Tékozló Homár

Félretájékoztatta ügyfelét a Cetelem

2010.05.28. 08:10 | ge | 260 komment

P. baromi kitartó és alapos, jó előre megérdeklődött mindent, aztán mégis pofára esett a Cetelem jóvoltából. Az Extreme Digitalnak és a banknak írt sirámaira csak a ED válaszolt, így velük próbált meg dűlőre jutni, de talán a bank is megerőltethette volna magát, végülis ők tájékoztatták félre az áruhitel igénylésének folyamatáról. Hosszú, részletes, kimerítő de egyben tanulságos a levelezés: banki telefonos ügyfélszolgálat szavában nem bízunk!


Magyar Cetelem Bank Zrt.

Ügyfélszolgálat részére

Tisztelt Hölgyem/Uram,

A minap kézhez kaptam az Önök levelét, amelyben a részemre biztosított Cetelem hitelkártyával kapcsolatos akciós felhasználási feltételekről tájékoztattak (ügyfélazonosító: 4314737620, kártyaszám: 5495421800003369). A hitelkártyát ugyan a közeljövőben nem kívánom használni, de szívesen vennék igénybe ismét árukölcsönt az Extreme Digital alábbi hírlevelében szereplő feltételekkel.

Figyelemmel arra, hogy az elmúlt időszakban egy vagy több alkalommal vettem igénybe az Önök szolgáltatásait, és megbízható adósnak bizonyultam, ezúton szeretnék tájékoztatást kérni, hogy van-e lehetőség az alábbi konstrukcióban a hitelképességem külön igazolása nélkül részt venni, vagy szükséges mindenképpen valamennyi igazolás benyújtása? (lehetséges-e, hogy csupán a személyes irataimmal, hitelbírálat nélkül vegyem igénybe az árukölcsönt)

Amennyiben a hitelbírálattól nem tudnak eltekinteni, elegendő-e, hogy ahhoz csupán az elmúlt 2 vagy 3 hónap bankszámlakivonatait mutassam be (amelyek igazolják a havi rendszeres jövedelmemet), figyelemmel arra, hogy a jövedelmem jelentős része a saját tulajdonomban álló, EVÁ-s társaságtól folyik be, amelyhez tudtommal számos igazolást, így APEH igazolást és/vagy benyújtott mérleget is be kellene nyújtani, amihez nem spórolható meg a saját vagy kollégám hosszas sorban állása.

Szíves tájékoztatásukat előre is megköszönve, üdvözlettel,

P.

***



Magyar Cetelem Bank Zrt.

Ügyfélszolgálat részére

 

Extreme Digital

Ügyfélszolgálat részére

Tisztelt Hölgyem/Uram,

Alábbi levelemet mind a két társaság felé szeretném egyidejűleg megküldeni, kérve Önöket, hogy a saját társaságaik vonatkozásában szíveskedjenek az abban foglaltakat kivizsgálni és ennek eredményéről tájékoztatni!

Múlt hét hétfőn - az Extreme Digital (EDigital) alábbi hitelakciójára konkrétan hivatkozva - levelet küldtem az áruhitelt biztosító Magyar Cetelem Bank Zrt. (Cetelem) részére, kérve benne, hogy mint korábbi ügyfelüknek, biztosítanak-e számomra áruhitelt újbóli részletes hitelvizsgálat, munkáltatói igazolás és bankszámlakivonat bemutatása nélkül. A levélre egy automatikus válaszüzenetet kaptam, majd napokkal később - csütörtökön vagy pénteken - telefonon felhívott a Cetelemtől egy hölgy, aki - rutinosan nem leírta, utóbb már értem, hogy miért - elmondta, hogy amennyiben a hitelképességem, munkahelyem, lakcímem nem változott meg, úgy a személyes irataim bemutatásával (személyi igazolvány, lakcímkártya, adóazonosító jel) felvehetem az alábbi áruhitelt. Hangsúlyozom, hogy pontosan elmondtam/leírtam, hogy az EDigitalnál szeretném ezt a konkrét áruhitelt felvenni és a kérdésem kifejezetten arra irányult, hogy szükséges-e valamennyi papírt újra bevinnem, mert ha igen, akkor kétszer is meggondolom, hogy elindítsam-e az egész folyamatot, ugyanakkor az elmúlt három hónapban három megkeresést is kaptam a Cetelemtől, hogy vegyem igénybe egy akciós kóddal vagy nem tudom én mivel hitelbírálat nélkül a hitelüket.

Ezt követően ma délután bementem az EDigital Mammut üzletházban lévő üzletében, megrendeltem a 199.000 Ft-nyi árut, amit meg szerettem volna vásárolni, kivártam a majdnem 50 perces sort, ami délután 5 órakor az egyetlen hitelügyintéző kollégához sorban állt, majd azzal szembesültem, hogy munkáltatói igazolás és/vagy bankszámla kivonat nélkül nem adnak áruhitelt, hiába beszéltük ezt meg a Cetelem ügyfélszolgálatával (persze leírva nincs semmi, erre vigyáztak, de nyilván van annyira zárt a rendszerük, hogy lekövethető, hogy ki és mikor hívott engem föl). A hosszú hajú, copfos fiatalember elmondta, hogy a Cetelem és az EDigital szerződése szerint neki kötelessége kérni a munkáltatói igazolást és/vagy bankszámla kivonatot, enélkül a hitelkérelmet nem küldheti be, vagy azt a saját fizetéséből vonják le - utóbbit persze nem hiszem, de én is azt javaslom az alkalmazottaimnak, hogy mondják ezt a kellemetlenkedő ügyfeleinknek. Kértem végül, hogy vagy küldje be hiányosan a hitelkérelmet, és legfeljebb visszautasítják (nem szokták, ilyenre már volt más hitelfelvételemnél példa ott, ahol már rendesen törlesztettem - Merkantil Bank Zrt.) vagy legyen olyan kedves és hívja fel a Cetelemet, hogy a nevem és adataim alapján engedélyezik-e a hitelt. Mind a két kérésemet - nem egyértelműen udvariatlanul, de nem is túl udvariasan - visszautasította, nyilván a ránk váró hosszú sor miatt is (mondjuk előttem is vagy 20 percig voltak bent nála).

Kérdéseim ezek után a következők. Tisztelt Cetelem Bank Zrt.: mennyire érzik magukra kötelezőnek, illetve korrektnek, ha az ügyfélszolgálatuk munkatársa ad egy tájékoztatást, ami a helyszínen nem állja meg a helyét? Tisztelt Extreme Digital: biztosan korrektül járt-e el az Önök egyenruháját viselő, feltehetően az alkalmazásukban álló kolléga, amikor esze ágában sem volt megoldást keresni a kérésemre, hanem könnyedén kitért az ügy megoldása elől? Mindkettejükhöz: kívánják-e orvosolni a kialakult helyzetet?

Természetesen se kedvem, se időm nincs a jelen levél megírásán túl további köröket futni ebben a kérdésben, csupán előrehoztam volna a televízió és GPS-navigáció vásárlásomat, és mind a kettejük társaságával a múltban jó tapasztalatom volt. Fogyasztóként ilyen esetben nem tehetek mást, mint hogy soha többet nem vásárolok Önöknél, illetve nem veszek fel hitelt a társaságuktól, és az ismeretségi körömben is terjesztem a rossz tapasztalatomat - utóbbi óhatatlan, nem a személyes hozzáállásomon múlik, nyilván ezt tudják. Azt is gondolom, hogy egyikük társasága sem fog beleremegni egy 200.000 Ft értékű vásárlás elmaradásába, még akkor se, ha a jövőben nehezen tervezhető mennyiségű további vásárlásom valósult is volna meg. Nyilvánvalóan egy fogyasztó vagyok a nagyon sokból, akiknek a túlnyomó része biztosan jogosan elégedett.

Mindezek alapján tisztelettel kérem Önöket, hogy az EDigital és a Cetelem közös akciója lejártát, azaz 2010. május 27-ét követően is biztosítsák részemre ugyanilyen feltételekkel az áruhitel felvételét, illetőleg azoknak a termékeknek az ilyen formában való megvásárlását, amiket a mai napon megvettem volna, helyrehozandó a fenti tévedés-sorozatot.

Amennyiben a kérésemet nem áll módjukban pozitívan elbírálni, úgy egyaránt kérem Önöket, hogy egyidejűleg szíveskedjenek törölni a levelező- és hírlistájukról, mert nem szeretnék többet a vásárlójuk lenni, és tudomásom szerint ezt elegendő ilyen formában kérni.

Szíves közreműködésüket előre is megköszönve, tisztelettel,

P.

***



Tisztelt P. Úr!

Köszönjük, hogy megosztotta cégünkkel tapasztalatait.

Tájékoztatjuk, hogy társaságunk a hiteltermékeknek csak értékesítője, a hitelfelvétel feltételeinek meghatározása és a kérelem elbírálása minden esetben a Cetelem Bank Zrt. jogosultsága. A hitel felvételéhez szükséges dokumentumok listáját szintén a bank állítja össze, ebbe sajnos társaságunknak semmilyen beleszólása nincs. Társaságunknak nincs rálátása arra sem, hogy a banknak vannak –e kiemelt, megbízható ügyfelei, és hogy ezekre az ügyfelekre egyéni elbírálás lenne alkalmazható. Természetesen, ha a Cetelem Bank írásban rögzíti számunkra, hogy Ön a kötelezően előírt dokumentumok benyújtása nélkül is igényelheti a 0%THM hitelt, akár az akció lejártát követően is, cégünk készséggel áll a rendelkezésére a hiteligénylés rögzítésével és a termék értékesítésével kapcsolatosan.   

A fentiekkel kapcsolatosan számítunk szíves megértésére.

Amennyiben cégünkkel kapcsolatosan további észrevételt szeretne tenni, kérjük keressen elérhetőségeinken, készséggel állunk rendelkezésére.

Üdvözlettel

Cs. | Értékesítési vezető

Extreme Digital Zrt.

***

Tisztelt Cs. Úr,

Köszönöm a gyors válaszát, és hogy foglalkozott az általam vázolt üggyel. Kérdőjel az Ön által írottakkal bennem mindössze azzal kapcsolatban maradt, hogy a "hitelügyintézést" végző kolléga - aki egyebekben a Cetelem Bank szabályai szerint járt el - az Önök alkalmazottja volt-e, és hogy ha igen, akkor nem lett volna-e helyes, ha a kérésemnek megfelelően felveszi a kapcsolatot a bankkal, amely esetben talán ez az egész nem így történik (ha már annyit vártam/vártunk, akkor azzal a 2 perccel többet mindenki - ő is, én is - kibírt volna)?

Szíves válaszát előre is megköszönve, üdvözlettel,

P.

***

Tisztelt P. Úr!

Köszönjük levelét.

A hitelakció alatt nem csak társaságunk, hanem a Cetelem központja is meglehetősen túlterhelt volt, ebből következően az Ön által kért telefonos egyeztetés vélhetően lényegesen több időt vett volna igénybe, mint két perc. Gyakorlati eredménye pedig nem lett volna, lévén szóbeli ígéretre hitelügyintéző kollégáink nem térhetnek el a számukra előírt kötelező dokumentáció bekérésétől. Erre, és a várakozók magas számára való tekintettel álláspontunk szerint értékesítő kollégánk helyesen járt el, amikor az Ön rendkívüli státuszára vonatkozó telefonos egyeztetést udvariasan, de visszautasította.

Köszönjük megértését.

Üdvözlettel

Cs. | Értékesítési vezető   

Extreme Digital Zrt.

***

Tisztelt Cs. Úr,
 
Ígérem utoljára írok Önnek, ezután már csak a Tékozló Homárnak küldöm el a levelezésünket, hátha mások röhögnek a kínomon - csak azt a végleges tapasztalatomat és a keserű szájíz okát szeretném Önnel megosztani, amire persze az eleje óta lehetett számítani, amikor a Mammut-béli üzletük kis félreeső hangulattalan helyiségében próbáltam jobb belátásra bírni a kedves kollégáját: Önök mindent a lehető legjobban csináltak, így volt minden helyes, mint ahogy Ön is kíválóan udvariasan megmagyarázta nekem, hogy jobban nem is lehetett volna, én kértem hülyeséget, ráadásul a lehető legrosszabbkor, végső soron magam is beláthattam volna, hogy alkalmatlankodom, feltarthatom akár a sort is. Mindezért akkor elnézést kérek, ígérem nem teszek többet ilyet.
 
Köszönöm a leveleit, és minden jót kívánok a továbbiakhoz.
 
Üdvözlettel,
P.


 

 

Szűrt kommentelők

Témába vágó kommenteket várunk kulturált formában. A sértő, személyeskedő, trollkodó, spamnek minősülő és politikai tartalmú kommenteket töröljük. Gazdájukat a vétség súlyosságától függően kizárjuk, akár örökre is. Senkivel nem kell egyetérteni, de a véleményt elfogadható formában kell közölni. Köszönjük.

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek:

foto háber 2010.05.28. 08:24:07Szűrés

végiglolvastam mindensort és ha neked jó tapasztalataid vannnak a cetelemmel akko........

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.05.28. 08:31:53Szűrés

Anyám, ennyit írni :S

Áruhitelre vásárolni nem a sikeresség jele.

" banki telefonos ügyfélszolgálat szavában nem bízunk!"

De érted, akkor kiében. Teljesen tipikus magyar céges hozzáállás ez az eset is...

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.28. 08:38:41Szűrés

Ennyi erővel dolgozna, nem kéne hitel.

2010.05.28. 08:44:41Szűrés

Most jól értem, hogy a hapsi azért hisztizik, mert nem kapott bemondásra hitelt, pedig szerinte az jár neki? Ha annyira akar hitelre vásárolni, miért fáj összerakni azt a 2-3 dokumentumot, ami szükséges a hitelhez? Ami időt eltöltött telefonálgatással és levelezéssel, azalatt elrendezhette volna a papírokat. Ráadásul állítása szerint alkalmazottai vannak, tehát vezető beosztású vagy vállalkozó, akkor meg 200 rongyot miért nem tud lecsengetni, miért hülyéskedik hitellel?

szemi90 2010.05.28. 08:46:02Szűrés

Éppen erre lett kitalálva az a hitelkártya, amit bizonyára a posztolónak is elküldött a Cetelem. Nincs hitelbírálat, nem kellenek papírok. Fizetsz a kártyával, aztán annyi. Csak arra kell figyelni, hogy minden hónap elején pakolni kell rá annyi pénzt, hogy ne számoljanak kamatokat.

vatamadafaka 2010.05.28. 08:54:48Szűrés

Nálunk is van hitelügyintézés, hasonló "bepróbálkozások" vannak. Nem hívott fel senkit, egyszerűen "bepróbálkozott." Telefonon amúgy sem nyújtanak, ilyen jellegű felvilágosítást, személyre szólót biztosan nem. Egyébként meg, valóban visszatartanak fizetést, a hiányos, rosszul felvezetett, hitelek miatt.

2010.05.28. 09:01:27Szűrés

@Üldözzétekelfriderikuszt: ja, szerintem is emberünk az a senkiházi, de nagyarcú típus, aki egy nulla, de épp ezért, kompenzációképpen úgy érzi, hogy a világ gyakorlatilag őérte van, és csodálkozik nagyon, mikor lehengerlő személyisége és stílusa ellenére már egy semmi rangú (copfos!) papírnyaló derékbatöri a nagyívű próbálkozását. Ebből aztán sértődöttség, meg Homár lesz. Tipikus.

Layosh 2010.05.28. 09:02:23Szűrés

Cetelemmel nekem is van kapcsolatom. fizetek rendesen, erre mindig jön valami hülyeség tőlük, hogy vegyek fel még tőlük X ezer forintot, vagy, hogy már 500.000-Ft hitelkeretem van náluk, amit nagyon gyorsan használjak ki.... Persze nekem is küldtek hitelkártyát, amit egy mozdulattal kettétörtem és kidobtam. Vigyázzatok hitelfelvételnél, nagyon résen kell lenni.

Layosh 2010.05.28. 09:05:07Szűrés

Ja, és a poszt beküldő monnyon le! A Cetelemnek szíve joga eldönteni, hogy kinek ad HITELT, neki nem adott.

vazsmegyeigerdezsház · http://studiosmaragd.hu/ 2010.05.28. 09:08:15Szűrés

Szerintem a faszinak annyiban teljesen igaza van, hogy a bank es az ugyfel kapcsolataban, mindig a bank nyer es ez undoritoan igazsagtalan. Hogy ugy fogalmazzak, csak es kizarolag malus van, bonusz nuku. Ha csuszol a hitelkartya befizetessel buntetokamat, esetleg bedol a hiteled, maris bar listas leszel, ha at kellene utemezni a hitelt, mert a torlesztoreszlet extrem magas lett, felmondjak a hitelt, de ha tobb eve szorgalamasn fizeted kesedelem, gond nelkul, akkor is anyja neve hat peldanyban, hitelkepesseg vizsgalat esatobbi. Tisztan latszik, hogy bankszempontbol csak egy kibaszott gyarmat vagyunk, egy betetultetveny, ahol a rabszolganak eltartani van joga a gazdit. A "társaságunk a hiteltermékeknek csak értékesítője" duma pedig - hogy az elozo remek hasonlatnal maradjak - tipikus rabszolgafelugyelo viselkedes, az uveggyongyert gyapotbala kell, eszed nem eszed, nem kapsz mast.

Ezert tart itt ez az orszag.

fifibá55 2010.05.28. 09:10:16Szűrés

Sétálok, meglátok egy terméket, ami megtetszik. Döntök, bemegyek a boltba, brifkóból előveszek 200000 forintot, kasszánál kifizetem, visszajárót és az árut elveszem, köszönök, elmegyek. Esetleg a vételárat debit kártyáról fizetem. Bármelyik variáció max. 10 perc, ellentétben a vázolt kispályás mazochista hitel-szarakodással.
Mi, hogy nincs mindenkinél kéznél 200k pénz? Akkor nem veszi meg, vár, amíg lesz neki annyi.

Teccikérteni? 2010.05.28. 09:22:44Szűrés

Az volt már, hogy ezért tart itt az ország?

elwood 2010.05.28. 09:23:46Szűrés

az EVA-sokat elsöpörhetné már a nagy nemzeti egységforradalom.

kicsit unom már helyettük eltartani az országot.

vatamadafaka 2010.05.28. 09:31:06Szűrés

@fifibá55:
Ennyi. Arra azért kíváncsi lennék, hogy egy embernek valóban kell 120 ezres telefon, meg 400 ezres notebook??? A 20 ezres telefonnal nem lehet telefonálni???
Az ország 70 százaléka elvan adósodva. Rohadtul bevezetném azt, hogy amíg nem telik le az EGY!! felvett hitel, addig nem adhat a bank másikat.

elwood 2010.05.28. 09:32:42Szűrés

@Üldözzétekelfriderikuszt: nem kell irigykedni, egyszer neked is lesz.

kincsvirág 2010.05.28. 09:40:37Szűrés

A cetelem bank, azzal hirdeti magát, hogy ha már volt hiteled a banknál és jól törlesztettél,azóta pedig a munkahelyeddel kapcsolatban változás nem történt,akkor a következő hitelfelvételnél elég ha a fent leírt dokumentumokat mutatod be. P. teljesen jogosan van felháborodva, ugyanis az ügyintézőnek még telefonálnia sem kellett volna, hanem egyszerűen kitölti a számítógépén az hitelkérő programot. A válasz szinte automatikusan megjelenik a monitoron. A baj az lehetett,hogy elfogyott a 0%THM-es hitelkeret, vagy valóban az ügyintéző volt lusta.

Tisztelettel: Egy áruhitel ügyintéző

SomethinWild 2010.05.28. 09:44:48Szűrés

@Üldözzétekelfriderikuszt: Sajnos nem értek egyet. Te nyilván vagy ezüstkanállal a szádban születtél és kápére vettél autót, házat, mindent vagy egyszerűen semmi tapasztalatod az életben. nem a 200K-ról van szó, ennyit össze lehet spórolni (és ha végigolvastad, látod, hogy össze is tervezte spórolni a posztoló, csakhogy a Cetelem küldött neki olyan ajánlatot, amit realizálni szerett volna, ezért akart a tervezettnél ELŐBB tévét és GPS-t venni), de ha a te javasaltodra csak egy hitel lehetne egyszerre, bizony sok ember követelné a fejed. És nem azért mert magyarok vagyunk, hanem azért mert a többtízmillás lakást nem lehet havi spórolásból kifizetni.

Layosh 2010.05.28. 09:50:15Szűrés

A lakás hitelt ne hasonlítsuk szerintem egy áruhitelhez. A lakás az alapszükséglet, egy új GPS, vagy LCD tv pedig nem.
Igenis, ha vett valaki egy 120 centis LCD tévé-t Hitelre, akkor azt fizesse ki, mielőtt megvenné a Bluray lejátszóját szintén HITELRE.

vatamadafaka 2010.05.28. 09:57:57Szűrés

@SomethinWild:
Neked az egészből ennyi jön le. Értelmi színvonaladat tükrözi.

vatamadafaka 2010.05.28. 10:01:48Szűrés

@Layosh:
Ezt a hitelfelvevő magyaroknak magyarázhatod. Nem értik meg. AURA kártya?
Van 400 ezrem megyek veszek TV-t, nehogy már ne vegyek, keresek 90 ezret. Miből fizetem vissza?? Havonta majd törlesztem. :-))))))))))) A 20 ezres kötelező törlesztőrészletet simán kifizetem, az asszony is kap 80 ezret, meg ott a családi a két gyerekre. :-)))) Nem lesz itt gond. :-))))

salapapa · http://salapapa.hu 2010.05.28. 10:35:55Szűrés

P., legalább van humorérzéked! ez nagyon jó... tudom, nem sokat segít a hitelintézésben, de legalább látszólag nme roppansz össze.
ha nem is rajtad, de a sztorin a düh és röhögéshullámok váltakoztak bennem. jól kezelted, 5ös!:)

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.05.28. 11:06:24Szűrés

a cetelem már a tv-reklámban félretájékoztat. merthogy a reklámban a cetelen ügyfél egy kis zöld manóval megy el vásárolni, aki mindent mosolyogva kifizet, és még a szállítást is elintázi. tehát vett a csávónak egy dobszerkót, és hazacipelte neki. van egy olyan sejtésem, hogy a zöld manó nem létezik, tehát a cetelem reklámja hazudik.

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.05.28. 11:09:05Szűrés

@Teccikérteni?: már annyiszor mondtuk ezt, hogy közben volt időm elgondolkodni, és rájöttem, miért tart itt ez az ország. Azért, mert a kukásautók és a fuvarozó teherautók fényes nappal, csúcsforgalomban járnak a városban! ojrópában ezek csak éjszaka járhatnak. hát akkor ne csodálkozzunk hogy nálunk minden ennyire szar :)
@elwood: kik azok az evások?

elwood 2010.05.28. 11:12:32Szűrés

@Dr Gregory House: én 50%-ot adózom a bruttóból, ő 30-at. szeretnék kiegyenlítettebb viszonyokat.

elwood 2010.05.28. 11:13:54Szűrés

@Don Bandi: "kik azok az evások? " onshore lovagok

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.05.28. 11:22:42Szűrés

@elwood: köszi, most megvilágosodtam. itthon hagyok csapot-papot, zsákruhát öltök és kimegyek az utcára terjeszteni az igét.
na jó, ezt estig még meggondolom.

Xezs 2010.05.28. 11:24:02Szűrés

Ha a Cetelem valóban félretájékoztatott, akkor P-nek igaza van.

Egyébiránt valamit tényleg tenni kellene a magyarok hitelfelvételi szokásaival, mert az egész egy nagy katasztrófa. Az átlagmagyar pénzügyi ismeretei a béka segge alatt vannak és természetesen tudom hogy ez sok más országban is így van, de azok az országok most pont nem érdekelnek. Itthon kéne rendet rakni. Nem feltétlenül szabályozással, hanem mondjuk oktatással. Amíg a magyarok nagy hányada egyszerűen nem érti, hogy az állam miért nem nyom több készpénzt válság idején ("hogy legyen") addig a hitelfelvételi szokások is egy 8 éves gyerek értelmi szintjét fogják tükrözni ("ma kapok, a holnap már nem érdekel").

Érzésem szerint egyébként pont azok a rétegek halmoznak hitelt hitelre, akiknek pont nem kellene. Az a réteg, aki pont megtehetné, hogy sok hitelt vegyen fel, pont az nem fog, mert tudja hogy a pénz honnan jön.

Dr Gregory House 2010.05.28. 11:46:13Szűrés

@elwood: A különbség, hogy te nem a bruttó bevételed 50%-át adózod, hanem levonhatsz egy csomó költséget, míg az EVÁ-sok egy fillért sem.

cicmen (törölt) 2010.05.28. 12:06:07Szűrés

@Don Bandi: Na de Don! Ha éjszaka járnak a kukások, akkor meg zajosak! Engem 6 kor szoktak felzörögni. Az sem jó! Minden nap nem lehet berugni, hogy mélyen aludjak!

Dr. Kix 2010.05.28. 12:07:19Szűrés

Dél elmúlt! Ez már a hétvégi?

Harlequin 2010.05.28. 12:37:43Szűrés

Akkor most kénytelen lesz a régi gps-t használni és a régi tv-t nézni...dráma!!!

hatesz 2010.05.28. 12:42:50Szűrés

" Fogyasztóként ilyen esetben nem tehetek mást, mint hogy soha többet nem vásárolok Önöknél, illetve nem veszek fel hitelt a társaságuktól...

...Mindezek alapján tisztelettel kérem Önöket, hogy az EDigital és a Cetelem közös akciója lejártát, azaz 2010. május 27-ét követően is biztosítsák részemre ugyanilyen feltételekkel az áruhitel felvételét, illetőleg azoknak a termékeknek az ilyen formában való megvásárlását, amiket a mai napon megvettem volna, helyrehozandó a fenti tévedés-sorozatot."

Na itt azért van egy kis ellentmondás...

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.05.28. 13:06:53Szűrés

@cicmen: létezik olyan kukásautó, ami nem zajos. ha ilyenek járnának, legfeljebb arra ébrednél fel, hogy pont a te házad előt a kukásbácsi gurigázik a kukáddal. ennél a szomszéd néni vernyákolása vagy a fölötted lakó wc-je hangosabb.

cottonmouth 2010.05.28. 13:08:26Szűrés

No igen, itt is látszik, mennyire dúl a pénzügyi ismeret :))) Ha valóban 0% THM-re kapsz hitelt (értsd: az üzlet fizet a banknak, de neked ugyanannyi a törlesztőrészletek összege, mintha kp-ben vennéd, és más díjat sem kell fizetned, akkor is megéri felvenni, ha van annyi pénzed. Azt a pénzt be tudod fektetni, és a kamat/hozam a nyereséged. Más kérdés, hogy sokan valóban úgy vesznek fel hitelt, hogy "addig is van tv, oszt' majd lesz valahogy".

Egyébként meg nem az a baja, hogy nem kapott egyszerűen hitelt, hanem hogy azt mondták fog, pedig nem is... Ebben pedig igaza van.

elwood 2010.05.28. 13:12:10Szűrés

@Dr Gregory House: "levonhatsz egy csomó költséget"

alkalmazottként nem

elwood 2010.05.28. 13:15:52Szűrés

@Dr Gregory House: "levonhatsz egy csomó költséget, míg az EVÁ-sok egy fillért sem."

az aktuális divat szerint két céget kell családonként üzemeltetni, egy evás céget amin jövedelmet veszik ki, és egy nem evásat amelyikre a költséget teszik

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.05.28. 14:33:42Szűrés

@vazsmegyeigerdezsház: én erre gondoltam: www.bicyclewebshop.com/photo/cetelem-hitel.gif
ez egy kis kamumanó
a pókember zöld manója értelemszerűen egy létező és fontos személy, nagy egyéniség ;)

2010.05.28. 14:41:12Szűrés

aki ezt végigolvassa... az egyéb aljasságra is képes. Továbbá, értelmes ember NEM ír publikus webhelyre saját azonosítókat, kártya és számlaszámokat. Aztán van az emberek másik csoportja... mint a posztoló.

cicmen (törölt) 2010.05.28. 15:04:29Szűrés

@Don Bandi: A kukák csörömpölnek, a kocsi lopakodó üzemmódban van, akkor zörög amikor beleborítják a vissza nem váltható üvegeket (alkoholbarát környéken lakom). Viszont a szomszédok diszkrétek, halkan finganak és csak csúcsidőben szarnak.

cicmen (törölt) 2010.05.28. 15:09:38Szűrés

Szerintetek mikor kezd derengeni a homárnak, hogy gyenge a poszt? Jó, tele van problémával, mint vöröskatona tetűvel de terjengős és nyomi!

cicmen (törölt) 2010.05.28. 15:14:59Szűrés

Jó a monogramja! A P. az pénztelen lehet.

Dr Gregory House 2010.05.28. 15:18:32Szűrés

@elwood: Basszus! Alkalmazottként azt állítani, hogy te tartod el az országot, azért nagyon húzós! Elgurult a Vicodinod?

elwood 2010.05.28. 15:43:14Szűrés

@Dr Gregory House: úgy hallottam az országban 1 millió ember fizet adót. A többi minimálbéres, zsebbe kapós, valamint veszteséges vállalkozó.

De ha nincs ekkora szükség az adómra akkor igazán visszaadhatnának belőle egy kicsit.

yippyupp 2010.05.28. 15:43:42Szűrés

halló - ilyen szar poszt nem lehet a hétvégi, ugye?

yippyupp 2010.05.28. 16:52:35Szűrés

@akikaztmondjákni: : ) te sem olvastad el? (hja, most lebuktam a default szarozással)

cicmen (törölt) 2010.05.28. 16:56:20Szűrés

@yippyupp: Ez nem a hétvégi b.szd meg,de ahogy a heti termést elnézem az egy mozgássérült román hastáncosnő küzdelméről fog szólni a DHL álruhás MÁV pénztárosokkal!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.05.28. 16:57:40Szűrés

na ezt meg en sem olvasom vegig
nem lett volna egyszerubb a hitelkartyat hasznalni?

amugy engem is rendszeresen felretajekoztat Mary a hitelkartyaja allapotarol
viszont Viczian kp fizetett mindig
a nap vegen

Dr. Kix 2010.05.28. 16:59:31Szűrés

@hagyma: Aztán ott Ámerkiában is pénzügyi analfabéta az összes citizen? :)

cicmen (törölt) 2010.05.28. 17:01:03Szűrés

@hagyma: Ember! Ennek nincs pénze, nem tünt fel? Az ilyet hívják életművésznek.

cicmen (törölt) 2010.05.28. 17:03:32Szűrés

@hagyma: A Mariskának meg nézz a körmére! Én is voltam nős, lehet hogy nem a kártya basz téged át!

akikaztmondjákni 2010.05.28. 17:06:37Szűrés

@yippyupp: Az ilyeneket sosem szoktam:D
De szerintem nem csak mi.
Ilyenkor szoktam kérni kedvesen, h vki mondja már el miről szól:D

akikaztmondjákni 2010.05.28. 17:07:59Szűrés

@cicmen: Nő kezébe hitelkártyát NEM szabad adni!

Mondom ezt, mint nő:)

akikaztmondjákni 2010.05.28. 17:09:07Szűrés

...semmi fűszoknya, semmi kendőben szoptatós mamami, semmi villámmegba**ás...hát milyen világot élünk???

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.05.28. 17:09:52Szűrés

@Kix:
hat Marynek bevallasa szrint volt vagy 4-5 bankcsodje
de ez elottem tortent
@cicmen:
O nem basz at csak imad vasarolni
ez amerikai betegseg, de ugy latom begyuruzott haza is

cicmen (törölt) 2010.05.28. 17:12:47Szűrés

@yippyupp: Nem beugratós! A poszt szar! Már amennyit méltóztattam elolvasni. De most jó társaság van fent, ebből kialakúlhat akármi is!

yippyupp 2010.05.28. 17:14:20Szűrés

@cicmen: már csak egy pofa sör hiánycikk, oszt indulhat a kommentkombájn

yippyupp 2010.05.28. 17:16:09Szűrés

@akikaztmondjákni: ahha, nos én meg a sörre, végülis majdnem ugyanarra gondoltunk egyszerre

cicmen (törölt) 2010.05.28. 17:16:11Szűrés

@hagyma: Na ez a másik! Előttem is történtek dolgok, de én is egy házias, halkszavú, apácát kaptam!

cicmen (törölt) 2010.05.28. 17:18:09Szűrés

@hagyma: Van otthon stukkered? Én imádom a Berettát!

yippyupp 2010.05.28. 17:23:40Szűrés

@cicmen: ja, igen? az enyém is, cserélünk exnejeket?

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.28. 17:24:02Szűrés

Mi van fiúk, lányok? Úgy látom, csak állatos avatarral lehet kommentelni. Hallod cicmen?

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.28. 17:26:41Szűrés

@cicmen: "A poszt szar! Már amennyit méltóztattam elolvasni."

Mostantól minden komment beküldése előtt kötelező egy bekezdést elolvasni az indító posztból.

yippyupp 2010.05.28. 17:27:10Szűrés

@atpijkamo: na, gyűlik a zoo végre. itt minden napos, madarak csiripelnek, és a szomszéd még nem dug, vagy ha igen, akkor halkan : )

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.28. 17:27:56Szűrés

@cicmen: És kötelező a "kialakúl"-tat rövid u-val írni.

cicmen (törölt) 2010.05.28. 17:27:58Szűrés

@yippyupp: Kösz már beszereztem az utánpótlást, és amúgy sem akarok kib.szni veled!

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.28. 17:29:03Szűrés

@yippyupp: "gyűlik a zoo"

Vigyázz, attól, hogy külföldiül mondod, még megsértődhetünk.

yippyupp 2010.05.28. 17:29:07Szűrés

@cicmen: ja, aztán nekem is ez jutott az eszembe

yippyupp 2010.05.28. 17:31:43Szűrés

@atpijkamo: de az állatkert olyan hosszú és nehéz szó, a zoo meg internacionálé mint a metró

yippyupp 2010.05.28. 17:33:55Szűrés

@atpijkamo: nos, egy fél éve tart kb a lángoló szerelem. hála istennek és az eltelt időnek már nem két órán keresztül hallja az egész lépcsőház a bagzást (15 perc után már pihi van). ja, és a csaj hangos. éjszakai hanyatthorkolással szoktam jutalmazni a hangjátékot : )

yippyupp 2010.05.28. 17:35:46Szűrés

@atpijkamo: lábbal tiprom a hosszú szavakat

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.28. 17:37:35Szűrés

@yippyupp: 15 perc? Az kiadós.

Az asszonyka felteszi a tojást a tűzre, és kihívja a férjét a konyhába.
- Most tegyél magadévá!
A férjnek felcsillan a szeme, és megteszik az aktust a konyhaasztalon. Utána az asszonyka lesimítja a ruháját, és szétosztja a lágytojást.
- Tudod, eltörött a homokóra.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.28. 17:39:37Szűrés

@yippyupp: Itt nagy di vat min dent kü lön ír ni. Így nem lesz nek hosz szú sza vak.

elkelkáposztástalaníthatatlanságoskodásaitokért

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.28. 17:43:20Szűrés

@yippyupp: "madarak csiripelnek"

A madarak ordibálnak. Nem úgy, hogy hajnalban finoman egyik a másik után elkezd dalolni, hanem megvárják, hogy kicsit kivilágosodjon, és akkor egyszerre elkezdenek orrrdítani.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.28. 17:44:34Szűrés

@ColT: Hogyhogy??? Hisz még csak négy nap telt el a hétből... Ajjjjajj. Biztos igazad van.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.28. 17:45:54Szűrés

@yippyupp: "hallja az egész lépcsőház a bagzást"

A ház gyerekei meg a lépcsőházban gyülekeznek, és fgadásokat kötnek, meddig bírja...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.05.28. 17:52:40Szűrés

@yippyupp:
az en felsoszomszedom egy idiota, de hetfon reggel vegre elhuzunk a hegyekbe egy szep to melle

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.05.28. 17:54:33Szűrés

@atpijkamo:
nekem is kellett 2 het mire megszoktam a hajnali csivitelest meg a mokusrohangalast a teton, de meg mindig jobb mint itt szirenakra ebredni
soha tobbet belvarosba, ha csak tehetem

yippyupp 2010.05.28. 17:54:51Szűrés

@hagyma: az ő szemükben meg én vagyok idióta, biztos. szeretjük egymást

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.28. 17:58:57Szűrés

@yippyupp: "fogcsikorgatunk"

Vegyétek könnyedén! Nekem is volt ilyen szomszédom, a csaj sikoltozzott, kellemes nyári estén, nyitott ablak mellett... Nem zavart. Inkább szurkoltam nekik, hogy a pasi minél tovább bírja.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.05.28. 18:00:48Szűrés

@atpijkamo: Picsába, pedig a hétvégi post mindig kedden jelenik meg :D

Amúgy az aktusokat fel kell venni és szextelefon szolgáltatást indítani! :D

cicmen (törölt) 2010.05.28. 18:07:41Szűrés

@hagyma: Aha! Szép! Én automata párti vagyok, viszont ez üzembiztos, nem érhet meglepetés. Dolgoztam fegyverboltban, azért érdekelt.

2010.05.28. 18:08:53Szűrés

A hitel az egy olyan dolog, hogy akkor kapsz, ha bebizonyítod, hogy nincsen szükséged rá!

Akinek hitelre van szüksége az valahol valamit nagyon elkúrt ideje rendet tenni a háza táján...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.05.28. 18:10:24Szűrés

@yippyupp: nezd
3 honapja forog egy cd nala, ugyanaz
megallas nelkul
ugyanaz a 10 szam
meg napkozben csak csak, van mas zaj tv-zunk, dolgozunk
de ejjel is
emellett rendszeresen kalapal valamit hetente 3-szor hajnali 5-kor
egyszeruen beteg
eltudod magad kepzelni, hogy 3 honapig megallas nelkul ugyanazt a cd-t hallgasd ejjel nappal?
mert mar nekem faj es en nem vagyok mindig itthon
szoval O tenylegesen beteg lehet, de mar tuleljuk ezt a hetveget

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.05.28. 18:12:52Szűrés

@cicmen:
igen elsosorban a szepsegre mentem
nem hiszem hogy valaha is hasznalnom kell
remelem
de jo hogy van
most megyunk ashevillbe akarok venni egy puskat is
szerintem azt se fogom hasznalni, mert meg nem vagyok benne biztos hogy merek-e allatra loni
dehat majdnem az erdoben fogunk lakni , ott nem art

yippyupp 2010.05.28. 18:14:23Szűrés

@hagyma: na akkor inkább a bagzás. azért búcsúzásként lekúrhatnád a biztosítékát. kijön, bemutatod az ügyvédeidnek (smith&wesson), majd spuri a másik államba. az fbi meg bottal beatelheti a nyomodat

BBG76 2010.05.28. 18:14:50Szűrés

Elnézést, hogy offolok, de a posztról szeretnék beszélni.
Érdekes volt.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.05.28. 18:14:51Szűrés

@hagyma: Na ja, ha egy bősz medve akar veled (belőled) vacsizni, akkor nem baj ha van valami fegyvered :)

Bár sajnos alig van már medve (meg nemtom, ott vannak-e medvék pl.)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.05.28. 18:15:00Szűrés

amugy mindentol fuggelenul hitel nelkul megallna a vilag
dehat erdemes megnezni mire, mennyit es tuti tudod-e visszafizetni
nekem volt egy kolleganom otthon az 2 het tuneziara vett fel szemelyi kolcsont es utana 1 evig fizette
hat nyaralasra tuti nem vennek fel

cicmen (törölt) 2010.05.28. 18:16:08Szűrés

@atpijkamo: Ha jól emlékszem le perverzeztél minket, most meg a szomszédaink nemi élete felől érdeklődsz? Én példáúl mindig vállalkozok a nyerítésre lovagló pziciónál, de nem szokták kérni. Ez pl. a szomszédoknak is jót tesz!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.05.28. 18:17:40Szűrés

@BBG76:
megbeszeltuk
kolcsont akart
nem kapott
az ugyintezo felretajekoztatta
igy jart
kar nem erte
@ColT:
demeghogy mennyi van errefele..........
neha bemennek meg a varosba is kajalni

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.05.28. 18:20:55Szűrés

@yippyupp:
hat azert pisztollyal nem igazan jarkalnek
csak lakasban tarthatom es csak onvedelemre hasznalhatom
es ha tudnam hol van a villanyoraja, mar megkuldtem volna vagy ketszazszor

cicmen (törölt) 2010.05.28. 18:22:25Szűrés

@hagyma: Biztos van lőtér ott! Menj gyakorolni, és feltétlenűl szituációst is! Tudod! Tokból elő, változó helyzetű célokra, havonta minimum 20 lövés! Akkor ura leszel.

Megdobbent 2010.05.28. 18:23:00Szűrés

Kis, zold, gonosz emberketol nem veszunk fel hitelt, mert urgyik.

De orulok, hogy nem lattam meg egy melyszegeny magyart a valsag kozepen a hatan 120 centis lcd-t cipelve menni a buszhoz.

Ezek mindig olyan meghato kepek nekem, utana meg kurvaanyadmszp miattad szegeny lettem.

Szeeeep.
Magyaaar. (is.)

cicmen (törölt) 2010.05.28. 18:25:25Szűrés

@ColT: A medvék néha a szexre mennek! Lásd az ismert viccet! Medve ellen gumit is vigyél, az a biztos!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.05.28. 18:29:16Szűrés

@cicmen:
hat egyszer ki kell probalni az ketsegtelen, de nem vagyok a cowboy tipus
@Megdobbent:
hat ja
itt is vasarolnak mindent esz nelkul, de itt olcsobb
azert a kocsijukat nem sokan csereltek le az eltelt 3-4 evben

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.28. 18:31:20Szűrés

@cicmen: "a szomszédaink nemi élete felől érdeklődsz?"

A szomszéd felől érdeklődtem. Feltételeztem, hogy van élete a nemi életen túl is. Tévedtem.

"Én példáúl mindig vállalkozok a nyerítésre lovagló pziciónál, de nem szokták kérni."

:)))) Ez kurvajó!

cicmen (törölt) 2010.05.28. 18:37:28Szűrés

@BBG76: Ennyit beszéltél a posztról? Érdekes volt! Te csak be akartál szólni! Neszójjábe!

yippyupp 2010.05.28. 18:40:24Szűrés

@cicmen: trollkapásra várt. délután már kevésbé harapnak a trollok, ilyenkor csak az igazi vérprofi kommenttolók dobják be a csalit.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.28. 18:41:00Szűrés

@cicmen: Haladsz az állatos avatar felé. Még nem állatos, de már van.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.28. 18:42:12Szűrés

@yippyupp: :)))) Nem látom a képernyőt... folynak a könnyeim...

yippyupp 2010.05.28. 18:43:27Szűrés

/\ /\
o o
@
---

tessék cicmen, ócó ávátár

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.28. 18:45:12Szűrés

@Megdobbent: "mert urgyik"

Nagyot emelne a kommentjeid fényén az ékezetek használata.

yippyupp 2010.05.28. 18:47:36Szűrés

@atpijkamo: hát nemtom, akkor már inkább legyen urgyik mint u"rgyi'k

cicmen (törölt) 2010.05.28. 18:47:49Szűrés

@atpijkamo: Ez amúgy sikamlós lenne, úgyhogy ne vedd felhívásnak, de ha összejönnénk, abból milyen rodeó lenne két szólamú nyerítéssel? A szomszédok kikészűlnének! Na! Térjünk vissza a realitásokhoz! Ja! Ugye lány vagy? Nem szeretnék pasinak ajánlatot tenni, még elméletileg sem!

cicmen (törölt) 2010.05.28. 18:50:43Szűrés

@atpijkamo: Ja! Fel akartam tenni a macseszomat, de elb.sztam! Majd megoldom!

yippyupp 2010.05.28. 18:51:01Szűrés

@cicmen: amúgy jó a cicafotód, tedd fel avatarnak

cicmen (törölt) 2010.05.28. 18:52:55Szűrés

@yippyupp: Te egy arany tündér vagy! Köci az ócó avatart! Ari!

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.28. 18:54:19Szűrés

@cicmen: Az interneten nem tudja senki, hogy kutya vagyok. Ez így jó.

Egyébként is legjobb a gruppenszex. Minél többen, "anál jobb".

- Mama, miért sötét az én bőröm, mikor te szőke vagy?
- Amilyen buli volt! Örülj, hogy nem ugatsz!

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.28. 18:56:15Szűrés

hosszú szárú rózsa
@>-}--}----

nagy didik
( O Y O )

gördeszkás srác bézból sapkában
:[=->OP

yippyupp 2010.05.28. 18:56:56Szűrés

@atpijkamo: és nem csalt a szimatom, tudtam én. macska létemre mindig megérzem a kutyákat, de hogy a macska mindig talpraesik, azt kikérem magamnak. kutya legyek, ha így van.

cicmen (törölt) 2010.05.28. 19:02:51Szűrés

@hagyma: Apropó! Ott hogy van? Tartási, vagy viselési engedély van, vagy otthon engedély nélküli?

cicmen (törölt) 2010.05.28. 19:08:22Szűrés

@atpijkamo: Gruppenszex! Nem férsz oda, nem figyel rád,(mással beszélget) következő nap a haverom is megkérdezi, hogy komolyak e a szándékaim, mert összeért a f.szunk! Ebből elegem volt!

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.28. 19:10:40Szűrés

@cicmen:

"mással beszélget"

Hát az nagyon hervasztó lehet.

"komolyak e a szándékaim, mert összeért a f.szunk!"

Fenomenális!

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.28. 19:12:36Szűrés

@yippyupp: A macska mindig talpra esik. Kivéve, ha a hátára vajaskenyeret kötöznek a vajas felével felfelé.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.28. 19:17:46Szűrés

A karaktergrafika fénykora volt, mikor az IBM 370 operátorok teljes alakos pucér Marilyn Monroe-t nyomtattak.

yippyupp 2010.05.28. 19:20:55Szűrés

@atpijkamo: most néztem pont egy videot. van még egy eset, amikor nem:
végy egy ventillátort
szereld fel a plafonra
akaszd rá cicus kedvenc játékát
állítsd lassú fokozatra
várd meg amíg cicus rákap
állíts gyors fokozatra
a macska nem talpra esik : )

yippyupp 2010.05.28. 19:26:05Szűrés

@atpijkamo: a rutinosoknál rögtön gyors fokozatra állíthatod, csak ennyi a különbség : )

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.05.28. 19:30:18Szűrés

@cicmen:
mind a ketto van
de a tartasi abbol allt hogy felirtak az utlevelemt meg a jogsimat, meg alairtam valamit
tulajdonkeppem Mary intezte
en csak valogattam:)
a viselesi az szerintem bonyolultabb
nekem nincs az tuti
az egyik Wal MArtba ki volt irva
este 10 utan nem adunk el fegyvert

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.28. 19:32:27Szűrés

Még egy Maru cicás:
www.youtube.com/watch?v=ofrSio_jZO0
Aki ezt röhögés nélkül megállja, az kap egy tibicsookit.
Bedugja egy zacskóba a fejét, és nem tudja levenni. Először mindennek nekiment, aztán a gazdája vágott rést a zacsakók aljára, így vígan tud parádézni a lakásban.

cicmen (törölt) 2010.05.28. 19:40:43Szűrés

@atpijkamo: Minden macska zacskómániás? Az én szörnyetegem is ezt csinálja!

cicmen (törölt) 2010.05.28. 19:43:29Szűrés

@hagyma: Akkor kezdő rablóknak PM.09:59-kor vége frenkizésnek!

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.28. 19:47:36Szűrés

@cicmen: Azt hittem, Maru az egyetlen.

Bebújuk a dobozba, és magára csukja az ajtót:
www.youtube.com/watch?v=unhiT2D6WvE

Van olyan macsesz, amelyik az ágy alatt hanyatt szalad, az ágy aljára támasztott lábakkal. Azt most nem találom, Maru csak kicsit csinálja:
www.youtube.com/watch?v=65-0VDmnv4M

.lll. 2010.05.28. 19:58:09Szűrés

@hagyma:
egy 32-es mennyibe kerül

én se olvasom el ezt a posztot

cicmen (törölt) 2010.05.28. 20:10:38Szűrés

@atpijkamo: Ez egy dagadt kurva! Meg kell zabálni! Az enyém még karcsú, úgyhogy a tapétán kb 180 cm magasan is vannak karomnyomok! Viszont ha lefekszem rám mászik, és édesen berreg!

cicmen (törölt) 2010.05.28. 20:14:06Szűrés

@lófő: 32-es? Az mi? Nem a 38-as specialra gondolsz a detektiv stukira?

yippyupp 2010.05.28. 20:20:40Szűrés

@cicmen: ha berreg, akkor az nem babetta?

cicmen (törölt) 2010.05.28. 20:28:20Szűrés

@yippyupp: Röhögni fogsz, de van egy babettám, csak rozsdás a tankja, ás mindig eldugúl. Meg elég nagy darab vagyok, és nem győzöm megverni a rajtam röhögőket amikor motorozok sörért a CBA-ba.

cicmen (törölt) 2010.05.28. 20:37:25Szűrés

@atpijkamo: Bedugja egy zacskóba a fejét... Házibuliban nem játszottatok térdelj le, csukd be a szemed és találd ki, mit tesznek a szádba játékot?

yippyupp 2010.05.28. 20:42:36Szűrés

@cicmen: basszus, elfelejtettem sörér menni, most, hogy így mondod...

yippyupp 2010.05.28. 20:44:21Szűrés

motorról jut eszembe: BLOGMOTOR, na

kolbaszbol a kerites 2010.05.28. 20:49:47Szűrés

Nem ovastam el az összes kommentet, de ha még nem volt eddig, akkor én most leírnám:

- a postoló hülye, mert minden kihelyezett áruhitel ügyintézéshez általában szükségesek a kötelező papírok, mégha a bank nem is fogja kérni, hiszen az ügyintéző ránézésből nem fogja tudni, hogy az előtte ülő sok száz emberből vajon az épp soron következő ügyfele e a banknak vagy sem...
- a bank minden esetben fenntartja a jogot a hitelbírálatra.
- az ügyintéző hülye, mert felrögzíthette volna hitelt papírok nélkül, és a bank majd eldönti, hogy így megkapja e vagy nem! 0% thm-nél lehet, hogy papírok nélkül nem kapta volna meg...

Credigennél van hitelem, ők szó nélkül elfogadták papír nélkül is a kérelmemet.
Az ügyintéző kérte, mert honnan tudta volna, hogy nem kell, a bank meg telefonon válaszolt, hogy egyszerűsített akármivel elvihetem, nem kell munkáltatói sem bankszámla kivonat.
Azért hozzáteszem, hogy a rendszer rögtön jelezte, hogy hitelem van, és hogy 2 hitelnél többet nem is vehetek fel egyszerre... csak ha a többi lejárt.

cicmen (törölt) 2010.05.28. 20:56:58Szűrés

@yippyupp: Blogmotor kétütemű! Na jóéjszakát! Igyál két sört, és tekerd meg anyut!

Megdobbent 2010.05.28. 21:51:20Szűrés

@atpijkamo: nagyon nem esik kezre az angol billentyumon, es bizom a kedves olvasotarsak asszociacios keszsegeben.

Az elet kegyetlen, a kommentjeim olvasasa pedig szabadon elhagyhato :)

Megdobbent 2010.05.28. 21:56:36Szűrés

@hagyma: hehe, itt az autokra is kijottek a 0%-os onero nelkuli hitelek, ugyhogy a tajtmagyarok be is vasaroltak esznelkul, aztan persze most megy a casco-s csalas, meg a mindent kiszedek belole es ugy adom vissza a banknak jatek.

Nekem meg nincs is autom, mert egyszeruen nem kell a hetkoznapjaimhoz.

Utoljara 1995-ben volt egy akkor 27 eves trabantom :)

Persze hitelem semmire nincs felveve, es igyekszem el is kerulni, merugye meg abban a korszakban nevelkedtem, amikor a fo credo az "addig nyujtozkodj" volt :>

Napersze nem mintha nem akarnek most venni egy projektort, de eszervek es praktikus ervek szolnak ellene, ugyhogy nagy onmegtartoztasrol tanubizonysagot teve egyelore hanyagolom :)

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.28. 22:00:09Szűrés

@cicmen: A blogmotor együtemű. Sőt, együgyű.

"eldugúl"

Elég volt! Ezennel megtiltom, hogy a hosszú ú betűt használd. Tépd le a billentyűt, és szolgáltasd be!

Megdobbent 2010.05.29. 00:47:00Szűrés

@romesz: oho, a fo gond, hogy nekem auto nem kell, mindegy, hogy hitelre adjak-e vagy sem, mert hitelt nem veszek fel. Viszont ez a remek auto szepen mutat, bar van par kindertojasos oldtimer-em a szekrenyben, nem tudom, hogy nem tiltja-e az APEH, hogy ennyit tartsak :(

romesz 2010.05.29. 00:57:42Szűrés

@Megdobbent: ez egy kicsivel nagyobb mint a kindertojas :D

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.05.29. 01:42:50Szűrés

@Megdobbent:
hat itt nem akarat kerdese
itt kell venni
mellettunk van valami cadillac szalon
igaz majdnem megszuntek
3 eve meg televolt a parkolo a kocsikkal, mar kettot eladtak a harombol public parkolonak
mar 10 dollarert hirdettek olajcseret
es 0 dollar indulo, fel evig semmit se kell fizetni es utana is igen alacsony kamat
de nem veszunk uj kocsit
bar neha nagy a csabitas
creditunk van
neha hasznaljuk
ilyen haztartasi dolgokat meg tudunk venni kp-ert de en nem vagyok hitelellenes
ha valaki biztos belathato idon beluli fix jovedelmeben es belefer, akkor miert ne

romesz 2010.05.29. 01:46:15Szűrés

@hagyma: en 0%os hitelre vettem mar autot, pedig meg volt a kp-m ra. De inkabb a befektetesben jovedelmezzen, mig en hasznalom a bank penzet.

indafoto.hu/mromvari/image/7940625-49013d02/287243

Megdobbent 2010.05.29. 03:33:15Szűrés

@hagyma: Najo, hat az usaban nyilvan en is vennek egyet, mert hat nem varhatok a 7-es buszra a kurva sivatag szelen :)

Ugy tunik a hitel is olyan izles kerdes, hogy van akinek bejon, van aki idegenkedik.

Az utobbi en vagyok, utalok elkotelezodni barhogy is, plane anyagilag :)

Nade a lenyeg, hogy nem cipelek lcd tv-ket foldig gornyedve a buszhoz vagy a lepukkant skodahoz, mint itt oly sokan.

Vazze tavaly karacsonykor, amikor mar reg tombolt a valsag meg az emberek a hitelek miatt, egyszeruen nem tudtam szinte ugy bemenni a kozeli plazaba, hogy ne kelljen kerulgetni a sok hitel lcd-s igazi parasztot.

Mar ilyen nagyhasu, szemre erosen foldmuves tipusokrol beszelunk, ilyen anyjuk gyere oszt vigyuk esztet a tevete, ebben szep nagy a gombosedina.

vazsmegyeigerdezsház · http://studiosmaragd.hu/ 2010.05.29. 04:37:26Szűrés

Picsaba a gyoker cetelemmel, akkora Europa Kiado koncert volt, amilyet vagy hat eve nem lattam, es ugyanazokkal a szamokkal, amiket 25 eve ismerek. Na emelle hegesszel biszbasz hoboszammotjohanggalkupacfost. Ezt magyarazza ki a sajat/lopott/mindigbudos/foskenegeto lgt vagy a cseppatengerben*napisok leadjukaradioban nivotlan nyunnyoges.

Spartai eso!! Fiatal magyarok megraztak az utcat. Mindegy hogy ki szereti, erti aki erteni birja. Es nem tudom ki volt a szoke bringa a billentyunel, oszinte melyseges tisztelet, amit tud, nem azert tudja, mert egy plaketten olvasta, hanem mert egy zseni, megtanukta, eljatszotta. Olyan volt. Csodalat neki, szegyenkezes nekem, hogy azt sem tudom mi a neve. Takkra. Egy igazi hos. Az Europa Kiado magabiztosan kiforrottan (nem keresett uj kifejezo eszkozoket meg e tobbi dilettans muvesz altal szonokolt szar kifogas: uj kifejezo eszkozoket keresgeltek = meg nem erett meg a szam) eljatszota a szamaikat ugy ahogy azt kitalaltak annak idejen, hallotad kazettan, annak a masolt masolmanyanak a masolmanyan es igy tovabb, amit valtoztattak jobb lett, a tobbin meg makulanyit sem.
Tiszta szivembol gratualok Menyhárt Jenőnek, amit levezényelt, az egy csoda volt, katarzis, egy új kor ugyanazzal, amit mar sok eve mondott: vedd komolyan magad.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.05.29. 08:22:23Szűrés

@Don Bandi:
kik azok az evások? "
Anno ÁVH-soknak hivták őket

És nálunk Láng Vince mindig hajnalban szedi a szemetet

yippyupp 2010.05.29. 08:28:08Szűrés

@cicmen: ebbilyon, jó reggelt a zoo-nak. valaki lökje oldalba atpijkamót, nehogy már ő aludjon legtovább

cicmen (törölt) 2010.05.29. 09:17:05Szűrés

@horex: Ja! Láng úr és Spiller nevű asszisztense!

cicmen (törölt) 2010.05.29. 09:25:59Szűrés

@horex: Az Evások kérlekszépen azok az Adamok, akik nem buzik! Az első meleg pár Ádám és Béla volt!

cicmen (törölt) 2010.05.29. 09:32:14Szűrés

Sün kimúlt? A cirmos még alszik gondolom.

yippyupp 2010.05.29. 09:48:52Szűrés

@cicmen: szia macs! elbámultam egy kicsit, Sünike biztos a kerekerdőt rója

yippyupp 2010.05.29. 09:55:52Szűrés

@cicmen: ehh, szerintem lesifotót akar megint csinálni szexelő állatokról (lásd: sunews.blog.hu/2010/05/25/bikicsunaj_tanc )fura egy hobbi, na de én meg kiskutyákat fotózok, még jó, hogy az állatvédők nem nyomtak fel pedofilia gyanújával

cicmen (törölt) 2010.05.29. 10:04:22Szűrés

@yippyupp: Értem! Ő egy paparazzi! És megzsarolta őket?

yippyupp 2010.05.29. 10:07:08Szűrés

@cicmen: szerintem inkább eladta jó áron a playsünnek, a zoo nyuszis magazinja biztos jó árat fizetett érte

cicmen (törölt) 2010.05.29. 10:14:02Szűrés

@cicmen: A mezei pockok erkölcstelen életet élnek, biztos nyereséges az üzlet!

cicmen (törölt) 2010.05.29. 10:17:20Szűrés

Tavasszal könnyű dolga van! Itt egy fűszál! Ott egy fasz áll!

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.29. 11:30:27Szűrés

@horex: Élnek még olyanok, akik tudják, ki az a Láng Vince???

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.05.29. 12:04:54Szűrés

majdnem dél van, azaz már nem. hol a sün? meg a többi jóarc? megannyi aggasztó kérdés...

cicmen (törölt) 2010.05.29. 17:35:58Szűrés

@atpijkamo: Arany pici bogaram! Láng Vince, alias Vincent Flame sorozatsztár volt a 70-es évek táján! Átmenetet képezett a ninja korszak és a partizán filmek között! Másik jellegzetes figura volt Katica bácsi, a gonosz, de igyekvő detektív, aki sajátos pedagógiai módszereket alkalmazva próbálta hősünket jó útra téríteni!

Megdobbent 2010.05.29. 20:11:43Szűrés

@hagyma: Jajistenem, milyen fura....

Csak ovatosan a meloval :)

yippyupp 2010.05.29. 21:36:31Szűrés

basszus, látott már valaki fehér halált a win7-en? darabokra hullott minden...
aztamindenit neki
3. újraindításra magához tért : )

Mylady 2010.05.29. 21:57:28Szűrés

Mit érdemel az a csököttagyú primitív állat, aki egy panelszerű lakóházban szombat este 8 órakor kezd el falat fúrni?
És amikor szólnak neki, még ő van felháborodva. Nagy, ártatlan szemekkel csodálkozik rá az emberre, hogy nahát, itt szabályok vannak??? És miközben beszél hozzá az ember, hátraszól a fiának: "Lacikám, fúrjad közben"

yippyupp 2010.05.29. 22:42:22Szűrés

@Mylady: megérdemelné, hogy stohlbuci lesubaruzza... érdekes, hogy a panel ennyi lyukat elbír. az unokáink majd biztos olvasnak róla a homáron, hogy lakónegyedek dőlnek össze a sok fúrt lik miatt

apuc 2010.05.29. 23:10:11Szűrés

@hagyma: Pedíg Tunéziára megéri!!Szuper hely!!Biztos sz@rt sem fizet a munkahelyed..

yippyupp 2010.05.29. 23:45:38Szűrés

basszus, lemaradtam a lottószámokról...
viszont itt egy kis video, ha megtaláltok rajta, küldök egy bocicsokit:
www.youtube.com/watch?v=C18p7QIbWqc

yippyupp 2010.05.29. 23:47:51Szűrés

a számot sokat fogjátok még hallani, az mtv most karolta fel

yippyupp 2010.05.29. 23:50:00Szűrés

kellene egy homár flash mob is... a parlament előtt. megszervezzük?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.05.29. 23:52:58Szűrés

@apuc:
ez meg otthon volt es nem en vettem fel, hanem egy kolleganom
amugy nem is keresett rosszul, ha nem is annyit mint en
ja es nem va'gyok tuneziaba
oda aztan abszolut nem

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.05.29. 23:55:19Szűrés

@apuc:
Apeh-nal meloztunk, nem volt az rosszpenz, sot most se rossz
nekem fura volt elmegy 2 hetre nyaralni, mar regen elfelejtette es meg mindig fizeti
szerintem baromsag
ingatlanra, ingosagra OK
de nyaralasra...............

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.05.30. 00:11:15Szűrés

@atpijkamo:
Höhö, ma benéztem egy autós blog.hu-ra és egy Stirlitz nevű posztolt
Elnidultak a Stirlitz viccek, mire valaki azt kérdi, mi ez a stirlicezés
Elmondták neki, biztos fiatalka volt
:)
Nem is tudom Spiller ki volt, Brenner felügyelő Kállai Ferenc
A csaj Vencel Vera, édes Istenem, de megöregedett

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.05.30. 00:15:52Szűrés

@cicmen: Höhö, szépemlékű
Katica úr, akinek fájt a válla és már nem tudott úgy ütni, mint fénykorában

yippyupp 2010.05.30. 00:27:58Szűrés

@horex: : ) nem nyert - ő shaytard, kb másfélszer akkora mint én, de azért kösz. asszem ideje lefogyni

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.30. 00:28:38Szűrés

@horex: Anyegin, Háború és béke, Stirlitz: alapműveltség. Akkor még nem éltem, mégis tudok az Íliászról.

--

A Bors klasszikus. Az Egy óra múlva itt vagyok gagyi a köbön.

--

A négy páncélos és a kutya...

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.30. 01:16:50Szűrés

@yippyupp: Az igazi homárfüggő alvajárva is tud kommentelni. Alvakommentelő.

yippyupp 2010.05.30. 01:25:54Szűrés

@atpijkamo: nos akkor én is csatlakozom az alvaírók táborához

romesz 2010.05.30. 02:26:00Szűrés

@atpijkamo: ott vagyunk minden kilóméterkőnél és akkor is győzni fogunk.......

eml 2010.05.30. 02:57:35Szűrés

A múlt hétvégi jobban tetszett.

Most jöttem haza a szomszédból, a cetelem ügyfelei. Ki akartam kérdezni inkognítóban, aztán kérdezés helyett sörözés lett, inkognító helyett terasz.

Holnap lehet fejfájásom lesz, bár jól bírom.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.05.30. 05:04:19Szűrés

@atpijkamo:
stirlic jo volt
es a Bors Mate is
en birtam

apuc 2010.05.30. 06:41:41Szűrés

@hagyma: Kinek mi a fontos ugye..
Ott aztán úgy feltöltődött hogy szárnyalt az APEH tőle!
;o)

apuc 2010.05.30. 06:43:15Szűrés

@hagyma: Pedíg jó hely, 3-szor voltam, idén is megyek- nem hitelból persze..
Na azért Bora-Bora jobb..

cicmen (törölt) 2010.05.30. 06:59:51Szűrés

@horex: Spillert Gyenge Árpád játszotta. Szerepe szerint szemeteskocsi mitfahrerként tevékenykedet. Aztán még a Besenyei is játszott benne, ő volt a szeméttelep főnöke és az ellenállás vezetője! Igazi Top Manager!

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.05.30. 13:00:21Szűrés

sportgeza.hu/forma1/2010/05/30/a_ferrari_leeg_800._versenyen/
mekkora egy barom ez a joó gábor! hogy lehet képes ennyi faszságot összeírni a f1-ről? van pofája ilyen geciségeket kiírni főcímnek! rúgják már ki a pcsába a zindexből!

eml 2010.05.30. 13:34:14Szűrés

@Don Bandi: Még kb 2 óra, és kiderül igaza volt-e?

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.30. 15:17:23Szűrés

@Don Bandi: Nemtom mit akarsz. A fasz jogabi kivételesen jól fordította le a cikket.

eml 2010.05.30. 16:19:17Szűrés

@Don Bandi: Hát mindenesetre nem remekeltek, azt a McLaren tette.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.05.30. 16:46:46Szűrés

@apuc: en elhiszem, en nem vagyok az a nyaralos
inkabb elmegyek 1 hetre horgaszni, vagy valami programa Universal studio ilyesmi
meg alaszkara faj a fogam
de most nincs ra keret
na meg meg 40 allamban egyaltalan nem voltam
ugyhogy ha nem hazon belul akkor csakis kis szulohazam

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.05.30. 16:49:56Szűrés

az volt mar, hogy a cetelem az az mikor a furdokadban jatszo gyerekem balnajaban kicserelem a duracellt?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.05.30. 16:51:34Szűrés

@cicmen:
bazmeg doogoljek meg ha lattam:)
apucig jutottam

boomonk 2010.05.30. 19:06:33Szűrés

a tűzoltóparancsnok bemegy a pihenőbe, iszik egy kávét a fotelban ülve, majd azt mondja:
- na, fiúk, ideje lassan szedelődszködni. ég az APEH.

apuc 2010.05.30. 19:15:37Szűrés

@hagyma: Na igen- én is megnéznék pár államot nálatok!
;o)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.05.30. 19:32:47Szűrés

@apuc:
hat KY-ba ne gyere nem egy nagy etwas
a derbybol meg louisvillebol el
nem egy gazdag allam

eml 2010.05.30. 19:41:07Szűrés

@hagyma: És Jim Beam? Ő nem ott lakik?

apuc 2010.05.30. 19:41:10Szűrés

@hagyma: USA-ban a Sziklás hegységet nagyon megnézném meg a Yellowstone-t!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.05.30. 20:50:43Szűrés

@eml: naja a whiskey meg
a kentucky burbon
meg van itt egy baseballuto gyaruk, kisuzemuk, es arra is buszkek
@apuc:
hat vannak szep helyek
es van olya allam is ahol nem igazan szeretnek elni

.lll. 2010.05.30. 20:57:14Szűrés

@hagyma:
alaszkára én is beneveznék,de ha nem marad a ráckevei ds

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.05.30. 21:08:10Szűrés

@lófő:
en most nagyon beneveznek egy szigethalmi horgaszasra
olyan 10 evig minden nyaron ott horgasztam, de az teny az utolso evekben halat nem lattam
meg hat az en regi regi vagyam, vegigmenni a regi 66-oson
most mar nem motorral de akkoris

.lll. 2010.05.30. 21:42:26Szűrés

@hagyma:
szigetmártonba járok,vanogat süllő,harcsa,sőt ponty is

king4aday 2010.05.31. 12:42:03Szűrés

Lehet hogy írtátok már, de szabad olyat hogy egy bankkártyaszámot ilyen helyen kipublikálunk?

subbazoo 2010.06.02. 12:29:21Szűrés

Én az egyik számítástechnikai láncban jártam ugyanígy, telefonos ígéret, hogy nem kell semmi csak személyi + adószám + lakcímkártya.
Boltban kérték a többi papírt, mondtam, hogy arról tegyenek le. Emberünket sikerült meggyőzni, felküldte a hiteligénylést és pár percen belül elbírálták pozitívan. Az eladó is tanult belőle, nekem is igazam lett.

szerintem az ED ügyintézőjének fel kellett volna küldeni az egész cuccot. Max megvonja a vállát, hogy "bocs, de elutasították"

wartaz 2010.06.04. 16:26:30Szűrés

kedves, @vatamadafaka ! Én általában nyugodt ember vagyok, de te és a hozzád hasonló társaid, akik rendszeresen idejárnak fikázni a posztolókat, nem gondolkoztok el rajta, hogy talán azért tartunk itt, azért lehet mindent megcsinálni velünk, magyarokkal, mert ilyen emberek vannak, mint te. Már próbáltam ezt elmagyarázni nektek az Aerovivás, elhíresült ügyben is, de nem értettetek meg.

Azért mert idejön hozzánk egy multicég valahonnan, nem jelenti azt, hogy rabszolgaként megvásárolt volna minket, vagy az ország az övék lenne. Nem ők vannak értünk, barátom ! Milyen alapon veszed te a bátorságot, hogy amikor halvány fogalmad sincs az egészről, akkor itt bírálgass egy másik embert, hogy kamu sztorikat ad itt le. Honnan tudod ? Ott voltál ?

Én konkrétan TUDOM, hogy minden szó igaz, ami ide le van írva, annak ellenére, hogy nem én vagyok P.

A többieknek : miért nem vehet fel valaki hitelt (pláne 0 %-osat), ha valakinek vannak alkalmazottai vagy vállalkozó. Mert csípi az irigy szemeteket.

Persze, inkább ugorjunk egymás torkának, aztán hagyjuk, hogy ilyen hozzáállás legyen a cégeknél. Ti nem fogtok sírni, amikor veletek történik ? Vagy csak akkor fáj, amikor a ti golyótokat szorongatják ! Szégyen.

A Homárnak az lenne a célja, hogy segítsen tisztábbá tenni a mindennapi életünket, de az ilyen kommentelők belecsinálnak (nem akartam csúnyább szót használni) ennek a nemes célnak a közepébe. Gratulálok !

Neked, meg vatamadafaka ! Nyilván nálatok, amikor te ülsz ott, ugyanilyen korlátoltan intézed, mint az ED ügyintézője. Neked is gratulálok !

wartaz 2010.06.04. 16:32:57Szűrés

Ja, még egy kis személyeskedés, de te kezdted, ha nem is velem ! A "vatamadafaka" név is sokat elmond.

wartaz 2010.06.04. 16:36:31Szűrés

@drill_: köszi ! mindig is idegesített a sok idióta, aki szerint az a hibás, akit átvernek, meg sikeres ember nem lehet. Már leírtam ezt az Aerovivás ügyben is, hogy nem kellene mindig fikázni a posztolót, de ezek után ez a nevében is intelligens, kiverte a biztosítékot.

kakos 2010.06.29. 09:26:08Szűrés

Kedves P.

Ha lett volna a banktól bónusz leveled, akkor egyszerűbb lett volna minden. Ha állításod igaz, akkor kaptál ilyen levelet a banktól, szerintem. Ezt a Cetelem HitelNet rendszere minden egyes hitelrögzítés kezdetén megkérdezi a hitelt rögzítő (nem bankos) eladótól. Hiányosan beküldött hitel dosszié esetén a bank felszólítja az eladót, a hiánypótlásra. Ha ez záros határidőn belül nem történik meg, akkor nem fizet az eladónak. Ergo Te ingyen kaptál készüléket. Ezt megelőzendő nem szokás belevágni egy hiányos dokumentumokkal érkező ügyfél hitelrögzítésébe. A bankok csak akkor szoktak könnyítést adni, ha aktív ügyfelük vagy (oda érkezik a fizetésed) ez a Cetelemnél nem lehetséges, vagy a korábbi hitelhez képest SEMMILYEN változás nem történt Nálad. Tehát szerezz bónuszlevelet a Cetelemtől és egyszerűbb lesz a hitelfelvételed. Egyébként az írásban beadott panasz esetén 30 napon belül kötelesek válaszolni. Ennek elmaradása esetén fordulhatsz az NFH-hoz és a bank esetén a PSZÁF-hez is. Bár a hitelfelvételedet ez nem befolyásolja. Legfeljebb negatív módon, hiszen a bank nem köteles a kérelmed elutasítását megindokolni. Ezért csak óvatosan, ha a jövőben szeretnél tőlük hitelt.
Én egyébként nem vagyok se ED se Cetelem alkalmazott, csak szoktam Cetelemes hiteleket rögzíteni. A telefon tényleg segíthetett volna, de ebben a helyzetben szerintem sem várható el. Most már értem, hogy mitől vált bonyolultá május végén a bank elérése. Nekem sem mindig ment könnyen, hát még a hitelek bírálása.

Kommentezéshez lépj be, vagy regisztrálj! ‐ Belépés Facebookkal

süti beállítások módosítása