Tékozló Homár

Hibás ATM miatt szívott a Vodafone ügyfele

2010.04.21. 10:55 | ge | komment

Balázst kéz a kézben szórakoztatta az OTP és a Voda: az ATM vagy a kártya hibája miatt háromszor vonták le a számlájáról az összeget, a Vodafone viszont leszúrta, hogy miért volt ilyen hülye és különben is, pénz vissza nem adnak, ez náluk elv. Pedig de, csak kérni kell.

Nemrégiben Örs Vezér téri és a térhez közeli OTP bankautomatáknál próbáltam befizetni a Vodafone-os számláimat egy külföldi VISA debit kártyával. Összesen három bankautomatánál próbálkoztam. Minden alkalommal azt írták ki a gépek, hogy a központtal nem sikerült kapcsolatot létesíteni, a művelet megszakadt. Másnap is próbálkoztam, de ugyanez volt és feladtam.

Aztán észrevettem, hogy hirtelen sehol nem fogadják el a kártyámat. Utána ismét kimentem külföldre dolgozni és a bankomnál kiderült, hogy a VISA csalással foglalkozó részlege letiltotta a kártyát. Döbbenten tudtam meg, hogy otthon minden egyes próbálkozásom sikeres volt az automatáknál és mindegyik alkalommal 40 ezer forintot fizettem be, tehát enyhe túlfizetés keletkezett. A VISA-nak gyanús lett sok egymás utáni azonos összegű levonás és biztonsági okból a nap végére letiltotta a kártyát.

A második döbbenet akkor ért, amikor felhívtam a Vodafone ügyfélszolgálatát, ahol rövidesen eljutottam a célszemélyhez, a bevételi vagy behajtási csoportnál dolgozó V. Mónikához. Ecseteltem a helyzetet, mire Mónika leszögezte, hogy ne hülyéskedjek már, ők nem utalnak vissza pénzt. Ez náluk irányelv. Gondoltam, rávilágítok arra, hogy nem magamtól fizettem be ennyi pénzt poénból, hanem a bankautomata hibájából. Mónika ezzel nem értett egyet. Szerinte én hibáztam. Bár elég messze jártam, ismét Magyarországon éreztem magam.

Mónika szerint az első sikertelen próbálkozás után abba kellett volna hagynom, és ki kellett volna nyomoznom, hogy levonták-e a pénzt. Itt jegyzem meg, hogy a szokásos SMS sem érkezett meg a befizetés visszaigazolásáról. Feltettettem hát a nagy keresztkérdést. Ön így csinálta volna? Mónika azt, válaszolta, hogy igen. Szerinte mindenki így csinálta volna és még ideges is lett rám, hogy ÉN hogy lehetek ennyire lüke. Nyilvánvalóvá vált, hogy Mónika-robottal nem jutok dűlőre. Amikor a két számlámon szétosztotta a túlfizetés sokkal jobb kedve lett. Nem akartam neki mondani, hogy ahogy hazaérek visszaszerzem a Vodafone-tól a pénzt.

Azóta utána érdeklődtem, természetesen a túlfizetés visszaigényelhető és két gombnyomással visszatehető a kártyámra. Az eljárás akkor is megdöbbentő.

Balázs

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

háténvagyokaz 2010.04.21. 10:59:43

Hm..."az első sikertelen próbálkozás után abba kellett volna hagynom". Akkor ez egy -első- sikertelen próbálkozás volt a Voda részéről? Adsz még nekik 2 esélyt?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.04.21. 11:02:39

"ők nem utalnak vissza pénzt. Ez náluk irányelv."
A fogyvédnél meg büntetési tétel.

Amúgy meg sün a Vodafonnak, milyen modor ez egy üfsz.-ostól?!

Blackknight1 2010.04.21. 11:12:47

Abszurdisztánban mire számítottál?

Blackknight1 2010.04.21. 11:14:25

Mónikának még elmondhattad volna,hogy be fogsz menni az ügyfélszolgálatra,és lenyomod a torkán a telefont.Ez meg a te az irányelved túlfizetés esetére.

ember a holdon? 2010.04.21. 11:17:30

Voda-s vagyok én is, de eddig még nem volt gondom... igaz én általában pont, hogy elfelejtem befizetni és 2-3 hónapot szoktam egyszerre, mert olyankor már szólnak, hogy nem-e akarom esetleg. Igaz a svédeknél biztos fűszoknyás lányok jönnének és könyörögnének, hogy adjak nekik....pénzt.
egyébként meg: "Amikor a két számlámon szétosztotta a túlfizetés sokkal jobb kedve lett"
ezt most hogy?

dr. Aullah 2010.04.21. 11:19:22

"Nem akartam neki mondani, hogy ahogy hazaérek visszaszerzem a Vodafone-tól a pénzt."

Utána meg ennyi? Ilyen hamar elintézte??? Én meg várom, hogy ezek után milyen kalandokba lesz része... erre két mondattal lezárja?

Jól felvezette, aztán a végén lezárta gyorsan. Nagyon haragszom a poszt tolóra :S

nega 2010.04.21. 11:28:35

Csak azt szeretném megtudni, a "Feltettettem" mit jelent.

B@nális coitus 2010.04.21. 11:36:52

Két gombnyomás... na ja!

Androidus · http://d-ketto.blog.hu 2010.04.21. 11:39:31

Ez teljesen passzol az OTP imázsába. Vagy letiltották a kártyát, vagy nem, vagy átutalták a pénzt, vagy nem. Vagy van még számlád, vagy már nincs.

elwood 2010.04.21. 11:45:03

azzal együtt hogy sünt a vodának,

azon tűnődtem, mi visz arra egy embert, hogy a vodafone számláját otp automatánál fizesse ki, egy külföldi debitkártyával

van aki magas házról ugrik le ejtőernyővel, vagy hegytetőről siel le, de az extrém sport az ez amit a user csinál

Kifordított kacagány 2010.04.21. 11:52:40

pedig már a régi öregek is tudták, hogy ha mónika jelentkezik be, akkor meg kell kérdezni, hogy "csókolom, ági van?"

juhaszvik 2010.04.21. 11:55:57

posztolót még nem lehet?

Pittykapitany 2010.04.21. 12:00:12

Azert a posztolo helyeben megkinalnam Maunikat jobbrol balrol mikozben visszaszerzi a penzt.
Amugy enis Vodas vagyok amig le nem telik a husegem utana orok hutlensegi fogadalmat teszek. Szoval enis OTPn keresztul szoktam befizetni bar nem kulfoldi flancolos debit carddal, de nem szokott gond lenni.

A Vodafone szamlazasi szisztemajaval annal tobb...
Hogy a vulkani hamu temetne be oket.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.04.21. 12:07:46

"Bár elég messze jártam, ismét Magyarországon éreztem magam."

...megfizethetetlen.

májgeriberi 2010.04.21. 12:14:33

az már volt, hogy ezért tart itt az ország

Józsiahegyről 2010.04.21. 12:21:16

Legközelebb ne fizesd be a számlát és hívd fel a Maunikát, hogy menjen érte külföldiába.
Nem a vodának sün, hanem a Maunikának a valagába kettő is.

Rejtélyes 2010.04.21. 12:23:30

Neten könnyebb fizetni, és ott egyből látszik az új egyenleg... Ezért nem fogok kimenn az esőbe/hóba/fagyba :D

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.04.21. 12:25:28

sün! ma nem volt dél? tán elmentél-e dolgozni?
@májgeriberi: ezért tart itt az ország, meg azért is, hogy nem ezért.
@Aullah: valószínűleg símaszkot húz a fejére, és betör a vodafon székházba visszaszerezni a pénzét.

vazsmegyeigerdezsház · http://studiosmaragd.hu/ 2010.04.21. 12:29:26

Ilyenkor erzi az ember azt, hogy minden mondat utan meg szeretne kerdezni: "Nincs ott valaki ertelmesebb, akivel beszelhetnek?"

MosoMasa 2010.04.21. 12:29:31

V. Mónikának nyilván hiánya volt...

Paó 2010.04.21. 12:57:07

Tehetsz panaszt ha gondolod. A felvétel megvan, visszahallgatják a panaszod nyomán, félretájékoztatás miatt megróják és vagy bármi,a Voda elnézést kér, extrém jó fej esetben kiengesztel, mert erre is képesek ha elég nagy a nyomás rajtuk, és a lelkivilágod megnyugodhat.
Tessék picsán rúgni a hülyéket. Szerintem.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.04.21. 13:26:09

Tényleg, ha le volt tiltva a kártya, akkor hogyan tudott vele fizetni?

Farkasbab 2010.04.21. 13:36:36

nemrég ugyanez történt velem is. otp-s bankszámláról indítottam utalást, erről pedig nem kaptam meg a szokásos sms-t.
nem tudtam, elment-e a pénz, az első bankfiókban megnézettem. azt mondták, átutalást senki nem indított. mondtam akkor most tegyük meg. ezután nem sokkal két sms-t is kaptam, egyiket az előzőleg elküldött pénz célbaértéről, egyet pedig a másodszorra elküldöttéről. visszamentem a fiókba reklamálni, ahol természetesen nem adták vissza az összeget. attól kellett visszakérnem, akinek tévedésből kétszer utaltam.

Take-it-Easy 2010.04.21. 13:44:40

Annak idején én is ugyanígy jártam, érdekes módon én is otp+voda kombóval (véééletlen egybeesés?!?), még nekem kellett az automata üzemeltetőjével telefonos reklamációra jó 20 percet beszélgetnem, és 2 hét múlva nagy kegyesen visszautalták az összeget. Vodával nem csak ez az egy gondom van, azóta megszabadultam tőlük, és ennek örülök. OTP-től még nem sikerült, az egy élet munkája, úgy érzem :(

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2010.04.21. 13:57:08

Én tavaly ilyenkor utasbiztosítást akartam kötni a neten. Szépen végigjátszottam a folyamatot, megadtam az adatokat, majd fizetéskor átdobtak az OTP fizetős oldalára. Megadtam az adatokat, rányomtam, h fizetés és nem történt semmi.

Az oldal ugyanúgy maradt, a gép nem töltött, az ablak nem fagyott, semmi. Rányomtam párszor, beidegesedtem, nyomtam mint süket a csengőt, de se nem fizetett, se kilépni nem hagyott.

Kikapcsoltam az egészet, felhívtam az online biztosító ügyfélszolgálatát, h mit lát kifizettem? Mondja, hogy nem.

Felhívtam az OTP-t, hogy ilyenkor mi van, erre ők: látja, hogy megpróbáltam, 11x áll sorban az igényem, mi legyen? Mondom ne hülyéskedjen már (megjegyzem először az üi azt mondta, h 11x kifizettem, amitől olyan ideges lettem, hogy valami nagyfőnök számát adták meg nekem, aki utána járt a dolognak, és közölte, hogy csak sorban áll a tétel). Mondtam ok, töröljék az egészet és viszlát. Megtették én pedig elsétáltam a biztosítóba és megkötöttem személyesen...

.lll. 2010.04.21. 14:05:58

én Mónikának küldöm szeretettel azt a dalt,hogy:dalold te harmonikám

brainy_peter 2010.04.21. 14:23:58

@Farkasbab: Szép...
Azt nem tudom min csodálkozik a posztoló. Ebben az országban egyetlen gombnyomásnak is hisztit csapnak, nemhogy kettőnek. ^^

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.04.21. 14:36:14

@klarky: "én pedig elsétáltam a biztosítóba és megkötöttem személyesen..."

Helyesen tetted.

Husznegyedik század, mi így szeretünk!

É2I 2010.04.21. 14:52:39

Még van aki a zOTP-vel szívatja magát?
Mondjuk, ha mazochisták....

yippyupp 2010.04.21. 14:57:21

mónikát a mónika sóba. sikeres ember vagyok, nem használok bankkártyát, az az ördög műve

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2010.04.21. 15:05:22

Nem rögtön az első sikertelen kísérlet után tiltották le, hanem a nap végén, később.
Szövegértés munkafüzet, 11. oldal.

salapapa · http://salapapa.hu 2010.04.21. 15:50:47

@ColT: olyan modor, amilyen egy téonlányostól vagy egy pannonostól.
a pannon amikor leadtam az egyik kártyámat anno, még befizettetett egy valag pénzt ilyen-olyan okból. pár hét után jön a végszla, rajta a tizenezer túőlfizetés.
várok... nem utalnak... várok... végül felhívtam a szolgálatost robotot és asszonggyahogy (szó szerint, most hallgattam vissza a beszélgetést):
"jakérem, bizonyára vissza kellett volna kérni!"
itt egy kétszavas rész jön a nőnemű felmenőjével kapcsolatban, majd tájékoztatom, hogy mivel minden számla utalva volt, ugyanarra a bankszámlaszámra utalják vissza a pénzt.
másfél hetükbe telt.
a trécsoport meg kiküldte a "tartozolwazze!" levelet, majd utalásom után derült ki, hogy mégsemnem tartoztam.
nem kértem vissza, betudtuk a következő számlába.

de szerencsétlen Balázs így pár havit előre kifizetett, lehet tud jobb helyet a pénzének...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.04.21. 18:08:36

@salapapa: Hát az a kvaanyád akkor teljesen jogos volt.
Az nem mentesíti amúgy a Vodkát sem, hogy más szolgáltatóknál is ez a módi. Bekaphassák.

yippyupp 2010.04.21. 18:55:24

persze, ha vis majorra hivatkozik a szolgáltató, akkor az mindjárt más

esef 2010.04.21. 19:38:23

Nekem a norvég telekom magyar leányánál volt 18 Ft túlfizetésem (nagyságrendileg ennyi). Közölték, hogy a következő számlába nem számítják be, igényeljem vissza, utalják. Igényeltem, utalták is...

Kifordított kacagány 2010.04.21. 20:22:59

@Easyke: bizony az nem könnyű. na de kitartás és biztosan sikerülni fog.

@yippyupp: persze, hogy más, mert akkor letéped az ajtaját egy batz papuccsal és egy téglára kötözött fűszoknyás svéd lányt juttatsz be diszkréten az ablakán vagy mi.

yippyupp 2010.04.21. 21:23:50

@Kifordított kacagány: vis major esetén nokiás dobozban kell kérni a pénz visszautalását, csak ennyiben más

Megdobbent 2010.04.21. 21:42:18

@B@nális coitus: Hihi, igazandibol csak 1 gombnyomas, azt is a kagylo nyomja le ;)

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.04.21. 21:50:51

amióta a mclaren szponzora lett a vodafone, biztos vagyok benne, hogy soha nem fogok bennük megbízni. tehát engem biztosan nem fognak szívtni, hehe.

yippyupp 2010.04.21. 21:58:10

@Don Bandi: ha már ilyen unalmas a post, akkor én beleoffolok - w**tet sem szívok azóta, hogy nem szponzorálja őket. az lesz a kedvenc csapatom, amelyiket egy sör szponzorálja végre.
f**k don't drink and drive

yippyupp 2010.04.21. 22:19:04

:snooker vb-t néz:
:új postra vár:

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.04.22. 08:55:23

@yippyupp: volt szerintem fosters sörreklkám vmelyik csapaton, egyszer régen.

papugaja 2010.04.22. 09:22:06

Jó kis sztori!
A posztoló a nemhülye.

Nekem is van egy, majdnem hasonló:

Pannon feltöltőkártyás egyenlegemet szerettem volna április 14-én feltölteni. Fontos, sürgős.
Reggel 8-kor ATM-nél kezdtem, tranzakció sikertelen.
Sebaj, majd a munkahelyemről, netbankról.
K&H Netbank: belép, egyenlegfeltöltés, összeg, szám >> RENDSZERHIBA (113)
Telefon K&H-nak: látják, de nem tudják a hiba okát. Hívjam fel a Pannont. Dehát ha az ő rendszereik között van a bibi, miért én hívjam őket, társalogjanak csak a rendszermérnökök egymással! De ehhez panaszt kell tennem. Tegyen a faszom, egyenleget akarok feltölteni.
Telefon Pannon-nak: hát, sajnos nem tudják. Menjek be egy értékesítőhöz, ott tudok bankkártyával fizetni. Nem megyek. Ha mehetnék, nem telefonálgatnék ide-oda, hanem mennék.
Telefon K&H telebanknak: lehet-e telebankon keresztül feltölteni? Sajnos nem, de legalább már tudják a hiba okát: a K&H és a T-Com között elhalt valami. Merthogy az egyenlegfeltöltés a T-Comon keresztül működik náluk. Hm...
Isteni szikra: Google!
Szörcs: egyenlegfeltöltés+bankkártya.
első: ppo.hu. Nappersze. Hehe.
sokadik: PannOnline. Hurrá!
Tájékoztató elolvas: www.pannon.hu/egyeni/ugyfelszolgalat/pannonline/tudnivalok/hasznalati_feltetelek/
PannOnline belép, menüpont keres. Holapicsába?
Felhívom az ügyfélszolgálatot, hogy segítsen már, legyen szíves. Pár perc csend, türelmet köszöni.
Egyenleginformáció és -feltöltés. Eddig logikus. Mondja hol, nem látom. Nagy nehezen kiderült, hogy a "Online kuponfeltöltés" a megfelelő.
Indít, kártyaszám, mifene: működik. Nahálistennek!

Ki a faszom találta ki, hogy a bankkártyás egyenlegfeltöltést "Online kuponfeltöltés"-nek kell elnevezni? Miért nincs erről egy szó sem a tájékoztatóban???
A "Egyenlegfeltöltés bejelentkezés nélkül" opciót ( pannonline.pgsm.hu/PannOnline/info/13/help/Egyenlegfeltltsbejelentkezsnlkl.html#Topic29 ) meg nem találni sehol...

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2010.04.22. 12:44:18

Az volt már, hogy bankkártyás egyenlegfeltöltés csak a PoPO-nál ? :)

Amúgy ilyen és olyan ügyfélszolgába is befuthat az ember, lehet, hogy Maunika csak egy diák aki tegnap kezdett... Lám az értelmesebbje később tényleg elintézte két kattintással...

Nekem olyan szokott jönni, hogy töltsem fel 2500-al, kapok ajándékba egy ezres feltöltést. Feltöltöttem. Megkaptam. 6 alkalommal (feltöltés+megkapás). Ha ez nekik jó...

vazsmegyeigerdezsház · http://studiosmaragd.hu/ 2010.04.22. 13:31:17

@yippyupp: most akcioban minden bankkartyast meg is csipelnek.

Frucsasz 2010.04.22. 17:07:27

"Amikor a két számlámon szétosztotta a túlfizetés sokkal jobb kedve lett. " Ez milyen nyelven van?

estr 2010.04.23. 18:24:24

Valószínűleg nem puszta szórakozásból nem akarta visszautaltatni a pénzt, hanem mert neki ez van kiadva...nem hiszem, hogy ezért ő lenne a hibás, vagy a szar arc!

dr nmate 2010.04.25. 17:25:25

Vélem is megesett tán 3 éve karácsonykor, hogy ATM számlabefiz, trz törölve, 3x.
30 prc elteltével első 2 végrehajtva, 3. fedezethiány miatt elutasítva. Sírvaröhögve otp kártyás ember felhív mivan, semmi a hiba kijavitva, csak voda pénzelhet vissza... karácsony van, senki nem csinál semmit, és még pénzem sincs....
több heti huzavona után a LÓtp is vissza utalta a pénzt, és a voda is, aztán eldöntötték melyik vegye le ismét... ennyi... heppyend

Mocsár 2010.04.28. 18:51:29

Gyakori technikai hiba, az ATM részéről. A Vodafone is pofátlan, mert ha nem mész a pénzedért, akkor bottal ütheted a nyomát. De ilyenkor elvileg a későbbi számláidban jóváírják a tévesen levont összeget.

salapapa · http://salapapa.hu 2010.04.29. 12:57:31

@Eugenie Danglars: ezt megígérték a poszt tolónak is. OK.
de ha épp annyi pénzed van (volt! és még kevés is,mert az uccsót már nem fogadta el fedezethiány miatt!) és a nagy semmit kell beosztanod az elkövetkező pár hétre?
olyankor bizony tojok a "majd betudjuk" dologba és azonnal szeretném a lét, mert lehet reggelizni kellene...
süti beállítások módosítása