Tékozló Homár

Elcseszte a Telekom, mégis ő küldi a behajtót?

2010.06.29. 08:40 | ge | 60 komment

Bebe szolgáltatót váltott és ezzel sikerült az őrületbe kergetnie saját magát. A T-Com mindent elcseszett, amit csak lehetett: hűségidőt, tarifát, összeget. Úgyhogy most hiába van túlfizetése, két behajtó cég is követeli tőle a T szerint elmaradt díjakat.

Kereken két éve elkövettem azt a hibát, hogy bedőltem a M. Telekom (akkori nevén T-Kábel) visszautasíthatatlan ajánlatának és szolgáltatót váltottam. A régi szolgáltatással nem volt gond, csak a megrendeléskor még kedvezőnek tűnő ár az idők során egyre feljebb kúszott, miközben az új belépőknek kb. feleannyiért kínálták ugyanazt. Én ezt hátrányos megkülönböztetésnek éreztem, de kiderült, hogy jogilag rendben van, egy orvosság van rá: az előző hűségidő lejárta után kvázi új ügyfélként jelentkezni. (Aki próbált már szolgáltatást lemondani, az persze tudja, hogy ez korántsem olyan egyszerű, mint amilyennek hangzik, de ez egy másik történet.)

Így aztán kapóra jött a T-Kábel ajánlata: kábeltévé + net, egyéves hűségidővel, előbbi havi 3000 HUF, utóbbi havi 3300, az első két hónap ingyenes. 2008. júniusban megrendeltem, gyorsan bekötötték, és csak akkor ért meglepetés, amikor postán megjött a szerződés és a számla, ugyanis ott egy egészen más csomag szerepelt, s a tévé meg a net is jóval drágább volt. Ezzel kezdetét vette egy háromnegyed évig tartó (részben postai, részben elektronikus) levelezés – kinyomtatva az anyagmennyiség már centiméterekben mérhető -, amelynek során elértem ugyan néhány részsikert, még több látszatsikert, de összességében negatív a mérlegem.

Először telefonon próbáltam korrekciót kérni, ennek annyi eredménye lett, hogy napokig (összeadódva órákon át) hallgattam a zenét kapcsolásra várva – mint kiderült, a T-Kábel és Kábelnet közben megszűnt, vagyis T-Home lett, az 1298-as telefonszám már nem élt. Levélre váltottam, szeptember elején jött a válasz, adminisztrációs hibára hivatkoztak, amit visszamenőleg már nem lehet korrigálni, de a jövőben már havi 3000.- lesz a kábeltévé; viszont a hűségidő szerintük nem 1, hanem 2 év. Mivel megőriztem a szórólapot az ajánlattal, amiben egyértelmű volt, hogy mi mennyi, folytattam a „harcot” és október végén megkaptam a javított szerződést, ami határozatlan időre szólt és már semmilyen hűségidő nem szerepelt benne. Megjöttek az új csekkek is – amíg nem volt jó csekkem, átutalással fizettem a helyes összeget.

Elégedetten dőlhettem volna hátra… ha közben nem jár le a netre az ingyenesség és derül ki, hogy mindent kezdhetek előlről. Mert természetesen a net esetében is másik, drágább szolgáltatást regisztráltak és a szerződést is csak a kábeltévére vonatkozóan korrigálták. Mivel én egyetlen csomagban rendeltem a tévét és a netet (nem is lehetett volna másképp!), csak később vettem észre, hogy két különböző ügyfélszámom van és eleve kétfrontos harcot kellett volna indítanom. Kértem ugyan egyesített T-Home számlát, de nem reagáltak. Az átutalt összegeket így mindig a kábeltévére írták jóvá, a Kábelnet korlátozta a hozzáférésemet és felmondást helyezett kilátásba. A netre szükségem volt, ezért januárban  kiegyenlítettem az amúgy jogtalan összegről szóló csekket és folytattam a levelezgetést.

Annyit értem el, hogy február elején megszüntették a szolgáltatást. Idézek a 2009. február 12-levelemből:

„T. Telekom!
A mai nappal lemondom a tv + internet szolgáltatást.
Ez a levelük, amelyre most válaszolok, közel egy hónapja kelt, és úgy tűnt belőle, hogy végre lezárja a tavaly június óta tartó ügyet. Ennek érdekében inkább befizettem a 13.421 (9021 + 4400) Ft-ot, hogy majd utólag jóváírják a túlfizetést.
Az ellenkezője történt: kikapcsolták a szolgáltatást. És a mai reklamációm nyomán az is, kiderült, hogy ígéretükkel ellentétben semmit nem intéztek el, semmit sem tettek az ügyben.

Nevetségesen egyszerű esetről volt szó: más szolgáltatáscsomagot regisztráltak nálam, mint amit én júniusban megrendeltem. Már az is hónapokba telt, hogy elismerjék a hibát. Azóta újabb hónapok teltek el, de a korrigálás elmaradt.
A történetet szinte hiánytalanul dokumentálja az immár vastag dossziéra rúgó levelezésünk.
Számításaim szerint nincs tartozásom, amiben persze nem lehetek biztos - ahogy Önök sem (három munkatársukkal beszéltem, három különböző összeg hangzott el, és még azt sem tudják, mennyi valójában a havidíjam). Nincs érvényes, korrigált szerződésem; különböző gépi, kinyomtatott és kézi csekkjeim vannak a legkülönbözőbb összegekkel, nem kaptam kimutatást, nem sztornírozták a téves számlákat stb. Teljes a káosz, és Önök is fellégezhetnek, ha itt befejezzük a kapcsolatot.”

Közben végső kétségbeesésemben a hírközlési ombudsmanhoz fordultam, ismertetve a kálváriámat. Takács Péter 2009. március 31-én kelt válaszában ez állt: „a Hírközlési Fogyasztói Jogok Képviselője felhívta a szolgáltatót az Ön beadványában foglaltak teljeskörű kivizsgálására, számítván, hogy a HFJK közbenjárásával a kialakult helyzet rendeződik.
A megkeresésnek a szolgáltató köteles eleget tenni, melynek eredményéről írásban fogja Önt és a HFJK-t tájékoztatni.”

Azóta is várom a szolgáltató tájékoztatását. Ami feltehetően azért maradt el, mert a „teljeskörű kivizsgálásnál” egyszerűbb megoldást választottak: átadták az ügyet két különböző követelésbehajtó cégnek, amelyek egymásról mit sem tudva két különböző összeget követelnek, bár azt egyikük sem tudja, hogy ez elmaradt szolgáltatási díj vagy a hűségidő ki nem töltése miatti büntetés. Számításaim szerint nem hogy elmaradásom, hanem (szerény) túlfizetésem van, a szerződés pedig messze nem az én hibámból nem teljesült. Amit nem bírtam kiszámolni: hogy e két év alatt hány órám ment el telefonálásra, levelezésre és gyomoridegességre. Jó esélyem van rá, hogy az ügy a bíróságon folytatódik, s amilyen „szerencsém” van, két különböző bíróságon.
 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. Kix 2010.06.29. 08:47:51

Méretes szopó@larcot kapott szegény.

Egyéves Önkéntes 2010.06.29. 08:47:52

A telekomot azért szeretjük, mert nem zavarnak ki, ha gyereket szoptatunk.

Egyéves Önkéntes 2010.06.29. 08:51:21

A múltkor ülünk otthon, nézzük a vuvuzelakoncertet a fészbukon, egyszer (vidéken: eccer)csak csöngetnek és egy behajtó áll a kocsibeállóban (vidéken: behajtó). Azt mondja a kéményt jött kisöpörni, de ha már itt van megszoptatná a csimotákat is.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.06.29. 08:53:00

"adminisztrációs hibára hivatkoztak, amit visszamenőleg már nem lehet korrigálni, de a jövőben már havi 3000.- lesz a kábeltévé; viszont a hűségidő szerintük nem 1, hanem 2 év."
Érdeks, hogy ilyenkor sosem nem lehet korrigálni...

"a Hírközlési Fogyasztói Jogok Képviselője felhívta a szolgáltatót az Ön beadványában foglaltak teljeskörű kivizsgálására, számítván, hogy a HFJK közbenjárásával a kialakult helyzet rendeződik."
Na erre kíáncsi leszek...

Tipikus belesz@rás + szopatás plusz 3000Ft bevételért a T-től...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.06.29. 08:54:22

@EÖ: De azt csak a WC-ben lehet. Vagy a lemezmezőn. (Diszkréten.)

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.06.29. 08:56:37

Megszoptatták diszkréten.
A megtörtént megszoptatást visszamenőleg nem lehet korrigálni, ez tény.

Egyéves Önkéntes 2010.06.29. 08:57:52

@ColT: Egyik ismerősöm, aki a telekomnál volt kéményseprő, egyszer megszoptatott a Starbucksban egy egész fészbúk közösséget.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.06.29. 09:03:00

@EÖ: Hú. És nem válott ki közfelháborodást?

Egyéves Önkéntes 2010.06.29. 09:04:31

@ColT: de, mert nem Dolce Gabbana papucsban volt.

Dr. Kix 2010.06.29. 09:05:05

@EÖ: És volt-e mindenkinél MacBook Air?

Egyéves Önkéntes 2010.06.29. 09:09:54

@Kix: hát ez nem lehet kérdés! :)

azon tartották az ájfont.

Eric_Cartman 2010.06.29. 09:10:23

Hétvégén kékszalag, itt meg ilyen csipcsup ügyekkel foglalkoznak.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.06.29. 09:13:04

@EÖ: De az csak rövidnadrággal jó.

@Eric_Cartman: Hű! Akkor kettőre oda kell érni!

atomjani · http://facebook.com/atomjani 2010.06.29. 09:15:27

Érdemes megpróbálni a GHV-ét. Ők súlyosan megbüntetik, hogyha nem azt csinálják, ahogy hirdetik. Tehát nem annyit kértek, mint a hirdetésben volt. Persze ettől nem biztos, hogy visszakapod a pénzt, de hogy nem fogják átverni az embert, az is biztos.
A bíróság számára érdemes összegyűjteni, hogy mekkora kár ért téged. Ebbe még az ügyvéd díja is benne van.

Egyéves Önkéntes 2010.06.29. 09:18:56

@Sün‼: szerintem Argentina egy olyan lesgóllal, amit a kispadról befutó Maradona egy vuvuzelával üt be a kapuba.
És a bíró megadja majd.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.06.29. 09:21:40

@EÖ: A bíró +1 gólt is adna az argiknak szerintem, freeben.

Secnir 2010.06.29. 09:24:24

azér' a FIFA is megérdemelne egy homárcikket, mert a weboldaláról letiltotta azt a videórészt, ami lampard meg nem adott gólja, és ahol az argentinok lesgólelemzése volt.
illetve kitörölnek minden olyan kommentet, ami ezzel foglalkozik.

nemhiába, ők a Cenz Ura.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.06.29. 09:24:52

@EÖ:
Az én tippem:
Egyértelműen a FIFA.
Az utolsó gólt a bíró fogja berúgni az általa választott csapatnak (vidéken: diszkréten megszoptatja őket).
Video nem lesz ofkorsz a nagyszerű eseményről.

Egyéves Önkéntes 2010.06.29. 09:25:05

@ColT: igen, de úgy, hogy azt mástól levonja. mert a fifa korrekt!

és azt még nem is mondtam, hogy az argentinok térfelén benn fog parkolni a füvön széftikár egy rokikártyával és nem lehet majd megelőzni.

É2I 2010.06.29. 09:34:12

Posztolónk belekerült a T-kábel - T-online egyesülésének kaotikus örvényébe.
A két behajtó cég is azért van, mert az egyik a volt T-k a másik T-o vélt vagy valós hátralékát szeretné kasszírozni.
Egyszerűen nem tudják együtt kezelni a dolgot.
Jobban járt volna posztolónk, ha személyesen keres fel egy Trépontot. Uszkve 4*105 perc alatt, de megoldódott volna. (Tapasztalat)
Igaz nekem nem volt hátralékom, de így is kisebb kálvária volt összevonatnom, de sikerült. Így boldog ügyfél posztot írhatni, de azt meghagyom TótaW-nek, neki úgy is olyan hiteltelenül megy. ;p

nemöszöd 2010.06.29. 09:41:35

A sztori ismerős, csak az én csomagmódosítási megrendelésemet új telefonvonal (!!!!) felszerelésnek vették, a módosítást meg nem hajtották végre.
A T-Horda az egykori MATÁV nagy rakásnyi maradványa.
A felügyelethez meg kár fordulni, semmi hatása, hiszen az a közülük való hittestvérek megélhetési helye.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.06.29. 09:41:36

@EÖ: Az aszisztensek (vidéken: partjelzők) meg össze-vissza fognak integetni mindenféle zázslókkal.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.06.29. 09:44:35

@nemöszöd: Mi az a Matáv? A Magyar Posta sorvadéka, tovább rontva időleges látszatvállalkozásokba történő kiszervezésekkel, a tetejébe rakva egy ézelem- és értelemmentes ősgermán bürokráciát. Olyan is.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.06.29. 09:45:26

@Rosszindulatú Vászka:
Ezek nekem túl bonyolultak.
Valami egyszerűbb nincs?

Egyéves Önkéntes 2010.06.29. 09:50:00

@Kitalátor feljegyzetei: zászló a magasban: videóbíró PLAY
zászló lenn: videóbíró REC
zászló az ánuszban: a csapatok nem fogadták el a videóbíró ítéletét

Rosszindulatú Vászka 2010.06.29. 09:55:21

@Sün‼: hát a magas kultúráért meg köll szenvedni.

APImásik 2010.06.29. 10:06:56

...:S
én is jártam hasonló cipőben...
csak kicsit szerencsésebb voltam, mivel (a v-netes rutinomnak köszönhetően) AZONNAL bevontam a levelezésbe a Nemzeti Hírközlési Hivatalt/Hatóság?/...
minden levelem ment nekik is másolatban...
és a fogyasztóvédőknek is... így behajtó nem jött:) csak egy levél és soksok mea culpa:)és a 3 hét után már jó volt minden...

mellesleg, érthetetlen, hogy a meglévő partnerek soxor (mindig) kedvezőtlenebb feltételekkel veszik igénybe a szolgáltatást, mint az új ügyfelek...

Angeleye 2010.06.29. 10:12:11

Jól érzem, hogy ez már szokás náluk mondjuk harminc nappal későbbre, hogy ha valaki felmondja a szerződést, akkor kikapcsolják azonnal a szolgáltatást?
Lehet, hogy én szerencsés vagyok, de a nullás igazolásaimmal, csak felszólító leveleket kapok változó nagyságú összegek befizetésére.

Hümüzhümümüz 2010.06.29. 10:13:08

Az online, meg telefonos ügyfélszolgálatot úgy, ahogy van, el lehet felejteni.
Csak akkor van support, ha megrendelsz... Minden egyéb esetben csak kavarnak a hígfoshon (tapasztalat).

Be kell szépen menni személyesen és egy erőteljes asztalborogatást kilátásba helyezni, ha nem gördülékeny az ügyintézés.

Az NHH meg úgy balfa**, ahogy van. Írsz nekik, jön a levél a mágikus 31 napról, aztán nem történik semmi. Ennyi!

donfuligjimmy · http://codhq.hu 2010.06.29. 10:14:19

@APImásik: persze, hisz a meglévő ügyfélre már ráadták a szopóálarcot. Az új/leendő pedig még csak kacérkodik a gondolattal, hogy fölvegye e. Na, ezen a holtponton segít átlendülni az alacsony ár (ami végül több, de mire ez kiderül már késő, mert az új ügyfélen is rajta van a szopóálarc)

labi 2010.06.29. 10:20:44

Velem is játszanak éppen.

Lakáseladás előtt felmondtam mindent, modemért nem jöttek ki.
Leadni sokáig lehetetlen volt személyesen, mert a várakozási idő sorszámhúzás után (általuk becsülve több mint két és fél óra) a nyitvatartás vége utánra esett.

Folyamatosan dumáltam velük telefonon, hogy le akarom én adni, ki is jöhetnek érte. Az ügyfélszolgálatuk nem tudja megmondani melyik T pontokon lehet leadni a modemet (mert ugye bárhol nem lehet, ezt vicces volt hosszú sorbanállás után megtudni)

Nagy nehezen sikerült leadni, TÚLFIZETÉSEMET visszautalták.

Aztán rá fél évre a behajtó cégük írt hogy ha nem fiztek 20 ropit akkor jól be leszek perelve.

Jah, és persze arra a címre írtak ahonnan elköltöztem, annak ellenére, hogy új szerződés miatt megadtam az új címemet is.

Se személyesen, se telefonon nem lehet elintézni semmit.

Írjak mailt, 30 nap határidővel válaszolnak.
06.07-én írtam, még van némi idő a 30 napig, kiváncsi leszek mi lesz a vége.

Tarkin kormányzó 2010.06.29. 10:24:35

Hihi, ezen nem kell meglepődni! Az informatikai rendszerük világvége

Eric_Cartman 2010.06.29. 10:31:22

@Sün‼: Finta Ede. Ki más ? Sün, ez teljesen felesleges kérdés volt....

2010.06.29. 10:43:23

Javaslatom: csak Internetre szabad előfizetni, minek a tv, minek a telefon? :):):) nincs gond :) én még a mobil előfizetésem is felmondtam, szépen kártyázom. Semmilyen magyar céggel nem szabad előfizetést kötni hűségnyilatkozattal, mert szívás a vége :)

ghammond 2010.06.29. 10:51:30

Hát igen, túl gyorsan integrálták a szolgáltatásokat és ezt nem tudták követni se a számlázási rendszerek integrációjával se a munkatársak képzésével, ebből jönnek a hasonló problémák. Tavaly decemberben elmentem egy T-pontba és összevonattam az addig három külön ügyfélszámon futó szolgáltatást (internet, telefon, kábeltéve) egy ügyfélszámra és kértem a T-Home tripla kedvezményt. Az összevonás röpke 1 óra alatt meg is történt, aztán hazamentem és vártam a számlákat. Az első összevont számlát februárban kaptam, gyanúsan magas volt, de azt hittem vannak benne még maradványok a régi ügyfélszámokról. Amikor a márciusi is ugyanekkora volt, jobban megnéztem és kiderült, hogy egyszerűen összeadták az addigi díjakat, tehát nem érvényesítették a kedvezményt. Felhívtam az ügyfélszolit (nekem sikerült röpke 25 perc zenélés után, de az vezetékesről ingyen van) ahol egy nagyon udvarias és látszólag kompetens ügyintéző konstatálta a hibát és azt igérte, hogy kijavítják és jóváírják a kedvezményt decembertől. Áprilisban két ügyfélszámról kaptam számlát, valamiért szétválasztották az internetet-telefont a kábeltévétől. Felhívtam az ügyfélszolit, a továbbiakat lmf... Valami hatása volt, mert azóta kaptam egy halom mínuszos jóváíró számlát és az összevont számla értéke is messze alatta van a réginek, de hogy pontosan mi történt, nem tudom, szerintem a T-Home sem...

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.06.29. 11:18:00

@ColT:
Érdeks, hogy ilyenkor sosem nem lehet korrigálni..."

Mé'? Probáld csak korrigálni az "Érdeks" szódat
Naugye!
:)
Napokban az egyik önkorminál voltam, beadtam a beadványt
Nem ám egyszerű kézzel irt elismervényt adnak, hanem hosszan egerésznek a pc-ben és kinyomtatják
Aszongya az ugyfélszolga, ilyen utca hogy "MIKSA" nincs/ahol lakom/ csak "Miska"
Mondom javiccsa ki oszt mennyünk tovább
Aszt ő nem javithatja! Akkor hivaja ide a rencergizdát
Aszt most nem lehet
Namindegy átvette, címem meg Miska néven szerepel
:)

donfuligjimmy · http://codhq.hu 2010.06.29. 11:25:19

@ghammond:
- pincér, kérném a számlát
- máris. ez+az+amaz + bejött 800
- elnézést. bejött?
- oh, bocsánat, nemjöttbe ...

teccikérteni ;)

Bambano 2010.06.29. 11:25:54

Nekem úgy kapcsolta ki az internetet a tonline, hogy mindenem rendben volt és minden be volt fizetve csoportos beszedéssel. Nyilván ez olyan lényegtelen mellékkörülmény, hogy ez nem izgatta fel őket.

bagamoyo 2010.06.29. 11:35:43

Én ilyen esetekben megnézem, ki a minőségbiztosítást kiállító cég és oda is lecécézem a levelezésünket. És megkérdem tőlük, hogy adhattak ki minőségi bizonyítványt. Ők majd (párszáz eurós óradíjért) elmondják nekik.. Aztán cégen belül, majd utánanéznek, ki miatt fizetik a sok pénzt.. És a végén sünt szarik az illetékes..

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.06.29. 11:53:03

@Hümüzhümümüz:
Be kell szépen menni személyesen .."

Hova, matáv székházba?
Legtöbb ilyen multinak irodái sincsenek, csak helpdeszk

akárki lehetek:-) 2010.06.29. 11:59:44

@donfuligjimmy:
v2.0
pincér:
1 bableves
1 túróscsusza
1 meggy
vendég:
- milyen meggy?
pincér:
- ha nem megy kihúzom

buffybot 2010.06.29. 12:41:43

Posta email meg telefon. Levélben csak fenyegetőzni lehet ha az ember korrekciót és kártérítést akar kérni akkor be kell mennie. Az hat. Ugyanis ha az ember rájuk boríja az asztalt vagy ordibál akkor egyből kárenyhítenek meg kijavítanak minden hibát. Ez benne van a munkaköri leírásukban. Sok a muja elégedetlen ügyfelük de mindenki elhiheti hogy kevés az erélyes elégedetlenkedő mert ha valaki erélyes akkor rendszerint megoldják a problémát.
Úgyhogy...Csak úgy lehetsz sikeres ember ha ordítasz/asztalt borítasz.

b-attila · http://ujrahasznosito.blogspot.hu/ 2010.06.29. 12:41:58

A Facebookon indult egy group (T-Home Magyarország Panaszláda), ahol segítséget kapsz az NHH és GVH bejelentés ügyében. A GVH egyébként nem fogad be egyéni panaszokat, ezért gyűjti a group az NHH-s egyéni beadványokat. Csatlakozz, veszteni nem veszthetsz semmit. Nyerni az NHH nélkül viszont biztosan nem fogsz. http://www.facebook.com/home.php#!/group.php?gid=129971457035951&ref=ts

ex-dr. vuk 2010.06.29. 13:41:29

A T-Home egy eleg dilettans banda, (T-Mobillal sosem volt gondom), nekem is van egy erdekes sztorim, ha nem zarul le rovidesen akkor az is ide kerulhet :)

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2010.06.29. 13:56:02

@buffybot: Pontosan így van. Egyik ilyen szennyedéknél úgy felidegesítettek, hogy lerámoltam a pultot a nő elől. Rögtön megoldódott minden, mert mondtam, hogy visszajövök minden nap ingyen reklámnak.

apukam_vilaga 2010.06.29. 16:20:58

Gráffal is tudnám ábrázolni, de az eccerűek kedvéért :

-Telefonos ÜSZi Start -> 100 vonal, 110 ügyintéző, 0 menü, telefonos ügyintézés 10%, 0 perc várakozás.

-Telefonos ÜSZi projekt manager, sponzor -> sok 100 lepedő.
...
-Telefonos ÜSZi elvárások 120%, megbecsülés 60%. Mindkettő ezen tendencia szerint tovább fejlődik.

-Telefonos ÜSZi ügyintéző táppénz 0->50%; elégedettségi mutató 100->50%.

-Telefonos ÜSZi projekt 2
50 telefonvonal, 40 ügyintéző, 100 menü, telefonos ügyintézés 100%, 59 perc várakozás.

-Telefonos ÜSZi projekt manager, sponzor -> sok 100 lepedő.

-Telefonos ÜSZi projekt = szopás

tutti 2010.06.29. 16:21:08

A behajtó bármit behajthat? Alaptalanul is? A szolgáltató számlázási rendszere egyáltalán nem megbízható. A UPC is kiküldte nekem, hogy túlfizetésem van, aztán meg jött a behajtó.

Tünde87 2010.06.29. 20:23:12

Ezek mindig ilyenek maradnak

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2010.06.30. 11:08:26

@tutti:
Leginkább a kaput hajthatja be maga után. :)

Ezen a szinten ezek paprikajancsik akik hívogatnak, felkeresnek személyesen rosszalló tekintettel és büdös szájjal, kiabálnak, lenyomozzák az ismerőseidet az iwiwen/faxbukon és náluk is ugyanígy próbálkoznak. Azt hiszem a 8 általános és egy OKJ-s 3hetes gyorstalpaló elegendő, hogy valaki behajtó legyen.

De nem verhet meg, nem zárhat be és a fizetésedből sem vonhat le amíg nincs meg a hivatalos bírói végzés (5-20e Ft között nem igen foglalkoznak vele) ekkor ha van bejelentett munkád (segély, gyes stb. nem játszik) annak legfeljebb 30%-át viheti.

A gond az, hogy 1-2ezer forintos tartozás mellé mellécsaphatja az ő vélt 20e Ft-os "adminisztrációs" költségét és ha van 50-100 ügye ilyen megéri bíró/jegyző elé citálni hiszen úgysem nézik meg...

Persze ha gondod van polgári perben jelezheted 3-9 év és legalább 50eFt per (ügyvédi) költség ha első fokon nyernél...

Bebes 2010.07.01. 02:42:46

Köszönöm mindenkinek az együttérzést és a jótanácsokat. Nem is hasznos tippet adtatok, hogy merre tovább.
Üdv
bebe

Bebes 2010.07.01. 02:47:00

@labi: Többen is tanácsolták, hogy se telefonos ÜSz, se e-mail, csakis T-pont.
Amitől engem pont az tántorított el, hogy ugyanúgy jártam, mint te: már a modem leadása sem ment egyszerűen, három menetben, több órás időráfordítással sikerült csak abszolválni.

Bebes 2010.07.01. 02:57:40

@ghammond: Hát ez kísértetiesen emlékeztet az én esetemre, csak én nem bírtam kivárni, amíg lépésről lépésre, több menetben és hónapok alatt megoldódik a dolog.
Mert te ezek szerint fizettél, mint a katonatiszt, de én akkor sem tudtam volna kifizetni azt, amit kértek, ha lett volna rá pénzem. Ugyanis hegyekben álltak a különböző csekkek, géppel nyomtatott, fénymásolt, kézzel írt, háromféle is ugyanarra a hónapra, persze más és más összegekkel, én meg csak azt az összeget utaltam mindig, ami a választott csomag után járt.
süti beállítások módosítása