Tékozló Homár

Túl alacsony árat írt ki a Tesco, annyiért nem is akarta aztán odaadni az uborkát

2010.02.16. 00:01 | szily | 154 komment


Úgy látszik, magyar hipermarketbetegség, hogy kiírnak egy árat, aztán, amikor rájönnek, hogy az túl alacsony, nem akarják annyiért adni az árut. Richy0609-vel majdnem ugyanaz történt, mint hétfői, Vásárlóval verekedett a Auchan biztonsági őre című posztunk hősével. Csak vele egy Tescóban, és őt nem verték meg, hanem a végén hagyták meglépni az uborkájával. De a kezdeti gyökérkedés az igen hasonló volt, még a bizonyító telefonos fotóba való belekötés is kísértetiesen ugyanaz a két történetben.


Történt velem egy rossz-jó dolog velem a tescoban. Zöldségeket akartunk vásárolni a hétvégére. Kígyó uborkát is kerestünk, és találtunk, viszonylag szépeket is. nézem az árát: hatalmas táblán felirat: kígyóuborka 399Ft / kg nosza vettem is majdnem 2 kg-ot is. végeztünk a bevásárlással, és elgurultunk a pénztárhoz. A pénztáros húzza le sorban az árukat, uborkához ér, üti be, kijelzőn megjelenik az ár: KIGYÓUBORKA 219FT / DB !!!

Mondom a hölgynek, a táblára kg ár van kiírva. azt válaszolta, hogy lehetetlen, mivel a gépben csak darabár van. Páromnak szóltam, fizesse ki, én visszamegyek, megnézem a helyzetet. Nézem a táblát, nem látok rosszul. Túl jó a szemem. Ugyanis az árkijelzés fölött a papíron a következő felirat díszeleg: Kígyóuborka 219Ft/ kg Telefon elő, fotó, irány a vevőszolgálat.
Vevőszolgálaton előadom a dolgokat, mutatom a bizonyító fényképet! a következő párbeszéd zajlott le:

-Ez nyomdai hiba, ezzel nem tudunk mit csinálni...
-Dehogynem, mielőtt kitesznek a egy papírt leellenőrzik, mi van ráírva.
-De ez akkor se a mi hibánk...
-Miért, talán az enyém?
-Nem...
-Nézze hölgyem, ha nem az én hibám, akkor kié?

kicsit gondolkozott, majd támadásba lendült:

-A tesco területén tilos a fényképezés. Kint van a matrica is.
-Majd kitörlöm, ha végeztünk.(mondanom se kell eszembe se volt kitörölni, egyből átküldtem a párom telefonjára)
-Akkor szólok a biztonságiaknak...
-Minek? Úgyse nyúlhatnak hozzám.
-És most mit akar?
-Visszakapni a pénzemet és azon az áron szeretném elvinni a terméket amennyi ki van írva!
-Lehetelen, a kígyóuborka darabáras.
-Nem, ott a táblán 219 Ft/kg van kiírva!

Vitatkozott volna még egy picit de már készítettem elő a tollamat, és magam elé vettem a vásárlók könyvét.
Ez hatásos volt, ugyanis a nő a türelmemet kérte, majd elment. Pár perc múlva visszajött, és elkérte a megvásárolt uborkát, elment lemérni, kiszámolta fizetendő összeget, kivonta az általam fizetett összegből, majd átadta nekem a pénzt.

Láttam a nőn, hogy legszívesebben elküldene a K.....anyámba, de visszefojtotta, és megpróbált aránylag udvariasan köszönni, megköszönvén a vásárlást

Ebből a pénzből vehettem volna még egy kis uborkát....

Tanulság: Nézzétek meg mindig, mi van a táblára írva, mert mindig a kisebb ár, pláne ha kg-os ára van az egyébként darabos terméknél. Jól is lehet járni, ha figyelsz.

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

boldii9 2010.02.16. 00:05:07

most 219 ft/kg vagy 399 ft/kg?

maholnap · http://koklerbroker.blog.hu/ 2010.02.16. 00:05:25

Ma ennyiért vettem a zuglói tecsóban, ott darabár volt kiírva.

boldii9 2010.02.16. 00:07:23

Tényleg, régen a kigyóuborkák jelentős hányada volt keserű, mindig meg kellett nyalni, kóstolni. Most szinte sose látok ilyet. Mi változott?

maholnap · http://koklerbroker.blog.hu/ 2010.02.16. 00:08:22

Nem lehet már megnyalni, mint régen?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.02.16. 00:15:52

az en parom nem szereti az uborkat
a felesegem igen, szoktam is neki csinalni igazi magyar ubisalit
az amugy nem a kigyobol a legjobb
ez tenyallas

boldii9 2010.02.16. 00:18:50

Hagyma te olyan bőbeszédű vagy éjjel és valahogy mindig belédköt valaki.

Most, ezzel ellentétben, inkább mondd meg az igazságot, milyen a frankó uborkasali. Ecetes vagy tejfölös? Paprikás?

Kint milyen az uborka?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.02.16. 00:26:11

@boldii:
ejjel?
6 ora 22
kerlek en meghamozom az uborkat es felszeletelem
altalaban kessel mert a tul vekonyat nem szeretem
ezek utan besozom
mig all a soban egy bogeben osszekeverek 2 dl vizzel nemi ecetet, kiskanal cukrot es aprora vagott fokhagymat, majd a hutobe helyezem
ido utan kicsavarom az uborkat es raontom ezt a levet
se tul levesesen se tul szarazan nem szeretem
tejfolt kinalok hozza, de en ritkan hasznalom

/az uborka tok olyan mint otthon, se jobb , se rosszann, a kigyo kicsit dragabb mint a szoros/

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.02.16. 00:28:14

ja meg hegyes zoldpaprikat is teszek a lebe azt kihagytam
es itt ugy remlik canadainak hivjak nem kigyonak, de ez a lenyegen nem va;toztat
neha veszek kigyot is foleg ha le van ertekelve
/itt is darabra adjak es foliaban van, a masik az sulyra megy folia nelkul

maholnap · http://koklerbroker.blog.hu/ 2010.02.16. 00:32:19

@boldii: joghurt, torma és mustár vegyes keveréke, némi kis hagyma apróra vágva, só, bors, paprika... és sok zöldség vegyesen...

Chaby 2010.02.16. 00:32:50

Amúgy azt vettem észre, hogy a tesco dolgozói egész normálisak. Persze sokszor el akarnak küldeni valakit teljesen máshova, de nem teszik. Majdnem ALDI :D Szombat este körbejárt az egyik pénztáros és elnézést kérve közölte, hogy most nem lesz kassza negyed óráig. Átállás, számolás, takarítás. Addig nézelődjünk. Voltunk vagy négyen az üzletben. De szólt. Inkább a felsőbb vezetőség aki trehány, átvágós azt hiszem.
Persze ez a helyi tesco-ra vonatkozik leginkább, másutt nem tom mi a helyzet.

nyomasek_bobo · http://sopron.e-cafe.hu 2010.02.16. 00:34:46

@hagyma: szerintem a kanadaiak túl sok Harry Pottert olvastak. A kis kígyók!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.02.16. 00:39:21

@maholnap:
jaja talalaskor paprika bors ez 1ertelmu
@nyomasek_bobo:
azt nem tudom
nem rajongok a canadaiakert, de az okat en sem tudom
az olimpiat azert nezem

Megdobbent 2010.02.16. 00:43:28

@hagyma: tul sok south park? :) Meg amugy is lebombaztak a Baldwin csaladot, igy aztan jogos... ;)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.02.16. 00:48:05

@Megdobbent:
igy van es amugy meg 1 dollar 1 kilo kigyoubiert felhaboritoan olcso
itt legalabb 6 dollar egy kilo
mer canadabol jon
es a fonokom is canadai francia
sok ez igy

Megdobbent 2010.02.16. 00:48:39

Egyebkent vessetek meg, szerintem kiloarnak sem olyan kibaszottul alacsony, legalabbis utolso emlekeim szerint egy boszmenagy kigyouborka neha boven van 1 kg... Mostakkor ki baszodott at a sztoriban?

Persze nincs kizarva, hogy alapvetoen en, elvegre fingom sincs az uborka arakrol, csak annyit tudok, hogy savanyitva, uvegben, fuszerrel kozel azonos kiloaron mar beszerezheto :o

Megdobbent 2010.02.16. 00:49:44

@hagyma: es olyan kockafejuk van telleg? :) Meg az a bena hataruk, meg a homerseklet, meg a minden, a franc belejuk!!! :>

gergel 2010.02.16. 01:05:59

@Megdobbent:
nem tévedsz nagyon, viszont februárban kicsit más a helyzet, pedig a fóliaházas cucc nyáron is ugyanaz.
Én is nagyon szeretem az tejfölös uborkasalátát.
Emlékeim szerint, amikor le van értékelve nagyon akkor darabára cca. 100Ft különben 200 is lehet.
Kilóáron akcióban 200, különben meg darabra adják :D.

@posztoló
Csak annyit kellett volna bemondani a hölgynek hogy a kiírt árak közül a legalacsonyabbat vagy hajlandó kifizetni és ahhoz ragaszkodsz, különben panaszkönyv. Ez elég szokott lenni.

silent76 2010.02.16. 01:14:59

Most komolyan, miért támogatjátok a Tescot meg az Auchant?
Ezek miatt áll ott a gazdaság, ahol áll.

SpencerBarnes 2010.02.16. 01:24:24

"Inkább a felsőbb vezetőség aki trehány, átvágós azt hiszem." Na persze, biztos azon agyalnak egész nap, hogyan verjenek át valakit 20 db uborkával.Szerintem naponta keresnek annyit mint Te havonta, kétlem hogy ez lenne a nagy biznisz nekik.Ha már úgyeskedni akarnak abban a székben, van más 1000 mód is a nagy zsének.Kétlem hogy a kígyóuborka árának "manipulálása" lenne az egyik :)

SpencerBarnes 2010.02.16. 01:26:36

"Most komolyan, miért támogatjátok a Tescot meg az Auchant?" Szerintem azért, mert az embereknek a napi munka után már nincs kedve elmenni 5 különböző helyre, hogy megvegye azt amire szüksége van...

SpencerBarnes 2010.02.16. 01:31:19

Volt már szerencsém körülnézni európa szerte, és igaz, hogy vannak olyan boltok ahol egy kisebb árúházban egy ember gályázik, ő az árufeltöltő, a pénztáros, a takarító, ( és csengetni kell a pénztárban ha fizetni akarsz ) de napi 4 órát lemelózik, aztán elmegy vásárolgatni, szórakozni, meg ahová akar.Ezért néz ki egy magyar 40 éves nő 60-nak, egy kinti 60 éves meg 40-nek. Majd ha az itteni embereknek is ilyen soruk lesz, szerintem nem lesz menő az auchan meg a tesó.CSak addig amíg reggel gyereket visz iskolába meg bölcsibe, utána irány a meló 10-12 órában heti 5-6x, este szerintem már nem sok kedve lesz tudatosan vásárolni...mert még főznie kell, leckét íratni, meg a férjének vinni egy sört...

kitfisto 2010.02.16. 02:13:00

ez tipikusan a kötözködjünk valamin valakivel kategória. minden hülye tudja hogy a kígyóuborka darab áras! :)

szóval a pénztárosnak van igaza, örülj neki hogy kg árban mérte le, ami ki volt írva.

kitfisto 2010.02.16. 02:16:16

@SpencerBarnes: azért, mert a béremhez képest viszonylag olcsóbban megkapom ott a cuccaimat, mint pls a spar és társainál

JawasZoli 2010.02.16. 02:17:50

@hagyma: szia hagyma, nem a dunantulrol szarmazol veletlenul? megboldogult oregapam csinalta igy az ubi salit, de jo is volt. csinalok is majd a heten, igaz, hogy a kigyoubit azt annyira nem szeretem.
udv

adamka36 2010.02.16. 02:24:06

Hát azért pár száz forinton nem állnék le vitatkozni...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.02.16. 02:30:39

@JawasZoli:

Eger
de ez egy kis orszag
a nagynenemek kifezjezetten "le" nelkul ettek
en szeretem ha kicsit uszik
Mary imadja

Megdobbent 2010.02.16. 02:38:36

@hagyma: Ehehe, Ostrom presszoban lehet, hogy ittunk egyutt, csak nem tudtunk egymasrol? :>>>

Vagy a Kazamataban...

Mindezt a boldog kora 90-es evekben ;)

krishy 2010.02.16. 02:51:28

Eccerű mint a kő. Mármint a posztoló.

vernarancs 2010.02.16. 03:16:19

Na, meg senki nem irta le: az arut torveny szerint annyiert kell adni mint ami ki van irva.
Fenykepezni tnyleg tilos, de az aruhaz is keszit felvetelt, az vissza lehet-e nezni?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.02.16. 03:36:27

@Megdobbent:
hat az otthoni fenykorom inkabb a 80-as evekre esnek
96-tal bezrodtak

itt az is ki van irva,/abrazolva/ hogy pisztolyt is tilos bevinni nem csak fenykepezni

Mike36 2010.02.16. 03:52:54

Érdekes módon, én is mindig lefotózom az budaörsi A-ban ha valami gyanúsan olcsó, és ha a blokkon nem annyi, megyek is a vevőszolgálatra, ott ránéznek a fotóra, telefon a kollégának, tényleg annyi van kiirva, már adják is vissza a pénzt. Sosem álltak le vitatkozni, vagy hogy tilos fotózni. Volt olyan, hogy többször is vettem abból a termékből később, mire kicserélték az árát, akkor sem vitatkoztak soha.

Mike36 2010.02.16. 03:54:46

Érdekes módon, én is mindig lefotózom az budaörsi A-ban ha valami gyanúsan olcsó, és ha a blokkon nem annyi, megyek is a vevőszolgálatra, ott ránéznek a fotóra, telefon a kollégának, tényleg annyi van kiirva, már adják is vissza a pénzt. Sosem álltak le vitatkozni, vagy hogy tilos fotózni. Volt olyan, hogy többször is vettem abból a termékből később, mire kicserélték az árát, akkor sem vitatkoztak soha.

Mike36 2010.02.16. 03:57:39

Érdekes módon, én is mindig lefotózom az budaörsi A-ban ha valami gyanúsan olcsó, és ha a blokkon nem annyi, megyek is a vevőszolgálatra, ott ránéznek a fotóra, telefon a kollégának, tényleg annyi van kiirva, már adják is vissza a pénzt. Sosem álltak le vitatkozni, vagy hogy tilos fotózni. Volt olyan, hogy többször is vettem abból a termékből később, mire kicserélték az árát, akkor sem vitatkoztak soha.

ergerberger 2010.02.16. 04:01:22

És most, hogy keményen kiharcoltad magadnak az uborkát olcsón, jól passzol az ánuszodba, illetve feleséged őnagysága vaginájába?
Ugye így a győzelemmel együtt még kellemesebben izgatja a prosztatádat?

tom sailor 2010.02.16. 06:15:33

@adamka36:
Tudod, elvből...
A kiiirt legalacsonyabb ár érvényes. Egyébként jól tette a vásárló, nem kell vitatkozni, ha nem akarják, akkor vásárlók könyve.

tom sailor 2010.02.16. 06:16:53

@Mike36:
"Volt olyan, hogy többször is vettem abból a termékből később"

Most pl. háromszor. :)

Picitures doktor 2010.02.16. 06:28:29

@boldii: Hali Boldi.Nem a kígyóuborka a keserű,mert ez vízkultúrás növény.A sima szántóföldi,fürtösuborka keseredik meg,ha nem kap elegendő vizet.Azt kell megnyalni.

Picitures doktor 2010.02.16. 06:29:29

@ergerberger: Te má megint nem vagy jóindulatú. :-)))))

Remez 2010.02.16. 06:44:14

hagyma
"az en parom nem szereti az uborkat
a felesegem igen"

tehát a szeretőd szereti
az asszony nem .

Énbagoly 2010.02.16. 06:59:22

A poszt nem is olyan érdekes, mint a kommentek. :)
Ezt a fajta lehúzást gyakran csinálnák.

Zsömike 2010.02.16. 07:01:31

lol már ki az a barom aki ennyit szenved hogy 150 Ftot spóroljon jóisten gondolom kocsi azért van... Sóher zsidó ,szegényebb meg azt mondja ugyan hagyja elviszem így is

Gilderoy 2010.02.16. 07:27:50

Egyszer vettem egy kicsi kis csokit, ami le volt árazva. A pénztáros a nagyobb áron ütötte be, én meg szóvátettem. Erre azt mondta hogy "ő ezt nem javítja ki" meg egyébként is. Úgyhogy a vége az lett, hogy felállt, visszament a csokipulthoz, megnézte, aztán beütötte az alacsonyabb árat. Budai Skála Kaiser, le is rombolták a földig.

clownfish 2010.02.16. 07:31:55

nem perverz a homár logó felett az az auchan reklám? :D

Ленина · http://szanalmas.hu 2010.02.16. 07:41:15

Ennyi simán belefér szerintem. Majd ha egy LCD-re ír ki a tesco 100ezer helyett tízezres árat, na azt lesz buli észrevenni.

zanzibear 2010.02.16. 07:44:52

Hülyeség ezen izmozni, a heti akciós újságban is benne volt, hogy az darabáras. A poszt alapbeállítása, hogy "megábánták az alacsony árat" meg egyszerű hülyeség, egyszerűen nem annyi volt, és kész.
Főleg, hogy egyedileg csomagolt volt, és nem lédig. A lédignek lehet kg-os ára, az egyedi csomagolásúnak meg csomagolásonkénti.

2010.02.16. 07:49:42

@kitfisto: Kapaszkodj meg: Nem mindenhol és nem mindig darabáras....

2010.02.16. 07:52:00

@ergerberger: Ott basznak át a multik ahol tudnak, miért fáj neked, ha egy vásárló kiáll a saját jogaiért: Tescós kisfőnök-e vagy? Te nyomtad az árcédulát, és a nagyfőnök abuzált az eset után?

2010.02.16. 07:53:43

@zanzibear: Az árut annyiért köteles eladni, amennyi ki van írva. Faszt sem érdekel ha elbaszta. Ez az így jártatok kategória.

Poy 2010.02.16. 07:59:49

Ezek után felmerül bennem a nyomtassunk sárga papírra nekünk tetsző árakat, rakjuk ki a tescóba, fényképezzük le, és menjünk reklamálni a vevő szolgálatra... :)
Tuti siker....

Zsirparaszt scene/buckalakó tahó/fotelrokker 2010.02.16. 08:02:57

Nem a Cora seggét akarom nyalni, mert tettek már ott rám sunyin rohadt virslit, de amikor sörrel jártam ugyanígy (kb. 5 Ft/üveg volt a difi), az ügyfélszolgálaton elnézést kértek, hogy elfelejtették a hűtőn kicserélni az árat, és adták a pénzt. Nem nagy összeg, de ugye az öntudat...
Ja, még annyi, hogy a helyszín Debrecen, nem Butapest. Ez is sokat számít.

st37 2010.02.16. 08:07:59

A győri TESCO-ban egyszer ceruzaelemet vettem volna akciós áron, de nem akarták annyiért adni. Beírtam a vásárlók könyvébe, 1 hónap múlva küldtek egy elnézést + 500 ft-os ajándék utalványt.
Mindig írjatok be az információnál panaszkönyvbe ilyen esetben.

smithers 2010.02.16. 08:16:24

A dunakeszi gyors Tescoban vettem a múltkor két poharat egy áráért. Legalább is ez volt kiírva. Sajnos kiderült, hogy nem ez a helyzet, mert az akció már lejárt. Kifizet, majd irány a vevőszolgálat, reklamáltam, a nőci eltűnt 5 percre, majd hozta a pénzbeli különbözetet, egy bocsánatkérő levelet a főnöktől (saját kezű aláírással) és egy 200HUFos vásárlási utalványt. De ez sajnos dunakeszi tesco egyedinek tűnik. Engem mindenesetre meglepett és igen jó érzéssel mentem ki. Sok helyen jártam a világban, de úgy éreztem ilyen velem csak itthon történhet. Sajnos ezt a kib*szászos dolgoknál is gyakran így érzem :(. Hazám, én így szeretlek!

React 2010.02.16. 08:19:10

Szerintem ez full kamu. Nyilvánvaló a fényképből (mert gyanúsan nem is az egész van lefényképezve), hogy kiírva db ár volt, csak valamelyik 8 általánosos nem ezt írta alá is, hanem kiszámolta a kg árat (vagy írta el alapból). Aztán KicsiRicsi meg rosszhiszeműen adig verte az asztalt amíg vissza nem kapott 100Ft-ot, hogy aztán vbk-ra átmenthesse.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2010.02.16. 08:20:02

@boldii: Szerintem régen nem a kígyó uborkát nyaltuk, hanem a kovászolni valót. A "rendes" uborkasaláta ugyanis abból készül(t). Szerintem valami olyasmi lehetett, hogy ha jó nagyra nőtt, akkor közben keseredett, úgyhogy el kellett csípni a megfelelő állapotot. Kígyó akkoriban szerintem vagy nem is volt, vagy ha igen, akkor bazi drága volt.

smithers 2010.02.16. 08:20:52

Különben annyiért köteles adni az árut, amennyi ki van írva! Az kiírt ár nem csak tájékoztató jellegű a boltokban! Ha tehát 10.000 az lcd, akkor 10.000 és nem 100. Különben se ér többet :)

micu · http://www.ingyentv.hu 2010.02.16. 08:23:20

Nyomdahiba ??? A k...anyjukat ! A nyomda előre elkészített anyagokat nyom, ha Gizike elgépelte, vonják le tőle és ne mérjék/számolják újra. Ha lennének ELVEK
akkor /ahogy már leírták/a kiírt ár lenne
érvényes. A mobilos megoldás nagyon jó,de
velünk előfordult,hogy mire visszatértünk
elvitték a táblát !!

Shaq 2010.02.16. 08:31:47

Nálunk úgy van, hogy ha a pénztárban nem azt az árat mutatja a gép ami ki van írva a termékhez (és ezt észre is veszed) akkor autómatikusan tiéd a cucc ingyen. Éééés még hatalmas elnézést is kérnek!!!

Elképzelem a magyar teszkót, hogy mikor jut el erre a szintre:))))))))

halál megdöglessz kinyírunk ® · http://href.hu/x/73ug 2010.02.16. 08:38:51

@Shaq: soha...

a posztoló meg dugja fel magának a kígyó uborkát, lehetőleg szárazon :D

Nade 2010.02.16. 08:47:45

Nem vagyok a tecsó marketingese, de ingyen is ideírom - mert szeretnék normális(abb) országban élni:

a fő baj a történetben az alkalmazott viselkedése, ami tapasztalatból tudjuk, teljesen életszerű Magyarországon. A beszerzési és eladási árak szorításában küzdő, tapasztalt nagy cég vezetőitől kérdezem:

Mennyi egy őszinte mosoly beszerzési ára? Rendben van-e, hogy a vevő azt érzi, hogy a k. anyjába kívánják? Miért nem lehet azt mondani a kevés fizetés miatt rossz kedvű dolgozónak, hogy holnap csak akkor kell jönnie, ha van kedve itt dolgozni és ez meg is látszik rajta!!!

Gőzhenger 2010.02.16. 08:49:07

@Shaq:
Hol van ez a 'nálunk'?

Megyek oda shoppingolni...

Kolorlokál 2010.02.16. 08:50:25

A Fogarasi úti Tescoba vettem tv paprikát vasárnap,59 Ft/db(ennyiért volt kiírva).A pénztárban 39 Ft/db számolták el.Ezt jól meg is beszéltük a pénztárossal.Van ilyen is.Igaz én sem reklamáltam,hogy annyiért kérem amennyiért kiírták:)

fazzoletti 2010.02.16. 08:51:10

Sokadik ilyen történetet olvasva feltünt, hogy mindig Budapest történik meg ilyen. Én itt Győrben is futottam már bele rosszul kiírt árú termékbe, de sem a helyi Tescoban, sem a Sparban nem csináltak ezekből ügyet, szó nélkül visszaadták a különbséget. Azt hiszem a fővárosban valami nagy baj lehet.....

tom sailor 2010.02.16. 08:59:08

@frissi: Ha egy terméknek több ára van, mindig az alacsonyabb ár érvényes.

dula 2010.02.16. 08:59:14

Én két napja a Lidl-ben 110 Ft-tal többet fizettem a darabáras sajtért, mint ami ki volt írva. Kihívattam az üzletvezetőt, aki borzasztóan mérges volt RÁM. Megvártam, amíg javít a pénztárgépben, aláírtuk az új blokkot, lepecsételte és mérgesen átadta a pénzt. Én meg visszaadtam a pénztárosnak, hogy tegye el. A főnök majdnem felrobbant!!!!

kétszersült · http://www.ketszersult.blog.hu 2010.02.16. 09:01:35

Isten bizony nem vagyok sikeres ember, de én a Tescoban dolgozom, ráadásul csopvezként, így tisztában vagyok mind a vevőszoli, mind a kasszasor, mind az árufeltöltők munkájával. És a követelménnyel: Mindig (jobban kihangsúlyozom: MINDIG!) a vevőnek van igaza. Én nem tudom, de ahogy olvasom a tescos dolgokat, jópár helyen felnagyítva vannak azok...
A vevőszolgálatis NEM MERI! megcsinálni azt, hogy veszekedjen a vásárlóval, mert az a munkájába kerülhet! (Vagy jegyzőkönyv, szankciók, stb.)
Éppen ezért a mi kis Tesconk, ahol bár degeszre nem keresem magam, miden olyan terméket, ami el lett árazva - mert ugye ott is emberek dolgoznak, és hibáznak - automatikusan a kiírt áron van eladva, a különbözet szó nélkül fizetve, aztán azonnali jelzés a kollégának, hogy ott ez a hiba.
Persze mindenkinek lehet rossz napja - még véletlenül sem vonnám kétségbe a post toló írását!

HandG 2010.02.16. 09:04:28

Tanácsolnám a multiknak, hogy okuljanak a hibákból!
Első vásárló, aki felderíti a hibát kapjon jutalmat!
És gyorsan ki tudják javítani, ahelyett, hogy 10 perceket pofáznak és vitatkoznak, mert az alatt az idő alatt megint vitatkozó vevőket generálhatnak maguknak, akik épp rácsapnak az akciós cuccra.

Nem 1 vevő fog benneteket pajtikák csódbe vinni!
Első kapjon jutalmat! És amíg intézitek neki, addig gyorsan javítatok.

Szoktatok olvasni homárt pócmenedzserek?:)

radio111 2010.02.16. 09:09:16

Corában jártam hasonlóan, a pénztárgépen más "jött ki" mint az árcédulán. Ügyfélszolgálat, reklamálás. Ja hát az az érvényes ami a pénztárgépben van. Email FVF-nek, pár nap múlva hivatalos válasz: kimentek, próbavásároltak, tényleg úgy volt ahogy elmondtam, közigazgatási eljárás keretében súlyos bírság kiszabva. ezekkel a sz@r multikkal csak így lehet. Ja az emilből (amit én küldtem) kapott a Cora is (meg gondolom a fogyasztóvédeleméből is) de egy "bocsi" nem jött azóta sem.

dula 2010.02.16. 09:10:27

@kétszersült: Pedig egyszerű: ne legyen rossz napja! Nem azért van ott, hogy én a vevő, az Ő rossz napja miatt szívjak. Amikor egy bakternek rossz napja van, emberek halnak meg. Volt, hogy a ruházati osztályon a kirakott ruhákat mind kivittem a kirakott táblával együtt a vevőszolgálatra, hogy "bebizonyítsam" az igazam. Ez az újpesti Tescoban történt. Nem örültek nekem...

Fegyencke 2010.02.16. 09:17:20

Az a fura, hogy a Váci úton levő Tuscóban adnak egy 200,- Ft-os vásárlási utalványt a kár megtérítésén kívül. Ez ott tud működni. A vásárlók könyve nevű szennylap pedig nem sokat ér, már írtam bele néhányszor (mindig a Tuscóban) és egyszer sem történt semmi.

hopp-hopp 2010.02.16. 09:18:01

azert nem keseru a kigyoubi mert tobb vizet kap (foliasatras - ontozeses rendszerben termesztik oket) - .

hopp-hopp 2010.02.16. 09:21:41

olvasgatva a sok - "egy ar van kiirva - mas van a penztargepben " sztorikat - remelem raereztetek mekkora buli nekik anyagilag az ilyen tipusu nep-butitas.

mert kozpontilag lehet oket valtoztatni, es valakinek at kell oket irni - eeeeees az ekkora aruvalasztekban - konnyen el lehet keveredni - es tegyuk a kezunket a szivunkre - CSALNAK - LOPNAK - ssssh van pofijuk - HAZUDNI IS.

Nade 2010.02.16. 09:26:01

"Azt hiszem a fővárosban valami nagy baj lehet..... "

Kétlaki vagyok, össze tudom hasonlítani a nyugati határszél és Budapest helyzetét. Valóban így van. Tényleg sokkal bunkóbbak az emberek Bp-n. (Tisztelet a kivételeknek!) Sajnos! Nem tudnám megmondani, mióta lett ez a különbség ennyire látványos, de 25 éve még nem így volt, ez biztos.
Talán, mivel azóta jobban átfúj ott a szél Magyarországra...

betépett felhasználó 2010.02.16. 09:26:14

"de már készítettem elő a tollamat, és magam elé vettem a vásárlók könyvét"

wauuuu

embert tollarol
madarat baratjarol
tescot uborkarol
ismerjuk meg.

vernarancs 2010.02.16. 09:27:43

Innen is latszik, hogy az elet Budapesten zajlik. Csupa izgalom meg minden. Videken meg atbaszni sem tudnak rendesen.

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.02.16. 09:36:11

@silent76: Azért, mert engem pl. nem támogat senki, hogy ötször annyiért vegyem meg ugyanazt máshol.

Téged igen, jó neked.

mindegykivagyok 2010.02.16. 09:37:42

A tanulsàg nem a tàbla olvasàsàban van,hanem nem kell odamenni vàsàrolni!
Azért néha nemàrtana gondolkodni sem!
Milyen minöségü àru lehet ennyi pénzért?

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.02.16. 09:39:50

@megélhetési sünöző, Astar Seran híve: mármint, egri származékok?

A poszthoz: ez fotosopp, az Auchan bérence írta az auchanos poszt ellensúlyozására, muhaha.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2010.02.16. 09:40:24

@SpencerBarnes:
1. mindig is kíváncsi voltam, mi megy végbe egy ember fejében, amikor leír egy olyan szót, hogy 'árúház'. Annyira keveset olvasol, hogy még ez az elég gyakori szó sem rögzült helyesen a fejedben? Tényleg kíváncsi vagyok.
2. szóval Európában az emberek 4 órát dolgoznak, utána szórakoznak. Nem viszik a gyerekeket óvodába (lehet hogy gyerekek sincsenek?), nem főznek, sőt még a férjüknek sem visznek sört. De jó, hogy ezt így megtudtam, ma délben közlöm a főnökömmel, hogy leléptem, majd hazamegyek és kidobom a sört a hűtőből.

tom sailor 2010.02.16. 09:43:05

@Fegyencke:
"A vásárlók könyve nevű szennylap pedig nem sokat ér, már írtam bele néhányszor (mindig a Tuscóban) és egyszer sem történt semmi. "

Ha reális határidőn belül nem válaszolnak, akkor FVF. Azért kell beírni, hogy az eset dokumentálva legyen.

mindegykivagyok 2010.02.16. 09:46:23

Itt egy pàran verik a nyàlukat a multikkal
kapcsolatban.Ez érthetö,de az màr nem,hogy
tovàbbra is odajàrnak vàsàrolni!Azért csinàlnak azt,amit akarnak,mert tudjàk,hogy a prosztok ugyis visszamennek!

vernarancs 2010.02.16. 09:47:50

@Rékuc: En meg kivancsi vagyok Te hogyan tudsz vesszo nelkul hogyozni. Altalanosban ezt nem vettetek vagy eppen beteg voltal? Illetve erdekelne, hogy ha te sem irsz heJesen akkor miert kotekszel?

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2010.02.16. 09:49:03

@vernarancs: jogos, egy vessző kimaradt (nálad, ha jól látom, több is) :)

Fegyencke 2010.02.16. 09:53:08

@tom sailor: Régen volt egy olyan szabály, hogy válaszolniuk kellett X határidőn belül, ebben reménykedtem.
A FVF-hez egyszer fordultam, akkor sem magam miatt, de visszaírtak, hogy nem volt igaz, amit írtam. A Match nevű műintézményben a 400 forintos papírzsebkendő fölé kirakták, hogy 100 forint. Pirinyó betűkkl rá volt írva, hogy nem az alatta levő terméket reklámozzák, de az előttem sorban álló nénike ezt nem tudta elolvasni, és a kasszánál vele kezdtek szemtelenkedni, hogy miért vásárol valamit, ha nem tudja kifizetni, meg, hogy miért nem olvastatta le az árellenőrző géppel. Ez sok volt nekem, majd billentyűt ragadtam. Az FVF visszaírt két hét múlva, hogy nem is volt az áruházban papírzsebkendő...
Ennyit róluk...

vernarancs 2010.02.16. 09:55:03

@Rékuc: Kettot kihagytam, hogy legyen mire vadaszni :D
Meg egy csomo ekezetet is. Ezeket potolnam: ''' ,, .. '' ' .. ,, ,, '

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2010.02.16. 10:12:11

@vernarancs: hármat hagytál ki! az ékezeteket még csekkolom :D

R.T. · http://rendszergazda.eu 2010.02.16. 10:13:07

Még szerencse, hogy nem szeretem az uborkát. :)

ArnoldBácsi 2010.02.16. 10:20:02

@Mike36: érdekes módon én sosem szoktam háromszor elküldeni a blogkommentposztot.

érdekes módon.

Slimer 2010.02.16. 10:25:53

Vigyázat!!! Az uborka halálos zöldség! A repülőszerencsétlenségben elhunytak több, mint 99 %-a legalább egyszer életében evett uborkát!!!

Zka · http://www.youtube.com/watch?v=_wpDbI1gca0 2010.02.16. 10:28:49

Az ubi most 200-220ft/kg MINDENHOL itt Szegeden. (nyáron a fele) Ha 400ért megveszed, viszek neked bakker :)

vernarancs 2010.02.16. 10:31:08

@Rékuc: A vagy ele nem kell szerintem. En kettot szamoltam. :)
Meg ugye a mondatot nagybetuvel kezdjuk.
De nem ez a lenyeg. Egy blogon nem a helyesirast kellene ellenorizni, hanem a velemenyek alapjan lebuzizni a hozzaszolokat (vagy bologatni) :))))

vernarancs 2010.02.16. 10:32:13

@Rékuc: A vagy ele nem kell szerintem. En kettot szamoltam. :)
Meg ugye a mondatot nagybetuvel kezdjuk.
De nem ez a lenyeg. Egy blogon nem a helyesirast kellene ellenorizni, hanem a velemenyek alapjan lebuzizni a hozzaszolokat (vagy bologatni) :))))

vernarancs 2010.02.16. 10:33:10

@ArnoldBácsi: haromszor nekem se. Csak ketszer :DDD

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2010.02.16. 10:37:57

@vernarancs: hát a kérdésem második része sokkal jobban érdekelt, mint a spelling naziskodás, de gyanítom egyikre sem fogok választ kapni az illetékestől :)

tony zionist 2010.02.16. 10:38:04

én azt bírom, amikorátárazzák a húst vmi akció miatt, és mindig van 1-2 csomag, amin elbasszák az árazást, és egy hellyel arrébb teszik a tizedes vesszőt.

tehát pl volt 1.1kg-os a csomag, akkor átárazás után 0.11kg-os lesz a cimkén. a pénztárnál sem tűnik fel, hogy 60-70Ft az 1.1kg hús :)

Az igazi Vaszilíj Zajcev 2010.02.16. 10:42:37

Az ilyen típusú emberek, mint a posztíró, pár forintért még a saját anyjukat is ...

AlulírottFentemlített 2010.02.16. 10:53:33

Az volt ma már, hogy:

Amennyi ki van írva, no annyiért kell adni!

asztrografológus 2010.02.16. 11:00:34

piacra kell járni, nem a geci hiperfosokba.

Hümüzhümümüz 2010.02.16. 11:01:26

Mit lehet erre mondani? Nem sikeres ember a levél írója. :S

Mi 2-3 éve ugyanazt a Teszkót és ugyanazt az Ósant látogatjuk. Szombatonként, felváltva. Ismer pár pénztáros, csemege pultos.
Ha gond van (1-2 alkalommal volt), azonnal intézkednek, cserélnek, vagy adják vissza a dellát.
Mondjuk Ósanban rokon is dolgozik, mindig szól, hogy mi atom, mi nem. Persze az osztályán belül.

Ahogy köszönsz, úgy köszönnek vissza... szokták volt mondani. :) Ha tufa vagy, ne várj vigyort vissza.!

(not_just_my)_one_and_only_rule 2010.02.16. 11:03:33

ööö, mit keres itt ez a poszt?

vagy félreértettem valamit? mert mintha az történt volna, hogy a vásárló megkapta, amit akart...

M13 2010.02.16. 11:14:16

a poén az hogy ezeknek csak a neve az ami. Paradicsomot, paprikát pl. elvből nem veszek. Nem azért mert nem tudnám megfizetni, hanem inkább megvárom míg beérik a kertben. A "friss" áru ki tudja mennyit utazott és állt a polcon. Előtte meg jól lekezelték 3-4 féle vegyszerrel, nehogy idő előtt elrohadjon...

theutat villám 2010.02.16. 11:23:07

legkönnyebb azt mondani, hogy nyomdai hiba, pedig olyan nincs. megrendelő ellenőrzi a pdf-et és az lesz kinyomva, amit ő jóváhagy. utána az már az ő sara, nem a nyomdáé, persze ilyenkor jön a a nyomdai hiba...

bass.gitár 2010.02.16. 11:31:02

Vajon a multikhoz be szokott tévedni az APEH, a Munkafelügyelőség, a KÖJÁL és a többi felügyeleti szerv? Mert a kis- és középvállalkozókat látogatják rendszeresen! A multikhoz is legyenek szívesek befáradni. Az állam kasszáját onnan is lehet töltögetni!

Vkat118 2010.02.16. 11:35:53

Piac/LiDl és ki sem kell sírni.

yerico1 2010.02.16. 11:36:39

Tök mindegy, hogy milyen hiba, ha többféle ár is ki van írva, vagy van a gépben, akkor a vevő számára legkedvezőbb áron kell odaadni. Ezért is öröm Tuskóba (Tesco) járni, mert sokszor van ott akciós ár akaraton kívül. Pl. három éve árultak asztali DVD írót merevlemezzel 10.000 HUF-ért. Persze, hogy elírták, lehagytak egy nullát a végéről.

yerico1 2010.02.16. 11:38:36

@Slimer: Ráadásul a friss uborkának magas a hákettőó tartalma, ami köztudottan fulladást okoz nagy mennyiségben belélegezve.

Topy 2010.02.16. 11:41:29

@hagyma:
"az en parom nem szereti az uborkat
a felesegem igen"
még jó, hogy Mary nem olvassa! :D

darnmarquee 2010.02.16. 11:55:38

eddig hasonlóan gondolkodtam, de nemrég láttam egy fogyasztóvédelmi műsort itt berlinben, és ott az derült ki, hogy a szabály szerint ilyenkor csak annyi van, hogy vissza lehet adni az árut, és kérni a pénzt, de nem az számít ami ki van írva, ők is tévedhetnek, hanem, ami a rendszerbe be van írva, tehát, amit a pénztárgép mond. valóban kellemetlen, de ha nekem lenne boltom, akkor, nekem már nem szabad tévednem? szóval elgondolkodtam, a magyarok néha túlzásba viszik ezt a dolgot.

Viktus 2010.02.16. 11:55:54

A kemény magyar hétköznapok. Harc az uborkáért a tescoban , majd vérre menő küzdelem az auchan-ban a piros pöttyösért ...

hááááát 2010.02.16. 12:06:44

@kétszersült: Én hiszek neked.általában én is azt tapasztalom,hogyha már oda mentem mindig első szóra utána néznek,nem vitatkoznak,segitőkészek.Mondjuk én köszönök ,bemutatkozok elmondom szépen a problémámat.Néha a vevőn is múlik a beszélgetés kimenetele.Sokan már messziről üvöltenek.(tisztelet a kivételeknek)
Egyébként ez a kiló/db ár folyamatos a Tesóban.Szerintem már mindenki rutinos ebben a témában.

NGA 2010.02.16. 12:24:49

Van olyan is, amikor a köcsög vásárló összecseréli az árakat direkt (arra a hülye nem jön rá, hogy van kód rajtuk, aztán ott veri a nyálát, hogy igenis rossz címke volt ott. Erre lebasszák a polcszervizest jogtalanul. Van nagyon sok görény vásárló is, aki 50 Ft-ért a saját szarát megenné!

lokoszt · http://lokoszt.blog.hu 2010.02.16. 12:36:46

Valamelyik hivatal küldhetne már egy állásfoglalást a hipereknek, hogy mit is jelent a magyar nyelvben a nyomdahiba. Mert totál nem azt, amire ők gondolnak...

Tarika · http://isitchristmas.com/ 2010.02.16. 12:51:00

@silent76: hazajöhetnél, oszt támogathatnád az eredeti tősgyökeres magyar gazdaságot, igazán örülnénk, ha besegítenél :)

europeer12 2010.02.16. 13:03:04

1. Annyiért kell adni az árut, amennyiért ki van írva. Ez nem lehet vita alapja. Azt a népet basszák át, amelyik hagyja magát. Nekem az a véleményem, hogy minél több "öntudatos" fogyasztó van, annál jobb lesz a szolgáltatók teljesítése.
2. Nagy-Britanniában is vannak Tescok, csak kicsit más a szolgáltatás színvonala -más kiskereskedelmi láncok esetében is-.
Érdekes módon, ha kint kérdeztünk vagy szóltunk, rögtön segítettek, ha a raktárban volt az általunk kérdezett termék, szó nélkül és mosolyogva hozták.
Tehát, ha ott sikerült a Tescot rákényszeríteni a vásárlóbarát viselkedésre, sikerülne itthon is.
Egyébként nekem vannak a Tesco központjában ismerőseim, igen szép nyereséggel dolgozik a cég.

Kiddy (dugnám nikki sixx-et!) 2010.02.16. 13:14:44

A gödöllői tescoban egyszer a riceland rizses csoki polccímkéjén a normál darabár alatt apró betűvel 8 Ft/kg (!!!) volt kiírva. A csávó, aki megtalálta, polccímkével együtt vitte az összes csokit a vevőszolgálatra. Párom éppen valami garanciapapírt intézett, ezért nem mi voltunk a szerencsések. Az ügy végkimenetelét sem tudom, nem várta meg.

Bondon 2010.02.16. 13:16:54

olyan jó hogy vannak emberek akik sose hibáznak munka közben, még apróságokban se...

remélhetőleg a kedves cikkíró is orvos vagy építész vagy mozdonyvezető. Akkor le a kalappal és nem szóltam. (tőlük ugyanis senki nem fogadja el a hibákat, az élet más területen meg bocs, javítom)

vagyok59 2010.02.16. 13:19:23

Micsoda seggek. Miért ne lehetne fényképezni akár a Tesco-ban. Mert kiírják? Azzal együtt jellemző, hogy inkább a fotózást tiltják meg, minthogy rendet tennének. És persze nyilván kurvajó kereskedőnek tartják magukat.

Jó helyeken simán lehet fotózni, az más dolog, hogy ott viszont nem kara senki fotózni.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.02.16. 13:46:18

@Topy:
olvashatja, mivel nincs es sosem volt parom

tegnap szopatott a boltban a cassas csaj
amugy ez az orszag leglassubb boltja az tuti, de kozel van es ha csak sor kell vagy akarmi akkor odamegyek/
most eppen egy pack sort vettem es szokas szerint 2 penztar volt nyitva es ket qrwa lassu penztaros
ezt igen gyakran hangosan szova is tettem mig alltam a sorban, beleszottem a velemenyembe a penztaros munkatempojarol is a velemenyemet
na mikor sorra kerultem bosszubol elkerte a jogsimat hehehe
joga van hozza az igaz, de olyan jo volt hogy ezek szerint felqrtam a lassu lusta fajtajat

bgds.susu 2010.02.16. 14:51:44

Pár éve anyósom az egyik bútorboltban vett egy irodai bőrfotelt. 96.000 volt ráírva. A pénztárnál derült ki, hogy valójában rossz címkét tettek rá, és 129.000. Ott nem volt ilyen cirkusz. Kijött az üzletvezető, és utasította a pénztárost, hogy ha 96.000 volt ráírva, akkor az annyi (gondolom aztán megkereste a ludast, és leverte rajta)...

Csak a fillérvadász "teszkó" "ósan" és szarjancsi társai küzdenek minden forintért...

közlekedő edény 2010.02.16. 15:01:26

Múltkor vettem egy mercit, de a kasszához érve azt mondták a vonalkód alapján ez lada. Én mondtam, h ez nem lada, mert ha beleülök nem nő rögtön barkó az arcomra, de vmiért kötötték az ebet. Azóta ladám van, de mercisnek érzem magam.

Más: szokták reklámozni, budapest milyen szép város. Igen, nem is az embereket reklámozzák belőle.

blitzkrieg 2010.02.16. 15:49:57

az ubit a tecsoban mindig is darabra adták...eszembe se jutna hogy kilóra adják. Amugy sztem a piacon is darabra adják.

kaboca01 2010.02.16. 16:47:44

@blitzkrieg: légy erős. van, mikor kilóra adják

Gyökszi68 2010.02.16. 17:03:44

Minek jársz a Tescóba???

somkötőhídfékszerű (törölt) 2010.02.16. 17:18:18

Múltkor hatalmas patáliát csaptam,mert 85 Ft helyett csak 69 Ft-ot számolt a pénztáros a paprikáért. Majdnem meg is fejeltem az őrt és a pénztárosnőt. Hogy képzelik,hogy olcsóbban adják,mint ami ki van írva?!
:D

amado 2010.02.16. 17:36:39

Dehogy akarnám védeni a teszkót, olyan, amilyen, mellesleg nyomorúságomban járok oda, nem örömömben. A kecskeméti vevevőszolgálat viszont messzeföldön a legjobb, mind a 2-3 helyes, vigyorgós csaj maximálisan segítőkész, számtalanszor túlteljesítik a fogyvéd törvényben előírtakat.

homer7 2010.02.16. 17:47:45

Én az allee-ban az intersparban vettem még szilveszter előtt egy üveg fütyülős pálinkát. A pénztárnál 500-600 forinttal többet blokkoltak. Elmentem az ügyfélszolgálatra, ott kiderült hogy az előző nap lejárt az akció, de elfelejtették kicserélni az árucimkét. Szerencsére visszaadták a különbözetet azonnal.

homer7 2010.02.16. 17:50:53

Budaörsi tescoban pedig szinte minden 2. alkalommal rosszul blokkolnak nekem, de minden alkalommal visszaadták a különbözetet.

*911* 2010.02.16. 17:57:47

@tom sailor:

Akkor kisfiam te még a büdös életben nem dolgoztál kereskedelemben. Szívből kívánom neked, hogy legyél vezető akár egy egyszerű szupermarketben fingassaknak a vásárlók a központ által rosszul leküldött plakáttal, és fiozessed saját zsebből a vásárlónak. Ugye nem lenne jó? Sose értettem az ilyen bunkókat, hogy csepp tolerancia nincs a bolti dolgozókkal szemben. De bezzeg a boltos viselje, hogy a vásárlók java része azért megy boltba, hogy ott valamelyik dolgozóba beletörölje a lábát... hihetetlen, de van ilyen. Én is kereskedő vagyok, tudom mi merre hány méter. Szerencsére vannak olyan rendes vásárlók, akiknek ha megmondod, hogy ez miért van, akkor maximum azt mondja nem kéri, de amelyik leáll vitatkozni, azt legszívesebben beállítanám egy hétre dolgozni, érezze csak meg milyen ez a szakm a belülről, felügyeljen mindenre, feleljen meg az összes elvárásnak, szopassák szét az agyát, és rögtön más lesz a véleménye az biztos. El vannak kényeztetve a vásárlók. Egy rossz árral egy bolt nem akarja átverni a vásárlót. Emberi mulasztás, és mi emberek nem vagyunk tévedhetetlenek. A blokk is azért van, hogy a vásárló ellenőrizze minden rendben van-e. Ha pedig nincs, lehet megoldást keresni... de nem azt, hogy verem a nyálam, meg fogyasztóvédelem... az gusztustalan. Ennek a Tescos macskajancsinak meg legyen meg a nagy öröme dugja picsájába a rohadt uborkáját...

*911* 2010.02.16. 18:02:40

@kitfisto: A CBA-nál nincs drágább... meglepődtem, de sok esetben a Spar jóval olcsóbb mint a tesco... Csak nyitott szemmel kell járni.

kitvalasztanal.hu - Választási tippért notebook! · http://www.kitvalasztanal.hu 2010.02.16. 18:14:26

@Ленина: SorozatJunike -n kifejezetten keresik az ilyen hibákat Igaz nem CD, csak sima DVD lemez, de akkor is :)

*911* 2010.02.16. 18:24:19

@NGA: Teljesen egyetértek veled. Nálunk is gyakran bepróbálkoznak ilyennel, de próbáljuk udvariasan megoldani mindig a helyzeteket. A konfliktus nekünk se jó. Meg igazából én speciel kedvelem a vásárlókat, mindig jól elbeszélgetek velük.. de az egy kicsit erős amikor odajön a kassza végéhez egy betévedt munkás, cigit kér, majd amikor közlöm vele udvariasan, hogy legyenszíves álljon be a sorba, a felmenőimet szidva kimegy... A másik pedig, nem vesz semmit, udvarias mosoly, köszönés, majd a válasz: Most meg mit néz?
Szóval annak a bizonyos éremnek két oldala van... A jelszó: Tolerancia oda-vissza.

borszakértő 2010.02.16. 18:56:08

@Shaq: És hol élsz, ha megkérdezhetem, mert eléggé hihetetlen amit írtál.

Aszusz 2010.02.16. 19:01:54

Múltkor jártam Budakeszin a Tescoban, vettem néhány gyereknadrágot is, le volt árazva. A pénztáros szólt, hogy az egyik nadrágnál, bár rá volt írva a leértékelt ár, a gép drágábban adta, menjek reklamálni a vevőszolgálathoz. Mentem, megnézték a blokkot, elnézést kértek, írásban, boltvezető aláírásával, és 200Ft-os utalvány járt hozzá ott is. Ilyen is van.

borszakértő 2010.02.16. 19:10:56

@*911*: Én is a kereskedelemben dolgozom (kék-sárga) és többször fordult elő olyan, hogy a kedves vásárló olyan, egy évnél régebbi polccímkét lobogtatott be a kasszásnak, amit valószínüleg Ő vett ki a polc sínből, és természetesen annyiért kapta meg az azóta jóval drágább terméket, amit a polccímke mutatott... ennyi, ilyen is van. Én a vevőreklamációt mindíg próbálom a legjobb tudásom szerint orvosolni, nálunk a bevett szokás az, hogy ha jogos a reklamáció az elnézés kérés mellett, még ajándékot is adunk a " Customer First" jegyében.
Emeberek vagyunk, a boltokban is emberek dolgoznak, nem kell őket megenni.

mokkaczuka 2010.02.16. 19:52:25

@*911*: Meg az anyádnak a picsája, az. Ha nem lenne fogyasztóvédelem, és nem lennétek időnként jól megbaszva, ma ezer forintnál kezdődne a krumpli kilója, a kereskedelmi dolgozók meg még maguk fizetnének, hogy ott dolgozhassanak. Ez kéne, mi? Hát menjetek, bazmeg, Ugandába, bár már abban sem vagyok biztos, hogy ott meg lehet csinálni, amit a Tesco, Auchan meg a többi kapzsi, harácsoló rohadék művel, legfeljebb vidéken, de Kampalában semmi esetre se.

*911* 2010.02.16. 20:10:19

@mokkaczuka: Mi köze van az árszabásnak a fogyasztóvédelemhez? Azért gondolkozzál is mielőtt billentyűzetet ragadsz. Kereskedelem... aki kedvezőbb áron kínál az szedi a legtöbb profitot. De ez nem a fogyasztók megkárosításán keresztül történik. Egyik kisebb nagyobb cégnek se érdeke, hogy a kenyéradóit (vásárlók) elveszítsék.

hcs57 2010.02.16. 21:08:57

Kb 3 éve történt, hogy az Intersparban megláttam egy akciós kiírást, notebook 14999Ft... mondom az eladónak, én kérek egyet ebből. Erre ő, ezt én nem fogom ennyiért megvenni. Na mondom magamban, ha te így, akkor bebizonyítom, hogy mégis.
Megyek az üres Noti dobozával és az akciós kiírással a pénztárhoz, hogy ezt kérem, ennyiért. A pénztáros, persze nem adta, kértem az üzletvezetőt.
Az üzletvezető helyettes látta a kezemben a papírt, csak annyit kérdezett, hogy tisztában vagyok-e a jogaimmal? Mondom igen, erre ő mondta: fizessem ki a teljes árat, és az információnál visszafizetik a különbözetet. Így vettem notit 14990 Ft-ért.

P.A.N. 2010.02.16. 21:14:01

@fazzoletti:

Megnyugtatlak: a szekszárdi Tecsóban megmagyarázták, hogy azért van átdátumozva a vákumcsomagolt debreceni, mert eredetileg téveset írtak rá.... Mondtam, hogy két óra múlva megint arra járok, ha nincs beszedve az egész cucc, helyben hívom rájuk a "mindenhatóságot".... Hát beszedték... :)

(... monnyuk nem tudom, nem csomagolták-e át egyből.... :P )

Yo! Maaan! 2010.02.16. 21:56:05

Mi az édes szent f.szom az a "lédig"?!

Cs 2010.02.16. 23:56:29

ilyen már velem is megesett, hogy más volt az árcédulán és más a rendszerbe ,de ebből még nem volt gond. Vevőszolgálat vissza adta a pénzt szó nélkül.

histar007 2010.02.17. 00:16:50

Azért mindig irigyeltem azokat, akik megharcolnak 60 Ft-ért. Ha naponta 20X megteszik, akkor az már nettó 1200 Ft. Viszont ezzel elmegy 6 óra. 200 Ft/óra fizetés. Nem rossz. Bár én ennél picit többet keresek. És ezért nem állok le ilyeneken.
Tusko szemét, meg ilyenek, de akkor sincs időm ilyenekre.

12csab 2010.02.17. 15:12:13

Az Auchanba havonta kétszer járok így!
A múltkor pelenkát vettem a gyerkőcnek az okosok már az előző napon kitették a fentről logó táblát az akcióról.
Pénztárnál persze még a magasabb ár szerepelt..vevőszolgálat.. pénz vissza

mokkaczuka 2010.02.18. 11:58:30

@*911*: Ez a klasszikus kapitalizmus, ami már réges-rég nem igaz. Egyszerűen nem adják olcsóbban, hiába azt diktálná az ésszerűség. Nézzétek meg a sörárakat, fokozatosan nőnek, télen sem csökkennek, nagy ritkaságszámba megy, ha néha van akciósan sör - nem lóhúgyról beszélek, hanem sörről -, és 150 körül megkapod. Különben 200 alatt nincs sör, a minőség meg 300-nál kezdődik. Az nem igaz, hogy télen annyi fogy. Mi a faszt csinálnak a készletükkel, magukra rohasztják? Kaiserben valamelyik nap porréteget láttam a söröstálcát fedő nejlonon, pedig ott szoktak takarítani, próbálnak ügyelni a látszatra. De az a kibaszott sör csak 235 forint volt. Azt sem értem, ha az ember hatot vagy húszat vesz belőle, akkor miért nem olcsóbb? Miért nem kezd valamelyik ezen árversenyt? Elárulom neked: mert kartellben vannak. Néhanapján itt-ott csökkentik valamelyik termék árát, és ha mázlid van, jut belőle, ha nem, a biztonsági őr csavarja ki a kezedből, mert hát ő is szereti.

richy0609 · http://www.tengerimalacaim.sokoldal. 2010.02.21. 09:18:41

@fazzoletti: sajnálom, nem Budapesten történt az eset. Sófokon

/tno+DA= 2010.02.28. 17:18:27

Székesfehérvár "Nagy" TESCO zöldség részleg.
Spanyol szilva (alias Sharan, alias Khakis) 799 Ft
Elveszek egyet lemérem 20 dkg az kb 120 Ft. JÓ! Lidl(i)-ben is ennyi szokott lenni, veszek egyet ebéd utánra. Pénztárnál a várt 700 Ft-os számla 1500-ra hág. Mifasz? A Spanyol szilva darab ára.
- Na ne bassz?! Mióta?
Amióta a kg árashoz oda van vetve apró betűvel hogy XX Ft / Kg. Jaaa amihez nincs oda írva, hogy "/ db" azt nekem önállóan kéne tudnom, mikor átalában zöldségesnél a termékek java része kg-os elszámolásban törpénik?
A Tacskó bekaphassa! :)
Sztori végére a pozitívum, a reklamációm után a megtévesztő árazás miatt egyből visszavették és adták a pénzt. De azért akkoris szopóka, hogy ilyen hülyék.

richy0609 · http://www.tengerimalacaim.sokoldal. 2010.03.01. 11:00:37

@Bondon: tölem nem fogadja el a hibát a munkahelyem, másnap ,ár kapom is a le.....szást...
nem vagyok se épitész, se mozdonyvezető
süti beállítások módosítása