Tékozló Homár

A T-csoport a saját szemetében fetrengő Homárnál is rendetlenebb

2010.08.02. 11:15 | szily | 96 komment

Ha esetleg ellenkező látszat alakult volna ki az évek során, a Homár nem utálja a T-csoportot, hogy is utálhatná, hiszen pont annyira trehány, rendetlen  férgek, mint mi magunk vagyunk. Egy a különbség: a Homárnak még soha senki nem fizetett távközlési szolgáltatásért. A T-nek sokan, meg is szívják, hogy többek között normális nyilvántartási rendszert sem sikerült összehozni a magyar telekommunikáció zászlóshajójának. D. szokásosnak mondható szenvedései alant.


Internetem volt, telefonnal. 2009. októberében lemondtam, mert vidékre költöztünk, és az új helyen nem tudták ezt a szolgáltatást biztosítani. Le kellett adnom a szerkentyűt, amivel neteztünk. A leadáskor, a lemondáskor megkérdeztem az ügyintézőt, hogy mivel nem emlékszem, nézze meg nekem, hogy előre fizettem a hónapot, vagy utólag. Tehát amit október elején fizettem, az-e az utolsó esedékesség a szolgáltatásért, amit október végével mondtam fel.
Nincs tartozás a rendszerben, tehát minden ki van fizetve - biztosított az ügyintéző. Ok.
A biztonság kedvéért feljegyezte az új címem, ami engem nem zavart, hiszen minden ki van egyenlítve
- én nem szeretek tartozni.
Ez év tavaszán ért az első meglepetés: kaptam egy számlát 13.000 Ft-ról, miszerint ennyi az
értéke a netes szerkezetnek, amit fizessek ki. Miért is?
Telefon, kiderült, hogy a T nem látja a nyilvántartásában, hogy leadtam a készüléket.
De ha tudom igazolni, küldjem be a papírokat, és mínuszolják a követelést. Viszont
figyelmeztetett a telefonban a hölgy - én egy havi díjjal tartozom immár fél éve, és ez már nemsokára behajtásra kerül. Miért is? Beküldtem a szerkezet leadásáról a papírt, majd kaptam egy fizetési felszólítást a postán az egy havi díj elmaradásáról. Telefon ismét. Elmondtam a hölgynek, hogy én úgy tudom az ügyintézőtől, nem tartozom, de nézzük meg. Újra elmondtam, október elején fizettem utoljára.
A hölgy a telefonban megnézte, és jelezte, hogy utoljára szeptemberi átutalást lát. Pedig én októberben utaltam utoljára, ugye. Jó, mondta a hölgy, akkor küldjem be erről a banki kivonatot az októberi utalásról, és minden rendben lesz. Időközben megkaptam a 13.000 Ft-ról a mínusz számlát, azonban ez - és a többi homáron is olvasott történet jelezte számomra, hogy kb. milyen színvonalú a T nyilvántartása. Tehát akkor benzin, autó, pláza, parkolás, otp számlakivonat (ez sem ingyenes), posta, az átutalás igazolásának T-nek való megküldése. Eltelik egy hónap, sehol a mínusz számla. Azért a biztonság kedvéért telefon, hogy ugye
nem tartozom? Nem, nincs tartozás a rendszerben - mondta az ügyintéző a telefonban a múlt hónapban.
Ma kinyitom a postaládát: ismeretlen cégtől levél, kinyitom: hát felszólítás - T kiadta a követelését (ami egyébként 6146 Ft) plusz fizessek kamatot és adminisztrációs díjat is: összesen 7374 Ft-ot. Telefon (sokadszorra) és az ügyintéző/követeléskezelő megállapítja, hogy mégiscsak utólag kellett fizetnem, és sáros vagyok az októberi díjjal, viszont hogy erről eddig miért kaptam hónapokon keresztül más tájékoztatást, na azt nem tudja.
Csak az a kérdésem továbbra is,
Hogy miért nem bízhatok abban, amit az ügyintéző mond a felmondáskor, miszerint nem tartozom? Hogy miért nem tudott senki érdemben információt adni a hívásaimkor (talán az utolsó telefont kivéve)? Hogy ez akkor azt jelenti, hogy a nyilvántartás egy nulla, amiből dolgoztak az emberek, akikkel telefonon beszéltem? Hogy ezt végül miért nekem kell kifizetni kamatostul, adminisztrációs díjjal terhelve?
Szóval soha többé T.
Üdv.,
d.

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.08.02. 11:18:00

Hagyjuk már a T-Csoportot! Nagyon unalmas. Fekvő ellenfélbe nem rúgunk.

Majd ha hálapénzt kérnek.

Secnir 2010.08.02. 11:18:04

mit kellett visszaadni?

én 2* költöztem inviteles területen belül, mindkétszer új adsl modemet kaptam.
a régiek meg itt porosodnak,,,

Eric_Cartman 2010.08.02. 11:23:50

A T-csoport egy loncsos-fostos vénember.

Kzsolt 2010.08.02. 11:26:27

Mit vársz egy olyan cégtől, ahol szerződésbe van rögzítve, hogy az adsl net 30 percenként bontja a kapcsolatot. Persze akkor is ha épp adatforgalom van :D

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.08.02. 11:26:48

nekem T mobilom és T telefonom van. sőt, T internet. még soha semmi bajom nem volt velük, azt leszámítva hogy a net néha lelassul vagy megszűnik. de ezek is csak 5 perces problémák, amitől nem őrülök meg.

Dr. Kix 2010.08.02. 11:35:33

Tré-csoport. Ezekre valami komoly felügyeletet kellene ráereszteni, komoly szankcionálási lehetőségekkel. Úgy látszik, a mostani felügyelet mellett jobban megérik nekik a büntetéseket fizetni, mint rendesen intézni a dolgaikat. Ezt meg kellene fordítani.

dr. _mmm_ 2010.08.02. 11:35:46

Könyörgöm... számlát elővesz.. rajat vagyon írva.. SZÁMLÁZÁSI IDŐSZAK..

Tessék megnézni és oksnak lenni..

Ja hogy kidobta.. akkor fizessél!

Shirin 2010.08.02. 11:47:25

Nem tudom miért szídják itt sokan a T-t nekem már vagy 10éve van t internetem telefonom lassan egy éve tvm is, és nagyon ritkán van vele gondom, ami általában 5perc alatt megoldódik vagy 10perc alatt telefonnal, ha szerelniük kellett mindig másnapra már itt voltak, a szerelők jó fejek, az ügyfélszolgálat ki tesz magáért nekem még nem volt vele gondom, és még mindig messze jobb mint az alternatíva amit UPC ként ismerünk. A digi meg nem alternatíva mert 10ből 9 helyen nem lehet elérni.

Katarina 2010.08.02. 11:50:04

@Don Bandi: Valószínűleg a mázlisták csoportját erősítjük mind a ketten. Nekem is T-s a mobilom, a vezetékes telefonom, a TV-m és az internetem, és nem rémlik, hogy valaha is lett volna bármi komolyabb gondom a T-céggel.

Tronik 2010.08.02. 11:51:35

@Don Bandi: akkor néz vissza néhány posztot. Veresegyházon totál halott a net. Nem csak most, rendszeres probléma, hogy nem szolgáltat. 5Mb felett nem köt kábelnetre szerződés. De azt se bírja kiszolgálni. Az ügyfélszolgálat hazudozik. Valakinek kötbért fizet T-Homár, mert nem szolgáltat rendesen. De azt is csak azért, mert a Híírközlési kötelezte

Taurusz 2010.08.02. 11:56:53

Hmm... nekem mintha úgy rémlene, ezt internet ELŐfizetésnek hívják. Mert én ahol voltam, mindig, mindent előre kértek. Mobil, net, tv, akármi, előre fizettem. Aztán lehet azért, mert nem vagyok sikeres.

dr. _mmm_ 2010.08.02. 12:03:05

@Taurusz: Nem attól előfizetés mert előre kell fizetned...

rio.pete 2010.08.02. 12:12:37

Mi köze a T-nek a benzinköltségedhez? Ettől függetlenül ha nem küldtek korábban tájékoztatást a tartozásról, a követelésük nem jogos. Ha küldtek, jogos.

rio.pete 2010.08.02. 12:14:08

@hagyma: amit előre fizetsz azt hívják úgy hogy feltöltőkártyás/prepaid konstrukció. Itt nem erről van szó.

Rosszindulatú Vászka 2010.08.02. 12:16:21

Azt tuttátok, hogy a pannonnál mínuszba is lehet menni a feltöltőkártyás telcsivel?

dr. _mmm_ 2010.08.02. 12:17:27

@hagyma: Akkor az én Internet ELŐfizetésem, amit 1-1,5 hónap múlva számláztak ki utólag akkor az most hogyis???

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.08.02. 12:17:39

@rio.pete: em elore fizetem az ujsagot
az internetet tv-vel
a telefont
/ha tul lepem a 800 percet akkor utolag is/ ,
ahogy bekotik a netet rogton pekalom az elso havit
ha ptthon maskeppen van akkor maskeppen, de akkor az nem elofizetes

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.08.02. 12:19:34

@..:: Gabesz ::..: jo dolgotok van
en elore fizetem
fix osszeg
mit kell azon utolag kiszamlazni
neked valtozo?
es utolag fizetsz?
jo neked

dr. _mmm_ 2010.08.02. 12:20:52

@hagyma: Nem.. fix összeg.. minden hónapban...
Szóval a lényeg, NEM azért hívják előfizetésnek mert előre fizeted.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.08.02. 12:21:17

az ujsagot is utolag fizeted?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.08.02. 12:24:03

@..:: Gabesz ::..: es szerintem elore fizeted:)
mikor kimegy a szamla az mar a kovetkezo havi
elofizetek= fizetek elore egy szolgaltatasert amit majd megkapok
pl villanyra nem fizetsz elo mert az jon es megnezik mennyi es utolag fizetsz
nem is hasznaljuk a villanyaramra az elofizetes szot
/atalany letezik tudom
innen/

Rosszindulatú Vászka 2010.08.02. 12:24:36

A qrvknál is előre köll fizetni. Meg a vizeldébe is. Sőt, még a moziba is.

dr. _mmm_ 2010.08.02. 12:29:45

@hagyma: Tuti utólag fizetjük.. rajta van dátum szerint, hogy x-naptól y napig.

Na_mi_van?Semmi? 2010.08.02. 12:34:38

Eheheh. Mai nap küldtem el az emailem fogyasztóvédelemhez, hogy kivizsgálják a T majd' 6 milliós követelését amiből 5 millió GPRS adatforgalom, de BELFÖLDÖN! T szerint jogos. Szerintünk nem.

Na_mi_van?Semmi? 2010.08.02. 12:37:16

@hagyma:
Mobiltelefon előfizetés? Utólag fizeted.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.08.02. 12:38:04

@..:: Gabesz ::..:
mi elore
mostantol ne hivd elofizetesnek:)
elofordul havi reszlet est azt i elofizetesnek hivjak
pl konyv
de maga a szo a elo-fizetesbol ered
@Na_mi_van?Semmi?:
en nem tudom mi az a GPRS
de hogy ;ehet 6 millert eloallitani?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.08.02. 12:39:16

@Na_mi_van?Semmi?:
TE
en elore
aszo akkoris ebbol szarmazi, megha valtozott is a vilag annyit hogy a elofizetesed utolag fizeted

dr. _mmm_ 2010.08.02. 12:39:29

@hagyma: Utólag fizetem.. Előkerestem egy számlát.
Számlázási időszak 2009.05.01-2009.06.01.
teljesítés dátuma: 2009.07.27
Fiz. határidő: 2009.07.27.

Egyéb kérdés?

.lll. 2010.08.02. 12:40:16

@hagyma:

ha jöszök idén haza,szerzek neked ilyen tés előfizetést,mary örülni fog:D

ArnoldBácsi 2010.08.02. 12:42:27

minek fizetél előre pl. internetért?
Én akkor fizetem ha használtam 1 honapig és nem volt gondom vele, mert ha előre kifizeted az internetet és 1 héten át baszaxik - tapasztalat - akkor nem illeti őket meg a teljes összeg.... bassszákmegmind

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.08.02. 12:44:43

@..:: Gabesz ::..:
nincs
ettol meg a szo azert elofizetes mert elore fizetsz egy szolgaltatasert
bizonyos cegek szerzodvek veled es utaba fizetsz
na so
meghaggytuk ra az elofizetes szot
pontosabb lenne a szerzodes
@lófő:

szinte tuti a jov szeptember
iden nem tudunk

kosz de nem kell telefon asszm el leszunk nelkule
ahogy oregszem egyre gyakrabban kapcsolom ki a lakasban levo osszest
ha kntre megyek azert viszem

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.08.02. 12:47:33

@ArnoldBácsi:
nem szarik be
ha megis a kovetkezo havinal lehet reklamalni
de nem szarik ne
@Na_mi_van?Semmi?:
thx
tenyleg nem tudtam
itt nem igazan gyakori
otthon ottho van a kbel
ha elmegyek a telefonok is tudnak mar mindent es benne van a havi dijban
ha notit viszek szinte mindenhol tudom hasznalni
azert a6 miller az durva

ArnoldBácsi 2010.08.02. 12:49:27

de beszarik, mert pl. a beigert 8 mbit helyett orakon at 0,5-tel ment.

Az most nem T, de a lényeg ugyan az.
szoltam nekik h nemjo - persze ugyfelszolgalat nincs cak reggel 9-16h ig kb :D

utana pont 1 orat mukodott rendesen....

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.08.02. 12:50:03

@ArnoldBácsi: azert amiert az ujsagert vagy a 2 kilo kenyreret

ArnoldBácsi 2010.08.02. 12:50:49

@ArnoldBácsi: bocs nem orakon at, hanem napokon at.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.08.02. 12:51:13

@ArnoldBácsi:
ez mar mas kerdes
hogu maradjaka z ijsagos peldamna, havonya egyszer az ujsagos tuti elfelejtett egy ujsagot
ettp; meg elore fizettem

ArnoldBácsi 2010.08.02. 12:52:24

ne sorold már ide a kenyeret meg az ujságot bazz :D

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.08.02. 13:00:49

@ArnoldBácsi: miert en elofizettem az ujsagot
jott a neni es kerte a pezt

Pittykapitány 2010.08.02. 13:02:06

Éni sépp a minap filóztam ezen hogy most előre fizeted az ELŐfizetésnél vagy utólag.
Én most mondtam le a mobilnetes előfizumat, és biza, ott helyben még lerántották rólam az utolsó hónapot (hónap végén járt le épp a hűség), szóval sanszos hogy utólag perkálsz. Amúgy szerény ismereteim szerinte addig nem is szűnhet meg egy előfizetés amíg van ki nem egyenlített tételed, szóval átbaszkurálás gyanús az eset...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.08.02. 13:02:09

ba
elo fizetek
valamire
tehat elore fizetek
azert elo

Pittykapitány 2010.08.02. 13:03:46

@hagyma: ez szerintem valami fordító hibája, hogy nem egyértelmű. Mert ugye a feltöltős díjcsomagot hívják odakün prepaid-nek, az előfizut meg postpaid-ként emlegetik. De ez lehet hogy csak a telefonnál van imígyen.

Dr. Kix 2010.08.02. 13:18:30

@hagyma: Szállj már le erről a témáról. (Egy párbeszéd már nem párbeszéd, ha 3 ember folytatja?)

Na_mi_van?Semmi? 2010.08.02. 13:28:58

@Pittykapitány:
Én úgy tudom, hogy a feltöltős neve "Pay as you go".

P75 2010.08.02. 13:35:20

A telefonbeszélgetéseket rögzítik, lehet rájuk hivatkozni!!!

Pittykapitány 2010.08.02. 13:36:01

@Na_mi_van?Semmi?: Prepaid = Pay as you go

"Pay as you go" or "Pay & Go", a general term for the concept of a prepaid mobile phone.

Forrás: Wiki ;)

Mr. Ray · http://bluray.blog.hu 2010.08.02. 13:48:45

A postoló idióta.

Az OTP ingyen és bérmentve pecséttel+aláírással hitelesíti az otthon kinyomtatott számlakivonatot. Azt sem értem miért kell a plázába menni, minden sarkon van egy OTP...olyan helyen is, ahol nem kell a parkolásért fizetni. Ha pedig gyalog megy, akkor még annyiba sem kerül. Komolyan mondom, egyesek a saját hülyeségükön is fel vannak háborodva.

hidroponi 2010.08.02. 13:49:15

a telefon havidijat elore fizeted, a hasznalat utani perc es kapcsolasi dijat utolag.

Mr. Ray · http://bluray.blog.hu 2010.08.02. 13:49:59

Még az előző hozzászólásomhoz: Persze csak ha van OTP Direkt elérése, ahonnan lekérheti az adott időszakra vonatkozó adatokat...anélkül megszívta.

Hegyirablo 2010.08.02. 14:06:26

Én rájöttem az összeesküvésre. A Homárt a Deutsche Telekom pénzeli. Figyeljetek:

T(ékozló)-Hom(e)ár

Na mit szóltok?

macesz 2010.08.02. 14:17:41

@atpijkamo: :D fekvő ellenfélbe...

Behajtó70 2010.08.02. 14:19:36

Nekem az Internet szolgáltatásom akadozik már 2 hónapja, és mostanáig is csak hablatyolnak, pedig tudom, hogy arra a kis teljesítményű szirszar kábelükre ráengedtek még vagy 30 új vevőt, ezért nem megy a dolog.

Másik: hibás számlakiállítás (nem az én nevem, hanem egy ismeretlen cégnév) miatt tartozom nekik pár százezerrel. Megbeszéltük, hogy küldik a számlát, és én fizetek. A pénz itt áll, de számlát nem küldenek. Már fél éve. Hát akkor álljon csak.

Ezek szimplán csak hülyék.

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2010.08.02. 14:22:05

én nem tartom magam féregnek (bár hibátlannak sem), és rühellem a T-cégeket. ez van :)

Kulminaator 2010.08.02. 14:25:41

@Kzsolt: Te ba vagy baszva.Már ne is haragudj.

www.Bisex.hu · http://www.bisex.hu/aff/99e46a59d4f8188eda373d36ecd8cc3a 2010.08.02. 14:27:12

mikor foglalja be valaki ezt: t-geci.hu ???
és oda kellene az ilyen összes visszásságot leírni :D

médinhángöri 2010.08.02. 14:27:19

Most mé vagytok ilyenek, nekem soha semmi bajom se volt t-s internettel...

Magyarvagyok_Nemturista 2010.08.02. 14:39:24

Jó volt olvasni a bejegyzést.

Velünk is ugyanezt játszotta a tré-home.

Leadtunk mindent, kifizettünk mindent, és az ügyfélszolgálati irodában a hölgy nekünk is azt mondta, hogy minden rendben.

Egy hónap múlva jött az 50 000 Ft-os számla. Telefonon azt mondták azért, mert nem adtunk le semmit. Szerencsére mi is megőriztük az erről szóló bizonylatot, amivel személyesen be kellett bumlizni a tré-home irodába és bemutatni azt. Szóval nekem kellett időt és pénzt áldozni arra, hogy bebizonyítsam, hogy ők a hülyék.

Megjegyzem azért hagytuk ott őket, mert egyszerre két csomagot akartak nekünk számlázni hónapokon keresztül. Egy 2MB és egy 8MB csomag árát. Minden egyes alkalommal jeleztük, hogy ez így nem jó, minden egyes alkalommal azt mondták, hogy kijavítják, és minden egyes alkalommal kiszámlázták ugyanazt.

Szóval a tré-home bekaphatja.

miaszosz 2010.08.02. 14:49:13

hadd cáfoljak rá.
5 éve vagyok magentás, az első 2-3 év szörnyű volt. azóta egy kicsit javultak, az ügyfélszolgálatosok udvariasak, és segítőkészek, az internet stabil.

a minap szerettem volna egy 25/5-ös netre előfizetni, de azt mondták, műszakilag nem lehetséges. nem tudják biztosítani. jófejek nem? korábban lazán megcsinálták, jól átverve a népet.

VISZONT. ami az érdekes, h a helyi szolgáltató (akinek a hálózatát használja a T-home), lazán kiadja a 30/6-os internetet az előfizetőknek. Akkor ők tudják adni azt a sávszélt? Vagy hogy van ez?

Jokkura 2010.08.02. 14:49:42

Nekem is 3 T-rehány szolgáltatásom van.Ami előfizetés az a szolgáltatás "biztosítása",amit utólag fizetsz az az igénybevett mennyiség (pl perc).Ha én lemondok egy sz olgáltatást,akkor kérek egy "0"-s papírt,céges fejléccel ,aláírás(olvasható) pecsét. Amikor a szolgáltató megzakkan tértivevényes levélben a MÁSOLAT és egy kis közlemény,miszerint ,a hiba az önök készülékében van,a további leveleiket zaklatásnak ,stb. minősítem és feljelentést teszek.Második levél sose jött:) ,vajh miért nem ?

Achmed the dead terrorist 2010.08.02. 14:57:53

@Na_mi_van?Semmi?: GPRS = csomagkapcsolt adatátvitel! (General Packet Radio Service)nem keverendő a mobil internettel, mivel az utóbbi már 3. generációs - általában - míg az előbbi a 2 generációba tartozik még. (GPRS max átviteli seb 115kb/sec) :D
amúgy minden stimm és a T nálunk is egy tetű, pedig csak sima tyúkbéltévém van broáf :D

Kövi 2010.08.02. 15:09:02

Ahol van telefonos ügyfélszolgálat, és rögzítik a beszélgetést, ott CSAK telefonon szabad ügyet intézni, és csak a legszükségesebb esetben személyesen. Még akkor is ha 5-10 percet kell várni/beszélni.

TMinfo 2010.08.02. 15:17:36

Céges Kábelnet: első alkalommal 1 napig nincs net, majd kicsit később gyenge 12 teljes napig semmi, mindeközben nem volt használható a tartelék T-Mobile net sem... Ehhez kommentárt nem kell fűzni, inkább csak reményt, hogy többször nem lesz ilyen.

Roy 2010.08.02. 15:21:06

Első probléma amikor kiadtad az új címed. A modemet meg minek adtad le, egy év után nem kell.
Azon kívül van egy felettes szervük is, úgy hívják NHH www.nhh.hu

norbert79 2010.08.02. 15:21:06

Tisztelt posztoló!

Nekünk párommal a Telekommal hasonló afférunk van, csak a mienk még cifrább, mert össze vissza számlázás miatt hatalmas számlákat küldtek át, holott többszörösen vissza lett fizetve. Szerződés módosítás 2009. januárban történt, de ennek ellenére önjogulan kitolták áprilisra, bekérve még az alapdíjat is. Jah, s annak ellenére, hogy szerződésbontási díjat is le akarnak szedni, holott többszörösen megsértették saját szabályzatukat, pedig egyszer már elálltak tőle, mégis a következő számlaküldéskor feltüntették.
(2009. augusztusa óta nem él már a vonal, ennek ellenére utána is kiszámláztak telefonhívásokat, eszközöket meg a szerződés lejártával, 2010. januárjával vissza is adtuk, ennek ellenére alapdíjat mégis számláznak)
Most vagyunk azon a ponton, hogy bíróságra visszük, mert már maximálisan tele a tökünk a céggel.

Na_mi_van?Semmi? 2010.08.02. 15:21:33

@Achmed the dead terrorist:
OK, igazad van, de kb ugyanarra használja a paraszt! Egyébként azért írtam GPRS-t mert a számlán az szerepel, viszont az előfizetés mobilnetre szól, szóval kusza ügy ez. Megérne egy hombár posztot, de kinek van arra ideje? Na jó, ha mi győzünk, akkor kiveszek egy nap szabit post tolom. :D

norbert79 2010.08.02. 15:22:13

@norbert79: Esküszöm egyszer sok időm lesz feldobom az összes papírt, számlákat, leveleket, mert röhejes, csak félek túl hosszú anyag lenne, s már egy éve húzódik...

csibu 2010.08.02. 15:22:56

Büféruhatár szakott végzett ügyfélszolgálati ribancokat hívogatni felesleges, simán mehet egy tértis levél az ügyfélszolgálat VEZETŐJÉNEK.

Na_mi_van?Semmi? 2010.08.02. 15:23:15

@Roy:
"Azon kívül van egy felettes szervük is, úgy hívják NHH http://www.nhh.hu"
Akik reflexből tovább is küldenek a békéltető testülethez.
Tapasztalat...

norbert79 2010.08.02. 15:24:02

@csibu: Ugyan, még arra sem hederítenek rá, pedig ajánlott/tértivevényesen lett küldve, van úgy, hogy hónapokat várnak válasszal, HA válaszolnak...

norbert79 2010.08.02. 15:26:20

@Na_mi_van?Semmi?: Aki csakis akkor hajlandó veled foglalkozni, ha befizetsz 3000(?) Ft kezelési költséget... Nekem ügyvéd ingyen van, csak nem akartam belerángatni, amíg be nem telik a pohár. Na az most jött el nekem, nem szarozok, viszem bíróságra, simán viszem a pert, mert többszörösen tudjuk bizonyítani, hogy nemcsak nem foglalkoztak velünk többszöri telefonás ellenére sem, aláírt papír is van dátumokkal, meg tértivevények...

ben2 2010.08.02. 15:34:40

Fel kell venni az ügyintézővel a beszélgetést és előtte figyelmeztetni, hogy az általa elmondottakat a cég hivatalos közléseként fogod értelmezni, ezért ha valamiben nem biztos, akkor mondja azt és ne kamuzzon.
Ezek után, ha cseszegetnek, ott lesz a bizonyítékod, hogy a cég téged arról tájékoztatott, hogy nincs tartozásod, így utólagos követeléssel nem élhet. Ha még ezek után is bepróbálkoznak, akkor lehet menni a bíróságra, ha van hozzá kedvük.

sünsámuelné 2010.08.02. 15:41:09

Éppen költöztünk egy nem T-csoportos faluba. Közben autóbalesetem volt, ezért személyesen nem tudtam elmenni sehová. Telefonon és e-mailen lemondtam minden szolgáltatás, minden szolgátató tudomásul vette, csak a régi T csoportos T-online nem. Állítólagosan a már kikapcsolt email címemre megírták, hogy e-mailen nem lehet lemondani, amit e-mailen meg lehet rendelni. Hosszú hónapokig ment még a számlázás, végül írtam a fizetési felszólítást író ügyvédnek, hogy végre pereljenek be és bizonyítsák be, hogy a nem létező szoláltatás, azóta is használom. Na 1 éve "csend" van.

csibu 2010.08.02. 15:50:38

@norbert79:
Szerződésbontási díjat tőlem is követeltek, elkövettem azt a hibát h egyszer egy telefonos üzletkötőnek rámondtam az áment.
Verték magukat h megvan a rögzített beszélgetés, meg ez ráutaló magatartásnak minősül, fizessek.
Tértis levél a kisvezérnek: haverem, lécci má a részemről aláírt szerződés másolatát megküldeni...
Válasz: most önnek, kivételesen, egyedi elbírálás alapján eltekintünk...iyekszünk h az ügyfélszolgálat színvonalát európai szintre emeljük...muhaha
Mégegyszer, a problem a tróger munkakerülő telefonoskurvákkal van.

orient 2010.08.02. 15:53:19

minden papírt amit kapsz kilépéskor. A modem leadásáról az elismervény. nincs tartozás, ki van egyenlítve papír szintén mappába eltesz. Ha jönnek akkor arcukba vágni. Vagy nem kértél megfelelő papírokat vagy nem tetted el. Amit a szép kékszemű, helyes ügyintéző MOND az lószar. PAPÍR!Mindenről!

norbert79 2010.08.02. 15:55:31

@csibu: Áh, ha csak ott akadna meg a dolog. Például a szerződéshez tartozó akkor érvényben lévő szabályzatuk kimondta, hogy számlázási problémáknál (nem sima panasznál) 15 napjuk van reagálni a problémára, s amennyiben több időt igényel a probléma megoldás, úgy indoklással további 15 nap áll rendelkezésükre. Na már itt elmehetnének a fenébe, mert majd 2-3 hónap elteltével reagáltak valamit a dologra, tehát már itt egy bíró simán elzavarhatná őket. Persze az ügyben ez a legkisebb baki az ő részükről, ha vétség-listán ez áll legalul, ennél sokkal nagyobb ellentmondások s csalások vannak itt, amiket ráadásul ők maguk is elismertek, aláírt papírral.
S ennek ellenére folyamatosan érkeznek a számlák, fenyegető iratok. Én most untam meg, elvégre ha egyszer végre nagy nehezen megértenek valamit, s elállnak a díjbehajtástól, akkor hogy van az, hogy minden indoklás nélkül egy következő számlán ismét felveszik elemként SEMMILYEN MEGJEGYZÉS nélkül!
Na itt pattant el nálam az ideg, úgy hogy amint elindul a per-időszak, megy a levél...

APImásik 2010.08.02. 15:58:43

:)
Nekem is a tonlány a szolgáltatóm...:)
/más alternatíva mifelénk nincs is..., illetve az invitel... de ők sem jobbak./
Mifelénk = Veresegyház... volt itt pénteken valami kis szösszenet a környékről...:)

szóval nincs nagy gáz a tonylánnal... amikor szerződést kötsz... működik, ahogy működik...

DE amikor módosítassz, megszüntetsz... esetleg bővítessz... na, akkor isten irgalmazzon a fejednek...:)

én is kaptam tőlük kötbért... bizony, mert anno beugrottam a triplás akcióba... és összevontam a dolgaimat 3 az 1ben felállásba /kábeltv, telefon+ internyet.../ és az összevonás helyett a telefonomat törölték... és kb 3-4 hétig 2 azonosítóm is volt... de egyikkel se tudtam a neten az ügyeimet intézni... és kb 10 ügyintézőnek adtam meg az elérhetőségemet /mobil/ de egyszer sem kerestek rajta...:D szóval. a tonlány jó kis magyar szolgáltató... mert megérdemeljük.:)

/én csak akkor kapok idegbajt, amikor ftpznem kell valami határidős melót... és hétvégén ledöglik a rendszer... Ilyenkor mobilról kell 10-20-30 perceket telefonálnom... mert ugye a telefon is kámpec - 3 in 1... és amikor ezt szóvá tettem, akkor közölte velem az ügyintéző, hogy menjek át a szomszédba /WTF?!/, vagy TELEFONFÜLKÉBE!!!! :D mert ugye a hívás az ingyenes:D hihhiii... aranyosak.../

melakovics 2010.08.02. 16:06:47

Sziasztok

Nekem ciffrább az ügyem.. Már járt kinn a behajtó is.. mert az ügyintézőnek én is elhittem 3 szor hogy lejárt a hűség idő.. amit kértem hogy ne hosszabbítsák meg mert váltani akarok.. most per pillanat a hirközlésinél van az ügy, remélem megtalálják a hangfelvételeimet..szóval nem mindig a posztoló a balek.. Megírtam nekik hogy mi a bajom.. nem arra válaszolva de felajánlották, hogy "elengedik" a tartozásom ha kötök náluk újra szerződést.. na ehhez kell a pofa.. Egyébként ezek azok az ügyek amelyek óvatossá kell tegyék a a leendő áldozatot amikor szóba áll velük.
és a hasonló esetek miatt jöttem el a nagy magyar bankhálózattól is..
ha megkapom az eredményt esküszöm megosztom veletek..

norbert79 2010.08.02. 16:08:58

@melakovics: Kiváncsian várjuk! Azt hiszem én is rá szánok majd a következő levél írásnál egy fél napot, s feldobom ide, csak mire én arról a sok papírról letakarom a neveket, személyes adatokat... Hajhaj.

csibu 2010.08.02. 16:15:48

@norbert79:
Ya, hát kurvára sok időbe telt, de csak ez múkodott. Haver még fain elszámolást is csinált, lehet h az egész fostelepen csak ő alkalmas érdemi munkavégzésre?
Helyi ügyfélszolgálat tudása is csak abban merült ki, hogy a firma előtt kiállva szívogassák a cigit.
Mondjuk ha nekem kéne a nehezen összeszopott diplomámmal ilyen aljamunkát végeznem, én is ugyanígy sértve érezném magam...

-off: sündőrségnél is ugyanez van. Csak ott még ügyvélszolgálat sincs, úgyhogy sünkapitány úrral levelezek.

norbert79 2010.08.02. 16:19:11

@csibu: Lehet, de akkor kérdem én: Miben különbözik ez a Telekom a szocialista rendszerben jól ismert Matávtól? Esküszöm kezdek folyamatos retró érzésbe átcsapni.
Ráadásul most láttam a 'Dögkeselyűt', érzésem szerint sajnos lassan kezdenek összemosódni a hozzáállással kapcsolatos képek az akkori időkkel...

Jokkura 2010.08.02. 16:37:08

@norbert79:
A Matáv jobb volt :) Csak a telefonnal nem tudott mit kezdeni:) A t-rehány csoportnak viszont a tv,internet mobil,vonalas ágazattal gyűlik meg a baja,és most még a internet vonalon gáz is fog jönni ,amit mobil hívással küldesz a tűzhelybe,és a tv-n nézed ,ahogy leég a lakásod,mert a vonalas telefonon nem tudod hívni a 105-t.:) Szép új világ !

csibu 2010.08.02. 16:39:24

@norbert79:
a Zemberek ugyanazok, szoc munkamorál + rájön a multi mohósága mert megérdemeljük

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.08.02. 16:55:48

@APImásik: "más alternatíva mifelénk nincs is"

Népszerű városi legenda.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.08.02. 16:58:57

@norbert79: "Miben különbözik ez a Telekom a szocialista rendszerben jól ismert Matávtól?"

Meg fogsz lepődni: ugyanaz. Nevet váltottak néhányszor.

norbert79 2010.08.02. 17:00:08

@atpijkamo: Nos, ki jöhet szóba? UPC nem téma, alapból kizárva, DIGI-nél még igényt sem lehet ebben a pillanatban bejelenteni, ugyanis szép kis 403-as hibával elzavar az oldal.
Telekom ugye kiesett, az előbb olvastak miatt, akkor ki marad?

norbert79 2010.08.02. 17:01:41

@atpijkamo: Az a baj, hogy nem lepődök meg, s itt a problémám, pedig már rég elmúltak a Modern Talking időszakok, meg a Twitter jellegű vonalkapcsolások ideje (amikor 5-en beszéltünk egyszerre egy vonalkapcsoláskor). :)

szombi 2010.08.03. 08:19:30

Engem az ilyen szutyok rendszer miatt basztak ki a T-Home-tól!!

A számlázó rendszer pl. egy DOS-os őskövület, még rendes menüje sincs csak számbillentyűkkel lehet kiválasztani miat akarok.

Persze, egy helpdeskes diákot könnyebb kikúrni, mint a nyugdíj előtt álló antiszociális programozókat...
Csak az a baj hogy amíg ezek a helyükön maradnak addig ugyanolyan pocsék marad a rendszer és lefogadom hogy az utódaik követik a rossz példát, foltozni fogják a rendszert amíg meg nem hal valaki...

MeeCee 2010.08.04. 13:02:37

A Tr.-TV-jüket mondtam le, nem volt egyszerű, kb 10 telefonban, 2 e-mailben, 1.5 óra sorbanállásban volt, 2 számlát kellett töröltetni, és még mindig nem értem, h ha egy T-pontban valami bekerül a számítógépbe, akkor azt a számlázás miért csak 1 hónap múlva látja?

kissemica (törölt) 2010.08.18. 10:23:59

Sziasztok!

T-s vagyok.
A mobilos előfizetésesek UTÓLAG fizenek mindent a számlában, nem azért előfizető, mert előre fizet. (ha megnézed a számlát, akkor augusztusban kapott számla, a júliusi forgalmat, havidíjat tartalmazza...)Az előfizető egy jogkör, létezik számlafizető is. Konstrukciót a havidíjas előfizetés jelent....csak , hogy tegyük helyre a dolgokat :)
süti beállítások módosítása