Tékozló Homár

Rosszul írta le, hogy 'özvegy', nem kapott IPTV-t

2010.03.23. 00:02 | szily | komment


Gábor arra gyanakszik, hogy a T-Home direkt szemétkedik vele, amiért nem tőlük, hanem az Externettől rendelte meg az IPTV szolgáltatást. Hiába rendelte, ugyanis egyre bizarrabb indokokkal húzták az időt, míg a végén a Naiv Ügyfél meg nem elégelte a dolgot. helyesírási dráma alant:

Rendszeres olvasója vagyok a homárnak, de soha nem gondoltam volna hogy történik velem valami olyan amit itt szeretnék veletek megosztani, hát most történt egy olyan ami nagyon kiverte nálam a biztosítékot…..
Több mint 20 éve vagyunk ügyfele a régen még Matáv, most meg már a franc tudja pontosan hogyan nevezi magát T-Com vagy T-Home-nak. A telefon előfizetés édesanyám nevén van, ez később fontos lesz.  Én kb. 6 éve kötöttem ADSL internet szerződést az Externet -tel a saját nevemre, de az édesanyám vezetékes telefonját használja a net . Azért az Externet -tel mert jobb ajánlatuk volt mint a T-Com -nak. Soha nem volt semmi gondom a nettel, még csak kimaradás sem volt egyszer sem, gondoltam mivel ennyire meg vagyok elégedve velük, rendelek az Externet -től IPTV szolgáltatást, ezt meg is tettem 2010.01.18-án aztán egy hónapig nem történt semmi. Folyamatosan érdeklődtem  közölték hogy a dolog létesítés alatt van és átment az előminősítésen, szóval elvileg a hálózat lehetővé teszi az IPTV kötést a lakásomban. 1,5 hónappal a rendelés leadás után kerestek az Externet -től hogy nem stimmel a cím, visszadobta a T-Com a megrendelésem (azért a T-Com mert az Externet csak a hálózatot bérli a Com-tól), a T-Com ügyfélszolgálaton 2 nap alatt javították a címet, megint 2 hét csend, majd közölték megint visszadobták a megrendelést, mert édesanyám neve az ő rendszerükben Özveggyel írandó.  Nagyon rendesek voltak az Externetnél felhívtak együtt javítottuk a hibát, erre ma megint hívtak hogy képzeljem el a T-Com megint visszadobta a megrendelést mert hogy nem jól van leírva az hogy Özvegy, erre már ők is azt mondták ezek szerint náluk senki nem tud helyesen írni mert többen átnézték a megrendelést és minden stimmel , nem értik a mit lehet elírni azon hogy Özvegy. Ezen nagyon kiakadtam, mert el nem tudom képzelni miért nem hajlandó a T-Com bekötni illetve elfogadni az alvállalkozótól a megrendelést, de gondolom azért mert nem az ő IPTV-jüket szeretném megrendelni. Az Externet -nél nagyon kedvesek voltak, de közös megegyezéssel visszamondtam a megrendelést mert már ők is azt mondták akár mit csinálnak valamiért nem akar velem foglalkozni a T-Com. Úgy látszik így köszönik meg az elmúlt 20 évet……..
Hát az biztos hogy az életben soha nem fogok szerződni semmire sem T- vel kezdődő céggel ha már ennyire nem becsülik az embert, pedig össze tehetnék a kezüket hogy a mai mobil világban még megtartja valaki a vezetékes telefonját.

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

banpepe 2010.03.23. 00:04:10

IP-Tv t csak ALDIból, vagy őstermelőtöl. Nagy bűn még most bevezettetni, mert rendes hálózat sincs még kiépítve. Majd talán jövőre elgondolkodok rajta, h beköttessem e. De remélem, h neked nem fog szakadozni, mint elég sok helyen.

konyvelomo 2010.03.23. 00:17:25

A té olyan amilyen, ezen halandó már nem fog változtatni... az IPTV minősége (azaz h szakadozik vagy sem) meg gyakran házon belül is változó. Érdemes várni vele, vagy kipróbálni hűségidő/stb. vállalása nélkül.

dr. Aullah 2010.03.23. 00:25:14

Legközelebb átláthatóbban ha lehet, bekezdések, meg ilyenekre gondolok.

carr 2010.03.23. 00:27:05

@banpepe:
Aha, elég sok vele a gond.
Többször csak akad, és élvezhetetlen, mint élvezhető. :(

Püspök utcai gombaszedő · http://valogatott.blog.hu 2010.03.23. 00:31:39

Gondolod, hogy van külön script a másnál IPTV-t rendelő szopatására? Ez csak a szokásos inkompetencia, no meg ha az ügyintézőnek nem esik le jutalék belőle, akkor ő nyilván tesz rá. Így megy ez mindenhol.

De az Externet viszont extrabéna, a helyesírási szótár böngészése helyett talán a T-Comot kellett volna felhívni, hogy akkor egészen pontosan hogy is van az a név.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.03.23. 00:43:53

A T-Com az alvállalkozó, nem az Externet.

DSL-hez nem ekll telefon. Úgy hívják, NDSL.

banpepe 2010.03.23. 00:52:58

@carr: Akkor nem mondtak nekem hülyeséget ezek szerint. Én tv szerelőktől hallottam, hogy még baromság bevezettetni, mert nincs normálisan kiépítve.

ValakiX 2010.03.23. 01:03:34

@carr: Szüleim szeptemberben fizettek elő a magentás IPTV-re (optika).A kezdeti nehézségek és kellemetlenségek leküzdése után (néha előforduló akadozások, új távirányító, extra szolgáltatások használata)mára teljes mértékig meg vannak elégedve a szolgáltatás színvonalával. Egyetlen negatívuma a kezdeti programkínálat folyamatos variálása, azaz a nézhetőbb csatornák külön előfizetés csomagokba helyezése.

ValakiX 2010.03.23. 01:09:53

@banpepe: Szüleim szeptemberben köttették be a magentás IPTV-t (optika). A kezdeti nehézségek leküzdése után (eleinte előforduló akadozás, új távirányítók, extra szolgáltatások használata) mára teljes mértékig meg vannak elégedve a szolgáltatás színvonalával. Egyetlen negatívuma a kezdeti programkínálat folyamatos variálása, azaz a nézhetőbb csatornák külön előfizetéses csomagba történő áthelyezése.

ValakiX 2010.03.23. 01:12:52

OFF

Bocsi mindenkitől a duplázásért. Néha vacakol a wifi-routerem, azt hittem, hogy nem ment át az első hozzászólásom.

ON

Fotósképző · fotoskepzo.hu 2010.03.23. 01:42:30

@ValakiX:
Nem a routered csinálja, hanem a T-com. Ezek mindenkinek betesznek, akinek csak lehet! Legközelebb elvágják a WiFi-d rádióhullámait is, aztán nézhetsz!
;)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.03.23. 01:45:09

" de gondolom azért mert nem az ő IPTV-jüket szeretném megrendelni."

Tutira azért.
Ez általában szokásos, ha valaki nem tőlük akar valamit.

Egyébként a postoló is rosszul ír helyesen, de attól még a T-nek nem kéne szopatnia.

Megdobbent 2010.03.23. 02:33:21

"Hát az biztos hogy az életben soha nem fogok szerződni semmire sem T- vel kezdődő céggel"

Ez azert kicsit durva, mittomen a Thermokerámia Kft., Tian Yu Hungary Kft., Timeless Kft., de legfokepp a Timy Hajcsat Kft. nem tehet errol az egeszrol :(

Messidor 2010.03.23. 03:49:03

@Támadnak az űrgyíkok! NO CSIPP!!!! Ne engedjétek!: Plane,hogy nem is tetovalas,hanem egy igazi Fekete Ozvegy!(na,en sem irtam helyesen...)

eternity · http://eternity.blogter.hu 2010.03.23. 04:05:40

@Messidor:

Pláne, hogy nem is tetova, nem is igazi, hanem fotosopppp. :)

eternity · http://eternity.blogter.hu 2010.03.23. 04:06:25

@Messidor:

Pláne, hogy nem is tetova, nem is igazi, hanem fotosopppp. :)

oratt 2010.03.23. 06:17:19

Ha tőlem teszem azt rendelsz tejet és én nem szállítom neked, mondván, hogy a tehén ma nem akart tejet adni, Te odamész reklamálni a tehénhez? Neked személy szerint semmi közöd, hogy hogyan állítom elő a tejet csak legyen, a többi az én problémám. Nem értem, hogy ez miért csak nekem szúrja a szemem? Ha egyszer fizetek valakinek, akkor ne mutogasson, oldja meg. Ha erre nem képes, akkor megyek a "tehénhez" tejért! Lényegtelen melyik cégről van szó, nem érdekelnek a cég bajai, addig, amíg nem az enyémről van szó.

Dodoria 2010.03.23. 07:02:47

@oratt: azért az a te "bajod", hogy a "tehén" másfélszer annyiért adja neked két éven át a tejet, mint más...

Én egy éve próbáltam adsl-t beszerezni szüleimnek az Interware-nél. A T azt mondta nekik, hogy nem lehet. Ezek után felhívtam ôket, hogy lehet-e, erre a válasz, persze, akár iptv is, digitális telefonnal, mikortól legyen.
Persze többszöri megrendelés, telefonálás után végre elmondták, hogy ne is reménykedjünk, mert ott nem lehet adsl(2 házzal odébb van).

Én ezért utálom a T-t, plusz drága cég.

renz 2010.03.23. 07:13:25

A t-com engem (is) próbált szívatni, igaz csak közvetve. Nekem a nem t-akármis adsl használja a a t-comos telefonvonalat. Sebesség emelés volt (ami a végén sebességcsökkentés lett, de az egy külön sztori), de sajna instabillá vált a kapcsolat. A hibát azonnal leadtam az én szolgáltatóm felé, akik másnap továbbították a t-szarnak. A t-szar 1 hét után már rá is nézett (a 72 óra helyett), mondván hogy a hibakivizsgálások kérelmeit kezelő rendszer pont akkor meghibásodott, amikor az én hibajegyemet leadták. Persze ez is csak egy hét elteltével, a netszolgáltatómmal folytatott többszöri, hosszas és emelet hangú beszélgetésekből derült ki. Természetesen a szolgáltatóm jóváírja a kiesett időt, csak attól még ugyanúgy szar volt a net, ami nagyobb méretű fájlok feltöltésekor jelentkező szakadásoknál finoman szólva idegesítő.

halál megdöglessz kinyírunk ® · http://href.hu/x/73ug 2010.03.23. 07:43:58

annyiszor írtam már, hogy már nekem is unalmas, de T-FOS

juhaszvik 2010.03.23. 07:45:37

nálam (egyik) otthon t-home IPTV van, és nagyon szeretem. amikor még anno néztem UPC-s reklámot, hogy megállítani, visszajátszani, felvenni stb., gondoltam ez most minek. de aztán rájöttem, hogy ez valami nagyon jó dolog. azóta ha más tv-nél ülök, mindig bevillan, hogy most nyomok egy pause-t, és kimegyek a konyhába. plusz a folyamatos műsorfüzet, keresés (vagy pl. a filmszemle filmek ingyenes vetítése). most nem tudom fejből, de legalább 40-45 magyar nyelvű csatorna.
lehet, hogy szerencsés vagyok, de nálunk szinte tökéletesen működik (max 1-2 naponta egy pillanatra elkockásodik a kép.

kicsit drága (mondjuk a digis 2500 ft-os 50 csatornához képest), de sajna itt falun vagy ez, vagy a gagyi kábel.
a net is drága (2 Mbit kb 4500ft), de ebben meg egyáltalán nincs konkurencia. kaparom is a falat, mert másik otthon digi ad 20/10-es netet 2500 ft-ért.

Hümüzhümümüz 2010.03.23. 07:56:25

Ahh-ahh! Megint a magentát kell savazni! Remek! Én is, én is!!!

Novemberben rendeltem tőlük netet és digitális kábeltévét, ami azóta sem került bekötésre, viszont számlát küldenek. :) Szóval akkor is szopatnak, ha tőlük veszel valamit, nem csak akkor, ha őket megkerülve, mástól. :D

Terézágyú 2010.03.23. 08:06:19

Mondjuk a beküldött levél is elég gyengus helyesírásilag meg stilisztikailag meg minden... de azért kíváncsi lennék, hogy hogy lehet elrontani az "özvegy" szót...
ÖVZEGY volt írva?

homár molla 2010.03.23. 08:29:23

nem értem ezt a jelenséget. van arra bármiféle racionális indok, hogy bárki használni kezdje a nevében azt, hogy "özvegy"? látott már valaki valaha olyat, hogy egy férfi írta oda a neve elé, hogy özvegy, vagy ez tényleg csak idős nők szokása? miért fontos azt már a bemutatkozásnál közölni, hogy meghalt a férje? nehogy azt higgyék, hogy elvált? vagy hogy már csak nevében józsefné, egyébként szabad a pálya? vagy ez a megszólítás hivatalosan jár a névhez? a mindenkori megboldogultak emlékét tiszteletben tartva azt gondolom, hogy ez legalábbis bizarr szokás.

nemöszöd 2010.03.23. 08:34:17

Hasonló, bár ennél még vadabb sztorit én is tudnék mesélni, de megoldottam: T-Horda kivágva minden létező fronton, tv-től netig. És nem hiányoznak...Ergo, ezt kell tenni mindenkinek, s akkor vesztegethetnek Macedóniától Magyarországig azt, akit csak akarnak!

troll · http://picsogo.blog.hu/ 2010.03.23. 08:35:20

Kedves Gábor, a szivatásos gyanúd nem alaptalan.
Én is az externettől szerettem volna tavaly év vége felé rendelni telefon nélküli adsl-t, a T-sek 2 hónapig szivattak majd elutasították, hogy lehetetlen a bekötés műszakilag.

1,5 hétre rá azonban mégis lett netem. 15 megabit ADSL, ehhez annyit kellett tennem, hogy a feleségem nevén a T-online-nál rendeltem meg a szolgáltatást.
Még azon a pénteken hívtak, hogy megoldható és mikor mehet a szerelő...

igazi hős 2010.03.23. 08:36:32

Drága jó T-vel én is megjártam: 3 éve rendeltem volna ADSL-t mástól, feltéve, hogy legalább 1 Mb jön a zsinóron. Visszadobták, hogy a T bemérte és max 256 vagy 512 kb lehetséges. Erre 2-3 hónap múlva a szomszédnak (ugyanarról az oszlopról jön le a 2 telefondrót!) beköti T a 2 Mb ADSL-t. Valahogy oda még is sikerült?!?

sorokinV 2010.03.23. 08:36:54

Velem hasonlót játszott el az Externet, de kiderült, hogy egyszer nem adták tovább a T-Com-nak a hibajegyet, a vonalvizsgálatot. Hazudnak és igazából nincs rá magyarázat, hogy miért.
Szal' bontani a szerződést az Externettel és a T-től megrendeleni - ez a megoldás!

ps: Az, hogy az Externet mit mond - lényegtelen. A T rendszerében kérdezz utána volt-e ilyen rendelés. Valszleg' nem!
Nekem 4 éven keresztül magyarázták, hogy szokjak hozzá a balkánhoz - soha nem lesz 1 Mb-nél jobb netem, ami 4500 Ft/hó, mert szar a rendszer....
Aztán mégis lett, csak nem tőlük.

2010.03.23. 08:43:30

@homár molla: egyetlen racionális indok az "özvegy" használatára, hogy sajnálatot keltsen az emberekben már a bemutatkozáskor.

Negotiator 2010.03.23. 08:50:09

vonalas?hordozd el a T-s vonalas számodat az e-phone-hoz. nincs havidíj, kedvező percdíjak, a VoIpdobozára pár hónap alatt megtérül, mindjuk nem árt ha van hozzáértő aki beállítja...

natham 2010.03.23. 08:53:28

Ne haragudjatok a helyesírásért,nem gondoltam hogy magyar tanárok olvassák az oldalt, egy gyorsan összedobott levél volt, ezért helytelen stilisztikailag is.
Az özvegy jelzőt egyébként nem használja soha édesanyám, egyedül a T-Com rendszerében szerepel így.

ts90 · http://veszbejarat.org 2010.03.23. 09:07:20

t-vel nekem is sok bajom volt, én simán szolgáltatót cseréltem és kész... ha már nem becsülik az ügyfelet...

veszbejarat.org

Terézágyú 2010.03.23. 09:10:32

@natham:
"Ne haragudjatok a helyesírásért,nem gondoltam hogy magyar tanárok olvassák az oldalt, egy gyorsan összedobott levél volt, ezért helytelen stilisztikailag is."

Nem haragszunk, de egyrészt nem kell hozzá magyartanárnak lenni, elég ha általánosban odafigyelt valaki a nyelvtanórán, másrészt ne felejtsd el, hogy ez a leveled még x év múlva is olvasható lesz a neten! A keresők ki fogják hozni, ha valaki rákeres az egyik szavára stb. stb. Úgyhogy megérdemelte volna, hogy átnézd, miután "összedobtad"...

2010.03.23. 09:42:26

Én nem egészen értem, mi volt itt a probléma (az az elírás kamunak tűnik, szerintem valahol volt valami félreértés is)... de nekem egyrészt van iptv-m kb 2 éve és azt hiszem, talán 1x volt gondom vele, amit meg is oldott az ügyfélszolgálat helyben. Ilyesmi hogy mini tvcsomag váltás is megoldották rögtön, mondták hogy 24 óra de mire letettem a telefont mentek is az új csatornák.
Attól volt adsl csomagváltásom, ami kb 5 hónapot tartott. Állítólag valamiféle rendszerhibák miatt. Havonta vagy úk hívtak vagy én őket érette. Vannak ilyenek sajnos :)
Értem én, hogy szar cég meg szar az egész rendszer, de hogy szándékosan, azt nem hiszem el.

Deviáns szinglibolsilibsibibsi 2010.03.23. 09:52:26

Hogyhogy mit lehet elírni? Próbáljátok meg úgy, hogy "Özvedj". Vagy "Özwegy". Esetleg "Őzvegy". Ha semmi nem működik, akkor utoljára még adjátok be úgy, hogy "Őzwedj". Valamelyik csak jó lesz.

selymesszőrű tejbegríz 2010.03.23. 09:56:03

Ezek a szar aldis őstermelős poénok kicsit már elcsépeltek. Az első százezer alkalommal még vicces volt. Most meg minden hülye benyögi és azt hiszi marha vicces.

68nyara 2010.03.23. 09:57:00

@Eddie Krueger: özv. özv Özv Özv. özvegy Özvegy, lehet még sorolni.

Deviáns szinglibolsilibsibibsi 2010.03.23. 10:00:04

@68nyara: Télleg, a rövidítésekre nem is gondoltam.

moli 2010.03.23. 10:32:15

meg 2010-ben is van aki telefonkabellel szarakodik?!

Matiz Papa (törölt) 2010.03.23. 10:51:42

@selymesszőrű tejbegríz: Tejbegrízt csak őstermelőtől! Tejport meg az Aldiból!

histar007 2010.03.23. 10:52:23

Nálunk otthon a szerződő nevét volt vagy 2 hónap megváltoztatni, aztán, hogy ADSL-estül próbáltunk eligazolni, az megint vagy 3 hónap volt, mivel mindig keletkezett egy ki nem fizetett csekk, ahogy a T húzta az időt. Mert ugy a hurokhozdozás sem egy egyszerű téma.
Egyszerű hozzáállás:
Gyarmatország, ahol enyém a hálózat ezért mindenkit lehúzok, aki menni akar azt meg nem engedem. És mindenki bekaphatja, nekem akkor is extraprofitot kell hazavinnem.

satho 2010.03.23. 11:05:21

Háát igen ezért szakítottam én is a T-Foslánnyal. A Diginél 2500 ft bruttó a 20/10-es Net (6.kerben lakom) soha nem volt kimaradás, a kb. 72 TV csatorna meg 2900 Ft bruttó.

Jah és arról nem is beszélve, hogy amikor a Digi megvette a hiperfos EMKTV-t akkor úgy kezdte, hogy zsír új gerincoptika a kerületben és a társasházakban új vezetékezés kiépítése... üzletkötő házhoz jött, a szerelő meg percre pontosan érkezett és nem kellett fizetni, a telepítésért.

Gány a T-Fos és hiperbunkók a westendben az ügyfélszolgálatosok is....

Jegkoko 2010.03.23. 11:05:55

Látom azt sokan elfelejtik, hogy a vonal ugyan ugy a t-comé marad és ezen szolgáltatnak mindenféle kis cégek adsl t, és sajnos sokan elhiszik, hogy ha ezektől a cégektől rendelik meg a szolgáltatást akkor az sokkal jobb lesz mintha azt a t-comtól tették volna meg.

Transylvanianmixedgrill 2010.03.23. 11:10:18

Nemrég volt egy hosszabb beszélgetésem az egyik legnagyobb távközlési cég egyik magasrangú vezetőjével és feltettem neki a kérdést, hogy miért éri meg ilyen fos az ügyfélszolgálatot fenntartani, miért nem fejlesztenek, miért nem ésszerűsítenek, miért nem vesznek fel épkézláb embereket, akik nem rontják a cég imidzsét. A válasz az volt, hogy Magyarországon nem azért küzdenek a piacon a távközlési cégek, hogy a legjobbak legyenek, hanem hogy a legkevésbbé szarok. Nem vicc, ez a policy. Tehát amikor a T-mobile ügyfélszolgálat vagy a UPC ügyfélszolgálat kritikán aluli, akkor ezzel benn a T-mobilenál és a UPC-nél teljesen tisztában vannak, nem is akarnak jobbak lenni, csupán tartani akarják ezt a színvonalat, hogy ne végeredményben ne ők legyenek a legszarabbak. Ha a jó ügyfélszolgálat lenne a cél, az nagyságrendekkel többe kerülne, és nem érné meg ügyfélszolgálatot fenntartani. Szóval, ez így a legkifizetődöbb.

Transylvanianmixedgrill 2010.03.23. 11:16:20

@Transylvanianmixedgrill: Fogalmazhatok úgy is: amikor döntésre kerül a sor, hogy váltani akarsz szolgáltatót sokadjára, mert itt is voltál ott is voltál egyik se tetszik, akkor ilyen gondolatok is átfutnak a fejedben, hogy jó-jó, de ennél a szolgáltatónál legalább felveszik a telefont, nem csak bonyolult menü van, mégha sülthülyék is, akik a vonal végén vannak. Vagy: ennél a szolgáltatónál legalább egy hónap alatt elintézték a dolgom, a másiknál két hónapig tartott ugyanez. A versengés tehát nem a jó szolgáltatások közt, hanem a kevésbbé rosszak közt van.

troll · http://picsogo.blog.hu/ 2010.03.23. 11:29:55

@moli: Látod baszki? Itt az űrkorszak közepén, milyen elmaradott területek vannak, mi? Jó hogy ellátsz a panelerdő széléig, arrafelé meg mindenhol már kábeles net van, mi?

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2010.03.23. 11:32:21

off:
Most hívtak a madzagos telefonomon, hogy ők a ING biztosító, mondom remek. Miben segíthetek, kit keres? Várjak, mert lassú a rendszer. Jó. Vártam fél percet. Azt mondja az ügynök: talán visszahívnak később, mert leakadt a rendszer :))))

on:
Sajnos a T ott szopat ahol tud. Nem csak azokat akik egy másik cégnek fizetnek a netért, hanem a saját ügyfeleit is lásd forgalmi limitek, irreálisan magas ár, elérhetetlen ügyfélközpont stb.

Szerencsés, akinek nincs semmi baja, én azzal szívtam, hogy szándékosan lassította az ügyintézést: saját netem (azaz nem egyik szolgáltatótól a másikra mész) áthelyezése élő vonalra 1 hónapig tartott, de az áthelyezés díját és net-nem-használatot is ki kellett fizetnem, hiába nem volt egy bit sem a vezetékben. Szarjanak sünt!

2010.03.23. 11:34:15

@selymesszőrű tejbegríz: igen, az aldiban a marha is vicces, nem csak te.

2010.03.23. 11:38:36

@Transylvanianmixedgrill: ezt nem értem, meg sose se nem értettem se.
adott egy ország, ahol világpiaci áraknál MAGASABB díjat kérnek a szolgáltatásért. A benne dolgozók nyomorult éhbérért dolgoznak, az anyagokat meg pont normál világpiaci árért szerzik be.

Akkor hol van a minimális költség levonása után a maximalizált bevételből származó extraprofit ?????

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.03.23. 11:39:15

"Ne haragudjatok a helyesírásért,nem gondoltam hogy magyar tanárok olvassák az oldalt, egy gyorsan összedobott levél volt, ezért helytelen stilisztikailag is."

Lehet, hogy magyartanárok is olvassák az oldalt, de nem erről van szó. Meg kell tisztelni a többieket azzal, hogy magyarul könnyen olvasható szöveget írsz.

Ezt is el lheet ovlsani, cask tböb fáratdsábga keürl. Az a fnotos, hgoy a szvaak eslő és uostló bteűi a hekülyön leneegyk, a tbböi nem szmáít.

Meeeg igyy ís irhatok ,cskk fály a elovasássa !

adhuvbeigiqe upiugtqeőoqőoqqe 2010.03.23. 11:42:34

Teljesen igaza van a T-ComHomenak.
A buta poszt író biztosan helytelenül írta az özvegy szót.

Azt kérdik azt hogy lehet?

Pl.: Őz vegy.

Azaz olyan Őz amit vegyületekből állítanak elő mesterségesen.

No kérem! Há honnan tudhassa szegény T-ComHome, hogy az igénylő úr nem egy Őzre gondolt e?

Ha?
Naugye!

renz 2010.03.23. 11:49:39

@moli: Sajnos nem mindenkinek adatik meg az a luxus, hogy panelban lakjon és beköttesse az optikás/lanos netet. Itt Budaörsön is, fent a Törökugratón, ahol 2 szintnél kezdődik a ház kategória, 30 millió egy 700nm-es üres telek, sajnos csak a szaros adsl elérhető.

Transylvanianmixedgrill 2010.03.23. 11:52:01

@Kulics: Akkor mégegyszer elmondom: ha mondjuk a legjobb szolgáltatás 10-et ér, a legrosszabb 0-t, akkor a magyar távközlési cég nem úgy gondolkozik, hogy közelítsük meg leginkább a 10-et, hanem hogy nézzük csak a konkurenciát, annak a szolgáltatása 2,11 pont, akkor a mi célunk a 2,11 vagy még talán kicsivel jobb. Szóval a szolgáltatót semmi sem teszi érdekeltté, hogy nagy befektetéssel jó legyen, a szolgáltató abban érdekelt, hogy a konkurenshez képest legyen közel azonos vagy talán egy kevéssé jobb, hogy az ügyfélnek ne érje meg átpártolni a másikhoz.
Mivel ez egy kurvára szűk piac, és alacsony a fizetőképes kereslet, ámbár neked is ugyanazok az elvárásaid mondjuk a net sebességével szemben, mint nyugaton élő embertársainknak, ezért ha ugyanazért a szolgáltatást várod el, mint ott, akkor a bizony mélyen a zsebedbe kell nyúlnod, vagy pedig beletörődsz, hogy az éremnek két oldala van: mondjuk világszínvonalú netsebességért cserébe elégedj meg faék agyú ügyfélszolgálattal.

Metal_Storm 2010.03.23. 11:52:49

A T-t még fikázni sem érdemes :)

Digi az igazi :) 80/30 4500 HUF-ért.
Stabilnak nem stabil, mert ugrál 50-80 között a letöltési sebesség, de eddig egyszer vettem észre, hogy nincs internet-kapcsolatom. Nem volt áram... :)

Transylvanianmixedgrill 2010.03.23. 12:17:24

@Transylvanianmixedgrill: És még valami: a nyugat még ráadásul nyelvi előnyben is van, mert képes az ügyfélszolgálatát áttenni mondjuk Indiába, ahol harmad ennyiért dolgozó , de angolul beszélő ügyfélszolgálatos veszi fel neked a telefont. Csak ugye te magyarul karattyoló ügyfélszolgálatost vársz el, azt pedig bajosan lehet megoldani angolul beszélő indiaiakkal...ezért neked a háromszor olyan drága magyar ügyfélszolgálatost kell megfizetned.

BaliBoy 2010.03.23. 12:18:43

Én utálom a T-s céget mint a szart. Dolgoztam náluk, sőt, IPTV-t is szereltem. De ebben az esetben az externet a hunyó. Ugyanis nem neked vagyis az előfizetőnek kell a telekommal egyeztetned hanem ha az externettel állsz szerződésben, akkor igenis kutya kötelességük nekik elintézni az ilyen adminisztrációs problémákat.
Annyiból viszont meg kell (sajnos) védenem a T-t, hogy az ügyfelek nagyon nagy százaléka is láma. A saját felhasználó nevüket illetve jelszavukat sem tudják. Ez különösen fasza dolog ha az efi valamilyen külső szolgáltatónál van. Ilyenkor szokott előfordulni a 15-30 perces egy helyben ácsorgás míg megváltoztatják a dolgokat.
Zárásként: Aki a T-nél van vagy rá van kényszerülve, hogy ott legyen az szerencsés ember nem lehet. Meneküljeteeek!!! :D

igazságos 2010.03.23. 12:20:10

Ebben az országban senki nem tud helyesen írni? Tiszta szégyen.

"Az idősebb, ifjabb, doktor, özvegy szavakat, illetve rövidítésüket a levélcímzésben nagybetűvel írjuk"

Ifj., Id., Özv., Dr., sorolhatnám tovább.

Ezeket így kell leírni, nagybetűvel.
Vissza az általános iskolába, nemcsak a posztolót, hanem az Externet munkatársait is, akik nem értették ezt a dolgot.

szavazzfasszal · http://szavazzfasszal.blog.hu 2010.03.23. 12:37:20

A T-Comnál most már van olyan csatorna, ahol elmagyarázzák, hogyan kell Faszt szerkeszteni a szavazólapokra :))

pali923 2010.03.23. 12:39:37

Pár éve a T-home írt egy levelet, hogy lehet adsl-t a lakásomba kötni, új fejlesztés, hurrá. Meg is rendeltem, véletlenül én is éppen az Externettől. Nekik meg megírt a T-home, hogy az én lakásomban nem lehet adsl-t bekötni. No comment. A vezérigazgatónak írtam levelet egyenesen, 2 hét múlva lett net. Azóta ezek szerint csak rosszabb lett a helyzet...

Mylady 2010.03.23. 13:04:28

Nem értem. Ez nem úgy működik, hogy mindenhol, ahol valamit nyilvántartanak, a nyilvántartott izé kap egy egyedi azonosítót és akkor teljesen mindegy, hogy az idióta emberek hogy írják a nevét?

ValakiX 2010.03.23. 13:05:57

@bestpixel: Nekem nem tud ártani a T. :) Ahol lakok ott maximum ADSL van (családi házas külváros). Abból meg köszönöm szépen, de nem kérek. Így számomra a helyi kábeltv szolgáltató által nyújtott internet szolgáltatás az egyetlen lehetőség (nem T). Most viszont a szüleimnél tökéletesen működő T optikai netet használom, elvégre ki kell használni, hogy közel laknak a munkahelyemhez egy potya ebéd erejéig. :)

LouiS 2010.03.23. 13:12:06

Azért a levélben is van egy raklap helyesírási hiba... Szerintem.

ValakiX 2010.03.23. 13:54:23

@renz: Egy jó ideig nem is lesz más. Az optika és a lanos hálózat pont azért terjed a társasházakban, mert jelentősen egyszerűbb és olcsóbb a hálózat kiépítése, valamint viszonylag kis területen sok a potenciális ügyfél-jelölt, így gyorsabban megtérülhet a beruházás. Bár gondolom akiknek futja 30 milliós telekre (házzal együtt nem ér ennyit a telkem, igaz csak szerényen egyszintes a ház és nem palota), azok nyugodtan össze tudnák dobni a pénzt az optikára és akkor ott is lenne minden szép és jó.

bonafide 2010.03.23. 15:13:07

Egyáltalán, minek ez az özvegy cím? Mert azt még megértem, hogy a doktort vagy a vitézt odabiggyeszti valaki, de ezzel az özveggyel miért jó bonyolítani az ügymenetet? Kivéve persze, ha white widow-ról van szó :o)

twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2010.03.23. 17:16:39

IPTV-t csak akkor vagyok hajlando bekotni, hasznalni ha kotelezo lesz.

renz 2010.03.23. 17:26:27

@ValakiX:
Sajnos nem rajtam (rajtunk) múlik, hogy itt mikor lesz optikás net. Én már 1 éve jeleztem a bekötési szándékomat, amint elérhető.

ValakiX 2010.03.23. 17:38:01

@renz: Sajnos ez nem mostanában lesz. Amikor a szüleimhez kötötték be az optikát, akkor rákérdeztem a szerelőknél, hogy nálam mikor lesz elérhető, szó szerint kiröhögtek. Olyasmit is mondtak, hogy egyrészt a T-nek nem nagyon érné meg, másrészt még nincs is kiforrt technológiájuk a családi házas részek optikával (FTTP) történő ellátására.

blarke 2010.03.24. 00:12:24

lusta tök vagyok elolvasni minden kommentet, @banpepe: elsőkézből mondom, ha optika elérhető, akkor pöccre megy. vdsl-en sem szokott vele gond lenni (csak a vdsl-es switchgyártok b--nak rendes firmware-t írni), sima adsl vonalon gázos. na meg majd ha ed3-on is lesz, elosztott közegben, arra leszek nagyon kíváncsi...

Bezmag 2010.03.24. 01:07:03

@renz: Egy éve? Az igen, egy éve még nem is volt optinet forgalomban. De hát a 30 millás telekhez miért nem rendelsz bérelt vonalat, bármelyik cég kihúzza töredékáron. (mármint a telek töredékárán).

Bezzeg a budaörsi panellakók örülnek :-)

renz 2010.03.24. 16:51:49

@Bezmag: Pont 2009 márciusában jelentették be az optikás netet! ;)
A bérelt vonal sem ér szart sem, hidd el tudom! Szerencsére a melóban 60/60 netem van, otthon meg csak böngészés és játék.

Gúl 2010.03.25. 15:24:52

Nem olvastam végig a kommenteket, de szerintem nem említette senki.

Számhordozásoknál is ilyen szemét a T

Ha akár 1 karakter eltérés is van akár névben, címben bárhol, már nem engedik át a számot. Belekötnek hogy út vagy ut van az átvevő szolgáltató rendszerében. SZÁNI!

Silenzio 2010.03.27. 15:41:51

A vezetékes telefon egyre több csomagban havidíj-mentes, sőt, sok helyen a digitális vonali hálózaton belül ingyen beszélhetnek egymással az előfizetők. Ennyit mobil világunk elavult vezetékes szolgáltatásairól...

Az IPTV csak olyan helyen működik rendesen, ahol kifejezetten jó DSL vonalak vannak, vagy optikai hálózat. Ott biztos nem lesz vele gond. 3-4 év és az optikai kábelek behálózzák a nagyvárosokat. Türelem.
süti beállítások módosítása