Tékozló Homár

A Budapest Bank adósságkezelése kissé szemtelen

2010.05.20. 13:00 | ge | komment

Egy nemlétező hitelkártya nemlétező tartozásai miatt a Budapest Bank szépen önállóan elkezdett pénzt levonogatni ladista számlájáról, aki csak pislogott mint az átvágott naiv ügyfél legszebb mintapéldánya.

Kezdeném a múlttal: a kétezres évek elején volt egy Budapest Bankos hitelkártyám, amit 2006 tavaszán (pontos hónapra nem emlékszem) egy az egyben kifizettem, majd befizetés helyén rögtön kértem is a hitelkártya megszüntetését. A kártya -annak rendje és módja szerint- meg is lett szüntetve, aláírtam mindent. boldog voltam: megszabadultam végre ettől a xxxxtól. Azóta még köszönőviszonyban sem voltam a nevezett bankkal.

Tavaly elköltöztem az addigi lakóhelyemről. Három év alatt nem kaptam sem számlalevelet, sem felszólítást, sem telefonhívást, sem személyes felkeresést, sem adósságbehajtós zaklatást.

Mivel kijöttünk az adósságcsapdából, de akkora összegeket nem tudtunk félrerakni, amiket le lehet kötni, tavaly év vége felé nyitottam egy bankszámlát a BB-nél, hogy havi 1-2 ezer forintot ráutalgassak a nehezebb időkre.

Aztán jött a meglepetés e hóban: a netbank szerint feltűnt két Központos leemelés RCC kóddal (akkor még fogalmam sem volt, mi a rosseb lehet az). 12-én egy ezer--párforintos, majd 13-án egy 5501 forintos, amit valami miatt csak 17-én, hétfőn vontak le a számlámról. Addig azt hittem, valami félreértés lehet a dolog, a hétvégét megvártam, naivan azt gondoltam, hogy valami hiba csúszhatott a rendszerbe. Aztán hétfőn eltűnt az 5501 forint is a számláról. Kicsit felhúztam magam és kedden bementem a helyi fiókba, hogy mesélnék már el, mi a fene van.

Az ügyintéző hölgy kedves volt. Elmondta, hogy az RCC kód hitelkártyához tartozó leemelés, emiatt volt a két utalás. Tájékoztattam, hogy már négy éve nincs hitelkártyám náluk. Ő tájékoztatott, hogy biza' van hitelkártyám, sőt, aktív is és a pénzemet az adósságbehajtó csoportjuk szedte le. Szégyenlem magam, de ennél a pontnál eldurrant az agyam és emelt hangon (khmm) elmondtam a 2006-os eseményeket tövéről-hegyére. Kezdte kapiskálni, mi lehet a szituáció, mert kagylót ragadott és hívta a pesti központot. Beszélgetett velük pár percet, majd kinyomtatott és a kezembe nyomott egy, a volt hitelkártyámhoz tartozó, 2006. februári számlalevelet, hogy ni, ő megmondta. Kértem, hogy tán valami frissebbet, ha lehetne...nem volt.

Továbbkapcsolták, a következő állomásnál kiderült, hogy a második, 5501 forintos leemeléssel már túlfizetésben vagyok a már nem létező hitelkártyámon... itt megint kezdett vörösödni a fejem, szegény hölgy ezt látva kérte a központot, azonnal utalják vissza a pénzt. Központ elegánsan lerúgta (volna) az ügyet: utasította a helyi pénztárost, fizesse ki készpénzben a fenti összeget. A fiókvezető mondta, hogy egy telefonhívás alapján nem fog egy fillért sem kifizetni. Mindenesetre megkérdeztem őt is, hogy akkor most van-e hitelkártyám náluk. A válasza nemleges volt. Rövidre zárva a történetem: visszautalták az 5501 forintot.

Mindeközben írtam egy pár emailt is az Ügyfélszolgálatuknak. Kicsit lassú válaszukban tájékoztattak mindarról, amit már megtudtam a fiókban is.

Nem vagyok jogász, ügyvéd, de azért megkérdezném a hozzáértőket: a Bank cselekedete nem meríti ki a tulajdon elleni szabálysértés tényállását? Igaz, nem nagy összeg, vissza is kaptam, de mégis jogtalanul jutottak hozzá. Nem beszélve arról, hogy ha egy bank "jár" utána a késve fizetőknek, akkor felszámlázzák még a jövő hetet is költségként...természetesen a BB azt sem írta, hogy "bocs, hogy pár napig megkárosítottunk".

Köszönöm, hogy kiírhattam magamból a dühömet :)

Maradok tisztelettel: ladista
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pernyekergető 2010.05.20. 13:03:31

Elolvasás után Sün!-t nekik!

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.20. 13:03:54

Tévedtek.
Szóltál.
Javították.
Szóval?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.05.20. 13:08:06

Emese Zoltán pöcse helyett (vagy Zoltán Emese csöcse helyett) a ti pénzetekkel játszik. Ötezer forint nem nagy pénz, de pár tízezer ügyfél számlájáról leemelve és tőzsdén ügyesen megforgatva nem is kis hasznot tehetnek zsebre...

Pittykapitany 2010.05.20. 13:09:38

"Nem vagyok jogász, ügyvéd, de azért megkérdezném a hozzáértőket: a Bank cselekedete nem meríti ki a tulajdon elleni szabálysértés tényállását?"

Tényleg nem vagy jogász, de rendőrnek nyugodtan elmehetnél. :)

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.05.20. 13:10:41

Csak a blogmotor utángyújtása miatt kérdem, hogy a következő bankcsőd a Budapaest Bankot fogja eltörölni?

Vonatos Flash játék · http://trainhelp.i-host.hu 2010.05.20. 13:11:36

Akkor ezek szerint maradtál az ügyfelük????

zépont 2010.05.20. 13:17:18

Volt már az, hogy: Köszönjük, Emese! ?

bekbórd! 2010.05.20. 13:17:33

De végül is rendeződött az ügy. Miért nem boldog az ügyfél?

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.05.20. 13:32:26

"Mindeközben írtam egy pár emailt is"

Ismét egy ügyfél, aki telefonál, emailezik.
És nem tudhatjuk, hogy a kezével mindeközben mit csinál.

Viszont az nem derül ki a posztból, hogy szoptatni engedik-e ott az ügyfeleket?

yippyupp 2010.05.20. 13:33:02

pinyakoláda. a poszttoló meg bankostohl elmehet pénzt félretenni ezerforintonként és bankot reklámozni máshova. kösznjük emese.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.05.20. 13:33:47

@Sün‼: Szopni biztosan, hiszen azért tért vissza hozzájuk ladista is.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.05.20. 13:39:25

@Kitalátor feljegyzetei:
De van-e színes ceruza a csimotáknak?
És rajzasztal?

Megannyi aggasztó kérdés.

guzuke 2010.05.20. 13:49:25

Azok után hogy átvágtak ,nem vagy egy kicsit hülye?

VIC20 2010.05.20. 13:56:04

"...a Bank cselekedete nem meríti ki a tulajdon elleni szabálysértés tényállását?"

A micsodááát???!!!

Abszorpciós diverzifikáció (törölt) 2010.05.20. 14:04:37

Valaki kérdezte már ma hogy ez-é a hétvégi?

Toronydarus 2010.05.20. 14:05:11

"a Bank cselekedete nem meríti ki a tulajdon elleni szabálysértés tényállását?"
Nem vagy jogász, ezért ne is próbálj meg úgy beszélni, mintha az lennél!
Mindamellett piros pont, hogy a végére jártál!

yippyupp 2010.05.20. 14:10:26

@VIC20: lopott-é a bank mágyárul

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2010.05.20. 14:10:26

a BB egy külön állatfajta, személyes tapasztalat :(:(

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.05.20. 14:35:12

"naivan azt gondoltam, hogy valami hiba csúszhatott a rendszerbe."
Az sosem hiba, amikor a bank csinál valamit, az mindig hibátlanul végbemegy...

Amikor te kérsz tőlük, akkor valahogy sosenem.
Szóval ez naivitás volt a javából :D

"Mindenesetre megkérdeztem őt is, hogy akkor most van-e hitelkártyám náluk. A válasza nemleges volt. Rövidre zárva a történetem: visszautalták az 5501 forintot."

Gratula, hogy legyőzted őket!

Amúgy ez teljesen jó, akkor holnaptl kitalálja mondjuk a CIB hogy náluk van egy hitelkártyám... :D Az, hogy számlám nincs, az nem érdekes, nyugodtan küldhetnek pár fizetési meghagyást úgy freeben ezen az alapon... :D

Rosszindulatú Vászka 2010.05.20. 14:41:35

Bezzeg régebbenamex kártyával fizetett 400.000 ft-os bútorhirig volt, mosmeg nyakörv meg apró.

2010.05.20. 14:45:00

Hát igen, nálunk a bankok a királyok. Tegnap szembesültem vele, hogy az Erste a mai napig kezeli a személyes adataimat, miközben már vagy 6 éve nincs közünk egymáshoz. Törvényt sért? Igen. Tiltakozzak? Kérjem meg őket, hogy töröljenek? Minek? Úgyis azt fogják hazudni, hogy ok, töröltük. Á, rohadjon le az összes bank, biztosító, hitelintézet, stb. Csak arra utaznak, hogy lehetőleg az utolsó filléredet is kihúzzák.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.05.20. 14:48:12

@kermi:
Hja kérem, így megy ez.
Bezzeg szoptatni nem engedik a delikvenseket.

2010.05.20. 15:01:41

@Rosszindulatú Vászka: Most mit is akarsz mondani? Bevallom, nem értem a szavaidat. :)

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2010.05.20. 15:19:17

Hááát, hümm, legalább visszaadták. Hogy közben eltelt X óra, elfogyott Y db Xanax, kitépted Z szál hajad.. nos legalább egy pár prospektust küldtek volna neked az új hitelkártyát ajánlva...

Amúgy, ha rám hallgatsz, nem folyószámlán gyűjtöd a pénzed. Max az Axánál lehet,ott kamatozik, ha van mellette még 5M pénzmag...

Hanem inkább takarékszámla (30% állami támogatás) vagy nyugdíjtaki (tagdíjon felüli befizetés 30%-a lejön adóból /ha jár/) esetleg életbizti (nincs állami támogatás, sz*r kamat, de a temetés se olcsó...)

akos147 2010.05.20. 15:33:54

ez már a hétvégi poszt?

Pittykapitany 2010.05.20. 15:45:52

@akos147:
szerintem ez az év végi...

Rosszindulatú Vászka 2010.05.20. 15:51:22

@kermi: mostanság párforintos hirigek vannak, bezeg régebben félmillás lehúzásokon ment a hirig. Mostanság nem köszönt vissza a póstásnéni hirig (azér a Pegazus Petis odabaszott, azt el kel ismernem :), régebben meg eme hejen Ede remekelt.

imittto 2010.05.20. 15:56:51

"a Bank cselekedete nem meríti ki a tulajdon elleni szabálysértés tényállását?"

Csoki, ne beszélj spanyolul...

imittto 2010.05.20. 15:58:23

"...a Bank cselekedete nem meríti ki a tulajdon elleni szabálysértés tényállását?"

"Csoki, ne beszélj spanyolul..."

(II. Torgyán Виктор) THY Rokk *n* Troller 2010.05.20. 16:37:12

Ugyanabban a bankban számlát nyitni, ahol már egyszer jártál=Nem menő.

kilométerfaló 2010.05.20. 16:42:49

BB a céges számlán is hat különböző kóddal von le úgy összegeket, hogy nem derül ki, mit takar. ez a valóság, nem magyarázatot kell követelni, hanem megszüntetni náluk a számlát, kalapkabát.

sakálbaba 2010.05.20. 16:56:24

@atpijkamo:
"Tévedtek.
Szóltál.
Javították.
Szóval? "

A saját idejükkel szórakozzanak, én is biztosan berágnék -.-

Layosh 2010.05.20. 17:39:24

Fel kell jelenteni! PSZÁF ilyen estekre van.
Akinek sok pénz van a számláján az észre sem veszi, hogy megrövidítették pár ezer forinttal.

salapapa · http://salapapa.hu 2010.05.20. 18:14:58

@atpijkamo: ez nem így van!
tévedésből pofánver valaki.
szólsz, hogy ugyanmár ezt most miért?
bocsánatot kének.
már nem is fáj?

süncsaládot a BB-nek!

salapapa · http://salapapa.hu 2010.05.20. 18:18:17

@Kitalátor feljegyzetei: épp ezen gondolkodtam olvasás közben, hogy mi a tökért tért vissza hozzájuk ha eccer már "boldog voltam: megszabadultam végre ettől a xxxxtól. Azóta még köszönőviszonyban sem voltam a nevezett bankkal.
"?
nincs másik a közelben?

Secnir 2010.05.20. 18:55:29

azért gratuláljunk ladistának, gondolom az elmúlt BB nélküli négy évet azzal töltötte, hogy a nappali sarkában épített egy falat, ahol van egy ericius rectum (végbélsün ügyintézőnek), egy óra (hitelidőgép) meg egy fellato arbor (szopófa), amire négyévenként felmászik.
és lám-lám, nem volt haszontalan...

ami azt a bonyolult jogállást illeti, kigugliztam ladislaus helyett:
jkf.shp.hu/hpc/web.php?a=jkf&o=1160466298

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.20. 19:53:16

@salapapa: Visszaadták a pénzt, utána már nem kell fájjon.

Azért egy ajándék golyóstollat BB logóval adhattak volna.

Mylady 2010.05.20. 20:04:52

@sambalabammbumbumm:
vagy: állampapír (elég jó hozama van és biztonságos)

életbiztosításból a unit linked a jó (befjegyhez kötött), nagyrészt magyar állampapírokba és pénzpiaci termékekbe kell tenni, azon gyakorlatilag nem lehet bukni

de ha mindenáron folyószámlán akarja tartani valaki a pénzt, le kell kötni
pl háromhónapra, háromfelé osztva, rotációs rendszerben
így minden hónapban felszabadul az egyharmada, nincs gond, ha véletlenül hozzá kell nyúlni

boomonk 2010.05.20. 20:43:51

mellik BB?
a pezsgő, vagy a rákrász csóka a Forrest Gumpból?

gyafi 2010.05.20. 20:45:29

Az "egy ezer--párforintos" tétellel mi lett?

salapapa · http://salapapa.hu 2010.05.20. 20:47:37

@atpijkamo: úgyláccik, Neked nincs semmi idegeskednivalód az ÉLETben. irigyellek. komolyan! 8-)
legalább egy kis kamatot adhattak volna. meg fájdalomdíjat. meg vissza nem térítendő hitelt. meg...

...Emesét egy éjszakára :D

maholnap · http://koklerbroker.blog.hu/ 2010.05.20. 21:28:10

A BB - a GE Money tagjaként - majdnem annyira kockázatos bank, mint a Citibank

Dícséretes, hogy megszabadultál a hitelkártyádtól, ezt nagyon-nagyon kevesen tudják, akarják megtenni, pedig képesek volnának egy kis akarással. De a legtöbben inkább a kamatok rendszeres törlesztését vállalják csak (a kötelező minimumot) visszafizetni, ami miatt gyakorlatilag végtelen futamidejű hitelkártyájuk lesz így. Azok pedig, akik a minimumnál többet fizetnek vissza, azok bizony fel is élik a következő hónapban mind az összes hitelkártya keretüket.

Nagyon kevesen tudnak hitelkártyát használni...

Azt viszont te sem gondolhatod, hogy havi egy-két ezer forinttal beljebb leszel valaha is... Látod, egy féléves "megtakarítosad" hipp-hopp elvitte a "bankod" :-)

Nem jól zárattad le a korábbi hitelkártyádat, elmaradt kamatok maradhattak a számládon. Ami nem a te hibád, bár kérhettél volna tőlük egy nyilatkozatot, hogy törlesztetted, és elismerik a tartozás rendezését teljes mértékben. Tessék bizalmatlanul állni a bankrendszerhez, legalább tizedannnyira, mint amennyi bizalmatlansággal ők vannak irányunkban. Még ennyire is nagyon leszünnk bizalmatlannok :-)

A bankok által elcseszett bizalom, egymás átverése (mármint a bankárok és bankok egymást), a bizalomválság kirobbantása, a hitelkamatok és kezelési költségek egyoldalú és indokolatlan emelése, indokkal sem csökkentése meg legyen a mi bajunk...

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.05.20. 22:07:29

ejnye, de szemtelen! még egy ilyen neveletlen bankot nem láttam.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.20. 22:23:58

@salapapa: Emese arnyos. Kb. 5 percig bírnám a társaságát. (Az eredeti karaktert, nem a színésznőt.) Éjszakára!

NorbArt 2010.05.20. 22:27:27

Egy gondolat az említett bankról...

Annó asszonynak volt itt számlája. Volt...
Adott egy állandó utalási megbízást 5000 forintról minden hó 5. -ére. Majd közeleg a várva várt nap, reggel jön SMS. Látom asszony izzadni kezd, vérben forgó szem. Kiderült, hogy 5 ropi helyett 1.800.000 fointot utaltak át "tévesen" vagyis minden pénzünket az utolsó forintig. Okés, ügyfélszolgi tárcsáz, dolgozni menésig háromszor. Ü. szolgi mindíg visszahívást ígér persze ez nem történik meg. Már el is indultunk dolgozni mikor ügyfélszolgi közli hogy bocsi műszaki hiba, de semmi gond 1 napon belül visszautalják. Itt jött az mikor apa (én) asszony kezéből telefont kitép, és bár szégyellem magam de artikulálatlanul elkezdtem üvölteni velük, konkrétan az bank felgyújtását és az egész bagázs kiírtását helyezte előtérbe. S láss csodát nem kellett 15 nap. Asszony átvette mert én tényleg agyvérzést kaptam már, délután bement a bankba, s már tudták miről van szó mert nagyon bocsánatot kértek, majd visszatették a lóvét. S persze mikor bementünk hogy számlát szüntetünk, csak a vállukat vonogatták s még 5 ropira is levágtak a pénzfelvét miatt... Visszajelzést azóta sem kaptunk...
Már már majdnem OTP. Legszivsebben fossal kenném be az összes ajtaját.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.05.20. 23:30:07

12-én egy ezer--párforintos"

Csak ugy kérdem , ezt otthagytad?
Ha igen, utaltassd át nekem

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.05.20. 23:36:34

@Rosszindulatú Vászka:
Áhh, szépemlékű Ede, meg a posztolója,nem semmi volt
Maradandó mint Rejtő Jenő vagy Svejk Dub hadnagya
:)

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.05.20. 23:38:56

@boomonk:
A BB, a pezsgő a kedvencem
:)

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.05.20. 23:42:22

@NorbArt:
Hasztalamanya!
Legalábbis az ajtajuk elé szarni aztán bevágni az ablakon.
Azüsszes cég ami pénzt huz rólunk egy szemét bagázs
Sose lehet hinni a komputer-technikájukban

egyszerüen 2010.05.21. 08:16:59

BB bank miatt majdnem adoságcsapdába kerültem, ergo ezt a bankot kerülni kell
ennél még az OTP is jobb

Hülye ügyintézők vállakat vonogatni tudnak, meg hülyiteni, csak az a baj én buktam egy valag manit.

Az önkéntesük meg egy röhely. Eltözsdézni a manit azt tudják. Bocs válság van

csak én kb 800 ezret buktam.

Levélbe nagy betükkel irták, mi buktuk a legkevesebbet, hüü de faszák vagyunk. Én is büszke voltam rájuk hogy sikerült seggrepacsizni a pénzem harmadát

Másnap már vettem ki is a maradékot, az ügyintéző nagyon le akart beszélni rola hogy felvegyem, mert most már minden kafi emelkedik minden.

Mondtam ha kapok a banktol egy papirt hogy ennyi a pénz és jövöre ennyi lesz és ki is fizetik akkor bennhagyom.

Azt nem adott. Mondtam neki hogy akkor szálljon le a pénzemről. Aztán mondta hogy ezt a kis összeget fektessük be.

hahaha

mondtam röhögve be fogom fektetni, de majd én és nem náluk. teszem a párnácskám alá ott nagyobb biztonságba van mint náluk:D

Lesből Támadó Szárítókötél 2010.05.21. 08:31:18

@egyszerüen:

Tőzsdézésnél fix, garantált hozamot várni... háááát nem vall magas szintű pénzügyi ismeretekre.

@levélíró:

Na akkor most hogy is van ez a van tartozás, nincs tartozás? Merthogy a levél elején még nincs, aztán elkezdik levonogatni a pénzt, de valamiért megelégszel csak az 5501 Ft jóváírásával. És az azelőtti levonások? Azt odaadtad, mert kedves volt az ügyintéző vagy mégiscsak volt tartozás.

Magg (törölt) 2010.05.21. 08:39:11

@Lesből Támadó Szárítókötél: Igen, ezt nem értem én sem....
Gyanús ez a poszt!

Most volt tartozása a poszt írójának vagy nem volt?
Ha volt, akkor maradna inkább csendben, ha meg nem volt, mi történt az először levont egyezer-párszáz forinttal?

zooDoo 2010.05.21. 11:27:12

@egyszerüen: Szerencséd, hogy nem hagytad bent, mert megint volt most egy nagy bukta.

Ezek a public portfóliók csak szívatásra jók, azzal a befektetők szinte soha nem nyernek, mások viszont sokat :)

Wonder Deer Hunter 2010.05.21. 11:55:02

@atpijkamo: Amennyiben nem gond neked, tévednék én is a számládra, csupán néhány százezret szándékozom használni néhány hónapig, aztán én is visszadom. Jó?

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.21. 12:45:17

@Wonder Deer Hunter: OK. De hogy biztos legyen, hogy nem versz át, előbb tedd a pénzt a számlámra, és csak utábna vedd le.

_John_Doe_ 2010.05.21. 14:32:59

Egy kicsit lopósak.

Vagy számlanyitáskor felhatalmazod őket, hogy bármire is kell nekik pénz hozzányúlhatnak a számládhoz?

Aggie 2010.05.21. 17:41:47

@topikindito:
havi 1-2000 HUF megtakaritasert nem eri meg 2-300 forintert fentartani egy szamlat. Ha mashol nem tudod, akkor gyujts ossze valamennyit a parna cihaban, aztan mar 10 ezret is le lehet kotni azon a szamlan, amit ugy egyebkent is hasznalsz.

Bloodscalp 2010.05.21. 22:18:10

én is kétszer szüntettem meg az egyszer aktívált otp hitelkártyán...-azóta másik van...

mellesleg a budapestbankot most kaszálta el az egyenlő bánásmód hatóság 5 millára...

boomonk 2010.05.22. 20:56:43

az bizony sújos bünti...

gondolom a tisztelt ügyfelek a kifizetést követő percben, már össze is dobták a lóvét. "önként"

grupi 2010.05.24. 13:43:02

@atpijkamo:
Nem érted?
Pedig veled is megtörténhet.
Akkor majd megérted és akkor jöhet a cikizés.

2010.05.30. 13:41:01

Az OTP-t senki nem übereli faszkodás címén. (mondjuk alábbi eset elég régen volt)

Bementem, szeretném rendezni a C-hitelemet. A tartozást fizetem, a C-hitel kártyát visszaadom, számlát zárják le.

Válasz: Azt nem lehet.

Kérdésem: Mi nem lehet ebből amit felsoroltam, részletezze.

Válasz, méla undorral az OTP naplopó arcán: Hát ezt így nem lehet.

Kérdésem: Megkérem újra részletezze mit nem lehet kifizetnem a C-hitelemet, azt nem lehet?

Válasz kioktató modorban: Az új működik teccik tudni, hogy írni kell egy levelet amiben leírom, hogy milyen címen, milyen indokból akarom kifizetni a C-hitelt. Térti-ajánlva feladni és akkor majd a bank egy meghatározott fiókja akik ezzel foglalkoznak, időpontra behívnak és akkor majd ott rendezhetem.

Kérdésem: Viccel? Mondom, napközben dolgozom, mégis milyen időpontra hívna be? Hova? A számlavezető fiók miért nem tudja ezt intézni?

Válasz, mérgesen: Ne akadékoskodjak, egy központi fiókban lehet kifizetni a hitelt, ha 15 nappal előre írásban jeleztem.

Na ennél a pontnál kezdtem el hangosabb szintre kapcsolni és megszórtam az okost min. 6 kérdéssel, utána egyből a vezetőjét kértem.

3 órámba telt kifizetni 200.000 Ft C-hitelt, kártyát érvénytelenítettni, C-hitel számlát lezáratni.

Ezek után mondtam magamban, hogyha lúd legyen kövér, odaballagtam a másik ablakhoz és a LAFO-mat is megszünetettem, indoklásra pedig beírtam az adatlapra, hogy 3 órámba telt, nem kevés emelt hangú vitatkozásba, hogy a C-hitelem kifizessem, minősíthetetlen, goromba ügyintéző és vezetője intézkedése több mint undorító volt, majd közöltem a kioktató méla ügyintézővel, hogy átmegyek a Raiffeisenbe az utca túl oldalára és ott nyitok számlát. Na az volt az igazi méreg amit annak a szockom-maradék nőnek az arcán látszódott. Megérte.
süti beállítások módosítása