Tékozló Homár

Nem találta a taxis a Müpát

2010.09.06. 15:20 | jackyll | 169 komment

Naiv ügyfél kénytelen volt autót váltani, mert a taxis GPS nélkül még a Lágymányosi hidat sem találta volna meg, nemhogy a Művészetek Palotáját:

Velem a héten hétfőn történt egy érdekes eset, ami bár nem egy nagy szám, de mégis úgy gondolom, hogy legalább egy választ megérdemelt volna. Történt ugyanis, hogy taxit kellett, hogy hívjak, hogy eljussak a MÜPÁ-ba (Művészetek Palotája, bár szerintem sokan  tudják). Nagyon sürgős volt az odamenetelem oka, fontos iratot vittem magammal, amit egy díjátadóra kellett, hogy eljuttassak. Meg is kérdeztem a diszpécser hölgyet, hogy milyen gyorsan lesz itt a taxi, mert sürgősen oda kell, hogy érjek. A taxi ki is jött időben, ezzel nem is volt gond. A bibi már csak ott volt, hogy az Üllői út felé vettük az irányt a taxival (elég értelmetlen húzás volt) majd a taxisorfőr közölte velem, hogy ő nem tudja, hogy hol van a MÜPA!

Mondtam, hogy a Lágymányosi híd lábánál, de neki a pontos cím kellett volna. Bevallom töredelmesen, a pontos címet nem tudtam, és mivel remegtem az idegességtől, hisz már késésben voltam elkértem a számlát, hogy késöbb be tudjam azonosítani, és hiába vagyok elégedetlen nem tartom korrektnek azt, hogy nem fizetek valahol. Szóval számlát elkértem, és átszálltam egy másik taxiba...

Írtam a kedves Ügyvezető Igazgató Úrnak egy levelet, hogy talán azért olyan embereket kellene alkalmazni, akik tudják, hogy mi merre van Pesten, mert ennek következménye képpen elkéstem, és egy közel 1000 fős tömeg várt. Természetesen egy válaszra sem méltatott, nem, hogy bocsánat kérésre. Pedig csak ennyit vártam volna.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.09.06. 17:28:38

@A rája szarik rája: "Ha ezek után valaki belém köt, az szarjon drótkefét."

Az nem olyan egyszerű: Megy két agresszív gipsz a sivatagban. Találnak egy falat, és belekötnek.

nem várt fordulat 2010.09.06. 17:28:46

@A rája szarik rája: az szerinted elő sem fordulhatott, hogy mondjuk egy olyan papírt kellett odavinnie, amit nem kapott meg időben?

ennek ellenére a posztoló mondhatta volna az utat.

Jó Estét 2010.09.06. 17:29:20

@atpijkamo: hmm, igy is ertelmezheto, de en tartom magam az en verziomhoz :)

@MVMV: mondjuk jogos, volt mar hogy enis jatszottam GPS-est :)

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.09.06. 17:29:58

@Jó Estét: @A rája szarik rája: Most egy óráig ne szóljatok egymáshoz. Ha a másik mégis ír valamit, ne válaszolj!

Írok néhány viccet, azt olvassátok. Oké?

.lll. 2010.09.06. 17:29:58

a posztoló énekelhette volna,hogy állok a hídon,verem a gyíkom:D

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.09.06. 17:31:39

Nagypapi dugja a nagymamit.
Papa: - Jó neked?
Asszony: - Jó nekem.
Papa: - Jó neked.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.09.06. 17:33:04

- Azért vagy vegetáriánus, mert szereted az állatokat?
- Nem. Gyűlölöm a növényeket!

tocibacsi 2010.09.06. 17:33:42

@Sir Anna: Hát nem tudom, azért pár intézmény meg a hidak azért meg kéne legyen szerintem is...

Molenbruck Binko 2010.09.06. 17:34:24

Ennél már csak az a nagyobb szívás, ha már látod, hogy ott van a MÜPA, ott van, de az Istennek sem tudsz bejutni a parkolójába, mondjuk a Lágymányosi híd felöl.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.09.06. 17:34:36

Sorozáson:
- Foglalkozása?
- Komikus.
- Na, egy vicces ember! Akkor mutassa meg, mit tud!
A komikus kiszól az ajtón:
- Mindenki menjen haza, én kaptam meg az állást!

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.09.06. 17:38:30

Sötét moziban sugdolódzik egy pár:
- Megcsókolhatlak?
- Engem??? Hiszen most szoptalak le!
- Engem???

Coyote82 2010.09.06. 17:39:47

@MVMV: na hát ez az. Lehet, hogy a posztiró sem tudta, hogy hol a MÜPA? :-)

Mondjuk nekem fingom nincs hol van, de nem is vagyok pesti. Szerintem manapság nem kötelező mindent kivülről tudni, a GPS valószinüleg fontos eszköz lett a taxisok kezében: ugyan a helyismeretet nem helyettesiti tökéletesen, de a legrövidebb vagy leggyorsabb utakat meg tudja mutatni.
Bár az más kérdés, hogy a POI között tuti hogy ott feszit a MÜPA, de ha az nem is, akkor a Lágymányosi hid tutira megtalálható.

Én arra szavaznék, hogy a posztiró a lúzer, mert ha én a helyében lettem volna, biztosan kisegitem a taxist annyi információval, hogy el tudjon vinni odáig. Gyorsabb, mint autót váltani meg szitkozódni.

Jó Estét 2010.09.06. 17:42:46

@atpijkamo: igen apu :) amugy szuletesi hibam, hogy szeretek vitatkozni, agyjatek :)

Mentolosmájkrém 2010.09.06. 17:42:51

Azert a MUPA-t nem tudni kicsit meleg pite, mondom ezt volt pesti taxiskent. Gondolom valami kezdöcske lehetett a kollega es azert valljuk be a szepemleku Fötaxi helyismereti vizsga elmultaval vannak hianyossagok az elsö idökben. A boldogult emleku Est Taxi-nal voltak meg ilyenek pl. amikor videki hölgyet vettek fel dolgozni es nem tudta meg a hidakat sem. A legszebb volt viszont, amikor a "kollega" reszketö hangon megkerdezte, hogy hol van az Egyenes utca? A diszpecser valasza: Budapesten a legtöbb utca egyenes... Többen felalltunk az autoban es ugy is maradtunk egy darabig.

Mentolosmájkrém 2010.09.06. 17:44:53

@Darren79: nem baj, valoszinuleg teged is sokan.:o)

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.09.06. 17:47:08

@Jó Estét: Vitázni szabad, sőt kell, különben megöl ez az unalmas poszt. De ez nem vita volt, hanem fröcskölés. Na de erről nem nyitok vitát! :)

A rája szarik rája 2010.09.06. 17:47:11

@Jó Estét: Ja, mintha előttem már nem írták volna, hogy a posztoló a hibás. Én kérek elnézést, további szép napot.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.09.06. 17:48:32

@A rája szarik rája: Csinálj úgy, mint a lefolyó!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Dugulj el! :)))

okoska100 2010.09.06. 17:49:32

Arra nem gondoltál,te nagyokos,hogy időben indulj el. Jellemző a sok nagyon fontos emberre,hogy a legutolsó pillanat után indulnak,aztán meg kígyót békát kiabálnak másokra ha elkésnek. Budapesten élek már 20 éve töviről hegyire ismerem a várost,de ha nekem ilyen MÜPA rövidítéssel jöttél volna úgy dobtalak volna ki a kocsimból hogy biztos oda szálltál volna. Tanuld meg ha megyünk valahová megtudjuk a címet,mert az emberek nagy része sajnos nem gondolatolvasó!

Jó Estét 2010.09.06. 17:49:41

@Darren79: en a bunko embereket utalom, van a taxisok kozt is, de nem jelentosen tobb, mint egyebkent az elovilagban. Amugy mezitlabas taxissal nem jarok, zonaval nem jarok, es sztem ezzel eleg sok lehuzastol, atverestol megkimeltem magam.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.09.06. 17:50:47

Utálom ezt a szar blogmotort!
Utálom ezt a szar blogmotort!
Utálom ezt a szar blogmotort!
Utálom ezt a szar blogmotort!
Utálom ezt a szar blogmotort!
Utálom ezt a szar blogmotort!
Utálom ezt a szar blogmotort!

Az uborkát is utálom. És milyen jó, mert különben megenném. Pedig utálom.

A rája szarik rája 2010.09.06. 17:51:24

Elmentem szarni (nem drótkefét). Mire visszajövök, csend legyen, béke és nyugalom!

Jó Estét 2010.09.06. 17:53:48

@okoska100: taxis vagy? mer akkor te meg tanuld meg, hogy a zugyfel adja a penzt. rengeteg taxis sirt mar nekem, hogy jajj, nem lehet megelni, milyen nehez, a tarsasag akikkel jarok, naluk meg mindenki elegedett, mert iszonyu sok a fuvar, mar nem is birjak neha. Mi a kulonbseg a 2 ceg kozott? hat ha az egyiknek azt mondom Lofutyi sorozo rakosborzaszton, akkor:
a, tudja
b, megkerdi a radion
c, bunko, tobbet nem jaork veluk, es nem lesz tobb fuvar, es aztan lehet sirni, de pl engem pont nem fog meghatni, sot ki se leszvelem cseszve.

Amugy a posztolo sztem is jelentos balfasz, de azert a taxis se kutya 1-1 :)

@atpijkamo: felsz, mi? :D

Darren79 · http://www.darren.hu/blog 2010.09.06. 17:55:02

@Jó Estét:

Őszintén szólva én zusammen nem bírom a taxisokat. Rosszul vagyok a stílusuktól. Gáz, amikor mindig tesztoszteron-harcot vívnak egymással, és játsszák a kinek-nagyobb-a-farka-játékot.

Jó Estét 2010.09.06. 17:55:15

@atpijkamo: te legalabb annyira szet vagy csuszva igy nap vegere, mint en, mennyel haza, en azt teszem :D

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.09.06. 17:56:59

Akkor eredményt hirdetek.
33-an a taxist hibáztatják
27-en a poszt tolót
10 ember szerint későn indult
5-en a GPS mellett törnek lándzsát, 6-an ellene.

Mindent elmondtunk, amit el lehetett, sőt néhány tucatszor meg is ismételtük. Jöhet a következő poszt!

Jó Estét 2010.09.06. 17:57:16

@Darren79: butasag, az en farkam a legnagyobb :) amugy sztem rossz cegnel jarsz, vagy peches vagy, en havonta legalabb 10-15szor taxizok, ha nem tobbszor, es komolyabb problema nelkul megusztam. egyszer az egyik taxis eleg bunkon lebaszott, hogy ne allitgassam az ulest, de sztem a circa 3-400 fuvarbol amit az elmult 3 evben lenyomtam ez elhanyagolhato :)

Mentolosmájkrém 2010.09.06. 17:59:25

@Jó Estét: bar nagyreszt igazad van es nem is kivanok vitatkozni veled egy megjegyzesem lenne. A "zugyfel" nem megveszi az autot, meg csak nem is berli, hanem rautalo magatartassal szobeli szerzödest köt a taxissal, aki azt vagy elfogadja, vagy nem, söt adott esetben meg is tagadhatja a "zugyfel" elszallitasat. Pl. nem megfelelö allapotu ruhazat, stb...
Itt siman ket balfasz talakozott Budapesten.

okoska100 2010.09.06. 18:03:30

@A rája szarik rája: Nem nem vagyok taxis csak,idegesít amikor egy kretén azért mert fontos embert játszik.Be akar mártani valakit a főnökének.Kereskedelemben dolgozom egyébként és tudom ,hogy az ügyfél adja a pénzt,de ha látom az ügyfélen,hogy nem teljesen 100 az IQ ja akkor inkább lemondok a szaros pénzéről.

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2010.09.06. 18:05:01

okoska100 2010.09.06. 17:49:32
ha azt mondom Komor Marcell - Lechner Ödön sarok akkor megtalálod?
szerintem inkább lapítsál mocskos hiéna :[

A rája szarik rája 2010.09.06. 18:15:51

@okoska100: Ezt most miért írtad nekem? Jó estét! írta neked, nem én.

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2010.09.06. 18:18:14

MaxVal BircaMan 2010.09.06. 17:14:53
reptérnek nincsen utca házszám szintem címe, viszont a terület nagysága miatt vannak portái :-)

tehát ha legközelebb a R2A érkezésre kérsz kocsit, mond a verébnek R2A "H"(hugo) porta! pont a zebránál van a taxik előtt :))

Jumbóka · http://lepcsohazonkivul.blog.hu/ 2010.09.06. 18:19:20

@MaxVal BircaMan:
"Meg tudná valaki mondani a repülőtér pontos címét, hogy legközelebb ne legyek gondban?"

Kettő is van. Ferihegy 1. és Ferihegy 2. :)))))) Még mielőtt valaki ebből is politikai kérdést csinálna, ez nem az a Feri. Akkor már elnevezték volna "Viktorhalmának" vagy ilyesminek.

okoska100 2010.09.06. 18:19:26

@RosszQtya: Igen simán megtalálnám ,annál is inkább mert az irdodaház soron jónéhány ismerősöm dolgozik.
Továbbá,ha az idióta posztíró annyira sietett akkor vajon nem ért volna oda hamarabb ha esetleg ő navigálja a taxist? A leírásából feltételezhető,hogy tudta hol van a MÜPÁja. Te meg inkábbhívd fel anyád és kérdezd meg tőle,hogy sikerült a numera azzal a kancigánnyal akit elfuvaroztam ma hozzá!

2010.09.06. 18:27:14

Régebben egyszer a Zöld Pardonból taxiztunk haza, egy fiatal nyikhaj taxissal, a cím a Deák tér volt. Ugy ez elég egyszerű Petőfi híd-Astorián balra-Andrássynál balra és kész. Amikor már a Parlament előtt furikáztunk szvá tettem, hogy ezt már láttam, indulhatnánk hazafele, kikeveredtünk az Andrássyra és szerencsétlen hülye bekanyarodott egy behajtani tilos utcába, ahol egy pár mosolygós rendőr fogadta. Akkor mondtuk, hogy viszlát, innen vegyék át a zsaruk. Vagy tapasztalatlan volt, vagy bénán csinálta a lehúzást.

2010.09.06. 18:29:39

@shitgun: Oktogonon balra persze...

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2010.09.06. 18:44:31

okoska100 2010.09.06. 18:19:26
Te meg inkábbhívd fel anyád és kérdezd meg tőle,hogy sikerült a numera azzal a kancigánnyal akit elfuvaroztam ma hozzá!"
köszöni jól és megkért köszönjem meg neked, hogy anyukád nem kért pénzt tőle azért, hogy az urát kölcsönadta! köszi még1x!

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2010.09.06. 18:48:11

shitgun 2010.09.06. 18:27:14
Régebben egyszer a Zöld Pardonból taxiztunk haza, egy fiatal nyikhaj taxissal, a cím a Deák tér volt. Ugy ez elég egyszerű Petőfi híd-Astorián balra-Andrássynál balra és kész."
hogy jön ide az astoria!? de az andrássyn balrából rájöttem, hogy petőfi híd-nagykörút-OKTOGONon balra, majd az andrássyn balra akarna lenni... de ha már... akkor petőfi híd-közraktár-kálvin-astoria-deák persze ehhez ismerni kéne a várost.. -.-"

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.09.06. 18:49:23

@RosszQtya: @Jumbóka: Nem látjátok, hogy MaxVal BircaMan csak kekeckedik? Tessék jobban figyelni!

englandboy 2010.09.06. 18:50:04

Viktor király megmondta forradalom van
Forradalmi helyzetben pedig hibáznak az emberek
Amúgy mivan otthon a nagy válsággal????
Mindenki taxizik hirtelen???

RS-MBIK 2010.09.06. 18:59:30

taxit csakis és kizárólagosan az Alditól.
Ott még a sünök mosolyognak is.

Jumbóka · http://lepcsohazonkivul.blog.hu/ 2010.09.06. 19:03:32

@atpijkamo:
De látjuk! Ezek szerint ironikus válaszaink nagyon lágyak voltak:))) Majd legközelebb jobban odaütünk:))). Báááár, ahogy a tapasztalat mutatja, ilyen esetekben a legjobb csendben maradni...

schdl (törölt) 2010.09.06. 19:03:41

És a MüPa megtalálja a taxist? Na ugye...

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2010.09.06. 19:04:05

atpijkamo www.deciki.blog.hu/ 2010.09.06. 18:49:23
én kérek mellnézést :-)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.09.06. 19:38:06

videken a MUPA-t kulturhaznak hivjak es a taxis tudja is hol van

zeugma 2010.09.06. 19:56:22

Miért kellene tudni az utasnak, hogy merre menjen a taxis? Hátha épp azért taxizik, mert nincs se autója, se jogsija, akkor meg jobb is, ha nem ad tanácsot az útvonalat illetően.

Az még csak-csak elfogadható, hogy a taxis nem tudja, merre van a MÜPA, meg az is, hogy nincs navija, de egy nyomorult turistatérképre se futja, amin ezek a helyek be vannak jelölve? Meg hát nincs olyan sok híd Budapesten, hogy legalább azokat ne lehetne megjegyezni...

Peti817172M · http://peti817172m.atw.hu 2010.09.06. 20:00:44

Csak az nem derült ki, hogy honnan indult a posztoló.

Peti817172M · http://peti817172m.atw.hu 2010.09.06. 20:01:50

Egyébként azt se értem, hogy ha a posztoló tudta, hogy merre kell menni, akkor miért nem navigálta el a taxist?

töklámpa 2010.09.06. 20:07:04

Én eccer ültem taxiban, valamikor a hetvenes években, és kábé ez az összes amire emlékszek, mert kicsi voltam.

Szerintem a kertész volt a gyilkos.

bean 2010.09.06. 20:16:12

Attól mert tudom hogy a Művészetek Palotója a Lágymányosi híd lábánál van mert láttam N-szer, fogalmam sincs hogy kéne taxival odajutni. Hídlejáróknál mindig bonyolultak az utak... miért kéne ilyeneket tudnom? Beülök a taxiba, közlöm hova megyek, oldja meg, ha nem tudja, kérdezze meg a kollégákat, marhára nem érdekel.

Ákos81 2010.09.06. 20:25:43

Időben kellett volna elindulni, ha tudjuk, hogy 1000 fős társaság csak rád vár. :)

kamushamus 2010.09.06. 20:33:28

Az a borzasztó,hogy ezek a SZAKMÁK teljesen felhigulnak(taxis,fuvarozó)a sok nyikhaj jogsit szerez,és azt hiszi mindent tud.
Hát most egy kicsit beégett.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.09.06. 20:34:48

egyebSt a posztolo ment volna a Paloc utcaba, oda a taxisok hang utan odatalalnak

Megdobbent 2010.09.06. 20:48:52

Nekem meg egy taxis eladta a lagymanyosi hidat, amig mentem dijat atadni az oscarra, tavaly. Megvettem, 75 dollart kert, de elfogadott zlotyit is, ugyhogy szerintem nincs baj a taxisokkal.

ficsilla · http://ficsill.blog.hu 2010.09.06. 20:50:41

áhh télleg retardált némelyik taxis társaság, én a Margit híd pesti oldalán lévő állóhajó étteremhez hívtam taxit. Csak a diszpécserig jutottam. Nem tudtam a címet... Anélkül ő nem küld kocsit. Nyilván a Margit híg meg h pesti oldal nem elég precíz... Amúgy főtaxi volt. Rég lehettek azok a vizsgák.. Most belvárosban lakom, de laktam 20 évet a legszélén is. Megmondtam melyik irány, aztán majd navigálok, nem volt ezzel semmi gond. Na de h MÜPA nem megy séróból?! Mondjuk megértem h nem merte rádión megkérdezni. Már ott a helyszinen lehülyézték volna a saját kollégái. Okkal! És innen üzenem az időmilliomosoknak is, hogy csak az nem csúszik meg soha, akinek alig van dolga. Vannak viszont akik a napi 8 órát tényleg munkával töltik, előre be vannak táblázva, és nem hagyhatnak rá mindenre dupla annyit csak azért mert hátha közbejön valami (baleset, hülye taxis, útfelbontás stb) ha meg mégsem akkor sincs gond plusz fél óra cigiszünet. Én is taxiba vűgom magam ha belvárosba van dolgom, mert nem kell parkoló helyet vadászni, a taxis mehet a buszsávban, és valószínű tudja mi járható épp és mi nem. Azt meg sem említem h ismeri a várost és oda is talál. Ha ezek nincsenek mind meg, ne menjen taxisnak.

Amcsi Jancsi 2010.09.06. 20:57:25

@okoska100: Akkor bizony az ügyfeleid 50%-áról már modhatsz is le.

Dr_utcai_arcos 2010.09.06. 21:22:53

Ennyi kretént :).Már azt hittem a Homár is felhígult.Egyszer mentem haza tavaly a karácsonyi partiról. Elmentem a Nyugatitól az Oktogonig, de ott már fáradt voltam, alig álltam a lábamon. Mondom a diszpécsernek vegyen már fel az Oktogon-Rákóczi túlfelén a Blaha irányába. Azt mondja, pontos címet kér. Mondom tököm tudja. Útszéle?Hát az nem elég. Mondom jöjjön a Rájfájzen elé. A kutya mindenit,ezek tudnak valamit nem csak stipistopizni, mert 2.30 perc alatt ott volt a kocsi. Aztán a fáradtságtól majdnem összerókáztam a kocsit, mert úgy vezetett mint Sumaher :S.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.09.06. 21:24:27

@ficsilla:

jo neked, hogy csak napi 8

en a multkor lerobbantam, azt sem tudtam, hol vagyok, csak Waewervill es egy benzinkut
meg szemben egy CVS Pharmacy

siman felvettek a rendelest
hazafele meg navigaltam, mert leg jelentosen kis utcaban lakom
6 epulet az egesz

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.09.06. 21:29:10

@okoska100: Akkor az ember beül melletted álldogáló 7984 taxi valamelyikébe, út közben elmeséli hogy járt, és jobb esetben a kollégád helyetted is elnézést kér tőle.
Neki mindegy, ki vitte el, neked nem lesz pénzed, még egy ember jól jár. Mindenki boldog.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.09.06. 21:33:00

Amúgy a taxisok furcsán számolnak, múltkor elmondta valamelyik, hogy neki másfél milliós havi bevételt kell csinálni nyugdíjasként ahhoz, hogy meglegyen a minimálbére. Le is vezette, de arra már nem figyeltem.

2010.09.06. 21:41:29

Ha engem 1000 fős tömeg várna, én biza nem az uccso pillanatban indulnék el. Bármilyen gixer jöhet ebben a kalandos európai fővárosban. Ahogyan reptérre sem illik indulás előtt 5 perccel beesni.

banpepe 2010.09.06. 21:42:44

@MaxVal BircaMan: www.bud.hu/budapest_airport/?article_hid=265

Csak ennyit találtam, szerintem nincs is normális címük.

ficsilla · http://ficsill.blog.hu 2010.09.06. 21:43:36

@enamel:

Taxis meg a számok. Tudnak azok hidd el. A 2. kerületben lakom nem messze a Mammuttól. Hajnalban ha mozi vagy más program miatt taxizni szoktam mindig úgy számolok h 1000 Ft, mert a kiállás 300, a km díj max 300 hazáig, de úgy gondolom az 1000 korrekt ár ha már hazavisz, még ha csak 3 sarokra is. És mivel pár sarok pontosan tudom merre kell(ene) menni. Ha sokat variál is max 800ra hozza ki. Szóval az első "hibás" útirány választásnál jelzem h így is úgy is 1000-et kap, csak max tovább tartjuk fel egymást. Rögvest rájön mindegyik merre a legrövidebb :)

Körömcsiga 2010.09.06. 21:47:59

Ha dugóba kerülnek, akkor se a posztoló lett volna a hibás?

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.09.06. 22:23:18

Teljesen lemaradtam.
Hol van az a MÜPA?
Azmiaz amúgy?

mommoka 2010.09.07. 03:40:18

Esküszöm nem értem a "sértett" ügyfél gondolatmenetét. Siet taxit hív, taxis nem talál oda...számlát kér. És ezek után ír levelet az ügyvezetőnek..... Mit vár ezek után? Örömmel értesítjük, hogy a taxis megtanulta az útvonalat ,kárpótlásul mehet egy újabb menetet ingyen? Max. rászólnak a taxisra, hogy legközelebb.... De hát ha már te szenvedtél szenvedjen az is ugye? *****.

Minek 2010.09.07. 05:55:57

Az se lehet semmi, amikor el kell mondani, hogyan kell oda menni.

Idézet a MÜPA honlapjáról:

A Művészetek Palotája pontos címe:
1095 Budapest, Komor Marcell u. 1.

Hogyan juthat ide? Segítünk!

Autó

A Soroksári úton a Boráros tér felől:
Hogy elkerüljék a lámpáknál a torlódást, javasoljuk, hogy már a Boráros térnél hajtsanak le a Soroksári úttal párhuzamos szerviz útra, vagyis a Lechner Ödön fasorra. Amennyiben mégsem ezt a megoldást választják, lehajtási lehetőség van a Lechner Ödön fasorra a Haller utcánál és a Vágóhíd utcánál is. Innen – az épületet balról megkerülve – a Laczkovich utca vezet a Művészetek Palotája mélygarázsához.

A Soroksári úton Soroksár felől:
A Vágóhíd utcai kereszteződésnél nem lehet nagy ívben balra kanyarodni az épülethez, ezért jobbról hurokkal kell ráhajtani a Vágóhíd utcára és egyenesen keresztezni a Soroksári utat, majd balra tartva a Laczkovich utcán át lehet eljutni a Művészetek Palotája mélygarázsáig.

A Könyves Kálmán körúton a Népliget felől:
A Lurdy Háznál jobbra kell lekanyarodni a Mester utcára, majd balra, a Vágóhíd utcára, melynek végén a Soroksári utat egyenesen keresztezve kell balra kanyarodni a Laczkovich utcára a mélygarázshoz.

A Lágymányosi hídról Buda felől:
A hídról jobbra lekanyarodva a centrum felé vezető (bal) sávba kell besorolni, majd a Soroksári úton rögtön jobbra hurokkal ráhajtani a Vágóhíd utcára, és egyenesen keresztezve a Soroksári utat lehet visszakanyarodni a Laczkovich utcára, amely egészen a Művészetek Palotája mélygarázsáig vezet.

2010.09.07. 08:15:55

Nem értem, hiszen a legtöbb Pléh bözsibe be van programozva nem csak az utca házszám, de a nevezetességek, de elvisz a legközelebbi benzinkúthoz, vagy éttremhez is.

Jó Estét 2010.09.07. 08:36:04

@okoska100: reszben igazad van, de tudni kell meghuzni a vonalat. A postolot en vinnem barhova (csak oda nem ahova menni akar), ugyis kifizet, ahogy kiderult :D

Tron65 2010.09.07. 09:42:19

(Jó)Pár évvel ezelőtt a taxisoknak vízsgát kellett tenniük.
Mondtak nekik 2 db utca-házszámot és el kellett mondani, hogy jutnak egyikből a másikba.
Ha jelentős eltérés volt az ideálistól, meg kellett indokolni (pl főúton gyorsabb).
Ma úgytűnik, elég a leggagyibb GPS, az viszont nem ismeri a MÜPA-t.

Egyébként ismeri, minden tisztességes POI adatbázisban bennevan. Utca házszámra.

2010.09.07. 09:48:36

@atpijkamo: Szerintem el tud sétálni. Csak az fél óráig tart gyalog. Neki meg sietni kellett.
Amúgy erre analógiával az óceánon átkelést kivéve MINDENHOVÁ el lehet menni gyalog. Nagykátáról Barcelonába is. Javaslom neked ezt a túrát XD

2010.09.07. 09:53:03

@Kulics: bocs, én voltam a gyík... a Petőfi hídra gondoltam. A lágymányositól tényleg egy perc a müpa.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.09.07. 10:20:10

@Kulics: Ugyanitt panyol útiszótár eladó, de atpijkamonak odaadom ingyen is kőlcsönbe. De hülye neved van neked b+, négyszer kellett leírni, hogy egyszer sikerüljön.

Nina1 2010.09.07. 10:24:10

Helló!
A post írója volnék. Látom többen engem hibáztattak, de azért egy-két dolgot akkor hozzászólnék még.
1: A késve indulásom oka nem az volt, mert én annyira elfoglalt voltam, hanem az, hogy én eredetileg nem vettem volna részt a rendezvényen. Mivel itt maradt egy dokumentum az irodában, és azt későn vették észre, nekem kellett vele elrohannom.
2: Páran megjegyezték, hogy morogtam a taxissal, és ezzel ment el az idő. 1 percet nem morogtam, elkértem a számlát, és rögtön átszálltam egy másik taxiba, ami közvetlen az út szélén parkolt. Szerintem ez a procedúra nem volt több 1 percnél.
3: Mivel nem vagyok Budapesti, ezért csak nagyjából tudom az útvonalat. Nem tudtam volna neki elmondani, hogy pontosan merre kell menni. ( Az ember ezért számít arra, hogy egy taxis csak tudja, hisz ezért fizetik őket, nem?! )
Szóval sok mindenkit lehet hibáztatni, és biztosan én is hibás vagyok, de a postom lényegét arra helyezném, hogy igenis tanulja meg a helyismeretet az, aki taxizással keresi meg a kenyerét.
Szép napot!

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.09.07. 10:48:40

@Kulics: "Szerintem el tud sétálni. Csak az fél óráig tart gyalog."

Ot van a híd mellett. Fél perc megerülni.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.09.07. 11:27:40

@Nina1: Hazamégy, veszel egy irkát, és leírod ötszázszor; "taxisban nem bízunk, ha mégis átbasznak minket, homárra nem posztolunk."
Az idézőjeleket lehagyhatod.

Nina1 2010.09.07. 11:36:50

:)) Köszi enamel a tippet:)

donfuligjimmy · http://codhq.hu 2010.09.07. 11:45:00

@Nina1: aha. szóval, amikor TE elkezdtél dolgozni életed első munkahelyén, rögtön mindent tudtál.

"...Mivel nem vagyok Budapesti, ezért csak nagyjából tudom az útvonalat..."
lehetett volna annyi eszed, hogy megkérdezed attól aki elqrta (nemkicsit, nagyon), hogy mégis hova kell menned, milyen útvonalon célszerű, etc.

faszkorbács neked is, meg a taxisnak is.
taxisnak csak azért, mert nem tekerte át a rádijót a beszélgetős csatornára, és nem kérdezte meg a többi bohócpolírozót.

valamint

Nina1 2010.09.07. 12:45:01

Mondja ezt az, aki biztosan tökéletes mindenben.

mohopasi 2010.09.07. 13:09:19

Én nem csodálkozom, a MÜPA-t kifejezetten nehéz megtalálni. Ilyen taxis vajon miért nem megy inkább a PECSA-ba? :-D

2010.09.07. 16:27:03

Taxi X000, 1 hete. Nem ismerte a Csillaghegyi utat. Nem csoda, óbudai, félreeső, lepukkant út. Megkérdezte a kollégáit, térképet vett elő, ha lassabban is, de odatalált, nagy kerülők nélkül. Ez várható el egy taxistól, nem?

englandboy 2010.09.07. 16:59:02

@enamel:

Tudjuk, milyen az, amikor néhány nap alatt hosszú évekre eldől a sorsunk. Megtudtuk, hogy 1956-ban milyen a fegyveres forradalom, 1989-ben az alkotmányos forradalom, 2010-ben pedig azt, hogy milyen a kétharmados forradalom - fogalmazott Orbán Viktor,

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.09.07. 18:56:29

Üdv
Micsoda posztcunami van nekem meg nincs időm :)

Volt már?
"az odamenetelem oka, fontos iratot vittem magammal, "

Fontosch elvtárs levelet irt a fontosch főnöknek
Ahogy ő sem válaszolt volna, ugy neki sem, ennyi

Aztapaszta 2010.09.07. 20:48:16

Tudjatok hol van az SZRT vagy a MABISZ?
Pedig legtöbben napi-heti kapcsolatban van velük.

Esetleg, ha a taxisnak azt mondj: Művészetek Palotája.

Én pécsi vagyok, a Művészetek Palotáját ismerem, de a MŰPAról még sohasem hallottam.

The Undertaker 2010.09.07. 22:11:30

Így láttam leírva: "BACH csomópont". :)

(Balaton Alkotás Hegyalja)

Akkor a rend kedvéért lúzerkém:

Budaörsi út-Alkotás utca-Hegyalja út

Vladimir Harkonnen 2010.09.07. 22:15:10

@atpijkamo: Dehogynem, ott van a Csörsz utca is!

Xezs 2010.09.08. 17:20:21

"Nagyon sürgős volt"
"fontos iratot vittem"
"1000 fős tömeg várt"

A nagyzolási mánia kezd népbetegséggé válni a homáros posztolók között.

A posztoló megérkezésekor a tömeg éljenzett és kórusban kiabálta a nevét, majd spontán vastaps tört ki. Egyeseknek állítólag a szentlélek, míg másoknak Xenu jelent meg bomberdzsekiben. Volt aki transzba esett és ezen állapotában kimondta a világvége időpontját (mely 2015. március 7-én 12 óra 55 percre tehető). Ezután előkerültek a rózsafüzérek, melyeket a posztoló nyakába akasztottak, majd 2 markos legény a vállára kapta őt és körbevezette a tömegen. A tömegből többen meggörnyedve imádkoztak mikor odaért hozzájuk, mások a lábujjait csókolgatták.

Igazán emlékezetes nap volt ez annak az 1000 embernek.

Missing Link 2010.09.09. 07:40:59

@Nina1: de minek voltál ideges, amikor már b@szta el?? gyomorrákban fogsz meghalni.

Nina1 2010.09.14. 08:33:39

@Xezs: Huhh, picit néha lehetne gondolkozni, mielött kommentre adnád a fejed. Valóban..igen nagy a nagyzolás. Ez egy díjátadó ünnepség volt. A drága főnököm, aki egy Egyetemen igen fontos személy felejtett itt egy iratot, mely sajnos betűhibát tartalmazott, és elsőnek sajnos úgy volt, hogy készen lesz az új példány. De sajnos nem így történt. Így az elírtat kellett átadni ezen azk ünnepségen. Szerinted egy ilyen ünnepélyen egy nagy egyetemen nincs 1000 fő? Egy ilyen ünnepélyen nem fontos egy ilyen díjnak az elvitele? És végül szerinted nem volt sürgős ezek után odavinni?

Xezs 2010.09.14. 20:12:40

@Nina1: A főnököd lábait is megcsókolták, vagy csak a tiedet?

Donna Anna · http://operahumor.blog.hu/ 2011.01.18. 19:44:18

Na, én se tudom a MÜPA címét, mindig villamossal megyek oda. Viszont már gondoltam rá, hogy taxival kéne hazamenni mondjuk egy éjféltájban véget érő Wagner után (oké, tizenegykor ér véget, de fanatikus néző bepofátlankodik az öltözőkhöz isteneknek és páncélos szüzeknek gratulálni), de ezek szerint oda se találnának...
süti beállítások módosítása