Mit kell elkövetnie a serdületlen vásárlónak ahhoz, hogy a biztonsági őr agyatlan kurvának nevezze? Mindezt egy akciós napon, amikor nyilván hatalmas a tömeg és sor áll a próbfülkéknél is? Nem kell sok: a két fiatal lányka együtt vonult be a fülkébe, ezzel érdemelve ki a stresszes biztonsági őr kedves jelzőit.
A levelet idézem, amit a New Yorker üzlet/Árkád központi fax-számára, és két email címre küldtem (honlapjukon találtam). Utólag belegondolva, talán a panasz könyvbe kellett volna beírni, de a rengeteg ember, és a dühöm ellene szólt.
"A New Yorker üzletben nagyon csalódtam, azt hiszem, soha többé nem megyek az üzletbe. Az ott alkalmazott biztonsági őr viselkedése hagy némi kívánnivalót maga után. A Glamour napok keretében vásároltam ott barátnőmmel. (Az eset 2010.04.10-én történt)
A New Yorker a kedvenc boltjaim közé tartozik/ott, egész évben nem kevés pénzt szoktam ott hagyni. Azt hiszem ennek vége. Nagyon sok vásárló volt a 20%-os napon, hogy a sort csökkentsük ketten mentünk be a próbafülkébe, és több ruhát vittünk be, mint 3 db. (Egyébként felhívnám a figyelmet arra, hogy a csillogó felületű matricán, a piros színnel található kb. 15-ös betűméretű szöveg, a fényviszonyoknak köszönhetően nem igazán látszik jól, és nem elég figyelemfelkeltő eme felirat, ami erre irányul.)Az IQ bajnok, gondolom agyoniskolázott biztonsági őrnek ez nem tetszett, és idézem: "agyatlan kurváknak" nevezett minket. Nem tudom, mi jogosítja fel arra, hogy ilyen szavakat használjon, még ha igaza is volt abban, hogy ne vigyünk be 3-nál többet, ha ezzel a ruhákat védi a lopástól. Azt gondolom, a sok ésszel megáldott biztonsági őr azért kapja a fizetését, mert én temérdek pénzt ott hagyok az üzletben.
Továbbá az is problémája volt, hogy miért tettük le a próbálnivaló dolgokat a földre. 1. Ha lenne esetleg 1 darab akasztón kívül a próbafülkében több, akkor talán lenne hova akasztani a kabátomat, a nadrágomat, a felsőmet is. 2. A ruhák nem voltak a földön, a cipőmre tettem a farmeromat és arra tettem rá a bolt tulajdonát képező fürdőruhát, és fehérneműt.
Mikor befejeztük, a kijáratnál a másik biztonsági őr a kezében lévő megfelelő berendezéssel direkt becsipogtatta a lopásgátló kapukat, majd arra szólított fel bennünket, hogy nyissuk ki a táskánkat, mert valami bejelzett. Egyébként nem gondolnám, hogy a 15x20 cm-es női dolgokkal tele táskába bármit bele tudtunk volna préselni. A kapuban álló biztonsági őrtől kértük, hogy legyen kedves szólni az üzletvezetőnek, a kérésüknek viszont nem volt hajlandó eleget tenni.Egy biztos, a biztonsági őr viselkedésének köszönhetően semmit sem vettem, bár feltételezem, hogy nem miattam fog az üzlet bezárni. Én az Önök helyében elgondolkodnék a megfelelő, kulturált biztonsági őrök alkalmazásával kapcsolatban, hogy több elégedetlen, felháborodott vevő ne legyen.
Egy felháborodott vevő"
Választ is kaptam, egyelőre csak a levelem továbbításról: (az e-mail cím "hulyekvagytok" néven van regisztrálva :)))
"Levelét továbbítottuk a New Yorkernek, továbbá javasoljuk, hogy reklamációs levelezési célokra hozzon létre másik email címet!
Üdvözlettel:
ÁRKÁD Bevásárlóközpont
Igazgatóság
1106 Budapest, Örs vezér tere 25/A. I.em.
tel.: +36-1-433-1400
fax.: +36-1-433-1401
web: www.arkadbudapest.hu"
Az utolsó 100 komment: