Igazi kommunikációs fenomén Pajor-Gyulai László, a megújult Csányi-válogatott kommunikációs igazgatója. Ez a rokonszenves fickó a szurkolókat hibáztatta, amiért a rendezők sorozatos hibái miatt több ezren fél órával meccskezdés után jutottak be a stadionba. A nyegle és cinikus nyilatkozat mélyen felháborította Zsombort, aki szurkolóként ott tolongott, és szemtanúja volt annak, ahogy a vérben forgó szemű biztonságiek hogyan vernek agyba-főbe egy egyszerű kérdést feltevő magyar drukkert. Zsombor kész tanúskodni a bűnözők ellen, ha van Önök között további szemtanú, kérjük írjon nekünk és mi összehozzuk a feleket. Sztori alant:
"Azok az idők már elmúltak, amikor elegendő tíz perccel a mérkőzést megelőzően kiérkezni a stadionba, hiszen mindenkinek szigorú biztonsági ellenőrzésen kell átesnie, a meccs előtt ezt kommunikáltuk is. A szurkolóknak mindezt meg kell érteniük. A kezdő sípszó előtt tíz perccel mintegy háromezer szurkoló érkezett a bejárathoz, így jelentősen elhúzódott a beléptetés, így fordulhatott elő, hogy még 25 perc elteltével is több ezren várakoztak a kapuknál" - nyilatkozta a meccs után Pajor-Gyulai László, a magyar labdarúgó-válogatott kommunikációs igazgatója.
Kedves Pajor-Gyulai László,
Jómagam és két barátom a mérkőzést megelőzően 25 percel értünk oda a Mildenberger utca felőli bejárathoz. Ekkor már előttünk, mintegy kétezer ember várakozott, a szűk utcában összezsúfolódva, hogy bebocsátást nyerjen egy kb 2m-es nyíláson. A két kapu közül csak az egyiknek a fele volt nyitva. A tömegben mellettünk több 6-8 éves gyerek is volt. Mi az első félidő 29. percére jutottunk be.
Természetesen utánunk is érkeztek sokan, akiket fogalmam sincs mikor jutottak be. Személy szerint én nem értem, hogyha több kapu van, miért csak az egyik fele van nyitva, amikor rengeteg rendező és még több fekete ruhás, sapkás Hungary feliratos biztonsági őr a becsukott ajtó mögött állt és nem csinált semmit látszólag. Nyílván a tömeg a több mint fél órás várakozást követően egyre türelmetlenebbé vált, hisz elkezdődött a meccs és egyáltalán nem haladt a sor. Azt nyílván nem kell különösebben ecsetelnem, hogy mennyire veszélyes több ezer embert egy szűk utcában bezsúfolni, ahol az egyetlen kijutás előrefele van,de az annyira le van szűkítve, hogy gyakorlatilag baj esetén nem lehetett volna semerre menekülni. Gondoljon az idén nyári németországi eseményekre.
De higgye el. hogy a legfelháborítóbb csak ezután történt. Beérve a kapun a bezárt fél ajtó mögött mintegy 30 az előbb említett biztonság őr állt. Az előttem álló ember csupán azt a kérdést intézte hozzájuk, hogy miért nem nyitják ki a kapu másik felét, hisz vannak elegen. Erre lerántották a földre és el kezdték verni.
Megkérdeztem, hogy mit csinálnak és majdnem ugyan arra sorsra jutottam. Nem tudom, hogy milyen szereket használnak ezek az emberek, de a szemük vérbeforgott és csak azt várták, hogy kit, miért tudnak megütni. Itt üzenem a megvert srácnak, hogy én és a barátaim szívesen elmegyünk tanúskodni, ha fel akarja jelenteni őket. Higgye el tök normális srác volt, mint ahogy én sem vagyok futball huligán. Velem együtt több ezren csupán kiszerettünk volna menni a Magyar válogatott meccsére, hogy szurkoljunk nekik, hogy nyerjenek, hogy legyen végre sikerélményünk. De Önök a kiváló hely választással és szervezéssel az ultra tahó biztonsági emberek segítségével sok olyan embernek veszik el a kedvét a meccsre járástól, akik egyébként azzal szeretnének hozzájárulni a magyar foci felemelkedéséhez, hogy kimennek egyMagyar-Moldáv mérkőzésre. Nézők nélkül nincs foci, de nyílván ezzel nem mondok újat. Több ezer forintos jegyért az ember nem csak a csapattól vár jó teljesítményt, hanem kulturált körülményeket is elvár. Ha tényleg akarnak tenni a magyar fociért, akkor nem kéne elvenni több ezer ember kedvét a meccsre járástól hasonló színvonalú rendezéssel. Azt mellékesen teszem, hozzá, hogy a beengedést követően odamentem a rendőrökhöz, akik szintén voltak vagy ötvenen, hogy miért nem csinálnak semmit, amikor e biztonsági emberek ártatlanokat vernek. A válasz az volt, hogy ők nem a mérkőzést biztosítják. Ugye gondolom ez azt jelenti, hogy a köz pénzéből fizettet rendőröknek nem dolga az állampolgárok védelme. Kérdezem, hogy mit kerestek akkor kint. Sajnos ez 2010 Magyarország és ez a magyar labdarúgás.
Papp Zsombor
Drávanet Zrt
vezérigazgató
gelsystem 2010.09.08. 11:13:14
Eszt kell csináni e (törölt) 2010.09.08. 11:14:04
gelsystem 2010.09.08. 11:14:12
ami van:
nekik demokrati,
nekünk meg KUSS
Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.09.08. 11:15:01
az eset úgy kezdődött, hogy meccskezdés után fél órával jutottak be a szurkolók. nyilván úgy folytatódott, hogy a sértődött emberek elkezdtek kurvaanyázni.
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.09.08. 11:18:44
Nyílván, ... hisz min den szót kü lön ír.
Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.09.08. 11:19:00
"a bunkók... tudod, az egy szép nagy magyar réteg. annyian vannak, mint a nyü!"
ficsilla · http://ficsill.blog.hu 2010.09.08. 11:19:58
Amúgy ahogy a koncert és fesztivál helyszíneken egyre kevésbé találkozunk hasonlókkal és egyre több a pozitív történet, úgy itt is meg lehetne oldani, ha a tisztelt sportvezetés felfogná h a szurkolók pénze vajon mit is jelent a számukra. Ha a fesztiválok meglehetősen zilált közönségével is bírnak kultúráltan bánni egyes biztonsági cégek emberei, úgy gondolom képesek volnának a szurkolókkal is, ha valaki EZT VÁRNÁ EL TŐLÜK. Értem itt: az a valaki, aki aztán kifizeti őket a nap végén.
Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.09.08. 11:21:35
Nanemá 2010.09.08. 11:22:02
Most hirtelen csak ennyi közhely jutott az eszembe.
gelsystem 2010.09.08. 11:24:17
az nem jut eszedbe?????????
RedWing 2010.09.08. 11:24:55
Már ne is haragudj, de aki focimeccsre jár, az egyből huligán?
Én történetesen életemben egyszer voltam focimeccsen (még valamikor 2002-2003 körül - FTC-Debrecen - Üllői út), egyik barátom hívott ki, mert nem akart egyedül menni.
Megvettük a jegyet, végignéztük az értékelhetetlen meccset, majd távoztunk (volna). Kifelé menet ugyanis egybeterelték az összes(!) FTC szektoros embert és egy kapun engedték ki őket, ahol kilépve könnygáz és lovas rendőrök fogadtak! Mikor nagy nehezen átverekedtük magunkat a tömegen és oldalt ki próbáltunk menni egy mellékutcába a rendőrök gumibottal és könnygázzal tessékeltek vissza a tényleges huligánok közé! Azóta köszönöm, de inkább kosár- és jégkorong meccsre járok.
mohopasi 2010.09.08. 11:25:48
k13 2010.09.08. 11:26:05
Magyarország 2010
spotty 2010.09.08. 11:28:27
Nanemá 2010.09.08. 11:29:01
TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2010.09.08. 11:29:53
spotty 2010.09.08. 11:29:56
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.09.08. 11:30:54
... ki lépve oda lehetne adni a títkár nőnek, hogy a dúr vább helyes írási híbákat kí gyomlál ja.
"puszilgassák a népet egy focimeccsen?"
Vagy ok nélkül verjék őket agyba-főbe? Hát nem tudom.
Nanemá 2010.09.08. 11:31:57
Koholmány 2010.09.08. 11:32:21
Nanemá 2010.09.08. 11:33:58
- hát például annyi, hogy az InkalSecurity közismerten MSZP közeli cég, olyannyira, hogy némi túlzással akár a Munkásörség jogutódjának is lehetne tekinteni.
InDay 2010.09.08. 11:34:28
... látom értitek a lényeget ostobák!
Samsunggenius 2010.09.08. 11:35:01
ZöPö_ · http://route66.blog.hu/ 2010.09.08. 11:35:23
Myta · http://www.stylebyme.blog.hu 2010.09.08. 11:35:38
Gőzhenger 2010.09.08. 11:36:28
--------------------------------------------------------------------------------
A cég jogelődje a Drávanet Internet Szolgáltató Kft. 1996 szeptemberében jött létre, azzal a nem titkolt szándékkal, hogy a Dél-Dunántúl Internet-szolgáltatója legyen. A megalakulás óta eltelt közel 10 évben vállalkozásunk rohamos fejlődésen és bővítésen ment keresztül, melynek eredményeként a 2000. évre a Drávanet Rt. a Dél-Dunántúl legnagyobb Internet-szolgáltatójává nőtte ki magát. A Drávanet Zrt. 100%-ban magyar tulajdonú.
Célunk továbbra is, hogy kedvező árainkkal, ügyfélbarát ügyintézésünkkel, ügyfélkezelésünkkel a meglévő és leendő ügyfeleink bizalmát elnyerjük és megőrizzük.
A cég stratégiai erősségei
Kiváló technikai háttér és szakembergárda, nagyon jó kapcsolat az egyetemmel, mint tudásbázissal.
Rugalmas, fiatal csapat alkotja a céget.
A nyereséget folyamatosan visszaforgatjuk, melynek köszönhetően elmondható, hogy hálózatunkat a 80%-os terheltségi szint elérése előtt fejleszteni tudjuk.
Áraink az indulás óta számottevően nem változtak, azóta megtartottuk az országos átlag alatti árszintet a „kis haszon, nagy nyereség” elv jegyében.
Kiváló aftersales szemléletet vallunk magunkénak
Szájhagyomány: Az ügyfelek a fentiek következtében kialakuló szolgáltatási színvonal ismeretében maguk ajánlanak bennünket ismerőseinek
Folyamatosan elsők között alkalmazzuk az új technikákat, technológiákat.
Cégadatok
Cégnév: Drávanet Zrt.
Alapítás éve: 1996
Székhely: 7624 Pécs, Budai Nagy Antal u. 1.
Ügyfélszolgálat (Pécs): 7624 Pécs, Budai Nagy Antal u. 1.
Ügyfélszolgálat (Budapest) 1138 Budapest Váci út 168/A 4.emelet.
Posta cím: 1138 Budapest, Váci út 168.
Adószám: 12524286-2-02
Bankszámlaszám: 72300248-10000018-00000000
Számlavezető Bank:
Körmend és Vidéke Tksz.
Cégjegyzékszám: 02-10-060286
Jogelőd: Drávanet Kft. (11366311-2-02)
Leadfoot 2010.09.08. 11:37:36
1. Nem szabad magyar focimeccsre menni.
2. Ha már mazoisták vagyunk, érkezzünk jóóóó korán.
Well 2010.09.08. 11:38:15
Igenis fel kell jelenteni a tahókat - és az új kormány meg bizonyíthat az új biztonságpolitikából:
meg kell hurcolni azokat, akik az ország nyugalmát veszélyeztetik
e.g.: a önbíráskodó, önjelölt-karhatalmista, munkásőragyú biztonságiakat! - azokról beszélek akikről a cikk szól (tiszelet a munkájukat becsülettel és tudatosan érts: felkészülten végzőknek.)
Szűcslaci 2010.09.08. 11:38:25
elwood 2010.09.08. 11:39:18
az obligát éhező csimotázák kipipálva. szerintem még szoptatni sem lehetett.
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.09.08. 11:41:43
- Nesze egy dobókocka. Ha egytől ötig dobsz, akkor megverünk.
- És ha hatost dobok? - kérdi reménykedve.
- Akkor dobhatsz újra.
elwood 2010.09.08. 11:42:38
ősi homár fapados · http://zsigavagyok.tumblr.com/ 2010.09.08. 11:43:48
De mi az a Zrt?...
pulicka 2010.09.08. 11:45:40
suze egy agyatlan, baszatlan picsa 2010.09.08. 11:46:20
Viktorkád 2 hetet ígért arra, hogy rendet tesz.
Ennek 4 hónapja. Az szerényen számolva is legalább 8x2 hét.
Szóval akkor a vezénylő tábornok úr megint hazudott?
bolek 2010.09.08. 11:48:23
gondolom, amikor DJ Palotait lezsidózták a biztonságiak, és jól kirúgták őket, akkor nem anyáztatok. IQ-t a majmoknak!
Közben a levél egy olyan esetről számol be, amiről egy normális demokratikus országban a sajtó élénken és hangosan beszámol, hogy a "hatalom" emberei (rendőrök, biztonsági őrök stb.) közé keveredett f*szkalapok ne viselkedhessenek buta állatként.
A levél fontos lépés ehhez. És rohadt lényegtelen, hogy vannak-e benne helyesírási hibák. Aki írta, nyilván ki volt akadva, amikor begépelte, s gondolom mindezt késő este, a meccs után. Még szerencse, hogy valaki vette a fáradságot.
A fumigáló kommentelők meg szálljanak magukba.
mozzie 2010.09.08. 11:49:17
Nem is tudtam, hogy lehet netezni a Lipótmezőn.
(Ősi - Zrt. = Zártkörü Részvénytársaság)
Egyéves Önkéntes 2010.09.08. 11:49:26
bontókalapács...... http:/ /sportblog.blog.hu 2010.09.08. 11:49:59
suze egy agyatlan, baszatlan picsa 2010.09.08. 11:50:01
Te nem magyar állampolgár, hanem Magyarországra született tahó vagy.
szmissz.dzson (törölt) 2010.09.08. 11:50:48
btw senki nem fog tanúskodni, ezek a szekusok nem akárkik, de nagyon remélem, hogy egyszer valaki széjjelb.ssza őket.
InDay 2010.09.08. 11:51:16
il_ 2010.09.08. 11:51:30
A beléptetést nem különben. Majdnem mindig hasonló a tapasztalat, rendezzék a meccset épp Újpesten, vagy a Népstadionban.
De persze nem csak a válogatott meccseken vicces a helyzet. Több év után kimentünk egy magyar bajnokira, mert épp a környéken jártunk, Honvéd - Mtk 800 néző, 45 perc sorban állás
xunilo 2010.09.08. 11:51:46
""vezérigazgató"
Nyílván, ... hisz min den szót kü lön ír."
Megfogtad a lényeget, ecsém!
Remélem egyszer téged is jól összevernek egy rendezvényen a biztonságiak/rendőrök, aztán majd írhatsz gyönyörű magyar helyesírással a kórházban...
mozzie 2010.09.08. 11:51:52
szmissz.dzson (törölt) 2010.09.08. 11:52:10
BéLóg 2010.09.08. 11:52:43
Önnek köszönet jár azért, hogy -- ellentétben sok más emberrel -- hajlandó volt névvel és címmel a korrekt véleményét vállalni.
Sajnos -- ahogy ez látszik is -- a legtöbb agyhalott kommenternek (gyűjtőnevük: SÖTÉTKÉK) nehezére esik meglátni a lényeget. Ők azok, akiknek ugyan fogalmuk sincs a magyar nyelvtanról és helyesírásról, de bármely gépelési hibát vagy betűtévesztést képesek BÁRMI ELÉ helyezni. Önt és a cégét ez a fajta szerepvállalás és nyilvánosság esetleg a következő időben negatívan fogja érinteni.
Ettől függetlenül, amit képvisel, a korrekt és élhető Magyarország felé tett kis lépések egyike.
Bízom benne, hogy a megvert szerencsétlen srác igénybe veszi az Ön segítségét, és hasonlóan mint a budai buszos orkok, ők is megkapják amit megérdemelnek.
Bár gyerekkoromban a megyeri úti stadion jegyszedője előre köszönt nekem, annyit találkoztunk, focimeccsre az elmúlt 30 évben nem mertem kimenni.
belga6 2010.09.08. 11:53:30
Pajor-Gyulai Lászlót egy ilyen bicskanyitogató nyilatkozat után ki kellene rúgnia az MLSZ-nek. És a szervezőket is.
Egyébként mi beértünk szerencsére időben a stadionba. (A beengedő kapunak csak az egyik szárnya volt nyitva. Miért???) Néztük is, hogy ilyen kevesen kíváncsik a meccsre? A kezdő sípszónál kábé félház volt. A 33. percben néztem az órára, akkor még rengetegen keresték a helyüket a lelátókon.
Gratulálok az MLSZ-nek!
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.09.08. 11:54:01
Cinkes 2010.09.08. 11:54:03
Dr Kangörény 2010.09.08. 11:54:40
janosbacsi 2010.09.08. 11:54:59
Nem rohadt mindegy hogy ír, milyen a műveltsége, ha jól viszi a céget? Rohadt mindegy. De újfent és mindig előtör a tipikus turbómagyar majmokból ez a felsőbbrendűségi majomösztön.
Na eriggyetek vissza szépen a felmosórongyhoz.
InDay 2010.09.08. 11:55:22
suze egy agyatlan, baszatlan picsa 2010.09.08. 11:55:24
"IQ-t a majmoknak!"
Kedves bolek!
Kérését fogadtuk. Amint lesz fölösleges IQ-nk (írását olvasva azonnal elkezdtük keresni a donorokat), okvetlenül küldjük önnek, akár egyenként is, mert ahogy látjuk, tényleg nagy szüksége lenne legalább 15 pontnyira, hogy a 12 IQ-pontot elérje.
Ezenkívül javaslok egy idegen szavak szótárát, amelyben megnézheti a fumigál szó jelentését, mert jelenleg láthatóan fogalma sincs, mit jelent ez az önnek szép hangzása miatt méltán tetsző szó.
De nem véletlenül mondják, hogy vigyázzunk az idegen szavakkal, sosem lehet tudni, mit jelentenek.
Ez sajnos önnél is bejött.
szmissz.dzson (törölt) 2010.09.08. 11:56:35
suze egy agyatlan, baszatlan picsa 2010.09.08. 11:56:53
Mármint nekem mit igen?
Mert a lófaszt a seggedbe, azt ahogy látom, neked igen.
satobrion 2010.09.08. 11:56:56
mozzie 2010.09.08. 11:57:11
xunilo 2010.09.08. 11:57:14
Én voltam kint MU meccsen. 78 ezer néző. Egyetlen PERCET sem kellett sorban állni. Nem vertek meg senkit. Nem kellett félni.
Érdekes, lehet így is csinálni?
Szánalmas MLSZ, szánalmas "biztonsági" cégek, szánalmas rendőrök, szánalmas kommenterek, szánalmas ország.
belga6 2010.09.08. 11:57:32
Samsunggenius 2010.09.08. 11:57:41
g0d 2010.09.08. 11:58:24
inkalról annyit - hogy nem akarom védeni őket, de 10+ éve szigetelek, és eleinte ugyan voltak problémák, az első pár évben, viszont egy jó ideje már semmi rosszat nem lehet elmondani róluk.
adrian.UH 2010.09.08. 11:59:18
BéLóg 2010.09.08. 12:00:21
Az emberek 80%-a nem városban él és főképpen az zavarja, ha a cigány leszedi a krumpliját és ellopja a tyűkját.
Ha elmennél vidékre, RENGETEG (még nem elég, de már jó irányban) helyen megjelentek a rendőrök és a rendteremtők, ami az emberek 80%-nak jelentős részében már KÉT HÉT alatt érezhető javulást jelentett.
Persze ahhoz hogy ilyesmit meglásson az ember, ki kéne lépni az "énvagyokavilágközepe" státuszból.
Már az egy qrvanagy lépés, hogy a kuncelib "megélhetésibűnöző" kategória kezd kikopni a gyakorlatból, még ha ennek az az ára is, hogy fiatalkorú bolti tolvajokat mondjuk kapásból három napra lecsuknak.
InDay 2010.09.08. 12:00:44
arra gondoltam, hogy neked remélem hazudott és nem hogy 2 hét, de 200 év múlva sem lesz rendőr a közeledben, ha végre jól megerőszakolnak... már ha tudod követni.
xunilo 2010.09.08. 12:01:40
Nem, nem felejtesz el (bár... ha eléggé megvernek még vécére is elfelejtesz kimenni, de nem kívánok ilyet)
De hogy kurvára nem lenne kedved ilyen baromságokat irkálni, az tuti!
Még akkor is, ha egyébként nyelvtanilag igazad van. Csak nem értem, h ez miért fontos itt. Nem magyar dolgozatokat írnak ide a zemberek, hanem kommenteket.
Martian (törölt) 2010.09.08. 12:01:45
orient 2010.09.08. 12:01:56
alien 2010.09.08. 12:02:14
suze egy agyatlan, baszatlan picsa 2010.09.08. 12:03:39
Mondjuk az In-Kal tényleg MSZP-közeli cég, legalábbis az alapító Lasz Gyuri bácsi eléggé párttag volt (még a +M-es pártban).
orient 2010.09.08. 12:05:08
DrPepper 2010.09.08. 12:05:26
Samsunggenius 2010.09.08. 12:06:47
Don't panic 2010.09.08. 12:07:05
szmissz.dzson (törölt) 2010.09.08. 12:08:17
g0d 2010.09.08. 12:08:27
de nem ez a lényeg, hanem hogy egyes okosok szerint ez lenne a munkásőrség jogutódja. ezeket látva/olvasva nemtudom eldönteni, hogy sírjak vagy nevessek...
csoko20 2010.09.08. 12:08:45
B. 90 perc magyar foci.
Hát, te tudod öregem. :) Nekem egyik se jön be, lehet ezért nézek magyar focit csak tv-ben :)
Dr. Körömlakk ® 2010.09.08. 12:08:58
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.09.08. 12:09:24
Hanzy · http://bblogja.blog.hu 2010.09.08. 12:09:30
Well: elsőnek sztem a rendezvény biztosítási vezetőjét kellene kirúgni, aztán a főszerverzőt, a megszólaló Pajor-Gyulai-t elég megrázni... (abban, amit mondott, uis igaza van, az ember érjen oda fél-hnegyed órával előtte, hogy kényelmesen beérhessen)
Ott voltunk mi is a meccsen, nekem spec szerencsém volt, mert a tömeg besodort, én a Himnusz végére értem a lelátóra(igaz már 19:50-kor elindultam befelé, a haverjaim vettek még némi tökmagot és ittak egy sört kint (kb 5p), ők már csak a 10-15.p környékén értek be.
Amit saját tapasztalatainkból Papp Zsombor leveléhez még hozzátennék...:
- normális helyeken akkor is beér az ember 25 perc alatt, ha két rivális csapat játszik és el kell egymástól választani a szurkolókat. Itt a mintegy 30 moldáv szurkolót kellett volna csak elválasztani a 9000 magyartól... (de még azt se annyira, mert senki nem akarta őket bántani)
- ott a Tahóktól is elhangzott, hogy "miért nem értetek ide előbb?" (f8-kor már a stadion környékén voltunk), amire "illedelmesen" megmondtuk, hogy "azébazmeg, mert az U21-esről jövünk"."Mi is..." - volt a válasz. (ezt egyébként igazolni is tudjuk, a rácsos ablakú Tranzit, aminek a tetején a forgó kamera van és a Baross u-ban állt, eléggé bunkó módon közlekedett odafelé a Lehel úton, szabálytalanul előzgetve...)
- normális helyeken nem egy kapun akarnak beereszteni egy komplett stadiont... Itt mindenkinek a III-as kapu (Mildenberger u) felől kellett jönnie, holott létezik még három másik kapu a stadion három másik sarkánál (plusz az V-ös kapu, de az ugyanitt van a Mildenberger u-nál..)
- normális helyeken az ilyen szűk beeresztő utcába nem engednek be senkit autóval, itt a tömeg közepén is nyomult 1-2 autó, plusz valamelyik ottlakó is a háromezer ember között akart kimenni autóval...
- a panaszban említett 6-8 éves gyerekeket valaki be akarta könyörögni a tahókon keresztül, mire Tahóék annyit tudtak hozzátenni, "Miafasznak kell idehozni gyerket?" (aztán az egyik tévedett egy nagyot és beengedte őket...)
- jómagam a III-as kapuval majdhogynem ellentétesen ültem (B terasz, a II-es és IV-es kapu is jobb lett volna a bejutáshoz, ha nyitva), bezsilipeltem a tömegben 35 perc alatt, motozás, átsétáltam a stadion melletti zárt részen a IV. kapu mellett a B-teraszhoz, aholis ismét megmotoztak... A "poénkodó" "Szerinted milyen veszélyes tárgyat vehettem ezen a 80 méteres zárt folyosón?" kérdésre "Ez a szabály, bocs" választ kaptam...
EMU 2010.09.08. 12:09:59
suze egy agyatlan, baszatlan picsa 2010.09.08. 12:11:58
Igen.
Nem azt ígérte, hogy itt-ott javulni fog kicsit a közbiztonság, hanem hogy az egész országban. Na most az egész országnak Budapest is része, legalább annyira, mint Ököritófülpös.
Adót meg sajnos kurva sokat fizetek. Ne magadból indulj ki.
Sokat járok vidékre, sajnos, a rendőri jelenlét sehol nem nőtt meg. Szóval Viktorkád bizony megint a szemetek közé hazudott. De megteheti, hiszen láthatóan vakok és süketek vagytok.
Ja, a Kuncze féle tolvajok eltűntek. Jöttek helyettük az Orbán-félék, akik már a látszatra sem adnak, nyíltan lopnak.
@InDay:
Nyugi, neked is hazudott.
Aki meg ki akar rabolni vagy meg akar verni, nem fogja előtte megkérdezni a pártpreferenciáidat, és téged, hülye fideszest is ugyanúgy megver, mint Kovács Béla MSZP-st vagy engem mint pártsemlegest (vagy inkább minden pártot utálót).
beeble 2010.09.08. 12:14:55
Akkor külföldön egy nyolcvanezres stadionba mikor kell kimenni? Előző nap este?
FIDES AGITÁTOR 2010.09.08. 12:16:06
:osbourne. (törölt) 2010.09.08. 12:18:07
Ezt én is tanusitom. Talán 5-10-20K forintos jeggyel kevesebben mennek balhézni is.
Kicsit felelőtlenül Üveges piát is kiadott egy szervező - nem mondom meg melyik mert seggberugják érte - egy koncerten de egy üveg sem repült a levegőbern.
suze egy agyatlan, baszatlan picsa 2010.09.08. 12:18:14
Szerintem az a baj, hogy te csak őket ismered.
Pedig van még vagy 5 nagy biztonsági cég csak Budapesten. Nem minden szekus inkalos.
Silent Bob 2010.09.08. 12:18:47
Volt már olyan, hogy te nem a posztolót baszogattad?
(amúgy gratula az igényes blogodhoz)
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.09.08. 12:18:54
Mert ez nem derült ki a posztból...
oncogito 2010.09.08. 12:19:11
A foci ma nem sport, hanem pénz, illetve a nézőknek balhés buli.
Focihuligánok gyülekezője.
Aki sportot akar nézni, az ma nem jár focimeccsre.
Ez ilyen egyszerű.
:osbourne. (törölt) 2010.09.08. 12:19:26
Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod? · http://orbanfan.blog.hu 2010.09.08. 12:20:51
Silent Bob 2010.09.08. 12:21:01
sprenczl 2010.09.08. 12:22:40
InDay 2010.09.08. 12:22:47
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.09.08. 12:23:06
Sokan nem érdemelik ki.
De csak attől, hogy poszt toló, nem élvez védettséget.
belga6 2010.09.08. 12:24:03
FIDES AGITÁTOR 2010.09.08. 12:24:42
SBSB 2010.09.08. 12:24:44
FIDES AGITÁTOR 2010.09.08. 12:26:07
EMU 2010.09.08. 12:26:12
il_ 2010.09.08. 12:26:15
De, ott a rendező azért volt ott, hogy segítsen,amiben csak tud, nem azért, hogy vicsorgó fejjel feszítsen, meg beijesztgessen a tömegbe.
És MINDEN beléptetőajtó nyitva volt persze, nem félig, mert nem attól lesz biztonságos egy esemény hogy felpumpálják a tömeget
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.09.08. 12:28:18
Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod? · http://orbanfan.blog.hu 2010.09.08. 12:29:10
FIDES AGITÁTOR 2010.09.08. 12:30:35
A beléptető ajtó mérete a fontos. Igazad van! Félig nyítjuk, ha fele annyi vendég érkezik, kitárjuk, ha sok vendég érkezik. Így rendelik meg a kapukat.
Vadavír 2010.09.08. 12:31:00
theutat villám 2010.09.08. 12:31:16
BéLóg 2010.09.08. 12:33:04
Egyébiránt pesti tahó vagyok, a kerületben még sosem láttam rendőrjárőrt, újabban az utcánban NAPONTA elmegy egy Városőrség feliratú, néha kétszer is.
Én nem nyalom a Viktor seggét, de köpködni sem fogok rá, miközben már MOST IS számtalan apró területen érzem, hogy VÁLTOZÁS van, méghozzá jó irányban.
Én mondjuk tapsoltam mikor az IMF-et hazakúrták, te bizonyára gyászszalagot kötöttél és taxisblokádon gondolkodtál.
Ellentétben veled éppenhogy se vak, se süket nem vagyok. Sőt, a két érzékelés mellé agyat is belémépítettek amit használok is -- amely rólad erőssen nem mondható el.
vantage007 2010.09.08. 12:33:27
:(
FIDES AGITÁTOR 2010.09.08. 12:34:00
Ne csodálkozz ezen! A vezér nem különb senkinél. Gondolod Ő írta, a vezér nem ír, csak jóváhagy.
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.09.08. 12:34:36
hazárdember 2010.09.08. 12:35:07
Hány év kell, hogy eltünjetek, hazaáruló,vörös korcsok??
A Zsombornak meg gratula, hogy megírta a sztorit, legalább nyilvánosságot kapott a dolog.Mocskos, szadista biztonságiak, rendőrök meg a többi.
Ha meg jön az igazság órája, akkor ala Gergényi "hentes"kapitány amnéziás lesz, meg iszkol, mint egy róka, fújj, szégyeljétek magatokat...
Nagyarcú szóvivő - el!Normál országokban sec perc alatt beléptetnek.A Wembley-ben még nem de egy pár helyen már voltam, zökkenőmentes, laza beléptetés.Sajnálom a megverteket, hazafiak, akik szurkolni akartak csak,feljelentés-bíróság,ennyi
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2010.09.08. 12:35:59
donfuligjimmy · http://codhq.hu 2010.09.08. 12:36:30
nem akarlak (nagyon) megbántani, de ha a hüjeséget elektromos árammá tudnánk alakítani, TE egyedül ellátnád ejrópát.
"Nyolc, illetve hat hónap felfüggesztett börtönre ítélte a bíróság a BKV nyolc, garázda vagyonőrét..."
index.hu/bulvar/2010/09/03/felfuggesztettek_kaptak_a_brutalis_biztonsagi_orok/
Ráadásul majd' 2 év múltán. Ez nem büntetés, ez egy vicc b+ !
Komolyan ennyit kívánsz nekik? Én spec. karóbahúznám (de minimum kerékbetöretném) az ilyeneket.
Magyarország, én így szeretlek ...
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.09.08. 12:37:39
@Vadavír: Á, dehogy! ("Tágas égen andalog")
oscar dirlewanger 2010.09.08. 12:37:40
bitomiki 2010.09.08. 12:37:58
A cikk lényege nem a vezérigazgatóság és a helyesírási hibák voltak. Mindenáron jópofának és szellemesnek akarsz tünni, de csak a szánalmas, kekeckedő idiótizmusod bizonyosodik be.
Majd ha egyszer téged is megrak egy bizt. őr, valószínű máshova fogod rakni a súlyokat egy ilyen eset hallatán. Van még mit tanulnod kisgyerek!
átlátó 2010.09.08. 12:38:16
FIDES AGITÁTOR 2010.09.08. 12:38:35
mozzie 2010.09.08. 12:38:43
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.09.08. 12:38:53
drDankó · http://sportization.blogspot.com/ 2010.09.08. 12:39:32
a biztonsági emberekkel meg nem érdemes szívózni, kivéve létszámfölényben és ütőeszközökkel felszerelkezve.
hazárdember 2010.09.08. 12:39:43
Hogyan próbálkozik egy százszor elárult, kifosztott ország szembeszállni
egy főgörénnyel.Bármi lesz a vége gratula Viktornak, ha bukunk is , nem seggnyalóként.
Hajrá Magyarország!!
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2010.09.08. 12:40:25
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2010.09.08. 12:41:31
pástétom 2010.09.08. 12:42:33
donfuligjimmy · http://codhq.hu 2010.09.08. 12:44:00
babhun 2010.09.08. 12:44:25
FIDES AGITÁTOR 2010.09.08. 12:46:21
Komolyan gondolod ezt a butaságot? Nem vagyok az ellenséged, ellenfeled sem. Kérlek valami pozítivat említsél meg,mit is kaptam én mint szavazó a jelenlegi kormánytól. Nem fontos sehová sem küldened, de Téged egy józan válsztónak tartalak, csak segíts kérlek!
húszdollár (törölt) 2010.09.08. 12:46:36
FIDES AGITÁTOR 2010.09.08. 12:48:24
Szerintem ez mindenki érzése!
pástétom 2010.09.08. 12:48:36
Hát, igen. Ha bele is bukik az ország, akkor is, csakazértis éljen Orbán Viktor...
Te ostoba, buta fidesznyik.
SomethinWild 2010.09.08. 12:48:36
Van pár vezér-gyűlöletkeltő, aki ezt jópofaságnak hiszi. A többi meg vagy velük megy, vagy ellenük, de mindegy, mert normális hozzászólás a Homáron már rég született.
Felhasználásifeltét Elek 2010.09.08. 12:49:04
Akiket ebből a sztoriból komolyan az igekötők helyes elhelyezése zavar leginkább, azoknak kívánom, hogy nem feltétlen focimeccsen, de bárhol - kerüljenek hasonló szituációba. Semmi többet. Lehet majd az egybenyakú kétajtós-szekrény előtt is kisdoktorit védeni magyar nyelvtanból...
húszdollár (törölt) 2010.09.08. 12:49:39
Tálibmester 2010.09.08. 12:49:41
Kérem azokat, akik életükben nem jártak meccsen és a focit egyenlőnek tekintik a huliganizmussal, hogy ahelyett, hogy a képernyőre piszkítanák értéktelen soraikat, inkább keressenek más elfoglaltságot.
Én tegnap ott voltam a meccsen, 20:10 perckor már 15 méterre voltam a bejárattól, amely körülbelül akkora volt, mint a nappalink ajtaja. Ezen próbálták beengedni az embereket, miközben odabent kb 10 beléptetőkapu várta a szurkolókat. A motozás során még a cigisdobozt is kinyittatták, de arra nem vették volna a fáradtságot, hogy az Európában megszokott szervezéshez hasonlóan cikk-cakkban bekordonozzák az utcát, hogy ha valaki esetleg rosszul lesz, ki tudjon lépni onnan. A tömeg 20:20-kor úgy elkezdte nyomni az elöl lévőket, hogy csak a szerencsén múlt, hogy nem tapostak agyon valakit. 2800 Ft-ot fizettem a jegyért, amit én kicsit drágállottam, de legalább reménykedtem a normális rendezésben. Amikor végre bejutottunk a kapun, bent már csak a lébecolás ment, 20 méter hosszan álltak az IQ-fighter biztonságiak, akik a távolbanézés és zsebredugott kézzel is feszítés elfoglaltságokon kívül semmit nem csináltak. Mondanom sem kell, hogy eközben zuhogott az eső. Én csak 3 percről maradtam le, de mögöttem akkor már forrtak az indulatok a tömegben. Botrányos volt a tegnapi szervezés, és pont azoknak a kedvét vette ez el a meccsre járásról, akiket újra a pálya közelébe akarnak csábítani, a fiatalok és a családok ezután miért menjenek ki? Azért, hogy összenyomják őket a tömegben?
Emellett pedig szeretném megjegyezni annak, aki huliganizmusról beszél, hogy egyetlen fáklya nem gyulladt tegnap, és egyetlen pénztárszalag sem repült a stadionban. Kulturált szurkolás folyt végig, csak sajnos a szervezés nem volt méltó az egyébként igencsak alacsony színvonalú mérkőzéshez sem.
Így akartunk EB-t rendezni... Szánalmas, 9209 embert nem tudtunk normálisan mozgatni, pedig összesen 30 moldáv szurkolótól kellett őket elkülöníteni. Aki ezek után a szurkolókat hibáztatja bármiért is, az tartson mély önvizsgálatot és ez az MLSZ-re, a biztonsági szolgálatra és a szervezőkre is vonatkozik!
hazárdember 2010.09.08. 12:50:07
Nem lesz bukás,a prioritásban most az elsők a deviza hitelesek.
Vmit kezdeni kell velük, hibáztak, de honfitársaink, vmi ki kell találni.
Hiába mondtam a rokonságnak annak idején, hogy felejtsék el a svájci frankot, na mind1, bajban vannak, segíteni kell rajtuk, nem mehet el egy élet munkája, lakás stb.
S közben folyamatosan kitartani, az IMF
már annyi kárt okozott ennek az országnak, hogy valóban, végleg takarodjanak!
masztijani 2010.09.08. 12:52:10
FIDES AGITÁTOR 2010.09.08. 12:52:47
Ki is volt a biztonságért felelős cég?
hazárdember 2010.09.08. 12:54:17
Fidesznyik a nagyanyád, ismerettség , támogatás nélkül csinálj egy mostmár 30 fős céget, soha senkinek nem hódoltam be és minden hónapban van fizetés nálam.
Én buta ??
Te vakarék, gyökér, vörös korcs.
masztijani 2010.09.08. 12:54:19
Papa 2010.09.08. 12:54:46
A verekedés pedig pont mögöttem történt, Hungarosecurity vagy valami ilyen cég volt, ilyen milicista cuccban voltak.
HgGina 2010.09.08. 12:57:02
2010.09.08. 12:57:39
FIDES AGITÁTOR 2010.09.08. 13:00:24
hazárdember 2010.09.08. 13:00:28
Ugye nem gondolod, hogy 100, azaz száz nap alatt lehet vmit csinálni???
8 év alatt lehetett volna.
Majd 8 év után legyetek ugyanolyan igényesen elszámoltatók,rákérdezők, mint, ahogy a vörösökkel nem voltatok:))
És 8 év után kiderül, hogy kinek volt igaza:)
"Te ostoba, buta fidesznyik."
Soha nem voltam párttag, de százszor a fidesz vagy a jobbik, mint a vörösök,
Ennyi , megyek dolgozni.
vsztk9111 2010.09.08. 13:01:20
Énbagoly 2010.09.08. 13:01:47
Tálibmester 2010.09.08. 13:01:58
istenhátmögött 2010.09.08. 13:02:19
a nepstadionnal szinten az egylyukos beengedo modszert alkalmazzak, nevetseges, de hat ugye hiaba volt mar errol szo, ugy latszik ez igy marad
jah multkor barcelona inter meccsen kb 90 000 ember kozott volt szerencsem bejutni es kijutni, a bejutas az 10 perc volt, a kijutas pedig 5, persze kicsit nagyobb stadionból és egy picit tobb ember volt ott, de hat ez a dekadens nyugat, nem nekunk valo
FIDES AGITÁTOR 2010.09.08. 13:02:42
FIDES AGITÁTOR 2010.09.08. 13:03:46
ucus 2010.09.08. 13:05:25
" -Még nem jutottunk be. Teljes a káosz. Sokkal rosszabb a rendezés, mint a DVSC BL meccsein volt a stadionban!"
Paal77 2010.09.08. 13:06:23
Pajor-Gyulai takarodjon, mert nem hiszem el, hogy 9200 embert nem lehet normálisan beengedni a stadionba.
Az egész talán ott kezdődne, hogy jól kellene helyszínt választani a mérkőzésnek. Ez tegnap rendben volt, hiszen 9 ezer embert a Népstadionba vinni hiba lett volna, mert tök üres lett volna, így legalább volt hangulat.
Ha már helyesen kitalálták a helyszínt, akkor az esemény szervezőjének (az MLSZ-nek) a BKV-tól meg kellett volna rendelnie a helyszínre vezető buszok sűrítését, így nem fordulhatott volna elő, hogy az Újpest központból 10-15 percenként ment busz a stadionhoz, ami ugyancsak a szurkolók torlódását segítette elő.
Jól kellene megszervezni a stadionba bejutást, mert 9-10 ezer emberrel lehetett számítani a meccs előtt is és egy 2 méteres kapun átengedni több ezer embert nem lehet gyorsan megvalósítani. Ezt a problémát egy kis gondolkozással fel lehetet volna még a mérkőzés előtt ismerni és ki lehetett volna találni valamilyen megoldást.
Véleményem szerint a XXI.században el kellene már jutni odáig, hogy egy esemény szervezője (és annak kommunikációs vezetője) ne a "vendégekre" mutogassanak, hanem felvállalják, hogy hibáztak és megpróbálnak tenni azért, hogy ez legközelebb ne fordulhasson elő!
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.09.08. 13:06:24
Attól, hogy nem tud helyesen írni - nem egy vesszőhiba -, aztán írását azzal nyomatékosítja, hogy aláír valamilyen nevet, meg hogy vezérigazgató, éppen a hitelességét veszíti el. Szívesen meghallhgatnám a másik oldalt is.
Hanzy írása sokkal hitelesebb. Nyilván rosszul volt megszerveze a beengedés, és rettenetes bunkók voltak a biztonságiak. Ezekben átfedés is van a két írás között.
2010.09.08. 13:07:40
ennyi, vezérigazgató menjen barca-inter meccsre, ha én az volnék, páholyom lenne a San Siro-ban
amfiteatrum 2010.09.08. 13:08:33
Itthon kb 15 éve nem voltam meccsen, s őszintén szólva amíg ilyenek a körülmények - pálya állapota, szurkolási kultúra, foci színvonala - nem is fogok.
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.09.08. 13:09:44
:)))))
Ez a legjobb!
FIDES AGITÁTOR 2010.09.08. 13:10:54
2010.09.08. 13:11:16
na, ezért nem járok magyar meccsre - max olyanra, ahol 1000 nézőnél nincs több :):)
Majd mi lesz a Holland meccsen, höhö
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.09.08. 13:12:28
FIDES AGITÁTOR 2010.09.08. 13:12:31
Kiß B. 2010.09.08. 13:12:48
Tálibmester 2010.09.08. 13:13:56
Mondial 2010.09.08. 13:15:10
webmestar 2010.09.08. 13:15:13
ezaz menjetek inkább manchesterbe, mert ott nem fröcsögnek teli szájjal a 40-es alkeszok :D Vagy csak nem értitek amit mond? Emberek, a focit övező kultúra mindenhol ilyen, fogjátok fel. Ez nem színház :)
mike-kulas 2010.09.08. 13:16:15
Igazad van. A DVSC-Basel volt az utolsó, ahova kimentem ebben a kurva országban. Le volt zárva a szektor, ahova a jegyünk szólt, 6 éves fiammal leültünk másik helyre, ahonnan felállítottak (nagyon megalázó volt). 25 perc perc után kinyitották a részt, ahova szólt a jegyünk, betódúlt a nép épp hogy kapptunk helyet. Mi a kurva anyjukat csinálnak ezek a "szervezők?" Meddig alázhatnak következmények nélkül??
De a tegnapi meccs ezt is felülmúlta. Gratula. De jó, hogy nem mentem ki.
Ringlósztár 2010.09.08. 13:16:42
Miről beszélsz ember?
Magyarországról?
Olvass utána, a népesség hány százaléka él ma városban Magyarországon, te tudatlan!
1990-es adatok:
Budapest 19,4%
Vidéki városok 42,4%
Azóta ez még jobban eltolódott a városok javára.
Adó: APEH honlap szerint a teljes adóbevételek 35%-a Budapesten keletkezett 2008-ban.
Az az igazság, hogy a mezőgazdaság bőven a városiak által befizetett adókból van támogatva, úgyhogy ezt az adófizetési témát hagyjuk, ha lehet.
Vidéken nőttem fel (Bács) és a mai napig visszajárok, de nem nagyon ismerek olyat, aki adót fizetne.
EMU 2010.09.08. 13:16:57
2010.09.08. 13:17:04
a vidékieket ki kell tiltani a pesti stadionokból, miattuk van ez a tumultus mindig, miattuk kell kinyitni több kaput, van képük feljönni pestre, micsoda dolog ez. TV-ről nem is hallottak? :):)
oncogito 2010.09.08. 13:17:33
"Ellenben ennek a ragyogó sportágnak nem része a magyar foci. "
Részben tudok egyetérteni.
Ma a sport általában nem szól másról, mint pénz és dopping. Én legalábbis nem tudok mást látni benne.
Persze, van emberi erőfeszítés és eredmény, de ezen kettő miatt silány.
Régen szívesen néztem minden sporteseményt, ma inkább már nem.
Sajnos, ez van.
enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.09.08. 13:18:39
Kiß B. 2010.09.08. 13:19:14
2010.09.08. 13:20:30
Cáfolom!!! Innen nyugatra kicsit jobb meccsre járni :):) Eleve fociznak a marhák :)
2010.09.08. 13:21:53
Hogy megy ez nálatok ? Reggelente eligazítás van, ki melyik topicba járjon fasizálni ? csak kérdem...
webmestar 2010.09.08. 13:22:07
Tálibmester 2010.09.08. 13:22:27
Kiß B. 2010.09.08. 13:23:27
Tálibmester 2010.09.08. 13:23:50
webmestar 2010.09.08. 13:24:04
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.09.08. 13:24:36
Az egy másik dolog, hogy a szekus bűnözőket, együtt a futballhuligánokkal és a többi erőszakos bűnözővel szépen vegyes brigádokba osztanám, és kiásatnám velük kézzel a Duna-Tisza csatornát....
webmestar 2010.09.08. 13:25:58
enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.09.08. 13:26:42
EMU 2010.09.08. 13:26:47
FIDES AGITÁTOR 2010.09.08. 13:27:27
Autószerető 2010.09.08. 13:27:34
Romboljuk le a stadionokat, szúrjuk ki a labdákat.
A futballt pedig csak tévén nézzük...
Tálibmester 2010.09.08. 13:27:49
Cseber Lajos 2010.09.08. 13:28:35
szivatos.blog.hu/2010/09/08/svajci_frank_vs_magyar_moldav_ver_es_konnyek
Kiß B. 2010.09.08. 13:29:50
enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.09.08. 13:29:54
Egyéves Önkéntes 2010.09.08. 13:31:49
webmestar 2010.09.08. 13:32:05
FIDES AGITÁTOR 2010.09.08. 13:32:31
Paal77 2010.09.08. 13:33:06
Voltam én már telt házas Real Madrid, Liverpool, West Brom meccseken, de nem volt ilyen jó hangulat mint tegnap! A kint lévő 9,2 ezer emberből 6-7 ezer szurkolni jött ki és nem a divatszurkolók voltak többségben, mint az utóbbi idők "teltházas" meccsein. Amikor hazaértem, akkor ment a sport tv-n az ismétlés és így belenéztem, de nem jött át az a hangulat, ami kint volt, pedig nem is a kapu mögötti részen voltam!
EMU 2010.09.08. 13:34:45
EMU 2010.09.08. 13:35:50
EMU 2010.09.08. 13:37:18
Nevem Earl 2010.09.08. 13:39:48
suze egy agyatlan, baszatlan picsa 2010.09.08. 13:40:18
Nem kell ehhez semmi jövőbe látás.
Mondok egy neked láthatóan teljesem ismeretlen fogalmat (lassan írom, hogy mindkét szót megértsd):
józan ész.
@BéLóg:
Sajnos, a beléd épített aggyal láthatóan csak a magokat tudod felcsipegetni, meg talán az udvart nem szarod össze, gondolkodásra például láthatóan alkalmatlan.
Csak megsúgom: az IMF hazakergetésénak egyik következménye az, hogy tartósan 290 Ft körül van az euró. Mennyi is volt, mielőtt hülyeségeket beszélő pártod trónra nem került? 262?
Ezúton is gratulálok.
Ja igen, majd arra leszek kíváncsi, hogyan kommunikálják le, amikor Simor fizetésének csökkentése miatt fogják szívatni őket (illetve sajnos, miattunk minket, az országot). Az első pofon már megérkezett tegnap ezügyben is.
Sajnos, az EU-hoz Viktorkáék ekkora mellénnyel csak szopni járnak. Azt viszont folyamatosan.
@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger:
Gondolod, hogy aki nem sík hülye, mint az agyatlan fidesznyikok, az mind LMP-s?
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.09.08. 13:41:33
@Autószerető: A stadionokat nem kell lerombolni, Chillében is milyen jó szolgálatot tettek a szegény ártatlan kommunisták összegyűjtésére...
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.09.08. 13:42:53
il_ 2010.09.08. 13:44:12
a tavalyi Debrecen - Levszki is megérne egy külön írást.
Stefánia úton kezdés előtt 1 órával kb, 15 órás sor.
Nyitva szintén egy bejárat, az is leszűkítve, az eredetileg kb 10 méter széles kapuból csináltak egy fél métereset
enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.09.08. 13:45:26
Türkménbasi 2010.09.08. 13:45:41
Ugyanis gondoltam rá, hogy a 7 éves fiamat kiviszem október 8-án a San Marino elleni meccsre. Már beígértem neki, de ezek után elgondolkodom.
Röhej, hogy - hasonlóan a szórakozóhelyekhez -, a meccseken is a biztonsági őröktől kell tartani leginkább.
Ez egyébként annyira, de annyira égő a társadalmunk számára, hogy nem is tudom szavakba önteni.
EMU 2010.09.08. 13:45:48
il_ 2010.09.08. 13:45:52
tacsikutya 2010.09.08. 13:46:03
Én Bács megyében születtem, most Csongrád megyében lakom. Te, Hol az a város Bács megyében, ahol nem fizet adót senki?
Szívesen átjárnék vásárolni ezt-azt. Vagyis mindent. Az áfát mindjárt meg is spórolnám. Mindenen. Kérlek áruld el a helyeeeeeet, naaaaa!
Mantlesorrow · http://www.sorspecialista.hu 2010.09.08. 13:46:15
ilyen biztonsági emberek mindenhol akadnak: bkv-nál, diszkókban, bárhol. persze ha bejön egy balhés banda, akkor nem állnak oda eléjük, hogy húzás van, hanem megy a körbetelefon, hogy legalább 4x annyian legyenek mint az ellenfél.
enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.09.08. 13:48:43
il_ 2010.09.08. 13:48:49
papulimapuli 2010.09.08. 13:50:50
ezek a hazárdember-szerűségek oh beh buták
tacsikutya 2010.09.08. 13:51:20
Cáfolom!
Láttál már pl osztrák bajnokit? Na az se foci!
suze egy agyatlan, baszatlan picsa 2010.09.08. 13:54:23
És gondolom, aki még az LMP-nek sem, az lett fideszes.
Szóval az már tényleg a legalja.
domeescsaladja 2010.09.08. 13:56:09
Végül is nyilatkozó akad bőven: a szemtanú igazgató, a csapat kommunikációs igazgatója, Csányi ügyvezető úr, esetleg szakértők a biztonsági őrök szerepéről, feladatáról. Szép nagy botrányt lehet ebből dagasztani és még túl sokat sem kell dolgozni vele.
Kíváncsian várom a fejleményeket! ;-)
Respekt Papp Zsombornak felelősségteljes társadalmi szerepvállalásáért
genyó kapitány 2010.09.08. 13:57:18
Brutális szurkolóverés a magyar-moldávon"
Csókolom! Lehet verni valakit nem brutálisan is?
suze egy agyatlan, baszatlan picsa 2010.09.08. 13:57:20
Médiumnak?
Már a halottlátók is ezzel foglalkoznak?
Netán médiát akartál írni?
nem várt fordulat 2010.09.08. 13:58:11
Az ok, hogy felvesznek minden trollt, de csak úgy adnék engedélyt bármilyen security cégnek, ha igazolni tudja, hogy akkreditált tanfolyamon részt vettek a biztonsági őrei. + folyamatos ellenőrzések.
(egyébiránt a metróban az elmúlt egy évben a trollok tekintetében történt változás, vagy a blahán, fővárosban mindig a normálisabbakat tették be? ezeken egész kultúrált az egyenruha, és nem a kétajtós primkókat látom itt.)
enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.09.08. 13:58:17
fuggetlenallamok 2010.09.08. 13:58:49
have fun!
enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.09.08. 13:59:50
nem várt fordulat 2010.09.08. 14:00:59
elwood 2010.09.08. 14:01:16
azért nagyobb téteket ne tegyél fel rá.
meglesznek ök. választások, aztán már nem kell látványosan arcoskodni, megyünk kuncsorogni pénzért.
hogy hol tanítják ezt majd ... ?
webmestar 2010.09.08. 14:01:23
Te meg azt hiszed, hogy ez egyedi :D
Barcelonában 200 embert tiltottak ki, mert rasszista dolgokat skandáltak minden meccsen.
És te tényleg azt hiszed, hogy a foci lehet kulturált szórakozás? Hát hajrá. Én nem fogom felnyitni a szemed, te pont azt nyomod, amit a mainstream média a szádba ad. Sajnálom.
champy 2010.09.08. 14:02:19
Jobban bántja a szemem a te kommented, amelyben ki szeretnéd figurázni a posztert.
frangepán 2010.09.08. 14:04:32
schveinlufter 2010.09.08. 14:05:50
EMU 2010.09.08. 14:06:21
Riffa 2010.09.08. 14:06:26
Pajor-Gyulai László meg ne beszéljen hülyeségeket, a Puskásba harmad ennyi idő alatt bejutottunk mindig. Arról nem is beszélve, hogy máshol lehet, hogy rég bedöntötték volna a kerítést, úgyhogy ezúton is gratulálnék szurkolótársaimnak, hogy megőrizték nyugalmukat.
drDankó · http://sportization.blogspot.com/ 2010.09.08. 14:07:14
a különbség: a huligánok a legritkább esetben vernek ártatlan gyerekeket, a tóth csaba féle biztonságiak viszont előszeretettel mennek rá a védtelenekre...
enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.09.08. 14:09:23
enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.09.08. 14:10:29
ArnoldBácsi 2010.09.08. 14:14:19
Magyarvagyok_Nemturista 2010.09.08. 14:14:35
Jó lenne ha visszavennétek egy kicsit, ez a homár és nem a tótawé. Menjetek oda, és ott írogassatok baromságokat, ott az legalább senkit sem zavar.
Tegnap csodálkoztam, mikor a kommentátor a tévében azt mondta a meccs kezdetekor, hogy csak 1/3 házig vannak a szurkolók. A végén aztán fel is tűnt, hogy sokkal többen vannak.
Abban biztos voltam, hogy nem az első félidő varázslatos teljesítményén felbuzdulva mentek ki az emberek, de bevallom erre nem gondoltam.
Már várom, hogy legközelebb mit szúrnak el ezek a bunkók. A Csányi helyében mondjuk jól megbüntetném a szervezőket. A legközelebbi meccsen talán elgondolkodnának, hogy mi a teendő!
webmestar 2010.09.08. 14:19:51
tény, hogy tudnak focizni, itt meg nem, de nem hiszem, hogy pl. az olasz edzők ne kurvaanyáznának. Max nem érted, amit mond.
Szar a focink, ez tény. Én pl. kispályás bajnokságba játszom, és néha szar rájönni, hogy más mennyivel sokkal jobban tud nálam. Akkor szidjam magam, meg fejezzem be azt, amit szeretek? Én kijárok a meccsekre, tudom mit kapok érte, de engem speciel a hangulat mindenért kárpótol. Plusz anno láttam itthon ahogy ikszeltünk a reállal, kivertük pár éve a Millwallt, voltak jó meccseink. Emiatt lettem hűséges. Még a legszarabb időkben is ki kell tartani, engem így neveltek.
hááááát 2010.09.08. 14:22:09
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.09.08. 14:22:17
akinek akkoris a helyesiras meg a politika legfontosabb mikor egy gyalazatos rendezes/ sok esz nem kellett hozz, hogy aki kimegy 21 evesek tet nelkuli meccsere az bizony at fog menni a tettel biro felnottmeccsre is/ utan egy idiota baromsagot nyilatkozik es ilyen orkok barmikor megverhetnek barkit, hat az hulye
es ennek nincs koze a magyar foci szinvonalahoz sem
dei · http://erdei.aplus.pl 2010.09.08. 14:26:34
:))))
Eszem megáll. Szánalmas ország. Szánalmas jobboldaliak.
s.o.v.i.e.t. 2010.09.08. 14:27:21
EMU 2010.09.08. 14:27:57
drDankó · http://sportization.blogspot.com/ 2010.09.08. 14:28:41
a témáról kéne kommentelni.
moderátor mér nincs?
domeescsaladja 2010.09.08. 14:29:36
Lehet az tévesztett meg, hogy a médium egy több jelentésű szó, aminek elsősorban az általad is hivatkozott jelentése ismert.
"A fogalom a mediáció, tehát a közvetítés szóból eredeteztethető, a médium pedig közvetítőt jelent. Ennek többes számú alakja a média."
hu.wikipedia.org/wiki/Speci%C3%A1lis:Keres%C3%A9s/m%C3%A9dium?search=m%C3%A9dium
ficsilla · http://ficsill.blog.hu 2010.09.08. 14:31:41
Silent Bob 2010.09.08. 14:31:46
Attis62 2010.09.08. 14:32:35
Talán, ha egyszer kitakarodna egy meccsre egy ilyen szituációban és nem a SportTV-n fröcsögné a legnagyobb baromságait, akkor rájönne a fostömlő, hogy nekünk nem foci EB-t kellene rendeznünk, hanem Köcsén gulyáspartit ahol pojáca elnök lecsót főz!
Csókoltatom őt, a forradalmár szabadságharcos állatot!
xboxer 2010.09.08. 14:33:03
2. túl van politizálva az ország. a megosztottság (thanks Viktor!) miatt nem jutunk semmire és ezért akarok kitelepülni.
3. ne kábítsuk magunkat ez az ország ha töretlen fejlődésnek indul és még szerencséje is lesz akkor sem fog tudni se EB-t sem Olimpiát rendezni a következő 15 évben.
4. van néhány közepes tehetségű focistánk (Dzsudzsák, Gera) de a válogatottba ők is beleszürkülnek/féltik a lábukat. Ja taktikát ismét nem láttunk. Találtunk két gólt a 2. félidőben emiatt fellelkesültünk, de ha még 10 percig tart a meccs akkor a M-ok kiegyenlítenek.
5. a magyar válogatott tagjainak TILOS lenne tiszteletdíjat, prémiumot fizetni és a válogatott meccseket INGYENESSÉ kellene tenni. Én még akkor sem járnék ki, de ez egy szimpatikus lépés lenne.
6. Isten éltesse Orbán és Csányi urakat, a kis Orbán Gáspárt szintén, egyben javasolnám a nagy magyarország formájú focipályák bevezetését.
7. Mo-on a security -szinte - mindehol ilyen. a RENDŐRÖKET a JELVÉNYSZÁMUK lejegyzése után simán felnyomnám az illetékes kapitányságon!
webmestar 2010.09.08. 14:33:31
Te amúgy az a fajta ember vagy, aki, ha a körülmények rosszak, akkor dobbant külföldre?:) Én inkább küzdök ebben a mocsokban, itt, ni. Amit magyar focinak hívnak.
EMU 2010.09.08. 14:34:05
aidy01 2010.09.08. 14:34:47
(én is szívesebben járnék spanyol-angol, olasz-német válogatott meccsekre, de magyar vagyok, magyarországon élek, ez van, ezt lehet/kell szeretni)
amúgy az U21-en ugyanez volt. érthető okokból kellett jegyet kérni mindenkinek a pénztárban, noha ingyen volt. jön a biztonsági kis/nagyfőnök a félrecsapott ensz-sipkájában, és ahelyett hogy megkerülte volna az amúgy nem túl nagy sort a hátsó pénztárnál, hogy bejusson a 4es kapun, inkább keresztül tört a soron "ájjá férre, ájjá férre"-t kiabálva, közben 16-17 éves lányokat eltaposva a kb 100-110 kilójával...
ez primitívség kérdése, és iskolázottság/iskolázatlanságé.. és 1: cég vezetőségének 2: megbízó felelőssége.
1: miért kell ilyen primitíveket alkalmazni? azért mert miszter bádibilder országos 2. helyezett volt? vannak korrekt, értelmes biztik is (100 kilóval meg 50nel is), miért nem elég csak őket alkalmazni.
2: míg a megbízó nem emel szót, addig a cég vezetőségét se fogja rohadtul érdekelni.
abba már ne menjünk bele, hogy milyen kapcsolatok vannak amögött, hogy melyik rendezvényt melyik cég biztosítja..
ficsilla · http://ficsill.blog.hu 2010.09.08. 14:34:58
nfgy 2010.09.08. 14:35:34
Magyaro.-Norvégia 1:4 :( /2006.09.02-án./
Néztem a TV-ben,hogy a lelátón a 30.perc körül is futkosnak a nézők a helyüket keresve.Na,mondom itt ugyanaz a kupleráj van mint 4 éve.
EMU 2010.09.08. 14:37:49
EMU 2010.09.08. 14:39:51
seri1984 2010.09.08. 14:40:20
InDay 2010.09.08. 14:40:29
"Médiumnak?
Már a halottlátók is ezzel foglalkoznak?
Netán médiát akartál írni? "
... te agyatlan, te akarsz nekem jelentést magyarázni...?
/off jó hogy a hsz-eket moderálják, de a nicket nem... ez így elég vicces.
arconfosom 2010.09.08. 14:46:24
Nincs is mit tovább gondolkodni, hogy miért ilyenek
Grigorij 2010.09.08. 14:47:42
Dejó...!
Ringlósztár 2010.09.08. 14:49:48
Akasztó.
aidy01 2010.09.08. 14:50:31
az országban nagyon nagyon sokan nem tudnak helyesen írni. többek között én sem, és szégyenlem is értem magam.
DE!
ha végre valaki szóvá teszi azt, ami történik, esetleg a nevét/arcát adja hozzá, akkor nem kiröhögni kéne, hanem odaállni mellé, mert akkor jutunk ötről a hatra. najó, inkább egyről a kettőre :)
és igaz, az éremnek két oldala van. biztos sokan hergelték a biztiket is. és akkor mi van? szurkolók. sokan pont olyan primitívek, mint az ész nélküli agresszorok egyenruhában. de ő azért fizet, hogy kimenjen a meccsre, kiordítsa magából a feszültséget, még ha tán azt se tudja mi az a les. a biztinek pedig az a feladata, hogy ellássa a feladatát, azaz biztosítsa a feltételeket ennek a szurkolónak is, és ha barom, akkor is higgadtan kezelje a helyzetet. aki erre nem képes, azt ki kell rúgni - és nem mellesleg felelősségre vonni. pláne amiért visszaél a helyzetével /munkakörben elkövetett hogy is van pontosan? .../
suze egy agyatlan, baszatlan picsa 2010.09.08. 14:51:28
Sajnos, ez nem így van. Nézz utána. Teljesen mást jelent a két szó, még ha egy-két ökör (itt nem rád gondoltam) nem is bírja ezt felfogni.
@InDay:
Igen, mivel olyan ostoba vagy, hogy neked meg kell magyaráznom.
@domeescsaladja:
A média a médiumok többes száma? Ne bassz. Többes szám többes száma?
Mellesleg a magyarban a többes szám jele a k. Nincs kivétel. A média nem -k-ra végződik, tehát nem többes szám.
Kedves félművelt olvtárs, nézz ennek utána. És itt a Wiki is hülyeséget ír.
Meg te is.
(Akinek médiumok, annak gondolom, a fólia is fóliumok. Ökrök.)
webmestar 2010.09.08. 14:53:54
Engem meg a foci nem érdekel, csak a hangulat és a klubhűség. Emiatt lennék idióta? :)
Mindegy is, már csak pár nap és itt van szeptember 11. ujpest-FRADI :)
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.09.08. 15:01:24
sunshine bobby (törölt) 2010.09.08. 15:03:35
webmestar 2010.09.08. 15:04:21
domeescsaladja 2010.09.08. 15:05:05
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.09.08. 15:06:20
Kedveskéim!
A médium görög szó, közvetítőt jelent. A média a többesszáma, görögül, nem magyarul, tehát közvetítőket jelent. A "médiumok" szó meg olyan párttitkár-indikátor.
mizie 2010.09.08. 15:08:04
morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2010.09.08. 15:08:05
2. Eddig maszopos kormány volt, most fityeszes: mindkettő szar, hazug, haszonleső herékből áll, tudjuk - mi köze ennek a poszthoz?
3. A posztoló helyesírása kifogásolható, mégis céget vezet: ilyen a magyar gyakorlat, a pénzhez/ügyeskedéshez/törtetéshez kell érteni, nem a helyesíráshoz (megj.: ezért vagyok én csóró) - mi köze a poszt tartalmához?
Válaszok:
1. semmi
2. semmi
3. az égvilágon semmi
Együttérzés, lojalitás, satöbbizés, ezekről meg nem is írok.
Szerintem vérlázító a köcsög orkok viselkedése, a meccs(ek) szervezése,az mlsz buzeráns, amatőr, segglyuk, töketlen hozzáállása.
Egyszer azt nézném meg, ahogy egy, az orkoknál nagyobb darab állampolgár visszakézből lebasz egy maflást az egyik ilyen kispöcsűnek.
talext 2010.09.08. 15:09:40
EMU 2010.09.08. 15:12:20
HR King 2010.09.08. 15:13:15
Bevetni az osszes palyat kukoricaval, a sok falabu pedig kapalna.
Meg hasznos is hoznanak.
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.09.08. 15:15:05
de azert a meccset megneznem ha 8 elott kezdodik mert 10-tol melo van
/ez egy off volt/
s.o.v.i.e.t. 2010.09.08. 15:15:25
fején a szöget! respect!
azok az okosak, akik teljesítményt várnak a magyar felnőtt futball csapattól (klub, vagy válogatott), jelzem, hogy Tom Burke 1896-ban 12 másodpercen belül futotta a 100 métert. Tessék felállni és utána csinálni. Ma már van professzionális pálya, van professzionális funkcionális ruházat, cipővel. 1 éven belül elég lesz elérni az eredményt. ... Jaaaaa, hogy ahhoz 7 évesen már meg kellett volna tanulni futni? Rendesen egymás elé rakni a lábat? Amint a futás menni fog, kaptok egy labdát. Labdavezetéssel legyen a 100 méter újabb 1 éven belül 15 másodpercen belül (min. 3, max. 5 labdaérintéssel). Ezt is jobb lett volna 9 évesen elkezdeni?
És egy szó a pénzről:
Ki tudja megmondani, hogy mennyibe került a foci klubtagság 1990-2005 között a lakhelyén? És hogy az mire elég? És hány licences edző dolgozott van és milyen volt az a licenc? Mert most azok a srácok fociznak, akik akkor tanultak. Abból a havi 0-500 Forintból. Abból volt nekik felszerelés, stadion, fű, kapufa, labda, meccsrutin, utazás és meleg víz a zuhanyzóban... És remek egyéb gondolatok is vannak még, ha nekifeszültök. Én azon is őszintén csodálkozom, hogy szóba jön a hazai futball. Gyűlölködni és követelni könnyebb, mint gondolkodni. Sportvezetésben pedig gondolkodást követően döntéseket hozni.
banfitoto 2010.09.08. 15:20:55
Másrészről nem értem a laikusok hozzáállását a magyar focihoz. Attól hogy még hülye a gyerekem szerethetem teljes szívből. Ez nem racionális döntés, hanem érzelmi kapocs! Kár a fáradtság, az igazi szurkolót nem lehet lebeszélni arról, hogy a válogatottnak szurkoljon.
Hajrá Magyarok!
Diktatúra Pécsett, új céget foglalt el a Fidesz! 2010.09.08. 15:22:04
rexter 2010.09.08. 15:22:51
uez lesz a dozsa ellen is tutira, osszenyomorgatott tomeg az 1 nyitva levo kapu elott, erthetoen novekvo feszultseg, kirobanno verekedes, majd jonnek a dorid rendorok es szetkonnygazazzak meg kardlapozzak az egesz bagazst.
a tv meg beszamol rola h botrany a meccsen meg eszemfaszom. itt meg kell valakinek doglenie hogy egy kicsit jobban utanajarjanak mar vegre mi a fasz is folyik a foci palyak korul. de talan az se lenne eleg. egyszerre kellene eros antoniat mate krisztat vago istvant orban viktort pinter sandor csanyi sandot az osszes fasz radio es tv vezetojet hirszerkesztojet kizavarni egy ilyen ujpesten rendezett meccsre bele a tomegbe hogy fulladjanak meg a nyomorgastol vagy kesobb majd a konnygaztol. akkor vszinuleg valtozna valami. kibaszott rendorallam.
webmestar 2010.09.08. 15:25:21
EMU 2010.09.08. 15:28:32
domeescsaladja 2010.09.08. 15:31:44
Határozott többes: médium
Határozatlan általános többes: médiumok
Gyűjtőfogalomként: média
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.09.08. 15:31:50
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.09.08. 15:35:49
Uriah Heep 2010.09.08. 15:37:51
(off) Egy példa: egyik hazai fesztivál, VIP pénztár, kb. 20-an állunk sorba a napijegyekért, két ablaknál egymás mellett. Erre egy közelben unatkozó okostojás megfog egy kordont, és beerőszakolja a teljesen fegyelmezetten és nyugodtan sorakozó társaság közé. Aztán még vagy hármat hozzáépít. Mi meg csak nézzük, és a nevetés csak azért nem tör ki, mert már van rutin, és tudjuk, hogy annak pofozkodás a vége, abból meg nem mi jönnénk ki jól.
Vajon miért a legdeviánsabbak mentek anno rendőrnek a középsuliból, ahol tanultam, és miért a legerőszakosabbakból lesznek biztonsági emberek?
A kedvenc: egyszer azért kellett biztonsági embereket fogadnunk egy rendezvényre, mert egy másik biztonsági cég megígérte, hogy szétverik az egészet, ha nem ők fognak biztosítani. Ez kész....
Brukk 2010.09.08. 15:41:54
Én is kinnt voltam a meccsen. Nálunk a meccs után volt érthetetlen, miért nem tudunk kimenni a stadionból (tribünről), ott szorongott több ezer ember.
Később tudtam meg, hogy ott volt a moldáv köztársasági elnök, ezért kellett a biztosítás. Vélhetően befelé is emiatt dugult be a rendszer.
Úgyhogy szerintem így inkább érthető a dolog.
Persze nem értem én sem, hogy ezt miért nem lehet a nézőkkel közölni, pláne egy tök ártatlant földre teperni.
suze egy agyatlan, baszatlan picsa 2010.09.08. 15:44:38
Nagyon-nagyon el vagy tévedve.
Egy darab tömegkommunikációs eszköz (tévé, rádió, újság) is média.
Többes számban médiák. Általánosító többesben megint csak média.
A többes számú főnév után többes számú ige áll. A média azt mondták? Ugye, nem?
(A ló okos állat - ez is egy általánosító többes, csak ez a magyarban valójában egyes szám, ennek megfelelően egyes számú vonzatokkal.)
A médium a halottakkal társalgó megszállott.
Szóval olvasgassál még tovább, mert még mindig hülyeségeket írsz.
@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger:
Legyenmá latin... Naaa!!!
Mérgező Hulladék 2010.09.08. 15:46:50
Homár bezár.
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.09.08. 15:49:49
thx remelem talalok streamet
egy fradi -dozsa csak fradi dozsa
s.o.v.i.e.t. 2010.09.08. 15:50:05
Egyet értünk ecsém! Szélnek ereszteném én is ezt a sok semmirekellőt.
Új szemlélettel, új eszközökkel, új futballt kreálni. E lenne az eszköz, amihez nyúlni kellene. Csak senki nincs, aki meg merje mondani kiválóságainknak, hogy ameddig nem visznek be heti 3-3,5 millió embert a tévé elé vagy a stadionba, addig ingyen labdáznak, önszórakoztatásra.
Waxolo 2010.09.08. 15:50:51
juhaszcs 2010.09.08. 15:52:05
Vigyázni kell őfelségének a nyugalmára.
Nem lehet ezt megérteni?
BéLóg 2010.09.08. 15:52:13
Az egyes számú kommunikációs eszköz neve médiUM és a többesszáma médA.
Ez egy latin örökség, v.ö fólium/fólia mg még ki tudja micsida.
Olyan hogy médiÁK nincsen.
Ettől függetlenül mindenki használja, hát ez van, engem nem zavar.
De te itt osztod az észt mint az orosz hóhér Tallinban, az vicces.
fingerbangs 2010.09.08. 15:52:26
domeescsaladja 2010.09.08. 15:52:40
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.09.08. 15:53:09
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.09.08. 15:54:29
Bush rendszeresen jar a dallas cowboys meccseire
es ettol meg a nezok siman be-es kimennek
/termeszetesen belepteto rendszer van
e sok kapu, megy az gyorsan pontosan ha szakszeruen csinaljak/
Jó Estét 2010.09.08. 15:56:48
Es mondjuk mi lett volna, ha mondjuk a romanokkal jatszunk, akik idejonnek 3000en, es koztudottan nagy a 2 nep baratsaga, ilyen biztositas mellett szep lett volna, plane ha a szekusok meg a magyarokat verik...
BéLóg 2010.09.08. 15:57:25
Ugye te agyatlan barátom TAPSIKOLTÁL mikor az ájró 310 (leírombetűvel: HÁROMSZÁZTÍZ) hungárian forint volt. Jaaaa, akkor épp a Libajnai vót hatalmon, és képesek voltak KONFERENCIÁT rendezni, "mire jó a drága euró" címmel (A krízis LEHETŐSÉGEI vagymivót.)
Most bezzeg kurvagáz a 290-es ajró, szaladgálunk fűhöz-fához panaszkodni. Már télleg kéne egy kis kéxalagos tüntetés és ideje hogy előbújjon valami aktuális bőrfejűfasiszta akitőlugye az aktuális kormány majd nem fog jól elhatárolódni.
Engem hülyének nézhetsz, de akkor léccives tedd már le a tükröt a kezedből!
juhaszcs 2010.09.08. 15:57:58
Csak egy kis adat mennyit fizet egy szülő azért,hogy a gyerek sportoljon.
Úszás havi 10000 forinttól.
Foci 5 ezer forinttól havonta.
Atlétika 6 ezertől.
Szinkronúszás 15 ezer körül
Vizilabda 10 ezer körül.
És sorolhatnám.
Természetesen minden sportágnál a felszerelést az utazást és minden egyéb költséget a szülők fizetik.
Aki ma ebben az országban sportolhat gyerekként az szerencsésnek mondhatja magát,rengeteg szülő nem tudja megfizetni a tagdíjakat.
Európai sportolási árak balkáni szülői bérekből.
Mérgező Hulladék 2010.09.08. 15:58:22
Jó Estét 2010.09.08. 15:59:39
EMU 2010.09.08. 16:01:38
lifelike 2010.09.08. 16:03:07
Shesh Besh 2010.09.08. 16:06:37
A poszt elején csak reméltem, később sejtettem, a vége felé már biztos voltam benne, most meg már mindenki tudja kinek szurkolsz. (én is, és én is ott leszek szombaton).
Na szóval: csodálom ezt a fajta úriemberhez méltó válaszaidat, amivel a tisztelt(?) kommentelő társakhoz (pl., de nem kizárólag: EMU) szólsz. Én nem tudnám így magamba fojtani az indulatokat. Nem bírom elviselni ha szeretett és több mint 20 éve űzött (igaz én is kispálya) sportágamat szapulják arra nem érdemes emberek.
Nagyon sok ember el van tévedve a mai magyar focit illetően, de ahogy látom ők szeretik a legjobban hangoztatni véleményüket. Elkeserítő.
Nem mondom, hogy nincs probléma a mai magyar fociban, mert van. Rengeteg. De aki a legkevesebbet tehet erről, az a nagybetűs SZURKOLÓ! Akinek meg a cikk után az jött le, hogy hülye aki meccsre jár, hülye aki nézi a magyar focit, és közben döngeti a mellét hogy csak külföldi meccset vagyok hajlandó megnézni, stb..., annak ezúton küldök egy baráti jobbcsapottat. Nem is! Inkább kettőt...
Gastroger 2010.09.08. 16:10:50
- Hülye a poszter, szar a helyesírása
- Hülye a poszter mert meccsre jár
- Igaza van a poszternak botrányos a szervezés
- Igaza van a poszternak, én is így jártam
- Igaza van a poszternak, igazságtalan a pofozkodás
- A hülye kommunista biztonsági őrök miatt van, ez is az MSZP hibája (buzi MSZP-sek)
- A Viktoriánusok miatt vannak, hol van a beígért közbiztonság ?(buzi FIDESZ-esek)
- A biztonsági őrök munkásőrök, rendőrök, gárdisták, focihuligánok, autónepperek, és biztosítási ügynökök.
- Bezzeg Mencseszter Junájtid (stb.) stadionba 5 perc be, 5 ki.
- Külföldön ez jobban működik, meg más is, meg különben is ez mind a buzi Fidesz / buzi MSZP miatt van
- Aki meccsre jár, az huligán, vagy családi szórakozás.
- A magyar foci szar
- Pajor Gyulai László hatalmas balfaszságot nyilatkozott, dehát ez a dolga azért kommunikációs lófasz.
- média, médiák, médium, médiumok, médiákumok, diamunka, mundiákok, diákmunkák.
Tartalmas szórakozás volt. :)
Cinkes 2010.09.08. 16:17:02
domeescsaladja 2010.09.08. 16:17:40
EMU 2010.09.08. 16:21:28
igazságos 2010.09.08. 16:21:52
Na, ezért nem költök egyetlen fillért se a magyar futballra, nem járok meccsekre sem, hogy ezeknek a zsebét tömjem.
Zola_ 2010.09.08. 16:23:41
Azt azonban furcsának tartom, hogy neve alá titulusát és munkahelyének nevét is kiírja, ugyanis a meccsen szerintem magánemberként volt jelen, és nem a cég képviselőjeként.
EMU 2010.09.08. 16:29:07
domeescsaladja 2010.09.08. 16:31:14
BéLóg 2010.09.08. 16:32:41
kaszium, kasza
munkium, munka
kapium, kapa
bakium, baka
kakium, kaka
baltium, balta
anyium, anya
apium, apa
de ez a legjobb:
apiumfaszium, apafasza
Jó Estét 2010.09.08. 16:34:34
BéLóg 2010.09.08. 16:37:40
Az a másik kategória meg a nethuszárok, megélhetési rettegők, profi feljelentők és egyebek kedvelt eszköze, nagyjából.
Jó Estét 2010.09.08. 16:38:31
s.o.v.i.e.t. 2010.09.08. 16:39:50
Vincenzo90 2010.09.08. 16:44:54
2. Vezérigazgató tudjon már helyesen írni!
BéLóg 2010.09.08. 16:46:19
Az apiumfaszium (egyes számbnan) latin szó, többesszámban tehát apafasza.
Az apádfasza (magyar szó) viszont minden bizonnyal a veled igen közeli és szoros rokonságban lévő nálad idősebb nőnemű egyén tulajdona, nem?
dobcsek 2010.09.08. 16:47:52
a médiát az többes számban használjuk, a médium az egyes száma. olyat ezért nem mondunk pl., hogy médiák. médium=közvetítő, ezért nevezik a halottlátókat is így és a sajtót is így pl.
s.o.v.i.e.t. 2010.09.08. 16:49:39
te is épp úgy szarsz a magyar focira, mint mindenki. te a balhé és a gyűlölködés lehetősége miatt vagy klub drukker. nem a sportról szól és nem értékről. öncélú hőzöngés, semmittevés..
Secnir 2010.09.08. 16:50:15
még a 80-as években a kettősrangadókra 5 perc alatt be lehetett jutni jegyvásárlással együtt...
...azóta mi változott?
ecch 2010.09.08. 16:55:28
Sima kis jobbegyenesek, amikor a fej csak billen de még csak meg sem sérül rendesen, az nem brutális. Nem mintha szabadna olat is...
Krull,a harcizom 2010.09.08. 16:56:53
Konkrétan mellettem verték meg a srácot,ha ugyanarról van szó,bár nem egy "egyszerű kérdés"-ről volt szó,hanem anyázta,gecizte őket.(hozzáteszem teljesen jogosan)Egy másik srácot 3-4 perccel később elkapott egy szekus és a hüvelykujjával úgy csinált mintha ki akarná nyomni a szemét és közben ordibált vele majd megpofozta.Én ezeket láttam és szintén fel vagyok háborodva hogy a meccs negyedét nem láttam,valamint hogy micsoda parasztok a szekusok és mekkora kalap szar a szervezés.
EMU 2010.09.08. 16:57:14
Jó Estét 2010.09.08. 16:58:04
Jó Estét 2010.09.08. 16:59:29
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.09.08. 17:10:14
sot jegy se kellett egy szazas a jegyszedonek, kezfogas gyanant oszt lecet
/mer' mar nem volt jegy, akkoriban meg a lepcson is ultunk
igaz akkoriban meg doci is volt es bar voltak vitak a szurkolotaborok kozott ,de nem kidejezetten egymas meggyilkolasa volt a cel
bazmeg lehet a Kadar rendszerben az emberek erkolcsi nivoja megiscsak magasabb volt mint manapsag
ez akkor hogy>?
amugy Te mit kerestel a Nepstadionban, szerintem megye kettore jartal a TSZ melle
felidoben fejtetek tehenet, meccs utan bogracsgulyas
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.09.08. 17:12:13
tizenot 2010.09.08. 17:13:42
Erdekes hogy nyugaton csak olyanok vannak akik szinten 120 kilosak (jo kurva nagy niggerek altalaban), de latszik rajtuk az ertelem szikraja es joindulatuak. Ha meg balhe van akkor meg lenyomjak az embert a foldre es megvarjak a rendorseget, lattam mar parszor. Lehet mert van agyuk, vagy csak mert kemenyen megbasszak oket ha balhe van es akkor lottek a penzes allasnak.
1. lepes: mukodo biztonsagi kamerak nelkul nem lehessen semmit sem rendezni
2. lepes: balhe eseten kamerak es sittre vagni aki eloszor ut, joval kemenyebben buntetni ha a bizti or volt az (foglalkozas koreben elkovetett blablabla). Lefogni, foldrevinni lehet, utni csak akkor ha megutottek. Ennyi.
Amugy nagy a gyanum hogy a sok ilyen eroszakos eset miatt nemsokara valtozni fog a dolog es joval szigorubban fogjak majd venni a jovoben, de lehet hogy elotte meg kell majd halnia valakinek hogy valami tortenjen.
Xezs 2010.09.08. 17:28:15
Nem értem miért bántják állandóan őket, tényleg nem. Azt sem, hogy a Fradi-szurkolókat miért őrzi mindig legalább 50 morcos rendőrbácsi.
InDay 2010.09.08. 17:32:05
Megint csak nem ért meglepetés. Érvek elfogytak, jön a személyeskedés. Azt hittem, ha már írogatsz, egy pontnál azért összetettebb vagy... én is tévedhetek. A média ideáidnak pedig sürgősen olvass utána és akkor talán nagyobb társaságban nem fognak mutogatni rád.
s.o.v.i.e.t. 2010.09.08. 17:39:13
még talán egy uccsó meccset én megengednék. elvakult drukkerek a beléptető orkok ellen zárt stadionban.
labda nincs. első szabály, hogy nincs szabály;) a pályára belépni csak időben szabad. aki mérkőzés előtt 20-30 perccel érkezik, az az ajtóban sportolhat:))
Drávanet közvetítené.
szakkommentátor: P Zsombor.
médiapartner: T Homár
Shesh Besh 2010.09.08. 17:44:43
Köszi a jellemrajzot magamról, de ki kell hogy ábrándítsalak, mellé. Stílszerűen: a stadionból is kirúgtad a labdát, annyira mellé.
A személyeskedésnek pedig semmi értelme, pláne tele előítéletekkel.
De ezt azért magyarázd már meg nekem, hogy ugyan miből gondolod: "te is épp úgy szarsz a magyar focira, mint mindenki. te a balhé és a gyűlölködés lehetősége miatt vagy klub drukker. nem a sportról szól és nem értékről. öncélú hőzöngés, semmittevés.."
Ezt mind a baráti(!) jobbcsapottból?
Olvasd már el még 1x amit írtam, és próbáld meg értelmezni is. Semmi bajom azzal, ha valakinek eltérő véleménye van. De ha megvernek egy szurkolót, utána azért már ne a szurkoló legyen a hibás, mert mi a fasznak ment ki! A magyar foci színvonalának ehhez semmi köze. Beszélni lehet róla, csak nincs értelme.
Shesh Besh 2010.09.08. 17:50:42
Rendben, neked értékelhetetlen.
Nekem nem.
Úgysem tudjuk meggyőzni egymást (nem is akarjuk szerintem), téma lezárva részemről.
suze egy agyatlan, baszatlan picsa 2010.09.08. 18:04:35
Lófaszt. Egy darab tömegkommunikációs eszköz is média. A médium a halottlátó. Olvasgass, azzal tanulsz (esetleg, bár nagy reményeket nem fűzök hozzá).
@domeescsaladja:
Sajnos, az a baj, hogy te csak próbálkozol a magyar nyelvvel, de láthatóan nem beszéled.
@BéLóg:
Ugyanaz, te hülye segg.
A latin -um végű egyes számú főnevek többese az -a végű főnév. Fólium - fólia, médium - média.
Latinul, te ökör.
Magyarul a többes számnak egyetlen jele van, az pedig a -k.
És most épp magyarul beszélünk (bocs, csak én; te ökörül).
@InDay:
@dobcsek:
@Cinkes:
Na, még egy (+1 +1) agyatlan fasz...
Olvassatok, basszátok meg:
seas3.elte.hu/delg/publications/modern_talking/54.html
suze egy agyatlan, baszatlan picsa 2010.09.08. 18:05:34
Mondjuk az a társaság, ahol hozzád hasonló sötét seggfejek vannak, nem biztos, hogy izgatna...
suze egy agyatlan, baszatlan picsa 2010.09.08. 18:08:10
Akkor épp gazdasági válság volt, ami most nincs, és nem 1 hét, hanem fél év alatt romlott a forint.
Azért nem teljesen mindegy.
suze egy agyatlan, baszatlan picsa 2010.09.08. 18:09:35
Ha lenne egy kis eszed, rájönnél, hogy mit basztál el minden egyes szóban, te kis humorharold.
De nincs.
bíp-bíp (törölt) 2010.09.08. 18:16:56
A nyilván és a nyilvánvalóan az rövid í, ha nem azt akarja mondani, hogy az ajtó kinyílván...
A másik érdekes dolog, hogy miért pont Pajoron akarja leverni az összes szervezői problémát, mikor ő "csak" egy sajtófőnök :)
bíp-bíp (törölt) 2010.09.08. 18:21:12
További jó meccsrejárást
s.o.v.i.e.t. 2010.09.08. 18:21:21
őő.. izé.. sorry! csak a te soraidban olvastam ajánlást ütésekre. hogy kinek küldesz és mennyi darabot. gondoltam, abból a fajtából jöttél, aki a sport és a verekedés közé egyenlőségjelet szeret tenni. meg olyan baljós hangnak olvastam ki, hogy valakiről kiderül, hogy ferencváros drukker és akkor te is ott leszel a meccsen; nyilván a lila táborban. de ha te nem vagy focihuligán és nem a balhét keresed a fő rivális drukkerében, akkor félreértettelek és sajnálom. de ha mégis futballhuligán drukker vagy, akkor vissza az egész :))
átlátó 2010.09.08. 18:22:46
Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.09.08. 18:28:10
a focit és annak nézését teljesen értelmetlennek tartom, de ez csak a szaros kis magánvéleményem.
suze egy agyatlan, baszatlan picsa 2010.09.08. 18:37:01
Meg hát. :-)
domeescsaladja 2010.09.08. 18:37:32
Samsunggenius 2010.09.08. 18:40:17
átlátó 2010.09.08. 18:40:27
bíp-bíp (törölt) 2010.09.08. 18:55:02
médium jelentése:
az, aki a túlvilági szellemekkel képes beszélni
médiák, operák, fóliák. Ezek a szavak nem kifogásolhatók, mivel a magyar nyelv nem veheti figyelembe a gyakran évszázadokkal ezelőtt a nyelvbe került szavak eredeti átadó nyelvének nyelvtanát. Épp a helyettük javasolt alakok okozhatnak félreértéseket, hiszen például a „médium”-nak, vagyis a média latin egyes számának már régóta kialakult jelentése van a magyarban: olyan személy, aki túlvilági jeleket közvetít. Ennek azonban nincs köze a magyar média szóhoz.[7]
„Aki a médiák-at a dupla többes szám alapján kifogásolja, az az eredet csapdájába esik (fallacia etymologica), amikor tehát megtudja egy kifejezés származását, és rá akarja kényszeríteni az idegen nyelv kategóriáit a magyarra. Csakhogy a nyelvek nem így működnek, nem mindig tisztelik a máshonnan átvett anyagot, hanem bedarálják a maguk rendszerébe.”
forrás: hu.wikipedia.org/wiki/Sz%C3%B3szapor%C3%ADt%C3%A1s
Na, kit kell megbaszni? :)
Zola_ 2010.09.08. 18:55:28
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.09.08. 18:58:17
ertjuk mi
legalabbis en
otthon tuti ki nem mennel semminemu footballrendezvenyre, mert stressz az egesz
/a jatek, a korulmenyek, az emberek/
nade ettol meg nem kell megverni azt aki megis kimegy
amugy ezt az egesz orzovedo bagazst egyszer rendbe kene tenni
torvenyileg
most sem hiszem hogy nem volt kamera a kapuban, de ha az tudja visszanezni aki az orzest vegzi........
nalunk is van tulkapas boven, de ha elkapjak itt lecsukjak evekre
bíp-bíp (törölt) 2010.09.08. 18:58:30
Na kisbarátom, ez a kurva nagy tévedés. :) Vagyis tirpákéknál ez biztos így van. De ha nem haragszol, akkor szerintem ilyen szavak a mai napig nem léteznek, mint: IGAZÁNDIBÓL, MEG-E, EZ MIATT esetleg EZMIATT, és ehhez hasonlók - habár sok primkó előszeretettel használja őket. :)
isssti 2010.09.08. 18:58:59
És ezért még fizessek is? Ilyen körülmények közt soha!
suze egy agyatlan, baszatlan picsa 2010.09.08. 19:06:08
Nem hiszem, hogy 10 millió affektáló, műveletlen, de magát műveltnek láttatni akaró és féligazságokra építő hülye lenne az országban. Inkább csak pár százezer (ami persze nem kevés).
(Mondjuk akik elterjesztették ezt "a média többes szám" dolgot, azok is ilyenek voltak, annyi előnnyel, hogy ők még tanultak latinul, és ezt akarták fitogtatni - csakhogy ezt a szót nem a latinból, hanem az (amerikai) angolból vettük át, és a nyelv leszarja az őseredetet, etimológiailag csak a közvetlen donornyelv és annak használati módja érdekli - vagy az sem; ez a szó pedig az angolban EGYES számban media, még akkor is, ha az angolok (egy része) tudja, hogy eredetileg honnan ered.)
Márpedig te azoknak a tájszólását beszéled. A többieknek pedig ez bizony média meg médiák (más akinek nem felel meg a sajtó szó persze, ami tök ugyanazt jelenti).
Mondjuk gondoltam, hogy Nádasdy érvei le fognak rólad peregni. Hiába, az érvek felfogásához ész is kell.
Ja, még egy kis kiegészítés a tök ismeretlen Webster Dictionaryből:
Main Entry: 2media
Function: noun
Etymology: plural of medium
Inflected Forms: plural me·di·as
Usage: often attributive
Date: 1923
.
.
.
2
a singular or plural in construction : mass media
b plural : members of the mass media
(Külön felhívnám a figyelmet arra, hgoy ez önálló címszó, meg a "plural: medias" részre. Ha gondolod, segítek megfejteni, hogy mit jelent. és igen, tudják, hogy honnan ered, arra utal az Etymology, de 1923 óta egyes számban használják ebben a jelentésben.)
bíp-bíp (törölt) 2010.09.08. 19:11:14
jeangabin 2010.09.08. 19:29:30
Tartalmilag sajnos rendben van...
suze egy agyatlan, baszatlan picsa 2010.09.08. 19:30:07
Én is. :-)
suze nem én vagyok, hanem egy agyatlan, baszatlan picsa. :-)
És én sem (ál)tudományosnak szántam, hanem inkább szájbarágónak.
taco 2010.09.08. 19:33:34
Gastroger 2010.09.08. 19:34:00
Namostanakkor. Okostojás Gastroger megmondja. Jah, lehet ragaszkodni az eredeti latin formulához, azaz media latin tsz. medium (magyarosítva médium), de akkor ilyen környezetben használjuk.
(Latin szövegkrnyzt.) Amúgy meg mediumok, az már többesszám, többesszám. Amúgy sajtó, könyv, stb-re ezt nem is használják, hanem ebben az esetben a faszom "tisztánlátó, és médium" ezo tévés kifejezésre passzol, ahol vannak médiumok. És azok nem újságok.
No csak azért vetem fel, mert ha arról vitatkozunk, hogy a MAGYAR nyelvben melyik a helyes, akkor ne felejtsük ki, hogy ez egy jövevényszó, és - szerintem- nem kell (de lehet) szükségszerűen az eredeti ragozáshoz passzolnia.
Fingom nincsen ehhez az egészhez (megelőzendő a kommenteket), de fogadjunk már el több alternatívát is. JÓ, az igazán nagy faszságokat zárjuk ki: "A hír a médiumokban is megjelent." pölö.
A többi szabad választás, ingerencia, kedv, hozzáállás, modorkodás, környezet kérdése.
Oda ne jussunk, hogy sajt, sajtó, vagy sajtók - szerint...
Bazz már szégyellem, hogy belementem ebbe. Mindenkinek individuális joga az általa jónak véltet használni, ha nagyon gáz (ez esetben nem volt így), esetleg lehet finoman szólni, de ez a ballag már a médiák kezd kicsit túláradni.. :))))
bíp-bíp (törölt) 2010.09.08. 19:34:09
taco 2010.09.08. 19:40:18
Vásárhelyi ingatlan 2010.09.08. 19:47:07
domeescsaladja 2010.09.08. 19:47:49
Kivlov 2010.09.08. 19:49:17
s.o.v.i.e.t. 2010.09.08. 19:52:03
pólóban mindenképp. bár aki kicsi, annak nagyot jelent, aki nagy, annak meg kicsit. aki közepes, annak meg a pont jót jelenti. így végül is nincs is jelentése.
hianni.arg 2010.09.08. 19:59:40
-fél órával kezdés előtt értem a Megyeri útra, eddig sosem kellett több 10 percnél a bejutáshoz.
- jókora kerülővel tereltek át a 3-as kapuhoz, teljesen feleslegesen lezárták a Labdarúgó utcát. Mint kiderült mindezt azért, mert kiemelt védelmet élvező személy vett részt a meccsen. Inkább nézze tévében és akkor talán az a tizenöt-húsz 10 év körüli kisfiút sem kellet volna a tömegen keresztül előre engedni, hogy legalább az első félidő felétől lássák a meccset. Ha én 10 éves koromban ilyen körülmények között mentem volna meccsre biztos soha többet nem érdekelt volna élőben a magyar válogatott.
- A körülménykehez képes nyugodt volt a tömeg, türelmesen várta a bejutást. Félek belegondolni, mi lett volna, ha valaki elkezd tülekedni... Nem a rendezőkön múlt, hogy kialakul-e veszélyesebb helyzet. Gondolom a tömegben sokaknak eszébe jutott az idei németországi tragédia.
- Amikor kb. 20 perc várakozás után bejutottunk az első kapun szomorúan láttam, hogy 2 szervező próbálja irányítani a tömeget, további 10-20 "rendező" bámulja az embereket és úgy érzi nincs teendője. Ha legalább a kapu jobb oldalát megnyitották volna és további két ember is a munkáját végezte volna gyorsabban be lehetett volna juttatni a nézőket. De biztos nem ez volt a feladatuk...
- Miközben vártam a következő ellenőrzési pontnál szó szerint a következőt mondtam feléjük: "Ez a szervezés egyenlő a nullával, többet is lehetne tenni mint bámulni az embereket."
- Erre reagálva a biztonságért felelős "úriember" nyakon ragadt, leteper a földre és a hátamra térdelt. Azt hogy mit kiabált a fülembe nem tudom, nem számítottam erre a "válaszra" részükről.
- Valószínűleg leszedték rólam a "kollégái" és felállítottak. Egyből kértem az azonosító számát és nevét. Természetesen válasz helyett megragadtak, kerítésen kívülre vittek és falhoz állítottak motozásra. Közben hangosan kiabálta a "főnök", hogy kés van nálam és állítólag megütöttem a kollégáját. Biztos akkor amikor a hátamon térdelt... Természetesen azonnal odahívott 5 "kollégát", hogy tanúsítsak, hogy ellenszegültem és ütöttem. Volt már részem motozásban, mivel évek óta járok mérkőzésekre. Amit motozás gyanánt most végeztek az inkább verés volt, természetesen megfelelő helyeken, ahol nincs nyoma. Azt sem tudom miért van szükségük gumibotra... Kb. 5 percig tartott a megfélemlítés majd hárman vittek a rendőrökhöz.
- Ezután jött a kellemes meglepetés, a rendőrök pillanatok alatt felmérték a helyzetet és elküldték a "biztonsági őröket". Meghallgattak, kérdezték, hogy kívánok-e feljelentéssel élni. Természetesen nem javasolták, mivel eredménytelen lenne. Adatokat felírták, tehát ha esetleg az MLSZ ki szeretné vizsgálni az eseményeket a rendőrségen megtalálja adataimat.
- Kicsit félve mentem el a rendőröktől, tartottam tőle, hogy a "biztonsági őrök" ismét "megvédenek" a következő kapunál. Szerencsére ekkor már bejutott mindenki, igaz az első félidőt le is fújták.
- Egy biztos, sikerült 36 éves koromra elérniük, hogy többet ne menjek ki válogatott meccsre Magyarországon. Első meccs élményem is az újpesti pályához kötődik, 1990-ben SSC Napoli Maradonával járt Újpesten, nagy élmény volt közelről, látni élőben Maradona játékát. Utolsó magyarországi meccs is az újpesti pályhoz kötődik, de nem a játékosok miatt maradt emlékezetes.
- 2 évvel ezelőtt személyesen tapasztaltam Inter-MU BL meccsen, hogy elég zökkenőmentesen meg lehet oldani 90.000 szurkoló be és kijutását a stadionból percek alatt. És azon a meccsen olasz és angol szurkolok elkülönítését kellett megoldani. A tegnapi meccsen 9.000 magyar szurkoló zökkenőmentes be és kijutását nem tudták megoldani a szervezők.
szent5 2010.09.08. 20:00:54
domeescsaladja 2010.09.08. 20:12:57
piccolanna 2010.09.08. 20:15:09
domeescsaladja 2010.09.08. 20:18:16
s.o.v.i.e.t. 2010.09.08. 20:19:33
én egyszer kifogásoltam egy őrnek, hogy hozzám szólt. kapacitálni akart, hogy menjek ki a helyről, ahol ő dolgozik. én jeleztem, hogy egyfelől ne csináljon nekem programot, másfelől utcán -közterületen- vagyok. erre hátulról nekem ugrott és meglökött. reggelre járt és én lényegesen többet ittam nála. így annyira futotta, hogy visszaforduljak és bevágjam a parasztot egy meglepetésszerű ütéssel és lökéssel a kollégái lába elé. felállt és belém rúgott egy becsületeset. ezzel kvittek voltunk. a megálló rendőrnek mondtam, hogy főleg sapka legyen rajta, ha hozzám beszél, de az ing is rendesen álljon rajta dacára annak, hogy ő laza. erre iratokat akart kérni. ezt azonnal kölcsönösségben akartam abszolválni. erre fenyegetőzött. erre én is fenyegetőztem. ő pofonokat ígért én belgrád rakpartot emlegettem, és munkahely váltást. el is ment a fakabát az anyjába azzal, hogy felírta az adataimat és akkora jelentést fog belőle kanyarítani. én is meglobogtattam a fecnit, amin a neve és a jelvényszáma volt. szkeptikus voltam benne, hogy szolgálatot teljesít a helyszínen. tennivalója meg nem volt, amiért megálljon, mert addigra az amúgy meglehetősen korrekt őrrel lemeccseltük a magunkét. szimpátiát nem keresek és nem állítanám, hogy soha többé nem megyek szórakozni. sőt! a helye is jártam azóta és konstatáltam, hogy én sokat józanodtam, de ő embertelen nagyot nőtt 3 hét alatt. vaagy. annyit ittam előző alkalommal, hogy összement a látványa :)
konklúzió: lehet őrökkel rendesen is beszélni és még tisztességesen pofozkodni is. jó hecc. csak ésszel kell az ilyen társasjátékot tolni. van, hogy cumit dob az ember:)
fel a fejjel komám! legközelebb te leszel felül!:)
piccolanna 2010.09.08. 20:22:40
bíp-bíp (törölt) 2010.09.08. 20:25:23
nemezisazis 2010.09.08. 20:25:23
domeescsaladja 2010.09.08. 20:43:10
Köszönöm!
Ropi Geller 2010.09.08. 20:43:34
Mivel mögöttünk is voltak még egy csomóan, és ugye el is kezdett nyomni a tömeg rendesen, (a gyerekeket úgy kellett bemenekíteni) nem hagytam szó nélkül, és mondtam, hogy nyissák már ki a kapukat.. Persze reklamáltam, hogy 30 percet késtem a meccsről és ilyenben még sose volt részem (ezek után nem is lesz többet..) pedig voltam már néhány meccsen.. Mikor már túljutottam a motozáson, és mentem volna befele, egy túlbuzgó idegbeteg állat rám rontott, hogy engem kidob. Szerencsére nekem sikerült megvédenem magam, a segítségemre siető haveromat ugyan földre vitték, de megúsztuk verés nélkül. Utána meg valami főnök jött intézkedni és azt magyarázta hogy mi vagyunk a hülyék mert 10 perccel jövünk a meccs előtt..
rigodon747 2010.09.08. 20:47:27
Mylady 2010.09.08. 20:52:13
Merjek arra tippelni, hogy a poszt toló darabokra lett szedve a pozíciója miatt?
s.o.v.i.e.t. 2010.09.08. 20:55:08
Mylady 2010.09.08. 21:10:27
médium - médiumok
és
médium - média
médiák (elvileg) nincs
örülök, hogy segíthettem :))
domeescsaladja 2010.09.08. 21:14:29
lacas65 2010.09.08. 21:20:18
Magyar – Angol 0-1 - 30 éve kb. a fenti számozott szektort a mecs után pépé verték a tetves u.n. forradalmi rendőrezred tahói. Baz ütöttek mindenkit ahol csak értek. Ma sem tudom miért.
A ruszki meccsen fel sem állhattál mert jó esetben csak fejbekúrtak a gumibottal, a cinkesebb az volt ha ki is vittek. Szal a magyar osztrák után /vb selejtező/ megint szétütöttek hazafelé a gyökerek /forradalmi ezred/ és én onnantól megfogadtam, hogy soha be nem teszem a lábam focimeccsre. Szomorúan olvasom hogy nem sokat változott a helyzet, csak magánkézbe került az ámokfutás. Qrva 1xrű nem kell kimenni aztá rohadjanak meg inkalostól, rendőröstől, mlsz-től mind.
hianni.arg 2010.09.08. 21:20:51
volt már tapasztalatom szórakozóhelyeken őrökkel hasonló szituációban mint neked. mivel most meccsre mentem, ráadásul kocsival, még egy pohár sört sem ittam, nem láttam kisebbnek az őröket mint amekkorák voltak. azt hiszem sikerült pillanatok alatt felmérni a helyzetet és hagytam, hadd vezessék le a frusztráltságukat és bíztam benne, hogy nem mennek túl messzire. nekem bejött. lehet, hogy a másik srác, akire műtét vár megijedt és próbált védekezni. a falka meg nekiesett... ezek után örülök, hogy én néhány lila folttal megúsztam. ha már újpesten volt a meccs kaptam lila emléket... :-) egyébként kamera volt a bejáratnál, nem véletlenül vittek néhány méterrel hátrébb, az árnyékba. az őröknél is volt kamera, de gondolom "szelektív" a memóriája, csak az marad megörökítve amit ők akarnak.
azért a fociról nem tudnak leszoktatni, októberben Barca élőben a Camp Nouban. de azt hiszem ott nem kell ilyen "vendégszeretettől" tartanom...
Mizantrop 2010.09.08. 21:21:33
s.o.v.i.e.t. 2010.09.08. 21:30:30
s.o.v.i.e.t. 2010.09.08. 21:33:10
s.o.v.i.e.t. 2010.09.08. 21:39:03
Gastroger 2010.09.08. 21:53:15
Másnap öltöny nyakkendő, hátrazselézett haj, Töki, és Lompi a két kopasz szekrénnyel a háttérben besétálni a biztonsági cég irodájába, főnököt kéretni (nyeszlett giliszta), és előadni a problémát.
Majd megkérdezni, hogy mit javasol?
Ha faszkalap, akkor ...
(távol áll tőlem az agresszió, és az önbíráskodás.. de..)
ute21 2010.09.08. 21:54:40
Ezek után elindultunk hazafele, viszont a rendőrök mögött kb. 20 méterrel nyitva volt a Stadion kapuja, a Jégcsarnoknál. 15 éve Újpest meccsre járunk, így tisztába voltunk vele, hogyha megkerüljük a jégcsarnokot a klubházhoz jutunk, ahonnan már csak pár lépés az A terasz. Vettünk egy Pop Cornt, és simán besétáltunk !jegyellenőrzés, motozás nélkül. Ilyen elemi hibákat lehet véteni egy Válogatott mérkőzésen? Több ezer ember kinnt vár, mi meg páran a hátsó bejáraton minden féle ellenőrzés nélkül bejutunk?
languszta 2010.09.08. 22:00:24
Gastroger 2010.09.08. 22:02:16
Különben elkanyarodot a poszt a nyilatkozattól a köcsög biztonsági örök felé. De konkrétumokat még nem láttunk, halottunk.
- Melyik cég?
- Milyen azonosítóval?
- Képek, videók vannak-e?
- Tanúk?
Bocsánat, nem kételkedem, sőt !!!
Pont az áldozatok mellet állok ki. De sírás-rívás helyett a fentieket benyújtani, ügyvéd, rendőrség, ha nem akkor a fent említett kettősszekrénnyel besétálni a cégvezetőhöz.
Most ez olyan nehéz?
Nem itt sírni - de igazatok van, itt is kell,- de legyetek annyira keményfaszúak, hogy tovább is viszitek az ügyet. Ha meg jogosan meggyepáltak valakit (kötözködött, kés volt nála, stb.) az ne itt vakíccson. (Szerintem ilyen nincs, csak mondom).
piccolanna 2010.09.08. 22:02:33
s.o.v.i.e.t. 2010.09.08. 22:04:20
blokkos 2010.09.08. 22:09:22
Lehet a Pintér Sándor tud felvilágosítást adni:)
Mizantrop 2010.09.08. 22:10:59
s.o.v.i.e.t. 2010.09.08. 22:23:53
kóreaié
kóreaimé
kóreaiméi (1 kóreaim több valamije)
kóreaiaim (kóreai, enyémek és több is van)
kóreaiaiméi (töb kóreaim több valamije)
így amúgy is könnyebb kimondani :))
hianni.arg 2010.09.08. 22:32:49
- Walton Security Kft.
- azonosító nélkül
- térfigyelő kamera hatáskörén kívül.
Talán az lenne a megoldás, ha kevesebb lenne a steroidban túltáplált biztonsági őr és több közöttük a IQ-val rendelkező alkalmazott, akik tudnak kezelni egy hasonló helyzetet. Nem csak azt tudják eldönteni hogy üssem vagy ne üssem...
Pistie 2010.09.08. 22:33:46
Beren 2010.09.08. 22:51:45
De sajnos azt is megmutatta ismét, hogy ha valaki egy jó ügy érdekében kiáll, az azonnal célponttá is válik. Megdöbbentően sokan szóltak be neki egy-két elütés, meccsutálat, vagy bármi egyéb mondvacsinált okból, arrogáns és lekezelő módon. Kiplakátolták a cégét és mindent amit csak megtaláltak róla, megpróbálták nevetségessé és ismeretlenül is hiteltelenné tenni.
Azt szeretném kérni ezektől az emberektől, hogy egy picit gondolkodjanak el azon, hogy honnan jön belőlük ez a cinikus lenézés és utálkozás. Nagyon örülnék, ha közülük lenne olyan, aki beírná utána a kommentek közé, hogy mire jutott magával és a múltjával. Tényleg arra nevelték a szülei, hogy rúgjon bele hátulról abba az emberbe, aki kiáll egy másik védelmében? Ezt követendő viselkedésmintának gondolja és ezt adja tovább a gyerekének is?
Gastroger 2010.09.08. 22:55:26
Pajor-Gyulai László volnék, vagyis csak a magyar hangja. Megpróbálom megmagyarázni.
Elfogadhatatlan dolog, hogy meccsre jártok, mert oda csupa huligán, meg bajkeverő jár, Demszky barátommal ezért is találtuk ki egykoron a beléptető rendszert, amit Ti rüves kommennyisták, nem támogattatok. Hadd tegyem hozzá, hogy a közbiztonság növelése érdekében rendőröket is kértünk a meccshez. Igaz, az pénzbe kerül, és nem kötelességük.
Node.Volt biztonság?
Volt. Hiszen voltak biztonsági őrök.
Történt atrocitás a mérkőzésen?
nem, hiszen kitűnő brigáddal dolgoztunk.
Rendben lezajlott a focimeccs?
Igen, rendben, nem volt görögtűz, petárda, sörösüveg.
Én és a biztonságot felügyelő cég, ezek alapján fel is vettük a tiszteletdíjunkat, sőt a prémiumot is.
Ártatlan embereket vertünk meg???
Ugyan már. A beléptetés során mindenki egyenlő elbánásban részesül. Nem gondolhatják, hogy kiragadunk embereket, csupáncsak megverni?
A beléptetés késéséről. Való igaz, néhányan pár perces késéssel jutottak be a stadionba. DE, mivel hirtelen mintegy 3200 ember érkezett meg, ezek biztonságtechnikai átvizsgálása vaéóban 5-10 perc késést okozhatott. A sorban állók, is legalább érezhették, hogy itt nem az ő kontójukra való késedelmes eljárásról van szó, ellenkezőleg, a látogatók biztonságát maximálisan felügyelő szolgálat lelkiismeretes tevékenységének munkájának lehettek megismerői. Az, hogy ez nem 2-3, hanem 4-5 percig tartott, az csupán annak köszönhető, hogy hirtelen nagy számú közönség jelent meg, egyrészt az U21 mérkőzésről, másrészt az eső miatt a helyi vendéglátó egységekből.
A roham, a bejutásért való küzdelem, és az abból fakadó késés nem rajtunk múlott. Sajnos a magyar szurkológárda, még nincsen ahhoz hozzászokva, hogy mérkőzés előtt legalább 1, de minimum 3/4 órával a helyszínen megjelenjen, testi motozás, arcfelismerő szkenner, és igazolványazonosítási procedúra elvégzésével számolva.
A biztonsági szolgálat, korrekt és magabiztos munkát végzett. Több ezer ember esetén nincs lehetőség annak mérlegelésére, hogy az adott egyén egy esetleges atrocitás hangadója lesz-e vagy sem. Így már a bejáratnál kiszűrjük azokat, akik esetlegesen hangot mernek adni véleményüknek. Ezen emberekkel szemben valóban kényszerítő alkalmazás eljárására került sor, de ez nem veszélyeztette testi épségüket. Mindez a tömegek felhőtlen szórakozásának ügyében történt.
Fentiekben nem látok semmi kivetnivalót, és nem is érzem magam hibásnak. Célunk a kulturált szórakozás megteremtése, és a "csőcseléktől" való elhatárolása volt. Úgy gondolom, ezt mind én, mind a munkatársaim a legmesszebbmenőkig teljesítették. Hadd tegyem hozzá, hogy sikeres szervezésem eredményeképp - ezt csak zárójelben merem megjegyezni- esélyes vagyok a SCHMITT PÁL EZÜST ÉRDEMRE fokozatra, minta a sport-tevékenység területé nyújtott kiemelkedő teljesítmény várományosaként.
Köszönöm a riportot.
Xezs 2010.09.08. 23:10:52
Delko 2010.09.08. 23:20:55
Ki a beléptetésért felelős cég?
Ennyi beléptetős emberrel, miért csak egy 2 méter szélesre nyitott kapun át engedik be a több ezer embert?
Miért kell egy egyszer már végig tapizott belépőnek, másodszor vagy harmadszor is átesnie a motozáson?
A beléptetős embereknek mi a feladatuk?
Azoknak a beléptetős embereknek, - kb. háromból kettőnek - akik nem vesznek részt a beléptetésben, feladatuk-e a jogosan felháborodott, elégedetlen belépők provokálása?
Csak a jósorsban, a vakszerencsében bízhatunk ezentúl is, hogy minden belépő éppségben letudjon egy ilyen extrémsportnak beillő dilettáns beléptetést, vagy kell-e halálesetnek történnie ahhoz, hogy végre kulturált beléptetésre képes beléptető cég kapjon megbízást a beléptetés lebonyolítására?
lecsó73 2010.09.09. 00:14:21
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.09.09. 00:24:20
10 masik amerikaba / most indul a szezon/ hasonlo celbol
/legyen koztuk rendor, bizyonsagi ceges, politikus/
aztan hozzanak normalis torvenyt ezugyben
bontsak le a keriteseket es vegyenek emberszamba minket
az a par miller amibe kerul az megeri
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.09.09. 00:25:47
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.09.09. 00:44:46
nem nem
ez jobb/ a focimeccs/
itt meg is vernek!!!
nekem beszelhet barki barmit a Kadar rendszer rendorei/ ugy 68 utan kismiskak voltak a mostani biztonsagi barmokhoz kepest/
jo nem mondom egyszer hatbabasztak a nepstadionba egy gumibottal, mert masztam at a keritesen, de ezzel le is volt tudva a dolog, ezeg olni akarnak lsd Simon/
es a fo baj a rendorseg!!!!!!!!!!
szamukra Ok ugyanolyan allampolgarok mint mi, de csk neznek felre, foleg hogy a boiztosagiak fele rendor vay volt vagy stb.
szeretnek mar egyszer olvasni olyat hogy egy rendor megbilincselt es eloallitott egy biztonsagi ort mert verekedett
volt mar ilyen?/
suze egy agyatlan, baszatlan picsa 2010.09.09. 01:10:40
Még egy hülye...
@Mizantrop:
Na, megjött egy újabb okoskodó barom.
Amiről te beszélsz, az birtokosjel, nem a többes szám jele.
És abból tényleg van egyes és többes. De NEM a többe szám jele.
Ráadásul ezt te is leírod később, te nagyon hülye.
Runciter 2010.09.09. 01:11:08
A Drávanet vezérigazgató meg szóljon a kollégáinak, hogy végezzék rendesen a munkájukat, mert katasztrofálisan működik a cége.
Ja, és onnan jön belőlem ez a cinikus lenézés, hogy a fostalicska cége 3 hónapja packázik velem.
Runciter 2010.09.09. 01:15:13
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.09.09. 03:00:25
hova tunt az uj poszt/?
Shesh Besh 2010.09.09. 09:08:07
Ohhh, noooo! Semmiképp! ;)
Akkor tényleg ennyire félreérthető voltam?! Bocs...
1. Még véletlenül sem a lila, hanem a zöld táborban leszek.
2. Az ominózus baráti jobbcsapottal sem agresszió volt a célom, inkább arra próbáltam felhívni a figyelmet, hogy a szurkolóverés és a magyar foci színvonala közt nincs és nem is szabad keresni semmilyen összefüggést.
3. Nem vagyok se huligán, se híve a verekedésnek a meccsen. Tudom, vannak ilyenek. Sajnos pont miattuk más a megítélése a normális és túlnyomó többségben lévő szurkolóknak.
Szóval peace, és további szép napot.
milkipapa 2010.09.09. 10:19:09
Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2010.09.09. 11:56:06
Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2010.09.09. 12:05:12
2010.09.09. 13:02:37
alatta: "Ez 463 embernek tetszik"
Gratulálok nekik, meg az idióta facebook pluginnek.
szanisz 2010.09.09. 14:19:57
szanisz 2010.09.09. 14:24:46
szanisz 2010.09.09. 14:31:52
"....hogy egy olyan emberen "talál" fogást, aki névvel, pozícióval kiáll egy ok nélkül összevert, számára ismeretlen emberÉRT" természetesen, bocs, csak felhúzott némelyik okostojás.
Francescuzzo 2010.09.09. 19:32:45
A barátom volt a srác akit a két "agysebész" biztonsági őr agyonvert!A fiú a korházban kötött ki,a rendőrséget kihívtuk és nem tudtak csinálni semmit természetesen!Ez nem maradhat annyiban!Valamit tenni kéne!
fingerbangs 2010.09.11. 16:12:19