Tékozló Homár

Szemétszállítás helyett behajtóval fenyegetés

2010.05.17. 15:00 | ge | 104 komment

Naiv ügyfél szerződést köt, de a szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségeinek nem tesz eleget, a csekkeket viszont kiküldni. Naiv ügyfél nem naiv és nem fizet, de végül csak megérkezik a behajtótól a levél, a szolgáltató szerint jogosan. Most akkor ki és hogy fogja bizonyítani az igazát? Fogyvédelem, ügyvéd, Homár-power, mi csak ezt tudjuk mondani.

Panasszal szeretnék élni a Saubermacher Magyarország Kft. -szemétszállító szolgáltató cégre. Évekkel ezelőtt szerződést kötöttem velük annak reményében, hogy elszállítják tőlem a szemetet. 

A házam külterületen van, így soha, egyetlen alkalommal sem vitték el a szemetet. Több ízben panaszt tettem, főleg hogy a csekkeket a szolgáltatásra folyamatosan küldték. Mivel egyetlen alkalommal sem teljesítették a szolgáltatást, így nem fizettem be a küldött csekkeiket.

Most végrehajtónak adták ki az ügyet, aki 36705 ft-t követel vagy árverezni szeretne. Bementem az esztergomi ügyfélszolgálatra a mai napon, hogy átbeszéljük az ügyet, de udvariatlanul, flegmán elküldtek a hölgyek, szóba sem akartak velem állni. Azt mondták fizessek és kész, hisz szerződésem van velük. Azt már meg sem voltak hajlandóak hallgatni, hogy tőlem soha nem vitték el a szemetet, azt mondták majd a bíróság lerendezi és fizetek akkor.

Nem tudom hogyan tovább, hova, kihez forduljak, reménykedem, hogy Önök tudnak segíteni, hova fordulhatok.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

XCat 2010.05.17. 15:00:41

Megannyi poszt. Mi a kérdés?

eznemisénvagyok 2010.05.17. 15:04:38

Ez kurvajó.

Tényleg: hogy lehet azt bizonyítani, hogy eddig sem tettek eleget a szerződésnek?

XCat 2010.05.17. 15:04:58

Szemét szemetesek.
Ki vitte el a posztoló szemetét?

Különben ilyenkor szerintem egy tértivényes levél, hogy a szerződést hiányos teljesítés miatt felbontod. De még a végrehajtósdi előtt.

PeterBogyo · http://ujbuda.kutyaiskola.eu 2010.05.17. 15:08:03

Hogyan tett panaszt? Írásban vagy telefonon? Én jelezném a behajtónak h nem fizetek mivel a szerződésben vállaltak nem teljesültek és kérném ,hogy indítsa meg a peres eljárást. A végrehajtás nem automatikus, ott a bíróság küld felszólítást aminél ellenvetéssel lehet élni. Ott lehet megtenni majd perre menni a szemét szemétcéggel. Nem árt előtte bizonyítékot gyűjteni.. (telefonok, levelek, más hely ahova a szemét leadásra került, mert ugye vhogy elkerült onnan, vagy ha nem akkor a szeméthalmot lefotózni..)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.05.17. 15:08:41

"a szolgáltató szerint jogosan."
A bíróság majd eldönti!

@eznemisénvagyok: Igen, ez elég gáz.

Mitévő Légy 2010.05.17. 15:09:57

a Herr Saubermacher ugyanolyan, mint a Herr Schumacher csak ő kukásutóval versenyez?

XCat 2010.05.17. 15:10:10

Kérj 160 ezer forint kártérítést, hogy nekem a szabadidődből kell ezzel foglalkozni.. hátha megítélik. :)

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.05.17. 15:10:36

Hát ez szemét egy ügy.

Odakünn vihar van, itt meg posztcunami.
Lehet, hogy a kettő összefügg.
A szél befújhatta Szilyéket a zirodába.
Vagy csak akkor posztolnak, ha "jól esik"?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.05.17. 15:14:27

@CatMother: Nem nyert. Kötelező közszolgáltatást nem bonthat fel, ha meg veri a vasat a poszt toló, hogy tőle nem vitték soha el, fel is fogják jelenteni környezetkárosítás miatt, mivelhogy valahová csak került a szemete. Utólag látszik - a többiek, főleg nyaralótulajdonosok kedvéért - hogy annyit kellett volna tenni, hogy minden évben befizetni a díjat, és minden alkalommal megreklamálni a szolgáltatás elmaradását, három ilyen után meg a bírósághoz fordulni az önkormányzat és a szemét(?) cég szerződését megtámadva, merthogy a jó erkölcsbe ütközik, és visszakérni a per során az önkormányzattól a befizetett díjat.
Így meg fizetni kell, mielőtt - megtízszerezve különböző költségekkel - bejegyzik a jelzálogjogot a szemetesektől a követelésüket megvásárló külföldi tulajdonosi hátterű biztonsági cég részére...

XCat 2010.05.17. 15:15:05

@CatMother: izé, neked. Meg nekem is. Kérj nekem is.

XCat 2010.05.17. 15:16:41

@Kitalátor feljegyzetei: Ez nem egy privát cég volt, akivel csak úgy leszerződött?

"Évekkel ezelőtt szerződést kötöttem velük annak reményében, hogy elszállítják tőlem a szemetet."

Superba 2010.05.17. 15:28:00

Kiváncsi voltam ki ez a cég,honlapon látom 2009 évvégén megkapta az Év Vállalkozója Díjat:)

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.05.17. 15:30:44

@CatMother:

De, kb. úgy, mint te a Főkefével, meg a kukásokkal. Az önkormányzat kiválasztja azt a vállalkozót, amelyikkel a területen élők kötelesek szerződést kötni. Az esztergomi szállítási rend(etlenség) "feltöltés alatt"...

Szállítási rend

Az ország több régiójának összesen 229 településén rendszeresen jelennek meg a Saubermacher ezüst-piros hulladékgyűjtő autói, hogy elvégezzék a hulladékkezelési közszolgáltatást.
Nem tudja, hogy Öntől mikor szállítjuk el a hulladékot? Az alábbiakban tájékozódhat a szállítási rendről, továbbá megtalál minden fontos információt a lomtalanításra, szelektív hulladékgyűjtésre, hulladékudvarokra vonatkozóan.
Esztergomi régió

Kecskeméti régió

Bicskei régió

Marcali régió

Nagykanizsai régió

Nagyatádi régió

A Saubermacher-Magyarország Kft. esztergomi telephelye a következő településeken végez hulladékkezelési közszolgáltatást:
Annavölgy
Bajna
Budakeszi
Csolnok
Dág
Dorog
Epöl
Esztergom
Kesztölc
Leányvár
Máriahalom
Nagysáp
Piliscsaba
Piliscsév
Pilisjászfalu
Pilismarót
Pilisszántó
Sárisáp
Tinnye
Tokod
Tokodaltáró
Úny

Szállítási rend (feltöltés alatt)

Ügyfélszolgálat
Esztergomi telephely: H-2500 Esztergom, Schweidel J. u. 9.
Tel.: +36 33 520 340
Fax: +36 33 412 851
E-mail: esztergom@saubermacher.hu

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.05.17. 15:33:12

@Superba: Gpondolom azt is meg lehet venni egy díjak kiadására szakosodott cégtől, mint a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség pár éve Barcelonában azt a plakettet/szobrocskát magának, meg mint ahogy exkluzív bőrkötéses "Ki kicsoda" kiadványokba is be lehet akár égetésként is fizetni bárkit...

Mylady 2010.05.17. 15:38:27

És a kedves poszt toló előtte
1. panaszt tett (írásban, tértivevénnyyel, hogy nyoma legyen)
2. bejelentette felettes szervnek hogy problémái vannak a szemétszállítással (pl önkormányzat)
3. értesítette a céget a döntéséről, hogy nem teljesültek a szerződésben foglaltak, ezért nem fizet
stb

vagy egyszercsak úgy döntött, hogy nem fizet tovább?

Nagyon nem mindegy.

Superba 2010.05.17. 15:42:42

@Kitalátor feljegyzetei:
végülis igen,sőt ide posztolva akár ez a nívós céget is be lehet égetni:)

Superba 2010.05.17. 15:45:30

"Élen járunk a környezettudatosság és a mozgáskultúra kifejlesztése terén,vigye el ön a szemetét,legalább mozog."

Én ronda módon a hétvégi házunk szemetét a buszmegálló kukájába szoktam begyűrni.

XCat 2010.05.17. 15:49:30

@Kitalátor feljegyzetei: Én állandóan. :)

Vajon mi lesz az új poszt?
Lehetne már, több mint fél órája nincs.

bigdady84 2010.05.17. 15:50:15

Vajon a bíróságon átment már az ügy mert ha igen akkor jobb ha fizetsz,ha nem akkor meg nem kell izgulni a bizonyítás az ő dolguk hát bizonyítsák be hogy elvitték a szemetet.

Superba 2010.05.17. 15:50:53

Kuka is járt a szemétszállításhoz?
Mert lehet ha nincs kuka,és nem a megfelelő nylon állt kinnt, nem viszik el.
Vagy nem jó napon tett ki?

dr. Aullah 2010.05.17. 16:03:17

Dobd ki a 36705 FTos csekket a kukába.
Ha jönnek reklamálni, hogy miért dobtad ki, akkor kiderül, hogy mégis elviszik,

Ha nem jönnek, akkor van bizonyítékod, hogy nem viszik el.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.05.17. 16:06:10

@Superba:majd megtudod pár év múlva, hogy kinek kellett volna fizetned, ha felkeresnek a követeléskezelő cég göndör pajeszú és szlávos akcentusú tárgyalói...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.05.17. 16:07:31

@Kitalátor feljegyzetei:
vannak am hivatalos lerakohelyek
oda viheted
akar kotelezo valami akar nem, ha nem teljesitik fel kell mondani a szerzodest
ezt kellett volna tennie
ha tenyleg "kotelezo" akkor feljelenteni, mert nem teljesiti a kotelezot
de hogy fizessek a semmiert
az nem megy

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.05.17. 16:08:03

Nálunk az erdőben nemhogy a szemetet nem viszik el, de egyenesen ide hozzák.
Igaz, nem is kell érte fizetnünk.
Viszont egyre csak gyűlik...

Superba 2010.05.17. 16:11:56

@Aullah:
ja dobja ki a kukába de nem viszik el!!:)

2010.05.17. 16:12:03

@Nuunius: a behajtót ez nem érdekli. Ő egy követelést vett meg.
Az van, hogy a lakossági szemétszállítás nem önkéntes, azt kötelező fizetni.
Persze elszállítani is kötelező lenne, de erre nem megoldás, hogy nem fizet. Addig kellett volna balhézni amig el nem viszik a szemetét.
Rosszul kezelte a problémát a posztoló, nem lennék most a helyében.

akikaztmondjákni 2010.05.17. 16:13:16

@Sün‼: Napot!
Itt hurrikán.
3 napja.
Idegbaj.
Képeket mutassak a partról?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.05.17. 16:14:00

@hagyma: A hivatralos lerakóhelyeken átvételi jegyet kapsz, még ha mint pl. Debrecenben, egyszer egy évben ingyen is lehet lerakni, és feljegyzik a rendszámot. A hulladékudvarokon meg csak szelektált hulladékot fogadnak. A kötelező közszolgáltatási szerződés ma Mo-on nem mondható fel, csak az önkormányzat / állam által. Az AB előtt egyszer már tudtommal megállt, de módosulhat még az alkotmányunk...

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.05.17. 16:16:46

@akikaztmondjákni:
Reggelet!
Itt ítéletidő!
Kint vihar, bent posztcunami.
Alig győzzük.
Az idegbajról vannak fotók?
Mutassa!

XCat 2010.05.17. 16:21:16

@Sün‼: Addig örüljetek, amíg erdő van. Nemsokára úgyis kivágják. A szemetet meg akkor is viszik majd.

akikaztmondjákni 2010.05.17. 16:22:32

@Sün‼: Nem az idegbajról:D
Itt kidőlt fák,árvíz,ilyenek..
indafoto.hu/korikori/slideshow/1/7841295-78fdab65

No, itt van, az elsö pár kép.
Utána verőfényes Athén:)

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.05.17. 16:22:39

@CatMother:
Hát a faszállítók elég serényen dolgoznak, ez tény.
Meg a favágók is.

akikaztmondjákni 2010.05.17. 16:24:32

@Sün‼: Az ablakból csináltam, az a kockás a szúnyogháló:D

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.05.17. 16:24:55

@Kitalátor feljegyzetei:
nekem a sogorom ilyen hulladeklerakohelyet uzemeltetett, oda mehetett mindenki, es mindennek meg volt a helye
en elfogadom neked, hogy ez a torveny es koteles vagy szerzodni
de azt nem, hogy ha nem szolgaltatnak nem reklamalhatsz
onkormanyzatnal, birosagnal, akarhol
az nem megy, hogy kotelezo, de nem szolgaltatnak de a penzt behajtjak

RaveAcE 2010.05.17. 16:25:10

Az a gáz, hogy általában benne van a helyi önkori rendeletében, hogy szerződnöd és fizetned kell. Azt viszont nincs benne, hogy el is kéne szállítaniuk.
Ugyanezt szívom Kismaroson - üdülő övezet. 6 éve nem keletkezik ott szemét, de azért fizetni kell. Persze a jegyzpnek van szép új autója...

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.05.17. 16:28:50

@akikaztmondjákni:
Jöhet mail-ben is, most a távozás mezejére lépek!
Grasszálok egyet az erdőben!

Ne felejtsen el senki pössentés közben kezet mosni!

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.05.17. 16:40:56

@Kulics: Még most hagyján, majd ha bejegyeztetik azt a 3-500 eFtot a nyaralójára...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.05.17. 16:47:10

@Kitalátor feljegyzetei:
hat akkor el kellene donteni
azert nem szllitottak mert nem fizetett
vagy azert nem fizetett mert nem szallitottak
ez fontos

az a másik eb 2010.05.17. 16:51:50

Vagy megeszed a szemetet, vagy a szemét esz meg téged.

É2I 2010.05.17. 16:53:37

Hálisten itt ezt a Súbermakker "céget" kipicsázták. Bár rendszeresen elvitték a szemetet, de rendszeresen szét is szórták. Persze a lehullott ezt-azt már nem szedték össze, így a szállítási napon szemetesebb volt az utca, mint máskor.
Persze lehet, hogy nem a cég, hanem az ember, de azóta nincs ilyen és ez nekem már öröm. (Igen, ilyen aprósággal is beérem:)

É2I 2010.05.17. 17:02:16

@ColT: Suna, mi? Ehhez lenne eszed.
;DDDD

borso 2010.05.17. 17:17:53

az hagyján, nekem kismaroson szerződésem sincs, csak küldik a csekkekket. 3x emailen és 3x tértivevényes levélben kértem, hogy mutassák be az általam aláírt szerződést (nem tudja mert soha nem írtam alá) és akkor fizetek. ja és kértem hogy kötelező szolgáltatásként elismerve vállalom a szemétszállítás költségeit, de mint bármelyik másik cégnél választhatok e szemetes kukát (110l, 220l, stb stb) erre sem válaszolnak. hát akkor fizessen nekik a jó kurva dirndlis anyjuk az. megvették kilóra a kismarosi önkormányzatot, de annyi kibaszott tisztesség nincs bennük, hogy küldjenek egy levelet, benne egy szerződést és egy szemetes edény választásra való felhívást. ez magyarország hogy borulna a zabermaher picsájába az egész tolvaj társaság.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.05.17. 17:21:01

@borso: Majd ha felnőssz, kérd el a vonatkozó önkorm. rendeletet, abban - elvileg - benne van a törvényi felhatalmazás is, amely alapján a jogalkotóhoz, közelebbről a jogszabály beterjesztőjéhez (és az ő főnökéhez) is eljuthatsz, és az ő anyjukat is...

Secnir 2010.05.17. 17:24:30

hát ezt a poszt toló besz*pta

volt már a TV ügyvédjében is, és a következő a tényállás:
mivel ez a szerződés effektíve köteles jellegű, ezért pont fordítva van a dolog. nem akkor kell fizetni, ha van szemét, hanem mindig fizetni kell és jön a szemetes, függetlenül attól, hogy van-e szemét vagy nincs.
mivel ő nem mondta fel a szolgáltatást (nem is mondhatja fel, mivel ott van egy ingatlana/nyaralója, ami szemetet 'termel'), ezért fizetnie kell. ezért cserébe a kukások megjelennek minden szerdán reggel 9-kor a szemétért.
namármost ő nem fizetett.
ennyi.

Secnir 2010.05.17. 17:26:25

@borso:
az már fél siker, ha nincs szerződésed.
más kérdés, ha az önkormányzat szerződött velük, mert akkor ők fizetnek nekik.
igaz, ebben az esetben az önkormányzat kéri rajtad számon, s ők sokkal gecibbek tudnak lenni...

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.17. 17:28:27

Ez már a hétvégi? Vagy a napvégi? Ma már biztos nem lesz több? Volt már valaha 7 poszt egy nap?

borso 2010.05.17. 17:36:00

figyu! nincs nekem semmi gondom a szemétszállítással, tudom hogy magyarosan kötelező közszolgáltatás,mint a kémyényseprés is, azt is tudom, hogy az önkormányzat kötött szerződést velük DE velem nem. tegye meg ez a kibaszott cég-mint ahogy mindegyik megteszi- hogy KERESSEN MEG!!!! mindenhol ahol ilyen van kiküldik a szerződést 2 példányban-írd alá paraszt- és vele együtt, hogy melyik és milyen minőségű szolgáltatására tartok igényt. De nem teszi, csak küldi a csekkeket és fenyegetőzik. mire bazz, ennyi erővel én is küldhetek neki egy csekket bármiről.

borso 2010.05.17. 17:40:23

@Kitalátor feljegyzetei: felnőttem hidd el, már nem is kicsit, de Te miért nem fizetsz nekem havi 10 rugót csak úgy? na ugye! azért mert azt mondod, nem szerződtél velem semmire! lehet hogy van egy kötelező önkormányzati rendelet -van- de ettől te még milyen kapcsolatban állsz velem? semmilyenben. ha kötünk egy szerződést amiben én kiválasztom a szállítás módját, gyakoriságát, te megmondod mikor szállítasz és milyen ürtartalmú edény mennyibe kerül, akkor én választok, elfogadom-ugye kötelező elfogadnom- és minden rendben. de így???????????????

XCat 2010.05.17. 17:43:43

@borso: Hát szerződjetek.. Kit, te meg ne gonoszkodj, ő csak egy felháborodott polgár. És tényleg gecik a szemetesek.

É2I 2010.05.17. 17:45:49

@Secnir: És az a legszomorúbb, hogy ez így van. Önkielégítőkormányzat szerződik, lakos meg fizet.
Vagy nem, de akkor meg becumizta.

borso 2010.05.17. 17:48:37

@CatMother: szerződnék-csak mert kötelező-, ha 10 felszólítás után "megtisztelne" egy szerződéssel. de szarik mindenre és mint az autista hülyegyerek küldözgeti a leveleit hogy fizessek. mire vazz? a párhuzamosok így csak a végtelenben találkoznak......

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.05.17. 17:49:46

@Secnir: najo, de az nem derul ki a posztbol, hogy volt-e szemet amit nem vittek el, vagy nem vittek el a semmit
mert utobbi esetben valoban fizetni kell
nade ha volt szemet es nem vittek el, akkor nem tuti

É2I 2010.05.17. 17:51:55

@borso: Pisilhetsz a széllel szemben, de minek.
Önkurmányzati hatáskör e szerződés megkötése és mint adót kell megfizetned. Abban igazad van, hogy te nem szerződtél velük, ugyanakkor a jogalkotót ez nem érdekli....sajnos.

É2I 2010.05.17. 17:57:49

@hagyma: Mellé. Ez egy adó. Ha visz, ha nem; fizethetsz. Nincs valós mennyiség a befizetéshez képest.
Bár akarják, de ahhoz fejleszteni kellene és az ugye pénz. Amelyet nem szeretnek kiadni az szemét (:) cégek.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.05.17. 18:08:24

@É2I: nem melle
Te nem ertessz
tudom, kotelezo a szemetszallita, mert akkor nem fizetnek es belerohadnanak a szemetbe vagy az erdobe tennek le
OK
de a posztolo azt irja:
"A házam külterületen van, így soha, egyetlen alkalommal sem vitték el a szemetet"
nem azt mondja nem volt, es miert fizessek, hanem hogy nem vittek el/ tehat feltetelezve lett volna mit/
na ilyenkor nehogy kelljen mar fizetnem

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.05.17. 18:10:58

es pont ezt irtam, ha nem volt mit elvinni es nem vittek el a semmit, akkor jogosan kell fizetni, mert ez a torveny
de ha lett volna mit elvinni es nem vittek el akkor nem fizetek\
passz

É2I 2010.05.17. 18:32:08

@hagyma: Ha közigazgatásilag beletartozik az a külterület, akkor nincs reklamáció, ennyi.
Ha nem, nincs miről beszélni aláírt szerződés nélkül.
Az ott hagyott szemetet nehéz bizonyítani, már ha posztolónk nem hagyta ott az évek óta keletkezettet. Nyilván akkor szemét hegy van ott.
Mennyi ott, borz alom :D

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.05.17. 18:36:05

@É2I: na akkor meg egyszer
a posztolo szerzodott
akarta hogy vigyek el a szemetet
nem vittek el
de pezt akartak
de mivel nem vittek el nem fizetett
mos behajtjak,/akarjak/
gondolom posztolo alternativ modon megoldotta a kerdest, de nehogymar fizetnie kelljen amiert a kibaszott kukaba kitett elqrt szemetet nem vittek el

romesz 2010.05.17. 18:36:55

Szerzodesem van a gaz muvekkel, az elektromos muvekkel es a telefon tarsasaggal is. Ha nem gyujtom meg a gazt, nem kapcsolom fel a villanyt es nem hivok senkit engem sem hivnak, akkor kell fizetnem vagy sem?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.05.17. 18:37:35

"szerzodest kotottem , annak remenyeben, hogy elszallitjak tolem a szemetet"

nem szallitottak de lovet akarnk
ez nalad normalis? margit?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.05.17. 18:41:18

@romesz: hat nem mert akkor nincs fogyasztas
a gaz az ha szerzodesed van . es megsincs aram, es ki akarjak fizettetni

Megdobbent 2010.05.17. 18:46:29

De az a fura, hogy egybol vegrehajtassal fenyegetik :)

Akkor most vagy figyelmen kivul hagyott a posztolo par birosagtol erkezo fizetesi meghagyast, vagy ilyen nem is volt, akkor meg lofaszt sem foglalhatnak meg arverezhetnek.

Na mind1, fura ez igy is, ugy is.

romesz 2010.05.17. 18:48:45

@hagyma: tudod jol, hogy minden szolgaltato cegnel van egy alapdij, amit fizetni kell, akar hasznalod akar nem.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.05.17. 18:50:10

@Megdobbent:
tobb izben panaszt tett, hogy a csekkek jonnek de az elbaszott szemetet nem viszik el
mit tud meg tenni?
hihhetetlen, allitolag en felejtetettem el emagyarul:)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.05.17. 18:51:12

@romesz:
mindegyiknel nincs, de ez mindegy
de ez nem alapdij
egyszeruen nem vittek el a szemetet de kiszamlaztak a szemetelhordas dijat

yippyupp 2010.05.17. 18:58:52

napos időt, szebb jövőt. ma rengeteg kukát felborított a szél. ingyen... vagy az egy másik poszt?

Dudálj, ha műkörmöd van! 2010.05.17. 19:02:52

viccesek a címkék: szemét naiv ügyfél
:)

É2I 2010.05.17. 19:15:49

@hagyma: Nem felejtettél el madzsarul, ámbátor fingod nincs mi van itt az utóbbi 15-20 évben. ;(
Elmondanám, de mindenki lehurrogna, hogy abszurdiztánozok, az tényleg az nem elemem.
Gyere haza, úgy két évre oszt' aztán dumcsizunk egy jó sör mellett. Maryt is hozhatod :D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.05.17. 19:21:32

@yippyupp: Végülis elvitte a szemetet, csk nem a szeméttelepre :D

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.05.17. 19:23:22

@É2I:
Mary nelkul sehova ez nem kerdes
de itt tenyleg csak az van
nem vszik a szemetet
de szamlaznak
/azon is lehetne vitatkozni miert kotelezo vitetni, miert nem ahatom el, de OK/
de itt nem viszik de csekket kuldenek
reklamal, nem viszik vegrehajtot kuldenek
hat alljon mar meg a menetel

2 evre nem megyek de 2 hetre igen, es meghivas elfogadva, persze ki-ki alapon, nem varom el, hogy soroztess minket mer Mary megtud inni nagyon sok sort

É2I 2010.05.17. 19:43:32

@hagyma: Találkozót megbeszéljük. A sör mennyisége nem számít, én is bírom, úgyhogy nem fogom sajnálni Marytől.
Ám jövőre lehet kint is a találkozó; úgy néz ki, mi is megyünk USA-ba 1-2 hétre, bár egyelőre kérdéses. ;) (NY, de egy kis kirándulás megoldható :)

yippyupp 2010.05.17. 19:53:38

@ColT: mekkora egy sztahanovista, viszi mindenhova ingyér

Megdobbent 2010.05.17. 19:54:40

@hagyma: Nem vitas, en viszont azt mondom, hogy jogeros birosagi itelet nelkul nincs semmifele lefoglalas, meg arverezes, tehat ha ezzel fenyegettek, akkor plane valami gubanc van naluk, pl. onbiraskodas vagy hasonlo.

Ha volt esze a joembernek es tertivevenyesen tett panaszt, akkor semmi gondja nincs, o maga indit ellenuk egy polgari pert, es viszi a leveleket meg az atveteli elismervenyeket.

yippyupp 2010.05.17. 20:05:41

@Megdobbent: és a szemetet sem vitette el mással, így azt a bíróságon mint tárgyi bizonyíték tudja majd bemutatni

A rája szarik rája 2010.05.17. 21:23:15

A szemetesek nem lehet, hogy pisilni mentek?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.05.17. 21:46:47

@A rája szarik rája:
es a szemetesek osszecsukhato pisilot hasznalnak

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.05.17. 21:56:57

@É2I: csaphatunk egy nagy homár-találkozót? vmikor nyáron...

Koli 2010.05.17. 22:04:55

off

A Balaton felvidéken évi 6000 Ft / ÉV egy bármekkora kuka heti egyszeri ürítése.
Budapesten egy 240 literes kuka heti egyszeri ürítése 6500 Ft / HÓ.

Miért kerül ez tizenkétszeresébe Budapesten?
Lesznek ilyen ügyek is a bíróságon?

on

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.05.17. 23:25:28

@Koli: kérdezd meg hagyót. vigyél neki pörköltet, biztos jól fog esni neki. mostantól minden egye nézőkének örülni fog.

banpepe 2010.05.17. 23:39:03

Nem mennék arra, szerintem a bűztől meghalnék:) Hova rakod a szemetet kedves poszt toló, ha nem viszik el? Gyűjtöd a kert előtt?

Megdobbent 2010.05.18. 01:46:28

@yippyupp: hijnye kilencvenkettedik vagyok! Micsoda felemelo erzes :) Szal amugy szerintem rendezhetne ugy is a dolgot, hogy o nem perli be a ceget, azok nem kapnak lofaszt sem, viszont a szemetet lerakja a ceg ajtaja ele, mert ok ugyis ingyen szallitanak maguknak :I vagyhogy...

yippyupp 2010.05.18. 08:46:06

@Megdobbent: ehh, semmi sem felemelőbb mint a 102. az a menő ezen a héten

mégOFFabb
hurley image várós nagyon, küldöd?
márONabb

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.05.18. 09:31:45

@romesz: Igen, alapdíjat akkor is fizetsz, de ezek amúgy nem is tartoznak a kötelező közszolgáltatások körébe.

Take-it-Easy 2010.05.18. 11:43:23

@Kitalátor feljegyzetei: érvelés: ki volt itt a környezetkárosító? A megrendelő, aki fizetett is (volna) a szolgáltatásért, amely a szemét elszállításáról szólt, vagy a "szolgáltató", aki nem teljesített? Szerintem simán a szolgáltató a környezetkárosító, nem a posztíró.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.05.18. 11:57:31

@Easyke: A jog szerint egyértelműen a poszt toló, ha nem tud átvételi/lerakási bizonylatot felmutatni.

Take-it-Easy 2010.05.18. 14:00:03

@Kitalátor feljegyzetei: wazz, tényleg egy olyan országban élünk, ahol egy szemét szolgáltató (sic!) nem viszi el a szemetet, de a pénzt elkéri érte?! Remélem, posztoló írásban reklamált, így bizonyítéka van a reklamációra és a céget a bíróság elmeszeli.

Egyébként Érden, ahol lakom, iszonyat balhé van hasonló dolgokból az önkormányzat (tényleg!) és a szemétcég között. Persze a szemétcég eleinte csuklóból tagadott, hogy őőő márpedig rendesen szolgáltat. De a panaszok csak érkeztek az önkormányhoz.
Így már rájöttek, hogy nem passzolhatják le a panaszokat csak úgy.
Ja, és évekkel ezelőtt abból is volt balhé, hogy a szemétcég a saját hibás nyilvántartása miatt kiadott egy csomó "tartozást" behajtó cégnek. Mi is kaptunk anno egyből (nem a szemétcégtől, semmi ilyesmi előzmény nem volt) a behajtó cégtől felszólítást, holott mindent rendesen fizettünk előtte.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.05.18. 15:30:29

@Easyke: Ilyenkor lehet tennji valamit, nem a poszt toló esetében. Pénzt meg küldjél nekem is, én se fogok érte semmit tenni, de legalább nem is küldök pénzbehajtó kangorillákat, ha keveslem...

yippyupp 2010.05.18. 18:05:07

@Kitalátor feljegyzetei: 101 kiskutya örül, hogy azért sikerült. juhhéj

Kifordított kacagány 2010.05.18. 18:05:28

@Nuunius: elvileg a menetlevélen is szerepelnie kellene, hogy merre kószáltak a kukásautók. én rögtön kérném annak benyújtását is a bíróságon, hadd szopjon a szolgáltató a papírmunkával.
süti beállítások módosítása