Olyat már mi is hallottunk, hogy ha nem fizetünk, akkor nem jár a szolgáltatás, de olyat, hogy az ügyfél fizet, de nem használja elég gyakran és ezért kapcsolják ki, talán még senki nem hallott. Pedig milu éppen így járt a T-nél.
Néhány hete tapasztaltam, hogy nem érem el mobilkészülékemmel a mobil TV szolgáltatást, a rendszer azt írta, nem vagyok előfizetve, és felajánlotta, hogy 1990 Ft ellenében előfizethetek az önkiszolgáló ügyfélszolgálaton. A problémám ezzel annyi, hogy nem kis összeget fizetek havonta a Média mánia XL csomagért, amiben benne van havi 40 óra TV.
Több hét után volt csak időm elmenni az ügyfélszolgálatra, ahol azt az információt kaptam, hogy ha nem használom x ideig a szolgáltatást, akkor kikapcsolják. Azt a szolgáltatást, amiért fizetek havonta majdnem 16ezer Ft-ot. Felmerült bennem a kérdés, ha netám kikapcsolom néhány hétre a telefonkészüléket, akkor fennáll-e vajon az esélye, hogy egy nap érte jön valaki, és elviszi?
Felháborítónak tartom, hogy miután kifizetek egy szolgáltatást, nem dönthetek magam, annak felhasználási módjáról! Ha veszek egy BKV bérletet, de mégsem utazom busszal, azt sem veszi el senki. Kifizettem, azt csinálok vele, amit akarok.
Az elmúlt hetekben több alkalommal is szükségem lett volna a szolgáltatásra, aminek hiánya nem kis bosszúságot okozott.
Kérem panaszom kivizsgálását, várom a mielőbbi érdemi választ!
A levelet továbbítom a Tékozló Homár fogyasztóvédelmi blogra is.
Üdvözlettel, xy
Az utolsó 100 komment: