Tékozló Homár

Naiv ügyfél vs HP laptop

2010.03.17. 18:30 | jackyll | 111 komment


Vajon a kínaiak kit anyáznak, amikor a harmadszor cserélt alaplapú noteszgép negyedik javításánál a szerviz benyögi, hogy lejárt a garancia, innentől fizetős? A fenti videóból épp ez derül ki. Naiv ügyfél megelégelve a szituációt besétált a legközelebbi HP-kimérésbe és egyetlen torokhang kiadása nélkül apró cafatokra szaggatta a szomorú sorsú kompjútert.

(via Gizmodo)

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zBogár 2010.03.17. 19:28:39

twollah:

Mióta a 3 javítás annyi időt vesz igénybe, hogy lejár a garancia...

Secnir 2010.03.17. 19:32:06

ebből a videóból kiderül, hogy:
1. kínában már nincs batzpapucs, csak német bőrcipő
2. az ajtót nem tudja letépni, mret fotocellás.

hát igen, ezek az elmaradott fejlődő országok...

Secnir 2010.03.17. 19:47:52

@▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓:

chicken, milyen garázdaság? csupán puszta kézzel igyekezett kiemelni a hibás alkatrészt, hogy a HP szakamebereinek átadhassa azt...

Secnir 2010.03.17. 19:48:54

...a garázdaság az, amikor egy hibás egybeöntött alkatrészekből készült 3 hónapos notit nem cserélnek ki azonnal...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.03.17. 20:20:06

jol lathatoan a cselekmeny utan a kukaban helyezi el a targyat
gondolom kesobb fel is soport
es mivel sajatja volt garazdasag el sem merulhet

nem hiszm hogy valakit megelemlit ha valaki szettepi nyilvanos helyen a laptopjat

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2010.03.17. 21:36:38

Nekem a dell volt olyan, hogy véletlenül ráesett egy virágcserép az ablakból és eltört az enter, meg elszakadt a fólia és a közelében lévő 4-5 gomb sem ment. (nem vicc)

Nem mertem garanciában javíttatni, illetve emgnézetni sem, megvártam, míg egy másikkal is lesz gond. Azt mondta hoz egy billentyűzetet, javítani nem szokták. Meg is nézte, azt mondja, h hát így gariban nem tudja kicserélni mondjam azt, h az egész nem megy.

Hát írtunk róla papírt és kicserélte, ennyi volt. Ha nem gari lett volna akkor az egy új laptop árának a 10% lett volna..

ergbertegon 2010.03.17. 21:38:32

Na ide vele..megjavíjjuk.:-)

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.03.17. 21:51:22

Istenem...ezt jó volt nézni. Ezt a hideg, szenvtelen nyugalmat. Én laptopot még nem öltem, csak telefont, de lényegesen feldúltabb lelkiállapotban voltam.

Dariengo · http://dariengo.blog.hu 2010.03.17. 22:07:28

Kis B&D vágóval kellett volna szétnyesni. Akkor még érdekes is lenne. A Berki az nem ősi kínai név?

moli 2010.03.17. 22:12:54

hat ez a HP nagyon szar minosegu, kezzel szetkapja.

konyvelomo 2010.03.17. 22:22:44

Azért megnyugtató h a számtalan hazai garanciális/szervizes rémtörténet nem (csak) hungarikum (:

Ákos81 2010.03.17. 22:31:18

Itthon se jobb a HP szakszervíze ^^

Delta Informatika (hazai HP szakszervíz) a 80 fokos procira azt mondta normális, és ehhez 2 hét kellett, hogy semmit se csináljanak ez idő alatt.

Úgyhogy HP-t télleg csak saját felelősségre!

asdf 2010.03.17. 23:29:15

Ugy latszik kinaban nincsenek olyan fogyaztovedelmi jogszabalyok, miszerint a jotallas a termek szervizben toltott idejevel meghosszabbodik, valamint a kicserelt alkatreszre a jotallas ujraindul. Vegre egyszer jobb abszurdisztan lakosanak lenni :)) (not)

asdf 2010.03.17. 23:30:32

Hmm, amugy ebbol hogy jott ki a haromszori javitas? ;)
"What do you do when a laptop breaks down three months after purchase?"

2010.03.17. 23:39:20

asdf

én is ezt akartam írni
amíg szervizben van idő az hozzáadódik a garanciaidőhöz

Dariengo · http://dariengo.blog.hu 2010.03.17. 23:40:07

Különben meg, amíg minden made in china, addig pofájuk lapos.

facsipesz 2010.03.18. 01:00:45

Ez meg mi?

Nehogy ésszel??

Megdobbent 2010.03.18. 04:36:47

Ez mar a hetvegi, amugy? :(((

esef 2010.03.18. 06:48:34

Itthon az alaplapcsere fődarabnak számít, tehát a cseréjével újraindul a garanciája (de csak az alaplapnak). A harmadik alaplap garanciája akkor indul, amikor beszerelik. Egy hazai HP szerviz fűszoknyás lányok mosolya mellett kicserélte volna még Palkovicsné laptopjában is az alaplapot 3x...

esef 2010.03.18. 06:49:50

@BullFrog:
A Delta Informatikát hagyjuk, 100e Ft-os (+ ÁFA...) ajánlatot adtak egy olyan javításra, amit maszekban 14e Ft-ért megcsinált más...

halál megdöglessz kinyírunk ® · http://href.hu/x/73ug 2010.03.18. 07:33:57

@Megdobbent: úgy van.
ahogy hallottam, ezentúl a zindexes bloggereknek dolgozniuk is kell valami épitkezésen, és ezért minden indexes blogban csak heti 1 poszt lesz.

salapapa · http://salapapa.hu 2010.03.18. 07:36:26

szép videó! :D nem őrjöng, csak megmutatja mire és mibe való.
le a kalappal, ez szebben intézte mint én tettem anno a varta akksival a bécsi úton amikor hasonképp jártam...
csak tanulni lehet az ürgétől! :D

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.03.18. 07:38:00

én is megtenném ezt szívesen a toshibámmal.

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.03.18. 07:39:29

@moli: bármit szét lehet kapni kézzel, csak akarni kell. talán a macbookhoz már szerszám is kell.

Oromis 2010.03.18. 07:43:46

Hát, nem gyenge srác. Azért én szerintem nem tudnék egy laptopot így széttépni kézzel...

mrgeez 2010.03.18. 07:54:07

A garanciális javítások időtartama (beadástól visszakapásig) hozzáadódik az eredeti időtartamhoz. A saját javításokra nem garanciát vállalni pedig ősi magyar szokás. Megérdemelték

mrgeez 2010.03.18. 08:03:59

@Don Bandi: Én?? Mindenhol!!! Meg románokat is! Tényleg mindenhol ottvannak! Lehet, hogy holnap én fekszem rá a láncfűrészre...

Layosh 2010.03.18. 08:06:55

Írjatok le minden rosszat a HP-ról, épp most készülök venni egyet.

hááááát 2010.03.18. 08:07:31

A garancia minden alkatrész cserekor újra indul.Ha viszont 3x cserélték az alaplapot,de most a HDD ment tönkre akkor szívás.Hülye picsa laptopot meg nem vennék, mert az ár/érték arány mindig borzasztó.

Shopping 2010.03.18. 08:09:18

Minap jártam a T MOBILE-nál.

Egy 20 körüli juppi gyerek hozta vissza a szervizbe a párnapos Nokia N97-ét.

NA ekkora BALFASZT.

A készüléket 100e felett árulják, de alapból szar volt, a srác legalább 10 hibát diktált be amit fel is írtak a szervízlapra.
Ahelyett hogy a fejükhöz vágta volna, türelmesen hallgatta, még azt, is amikor felajánlottak neki egy fillérhúszas cserekészüléket...

APImásik 2010.03.18. 08:26:49

:)
nesze neked médincsájna...:)

(II. Torgyán Виктор) THY Rokk *n* Troller 2010.03.18. 08:46:15

A HP kommersz kategóriája egy agyonbrandelt F.O.S. Nem is a HP gyártja a belsejét, hanem a HannStar.

FashionistaPista 2010.03.18. 08:55:08

1 éven belül 4szer szervizeltettem a HP pavillion DV5-ös gépem, a 4. alkalommal közölték a garancia megszűnt mert megint kutyaszőr valt a gépben, a nem rendeltetés szerű használatból adódóan...azt hiszem no comment...(pedig soha nem engedem a kutyáknak, hogy netezzenek)

sudo su (törölt) 2010.03.18. 08:55:16

@Layosh: Sok boldogságot az új notebookhoz.

Hümüzhümümüz 2010.03.18. 09:04:10

Jesszum pepi! A könnyem is elindult, látva szegény gépet! :( Nekem is HP van és imádom.

De megértem az arcot. Szerintem az akció után vitték kivégzésre, ismerve a kínai igazságszolgáltatást. :S Vagy a HP ottani vezetőjét... A mérgező bébitáp gyártóit is kivégezték. :D

Amúgy meg: UPC kakiljon sünikét! :) Bár ennek semmi köze a videóhoz. :D

Mikorka Kálmán okleveles duguláselhárító kisiparos 2010.03.18. 09:08:39

@hááááát: A jótállás csak jelentős rész cseréjekor indul újra az adott alkatrészre. A jótállási jegyen felsorolják a jelentős részeket, laptop esetén az alaplap olyan, esetleg a kijelző. De ha a HDD-t cserélik jótállás keretében, arra nem kezdődik újra a jótállás. (Persze a szerviz jófejségből megadhatja, de nem köteles.)

anyahajókabinajtóhajtogató 2010.03.18. 09:19:37

azért a bámészkodókat agyonlőhette volna

2010.03.18. 09:21:48

Nagyon kirááááály eljárás:))) Teccik..de most komolyan..mennyi munkája lenne a bértakarítócégeknek a Naív ügyfél eljárása végett?:))) egyébként pedig: a többmillás cég Reklám után egy ütős és ocsó Reklám és figyelmeztetés majd minden gyártócégnek: nem minden a pöcsmarketing:)))) néha...teljesíteni is kéne:))
oszt jó napot

Demotivation postah · http://www.demotivalo.com 2010.03.18. 09:26:31

: D mondom, HP-t csak batz papuccsal promóban.

kekegsm 2010.03.18. 09:28:38

1. Érdekes, épp ott volt valaki, aki kamerára veszi premierplánból.

2. Érdekes,hogy hogyan tudta szétépni a készüléket igy kézzel. Én esetleg csavarhúzót is használtam volna.

3. Érdekes az a rész, amikor az eladó azt mondja, hogy lejárt a garancia. Szerintem azért tépte szét, mert elrabolták az ufók, és most Bokros Lajos gépkocsijának a törzskönyvét akarta rajt tárolni (szóval a sztori bármi lehet)

És lehet szidni a HP-t, de nekem nem a HP tűnik betegnek, hanem a videón a faszi.

Mielött bárki belém kötne, Dell-em van, hyperben vettem, 3 éve lesz lassan, tökéletesen működik, pedig nem 1x, nem is 2x esett már le. És nem szeretem a HP-t, de nem gondolom rosszabbnak vagy jobbnak, mint egy Asus-t, MSI-t, Toshibát.

Blogerovac 2010.03.18. 09:29:58

Már megint a lényeg sikkadt el: vegyük észre, hogy ez egy olyan laptop, amit szerszámok nélkül, puszta kézzel szét lehet szerelni. Élenjáró technológia ;)

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2010.03.18. 09:31:12

végre mi is tanulunk valamit a kinaiaktol : pici lapop,nem venni,verni szet veni, igy intez mi,látni magar, megoldani,ennyi,kell agom ezer,még jo lenni ,kicsi tört de jo :)))

De ha mi jobbat akarunk akkor a kirakaton keresztül kell visszavinni,repitve :))

redpages 2010.03.18. 09:31:13

@APImásik: Mondjuk nem HannStar... hanem compal, foxconn es tarsai, csakugy, mint a vilag osszes brand gepet....

Pikk 2010.03.18. 09:32:00

A "kárvallott" egy osztállyal jobb gépet kapott a felvételért a konkurrenciától.

redpages 2010.03.18. 09:32:21

@BullFrog: Hozd hozzank, megoldjuk ...

atomic bomberman 2010.03.18. 09:34:47

már értem miért unibodyk a macbookok!

redpages 2010.03.18. 09:35:50

@Layosh@Szárnyati Gézа: Ha jofej, ha nem, nem tudja megoldani. Garit nem ok adnak, hanem a gyarto.

Mikorka Kálmán okleveles duguláselhárító kisiparos 2010.03.18. 09:38:58

@redpages: De ha levesz a polcról egy új HD-t a rossz helyett, annak a jótállását érvényesítheti.

labi 2010.03.18. 09:44:50

Adjatok mán egy linket a teljes sztorihoz, mert nem tom hogy az alábbi infóból hogy jött ki a három alaplapcsere utáni garanciavesztés. :)

"What do you do when a laptop breaks down three months after purchase? Get it repaired? Sell it? Or do as this Chinese man did, and destroy it silently at a HP store, with not a single swear-word passing your lips"

redpages 2010.03.18. 09:48:00

@Szárnyati Gézа: A brand gyartoknal alkatresznek nincs garanciaja, csak a gepnek. Magyaran a folyamat ugy zajlik, hogyha elromlik a vinyo, brand gyarto kuld ujat. A gayrto viszont nem nezi az alkatreszt, hanem csak a gep sorozatszamat, es az szerint a garanciat. Ha legkozelebb elromlik megint a vinyod, akkor is csak a gep garija az erdekes.

redpages 2010.03.18. 09:49:44

@Layosh: Ha laptopot szeretnel, akkor Elitebook sorozattal elegedett leszel.

asdf 2010.03.18. 09:50:18

@Szárnyati Gézа: " jótállás csak jelentős rész cseréjekor indul újra az adott alkatrészre. A jótállási jegyen felsorolják a jelentős részeket, laptop esetén az alaplap olyan, esetleg a kijelző. De ha a HDD-t cserélik jótállás keretében, arra nem kezdődik újra a jótállás. (Persze a szerviz jófejségből megadhatja, de nem köteles.) "

Ez baromsag, lyeneket inkabb ne terjessz. Jotallas kereteben tortent alkatreszcserekor a jotallas a keszulek BARMELY alkatreszere ujraindul. (gy.k. ha egy 1 ev jotallasu telefonon 11 honapos koraban kicserelik a bekapcsologombjat mert elromlott, akkor atvetel utan 12 honapig amennyiben ismet elromlik a bekapcsologomb, az jotallas kereten belul intezendo. Ehhez persze oda kell figyelni, hogy a jotallasi jegyet szabalyosan toltsek ki a javitas soran).

Nem mellesleg amugy, ha jol remlik, a fogyved jogszabalyok nem ismerik a fodarab fogalmat.

asdf 2010.03.18. 09:52:39

@redpages: "A brand gyartoknal alkatresznek nincs garanciaja, csak a gepnek. Magyaran a folyamat ugy zajlik, hogyha elromlik a vinyo, brand gyarto kuld ujat. A gayrto viszont nem nezi az alkatreszt, hanem csak a gep sorozatszamat, es az szerint a garanciat. Ha legkozelebb elromlik megint a vinyod, akkor is csak a gep garija az erdekes."

Egy a problema, ezt a magyar jogszabalyok nem igy irjak elo, es nem engedik.

flamer 2010.03.18. 10:01:26

Basszus, hogy lehet annyira szerencsétlen itt néhány kommentelő, hogy még klikkelni se tud?...
A linkelt gizmodos cikk végén ott a link az eredeti sztorira, idézném a lényeget:

"The tiny HP DV20002154 was purchased on Feb 2007 and within 3 months had motherboard problems, which HP replaced under warranty, in fact they replaced 3 more mother boards in the same warranty period!! However, when it went in for its 4th replacement (why didn’t they just give the guy a new computer?) he was told that the computer was out of warranty and would have to pay 3000RMB (around $400). Obviously unhappy with the news he called the HP hotline where he was told the problems he had encountered were ‘normal’ and he would have to pay to get it fixed!"

killbill79 2010.03.18. 10:03:35

A magyar Hp-nek szervizestől mindenestől alá lehetne gyújtani! 8 hónap alatt 3szor cseréltek monitort a laptopomban.... ami egy 200.000 Ft-os gépnél azért vicc. És hogy a szerviz hányszor és hogyan próbált megszívatni, hülyének nézni arról már nem is beszélek.

Megköszönöd az italt,hazamész, kivered 2010.03.18. 10:07:17

Szagszervíz... Nekem beleborult egy pohár bor a gépbe, egy hónapig nézegették a szervízben, végül benyögték hogy 100e-ért kicserélik benne az alaplapot. Köszöntem, elhoztam, kis maszek szerviz kicserélte benne a tápot meg a billentyűzetet, 30e-ből megvolt.

Mikorka Kálmán okleveles duguláselhárító kisiparos 2010.03.18. 10:07:34

@asdf: Igazad van abban, hogy a jelentős rész fogalma kikerült a jogszabályból, legalábbis én most nem találom.

Ellenben azt sem, hogy bármely kicserélt alkatrészre újrakezdődne a jótállás. Idézd légy szíves a megfelelő jogszabályhelyet!

nyuszichat 2010.03.18. 10:10:28

Hát igen.....amikor leér a földre a garancia lejár...:):)

sexhell.hu

eszkep 2010.03.18. 10:16:06

@BullFrog: Ez egyébként igaz, de az Acer-ra is. A HP legalább ritkán döglik be, de ha magayrországon elromlik egy laptop, az igen nagy pech...

Jellemző történet: egy ismerősöm még idehaza vett egy Asus laptopot, de aztán kiment dolgozni Angliába. Amikor elromlott alaptopja, bement egy angliai szervízbe, és szó nélkül megjavították neki garanciában, annak ellenére, hogy a magyar cég 1 éves garanciája már lejárt!!!
(Ugyanis a magar cégek nem adják meg az a 3 éves garanciát, amit a gyártó bevállalna!)
Na, ezt próbáld ki hazánkban egy Angliában vásárolt laptoppal...

GZoli 2010.03.18. 10:16:47

@BullFrog: Notiban a 80 fokos proci tényleg normális.

eszkep 2010.03.18. 10:18:14

@Megköszönöd az italt,hazamész, kivered: 100000 egy alaplap???? Nem rosz... jó órabérért dolgozhatnak a szervizes srácok...

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.03.18. 10:18:23

@hááááát:
Miért terjeszt mindenki ennyi marhaságot?
Semmilyen alkatrész cseréje esetén nem "indul újra" a garancia.
A "fődarab" fogalma 2003 óta nem létezik.
Az egyes gyártók/kereskedők persze az alaprendelkezéstől (2003/151 korm. rend.) elérhetnek a fogyasztó javára, de ez más kérdés.

Krunpli · http://www.mobilize.hu 2010.03.18. 10:19:29

Engem leginkább az kúr fel, hogy a kínaiaknak már a YouTube-ra is van másolatuk... (YouKu...)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.03.18. 10:19:35

@Szárnyati Gézа:
2003/151 Korm rend.

Egyébként a garancia a javításban töltött idővel hosszabbodik.

eszkep 2010.03.18. 10:21:33

@BullFrog: Az lehet normális, a processzorgyártó honlapján visszakereshetők a tűrési határok a processzortípusokra.

Egyébként a hőmérsékletnek semmi köze a félvezető chip élettartamához: az 1996-os Hercules Diamond videókártya működik mind a main napig a 105 fokos chippel, hűtés nélkül (gyárilag nincs rajta hűtés!)

Diódejó · http://www.festekszer.hu 2010.03.18. 10:22:24

Hát ez állt volt! Már volt hogy engem is elkapott a gépszíj, és egy új klaviatúra lett belőle. :D
hakereselesnemtalalsz.blog.hu/ ; eletempercei.blogspot.com/ ; moviesforyou.blog.hu mindennapokmindene.blog.nlcafe.hu

Mikorka Kálmán okleveles duguláselhárító kisiparos 2010.03.18. 10:24:22

@Nathan D'Xantine: Ezt én is olvastam és láttam, hogy nincs már jelentős rész.

kisqtya33 2010.03.18. 10:24:51

Ha HP-t akarsz venni ne vegyél 200 alatt mert az kb az Amilo kategória, csak drágább (sokkal). Dell a megoldás.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.03.18. 10:27:30

@Szárnyati Gézа:
Ja. Sajna csak úgy lehet a dolgot kinyomozni, ha visszakeresed a változásokat.
Korábban volt "jelentős rész", de azt a termékenként meg kellett határozni, és a garjegyen feltűntetni.
Ha azt cserélték (Pl képcső monitornál) akkor a garancia valóban újraindult.
Ezért indult újra akkor az egész készülék cseréjénél is. Ma már nem.

tobias2 2010.03.18. 10:28:46

Levél a HP ügyfélszolgálatának

Tisztelt Ügyfélszolgálat!

HP xxx típusú noteszgépem múlt héten véletlenül a korpa közé keveredett és megették a disznók. Azóta furcsán viselkednek, például időnként lefagynak, és csak seggberúgásra indulnak el ismét. Azt szeretném kérdezni, hogy meg tudják-e őket tanítani számolni? Ezenkívül a koca trágyájában minden nap találok valami alkatrészt, ma például a grafikus chip került elő, teljesen jó állapotban. Tegnap 2 GB memóriát kakált ki. A süldők három USB csatlakozóval leptek meg. Vissza tudják vásárolni ezeket az alkatrészeket? Ránézésre szinte gyári újak, csak a szaguk más.

Válaszukat várva maradok
tisztelettel:

Tobias gazda

agresszív hájfej, legalább mozgott aznap valamit 2010.03.18. 10:29:32

ami tuti a HP nem tud nyomtatót készíteni amivel ne lenne probléma. Főleg a nyomtatóhoz adott szoftvereik vérlázítóan szarok.

Mikorka Kálmán okleveles duguláselhárító kisiparos 2010.03.18. 10:32:07

Szerintem cserénél újraindul, hiszen az egy másik készülék, más sorozatszámmal, új jótállási jegyet kell kibocsátani.

Egyébként a Zaldiban kell vásárolni, ott kekeckedés nélkül visszaadják a termék árát.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.03.18. 10:38:34

@Szárnyati Gézа:
Törvény szerint nem indul újra. A garancia ugyanis az eredeti vásárláshoz és az eredeti számlához kötődik.
Ettől még ha a kereskedő vagy szerviz új gyarjegyet ad... Hát hurrá!
Ha visszaszámláz az a legjobb.
A hipermarkecek mind jóváírnak.
Nekik egyszerűbb.
Náluk lehet így gépet upgrade-elni... :)

kisqtya33 2010.03.18. 10:38:50

@lebowski71: aham... a kedvencem az volt amikor a fel akartam telepíteni a HP tintasugaras nyomtatóm driver-ét, és megkérdezte hogy akarok-e mindenféle f@szságot feltelepíteni (HP ügyfélkiszolgálási szarságok, meg mindenféle fos súgót meg mittomén 600 Mb összesen), villámgyorsan rányomtam a "No"-ra, de a telepítő úgy gondolta, hogy nem tudom mit csinálok és csakazértis felrakott volna minden sz@rt... leállítani csak a feladatkezelőben lehetett... :s

Jegkoko 2010.03.18. 10:39:18

Érdekes nekem egy Hp pavilion notim van, most márciusban múlt el 1 éves de az ég világon semmi baja nincs, eltekintve pár apró karcolást, ami az én hibámból került oda. A legnagyobb probléma az volt vele, hogy ujra kellett tenni a vistát.Egyébbként meg nagyon pofás kis gép, és sokkal szebb hangja van mint a hasonló kategórisoknak.

kisqtya33 2010.03.18. 10:44:38

@Jegkoko: melyik széria? dv5, dv6 ?

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2010.03.18. 10:48:11

Eszetlen nagy király a csávó, pedig ilyet ritkán mondok kínaira, ha nem kung-fuzik.

Azonnal feltenni SAJÁT HASONLÓ videókat az indavideóra Homár címkével! Sótlan sárgaborsófőzelék pultba beöntéstől a hibás Lexusszal kereskedésbe becsapódásig!

Mikorka Kálmán okleveles duguláselhárító kisiparos 2010.03.18. 10:54:20

@Nathan D'Xantine: Azért itt is olvastuk, mit szívatja az embereket az Auchan meg a Tesco hasonló esetben. Aldinál, Lidlnél nincs akadékoskodás.

Cs@tLós 2010.03.18. 10:56:13

Ez nagyon jó, ilyen kommenteket olvasni, hogy 200 körüli HP notik szarok, vegyél Dell-t. HAHA. A dell a fingját nem szagolja meg egy Pavilion notinak, főleg a 200 ezres kategóriában nem. És nem is veszel ugyanolyan árkategóriában olyan Dell-t, aminek olyan a felszereltsége mint a HP-é. Nem tudom, hogy hogyan szedte szét a csávó csavarhúró nélkül, elég sok csavar fogja ugyanis, sztem meg volt dolgozva eleve otthon, és már csak feszegetni kellett.
Ez is jó duma, hogy vegyél Elitebook-ot...aha (min) 400 ezerért. Akkor már Macbookot fogok venni, amelyik meg magasról veri az összes notit. (Persze biztos akad olyan akinek azzal is problémái vannak, de volt pár elég komoly gépem, de a Macbook az első amivel maradéktalanul elégedett vagyok).

HP szervízzel én maradéktalanul elégedett voltam, elég mostohán bántunk a Pavilionunk töltésével, és csak felhívtuk a szervízt, és küldték a csereakksit, egyeztetés után, meg se kellett mutatni senkinek, le a kalappal.

kisqtya33 2010.03.18. 11:09:45

@Cs@tLós: Én akkor is DELL mániás vagyok, eddig több dell notim volt átlag 3 évente csere de nem azért mert szarrá ment, hanem mert korszerűbbet vettem... igaz nem "jó" magyar kisker áron hanem német áron ami magyar kisker árak - 30%... eddig egyik notimnak se volt SEMMI baja pedig nyúzom őket eleget...

Egyébként 200 alattit írtam, a dv5, dv6 sorozatok jók a HP-ből (ezeket Mo-on 200 alatt kisker áron nem nagyon kapod meg), csak drivert ne akarj újratelepíteni (bár ez igaz szinte minden notira)

egy atlag 2010.03.18. 11:37:26

ki vesz ezek után hp terméket? a hazai nyomtatós brigádjuk is egy kelletlen sutyerák gyülekezet. részemről soha többet hp-t

redpages 2010.03.18. 11:52:12

@killbill79: nem jo szervizt valasztottal.

redpages 2010.03.18. 11:53:40

@eszkep: nem s szervizes sracok, hanem ennyibe kerul a gyartonal az alkatresz. A szervizes sracok ehberert dolgoznak.

redpages 2010.03.18. 11:56:39

@lebowski71: errol tudnek meseélni, hogy az ugyfelek milyen storykkal hozzak vissza a nyomikat.

redpages 2010.03.18. 12:00:20

@Cs@tLós: A srac kerdezte, mit vegyen, ha jot akar. Egy Elitebook jo ez van nalunk mindenkinel, es kitunoek. Es 300-rol indul. Nem otthoni jatszogep. hanem munkagep, nem nyekerek, nem csavarodik.

kapiksz 2010.03.18. 12:04:23

Mindenki tudja hogy a HP laptopok nagyon szarok, a mi cégünk vett egy jó párat és ez a tapasztalat, no meg a Német teszt eredménye is. TOSHIBA forever és nincs HIBA

foodlfg 2010.03.18. 12:18:13

Hát ez sem fog több HP cuccot venni a jövőben, az biztos... :DD

Egyébként meg zavart a gyerek. :D

krittyikus · http://krittyikus.blog.hu/ 2010.03.18. 15:29:55

HP: nekem egy ezeréves HP-m volt - na az maga volt a csoda. Én is leselejtezve vettem fillérekért, még két évig futott - igaz, aku nélkül mert az már halott volt, volt olyan nap, hogy 5* zuhant 1 métert (gyerekek lerúgták az asztalról) és meg se kottyant neki. Volt, hogy tea ömlött bele, volt, hogy kávé. Megfordítottam, kiráztam belőle az anyagot, gond nélkül ment tovább. Borzalmasan lassú volt, de nagyon bírta a strapát.

Egy hónapja viszont megadta magát, a 3 méteres repülés már nem tetszett neki. Egyszer még bekapcsolt aztán leállt és szépen elhalálozott. Visszasírom. Emléke örökké élni fog...

(compaq nx9005-ös volt - ha valakinek kéne alkatrésznek akkor szóljon. A vinyót kiszereltem, hátha még menthető, a képernyőnek semmi baja, maga a laptop sincs eltörve - igazából még az is lehet, hogy javítható - de nem szórakoztunk vele, inkább vettünk egy kis Toshibát helyette. Imádom - csak dobálni nem merem ami nekem nagyon hiányzik)

redpages 2010.03.18. 21:31:53

@kapiksz: Ki az a mindenki? En peldaul HP-t hasznalok es qvajo.

jukeey 2014.09.22. 23:26:39

Jópofa kis blog, kimondottan szórakoztató:).
Pont laptopvásárlás kapcsán keresgéltem mely márkákra van több panasz, hogy olyat ne ajánljak tanácstalanul kérdező ismerősömnek, és ez a videó különösen megtetszett. Nem hiszem hogy probléma lenne kézzel-lábbal szétkapni, ahogy ezeket ismerem, már az első laza csuklós földhözlapítástól az összes csavar kiszakadt a helyéről.

Ilyesmiket kell venni:
rugged-laptop-review.toptenreviews.com/getac-a790-review.html
süti beállítások módosítása