Tékozló Homár

Pofátlansággal jutalmazta a hűséget a T-Home

2010.03.11. 14:30 | ge | 107 komment

Kriszta harmadik évre bevállalt hűségét pofátlansággal jutalmazta a T-Home, amikor az ígért változatlan havidíj helyett az új előfizetőknek járó összeget számlázta ki neki újra és újra. Kriszta még a fogyasztóvédőket is riasztotta, egyelőre nem túl sok sikerrel.

Tisztelt T-Home!

A többszöri sikertelen ügyintézés kényszerített rá arra, hogy ezt a levelet megírjam önöknek. Úgy gondolom, hogy már így is túl sokat foglalkoztam ezzel, de mivel igazamnak még mindig nem sikerült érvényt szereznem, így elhatároztam, hogy addig megyek el, amíg csak szükséges.

Mivel önök a problémámra eddig nem reagáltak érdemben, ezért előbb összefoglalom a tényállást.

2007 októberében Kábelnet Happy internet csomagra kötöttem szerződést egy éves hűségnyilatkozattal, amit 2008 októberében még egy évre meghosszabbíttattam. 2009 őszén kaptam egy levelet Budapestről Önöktől, amelyben ajánlatot tesznek részemre, hogy egy újabb évnyi hűségidő esetén továbbra is változatlan feltételekkel biztosítják a szolgáltatást. Ekkor Gyulán újra meghosszabbíttattam a szerződést (az ajánlólevél és a szerződés természetesen a birtokomban van az Önök ügyintézője által aláírva).
2009 októbere óta a korábbiaknál lényegesen magasabb összegű számlákat kaptam. A telefonos ügyfélszolgálaton keresztül kiderítettem, hogy nekem az új ügyfelekével megegyező összeget számláznak október óta. Ekkor közölték, hogy nekem az ügyintéző nem hosszabbíthatta volna meg a szerződést, ezért számláztak nekem magasabb összeget. Mivel akkor is úgy gondoltam, hogy ez nem az én hibám, ezért panaszt tettem, mivel én csakis az alacsonyabb összeg miatt írtam alá a szerződést. Ezután kaptam egy levelet (jóval 30 napon túl), hogy a panaszomat elbírálták és az összegeket úgy korrigálták, hogy nekem alacsonyabb havidíj fog kijönni. Ezt több T-Home-os ügyintézőnek (Békéscsaba, Mezőtúr) telefonon is megerősítették a jelenlétemben.
Ezek után a legutolsó számlalevelen megint az emelt összegű havidíj szerepelt. Erre amikor egy családtagom felhívta számomra az ügyfélszolgálatot, ott képesek voltak azt mondani, hogy nem értik a sorozatos problémázásainkat, hiszen az ügyemet január 28-án már lezárták és ekkor megállapították részemre az alacsonyabb összeget.

Számomra ez volt az utolsó csepp…
Amikor jelen levelemet postára adom, ezzel egyidejűleg küldök egy-egy e-mailt a beol.hu-ra (a Békés Megyei Hírlap online változata), az index.hu-nak, valamint a homar.hu címre. Úgy látom ugyanis, hogy ezen az oldalon már amúgy is ismert név a T-Home, de ezek szerint még nem eléggé…

KÖVETELEM, HOGY A SZÁMLALEVELEIMBEN EZEK UTÁN AZ ALACSONYABB ÖSSZEG SZEREPELJEN (VISSZAMENŐLEG IS), VAGY BONTSÁK FEL A SZERZŐDÉST.

VÉLEMÉNYEM SZERINT A T-HOME-NAK AZON ÁLLÁSPONTJA, MISZERINT HA EZ CÉGÜKNEK ELŐNYÖS, AKKOR ÉRVÉNYES A SZERZŐDÉS, EGYÉBKÉNT PEDIG NEM, TELJESSÉGGEL JOGSZERŰTLEN ÉS ETIKÁTLAN.

HA KÉRÉSEM TOVÁBBRA SEM TELJESÜL, AZ ÜGYET MIELŐBB BÍRÓSÁG ELÉ VISZEM.

Tisztelettel:       

… 2010 március 9.

Eddig a levél.
Már jártam egyszer egyébként a békéscsabai fogyasztóvédőknél és kb. 5-ször telefonáltunk az ügyfélszolgálatra, ahol csak annyiban kaptunk azonos válaszokat, hogy „igen, a panaszunkat rögzítették”, ettől eltekintve minden másban mellébeszéltek.

Nem nagy összegekről van szó, de engem nem is ez dühít, hanem az elv, hogy azt képzelik, ők mindent megtehetnek, bármit letagadhatnak.

Köszönettel: Kriszta 

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eric_Cartman 2010.03.11. 14:32:37

Kap ma minden telefonos. Felkészül: Vodafone.

Dariengo · http://dariengo.blog.hu 2010.03.11. 14:34:41

Azt hiszem ma elkezdem az aláírásgyűjtést a caps lock billentyű megszüntetésére.

Eric_Cartman 2010.03.11. 14:34:42

És ki kéne vonni az izraeli csapatokat Libanonból.

Chaby 2010.03.11. 14:36:15

basszus, telefonos nap van? Kellene még egy szolgáltató kis hazánkba. Hátha az megfelelő lenne. Persze olyan nincs, hogy valami mindenkinek jó legyen.

Eric_Cartman 2010.03.11. 14:36:50

Ezektől a nagybetűktől gondolom beszartak az imperialisták. Mit mondjak, nem lennék most a helyükben.

AlexWolf 2010.03.11. 14:39:41

Vodát! Vodát! Vodát! Vodát! Vodát! Vodát!

teddypicker 2010.03.11. 14:40:21

"Nem nagy összegekről van szó, de engem nem is ez dühít, hanem az elv, hogy azt képzelik, ők mindent megtehetnek, bármit letagadhatnak."
manapság így zárul minden egyes panaszos levél...azért legbelül zavarja az az összeg a tisztelt panaszkódot
amugy egyetértek velük

Pepin bácsi 2010.03.11. 14:41:50

Citibankos Krisztához van szerencsénk ?

AlexWolf 2010.03.11. 14:42:24

"Ezt több T-Home-os ügyintézőnek (Békéscsaba, Mezőtúr) telefonon is megerősítették a jelenlétemben." He?

Nem teccik. Túl kevés benne a felkiáltójel!!!!!!!

AlexWolf 2010.03.11. 14:45:24

@Pepin bácsi: Ez is biztos az a Kriszta. Meg kéne kérni, hogy írja le az egzisztencia szót. ha x-el írja, akkor Ő az!!!!!!!
MAJDNEM ELFELEJTETTEM A CAPSLOCKOT!!!!

Dariengo · http://dariengo.blog.hu 2010.03.11. 14:45:56

Különben meg nem értem, mert az okés, hogy a régi előfizetőket lekullantják, ez minden internetet árulónál így van, de hogy lehet az, hogy az új előfizető többet perkál, mint a régi. Én azon szoktam kiakadni, hogy vagy tíz éve vagyok X cégnél, Y összegért, és ha akció van, az újak simán aláírnak Y/2-ért. Aztán mikor eljátszom, hogy inkább átszerződök másik céghez, nagy kegyesen engednek két forintot, amit aztán úgyis felkerekítenek. Persze a digikábel csak az öregasszony őslakosú lakótelepen található meg.

MosoMasa 2010.03.11. 14:47:23

"2009 októbere óta a korábbiaknál lényegesen magasabb összegű számlákat kaptam. "
"Nem nagy összegekről van szó, de engem nem is ez dühít, hanem az elv,..."

Na akkor most melyik? Döntsük már el kéremszépen!

Pepin bácsi 2010.03.11. 14:48:18

@Gene Simmons, a PEGAconsult Kft. ügyvezetője: a KAPSZLOKK használatból vélelmeztem. Viszonz a !!!!!!!!!!!!! tényleg kevés.

keptündzsekk 2010.03.11. 14:55:47

hol vannak ilyenkor a svéd fűszoknyás lányok?

Circus 2010.03.11. 15:00:19

@Gene Simmons, a PEGAconsult Kft. ügyvezetője:
szomjas vagy, vagy a torkodon akadt valami?

Amúgy szerintem 25 perc múlva megjön a Yodafon is. Türelem, young padawan!

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.03.11. 15:03:37

Navégre!
Antennás kábelinternet.
Sőőőőőőőőőőt!
HEPPY internet.
Ez mán dödi!

reunalla 2010.03.11. 15:05:34

vodás poszt mikor lesz?

B@nális coitus 2010.03.11. 15:06:56

Kicsit túlpörgeted a dolgot haver, ez simén valami idióta adminisztratív hiba. És ezzel fordultál a hatósághoz?

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.03.11. 15:10:07

Az viszont nem derül ki a postból, h antennaállvánnyal rendelkezik-e a T-post toló!?

AlexWolf 2010.03.11. 15:12:04

Höhö...van T-mobil, T-Online, T-home...és most már van T-poszt is. Ha lenne eszük kihasználnák ezt a reklámot.

akikaztmondjákni 2010.03.11. 15:12:06

@Gene Simmons, a PEGAconsult Kft. ügyvezetője: Mi???Ez most melyik??Már annyi bankos poszt volt,h nem tom követni.
Ez nem szoptatós?

Dariengo · http://dariengo.blog.hu 2010.03.11. 15:16:33

@Sün‼: ez kábelantennás, drótos! TUDOD!!!

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.03.11. 15:17:44

Svédországban ez úgy van, h betelefonálsz, (elég csak egy helyre) és fűszoknyás lányok jóárasított új szerződéssel várnak otthon.

AlexWolf 2010.03.11. 15:20:42

@akikaztmondjákni: Nem, az a tegnap CIB bankos kétszer levonós Önözös!!!!!!

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.03.11. 15:24:51

@akikaztmondjákni:
Ez már tényleg kezd a követhetetlen kategóriába tartozni.
A szoptatóst Zsófinak hívták, ha jól emléxem.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lesből Támadó Szárítókötél 2010.03.11. 15:26:16

F*szombazdmeg, kedves levélíró, hányszor kell még elugatni, hogy szakadjunk már le a Homárról meg ki tudja miről: ha hírközlés, akkor Nemzeti Hírközlési Hatóság. Bennevan abban a durva ÁSZF-ben is.

Mikor nő már fel ez az ország ahhoz, hogy elolvassa azokat a dokumentumokat, amelyek tartalmát magára nézve kötelezőnek ismeri el egy szerződés aláírásával? Mert ezen dokumentumokból sokegyéb mellett az is kiderülne, hogy panaszával hova, milyen érdemi hatósághoz lehet fordulni ügyfélpanasz kapcsán. (Nem, sem a Beol, sem a Homár nem ilyen.)

akikaztmondjákni 2010.03.11. 15:35:42

@Gene Simmons, a PEGAconsult Kft. ügyvezetője: @Sün‼: @Pepin bácsi: VÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!:D
NEM BIROM KÖVETNI!:D
VALAKI NÉZZEN UTÁNA,LEGYEN OLY KEDVES, H EZ MOST KONKRÉTAN MELYIK,MERT NEM FOGOK TUDNI ALUDNI:D
Zsófi,Kriszta,Kata,Klára mind egy név a naptárban:)

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.03.11. 15:36:04

KÖVETELEM, HOGY EZENTÚL INGYÉRT ADJÁK A HEPPY INTERNETTTET!!!!!!!
VISSZAMENŐLEG IS!!!!
SŐTTTTTT!!!!!
ELŐREMENŐLEG IS!!!!!

Köszönettel:
Sün‼

AlexWolf 2010.03.11. 15:44:16

@Sün‼: Majd Bánki Petya ír erről egy szép dalt.

VilMarci 2010.03.11. 15:48:28

Az nem derül ki, hogy Krisztina kifizette-e a számlákat.
1. Ha a számla rossz, nem kifizetni, tértivevénnyel visszaküldeni, szerződés másolatot mellékelni, homárnak nem írogatni.
2. Ha beszedési megbízásos, akkor a megfelelő limitet beállítani, tcom nem tudja levonni, lehet sajnálkozni.
Ha csekkes, nem befizetni, a megfelelő összeget átutalni.

Pepin bácsi 2010.03.11. 15:58:15

@Sün‼: Bánki Petyából, aki Gene Simmons ? Akkor ő Karafiáth Orsolya is ??????????????????????????????

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kreakció 2010.03.11. 15:58:22

Igazából azt nem értem, hogy eddig miért fizette drága Kriszta?

Vörös Szonja, a tetovált lány 2010.03.11. 15:58:55

@VilMarci: az egyetlen értelmes hsz (az enyémet is beleértve)
XD (csak hogy legyen kepszlokk is)

akikaztmondjákni 2010.03.11. 15:59:30

@Pepin bácsi: Huuuu...kicsit személyiség zavaros ez igy.
Vagy skizos.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.03.11. 16:04:31

@Pepin bácsi:
Azt hittem, ő Honty Béla a bevállalós.hu-ról!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SÜN 2010.03.11. 16:05:01

KÖVETELEM HOGY EGY 18AS SZŐKE AZONNAL ÜLJÖN A FASZOMBA!!!
K Ö V E T E L E M ! ! !

Pepin bácsi 2010.03.11. 16:05:09

Na jóccakát mindenkinek !!!!!!!!!!!!!
Kellemes forradalmat !!!!!!!!

LOVASI ANDRÁSNAK GRATULÁLOK A KOSSUTH DÍJHOZ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dariengo · http://dariengo.blog.hu 2010.03.11. 16:21:51

@SÜN: 1918-as? NEM VAGY TE EGY KICSIT PERVERZ?

vernarancs 2010.03.11. 16:22:48

Ezt egy pannonos igazgato irta, hogy ne csak ok legyenek lejaratva. Majd most mindket ceg elkuld egy-egy lejarato panaszt a vodafonrol.

Secnir 2010.03.11. 16:29:52

papír a kezedben? aláírva? nem azt csinálták?

ügyvéd, fizetési felszólítás tértivevényes levélben (a különbözet visszafizetésére, banki alapkamat kétszeresével) 8 napon belül.
két hét múlva
ügyvéd, fizetési felszólítás tértivevényes levélben (a különbözet visszafizetésére, banki alapkamat kétszeresével) 8 napon belül.
két hét múlva
ügyvéd, bíróságra levél, fizetési meghagyás kérelme ingóságok lefoglalása és számlák befagyasztása mellett.
ez neked kb 6e forintodba kerül.
úgy a második lépés után a t-mobile fizet.
ha rutintalan, akkor a 3. után sietve jelennek meg nálad mindenféle szerződéssel és ígéretekkel, hogy vond vissza a fizetési meghagyást :-)

anyósomék csinálták meg egyszer egy céggel, amelyik nem fizetett nekik, a felszólításokat iktatták a kukába, majd egy szép hétfői reggelen a főnök rájött, hog nem tud tankolni, mert nincs miből, illetve az alkalmazottaknak nem tud fizut utalni, a cégbíróságtól pedig felhívta egy ismerőse, hogy mit kell csinálni, mert különben végrehajtó megy holnap.
egy óra múlva személyesen fáradt le anyósomékhoz, tekintélyes mennyiségű kp-val...

Katarina 2010.03.11. 17:16:12

@Lesből Támadó Szárítókötél:
Már megbocsáss, kedves Lesből Támadó Szárítókötél, de én egészen eddig úgy gondoltam, hogy a Homár egy fogyasztóvédelmi civil kezdeményezés, egy olyan blog, ahová mindenki leírhatja, ha valamilyen cég/szolgáltató/egyebek részéről jogtalan bánásmódban részesült. Mindenki: tehát Kriszta is. Vagy tévednék?

Abszorpciós diverzifikáció (törölt) 2010.03.11. 18:00:25

@akikaztmondjákni: A PEGAconsult ügyvezetője: Bánki Péter. Kis tudatlan...

Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2010.03.11. 18:00:27

@Dariengo: Nem fáradtság az nekem. Inhüvelygyulám meg úgysem volt még.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.03.11. 18:04:22

"Ekkor közölték, hogy nekem az ügyintéző nem hosszabbíthatta volna meg a szerződést"
Egyéni szoc. probléma. Máskor meg megtehetne dolgokat, de baszik rá, azért mégsem képesek megmozdulni.
Amúgy ha nem hosszabbítható valami, akkor hogyan vihette egyáltalán fel?

"a panaszomat elbírálták és az összegeket úgy korrigálták, hogy nekem alacsonyabb havidíj fog kijönni. "
És mivel ezek után még mindig többet számláznak... ...be is kaphatják...

"Nem nagy összegekről van szó, de engem nem is ez dühít, hanem az elv, hogy azt képzelik, ők mindent megtehetnek, bármit letagadhatnak."
Dícséretes, hogy amúgy ennyire ráérsz, a franc menne emiatt bíróságra - de ettől függetlenül hajrá, remélem megfingatják őket!

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.03.11. 18:22:18

Az új ügyfelek kapják mindig a legjobb ajánlatot.

frew 2010.03.11. 18:44:25

Your browser may not support display of this image.

MosoMasa 2010.03.11. 18:47:44

@Secnir: most akkor ki nem fizetett kinek, és ki dobta ki a milyen felszólításokat?

akos147 2010.03.11. 18:56:13

@Sün‼: OLYAN HOL VAN, HOGY CSAK A FŰSZOKNYÁS LÁNYOK JÖNNEK ÉS LEÁPOLNAK?????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lesből Támadó Szárítókötél 2010.03.11. 19:29:37

@Katarina:

Csak akkor döntsük már el, mit szeretne a kedves levélíró:
a) hisztizni egy jót a nagy nyilvánosság előtt, ujjal mutogatni a szemétgeci cégre, esetleg besöpörni némi együttérző hátbaveregetést;
b) a panaszának érdemi és gyors elintézését.

Amit a levélíró csinált, az az a) pont, de az embereknek azt kellene végre megtanulniuk, hogy a picsogás helyett keressék meg a tényleges utat. Martin Luther King után szabadon: van egy álmom... egy álmom olyan levelekről, melyeket azért kell megküldeni a Homárnak (értsd: azért kell a nyilvánossághoz fordulni), mert az ügyfél problémáját - végigjárva a hivatalos utat - nem sikerült megoldani.

Ebben az esetben az ügyfél roppant látványosan nem tett meg mindent a saját érdekében. A követendő ügymenet az alábbi lett volna:
Első számla után levél a szolgáltatónak, aki az Eht. szerint 30 napon belül köteles válaszolni. Ha nincs válasz határidőn belül, akkor levél az NHH-nak.
Amennyiben van válasz, de a következő havi számla is rossz, akkor levél az NHH-nak.
A panaszban írt dátumok alapján a kronológia:
1. Októberben megkapja az első rossz számlát.
2. Panaszt tesz, melynél a 30 nap novemberben lejár
3. A decemberi számlából kiderül, hogy korrigálták-e a hibát, történt-e jóváírás.
4. Még ebben a hónapban beadhatta volna a NHH-nak a panaszát.

Ehelyett márciusban ott tartunk, hogy mindenféle inkompetens, érdemi segítséget nyújtani nem tudó szervezet megkapta a panaszt, kivéve az az egy nem, amelyik ténylegesen tudna tenni valamit.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.03.11. 20:16:30

@Lesből Támadó Szárítókötél: "b) a panaszának érdemi és gyors elintézését."
Ez néha gyorsabban megy a 'omárral, mint a fogyvéddel.

Matiz Papa (törölt) 2010.03.11. 20:26:21

ÚÚÚÚÚJ ÉÉÉÉLET VÁÁÁÁR

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.03.11. 20:37:52

@Nyúúúl: Csak el kell innen menni külföldre :D

Secnir 2010.03.11. 22:43:56

@MosoMasa / Ha nagy leszek, japán leszek!:

anyósoméknak x cég (kft).
aztán mégiscsak.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.03.11. 23:07:29

" Ekkor Gyulán újra meghosszabbíttattam a szerződést "

ez erdekelne
mit szolt hozza Bandi?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.03.11. 23:18:44

@hagyma: Gyulán, az egy helység.
Lehet, hogy bandival tette a hosszabbítást, már ha bandinak nem volt elég hosszú.

Velem kellett volna próbálkoznia, nem csalódott volna :) :P 8)

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.03.11. 23:24:38

Rendkívül erotikus levél, tele szexuális töltetű részletekkel:

"addig megyek el"

"2009 őszén kaptam egy levelet Budapestről Önöktől, amelyben ajánlatot tesznek részemre"

"Gyulán újra meghosszabbíttattam"

"nekem az ügyintéző nem hosszabbíthatta volna meg"

"egy családtagom felhívta számomra"

"Számomra ez volt az utolsó csepp…"

Bezmag 2010.03.11. 23:39:25

@akos147: @Lesből Támadó Szárítókötél:

tök jogos...

Elárulom, nehezen tud a T-Home is minden erőssége és gyengesége ellenére kezdeni valamit olyan panaszos ügyféllel, aki gmail-ről ír, és nem ír bele azonosítót...

A tipikus szemüveges zeneművészek ilyenek, akik szeretik a plüssállatokat gyüjteni, az LP-ket, meg a törpenyulakat :-) :-) :-)

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.03.11. 23:46:27

Azért az éremnek is két oldala van.Én személyesen ismerem Matildot a Tally Weijl szilikonmellű eladónőjét. Nagyon kedves teremtés,csak az frusztrálja mostanában, hogy el kell tartania a munkanélküli barátját Sittes Rezsőt. Ezért fordulhat elő, hogy kissé ingerültebb a vevőkkel, de a napi 25. visszavitt lyukasing után bárki az lenne. Ne ekézzétek szegényt!

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.03.11. 23:51:43

"Kriszta harmadik évre bevállalt hűségét pofátlansággal jutalmazta a T-Home"

még jó, hogy nem a férje.

Megdobbent 2010.03.12. 02:32:43

Es meg nincs uj post, pedig egy vodasban en is orommel duhongenek egy kicsit, mert ruhellem oket :)))

felfordul a gyomrom 2010.03.12. 04:24:15

ezt szépen összevágta a szerver

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.03.12. 07:56:16

@Bezmag: Akkor esetleg kérdezzenek vissza, hogy ügyfélszám? Telefonszám?

Először, mikor kérdésem lett volna a T felé, gondoltam majd telefonszám alapján megtalálnak. Nem találtak. hazasétáltam egy számláért, azon az azonosító alapján már meglettem. (Akkor már látták a telefonszámom is.)
Fosos az adatbázisuk kissé.

AlexWolf 2010.03.12. 09:04:43

öööö. Na most, vagy visszamentem az időben egy napot, vagy nincs új poszt!

AlexWolf 2010.03.12. 09:06:31

@Gene Simmons, a PEGAconsult Kft. ügyvezetője: És még, hogy egy klasszikust is idézzek: "Noha, fontosak az utóbbiak is,
mi fontosabbnak tartjuk az elözöeket."

(direkt hagytam hibásan az "előzőeket" szót)

AlexWolf 2010.03.12. 09:09:22

@Gene Simmons, a PEGAconsult Kft. ügyvezetője: Hm..úgy látszik nem ébredtem még fel...Szóval a legelső mondat helyesen: NA MOST, VAGY VISSZAMENTEM AZ IDŐBEN EGY NAPOT, VAGY NINCS ÚJ POSZT!!!!!!!!!!!!!!!!!

Trendi manapság a kapszlok meg a ! .

2010.03.12. 09:11:40

Újra röfög már Dezső !

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.03.12. 09:24:56

Ez a mai posT kísértetiesen hasonlít a tegnapira.

akikaztmondjákni 2010.03.12. 10:00:31

Na, ugy látom a hosszu hétvége elérte a Homárt is...

keptündzsekk 2010.03.12. 10:11:52

AproPoPó,mi újság a PPO-val? jólesne már egy PPOst.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.03.12. 10:24:13

@keptündzsekk:
"EDElényben, EDElényben huncutok a lányok
Szoknya alól, szoknya alól kilátszik a lábok"

... valamint nem adják meg a nevüket és a pozíciójukat a mosógépszerelőnek sem...

akikaztmondjákni 2010.03.12. 10:33:56

UNALMAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:)

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.03.12. 11:57:35

Most TÉNYLEG elég Ede-lényezni és felraknak egy új posztot?

eml 2010.03.12. 15:20:07

T-Mobile, T-Online, T-Kábel, T-ahó

Attila80 2010.03.12. 22:18:03

Nekem nagyon hasonló esetem van a UPC-vel.
A történet dióhéjban:
2008 év végén átírással nevemre került egy internet előfizetés. A szerződésben természetesen rögzítve lett a havi díj is.
Azonban már az első pillanattól fogva (eleinte úgy 800, később már több mint 1000) Ft-al túlszámláztak, minden hónapban. Eleinte havonta telefonon jeleztem a nemtetszésemet, leginkább azzal lettem lepattintva, hogy a szerződésben szereplő szám nem jó (!), és ez az ő adminisztrációs hibájuk, sajnálják, és így jártam.
Megírtam nekik levélben, megfelelő PTK és egyéb jogszabályi paragrafusok beidézésével, hogy jogtalanul járnak el. (pl: Saját hibájára senki nem hivatkozhat előnyszerzés céljából, illetve hogy a szerződéseket tartalmuk szerint kell végrehajtani)
Kaptam is 30 nap múlva válaszlevelet, hogy sajnálják, de így jártam, és részükről az ügyet lezártnak tekintik. Hivatkoztak többféle dologra is, de minimális jogismerettel mindegyik cáfolható volt. Ez volt egy éve. Igazából azóta nem izmoztam a dolgon, de a szerződés még mindig hatályban van, és a túlszámlázás azóta is megy.

Amúgy van tippem a viselkedésük okára. Az ÁSZF-ben jellemzően megadnak valami (jó magas) listaárat, és ez kerül be a szerződésbe is. Ehhez képest alacsonyabb (ők úgy mondják: kedvezményes) árat számláznak, de a szerződéses összeg erejéig bármikor emelhetnek. Ez tulajdonképpen egy bújtatott egyoldalú szerződésmódosítás. Namost nálam azt cseszték el, hogy a kedvezményes ár került bele a szerződésbe. Szerintem mondjuk ez lenne a normális, de Magyarországon nem divat a jogot rendeltetésszerűen használni.
Igazából kicsit tanácstalan vagyok, mert
1, a fogyasztóvédelem nem hinném h tesz bármit, amitől én visszakapom a túlszámlázott összeget
2, az NHH lenne még illetékes, de ld. 1. pont
3, GVH esetében is találtam illetékességet, de ld. 1. pont. Mindhárom csapat legfeljebb lebünteti a UPC-t.
4, fizetési felszólítás, majd fizetési meghagyás a túlszámlázott összegre. Valszeg vitatnák és így peresítés lenne, viszont ott valószínűleg buknék. Az összeg amivel eddig tartoznak, szerintem kevesebb mint 20.000 Ft, a perköltség több lenne.
5, békéltető testület? nem ismerem az eljárásrendjüket és a hatáskörüket.

Valakinek van javaslata? (Azon túl hogy bontsak szerződést. A szerződéssel ugyanis nincs baj, csak be kellene tartatni).

tekko 2010.03.13. 08:52:05

2009.09.04-én új csomagportfoliót vezetett be a T-Home. Akinek a régi Happy csomagra kötött hűsége ezután a dátum után járt le két dolgot tehetett. Vagy marad a régi csomagnál (Happy/2Mbps) és fizeti a listaárat 5718 Ft (2009 júl. 1 utáni ár), vagy csomagot vált az új Alap csomagra 5Mbps 5600 Ft hűséggel, ha nincs mellé más szolgáltatás.

Amennyiben tényleg tudod bizonyítani, hogy az ügyfélszolgálatos félretájékoztatott, akkor jóvá fogják írni (a telefonos beszélgetéseket rögzítik, vissza lehet hallgatni).

Bónuszkérdés, hogy gyorsabb lett-e a posztoló nete vagy azt se tudja mi fán terem a 2Mbps/5Mbps különbség.

renugard 2010.03.13. 09:38:54

@Secnir: Jó megoldás. Ügyvédre kifizetheti a különbözet tízszeresét. Gratulálok :)

DW73 2010.03.19. 13:41:37

Az a marha nagy baj,hogy ez a piac is remekül lett liberalizálva. Nem az ügyfél választ szolgáltatót, hanem fordítva. Vicc ez az egész ország!

Clearman 2010.04.10. 10:54:55

Budapest mellett, Budakalászon lakom.
4. éve ígérgeti a T-Com, illetve T-Home, hogy elérhetőek lesznek nálam a szolgáltatásaik. A szomszédaimnak, akikkel gyakorlatileg egy négylakásos társasházban élek, persze van a kezdetektől telefonvonaluk, sőt IPTV-jük is.
süti beállítások módosítása