Valentin vélhetően megtanulta, hogy piszlicsáré hiba miatt többet nem fogja szervizben hagyni a telefonját. A tavaly februárban vásárolt Nokia N85 szinte azonnal meghibásodott, a főpanel cseréje után pedig a rádió romlott el benne. Na, ezt már nem kellett volna "javíttatni", ugyanis a következő helyen addig pihent a telefon, amíg az ezt követő helyen megállapíthatták, hogy "beázott", és bukó a garancia.
Februárban vásároltam egy Nokia N85 típusú készüléket 2 év gyári garanciával, amely rögtön az átvétel utáni napokban hibásnak bizonyult, így elvittem a legközelebbi szervizbe (oda-vissza 140 km) ahol azt tapasztalták, hogy a készülék rendben működik és egy ismerősöm által visszakerült hozzám. A készülék használata közben azonban én még mindig észleltem a hibát - nevezetesen, hogy rendszertelenül újraindul komolyabb igénybevétel esetén- ezért újra elvittem a szervizbe (140km), ahol elismerték, hogy tévedtek, és elküldték a központi szervizbe javításra. A telefont 2 héttel később kaptam vissza főpanel cserével (ez egy laikusnak is komoly problémát sejtet) és újabb 140km-t a szervizig.
A visszakapott készülék rendben működött egyetlen apróságot kivéve: nem működött az FM transmitter, sem időm, sem energiám nem volt, hogy ezért újra elvigyem szervizbe, kérdésemre az ügyfélszolgálaton azt mondták, hogy bármelyik t-mobile szaküzletbe bevíve is kötelesek azt a szerviznek továbbítani. Bevittem a nagykanizsai üzletükbe, ahol a telefont átvették, majd kb. 2 hét elteltével érdeklődésemre jelezték a Nokia ügyfélszolgálaton, hogy a telefon nem érkezett meg hozzájuk, ezért elmentem az említett telefontársaság üzletébe, ahol nem kis felháborodásomra elmondták, hogy a telefon 2 hétig állt a polcon, így elhoztam a T-mobile-tól.Legközelebb Nokia szerviz közelében csak pesti utam során kerültem ahol a telefont annak rendje-módja szerint le is adtam. Egy héttel később jelezték, hogy a telefonban oxidáció jelei mutatkoznak, nem áll módjukban megcsinálni, illetve a garancia is elveszik, azonban lehet kérni 2. szakvéleményt az ügyben, amit én ki is használtam, bár nyilvánvaló volt mi lesz az eredménye, illetve kértem árajánlatot, hogy garancián kívül mennyiért csinálnák meg: újabb egy hét elteltével azt a választ kaptam, hogy hozzávetőleg 18e Ft +ÁFA, de ekkor fenn áll annak a veszélye, hogy a csere alatt megsérül a főpanel, aminek cseréje 78e Ft+ÁFA, illetve garanciát így is-úgyis elbukom.
Összességében: Vettem egy nagy értékű telefont (újonnan 120e Ft) amibe aztán további pénzt és időt fektetve hordoztam szervizbe, majd miután hibásan kaptam vissza készüléket újra időt és pénzt belefektetve eredményül egy hibás készüléket, elvesztett garanciát kaptam, ráadásul fizettem egy oyaln termékért ami ideje nagy részében vagy szervizben, vagy úton a szerviz felé volt. Kérdem én mit tehet az elkeseredett vásárló ilyen esetben, hiszen nem áll módomban bizonyítani, hogy a telefont nem nálam érte vízkár (a szerviz szerint az oxidációs nyomok erre utalnak)? Illetve egyetlen bizonyítékként azt tudnám felmutatni, hogy az fm transmitteres problémával viszonylag korán kapcsolatba léptem az ügyfélszolgálattal, amennyiben a beszélgetés rögzítésre került.
Ezt a levelet juttattam el többször még tavaly a fogyasztóvédelemnek, ahol aztán nem is reagáltak rá. Innen szeretném megköszönni az ő lelkiismeretes munkájukat és segítőkészségüket. Egyébként a nevezett telefont azóta el is lopták.
Dr Gregory House 2010.03.17. 10:58:04
Dr Gregory House 2010.03.17. 11:00:43
Dervenkál Egon 2010.03.17. 11:02:22
Tökös Veréb 2010.03.17. 11:04:22
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.03.17. 11:05:04
meg az FM transmitter sem mukodott benne
hogy szentsegelhet
az en telefonom 50 dollar volt es mindenkit fel tudok hivni
igaz a Debrecen BL meccseit nem latom
mer amugy sincs
es nem is erdekel
nagy a jolet otthon
Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2010.03.17. 11:09:13
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.03.17. 11:10:27
Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2010.03.17. 11:11:41
dr. Aullah 2010.03.17. 11:11:45
Igazi profi magyar szakemberek :P
Az megvolt, hogy dobozban kellett volna tárolni? Vagy dobozostúl leadni? Akkor biztos megcsinálták volna gyorsabban.
Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2010.03.17. 11:13:38
elwood 2010.03.17. 11:13:59
Tomasz_a_gozmozdony 2010.03.17. 11:17:11
anarch 2010.03.17. 11:17:27
elwood 2010.03.17. 11:17:44
Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2010.03.17. 11:18:47
állandóan azt olvasni itt a homáron hogy a nokiák hamar bedglenek, és utána még a javítás is macerás, mer szívózik a szerviz, vagy a bolt.
ha jól rémlik erről nemtudommilyen Gábaor a PegaConsult vezérigazgatója is tudna mesélni bővebben.
Nanemá 2010.03.17. 11:19:18
1.: Olyan telefont veszünk, amelyiknek tisztességes a szervize. Személyes, és Homáros tapasztalataim szerint a Nokia nem ilyen. A Samsung telefonok szervize a tapasztalataim szerint korrekt(de majd biztos lesz, aki megcáfol.)
2.: Olyan telefont veszünk, amit megbízhatóan lehet használni arra, amire való-telefonálásra. Ezek fő ismérve, hogy ritkán kerülnek 10e. Ft-nál többe. TV-t TV-n kell nézni, zenét MP3(4) lejátszón kell hallgatni, normális fényképet pedig csak fényképezőgéppel lehet csinálni. Aki meg számítógépet akar a zsebében hordani, vegyen PDA-t.
3.: Ha még a lóverseny fogadásnál is gyorsabban szeretnél sok pénzt garantáltan elbukni, akkor vegyél okostelefont.
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.03.17. 11:20:21
Én időt és pénzt belefektetve azt tudnám javasolni, hogy:
1. Vegyél egy zsebrádiót. (kb 1000 Ft)
2. Vedd fel a kapcsolatot Bánki Péterrel.
fokaorr 2010.03.17. 11:21:15
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.03.17. 11:21:38
A tolvajnak vajon jár a garancia? Lehet, hogy rámenősebb, és érvényesíti.
Aztán ha kész, visszalopja.
elwood 2010.03.17. 11:22:44
Fércelt 2010.03.17. 11:22:47
elwood 2010.03.17. 11:24:08
2010.03.17. 11:24:48
Érdekes módon az emberek mennyire rugalmatlanok... még mindig azt hiszik ma is jó telefon a nokia, mint 10 éve volt.
Amúgy mi a neve, beosztása ?
Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2010.03.17. 11:26:08
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.03.17. 11:26:46
Ennek az lehet az oka, h a szerviznek ellopták a tetejét.
Vagy esténként öntözőrendszert üzemeltetnek ott.
Nanemá 2010.03.17. 11:28:29
1.: Ritkán van szükségem egyszerre minden funkcióra
2.: Külön-külön mindegyik magasabb szinvonalon végzi a dolgát, mintha mindezt egyetlen készülékbe integrálják (ez különösen a fényképezésre igaz.)
3: Ha bedöglik az MP3 lejátszó, akkor azt kidobom, és veszek másikat. De nem kell ezért mindjárt vennem másik TV-t, telefont, fényképezőt, stb. Vagyis minél bonyolultabb az okostelelfonod, minnél több funkciót zsúfoltak bele, annál nagyobb a valószínüsége, hogy hamar bedöglik, és ekkor egyszerre buksz nagyon sok pénzt.
vaczakka 2010.03.17. 11:28:41
elwood 2010.03.17. 11:33:46
igen rosszabbak mint a célhardwerek. úgyhogy hordjál négy zsebben négy cuccot és oktasd ki azt aki egyben szeretné egy kis komprosszummal.
ma-ez-van 2010.03.17. 11:36:17
MosoMasa 2010.03.17. 11:36:53
Politikai Kattintóbalett · http://kapja.be/ 2010.03.17. 11:39:18
SiKom 2010.03.17. 11:40:41
Nanemá 2010.03.17. 11:43:34
- ennél a telefonnál ez így természetes
- Nem rendeltetés szerűen használom, ugyanis ahelyett, hogy egész nap a kredenc tetején tartanám, renitens módon a zsebemben hordozom, amitől hamarabb lemerül.
Ezek után visszaadták úgy aszevizből, hogy jobb ugyan semmivel se lett, viszont most legalább jól összekoszolták a kijelző belső oldalát.
Van_mikrohullámú_sütőtök? 2010.03.17. 11:45:39
Vagy csak nem a konkurenciától tetszik lenni, lejáratásiból ?
Amúgy nekem régi Nokiám van, nem tudom, h mi az a szerviz, még szoftverfrissítés sem kellett neki. A memóriakártyát meg beraktam én.
KolomparVinetu 2010.03.17. 11:47:26
Van_mikrohullámú_sütőtök? 2010.03.17. 11:49:04
lassan már az lesz, mint a kocsinál, hogy csak előttem engedem a javítást. Az a szerviz ahol meg nem engedik meg, vagy nem azonnal fognak hozzá a javításhoz megy a levesbe.
Persze telefonnál jó esetben van 1-2 országos központ, nem igen lehet a konkurens szervizbe vinni... Sokszor jobban jár az ember egy buherátorral. Olyasmi ez mint a szakszervíz vs. sufnitunig
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.03.17. 11:49:23
Itt az erdőben biztosan beázna.
Nanemá 2010.03.17. 11:49:56
salapapa · http://salapapa.hu 2010.03.17. 11:50:44
megéri a gari! :D
Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2010.03.17. 11:53:11
akikaztmondjákni 2010.03.17. 11:53:40
( 140 km )
De hol vannak a felkiáltójelek???
voriszmore 2010.03.17. 11:55:59
Én már csak tudom, én is szerelek össze belőlük párat... :)
Nem a minőségre mennek hanem hogy minél többet csináljál....
akikaztmondjákni 2010.03.17. 11:56:01
Pepin bácsi 2010.03.17. 11:57:03
És mi a neve pozíciója ?
Jelezném a Tisztelt Társaságnak, hogy holnap EDE nap lesz!!!!!!!!!!!!!!!!
Ez FONTOS!!!!!!!!!!!!!!!!
Vjaro 2010.03.17. 11:57:49
Később egy mobilszerelő sráctól azt hallottam, hogy korábbi munkahelyén, ahol Nokia garis dolgokkal foglalkoztak ők maguk locsolták meg a 9210 alaplapjait, majd néhány nap múlva készítettek róla fotót, és húzták át a garanciát. Az indok egyszerű volt, egyébként is gyári hibás volt szinte mindegyik, ezért túl sok lett volna a csere, a Nokia pedig mindössze 100 eladott darabhoz 2 cserelehetőséget biztosított.
Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2010.03.17. 11:59:33
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.03.17. 12:00:06
obivan77 2010.03.17. 12:01:33
Secnir 2010.03.17. 12:05:04
amikor nekem egyszer (egyszer!) volt szervizben a telefonom (Ericsson R520), akkor átvételkor ráírattam a szervizessel, hogy a vízellenőrző matrica negatív. Húzta a száját, de ráírta. Inkább ő húzza, mint én húzzam szét neki...
europeer12 2010.03.17. 12:13:22
Annyira örülnék egy olyan szabályzásnak, ha EU-s szinten lehetne szolgáltatót választani, szerintem mindenki menekülne a magyarországi leányvállalatoktól, mint utazó a pestises városból.
esef 2010.03.17. 12:15:15
Nem lehet, hogy a régi, megbízhatóságra, strapabíróságra épített Nokia imázs már a múlté?
europeer12 2010.03.17. 12:18:29
samcro 2010.03.17. 12:27:42
Most a 3110-emet le kéne cserélni, mert új előfizetést kötöök. 6303-at néztem ki, lehet, hogy nem kéne? De Samsungot nem veszek maradjanak csak a TV gyártásnál, a SE-t utálom, LG dettó, Motorolától a hideg ráz ki, szóval még mindig a Nokia marad.
AlexWolf 2010.03.17. 12:39:12
Aztán megláttam, hogy nem stimmelnek az időindexek.
Amúgy egy tavalyi történet miatt, pláne amiben egy azóta ellopott mobil szerepel, minek írni?
labi 2010.03.17. 12:42:36
Ha meg felvágni akarok akkor ott van a HTC Universal, ami bár kissé már megkopott, de jól bírja. :)
labi 2010.03.17. 12:45:42
labi 2010.03.17. 12:47:34
Hol van az a "vízellenőrző matrica"?
mortalwombat 2010.03.17. 12:48:50
Nem is vittem vissza gariba.
2010.03.17. 12:51:23
Egy 120 ezres telefon azt hirdeti magáról, hogy milyen gazdag a tulajdonosa, hogy ennyi pénzt kidobhat az ablakon. Ez a történet már régen nem az ár/érték arányról szól, hanem presztízs fogyasztás. Olyan mint az iPhone, ami telefonnak szar, csak játékokat futtatni jó meg menőzni vele.
De ha te a multicégek média agymosásának akarsz adózni, akkor nem vagy jobb az általad lenézett mónikasósoknál.
Alikam 2010.03.17. 12:57:28
Samsung egy szabványtalan fos.
SE nem rossz,
Motorola, hát egy rakat szar.
Ennyi.
De még a legjobb családban is előfordul az ilyen meghibásodás.
"Bevittem a nagykanizsai üzletükbe, ahol a telefont átvették"
Itt követted el a hibát. Egy 120.000 forintos telefont nem baszunk be az első utunkba kerülő T-ponthoz.
Komolyan, ha volt ennyi pénzed - nem baszogatásból, vagy irigységből írom - akkor legyen már még plusz 10.000 a benzinre is, hogy személyesen átvételi elismervénnyel, állapotfelmérési jegyzőkönyvvel tudd beadni egy hivatalos szervizbe.
PuruttyaIrto (törölt) 2010.03.17. 12:59:37
HTC, Apple, Android. Ezek most a jó cuccok.
Nokia N86-om nekem is volt. De eladtam bukóban is, miután láttam, hogy mit is tud valójában.
Alikam 2010.03.17. 13:01:33
Sok előnye van egy okostelefonnak. Pl. esetenként GPS, dolgoztam olyan cégnél, ahol kellett az okostelefon mert lehetett szabadon user profilt csinálni rá aztán a mailbox-tól kezdve minden szart meg lehetett rajta nézni.
Persze aki csak telefonálni akar, annak jó egy 5000 forintos készülék is.
De ha választanom kell egy PDA és egy okosteló között akkor inkább az okostelót nyomassák mert a több in one...
Alikam 2010.03.17. 13:02:52
Te is mekkora értetlen vagy már...
havajj 2010.03.17. 13:03:13
2010.03.17. 13:04:04
Korrekt, tárgyailagos, tesztekre és technikai specifikációkra, igényfelmérésre alapuló választás ez.
Te tulajdonképpen barátnőt választasz vagy egy használati tárgyat ? Ennyi érzelmet emberi kapcsolatokba kell tenni nem tárgyakba.
uff én beszéltem
akikaztmondjákni 2010.03.17. 13:04:07
@Pepin bácsi: Nahát!1 perc különbséggel ugyanaz:D
Már küldtem neki a képeslapot!
Aláirásnak:A Homározók.
mortalwombat 2010.03.17. 13:06:47
Ha beszarik rajta valamelyik funkció, se telefonálni, se zenélni nem fogsz tudni, míg szervizben van, ráadásul el is tévedsz, és még a fészbúkot sem tudod este megnézni.
Jó, hogy minden egy kütyüben van.
Alikam 2010.03.17. 13:11:23
Ha sikerült majd lesz egy 1cmx1cm-es kártya, amit ha benyomsz a mobilba, akkor van GPS-ed, antennástul, szoftverestül stb. stb.
elwood 2010.03.17. 13:11:30
Na, te hátizsákkal jársz, van aki meg szereti ezt mind egy eszközben a zsebében. A nokia tube 70k, az 5230 40k.
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.03.17. 13:11:37
Jövőre állítólag minden HMCS-nek olyanja lesz!
klasztika 2010.03.17. 13:21:16
Eric_Cartman 2010.03.17. 13:21:18
juhaszvik 2010.03.17. 13:21:18
én sajnálom azokat az embereket, akik izgulhatnak a drága telefonjaik miatt. ha veszek valamit 120 ezer forintért, és bízom benne, hogy kitart mondjuk 3 évig, akkor az havi 3300 ft.
olyan minőségű fényképezőgépet, ami azt tudja, amit az "okosok" 10.000 ft
PDA 50.000 ft
mp3 lejátszó 10.000 ft
összesen eddig 70.000 ft
szóval vett 50.000 (120.000-70.000)-ért egy olyan telefont, mint az én 10.000 forintos telefonom. váó, de legalább kompakt (és emiatt hamarabb elromlik)
samcro 2010.03.17. 13:25:28
Nem kérek belőlük, maradok a saját és ismerősök tapasztalatainál, ezek alapján nekem alsó-középkategóriában (vagy felső-alsókategória? :) ), na mindegy, szóval abban az árfekvésben, amit telefonra vagyok hajlandó áldozni a Nokia jött be. Ebben a kategóriában a többi gyártó nyitós, húzós verziókat árul jobbára, azt utálom. Jöhet nekem bármilyen független teszt, hogy a szétcsúsztatós design-nal meg lehet menteni a világot, nekem akkor sem kéne. Érzelem? Ja, sok tárgyat választok így. Ez van. :)
akikaztmondjákni 2010.03.17. 13:28:46
Secnir 2010.03.17. 13:29:11
elvileg az akksi alatt egy kb 5mm*5mm-es fehér matrica. nedvessé gesetén narancssárga lesz, vagy foltos. egy sima indikátorcsk az egész, semmi komoly. esetenként a nyákon van.
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.03.17. 13:35:37
Errefelé HMCS.
M = menő
Victoorius · http://www.konzolcenter.hu 2010.03.17. 13:39:08
moli 2010.03.17. 13:39:31
!!! DIVERZIFIKACIO !!!
2010.03.17. 13:41:15
PR32 (törölt) 2010.03.17. 13:43:22
pizsama 2010.03.17. 13:48:20
Sose vennék olyan telefont, amit féltenem kéne a túlságosan nagy értéke miatt.
yz 2010.03.17. 13:48:58
szárogattam két hétig, most újra működik
kihez fordulhatnék ezzel?
Alex3000 2010.03.17. 13:49:02
2010.03.17. 13:50:32
moli 2010.03.17. 13:55:46
!!! DIVERGENCIA !!!
FlyInMyEye 2010.03.17. 13:59:26
Részvétem a poszternek egyébként,én is biztos ideges lettem volna a végére.Más kérdés, hogy ha már ellopták, eléggé értelmetlen posztolni a történetet. Remélem olyan sok mindent nem vársz már ettől.
Páneurópai Harci Kos 2010.03.17. 14:00:01
:)
samcro 2010.03.17. 14:00:23
Páneurópai Harci Kos 2010.03.17. 14:02:01
FlyInMyEye 2010.03.17. 14:03:08
diszgráfia diszgfráfia diszgfráfiafhdjk
Páneurópai Harci Kos 2010.03.17. 14:03:27
androidmagyarorszag.com/
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.03.17. 14:05:44
Én Bánki Pétert tudnám javasolni.
PR32 (törölt) 2010.03.17. 14:05:46
HTC=gyártó
Apple=gyártó
Android=operációs rendszer.
sztem @FlyInMyEye: erre célozott (má' bocsánat, hogy beleszólok)
lal 2010.03.17. 14:07:07
FlyInMyEye 2010.03.17. 14:08:15
PR32 (törölt) 2010.03.17. 14:14:25
Én sem hülyézem le, aki 12 e Ft-ért vesz Aldi őstermelő össztelós kerékpárt...
elwood 2010.03.17. 14:18:14
Dr Kangörény 2010.03.17. 14:20:20
Motorola V3 megfürdött a kádban bekapcsolt állapotban, 2 napig száradt a radiátoron, utána még 1 évig hibátlanul működött.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.03.17. 14:22:35
Vagy lusta szervizt.
Vagy nem csináltak vele semmit.
"hogy a csere alatt megsérül a főpanel,"
Minek a cseréje alatt? Itt van egy kis hiátus a szövegben...
"amennyiben a beszélgetés rögzítésre került."
Hát az amikor bizonyítéknak kéne, gyakran "elveszik..."
"juttattam el többször még tavaly a fogyasztóvédelemnek, ahol aztán nem is reagáltak rá. "
Köszönjük áldozatos munkájukat.
Mondjuk én nem vagyok oda hogy mindig a legújabb csodafonom legyen, de meg tudom érteni a postolót, ileltve a sünt is küldeném a szervizeknek, mert ha szar a telefon, akkor be kéne vállalni azt a cserét, na!
Meg gondolom a MobilAsk-hoz került az is, na ott lehet keresztet vetni :S
ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.03.17. 14:23:40
Roy 2010.03.17. 14:27:22
Tipikusbalek 2010.03.17. 14:29:04
Egy jótanács mindenkinek:
Ha egy kis esély van rá hogy a Nokia telónk beázhatott, nem érdemes a Nokia szervizben bepróbálkozni, úgyis észreveszik, fölösleges. El kell vinni előtte magán szervizbe meg kell mondani a frankót, hogy mossák le kontakt tisztítóval a panelről a kiült fémoxidokat, fémsókat. Vagy ultrahangos alkoholos mosóban mossák át és szárítsák meg. Ha ez megvan szinte tuti, hogy semmit nem fognak észrevenni a beázásból a Nokia szervizben. És főpanelt cserélnek vagy egyebek. Persze ez a kicsit drágább készülékek esetében(középkategóriától) igaz. Mert egy kis költsége az "előszerviznek" is van. De megéri. A szervizben kb 5 perc jut a konkrét javításra a sok adminisztráció miatt. A szerviz mindig a durva felmaródásokat, nagy fehéres finom porszerű oxidációs nyomokat veszi észre. A kicsiket szinte soha. Tehát az is megállapítható, hogy amit a szervizben beázásnak mondanak az tényleg durva beázás következménye, és aki már látott ilyet tudja, hogy tényleg nem lehet összetéveszteni. Másik meg a szervizben történt beáztatásos városi legendáról annyit, hogy nincs ideje a szervizeseknek napokig a "saját beáztatott" készülékeiket a polcukon szárítgatni (szakszervizben). Fémsók pedig nem azonnal ülnek ki a panelra hanem száradás után, közben. Amíg nedves a panel addig nem lehet észrevenni. Tehát fotó is csak úgy készülhet beázott készülékről, hogy szervizbe kerülés előtt napokkal már megtörtént a beázás.
uff
Káposztakukac 2010.03.17. 14:29:18
vernarancs 2010.03.17. 14:39:05
A legjobb telefonmarka: ceges :)
mmonitor 2010.03.17. 14:39:11
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.03.17. 14:42:42
csillafuck (törölt) · http://csillafuck.blog.hu/ 2010.03.17. 14:44:58
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.03.17. 14:49:10
Vagy úgy, ha minden típusról van egy-egy (gyári?) beázós képük, amire rábűvészkedhetik a vonatkozó gyári számot...
Doubledeceker 2010.03.17. 14:49:15
DE ennek ellenére egyszer elcsábultam, vettem egy szép de különben gagyi Samsung5230-as telefont.
Földhözvágtam napjában 5x ahogy megszoktam a régi tégla Nokiámnál, hát nem feladta egy hét útán.
Ja igen a Samsung szervizben jó fejek megcsinálták gariban, de többé nekem nem kell sem okos sem szép de buta fon, csak olyan amivel lehet telefonálni...
2010.03.17. 14:49:39
staropramen 2010.03.17. 14:52:05
Ez a nokia ügy eltörpül annak a két indiánnak a problémájához képest akik füstjeleket küldözgettek egymásnak, de eleredt az eső és a szerviz nem rak új tüzet, mert a régi tüzük-bár garis volt -vizet kapott.
Uff!
8kelvin8 2010.03.17. 14:52:19
Szerezd meg az ingyenes 50$-s kezdőtőkét, és kamatoztasd tudásod!
Látogass el most:
freepoker.try.hu
Útmutató:
pokercash.blog.com/
2010.03.17. 14:52:54
Hüje magyargyalázó.
elwood 2010.03.17. 14:53:06
nyuszichat 2010.03.17. 14:53:48
sexhell.hu
anotherlife2time.qwqw.hu
Jorde 2010.03.17. 14:55:22
Javaslok 1 másik megközelitési pontot, nem a GSM szerviz oldaláról, hanem amit a Fogyasztóvédelmi törvény előir és megkövetel.
Hibás telefon javitása 15 napon belül, ha nincs cserekészülék, 30 napon belül, ha van cserekészülék.
Utána a vevő maga eldöntheti, a 16. ill 31. napon a pénzt kéri e vissza.
Mindenki, minden oldalról próbálja ezt félremagyarázni, de ez keresztülvihető, ez igy van.
Ill 1 köztes eset, a pénz nem követelhető vissza, ha a szolgáltató, szerviz, atvevő stb egy azonos készüléket kinál fel, mégpedig ujat.
De ha már gsm szerviz kell, akkor valóban ultrahangos mosás. És 1 pontositás, az oxid lerakódásához idő kell, mesterségesen előidézni nehéz (de nem lehetetlen)
Ami még nem igazán publikus, az arcról kerül 90%ban a nedvesség a telefonba telefonálás közben a billentyűzeten, réseken keresztül.
Kell egy Ericsson R250Pro-t venni, 10 éves, de azzal fürödhetsz is (mellesleg önvédelmi eszköz)
akikaztmondjákni 2010.03.17. 14:56:58
Tiltsák már ki vagy valami!
Feiertag Erik · http://fastfoodcentral.blog.hu 2010.03.17. 15:00:11
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.03.17. 15:00:14
Most!
Vagy szoptassa meg őket valaki diszkréten!
staropramen 2010.03.17. 15:00:18
Mi a bánat van itt ,újabban mindenkit beengednek?
zolika78 2010.03.17. 15:03:44
A pofátlanabbak (mint a Nokia) ténylegesen el is áztatják.
Hiba Nokiát venni. Én már évek óta nem teszem.
samcro 2010.03.17. 15:04:22
most így hirtelen nem akarok utánakeresni, de nem úgy van, hogy a szerviznek "törekednie kell" a 15 vagy 30 napon belüli javításra, de nem kötelező. És 30 nap után nincs automatikus pénzvisszaadás.
akikaztmondjákni 2010.03.17. 15:06:39
mmonitor 2010.03.17. 15:09:22
samcro 2010.03.17. 15:09:50
@Jorde: www.fogyasztovedelem.com/forums/index.php?showtopic=736&st=0&p=6420entry6420
APImásik 2010.03.17. 15:11:45
120000... huss...
C.G. BigFoot 2010.03.17. 15:13:56
PR32 (törölt) 2010.03.17. 15:15:18
eszkep 2010.03.17. 15:19:56
eszkep 2010.03.17. 15:22:28
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.03.17. 15:24:21
vernarancs 2010.03.17. 15:27:24
KirályFika 2010.03.17. 15:28:40
AlexWolf 2010.03.17. 15:29:34
Division 2010.03.17. 15:30:05
További magyar hang 2010.03.17. 15:32:57
8 hónap használat után előjött a Samsung Omnián egy típushiba. Elvittem a boltba, ahol vásároltam, ők elküldték a szervizbe, majd két hét után visszaküldték, hogy a gyártó visszavonta a garanciát, mert a főpanelen oxidáció jelei mutatkoznak, ami nem rendeltetésszerű használatból ered.
Természetesen a dobozból történő kicsomagolás és a boltba való visszavitel közti időben nem érte víz, sem pára, drága volt, vigyáztam rá.
Ennyi, a vevőnek el lett adva drágán, amikor hibás, akkor a garancia vissza van vonva, mission completed. Megoldás nincs.
Nyilvánvalóan le sem sz@rják, hogy többé nem vásárolok Samsung terméket, van épp elég balek, aki meg igen.
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.03.17. 15:34:02
Nem biztos.
A héten még kismamás postot sem láttam.
Pedig biztos megszoptatta valaki az ügyürü-bügyürü éjdi-béjbijét.
2010.03.17. 15:34:17
@mmonitor: Jól van, nyugi már. Ezen a blogon ez a divat, fikázni a posztolót.
Ebből nem kell teremtésmítoszt, se nemzetkarakterológiát ácsolni... 15-20 ember ökörködik itt és kész. Ha korrektségre vágysz keresd fel a korekkt.blog.hu-t :)
Egyébként ezért tart itt az ország...
Tipikusbalek 2010.03.17. 15:35:11
El is hiszem, akkor van a legtöbb beázás. Ugyanis a legnagyobb kánikulában járunk a legtöbbet "vizes" strandra, meg akkor izzadjuk a legtöbb sós verítéket. Meg akkor megyünk be a melegből a hideg légkondicionált helyre és akkor csapódik ki a legtöbb pára. Kinél mi....
A legtöbb beázást nem szándékosan a tulaj okozza. Ami nem azt jelenti hogy nem a tulaj okozza. Csak azt hogy nem szándékosan. Esős időben mindenki védi a telefonját, de nyáron pont a kánikula miatt szinte senki. Ezért sokan elővigyázatlanok.
Lehet ilyen esetben a szervizt szidni, de fölösleges, fentebb írtam h. miért.
indapass90210 2010.03.17. 15:37:11
Nanemá 2010.03.17. 15:37:47
2010.03.17. 15:38:54
Olyan mintha vennél egy autót, de csak egyenes úton használhatod, mert ha eltekered a kormányt akkor megszűnik a garancia.
Érzed a blődséget ugye ?
Nanemá 2010.03.17. 15:42:47
nyunyógomez · http://indafoto.hu/arecibo 2010.03.17. 15:43:42
Hümüzhümümüz 2010.03.17. 15:46:18
De tényleg! Sokadik Nokiám fogyasztom és eddig egyikkel sem volt gond. Bug persze előfordul, de szoftverfrissítés többnyire megoldja. Samsung, HTC szintén jó volt. Más márka nem járt a kezemben. :S
Viszont a Nokia Supportra rengeteg a panasz. 10 telefonból hatot azzal adnak vissza, hogy beázott... :S Szerintem ez költségkímélés részükről, és hivatalosan csak így tudják áthúzni a garijegyet. Lehet erről nem is tudnak a Nokia főhadiszállásán! Lásd nem olyan régi Apple tesztet, amiben kiderült, hogy az európai Apple mit sem tudott arról, hogy a magyar Apple support genyózik a júzerekkel!
Javaslom az arcnak, hogy forduljon a Békéltető Testülethez.
Ja, ma már leírtam, de újra: szolgáltatótól telefont soha! Csak függetlent és 50k felettit!!! :)
Tipikusbalek 2010.03.17. 15:50:26
de azért én még mindig NOKIA párti vagyok.
10 év alatt 2 telót használtam el mindkettő 5 évet bírta.
1. NOKIA 5110
2. NOKIA 6310i
3. ez a mostani NOKIA E52
szerintem aki jó NOKIA-t akar az E52-vel próbálkozzon. A többi a nyomába sem ér a régi nagy elődöknek
Max, a Birca · http://maxval.co.nr 2010.03.17. 15:59:41
a beáztatás legenda, a szervíznek anyagi érdeke, hogy ne legyen beázva a telefon, mert beázás megállapítása esetében nem kap egy fillért sem a nokiától, javításért viszont kap pénzt
azaz amikor beázást állapítanak meg, akkor az tényleg az
ugyanis a nokia-szervíz az egy külön cég
Max, a Birca · http://maxval.co.nr 2010.03.17. 16:05:12
"Viszont a Nokia Supportra rengeteg a panasz. 10 telefonból hatot azzal adnak vissza, hogy beázott..."
nem igaz
már nem dolgozom ott vagy 2 éve, s nem emlékszem a pontos számokra, de kb. a telefonok 4-5 %-a kerül szervízbe bármilyen okból, ebbe beleszámítva az olyan okokat is, amik nem jelentenek meghibásodást, pl. a tulaj elvesztett valamit róla, szoftverfrissítés, stb.
a szervízelés az esetek 95-96 %-ban sikeresen megtörténik
azaz 4-5 % arány, az amikor a pl. vízkár miatt a garancia áthúzásra kerül
Max, a Birca · http://maxval.co.nr 2010.03.17. 16:09:00
pl. útközben gyorsan megnézem az emaileket, megmutatok fényképeket, zenét hallgatok (nem kell mp3-lejátszó), megnézek gps-en egy utcán (nem kell külön gps), stb.
én telefonálásra használom legkevésbé a telefonomat
Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2010.03.17. 16:14:06
...óh. Értem. Nincs kérdés.
Max, a Birca · http://maxval.co.nr 2010.03.17. 16:15:29
mmonitor 2010.03.17. 16:15:33
csibra 2010.03.17. 16:16:16
Baszkurátor 2010.03.17. 16:18:56
elwood 2010.03.17. 16:19:55
a sok birka mint én, aki másra is használja legalább megtanulná, hogy nem ő dönti el mi mire való, hanem más okosabb, tapasztaltabb emberek.
vernarancs 2010.03.17. 16:19:56
Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2010.03.17. 16:20:50
Ha meg még útközben is emailt kell nézned, meg fényképeket mutogatnod, akkor téged bizony szívatnak. Így vagy úgy, de szívatnak. De-de, gondold csak végig. Szí-vat-nak.
Max, a Birca · http://maxval.co.nr 2010.03.17. 16:22:19
nekem pont n85 van, mire?
erre: útközben gyorsan megnézem az emaileket, megmutatok fényképeket ismerősöknek, zenét hallgatok (nem kell mp3-lejátszó), megnézek gps-en egy utcán (nem kell külön gps), ébresztőóra helyett, naptár helyett, címlistaként, stb.
Max, a Birca · http://maxval.co.nr 2010.03.17. 16:23:31
Max, a Birca · http://maxval.co.nr 2010.03.17. 16:24:34
nem az első hónapban vagyok...
juliusbond 2010.03.17. 16:25:54
Földhöz vághatom, akkor sem hal meg.
Persze ezzel nem lehet villogni, telefonálni, sms-ezni, mp3-at, rádiót hallgatni jó.
2010.03.17. 16:32:55
Fogalmuk nincs mi hogy működik benne.
Max, a Birca · http://maxval.co.nr 2010.03.17. 16:33:35
Szerintem be kellene tiltani a recepteket, az éttermeket, s a nagyobb élelmiszerboltokat. Az ember napi kalóriaszükséglete bőven fedezhető néhány alapélelemből, a többi csak sznobok villogása.
Max, a Birca · http://maxval.co.nr 2010.03.17. 16:36:41
"simán nem hiszem el amit mondasz."
kár...
"Szerintem meg anyagi érdeke, hogy minél kevesebb garanciális javítást csináljon, inkább fizetőst."
Nagyon kevés ember kér fizetős javítást Magyarországon. A szervíz a garanciális javításokból él meg a Nokiával (s nemcsak vele, mert a "Nokia-szervíz" valójában nem csak Nokia-szervíz) kötött szerződés alapján.
"A szervíz amúgy semmit nem ér, max alaplapot tudnak cserélni vagy kijelzők. Ellenállást, ICt-t varicapot, kondenzátort nem tudnak cserélni, rezgőkört se hangolni, trafót se tekercselni, triódát, pentódát, hexódát tisztítani, kikormozni.. az se megy."
Nem igaz. A legtöbb javítás nem fődarab-csere. Emlékeim alapján a fődarabcsere 1-2 %-a a javításoknak.
"Gyakorlatilag betanított munkások, kiszedik eldobják. Fődarabcsere.
Fogalmuk nincs mi hogy működik benne."
Látom, nem értesz hozzá. Nem így van.
Dj. Lostzolee 2010.03.17. 16:37:29
r1tch 2010.03.17. 16:43:36
Kétszer járt már korábban szervizben, de miért kellett youtube videót csinálni ahhoz, hogy foglalkozzanak is a telefonnal? (Ha vki kíváncsi: "Nokia E52 Good-Morning Freeze" a videó címe.)
Hümüzhümümüz 2010.03.17. 16:45:09
Én abból indulok ki, amit szakportálokon olvasok. Nagyon sokan panaszkodnak a Nokia hozzáállására!
Egyébként pedig ja! Nem véletlenül vesznek az emberek okostelefont... Legfontosabb a 3G és a wifi, de a GPS is nagyon hasznos idegen városban, vagy akár Pesten is, ha gyalogolsz (mondjuk autóval nem támaszkodnék rá) értelmes fényképező is, gyorsba lekapni valamit, mp3 lejátszás pedig szerintem alap.
Mennyivel egyszerűbb mindezt egy készülékben hurcolni... :D Ha nem lenne mind telefonba építve, 5-6 kilóval nehezebbek lennének az emberek. :D :D :D
vernarancs 2010.03.17. 16:48:58
Max, a Birca · http://maxval.co.nr 2010.03.17. 16:50:49
oké, csak én belső ember voltam, s tudom, hogy a legtöbb tényként kezelt adat valójában alaptalan mítosz... a beázás mítoszt el is mondtam miért: ANYAGI ÉRDEK miatt
tudok én mondani VALÓDI hibát is, ami tényleg gond és nem volt megoldva (nem tudom most hogy áll ez): pl. az, hogy egyes bt fülhallgatók hajlékony részei nem kaphatók külön, s ha eltörnek, garancia sincs, s nem is oldható meg, újat kell venni... ez volt a legnagyobb VALÓDI panasz, amikor ott dolgoztam
Tipikusbalek 2010.03.17. 16:58:18
szerintem e52-re nem általános a dolog
nekem semmi bajom vele
nagyon ritkán elfelejti hogy mi volt beállítva csengőhangként és az alapon cseng, de ennyi
inkább az volt a szemétség a NOKIA-tól hogy a GPS navigáció nemrég még fizetős volt. Volt aki megvette év elején a egész évre a NAVIT január végén ingyenessé tették és sax az ipse pénzének. Nem adták vissza. Aztán most ingyenes használom azt amit 2 hónapja más pénzért vett meg.
gordh · http://veszbejarat.org 2010.03.17. 17:07:12
veszbejarat.org
dancegirl26 2010.03.17. 17:18:29
Max, a Birca · http://maxval.co.nr 2010.03.17. 17:20:50
"inkább az volt a szemétség a NOKIA-tól hogy a GPS navigáció nemrég még fizetős volt. Volt aki megvette év elején a egész évre a NAVIT január végén ingyenessé tették és sax az ipse pénzének. Nem adták vissza. Aztán most ingyenes használom azt amit 2 hónapja más pénzért vett meg."
Szemétség, hogy ingyenes lett? :-)
Ezen az alapon bemegyek most venni sajtot 1500 Ft/kg áron, majd amikor holnap sajtóakció lesz 699 Ft-os áron, odamegyek a bolthoz, s követelem adják vissza a különbözetet nekem.
(II. Torgyán Виктор) THY Rokk *n* Troller 2010.03.17. 17:29:55
Szmájli / Trollrühellő 2010.03.17. 17:33:16
azért a kommentjeid alapján elég egyszerű emberke lehetsz... vagy már 18?
megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.03.17. 17:36:05
biododírium 2010.03.17. 17:45:41
térképek, fring (skype, msn), szótár, stb.
Hát például ezért vesz az ember drágább telefon.
Politikai Kattintóbalett · http://kapja.be/ 2010.03.17. 18:35:15
Kukori és Kotkoda 2010.03.17. 18:42:22
"Ha meg még útközben is emailt kell nézned..."
Nem mindenki kőműves ám!
ÉsJólVanEzÍgy? 2010.03.17. 18:50:22
Akkor én mint hozzáértő(nem a Nokiának dolgozom), elmondom mi az igazság:
1. A Nokiának van jelenleg a legjobban kiépített szervízhálózata Magyarországon. értékelhető Lg, Samsung vagy Sony szerviz !csak! Budapesten van.
2. A Nokia telefonok a legegyszerűbben javítható készülékek az összes márka közül, bármennyire is meglepő.
3. Ha egy telefon beázott, az nem azt jelenti, hogy a fél család azzal fürdött tegnap este, sok esetben elegendő egy kis izzadtságcsepp az arcról vagy a kézről és már meg is történt a baj, illetve az is könnyen előfordulhat, hogy egy harmadik személy áztatta be a kedves tulaj tudta nélkül!
Ráadásként annyit még elmondanék, hogy a hibajelenség nem mindig rögtön a beázás után jelentkezik, előfordulhat, hogy hónapok is eltelnek addig!!!
4. SOSEM ÁZTATTAM BE EGY TELEFONT SEM A SZERVIZBEN, MÉGIS RENGETEG ILYEN ESETTEL TALÁLKOZOM, AKKOR KI ÁZTATJA BE? A MIKULÁS?!!!
5. Azért mert valaki véletlenül kifogott egy hibás Nokia vagy bármilyen más márkájú készüléket és ezért soha többé nem vesz olyat, az egy BAROM.
6. A főpanel cseréje nem jelenti törvényszerűen azt, hogy valami végzetes hibája van a telefonnak, csak így könnyebb a javítás, plusz ne legyünk már olyan naivak, hogy azt hisszük milliméter nagyságú alkatrészeket fognak rendelni meg forrasztgatni az ott dolgozók, melyeknek nagy rész amúgy is integrált.
Hirtelen ennyi jutott eszembe. Kivételek mindig vannak és lesznek is, de nagyon kevés, ezért hányok ettől a sok okoskodástól amit itt nyomatnak egyesek, mindenféle rálátás és szakértelem nélkül.
u.i: Ja bocs, az hogy szomszéd Jóska Nokiája, amit újonnan vett, 2 nap után meghalt még nem elég tapasztalat. :D:D:D
Kobor Szellem 2010.03.17. 18:59:34
Eset után pár fórumon olvastam, hogy a szervizek előszeretettel hivatkoznak beázásra, vízkárra. Én írtam 2 helyet, amelyek közül az egyikben garantáltan ezt csinálták (kodak és/vagy ed), remélem aki bármelyikkel kapcsolatba kerül, az nem jár úgy mint én.
aph 2010.03.17. 19:21:59
szóval: azt hogy beázás, nem az oxidációból tudják. a panelre van ragasztva egy kicsi matrica, ami alapban fehér, és nedvesség hatására pirossá válik. biztosan ez a "beázásjelző" mondta nekik hogy itt víz is van a dologban. (hogy miként került oda, azzal most ne foglalkozzunk, mert akár a tulaj, akár más is lehetett az oka. info nuku)
az "oxidációnyomok" a panelen kissé cikisebbek: a panel nem a nedvesség, hanem a "tapizás" miatt oxidálódik. profiknak illik kesztyűt használni, mert a vezetőréteg rézfóliája az ujjlenyomatok helyén rozsdásodik. ha nem a szervizes, akkor a gyártó is lehet a ludas, mert elvileg a technológiai előírásokban tuti van kesztyű, de ezt vagy elspórolják, vagy a melós bézik felhúzni, mert kényelmetlen. ez van...
joetaylor 2010.03.17. 19:31:09
A víz nem okozhat oxidációt a panelen, ha ilyen van akkor az gyártási hiba. Ha ezt tenné akkor már a gyártósoron tönkre menne minden, mert ott is vizes oldattal tisztítanak legtöbbször.
bohóc51 2010.03.17. 19:38:41
klasztika 2010.03.17. 21:11:57
én a helyi vagányra gondoltam
S0und 2010.03.17. 22:24:10
Pár nap múlva...
Faterom hív a boltból, hogy a telefon nincs kész, megvan a hiba oka, de fel kell küldeni a telefont a központi szervizbe, és 16k lesz a javítás. Ahh mondom köszi nem, hozd csak haza úgy ahogyan van. Ugyanis... nem a hangszórónak van baja (aminek az alkatrészára 1200ft, 7000ért akarták kicserélni nokiáék ugye). Hanem a telefonba lévő szalagkábel szakadt meg (alkatrészár: 3000ft, nokiás_pesti_központos_csere: 16.000ft)
Megrendeltem angliából a 3k-s szalagkábelt, egy torx csavarnyúzót, és összesen 5500ftból meg egy youtube videó segítségével használható állapotra hoztam az amúgy 30k-t érő telefonomat.
Whoo 2010.03.17. 22:45:09
Mennyi okos jart itt ma :) "telefont telefonalasra..." Hat igen, sokan nem tudnak haladni a korral.
Kovezzetek meg, de en elvezem, hogy az "okos" G1-en kulfoldon is hallgatom a magyar radiot az interneten (akar az autoban is fm transmitterrel az auto radiojan keresztul), menet kozben akar a buszon fizetem ki a szamlamat (ha elfelejtettem) netbankon keresztul, olvasgatok a neten akarhol, akarmikor, kis hibakkal, de mar a letoltheto navi szoftver siman elnavigal londonban barhova, es meg jooo hosszan sorolhatnam az elonyeit, de minek.
En boldog vagyok vele, es nemsokara, ha lejar az elofizetes, akkor pont egy Nokiara fogok sztem valtani.
Baratnomnek eddig is N95 volt, es semmi gond nem volt vele. Vagyis egyszer bedoglott a hangeroszabalyzoja, bevittuk a szervizbe, es adtak helyette egy ujat :) szoval itt nincs panasz a szervizre. Ja, es egyszer kicsit be is azott, de akkor nem is sunnyogtam szerviz fele. 20 fontert megcsinaltak az egyik szervizben, es annyi.
Szal sracok, telefonon max sms-t :) emmeg megnezem, hogy milyen az N900
that's all folks
lomposfarkas 2010.03.18. 00:57:05
Megdobbent 2010.03.18. 03:11:51
Termeszetesen nem hagyhatom ki, hogy nekem noname telefonom van, 2 sim, tv, wifi, bluegenyo meg minden (hatterzaj sumakolas, sms es hivas firewall, megminden), es lam-lam, egy masik posthoz kapcsolodva elmondhatom: a mobilos tvnezes egy budos buznyakomba sem kerul...
De hogy minek vaganykodom azt nemtom, ruhellem, ha a kommentelok leirjak nekik milyuk van :)
renugard 2010.03.18. 05:26:58
renugard 2010.03.18. 05:28:53
imittto 2010.03.18. 07:43:48
Nanemá 2010.03.18. 08:28:31
1. Hülye gyerekek, akik hitelből, ösztöndíjból+anyucitól kapott zsebpénzből megveszik a legújabb 150e. Ft-os aktuális csodafónt, majd félévente túladnak rajta féláron, és veszik a következőt. Mindeközben kilóg a seggük a gatyából, olyan csórók.
2. Sznobok, akik megveszik a csodafónt, hogy villoghassanak vele, közben meg annyira retardáltak, hogy még a telefonkönyvet sem tudják benne használni, ezért kézzel pötyögnek be minden számot. (Láttam már ilyet, eléggé szórakoztató volt...)
3. A legfőbb bajom, hogy ezek a telefonok nem csak drágák, hanem rendkívül gyorsan veszítik az értéküket, és nagyon gyorsan tönkre is mennek. Tehát mindenkinek pénzkidobás, akinek nincs pl. a munkájához feltátlenül szüksége rá.
Nanemá 2010.03.18. 08:37:14
"Kovezzetek meg, de en elvezem, hogy az "okos" G1-en kulfoldon is hallgatom a magyar radiot az interneten" - csak aztán nehogy te is kapj egy 2-300e. Ft-os internetszámlát, mint sokan mások..
"akar a buszon fizetem ki a szamlamat"-ennyire talán nem lehet sűrgős, és szerintem ez egyáltalán nem is biztonságos.
"olvasgatok a neten akarhol"-mazohista vagy? Én a PDA-n is csak végszükség esetén vagyok hajlandó netezni, pláne olvasgatni, pedig annak azért nagyobb kijelzője van.
labi 2010.03.18. 10:03:21
Attee 2010.03.18. 10:35:48
Egyrészt minden teló bexarhat, másrészt viszont nem minden gyártó ad 2 év garanciát, és kiépített országos szervizhálózatot.
@ÉsJólVanEzÍgy? amúgymeg már elmondta a tutit.
Nem állítom, hogy nem értenek a szervizben a javításhoz, (mert ez nem igaz), de sokszor tényleg nem éri meg baxakodni nekik, egyszerűbb a panelcsere.
A beázással kapcsolatban: Nem, nem a tiszta víz teszi tönkre, az kiszárad, és ritkán marad nyoma. Viszont a sós víz (ilyen az izzadtság is) talán a legnagyobb ellensége.
Amúgy meg vannak most is jó Nokiák, nem is feltétlenül a legfelsőbb kategóriából. Pl. én egy 6233-ast használok már legalább 3 éve.
Diódejó · http://www.festekszer.hu 2010.03.18. 10:43:54
hakereselesnemtalalsz.blog.hu/ ; eletempercei.blogspot.com/ ; moviesforyou.blog.hu mindennapokmindene.blog.nlcafe.hu
joetaylor 2010.03.18. 10:58:38
A legnagyobb hülyeség drága telefont venni. De van akinek a Suzuki sem jó...
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.03.18. 12:15:26
FlyInMyEye 2010.03.18. 15:38:10
don't 2010.03.19. 15:37:26
"festői szépségü Baker Street mellet található"
ezisvicces
don't 2010.03.19. 15:50:12
mégmajdkiderül,a világörökségrészeabakerstreet,haha
Whoo 2010.03.19. 19:11:46
A telefonos bankolasra csak annyit, hogy te valoszinu egy koteg ezressel a zsebedben rohangalsz, nekem meg bankszamlak, megtakaritasi szamlak, ugyanez a baratnomnek is. Kp-t nem igazan hasznalok, ugyhogy nem egyszer kellett mar atvezetni penzt surgosen (bankon beluli szamlak kozt azonnal intezheto neten). Hogy mennyire biztonsagos? Nem hallottam meg Androidra irt virusrol (csak valami pletykak keringnek ilyesmirol), szoval nekem biztonsagosabbnak tunik a telo, mint egy szamitogep windows-zal.
Hogy mennyire vagyok mazoPista azt meg ha szeretned se mondanam meg.Fogalmam sincs, mekkora a pda-d kijelzoje. Az en telomon teljesen hasznalhato a net. A kep tetszolegesen nagyithato es nem WAP oldalakat hasznal, hanem a normal weboldalakat tolti le azonnal. Nem 24" a kepernyo, de arra, hogy fel orat elussek valahogy a buszon, arra pont eleg. Mondjuk filmet ensem nezek rajta, mert arra kicsinek tartom a kepet.
Szoval tudomasul kene venni, hogy az amit TE nem ertekelsz, az meg nem feltetlen haszontalan, felvagos nagykepuseg.
Egyebkent tobbnyire az effele kommentek mogott nemi irigyseg is meg szokott lapulni (akinek nem inge...)
Whoo 2010.03.19. 19:14:14
mondjuk a Regents Park kornyeke tenyleg szep nyaron
2010.03.21. 23:38:57
Már többször leírtam, hogy a fogyasztóvédelem nem a fogyasztók védelméért van, hanem a kis cégek pénzzel történő lehúzására szakosodott intézmény. Magyarországon ha magát nem védi meg az ember, hát nem védi meg semmi és senki.
r1tch 2010.03.22. 13:08:42
A korábban említett E52-met most hoztam *volna* vissza a szervízből, főpanelcsere után (miért nem alaplapnak hívják?).
Sajnos viszont hiányzott róla a beázás-jelző matrica!!! Még jó, h megnéztem.
Persze, lehet, hogy véletlenül felejtették el rátenni (biztos, hogy ezt fogják mondani), de a kommentekben olvasható történetek után az ember nagyon gyanakvó lesz.
~15 éve nokiám van (1611-essel kezdve), de ezek után SOHA többet.
Az ember egy kapitalista cégtől elvárja, hogy maximális minőséget nyújtson.
Hiba esetén elvárt viselkedés, hogy nagyon gyorsan elszégellik magukat, és azonnal a polcról adnak egy zsír új telefont, és nem szívatnak egy teljes hónapon át!
wentworth 2010.04.05. 00:49:59
Petr80 2010.04.24. 08:36:31
You still have it ?
I have problem similar and I need the föpanel or some parts from it to fix mine.
In case you have the phone , write me on bpetr@vipmail.hu