Tékozló Homár

Lehúzás a Babaexpón?

2010.03.19. 14:32 | jackyll | 75 komment

Gábor a néphagyományos szétosztogatás helyett megpróbált pénzt csiholni gyermeke napok alatt kinőtt ruhakészletéből a Baba Expón, de főleg szomorú tanulságokkal gazdagodott:

Szeretném veletek megosztani több sorstársam esetét. Mint a címből kiderül a Baba Expo nevű, határtalanul arcátlan behúzó gépezetről van szó. Az embernek, ha van gyereke, akkor elkerülhetetlen, hogy az évek folyamán bizonyos mennyiségű ruházat összegyűlik, amelytől az ember többféleképpen próbál megszabadulni. Egy ilyen lehetőséget láttam meg először a Baba Expoban. Honlapjukat megnézve egyből kedvet is kaptam ahhoz, hogy gyerrmekem ruházatát reális áron pénzzé tegyem. Így hát fogtam magam, gyermekem ruházatát lajstromba vettem, és rövid számítás után rájöttem arra, hogyha csak harmada vagy negyede áron fogom értékesíteni a ruhákat, akkor is egész szép kis összeg jön össze.

Nagy nehezen sikerült asztalt foglalnom. Az első meglepetés akkor ért, amikor megláttam a kereskedőket vadonatúj babaholmikkal. Meglepődtem azon is, hogy a honlap állásfoglalása szerint mindenki maxi 4 asztalt foglalhat, ennek dacára a velem szemben lévő hölgy 10 db asztalt foglalt el az új termékeivel. Ahogy jobban körülnéztem, megdöbbenve tapasztaltam, hogy kisebbségbe kerültünk, azaz mi a szülők, akik jóhiszeműen gyermekük alig, vagy egyáltalán nem használt kis ruhácskáit próbálták eladni. Annyi esélyünk volt a kereskedőkkel szemben, mint Szálasinak a Népbíróságon. (Semennyi.) Kávé és cigaretta szünetet tartva megint megdöbbentem, ugyanis 500,- Ft-os belépővel növelték esélyeinket a sikeres üzletre.

Könyörgöm, mi az az agyrém, hogy egy áruházba belépőt kell váltanom, hogy egyáltalán körülnézhessek. Ráadásul ezt a pénzt fejenként kérték, nem családonként. Tehát papa, mama, nagymama, nagypapa, ez így 4 ember, vagyis 2.000,- Ft. 2.000,- Ft-ért tőlem például vásárolhattak volna töméntelen mennyiségű gyerekholmit.

Egyébként a "vásárlók" viselkedése is elég különös volt. Befizették a méregdrága beugrót egy olyan rendezvényre, amin tudvalevőleg használt gyerekholmit árulnak. De nem, ezek a különös vevők csakis az új holmikat keresték, minket le se szartak. Szemmel láthatóan a szervezők és a kereskedők régi haveroknak tűntek, és ők kaszáltak, és akikről ez az egész szólna, magyarán szülők használt gyermekholmival csak a keretet szolgáltattuk ehhez a bájos életképhez. Valamilyen ünnep apropóján még ajándékot is osztogattak az árusoknak. Sose találjátok ki (dehogynem), hogy kik kapták. Hát persze, hogy a kereskedők.

Száz szónak is egy a vége, kerüljétek a Baba Expot, mert nem arról szól, amiről szólnia kellene, hanem itt is csak a "haverizmus" és "okosság" megy. Szerintem a gyerekruhát inkább osszátok szét a rászorulók között.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.03.19. 14:36:04

Talán kicsit olcsóbban kellett volna adni.

Szekuriti Blogger. · http://szekuriti.blog.hu 2010.03.19. 14:36:47

Magyarország... a posztolónak meg a Vatera?

Dr. Kix 2010.03.19. 14:43:23

Jó 7végét mindenkinek!

champy 2010.03.19. 14:43:32

Szerinted drágán adta? Azt irta, hogy: "
2.000,- Ft-ért tőlem például vásárolhattak volna töméntelen mennyiségű gyerekholmit."

Ez tényleg drágának tűnik.

KUCM. 2010.03.19. 14:45:43

Na most engem innen letiltottak, vagy a net ördöge?

zizu008 2010.03.19. 14:48:08

@KUCM.: Te most saját magadat buziztad le :-)

zizu008 2010.03.19. 14:50:18

Amúgy szerintem is vatera és tesz-vesz.
Azonos méretű ruhákból (3-4 db) csomagokat készíteni (posta ktg. elviselhetőbb) és úgy feltenni

Eric_Cartman 2010.03.19. 14:54:41

Pontosan kivel is van baj?
- a szervezőkkel, mert belépőt szedtek ?
- a profi árusokkal, mert árultak ?
- a vevőkkel, mert nem érdekelték a használt cuccaid ?
- nem volt bent kijelölt dohányzóhely ?

Sünnek még lesznek kérdései szoptatás és színes ceruza ügyben, nem akarom elvenni a kenyerét.

Nanehogymár 2010.03.19. 15:00:34

A vidéki "bababörzéken" is ugyanez a helyzet, azzal a különbséggel, hogy úgy van hirdetve, hogy használt és új babacuccok. De a rengeteg olyan árus van, akinek amúgy turkálója van,úgyhogy bérel jó sok asztalt, kiírja, hogy minden cucc 300 Ft. Az anyukák meg persze oda mennek, mert rengetegből választhatnak, hiába adom én is 300 Ft-ért, kisebb a választék, kisebb a méretezés (mert ugye, ahogy nő a gyerek, úgy adogatjuk el a ruhákat, tehát mindig csak bizonyos méretig) Az elején 2-3 éve még jó buli volt egy-egy börze... régen látott ismerősök, sok gyerek, nagy dumcsik, csere-bere. Majd jöttek a turisok, és lett belőle kínlódás, ideg, "mi a fenének cseszem itt a vasárnapomat" érzés... Én már nem járok. Teszvesz, vatera. Árulok, veszek, általában a kettő fedezi egymást. Így jó. Ezt ajánlom mindenkinek. Ja! A listázási díj csak akkor van, ha fix áras vagy. Ha 1 Ft-ról indítod, nincs, nem ?

ODIV 2010.03.19. 15:08:46

@KUCM: a listázási díj 5000Ft-ig 5Ft. persze csak akkor, ha nem sikerül eladnod a terméket. Azért ez vállalhatónak tűnik, nem?

FlyInMyEye 2010.03.19. 15:09:47

Olvastam multkor a storyban,hogy Bradd Pít és Andzselina Juli voltak 2002-ben a kambodzsai babaexpon és 20 dollárért akkora családdal távoztak amekkorával csak akartak.Az újszülöttek a kutyának sem kellettek. Hát igen a fejlett orszábokban másképp megy ez...

MissMarple 2010.03.19. 15:10:28

Úgy látszik én vagyok az egyetlen lúzer, aki simán elosztogatja a gyereke kinőtt ruháját az ismerősök között. Lehet visszakérem a lassan 20 év alatt elkótyavetyélt cuccokat, és meggazdagodok belőle.

Sokorai_Atala 2010.03.19. 15:14:55

@MissMarple: csatlakozom, életemben még kinőtt gyerek holmit nem adtam pénzért.
És nem azért mert dúskáltam egyedül az ikrekkel:)
És ha már nagyon kopott volt, amit ismerősnek nem akartam adni, összehajtva, tisztán zcskóban a szeméttárolóba a kuka mellé. Pedig nem én vagyok Teréz anya - még:)

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.03.19. 15:16:17

@champy: Hát ha 3 pár zoknit értett a töméntelen alatt, akkor igen.

Nyilván, ha olcsó lett volna, tódultak volna a vevők. Jó magyar szokás a használt cuccot új áron próbálni eladni. Vagy 10%-al alatta.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.03.19. 15:19:38

@KUCM.: Nem. A gagyi blogmotor haldoklik. Sok éve. Mióta megvan.

brand_boy 2010.03.19. 15:21:44

Minden "offline" használtcikk-piaccal az a helyzet, hogy a megélhetésszerűen árusítók teljesen kiszorítják az alkalmi eladókat. Ez Pesten a Pecsától a Tangóig így van.
Ezért tök érdektelen az egész, mert ugyanazok az emberek, hétről-hétre ugyanazt próbálják elsózni.

phyllo 2010.03.19. 15:35:36

Teljesen jogos a poszt. Ezt az árusítási formát /bolhapiac/ azért találták ki, hogy magán személyek el tudják adni használt, nem kereskedelmi mennyiségű dolgaikat. Jöttek a profik / boltosok/, akik adózás nélkül árusítanak ezeken a helyeken. Így (is) lehet adót csalni Magyarországon.

stower 2010.03.19. 15:37:47

Sajnos korrekt mindenben. A babaexposok sok nagyobb városban tartanak hasonló börzéket. Nem a kismamákról szól a dolog, ahogy a posztban is olvasható. Megy a kaszálás ezerrel. Beszedik a nagypénzt a szponzoroktól, asztalpénz, belépő és persze kereskedők minden mennyiségben. Már régen nem egy klasszikus bababörzéről van szó. Mi ide ki sem megyünk. Viszont akit érdekel: Kaposváron április huszadikán lesz a Gépészben a klasszikus Bababörze, ott nincs belépő és kereskedő is alig. Mi megyünk, az tuti.

stower 2010.03.19. 15:42:04

Április 10. Bocsánat:)

brand_boy 2010.03.19. 15:42:22

@Sokorai_Atala:
"Te pedig amikor adományt adsz, ne tudja a bal kezed, mit tesz a jobb, hogy adakozásod titokban történjék; a te Atyád pedig, aki látja, ami titokban történik, megfizet neked."- Mt 6,6

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.03.19. 15:55:24

"Szemmel láthatóan a szervezők és a kereskedők régi haveroknak tűntek,"
Nem meglepő...

"magyarán szülők használt gyermekholmival csak a keretet szolgáltattuk ehhez a bájos életképhez."
A vásárlók is hülyék! Árban gondolom nem tudtak a kereskedők a magánemberekkel versenyezni... Most ha odamegyek és látom hogy vannak kis cuccok fele annyiért mint az új, és amúgy is 3 perc alatt kinövi a gyerek, akkor nem kérdés... Minek csillivilli új cucc azért, hogy a baba összesz*rja vagy lehányja :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.03.19. 15:57:04

@MissMarple: Ez se hülyeség, de ha épp' nincs kinek a családban, ismerősök között, miért ne adhatná el?
Ha nem akarja eladni, nem megy ilyen börzére, de ha már kiment, akkor ne szopassák be...

Secnir 2010.03.19. 16:22:33

kedves poszt toló
veterán a vaterán ad el.
vagy ha nem teszetosza, akkor a tesz-veszre tesz oda.

mi heti rendszerességgel vásárolunk onnan, mert a gyerek úgy nő. mintha húznák kétoldalról (mondjuk amikor nem vagyok otthon, nem tudom mit csinál az asszony, de mindennap mikor hazamegyek, nagyobb a gyerek. érdekes módon hétvégén meg nem nő. gyanús, nagyon gyanús).

2010.03.19. 16:38:14

gyenge poszt. ilyen a piacgazdaság. bezzeg ha vevő lennél tetszene hogy nem 3-4 ruhából kell választanod hanem nagyobb a választék.

É2I 2010.03.19. 16:38:42

@ColT:
Izé, a mosás.
Mármint teleszart bugyingó(nem akartam írni "a háta közepéig szétfosott pelus" szép magyar kifejezést) és összehányt mamaszaurusz otthonka legfőbb ellenszere.
:P
Bár mára nincs pelus, csak visszazárható pelenka, minden kukás és a kuka bűzkörében élő meghitt örömére.

@Secnir:
Hunazivatarod?

"mintha húznák kétoldalról" Ez nekem nem a növés, mindinkább a tömés ismérve.
;)

kornel1234 2010.03.19. 16:44:05

voltunk mi is babaruhabörzén . nekem az tűnt fel hogy azt mondják hogy az asztalok kiosztása véletlenszerű nem befolyásolható módon történik . HIHI érdekes módon tényleg mindig ugyanazok ültek a jó helyeken . pár évvel ezelőtti börzén még egész jól sikerült árulni , aztán fokozatosan évről évre romlott a színvonal egyre kevesebb stand volt egyre több kereskedő (amit megjegyzek szintén kikötésként szerepel asztalrendelésnél, és mégis tele van gyártóval ). hát igen azért ne felejtsük a MAGYAR egy élelmes nép . és azt se felejtsük hogy itt azért 25% áfamegtakarításról beszélünk .

vernarancs 2010.03.19. 16:45:03

Na, ezert nem erdemes gyereket vallalni ma Magyarorszagon. Mert a borzen atkurnak!

kornel1234 2010.03.19. 16:48:43

Megrendelő tudomásul veszi, hogy az árusító asztalokon kizárólag használt ruha árusítható, új áru nem értékesíthető. A pavilonban (standokban) árusító kis- és nagykereskedők érdekében, a kismamáknak és a használtruha -forgalmazóknak (magánszemélyek részére) bérbeadásra kerülő árusítóasztalokon, az ÚJ TERMÉKEK ÁRUSÍTÁSA MEGSZŰNT!

nos ??????? ez a 3. bekezdés a feltételek között :D

zanzibári lány 2010.03.19. 17:34:09

@Secnir:

Majd nézni fogsz akkor is, amikor már cipőt is kell venni.

Én jártam úgy, hogy akkorát nőtt a gyerek lába, hogy 4 számmal nagyobb volt az új cipője, mint a régi.

Matiz Papa (törölt) 2010.03.19. 17:51:03

Már megint Babaexpo. Múltkor talán az áramért kértek pénzt. Apropó, ott szopatni lehet?

váj mí 2010.03.19. 18:53:15

bezzeg, anno Lenke néni a '80-as évek végén tök ingyen szervezett Baba expot a Lantos utca 8 szám alatt gondnoki lyukban ... de hát Lenke néni már a múlté .. ugye ...
*Vagy ez már volt már?

MosoMasa 2010.03.19. 19:08:09

És egy ilyen bababörzén adnak-e számlát? Bevallásba a lé bekerül-e?

Megdobbent 2010.03.19. 20:06:25

Demar hanyszor olvastunk errol a babszarsagrol? Atbasszak a kiallitot, a szallitot, az erdeklodot, a vasarlot... De azert jarunk oda, eh? :>

Megdobbent 2010.03.19. 20:10:45

Esakkor a posztolonak megkoszonnem az alabbi veretes sorokat:

"hogyha csak harmada vagy negyede áron"
"mint Szálasinak a Népbíróságon"

, illetve termeszetesen felkerem, hogy nyereg alatt puhitsa a hust, es hazafi tarsainak ingyen adja a ruhakat, mert igy kommunistaberenc zsidonak latszik.

Na, csak ugy szerenyen megjegyezve.

Sokorai_Atala 2010.03.19. 21:06:24

@brand_boy: ez nagyon szép, köszönöm.

szita szita péntek 2010.03.19. 22:01:59

Látom az anyuka használ internetet. Vatera vagy valami hasonló?

Dariengo · http://dariengo.blog.hu 2010.03.19. 23:06:51

Na most komolyan, én a két gyereknek annyiszor vettem új ruhát, hogy az egy kezem is sok. Úgyhogy kispapa csak rossz helyre tévedt. Szinte minden nagyobb művelődési házban van havonta legalább egyszer bababörze, oda nem megy a kereskedő, mert kidobják a momzillák. Igaz nem lehet nagy pénzeket kaszálni, mint ahogy remélte a prosztoló, de kevésből is jól fel lehet tankolni a következő évszakra. Nálunk van olyan rendszer is, hogy védőnőnél ruha lead, és eljuttatja annak, akinek éppen olyan kell. Ja és ezek mind tiszta, illatos ruhácskák, mert ugye egy éves kor alatt a gyerek havonta vált méretet, jobb esetben pár mosást érnek meg az alapjában kiváló minőségű holmik.

Dariengo · http://dariengo.blog.hu 2010.03.19. 23:08:52

Ugyanitt ruha eladó két éves korig...XD

Dariengo · http://dariengo.blog.hu 2010.03.19. 23:09:49

Ugyanitt ruha két éves korig...XD

Darth Revan 2010.03.20. 02:07:40

Emberek azert fizetnek, hogy azutan vasarolhassanak? Banyek, a TESCO-nak is belepodijat kellene szednie.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.03.20. 02:48:02

en szerencses helyzetben voltam, mert fiugyermekkel aldott meg a sors, mintahogy elottem 2 evvel a noveremet is:)
azt hiszem nem kell ragozni
az is teny sose vettem volna idegentol gyerekruhat a gyerekemnek
es turkaloban sem vasarlok magamnak
nem hasznalok futozott gumiabroncsot
stb.stb
/nem veterazok:)/

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.03.20. 02:49:50

idegentol hasznaltat
mielott valaki belekot
ismerosnel rokonnal nem kellett fizetni
hat igy

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.03.20. 03:10:35

"és rövid számítás után rájöttem arra, hogyha csak harmada vagy negyede áron fogom értékesíteni a ruhákat, akkor is egész szép kis összeg jön össze."

"Szerintem a gyerekruhát inkább osszátok szét a rászorulók között."

Csak én érzem itt az ellentmondást?

Akkor te miért nem osztottad szét?

egyébként meg miért gondolod, hogy bárki megveszi a használt szarjaidat jó pénzért, amikor Vaterán 1 Ft-os aukciókon fillérekért lehet babaruhákat kapni? Aki használtat akar, az vesz ott, vagy elmegy turiba,ahol nem kell belépődíjat fizetni.

Sün-díjas vagy!

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.03.20. 03:11:42

@champy: szöveget értelmezni tudsz? A 2000-et nem a ruhákra írta, hanem hogy annyi beugrót kellett fizetniük.

zanzibári lány 2010.03.20. 03:13:59

@Dariengo:

Csak halkan teszem hozzá, hogy ahogy nő a gyerek, egyre kevésbé lehet bababörzéről vagy védőnő segítségével öltöztetni.

Az én örökmozgó, sokat focizó,kiránduló, bicikliő, régebben játszóterező gyerekem általában gajra vágja a ruháit, cipőit.

És ahogy nő, egyre kevesebb a rokon, ismerős, aki átadja a használt ruhát.

Valószínűleg náluk is gajra mennek a cuccok :-)

eml 2010.03.20. 07:03:57

A gyerek most már 16 éves, szinte minden kinőtt ruháját INGYEN adtuk oda rászoruló gyerekeknek, és mi is rengeteg ruhát kaptunk INGYEN.

Volt közöttük olyan ruha ami 5 gyereket is ki bírt szolgálni. Mert mindenki továbbadta. Senkinek nem jutott eszébe börzére vinni, ki vannak alakulva a ruhaöröklési láncolatok.

Ha a kinőtt babaruhákból pénzt akartál csinálni.....

Dariengo · http://dariengo.blog.hu 2010.03.20. 07:12:38

@zanzibári lány: tudom, hogy egyre kisebb zsákok lesznek, de az elmúlt 5 év alatt kapott segítség felbecsülhetetlen, márcsak ha a vásárláson megspórolt időt nézem. Anyagiakról nem beszélünk.

zanzibári lány 2010.03.20. 08:20:53

@Dariengo:

Egyetértünk. Amikor a fiam megszületett, zsákszámra kaptunk ruhát. Aztán évről évre egyre kevesebbet, de még néha azért kapunk, és tényleg nagy segítség.
Pénzért soha nem adtam tovább.
Na jó, nem vág mindent gajra, és azt, ami használható, többgyerekes ismerőseimnek adom tovább ingyen.

Ismerős családnál láttam olyat, hogy nővér a saját húgának pénzért adta oda a kinőtt gyerekruhákat, pedig anyagilag nem is álltak rosszul.
Broáf.

zanzibári lány 2010.03.20. 08:23:02

Újabb téma, hogy mi legyen a már nem használt gyerekjátékokkal.Amiből irdatlan mennyiség gyűlik össze évek alatt.

El is tehetném emlékbe, de lakótelepi lakásban nincs arra hely.

A Tyne folyó déli partja 2010.03.20. 11:45:21

@ColT: a sok sznob...mint egyik ismerősöm, aki méregdrágán vett az unokájának mindenféle ruhát venni, merthogy az "tartós". ja, tovább tart, mint ameddig a gyerek belefér, marhára érdemes tartósat venni egy babának, kisgyereknek. vagy, mint a másik, aki márkás kisnadrágot vesz a 8 hónaposnak,h. irigyeljék...biztos érdekli a 8 hónapos babát,h. milyen márkájú meg mennyiért vett ruhácskában szaladgál.

Dariengo · http://dariengo.blog.hu 2010.03.20. 12:58:46

@zanzibári lány: Na ez a következő fordulat. Az enyémek még kicsik, nincs nagy halom, de már nő. Karácsony előtt szoktak a baptisták cipősdobozos ajándékokat gyűjteni. Én a gyerekek kezébe nyomok egy egy dobozt, elmondom vázlatokba, hogy mi van, és hagyom őket érvényesülni.

vagyok59 2010.03.20. 16:17:25

A Pecsában kb. 30% az üzletét viszi ki. Még az ár is ÁFÁ-s, csak éppen számla nincs, na meg persze garancia sem.

Szerencséjük, hogy szo. vas. nincs APEH, vagy van, de le van fizetve.

Másik ilyen az Asiacenter, ráadásul pár cucc számla (és garancia) nélkül drágább mint a szomszéd MediaMarktban. Pld. memóriák. APEH valahogy ide sem jár ki.

renugard 2010.03.20. 18:33:52

Nálunk, Pécsett, minden évben háromszor van bababörze. Csupa posztoló-szerű eladóval. Kereskedők kisebbségben. Belépő nyista. Lehet, hogy vonatjeggyel együtt is megérné lehozni a babaruhákat és itt eladni. Utána kirándulás a városban, Kulturális Főváros programok, miegymás. Csak gondoltam, jelzem.

Zuzimama 2010.03.20. 21:34:02

Hollandiában egy sima piacra ha bemész belépőt kell fizetned. És még egy karalábét sem vettél.... (mondjuk nincs is errefelé olyan).

johevi 2010.03.20. 23:45:43

Ha valaki először akar gyerekcuccot eladni, menjel el a kerületi művházba vagy kisebb börzékre ott biztos a szülők vannak többségben, ne rögtön egy expon akarjon árulni... Ha kicsit is értett volna hozzá vagy ment volna ki korábban ( hiszen gyereke miatt megtehette volna, akkor mint vevő ) nem csodálkozna ennyire.

Starlark 2010.03.21. 21:22:32

@lacip: Köszi :) Beírtam a naptárba, mert erről vhogy mindig lemaradunk.

De mi voltunk az expon is. A jegy árát beleszámították a pelenka árába amit vettünk, plusz 1500-ért sikerült használható még nem is hordott dzsekit venni a fiamnak.
No meg ezt azt mind kereskedőtől mind sajátot árulótól.

Starlark 2010.03.21. 21:25:15

@Dariengo: A cipős dobozba használt cuccot nem lehet tenni, nem arra van kitalálva hogy a megunt dolgoktól megszabadulj!

találjatokkivalamit 2010.03.21. 22:37:36

Te meg szövegértésből vagy sün díjas! A végső konklúzióm volt az, hogy inkább szétosztom a rászorulók között. Ezek a gyerekcuccok egyáltalán nem szarok. A legtöbbet a gyerek talán, ha egyszer hordta. Nagyokos, vedd meg a vaterán 1 ft-ért, meg fizesd a posta költséget. Fénykép és leírás alapján valóban jól tudsz dönteni. Nem ismered a körülményeket és a nehéz felfogásod miatt nem is fogok egy litániát írni. Mivel munkám sem volt, de a pénz meg kellett, ezért választottam ezt a lehetőséget, ui. én is rászoruló voltam éppen.

renz 2010.03.22. 09:14:37

"a honlap állásfoglalása szerint mindenki maxi 4 asztalt foglalhat, ennek dacára a velem szemben lévő hölgy 10 db asztalt foglalt el az új termékeivel"

Ezt szeretem a legjobban! A helyszínen kuss van, aztán otthon meg indul a netes panaszáradat. Talán ott helyben kellett volna egy illetékestől megkérdezni, hogy hogyan is van ez és nem itt panaszkodni.

ticsung 2010.03.22. 13:33:42

Sajnos a feleségemnek is ilyen tapasztalata van, csak ott nem volt vevő, tehát sem a kereskedők, sem a kismamák, kispapák nem kaptak semmit a pénzükért.

Bukás volt az egész.

ticsung 2010.03.22. 13:42:15

Én rendesen leteremtettem a nőcikét, aki igéretett tett arra, hogy egy másik rendezvényen ingyen részt vehet a feleségem. (Februárban)

Azóta hírét sem hallottam a nőnek.

találjatokkivalamit 2010.03.22. 14:45:51

@renz: Barátom, kitérő választ kaptam. Mindent meg lehet magyarázni.

találjatokkivalamit 2010.03.22. 14:48:27

@Megdobbent: erre milyen gondolatmenet mentén jutottál?

renz 2010.03.22. 15:14:09

@találjatokkivalamit: Mea culpa, bár erről egy szót sem ejtettél, pedig (szerintem) eléggé fontos a történet szempontjából. Mellesleg mi volt a kitérő válasz? Pontosabban: Mi volt az a kitérő válasz, amire nem tudtál mit lépni?

renz 2010.03.22. 15:16:21

@találjatokkivalamit: Mea culpa, bár erről egy szót sem ejtettél, pedig elég fontos része a történetnek. Mellesleg mi az a kitérő válasz, aminek hatására feladtad a helyzet megoldását?

Baba-Expo 2010.03.22. 22:50:22

Kedves Jackyll!

Nem kell hogy szeress minket és a Baba-Expót ahogy van, de légy oly kedves és valótlanságot viszont ne állits!!!
Először is: Senki nem állította hogy ez csak egy babaruhabörze és újak nem lesznek. Itt vannak kereskedők is, gyártók,forgalmazók meg ugye nem mellékesen ott vannak a kismamák is használtakkal. Kinek mire van pénze, mit keres.
A belépőt nem azért fizetik hogy körülnézhessenek hanem azért hogy hozzájussanak az olcsóbb új termékekhez, mint az Univer bébiételnél pl. 220 helyett itt 140 Ft. 6 darabnál vissza is jött a belépő ára.(pelenkánál is be lett számítva többek között a belépő tehát nem került semmibe így a bejövetele aki vásárolt és nem csak nézegetni jött be.)
"De mi voltunk az expon is. A jegy árát beleszámították a pelenka árába amit vettünk, plusz 1500-ért sikerült használható még nem is hordott dzsekit venni a fiamnak.
No meg ezt azt mind kereskedőtől mind sajátot árulótól."
Ezen kivűl egy óriási választékot vonultatunk fel egy helyen (nem kell autóval végigjárnod a boltokat egyesével) valamint ingyenesen használhatják a gyerekek az ugrálóvárat, arcfestést stb. Abban igazad van aki csak hétvégi sétának szánta az Expót cél nélkül annak ez 500 Ft-jába került. Melyik kiállításon és vásáron voltál utoljára ennél olcsóbban???
Többen ezreket-tízezreket takarítottak meg azzal hogy kilátogattak és hálásak érte hogy vagyunk.
"Ezt szeretem a legjobban! A helyszínen kuss van, aztán otthon meg indul a netes panaszáradat. Talán ott helyben kellett volna egy illetékestől megkérdezni, hogy hogyan is van ez és nem itt panaszkodni."
Ha problámád volt, tényleg az lett volna a legjobb ha félrehívsz és megbeszéljük.
A sütit amit osztogattunk mindenkinek osztogattuk, még a vásárlóknak is.
A honlapon egyébként fehéren feketén fennt van minden, mi hogy működik.

Monaliza13 2010.03.23. 14:20:49

Jackyll!
Nem értelek azt írod,hogy megnézted a baba-expo honlapját és kedvet kaptál az árusításhoz.
Ha megnézted volna akkor valószinüleg nem a rendezvényen vetted volna észre,hogy ott nem csak használt cuccokat árusítanak.Ugyan is a honlapon minden le van írva!!Még az is hogy 500Ft a belépő!!Amit ráadásul be is számitanak tök sok helyen ha vásárolsz! Ja és mutass még egy rendezvényt ahol a gyerek reggel 9-16 óráig ingyen ugrálóvárazhat,a bejátnál ingyen kis rágcsálni valót és dörmögö újságot kap ja és ingyen kifesti az arcfestő....addig még mi szülők vásárolunk???!!!!!
Ennek a rendezvénynek azért nem babaruhabörze a neve mert új dolgok is vannak.Ide azért járnak a kismamák anyukák mert egy hatalmas csarnokban mindent megtalálni ami a gyerköcökkel kapcsolatos.Ezt pedig az emberek is tudják.Ezért kell belépőjegyet váltani mert egy napra mindent összehoznak ami ezzel kapcsolatos.(A babakocsiktól a bébiételtől,pelenkától az őssejt bankig....egészen a használt cuccokig...)Ha csak babaruhabörze lenne akkor tarthatnák ezt egy iskolában filléres költségből reklám nélkül és akkor betéved vagy 50-100 anyuka és ennyi.Ezeken az expokon azért tömeg van és meg van reklámozva.(Látni plakátot,szorólapot,hallani a rádióban....)Szerinted ezeket ingyen adják a szervezőknek???
Egyébként a böze asztalokan csak használtakat lehet árusítani de ha neked vannak új dolgaid te is kiviheted az expora csak nem 2000 Ft annak az asztalnak az ára hanem sokkal több!(DE ez is fennt van a honlapon!!!)
Szerintem azért mert neked nem jött be ez a dolog nem kéne fikázni. Amúgy az én lányom is árusított már az expón(Természetesen a segítségemmel) és egy asztalról a saját kis cuccaiból egy délelött kb 20.000Ft-ot keresett!Akkor ez nem jó???Ő boldog volt:)
Szerintem mielött bármibe belevágsz tájékozodj,hogy mi is az.
Ja amúgy meg a Csabai rendezvényen a látogatók,kiállítók,kereskedők és a börzések is kaptak a sütiből amit osztogattak!!!!Szép napot mindenkinek

Monaliza13 2010.03.23. 14:30:50

@MosoMasa / Ha nagy leszek, japán leszek!: Ha valaki a saját használt ruháit árusítja kettöszázezer forintig adó mentes.Nem kell,hogy számlát adj.Ennek én is utána néztem már.Tehát bárki árusíthatja a kinött cuccost.Üdv

Monaliza13 2010.03.23. 14:35:17

Szerintem nem kéne összekeverni a baba-expot a babaruhabörzekkel vagy a Budapesti baba-mama expóval.Mert mindegyik másról szól.Az egyiken csak használt cucc van a másik csak kiállítás a harmadik pedig mindkettő.Az a baj ha valaki kimegy egy szarabbul megszervezett börzére akkor már általánosít,hogy az összes szar....Pedig van amelyik tök jó szervezés!
süti beállítások módosítása