Tékozló Homár

Brutális biztonságiak a Budai Gourmet fesztiválon

2010.05.10. 10:44 | ge | 331 komment

Klasszikus zárás körüli történetnek indult, amikor a biztonságiak egyrészt már nagyon mennének haza, másrészt eljött az ő idejük és kicsit keménykedhetnek a lassan szedelőzködőkkel. Csakhogy keménykedés helyett most majdnem agyonverés lett a dologból, a vadparasztok még egy nőt is a földre vágtak, a rendőség meg persze csak a vállát vonogatta.

Budai Gourmet fesztivál a Várban, vasárnap, este 11 óra, zárásközeli idő, mindenki az utolsó kortyokat gurítja, lassan menni kéne, holnap várja a kóstolókat a gyár. Néhány borász zárja a standját, néhány még tölt egyet a vendégeknek, hogy ne kelljen a csatornába önteni a palackok végét, közben a szekuriti kezdi távozásra bírni a népet, messziről úgy tűnik: barátságosan. Én Miklóscsabi és ifj. Kamocsay Ákos móri borászokkal beszélgetek a standuknál, amikor eszembe jut, hogy 10 méterrel arrébb hagytam egy palack Luka Enikő Zweigeltet (2008), amit órákkal korábban vásároltam Sopron Istennőjénél, és eléggé el nem ítélhető módon a szomszéd standnál felejtettem. Szerencsére még megvan.



Mennék vissza, de a semmiből elém toppan három kopasz, akik a barátnőmtől és borász barátaimtól két méterre testükből kordont alakítva közlik, hogy húzzak ki, mert zárnak. (Ekkor még több száz vendég tartózkodik a fesztivál területén.) A barátaim és a barátnőm mondják, hogy ne vicceljetek, srácok, mondat közepén voltunk, együtt vagyunk, két perc, bezárjuk együtt a standot és mennénk. Nem lehet. "Ne csináljátok." "Na húzzál, amíg szépen beszélünk." "Hogy beszéltek ti velem?" "Na figyelj, te köcsög, tudunk mi másképpen is, bazmeg." És megfognak hárman a könyökömnél fogva, és ordítva és kurvaanyázva végigvonszolnak az egész fesztiválon, mint egy bűnözőt és kidobnak a sikló előtti placcra, majd jönnének és ütnének és rúgnának, amikor néhány társuk rájuk veti magát, és én mégsem végzem úgy, mint Simon Tibor. Közben a barátnőm is szalad utánunk, próbálja meggyőzni őket (kopaszokat észérvekkel, ami persze több, mint challenging), így aztán ő is mellettem landol, finom lila karikákkal a karján.

Sok borfesztiválon részt vettem már, magyaron és számos külföldin is, nyilván felesleges leírnom, hogy ilyet sehol nem tapasztaltam. Fontos megemlíteni, hogy józan voltam, és egy rossz szót nem szóltam senkinek, a barátaimmal beszélgettem épp, amikor lerohant néhány ingerkereső, vérszomjas véglény. Ők szavatolják, ugye, én és a lédim biztonságát.
Odakint a kopaszok hangos fenyegetéseinek orkánjában felhívom a zsaruságot, hogy akkor most mi a teendő. Egy végtelenül szimpi rendőr (ezt sem gondoltam volna, hogy ezt leírom valaha...) elmondja, hogy nagyon sokszor állt már azon az oldalon, ahol most én, de higgyem el, a legjobb, ha semmit nem teszek. Ha kijönnek is a kékek, miután elmentek, ő nagyon nem lenne az én helyemben. Ha nem hívom ki őket, de utólag teszek feljelentést (tettlegességi becsületsértés), a kopaszok majd összezárnak és az lesz a vége, hogy a végén engem vádolnak meg tettlegességgel. Érti, hogy fáj és megaláztak, de értsem meg, ez egy ilyen ország, a legokosabb, ha hazasomfordálunk, és elfelejtjük az egészet.
Nehezen tudom elfelejteni. Miközben azt is tudom, hogy az egész következmények nélkül marad.

Csak figyelmeztetni tudok mindenkit: gondolja meg jól, ha azt tervezi: a Budai Gourmet fesztiválra megy jövőre - ha túl sokáig vendégeskedik, előfordulhat, hogy a szervezők nevében jól összeverik.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zöldövezeti 2010.05.10. 16:47:56

@Netszamuráj: Vagy 3 éve a fiam és a lányom úgy este 11 -kor a Kerepesi uton jött haza kocsival. Valami afférjuk voltegy másik kocsival. Azok elévágtak és szabályosan betörték az ablakukat jobbról. Felíták a rendszámot, majd kihívták a rendöröket, akik kijöttek, felvették az adatokat, majd egy hónapmúlva írták, hogy nem találják a tetteseket, és lezárják az ügyet. Pedg arendszám alapján és személy leírás után csak azonosítani lehetett volna őket % -en ültek a kocsiban.
Ilyen rendörségünk van !!

Dorsz 2010.05.10. 16:48:22

@Attilajukkaja: Úgy másfél hónapja kicsit durvábban adta elő magát, és akkor sem mozdult meg senki, az őrök közül sem. Kár lett volna most a gőzért. :)

pistola 2010.05.10. 16:48:33

az összeset fel a lámpavasra!

salapapa · http://salapapa.hu 2010.05.10. 16:50:08

@Netszamuráj: izé... öööö.... khhhmmm.... szóval egy sárvédő mindig csavarozva, avagy hegesztve van. a legratyibb smart sem bír széthullani.
viszont sok autón lötyög a lökhárító, ami már eccer (vagy lehet kéccer is) elvégezte a dolgát, csak nem cserélték le. :)

Attilajukkaja 2010.05.10. 16:50:52

@Dorsz:
Igazad van, de nekem biztosan kicsuszott volna a szmaon, hogy "ne kurvazz, nem vagyok az anyad". Izomeroben nem lehet veluk szembeszallni, de nehogy mar verbalisan is ok gyozzenek!

fehéregér 2010.05.10. 16:51:45

@Netszamuráj: Lehetne már basszus, hogy valami paraszt - most éppen te - ne kezdjen el rögtön cigányozni?

Amúgy én is hívtam rendőrséget otthonról (több netszamuráj fenyegetett)jöttek is hamarosan, semmi elhajtós duma nem volt.

cicmen (törölt) 2010.05.10. 16:53:40

@Attilajukkaja: Gondolom közben olvastad, hogy jól láttam! A másik! Szerintem kevés is a határozott,jó rendőri intézkedés! Az a kérdés nagyon összetett, mert akkor súlyos parancsnoki bűncselekmények voltak, egyértelműen beáldozott kis harcértékű vidéki alakulatokkal, és épülettel (Tv)+ provokátorokkal, majd jöttek a nem 68mintájú gyakorlós simsonrobogós sisakos igazi elitegységek, és szarráverték aki ott volt! Ez egy jól felépített titkosszolgálati manőver volt! Itt a Gergényi is 23-ik halljakend volt!

salapapa · http://salapapa.hu 2010.05.10. 16:55:06

@Attilajukkaja: pitbull... nagyon aranyos kiskutya! :D
Római fürdőn yachtkikötő, tavaly nyár. megyek be, emberek sehol. sétálok, eccercsak valami morog és zizeg a fű.
odafordultam, leguggoltam, néztem a földet. bull megáll előttem, végül majd halálra szopogatott.
van róla fénykép is, ha érdekel elővadászom a volt telefonomból és felteszem. :D
ja! tulaj jön ki a kajütből és néz leesett állal. elnézést kért, hogy a kutya nincs megkötve.
később derült ki, hogy a kutty kissé gyenge idegredszerű.
nnno, akkor már nem voltam olyan nyugodt! :D
a secussal kapcsolatban tökéletesen igazad van.

ZöldszemM2 2010.05.10. 16:55:10

En meg hozzajuk sem :o)
De mondd ezt azoknak is, akik a turizmusbol akarnak megelni. Ez a szomoru, hogy kozben azt hisszuk, milyen fasza vendeglato nep vagyunk es milyen egyeduli a konyhank. Hat nem az!

Bizony bizony nem vendéglátó az magyari !

XCat 2010.05.10. 16:57:12

@salapapa: Szerintem is édesek a pitbullok.

Silent Bob 2010.05.10. 17:00:22

@CatMother: ezt már csak így hívják. :)
Mondjuk én csak az első felét gyakorlom a "szórakozásnak" ehhez képest utoljára akkor köcsögözött le egy túlképzett biztonsági, mikor be akartam vinni egy bonbont a zöldpardonba. (ajándékba, színjózanul, nem sunnyogva, mondtam hogy születésnapra lesz) :)

blitzkrieg 2010.05.10. 17:01:09

az orkokkal nem kell kommunikálni, nem kell rájuk nézni, végképp nem olyat mondani hogy nevicceljeteksrácok. Csak arra várnak hogy valamire reagálhassanak.

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2010.05.10. 17:01:15

Sok kommentelőtöl szeretném megkérdezni, hogy mi értelme lenne egy ilyen, viszonylag semmilyen, ráadásul meglehetősen jellemző történetet kitalálni? Mi lenne vele a cél? Miért tenne valaki ilyet? Komolyan nem értem.

Sajnos számomra nem ennyire hihetetlen, hiszen hasonló - ha nem is ennyire durva - szinte mindannyiunkkal történt. Igaz azokra értem, akik kimozdulnak otthonról...a net előtt ülve mondjuk viszonylag ritka...

salapapa · http://salapapa.hu 2010.05.10. 17:01:25

@CatMother: nemtoom... még nem kóstoltam sem főve, sem sülve, sem rántva. 8-)

cicmen (törölt) 2010.05.10. 17:02:12

@fehéregér: Cigányozni? De hát kik voltak? Szellemek? Ja, hogy politikailag nem korrekt! Akkor az afroamerikaiak mintájára legyenek hungaroindiaiak!

Dorsz 2010.05.10. 17:03:07

@Attilajukkaja: Rájöttem, hogy az ilyenekkel verbálisan sem éri már meg viaskodni, mert csak lehülyül hozzájuk az ember, annyit meg nem érnek. Csinálja csak a fesztivált, ha meg üt, annak is megvan az elintézési módja. (Rokonságot nem szeretek emlegetni, az olyan izé. :))
Oké, hogy az illetővel személyes ellentét van köztünk, de ha kb. rá se nézek, hozzá se szólok, minek pattog megint? Csinálja a dolgát, és fogja be.

Dorsz 2010.05.10. 17:05:48

Egyébként az őrök között is vannak rendes arcok, azon a helyen is, ahonnan a sztorit hoztam.

hawle 2010.05.10. 17:05:50

@Netszamuráj: Teljesen életszerű. Pontosan így jártak a lányomék tavaly Balatonlellén, az egyik szórakozóhelyen. Alig volt vendég, ennek ellenére nem szolgálták ki Őket kb 3/4 óráig. Nagyon kulturáltan szóvá tették, mire megjelentek a "biztonsági" emberek, és brutálisan eltávolították Őket, életveszélyes fenyegetések kíséretében. Elmentek a Rendőrségre, ahol az alábbi figyelmeztetést kapták: azt javasolják, hogy NE TEGYENEK feljelentést, mert itt a biztonsági szolgálatot a dél-balatoni maffia emberei látják el, és feljelentés esetén valóban életveszélybe kerülhetnek. A Rendőrség nem tudja megvédeni Őket...Hát ennyi...SZÓ SZERINT...

Silent Bob 2010.05.10. 17:06:47

@Dorsz: Most már tényleg érdekel hova jártok. :D

Attilajukkaja 2010.05.10. 17:06:52

@cicmen:
Meg mindig hiszem, hogy nem Gyurcsany visszasirasarol van szo, csak jol behuztatok valakit a csobe :o)
Dez ezen kar vitatkozni. Amirol a tovabbiakban irsz, az sokkal fontosabb. En is biztos vagyok abban, hogy a rendorseg sem volt egy artatlan barany az ugyben (es most itt nem a szerencsetlen kis videki vagy budapesti kozlegenyekre gondolok, akiket "tuzharcba" kuldtek), de a masik oldal is megerte a penzet. Ott is akadtak boven tulkapasok,...ahogy most a gorogoknel is. A lenyeg, hogy jo lenne, ha valaki mar ebben a BM kuplerajban is rendett tenne!!!!

Labancz 2010.05.10. 17:08:17

Az volt már, hogy: "Szúrnám a fosóját!"?

Attilajukkaja 2010.05.10. 17:10:50

@salapapa:
Nagy kutyabarat vagyok. Nem kell meselned a pibullokrol sem :o))
Legkozelebb majd idezojelbe rakom a kutya fajtajat, mert itt most fogalomkent szerepelt!
www.youtube.com/watch?v=m2OC5Z1Fii8

Labancz 2010.05.10. 17:11:42

Pénteken este elég normálisak voltak még. Elengedtem a beengedőknek egy viccet, igaz nem értették, de nem is tettlegeskedtek.

Attilajukkaja 2010.05.10. 17:16:14

@Dorsz:
"az ilyenekkel verbálisan sem éri már meg viaskodni, mert csak lehülyül hozzájuk az ember"
Bolcs ember vagy!!!! Utolag mar en is ezt mondanam, de ott helyben nem szoktam kibirni. Mert akkor azt hiszik, ok mindent megtehetnek. Ha nem akarod emlegetni a csaladtagjukat, akkor mweg kell kerdezni, hogy "mi van, elfogyott a Viagra, mar tapizasbol elsz?". Vagy valami hasonlot (bocs, te biztos jobbat talalnal ki ennel!). Nagyon nem birom, ha megalaznak!!!!

Attilajukkaja 2010.05.10. 17:19:06

@hawle:
Ezt csak majdnem hiszem el. Egy vendeglatoi panaszert eletveszelyes fenyegetes?
A maffia sztori viszont elegge egyertelmu!!!

Tomzone 2010.05.10. 17:22:26

Mi is szoktunk védeni hasonló rendezvényeket, de a vendégek általában kultúráltan távoznak, ha mégsem akkor sem alkalmazunk erőszakot, csak tenyeres pofon, amitől szép pirospozsgás, itókás feje lesz, egy két gyomros, amitől rókázik mintha sokat ivott volna, valamint határozott combos amitől inog, mintha földig itta volna magát...

cdrom70 2010.05.10. 17:22:27

Az ork mindenhol ork.

Velem a mediaban kisérleteztek, notebookatl járok. Amikor megemlítettem, írásos dokumentet várok , hogy a cégadatbázisok rajta maradnak a gépen akkor visszakozott..
Amúgy ha meg akarja nézni a táskám és bajáratnál nem szól, jegyzőkönyv.. Szerintetek mennyi alkalommal látták a táskám tartalmát? Ha elhúzódik az ügy akkor felhívom az ork figyelmét udvariasan, hogy vagy csinál valamit vagy hívom a rendőrséget...
Ha pedig próbálkozna kinyomom a szemét..

hawle 2010.05.10. 17:24:04

@Attilajukkaja: Pedig hajszálra így történt. Ráadásul nem hebrencs kölykök, lányom és a férje (mindketten nyugodt, kiegyensúlyozott többdiplomás fiatalok , kicsivel 30 év felett), és lányom unokaöccse a barátnőjével, Ők is közel a harminchoz... Azóta is kinyílik a zsebükben a bicska, ha szóbakerül a dolog...

salapapa · http://salapapa.hu 2010.05.10. 17:24:52

@Attilajukkaja: én is, de leginkább dobermanos. :)
a második videón már 8 csirke van... osztódással szoporodott valamelyik kettő?

Attilajukkaja 2010.05.10. 17:26:41

@hawle:
Bocsanat, ha ok nelkul hitetlenkedtem, de belathatod, hogy ez a sztori igy tenyleg eleg durva.
Es megint felmerul bennem a kerdes, hogy miert hagytak mindezt szo nelkul????

cicmen (törölt) 2010.05.10. 17:29:38

@Tomzone: Egy szer budán pont így csináltak valakivel, az 1 óra múlva visszament egy stukkerrel és a b.őr úgy nézett utánna ki mint akit agyonlőttek. Gondolom hallottad te is, kb 6 éve volt! Az a baj, hogy itt nem lehet biztosra menni.

Attilajukkaja 2010.05.10. 17:30:18

@salapapa:
En nem vagyok semmilyen fajta fan-ja. Sot, meg a macskakat is imadom!!! (Ilyenkor szoktak koveket gyujteni a kutyasok.)
Errol az aranyos pitbullrol pedig egy rahedli vidi van fent az adott portalon. O is szereti a cicakat es a csibeket egeszen tyuk korukig kiserheted vegig a tarsasagaban :o))
Nyilvan picit osszevagtak a dolgot, de nem kamu!!!

devadel 2010.05.10. 17:33:12

@Netszamuráj:

értem:
szóval apád belekötött a cigányokba, mert nem volt képes uralkodni magán.
ezután kárt tett a cigányok magántulajdonában álló autóban (hát hol van a magántulajdon szentsége?)
a cigányok erre szintén nem tudtak uralkodni magukon, és tönkretettek pár bokrot.
a rendőrök jogosan tájékoztattak, hogy ha nincs bűncselekmény, az nem rendőri ügy, akkor sem ha utáljátok a cigányokat. gondolom azt is elmondták, hogy a bokor letaposása ugyanúgy polgári peres ügy, mint más autójának a rongálása.

és te most fel vagy háborodva, hogy a rendőrség nem védett meg benneteket, amikor a cigányok visszaütöttek.

gratulálok, és egyben köszi hogy leírtad az egészet. nagyon jó példa lesz, ahányszor valaki elkezd cigánybűnözést emlegetni :-)

hawle 2010.05.10. 17:35:56

@Attilajukkaja: Bár a vejem 190 magas 100 kilós kisportolt fickó, ráadásul barna öve volt mielőtt abbahagyta a versenyszerű sportolást, de úgy érezte lekvárból van a három, Nálánál legalább 25-30 kilóval nehezebb kigyúrt 190-es fickó mellett. Azt mondta, hogy aki megfogta és kirángatta, nagyon sokkal erősebb volt, és minden mozdulatán érződött, hogy járatos a küzdősportokban. Úgy érezte elolvad a fogásában. Nem beszari alak, de itt moccanni sem mert. Ráadásul beígértek Nekik egy kést is a bordák közé...Sajnálatos, de szó szerint így történt...És a rendőrségen is ugyanígy...Az volt a benyomásuk, hogy a rendőrök is félnek ezektől, illetve a "szervezettől"..

DArchAngel 2010.05.10. 17:36:15

Sok ilyen szekus van. Szigeten volt "szerencsém" látni őket akció közben. Nem volt egy szép látvány.
Ha valaki még borozni akar, akkor ajánlom 14-től Szegedet, itt alig van szekus és 11 után is nyitva van :)
varoskep.szeged.hu/data/index.php/Legfrissebb/A-szegedi-nyar-majus-14-en-kezdodik.html

hawle 2010.05.10. 17:40:57

@Attilajukkaja: Még egy apróság: Ugyanilyen alakokat láttam tavaly Füreden is, keskeny hosszú tárcával járták a sétányon az üzleteket és a szórakozóhelyeket a kikötőtől nyugatra...Szedték a védelmi pénzt...És a szabálytalanul parkoló Audi A/6 kocsijuktól egyszerűen elküldték a rendőröket..Azok pedig elmentek...Igaz négyen voltak, fekete nadrág. fekete ing, négyen közel az 500 kg-hoz, és a 8 m-hez...

Drogan 2010.05.10. 17:45:37

@devadel:

Miért is tiltották be a Magyar Gárdát!
Csak egy telefon és az éppen "véletlenül" arra járó Gárdistáktól az összes mokka szalad szerte széjjel.
Még a 150 kilós kancigány is csak ajvékolt mint a vénasszony ha sétálgattak..

No ez nem tetszett a cigány politikusoknak, no meg a Fityesznek, és leszavazták a Gárdát4
Ennyi nem több

Türkménbasi 2010.05.10. 17:45:54

Én pénteken voltam kint a fesztiválon. Már akkor kódolva volt, hogy ez megtörténik.

Már a bejáratnál visszaküldtek egy biciklivel érkező párt, akiknek a pénztárban azt mondták, hogy a bringákat letehetik az egyik sarokban. Szegények megvették a jegyet, amit nem váltottak nekik vissza és aztán mégse mehettek be.

Aztán azt sem értettem, hogy miért kell már koraeste úgy járőrözniük a tömegben, hogy még véletlenül sem próbálnak kicsit kitérni a szembejövők elől. Sőt, mintha arra hajtottak volna, hogy összeütközzenek a vendégekkel és létrejöjjön a Casus Belli.

Hozzáteszem, hogy szinte mind irgalmatlan pacaltestű pajor volt és egyesével szépen le lehetett volna őket verni, ha úgy alakul. De persze hármasával-négyesével jártak, igyekeztek a szembejövőket levállazni és irtó keményen nézve keresték a szemkontaktust.

Nem értem, hogy egy ilyen - egyebekben nívós fesztiválon - miért nem fordítanak több figyelmet, a biztonsági cég kiválasztására. Komolyan a 90-es évek Balatonján éreztem magam, ahol anno a legfőbb veszélyforrást a biztonságiak jelentették.

Persze lehet, hogy most is, csak a balatoni szórakozóhelyekből kiöregedtem, viszont borfesztiválra szeretek járni.

Én megúsztam a testi inzultust de valószínűleg csak azért mert az éjfélig nyitva tartó fesztiválra 3/4 11-kor már nem engedték be az egyik barátunkat, ezért mi is leléptünk.

monyon le 2010.05.10. 17:49:07

Na arra kíváncsi lennék, mi történne ezzel az ominózus "fesztivállal", ha mondjuk a kidobott legény és leány nem hazánk fia & lánya, hanem mondjuk egy turista amerikai diplomata barátaival, esetleg brit, vagy akár izraeli ...
Ez kell nekünk ország image!
- Javaslom, céget meg kellett volna itt nevezni (ott virít az orkok hátán kiírva)
- Kamera, vagy fényképező egyikőtöknél sem volt? Hiba!

Attilajukkaja 2010.05.10. 17:57:34

@hawle:
Pfuu! Ez eleg durva. Es ezt muszaj hagyni? Tudom, a kerdes koltoi, de akkor is! Persze, ha a rendorseg beszari, akkor a maganyember nehezen tehet ellenuk barmit is.
Nem biztos, hogy ebben az orszagban csak a ciganyok es a zsidok tehetnek mindannyiunk nyomoraert. Mi magunk is!
(Erre nehogy barki is reagaljon, mert csak "vicc" volt!)

gt203 2010.05.10. 17:59:21

már ne haragudj kedves poszotoló, de valamiért bennem is picit felment a pumpa, ahogy leirtad, hogy milyen bort vettél és kinél. csodálkozom, hogy lehagytad az árát. én speciell már ott arra gondoltam, hogy na menj te a... nem tudom milyen boroddal.
ezek után nem nehéz elképzelni ,hogy a biztonságiaknak is eldurrant valamitől a zagyuk, amit itt Te nem írtál le
páá

Attilajukkaja 2010.05.10. 17:59:36

@monyon le:
Nagyon egyetertek!
Egy kulfoldi ebbol ugyet csinalt volna. Mi meg kicsit birkak vagyunk,...na jo, en is.
(A valaszt sajnos nem tudom megvarni, mert mozijegyem van.)

Parasite 2010.05.10. 18:00:05

ez egy baromság. a gyerek egy agytevős megjátszós fenékarc lehet. levél stílusából lejön.

hawle 2010.05.10. 18:03:03

@Attilajukkaja: Sajnos szomorú, de így igaz. Szerintem ezekkel még a Gárda sem merne szembeszállni...Állítólag a dél balatoni maffia nagyjából 500 főt tud kiállítani. Tavalyelőtt egy nyílt erőfitogtató felvonulásukon is kb. ennyien voltak...És a kés is könnyen előkerül...(Veszprém)...Csak úgy...Nem beszélve arról: HISZEM és VALLOM, hogy ezeket NEM a Gárdának kell megfékezni, (semmi szükség egy belháborúra) hanem az ÁLLAM megfelelő szerveinek...

Proli Depp · http://prolidepp.tumblr.com/ 2010.05.10. 18:10:58

@Türkménbasi: Elárulod melyik cég volt? Bár vannak tippjeim.

@hawle: Ez az ország túl kicsi ahhoz, hogy az ilyenekkel az állami szervek leszámoljanak. Ez van.

Videofon 2010.05.10. 18:13:49

@gt203:
Tökmindegy, hogy kiben megy fel a pumpa. A biztonsági őröknek nem tartozik a munkakörükbe az önérzeteskedés.

wiener 2010.05.10. 18:16:35

én budapesten egyszer hívtam a 112-t, közlekedési balesethez, hogy jöjjenek ki helyszinelni és mondják meg ki a hibás
NEM JÖTTEK KI
mondták, hogy próbáljuk meg eldönteni, beszéljük meg, hivjuk a biztosítót meg az autóklubot, nincs szabad autójuk, de ha lenne is nincs erre kilóméter az autóikban, stb.
azt hittem szét b. az ideg, de a vége csak az lett hogy nem jöttek ki, hiába mondtam bármit...

Videofon 2010.05.10. 18:18:19

@hawle:
Nem kell ezekkel leszámolni. Nem kell olyan helyre menni, ahol a maffia jelen van. Vagy megtanulnak a tisztelt maffiózók viselkedni, vagy felkopik az álluk.
Az a baj ezzel az országgal, hogy nincs az emberekben összetartás. Egy-két helyet kellene csak bojkottálni, és egyből betartanák a kétajtós szekrény urak az etikettet.

hawle 2010.05.10. 18:23:28

@Videofon: A Balaton környékén gyakorlatilag MINDENÜTT jelen van...Vagy csaknem mindenütt...Akkor az emberek ne menjenek a Balatonra? Sok más helyen is jelen van...Gondolod, hogy a vendégek minden helyről tudják, hogy itt a maffia szedi a pénzt, ott pedig a .....security? Ez komolytalan...

petrzsalka 2010.05.10. 18:35:09

az egész budai gourmet egy nevetséges kelet-európai sznobparádé. ennyi.

XCat 2010.05.10. 18:44:49

@Legelő Őse: Kimozdulási lehetőségek a park, városnézés, könyvtár, múzeum, strand, tánciskola, vásárolgatás, sportolás. Esetleg még a szexuális tevékenység kizárólag gumi nélkül, hősi népünk gyarapítása céljából.
Minden mást büntetni kéne. Tessék kérem kulturáltan szórakozni.

Videofon 2010.05.10. 18:49:56

@hawle:
Ugyanúgy feltehetnéd a kérdést: Gondolod, hogy az emberek legyőzhetik a Tesco-t? Mondhatnád: Ez komolytalan.
Az osztrákok mégis legyőzték a multikat.
Kifogás mindig van. Összefogás soha nincs. Ez egy ilyen ország.
Ameddig elfogadjuk ilyennek.

XCat 2010.05.10. 18:59:56

@Videofon: Én nem akarok összefogni olyanokkal, akik folyton azt mondogatják, hogy ez egy ilyen ország.
Szeressed ezt a kurva országot. Vagy hagyd itt. Osztjónapot.

Parasite 2010.05.10. 19:11:31

leendő belügyminiszterünknek nem ilyen biztonsági emberes cégei vannak/voltak/lesznek? :D

amúgy kezdjétek beírni, hogy pintér sándor google-be, vannak vicces ajánlatok :)

mi nem foglalt még 2010.05.10. 19:33:22

@Uriah Heep: szerintem meg normális országban és normális rendezvényen nem a bizti őr az úr hanem a fizető vendég.
ahol a bizti őr az úr azt a rendezvényt messzire el kell kerülni.
ha mindenki így tesz és vesztesége származik a rendezőnek ebből akkor majd el fog gondolkodni miylen őröket alkalmaz.

stinki 2010.05.10. 20:10:47

@mi nem foglalt még:
jol latom azt irod, hogy normalis orszagban...
akkor itt le is lehet zarni a vitat, hol van itt normalis orszag?

monyon le 2010.05.10. 20:16:04

Aki kiment erre a fesztre, nézze már meg, vagy írja már le ide, milyen színben, néven játszottak kinn az orkok!

Összefogásról meg csak annyit, hogy senkinek nem volt vér a pucájába, hogy felvegye - mobil van mindenki zsebébe

Mocskos Világ 2010.05.10. 20:24:30

Én Angliában voltam egy ideig, nem kevés alkalommal ittunk a pubokban zárásig.

22.45 -kor gong, hogy ki lehet kérni az utolsó kört, 23.00 -kor aki nem megy önszántából, azzal bizony igen keményen megértetik a csaposok, hogy most már menni kell, mert ők is emberek, nekik ez munka és haza akarnak menni a családjukhoz, holnap lehet inni újra nyitástól. És ezt általában mindenki megérti.

De nem löködnek, nem anyáznak, nem bunkóznak.

Másnap megint jó érzéssel lehet menni.

Ez a különbség.

XCat 2010.05.10. 20:28:29

@Mocskos Világ: Akkor most valaki mesélje el amerikát, és a svédeket is!

gpetersz 2010.05.10. 20:37:58

Mit vártok? Fosország. Foslakosok.

GatyaPityu 2010.05.10. 20:53:10

" Egy végtelenül szimpi rendőr (ezt sem gondoltam volna, hogy ezt leírom valaha...) elmondja, hogy nagyon sokszor állt már azon az oldalon, ahol most én, de higgyem el, a legjobb, ha semmit nem teszek. "

- És persze ez neki is nagyon jó, mert egy üggyel kevesebb, amivel foglalkozni kell, lehet tovább recskázni a rendőrösön. Hihetetlen, hogy ezt a bandát tartjuk fenn az adóforintjainkból.
Én egyébként nem ijedtem volna meg a fenyegetéstől, mármint hogy miután elmennek a "kékek" ő nem lenne az áldozat helyében. Francokat, ott a rendőrök jelenlétében (ha a sértett kihívta volna őket) kellett volna tudatosítani a biztonsági suttyóknak abban a buta, primitív, kopasz fejében, hogy minden további tettlegességgel csak rontják a helyzetüket. És egyáltalán, a rendőrök távozása után
minek is kellett volna a sértettnek még ottmaradni? Nem értem.

Liquid_Night 2010.05.10. 21:14:24

Pénteken voltam sétálni a várban, de a fesztiválon nem.

Kívülről nézve egy, a Budavári palota udvarában elhelyezett, alumínium kerítésből épített kordont, néhány farostlemez bódét, valamint mindennek a közepén pár kondért (bográcsot) láttam. Az egész jól ment az eggyel odébb lévő toi-toi wécékhez, az általános, falusi búcsúkat idéző hangulathoz,
(céllövöldét hiányoltam), valamint a minden vendéglátóhely elé méteres betűkkel kiírt "gulasch" szócskához.

Biztos vagyok benne, hogy Zágrábban, Prágában, de még Bukarestben is hasonlóhoz kijött volna nemcsak a rendőrség, és egy jól koordinált lángszórós-ideggázas támadással (hogy ne sérüljenek az épületek) megtisztította volna a terepet orkoktól, szervezőktől, lédiktől, és bárminemű ott tartózkodó kétlábúaktól.

A borok közül néhány menthető.

Videofon 2010.05.10. 21:34:45

@CatMother:
Aztán szerinted engem mennyire izgat, hogy a funkcionális analfabéták melyik díszpéldánya hajlandó velem vagy bárkivel összefogni?
Elárulom. Semennyire.
"Szeressed ezt a kurva országot." Tanuld meg az értelmező olvasást! A hazaszeretet ugyanis a tanulással kezdődik.

anyadmajma 2010.05.10. 21:34:54

Hehe.
Az magyarázza, hogy mit kellett volna tenni, aki még nem volt ilyen helyzetben. Nem vagyok ijedős, de sokszor fordult már elő, hogy inkább nyeltem egy nagyot. Pedig kistermetű sem vagyok.

És igen, a dél-balatoni maffia létezik, és kemény dolog. De van észak-balatoni, bp.-i és mindenhol.

Ma, Magyarországon nincs se törvény, se jog, se biztonság. Itt az áldozat rábaszott. Annak örülhet, ha lyuk van (marad) a seggén. Többször tapasztaltam, még személyesen is.
Nem hiszem, hogy a Gárdának kéne ezt megoldani, de az elkeseredett embereknek nem maradt más. És mivel a "felső körökből" mindenki benne van így vagy úgy, ezért mindenki egyöntetűen ellene van a változásnak.

@Atro: Nem, nem kell ottmaradni. Majd a vádemeléskor, ha előbb nem is, szépen megadják a címed, neved stb. a secunak, oszt nézegess a hátad mögé este hazafelé.

GatyaPityu 2010.05.10. 21:44:21

@anyadmajma:
Maffia ügyben nem vitatkozom veled, az valóban kemény dió lehet - szerencsére nem volt még velük kapcsolatom.
De azért pár szaros nyolc általános végzett, szétkokszolt agyú kopasz, cipőmérettel azonos IQ-jú biztonsági őrt (aki valszeg azért lett az ami, mert már egyéb munkára alkalmatlan) ne azonosítsunk már a kőkemény maffiával, ahol nemcsak a puszta nyers erő létezik, hanem ott van még a pénz, a befolyás, satobbi. Egy fesztivál biztonsági emberei legfeljebb csak álmukban, csíkos pizsiben képzelhetik magukat don corleone-nak (egy ilyen szerephez azért ész is kellene).
Ja, és talán a biztonsági őr sem olyan hülye, hogy a saját helyzetét rontsa azzal, hogy még önbírásdokik is az eljárás során. Egy négy osztályt sem végzett, állati ösztönök módjára élő kisebbségi család tagjai lehetnek ilyen szinten, de azért egy biztonsági őrnek annyi esze még csak van, hogy belássa: amennyiben a sértett életére tör az eljárás további szakaszában, azzal csak a saját helyzetét rontja és kvázi beismerő vallomást tesz, hogy az előzmény is úgy történt, ahogyan azt a sértett előadta.
Nem mellesleg, ha mindenki úgy gondolkodna, hogy inkább hagyjuk a fenébe az egészet, a rendőrség úgysem tehet semmit, és csak a sértett jár rosszabbul, nos ezzel csak legalizáljuk a törvényen kívüli cselekedeteket. Ez nagyon rossz üzenet a társadalom felé minden szempontból. Minden ilyen eset egy lépéssel közelebb vezet a polgárháború felé...

XCat 2010.05.10. 21:52:17

@Videofon: íme egy díszmagyar. Köszönjük, Videofon!

Videofon 2010.05.10. 22:04:40

@CatMother:
íme egy díszagyhalott. Köszönjük, CatMother!
Nem fejeznéd be végre a személyeskedést? Nem kellene elnézést kérned, ha nem voltál képes értelmezni valamit? Mire ekkora az arcod?

Narancs ® 2010.05.10. 22:28:20

Szerintem ez a történet több sebből is vérzik.
Megoldás az lehetne, ha a sértett megtenné a feljelentést, ugyanis az említett várudvar tele van térfigyelő kamerákkal, ezek felvételén nyilván látszik minden a fent leírtakból.
Ha valóban így történt akkor semmi félni valója, ha nem akkor nyilván ez is csak egy indulatoktól túlfűtött állapotban íródott, némileg felnagyított történet, aminek - mint minden rendes éremnek - van egy másik oldala is.(Erre természetesen senki sem kíváncsi, hiszen ha kiderül, hogy nem minden fehér és fekete az nem szenzáció)

Mellesleg az minősíti a hozzászólások némelyikét, hogy süt belőle az előítélet - ide tartozik az is aki a panaszos igazát firtatja.
Jelentem, hogy nem minden őr - ork, és nem minden ork - őr.

Nyugodt éjszakát !

Narancs®

XCat 2010.05.10. 22:29:16

@Videofon: Gyermekem, fáradt vagyok most hozzád. Mocskold nyugodtan az országodat, népszerű leszel itt vele.. aztán ha már áll a cerkád, és úgy gondolod, hogy te vagy a jani, hallucinálgass arról, hogy hogyan győzöd majd le a tescot, meg a lapostetűt.
Ha egyéb gondod is támad, Sün majd segít.

XCat 2010.05.10. 22:30:22

@Narancs ®: De igen! Az őrök márpedig orkok.

Videofon 2010.05.10. 22:41:59

@CatMother:
Még mindig nem értem, miért engem baszogatsz. Anyád nincsen?

XCat 2010.05.10. 22:46:07

@Videofon: Baszogasson téged a magyargárda. :)

Videofon 2010.05.10. 22:57:37

@CatMother:
Ha nem tudsz olvasni, ne arcoskodj velem, te gerinctelen csótány. Megjegyeznéd ezt, vagy az intelligenciádhoz mérve ez túl nagy kíhívás?
A funkcionális analfabetizmusodat a sünözés nem menti, csak a saját gondolataid hiányát bizonyítja.
Maradhatunk ennyiben? Vagy van még valami, amit primitív személyiséged képtelen magában tartani? Ha igen, okádd ide gyorsan!

Wolfram 2010.05.10. 23:49:56

Nem volt türelmem végig olvasni az összes kommentet, úgyhogy nem tudom, mi a közhangulat.

De. Magam is ott voltam a rendezvényen, részt vettem a szervezésben is és nem első alkalom, hogy meglepődöm azon, hogy itt a biztonságiak kivételesen kulturáltak. Ezt idén is több -köztük újságíró- ismerősöm újságolta meglepetten, hogy fél egykor kulturáltan, aztán fél óra múlva ugyanolyan kulturáltan próbálják kitessékelni őket. Kiállítóként is több, mint tíz éve vagyok hasonló rendezvényeken, és ezt meg tudom erősíteni. Már csak ezért is kétkedve fogadom a történetedet.

Biztos vagyok benne, hogy ha valóban történt volna valami, akkor lettek volna szemtanuk, más biztonságiak, tisztázni lehetett volna a dolgot a helyszínen is. Sőt, ha ott volt ifj. Kamocsay Ákos, vagy Miklós Csabi, biztos, hogy szóltak volna pár szót az érdekedben, sőt felháborodva hívták volna a főszervezőt, akit tudom, hogy személyesen ismernek. Ha valóban történt is incidens, akkor az megoldható lett volna a helyszínen is.

Így viszont egy olyan utat választottál, ami nem nem enged teret sem a bizonyításnak, sem az ellenérdekelt fél meghallgatásának. Ezt úgy hívják rágalmazás. Élhetnék én is hasonló eszközökkel, mondhatnám, hogy szemtanúja voltam az esetnek, amikor részegen randalíroztál és kést rántottál a biztonságiakra, de nem teszem. Mert nem volna korrekt. Mint ahogy a te vádaskodásod sem az.

Az elmesélésből nekem két történet látszik kikristályosodni. Vagy nem tudtad feldolgozni, hogy záróra után kitessékeltek a rendezvényről, és mire hazaértél az igazságérzeted "Dunányira" dagasztotta a sérelmeidet, vagy egyszerűen csak érdekedben áll a Budai Gourmet lejáratása.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.11. 00:07:50

@Wolfram: "a Budai Gourmet lejáratása"

Nem arról volt szó, hanem a biztonságiakról.

Wolfram 2010.05.11. 00:13:08

@Liquid_Night:
"Kívülről nézve egy, a Budavári palota udvarában elhelyezett, alumínium kerítésből épített kordont, néhány farostlemez bódét, valamint mindennek a közepén pár kondért (bográcsot) láttam. Az egész jól ment az eggyel odébb lévő toi-toi wécékhez, az általános, falusi búcsúkat idéző hangulathoz, (céllövöldét hiányoltam), valamint a minden vendéglátóhely elé méteres betűkkel kiírt "gulasch" szócskához.

----------------------------------------------------------
Kedves Liquid_Night!

Nem tudom, hol élsz, és mennyit mozdulsz ki a négy fal közül, de néhány fontos dologra felhívnám a figyelmed.
Szinte minden szabadtéri rendezvény ugyanilyen kerítéssel van körbekerítve, ami egyébként nem alumínium, hanem horganyzott vas. Sajnos sokszor ez sem elég, pont a Budai Várban volt már rá példa, hogy ezt is ledöntötték és betörtek az "érdeklődők".

A toi-toi wc-k is általánosak az ilyen helyeken, de ha bejöttél volna, megtapasztalhattad volna, hogy a rendezvény területén, nagyon tiszta és kulturált mellékhelységek voltak.

A kondér sem egy ördögtől való dolog, a szabadtéri főzés (grillezés, bográcsozás stb.) ősi időktől való, minden kultúrország gasztronómiájához hozzátartozó metódus. Sajnálhatod, hogy még nem találkoztál vele.

A "bódék" (más szóval standok) nem farostlemezből, hanem fából voltak, szinte minden szabadtéri rendezvényen (beleértve a nagyon sznob Wiesbadeni főtéren szervezett Weinfest-et is) hasonlóakat használnak. Itt a márványt egyébként nem is engedélyeznék. Hogy ezt benézted, talán azon múlott, hogy az asztalos szakmunkás tanulmányaid során elhanyagoltad az anyagismeretet. (Ejnye!)

A falusi búcsúkkal sem értem, mi bajod. Talán szégyelled a származásod? A vidéki emberek életében kiemelt ünnep, óriási hagyománya, közösségformáló ereje van. Ez mégsem az volt, bár kétségtelen, hogy minden szabadtéri, tömeges örömünnep hasonló formai jegyeket mutat. Javaslom, hogy az Operabálon kívül ne nagyon mozdulj ki otthonról, a várat pedig csak holtszezonban látogasd, amikor nem zavarnak a többi emberek.

A "jól koordinált lángszórós-ideggázas támadással (hogy ne sérüljenek az épületek)" pedig legjobb lenne, ha orvoshoz forulnál.

2010.05.11. 00:40:45

Az tény, hogy az eset simán megtörténhetett. Debrecenben a Tornádóban rendszeresen verik a kidobók az ittas vendégeket. A Rolling Rock-ban meg verőembert hívott a pincér egy haveromhoz, mert nem tetszett az arca. Az is tény, hogy nem érdemes a sünökhöz fordulni, mert gyávák, lusták, nem fognak megvédeni. Arról nem beszélve, hogy a trollok igen gyakran szabadnapos sünök másodállásban.
Tekintettel arra, hogy az állam nem tudja, nem is akarja megvédeni a polgárait, nem marad más, mint az önvédelem. Úgyhogy én itt most nem javaslom a posztolónak, hogy keressen pár erősebb vállalkozó szelleműt, és gyepálják meg a trollokat pl. viperával, mert az olyan sötét alakok csak a fizikai ráhatásból értenek, és így talán megtanulnák, hogy nem helyes, amit tettek.

Liquid_Night 2010.05.11. 00:48:49

@Wolfram:

Kedves Wolfram! Röviden szólva megértem magyarázkodásod motivációját, én is szégyellném magam, ha csak ekkora sz@rt tudnék összehozni, de nekem még van annyi bőr a képemen, hogy utána elkotródnék szó nélkül.

:)

Szándékosan nem Versailles-t vagy Neuschwanstein-t hoztam fel példának, de lebilincselő, hogy még így is fröcsög belőled a kultúrproli, bár ezt a jelzőt rád alkalmazni jóérzésű, illetve valójában bármely érzésű proli számára dehonesztáló... Az általad(?) asztalra letettek fényében azért ezt neked elnézem, sőt mi több, kis hazánkban rád van igény.

Mindenesetre az a veszély téged nem fenyeget, hogy az országhatárokon kívül munkát találj, de ha esetleg valami félreértés folytán mégis, előre szólok, kösd fel a futócipőt, mert lehet hogy hazáig kergetnek majd miatta, és ez nem vicc...

Részvétem:)

kádkongató 2010.05.11. 01:14:19

Haris Úr !!!!
Szenzácziós módon gratulálok Önnek!
Hozzátenném a fenti történethez, hogy zárás előtt pár órával mertük megkérdezni, hogy nem fogunk e éjjel háromig ott szerencsétlenkedni a kiürítési hungarikum technológia miatt, mire haris úr és a nem visszafogott biztonsági kartárs, gyakorlatilag 'majd megsértve, felvilágosított bennünket, hogy itt éjfél után már nem lesz senki és hogy jogtalan a felháborodásunk, megérzésünk.

Hát igen, 2010, még mindig Magyarország. ÉS még mindig nem kellene csalódnunk. Köszönjük a részvételi lehetőséget, de többedmagunkkal legközelebb jobban elgondolkodunk rajta.

üdv Benkő László - Dél pannónia

kádkongató 2010.05.11. 01:16:51

Igen, hát a mondatból kihagytam az állítmányt. SZóval hozzá tartozik a történethez, hogy fél három után sikerült kihajtanunk a területről... jó volt. köszönjük. megérte várni,,

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.05.11. 02:03:04

@Videofon:
haggyad, nem eri meg
ez olyan huye mint 6 par rendorcsizma

nganaszan 2010.05.11. 09:08:40

meg egy kiraly kamutortenet

salapapa · http://salapapa.hu 2010.05.11. 09:52:07

@Attilajukkaja: gyűjthetem a szikladarabokat? 8-)
igen, láttam vagy 4 vidit tegnap róla. :) nagyon artz a blöki! :D
az a helyzet, hogy a pinanyalók és egyéb, 40centit el nem érő valamik számomra nem ebek. mondjuk ha kis dogról van szó, akkor még rendben...
a felnőttkorában legkisebb dobi szukám is meghaladta marban az 60at és volt pár...
imádom őket! :)
www.youtube.com/watch?v=CpAweOofWvQ

XCat 2010.05.11. 11:25:48

@CatMother: Mondjuk te ezt már nem fogod érteni, de mindegy. :D

Türkménbasi 2010.05.11. 11:34:04

@Proli Depp: Nem jegyeztem meg. Csak arra emlékszem, hogy piros egyenruhában voltak.

Türkménbasi 2010.05.11. 11:48:36

@Wolfram:

Kedves Wolfram!

Én is sok borfesztiválon megfordultam már, igaz sohasem a szervezésben, hanem a borok elfogyasztásában segítettem.

A Budai Gourmet kiemelkedik a borfesztiválok közül, így nem értek egyet azzal a véleménnyel, hogy gagyi falusi búcsúra emlékeztetne. Sőt, sokkal jobb a közönsége mint az ugyanitt ősszel megrendezett nemzetközi borfesztiválnak, ahová sokan csak azért járnak fel, hogy eszméletlenre igyák magukat, mások meg azért mert trendi dolog lett, aztán Szepsy-nél édes vöröset kérnek.

Az is tetszik a Budai Gourmet-ban, hogy rengeteg pad van, nem kell órákon át ácsorogni mint az öszi nagy testvér esetében.

No, de ettől még a biztonsági személyzet ősbunkó volt. Ha ezt kimondjuk attól még nem az egész fesztivált húzzuk le, hanem csak ezt a szegmensét.

Ha te tényleg szervező voltál, akkor jársz el a helyesen ha ezt a problémát jelzed a főszervezőnek és jövőre körültekintőbben jártok el a biztonsági cég kiválasztásakor, vagy tartotok nekik egy fejtágítót, hogy mit (nem) vártok tőlük.

Én jövőre is kimegyek, remélem lesz változás.

ezerjo 2010.05.11. 11:57:37

@Wolfram: "Biztos vagyok benne, hogy ha valóban történt volna valami, akkor lettek volna szemtanuk, más biztonságiak, tisztázni lehetett volna a dolgot a helyszínen is. Sőt, ha ott volt ifj. Kamocsay Ákos, vagy Miklós Csabi, biztos, hogy szóltak volna pár szót az érdekedben, sőt felháborodva hívták volna a főszervezőt, akit tudom, hogy személyesen ismernek. Ha valóban történt is incidens, akkor az megoldható lett volna a helyszínen is."

Természetesen szóltunk pár szót az érdekében, és a saját érdekünkben is, csitítva a hangulatot. Nagyon durva, artikulálatlanul kiabálós kioktatás, és erődemonstrálós fenyegetés lett a vége.
Természetesen hívtuk Haris urat (illetve hívattuk a piroskabátos "úriemberrel"), de sajnos nem érkezett válasz a rádión. Megérkezett viszont a szervezők közül a Zoli, akinek elmondtuk a gondunkat, de sajnos nem a szembesítés, vagy az őrök felelősségre vonása következett, hanem csak magyarázkodás, hogy milyen nehéz a dolga az őröknek, és értsük meg, hogy nekik ez a dolguk.
Megértjük mi, de hát a stílus...
Pénteken az egyik közeli stand alkalmazottját fenyegették megveréssel, de nyilván ő is megérdemelte volna.
Szombat este viszont jó fej biztonsági őrök jutottak a mi standunkhoz, teljesen kultúrált, és kedves volt a zárás. Vasárnap kifogtunk 3 nem oda illőt. Ennyi.
ifj Kamocsay Ákos ("a bennfentesen modoros nevű" - móri borász)

Wolfram 2010.05.11. 13:02:53

@Türkménbasi, ezerjo:

köszönöm a válaszokat, így már hiteles az info. az én véleményem természetesen magánvélemény, de azóta beszéltem Zolival, és folyamatban van az ügy "utókezelése", természetesen pozitív értelemben. Haris úr hozzáállását ismerve bízom benne, senkiben nem marad tüske.

továbbra is fenntatom a véleményem, hogy a megszokottnál sokkal kultúráltabbak, udvariasabbak voltak a biztonságiak, erre előzetesen tréningezték is őket, de kivételek ezek szerint - sajnos - mindig akadnak.

remélem nektek tetszett és nem ez marad meg a négy napból.

a sok pad, tágas terek, diszkrét zene, nem tolakodó programok, igényes ételek egyébként a Gourmet alapkoncepció részét képezik. de hagyjuk a PR-t ;)

a történet személys vonatkozása, hogy egy Luka Enikő Zweigelt kóstolóra én is meg voltam hívva, ami a nagy kapkodásban sajnos elmaradt... remélem ez is orvosolva lesz hamarosan.

XCat 2010.05.11. 13:40:17

@Wolfram: Te nem vagy túl régi homározó, ugye? :)

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2010.05.11. 14:49:35

Bakker, ezt a levelet eredetileg nem a Modoros blogba szántad?
"lédim" meg "ingerkedő" meg "Lukas Enikő fasztuggyamilyen lőré"
Amúgy legközelebb ne higgy a zsarunak, (utálnak dolgozni) szépen hívd ki a kékeket, ha utána egy újjal is hozzád mernek nyúlni, te a kórházból integethetsz nekik, amint ők szépen leülik a maguk pár hónapját, és a büdös életben nem lesz többé munkájuk. Legalábbis nem a kopaszkigyúrt szakmában.

goyko 2010.05.11. 16:00:24

@vaspataki: sajnos nem lehet megkerülni...ott voltam kiállítóként, és a sznob Gourmet közönség ellenére bizony este 9-10 után tele volt a Budai Vár magát erősnek érző, tök részeg emberrel...néha kellett a biztonságiak jelenléte

goyko 2010.05.11. 16:09:56

@Liquid_Night: na, ez igazi IQ-szegény hozzászólás volt...Wolfram véleményét tudom ismételni, rendkívül kultúrált rendezvény volt, normális és átlagos bódékkal, extra tiszta WC-kkel, állandóan felsöpört és tisztított területtel...az ideggáz lehetőségét külön köszi..egy kiállító

Liquid_Night 2010.05.11. 20:07:46

@goyko:

Én csak annyit tudok ehhez hozzátenni, hogy szerintem kulturált, és magára igényes városokban, országokban, egy olyan súlyú történelmi helyen, mint amilyen a Budavári Palota, felháborító egy rendezvény ilyen külsőségekkel.

Mutathatnék békebeli színes képeket a várról, és megkérdezhetném, hogy szerinted azok a régi kakastollas csendőrök hányszor hajtogatnák rád a "horganyzott vas" kerítést ha ezt látnák, de úgyse értenéd. Vagy éppenséggel az átlag bécsi városlakó ma szerinted mit csinálna veled, ha Schönbrunn udvarán tüzet raknál egy bogrács alatt, és fabódéból árulnád a palackozott bort? És mellé még letennél egy építkezési kerítést? Nem morbid ez egy pöttyet?

De nem megyek messze, annyit mondok hogy Fertőd. Gyönyörű udvara van a kastélynak, szerinted hányan, és mit képzelnek oda? Mégse engedik az ilyet be...

Wolfram volt akkora IQ-szegény, hogy a helyszínt egy xy német kisváros főteréhez hasonlította, hiszen ott is fabodé vót...gondolkozzatok már el egy picit!

Cavalcanti 2012.10.18. 19:46:28

Vannak biztonsági cégnél dolgozó ismerőseim,akik szerint nem életszerű,hogy így beszéljenek egy békés fesztivál látogatóval. A Biztonsági cégeknek nem érdeke ,hogy ilyen rendezvényekre a balhésabb,rossz konfliktuskezelési képességekkel rendelkező embereiket osszák be. Először is azért ,mert egy ilyen rendezvény lebonyolítása kemény pénz,komoly bevétel.. Másodszor,ma már a biztonsági cégek honlapján is lehet panaszt tenni, vannak vendég/panasz könyvek, amiben hamar a vezetők tudomására jutna egy ilyen ügy. Divat mind a mai napig azt gondolni,hogy alvilági figurák irányította üzletág a vagyonőrzés,de ez már nem jellemző.Sokszor volt katonák,vagy rendőrök adják a vezetői állomány legjavát, és a rendezvényeken is állandó felügyelet van.Én inkább azt tartom valószínűnek,hogy panaszkodó emberünk segg részegen,Kurva anyázva kezdett ki a biztonságiakkal,csakhogy erre emberünk már nem emlékszik, és csak a morcos reakciók maradtak meg az emlékezetében. Szemtanúja voltam a Budai várban egy hasonló esetnek, ahol a delikvens nem kívánta elhagyni a területet, a biztonságiak pedig nem kezdhették meg a zárási procedúrát,ami gyakorlatilag egy közös zárás,plombálás,és átadás átvétel egyben, ami rosszabb esetben egy,másfél óráig is eltarthat.Ezt megkezdeni addig,míg idegen van a területen,tilos! Csak miután a terület "tiszta",kerülhet sor a zárásra. Az árusok,és kiállítók egytől egyig ott várják a sorukat,hogy a zárást végző őrrel megtörténjen az átadás átvétel. Ez általában este tíz után, fél 11 körül történik meg /általában a rendezvények tízig tartanak,jó esetben fél óra az ürítés/ .Ha van egy idióta,aki kötekedik,és baszik távozni,ücsörög és felesel,az a biztonságiakon kívül vagy 20-30 ember éjszakáját is elnyújthatja ,csak úgy kellemesen. Határozottságra van szükség,mert vannak olyanok,akik nem hajlandók tudomásul venni,hogy vége a bulinak. Szóval visszatérve az esetre,aminek a szemtanúja voltam,az ipse kemény szájkaratéba kezdett a biztonságiakkal,és amikor szépen kikísérték, a hóna alá nyúlva, nem durván,ő azzal fenyegetőzött,hogy majd a médiában jól alápakol a cégnek,mert ő az atyaúristen egy sokat hirdető telekommunikációs cégnél.. Miközben ezt taglalta,körülbelül egy hajszál választotta el a beszarástól,és a behugyozástól.

Reactor 2019.06.19. 17:24:49

Legalja tahó humán selejtek az ilyenek.
De segond, egy nap majd a rossz emberbe kötnek bele, aki nem lesz lusta hazamenni a chaingunjáért, aztán bszhatja a kolosszális izmait a szekus féreg, amikor már a huszadik golyó csapódik a hülye fejébe.

Attilajukkaja 2019.06.19. 17:42:12

@hawle:
"HISZEM és VALLOM, hogy ezeket NEM a Gárdának kell megfékezni, (semmi szükség egy belháborúra) hanem az ÁLLAM megfelelő szerveinek..."
Így igaz. De én úgy látom, hogy a kormány inkább támogatja az ilyen önbíráskodást. :o(((
süti beállítások módosítása