Tékozló Homár

A Budapest Bank képtelen magának utalni

2010.07.14. 12:13 | jackyll | komment

B.J. szerette volna csoportos beszedéssel intézni a közüzemi költségeit, ám szolgáltatója szintén a Budapest Banknál van, a bankon belüli utalás pedig valamilyen oknál fogva térgörbületet okozna, így nem vállalják:

Történt, hogy nemrégiben az egyik közüzemi szolgáltatóm levélben megkeresett, hogy ha átutalásról csoportos beszedési megbízásra váltok, akkor jóváírást kapok. Mivel elég trehány módon szoktam a számlákat átutalni, és ezt az ajánlatot is egy fizetési felszólításhoz mellékelték, gondoltam kapok az alkalmon, és a Budapest Banknál vezetett hitelkártyaszámlámra beállítok egy csoportos beszedésit. Elvégre úgyis havonta nyúznak, hogy az milyen jó, állítsak be minél többet. Próba szerencse. A bankban egy egyébként segítőkész ügyintéző elrendezte a papírmunkát, gondoltam minden rendben. Egészen máig, ugyanis ugyanez az ügyintéző felhívott, hogy sajnos nem fog működni a csoportos beszedési megbízás, mert hogy a kedvezményezett közműcég is náluk vezeti a bankszámláját.

Kérdezem: És?
Válasz: És hát a RENDSZER (így csupa nagybetűvel) az ezt képtelen kezelni. És hát nekem is meg kell értenem, hogy ha a RENDSZER az ilyen, akkor ez van. De nyugodtan megadhatok hetvenhét olyat ami más bankba irányul, csak Budapest Bankosat ne, mert azt feldolgozni le-he-tet-len.
Kérdezem: De mi ennek az oka?
Válasz: Nem lehet tudni, de mindenképpen ennek utána fogok kérdezni, és értesítjük. (ezt mondta) / Érts már meg végre, hogy bankon belül saját magunktól nem kérhetünk zsíros jutalékot! (ezt gondolta)

Ezen a ponton érzékeny búcsút vettem az ügyintézőtől.

Szóval így jártam én, az egyszeri naiv ügyfél, aki szeretett volna pontosan fizetni egy közműszámlát. Köszönjük Emese.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fiatka 2010.07.14. 12:15:09

másodikra is szép

elwood 2010.07.14. 12:20:41

a számlán annyi pénz van már amennyit rátettek ?

vape 2010.07.14. 12:44:04

Már megint egy hitelkártyázós, aki a kártyaszámláról akar csoportos beszedni meg ilyenek...:)

۝merta-X 2010.07.14. 12:45:19

Aki beszedési megbízást ad, az a világbarma.

Majd pont ebbe a geci országba nem próbálnak szétlopni a geveráj szolgáltatók.

Épp tegnap küldött ki a Merkantil nekem egy olyan levelet, hogy autóhitel kiegészítést fizessek a valutaárfolyamváltozás miatt, valamint ennek a levélnek a költsége 800 forint, késedelmi kamat 48 forint. És tegnap nyitottam ki a levelet. Faszt, megy nekik rózsaszín csekken az alap különbözet lóvé, azt az 500 forintot legalább nem ők kapják meg. És az ilyen aljasságok simán láthatatlanok csoportos beszedésnél.

vape 2010.07.14. 12:57:53

@۝merta-X:
Megjött megint a szokásos pénzügyi szakértők hadának első embere.

Mit gondolsz amúgy, ha rózsaszín csekken fizetsz, akkor nem fogják rajtad követelni a 800+48 Ft-jukat? Eszem megáll. És amit leírsz, azt komolyan is gondolod szerintem, az a baj.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.07.14. 12:59:20

A ki csoportos beszedési megbízást ad, rádásul hitelszámláról, az halmozottan hátrányos helyzetű.

B.J 2010.07.14. 13:07:32

1. A hitelszámlámat arra használom amire értelmes ember használja:
-nem a készpénzemet és az időmet pazarlom arra hogy a postán álljak sorba
-mindig 100%-ban visszatöltöm
-a beszedések után is jár az X százalék kedvezmény, pl. a gázszámla után 6%-ot kapok, ami a mostani gázárak mellett télen nem elhanyagolható

2. Úgyhogy kösz, világbarma és hátrányos helyzetű az aki mondja, aki képtelen a pénzével gazdálkodni. Kéretik engem nem velük összekeverni.

További jó kommentelést.

Hati_x 2010.07.14. 13:08:14

azért vannak jó oldalai is a csoportos beszedésnek. pl: határidőre be van fizetve minden, nem kell postán ácsorogni,...
az meg , hogy könnyen lenyúlnak meg nem teljesen állja meg a helyét mert meg tudod adnia a max. összeget ameddig levonhat a szolgáltató.

Attila F 2010.07.14. 13:19:30

@۝merta-X: Előrebocsájtom, én egy világbarma vagyok.
Te pedig bizonyára egy olyan ember, aki a megtakarított pénzecskéjét otthon, a párnában tartja, nehogy a "geveráj" bankok elsikkasszák a pénzét, esetleg az utcára sem mész ki, nehogy a "geveráj" baktériumok megbetegítsenek.
A csoportos beszedési megbízás, amit én az összes lehetséges helyen használok, könnyű és gyors, nem felejted el a határidőt, és nem kell postára szaladgálni. Ja, és fizetési plafont is megadhatsz, nehogy legeverájkodják a pénzt a számládról.

Bikicsunáj, geveráj.

Ugyandehogy (törölt) 2010.07.14. 13:22:14

az ügyintéző hülye.
pont.

(gy.k. a jutalékot nem magától veszi a bank a csopbesz után, hanem az ügyféltől)

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.07.14. 13:25:49

Elolvastam
Szegény Sün, ilyen melegben végigjárni a RENDSZER/sic/gazdákat,mire átprogramozzák a REBDSZERT/sic/

B.J 2010.07.14. 13:26:50

Egyébként írásos indoklást kértem tértivevényes levélben a banktól arra, hogy miért nem tudják ezt a csoportos beszedésit beállítani. Kíváncsi leszek az indokra.
Úgyse merik bevállalni a frankót. Onnan jön a következő lépcső.
Azért ne érezzék már ennyivel elintézve a dolgot. Elcseszték mert belebotlottak az ezerből abba az egy emberbe aki nem most jött a falvédőről.

ZIZILABOR 2010.07.14. 13:27:16

Én is egy világbarma vagyok.
Igaz, hogy azóta mindenem időben be van fizetve, ráadásul így nincs számlavezetési költségem sem, sőt az SMS értesítésekért sem vonnak le lóvét...
Asszem ez nekem túl sok így együtt, valami geverájkodást sejtek emögött.
Rohanok is csekkért, mert jobb havonta sorban állni a postán mint a családommal tölteni azt az egy-két órát...

A BB-ról viszont annyit: pár éve elhoztam onnan a számlámat mert iszonyat nehézkesek voltak

Azóta minden rendben (egy másik bankban)

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.07.14. 13:28:03

@۝merta-X:
Aki beszedési megbízást ad, az a világbarma."

A tegnapi mama is hogy járt,leemeltek neki valami nagy pénzt

Aki meg csekkel fizet, szagolja ebben a melegben a másik hónalját
Magyarnak semmi nem Lyó!

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.07.14. 13:28:30

@horex:
15!
Én nyertem!

<RENDSZERGAZDA>
Ánuszvizsgálatra kötelezve!(sicccc!)
</RENDSZERGAZDA>

É2I 2010.07.14. 13:29:38

A csoportos beszedés után te fizeted az ő jutalékukat, jobb esetben adott szolgáltató. Így inkább azt tartom valószínűnek, hogy baf.sz volt az ügyintéző, de le kellett már zárni az ügyet és így oldotta meg. Most az figyel az RENDSZERben, hogy az ügyfél visszamondta.
Egyébként is mi köze van egy vállalati számlának egy lakossági folyószámlához?

Búcsúzóul azért még odaböktem volna, hogy ebben az esetben elválnak pénzügyeink. Lesz olyan bank aki megoldja. Emesét meg csókoltatom :)

B.J 2010.07.14. 13:30:30

Babette

Egy bankon belüli utalás jutaléka nem vethető össze egy bankközi utalás jutalékával. Még ha van is - egyedi szerződés szabályozhatja - akkor se sok.

Ha még hozzáadom a jóváírást, amit nekem nyújtaniuk kell, nem éri meg nekik ez az egész, csak a munka van vele. Beszednek a közműcégtől 100 Ft-ot, nekem meg odaadnak 500-at mondjuk. Hol éri meg?

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.07.14. 13:33:50

@ZIZILABOR:
a családommal tölteni azt az egy-két órát..."

Tehát ha csekkes vagy, soha nem látod a családod?
:)

É2I 2010.07.14. 13:36:46

@B.J: Inkább te botlottál egy idétlenbe. De az írásos nyilatkozat jó ötlet volt.
Ha még meg is kapod, az fog benne állni:

"Örömmel értesítjük az informatikai problémát elhárítottuk. RENDSZERünk immár kezelni tudja az Ön pénzét. Számunkra fontos az ügyfeleink megelégedettsége. Reméljük örülni fog az Emesés hűtőmágnesnek."
;P

۝merta-X 2010.07.14. 13:58:09

geveráj = geceráj, basszátok, ott a két betű egymás mellett.

Másrészt meg nem tudom, nektek mennyi a csekkes lóvé, amit le kell adni minden hónapban, nekem 105 és 130 között. nagyon nem mindegy, hogy jön egy barom számla még plusz 10-15 ezerről.

Másik meg az, hogy jóval könnyebb megreklamálni egy még be nem fizetett csekket, mint egy olyat, ami már másnál csücsül. De "mindenem időben be van fizetve, ráadásul így nincs számlavezetési költségem sem, sőt az SMS értesítésekért sem vonnak le lóvét...", hajrá.

KEmber 2010.07.14. 13:58:25

@Attila F: Azért jobb ha tudod, hogy a csekket a neten is be lehet fizetni, sorbanállás nélkül, és NEM lehet megadni fizetési plafont, csak azt adhatod meg, hogy mennyit vonhatnak le EGYSZERRE maximum. De azt nem adhatod meg, hogy azt hányszor... Meg persze a plafon úgy van beállítva, hogy a hideg téli napokon is legyen fűtés, így nyáron azért rendesen lehúzhatnak, plafon ide vagy oda. Volt ebből már pár Homár sztori.

elwood 2010.07.14. 14:07:43

@KEmber: "a csekket a neten is be lehet fizetni, sorbanállás nélkül"

de akkor is ott szöszölsz minden egyes csekkel

nekem 10 éve beszedésivel megy minden, gond nem volt. ennyi erővel autóba sem szabad ülni mert lehet belőle baj.

B.J 2010.07.14. 14:10:39

merta-x

Ha bejön egy számla, amivel nem értek egyet, letiltatom az egész csoportos beszedési megbízást. Akinek van netbankja, hamarabb megvan mint ide egy hozzászólás írása. Akinek nincs, egy telefonhívás.

Olyan szolgáltatóra ahol gyakran lehet probléma (pl. most van egy ezer éves ügyem a t-commal, az is megérne egy posztot, de nem akarok senkit fárasztani), valóban nem szerencsés megbízást adni. Azoknak csak simán utaltam. Vagy ATM-en fizettem be.

A gond nem itt van, hanem amikor hülyének nézik az embert.

vape 2010.07.14. 14:13:06

@۝merta-X:
Megjegyzem, megreklamálhatsz egy még le nem vont csoportos beszedés keretein belül levonásra váró tételt is. Merthogy az már napokkal előtte megérkezik a számlavezető bankodhoz, netbankon láthatod valamennyit. Le is tilthatod, ha nem tetszik. És ugye postán meg kapod ugyanúgy a számlát, csak nincs sárga csekk mellette a borítékban.

Csak a hozzá nem értők gondolhatják úgy, hogy egyszercsak levonódik a pénz a számláról, és azt sem tudni, hogy ki miért vont le pénzt.
Csodálom, hogy az ilyen emberek egyáltalán pénzzel fizetnek (az is bankoktól származó gonosz dolog!), nem pedig cserekereskednek.

Ooorsi 2010.07.14. 14:17:39

@elwood: meg 130 ropival mászkálni a postára sem valami életbiztosítás. :D

kulup 2010.07.14. 14:20:18

Nagyon is jó a csoportos megbízás. A terhelés előtt egy héttel már benyújtják, így netbankon látod, hogy mit fognak levonni. Ha nem tetszik, le lehet tiltani. Plusz a díjneten még egy héttel előbb megkapom a számlát.

upci 2010.07.14. 14:20:41

@Sün‼ (vuvuzela-őstermelő): valami férfiaktól származó testnedvre tippelnék...

Ooorsi 2010.07.14. 14:22:03

@B.J: Ha ATM-en fizeted be, akkor vonnak le valami kezelési költséget, vagy valamit ehhez hasonló hangzatos nevvel? vagy olyan, mintha kártyával vásárolnék (mert az ugye elvileg ingyenes) (még)

Bikicsunáj Bój 2010.07.14. 14:23:30

Basszus, ne már hogy ilyenekről beszélgettek, hogy minek mennyi a jutaléka utalások beszedések esetén.
Citi 0-ás csomaggal azt sem tudom, mi az a bankköltség :-)
Na szevasztok!
ui.: fogalmam sincs mi az a geceráj!

rémTündér /aprócska kismacska./ 2010.07.14. 14:23:32

ezt a sztorit simán el tudom képzelni napirajzként is akár. :D

Attila F 2010.07.14. 14:25:27

@۝merta-X: Baszom én, baszom, de nekem a geveráj meg a geceráj egy kutya. Egyiket se tudom, mit jelent. A geveráj mondjuk egy pöttyet kellemetesebb a fülnek, ha már választani kell.

Csoportos beszedési megbízással pedig még sose volt gondom. Ez persze nem azt jelenti, hogy nem is lesz, de mondjuk egy bank is csődbe mehet, mégis értelmesebb ott tartani a pénzt, mint otthon.
Summa geverájum: van egy kis kockázat benne, de ez számomra még mindig kisebb/elfogadhatóbb, mint a postán állásnak, határidők figyelésének, stb-nek a "költsége".

vizitücsök 2010.07.14. 14:26:12

A csoportos beszedési megbízás előnyéről csak annyit: az egyik fűtésszolgáltató a fizetési határidő előtt 14 nappal lenyúlta a pénzt a számlámról. Fiz.határidő volt a hónap utolsó napja, ők pedig hónap 14-én lehúzták a pénzt. Anyátokat.... Megszüntettem a csop.besz.megb-t, és hónap utolsó napján utalom nekik! Ne kamatoztassák a pénzemet azért, hogy az vezéreik prémiuma még magasabb legyen! De inkább érzem esetükben, hogy inkább kiszolgáltatott vagyok!!!!

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.07.14. 14:38:06

@B.J: most van egy ezer éves ügyem a t-commal, az is megérne egy posztot, de nem akarok senkit fárasztani),

csak fárasszál, tcomot nem gyaláztuk még, hadd legyen egy jó poszt

B.J 2010.07.14. 14:38:38

Ooorsi

Nem, nem vonnak semmit, kártyás vásárlásnak minősül, ingyen van, és jár érte a jóváírás százalék. A "nagy" bankok kártyáinál ez tudomásom szerint így van kivétel nélkül.

DE nem árt utánanézni a dolgoknak, pl. Tigázt lehet befizetni Otp-s automatákon, egy időben reklámozták magukat egy bannerrel, amin többek közt ott úszkált egy Cetelemes hitelkártya. Igenám, de a Cetelemes kártyával 600 Ft egy befizetés Atm-nél, mert őnáluk ez hitelkártyás kp felvétnek minősül.

Vizitücsök

Ez volt a másik oka, amiért a T-comra nem állítottam be csoportos beszedésit, ők is ilyenek. A normálisabbak általában közlik már az ajánlatukban, hogy csak fizetési határidő napján inkasszálnak, vagy ha akkor nincs épp lóvé a számlán, akkor tíz-tizenöt nap múlva újra próbálkoznak, és nem számolnak fel késedelmi kamatot.

É2I 2010.07.14. 14:39:38

Peceráj,
puceráj,
kóceráj.
Ne vakeráJJ,
inkább bikicsuráJJ,
vagy vikicsuráJJ!

B.J 2010.07.14. 14:39:49

Bocs kicsit hülyén fogalmaztam, jóváírás százalék természetesen csak akkor jár, ha a vásárlások után egyébként is járna.

B.J 2010.07.14. 14:41:43

horex

Oké, ha tudok, szakítok rá időt a napokban és megírom.

upci 2010.07.14. 14:42:53

@Sün‼ (vuvuzela-őstermelő): pontosabban fogalmaznék, CSAK és kizárólag férfiaktól SZÁRMAZTATHATÓ tástnedv, azaz gháczi! :D

Xezs 2010.07.14. 14:46:13

Budapest Bank ftw!

Látom "nagyon" ért itt mindenki a csoportos beszedésihez. Simán kényelmesebb mint bármi más, azonkívül bármikor meg lehet szüntetni, ha az ember nem ért egyet egy számlával.

Az én esetemben ez pl úgy van, hogy a számlák jó 80%-a elektronikusan jön, vagyis kapok egy értesítőt e-mailben, hogy számla jött. A mailben ott van az összeg is, ha a szokásos összeg akkor meg se nézem a számlát, majd kifizetődik. Ami meg papíron jön, azon is látom, hogy egyetértek-e az összeggel.

Nem ördögtől való találmány a csoportos beszedési. Bármilyen jól is esik azt hinni, hogy a szolgáltatók összeesküvése nyomán jött létre, el kell fogadni hogy bizony az a mi kényelmünk miatt létezik.

Fizettünk mi csekket régen neten, halál volt az egész. Előbb-utóbb mindig kimaradt valami, akármennyire is katalogizált az ember.

Simán meg lehet szívni vitatott számlát csekkel is, gondoljunk csak bele hogy mennyi az átfutási ideje egy számlareklamációnak, annyi idő alatt simán ki is kapcsolják a szolgáltatást nem fizetésért. Ráadásul az E-onnál pl. úgy van, hogy akármit fizetsz is be, mindig a legkorábbi keltezésű számlába könyvelődik bele (ezzel elkerülvén a véletlenül be nem fizetett számlák miatt kikapcsolást) szóval hiába ugrasz át egy szerinted nem jogos számlát, úgyis abba könyvelődik bele a következő havi, amit befizetsz. A stornózás meg nem biztos hogy megvan egy hónap alatt.

@vizitücsök: Biztos, hogy a te pénzed kamatjára fáj a foguk ez száz százalék. Abba a 10 Forintba gebedtek volna bele, ha nem szerzik meg 14 nappal hamarabb a pénzedet. Ennyire nem lehetsz kicsinyes, baszod. Jegybanki alapkamat mond neked valamit?

upci 2010.07.14. 14:52:15

@Sün‼ (vuvuzela-őstermelő): há mondom: gháczi... és nem tüsszentettem :D

É2I 2010.07.14. 15:00:17

@Xezs:
"el kell fogadni hogy bizony az a mi kényelmünk miatt létezik"

Valamint a bankok és a szolgáltatók kényelmére. Illetve nekik jobban, mint neked.
Persze engem nem érdekel a parttalan vita. Mindenki úgy csinálja ahogy akarja.

Xezs 2010.07.14. 15:09:18

@É2I: És ha valami a szolgáltatónak is kényelmesebb akkor már csak azért se veszed igénybe hogy nehogy jó legyen a rohadéknak? OMG...

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.07.14. 15:24:57

@B.J:
Majjól megekézünk, csak irjad meg
:)

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.07.14. 15:27:06

@Sün‼ (vuvuzela-őstermelő):
Mit nem tucc?
Vér-verejték, ahogy a családjukért dógoznak,mig a nők henyélnek a tv előtt, söröznek és vuvuzelláznak

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.07.14. 15:36:49

hat naunk a csoportos atutalasi megbizas olyan, hogy felmegyek fizetni a NET-re a bankom oldalara es kifizetgetek mindent, tehat beirom az osszegeket/ez gondolom otthon is igy van, ami allando, mint tv internet mobil arra raklikkelek, hogy havonta
ha meggondolom magam akkor raklikkelek es nem megy havonta
/a mugy ez most komoly nem arcoskodas, az elobbi sem az volt, olyan hogy csekkonyv?/
mert ha lusta vagyok netelni, vagy mint most koltozesnel valtozasok voltak, akkor mikor megjottek a szamlak akkor Mary irt ilyen csekkeket, betette abba a boritekba amit valaszlevlkent a szamlaval kuldtek, igaz ra kellett tenni 35 centes belyeget, aztan kitette a postaladankba amibe mikor kihozza a leveleket a postas akkor leviszi a kuldemenyt
se csoportos se sorbanallas se credit
/ezt a creditet en sem ertem amugy
es minden bankszamlahoz adnak csekkfuzetet
a szolgaltato meg beszedi ugyanugy a banktol mintha neten utaltam volna csak O kuldi a banknak a cseket
hat ez bonyolult volt de ne sem lennek boldog ilyen csoportos izetol
szoval nalunk rendes banki csekk vay internet

elwood 2010.07.14. 15:56:49

@hagyma: "hat naunk a csoportos atutalasi megbizas olyan, hogy felmegyek fizetni a NET-re a bankom oldalara es kifizetgetek mindent"

nem mondod, hogy ilyen elmaradott országban élsz :-) . a beszedési az, hogy a szolgáltató levonja a havidíjat automatikusan a számládról. zérus munka. te csak sms-t kapsz, vagy a hóvégi egyenlegen látod.

néha valakinek harmarabb vagy többet vonnak, de az az üdítő kivétel, az élet sója. a többségnél halál kényelmes.

Andrass9 · http://blogkocsma.blog.hu 2010.07.14. 16:41:55

@hagyma: Csoportos beszedes: direct debit.
Teljesen elfogadott es rendszeres (nekem pl. a mortgage, a gaz, a villany, a telefon, a TV es az internet is ugy fizetodik). A biztonsag okaert pedig van egy $2000-es reserve credit, ha negativba futnek.

É2I 2010.07.14. 17:11:57

@Xezs: Nem erről beszélek, hanem arról, hogy adott szolgáltatónak olcsóbb a csoportos, mégsem vállalják át a költségeit, maximum fél-egy évig. Inkább baszakszanak a drágább csekkekkel is.

És, hogy miért nem váltok? Két oka van:

1. Dolgoztam elég nagy szolgáltatónál, pont ilyen területen. El kell mondjam, szopóágra általában a csoportos megbízásos, átutalásos, inkasszós került. Mindkét oldal hibájából ugyan, de gyakran évekig tartó huzavonát generálva. (Ne csak lakossági ügyfélkörre gondolj, ne csak egy befizetésre és akár több száz millió froncsóra.)
2. A befizetési igazolhatóság vagy irreálisan körülményes, vagy egyszerűen nem is fogadják el. (Utóbbi lakosság inkább, de volt olyan aki kp. fizetett, hogy ne az apech nyelje le a cég elől. Írd és mondd üzemelni tudjon az adó meg majd.)
3. A fent említett faszariság, miszerint bár olcsóbb a csoportos, mégsem vállaljuk át a költségeit. A munkabéred bankszámlára megy, ott pihen (bank forgatja) és még fizessek um. kezelési költséget. OMG addig amíg van ingyenes kp felvételem elslattyogok a postára. Legfeljebb visszamegyek később, ha kismillióan állnak sorba.

Mondom engem nem érdekel ki hogyan csinálja, engem az érdekel mennyibe kerül _nekem_. Egyébként a netbankot és is használom rendszeresen.
Zárójelesen jegyzem meg, ha a retardált otp-nek nem csekken fizettem volna a kölcsönöm levágtak volna vagy 100eFt-al, mert csak. Azaz szarul könyvelték a befizetéseim és szerintük csak én skummantottam. Ment a csekkek fénymásolata mindjárt megtalálták a befizetést. Na most ez egy csoportos elkúrásnál uszkve fél év huzavona, ha nem több.

vlevi 2010.07.14. 17:13:39

"Búcsúzóul azért még odaböktem volna, hogy ebben az esetben elválnak pénzügyeink. Lesz olyan bank aki megoldja. Emesét meg csókoltatom :)"

Nekem egyszer volt egy ilyenem, OTP-nél. Sima lakossági folyószámlát addig addig nyúztak, hogy cseréljük le valami biszembaszom internetes szarra, hogy csak elfogadtam. De aztán pár hét múlva hívtak, hogy nem tudják megcsinálni, mert az a fajta számla már megszűnt, de van helyette ez meg az. Persze, az sokkal szarabb konstrukció lett volna, ezért az nekem végképp nem kellett. Kérdeztem, akkor visszakaphatom a régi lakossági folyószámlás konstrukciót? Aztsem. Mert már be van rögzítve a rendszerbe meg egyéb lószar. De akkor meg miért nem csinálják meg az újat? Mert már nem engedi a rencer. Najó, itt bevadultam, és megmondtam az ügyintézőnek, hogy jólvan, ha nem tudnak nekem folyószámlát biztosítani, akkor bemegyek, kiveszem a pénzem és elviszem máshova. Érdekes módon másnap már készen volt az új folyószámlám...

É2I 2010.07.14. 17:24:29

@vlevi: Mivel engem idéztél; pont erről beszéltem :)
Gyakran rá van kenve a renccerre az ügyintéző balgasága, lustasága. Persze az is igaz, hogy egy mai komplexitású rendszer ezer sebből vérzik és az ügyintéző gyakran semmit sem tehet. ;(

berlin_mount 2010.07.14. 18:41:32

hmm, a post elolvasása után, 3,5 fél éves BudapestBankos telebankos tapasztalattal (KP-i épületben lévő telebank) simán el tudom hinni, hogy a hitelkártyaszámlákat kezelő szoftver nem barátkozik meg a normál bankszámlákat kezelő szovtverrel egy csoportos beszedési megbízásnál. De majd kijavítják a hibát, csak a tesztelés folyamán még vagy 2-3 szor összeomlik az egész bankkártyás rendszer (max fél napra). De utánna működni fog! Persze közben valami mást meg majd elrontanak benne! :)

varvizib 2010.07.14. 19:02:29

Milyen szánalmas, hogy nem tudnak bankon belüli beszedési megbízást csinálni... Ez csak a Budapest Banknál van így, vagy másoknál is?

Xezs 2010.07.14. 22:09:42

@É2I: Nem teljesen értem, hogy milyen díjat szeretnél hogy átvállaljon a szolgáltatód.

A banknak fizetett csoportos beszedési megbízási díjat? Na ahhoz meg aztán semmi köze a szolgáltatónak, a bank és a szolgáltató ugyanis nem ugyanaz.

Egyébként vannak fasza konstrukciók amikben teljesen ingyenes akármennyi csoportos beszedésit lehet megadni. Nem írok példát mert reklámozni nem akarok, de a nagyobb bankok internetes portálját átböngészve hamar találsz ilyet.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.07.14. 22:28:53

@elwood:
@Andrass9:

biztos lehet itt is ilyet ,de en NEM akarom
egyebkent a fizetes bepotyogese annak par szamlanak
tv-internet
telefon
biztositas
villany
tehat 4 osszeget kell beutni
es 4-szer asend gombra klikkelni az pontosan 1 perc ha nem sietek
neha a mugyis felnezek nincs-e valami lehuzas, mert bizony megesik

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.07.14. 22:31:00

ja es teljesen ingyenes
nem is tudtam a csoportosert meg fizetni is kell

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.07.15. 08:21:38

@Andrass9: A mortgage az még rosszabb, mint a jelzáloghitel? Élj vidáman, szopogass zsiletpengét!

Andrass9 · http://blogkocsma.blog.hu 2010.07.15. 09:22:57

@Kitalátor feljegyzetei: Azt csak Hagyma kedveert nem hivtam jelzaloghitelnek - amugy ugyanaz. USA-ban ritkan veszel kp-re hazat ...
A zsilettpenget en meg torokoblitonek ismertem :)

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.07.15. 09:53:50

@Andrass9: "Az örök mosoly titka! Szopogasson zsiletpengét! Fülig fog érni a szája!"

Бабаяга 2010.07.15. 10:14:37

Informatikusokat kirúgni, keresni olyanokat, ha még vannak, akik képesek ezt a problémát is megoldani. Szerintem ez a probléma.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.07.15. 10:22:57

@Andrass9: Hagyma olvasni tud magyarul, csak írni nem, mert nem tudja/meri(?) beállítani a másodlagos magyar billentyűzetkiosztást a Mary gépén, és nem tud rá átváltani bal+jobb shifttel (vidéken: betűemelő)

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2010.07.15. 13:12:24

Csoportos beszedésit sosem.. mert hiába limitálod, le lehet emelni 10e Ft-ot 30 alkalommal is...

Ütemezett átutalás a nyerő, vagy ha az összeg változó akkor netbankon felütni érkezés napján, de teljesítési dátumot megadva.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.07.15. 17:15:46

@Andrass9:
USA-ban hazat is ritkan veszel
kp-ben meg csak a nagyok
tudnek en is venni jelzalogra, de minek?
@Kitalátor feljegyzetei:
en irni is tudok
egesz jol es ez nem Mary gepe neki winfosa van ez alma
nahat
amugy jo lenne tudnom aki ekezettel ir milyen gyakran szukseges neki ekezet nelkul irnia
de ez parttalan vita
most egy klikk

és jé itt a mgyar zászló és tudok de minden máshol van és nekem többet kell irnom ékeyet nélkul igy unom a cserélgetést
és vissya is cserélem most
kösyönöm a figyelmet

Xezs 2010.07.15. 18:33:02

@hagyma: Ha már így rákérdeztél:

Én sokat írok angolul (munkámból kifolyólag) de magyar billentyűzetkiosztáson. Egyszerűen azért, mert ezt tanultam meg.

Amúgy szerintem tökmindegy hogy valaki ékezet nélkül ír egy kommentben, elvégre nem hivatalos levél vagy irodalmi alkotás ez. A helyesírás viszont ékezet nélkül is elvárható.

Ja most jut eszembe, Magyarországon egy jó darabig csak ékezet nélküli írógépek léteztek és mindent ékezet nélkül írtak.

Az ékezetes cuccoknak meg külön betűkapcsolata volt, emlékeim szerint még régen kaptam olyan hivatalos levelet, amiben az Ö betű oe-ként szerepelt, meg a többinek is volt saját betűkapcsolata de azokra már nem emlékszem.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.07.15. 22:44:39

@Xezs: en nem varialok es nem cserelgetem a betuket, igy irok es kesz
amugy a helyesirasom az szinte tokeletes, na nem itt
bar itt sem kovetek el "sujjjos hejesirasi hibakat," azok csak elutesek, mert nekem pl a homar is csak hatterszorakozas, sok mindent csinalok sokszor kozben es nem is vagyok tokeletesen jol vakoniro raadasul
az is teny romlott a helyesirasom miota rendszeresen netezek, egyszeruen valahogy neha atjon a hulyeseg
volt mar, hogy nem hulyeskedtem es a komment elkuldes utan csak neztem a monitorra, ki irta ezt, de tudom, hogy tudok ha akarok es eddig meg mindig mukodott is ha tenyleg fontos volt
most is mukodik a helyesirasi hibaim siman trehany elutesek
amugy mindenhol megjelenik az ugyeletes helyesirasellenor es az ugyeletes ha magyar vagy hasznalj ekezetet
tok nem zavar
ugy irok ahogy akarok
ha majd szabaly lesz ra, hogy magyar oldalra csak ekezettel, akkor majd jon fonok is kitorli a hozzaszolasaimat
ha meg kitorli, akkor majd nem irok
es maris megteremtettuk a vilagbeket

Xezs 2010.07.16. 19:16:00

@hagyma: Mit is mondhatnék? Ámen! :)

Silenzio 2010.07.17. 14:45:19

Hitelszámláról NE.

Miron 2010.07.19. 13:40:27

Én valószínűleg több okból sem lehetek sikeres ember.
Először is régóta van OTP számlám.
Másodszor már 25 éve használom rajta a csoportos beszedési megbízást. Igaz, akkor ezt még másként hívták.
Harmadszor, ennyi idő alatt egyszer sem tévedtek.
Na, erre hogy varrtok gombot?
süti beállítások módosítása