Tékozló Homár

Könnygázzal fenyegetett a részeg rendőr

2010.05.11. 10:00 | ge | komment

Az állítólag szolgáltban lévő, de a kocsmában a levélírónkkal együtt italozgató rendőr rendőrködni kezdett, mert olyanja volt, de végül bunyó helyett csak egy kurvaanyázásra futotta. Toc1 a békés megoldások híve, ezért kiakadt azon, hogy ilyen agresszíven léptek fel vele szemben.

Nem hittem volna, hogy valaha írni fogok Nektek, de ezt nemhagyhatom szó nélkül anniyra felháborodtam rajta. Történt ugyanis, hogy péntek este a barátaimmal egy (normális esetben) rendkívül kultúrált és kellemes helyen iszogattunk (a nevét direkt nem említem mert nem szeretném, hogy valaki esetleg emiatt nem menne oda).

Teltek múltak az órák és úgy alakult, hogy már csak a barátnőmmel maradtunk ketten. A galéria rész már be is zárt és a tulaj udvariasan megkért minket, hogy lassan távozzunk mert szeretne zárni és hozzátette, hogy a még kint lévő italainkat természetesen nyugodtan megihatjuk.

Elég az hozzá, hogy 5 perc nem telt el és egy amúgy nem is bunkónak tűnő srác jött oda azzal, hogy most azonnal takarodjak. Hiába bizonygattam, hogy a tulaj még adott nekünk 10 percet nem érdekelte. Jobbnak is láttam szedelőzködni, mert nem szeretem ha balhé van már csak azért sem, mert nem vagyok egy kemény kötésű gyerek vele ellentétben.

Amikor már a kocsmán kívül voltunk megkérdeztem tőle, hogy mégis miért kellett ilyen aggresszívan fellépnie. Nem lett e volna egyszerűbb ha nyugodt hangon teszi meg különben is mi köze hozzá, hogy mi meddig ihatunk még ott.

Nah itt valami elpattant az agyában mert kijátszotta a rendőr-vagyok-ne-baszakodj-velem ütőkártyát és jelezte, hogy ha még valamit mondok a hűvösön töltehetem az éjszakát. Ez volt az a pillanat amikor már nem bírtam tovább és meg mertem tőle kérdezni, hogy mégis, hogy akarja ezt megoldani mivel szemmel láthatólag nincs szolgálatban. Kiderült, hogy mégis (ő legalábbis ezt állította (és szolgálatban iszik???)). Azt, hogy ezek után pontosan hogy alakult a beszélgetés nem tudom, mert egyrészt én sem voltam már szomjas másrészt pedig alig láttam az idegességtől.

Lényeg a lényeg, hogy végül már volt szó könnygázról, feljelentésről (milyen alapon????) és tök sima verésről is.

Plusz poén, hogy arra verte még a mellét folyamatosan, hogy ő bizony elvégezte a rendőrtisztit és én kis szaros az ostoba barátnőmmel mégis mire vagyok ilyen nagyra. (Megjegyezném, hogy ő az elte-n biosz szakos, én mondjuk csak bölcsész vagyok, de meglepődnék, hogyha nekik a rendőrtisztin heti 1000 oldalakról kéne esszét írniuk mint ahogy nekünk. Mert ugye mi kell ahoz, hogy rendőr lehess: 8 álatlános meg egy tiszta erkölcsi.) Végül már tényleg meguntam és eljöttem, de még itt sem kellett volna, hogy vége legyen hiszen ő még mondta volna az idők végezetéig.

Csak, hogy ne általánosítsunk: egy munkatársa utánam jött és kedvesen elnézést kért a barátja nevében (bár azért ő is hozzátette, hogy egy nagypofájú bunkó vagyok. (Csak mert nem szeretem az aggresszív barmokat. Hiszek abban, hogy a dolgokat békésen is el lehet rendezni. Ez az én keresztem, ez van.)

 

Na hát ez az én kis történetem. Voltak már kellemes élményeim is rendőrökkel, de azt hiszem ez egy eklatáns példája annak, hogy ki megy rendőrnek. A bunkó aggresszív hatalommániás barom aki így akar magának tiszetelet kikövetelni, mivel agyi képességek híján máshogy nem tud.

Köszönöm a figyelmet és szép napot

Toc1

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr Gregory House 2010.05.11. 13:07:17

„Nem lett e volna egyszerűbb...”

„én mondjuk csak bölcsész vagyok”

Álmodsz, köcsög?

XCat 2010.05.11. 13:09:23

@europeer12: És ilyenkor magadat győzködöd, vagy lelki megerősítésre vágysz, vagy minek hangoztatod? Vagy ettől különbnek érzed magad, és tenni sem kell érte semmit? :)

Aki menni akar, az ma eldönti, holnapután már máshol van. Nem is nagyon hiányzik senkinek.
GO.

europeer12 2010.05.11. 13:10:24

@Circus: Nekem a nagyapám csendőr volt, tehát nem a rendvédelemmel van bajom, hanem annak módjával és színvonalával. Érdekes, a csendőrségi felderítési mutatókat, az akkori közrendet még több mint 60 év után se sikerült elérni.
Persze akkor válogatott legénység volt, csendőrőrsön laktak, folyamatos napi járőrözés, jelentések írása, házasodás csak altiszteknek felsőbb engedéllyel ...
Akkor nem történhetett meg, hogy 5-6 kancigány elzavar egy felfegyverzett járőrt. A csendőrjárőr vezetője azonnal tűzparancsot rendelt volna el, és természetesen azonnal tüzeltek is volna, nem szarták össze magukat mindenkitől. Akkor még volt becsület, hit, erő, tisztesség és bátorság a csendőröknek, most csak seftelő csürhe az egész bagázs.

XCat 2010.05.11. 13:10:46

@europeer12: Most úgy elgondolkodtam, én minek vagyok még itt.. de ha jobban belegondolok, én meg a te fajtád miatt akartam elmenni. Szóval ha te mégy, nekem akkor nem kell. :D

europeer12 2010.05.11. 13:12:17

@É2I: Amint találok megfelelő állást én lépek.:) Neked pedig további jó és kellemes úszkálást a szargalacsinok közt a nagy magyar kloákában!:) A patkányok élvezik a mocskot, sőt, lételemük, tehát te biztos boldogan úszkálsz szargalacsinnal a bajuszodon.:)

XCat 2010.05.11. 13:13:34

@europeer12: No, azért tisztességesen viselkedni majd tanulj meg előtte. Ugyanis máshol ezt nem nagyon fogják eltűrni neked. Aztán a végén még visszatoloncolnak. :D

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.05.11. 13:14:26

@CatMother:
Csak nem...Svédországba akartál dezertálni-e?

europeer12 2010.05.11. 13:15:04

@CatMother: Mert nem vagyok hülye, egy normális egzisztenciát feladjak hipp-hopp, mielőtt találok megfelelő állást.:) Persze kimehetnék úgyis, mint anyád, aki bablevesesként szolgálja ki a kamionparkoló vendégeit, de többre vágyok azért..:P

europeer12 2010.05.11. 13:18:00

@CatMother: Kint egészen jól elvagyok, alig várom, azt az évi 1-2 alkalmat, amikor elhagyom ezt a szennyvíztárolót!:)
Beismerem, ez a hozzád hasonló mutáns patkányok terepévé vált, minél több a szar a szátokban, annál boldogabbak vagytok.:)

XCat 2010.05.11. 13:18:22

@Sün‼: Oroszokhoz. Még is nincs teljesen elfelejtve a dolog. :)

@europeer12:
Ezt most hagyd abba.

XCat 2010.05.11. 13:19:23

@europeer12: Sok neved van még egyébként?

@Sün‼: nincs is, na. Bőcsészkedés fertőző.

princessophia 2010.05.11. 13:23:37

Na, ezt nem kellett volna eleolvasni.Ez egy "eklatáns" példa arra,hogy milyen az amikor két részeg vitatkozik.
Amúgy az eklatáns szót csak azért használtam, hogy legyen valami köze a hozzászólásnak a poszthoz:)

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.05.11. 13:24:20

@CatMother:
JéézusMaáárija!
Csak oda ne!
A svédekhez kell menni!

europeer12 2010.05.11. 13:26:29

@CatMother: Sír a mocskos szajha, ha basszák?:)
Igen, nekem az a véleményem, hogy egy zsíros, büdös, igénytelen patkány vagy, aki kifejezetten élvezi a magyarországi társadalmi és általános mentális romlást, mert így kevésbé tűnik szarnak saját maga előtt, sőt, büszke is lehet arra, hogy kiemelkedően zsíros mutáns patkány.:)
Te, kloákalakó!:) Üdvözlöm anyád és apád is, sikeres géneket adtak át neked, hogy a szarban ilyen vígan lubickolsz!:) Csak tudod vannak olyan élőlények, akiknek tiszta víz és levegő kell, de te ezt nem értheted. Te, vérszutyok!:)

XCat 2010.05.11. 13:27:16

@Sün‼: Na igen, a fűszoknya, az kevesebb :))
Viszont ezt a taknyot itt kettővel feljebb, viszonylag hamar elkennék az első falon.

europeer12 2010.05.11. 13:27:32

@princessophia: Felizgultál, baba, két csúnya szó és bizsereg a nunid?:P

XCat 2010.05.11. 13:30:56

@europeer12: Jah értem.. te egy olyan izé... troll vagy.

Jóvanakkor csináljad, ilyen is kell ide.

ugg cardy 2010.05.11. 13:35:10

Hello!
Hogy megünnepeljük az ötödik évfordulóját társadalom létrehozását, elindította 2010-05-05-05-15, a teljes termék szállítási szolgáltatás ingyenes, kevés lehetőséget nem szabad kihagyni.

Értékesítési csapat

shop:

www.uggcardy.org/mbt-mwalk-shoes-c-1111.html
www.uggcardy.org/christian-louboutin-c-1469.html

Üdvözlettel

XCat 2010.05.11. 13:45:10

@atpijkamo: Egészséges férfiember akármiről akármire tud aszuciánozni, és főleg arra.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.11. 13:46:12

@Kitalátor feljegyzetei: Van akinek ez a nunija? Akkor az én műveltségem nagyon hiányos.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.11. 13:48:00

@CatMother: :)))

Pszichológus: - A férfiak óránként gondolnak a szexre.
Férfi: - Na! Tíz perc nem telhet el...

europeer12 2010.05.11. 13:52:01

@CatMother: Látom, bajban vagy, ha ilyen ökörségeket írsz. Megzavarodtál az eléd tartott tükörtől, mutáns patkány?:)
Már rád fért!:) Talán egyszer eljön az idő, amikor kipiszkálja famíliád a szarcsimbókot a fogai közül, aztán majd normális életre kezd vágyni. De ez el fog tartani egy ideig nálatok, az evolúció lassú folyamat!:P

XCat 2010.05.11. 13:56:46

@europeer12: Ügyes vagy!
Többiek, biztassátok ti is.
:)

europeer12 2010.05.11. 13:58:05

@Kitalátor feljegyzetei: Hogy a hozzád hasonló patkányszamaraknak oktatást tartsak.
Így legalább a napi tevékenységként végrehajtott online farokverésed közben fejlődhetsz egy kicsit. Hidd el, rád fér!
Ráadásul karitatív tevékenységként, ingyenesen hajtom végre a leszakadt néposztályok kulturális, szellemi és mentális nevelését. Igaz, elég ritkán, de hatásosan! Bár te és patkánymacska igazán nehezen oktatható jószágok közé tartoztok, de a kihívás adja meg az oktatás szépségét. Ha felfejlesztem az IQ és EQ mutatóitokat 85-ra, akkor pezsgőt bontok!:)

XCat 2010.05.11. 13:58:49

@atpijkamo: Noigen. Ilyenek ezek mind. :))

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.11. 14:02:07

@CatMother: Egyetértek, az összes pszichológus javíthatatlan.

europeer12 2010.05.11. 14:02:08

@CatMother: Kedves kis patkányszamár tanoncom, örülök neki, hogy élvezetesnek tartod a fejlesztésed érdekében tett erőfeszítéseim!:) Tudod, a szellemi fogyatékos mutánsoknál is fontos, hogy a tanuló mutasson legalább csekély mértékű együttműködést!:)
Örömmel látom, hogy végre sikerült megtenned az első lépést a humanoiddá válás területén! Kitartás, lassan, de biztosan! Ha sikeres lesz oktatásod, akkor majd bemutatót tartunk a tudósvilág előtt a fejlesztési technikám egyedülálló voltáról!:)

Circus 2010.05.11. 14:04:06

@europeer12:
Egyik nagyapám rendőr volt, a másik meg csendőr - marha jól el tudtak beszélgetni.

Viszont ez már off, és miután mi olyan jól eldiskuráltunk erről a témáról, meg szabadhat kérjelek úgy mindannyiunk nevében (ha szabad), hogy icipicit szelídebben? Rengeteget baromkodunk itt, de egyrészt a politikának nevezett hányást és az egymás ilyenformájú letrollkodását nemszeressük itt. Itt csak és kizárólag a poszt tolót csesztetjük szűk keretek (kb: mindig és mindenért) között. Köszönjük

üdv
Circus
önkéntes rend/csendőr
(megyek, megnézem, Sün!! merre jár)

europeer12 2010.05.11. 14:12:48

Kedves Közönség, tisztelt Hölgyeim és Uraim, kedves patkányszamár tanoncaim!

Köszönöm kedves figyelmüket, a szamártanoncoknak szereplésüket, a mai bemutató és idomítás egyelőre véget ért. A kedves közönség láthatta, hogy sikerült az evolúciós ranglista legalján álló patkányszamarakból hozzáértéssel, magas szakmai színvonalú gyakorlatokkal egy kis fejlődést kiváltani. Azt hiszem, a nyilvánosság előtt végrehajtott gyakorlatom a patkányszamarakon igazolja azt a feltevésem, hogy kitartó munkával, szakmai alázattal még az ilyen alsóbbrendű lények esetében is lehet sikert elérni, a tudomány és a köz javára.
Ígérem, a továbbiakban is folytatom karitatív és világmentő tevékenységem, szabadidőm függvényében.

Tisztelettel, Dr. Européer

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.05.11. 14:13:13

@eml: sejtettem, hogy mindig a hasára gondol, azért nincs itt.

europeer12 2010.05.11. 14:15:54

@Circus: Ez a két jószág annyira deviáns viselkedési jellemzőkkel, s annyira alacsony emocionális és értelmi adottságokkal bír, hogy kénytelen vagyok saját érdekükben az átlagosnál drasztikusabb nevelési módszerrel foglalkozni velük. Az idomítás néha nem egyszerű, s nem széplelkeknek való feladat.
További kellemes diskurzust!

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.05.11. 14:40:39

@europeer12: Semmi baj, ketteske, holnaptól visszaállunk az előző gyógyszerre. Addig is nyugodjon meg! Vegye föl szépen ezt a remek kis köntöst!

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.05.11. 14:42:24

@europeer12: ...pedig de hasznos is lehetnél! Felfoghatnád a terroristák lövedékeit az értékes emberek védelmében.

Hiba a kapcsolatban 2010.05.11. 15:01:45

Most akkor a posztoló bölcsész a Várbéli bor parádéról tovább ment inni, és olyan napja volt, hogy mindenhonnan kibaxták?
Szar napja volt.
Vagy két külön emberről van szó? Ment volna patkoló kovácsnak, akkor próbálták volna kidobni.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.05.11. 15:05:39

@CatMother: OK!
Értelmesebbekkel szeretek csak anyázni...
Tiéd hogy van?

XCat 2010.05.11. 15:10:49

@Kitalátor feljegyzetei: Most köszöntem meg neki, hogy nem engedett bölcsésznek:))

princessophia 2010.05.11. 15:15:30

ajjaj! Nagyon ritkán írok csak ide,inkább olvasgatom a hozzászólásokat és a legtöbbje megnevettet, de most az első hsz. alkalmával azonnal összeakadtam egy abnormális emberrel. /Biztosan a szakmámból adódik/
Kedves @europeer12!
Az Ön és a környezete érdekében kérem, mindenképpen forduljon szakemberhez.Az ilyen deviáns viselkedés hátterében akut felszültség tárható fel.
Üdv.:)

XCat 2010.05.11. 15:17:20

@princessophia: Szerintem cuki így, ahogy van. Meg is érdemli. Minek rontsuk el?

princessophia 2010.05.11. 15:25:40

Jó,akkor ne kérjen segítséget.:)
Azért annyit még hozzátennék, hogy mindannyian sírnánk/ nevetéstől/, ha ennek a kedves embernek pl a fényképét megláthatnánk. A névtelenség mögé bújó közönségesség általában komoly külső -és belső hiányosságokat leplez.:)

XCat 2010.05.11. 15:27:45

@princessophia: Drázsám, mondtál már Neked, hogy túl komolyan veszed a szakmádat? :)
Itt mindenki dilis. Őrajta kicsit jobban meglátszik, ennyi.

Különben is, az első adandó alkalommal kibelezem. :DDD

princessophia 2010.05.11. 15:30:43

@CatMother: "az első adandó alkalommal kibelezem"
De jó! Köszönöm.:)
Akkor mára már nem rendelek tovább:)

XCat 2010.05.11. 15:31:52

@princessophia: Ez egy új rendszer, múlt hónapban vezettem be. Aki anyámat cseszteti, az felkerül a kibelezési listára:))

Toc1 2010.05.11. 15:55:39

na most már én is hozzászólok.
a legjobban az a komment tetszett, amiszerint én is hibás vagyok mert tipik fiatalként túl bunkó vagyok. ezen a ponton megjegyezném, hogy nem vagyok én olyan fiatal :)

hibátlen kapcsolat: nem az nem én vagyok. azért a szerencsétlenségnek is vannak határai

a bölcsészfikázásokat is örömmel vettem. tudtam, hogy kapni fogok belőle ez nem is volt kérdés, de azt, hogy kommunikációs lennék azt kikérem magamnak

XCat 2010.05.11. 15:57:35

@Toc1: És mennyit fizettél, hogy megkapd a magyar érettségidet?

Mitévő Légy 2010.05.11. 16:06:59

@Toc1: "e azt, hogy kommunikációs lennék azt kikérem magamnak "

bőőcsészeknél kasztok is vannak? bőőcsééész lenézi a bőőcséészt? FAIL!

XCat 2010.05.11. 16:09:01

@Mitévő Légy: Szerintem az egy nemi betegség. Vagy nem?

Amúgy ez hülye szegény, akármi is. Ne báncsuk.

Toc1 2010.05.11. 16:10:40

@CatMother: nah szerintem nem hinnéd el ha megmutatnám az érettségimet. amúgy melyiket szeretnéd látni?? van osztrák is.
ja és ingyen volt

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.05.11. 16:17:00

@CatMother: Pedig már saját, névre szóló bögréd és pólód is lehetne a MegDögleszben

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.05.11. 16:21:13

@Toc1: Ó, osztrákul is tudsz? Hogy van osztrákul a nahgy kezdőbetű, te kis huncuft labanc?

XCat 2010.05.11. 16:21:46

@Kitalátor feljegyzetei: Minden pólóm és bögrém saját:)

Toc1 2010.05.11. 16:22:58

@Mitévő Légy: bármelyik nem komost megkérded mind ezt fogja mondani. már csak azért is mert az nem igazi bölcsész tudomány hanem tt-s. ugyanúgy mint a szoc, bár azt is gyakran a bölcsészkarokra pakolják (lásd PPKE).

Toc1 2010.05.11. 16:27:22

@Kitalátor feljegyzetei: nem vagyok osztrák. a budapesti osztrák iskola nevű 2tannyelvű gimiben érettségiztem. jó suli. olyan érettségim van neki köszönhetően, hogy max ponttal vennének fel a közgázra. (azt, hogy miért nem kezdem el magyarázni. nézz utánna ha érdekel)

Toc1 2010.05.11. 16:29:15

és tudom, hogy at utána egy n mielőtt valakinek kiszúrná a szemét. csak elírtam

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.05.11. 16:30:36

@CatMother: De ugye nem névre szóló?
@Toc1: Gondolom azért, mert ott rendesen kellene írni magyarul...

Toc1 2010.05.11. 16:40:05

@Kitalátor feljegyzetei: igen pont azért. tiszta szerence h btk-n nem kell. elég inni, narkózni és alternatív zenét hallgatni és már meg is van a vörös diploma

XCat 2010.05.11. 16:41:55

@Kitalátor feljegyzetei: Nem. Mindegyikbe valaki másnak a neve van beleírva. :(

XCat 2010.05.11. 16:45:36

@Toc1: jéééézus mááááária anyám borogass.

europeer12 2010.05.11. 16:47:20

Kedves Sértődékeny Punci Manci!

Én teljesen nyugodt vagyok, veled ellentétben nem a sírógörcs, hanem a röhögés ráz.
Aki olyan hülye, hogy egy idióta fórum, idióta fórumozójának kissé rázós, cinikus beírásait ennyire a szívére veszi, az járjon pszichológushoz, mert nagyon gyenge az önértékelése, torz az önképe, eltorzult a "társadalmi szerepvállalása".
A további írásaidban egy nagyon zavaros , határozatlan jellem jelenik meg, erősen kiviláglik a pszichológia által kivetítésnek hívott jelenség.
Majd valamelyik szekta vagy a dilidoki meggyógyítja sebzett lelked. Addig is csak korhatáros meséket olvass, s esténként mantrázz a lelki békéd érdekében!:P

AIDS 2010.05.11. 16:48:07

lehet, hogy nem kéne írnom, mert még valaki rájön, h jobban tudja, hogy milyen állagut nyomtam ki magamból reggel, mint én :)

europeer12 2010.05.11. 16:54:08

@CatMother:
Tisztelt zsíros patkánytanoncom!

Nyugodj meg, se téged, se anyád nem kívánja szájára venni senki, maximum a 12 voltos akkuval felszerelt házi vibrátorod.
De vigyázz ez esetben a kibelezéssel, mert a végén még áramütés ér, s az eddig is labilis bioenergetikai rendszered kisül!
Hacsak nem az az álmod, hogy agyhalott kómás betegként éld tovább eddig is csodálatos, színes, varázslatos életed!
Majd összefutunk még -bár nekem nem napi rutin az itteni egész napos "sütkérezés", de néha feljövök mulatni-, addig is csócsáljátok egymást a sikeresen megtalált, hozzád illő társaiddal!
Egész jó kis patkányszamár "ménest" alakítottam ki belőletek, csináljatok közös pólót magatoknak!:P

Toc1 2010.05.11. 16:56:43

@AIDS: adom. csak kár h nem fogja senki érteni...

Toc1 2010.05.11. 16:59:01

@CatMother: azt ne mond h nem érzed a cinizmust (elmagyarázzam mi az??)

europeer12 2010.05.11. 16:59:18

@CatMother: Tisztelt patkánytanoncom!

Nyugodj meg, anyád és téged senki nem akar a szájára venni, maximum a 12 voltos akkuval felszerelt vibrátorod.
Ez esetben azonban vigyázz a kibelezéssel, mert rövidzárlat miatt felbomlik a bioenergetikai rendszered, s hiába okosítottalak meg annyira, hoyg elérd egy csimpánzkölyök értelmi szintjét!
Léyg tekintettel a tudományos életben betöltött szerepemre, még vannak lekötött előadások, ahol be kell mutatnod fejlődésed!

Dr. Européer

europeer12 2010.05.11. 17:00:35

Jaj, megjelent az előző beírásom is!
Nem baj, kevesebbszer kell elolvasnod újra és újra az írásom, hogy megértsd!:)

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.05.11. 17:00:36

@europeer12: Azért tényleg visszavehetnétek mindketten!
Hiába a :) jel, kezd idegesitő lenni ezen a forumon

Lehet , ti Lyól elvagytok, de ide vigyorogni járunk és persze nem offolni

XCat 2010.05.11. 17:01:01

@europeer12: Jól van, most szórakoztasd egy kicsit a Tocót is.

AIDS 2010.05.11. 17:03:31

ha esetleg van itt valaki, aki társadalomkutatást végez, akkor ajánlom figyelmébe a párhuzamot az itteni igen müvelt kommentelők és a magyar állam polgárai közt (természetesen az értelmiségiekre gondolok és nem az ovoda középső csoportjára)

'...úgy is jobban tudom, nekem van igazam, te hülye vagy, én úgy is nagyobbat oltok, mert én vagyok az, aki úgy megmondja, hogy sírógörcsöt kap majd az a szemét...'

XCat 2010.05.11. 17:09:53

@AIDS: Jah hogy te testesíted meg it a művelt magyarországot... tudod mit, inkább tényleg nézegesd a reggeli alkotásodat. :)

szgyula 2010.05.11. 17:19:56

Izé, ügyészség ügyeletet felhívni ilyenkor? 266-5730 Budapestieknek...

AIDS 2010.05.11. 17:32:29

nem, nem érzem azt, hogy én testesíteném meg a művelt magyarországot, csupán úgy érzem, hogy felesleges dolgokon vitatkoztok, ahogy ezt a válaszod is tükrözi.

az a baj, h semmi nem jön át abból, amit a másik mond, egyszerüen annyit reagáltok, hogy te hülye vagy és bujjál el. csak annyit fogtok fel eggyes hozzászólásokból, h ez a barom máshogy gondolkodik, más a véleménye, rohaggyon meg.
szerintem itt ezzel van a baj, hiába művelt valaki, vagy sem...

XCat 2010.05.11. 17:35:57

"az a baj, h semmi nem jön át abból, amit a másik mond, egyszerüen annyit reagáltok, hogy te hülye vagy és bujjál el. "
Üdvözlünk a homáron.

Circus 2010.05.11. 17:36:53

@Toc1:
"a legjobban az a komment tetszett, amiszerint én is hibás vagyok mert tipik fiatalként túl bunkó vagyok. ezen a ponton megjegyezném, hogy nem vagyok én olyan fiatal :)"

Na, látom fájt, bár, ha már nem vagy fiatal, akkor pontosan tudod, miről beszélek, nem? :)

Naszóval, akkor meg mégegyszer a klasszikust:

"rohadtul nem elképzelhetetlen*, hogy IGEN, mint írtad is, nagy volt a pofád. A tisztelet (úgy általánosan, a többi embertárssal szemben) mostanság nem divat..."

Az első mondat igazságtartalmát jobban tudod, mint én, mert te voltál ott valamint *szövegmagyarázat: nem elképzelhetetlen =/= azt mondom, hogy túl bunkó vagy. Bő'csész? Oszt' szövegértéssel hogy' állunk, he?

A második mondatét meg... hát, cáfolj, ha tudsz... félek, nem sikerül (és ez a mondat nem Neked szólt)

yippyupp 2010.05.11. 18:44:00

@CatMother: nem én vagyok, esküszöm : ) amúgy még haragszol báthoryra?

yippyupp 2010.05.11. 18:48:45

@europeer12: még nagyon friss a csipped, jelentkezz az első űrgyíkhivatalnál, majd beállítják, mint a mienket.
amúgy vicces vagy

blueby 2010.05.11. 22:58:13

@Secnir: Tévedsz. A vázolt pályával és iskolázottsággal max. főtörzsőrmester lehetett. A zászlósihoz már érettségi kellett akkor is.

Megdobbent 2010.05.11. 23:07:43

Jonapot kivanok :)

Latom patkanyszamar (?!) emlegetes volt a delutan, sajnos ebbol kimaradtam :)

No de remeljuk ez az ausrac belemszalad valamikor, szivesen elbeszelgetek vele a devianciarol es a szociopathizmusrol, ha igenyli :)

Nah addigis lassuk mivan. Szoval nem gond sem a kor, sem a nagypofa, sem a bolcseszseg, de konyorgom: ha kettesben mesz a baratnoddel inni egy krimoba, mi a hartyani kurvafaszert nem maradsz otthon vele? Riaszt az ismeros kornyezet? Vagymi?

Ven fasz vagyok mar, de meg a legdurvabb diakidoszakomban is csak addig ultem a kocsmaban nagy csapatban, mig sokan voltunk. Ugyanezt lannyal max. fel oraig muveltem, amig legurult a sor, aztan uccuneki joves-menes, vagy haza. Dehogy ott ulni zarasig... Najo, kioregedtem en mar a mai fiatalsag nemes szorakozasabol, nem is zavarom oket jelenletemmel :)

lumpvampir 2010.05.12. 03:50:08

"Ha csendben maradtál volna, okosabb is maradtál volna." - tartja a mondás, ami
- úgy vélem- a "postoló" esetére is igaz. Ugyanis fölöttébb érdekes, hogy az említett levélíró ilyen szintű és mennyiségű stiláris és helyesírási hibák vétése mellett hogyan érettségizhetett le, s mi több, hogyan nyerhetett felvételt olyan egyetemi képzésre, ahol is ezen általános kifejezésbeli képességeknek a birtokában kell lenni.
Mindamellett, hogy ez véleményem szerint az alapműveltség része...
Repül a nehéz kő...

lumpvampir 2010.05.12. 03:50:55

"Ha csendben maradtál volna, okosabb is maradtál volna." - tartja a mondás, ami
- úgy vélem- a "postoló" esetére is igaz. Ugyanis fölöttébb érdekes, hogy az említett levélíró ilyen szintű és mennyiségű stiláris és helyesírási hibák vétése mellett hogyan érettségizhetett le, s mi több, hogyan nyerhetett felvételt olyan egyetemi képzésre, ahol is ezen általános kifejezésbeli képességeknek a birtokában kell lenni.
Mindamellett, hogy ez véleményem szerint az alapműveltség része...
Repül a nehéz kő...

lumpvampir 2010.05.12. 03:51:47

"Ha csendben maradtál volna, okosabb is maradtál volna." - tartja a mondás, ami
- úgy vélem- a "postoló" esetére is igaz. Ugyanis fölöttébb érdekes, hogy az említett levélíró ilyen szintű és mennyiségű stiláris és helyesírási hibák vétése mellett hogyan érettségizhetett le, s mi több, hogyan nyerhetett felvételt olyan egyetemi képzésre, ahol is ezen általános kifejezésbeli képességeknek a birtokában kell lenni.
Mindamellett, hogy ez véleményem szerint az alapműveltség része...
Repül a nehéz kő...

lumpvampir 2010.05.12. 03:52:18

"Ha csendben maradtál volna, okosabb is maradtál volna." - tartja a mondás, ami
- úgy vélem- a "postoló" esetére is igaz. Ugyanis fölöttébb érdekes, hogy az említett levélíró ilyen szintű és mennyiségű stiláris és helyesírási hibák vétése mellett hogyan érettségizhetett le, s mi több, hogyan nyerhetett felvételt olyan egyetemi képzésre, ahol is ezen általános kifejezésbeli képességeknek a birtokában kell lenni.
Mindamellett, hogy ez véleményem szerint az alapműveltség része...
Repül a nehéz kő...

lumpvampir 2010.05.12. 03:53:03

"Ha csendben maradtál volna, okosabb is maradtál volna." - tartja a mondás, ami
- úgy vélem- a "postoló" esetére is igaz. Ugyanis fölöttébb érdekes, hogy az említett levélíró ilyen szintű és mennyiségű stiláris és helyesírási hibák vétése mellett hogyan érettségizhetett le, s mi több, hogyan nyerhetett felvételt olyan egyetemi képzésre, ahol is ezen általános kifejezésbeli képességeknek a birtokában kell lenni.
Mindamellett, hogy ez véleményem szerint az alapműveltség része...
Repül a nehéz kő...

lumpvampir 2010.05.12. 03:53:50

"Ha csendben maradtál volna, okosabb is maradtál volna." - tartja a mondás, ami
- úgy vélem- a "postoló" esetére is igaz. Ugyanis fölöttébb érdekes, hogy az említett levélíró ilyen szintű és mennyiségű stiláris és helyesírási hibák vétése mellett hogyan érettségizhetett le, s mi több, hogyan nyerhetett felvételt olyan egyetemi képzésre, ahol is ezen általános kifejezésbeli képességeknek a birtokában kell lenni.
Mindamellett, hogy ez véleményem szerint az alapműveltség része...
Repül a nehéz kő...

lumpvampir 2010.05.12. 03:58:33

"Ha csendben maradtál volna, okosabb is maradtál volna." - tartja a mondás, ami
- úgy vélem- a "postoló" esetére is igaz. Ugyanis fölöttébb érdekes, hogy az említett levélíró ilyen szintű és mennyiségű stiláris és helyesírási hibák vétése mellett hogyan érettségizhetett le, s mi több, hogyan nyerhetett felvételt olyan egyetemi képzésre, ahol is ezen általános kifejezésbeli képességeknek a birtokában kell lenni.
Mindamellett, hogy ez véleményem szerint az alapműveltség része...
Repül a nehéz kő...

lumpvampir 2010.05.12. 03:59:29

"Ha csendben maradtál volna, okosabb is maradtál volna." - tartja a mondás, ami
- úgy vélem- a "postoló" esetére is igaz. Ugyanis fölöttébb érdekes, hogy az említett levélíró ilyen szintű és mennyiségű stiláris és helyesírási hibák vétése mellett hogyan érettségizhetett le, s mi több, hogyan nyerhetett felvételt olyan egyetemi képzésre, ahol is ezen általános kifejezésbeli képességeknek a birtokában kell lenni.
Mindamellett, hogy ez véleményem szerint az alapműveltség része...
Repül a nehéz kő...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.05.12. 08:48:46

@lumpvampir: Valójában nem is ennyire bunkó, csak egy elköszörült lelkű trendipicsa...

XCat 2010.05.12. 10:12:22

@lumpvampir: És akkor most ismerkedjünk meg a blogmotor működésével.....

ugg cardy 2010.05.12. 11:47:01

Hello!
Hogy megünnepeljük az ötödik évfordulóját társadalom létrehozását, elindította 2010-05-05-05-15, a teljes termék szállítási szolgáltatás ingyenes, kevés lehetőséget nem szabad kihagyni.

Értékesítési csapat

shop:

www.bagsmkt.com/mbt-womens-kisumu-sandal-c-1571.html
www.uggcardy.org/christian-louboutin-c-1469.html

Üdvözlettel

Nanemá 2010.05.12. 11:55:45

Na tessék, már megint egy bőcsészmérnök. Mivel is vagy különb az alkesz rendőrnél? Mert rendőr mindenki lehet? Gondolod, hogy esszéket írkálni sokkal nehezebb, mint a rendőrtisztin bemagolni, (netán alkalmazni is tudni)a jogot? Sünt az alkesz rendőr seggébe is, de nekem úgy tűnik, hogy te is nagyon nekibátorodtál a piától, amikor elkezdtél neki beszólogatni a kocsma előtt. Nem értem: mire számítottál? Részeg emberrel leállni okoskodni nem vall túl sok bőcsességre - ha rendőr, ha nem.

Nanemá 2010.05.12. 12:06:08

Egyébként én sem értem, miféle perverzió az, ha valaki egy már szinte bezárt, üres kocsmában ücsörög édeskettesben a barátnőjével, és még akkor sem takarodik el magától, amikor udvariasan emlékeztetik rá, hogy záróra... Kiraktak az albérletedből, vagy mi?

mokas_gizi 2010.05.13. 02:56:45

Magyar rendőrségi és Pénzügyőr állomány 80-90% bűnöző, ezen lehet vitatkozni, de a tények attól még tények maradnak...
A maradék 10-20% akik becsületesek meg igen komoly mértékben ellehetetleníti az a 80-90%

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.05.13. 15:58:45

@ugg cardy: Küldd el SMS-ben a nevedet és az AGAYTLAN BUKO SZARNYALO SZARTURO FASZPROLI szöveget a 1782-re!
Hihetetlen nyeremények! Dr.Batz papucs, laptop, balatoni nyaralás kis faszenessel műemléki környezetben (üvegasztalon), akciós egzotikus társasutak stb...
csak egy SMS és a nyereményilleték befizetése!

vauvauvau 2010.05.14. 00:44:04

Szerintem a rendőrnek volt igaza.

:-D
süti beállítások módosítása