A János Kórház területén megálló, gyermekéért és a frissen műtött anyáért érkező apa autóján a Szamaritánus mentőszolgálat mentősei leeresztették az első kereket. Az indok az volt, hogy nem tudtak tőle beállni, pedig de. Akkor meg minek? Hogy "bunkó betegeket tologassanak"?
Az ország, azon belül is a mentőszolgálat szégyene az az eset, melyről mély megdöbbenéssel számolok be, amivel 2010. április 13-án, kedden délelőtt találkoztam. A történet színhelye a fővárosi Szent János Kórház. Kislányom pénteken hajnalban, ebben az intézményben látta meg a napvilágot, Édesanyjával keddig kellett bent maradniuk.
Kedden délelőtt bementem értük a kórházba. Mivel esett az eső, és mivel egy újszülöttért mentem, és mivel feleségemet is kímélni kell a műtét után, behajtottam autóval a Szent János Kórház területére – 600 forintért. Az épület közelében egyetlen helyre tudtam parkolni, ami egy „MENTŐK” felfestés legszélét is érintette.
Amíg az adminisztrációs ügyeket intéztük az osztályon, illetve feleségem elkészült, az intézmény területén „Belső szállítás” elnevezéssel működő Szamaritánus Mentőszolgálat 2 emberséges munkatársa a „szabálytalan” parkolást önhatalmúlag úgy gondolta büntetni, hogy leeresztették az autóm jobb első kerekét.
Itt tart az ország, hogy a mentők eresztik le az újszülöttért érkező apuka autójának a kerekét! A mentőautóhoz visszaérkező két fogdmeglegény avval indokolta cselekedetét, hogy nem tudtak beállni. Érdekes módon azonban a mentőautó bent állt. Akkor most hogy is van ez? Kiállni ugyanúgy egy mozdulattal sikerült. Vagyis pusztán szórakozásból érezték úgy, hogy jó ötlet leereszteni az autó kerekét.
Gondoljunk bele egy kicsit, hogy mire volt jó ez az egész? Ha feltételezzük, hogy tényleg akadályozta az autó a mentők közlekedését, akkor nagyon ostoba lépés volt, ugyanis ezáltal több mint egy órával tovább kényszerültünk ott várakozni – az újszülött babával és a friss műtétes kismamával együtt. Nagyjából ennyi időbe telt, mire a két igen intelligens úriember többszöri erőteljes felszólítás eredményeként szerzett egy kompresszort és felpumpálta a leeresztett gumit.
Egyikük ezek után pontosan úgy viselkedett, ahogy az egy ilyen szellemi színvonalon álló igazi prolitól elvárható, vagyis semmiképpen nem úgy, ahogy egy olyan embernek kellene viselkedni, aki állítólag azért dolgozik, hogy bajba jutott embereken segítsen. Ő maga mondta, hogy az a munkája, hogy „bunkó betegeket tologasson”. Aki sértve érzi magát, nyugodtan forduljon bizalommal a némiképp ellentmondásos „Szamaritánus” névvel illetett mentőszolgálathoz. Én a cég helyében jobban odafigyelnék arra, hogy milyen embereket alkalmazok, a két mentősnek meg javaslom, hogy vagy a viselkedésükön, vagy a munkahelyükön változtassanak, mert az ilyenek miatt tart itt az ország!
Dr. Kix 2010.04.16. 10:32:11
Dr. Kix 2010.04.16. 10:33:24
elwood 2010.04.16. 10:34:15
Dr. Kix 2010.04.16. 10:35:01
schdl (törölt) 2010.04.16. 10:36:03
Pocócicó 2010.04.16. 10:37:26
hawkeye 2010.04.16. 10:38:12
A végén kiderül, hogy mi vagyunk őértük...?
elwood 2010.04.16. 10:38:38
ezt bővebben kifejtve az én megoldásommal teljesen egyező lenne:
a két úriember fejét addig vertem az aszfaltba amíg fel nem fújták nekem a kereket.
elwood 2010.04.16. 10:41:24
és nem tud beállni valakitől aki nem akar megázni.
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.04.16. 10:45:20
Obrut 2010.04.16. 10:45:33
Stevwe 2010.04.16. 10:46:51
Olyant hallottam hogy ablaktörlőlaőátot felhajtani, tükröket meg be, de a kerékleeresztés durva azért, főleg kórházi területen, ahova nem szórakozni jár az ember. ( leszámítva azokat a népcsoportokat akik Maunika showt tartanak a szülészeten )
juhaszvik 2010.04.16. 10:46:58
csupán jófejségből?
mondjuk én megkérdezném a másik felet is, hogy szerintük mennyire volt a legszélén a felfestésnek az az autó. csak, mert így lenne kerek a történet.
dr. Aullah 2010.04.16. 10:47:02
Miizu 2010.04.16. 10:50:24
Legközelebb nem állsz be szabálytalanul, nem sír szád. (Annyira bírom, ha valakinek gyereke lesz onnantól már úgy érzi hogy mindenki felett áll.)
2010.04.16. 10:51:10
Nehéz állást foglalni, mert nem voltunk ott.. a leírás alapján ez tényleg mocsokság, ha pont így történt.
Érdekes lenne meghallgatni a másik felet is.
Ezért tart itt az ország.
Grg76 2010.04.16. 10:51:40
2010.04.16. 10:53:19
RaveAcE 2010.04.16. 10:54:55
Az igazán magyar tett lenne.
Talán még a Jobbikba is felvesznek ezzel.
Secnir 2010.04.16. 10:58:14
értem, tehát nagyon helyesen addig üvöltöttél velük kurvaanyázva, amig fel nem fújták.
hasonlóképpen cselekedtem volna.
dr. Aullah 2010.04.16. 10:59:49
Pocócicó 2010.04.16. 11:00:21
The Good Boy 2010.04.16. 11:00:38
Rosszindulatú Vászka 2010.04.16. 11:02:29
elwood 2010.04.16. 11:04:12
dr. Aullah 2010.04.16. 11:04:41
orient 2010.04.16. 11:05:59
Ugye elképzelhetetlen ma egy poszt zsidók, jobbikosok....stb. nélkül?
Réka · http://blog.rekafoto.com/ 2010.04.16. 11:08:35
Eric_Cartman 2010.04.16. 11:13:07
Gondolom, a mentősöknek aznap te voltál a tizedik, aki csak 30 percre odaáll, mert siet. Tele van a város lerobbant, majd csodálatosan megjavuló vészvillogós autóval, beteg nagymamát szállítóval. Örülj, hogy nem hívták rád a rendőröket, olcsón megúsztad.
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.04.16. 11:14:18
Vagyok!
Miről lenne szó?
dr. Aullah 2010.04.16. 11:17:31
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.04.16. 11:19:13
Oksa, mindjárt feljegyzem!
zéka (törölt) · http://recklama.blog.hu 2010.04.16. 11:20:09
Űrhajós 2010.04.16. 11:21:07
nem értitek a viccet?
ezért tart itt ez az ország, mert nincs humorérzék.
Sokorai_Atala 2010.04.16. 11:23:57
Javaslatom posztolónak, álljon meg valahol szabályosan és amikor készen van a papírmunka, anyuka új kisgyerek felöltöztetve odaáll a szülészet ajtajába és 1,5 perc alatt beszállnak és távoznak.
MagyarZizzi (törölt) 2010.04.16. 11:24:11
Leadfoot 2010.04.16. 11:25:42
Akkor el lehet kerülni az ilyesmit...
Secnir 2010.04.16. 11:26:13
1. az ember NEM a mentősök helyén parkolt
2. aki a mentősök helyére álltak, azok X szervezet BETEGSZÁLLÍTÓI voltak, NEM mentősök
3. a jóember kerekeit a BETEGSZÁLLÍTÓ cég emberei engedték le, NEM a mentősök.
akkor tehát ki a hülye?
(én tudom, de nem mondom meg)
2010.04.16. 11:27:23
Sevy 2010.04.16. 11:27:37
Secnir 2010.04.16. 11:28:07
DaM 2010.04.16. 11:29:38
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.04.16. 11:30:28
Annak elég körülményes leereszteni a kerekét.
Állítólag.
labi 2010.04.16. 11:32:40
dr. Aullah 2010.04.16. 11:35:30
Harlequin 2010.04.16. 11:38:11
Nanemá 2010.04.16. 11:41:05
1. Nem parkolt tilosban. Igen sokat fizetett azért, hogy egy teljesen indokolt esetben bemehessen parkolni a korház területére, ahova ingyen is bemehetett volna, ha előtte ráírja az autóra, hogy Szamártaxi.
2. Nem állt rá a mentő helyére, csak mellé, mert ott volt hely. Ellenben a szamártaxi beállt a mentő helyére, pedíg az nem is mentőautó, ugyanis sűrgős esethez sosem ők mennek, kizárólag csak betegszállításra használják, tehát csak TB-Taxi. Tehát, ha csak a várakozás célját tekintjük, nem pedig a parkoló jármű színét-dizájnját, egyformán volt joguk ott állni.
3. Azokat a barmokat is kár volt megszűlni, akik szerint (pl. Mizu) nem nagy ügy egy szülés, császármetszéssel.
Az ilyen köcsögöt megnézném, amikor a frissen műtött feleségét és az újszülött porontyát villamossal viszi haza a korházból.
Sevy 2010.04.16. 11:42:28
Alikam 2010.04.16. 11:42:41
"Az épület közelében egyetlen helyre tudtam parkolni, ami egy „MENTŐK” felfestés legszélét is érintette."
Tehát nem állt meg tilosban, hanem a mellette levő helyen állt meg úgy, hogy a Mentők részére fenntartott parkolóhely felfestett körvonalának a szélét érintette.
Fontos különbség, hogy telibe ráparkolsz, vagy totál melléparkolsz, de a centimétert el is foglalsz belőle.
FlyInMyEye 2010.04.16. 11:44:42
Köszönöm a figyelmet.
yippyupp 2010.04.16. 11:49:59
Take-it-Easy 2010.04.16. 11:50:25
Sevy 2010.04.16. 11:51:40
Sevy 2010.04.16. 11:53:14
Nanemá 2010.04.16. 11:55:24
Azért azt még áruld el nekem, hogy mennyivel volt több joga ott tartózkodni a betegszállító autónak, mint egy betegetszállító autónak?
Sokorai_Atala 2010.04.16. 11:55:37
Charles63 2010.04.16. 11:56:47
labi 2010.04.16. 11:58:21
Szerintem te voltál a betegszállítós, hogy pontosan tudod, hogy nem állt rá kicsit sem a tiltott helyre. :)
ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.04.16. 11:58:46
Hát igen, ezt sosem értettem, ahogy a kerékbilincset sem.
A Szamaritánus Mentőszolgálat meg nem az OMSZ ahogy elnézem, tehát ne úgy általában a "mentősöket" szidjuk.
yippyupp 2010.04.16. 11:59:13
Androidus · http://d-ketto.blog.hu 2010.04.16. 11:59:32
De ha nem, akkor is: anyukával, babával letipegtek, ajtóban megállnak, te elszaladsz autóért, odagurulsz, beszállnak, elhajtasz. Így.
A mentős attól, hogy be bírt állni, még lehet, hogy az ablakon mászott ki, és a mentőautó tetején át jutott ki a talajra. És valószínűleg a 78124691. alkalommal kellett így tennie az idén. Amitől persze még nem kell parasztnak lenni, csak úgy volna teljes a kép, ha erről is hallunk.
dr. Aullah 2010.04.16. 12:00:55
Sün nincs itt :S
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.04.16. 12:01:30
brainy_peter 2010.04.16. 12:06:51
Mellesleg ezeknek a betegszállítós fiúknak akkora mellényük szokott lenni amikor a "bunkó betegeket" tologatják, hogy alig férnek el. Számtalanszor láttam már, hogy valami isteni hatalomnak érzik magukat, aztán csak meg ne kelljen szólalni.^^
eloszto · http://eloszto.hu 2010.04.16. 12:09:59
Általában én se hergelem magam az ilyeneken, ahogy láthatóan te sem, de ezeket szemrebbenés nélkül beperelném. Pár év felfüggesztett vagy 1 év letöltendő minimum kinéz egy ilyen tettért.
Amit tettek, nem vicc!
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.04.16. 12:11:25
MosoMasa 2010.04.16. 12:12:50
Így ha nem zebrán megyek át, akkor jogos az elütés!
Ha leereszti valakinek a kerekét, akkor majd ne áll rossz helyen tovább az autó?
Sevy 2010.04.16. 12:14:21
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.04.16. 12:14:33
juhaszvik 2010.04.16. 12:15:15
(zárójelben megjegyezném, hogy svédek és fűszoknya)
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.04.16. 12:17:16
A svédek és fűszoknya helyett pedig igenis tessék kitalálni egy új és nagyon vicces beszólást! Ezért fizetünk. Vagy nem.
Pocócicó 2010.04.16. 12:18:31
Pocócicó 2010.04.16. 12:22:32
Mentősök eresztették le AZ parkoló autó kerekét
Eszter, Eszter, magyarból egyes.
yippyupp 2010.04.16. 12:23:04
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.04.16. 12:25:06
Nemá!
Hol?
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.04.16. 12:27:31
Pl. itt is:
* * * * * * *
* * * * * * *
* * * * * * *
* * * * * * *
yippyupp 2010.04.16. 12:28:05
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.04.16. 12:29:46
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.04.16. 12:36:22
Hasztamannyana!
És micsoda nagy pelyhekben!
Ez hihhhetetlen!
B@nális coitus 2010.04.16. 12:39:53
morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2010.04.16. 12:40:38
Ennyi erővel leönthették volna Kromafággal is, esetleg letörhetik a tükröt vagy a szélvédő törlőjét. Merthogy 'zavaró'.
Nyugodt lehet a posztoló: nem lesz következmény. Az ilyen nagypofájú, bunkó tirpákoknak áll a világ, a birkanép meg csillogó szemmel követi őket.
.lll. 2010.04.16. 12:46:27
sztem mindkét fél hibázott
hatesz 2010.04.16. 12:46:40
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.04.16. 12:48:02
labi 2010.04.16. 12:48:35
De tényleg.
Amikor vittem asszonyt be (nemjánosba) akkor ingyen volt, amikor a következő alkalmakkor látogattam akkor fizetős, amikor mentem érte hogy hazaviszem,akkor megint ingyenes volt.
Alikam 2010.04.16. 12:50:37
Nanemá 2010.04.16. 12:52:49
labi 2010.04.16. 12:59:28
Én ilyen esetekben nem az ablakon szoktam közlekedni, hanem a belölről is nyitható csomagtartó ajtón. Eddig kétszer volt rá szükség lakótelepi parkolóban. De az ablakos valóban éretlen. Éretten már túl öreg lettem volna hozzá. :)
@rwen 2010.04.16. 13:02:52
Teljes mértékben egyetértek. Érdekes lenne, ha meghallgatnánk a másik felet is..
A "felfestés legszélét érintve" parkolni a valóságban valószínűleg azt jelenti, hogy a fél autó átlógótt, és kínok kínjával tudtak csak beállni a mentősök. Nem csoda, hogy a 25ezredik esetnél elborul az agyuk, persze paraszt dolog, amit tettek.
Sajnos nem divat a felfestéshez igazodva parkolni, nap mint nap dühöngök, hogy nem tudok beállni, mert egyesek 2 helyet foglalnak egyszerre.
Dixi. 2010.04.16. 13:08:02
A mentőautóhoz visszaérkező két fogdmeglegény avval indokolta cselekedetét, hogy nem tudtak beállni. Érdekes módon azonban a mentőautó bent állt. Akkor most hogy is van ez? Kiállni ugyanúgy egy mozdulattal sikerült. Vagyis pusztán szórakozásból érezték úgy, hogy jó ötlet leereszteni az autó......
vagyis nem lógott ki a gyerek senkiből...
Nanemá 2010.04.16. 13:10:13
Layosh 2010.04.16. 13:23:21
Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.04.16. 13:28:49
RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2010.04.16. 13:39:29
a kórházba ált. az megy be kocsival akinek ott dolga van! átmenő forgalom nincs! vannak kórházak ahol fizetni kell a behajtásért, pl. a jános, tétényi (szt. imre), szt. lászló, szt. istván etc. ezeket az összegeket _elméletben_ a kórház fejlesztésekre használja.
Take-it-Easy 2010.04.16. 13:49:13
jubilu 2010.04.16. 13:50:41
MosoMasa 2010.04.16. 14:04:49
A mentősök ott parkolnak - nem onnan hordják a betegeket.
akikaztmondjákni 2010.04.16. 14:11:12
akikaztmondjákni 2010.04.16. 14:12:41
Mi az, h ESIK a hó???
Nyáridő idején.
▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2010.04.16. 14:15:24
elwood 2010.04.16. 14:44:52
beachball 2010.04.16. 15:12:52
Beértünk a szirénázó mentővel a kórházba, ahol dudálni kellett percekig, mert nem férünk oda a baleseti bejárójához a kocsiktól.Mit mondjak, brutál szar volt.
Mert nem elég oda beállni, hanem bizony a kb.198 cm magas,hordányon fekvő testet is ki kell ám rángatni a kocsibólahhoz hely kell,ami akkor éppen kevés volt.
Én teljesen megértem a post íróját, szar dolog műtét után gyalogolni, illetve elítélem a mentősök (betegszállítók?Nem uaz!) reakcióját, de van abban igazság, hogy a mentőbejáró az mentőbejáró elsősorban és tetszik, nem tetszik, még ha nem speckóra a mentők bejárata, ahol megállunk, attól az elsőbbség mindig a mentőké.
Ákos81 2010.04.16. 15:20:20
Rossz duma, hogy kímélni kell stb, egy esernyő és +pár méter gyaloglás és kész.
Szted hány újszülött jön a világra naponta? Ezek után neked JOGOD van tilosban parkolni, mert gyereked születik? Nézz már magadba.
ayeti azaki - távolkeleti segédmunkás 2010.04.16. 15:26:06
MosoMasa 2010.04.16. 15:38:13
De bunkónak lenni sem kell és önbíráskodni sem kell.
ati55 2010.04.16. 15:43:19
Tisztázzuk :NEM MENTŐSÖK voltak.
Sok köcsög meg a kórházakba jár parkolni 600 ért egész nap ott lehet, elég olcsó nem?
Senkit nem engednék be a kórházba kocsival a mentők és az ott dolgozók kivételével.
AlulírottFentemlített 2010.04.16. 15:44:23
Ezért tart itt Bánki Péter!
2010.04.16. 15:47:12
2010.04.16. 15:50:38
Egy kórházba mindenki betegért megy. Tárlatvezetés vagy gátvédelem szóba se jön.
Tehát te vagy a birka.
Bejlag 2010.04.16. 15:55:34
Utána adtak Nospa injekciót és közölték, hogy szaladjak, amíg tudok valami erősebbért. Gratulálok.
De, őket sem irígylem, nincs is miért.
A poszt-toló ne parkoljon oda, ahol más életet ment. Semmi keresnivalója egy civil kocsinak egy kórház területén. Vigye haza őket taxival. Ha már fenn tud tartani egy kocsit.
2010.04.16. 15:58:19
Igen, a mentősök több órás megfeszített, már már emberfeletti munkával igyekeztek beállni, és a kínok kínját élték át, hovatovább a titánok gigászi harcára emlékeztető viaskodással állták útját a mélyükből feltörő indultahullámok keltette gyilkolási ösztönnek.
Ennek következménye, hogy tömeggyilkosság helyett csak a gumit eresztették le.
Pedig közéjük is lövethettek volna.
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.04.16. 15:58:51
2010.04.16. 15:59:37
Te is barom vagy, olvasd el a cikket és tanulj meg értelmezni.
Ne csak demagóg módon fröcsögj.
2010.04.16. 16:02:35
Igen, pláne ha olyan súlyosan beteg, rákos kisgyerekkel érkeznek akinek a nyakát megvágta egy láncfűrész és másodperceken múlik hogy meg ne haljon. Na ilynekor van idejük kocsik kerekét leereszteni. Az a legfontosabb, a kisgyerek meg vérezzen el, ugye !!??
2010.04.16. 16:05:16
▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2010.04.16. 16:12:20
Na. Mosmán legalább tudom. Pedig nem ez van kiírva a kocsi oldalára :)
phyllo 2010.04.16. 16:18:21
Nem csodálkozom, hogy a "radikális változást" lózung milyen népszerű.
belsősők 2010.04.16. 16:21:42
belsősők 2010.04.16. 16:23:13
KecskeDotyi 2010.04.16. 16:23:36
belsősők 2010.04.16. 16:25:21
KecskeDotyi 2010.04.16. 16:28:04
Kedves újdonsült apuka! Letojom, hogy mentők vagy betegszállítók. Majd az asszonyod ha egy mentőben rohad, és vmi b*zi miatt - akinek épp csak rálóg a kocsija a bejárathoz vezető útra - nem tudnak beállni, kicsit morcos leszel.
Mikor meg én születtem kőkemény tél volt, és zuhogott a hó. Túléltem, hogy nem egyből kocsi volt a seggem alatt.
Aki meg akadályoz egy mentőt vagy betegszállítót, az rohadjon el, nagyon csúnyán és fájdalmasan. Köcsög.
Anyád barátja 2010.04.16. 16:29:30
Viszont holnap csülkös pacal lesz.Ha nem esik akkor bográcsban.
Leszarom,ha közben leeresztik az autóm kerekét.
seggbőlszájba 2010.04.16. 16:34:32
belsősők 2010.04.16. 16:39:06
SZAMÁR-TAXI!!!, v nem mentő!!!
Helyesbítek: addig mentő gépjárműről beszélünk ameddig OP engedély van az autón!!!!egy betegszállítón nincs megkülönböztetett jelzés, il. a "szamár" még 2éve mentési joggal rendelkezett, ill. mai napig tart mozgóörséget!!!!!!!!!!!!!
helyesírási gyakorlat!!: samaritanus mentőszolgálat!!!!!!!!
ha anyukájuk lesz a szamár taxi hátuljában ami megint csak ezek szerint e puttony, akkor kiváncsi leszek h ezekkel a prolikkal milyen formában fognak beszélni, pontosabban nyalni, h nehogy baja essen!!!!!!!!!!!!!
sakálbaba 2010.04.16. 16:39:14
eml 2010.04.16. 16:46:16
Az lehet, hogy épp rálógott, de ilyenkor arra is kell gondolni, hogy az ágy, amin a beteg van lehet nem fért ki a poszttoló autójától, mert közel állt, és azért kellett leengedni, mert így a motorháztető lejjebb került. Nem tudjuk milyen kocsija van a poszttolónak, nem tudjuk mennyit lógott át stb.
Megannyi fontos kérdés.
Svédországba, ha a mentők helyét csak érinti valaki, azonnal jönnek a fűszoknyás lányok flexxel bárddal lángvágóval, és feldarabolják az autóját, majd lapáttal elhordják egy szabad parkolóhelyre. Eközben a derekukat riszálják, a közönség tapsol a lánykáknak. Ezután a felszabadult MENTŐK helyre beáll egy menbtő és hazaviszi a babát és a mamát.
akikaztmondjákni 2010.04.16. 16:46:42
ati55 2010.04.16. 16:53:07
belsősők 2010.04.16. 16:54:34
Gondolom többet értettenek a "nem mentősök" is az egészségedhez mint saját magad, és gondolom te mentős vagy, vérbeli,nem egy sima proli betegszállító, te biztos tudsz reanimalni, amit garantáltan tudnak véleményem szerint az alúl képzett proli betegszállítók!
Szegény anyuka és a kicsi picúr akik az esőben a hidegben ültek, és az agyon tanúlt apukának gondolom az óra várakozás alatt beindította a gépjárművét, hogy nehogy megfázzon a család, legalábbis remélem hogy így tett,bár erősen kétlem,h becsukta e nagy sértődötségében az ajtót v ázott is a kis család, vagy az autó motorjában is kárt tett a leengedett kerék, itt említeném meg azt a tényt, h ki nem lett lyukasztva a kerék, le nem lett rugva a szelep és nem a hátsó kerék lett leeresztve, amit nem lehet észre venni és baleset veszélyes!!!!ja és ha jól olvastam az incidenst:) akkor még fel is fújták azok a prolik,Amit a jelek szerint 21században az édesapa nem tudott megoldani, gondolom annyira fontos volt az egészsége, h nehogy fülrákot kapjon h pumpás segítséget kérjen tudják azon a beszélgethetős vezeték nélküli valamivel=mobiltelefon:)de az alul képzett, iskolázott nem mentősöknek sikerült!vajon értenek a telefonhoz, v csak mondták nekik h hogyan működik??!!
2010.04.16. 17:04:37
Te voltál az a betegszállító, aki szemétkedett, ez most már simán látszik.
Anyád barátja 2010.04.16. 17:36:27
Igazolatlan!!:)
Figyi,itt már lassan anyáznak,inkább elspekulálok a kaján!:)
Két és fél kg a pacal,meg egy szép csülök.Úgy néz ki,hogy 8-an leszünk.
Elég-e lesz?
Van unicumom meg ágyas meggypáleszem.
Elég ez választéknak?
Milyen sört hozassak velük?
Gösser vs.Heineken?
24 doboz elég-e lesz?
Megannyi fontos kérdés.
Anyád barátja 2010.04.16. 17:44:44
Viselkedéstan és kommunikáció egyes.
Leülhetsz.
yippyupp 2010.04.16. 17:59:39
Anyád barátja 2010.04.16. 18:17:47
A női hölgy részleg ugyanezt pletykálkodással akarja elérni.
hidrotőke 2010.04.16. 18:19:01
MosoMasa 2010.04.16. 18:21:07
phyllo 2010.04.16. 18:27:36
Majd ha mindenki lealacsonyodott a legutolsó primitív szemet szemért, fogat fogért,szintre, akkor az utolsó két bunkó agyoncsapja egymást és végre kihal az ország.
raindog ¤ 2010.04.16. 18:28:08
lótumfaktum 2010.04.16. 19:02:52
belsősők 2010.04.16. 19:56:37
belsősők 2010.04.16. 20:03:36
erre meg csak annyit, hogy a betegszállítók sokszor nagyon rossz állapotú frissen műtött beteget szállítanak az intenzív osztályra, és ott is rendszeresen előfordul, hogy a bejárathoz minő véletlen vmi menő manó autócsodán keresztül kell bevinni a beteget.
MosoMasa 2010.04.16. 20:09:39
De.
Milyen összefüggésben van az értelmiségi, a túl iskolázott ( Ezt ugyan mire érted? Valszeg olvastad valahol, de nem tudod mit jelent. Milyen lehet egy túliskolázott ember? Megroggyant? Vagy petyhüdt a bőre?) és az autója között?
belsősők 2010.04.16. 20:34:33
azt értem ez alatt, hogy ők anyjuk-apjukon kiteljesedett legények, akik úgy érzik, hogy más bolygóról jöttek, lenézik a melos embert (mert ugye minket is prolinak hívtak), de életében diplomáján kívül még egy tollat nem tett arébb és valószínüleg 10-ed annyi energiával is sokkal jobban él, mint mi "prolik"!! általában mindig beigazolódik, hogy ők azok akik más f....-val verik a csalánt. és a stílusuk bicskanyitogató.
belsősők 2010.04.16. 20:42:44
Megdobbent 2010.04.16. 20:58:58
Egyebirant ezek a betegszallitok telleg a legalja. Koze sincs mentoseghez, kifejezetten arra jottek letre, hogy bunkozzanak a raszorulokkal, illetve lopjanak a betegektol. Egy hangyafasznyival van arrebb, mint a 2hetes biztonsagi or kandidaltjainak szinvonala, de az iranyt en sem tudom pontosan...
MosoMasa 2010.04.16. 21:05:38
Egyébként meg egy kisstílű sértődött flótás nyöszörgését veszem ki csak írásodból, hogy jajj én szegény elnyomott!
Aztán meg még csak nem is igaz amit írsz.
De nyöszörögj csak tovább, ha ez fekszik jobban - ám ez nem visz előrébb téged az biztos.
Más meg nyilván leszarja a problémádat, főleg ha így adod elő, úgyhogy magadra maradsz.
MosoMasa 2010.04.16. 21:08:42
Vladimir Harkonnen 2010.04.16. 21:08:55
belsősők 2010.04.16. 21:17:05
Kit faszkalapozik ki??milyen jogon, pont erről beszéltünk az eddigiekben!!!!!!Lopás?? és mennyivel jobb monitor mögött ülve osztani az észt, olyan dologról amiről te magad mondtad h fogalmad sincs!!???Egyszer próbálj ki egy napot,és tudd meg h mi a külömbség a betegszállító és a mentős között??túl sok nincs max a cég név!!!!te mennyivel vagy jobb ezek szrint, már ne sértődj meg azoknál akikre ezeket a jelzőket írtad, gyanúsítottál!!??
Honnan vetted, h kompresszorral ami nem aldis lett felfújva a kerék, mellyett két mogorva faszkalap működtetett????
XCat 2010.04.16. 21:19:15
Volt amúgy egy ismerősöm, aki portás volt. Tőle hallottam valami ilyesmit, mint a belsősöktől.. asszem egészen pontosan olyasmi formában, hogy rohadjon meg az a büdös kurva, aki egész nap egy laptopot nyomogat egy légkondis irodában, és nem csinál semmit, bezzeg ő hatodannyi pénzért mennyit gürizik, mint postás. :)
salapapa · http://salapapa.hu 2010.04.16. 21:23:52
XCat 2010.04.16. 21:25:17
belsősők 2010.04.16. 21:29:23
salapapa · http://salapapa.hu 2010.04.16. 21:30:45
semmiség...
egy büdös tahó a taxis (beteghordár) de ezt erősíti a kijelentése is, amikor a bunkó betegek tologatásáról beszélt.
különben jártam a SztJánosban... majdnem megdöglöttem az ottani "orvosoknak" meg "nővérkéknek" köszönhetően.
elvárták, hogy infarctus átélése közben felsétáljak a nem kis lépcsőkön az emeletre. természetesen ezek után a feleségem nem engedte hogy a gyossegélyen kívül ott bármi más ellátást kapjak, nem beszélve a gyors műtétről.
szerencsére már nem tartozom oda.
úgylátszik, a SztJános egy ilyen parasztgyülekezőhely azoknak, akik az élet megmentésére esküdtek fel.
salapapa · http://salapapa.hu 2010.04.16. 21:35:42
különben a fent említett esetnél az igazi mentősök jöttek értem. profin levittek, befektettek az autóba és átszállítottak a CVC-be.
egy rossz szavam sem lehet feléjük.
mitöbb, nekem, aki tűfóbiával küszködök (küszködik a tököm, de leütöm aki tűvel közelít felém! :D ) úgy adták be az infúziót, hogy nem is éreztem.
le a kalappal előttük!
jaaaaaa... ők az OMSZ alkalmazottai...
salapapa · http://salapapa.hu 2010.04.16. 21:39:22
de 10ezresből nem bírt vissszaadni...
OK, mi nem parkoltunk a mentőscsík közvetlen közelébe, nem érintettük a kerékkel a csíkot.
Megdobbent 2010.04.16. 21:43:48
Tuti, hogy nem volt adlis a kompresszor, mert azokat mosolygos lanyok uzemeltetik, ez evidens. Egyebkent ket mogorva faszkalap uzemeltette, hiszen a ket betegtologato tette jova a sajat faszkalapsagat azzal, hogy vegul alaphelyzetbe hozta a dolgokat.
Egyben viszont egyetertunk: prolizni nem szep, altalaban a prolizot minositi ez a jelzo.
Masik: termeszetesen nem allitom, hogy mind es egytol-egyig tolvaj, de mivel rengeteg mentost is ismerek, nagyjabol meg tudom itelni, hogy melyik csapatnak van modja inkabb kastazni: a mentosnek-e aki altalaban ambulans vagy intenziv beavatkozast vegez, vagy a betegszallitonak-e, aki egy viszonylag stabil allapotu beteget/labadozot, a motyojat osszekeszitve, raerosebben szallit, kifejezetten nem veszhelyzetben.
Egyebkent a hazunkban is van egy lako, akit betegszallitok hoznak-visznek, ezeknek kitarom a kaput, ha epp szembe jovok, nyitom es tartom a liftet, es nem mulasztom el a koszonest sem.
Ugyhogy maradjunk annyiban: ha nem latod be, hogy a ket - talan - kollegad telleg proszto modon, faszkalapkent viselkedett, akkor a mi diskurzusunk veget is er, mert te A vagy, en B es nem gyozzuk meg egymast :)
Vegezetul: ha netan rosszul lennek, osszesnek valahol es csak betegszallitokra szamithatnek: nem aggodnek, bizom az alapveto segitokeszsegukben es szaktudtasukban. Centralis venat azert ne szurjanak, de egy gegemetszes belefer (azt meg en is megcsinalom, ha kurva nagy a baj). Jah, es most igy egymas kozt: neked tetszik az a trend, hogy a betegszallitok egy resze telleg olyan, amit a tobbiek is megvetnek a primitivsegukert? ;)
MosoMasa 2010.04.16. 21:45:16
Csak egyfelől Hofi nem volt buta ember, nem úgy mint azok, akik hivatkoznak rá, vele takaróznak lépten-nyomon.
Megdobbent 2010.04.16. 21:47:37
@salapapa:
Koszonom, es telleg kizarolag mazli, hogy nem volt meg ilyen gondom, hogy barmivel is korhazba kellett volna szallitani.
Egyebkent 1993-ban sok korhazon beluli es ket korhaz kozotti betegszallitot ismertem, alapvetoen jo arcok, de tenyleg nem az a kikopott mentos nepseg, de nem is az a dolguk, szoval ha teszik a dolguk es nem gyalazzak a civileket, akkor teljesen jo, hogy vannak :)
MosoMasa 2010.04.16. 21:47:48
lótumfaktum 2010.04.16. 21:48:50
Nekem ritkán de Működött még mindíg!!!!
Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.04.16. 22:19:46
@Bejlag: amióta hallottam az urban legendát a szadista mentősről, nem szívesen kekeckedek velük. a sztori úgy hangzik, hogy van egy mentős pasi, aki kicsit megveri a szállítandó beteget, mielőtt beérnek a kórházba.
belsősők 2010.04.16. 22:42:39
eml 2010.04.16. 22:42:42
Heineken jobb, min 40. Az talán a kaja végéig kitart.
MosoMasa 2010.04.16. 23:01:47
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.04.16. 23:11:40
Megdobbent 2010.04.16. 23:19:01
Dariengo · http://dariengo.blog.hu 2010.04.16. 23:33:52
Az ikeás családos parkolót már nem is említem...
Dariengo · http://dariengo.blog.hu 2010.04.16. 23:42:24
phyllo 2010.04.17. 06:57:35
Azért rossz a közbiztonsági érzetünk, mert nem tudjuk, hogy milyen reakciót vált ki bármilyen vélt, vagy valós sérelem a másik emberből.
Nanemá 2010.04.17. 09:11:34
VÉGE, kapcsoljuk ki.
salapapa · http://salapapa.hu 2010.04.17. 09:20:13
nnna? :DDD
@phyllo: önbíráskodás a per utáni precedens értékű bírói ítélet is, lévén nincs rá gyakorlat.
az megérne egy misét, hogy mindezt hogy is érted:
"Azért rossz a közbiztonsági érzetünk, mert nem tudjuk, hogy milyen reakciót vált ki bármilyen vélt, vagy valós sérelem a másik emberből."
csak hogy a témánál maradjunk, Neked nem egyértelmű a másik reakciója ha leengedik a kerekét? én biztosan nem a kompresszort kapnám elő (pláne mosolyogva!), miközben csitítgatom kis családom.
ha jól hiszem ezzel férfitársaim döntő többsége így van. már aki meg akarja és tudja védeni a családját.
Mylady 2010.04.17. 10:07:36
mentős feleség 2010.04.17. 10:13:58
ági anyu 2010.04.17. 11:55:47
Secnir 2010.04.17. 11:57:27
baszodbéla, te mentősfeleség vagy, a gumileeresztők meg betegszállítók (vagy BKV röviden).
belsősők 2010.04.17. 12:10:46
Na látom nem nem csillapodnak a kedélyek, annak ellenére sem h van egy két értelmes helytálló példa a tabellán!
Még midig nincs tisztában a mélyen tisztelt publikum egy része azzal h kik lehetnek betegszállítók, és h közülük hányan vannak akiknek ez a másod állásuk, ennek ellenére mondjuk tegyük fel főállásban mondjuk "igazi" mentősök!!!ezen nem gondolkodunk el??pedig érdemes lenne, mert gondolom nem esett volna meg ez az incidens ha fordítva, mint az itt pocskondiázó illetők, akik nem igazán látják át a helyzetet, úgy a mentős is (sofőr) mondjuk láthatta volna, h baba van a háttérbe!!!!!!de gondolom a személyautó sofőrje is ha látja ki van a mentőben (ami még szerintem mindig mentő autó, mert OP,ÁNTSz által elfogadott mentőautó)esetleg milyen sérüléssel,vagy ne adj isten valamelyik ismerőse hozzátartozója gondolom nem állt volna oda!!!így mint egy előttem szóló akihez csatlakoznék "egyik kutya másik eb", csak ne feledjük a másik fél nem tette közszemlére, sőt nem csak ők, hanem a nevük alatt említett kollégáik sem h hány hasonló esettel találkoznak!
Secnir 2010.04.17. 12:20:04
jól beszélsz, csak sokat, és nem mondasz semmit.
1. amikor apuka beállt még nem voltak ott a mentősök
2. nem mentősök, hanem betegszállítók
ők ugyebár nem állhatnak oda, mert nem végezhetnek olyan tevékenységet, amit a mentősök.
3. qrva sürgős lehetett a betegszállítóknak odaállni, ha még volt idejük egy órát ott ácsorogni és vitatkozni...
belsősők 2010.04.17. 12:23:42
Bocsánat h pont téged célozlak be,de nem tudom milyen szakmai gyakorlatod van, és h milyen mentősöket ismersz, de ha tényleg így van ahogy mondod, amit nem akarok megkérdőjelezni, akkor mért pont te "szidod" a társaságot, hisz mint az előbb is említettem a nagyja kórházban, más alternatív mentőszolgálatoknál dolgozik, amit te jelen esetben tegyük fel pont egy barátodról írsz, hogy tolvaj, csak azért mert most pont nem az OMSZ-nál dolgozik!!De ha meg ott, és késik v eltéved egy utcát a mentő akkor meg az a baj, mert a k...g OMSZ!!??nem??Centrálsi véna??:)bocsi de ha tudsz gégét metszeni:) akkor mondjuk mért nem tisztázod kicsit magadban h mire írsz kritikát, mivel ezek szerint egészségügyis vagy, vagy csak kicsit felvágsz azzal h rá tudsz keresni neten!!Tényleg bocsánat, de ebből ez következik!!
Ez sajnos akár mennyire is nem úgy akarod éreztetni, akkor is általánosítasz!
belsősők 2010.04.17. 12:32:36
Hát akkor sajnos kicsit megint pontosítok!!
:nem hiszem h ott álltak 1órát, hanem gondolom mentek tovább a dolgukra, mivel az is evidens h a betegszállítóknak nem csak kb4esethez, feladathoz kell menni hanem adott esetben 60-70beteget mozgatnak meg naponta, és szállítanak vizsgálatokra!!De gondolom azt is tudod ezek szerint h kórházon belül ez biztos így van, mert kb 2000beteg vár nap mint nap műtétekre, előttük vizsgálatokra!!Mint a mentősök is akik nem csak mentési feladatot végeznek hanem mint a betegszállítók a kórház területén belül őrzött betegszállítást is!-ugyan így a "mentősök" is csak két intézmény között!
És bocsi innen a gép mögül honnan tudod,tudjuk megítélni h sürgős volt e!?
Azt azért várom h majd a másik fél is elmondja a véleményét,az ő szemszögükből is!!
Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.04.17. 13:01:19
szerintem terljesen jogos, hogy a kórház liftjer nem azért van, hogy a nyuggerek kalandozzanak rajta, és sürgős esetekbedn igenis ki kell dobni őket onnan, vagy ha nem takarodnak akkor tolják rá a gurigát.
MosoMasa 2010.04.17. 13:05:36
Mylady 2010.04.17. 13:09:30
egyetértek, szerintem se ácsorogjanak "katasztrófaturisták" mindenhol
nem kötözködésből kérdeztem, tényleg kíváncsiságból
belsősők 2010.04.17. 13:33:15
de nem látom túl sok értelmét h feszegessem a témát,
hisz nem a megértés a cél,
hanem a kötekedés,
de bízom benne h a tanultságoddal sokra viszed,és sok értékes hozzászólásod lesz még az elkövetkező időszakban!!!
A post tolót lehet már?-a mikroblogger 2010.04.17. 13:46:17
Sajnos ellent kell mondjak.Egy kórház szülészetén a gátvédelem igen is szóba jön. :)
Secnir 2010.04.17. 13:54:43
"Hát akkor sajnos kicsit megint pontosítok!!
:nem hiszem h ott álltak 1órát, hanem gondolom mentek tovább a dolgukra,"
syövegértésből egyes, leülhetsz fiam.
idézek a posztból:
"akkor nagyon ostoba lépés volt, ugyanis ezáltal több mint egy órával tovább kényszerültünk ott várakozni [...]. Nagyjából ennyi időbe telt, mire [...] szerzett egy kompresszort és felpumpálta a leeresztett gumit."
phyllo 2010.04.17. 13:55:47
Az izomagyú terepjárós is úgy gondolja, hogy neki van igaza, amikor letol az útról, vagy a plázacicának is igaza van, amikor 3! helyre parkol mert csak így tud?
eml 2010.04.17. 13:59:08
Téged is tologassanak esőben pizsamában végig az udvaron
Dariengo · http://dariengo.blog.hu 2010.04.17. 13:59:10
(állítólag már a hordágyról folyt le a vérem, de nem zavartatták magukat, sajnos azóta fóbiám van bizonyos emberek felé)
Mylady 2010.04.17. 14:13:11
Én pont az ellentetje vagyok: ilyen esetben futva menekülnék. Pedig nem vagyok rosszul a vér látványától.
salapapa · http://salapapa.hu 2010.04.17. 14:22:58
különben teljesen félreértetted a mondandómat.
én csak feltettem egy kérdést, hogy ezt mégis hogy érted?
mert szerintem nem kell keresni a gixert. ha pedig közbejön, mindig van egy kis előjáték (beszélgetés), ez mindig többlépcsős, aztán valamilyen kifejlet.
pl én normál hangnemben megkérdezném miért tette amit, majd megkérném, legyen szíves és állítsa vissza az eredeti állapotot.
ha bunkómód válaszol, akkor többet nem kérdezek, nincs következő lépcső.......
ha válaszol rendesen, akkor mehet tovább az "ügy" és ha valóban az én hibám, szemlesütött elnézéskérésem után felszólítom, hogy haladéktalanul hozza helyre amit elrontott.
ezek után már csak tőle függ, folytatja-e aznap a munkáját.
de van a posztban egy mondat a "bunkó betegekről", mely feltételezi, hogy aznap nem dolgozna a fent említett gyökér, pedig igen békés egyed vagyok.
XCat 2010.04.17. 14:23:40
buzi a gay converter besorolású csókának;
"Ilyen szép, szopásra termett szájjal még sosem gondolt rá, hogy meleg legyen?"
gay converter: "az a száj arra termett, hogy Jézust dicsőítse!"
Buzi: "Nem, nem. Ezt valami egészen másra teremtették, csak maga nem arra használja..."
salapapa · http://salapapa.hu 2010.04.17. 14:29:51
viszont gyorsak voltak, felkészültek és tudták mit, hogyan.
profik. le a kalappal előttük!
különben van nekem egy meglátásom ezzel a poszttal!
a mentősöknek fenntartott hely mindig a parkoló legszélén van és nem normál parkolóautónyi méretű.
a tolóajtó a mentőn a járda felőli, tehát a jobb oldalon van, de akit szállítanak, azt többnyire az autó hátuljából szedik ki/teszik be.
ott hátul hogy zavarhatta a parkoló autó, mégha a fél autó a mentőshelyen is parkolt?
igaz, vannak extrém emberek... vagy inkább mazsolák, akik nem bírnak rendesen beparkolni, hanem kilóg az autójának a fél segge. emlékezetem szerint a Jánosban nem túl széles a belső út, lehet ezért nem bírt egyből ráfordulni a helyre a szállító...
sok a kérdés.
belsősők 2010.04.17. 14:34:25
MosoMasa 2010.04.17. 14:49:12
Dariengo · http://dariengo.blog.hu 2010.04.17. 14:52:29
phyllo 2010.04.17. 15:06:12
Van egy alaptétel, amit át kellene gondolni mindenkinek: vitát nem nyerhetsz meg soha.
- ha neked van igazad, szereztél egy ellenséget;
- ha nincs igazad akkor is szereztél egy ellenséget, mert neki van igaza;
phyllo 2010.04.17. 15:08:54
XCat 2010.04.17. 15:11:51
némberfecske 2010.04.17. 15:25:58
milyen jogon állítja bárki is a másik emberről, hogy proli???
bocsika, de ők is dolgoznak, keresik a pénzüket. legalább ők tisztességes munkát végeznek!
vajon a kommentelők közül hányan ismerik a János kórházat? szerintem nem sokan! szerintetek szórakozásból dolgoznak ott, vagy mert nincs jobb dolguk. hát elárulom nem!
az ellentábornak üzenem: menjen és töltsön velük egy teljes napot. gűrizzen velük végig 24 órát és utána mondja róluk azt, hogy milyen emberek. szerintem a vélemény megfordulna. ja és megkérdezte valamelyikkötök, hogy vajon mindezt mennyiért teszik? NEM!
a kedves újdonsült apuka vajon mit szólt volna hozzá, ha a feleségét épp ezek az emberek viszik valhová, és nem tudnak rendesen parkolni, mert valami barom elállja az utat? akkor mi lett volna a felháborodásának a tárgya???
XCat 2010.04.17. 15:35:50
"vajon a kommentelők közül hányan ismerik a János kórházat? szerintem nem sokan! szerintetek szórakozásból dolgoznak ott, vagy mert nincs jobb dolguk. hát elárulom nem! "
Persze hogy nem. Fizetésért dolgoznak ott, amiit elvileg azért kapnak, hogy a betegek életét könnyebbé tegyék.Azokét a betegekét, akik szintén elég sokat fizettek már azelőtt, hogy odamentek volna.
Aki ezt képtelen felfogni, az menjen el valami másnak.
Továbbá hozzáfűzném ha már rákérdeztél, hogy az ilyen típusú megjegyzések (többek között) a proliság ismertetőjegyei.
Csokis · http://csokis.blog.hu 2010.04.17. 15:40:25
MosoMasa 2010.04.17. 15:41:45
Tehát korántsem azt jelenti, hogy nem dolgozik.
XCat 2010.04.17. 15:43:13
MosoMasa 2010.04.17. 15:43:42
Egyfelől ahogy montam, lehet menni keresni igazgatói posztot, másfelől sajnálatos, hogy ilyen pénzeket adnak, de máshol is hasonló a helyzet... akkor most az egész ország, vagy legalább a fele szarjon bele?
Mondjuk bele is szarik, meg is látszik.
sakálbaba 2010.04.17. 15:45:51
némberfecske 2010.04.17. 15:46:18
szóval szerinted én is proli vagyok???
XCat 2010.04.17. 15:47:37
Ebben az esetben sajnálom, de nem érzek indíttatást arra, hogy azt elemezgessem, mi vagy.
némberfecske 2010.04.17. 15:48:27
mert aztán igazgatói posztot olyan könnyű találni!!! lehet, hogy te az vagy, de sajnos nem mindenkinek jut ki a jóból.
XCat 2010.04.17. 15:51:28
MosoMasa 2010.04.17. 15:56:12
MosoMasa 2010.04.17. 15:59:22
Hogy lehet az?
Valószínűleg nem azért nem talál, mert egy műveletlen fajankó valaki, és még prüszköl is! Biztos nem az az oka!
Félre értés ne essék, én a melóst nem nézem le, de az igazgatót sem - azt nézem le, aki nyavalyog csak, a ki bunkó.... mindegy milyen poszton van.
némberfecske 2010.04.17. 16:07:12
Csokis · http://csokis.blog.hu 2010.04.17. 16:13:25
A proletár ezzel szemben a képzetlen, segéd-, vagy betanított munkát végző munkás ember. Ő bármikor kitehető, pótolható, elbocsátható. Ezért van, hogy ő "csak a láncát vesztheti".
Ha ebbe belefásul, nemcsak nem tud, de nem is akar kitörni, a gyerekét meg sem próbálja taníttatni, hanem ugyanerre a létre szánja, akkor beszélünk proliról, proli létről. Ezért a prolit összekeverni a proletárral súlyos tévedés, és sértő is.
A téma bővebb körüljárására mindenkinek melegen ajánlom Fejes Endre Rozsdatemető című kisregényét. Többet ér húsz nagyfejű szociológus díjnyertes tanulmányánál. Ennyit akartam elmondani, kérem kapcsojja ki!
Csokis · http://csokis.blog.hu 2010.04.17. 16:21:46
beachball 2010.04.17. 16:39:43
Épp ezen gondolkodtam
Basszus, ki az, aki emberekkel foglalkozik és még sosem lett tele a töke annyira, hogy szíve szerint elküldte volna az összeset a p...ba?
Én nem egyszeréreztem már így, pedig még a pestisjárványban is találok biztatót, komolyan.
Csak hogy árnyaljam a betegszállítók, ápolók stb.munkáját: a házunkban van egy nyanya, gyakorlatilag taxinak használja a betegszállítót, hetente jön hozzá az ügyelet (tévedésből mindig hozzánk csengetnek),noha egy örökké élő szörnyeteg.
A kórházban volt olyan kézműtött beteg (!!!),aki még ágytálat se kért, folyton arra gyűrt, hogy direktbe kibasszon az ápolókkal, össze-vissza szarta vizelte magát, csak úgy.Fel nem kelt az 5 nap alatt, amíg ott voltam,én meg 5 törött bordával meg szegycsonttal magam ballagtam fel 2 emeletet minden nap liftezés helyett.
Én semmi pénzért nem cserélnék velük.Tudom,írtam is, hogy a reakciójuk nem normális, de néha meg tudom érteni.
Ma Magyarországon mindenkitől elvárjuk, hogy minimum letérdeljen előttünk, a seggnyalást meg már ki kell érdemelni.
Victivus 2010.04.17. 16:56:20
_____
sokkal rosszabb emberek miatt tart ott az ország ahol...
Jahh és nem "avval", hanem azzal.
A mentősöket is meg lehet érteni, hogy a tökük kivan az emberekkel.
Valahogy együttérzek velük... munkámból adódóan én is sok hülye, buta, faragatlan tuskóval, agyament emberrel találkozom. Sajnos nem mondhatom a szemükbe ezeket a jelzőket, mert akkor nem lenne állásom. Arra pedig szükségem van.
Csokis · http://csokis.blog.hu 2010.04.17. 16:56:48
MosoMasa 2010.04.17. 17:10:07
index.hu/kultur/korrektor/avval/
De lehet keresgélni kicsit a szakirodalomban, ha nem tetszik.
salapapa · http://salapapa.hu 2010.04.17. 19:03:24
nem, kilöki a foga közt hogy sétáljon fel, majd felrohan.
ez a megfelelő hozzáállás a híres esküjükhöz? mindezt -mint később kiderült- nem a takarító mondta, hanem az osztályos főnővér!
05:20-kor készült az első EKG és délelőtt 10kor még ott voltam ellátatlanul úgy, hogy a feleségem vitt be mert mentő az nuku és 11-re szállítottak át a CVC-be, ahol azonnal műtöttek!
persze a TB-t ha nem fizetem, rámbasz az APEH egy megfelelő büntetést...
és ezek nyavajognak, hogy kevés a fizujuk? megazannyukat... takarodjanak állatorvosnak, annak még TALÁN elfogadhatóak.
ez a János kh., ahol nem orvosok, hanem inkább sintérek vannak a belen.
a CVC-ben komolyan mondom olyan... hogy a Homárhoz hű legyek, ALDIs a hangulat.
profi team, profi eszközökkel profi munkát végeznek. európai -vagy még kiemeltebb!- szinten. annyi az odajáró, hogy a tavalyi kontrollra délelőtt 10re voltam előjegyezve és valamikor délután 4kor került rám a sor.
de mindenki toleráns, hiszen akik kontrollra oda járnak, anno mind sürgősségivel kerültünk oda.
ja, és még egy "apróság". doki megmentette a többiekhez hasonlóan az életemet. gondoltam, valami kis jattszerűvel honorálnám.
NEM FOGADTA EL! 5ször voltam kontrollon, akkorsem.
szorul a torkom a megilletődöttségtől amikor rájuk gondolok mennyit dolgoznak és mit tesznek értünk.
Ők orvosok.
Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.04.17. 19:18:47
@Csokis: hát bizony ha minden proli ebben a szép hazában feljebb lépne a proletár szintre, máris jobban haladnánk. csakhogy a mi népünk szeret proli lenni, és kész.
@Victivus: "az ilyenek miatt tart itt az ország!" na, elérkezett a kedvenc szövegem, a hétvégi poszt kétszázvalahányadik kommentjében. hurrá.
egyszer már vitatkoztam valakivel erről a dologról, azóta megpróbáltam még bölcsebben megfogalmazni a véleményemet erről a téves alapgondolatról, hogy az "ilyenek miatt tartunk itt, stb."
mindenki saját maga tehet arról, hogy ott tart, ahol éppen van. világos? ha tetszik a helyzet, akkor örülj neki, ha nem akkor ne mutogass és károgj másokra, hanem tegyél valamit magadért. victivus ne vedd magadra, most nem téged b*sztatlak, hanem úgy általában azokat akik másokra köpködnek, de a tükörképüket fényesre nyalják.
Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.04.17. 19:20:54
XCat 2010.04.17. 19:40:13
némberfecske 2010.04.17. 19:48:43
ez egyre jobb lesz. úgy látszik nem érdemes az eü-ben dolgozni (de úgy tűnik főleg a János kórházban nem), mert lenézik az emberek ezt a munkát.
XCat 2010.04.17. 19:57:29
Tulajdonképpen nem a munkát nézzük le. Azokat, akik ezt csinálják, és úgy csinálják, ahogy. Szar felkészültséggel, kapzsin, nemtörődöm, hanyag, bunkó módon, visszaélve mások kiszolgáltatottságával (amire amúgy felesküdtetek hogy nem fogtok), az anyátokat is megbasszantva 10 fillérért... hát ilyen ez.
némberfecske 2010.04.17. 20:10:12
sajnos nem egyezik a véleményünk!
kicsit másképp van, mit ahogy te gondolod, de azért tiszteletben tartom a te véleményed. biztos igazad van, ha te így látod. remélem soha nem kerülsz olyan helyzetbe ahol egy sintér orvos és azok cselédei segítségére szorulnál.
XCat 2010.04.17. 20:18:43
Én is remélem, de örömmel látom, hogy azért kitört belőled a jóindulat.:) Kéne nektek valami általánosan kötelező, össznépi pszichiátriai kezelést rendezni, aztán akit az sem hoz helyre, azt leselejtezni, mint alkalmatlant ilyen melóra....
Egyébként velem kedvesek szoktak lenni. Hiába, a magánrendelések előnyei. :)
Megdobbent 2010.04.17. 20:22:37
XCat 2010.04.17. 20:26:56
némberfecske 2010.04.17. 20:35:43
naná, hogy kedvesek veled, hisz perkálod a magánrendelés árát, de legalább megdolgoznak a pénzedért :D:D:D:D:D
XCat 2010.04.17. 20:37:46
phyllo 2010.04.17. 20:42:11
4-5 éve általános kivizsgáláson vettem részt egy magánorvosnál.
Többek közt az epémet is megnézték/10.000/vizsgálat.
3-4 hónapra rá iszonyú eperohamot kaptam. A feleségem hívta a mentőket. A diszpécser azt mondta, hogy várjak holnapig, ugyis elmúlik. Na akkor néhány keresetlen szót mondtam a telefonba, amit időközben átvettem.
Nem bírtam tovább várni és elindultunk a kórházba / 15 km-re lakunk a kórháztól/.
A feleségem vezetett,de "természetesen" félúton kifogyott a benzin...
Úgy, ahogy voltam, pizsamában integettem az autóknak. Meg is állt egy terepjáró, amiben kigyúrt kinézetű emberek ültek. Felvettek, majd titokzatos telefonálásba kezdtek. Kiderült, hogy civil ruhás rendőr félék /nem tudom pontosan /.
A kórház kapujában bemutattak néhány igazolványt és már vittek is és odaálltak a mentő helyére. Meg sem tudtam köszönni nekik, már el is tüntek.
Az ügyeletes orvos nagyon kedves volt, megnyugtatott. Másnap megműtöttek...egy marék epekövet szedtek ki belőlem.
Hálával tartozom a kórház dolgozóinak.
A fiam később mesélte, hogy kb. 20 perc múlva jött értem a mentő, de én akkor már valószínűleg a rendőrautóban voltam.
XCat 2010.04.17. 20:47:22
phyllo 2010.04.17. 20:56:07
XCat 2010.04.17. 21:02:11
legközelebb keress valami jobbat. Drágább lesz (mondjuk háromszor ennyi), de talán ér is valamit.
phyllo 2010.04.17. 21:05:20
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.04.17. 21:05:24
mert eltolodtak az ertekek, amig egy hulyegyerek a helpdesken tobbet keres mint egy nover, addig mit varsz??
itt jol keresnek 40-50 ezer dollart csinalnak evente, ami itt jo penznek szamit, nem is jut eszukbe se a penz, szerintem ha akarnek adni, nem ertenek, hogy mi van
a masik oldal, hogy van biztositasom, de ha elmegyek dokihoz hozzam sem szolnak mig az 50 dollar koruli vizitdijat ki nem fizetem
/surgos esetekben persze ellatnak meg biztositas nelkul is/
de nektek a 300 ft is sok volt
hat akkor tejeljetek zsebbe
XCat 2010.04.17. 21:10:30
Mondjuk normális kórházi állásnál biztos több.
Egyébként a nővér gyakorlatilag szakmunkás, pár éve van csak érettségihez kötve. A munkájuk elég komoly százaléka gyakorlatilag szarpucolás, a szó legszorosabb értelmében, a "helpdeskes hülyegyerek" meg jobbik esetben diplomás.
Egyszer próbáld meg, hogy akarsz adni, majd meglátod, hogy értik.
ezt az amcsi-lettem-és-ezzel-felsőbbrendű dumát meg nekem légyszi ne.. :)
XCat 2010.04.17. 21:12:43
Mylady 2010.04.17. 21:14:38
Évek óta együtt kommentelünk (hehe), én még nem hallottam hogy bántott vagy lenézett volna valakit...
XCat 2010.04.17. 21:15:32
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.04.17. 21:18:25
en nem feketemunkasrol beszeltem
es nem nover lehet, csak valami hazi gondozo
feketemunkas korhazban nem dolgozhat
havi 800-bol nem lehet megelni, ha 2 heti, ahogy itt fizetnek akkor igen, mivel nem kell adot fizetni
haggyal mar ezekkel a diplomakkal, mast sem olvasok, jajj a 3-ik diplomamat keszitem, bazmeg csinalj egyet de jo helyen, amugy szerinted egy helpdeskhez kell?
haggyuk, de ne kanyarodjunk erre a sikra csak ugy mondtam
nagy show van most itt
thunder over Louisville
2 het mulva derby
van most elet
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.04.17. 21:20:15
thx
hat en oszt nem, dogozok int allat, elvettem egy total videki noszemlyt es melozunk kemenyen, es milliomosok sem vagyunk, de szeretjuk egymast es kijovunk a lovebol
es ennyi
XCat 2010.04.17. 21:20:33
Nem tudom micsoda, nem sokat beszéltünk róla, csak megemlítette.. nővérnek nővér, itt legalábbis az volt, élni meg szerintem a fia pénzéből él. :D
MosoMasa 2010.04.17. 21:20:36
Az a 300 Ft -os vizitdíj nem oldott volna meg semmit, legalábbis nem olyan dolgokat, amikre itt gondolnak, vagy amiket állítottak róla. A hálapénz problémáját biztosan nem.
Én mondjuk nem voltam ellene, illetve az ellen voltam, hogy nem volt ez sem természetesen előkészítve, összevissza ment az egész, és hazugságra épült ( lsd hálapénz).
Arra nagyon jó volt, hogy a rendelők forgalma megcsappant - a sok unatkozó nyugger nem ült ott naponta pletyizni. Így aztán az orvosok tudtak foglalkozni a valóban rászorulókkal.
XCat 2010.04.17. 21:23:30
Nem értem mit képzelnek itt egyesek.
Nomindegy.
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.04.17. 21:23:58
aazal, hogy megirtam, hogy itt megfizetik a kibaxott novereket otthon meg nem, ezzel lettem nagy arc?
ja, azt is tudod, hogy itt is jattolnak az apolononek?
sokat lehettel erre korhazban
de tenyleg haggyuk, tudom hogy allitolag mindenki szegeny otthon, de az apolonok nincsenek megfizetve
kell nekik a jatt, amit siman odaadsz a pizzafutarnak meg a pincernek, de az apolononel mar hivatkozol hogy fizeted a TB-t
vicc
a sort is fizeted
XCat 2010.04.17. 21:24:35
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.04.17. 21:25:06
ugatsz ott bentrol
olvastalak, szerinted mindenki a maga elete kovacsa, meg tanulni kell
fiatal lehetsz
XCat 2010.04.17. 21:25:39
Neked meg mi bajod? Mary félredugott?
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.04.17. 21:28:06
Te dontod el
zard le az internet hatarait hegyeshalomnal
az en felesegem
\muhhaha/
itt erkolcsok vannak es szerelem
semmi nem tortent, meg mertem jegyezni, hogy itt a novereket jol megfizetik ezert nem kell halapenz, jobban mint a helpdeszkeseket
erre ugrotok
hat bannya kanya
/bar Ti csak arra ugrotok, hogy valaki a,merikabol mer mondani valamit, a sok huje amerikai kozul/
na tenyleg lepek, mert szerintem sokkal inkabb a Te nejed dughatott felre, vagy menstrualsz
MosoMasa 2010.04.17. 21:28:35
Semmi ilyet nem mondtam egyébként.
Ugatsz... pffff.
XCat 2010.04.17. 21:30:10
Gondolom erre mondják, hogy zsák a foltját. No sok boldogságot, menjél szépen dolgozni, te tintaállat.
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.04.17. 21:31:42
nem azert mer ez amerika, hanem ez a rend
mozgasserult parkolo detto, nem buntetnek, elviszik
aztan lehet menni kivaltani fel havi fizetesert
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.04.17. 21:33:26
de miert esz osztas ha elmondom mi van itt, rosszat is tudok
frocsogsz....pffff
@CatMother:
engedd meg hogy bolgog lehessek, es azt is hogy ma ne melozzak
koszi
XCat 2010.04.17. 21:33:43
MosoMasa 2010.04.17. 21:38:11
Az meg hogy leírod, hogy ott biza elviszik az autód, ha rossz helyre parkolsz, az csak szívfájdalom, mert itt azok is épp úgy szabálytalankodnak ( rokikártya, tilos parkolás, védett perkolóba állás, stb) akiknek példát kellene mutatni, akik létrehozzák a szabályokat, törvényeket, rendeleteket! És leszarják, ha valaki csipog nekik!
A mezei polgárt meg fingatják, ahol tudják.
Nincs itt szabály kérem, csak papíron!
Lássuk csak az állatvédelmi törvényt? Mi történt a bevezetése óta? Lófasz történt - néha bemutatnak valami bohóckodást, hogy a brigádnapló teljen!
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.04.17. 21:39:32
megyek mindjart engedely nelkul is mert mint mondtam nagy heppening van de tudod pl, mennyi a GYES vagy a szabadsag mifelenk?
Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.04.17. 21:41:14
hé ti hárman, nyugi legyen már. hagyma is csak egy ember, aki úgy döntött hogy nem fetreng tovább a szarban. nem irigyelni kell azért, mert fogta magát és elment megvalósítani az egyik kitűzött célját. mosómasa, ha nagy japán akarsz lenni, akkor menj japánba, és onnan oszd az észt.
cicamama, te is jól tudsz fröcskölődni. észrevetted már, hogy ettől még senki nem lett szebb és okosabb?
szóljatok be mind nekem, velem aztán lehet ökörködni :)
XCat 2010.04.17. 21:41:26
XCat 2010.04.17. 21:43:18
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.04.17. 21:44:07
na latod Te leirhatod, de en kintrol nem, mert az mar frocsoges
en nem frocsogok, harmincvalamennyi otthon eltem 15-ot itt azert latom a kulonbseget es a rendszervaltas utan jottem ki
a torvenyek betartatasa/ megha neha igen hulyenek tuniak a torveny/ az sokkal erosebb
meg a rendorseg is erosebb
egyszer vezettem 0.009-el 0.008 megengedett helyett
bilincs
5 ora borton kocsi elvive
utana birosag, valami 2000 dollar
12 ora iskola
1 ezrelek miatt
szerinted ha otthon 0.001-el vezetek nem tudtam volna elintezni?
ugy tudom otthon zer o a limit, azert irtam 0.001-et
MosoMasa 2010.04.17. 21:45:45
Mylady 2010.04.17. 21:46:47
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.04.17. 21:47:06
ezt elhiszem
de en mint biztositott elmegyek a dokihoz
kitoltok egy papirt
azt ki kell
nincs sajat haziorvosom, ki vagyok, meg nehany adat
aztan odadom az ablaknal, szolnak 50 dollar
odaadaom a kartyamat es lehuzzak, aztan szolit a doki
mi a faxnak ehhez vizitdij automata?
onigazolasi roham:))))))))))))):::))))))))))))
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.04.17. 21:51:02
amerikabol dupla engedely kell:)
MosoMasa 2010.04.17. 21:55:30
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.04.17. 22:18:11
Megdobbent 2010.04.17. 22:31:53
@hagyma:
Na most aztan eleg legyen, ti rosszak!
Szetultetem az egesz bagazst, a nagyszuntet bent toltitek, napkozibol csak az utolsokkal egyutt van hazamenes, es holnap nincs duplaiskolatej!
Meg ne lassam megegyszer, hogy egymast cibaljatok!
megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.04.18. 01:31:11
Darth Revan 2010.04.18. 04:54:25
Mert neki muszaj a bejarat melle parkolnia...
Az nem indok, hogy az ujszolott gyerekeert ment, mert hat leirasa szerint hosszabb idot toltott az epuletben (adminisztracio).
Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.04.18. 07:09:10
@MosoMasa / Ha nagy leszek, japán leszek!: nem mondtam, hogy engedélyt kell kérned. csak néha túlzásba viszed a kötözködést. ez a "kimentél amerikába" kissé olyan, mint a "nincsen rajtad sapka, nyuszika"
500 komment meglesz hétfőig?
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.04.18. 11:03:58
dehogy vagytok/unk/ szo sincs rola
nekem sem orom,majd egy napi fizetesem, de mi a fazt tudok csinalni?
de 300 Ft-on cirkuszolni....
Kifordított kacagány 2010.04.18. 11:57:11
a vizitdíj meg úgy működött a lenyúlósautómatás cégeken túl, hogy a nagy egyéni szerepvállalásban csak azok fizettek, akik amúgy is fizették a horribilis összegű tb-t. a nyugdíjas aki napi időtöltésnek járt orvoshoz, az visszakapta, a dologtalan cigány meg nem is fizetett. persze miután nagyon helyesen leszavaztuk ezt az ismételten sikeres és aránytalanul működő kezdeményezést, az lett kifelé kommunikálva, hogy mi nem akarunk egyéni szerepet vállalni.
frászt nem akarunk, csak nem így. fizetek én akár 3000ft vizitdíjat is, ha mindenki fizeti visszatérítés nélkül. fizetnék a kiszállásért, ha csak a valóban sürgősségi esetekben térítenék vissza. és főleg akkor fizetnék, ha a keresetem felét nem nyúlnák le alapból érte(amiért persze én nem kapok szolgáltatást, csak a kisebbség).
a poszthoz annyit, hogy életem legboldogabb élménye volt, mikor a gyerekeimet először foghattam kézbe és vittem őket haza a kórházból. nagyon rossz érzés lett volna, ha valaki ezt ilyen módon megpróbálja elrontani.
így is elég próbálkozás volt az, hogy a gyerekosztályon nem akarták kiadni a papírokat, így a gyerekeimnek és az anyjuknak fél napig étlen-szomjan kellett várakozni rá, miközben rögtönzött műsort hallgathattunk két szülészorvos előadásában arról, hogy a kapott hálapénz melyiket is illeti, azt aki levezette a szülést, vagy azt aki az orvosa volt egy anyukának, akit épp toltak ki a szülőszobáról. nem nagyon zavartatták magukat attól, hogy mindenki hallja a vitájukat.
beachball 2010.04.18. 12:13:52
Én a balesetin voltam napokig és az ott dolgozó kb.8 nővér közül mind emberséges, segítőkész volt. Anno a szülészeten korábban szintén, s mivel a kisfiam is bekerült a karambol miatt, a gyerekosztályt is megjártuk, ott is ugyanez.
Elhiszem, hogy vannak bunkó ápolók, de a többség nem hiszem, hogy ilyen lenne.
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.04.18. 12:16:33
a doki nalunk is meg lett fogadva elore es fizetve x ezer ft
a noverenek 100-100 ha jol remlik
papirmunkara nem emlekszem, de arra igen hogy hoztam le a lepcson es be voltam tojva, mer olyan regi epulet meredek lepcsovel, hogy elesek vele
eso nem esett, parkolo volt
meg feher zsiguli:)
megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.04.18. 12:22:34
esetleg megcélozzuk a 6ezret, mint Edénél?
Kifordított kacagány 2010.04.18. 12:46:07
@hagyma: nálunk nem volt messze a bejárat és a bejárat melletti parkoló, napfényes augusztusi idő volt, csicseregtek a madarak, én meg boldogan "rohantam" a kis poronttyal a ladához. de ez bordó volt és szamár.
XCat 2010.04.18. 13:55:51
És persze a betegeken csapódik le minden, mert ők vannak kiszolgáltatva. Amelyik beteg keni őket, azon nem annyira, talán.
Különben annyira nem kell sírni, hogy mennyire alul vannak fizetve, meg van az is mutyizva szépen.
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.04.18. 13:56:26
tenyleg, van meg polya?, vagy mar ujitottak?
en abban hoztam
XCat 2010.04.18. 13:59:09
Kifordított kacagány 2010.04.18. 14:57:07
mindenesetre embereket ölni csak azért, hogy nyerészkedjenek a halálukon, az már mindennek az alja, és egy részük ezt teszi.
@hagyma: én is és ezzel véget is ért a szereplése a készségnek. talán azon kívül még kétszer próbálkoztunk vele, aztán inkább félretettük, hogy tudjon mozogni az a gyerek.
a híg saras megoldás sem tökéletes. az egyik lányom simán fosott másfél métert, az meg azért már meglátszik:)
Dariengo · http://dariengo.blog.hu 2010.04.18. 15:22:26
www.blikk.hu/blikk_aktualis/elvesztette-egyik-ajtajat-egy-szuperexpressz-2016222
Anyád barátja 2010.04.18. 17:37:12
Tegnap nyakig ettem magam csülkös pacallal,nyertem ultin több mint egy rugót,jót aludtam,ma sütött a nap,szép az élet!:)
Ti meg majdnem ölitek egymást.
Ejnye.
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.04.18. 18:30:39
nem kapott normalis szendvicset
fejó 2010.04.18. 19:39:46
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.04.18. 19:57:27
oszt annyi
eml 2010.04.18. 20:11:35
Sör elég volt?
kispista 2010.04.18. 20:21:06
Normális megoldás: Leparkolsz szabályosan. Bemész az anyukáért és a gyerekért. Ők a folyóson megállnak, míg te kimész a kocsiért és a bejárat előtt fél percre megállva felveszed őket.
MosoMasa 2010.04.18. 20:23:52
MosoMasa 2010.04.18. 20:28:24
Amúgy abban egyfelől igaza volt, hogy 300 Ft miatt nagyon nagy hisztéria kerekedett, de mint ahogy már írtam is: valahol érthető is, mert az egész egy bunda volt, kommunikácó nulla ( össze-vissza), haszna semmi, legalábbis nem úgy ahogy állították és főleg nem a hálapénz terén.
Másfelől meg az értetlenség, faszariság adta a hangot a "népnek".
némberfecske 2010.04.18. 21:00:35
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.04.18. 21:43:00
Te most komolyan azt hiszed megmondhatod nekem mit mondhatok???
hat kesz:)))))))))
Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.04.18. 21:53:49
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.04.18. 22:15:20
A falécet.
Különben ugrik!
Vagy Napon kiegyenesedik!
Dangerous!
Mint az űrgyíkok!
Mylady 2010.04.18. 22:19:32
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.04.18. 22:41:19
Ezekiel 25,17 2010.04.18. 22:51:38
Egyáltalán nem akadályoztam a mentőt, mégis 2 mentősfiú minősíthetetlen stílusban beszélt velem.
Nem értem azokat akik a pártjukat fogják. Kevés pénzért dolgoznak? Én is, és még sokan mások. Emberekért dolgoznak? Mint még sokan mások. Azért még nem engedhetnek meg mindent maguknak. Én bizony mindent megtennék, hogy kirúgják őket.
Ezekiel 25,17 2010.04.18. 22:53:11
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.04.18. 22:55:27
Szily mostanában nem mindig vállal éjjeli műszakot.
Csak azért mondom, hogy ne csalódj nagyot, ha esetleg mégsem...
MosoMasa 2010.04.18. 23:14:19
Csak hangot adtam annak, mi a véleményem erről. Megtehetem, nem? - már hogy visszavágjam a kérdésedet.
Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.04.18. 23:15:16
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.04.18. 23:33:56
Hol a 303?
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.04.19. 00:02:19
XCat 2010.04.19. 00:52:48
XCat 2010.04.19. 00:53:55
metal · http://electric.blog.hu 2010.04.19. 08:27:25
Meg az olyanok miatt, aki beáll a mentősöknek fenntartott helyre, aztán meg rinyál! Amúgy pótkerékről még nem hallottál, vagy kereket cserélni tovább tart, mint 1 óra?
salapapa · http://salapapa.hu 2010.04.19. 08:39:07
sajnos nem megfelelően álltam az egyik általam szerelt autó (kis corsa) mellé amikor riasztószerelés után megemeltem. éreztem egy pattanást a hasamban. megráztam magam, újra mellé álltam és megemeltem rendesen. mexólalt a riasztója. OK.
4 nappal rá mentem el dokihoz, hogy valami nem stimmel. azonnal küldött volna kórházba, de nem mehettem mert tele volt a műhely. kiírattam egy haskötőt, hogy bírjam a melót.
lényeg, hogy 3 héttel az eset után egy pénteken 7rét görnyedve támolyogtam be.
hétfőre írtak ki. hálót építettek be.
1 - még szombaton az osztályvezető főorvos éppcsakhogy nem állatozott le, hogy nem közlekedek egyenes gerinccel, miközben aszittem, szétszakad a hasam
2 - nem kaptam a műtét előtt vidítót
3 - anesztessel megbeszélve hogy tűiszonyom van, előbb a maszk és aztán azt tesznek amit akarnak - ehelyett lekötöztek és belémbaszták a tűt!
4 - műtét után frissen ébredve nekem kellett megkapaszkodnom a "taxis" nyakába, hogy az ágyra tegyen
5 - a vezető főorvos vizitkor a friss(!!!) sebemhez akart nyúlni - ettől eltekintett, amikor megfogtam a csuklóját és elég határozottam elküldtem a picsába
ó, semmi baj. biztosan mind az 5 tételnek így kellett volna történnie, ez a normális csak én hisztiztem. :@
Kifordított kacagány 2010.04.19. 09:26:23
1. igaza volt, a sok bunkó beteg összegörnyedve mászkál, aztán meg megy vissza a gerincproblémáival és mindenféle kezelésekre, meg gyógytornára akar járni.
2. aki beteg, az ne vigyorogjon, mint a vadalma.
3. nem kell kényeskedni, a tűiszonyt meg le kell küzdeni, lény férfi
4. ha megkéred, még a küszöbön is átemel, igazán kedves volt tőle
5. ha nem turkál a sebben és nem hallja, milyen hangosan üvöltesz, szerinted honnan fogja tudni, mennyire fertőződött el a sebed?
salapapa · http://salapapa.hu 2010.04.19. 15:25:31
:DDDD
biztosan nem mindenhol ilyenek. mitöbb, nem is mindenki. pl Dr Michael minderről mit tehet? ő már akkor megy be a műtőbe, amikor a beteg -jelen esetben én- már a műtőasztalon fexik kiütve és csak addig van ott, míg megműt, majd felébredek.
amikor 1987ben motorral eltörtem egy vasbeton kisoszlopot és szétestem, Dr Nemes műtött az OTRI-ban. tökéletes munkát végzett. nagyon profi volt a team is, jó volt a személyzet is...
nekem ezek a tapasztalataim. én is szívesebben dícsérném mindig a személyzetet, de így hogy tehetném?
2:1
de arra az egy rosszra élénkebben emléxik az ember, mint a 2 jóra.
beachball 2010.04.19. 15:57:07
Mille38 2010.04.19. 16:34:15
Sákif za morro? 2010.04.19. 16:51:27
salapapa · http://salapapa.hu 2010.04.19. 18:16:16
tűben gyenge, egyéb atrocitásokban erősebb vagyok. hasi sérvvel ledolgoznál fizikai munkát 3 hétben?
én megtettem, mert így kellett tennem. nem hagyhattam pácban az ügyfeleimet. ne tégy mást, csak 30szor ülj be és szállj ki az autótokból. ezzel megtudod, mit teszek 1 órában, ezt szorozd fel 10-14órára.
egészségesen sem rossz napi gyakorlat, nemhogy hasi sérvvel. :)
különben szülés... kinek mi a gyengéje.
bírom a fájdalmat, de rühellem a tűt és ha parancsolni akarnak. :)
Kifordított kacagány 2010.04.19. 19:52:32
azért az orvoslás és csatolt szolgáltatás közben elkövetett bunkóság nem ugyanaz, mint ha lekurváznak a próbafülkében.
@Ben Zinkoot: a felfestés a senki földje. ha rá is áll valaki, a másik akkor is be kell tudjon állni a két vonal közé. én pl rendszeresen úgy állok be, ha két parkolót nem foglalhatok, hogy a vezetőülés melletti oldalon amennyire lehet ráállok a felfestésre. ugyanis én nem szoktam nekibaszkodni az ajtómat más autójának, míg sokan ezt a legnagyobb lelki nyugalommal megteszik. így egy kicsit csökkentem ennek az esélyét. na persze sokszor hiába.
a tű az egyik legnagyobb horror a világon. nem sok borzalmasabb élmény van annál, mint amikor végignézed, ahogy a tű hegye alatt benyomódik a bőr, majd egy nedves cuppanással átszakítja azt. ennek ellenére mindig perverz borzongással nézem végig:)
XCat 2010.04.19. 20:57:17
Sákif za morro? 2010.04.19. 21:12:29
salapapa · http://salapapa.hu 2010.04.19. 21:29:03
nem tartottam fontosnak... de így van.
talán azért csapkodják oly nyugodtan, mert szinte mindenkinek van oldalvédő gumicsíkja. :)
te tényleg perverz vagy! :DDD
salapapa · http://salapapa.hu 2010.04.19. 21:31:33
ezért lettem a magam főnöke.
MosoMasa 2010.04.19. 23:23:52
salapapa · http://salapapa.hu 2010.04.20. 00:29:47
elfogadta. nekem nem volt jó... tanítsd tovább!
Kifordított kacagány 2010.04.20. 08:19:42
@salapapa:
a sérv soha nem gyógyul meg teljesen. ez egy ilyen sérülés. nekem is van, bár kicsi, így nem kellett műteni, de időnként fáj és kényelmetlen.
egy autómon sem volt ilyen gumicsík. nem is lesz.
salapapa · http://salapapa.hu 2010.04.20. 10:24:42
ha azt mondom hogy ezt eddig egy orvos sem mondta elhiszed? különben mindegy, megtanultam vele élni.
komolyan, párezres tétel egy egyszerűbb féle és ha jó helyre ragasztod, nem tudják nekicseszni az ajtót. mondjuk annyira nem szép, mint az a 4-5 centis, ami leköveti az íveket is és legtöbbször csak a márkakereskedésben kapod meg, huszonezerért.
de ha azt veszed hogy egy elem mezei fehérre fényezése 20ropi körül van...
oppssssz... ez sem véd a gumileeresztős beteghordártól...
TicTac · http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=40344 2010.04.20. 10:32:40
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.04.20. 10:40:00
Kifordított kacagány 2010.04.20. 12:20:53
nem csúfítom el az autóimat ilyen vacakkal. amúgy is olcsóbb lenne, ha alapvető kultúrát vennének az emberek magukra. addig meg bunkón parkolok. még mindig jobb, mint ha én is elkezdeném az ajtót csapkodni.
egyébként sincs olyan autóm amihez lehetne kapni gyárit:)
salapapa · http://salapapa.hu 2010.04.20. 14:10:47
az a baj, hogy a kultúra nem csak az autós társadalomból hiányzik...
pl amikor a talpas 2 autó közt elmsétálva (akarattal vagy akaratlanul édesnyóc!) pl a zippzárjával simán végigkaristolja az autót? tisztában az vele, hogy ez alsóhangon 60-200ezres kár? :S
meg a bevásárlóközpontoknál amikor véletlenül nekitolják a kiskocsit a másik autójának. nonem a lökösnek, hanem ajtónak, sárvédőnek...
semmivel sem jobbak, mint a fent említett beteghordó.
nem ide tartozik ez sem, de érdekes:
tegnap volt a feleségem romániában, egy barátnőjének ki kellett mennie repjegyért mert ott feleannyiértsem adják, mint idehaza és megkérte, vigye ki.
meséli, hogy egymás közt voltak akik magyarul beszéltek, de hozzájuk már románul szóltak. hiába próbáltak magyarul beszélni, nem vették figyelembe! szerencsére a csaj tud románul...
viszont a városban nem mennek még 50km/h-val sem és a talpas ha csak áll az út szélén, az autósok már megállnak és várnak.
érdekes infó volt számomra a bocskoros népről.
MosoMasa 2010.04.20. 16:49:48
salapapa · http://salapapa.hu 2010.04.20. 18:27:34
tőled.
MosoMasa 2010.04.20. 19:06:08
XCat 2010.04.20. 21:26:12
Túl sokat láttunk már, na.
MosoMasa 2010.04.20. 22:29:28
DW73 2010.04.22. 16:04:10
yogika 2010.04.25. 21:27:09
Bebé 2010.04.27. 13:15:18