Tékozló Homár

Gyümölcslének álcázott lengyel lónyál

2010.06.08. 10:00 | ge | 82 komment

A szótár szerint a 100 % mellé írt "smaku owocow" felirat valami olyasmi lehet, hogy "finom gyümölcslé", de hát az ember ritkán vásárol lengyel-magyar szótárral a Auchanban. Ildikó is joggal feltételezte, hogy a % a gyümölcskoncentrációra utal, holott a doboz tartalma még csak gyümölcslének sem nevezhető a maga 10+10 százalékával.

Ezt a kétfajta gyümölcslevet vettük hétvégén az Auchanban a gyerekek szülinapi bulijára. Mindig csak 100%-ost veszünk, mert ekcémát kap egyikük többféle adalékanyagtól is. Már megszoktuk, hogy különféle nyelvű felirattal árulják ezeket, és nem olvastuk el az összetevőket. Megnyugtatott minket a nagybetűs 100% embléma.

Hát persze, hogy jól megjártuk a felületességünket. Otthon, amikor piros alamalé folyt ki a dobozból, akkor megnéztük az összetevőket. Sikerült 20%-os gyümölcsleveleket beszereznünk, felturbózva aspartammal, mesterséges adalékanyagokkal. Csak tudnám mit jelent a 100% smaku owocow??? 100% átverés?

Üdv,
Ildikó

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tbazsi83 2010.06.08. 10:04:10

Lengyel, noname gyümölcslevet kell venni.... BRAVÓ

PITTA 2010.06.08. 10:10:27

Ezt kb fél éve láttam én is az auchanban, de szerencsére én megnéztem az összetételt időben.

A google translate szerint "gyümölcsösség"-et jelent.

Lmebeteg Kamionos (törölt) 2010.06.08. 10:11:00

A 100% smaku owocow azt jelenti hogy
100%-os gyümölcs íz!
Szal nem a gyümölcstartalmára utal.
Persze ettől még vodkával iható :-)

mortalwombat 2010.06.08. 10:12:03

Google fordító szerint 100% smaku owocow=100% gyümölcsösség. Magyarul, az íze.
Különben is, minden sz@rra már ráírják, hogy 100% gyümölcsléből készült, ami igaz is, csak azt nem írják rá, hogy mennyi vizet raknak hozzá....

stano 2010.06.08. 10:13:55

nagyjából ezt jelenti:
100% gyümülcs íz

yippyupp 2010.06.08. 10:14:46

@Sün‼: hívjuk a szörphörcsögöt, majd ő megissza, nem igaz, kollega?

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.06.08. 10:15:04

100% smaku owocow = 100%-lék, hogy átvágnak (vidéken: bepaliznak).

Leadfoot 2010.06.08. 10:15:26

Most miről is szól ez a poszt? Hogy anélkül vásárol valaki, hogy rendesen megnézné mit vesz? Akkor viszont nem értem, mi a probléma.

labi 2010.06.08. 10:15:41

No, de hát milyen jó is volt kis időre megörülni neki, hogy a "hülyékkel" ellentétben féláron is lehet 100%-os gyümölcslevet venni. :)

Nem tom, de ha nem ismerem a Zloti Potok márkát és nem tudom mi az a "smaku owocow", akkor csak elolvasom a magyar nyelvű leírást is, mielőtt megveszem az allergiás gyereknek...

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.06.08. 10:16:46

@yippyupp:
"Láttam szőrös hörcsögöt. Éppen szörpöt szörcsögött. Ha a hörcsög szörpöt szörcsög rátörnek a hörcsög görcsök."

Írta atpijkamo verse.

É2I 2010.06.08. 10:17:57

Így jártál. Legközelebb lesz 20 másodperced elolvasni mit tartalmaz.
Egyébként 100% az, hogy van benne gyümölcs ;P Más kérdés mennyi.

off
Agyamra megy amikor kiírják, hogy 100%-os gyümölcs tartalom meg 100%-os gyümölcslé, stb. Ilyen nincs, nem volt és nem is lesz. 100%-os maga gyümölcs vagy abból facsart lé a többi humbug.
on

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.06.08. 10:18:36

rá van írva a dobozra, hogy szar van benne. a szép grafika meg a csábító feliratok az előlapon csak reklámoznak.
vegyél egy kiló narancsot, és facsard ki! ja, hogy erre nincs időd, mert sokáig tart beállni a mozgássérült parkolóba.

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.06.08. 10:20:18

@Sün‼: ez szép volt.
@É2I: hát igen, kinek éri meg kifacsarni a 100% gyümölcsöt, és dobozban eladni?
gyümölcsöt csak őstermelőtől!

yippyupp 2010.06.08. 10:20:27

@É2I: ilyen a poszttoló write only módban...

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.06.08. 10:21:15

100%-lék gyümölcstartalma csak az anyatejnek van!
Szoptasson ön is többet!

deuce 2010.06.08. 10:29:43

"Csak tudnám mit jelent a 100% smaku owocow??? 100% átverés?"

azt jelenti, hogy 100%-osan (100%-auchan) nem vagy képben, mire tanítják a világban manapság a marketingeseket..
szerencsére a csomagolásért felelős emberek egyre nagyobb betűtípussal írják az "50% grátisz"-t, nehogy kihalás közelébe kerüljön a hozzád hasonló kevésbé szkeptikus vásárló. :)

yippyupp 2010.06.08. 10:29:47

van új poszt, de azt nem használhatják

vendriner aladár 2010.06.08. 10:32:06

Hehe, minek veszel szemetet. Csak a hauhesh cé a menő, meg a raukk. Azok is 100 % sűrítményből vannak higítva, persze without preservative.

Nody 2010.06.08. 10:43:29

Így jár az aki bevásárlásnál csak az árat nézi. Megérdemled, idd is meg és ne siránkozz! Ne olvastam olyat, hogy kötelező lett volna megvenned.

eml 2010.06.08. 10:54:35

Egészségedre!

Dobozos gyümölcslevet nem veszünk Teccóban, Ósanban. Ha olcsó akkor pláne nem.

A német gyökerű, vagy német nevű láncoknál vannak jó gyümölcslevek.

EvilHedgehog 2010.06.08. 11:06:32

A 100% gyümitartalom sem jelent semmit...mert aztán a 100%-os őszibaracklöttyben lófaszt 100% barack van ...20% Barack 80% sütőtök....

imittto 2010.06.08. 11:14:44

@eml: Semmit sem veszünk Teccóban, Ósaban... Hétvégi program volt a bevásárlás, előre egy hétre megvenni mindent a fent említett helyeken. Aztán hét közben a fele nem fogyott el, megromlott, dobtuk ki. Most 2 naponta séta a szomszédos piacra, frissen megveszünk mindent. Ami piacon nincs azt a legközelebbi boltban. És - mivel semmi felesleges cuccot nem veszünk - annak ellenére hogy kicsivel drágábban adnak mindent kevesebbet költünk.

kispista 2010.06.08. 11:15:26

"Mindig csak 100%-ost veszünk, mert ekcémát kap egyikük többféle adalékanyagtól is. Már megszoktuk, hogy különféle nyelvű felirattal árulják ezeket, és nem olvastuk el az összetevőket."

A 100%-osban is vannak adalékanyagok.

És tudod azt, hogy a gyereked megbetegedhet tőle, de azért sem szánod rá azt a fél percet, hogy elolvasd a feliratokat.

És ha valódi gyümölcslevet akarsz, akkor facsarj magadnak. Nem sokkal drágább mint ezek a dobozos szarok.

FehérAnna 2010.06.08. 11:17:28

nem tudom mit siránkoztok ezen...akkor az összes többi gyüm.levet is sajnáljuk le közösen,egyik jobb,mint a másik. jah,és nem az íz a fontos?(persze nem mindegy ez a része sem,mert vmi kis igazatok azért van:D) és akkor a levek után jöhetnek a kaják is...

Majmász Gedeon 2010.06.08. 11:21:29

@Sün‼: 100%-lék, vagyis 100 százalék-lék?

Amúgy meg édesítőszerből sztíviát kell használni az aszpartám és társai helyett, talán az egyetlen, ami nem mesterséges. Itt van két cikk róla:
www.drimmun.com/egeszseges-taplalkozas/stevia-sztivia.html
www.termeszetgyogyaszat.info/stivia
Ez meg itt a reklám helye:
stevia.shop.hu/hu/termekek/
(Ekcémára is jó.)

eml 2010.06.08. 11:22:14

@imittto:
A heti előre turnékról már mi is leszoktunk. A tartós dolgokat (mosószer, tisztítószer, tartós élelmiszer, üdítő, sör stb) most is nagy turnékon vesszük meg, ilyenkor 3-4 multihipert is érintünk, ezzel megy el a fél nap.

A frissáru rendelést hazafele leadja a cslád telefonon (ingyen beszélünk), esetleg már reggel kis cetli a kocsikulcs alatt (később kelek mint ők).
Amikor jövök haza, a cetli tartalma alapján eldöntöm, hol érdemes őket beszerezni. Útközben 5 féle lánc üzlete mellett megyek el. Másik kettőért kb 2 km-es kerülőt kell tenni. 40 km-nél a kettő már nem oszt nem szoroz.

Alikam 2010.06.08. 11:24:20

És igen, a proli még mindig nem tanulta meg, hogy olcsó húsnak híg a leve.

Circus 2010.06.08. 11:30:38

@imittto:
"annak ellenére hogy kicsivel drágábban adnak mindent kevesebbet költünk"

rosszul tudod: "minél többet vásárolunk, annál többet spórolunk" - Giovanni Broccoli (vagy hogy hívják) szakács a német sárga bolt reklámjában. Már azért sikerült elmagyarázni a család 5-8 éves tagjainak, hogy ez úgy nettó hazugság, ahogy van.

Volt egy hasonló, kaktuszgyümölcs ízű lengyel őstermelői lé pár éve a spórban, azt lehet még kapni? Persze, műízű, de nagyon hidegen nem volt rossz.

elwood 2010.06.08. 11:34:05

az osant öntse el a víz

BBG76 2010.06.08. 11:38:44

Múltkor 78 százalékos gyümölcs-ízű banánt vettem, de egész jó volt.

zsoci 2010.06.08. 11:40:03

Az senkit se zavar hogy a piros almalé az : alma és meggylé ??? Jé csak nem ezért piros ?

Magg (törölt) 2010.06.08. 11:51:46

A kedves posztírónak az ára sem tűnt fel?
Még ha lengyel is, fillérekért sehol nem árulnak - mondjuk - 100%-os gyümölcslevet.

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2010.06.08. 11:57:20

Amire ti gondoltok, hogy 100% az az organikus (ismertebb nevén bio) frissen facsart szűrt avagy szűretlen nedű.

Aki ért valamennyit hozzá, az tudja, hogy ebben a formában 1-2 óra amíg fogyasztható (hűtéssel 6-10 óra is lehet)

A minimális (és talán még elfogadható) eljárás egyfajta hő sokkal fertőtlenítés (mint a pasztőrizálás) és a vákumcsomagolás mely által 1-2hét eltarthatóság érhető el.

Azonban van egy gond: a leszedett gyümölcsöt feldolgozatlan formában nem sokáig lehet tárolni, ezért koncentrátumot csinálnak belőle (azaz megfőzik, a felesleges nedvesség elpárolog) amely gyakorlatilag szörp.

Hatékonyságát lehet fokozni cukorral, édesítőszerrel, szinezékkel, mely által olcsóbb lesz, ráadásul tovább eláll, ha extra konzerváló szerek kerülnek bele.

Tehát aki biztosra akar menni, készítse el házilag az italát...

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.06.08. 12:18:41

@Majmász Gedeon:
I-gen.
Ezt így írjuk egy ideje.
Tessék gyakrabban homározni, akkor meg teccik érteni!

A Tyne folyó déli partja 2010.06.08. 12:19:00

@É2I: erről eszembe jut, h. anno a barátom turmixizéjával (ami ilyenre is jó), csináltunk asszem grapefruitból levet. tehát elvileg tényleg 100%os volt, beletettük a gyümölcsöt, ennyi. na és azt akarom belőle kihozni,h. olyan sűrű lett, h. ihatatlan volt, muszáj volt beletenni vizet ahhoz, h. "ital" legyen belőle. úgyhogy elvileg már rögtön nemlett 100%os.

A Tyne folyó déli partja 2010.06.08. 12:22:45

@imittto: kapaszkodj meg: erre nincs piac, és a legközelebbi bolt per pillanat a Tesco. otthon meg pláne. más bolt nincs is a közelben, csak egy Obi, de ott cseszhetném a heti bevásárlást.

SKY 2010.06.08. 12:29:56

Ez a fos pont olyan, mint a Penny Market-ben a 2 literes szénsavas drinky pinki üdítőital, ami mindig fele annyiba kerül, mint egy 2l-es Fanta viszont cserébe ihatatlanul szar. Még egy noname szörpből is különbet lehet csinálni.

labi 2010.06.08. 12:32:58

@EvilHedgehog: "mert aztán a 100%-os őszibaracklöttyben"

Nem is láttam még 100%-os baracklevet.
Szerintem olyat nehéz is lenne, mert az egy ihatatlan borzasztóan édes sűrű gány lenne. Gyümölcscentrifugában próbáltam.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.06.08. 12:34:44

A 100% se 100%, hanem 100% gyümölcskoncentrátunból van visszahigítva.

A 100% gyümölcslé az amit otthon a százforintos narancsból kinyomok. Az ízéből bárki meg is mondja.

labi 2010.06.08. 12:36:36

"Otthon, amikor piros alamalé folyt ki a dobozból."

Nem tűntek fel a képen az alma mellett a meggyek? Vajon mitől lehetett piros, kedves Watson?

labi 2010.06.08. 12:38:04

@atpijkamo:

Áh, a kényszerérlelt, vacak, itthon kapható narancsokból se lesz nagy csoda. :)

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.06.08. 12:43:36

@labi: Nemtom, nekem bejönnek. Biztos frissel próbálod? Eltenni nem nagyon lehet. Narancsültetvényekhez nem fgogk elzarándokolni egy pohár narancsléért.

vaczakka 2010.06.08. 12:44:32

Semmi bepalizás nincs ebben, csak el kell olvasni vásárlás előtt az összetevőket.

Gondolom ezek után már el fogod...

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.06.08. 12:48:55

@Don Pedro No Negro: És a teszkóban árult kétliteres világoszöld rádiaktívan világító folyadék? Azt is megbeszi valaki?

Mylady 2010.06.08. 12:54:40

Ez mit keres a homáron?

Rajta van magyarul minden info? Rajta.

Rajta van hogy 100%-os gyümölcslé, mikor nem is az? Nincs.

Akkor?
El kell olvasni a címkét, mielőtt megveszünk valamit.
Ennyi.

Gyümölcslét meg centrifugázni kell valódi gyümölcsből, úgy sokkal finomabb és tényleg 100%.

Der Beste 2010.06.08. 12:56:57

Olvasni, olvasni, olvasni, kedves posztoló, s csak aztán megvenni bármit is.

Majmász Gedeon 2010.06.08. 12:57:42

@labi: Arról nem is beszélve, hogy az utóbbi 1-2 évben valami ragacsos (vegy)szarral kenegetik, hogy fényesebb legyen. A citromon is láttam már sellak (E904) feliratot, de a narancsot konkrétan annyira bekenik, hogy 1 db kifacsarása után 3-4-szer kell kezet mosnom, mire lejön az a ragacs. Több narancs esetén ez annyiszor ismétlődik, ahány narancs levét facsarom ki. És ki tudja, mi szivárog be a héjáról ebből a szarból a belsejébe, egy ideje le is szoktam a facsargatásról. Ja, és attól, hogy kenegetik, ugyanúgy megromlik, tehát csak arra jó, hogy ezzel is mérgezzék az embereket...

RS-MBIK 2010.06.08. 12:59:31

Gyünmölcslevet csakis és kizárólag az Alditól.

Sátán meg a Jocó 2010.06.08. 13:14:20

ezer éve van igazi, nem higított, 100%-os magyar gyümöcslé, 5l-es, csapos kiszerelésben, mindenféle gyümölcsből.

de ha a posztoló elcsodálkozik azon, hogy 20Ft-ból hogy leeht kihozni "100%-os" noname gyümilevet, akkor az az ő saját személyes problémája.

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2010.06.08. 13:33:12

@RS-MBIK: és igazat is mondasz, mert az Aldiban tényleg jók a gyümölcslevek. a százszázalékos sem százszázalékos, de mivel nem kelek fel hajnalban narancsot facsargatni (és nincs 120.000 forintos gyümölcscentrifugám), tökéletesen megfelel a koncentrátumból összepancsolt lötty. Finom az íze.

Dajana 2010.06.08. 14:04:29

Most kerdeztem meg az egyik lengyel kollegamat, aki azt mondta, hogy a "smaku owocow" jelentese "taste of fruits", tehat szabadforditasban kb. 100% gyumolcsiz.

Abszorpciós diverzifikáció (törölt) 2010.06.08. 14:47:06

Kedves posztoló. Először is hadd emlékeztessem hogy 1 liter ilyen gyümölcslében(a 100%ban is) cca 500kalória van. Másodsorban ugye az adalékanyag amit ön is említ.
Harmadsorban ott van a cukornak az a rossz tulajdonsága(mert ugye azt nem képzeljük hogy cukor nélkül valami is eláll, a tartósitót ezzel helyetesítik a 100%os esetében is, facsarjunk ki egy narancsot hagyjuk állva egy napig a levet garantálom nem issza meg.)
hogy beindítja az agy jutalmazóközpontját(ez történik az alkoholistáknál drogosoknál nikotinistáknál) és gyöngyörüen rászoktatja a gyerekét a cukorra.
Egyet mondjon meg: Mért nem lehetett a gyereket mondjuk 3 éves korától vízzel itatni????
Igen én vizen élek és 10 éves koromban is azon éltem és bár az iskolabüfébe megkóstoltam a kólát, hamar beláttam hogy amilyen jó az íze kb annyira rosszul voltam tőle 3 kör futás után az udvaron. Tessenek mérlegelni. Bár mostmár késő. Idejekorán kell szokatni.

Abszorpciós diverzifikáció (törölt) 2010.06.08. 14:56:15

De mostmár folytatom a kikelést, mégha csak egy qrva troll vagyok akkor is.

Elnemhiszem, hogy kb heti egyszer járok a teszkóba és látom hogy az emberek veszik ezeket az überfosokat mint holidéj kóla mega társait két liter 59ft.
Baszkia azon mé nem gondolkodik el hogy mi a rákból lehet amikor két üres sörösüvegér adnak 50 forintot??? De ugyanez a csóka meg csodálkozik otthon hogy ő nem eszik bizony de mégis hízik...persze mert a 2 liter foslevében van annyi kalesz mint két tábla mogyis Milkában.
Semmi mást nem kellene csak annyit hogy otthon kinyitni a csapot. Szerencsésebb vidéken nincs agyonklórozva. Nálunk sajnos agyon van. De 60 forintér veszek 2 lityi vagy 400 forinté 19 lityós kiszerelést és nem hízok nem kivánom a csokit sütit tonnaszámra és nem savasodok(bár ezt a hülyék akik ilyet vesznek sose érzik meg mert csak folyamatos testmozgás teljesítményromláson venni észre) bocs a helyesírásé gyors vót.

Abszorpciós diverzifikáció (törölt) 2010.06.08. 14:58:40

@Abszorpciós diverzifikáció: ha leszámiccsuk anytejes korszakot má negyedszázada vízen élek. Olcsó jó és a szomjajdat is óccsa.

Nade nem jövök ki a szerepemből: Mi van Bánkipéterrel és az Aldival?????

imittto 2010.06.08. 15:13:26

Vízről Hofi klasszikusa jut eszembe: "Inkább legyen az orrom borvirágos mint a fogam vízköves"

A Tyne folyó déli partja 2010.06.08. 15:16:23

@labi: pontosan, mi is próbáltuk a fent említett grépfrúttal (hogy kell magyarul helyesn írni, így?:)

Clear-water 2010.06.08. 16:08:15

Ezt a 100%-ot sokan beszopják.

Aszongya, hogy lekvár, 100% gyükölcstartalom.
Ez marketingnyelven annyit jelent, hogy 10 deka lekvárhoz 10 deka gyümölcsöt használtak föl. Hogy a gyümölcs a főzés közben harmadára zsugorogik, és ezért kb 33 %-os lesz, a többi adalék, hát istenem, a marketing egy szakma, mint ahogy a vásárlás is lassan az.

Rá kell írni a Sióra, hogy 100% frissesség, így magyarul, oszt kifelé vele Lengyelbe. Így kell bosszút állni.

Dajana 2010.06.08. 16:16:28

@Abszorpciós diverzifikáció: Honnan tudod, hogy a gyerekek nincsenek raszoktatva a vizre? Irta a posztolo, hogy a szulinapi bulira vette nekik. Miert ne ihatnanak idonkent gyumolcslet, esetleg kolat? Evente nehany alkalommal igazan belefer.

labi 2010.06.08. 16:33:14

Pár éve rendeztünk egy "szarüdítő" versenyt.

Nevezési feltételek:
- kétliteres
- szénsavas
- 100 Ft-nál olcsóbb.
- Fényképes bizonyíték az árról, vagy számla

Hosszú volt a verseny, évekig tartott, bár valójában most sincs vége.
Jártuk az országot, találtunk mindent, mi szem szájnak ingere, Rónasági Zöldalma, Dínó Bambínó, Sprint Tonic, Bumm Kóla, Magic Kóla... Falusi kisboltok igazi kincsesbányák voltak, de a nagy multik se maradtak le.

Hamar eljutottunk oda, hogy 60 Ft felett nem lehetett már az árversenyben labdába rúgni.

Sokáig nyeregben magát barátom egy 55 Ft-os ihatatlan találattal (Swing! Tonic), majd a kollegám tromfolt egy 43 Ft-os kólával.

De még ez sem volt elég, a jelenlegi rekord - amit büszkén tartok - egy "TG COLA LIGHT", ami 39 Ft volt.

No kérem, szóval aki ennél drágábban vesz kétliteres szénsavas üdítőt az hülye. (vagy igényes)

Abszorpciós diverzifikáció (törölt) 2010.06.08. 19:23:32

@labi: Nekem mint örökös teszkófannak vannak ilyen élményeim. Történt 2007 vagy 2008 körül hogy nézelődtem olyan dec27-28án a teszkóban. Megakadt a szemem egy sörakción. Először azt hittem elírták mert 39 Ft-ért adták a csh Zubr-t Ami nem is egy fosgagyi sör. A turpisság az volt hogy 29ikéig volt jó teháta 30ikai szilveszteri rohamra nehéz, rizikós lett volna tartani.. így alakult hogy egy rekesz sör úhy nézett ki hogy rekesz+20 üveg=1400Ft (azért 1400 mert a rekesz 900ft volt) A benne lévő matéria pedig kerekítve 800Ft. Persze rögtön hívtam a cimbiket hogy vigyek-e nekik(én nem alkoholizálok) és úgy alakult hogy instantba kértek tőlem 10 rekeszt a szilveszteri mulaccságra. Szegény 206osom jobban ült mintha 4 lettünk vón benne. Megkóstoltam nem volt bűn rossz. Olyan Borsodi színvonal.

Бабаяга 2010.06.09. 08:00:09

A posztíró csak azt felejtette ki, hogy mennyit is kértek ezekért a borzalmas löttyökért. Amennyiben 500 Ft felett kellett érte perkálni, akkor a multi nagyon félre vezette a népet és jogos neki a sün, de ha cc. 300 magyar pénzbe került, akkor a vásárló megérdemelte, hiszen úgy gondolta, ennyiért megcsinálta az évszázad üzletét.
Allergiás gyerekkel pedig aszalmányokból, gyógyfüvekből készült teát kell itatni.

mokas_gizi 2010.06.10. 00:37:26

Árból gondolom sejthető lett volna a dolog...

jesszusom · http://www.elfwood.com/fanq/d/o/dobbins21/masterchief1.jpg 2010.06.10. 08:18:04

Szvsz a gyümölcsöt úgy kell enni, ahogy van, esetleg aszalva.Ha narancsot facsarok, kidobom a visszamaradt rostot? A nagy lóphaszt! Akkor meg inkább nem is facsarok.
Gyereknek meg nem adunk lónyálat, akárhány százalék gyümölcsíz van benne.A vízet nem issza meg az a szerencsétlen gyerek?

Majmász Gedeon 2010.06.10. 14:14:24

@jesszusom: A vízet nem, legfeljebb a vizet.

Alexianus 2010.06.10. 16:11:33

Nem olvastam végig a hozzászólásokat, de a poszt írójának ezúton üzenem, hogy legyen szíves és ne akarjon beletartozni az átlag magyar hülyék közé csak azért, hogy írhasson egy, pl a fenti baromságról szóló posztot.
Le ne törjön már kedves Ildikó keze két farokverés között csak mert meg kell fordítani a gyümölcsleves dobozt és elolvasni az összetevőket ha már lengyelül nem tudunk.

A homáron kegyetlen sok (talán a posztok 70%-a) poszt szól ilyen és ehhez hasonló marhaságról, amikor a saját hülyeségünket próbáljuk másra kenni, mert kivagyokén hogy elismerjem, hogy hibáztam ugye? Drága jó magyar szokás...

krj 2010.06.11. 13:43:19

miért kell minden szart megvenni válogatás nélkül? meg kell fordítani és elolvasni az a pár sort. remélem, legalább két kartonnal vettek...

august 2010.06.16. 10:01:40

náttyon helyes, remélem jó sokat bosszankodtál.

akinek ennyi esze van, remélem szlovák tejet vesz legközelebb, és belecsorgatnak majd neki a tehenek...

tudatos vásárlás kötelező!
tudom, ehhez olvasni is (tudni) kéne...
esetleg javallott Magyar termék,tapasztalatom szerint sok esetben jobb és ócsóbb....

sok hozzád hasonló vakegér van, ebből él a lidli mega zaldi...

agniesz 2010.10.01. 15:39:11

Helló Ildikó aki a lengyel lónyálról írtál.
Nem olvastam az előttem szólókat de szívesen leírom Neked mit jelent a smaku owoców-íz,gyümölcs azaz gyümölcs ízű. A piros almalé azért piros mert szőlővel van keverve DE!ez is rajta van ha magyarul nem is az a forgalmazó hibája nem a lengyel gyártóé mert Ő ráírta.3. infó ezzel kapcs.ban az, hogy 100% os, megállja a helyét,hisz ami gyümölcstartalom benne van a 100% os csak épp fel van higítva leginkább vízzel.
Hozzáteszem csak azért hogy több csalódás ne érjen Téged és a családodat a 100% os...... által gyártott narancslé sem 100%-os narancslé, azt remélem tudod.
ui.ami olcsó az nem véletlen olcsó.
Üdv Molnár Ágnes
agnesz.molnar@gmail.com
süti beállítások módosítása