Anita kizárólag a kitartásának köszönheti, hogy van telefonja, igaz nem az eredetileg választott, de van. A Samsung Omnia hibáit nem bírta se kijavítani, de egy darabig még elismerni sem az ügyfélszolgálat és a szolgáltató sem kapkodott a cserével, de végül addig járt a nyakukra, amíg kapott egy új, másik márkájú okostelefont. Így kell ezt.
2010. január 28-án vásároltam a T-mobile-tól egy Samsung Omnia II telefont. Nagy boldogsággal vettem kezembe ezt a kis okosságot, miután már volt szerencsém az első Omniának is gazdája lenni. Boldogságom azonban nem tartott sokáig. Alig egy hónappal a vásárlás után a telefonom furán viselkedett, nem nyitotta meg az sms-eket, így nem tudtam az elküldötteket, és a piszkozatokat, stb törölni, kezelgetni. Az egész telefon, mintha lefagyott volna. Sebaj gondoltam, biztos a szoftver, hisz ez is egy PC néha nem árt az újraindítás. Ezt követően a telefon ugyanilyen problémákkal küszködött. Gondoltam itt az ideje szervizbe vinni.
A szervízes úr kedves volt, nem tudta mi lehet a baj, mivel ilyen telefon szervízben még nem járt, a visszajelzések pozitívak voltak, és hát a probléma is egész egyedi volt. A memória szinte üres, mindenem memóriakártyán, így tanácstalanok voltunk mind a ketten. Gyári beállítást visszaállította, így minden törlődött, a telefon „megjavult”.
Két héttel később ismét előjött a probléma, azzal a plusz dologgal, hogy a telefon ebben az állapotában már nem engedett be a főmenübe, a programokhoz, a feladatkezelőhöz, telefonálni (hívás indítás, -fogadás) semmi. Irány a szerviz. Ekkor került először a Samsung hivatalos szervizébe. Egy hét után visszaküldték, főpanelt cseréltek benne, azt mondták, most már jó lesz. Mint megtudtam a főpanel maga a telefon, kivéve a kijelzőt, az akkumulátor kezelő részeket és a borítást. Örültem, hisz egy új telefon ergo a problémám is megoldódott.
Korai volt az örömöm, nem telt el egy hét, ismét jelentkezett a probléma, ismét szerviz következett, most szoftver frissítéssel. A logikát máig nem értem, hiszem új telefon – új szoftver, minek akkor a frissítés, és ha az új panel nem jó, akkor az új szoftver segíteni fog rajta??? A türelmem persze már a végleteknél tartott, hiszen alig volt 3 hónapos a telefonom és abból 1-et biztosan a szervizben töltött, arról nem is beszélve, hogy semmit nem mertem rárakni, se képeket, se zenét, sőt még a hozzá kapott navigációs programot se. Szóval volt egy drága, de használhatatlan telefonom.
A szoftverfrissítés után ismét előjött a probléma, szintén egy hét után, ismét be a szervizbe. A szervizes tanácsolta, hogy vegyem fel a kapcsolatot a Samsunggal és ő is felveszi, hogy cseréljük ki végre a telefont.
Ő azt a választ kapta, hogy a telefon jó, gyári beállításokat állítsam vissza a hiba előjöttekor, így a telefon jó lesz. Csak megjegyzem, hogy ezt már csinálták és akkor minden letörlődött a telefonomról. Szóval vettem egy olyan telefont, amit ne használjak és jó lesz??? Elutasítottam, vártam az én levelemre a választ.
Hogy mi is lett? Röviden, tömören annyi, hogy szerintük javítható, így cseréről szó nem lehet, küldjem el a szervizükbe. Ekkor vette fel a férjem a kapcsolatot a T-mobile-lal, hátha egy férfinek nagyobb tekintélye lenne, nem mintha én nem érezném magam eléggé talpraesettnek. A szervizes meggyőzte, hogy harmadjára hátha, hiszen a mondás is úgy tartja. Oké, belementünk, a telefon megint szervízbe került.
Ekkor felhívtam a Fogyasztóvédelmet is, ahol egy kedves úr elmondta, hogy nekem nincs közöm a Samsunghoz, tőlük ne várjak segítséget, a T-mobile dolga a csere.
13 napot vártam a telefonra, ma mentem értem. A T-mobile szervizes munkatársa már nyugtatólag fordult felém, mutatva egy levelet, amit a szerviz küldött. Szerintük a telefon nem rossz, a hibát nem észlelték. Persze hogy nem hiszen nem vették figyelembe, hogy nem a fogadott sms-eket nem tudom megnyitni, hanem az elküldötteket, de mivel ők 10 fogadott sms-t meg tudtak nyitni, így jó. Mellékesen megjegyzem a Jegyzőkönyv felvételekor kihangsúlyoztam, hogy 20 sms a max. amit elbír a telefon. Hogy ezt beleírták-e vagy sem, nem tudom, de a Samsungnak is megírtam. A szerviz javasolta, hogy használjam az alternatív elérési útvonalat, a windows-osat, amit ha jól rögzítik a hibát, vagy jól értelmezik a leírtakat, tudták volna, hogy nem tudom elérni, mert nem enged be a menübe. Sebaj, ez még csak egy kicsit kiakasztó. A következő mondat azonban felháborító. Szerintük a telefon a jelenlegi eszközökkel, szoftverekkel javíthatatlan, így kérik a kedves ügyfél türelmét, amíg az új szoftver elkészül, amit kérvényeztek a hiba kapcsán a Samsung embereitől. Szóval várjak hónapokat, éveket egy új szoftver elkészítésére??? Addig a drága telefonom meg lapuljon a fiók alján???
Ekkor következett a telefonos ügyfélszolgálat felhívása, mivel a szervizes úr elküldött azzal a címszóval, hogy velük beszéljem meg a cserét, neki nem feladata. Nem kell ide a fogyasztóvédelem, a pereskedés, el lehet azt intézni máshogy is. Felhívtam őket, azt mondták a szervizbe menjek vissza, az ő dolguk, csak hárítani akar a szervizes, kérjem az üzletvezetőt, ha nincs segítség és majd ő kicseréli.
Úgy is lett, visszamentem, mindent úgy tettem, ahogy az ügyfélszolgálatos hölgy mondta. Az üzletvezető készséges volt, azonnal intézkedett. Felajánlotta, hogy azonos modellt ad nekem, vagy egy másik márkát. Kihozattam mind a két típust, ránéztem a Samsungra és összeszorult a szívem. Mondtam, hogy ha nem okoz nagy problémát, akkor én a másikat (almás) választanám, mert én már nem tudok megbízni ebben a típusban. Annyi sérelem ért már, hogy többet nem veszek Samsungot, pedig eddig évekig ezt a márkát választottam. Többet soha. Ez a hozzáállás a dolgokhoz nem tetszett.
Egy ekkora cég meg sem érzi, hogy ha kicserél egy ilyen készüléket, ilyen bevételek mellett, miért kellett pont az én telefonomon ekkorát vacilálni???
Mindenki csak a másikra mutogatott, miközben a megoldás kézenfekvő volt. A telefon rossz, a szervizben nincs megoldás többszöri alkalom után sem.
Szerencsére nem hagytam annyiban, és remélhetőleg most már nyugodtan élvezhetem az okostelefonok nyújtotta előnyöket.
Remélem esetemmel segítettem azoknak, akik elkeveredtek a garancia felelősök labirintusában, és példát statuálhatok azzal, hogy hogy nem szabad veszni hagyni az igazunkat.
Előre is köszönöm, hogy közlik levelem és remélem, hogy aki ilyen cipőben jár tanul az esetemből és nem hagyja az igazát veszni.
Tisztelettel,
Anita
S1lver 2010.06.09. 07:18:14
Énbagoly 2010.06.09. 07:27:07
Ezt így reggelre nehéz ám felfogni. :)
SH4RK 2010.06.09. 07:27:37
Gyakran a gyárból kikerülő friss telefonokon sincs rögtön a legfrissebb szoftver. Ha meg 1-2 hónapot pihent a panel valamelyik raktárban, akkor meg főleg megjelenhetett hozzá új szoftver.
szattila2 2010.06.09. 07:42:06
genyó kapitány 2010.06.09. 07:42:47
Férjnél vagy már?
Ha nem, szeretnél egyet?
Főzni is tudsz?
ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.06.09. 07:44:55
Ezért nem kell minden csillivilli szart megvenni.
Ha maradtál volna a bevált Onmia I-nél, nem lett volna ilyen bajod.
Az se egy régi dolog, egyáltalán minek cserélik le az emberek?
Soha nem értettem.
Mondjuk az is gáz, hogy a 3. visszavitelnél nem ajánlanak fel helyből cserét / visszafizetést.
"Annyi sérelem ért már, hogy többet nem veszek Samsungot, pedig eddig évekig ezt a márkát választottam. Többet soha."
Ó, kifogtál egy elátkozott telót, és ettől már az egész gyártó rossz??? :D:D:D
Akkor a szervizese nem vennének telefont, mindből van egy rakás hulladék :D
Amúgy hozzáállás? Minek a hozzáállása? Szolgáltató hozzáállásának mi köze van a telefon márkájához?
"és példát statuálhatok azzal, hogy hogy nem szabad veszni hagyni az igazunkat. "
Ez mondjuk igaz. Bár a postolóval még nem is volt igazán kemény a szolgáltató.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.06.09. 07:46:16
horex · http://horex.uw.hu/ 2010.06.09. 07:47:38
Poszt árviz van? Gátat kéne szabni ennek!
horex · http://horex.uw.hu/ 2010.06.09. 07:52:16
Ezmost hogy?
Vesz akárki egy telefont, aztán visszatelefonál a boltba , hogy "pozitiv"?
Mer ez igy egyoldalú, akinek nem jó a telefonja, az nem tud visszatelefonálni, hogy "negativ" visszajelzést adjon
?Értitek úgy e
pantomimes · http://ennyirefutja.blog.hu/ 2010.06.09. 07:53:16
ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.06.09. 07:59:24
SW hibák meg minden gyártónál előfordulnak, mint ahogy vannak rosszabbul és jobban sikerült modellek is.
Nincs értelme ilyen kijelentéseket tenni.
dzson 2010.06.09. 08:07:25
mohusssska 2010.06.09. 08:09:46
mekkora hulladék...(főleg pixton)
horex · http://horex.uw.hu/ 2010.06.09. 08:13:48
Megterveznek 1 panelt, rá a szoftot, gondolom működik
Akár 10 év mulva miért ne mukodne ugyanugy?
Lehet, új szolgáltatásokat nem tud, de amire tervezték azt tudja
Vagy nem igy van?
pantomimes · http://ennyirefutja.blog.hu/ 2010.06.09. 08:18:36
viola narvilly 2010.06.09. 08:29:36
Jé, nekem ezt a térerő dolgot a lakásban 2 db nokia (6101 és 6300) csinálta.
A samsungom (S8300), sosem produkált ilyet.
Marr 2010.06.09. 08:34:40
Harlequin 2010.06.09. 08:36:30
"Ekkor vette fel a férjem a kapcsolatot a T-mobile-lal..."
csí00 2010.06.09. 08:37:04
ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.06.09. 08:37:23
Ez azért nem reprezentatív minta... :)
Nokiából is voltak híresen sz*r szériák, meg egész időszakok amikor halál rossz telókat gyártottak.
tsimike 2010.06.09. 08:37:41
Mogyoró007 2010.06.09. 08:39:59
Sokorai_Atala 2010.06.09. 08:41:14
tsimike 2010.06.09. 08:43:07
juhaszvik 2010.06.09. 08:44:42
ha mondjuk az én számítógépemen a windows rendszeresen fagy, és a perifériák valamint a ház kivételével mindent kicserélek (a windowst is), akkor hogy jöhet vissza ugyanaz a probléma?
én simán azt mondanám laikusan hogy a sim kártyával volt valami baj, azzal nem lehetett valamiért kompatibilis egyik főpanel sem.
de ha van valakinek jobb tippje, akkor hallgatom :)
ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.06.09. 08:47:22
Anyám telfonja volt előtte, az ő SIM-jével nem.
Mentem SIM cserélni (kár, pedig már 10 éve megvolt, és eddig minden telóban OK volt) és utána eltűnt a hiba.
De lehetett más baja is az Omniának.
Látatlanban meg nem mondjuk...
horex · http://horex.uw.hu/ 2010.06.09. 08:48:01
Mi volt 2005-ben?
Valami ősi nokiám volt és tökéletesen ment
pantomimes · http://ennyirefutja.blog.hu/ 2010.06.09. 08:49:25
@viola narvilly: hát van ilyen is ezek szerint, én csak a saját tapasztalatomat osztottam meg, nekem nokiákkal sosem volt bajom, samsungokkal mindig, atól még a samsung is gyárthat jó telefonokat a nokia is szarokat.
pantomimes · http://ennyirefutja.blog.hu/ 2010.06.09. 08:50:59
zooDoo 2010.06.09. 08:55:05
genyó kapitány 2010.06.09. 08:55:09
horex · http://horex.uw.hu/ 2010.06.09. 08:57:19
Jó, mer a samsungnak az Aldiban van a központyuk, onnan kőnnyű udvariasnak lenni
horex · http://horex.uw.hu/ 2010.06.09. 08:58:41
És +kérdeném, oJan kis manuál könyvecske nem volt hozzá, apró piktogramokkal?
ember a holdon? 2010.06.09. 08:59:11
aztán meg ez az iphone is...
Legközelebb vegyél egy telefont is.
torma99 2010.06.09. 09:00:00
Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.06.09. 09:02:11
Böngyöke 2010.06.09. 09:05:52
Másik sim kártyával is kipróbáltuk, nem ment, más telefonban tökéletesen működött.
Csalódni azért csalódtam, mert elismerte a szerviz, hogy rossz a telefon, a Samsung mégis elutasította a cserét, a levelet nem idézném, de szerintem nem méltó hozzáállás volt, főleg, hogy a hibát részletesen leírtam. Lehet, hogy nem a Samsung a hibás, hanem az ügyintéző, aki nem mérte fel rendesen a helyzetet, de a bizalmam megingott, és ez eltart egy ideig míg helyrejön.
Az első Omniát a nővéremnek adtam, mert az övé tönkrement, én pedig új díjcsomagot vettem, valamint ajándék volt a férjemtől. Lehet ilyet visszautasítani???
A visszajelzéseket nem tudom, hogy veszik, lehet ha már nem hoztak vissza telefont, akkor jónak minősítik. A szervizes azt mondta én vagyok az egyetlen, és ahogy a telefonos ügyfélszolgálatos is megerősítette, nem jeleztek még az országban ebből a típusból hibásat.
A probláma inkább valami más lehetett, mint a szoftver, hiszen panelcsere, többszöri szoftverfrissítés sem segített rajta, azt meg kizártnak találom, hogy feltelepítik többször és nem megy a rendszer, már ha a PC-kből indulok is ki.
A lényeg, hogy a probléma megoldódott, már csak az új készüléket kell megszokjam.
S1lver 2010.06.09. 09:07:22
Az "igazi telefont" ajanloknak: tessek mondani, mennyivel jobb a Nokia "adjunk ki negyedevente 25 kulonfele keszuleket" strategiaja, mint a HTC, Apple "ritkabban, de jobbat" megoldasa? Mind az Android, mint az iPhone OS sokkal minosegibb platform lett, mint a tobbiek cuccai.
cicmen (törölt) 2010.06.09. 09:09:02
viola narvilly 2010.06.09. 09:10:03
Egyébként ezen kívül nem volt gondom a nokiákkal, sőt, az előző nokiáimmal nem is volt ilyen térerő probléma sem (ezt csak azért, hogy nehogy az jöjjön le, hogy le akarom húzni a nokiákat, a 6300-t még most is használom :))
Ugyandehogy (törölt) 2010.06.09. 09:11:29
telefon=nokia.
iphone=iphone
pantomimes · http://ennyirefutja.blog.hu/ 2010.06.09. 09:16:08
juhaszvik 2010.06.09. 09:22:25
nekem az egészben az a leggyanúsabb, hogy talán nem is csináltak főpanelcserét, legalább is az eset differenciál analízise még erre enged következtetni.
ha kicserélik a "technikát" a készülékemben, akkor utána miért mondják, hogy nem javítható? ez így hogy?
a kijelző volt a ludas? vagy a vezetékekben maradt egy kóbor bit? :)
zooDoo 2010.06.09. 09:32:04
farm1.static.flickr.com/125/423063840_9ec11d3c37.jpg
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.06.09. 09:34:54
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.06.09. 09:36:33
zooDoo 2010.06.09. 09:38:02
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.06.09. 09:41:27
Cs@tLós 2010.06.09. 09:56:09
Az iphone-nal meg marha nagy mákod volt, örülj neki (bár erről is hallottam már cifrákat, hogy volt aki már másodjára cseréli mert mindig van vmi gond vele).
Hosegawa 2010.06.09. 10:10:09
Én sem szoktam soha semmit annyiban hagyni, amiért fizetek.
Udvariasan bár, de el kell érni az igazunkat, feltéve ha tényleg miénk az igazság.
Böngyöke 2010.06.09. 10:13:12
De mindegy is, ebből nem akarok problémát csinálni.
Remélem én is, hogy jól jártam az iPhone-nal, csak az IGO fog hiányozni, annak azért hasznát vettem. :S
Riska 2010.06.09. 10:54:33
csak john 2010.06.09. 10:56:55
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.06.09. 11:11:50
Köszönöm, soha a büdös életbe nem fogok Samsung cipőt venni.
klarky · http://kreport.blog.hu/ 2010.06.09. 11:11:53
iPhone-t választani Omnia II helyett... Háááát, kicsit olvasgathattál volna a neten. Most hajtottad be a fejed a járomba, ugye tudod?
thomy 2010.06.09. 11:12:06
Előbb visszaveszik neked a cuccokat mint nekem belsős dolgozónak...
És egy újabb tanulság ismét...
MediaMarkt vagy Saturn üzletekben, meglévő összes tartozék és megfelelő állapot esetén cserélheted bármire, akár egy hét után is és 3 napig még pénzt is visszaadnak indok nélkül jófejségből, mert amúgy nem kötelesek csak ha hibás...
Igaz kicsivel drágább mint neten vagy szolgáltatónál de megéri...
AMÚGY MEG NÉZZETEK UTÁNA, SOKSZOR ELŐFIZUBAN IS 1-2000 FORINTTAL OLCSÓBB A SZOLGÁLTATÓ,
RÁADÁSUL SOKKAL TÖBB A SZOLGÁLTATÓNÁL VÁSÁROLT SZOFTVERHIBÁS TELEFON
Menjünk sorban:
1. Ez egy szoftverhiba volt
2. nem frissíthettek szoftvert hiszen csak egyféle volt, csak újratelepítették...
Rengeteg Omnia 2-t adtam el, nem volt még hibás, bár a kiállított készülék néha fura volt, lehet hogy csak elnyomkodtak valamit a nézelődők, hard reset után megjavult...
Egyébként nem értem mit nem értesz azon, hogy miért kell egy új készüléket frssíteni...
Gondolj bele kiadnak egy tökéletes szoftverrel rendelkező telefont, akkor minek frissítenéd, hogy elrontsad???
A szoftverfrissítésnek ez a lényege, hogy az ÚJ szériás készülék esetlegesen felmerülő rejtett hibáit kiküszöbölje...
Az hogy eltűnt róla minden az a te hibád, hiszen ha volt már i900 Omniád, akkor tudnod kéne, hogy le lehet menteni mindent róla activesync-en keresztül
Újabb érdekesség:
A Samsungnál úgy működik a dolog hogy bizonyos számú szervizelés után kapsz egy új telefont ha felveszed a kapcsolatot a képviselettel (Nem a szervízzel, és főleg nem a TeleMax-al mert ők sosem fognak segíteni)
Úgy tudom, hogy ezt szolgáltatónál vásárolt készüléknél is megteszik
"Telefon=Nokia"??? Ez vicc, a visszahozott telefonjaink 80%-a Nokia...
Eleve ha van időm minden beérkező 30.000-nél drágább Nokiánál azonnal frissítem a szoftvert, mert kell...
Az első szériákat néha ki sem rakjuk a polcra...
pl.: 5800 amikor bejött először 10 db, 8-at egyből visszaküldtünk az első eladás után...
7db hangszóróhibás volt, mert kétoldalú ragasztót (cimkét) használtak a rögzítésére és lepotyogott :D:D
És 1 db volt ami nem töltött, sőt be sem akart kapcsolni...
Az megint más kérdés hogy azóta 0 db hibás volt...
A legmegbízhatóbb telefonok a HTC és Sony Ericsson gyártó készülékei és mostmár meglepő módon az LG-k is, egy Nokiához képest kiválóak...
Persze vannak jó nokiák is
Pl. 6303/6303i, 5530, esetleg 5230 és persze a nagyon olcsók használhatóak, illetve 1-2 E szériás [E51 fél évente hangszórócsere], E66 pl. egész jó
Most már az 5800 is jónak mondható...
ÉS VÉGÜL:
NE CSÜGGEDJ TELEPÍTSD AZ IGO 8 3D-T AZ IPHONERA HISZEN MÁR ERRE IS VAN!!! :)
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.06.09. 11:12:59
SKY 2010.06.09. 11:13:12
thomy 2010.06.09. 11:17:47
SAMSUNGBÓL SE KINYITHATÓS SE CSÚSZKÁS MOBILT NE VEGYÉL... ÉS L310-ET MEG KÉREK MINDENKI VÉGKÉPP NE!!! 2-3 HAVONTA SZALAGKÁBEL-CSERE...
ÉLETTARTAM: E250,C3050 1,5-2 ÉV, VISZONT MEGÉRI AZ ÁRÁT...
A TÖBBI NEM SZALAGKÁBELES SAMSUNG JÓ MINŐSÉGŰ ALAPVETŐEN...
Skin 2010.06.09. 11:20:52
Lekopogom, lassan 2 éve, hogy egy 3G tulaja vagyok, egy problémám sem volt még vele. Már várom, hogy megérkezzen Magyarországra a 4. Akit érdekel, eladó lesz egy 3G szeptember környékén! :)
moli 2010.06.09. 11:34:24
kisberci 2010.06.09. 12:16:15
Iphone kijelzőjén megjelent 2 buborék, még garis volt ezért a T-mobile szerviznél dolgozó ismerősöm segítségével elküldtük az Iphone szervizbe. Visszaküldték hogy a hátlap berepedt a kábel csatlakozásnál, ami fizikai sérülés ezért garanciavesztéssel jár. Ismerősöm mondta, hogy köztudott hogy minden Iphone hátlap bereped, mert merev műanyagból van. Ezért Ő megfellebbezi. A második válasz karcos a hátlap ugyancsak fizikai sérülés stb... (A telefon a megvételtől olyan tokban van, ami hátulról pattan rá és egy vastag bőr + műanyag réteggel védi a karcolódástól) A srácnak a volt főnöke átkerült ahhoz a szervizhez akik kimennek a nagyobb cégekhez, és helyszínen javítják, amit tudnak. Na beküldte Ő is a telefonomat az Apple szervizbe V.I.P felirattal, így sikerült kicseréltetni.
Sima halandó dobhatta volna ki a buborékos Iphone-ját. Nekem szerencsém volt. Kedves posztoló vigyáz a töltőkábellel nehogy megrepedjen a hátlapod;)
Xezs 2010.06.09. 12:33:27
Telefont csakis finn őstermelőtől! A többi csak telefonUTÁNZAT.
Jegkoko 2010.06.09. 12:44:42
S1lver 2010.06.09. 13:59:43
Arrol meg ne is beszeljunk, hogy a vasarlaskor vehettem biztositast, ami barmilyen esemenyre (lopas, serules, elazas) fizetett, ez ez egy evre kb. 10 euromba fajt.
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.06.09. 14:00:11
Réka · http://blog.rekafoto.com/ 2010.06.09. 14:50:18
pizsama 2010.06.09. 14:50:50
freebiker 2010.06.09. 15:24:03
Tartsa mindenki szem előtt ezeket, mielőtt javíttatna. Ha kérdés van válaszolok.
2010.06.09. 15:57:46
(Most fogok uzsonnázni, sürgős lenne!)
Megdobbent 2010.06.09. 18:51:19
az ajfonnal is lesz azert meg nyug, de ha nem robban fel, es oke a kis minden kuloncsege, akkor 1 evig elmegy majd :)
Megdobbent 2010.06.09. 18:56:08
De ez a finn ostermelo hozott ki most (2010) egy olyan rozsaszin modelt, amihez nincs adatkabel, nincs bluetooth, nincs irda, nincs microsd bovithetoseg, tehat egy telefon, ami onmagan kivul semmivel sem mukodik egyutt.
Igen, majd egyszer lesz hozza adatkabel, talan a telefon vetelaraval azonos arfekvesben.
Az enyem meg ugye nem pont boltbol jott, de usb kabel, 2 akku, tolto, headset, bluetooth, microsd, wifi az alapcsomagban van, 2 sim pedig befigyel.
Vilagos tehat, hogy nem a finn ostermelo a baratod, mert atver, mint a piacos magyar.
▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2010.06.09. 19:09:18
A nokia márkabolt szerint várjak a szoftverfrissítésre..
Megdobbent 2010.06.09. 19:14:51
Picit utananeztem, hat valami firmware buzeralas szuksegessegerol irnak a forumokban...
▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2010.06.09. 19:22:25
Ezzel játszott a csóka is fél órát, de nem lehet átállítani, mert nincs benne az állító menü.
Gondolom a firmware-ezés garanciavesztést hoz magával.
(Köszönöm, hogy keresgéltél!)
Megdobbent 2010.06.09. 19:30:20
gergel 2010.06.09. 19:33:37
Rékuc!
Vagy próbáld megkeresni a kábelt(micro-usb) :), vagy esetleg próbáltad a Samsung szoftverével(azt hiszem Samsung PC Studio a neve) összeröffenteni a telót? Persze blútyúkon keresztül.
Onnan valószínűleg le tudnád menteni valamilyen formában, még a ha sim kártya nem is enné meg, a gépen látnád őket és ha visszakapod a telefont vissza tudod majd rá varázsolni belőle.
▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2010.06.09. 19:35:43
A csávónak is mondtam, hogy van új fw, az volt a válasza, hogy "de az t-mobile-os" ez a teló meg független, szóval ő azt nem töltheti rá...
Mondjuk úgy összességében meg is rohadhatnának. :(
Jegkoko 2010.06.09. 19:45:22
Réka · http://blog.rekafoto.com/ 2010.06.09. 19:49:01
Megdobbent 2010.06.09. 19:56:31
@Jegkoko: A XXI. szazadban, 2010-ben nincs az az also kategoria, amiben ne lenne bluetooth vagy microsd tamogatas.
Egyebkent a kabel, ami ahhoz kell egyszeruen _nem_letezik_, nokia markaboltban _sem_ tudtak adni, fingjuk sem volt, mikor lesz nekik.
Ugyhogy ilyennel nem is kek probalkozni, a vilagon csak keves gyarto csinal magabol bohocot hasonlo luzersegekkel :)
Ugyhogy en tartom tovabbra is: megbizhato, nyuhetetlen telefont a nokia nem keszitett a 3310i ota :)
szkaccsotjeggel 2010.06.09. 19:56:41
Megdobbent 2010.06.09. 19:59:21
Tiszta fapad :)
Kerem jegyzokonyvezni: ez a nokia nem az enyem, a kozelebe sem mentem a szamatviteleken kivul, csajos mobil, csajnak :>
Mar elore orulok, hogy ha kerulnek bele szamok, hogy fapadoljam gepre SIM-en keresztul :))))
Jegkoko 2010.06.09. 21:36:20
Megdobbent 2010.06.09. 21:50:56
Engem mondjuk az is meglepett, hogy ilyen kategoriat egyaltalan gyartanak meg, de hat ugy tunik igeny az van ra :)
Messidor 2010.06.09. 23:34:00
szu.csi · http://sumare.blog.hu 2010.06.10. 14:21:25
a 6 évvel ezelőtti alsó kategóriás nokia telefonom jobb képet csinál, mint az ájfón (:
nokia, blacberry, a többi kuka
Tomasz_a_gozmozdony 2010.06.10. 16:25:56
Zolikaa 2010.06.11. 01:50:05
Egy tipp:
Ha panelt cserélnek egy telefonban megváltozik az IMEI számai is, ugyanis az a panellra van ráírva és a panell ROM-jába bele van írva. Ha nem kapsz új IMEI számot nem cseréltek benne panelt az tuti!
Bárki vigyen szervizbe telefont érdemes az IMEI számot felirni otthon magunknak
(Az a 35-el kezdődő szám az aksi alatt)
hatesz 2010.06.11. 15:46:28
daráltkeksz 2010.06.14. 17:57:31