Kriszta harmadik évre bevállalt hűségét pofátlansággal jutalmazta a T-Home, amikor az ígért változatlan havidíj helyett az új előfizetőknek járó összeget számlázta ki neki újra és újra. Kriszta még a fogyasztóvédőket is riasztotta, egyelőre nem túl sok sikerrel.
Tisztelt T-Home!
A többszöri sikertelen ügyintézés kényszerített rá arra, hogy ezt a levelet megírjam önöknek. Úgy gondolom, hogy már így is túl sokat foglalkoztam ezzel, de mivel igazamnak még mindig nem sikerült érvényt szereznem, így elhatároztam, hogy addig megyek el, amíg csak szükséges.
Mivel önök a problémámra eddig nem reagáltak érdemben, ezért előbb összefoglalom a tényállást.
2007 októberében Kábelnet Happy internet csomagra kötöttem szerződést egy éves hűségnyilatkozattal, amit 2008 októberében még egy évre meghosszabbíttattam. 2009 őszén kaptam egy levelet Budapestről Önöktől, amelyben ajánlatot tesznek részemre, hogy egy újabb évnyi hűségidő esetén továbbra is változatlan feltételekkel biztosítják a szolgáltatást. Ekkor Gyulán újra meghosszabbíttattam a szerződést (az ajánlólevél és a szerződés természetesen a birtokomban van az Önök ügyintézője által aláírva).
2009 októbere óta a korábbiaknál lényegesen magasabb összegű számlákat kaptam. A telefonos ügyfélszolgálaton keresztül kiderítettem, hogy nekem az új ügyfelekével megegyező összeget számláznak október óta. Ekkor közölték, hogy nekem az ügyintéző nem hosszabbíthatta volna meg a szerződést, ezért számláztak nekem magasabb összeget. Mivel akkor is úgy gondoltam, hogy ez nem az én hibám, ezért panaszt tettem, mivel én csakis az alacsonyabb összeg miatt írtam alá a szerződést. Ezután kaptam egy levelet (jóval 30 napon túl), hogy a panaszomat elbírálták és az összegeket úgy korrigálták, hogy nekem alacsonyabb havidíj fog kijönni. Ezt több T-Home-os ügyintézőnek (Békéscsaba, Mezőtúr) telefonon is megerősítették a jelenlétemben.
Ezek után a legutolsó számlalevelen megint az emelt összegű havidíj szerepelt. Erre amikor egy családtagom felhívta számomra az ügyfélszolgálatot, ott képesek voltak azt mondani, hogy nem értik a sorozatos problémázásainkat, hiszen az ügyemet január 28-án már lezárták és ekkor megállapították részemre az alacsonyabb összeget.
Számomra ez volt az utolsó csepp…
Amikor jelen levelemet postára adom, ezzel egyidejűleg küldök egy-egy e-mailt a beol.hu-ra (a Békés Megyei Hírlap online változata), az index.hu-nak, valamint a homar.hu címre. Úgy látom ugyanis, hogy ezen az oldalon már amúgy is ismert név a T-Home, de ezek szerint még nem eléggé…
KÖVETELEM, HOGY A SZÁMLALEVELEIMBEN EZEK UTÁN AZ ALACSONYABB ÖSSZEG SZEREPELJEN (VISSZAMENŐLEG IS), VAGY BONTSÁK FEL A SZERZŐDÉST.
VÉLEMÉNYEM SZERINT A T-HOME-NAK AZON ÁLLÁSPONTJA, MISZERINT HA EZ CÉGÜKNEK ELŐNYÖS, AKKOR ÉRVÉNYES A SZERZŐDÉS, EGYÉBKÉNT PEDIG NEM, TELJESSÉGGEL JOGSZERŰTLEN ÉS ETIKÁTLAN.
HA KÉRÉSEM TOVÁBBRA SEM TELJESÜL, AZ ÜGYET MIELŐBB BÍRÓSÁG ELÉ VISZEM.
Tisztelettel:
… 2010 március 9.
Eddig a levél.
Már jártam egyszer egyébként a békéscsabai fogyasztóvédőknél és kb. 5-ször telefonáltunk az ügyfélszolgálatra, ahol csak annyiban kaptunk azonos válaszokat, hogy „igen, a panaszunkat rögzítették”, ettől eltekintve minden másban mellébeszéltek.
Nem nagy összegekről van szó, de engem nem is ez dühít, hanem az elv, hogy azt képzelik, ők mindent megtehetnek, bármit letagadhatnak.
Köszönettel: Kriszta
Dariengo · http://dariengo.blog.hu 2010.03.11. 14:32:07
Eric_Cartman 2010.03.11. 14:32:37
albgab 2010.03.11. 14:34:10
Dariengo · http://dariengo.blog.hu 2010.03.11. 14:34:41
Eric_Cartman 2010.03.11. 14:34:42
Chaby 2010.03.11. 14:36:15
Eric_Cartman 2010.03.11. 14:36:50
AlexWolf 2010.03.11. 14:39:41
teddypicker 2010.03.11. 14:40:21
manapság így zárul minden egyes panaszos levél...azért legbelül zavarja az az összeg a tisztelt panaszkódot
amugy egyetértek velük
Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2010.03.11. 14:40:31
Pepin bácsi 2010.03.11. 14:41:50
AlexWolf 2010.03.11. 14:42:24
Nem teccik. Túl kevés benne a felkiáltójel!!!!!!!
AlexWolf 2010.03.11. 14:45:24
MAJDNEM ELFELEJTETTEM A CAPSLOCKOT!!!!
Dariengo · http://dariengo.blog.hu 2010.03.11. 14:45:56
MosoMasa 2010.03.11. 14:47:23
"Nem nagy összegekről van szó, de engem nem is ez dühít, hanem az elv,..."
Na akkor most melyik? Döntsük már el kéremszépen!
Pepin bácsi 2010.03.11. 14:48:18
Dariengo · http://dariengo.blog.hu 2010.03.11. 14:48:55
keptündzsekk 2010.03.11. 14:55:47
Circus 2010.03.11. 15:00:19
szomjas vagy, vagy a torkodon akadt valami?
Amúgy szerintem 25 perc múlva megjön a Yodafon is. Türelem, young padawan!
akikaztmondjákni 2010.03.11. 15:02:53
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.03.11. 15:03:37
Antennás kábelinternet.
Sőőőőőőőőőőt!
HEPPY internet.
Ez mán dödi!
reunalla 2010.03.11. 15:05:34
B@nális coitus 2010.03.11. 15:06:56
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.03.11. 15:10:07
AlexWolf 2010.03.11. 15:12:04
akikaztmondjákni 2010.03.11. 15:12:06
Ez nem szoptatós?
Dariengo · http://dariengo.blog.hu 2010.03.11. 15:16:33
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.03.11. 15:17:44
AlexWolf 2010.03.11. 15:20:42
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.03.11. 15:24:51
Ez már tényleg kezd a követhetetlen kategóriába tartozni.
A szoptatóst Zsófinak hívták, ha jól emléxem.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lesből Támadó Szárítókötél 2010.03.11. 15:26:16
Mikor nő már fel ez az ország ahhoz, hogy elolvassa azokat a dokumentumokat, amelyek tartalmát magára nézve kötelezőnek ismeri el egy szerződés aláírásával? Mert ezen dokumentumokból sokegyéb mellett az is kiderülne, hogy panaszával hova, milyen érdemi hatósághoz lehet fordulni ügyfélpanasz kapcsán. (Nem, sem a Beol, sem a Homár nem ilyen.)
Pepin bácsi 2010.03.11. 15:26:26
akikaztmondjákni 2010.03.11. 15:35:42
NEM BIROM KÖVETNI!:D
VALAKI NÉZZEN UTÁNA,LEGYEN OLY KEDVES, H EZ MOST KONKRÉTAN MELYIK,MERT NEM FOGOK TUDNI ALUDNI:D
Zsófi,Kriszta,Kata,Klára mind egy név a naptárban:)
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.03.11. 15:36:04
VISSZAMENŐLEG IS!!!!
SŐTTTTTT!!!!!
ELŐREMENŐLEG IS!!!!!
Köszönettel:
Sün‼
AlexWolf 2010.03.11. 15:44:16
maholnap · http://koklerbroker.blog.hu/ 2010.03.11. 15:46:01
VilMarci 2010.03.11. 15:48:28
1. Ha a számla rossz, nem kifizetni, tértivevénnyel visszaküldeni, szerződés másolatot mellékelni, homárnak nem írogatni.
2. Ha beszedési megbízásos, akkor a megfelelő limitet beállítani, tcom nem tudja levonni, lehet sajnálkozni.
Ha csekkes, nem befizetni, a megfelelő összeget átutalni.
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.03.11. 15:56:10
Költőnő lett belőle?
Pepin bácsi 2010.03.11. 15:58:15
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kreakció 2010.03.11. 15:58:22
Vörös Szonja, a tetovált lány 2010.03.11. 15:58:55
XD (csak hogy legyen kepszlokk is)
akikaztmondjákni 2010.03.11. 15:59:30
Vagy skizos.
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.03.11. 16:00:18
Hasztamannyana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kreakció 2010.03.11. 16:01:49
kreakció 2010.03.11. 16:02:59
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.03.11. 16:04:31
Azt hittem, ő Honty Béla a bevállalós.hu-ról!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SÜN 2010.03.11. 16:05:01
K Ö V E T E L E M ! ! !
Pepin bácsi 2010.03.11. 16:05:09
Kellemes forradalmat !!!!!!!!
LOVASI ANDRÁSNAK GRATULÁLOK A KOSSUTH DÍJHOZ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dariengo · http://dariengo.blog.hu 2010.03.11. 16:21:51
vernarancs 2010.03.11. 16:22:48
Secnir 2010.03.11. 16:29:52
ügyvéd, fizetési felszólítás tértivevényes levélben (a különbözet visszafizetésére, banki alapkamat kétszeresével) 8 napon belül.
két hét múlva
ügyvéd, fizetési felszólítás tértivevényes levélben (a különbözet visszafizetésére, banki alapkamat kétszeresével) 8 napon belül.
két hét múlva
ügyvéd, bíróságra levél, fizetési meghagyás kérelme ingóságok lefoglalása és számlák befagyasztása mellett.
ez neked kb 6e forintodba kerül.
úgy a második lépés után a t-mobile fizet.
ha rutintalan, akkor a 3. után sietve jelennek meg nálad mindenféle szerződéssel és ígéretekkel, hogy vond vissza a fizetési meghagyást :-)
anyósomék csinálták meg egyszer egy céggel, amelyik nem fizetett nekik, a felszólításokat iktatták a kukába, majd egy szép hétfői reggelen a főnök rájött, hog nem tud tankolni, mert nincs miből, illetve az alkalmazottaknak nem tud fizut utalni, a cégbíróságtól pedig felhívta egy ismerőse, hogy mit kell csinálni, mert különben végrehajtó megy holnap.
egy óra múlva személyesen fáradt le anyósomékhoz, tekintélyes mennyiségű kp-val...
megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.03.11. 16:58:22
Katarina 2010.03.11. 17:16:12
Már megbocsáss, kedves Lesből Támadó Szárítókötél, de én egészen eddig úgy gondoltam, hogy a Homár egy fogyasztóvédelmi civil kezdeményezés, egy olyan blog, ahová mindenki leírhatja, ha valamilyen cég/szolgáltató/egyebek részéről jogtalan bánásmódban részesült. Mindenki: tehát Kriszta is. Vagy tévednék?
Diódejó · http://www.festekszer.hu 2010.03.11. 17:18:25
hakereselesnemtalalsz.blog.hu/ moviesforyou.blog.hu
Diódejó · http://www.festekszer.hu 2010.03.11. 17:20:25
Nem Voda Buda!!!
moviesforyou.blog.hu mindennapokmindene.blog.nlcafe.hu hakereselesnemtalalsz.blog.hu/
Agyalap 2010.03.11. 17:26:09
Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2010.03.11. 17:59:02
Abszorpciós diverzifikáció (törölt) 2010.03.11. 18:00:25
Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2010.03.11. 18:00:27
Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2010.03.11. 18:01:44
ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.03.11. 18:04:22
Egyéni szoc. probléma. Máskor meg megtehetne dolgokat, de baszik rá, azért mégsem képesek megmozdulni.
Amúgy ha nem hosszabbítható valami, akkor hogyan vihette egyáltalán fel?
"a panaszomat elbírálták és az összegeket úgy korrigálták, hogy nekem alacsonyabb havidíj fog kijönni. "
És mivel ezek után még mindig többet számláznak... ...be is kaphatják...
"Nem nagy összegekről van szó, de engem nem is ez dühít, hanem az elv, hogy azt képzelik, ők mindent megtehetnek, bármit letagadhatnak."
Dícséretes, hogy amúgy ennyire ráérsz, a franc menne emiatt bíróságra - de ettől függetlenül hajrá, remélem megfingatják őket!
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.03.11. 18:22:18
frew 2010.03.11. 18:44:25
MosoMasa 2010.03.11. 18:47:44
akos147 2010.03.11. 18:56:13
Lesből Támadó Szárítókötél 2010.03.11. 19:29:37
Csak akkor döntsük már el, mit szeretne a kedves levélíró:
a) hisztizni egy jót a nagy nyilvánosság előtt, ujjal mutogatni a szemétgeci cégre, esetleg besöpörni némi együttérző hátbaveregetést;
b) a panaszának érdemi és gyors elintézését.
Amit a levélíró csinált, az az a) pont, de az embereknek azt kellene végre megtanulniuk, hogy a picsogás helyett keressék meg a tényleges utat. Martin Luther King után szabadon: van egy álmom... egy álmom olyan levelekről, melyeket azért kell megküldeni a Homárnak (értsd: azért kell a nyilvánossághoz fordulni), mert az ügyfél problémáját - végigjárva a hivatalos utat - nem sikerült megoldani.
Ebben az esetben az ügyfél roppant látványosan nem tett meg mindent a saját érdekében. A követendő ügymenet az alábbi lett volna:
Első számla után levél a szolgáltatónak, aki az Eht. szerint 30 napon belül köteles válaszolni. Ha nincs válasz határidőn belül, akkor levél az NHH-nak.
Amennyiben van válasz, de a következő havi számla is rossz, akkor levél az NHH-nak.
A panaszban írt dátumok alapján a kronológia:
1. Októberben megkapja az első rossz számlát.
2. Panaszt tesz, melynél a 30 nap novemberben lejár
3. A decemberi számlából kiderül, hogy korrigálták-e a hibát, történt-e jóváírás.
4. Még ebben a hónapban beadhatta volna a NHH-nak a panaszát.
Ehelyett márciusban ott tartunk, hogy mindenféle inkompetens, érdemi segítséget nyújtani nem tudó szervezet megkapta a panaszt, kivéve az az egy nem, amelyik ténylegesen tudna tenni valamit.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.03.11. 20:16:30
Ez néha gyorsabban megy a 'omárral, mint a fogyvéddel.
Matiz Papa (törölt) 2010.03.11. 20:26:21
ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.03.11. 20:37:52
Secnir 2010.03.11. 22:43:56
anyósoméknak x cég (kft).
aztán mégiscsak.
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.03.11. 23:07:29
ez erdekelne
mit szolt hozza Bandi?
ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.03.11. 23:18:44
Lehet, hogy bandival tette a hosszabbítást, már ha bandinak nem volt elég hosszú.
Velem kellett volna próbálkoznia, nem csalódott volna :) :P 8)
megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.03.11. 23:24:38
"addig megyek el"
"2009 őszén kaptam egy levelet Budapestről Önöktől, amelyben ajánlatot tesznek részemre"
"Gyulán újra meghosszabbíttattam"
"nekem az ügyintéző nem hosszabbíthatta volna meg"
"egy családtagom felhívta számomra"
"Számomra ez volt az utolsó csepp…"
megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.03.11. 23:30:33
megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.03.11. 23:33:18
Bezmag 2010.03.11. 23:39:25
tök jogos...
Elárulom, nehezen tud a T-Home is minden erőssége és gyengesége ellenére kezdeni valamit olyan panaszos ügyféllel, aki gmail-ről ír, és nem ír bele azonosítót...
A tipikus szemüveges zeneművészek ilyenek, akik szeretik a plüssállatokat gyüjteni, az LP-ket, meg a törpenyulakat :-) :-) :-)
megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.03.11. 23:43:25
megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.03.11. 23:46:27
megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.03.11. 23:50:31
megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.03.11. 23:51:43
még jó, hogy nem a férje.
Megdobbent 2010.03.12. 02:32:43
felfordul a gyomrom 2010.03.12. 04:20:51
@Lesből Támadó Szárítókötél: olvass sok ilyet:D
felfordul a gyomrom 2010.03.12. 04:23:11
felfordul a gyomrom 2010.03.12. 04:24:15
ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.03.12. 07:52:31
ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.03.12. 07:56:16
Először, mikor kérdésem lett volna a T felé, gondoltam majd telefonszám alapján megtalálnak. Nem találtak. hazasétáltam egy számláért, azon az azonosító alapján már meglettem. (Akkor már látták a telefonszámom is.)
Fosos az adatbázisuk kissé.
AlexWolf 2010.03.12. 09:04:43
AlexWolf 2010.03.12. 09:06:31
mi fontosabbnak tartjuk az elözöeket."
(direkt hagytam hibásan az "előzőeket" szót)
AlexWolf 2010.03.12. 09:09:22
Trendi manapság a kapszlok meg a ! .
2010.03.12. 09:11:40
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.03.12. 09:24:56
keptündzsekk 2010.03.12. 09:27:28
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.03.12. 09:53:44
akikaztmondjákni 2010.03.12. 10:00:31
keptündzsekk 2010.03.12. 10:11:52
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.03.12. 10:24:13
"EDElényben, EDElényben huncutok a lányok
Szoknya alól, szoknya alól kilátszik a lábok"
... valamint nem adják meg a nevüket és a pozíciójukat a mosógépszerelőnek sem...
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.03.12. 10:26:28
"Próbálj meg" fejleszteni,
"Nem győzlek tanítani
Hogyan csináld!""
akikaztmondjákni 2010.03.12. 10:33:56
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.03.12. 11:57:35
napalm 2010.03.12. 13:59:06
eml 2010.03.12. 15:20:07
ArnoldBácsi 2010.03.12. 21:11:52
Attila80 2010.03.12. 22:18:03
A történet dióhéjban:
2008 év végén átírással nevemre került egy internet előfizetés. A szerződésben természetesen rögzítve lett a havi díj is.
Azonban már az első pillanattól fogva (eleinte úgy 800, később már több mint 1000) Ft-al túlszámláztak, minden hónapban. Eleinte havonta telefonon jeleztem a nemtetszésemet, leginkább azzal lettem lepattintva, hogy a szerződésben szereplő szám nem jó (!), és ez az ő adminisztrációs hibájuk, sajnálják, és így jártam.
Megírtam nekik levélben, megfelelő PTK és egyéb jogszabályi paragrafusok beidézésével, hogy jogtalanul járnak el. (pl: Saját hibájára senki nem hivatkozhat előnyszerzés céljából, illetve hogy a szerződéseket tartalmuk szerint kell végrehajtani)
Kaptam is 30 nap múlva válaszlevelet, hogy sajnálják, de így jártam, és részükről az ügyet lezártnak tekintik. Hivatkoztak többféle dologra is, de minimális jogismerettel mindegyik cáfolható volt. Ez volt egy éve. Igazából azóta nem izmoztam a dolgon, de a szerződés még mindig hatályban van, és a túlszámlázás azóta is megy.
Amúgy van tippem a viselkedésük okára. Az ÁSZF-ben jellemzően megadnak valami (jó magas) listaárat, és ez kerül be a szerződésbe is. Ehhez képest alacsonyabb (ők úgy mondják: kedvezményes) árat számláznak, de a szerződéses összeg erejéig bármikor emelhetnek. Ez tulajdonképpen egy bújtatott egyoldalú szerződésmódosítás. Namost nálam azt cseszték el, hogy a kedvezményes ár került bele a szerződésbe. Szerintem mondjuk ez lenne a normális, de Magyarországon nem divat a jogot rendeltetésszerűen használni.
Igazából kicsit tanácstalan vagyok, mert
1, a fogyasztóvédelem nem hinném h tesz bármit, amitől én visszakapom a túlszámlázott összeget
2, az NHH lenne még illetékes, de ld. 1. pont
3, GVH esetében is találtam illetékességet, de ld. 1. pont. Mindhárom csapat legfeljebb lebünteti a UPC-t.
4, fizetési felszólítás, majd fizetési meghagyás a túlszámlázott összegre. Valszeg vitatnák és így peresítés lenne, viszont ott valószínűleg buknék. Az összeg amivel eddig tartoznak, szerintem kevesebb mint 20.000 Ft, a perköltség több lenne.
5, békéltető testület? nem ismerem az eljárásrendjüket és a hatáskörüket.
Valakinek van javaslata? (Azon túl hogy bontsak szerződést. A szerződéssel ugyanis nincs baj, csak be kellene tartatni).
tekko 2010.03.13. 08:52:05
Amennyiben tényleg tudod bizonyítani, hogy az ügyfélszolgálatos félretájékoztatott, akkor jóvá fogják írni (a telefonos beszélgetéseket rögzítik, vissza lehet hallgatni).
Bónuszkérdés, hogy gyorsabb lett-e a posztoló nete vagy azt se tudja mi fán terem a 2Mbps/5Mbps különbség.
renugard 2010.03.13. 09:38:54
DW73 2010.03.19. 13:41:37
Clearman 2010.04.10. 10:54:55
4. éve ígérgeti a T-Com, illetve T-Home, hogy elérhetőek lesznek nálam a szolgáltatásaik. A szomszédaimnak, akikkel gyakorlatileg egy négylakásos társasházban élek, persze van a kezdetektől telefonvonaluk, sőt IPTV-jük is.