érte meg.

Ficak 2010.02.05. 11:57:59

Ez hogy kerül a Homárra?
Ingyenreklám?

faqtya 2010.02.05. 12:00:00

@akikaztmondjákni: nyílván nem igazi. de nem értem miért kell ilyeneken felháborodni. ha egy emberrel csinálnák meg (persze ami szintén csak filmtrükk lenne), akkor senkit nem zavarna. kutyus a szereplésért kapott fincsi ebédet.
a kutyák között is vannak szemetek. ahol dolgozom, abban az utcában is van egy kutya, amelyik ki szokott szökni, és rémisztget. ha meglátom, akkor gyorsan keresek valami kavicsot, amivel megdobálhatom, ha rám támadna.
tegyük fel, hogy ez a kutya is ilyen rémisztgetős, és akkor már máris kevésbé sajnáljuk :)

Énbagoly 2010.02.05. 12:04:59

Szerintem poén. :)
Kövezzetek csak nyugodtan. :)

Chaby 2010.02.05. 12:08:31

Hmm. A kutyát leszámítva nekem tetszett. Bár tudom (remélem), hogy csak trükk, de akkor is. Jobb, mint a 'Kovács Akárki vagyok, vegyék meg a termékünket, mert nagyon el akarjuk adni' tipusú szutyik.

quarelin 2010.02.05. 12:10:35

hat elsore vicces, masodjara izlestelen.

Eric_Cartman 2010.02.05. 12:12:03

Még ha Buksival csinálták volna, az megérdemelte volna.
www.youtube.com/watch?v=lxMVkQR58bI

Aztapaszta 2010.02.05. 12:38:33

@Hurrá Torpedó: "sose hallottam erről az ogylvy-ről."
A reklámszakmába akkora név, mint üdítőiparban a Coca-Cola.

AlexWolf 2010.02.05. 12:48:58

Reklámszakma? Az az amikor dől a vér, az Ásóka, a pisi, a genny és tífusz a TV-ből lehetőleg kajaidőben?

OkoskaTo:rp 2010.02.05. 12:52:31

Mennyivel örömtelibb lett volna a végén egy pórázra kötött reklámkreatívot, és egy szintén pórázos mobil sales representative-ot látni...

ArnoldBácsi 2010.02.05. 12:53:50

az anyja picsáját ennek a köcsögnek aki ezt kitalálta.

Azt kéne a kötélre kötni oszt jól meghuzatni azzal a dINNYÉS MERCIVEL!!!

akikaztmondjákni 2010.02.05. 12:55:03

@AlexWolf: Meg a hüvelygomba:D:D:D
Jóetvagyát!:)

vga 2010.02.05. 13:05:36

ogilvyék pakolhatnak, ezután nem sok megrendelést fognak kapni szerencsére

Pista bá 2010.02.05. 13:16:31

Szánalmas az ogilvy.

ninezero 2010.02.05. 13:45:54

elolvastam a kommenteket, és úgy döntöttem, hogy nem nézem meg. bocs. nem is értem, hogy jön ez a homárra, mindenesetre a kurva anyját azoknak, akik állatkínzó vagy azt imitáló jeleneteket forgatnak. :/

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.02.05. 13:52:24

ebben semmi allatkinzas nincs
ez humor
lehet nem mindenki erti
az gondolom megvan hogy hazassagnal konzervdobozokat kotnek a kocsihoz, mertez van a filmekben is
itt ugye telefonok, es a valas es bucsuzas
a kutya meg azert van mert valaskor valaki viszi a kozos kutyat, altalaban anyertes fel
allatkinzashoz semmi koze

Miss Marple 2010.02.05. 13:57:49

Hogy ejtik Ogylvy nevét? Odzsilvi? Ogilvi? Odzsájlvi? Vagy hogy?

A szpot meg kifejezetten vicces, a kutyának valószínűleg kutyabaja se lett - hagymának van igaza: a válás körüli kegyetlen bunkóságokat látjuk.

sorica123 (törölt) 2010.02.05. 14:07:44

Nekem elsőre egyben van, értem a motívumokat, a humorát is, de végig volt egy olyan érzésem, mint amikor az elvált asszony még 'viccből' bedobja a férje ablakát, vagy ilyesmi (talán mert ez volt a cél).
Olyan sértett, de csakazértis humorkodó stichje van.
Arról nem beszélve, hogy remélem, a kutya a végén trükkfelvétel, vagy kaszkadőrkutya, esetleg gumiból van. Élőben, ha nem is törik el a nyaka, de nagyon szar lehet neki egy ilyen.

Bejgli 2010.02.05. 14:59:18

szerintem mókás volt :D

vazsmegyeigerdezsház · http://studiosmaragd.hu/ 2010.02.05. 15:12:48

Tehat a reklamiroda elvalik a pannontol, EZERT huzza maga utan a telefonokat. Total kepzavar, ha elvalik, a banatert viszi magaval? Es akkor felvetodik a kolosszalis kerdes, mi a nathas pi@&#t jelkepez a bloki? O lenne az uj kapcsolat? Vagy ez a pannon kutyaja? Vagy punaja? es mi a vicces abban hogy elrantjak? A fo kerdes, hogy hogy jon ki ebbol a "A szpot meg kifejezetten vicces" kitetel??

Bazi oreg vagyok hogy nem ertem?

sevcsik 2010.02.05. 15:13:11

szerintem is poen. nem kell ezen felhaborodni, trukkfelvetel. mint az a video, amikor elrugja a focista a kutyat. az is vicces volt :) nekem egyikbol se az jott le, hogy haha, hogy szenved az a szerencsetlen allat. persze lehet hogy velem van a gond :)

Bableves 2010.02.05. 15:51:41

Elöljáróban: nekem is vannak kutyáim, egyikük kiköpött hasonmása a filmben szereplőnek.

Ha a kisfilm arra céloz, hogy a mobilcég reklámarcát is magukkal viszik az elválással, akkor értem, de az is biztos, hogy nem kellemes az ebnek. Nekem az képzavar kicsit, hogy az ilyen autó után kötött cuccok esküvőkön szoktak divatban lenni tudtommal.

Persze nekem jobban tetszene egy ilyen film élesben, a kocsi mögé Topeler Zoltánt kötve...

geryboy 2010.02.05. 17:00:35

ennyi sötétet... A kutya neve: DIó, tudod mint a pannonos reklámban anno. Ezt is az Ogyvily találta ki ezek szerint, és usgyi viszi magával azt is. A spot lényege, hogy a pannonál nincsenek kretív reklámosok, ezért elhullanak majd, mint a virágszirmok...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.02.05. 17:07:47

hat tenyleg magas nekem mi a bonyolult ebben
szellemes es tok OK ebben a szituacioban

Megdobbent 2010.02.05. 18:43:31

Nah, ahogy itt olvasgatom a kommenteket, nem sokaknak esett le, hogy ez a kutya (vagy a haverja, a Jani) volt a pannon reklamok foszereploje egy egesz evadig. Megirta a gyerek leckejet, elpakolta a szennyest, mittomen.

Ha a kutyat IRL nem rantottak hatra a nyakanal fogva, akkor teljesen rendben a filmecske, ha meg igen, akkor a film jo, a kreativjat meg elverik bezbolutokkel ugyis :)

Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2010.02.05. 20:14:56

Nem humoros és nem is eredeti.(Persze, megváltozna a véleményem, ha a fentebb említett Buksi lenne a póráz végén, akár a debil családdal együtt)

Guano Apes kopp. Ők egy utcazenészt rántottek el ezzel a módszerrel.
www.youtube.com/watch?v=cA8JvCWvv5g

Ami -szerintem- szellemes és eredeti az a Ford szimfónia,
www.reklamfilmek.com/video.php?video=205&firm=50

No meg a prifi CGI segítségével levegőben fociók,
akikről még véletlenül sem találtam videót. Magyarok közül a Doro cipőben ugráló szerzetes.

@Bableves: Megfordították az ismert jelképet. tudod, mint a régi Benny Hillekben Just Married (friss házasok) helyett Just Divorced (frissen váltak), felirat van a lagziskocsin. A telefonok az egyik ex-házas felet jelképezik. ő büntetésből zörög a szekér nyomában.

malkolmcole 2010.02.05. 20:32:23

Az én véleményem az, hogy az eddig is szar reklámokból inkább olcsóbb percdíjakat készítenének, akkor talán reklám nélkül is mennének az emberek. Személy szerint szarok az új mobilokra, reklámokra, trükkökre, kisbetűkre, ájfonokra, mivel örülök, ha nem idegeskedem, ha valakit fel kell hívnom 35 ft/perc-ért.

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.02.05. 20:33:18

Szerintem ötletes, nekem tetszett. Pedig én imádom a kutyákat. De miért kell felháborodni egy trükkfelvételen.

tarkamarha 2010.02.06. 00:57:38

Ez a "reklám":
- Nem mond semmit.
- Nem jelent semmit.
- Nem kreatív.
- Nem vicces.
- Nem csábít fogyasztásra.
- Nem vezet elutasításhoz.
- Nem olyan szereplőről (mármint az ügynökség) szól, amit ismernék.
- Nem olyan szereplőről szól, ami a leg kisebb mértékben is érdekelne.
- Nem értem, mit keres itt.

sydneyboy 2010.02.06. 18:24:03

gyerekek. nem a szívlapát reklámblogra akartátok ezt rakni? mi a jóisten véres pisilőjét keres itt ez a téma? mi lesz holnap űrutazás bejegyzés?

nem is értem.

Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2010.02.06. 18:40:47

@twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX:
Talán akkor valósul meg, ha ilyesmiket nézetsz a házikedvenceiddel.

Bezmag 2010.02.07. 03:14:12

Sztem zseniális, az O. saját reklámja, és ezek szerint hatásos is, mivel virusmarketinggel eljutott ide is.

Nyilván a kutya a régi Pannon reklámarcot szimbolizálja, és nyilván az a mondanivaló, hogy most ezt "visszhúzták". Az ötletet.

Az is nyilvánvaló, hogy a klipp 99%-a digitális, egy kutya sem repült sehova.

További sok agyi sikert kivánok.

caligne 2010.02.07. 10:28:11

De hogy még a cikkben sem sikerült leírni a nevüket?

forgodssake 2010.02.07. 14:09:33

@Bezmag: had fogalmazzak finoman...
én ismerek olyat aki ismer olyat aki látott már döntéshozót aki esetleg fontolgatná h reklámügynökséget cseréljen a jövőben. És ennek az illetőnek ( aki mellesleg a célcsoportja a fenti remekműnek) kifejezetten arrogáns ez a kommunikáció, ahogy azt az üzenetet küldi, hogy basszatok egyedül. Én nélkületek is valaki vagyok.

Az, hogy az utca embere mit gondola erről a szpotról az meg ha szépen is fogalmaznék, azt írnám: lófaszt nem érdekel, mert ugye az O. pénzét nem jócókától és barátaitól kapja hanem a szakmától mivel hogy B to B.

katt-katt 2010.02.08. 02:33:15

A reklámkészítői nyakába kellene kötelet akasztani. Szemét állatkínzók!

R.T. · http://rendszergazda.eu 2010.02.08. 10:32:40

Semmi baj nincs ezzel a reklámmal, még szórakoztató is. :)

Levéltetű 2010.02.08. 14:39:50

Legalább a következő nagy megrendelő is pontosan tudni fogja, hogy mi fog vele történni, ha elválnak útjaik.

Woomster 2010.02.08. 18:50:53

@katt-katt:

EZ T-R-Ü-K-K-F-E-L-V-É-T-E-L PÖCSÖK!

Komolyan, akik itt a álatkínzást kiáltanak, azok vajon a Star Warst is valóságnak hiszik? Bruce Willisből meg minden héten 20 kiló ólmot operálnak ki mi?
2010-et írunk baszkikám, hogy lehettek ennyire agyatlanok?

Aztapaszta 2010.02.09. 23:38:44

@Woomster: Mindjárt gyűjtenek a kutya orvosi kezelésére. MO, így szeretlek.

Női Hiszti_ 2010.02.12. 15:42:07

@AlexWolf: :) cuki vagy, tényleg...nem, Alex, a reklámszakma nem csupán ATL-ből áll.
de kedves feltételezés.
süti beállítások módosítása