Zsófi, a felbőszült kismama lenti panaszát elküldte a CIB banknak is, sőt még egy fórumot is indított a békásmegyeri fiók ügyében, ahol úgy tűnt, szándékosan toltak ki vele. A nyitás előtt szöszmötölő alkalmazottaktól ugyanis hiába kért egy széket, hogy kivárja az ATM feltöltését, válaszra sem méltatták.
Kedves Homár,
mellékelem levelemet amit tegnap küldtem el a CIB banknak, benne van a történet. Amire külön fel szeretném hívni a figyelmet, az az, hogy Békásmegyer tele van kisgyerekes családokkal és idősekkel, illendő (és okos) lenne ezt figyelembe venni. Még aznap indítottam egy topikot a Mamami fórumon, és sajnos nagyon sok hasonló került elő.Tisztelt Bank,
ma reggel 9.40 körül lementem a békásmegyeri fiókba, hogy készpénzt vegyek fel. A bank előterébe van az automata de nem adott pénzt. A bankban ekkor 4 női és egy férfi alkalmazott volt, bekopogtam, segítséget kértem, durván azt válaszolták, hogy 10kor nyitnak és hogy most töltik fel az ATMet pénzzel, várni kell. Kértem, hogy adjanak ki egy széket mert nem csak kisgyerekkel voltam, de 8 hónapos terhes is vagyok de még egy kulturált választ sem kaptam.
Nem sokkal ezután azt mondták, hogy tele van az ATM, van benne 2 millió forint. Továbbra sem adott ki pénzt a gép, mivel minden segítséget elutasítottak felhívtam a központ számot. Sikerült kideríteni, hogy le van állítva a limitem nullára a PPO botrány óta, és azt felemeltem. Amint letettem a telefont abban a pillanatban egy alkalmazott kijött és táblát tett az ATMre, hogy ne tudjam használni.
Ha tényleg volt 2 millió forint a gépben akkor ezt csak azért tette, hogy engem a nagy terhes hasammal és az akkor már igen nyűgös kislányommal tovább várakoztasson. Többször kértem, hogy adjanak ki egy széket, de az összes alkalmazott csak vigyorgott, és nagyon lassan rámolgatott a bankban. Közben lassan 5 ember gyűlt össze a kis előtérben, köztük még két rászoruló idős ember.
Fel vagyok háborodva, hogy így bánnak az ügyféllel, különösen várandós, kisgyermekes anyákkal, idős emberekkel. Egy-egy hibát, rövid karbantartást el lehet fogadni, de ezt az embertelen hozzáállást nem. Nem az első eset, hogy ilyen hozzáállást tapasztalok a békásmegyeri fiók alkalmazottaitól.
Levelemet továbbítani fogom több újsághoz és internetes fórumra és természetesen azonnal más bank után nézek, ezt a hozzáállást nem lehet tolerálni.
Azt feltételeztem, hogy a két éve megtörtént esetből, amikor egy anyukának megtiltották hogy a két hetes kisbabáját kendőben diszkréten megszoptassa, tanult a bank és felülbírálta a kisgyerekekhez való hozzáállását de sajnos pont ugyanaz az embertelenség tapasztalható.
üdvözlettel,
Az utolsó 100 komment: