Kriszta harmadik évre bevállalt hűségét pofátlansággal jutalmazta a T-Home, amikor az ígért változatlan havidíj helyett az új előfizetőknek járó összeget számlázta ki neki újra és újra. Kriszta még a fogyasztóvédőket is riasztotta, egyelőre nem túl sok sikerrel.
Tisztelt T-Home!
A többszöri sikertelen ügyintézés kényszerített rá arra, hogy ezt a levelet megírjam önöknek. Úgy gondolom, hogy már így is túl sokat foglalkoztam ezzel, de mivel igazamnak még mindig nem sikerült érvényt szereznem, így elhatároztam, hogy addig megyek el, amíg csak szükséges.
Mivel önök a problémámra eddig nem reagáltak érdemben, ezért előbb összefoglalom a tényállást.
2007 októberében Kábelnet Happy internet csomagra kötöttem szerződést egy éves hűségnyilatkozattal, amit 2008 októberében még egy évre meghosszabbíttattam. 2009 őszén kaptam egy levelet Budapestről Önöktől, amelyben ajánlatot tesznek részemre, hogy egy újabb évnyi hűségidő esetén továbbra is változatlan feltételekkel biztosítják a szolgáltatást. Ekkor Gyulán újra meghosszabbíttattam a szerződést (az ajánlólevél és a szerződés természetesen a birtokomban van az Önök ügyintézője által aláírva).
2009 októbere óta a korábbiaknál lényegesen magasabb összegű számlákat kaptam. A telefonos ügyfélszolgálaton keresztül kiderítettem, hogy nekem az új ügyfelekével megegyező összeget számláznak október óta. Ekkor közölték, hogy nekem az ügyintéző nem hosszabbíthatta volna meg a szerződést, ezért számláztak nekem magasabb összeget. Mivel akkor is úgy gondoltam, hogy ez nem az én hibám, ezért panaszt tettem, mivel én csakis az alacsonyabb összeg miatt írtam alá a szerződést. Ezután kaptam egy levelet (jóval 30 napon túl), hogy a panaszomat elbírálták és az összegeket úgy korrigálták, hogy nekem alacsonyabb havidíj fog kijönni. Ezt több T-Home-os ügyintézőnek (Békéscsaba, Mezőtúr) telefonon is megerősítették a jelenlétemben.
Ezek után a legutolsó számlalevelen megint az emelt összegű havidíj szerepelt. Erre amikor egy családtagom felhívta számomra az ügyfélszolgálatot, ott képesek voltak azt mondani, hogy nem értik a sorozatos problémázásainkat, hiszen az ügyemet január 28-án már lezárták és ekkor megállapították részemre az alacsonyabb összeget.
Számomra ez volt az utolsó csepp…
Amikor jelen levelemet postára adom, ezzel egyidejűleg küldök egy-egy e-mailt a beol.hu-ra (a Békés Megyei Hírlap online változata), az index.hu-nak, valamint a homar.hu címre. Úgy látom ugyanis, hogy ezen az oldalon már amúgy is ismert név a T-Home, de ezek szerint még nem eléggé…
KÖVETELEM, HOGY A SZÁMLALEVELEIMBEN EZEK UTÁN AZ ALACSONYABB ÖSSZEG SZEREPELJEN (VISSZAMENŐLEG IS), VAGY BONTSÁK FEL A SZERZŐDÉST.
VÉLEMÉNYEM SZERINT A T-HOME-NAK AZON ÁLLÁSPONTJA, MISZERINT HA EZ CÉGÜKNEK ELŐNYÖS, AKKOR ÉRVÉNYES A SZERZŐDÉS, EGYÉBKÉNT PEDIG NEM, TELJESSÉGGEL JOGSZERŰTLEN ÉS ETIKÁTLAN.
HA KÉRÉSEM TOVÁBBRA SEM TELJESÜL, AZ ÜGYET MIELŐBB BÍRÓSÁG ELÉ VISZEM.
Tisztelettel:
… 2010 március 9.
Eddig a levél.
Már jártam egyszer egyébként a békéscsabai fogyasztóvédőknél és kb. 5-ször telefonáltunk az ügyfélszolgálatra, ahol csak annyiban kaptunk azonos válaszokat, hogy „igen, a panaszunkat rögzítették”, ettől eltekintve minden másban mellébeszéltek.
Nem nagy összegekről van szó, de engem nem is ez dühít, hanem az elv, hogy azt képzelik, ők mindent megtehetnek, bármit letagadhatnak.
Köszönettel: Kriszta
Az utolsó 100 komment: