Boti cipője 2 hét alatt kilyukadt, pedig szerinte egyszerűen csak járt benne. Innen pont úgy néz ki, mintha műanyag kismotoron száguldozott volna hónapokig, de abból kiindulva, hogy ez egy 47-es cipő, ezt nem tartjuk valószínűnek. Na de mit csináljon a naiv ügyfél, ha eleve olyan cipőt választott, aminek szar a konstrukciója? És ha a szakvélemény szerint az természetes, hogy nem bírja az igénybevételt?
Hogyan sikerül 3 hét alatt tönkretenni egy 15.990 (mostantól az egyszerűség kedvéért 16.000) Ft-os cipőt hétköznapi használattal, úgy, hogy az igazából a mi hibánk. A cipőt 2010.03.21-én vettem. Itt volt a tavasz, kilyukadt a 1,5 éve használatban lévő cipőm talpa, itt volt az ideje új cipőt venni. Így esett a választás a biatorbágyi Premier Outlets Centerre, merthogy ott minden bolt egy helyen van.
Márpedig nekem nem úgy működik a cipő választás, hogy jéé ott egy szép cipő, vegyük meg, hanem bemegyek a boltba az eladótól megkérdezem melyik típusból van 47-es, rámutat 2-3 példányra és hátha van köztük olyan ami kényelmes, és az hogy tetszik az csak a ráadás, ami elég ritkán következik be. Na így jártam sorba a boltokat és 1,5 óra próbálgatás után betértem a Players Room nevezetű üzletbe. Néztem a cipőket, itt is volt egynéhány, amiből volt nagy méret, de volt köztük egy, ami jó volt rám, méghozzá nagyon kényelmes is és a tetszésemet is elnyerte. Emiatt úgy megörültem, hogy hanyat-homlok rohantam az eladóhoz és máris boldogan szorongattam a szerzeményemet. Nagy boldogságomat még az sem rontotta el, hogy az eladó megjegyezte, hogy az orrán való kikopásra nincsen garancia. Átsiklottam felette és ezennel megástam a 16.000 Ft-om sírját. 3 sírt is ástam, egyet amibe a gyártóra eső pénzrészt raktam bele, a másikba a bolt profitját, a harmadikat pedig az állambácsi adókasszájába. Az utóbbit sajnálom a legkevésbé. Merthogy 3 hét után észrevettem, hogy lyukas az eleje. A kb 1,5 cm átmérőjű lyukat a kép illusztrálja.
Bementem 2010.04.11-én a boltba és beadtam a reklamációs kérelmemet, aminek az eredményét 2010.04.30-án kaptam meg SMS-ben: „Üdvözlöm! A Chevelle cipő reklamációját alaptalannak ítélték! A cipőt átveheti üzletünkbe (HOVA??)!” Ennyi. A dátumokban csak annyi a vicces, hogy ugyanannyi (napra pontosan) idő alatt hoztak ítéletet, amennyi alatt nekem kilyukadt. Most ez vagy rövid, vagy hosszú biztosan az üzlet hírnevének dicsőségét hosszabbítja.2010.05.02-án bementem a boltba hogy elkérjem a hivatalos indoklást. Ez így szól: „A felsőrész elváltozását, a lábbelit érő, fokozottan fellépő helyi külső mechanikai koptató, dörzsölő hatás, és/vagy egyéb sérülés okozta. A külső mechanikai koptató hatásokat, sérüléseket, valamint a lábbelihez felhasznált anyagok nem tudják károsodás nélkül elviselni, illetve nem is kell károsodás nélkül elviselniük. A külső mechanikai koptató hatásból, sérülésből eredő elváltozások használati eredetű károsodások, valamint nem vezethetők vissza rejtett anyag- és/vagy gyártási hibára.” Szóval ennyi. Ennyi a hivatalos indoklás. Ha ezt 1 év után kapom meg nem csodálkozom. De ha valakinek van képe ilyet írni 3 hét használat után, azt csókoltatom. Az anyagnak nem kell kibírnia a mechanikai igénybevételt. Szóval ne használjunk ezentúl cipőt, mert a cipő anyagának nem feladata, hogy kibírja a mindennapi használatot. Inkább rakjuk vitrinbe és gyönyörködjünk benne. Ez egy vicc. Ez egy baromi nagy vicc, aminek az alanya én vagyok, mint vevő. Én, aki naiv voltam és kifizettem 16.000 Ft-ot 3 hétnyi cipőért. Végülis megtehetem, ha már ilyen nagy lábon élek.
Éljen a Players Room! Dicsértessék a nevét a fogyasztóinak védelméért tett nagy erőfeszítéseinek alapján.
Az utolsó 100 komment: