És az ügyfelek viszontszeretik őket. Nem először találkozunk ilyen példaértékű eljárással de ez most megint megmelengette a szívünket. A Victorinox magyar képviselete 1200 Ft-ért cserélte volna ki azt a rugót, amiből végül a svájci gyártó ingyen küldött 6 db-ot.
Olvasom a homáron a Logitechkel történt pozitív élményt, és ha már homár és svájci cég, saját esetem a Victorinoxszal:
Tavalyelőtt vettem Svájcban Victorinox zsebkést, amiben tucatnyi egyéb izé mellett kisolló is van, amit idén egy ifjúsági programon egyéb olló híján elég sokat használtunk is, és ennek következtében eltört a rugója. Ez egy kb 3 centi hosszú, meghajlított fémlemezke, saccra 10 Ft-nyi tétel.
Neten keresgéltem, hogy árulnak-e ilyet külön. A svájci anyacég honlapján nem találtam, egy amerikai honlapon viszont igen, fél dollár az ára, ingyenesen szállítanak is, de csak az USÁn belül, külföldre egyáltalán nem. Ezután felhívtam a magyar Victorinox képviseletet is, az ügyfélszolgálatos nagyon kedvesen közölte, hogy persze, fáradjak be a zsebkéssel, kb 1200 Ft-ért kicserélik. Nem, külön nem adnak el rugót.
Ekkor írtam Svájcba emailt, hogy nem lehetne-e a két opció között (fél dollár vs. 1200 Ft) valami értelmes összegért rendelni tőlük egy ilyen rugót, amire másnap válaszoltak is, hogy hát kérik a levelezési címem és postafordultával küldenek is rugót (ingyen). És tényleg, egy hétre rá kaptam belőle 6 darabot, két különböző méretben, egy kis kísérőlevéllel, amely szerint biztosak benne, hogy valamelyik méret jó lesz majd, valamint további jó zsebkéshasználatot kívánnak.
Nos, ez került nekik saccra 60 Ft-ba, plusz a boríték, plusz a bélyeg költsége, cserébe szereztek egy igen elégedett felhasználót, aki legközelebbi útján már a kisfiának is vesz majd egy zsebkést, és az ismét nem kínai lesz, hanem eredeti Victorinox.
/r.
Az utolsó 100 komment: