Attila a mifelénk sajnos szokásosnak mondható módon világosodott meg 10 év Vodafone-hűség után. 3 új telefont szeretett volna előfizetéssel, de annak ellenére kértek tőle darabonként 80 ezer forint kauciót, hogy nem hitelre akarta venni, és hogy a telefonok értéke sem haladta meg a 20 rugót:
Nagyon mérges és egyben csalódott vagyok. Több, mint 10 éve vagyok a Vodafone előfizetője. Mivel eddig különösebb gondom nem volt velük ezért a családom három tagja úgy döntött, hogy egy másik szolgáltatótól átjön hozzájuk. Ma délelőtt kis csapatunk beállított egy üzletükbe. Közöltük velük, hogy három új előfizetést szeretnénk és a készülékeket is kiválasztottuk. Idáig nem történt semmi extra. Majd a kishölgy közölte, hogy fel kell küldeni az adatokat hitelbírálatra és lehet, hogy kauciót kb 9000 Forintot kell fizetni. Kicsit meglepődtem… Mondom, nem hitelt kérek hanem készpénzben fizetek és mire a kaució?
Mondta nem számít, hogy nem hitel, mert náluk így hívják a folyamatot… És mondom minek a kaució? Hát így van nekik kiadva… Azért van, hogy három hónap múlva, ha minden rendben az előfizetésemmel, akkor jóváírják. Kérdezem kamatostul? Éreztem, hogy veszélyes terepre érkeztünk, mert nem értette. Elmagyaráztam, hogy nem tudják megindokolni miért kell, de adjak nekik kölcsön ráadásul kamatmentesen… Á nem értette mit akarok.
Felhívtam a központot… Ott sem értették a problémát és természetesen nem is vehették fel panaszként. Lenyeltem 9000 forint nem a világ vége bár több ezer ügyfélnél három hónapra DKJ hozammal számolva szép kis extra profit. Na mindegy közben megjött a „hitelbírálat” is a központból. Fizessünk a 3 telefonra 240 000 forint kauciót! Darabja 80 000 Ft. (egyik telefon sem volt 20000 forintnál drágább). Lehet, hogy én vagyok lemaradva, de ezt felháborítónak tartottam és otthagytuk őket.
Azért csak magyarok vagyunk, és nem adjuk fel. Bementünk egy következő Vodafone kirendeltségbe egy helyes cicababa és egy srác fogadott minket. A srác könyékig feküdt az ebédjében és nézett ránk, hogy mit akarunk. A hölgy szerencsére odafordult, hogy a kollégája nyugodtan majszolhassa a főzelékét…Megkérdeztük, hogy ő mit tud erről a kaucióról és mi ez az egész. Semmit nem tudott! Úgy nézett ránk, mint aki rémet lát! Nem értette mit akarunk, mi az a kaució és a kollégája okosabb, de ő meg eszik…Nem lehetett zavarni valószínűleg az orvos nyugodt étkezést írt neki elő az ügyféltérben.
Otthagytuk az egészet és hazajöttünk.
Kérdés?
-Ez a normális eljárás?
-Csak én nem tudom, hogy ez a rendszer?
-Direkt vesznek fel olyan embereket, akik semmihez nem értenek?
-A Vodafone-nál lehet enni az ügyféltérben?
-Én bemehetek fagyival, hot-doggal?
- A Vodafone utálja az ügyfeleket?
Üdvözlettel,
Attila
Az utolsó 100 komment: