Tékozló Homár

Nem találta a taxis a Müpát

2010.09.06. 15:20 | jackyll | 169 komment

Naiv ügyfél kénytelen volt autót váltani, mert a taxis GPS nélkül még a Lágymányosi hidat sem találta volna meg, nemhogy a Művészetek Palotáját:

Velem a héten hétfőn történt egy érdekes eset, ami bár nem egy nagy szám, de mégis úgy gondolom, hogy legalább egy választ megérdemelt volna. Történt ugyanis, hogy taxit kellett, hogy hívjak, hogy eljussak a MÜPÁ-ba (Művészetek Palotája, bár szerintem sokan  tudják). Nagyon sürgős volt az odamenetelem oka, fontos iratot vittem magammal, amit egy díjátadóra kellett, hogy eljuttassak. Meg is kérdeztem a diszpécser hölgyet, hogy milyen gyorsan lesz itt a taxi, mert sürgősen oda kell, hogy érjek. A taxi ki is jött időben, ezzel nem is volt gond. A bibi már csak ott volt, hogy az Üllői út felé vettük az irányt a taxival (elég értelmetlen húzás volt) majd a taxisorfőr közölte velem, hogy ő nem tudja, hogy hol van a MÜPA!

Mondtam, hogy a Lágymányosi híd lábánál, de neki a pontos cím kellett volna. Bevallom töredelmesen, a pontos címet nem tudtam, és mivel remegtem az idegességtől, hisz már késésben voltam elkértem a számlát, hogy késöbb be tudjam azonosítani, és hiába vagyok elégedetlen nem tartom korrektnek azt, hogy nem fizetek valahol. Szóval számlát elkértem, és átszálltam egy másik taxiba...

Írtam a kedves Ügyvezető Igazgató Úrnak egy levelet, hogy talán azért olyan embereket kellene alkalmazni, akik tudják, hogy mi merre van Pesten, mert ennek következménye képpen elkéstem, és egy közel 1000 fős tömeg várt. Természetesen egy válaszra sem méltatott, nem, hogy bocsánat kérésre. Pedig csak ennyit vártam volna.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Secnir 2010.09.06. 15:23:26

a MÜPA az a MÜSZI öccse?

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.09.06. 15:24:36

Az már volt, hogy időben kell indulni, ha egy ezer fős tömeg fog várni?

Rejtélyes 2010.09.06. 15:25:28

Ezért legyen nálad navigációs szoftverrel ellátott kütyü, amivel szükség esetén meg tudsz mutatni az eltévedt taxisnak az utat :D

Secnir 2010.09.06. 15:25:54

"Írtam a kedves Ügyvezető Igazgató Úrnak egy levelet, "

hiba volt
1. a taxisok vezetője az nem Úr
2. hiába, mert olvasni azt nem tud

"az Üllői út felé vettük az irányt a taxival (elég értelmetlen húzás volt)"

3. szerinted. a taxis szerint lehúzás

"Mondtam, hogy a Lágymányosi híd lábánál, de neki a pontos cím kellett volna"

4. Lágymányosi-híd 2.

Sir Anna 2010.09.06. 15:27:57

miért kéne tudni minden egyes budapesti intézményt?
címet viszont illik tudni, ha taxit fogunk.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.09.06. 15:29:47

Én ültem már be olyanhoz, aki a Várat nem találta meg....

@Secnir: "(Művészetek Palotája, bár szerintem sokan tudják)"

Te se tudtad, mi? :(

Secnir 2010.09.06. 15:32:46

@enamel:
tudtam, csak én intelligens elsőző vagyok :-)

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.09.06. 15:36:09

Aki a Lágymányosi híd pesti hídfőjétől nem tud gyalog elsétálni a MÜPÁ-hoz, az egyéb dolgokban is segítségre szorul.

Miért fulladt meg a szöszi, mikor kivették a füléből az MP3 lejátszó fülhallgatóját? - Mert az ment benne állandóan, hogy belégzés, kilégzés, belégzés, kilégzés.....

szita szita péntek 2010.09.06. 15:36:18

Háááát, irigylem a postoló problémáit!

(---Flúgos Buszos---) 2010.09.06. 15:38:23

A psotból nem derült ki,hogy a másik taxis hogy talált oda???

Félre Beszélő 2010.09.06. 15:42:23

Nem lehet, hogy a fószer, aki a múltkor posztolt, hogy nem javították meg a GPS-ét - volt a taxis? Csak mert az mán nagy balszerencse lenne.

Csak nehogy holnap jöjjön egy poszt a MÜPÁs rendezvény szervezőjétől, hogy az oklevelek beszállítójával hogy megszívta.

Kész láncreakció vazz, remélem nem atomcsapással a végén...

Secnir 2010.09.06. 15:51:13

@1 Fószer:
"nem derült ki,hogy a másik taxis hogy talált oda"

az a MÜPA mellett született, azért tudta...

Sir Anna 2010.09.06. 15:52:48

"Tékozló Homár
Ezer embert váratott a lúzer szállító
2010.09.08. 18:40 | jackyll
mupa trehány ügyfél

A Művészetek Palotája (avagy MÜPA) díjakért felelős osztályának vezetője küldte nekünk az alábbi érdekes esetet:

..."

akikaztmondjákni 2010.09.06. 15:58:56

@1 Fószer: Így van és azt sem derül ki, h mi volt a nevepoziciója az ügyvezető igazgató úrnak.
Továbbá Nokia telefonon hivta e a taxit?

SÜN 2010.09.06. 15:59:43

ez nagyon szar post. ennel meg azis jobb lenne ha leirnam milyet szartam reggel, meghogy pont elvitték az uccsó kiflit. EZ LÓFASZ.

Bodzaszedő Manager (törölt) 2010.09.06. 16:08:33

Azért ingyen csapvizet felszolgáltak?

Koholmány 2010.09.06. 16:09:22

@Secnir: lágymányosi híd-2 :D
A nap beszólása :)

Mitévő Légy 2010.09.06. 16:11:54

azt sem tudta hol a LÁHI (lágymányosi híd)?

Anti Anyag (törölt) 2010.09.06. 16:27:13

Micsoda kommentek. Mindenki hibás, csak a taxis nem.

Az egész szakmát újra kellene szabályozni, a lágymányosi hidat az nem találja meg, aki nem akarja, ez a taxis nem sokat taxizhatott Bp-en.

Én nem fizettem volna ki a taxist.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.09.06. 16:28:54

@Félre Beszélő: Pegazus Péter? Kizárt dolog. Neki más a neve és a pozíciója.

taxi546 2010.09.06. 16:33:07

Nekem a PECSA jobban tetszik mint a MÜPA

ciccmicc 2010.09.06. 16:35:33

nekem már volt panaszom taxisofőrre, betelefonáltam, azonnal kivizsgálták, értesítettek, korrektek voltak, plusz ha egy-két ilyen panasz érkezik a taxisra, akkor az illetékes bizottság marha hamar lapátra teszi az illetőt.

2010.09.06. 16:36:52

Nekem a PINA tetszik jobban mint a KUKI.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.09.06. 16:36:55

minden taxisnak GPS-t
de esetleg nem tudtad neki mondani, jogy itt jobbra masodik lampa nalrs stb.
/itt is sokszo en vagyok mondjuk a GPS, mert nincs minden taxibann itt se, de ha felvazolom az utvonalat sosenincs problema/

elwood 2010.09.06. 16:36:59

minden taxis kezdi valahol. és nem mindegyik állástalan bölcsész, hogy a Müpá-ból érkezzen. (Sokan a mekibe mennek inkább, nem taxizni.)

sztem a poszter jól elkésett és most a taxist szapulja.

mandel 2010.09.06. 16:37:08

@Sir Anna: igen? és ha a parlamentig akarok menni, akkor ott is utca-házszám? meg, ha mondjuk, a Madáchba? szerintem nem. egy taxis ismerje a várost, ahol dolgozik.

hbe 2010.09.06. 16:40:57

Nekem is volt egyszer vicces taxisom. Nem tudta, hol van a Róna utca, végül is csak vagy három kilométer hosszú, de azért megoldottuk, mert a Nagy Lajos Király utat azt ismerte. Aztán az tűnt fel, hogy furcsa útvonalakat választ, de kiderült, hogy egy héttel azelőtt még kamionos volt, és a magasságkorlátozások miatt voltak bizonyos, még el nem múlt beidegződései, hogy merre lehet menni.

B.J 2010.09.06. 16:42:03

Taxit hívni csakis az Aldiból.

tintamin 2010.09.06. 16:44:00

Korábban kellett volna indulnia arra a nagyon fontos rendezvényre a kedves posztolónak...

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.09.06. 16:45:56

@tintamin: Az már volt, hogy időben kell indulni, ha egy ezer fős tömeg fog várni?

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.09.06. 16:49:58

@Mitévő Légy: "azt sem tudta hol a LÁHI (lágymányosi híd)?"

Így láttam leírva: "BACH csomópont". :)

(Balaton Alkotás Hegyalja)

(J.S.Bach)

ShwartzWazul 2010.09.06. 16:51:36

Én még az átkosban tettem taxis vizsgát a Főtaxinál (végül meggondoltam magam, nem lettem taxis). A vizsgán utcanév szerint le kellett írni az útvonalat xy tanács, hotel, kerületi kapitányság, színház, mozi, stb. között. Volt olyan, aki az V.ker. tanács és az új köztemető között 20 Ft-tal többért ment - kivágták.
Ma meg minden hülye csak GPS alapján tud tájékozódni. Naná hogy hígul a szakma.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.09.06. 16:55:10

@hbe: "egy héttel azelőtt még kamionos volt, és a magasságkorlátozások miatt voltak bizonyos, még el nem múlt beidegződései, hogy merre lehet menni."

Ez kurvajó!

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.09.06. 16:56:31

@taxi546: "Nekem a PECSA jobban tetszik mint a MÜPA"

Nekem meg a picsa. Különbözőek vagyunk.

brand_boy 2010.09.06. 16:57:04

@Mitévő Légy: Az nem LÁHI, hanem Nyosihid.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.09.06. 16:57:47

@faqq: Bocsi, nem tőled akartam lopni, csak nem olvastam elég figyelmesen.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.09.06. 16:57:52

Késésben volt de a számlára még volt ideje meg megvárni egy másik taxit!
Most akkor itt valami nem passzol.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.09.06. 16:59:47

@Anti Anyag: "a lágymányosi hidat az nem találja meg, aki nem akarja, ez a taxis nem sokat taxizhatott Bp-en."

Talán mégegyszer el kellene olvasnod a cikket.

A rája szarik rája 2010.09.06. 17:01:12

@atpijkamo: Hát, a Balatoni út kicsit másmerre van. Tán Budaörsi.
-----
"bibi már csak ott volt, hogy az Üllői út felé vettük az irányt a taxival "
Honnan?
"...mivel remegtem az idegességtől, hisz már késésben voltam..."
Indulj el korábban! Már eleve késve indultál, akkor miért a taxis a hibás?

Jó Estét 2010.09.06. 17:04:04

@atpijkamo: nekem egyszer egy csaj meg is magyarazta a C-betut a BA(C)H csomopontban, asszem valami Csongradi utcat vagy Csokonait mondott, en meg mondtam, hogy akkor BACSH, de meg akkor sem esett le neki :)

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.09.06. 17:04:04

@A rája szarik rája: OK. Budaörsi út, Alkotás út, Hegyalja út kereszteződés. A lényeg, hogy nincs benne C.

Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod? · http://orbanfan.blog.hu 2010.09.06. 17:05:11

@A rája szarik rája: te agyatlan seggfej! Veled még nem fordult elő, hogy indulás előtt közbejött valami? Arról nem beszélve, hogy a posztból nekem úgy tűnik, nem a posztoló akart a MÜPÁba menni. Valaki elfelejtett kiküldeni valami irományt és őt használták futárnak az utolsó pillanatban. kb.

Anti Anyag (törölt) 2010.09.06. 17:05:28

@A rája szarik rája: Azért ment taxival, mert sietett.

Ha nem késve indul, a taxis akkor sem találja meg a Lágymányosi hidat, így a taxis hibája független attól a ténytől, hogy a posztíró sietett.

Jó Estét 2010.09.06. 17:05:47

@atpijkamo: oo, sztem neked kene, no offense, de nem irja sehol, hogy mi volt az indulasi cim, ha erre gondolsz

B.J 2010.09.06. 17:07:16

Hja manapság a technika helyettesíti a tudást. Kivéve mikor nem. Azért a Művészetek Palotája nem egy nagytétényi kiskocsma, azt illik ismerni 2010-ben is.

Nameg biztos én vagyok rosszul beállítva, de az egyik fő oka nálam a taxizásnak az, ha késésben vagyok.
Bizonyos autóval járhatatlan útvonalakat leszámítva persze, mint pl. Margit híd.
Nemrég az ex Csepel Művek bazi nagy területét kellett taxival megközelítsem, Gyepsor u. 1., de nekem egy kimondott bejárat kellett ahol vártak, szerencsére egy idősebb ürge jött, gps-nek nyoma se volt a kocsiban, vágta a bejáratot pedig nagyon bénán magyaráztam el. Van még ilyen is.

Én úgy örülök neki hogy van egy csomó ember aki még sose volt késésben, és nem is késett el sehonnan! Én is büszke lennék rá, és beírnám minden kommentembe.

Nem tudom, valahogy nem érzem olyan szinten hibásnak a posztírót, hogy késésben volt és nem tudta a Művészetek Palotája címét. Taxis ha hülye hozzá, kérdezze a diszpécsert. A Lágymányosi hídig amíg odaért, csak megmondta volna neki.

Jó Estét 2010.09.06. 17:07:32

@A rája szarik rája: de most nem azer, de veled meg nem volt olyan, hogy nagyon keves idod volt odaerni valahova? esetleg onhibadon kivul? akkor szerencses ember vagy.

hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2010.09.06. 17:08:29

Én egyszer a Duna Plázához hívtam telefonon taxit. Azt hittem, hogy az evidens, hogy hol van. Erre addig nem akarták felvenni a rendelést, amíg meg nem mondtam a pontos házszámot. :)

Jó Estét 2010.09.06. 17:09:58

Ja, amugy meg kulfoldon eleg sok helyen igen szigoru vizsga van a taxisengedelyhez. Itt sem artana neha. Mert pl ok, ha nem tudja, hol van rakosborzaszton a kozepsoerdosor utca 12/Zs, de azert egy Mupat illene ismerni szvsz.
En pl azert szeretek taxizni, mert legtobbszor akkoris odatalalnak, ha lovesem sincs a cimrol, csak valami nevezetesseget ismerek, vagy ha nem is tudja megkerdezi a kollegakat a radion, elvegre az nem csak arra velo, hogy disznovicceket meseljenek rajta (amugy kifejezetten imadom hallgatni az URH-n a kommunikaciot sokszor) :)

Jó Estét 2010.09.06. 17:11:16

@hüjehalyó: hat te meg kerhettel volna egy telefonszamot, egy masik taxitarsasaghoz :D sztem amekkora most a konkurenciaharc pesten, igazan probalhatnanak az ugyfel kedveben jarni, mert van kismillio masik tarsasag akikkel lehet jarni...

A rája szarik rája 2010.09.06. 17:11:18

@Jó Estét: Én eleve úgy indulok, hogy min fél órával előbb odaérjek. BKV-val. Eddig sikerült.

Jó Estét 2010.09.06. 17:13:44

@A rája szarik rája: munkanelkuli vagy? :) nekem ossz nincs felora szabad idom egy nap, amit lebecolassal tolthessek, hala az egnek mondjuk :)
Amugy jartam mar ugy, hogy megallt alattam a metro, elkesett az elozo idopontrol a delikvens, keson szoltak mikorra kell menni, 7kor zar a poosta es fel7kor szabadulok munkabol, es meg sorolhatnam, vis maior, emberi hulyeseg mindig van. De amugy azert mert te ennyire raersz, meg ne hanyd mar valaki szemere, hogy esetleg nem.

MaxVal BircaMan · http://maxval.co.nr 2010.09.06. 17:14:53

Én a repülőtérről akartam menni a parlamenthez. Kérték a pontos címet. Szerencsére eszembe jutott, hogy a parlament az Kossuth tér 1., de a repülőtér pontos címe sehogy sem jutott eszembe. Így végül a taxitársaság sajnálkozva elutasította a rendelésemet. Meg tudná valaki mondani a repülőtér pontos címét, hogy legközelebb ne legyek gondban?

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.09.06. 17:15:29

@Jó Estét: Nem a Lágymányosi hidat nem találta a taxis, hanem a MÜPÁ-t. Gondolom a híddal nem lett volna gondja, de ezt nem részletezi a leírás.

Azzal egyetértek, hogy aki Bp.-en nem talál egy hidat, az ne taxizzon, de itt nem ez volt a helyzet.

Az, hogy a híd-MÜPA távolságot se a taxi, se az ember gyalog nem tudta lekűzdeni, az furcsa.

Jó Estét 2010.09.06. 17:18:53

@atpijkamo: "Mondtam, hogy a Lágymányosi híd lábánál, de neki a pontos cím kellett volna." hat sztem meg lett mondva a taxisnak, hogy lagymanyosi hidhoz menjen, es azt se talalta, en legalabbis igy ertelmeztem ezt a mondatot :)

.lll. 2010.09.06. 17:20:01

a Müpa olyasmi mint a Bach csomópont

Jó Estét 2010.09.06. 17:22:22

@atpijkamo: akkor oszd meg, siman lehet en ertelmeztem felre, munkaido vege fele, plane hetfon azer nem jar ugy az agyam :)

A rája szarik rája 2010.09.06. 17:22:54

@Jó Estét:
1. Nem, nem vagyok munkanélküli.
2. Nincs fél óra szabadidőd? Sajnállak. Keress másik munkát ;-)
3. Ha megáll alattad a metró, menj tobább gyalog. Nagyon egészséges.
4.Nem, ennyire nem érek rá, de meg vagyok áldva azzal a csodálatos képességgel, hogy időben elinduljak.
Ha ezek után valaki belém köt, az szarjon drótkefét. Ne sünt, mert Sün a barátom.

MVMV 2010.09.06. 17:26:39

Szar szitu, de nem lett volna egyszerűbb elmagyarázni neki merre menjen, mint hívni egy másik autót?

Akkor talán nem késett volna el. Feltéve ha az utas egyáltalán tudta oda az utat - bár nem az a szakmája, de gyorsabb lett volna mint hőbörögni.

wise01 2010.09.06. 17:26:50

A csomópont neve helyesen: "BAH"

Jó Estét 2010.09.06. 17:27:39

@A rája szarik rája:
1, a meki nem er :P
2,nem keresek, mert azert megfizetik hala az egnek
3, Ha az alagutban all meg, ugy kicsit veszelyes, amugy szoktam setalni, mert az az agyetlen kozlekedesi mod, ami kiszamithato idoileg, de sajna egy rakospalota-budaors kombo kicsit combos gyalog
4, gratulalok, oszinten
5, nem en kezdtem a kotekedest, hanem te (es asszem ezzel le is zarhatjuk)

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.09.06. 17:27:40

@Jó Estét: "Mondtam, hogy a Lágymányosi híd lábánál, de neki a pontos cím kellett volna."

Nem a Lágymányosi híd címe, hanem a MÜPA címe. Nem hitte, hogy a Lágymányosi hídhoz elmenve könnyedén megtalálná. Én akkor elvitettem volna magam a hídhoz, és onnan mutogatással vagy gyalog megoldom. Mindketten seggfejek voltak.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.09.06. 17:28:38

@A rája szarik rája: "Ha ezek után valaki belém köt, az szarjon drótkefét."

Az nem olyan egyszerű: Megy két agresszív gipsz a sivatagban. Találnak egy falat, és belekötnek.

nem várt fordulat 2010.09.06. 17:28:46

@A rája szarik rája: az szerinted elő sem fordulhatott, hogy mondjuk egy olyan papírt kellett odavinnie, amit nem kapott meg időben?

ennek ellenére a posztoló mondhatta volna az utat.

Jó Estét 2010.09.06. 17:29:20

@atpijkamo: hmm, igy is ertelmezheto, de en tartom magam az en verziomhoz :)

@MVMV: mondjuk jogos, volt mar hogy enis jatszottam GPS-est :)

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.09.06. 17:29:58

@Jó Estét: @A rája szarik rája: Most egy óráig ne szóljatok egymáshoz. Ha a másik mégis ír valamit, ne válaszolj!

Írok néhány viccet, azt olvassátok. Oké?

.lll. 2010.09.06. 17:29:58

a posztoló énekelhette volna,hogy állok a hídon,verem a gyíkom:D

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.09.06. 17:31:39

Nagypapi dugja a nagymamit.
Papa: - Jó neked?
Asszony: - Jó nekem.
Papa: - Jó neked.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.09.06. 17:33:04

- Azért vagy vegetáriánus, mert szereted az állatokat?
- Nem. Gyűlölöm a növényeket!

tocibacsi 2010.09.06. 17:33:42

@Sir Anna: Hát nem tudom, azért pár intézmény meg a hidak azért meg kéne legyen szerintem is...

Molenbruck Binko 2010.09.06. 17:34:24

Ennél már csak az a nagyobb szívás, ha már látod, hogy ott van a MÜPA, ott van, de az Istennek sem tudsz bejutni a parkolójába, mondjuk a Lágymányosi híd felöl.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.09.06. 17:34:36

Sorozáson:
- Foglalkozása?
- Komikus.
- Na, egy vicces ember! Akkor mutassa meg, mit tud!
A komikus kiszól az ajtón:
- Mindenki menjen haza, én kaptam meg az állást!

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.09.06. 17:38:30

Sötét moziban sugdolódzik egy pár:
- Megcsókolhatlak?
- Engem??? Hiszen most szoptalak le!
- Engem???

Coyote82 2010.09.06. 17:39:47

@MVMV: na hát ez az. Lehet, hogy a posztiró sem tudta, hogy hol a MÜPA? :-)

Mondjuk nekem fingom nincs hol van, de nem is vagyok pesti. Szerintem manapság nem kötelező mindent kivülről tudni, a GPS valószinüleg fontos eszköz lett a taxisok kezében: ugyan a helyismeretet nem helyettesiti tökéletesen, de a legrövidebb vagy leggyorsabb utakat meg tudja mutatni.
Bár az más kérdés, hogy a POI között tuti hogy ott feszit a MÜPA, de ha az nem is, akkor a Lágymányosi hid tutira megtalálható.

Én arra szavaznék, hogy a posztiró a lúzer, mert ha én a helyében lettem volna, biztosan kisegitem a taxist annyi információval, hogy el tudjon vinni odáig. Gyorsabb, mint autót váltani meg szitkozódni.

Jó Estét 2010.09.06. 17:42:46

@atpijkamo: igen apu :) amugy szuletesi hibam, hogy szeretek vitatkozni, agyjatek :)

Mentolosmájkrém 2010.09.06. 17:42:51

Azert a MUPA-t nem tudni kicsit meleg pite, mondom ezt volt pesti taxiskent. Gondolom valami kezdöcske lehetett a kollega es azert valljuk be a szepemleku Fötaxi helyismereti vizsga elmultaval vannak hianyossagok az elsö idökben. A boldogult emleku Est Taxi-nal voltak meg ilyenek pl. amikor videki hölgyet vettek fel dolgozni es nem tudta meg a hidakat sem. A legszebb volt viszont, amikor a "kollega" reszketö hangon megkerdezte, hogy hol van az Egyenes utca? A diszpecser valasza: Budapesten a legtöbb utca egyenes... Többen felalltunk az autoban es ugy is maradtunk egy darabig.

Mentolosmájkrém 2010.09.06. 17:44:53

@Darren79: nem baj, valoszinuleg teged is sokan.:o)

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.09.06. 17:47:08

@Jó Estét: Vitázni szabad, sőt kell, különben megöl ez az unalmas poszt. De ez nem vita volt, hanem fröcskölés. Na de erről nem nyitok vitát! :)

A rája szarik rája 2010.09.06. 17:47:11

@Jó Estét: Ja, mintha előttem már nem írták volna, hogy a posztoló a hibás. Én kérek elnézést, további szép napot.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.09.06. 17:48:32

@A rája szarik rája: Csinálj úgy, mint a lefolyó!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Dugulj el! :)))

okoska100 2010.09.06. 17:49:32

Arra nem gondoltál,te nagyokos,hogy időben indulj el. Jellemző a sok nagyon fontos emberre,hogy a legutolsó pillanat után indulnak,aztán meg kígyót békát kiabálnak másokra ha elkésnek. Budapesten élek már 20 éve töviről hegyire ismerem a várost,de ha nekem ilyen MÜPA rövidítéssel jöttél volna úgy dobtalak volna ki a kocsimból hogy biztos oda szálltál volna. Tanuld meg ha megyünk valahová megtudjuk a címet,mert az emberek nagy része sajnos nem gondolatolvasó!

Jó Estét 2010.09.06. 17:49:41

@Darren79: en a bunko embereket utalom, van a taxisok kozt is, de nem jelentosen tobb, mint egyebkent az elovilagban. Amugy mezitlabas taxissal nem jarok, zonaval nem jarok, es sztem ezzel eleg sok lehuzastol, atverestol megkimeltem magam.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.09.06. 17:50:47

Utálom ezt a szar blogmotort!
Utálom ezt a szar blogmotort!
Utálom ezt a szar blogmotort!
Utálom ezt a szar blogmotort!
Utálom ezt a szar blogmotort!
Utálom ezt a szar blogmotort!
Utálom ezt a szar blogmotort!

Az uborkát is utálom. És milyen jó, mert különben megenném. Pedig utálom.

A rája szarik rája 2010.09.06. 17:51:24

Elmentem szarni (nem drótkefét). Mire visszajövök, csend legyen, béke és nyugalom!

Jó Estét 2010.09.06. 17:53:48

@okoska100: taxis vagy? mer akkor te meg tanuld meg, hogy a zugyfel adja a penzt. rengeteg taxis sirt mar nekem, hogy jajj, nem lehet megelni, milyen nehez, a tarsasag akikkel jarok, naluk meg mindenki elegedett, mert iszonyu sok a fuvar, mar nem is birjak neha. Mi a kulonbseg a 2 ceg kozott? hat ha az egyiknek azt mondom Lofutyi sorozo rakosborzaszton, akkor:
a, tudja
b, megkerdi a radion
c, bunko, tobbet nem jaork veluk, es nem lesz tobb fuvar, es aztan lehet sirni, de pl engem pont nem fog meghatni, sot ki se leszvelem cseszve.

Amugy a posztolo sztem is jelentos balfasz, de azert a taxis se kutya 1-1 :)

@atpijkamo: felsz, mi? :D

Darren79 · http://www.darren.hu/blog 2010.09.06. 17:55:02

@Jó Estét:

Őszintén szólva én zusammen nem bírom a taxisokat. Rosszul vagyok a stílusuktól. Gáz, amikor mindig tesztoszteron-harcot vívnak egymással, és játsszák a kinek-nagyobb-a-farka-játékot.

Jó Estét 2010.09.06. 17:55:15

@atpijkamo: te legalabb annyira szet vagy csuszva igy nap vegere, mint en, mennyel haza, en azt teszem :D

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.09.06. 17:56:59

Akkor eredményt hirdetek.
33-an a taxist hibáztatják
27-en a poszt tolót
10 ember szerint későn indult
5-en a GPS mellett törnek lándzsát, 6-an ellene.

Mindent elmondtunk, amit el lehetett, sőt néhány tucatszor meg is ismételtük. Jöhet a következő poszt!

Jó Estét 2010.09.06. 17:57:16

@Darren79: butasag, az en farkam a legnagyobb :) amugy sztem rossz cegnel jarsz, vagy peches vagy, en havonta legalabb 10-15szor taxizok, ha nem tobbszor, es komolyabb problema nelkul megusztam. egyszer az egyik taxis eleg bunkon lebaszott, hogy ne allitgassam az ulest, de sztem a circa 3-400 fuvarbol amit az elmult 3 evben lenyomtam ez elhanyagolhato :)

Mentolosmájkrém 2010.09.06. 17:59:25

@Jó Estét: bar nagyreszt igazad van es nem is kivanok vitatkozni veled egy megjegyzesem lenne. A "zugyfel" nem megveszi az autot, meg csak nem is berli, hanem rautalo magatartassal szobeli szerzödest köt a taxissal, aki azt vagy elfogadja, vagy nem, söt adott esetben meg is tagadhatja a "zugyfel" elszallitasat. Pl. nem megfelelö allapotu ruhazat, stb...
Itt siman ket balfasz talakozott Budapesten.

okoska100 2010.09.06. 18:03:30

@A rája szarik rája: Nem nem vagyok taxis csak,idegesít amikor egy kretén azért mert fontos embert játszik.Be akar mártani valakit a főnökének.Kereskedelemben dolgozom egyébként és tudom ,hogy az ügyfél adja a pénzt,de ha látom az ügyfélen,hogy nem teljesen 100 az IQ ja akkor inkább lemondok a szaros pénzéről.

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2010.09.06. 18:05:01

okoska100 2010.09.06. 17:49:32
ha azt mondom Komor Marcell - Lechner Ödön sarok akkor megtalálod?
szerintem inkább lapítsál mocskos hiéna :[

A rája szarik rája 2010.09.06. 18:15:51

@okoska100: Ezt most miért írtad nekem? Jó estét! írta neked, nem én.

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2010.09.06. 18:18:14

MaxVal BircaMan 2010.09.06. 17:14:53
reptérnek nincsen utca házszám szintem címe, viszont a terület nagysága miatt vannak portái :-)

tehát ha legközelebb a R2A érkezésre kérsz kocsit, mond a verébnek R2A "H"(hugo) porta! pont a zebránál van a taxik előtt :))

Jumbóka · http://lepcsohazonkivul.blog.hu/ 2010.09.06. 18:19:20

@MaxVal BircaMan:
"Meg tudná valaki mondani a repülőtér pontos címét, hogy legközelebb ne legyek gondban?"

Kettő is van. Ferihegy 1. és Ferihegy 2. :)))))) Még mielőtt valaki ebből is politikai kérdést csinálna, ez nem az a Feri. Akkor már elnevezték volna "Viktorhalmának" vagy ilyesminek.

okoska100 2010.09.06. 18:19:26

@RosszQtya: Igen simán megtalálnám ,annál is inkább mert az irdodaház soron jónéhány ismerősöm dolgozik.
Továbbá,ha az idióta posztíró annyira sietett akkor vajon nem ért volna oda hamarabb ha esetleg ő navigálja a taxist? A leírásából feltételezhető,hogy tudta hol van a MÜPÁja. Te meg inkábbhívd fel anyád és kérdezd meg tőle,hogy sikerült a numera azzal a kancigánnyal akit elfuvaroztam ma hozzá!

2010.09.06. 18:27:14

Régebben egyszer a Zöld Pardonból taxiztunk haza, egy fiatal nyikhaj taxissal, a cím a Deák tér volt. Ugy ez elég egyszerű Petőfi híd-Astorián balra-Andrássynál balra és kész. Amikor már a Parlament előtt furikáztunk szvá tettem, hogy ezt már láttam, indulhatnánk hazafele, kikeveredtünk az Andrássyra és szerencsétlen hülye bekanyarodott egy behajtani tilos utcába, ahol egy pár mosolygós rendőr fogadta. Akkor mondtuk, hogy viszlát, innen vegyék át a zsaruk. Vagy tapasztalatlan volt, vagy bénán csinálta a lehúzást.

2010.09.06. 18:29:39

@shitgun: Oktogonon balra persze...

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2010.09.06. 18:44:31

okoska100 2010.09.06. 18:19:26
Te meg inkábbhívd fel anyád és kérdezd meg tőle,hogy sikerült a numera azzal a kancigánnyal akit elfuvaroztam ma hozzá!"
köszöni jól és megkért köszönjem meg neked, hogy anyukád nem kért pénzt tőle azért, hogy az urát kölcsönadta! köszi még1x!

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2010.09.06. 18:48:11

shitgun 2010.09.06. 18:27:14
Régebben egyszer a Zöld Pardonból taxiztunk haza, egy fiatal nyikhaj taxissal, a cím a Deák tér volt. Ugy ez elég egyszerű Petőfi híd-Astorián balra-Andrássynál balra és kész."
hogy jön ide az astoria!? de az andrássyn balrából rájöttem, hogy petőfi híd-nagykörút-OKTOGONon balra, majd az andrássyn balra akarna lenni... de ha már... akkor petőfi híd-közraktár-kálvin-astoria-deák persze ehhez ismerni kéne a várost.. -.-"

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.09.06. 18:49:23

@RosszQtya: @Jumbóka: Nem látjátok, hogy MaxVal BircaMan csak kekeckedik? Tessék jobban figyelni!

englandboy 2010.09.06. 18:50:04

Viktor király megmondta forradalom van
Forradalmi helyzetben pedig hibáznak az emberek
Amúgy mivan otthon a nagy válsággal????
Mindenki taxizik hirtelen???

RS-MBIK 2010.09.06. 18:59:30

taxit csakis és kizárólagosan az Alditól.
Ott még a sünök mosolyognak is.

Jumbóka · http://lepcsohazonkivul.blog.hu/ 2010.09.06. 19:03:32

@atpijkamo:
De látjuk! Ezek szerint ironikus válaszaink nagyon lágyak voltak:))) Majd legközelebb jobban odaütünk:))). Báááár, ahogy a tapasztalat mutatja, ilyen esetekben a legjobb csendben maradni...

schdl (törölt) 2010.09.06. 19:03:41

És a MüPa megtalálja a taxist? Na ugye...

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2010.09.06. 19:04:05

atpijkamo www.deciki.blog.hu/ 2010.09.06. 18:49:23
én kérek mellnézést :-)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.09.06. 19:38:06

videken a MUPA-t kulturhaznak hivjak es a taxis tudja is hol van

zeugma 2010.09.06. 19:56:22

Miért kellene tudni az utasnak, hogy merre menjen a taxis? Hátha épp azért taxizik, mert nincs se autója, se jogsija, akkor meg jobb is, ha nem ad tanácsot az útvonalat illetően.

Az még csak-csak elfogadható, hogy a taxis nem tudja, merre van a MÜPA, meg az is, hogy nincs navija, de egy nyomorult turistatérképre se futja, amin ezek a helyek be vannak jelölve? Meg hát nincs olyan sok híd Budapesten, hogy legalább azokat ne lehetne megjegyezni...

Peti817172M · http://peti817172m.atw.hu 2010.09.06. 20:00:44

Csak az nem derült ki, hogy honnan indult a posztoló.

Peti817172M · http://peti817172m.atw.hu 2010.09.06. 20:01:50

Egyébként azt se értem, hogy ha a posztoló tudta, hogy merre kell menni, akkor miért nem navigálta el a taxist?

töklámpa 2010.09.06. 20:07:04

Én eccer ültem taxiban, valamikor a hetvenes években, és kábé ez az összes amire emlékszek, mert kicsi voltam.

Szerintem a kertész volt a gyilkos.

bean 2010.09.06. 20:16:12

Attól mert tudom hogy a Művészetek Palotója a Lágymányosi híd lábánál van mert láttam N-szer, fogalmam sincs hogy kéne taxival odajutni. Hídlejáróknál mindig bonyolultak az utak... miért kéne ilyeneket tudnom? Beülök a taxiba, közlöm hova megyek, oldja meg, ha nem tudja, kérdezze meg a kollégákat, marhára nem érdekel.

Ákos81 2010.09.06. 20:25:43

Időben kellett volna elindulni, ha tudjuk, hogy 1000 fős társaság csak rád vár. :)

kamushamus 2010.09.06. 20:33:28

Az a borzasztó,hogy ezek a SZAKMÁK teljesen felhigulnak(taxis,fuvarozó)a sok nyikhaj jogsit szerez,és azt hiszi mindent tud.
Hát most egy kicsit beégett.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.09.06. 20:34:48

egyebSt a posztolo ment volna a Paloc utcaba, oda a taxisok hang utan odatalalnak

Megdobbent 2010.09.06. 20:48:52

Nekem meg egy taxis eladta a lagymanyosi hidat, amig mentem dijat atadni az oscarra, tavaly. Megvettem, 75 dollart kert, de elfogadott zlotyit is, ugyhogy szerintem nincs baj a taxisokkal.

ficsilla · http://ficsill.blog.hu 2010.09.06. 20:50:41

áhh télleg retardált némelyik taxis társaság, én a Margit híd pesti oldalán lévő állóhajó étteremhez hívtam taxit. Csak a diszpécserig jutottam. Nem tudtam a címet... Anélkül ő nem küld kocsit. Nyilván a Margit híg meg h pesti oldal nem elég precíz... Amúgy főtaxi volt. Rég lehettek azok a vizsgák.. Most belvárosban lakom, de laktam 20 évet a legszélén is. Megmondtam melyik irány, aztán majd navigálok, nem volt ezzel semmi gond. Na de h MÜPA nem megy séróból?! Mondjuk megértem h nem merte rádión megkérdezni. Már ott a helyszinen lehülyézték volna a saját kollégái. Okkal! És innen üzenem az időmilliomosoknak is, hogy csak az nem csúszik meg soha, akinek alig van dolga. Vannak viszont akik a napi 8 órát tényleg munkával töltik, előre be vannak táblázva, és nem hagyhatnak rá mindenre dupla annyit csak azért mert hátha közbejön valami (baleset, hülye taxis, útfelbontás stb) ha meg mégsem akkor sincs gond plusz fél óra cigiszünet. Én is taxiba vűgom magam ha belvárosba van dolgom, mert nem kell parkoló helyet vadászni, a taxis mehet a buszsávban, és valószínű tudja mi járható épp és mi nem. Azt meg sem említem h ismeri a várost és oda is talál. Ha ezek nincsenek mind meg, ne menjen taxisnak.

Amcsi Jancsi 2010.09.06. 20:57:25

@okoska100: Akkor bizony az ügyfeleid 50%-áról már modhatsz is le.

Dr_utcai_arcos 2010.09.06. 21:22:53

Ennyi kretént :).Már azt hittem a Homár is felhígult.Egyszer mentem haza tavaly a karácsonyi partiról. Elmentem a Nyugatitól az Oktogonig, de ott már fáradt voltam, alig álltam a lábamon. Mondom a diszpécsernek vegyen már fel az Oktogon-Rákóczi túlfelén a Blaha irányába. Azt mondja, pontos címet kér. Mondom tököm tudja. Útszéle?Hát az nem elég. Mondom jöjjön a Rájfájzen elé. A kutya mindenit,ezek tudnak valamit nem csak stipistopizni, mert 2.30 perc alatt ott volt a kocsi. Aztán a fáradtságtól majdnem összerókáztam a kocsit, mert úgy vezetett mint Sumaher :S.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.09.06. 21:24:27

@ficsilla:

jo neked, hogy csak napi 8

en a multkor lerobbantam, azt sem tudtam, hol vagyok, csak Waewervill es egy benzinkut
meg szemben egy CVS Pharmacy

siman felvettek a rendelest
hazafele meg navigaltam, mert leg jelentosen kis utcaban lakom
6 epulet az egesz

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.09.06. 21:29:10

@okoska100: Akkor az ember beül melletted álldogáló 7984 taxi valamelyikébe, út közben elmeséli hogy járt, és jobb esetben a kollégád helyetted is elnézést kér tőle.
Neki mindegy, ki vitte el, neked nem lesz pénzed, még egy ember jól jár. Mindenki boldog.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.09.06. 21:33:00

Amúgy a taxisok furcsán számolnak, múltkor elmondta valamelyik, hogy neki másfél milliós havi bevételt kell csinálni nyugdíjasként ahhoz, hogy meglegyen a minimálbére. Le is vezette, de arra már nem figyeltem.

2010.09.06. 21:41:29

Ha engem 1000 fős tömeg várna, én biza nem az uccso pillanatban indulnék el. Bármilyen gixer jöhet ebben a kalandos európai fővárosban. Ahogyan reptérre sem illik indulás előtt 5 perccel beesni.

banpepe 2010.09.06. 21:42:44

@MaxVal BircaMan: www.bud.hu/budapest_airport/?article_hid=265

Csak ennyit találtam, szerintem nincs is normális címük.

ficsilla · http://ficsill.blog.hu 2010.09.06. 21:43:36

@enamel:

Taxis meg a számok. Tudnak azok hidd el. A 2. kerületben lakom nem messze a Mammuttól. Hajnalban ha mozi vagy más program miatt taxizni szoktam mindig úgy számolok h 1000 Ft, mert a kiállás 300, a km díj max 300 hazáig, de úgy gondolom az 1000 korrekt ár ha már hazavisz, még ha csak 3 sarokra is. És mivel pár sarok pontosan tudom merre kell(ene) menni. Ha sokat variál is max 800ra hozza ki. Szóval az első "hibás" útirány választásnál jelzem h így is úgy is 1000-et kap, csak max tovább tartjuk fel egymást. Rögvest rájön mindegyik merre a legrövidebb :)

Körömcsiga 2010.09.06. 21:47:59

Ha dugóba kerülnek, akkor se a posztoló lett volna a hibás?

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.09.06. 22:23:18

Teljesen lemaradtam.
Hol van az a MÜPA?
Azmiaz amúgy?

mommoka 2010.09.07. 03:40:18

Esküszöm nem értem a "sértett" ügyfél gondolatmenetét. Siet taxit hív, taxis nem talál oda...számlát kér. És ezek után ír levelet az ügyvezetőnek..... Mit vár ezek után? Örömmel értesítjük, hogy a taxis megtanulta az útvonalat ,kárpótlásul mehet egy újabb menetet ingyen? Max. rászólnak a taxisra, hogy legközelebb.... De hát ha már te szenvedtél szenvedjen az is ugye? *****.

Minek 2010.09.07. 05:55:57

Az se lehet semmi, amikor el kell mondani, hogyan kell oda menni.

Idézet a MÜPA honlapjáról:

A Művészetek Palotája pontos címe:
1095 Budapest, Komor Marcell u. 1.

Hogyan juthat ide? Segítünk!

Autó

A Soroksári úton a Boráros tér felől:
Hogy elkerüljék a lámpáknál a torlódást, javasoljuk, hogy már a Boráros térnél hajtsanak le a Soroksári úttal párhuzamos szerviz útra, vagyis a Lechner Ödön fasorra. Amennyiben mégsem ezt a megoldást választják, lehajtási lehetőség van a Lechner Ödön fasorra a Haller utcánál és a Vágóhíd utcánál is. Innen – az épületet balról megkerülve – a Laczkovich utca vezet a Művészetek Palotája mélygarázsához.

A Soroksári úton Soroksár felől:
A Vágóhíd utcai kereszteződésnél nem lehet nagy ívben balra kanyarodni az épülethez, ezért jobbról hurokkal kell ráhajtani a Vágóhíd utcára és egyenesen keresztezni a Soroksári utat, majd balra tartva a Laczkovich utcán át lehet eljutni a Művészetek Palotája mélygarázsáig.

A Könyves Kálmán körúton a Népliget felől:
A Lurdy Háznál jobbra kell lekanyarodni a Mester utcára, majd balra, a Vágóhíd utcára, melynek végén a Soroksári utat egyenesen keresztezve kell balra kanyarodni a Laczkovich utcára a mélygarázshoz.

A Lágymányosi hídról Buda felől:
A hídról jobbra lekanyarodva a centrum felé vezető (bal) sávba kell besorolni, majd a Soroksári úton rögtön jobbra hurokkal ráhajtani a Vágóhíd utcára, és egyenesen keresztezve a Soroksári utat lehet visszakanyarodni a Laczkovich utcára, amely egészen a Művészetek Palotája mélygarázsáig vezet.

2010.09.07. 08:15:55

Nem értem, hiszen a legtöbb Pléh bözsibe be van programozva nem csak az utca házszám, de a nevezetességek, de elvisz a legközelebbi benzinkúthoz, vagy éttremhez is.

Jó Estét 2010.09.07. 08:36:04

@okoska100: reszben igazad van, de tudni kell meghuzni a vonalat. A postolot en vinnem barhova (csak oda nem ahova menni akar), ugyis kifizet, ahogy kiderult :D

Tron65 2010.09.07. 09:42:19

(Jó)Pár évvel ezelőtt a taxisoknak vízsgát kellett tenniük.
Mondtak nekik 2 db utca-házszámot és el kellett mondani, hogy jutnak egyikből a másikba.
Ha jelentős eltérés volt az ideálistól, meg kellett indokolni (pl főúton gyorsabb).
Ma úgytűnik, elég a leggagyibb GPS, az viszont nem ismeri a MÜPA-t.

Egyébként ismeri, minden tisztességes POI adatbázisban bennevan. Utca házszámra.

2010.09.07. 09:48:36

@atpijkamo: Szerintem el tud sétálni. Csak az fél óráig tart gyalog. Neki meg sietni kellett.
Amúgy erre analógiával az óceánon átkelést kivéve MINDENHOVÁ el lehet menni gyalog. Nagykátáról Barcelonába is. Javaslom neked ezt a túrát XD

2010.09.07. 09:53:03

@Kulics: bocs, én voltam a gyík... a Petőfi hídra gondoltam. A lágymányositól tényleg egy perc a müpa.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.09.07. 10:20:10

@Kulics: Ugyanitt panyol útiszótár eladó, de atpijkamonak odaadom ingyen is kőlcsönbe. De hülye neved van neked b+, négyszer kellett leírni, hogy egyszer sikerüljön.

Nina1 2010.09.07. 10:24:10

Helló!
A post írója volnék. Látom többen engem hibáztattak, de azért egy-két dolgot akkor hozzászólnék még.
1: A késve indulásom oka nem az volt, mert én annyira elfoglalt voltam, hanem az, hogy én eredetileg nem vettem volna részt a rendezvényen. Mivel itt maradt egy dokumentum az irodában, és azt későn vették észre, nekem kellett vele elrohannom.
2: Páran megjegyezték, hogy morogtam a taxissal, és ezzel ment el az idő. 1 percet nem morogtam, elkértem a számlát, és rögtön átszálltam egy másik taxiba, ami közvetlen az út szélén parkolt. Szerintem ez a procedúra nem volt több 1 percnél.
3: Mivel nem vagyok Budapesti, ezért csak nagyjából tudom az útvonalat. Nem tudtam volna neki elmondani, hogy pontosan merre kell menni. ( Az ember ezért számít arra, hogy egy taxis csak tudja, hisz ezért fizetik őket, nem?! )
Szóval sok mindenkit lehet hibáztatni, és biztosan én is hibás vagyok, de a postom lényegét arra helyezném, hogy igenis tanulja meg a helyismeretet az, aki taxizással keresi meg a kenyerét.
Szép napot!

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.09.07. 10:48:40

@Kulics: "Szerintem el tud sétálni. Csak az fél óráig tart gyalog."

Ot van a híd mellett. Fél perc megerülni.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.09.07. 11:27:40

@Nina1: Hazamégy, veszel egy irkát, és leírod ötszázszor; "taxisban nem bízunk, ha mégis átbasznak minket, homárra nem posztolunk."
Az idézőjeleket lehagyhatod.

Nina1 2010.09.07. 11:36:50

:)) Köszi enamel a tippet:)

donfuligjimmy · http://codhq.hu 2010.09.07. 11:45:00

@Nina1: aha. szóval, amikor TE elkezdtél dolgozni életed első munkahelyén, rögtön mindent tudtál.

"...Mivel nem vagyok Budapesti, ezért csak nagyjából tudom az útvonalat..."
lehetett volna annyi eszed, hogy megkérdezed attól aki elqrta (nemkicsit, nagyon), hogy mégis hova kell menned, milyen útvonalon célszerű, etc.

faszkorbács neked is, meg a taxisnak is.
taxisnak csak azért, mert nem tekerte át a rádijót a beszélgetős csatornára, és nem kérdezte meg a többi bohócpolírozót.

valamint

Nina1 2010.09.07. 12:45:01

Mondja ezt az, aki biztosan tökéletes mindenben.

mohopasi 2010.09.07. 13:09:19

Én nem csodálkozom, a MÜPA-t kifejezetten nehéz megtalálni. Ilyen taxis vajon miért nem megy inkább a PECSA-ba? :-D

2010.09.07. 16:27:03

Taxi X000, 1 hete. Nem ismerte a Csillaghegyi utat. Nem csoda, óbudai, félreeső, lepukkant út. Megkérdezte a kollégáit, térképet vett elő, ha lassabban is, de odatalált, nagy kerülők nélkül. Ez várható el egy taxistól, nem?

englandboy 2010.09.07. 16:59:02

@enamel:

Tudjuk, milyen az, amikor néhány nap alatt hosszú évekre eldől a sorsunk. Megtudtuk, hogy 1956-ban milyen a fegyveres forradalom, 1989-ben az alkotmányos forradalom, 2010-ben pedig azt, hogy milyen a kétharmados forradalom - fogalmazott Orbán Viktor,

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.09.07. 18:56:29

Üdv
Micsoda posztcunami van nekem meg nincs időm :)

Volt már?
"az odamenetelem oka, fontos iratot vittem magammal, "

Fontosch elvtárs levelet irt a fontosch főnöknek
Ahogy ő sem válaszolt volna, ugy neki sem, ennyi

Aztapaszta 2010.09.07. 20:48:16

Tudjatok hol van az SZRT vagy a MABISZ?
Pedig legtöbben napi-heti kapcsolatban van velük.

Esetleg, ha a taxisnak azt mondj: Művészetek Palotája.

Én pécsi vagyok, a Művészetek Palotáját ismerem, de a MŰPAról még sohasem hallottam.

The Undertaker 2010.09.07. 22:11:30

Így láttam leírva: "BACH csomópont". :)

(Balaton Alkotás Hegyalja)

Akkor a rend kedvéért lúzerkém:

Budaörsi út-Alkotás utca-Hegyalja út

Vladimir Harkonnen 2010.09.07. 22:15:10

@atpijkamo: Dehogynem, ott van a Csörsz utca is!

Xezs 2010.09.08. 17:20:21

"Nagyon sürgős volt"
"fontos iratot vittem"
"1000 fős tömeg várt"

A nagyzolási mánia kezd népbetegséggé válni a homáros posztolók között.

A posztoló megérkezésekor a tömeg éljenzett és kórusban kiabálta a nevét, majd spontán vastaps tört ki. Egyeseknek állítólag a szentlélek, míg másoknak Xenu jelent meg bomberdzsekiben. Volt aki transzba esett és ezen állapotában kimondta a világvége időpontját (mely 2015. március 7-én 12 óra 55 percre tehető). Ezután előkerültek a rózsafüzérek, melyeket a posztoló nyakába akasztottak, majd 2 markos legény a vállára kapta őt és körbevezette a tömegen. A tömegből többen meggörnyedve imádkoztak mikor odaért hozzájuk, mások a lábujjait csókolgatták.

Igazán emlékezetes nap volt ez annak az 1000 embernek.

Missing Link 2010.09.09. 07:40:59

@Nina1: de minek voltál ideges, amikor már b@szta el?? gyomorrákban fogsz meghalni.

Nina1 2010.09.14. 08:33:39

@Xezs: Huhh, picit néha lehetne gondolkozni, mielött kommentre adnád a fejed. Valóban..igen nagy a nagyzolás. Ez egy díjátadó ünnepség volt. A drága főnököm, aki egy Egyetemen igen fontos személy felejtett itt egy iratot, mely sajnos betűhibát tartalmazott, és elsőnek sajnos úgy volt, hogy készen lesz az új példány. De sajnos nem így történt. Így az elírtat kellett átadni ezen azk ünnepségen. Szerinted egy ilyen ünnepélyen egy nagy egyetemen nincs 1000 fő? Egy ilyen ünnepélyen nem fontos egy ilyen díjnak az elvitele? És végül szerinted nem volt sürgős ezek után odavinni?

Xezs 2010.09.14. 20:12:40

@Nina1: A főnököd lábait is megcsókolták, vagy csak a tiedet?

Donna Anna · http://operahumor.blog.hu/ 2011.01.18. 19:44:18

Na, én se tudom a MÜPA címét, mindig villamossal megyek oda. Viszont már gondoltam rá, hogy taxival kéne hazamenni mondjuk egy éjféltájban véget érő Wagner után (oké, tizenegykor ér véget, de fanatikus néző bepofátlankodik az öltözőkhöz isteneknek és páncélos szüzeknek gratulálni), de ezek szerint oda se találnának...
süti beállítások módosítása