Tékozló Homár

Ha az Avont megbüntették, miért lehet csodatévő rózsakeresztet reklámozni?

2010.09.28. 00:27 | szily | 352 komment

Zsuzsa nem érti, hogyan jelenhetett meg a TV kéthetes című műsorújságban a Parapszichológiai Centenáriumi Központ hirdetése Elisa Braun, az ismert varázslónő gazdaggá tévő Rózsakereszt Pentákulumáról. Olvasónk éles szemmel vette észre, hogy az egész sima adatgyűjtés és -kereskedelem, Elisa ugyanis elkéri az adatainkat, aztán közelebbről meg nem határozott számú érdeklődőnek cserébe küld egy gazdaggá tévő Pentákulumot, ami a parapszichológia liposzómája. Arra gondolni sem merek, hogy mi van, ha Elisa senkinek sem küld varázskeresztet, de ha pár rajongójának mégis, az összes többi adatait még mindig eladhatja. Mondjuk rossz anyagi helyzetben lévő embereket hitelekkel kifosztó vállakozásoknak. Bűvös csalás, olvashatóbb fotókkal alant.


Talán Te tudod a választ a kérdésemre:
Ha az Avont megbüntetik, amiért a szempillaspirál mégsem hosszabbít, az ilyen jellegű hirdetések miért nem akadnak fel a fogyasztóvédelmi rostán? Illetve: az Avon nem írhatja bele a katalógusába, hogy "a felhasználó hite elsődleges"?


 


A lényeg a csatolmányban - tudjuk - az apró betűs sorok között rejlik: "Adatait ... kereskedelmi célből folyamatosan kezeljük, továbbítjuk." De akit már megszédített a Rózsakereszt Pentákulum, valószínűleg föl sem fogja, hogy az egész lényege az, hogy ő ingyen megadja a személyes adatait, mellyel a Parapszichológiai Centenáriumi Központ kereskedni fog. Semmi másról nincs itt szó.
 
Felbosszantanak az ilyen, hiszékeny embereket megtévesztő hirdetések. Nem lehetne ellenük tenni valamit?
 
Üdv:
 
Zsuzsa

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.09.28. 00:32:47

Adtaid kiadása nem nagy ár egy igazi Rózsekereszt Pentákulumér.

De miaszar az a Rózsekereszt Pentákulum???

England win The Ashes! 2010.09.28. 00:39:34

@atpijkamo: Rendelj egyet, aztán tájékoztasd a Homár közönségét.

Megdobbent 2010.09.28. 00:43:49

Sajna nekem nincs Rózsekereszt Pentákulumom, de azt hiszem nem is igen szeretnek, hacsak nem azert, hogy felteglara kotve elhelyezzem a Parapszichológiai Centenáriumi Központ titkarnojenek asztalan, az ablakon keresztul, ovatosba'.

Martian (törölt) 2010.09.28. 00:46:27

- Itt a Parapszichológiai Centenáriumi Központ üzenetrögzítője beszél. Mivel tudjuk, hogy ön kicsoda és miért telefonál, üzenet hagyása nélkül nyugodtan leteheti a telefont!
:)

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.09.28. 00:52:54

@Martian: "Elnézését kérem, az üzenetrögzítő javítás alatt van. Itt egy ember beszél."

Megdobbent 2010.09.28. 01:06:49

@atpijkamo: "Nem vasedeny?! - Te anyjuk, valami parapocsok jelentkeztek mar megint, pedig a fasz se hivta oket, buzik."

DePassant 2010.09.28. 01:07:38

"semmilyük" hát gratulálok. mutatja a hirdetés színvonalát...

babsz 2010.09.28. 01:17:32

A néninek kicsit serial killer feje van.

Viktus 2010.09.28. 01:20:29

Nem veszi fel Orbán nagy bölcs vezetőnk? megoldaná a devizahitelesek problémáit a Rózsakereszt Pentákulum segítségével ... Matolcsynál gyengébben nem bűvészkedhet.

Abszorpciós diverzifikáció (törölt) 2010.09.28. 01:29:55

Aptijkamo. Kiváncsiságból kérdem te 24 órából mennyit töltessz a gép előtt? De tényleg őszintén mert rádállítom Bánki Pétert..

zeugma 2010.09.28. 03:15:43

@Viktus: Miért, a Gyurcsány-kormánynak volt hivatalos jósdája, élén valami fejes tesókájával (talán ő volt a guru, nem tudom).

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2010.09.28. 03:20:57

"egy gazdaggá tévő Pentákulumot, ami a parapszichológia liposzómája."

:-) Ez tetszett.

Az 1/5-ös Homárfaktor nem igazságos. A cikk ugyan végül leginkább a pofátlan adatgyűjtés ellen látszik felszólalni, pedig az egész szélhámos-iparág ellen szól. Az Avon példája jó, mert bár akkor a világ összes reklámját le lehetne darálni - és végül is ki bánná ezt -, de ha legalább egy cégnek egy hazugságát büntetik, akkor nem érthető, hogy a legnyilvánvalóbb tömeghülyítésért miért nem akar végre ugrani az a pofon. Még a politikus is közelebb áll a tisztességhez és a hitelességhez, mint ezek, márpedig ez elég nagy szó.

====== vadparaszt ====== (törölt) 2010.09.28. 04:32:28

Nekem azonnal kell egy ilyen Pentákulum, már csak a neve miatt is.

ergerberger 2010.09.28. 05:02:23

Én mindenkinek adok INGYEN varázspálcával készített csodálatos spermákulumot, feltéve, hogy az illető harminc év alatti nagymellű muff.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.09.28. 05:18:56

@Megdobbent: Pedig ősmagyar szittyariasztó is van beleépítve. Akkor se?

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.09.28. 05:27:23

Kedv Zsuzsa, lexikont olvassál, ne nők lapját, bazmeg. Ezt lehet ellene tenni.

Mileston3 2010.09.28. 06:10:28

Ez a kamu szarság a narancssárga kéthetes, meg a citromsárga heti tv-újság hátulján szokott lenni. Sajnos munkámból fakadóan minden csütörtökön találkozom vele és kb 3 órán keresztül láthatom ezerszám a tömeggyilkos-fejű csaj pofáját és sajnálhatom azokat, akik hiszékenységük áldozatai lesznek.
Ugyanez igaz a kocsikarc-javító filctollra, a kurvaéles késekre meg a többi szarra, amit a TopShopos reklámokban látunk, nem beszélve az emailes hirdetésekről, amikben ipodot meg iphonet meg laptopot meg a jóég tudja mit nyerhetsz. És mielőtt kihagyom imádom az ilyen Jambás meg hasonló hülyeségeket, vicc hogy valaki hátterekért meg csengőhangokért fizet, amikor a neten bármit le lehet tölteni...és annyi hülye ember van, aki mégis bedől az ilyeneknek, hogy elképesztő.

p.a.r.t.i.z.a.n 2010.09.28. 06:13:58

Ezeknek nem az adatgyűjtés a lényege, az maximum mellékkereset, ha visszaír neki valaki, jön a válasz hogy valami igen érdekes dolgot lát a sorsvonalában - akármijében - ami hosszabb tanulmányozást igényel, na az már pénzbe kerül. És nagyon sokan bedőlnek.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.09.28. 06:37:33

@Mileston3: A semmilyeüket kijavíthatnád. Mondjuk shemijükre.

Mileston3 2010.09.28. 06:39:30

@enamel: bocs, de lehet hogy túl korán van és azért nem értem, hogy ezzel mit akarsz mondani :DDD

rezsöatya 2010.09.28. 06:41:56

" Nem lehetne ellenük tenni valamit?

Üdv:

Zsuzsa"

Zsuzsa lapozz! Azt lehet tenni!

Mileston3 2010.09.28. 06:42:17

Ja jó, észrevettem (látszik, hogy sosem olvastam el a hirdetést:D). Sajnos nem a nyomdában tolom, pedig akkor úgy kompletten az egészet helyettesíteném egy üres lappal.

rezsöatya 2010.09.28. 06:48:25

Én pont 30 éve már megkaptam a pentákulumot, de szedtem rá gyógyszert és elmúlt... Amúgy benne volt minden amit ígértek: a négy elemi, a kabbala, a bolygók, a bevezető kulcs, meg a vibrációs intenzitás is. Na, azt a nővéremnek adtam! Hiszékeny-e vagyok-e?

Őexc.Vitéz Bivalybasznádhy. Dr. Őfőméltóságu Úr 2010.09.28. 06:55:31

Áhh.
Több éve ingyenesen és teljes diszkrécióval örömben részesíti az embereket akik hozzá fordulnak! :)
Na! Itt a lényeg. Szóval a hölgynek kurvának teccik lenni?? :)

rezsöatya 2010.09.28. 06:59:11

@Megszívtuk-Waze: mondom! a férfiakat a Lisa, a nőket meg a vibrációs intenzitás!

deuce 2010.09.28. 07:00:01

@Mileston3: igen, így van.

számomra undorítóan és hánytatóan szánalmas az, hogy manapság olyan irányba halad a világ: egyre több faszkalap macskajancsi a Hülye, a Naív, és a Rettegő emberek LEHÚZÁSÁBÓL próbál megélni! erkölcsök, érzelmek? az miafasz? kitérdekel... húzzuk ahol tudjuk..

természetesen kicsiny országunkban még az is rátesz erre egy lapáttal (és ez csak fokozódni fog!), hogy egy fajta kisebbség KIZÁRÓLAG ebből él (na meg a lopásból). ne részletezzem ezt, bizonyára mindenki találkozott már azzal a jelenséggel, amikor valaki rád akarja dumálni valami lopott termékét, vagy egyszerűen csak pénz kicsalni tőled kamu habi semmivel, ebben IGEN, IGEN, pontosan ők a királyok!! ;;;)

nyugaton egy ilyen újsághirdetésnek kb azonnal utánajárna a hatóság, itt a hatóság kimegy a critical mass-re, és megbüntet 20ezerre verőfényes napsütésben is, ha nincs lámpa a bicikliden.

FU!

Dr.Traktor 2010.09.28. 07:00:39

sunáznám!

vagyis

engem csak az lep meg hogy egy egész oldalnyi marhaságot összehoztak a nagy büdös semmiről, a másik meglepő, hogy ezt így ki is nyomtatják.

sztem mindenki méresse meg elizával a lelke vibrációs intenzitását!
mert megérdemlitek.

Eric_Cartman 2010.09.28. 07:13:06

Ez nem kamu!
Engem gyíkká változtatott.
De már elmúlt...

Lúdtalp 2010.09.28. 07:15:51

Antiszemita poszt, gratulálok.

Romboljuk le a modern világot... (törölt) · http://www.youtube.com/watch?v=9vq63q45qfk 2010.09.28. 07:16:57

Bölcs Guérinről a nagy mágusról nem hallottatok? A 90-es évek elején a tévésújság hátulján volt a képe.
És az egész lakást felmelegítő NASA kocka?

Pál a postoló · http://autostat.hu/magazin 2010.09.28. 07:19:25

"Csak az első pentákulumommal nem tudok elszámolni."

/Demján Sándor/

Sracz · http://dbworld.blog.hu/ 2010.09.28. 07:21:32

@deuce:
Tökéletesen egyetértek! Sajna, kis hazánkban rengeteg (és egyre több) ember csak a csodában reménykedhet, hogy talán akkor majd jobb lesz és az ilyen sz@rháziak pont őket -akik már úgyis ki vannak semmizve- célozzák meg és húzzák le. Viszont nekem nincs hányhatnékom tőlük... Én már évek óta megállás nélkül okádok miattuk!

Róka-Rudi 2010.09.28. 07:21:44

Eeej, erre Sün mit fog reagálni.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.09.28. 07:24:05

@Róka-Rudi: Szerintem semmit. Ha elküldené a picsába a habzó szájú csőcseléket, az népszerűtlen lépés lenne. Mást meg erre nehéz.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.09.28. 07:25:23

Vagyonképességekkel és kikezdhetetlen"
Ó anyám , erre buknak a hulyék , mint az EZO tv-n

Ez lett volna jó hétvéginek
Jó hajnalt!

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.09.28. 07:29:09

@atpijkamo:
Idegyösz elsőzni és ezt se tudod

"A pentákulum, mint a föld, az alap, a szilárdság rituális megtestesítője általában az oltáron vagy a földön helyezkedik el. A középpontját megtalálva a lehetőségeket és az irányokat mutatja meg a mágus számára."

Egyéves Önkéntes 2010.09.28. 07:33:12

Ez egy varázskomment!
Aki kivágja és a pénztárcájában hordja, az sikeres ember lesz és mínuszba mehet a pannonnál.
A biztonság kedvéért egy rózsakereszt pentákulumot is tegyetek mellé.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.09.28. 07:34:57

@Androsz:
Mi az az utalás az A v onra?

/nem reklámozom, mer ez a rohadt gugli már is behozza/

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.09.28. 07:35:52

@horex: Az avont sokan ismerik. Beleírhatták volna azt is, hogy "hitler", de így érdekesebb.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.09.28. 07:36:23

@enamel:
Jóreggel
Jó ez a poszt , lesz mit lerágni, de meló van, nem döfönyézhetek itt
:(

Egyéves Önkéntes 2010.09.28. 07:36:57

@enamel: a sikeres emberek homároznak. ezt egy nílusi palóctól tudom, aki a vörös tengeri reptéren 1000 dollárt adott a pilótának, csak vigyen már haza. :)

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.09.28. 07:37:22

@horex: Szerintem meg gyalázatos. szily barátunk egyre undorítóbb dolgokat enged meg magának.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.09.28. 07:38:14

@enamel: Tényleg nem tudom
Valamivel elmarasztalták?

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.09.28. 07:38:47

@EÖ: Értem. Most alapjában rengetted meg a világképemet. Volt homár a gépen? Vagy legalább domolykó?

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.09.28. 07:40:01

@horex: Kozmetikai cég. Katalógusból lehet rendelni alsóközépkategóriás vackokat, aranyár közelében.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.09.28. 07:40:40

@Lúdtalp:
Mér? Elisa Braun Eva Braun lánya?
/az apját nem is merem emliteni/

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.09.28. 07:43:41

@horex: Ennyire összetett gondolkodást ne várj el a kommentelőktől korán reggel. Hallott valahol egy nevet, látta itt is ugyanazt, bevillant az agyában a vörös led(=köd), és leírta. Olyan, mint a pavlovi buli. Csak egyszerűbb.

juhaszvik 2010.09.28. 07:44:36

"A biztonsági felvétekben Kenobi, csak fájdalmat találsz." - Yoda mester

egyik kedvenc témám az ezotéria. mármint a szó ellentétes értelmében.
lényegében nem más, mint egy folyamatos kísérlet arra, hogy mennyi és milyen baromságokat lehet letolni az emberek torkán, mindezt persze pénzért.

ide illik valamennyire a szerencsejáték is. az is a butaságra épül.

Boo 2010.09.28. 07:47:10

Mondjuk a névből kihagyták a lényeget, gondolom nem véletlenül.
Csomagküldő Korlátolt Felelősségű Társaság

Egyéves Önkéntes 2010.09.28. 07:47:28

@enamel: domolykó illatú frissítőkendőt osztott a fedélzeten kisbabér tünde

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.09.28. 07:48:01

@juhaszvik: Nekem ezzel csak annyi gondom van, hogy ha egy átlagos magyar orvos soktízezres kenőpénzért faszságot mond, és a beteg mondjuk rosszabb állapotba kerül a hülyeségétől, mindenki elintézi egy vállvonással, hogy istenem, hát ember, ő is tévedhet.

Ha egy természetgyógyász mond valamit, ami nem használ, akkor egyből elkezdenek neki csaholni, hogy mekkora csaló.

deuce 2010.09.28. 07:48:32

@Sracz:
én azt is kisemmizésnek tartom, hogy egy gyerek nájki cipő 27 ezer forintba került!
BÁRMELYIK országban ugyanaz FELE annyi pénz .. (forrás: külföldön járás, ebay, stb....)

szóval benne van ebben a lehúzósdi "buliban" elég sok mindenki igazából, mert itt bármit el lehet követni..

ha én akarnék olcsó(bb) nájki boltot nyitni? azonnal megfolytana az eshá impex ungaréze nájki fő nagyker bt kft zrt.. tudjátok milyen és mennyi kocsija van a tulaj pofikának? nekem mesélték egyszer.. :D

ez a fenti hirdetés pedig még sokáig ott lesz a tévéújságban, mivel feljelentés nincs, megkárosításról nem tudnak a rend éber őrei, a hirdető fizet. nahát. hol itt a probléma? nincs is ezzel semmi baj!!
(felköhög turha, kiköp padlóra - próbálok asszimilálódni.. lehet holnap szotyit is lopok a sarki boltból és köpködöm)

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.09.28. 07:51:11

@EÖ: Aha. És megvolt Neked? A kendőre gondolok természetesen.

@deuce: Úgy van, bocskort minden cipőboltba! Proletárdiktatúrát, háromhuszas kenyeret, reggeli villamost! Meg egy estit is, legyél elkényeztetve bazmeg. Mert megérdemlitek. Én meg is folyatnálak, kénsavval.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.09.28. 07:52:44

@enamel: Kitalátor meg majd jól kijavít, hogy attól nem is válik cseppfolyóssá az emberállat. Még ha ennyire hülye, akkor sem.

Egyéves Önkéntes 2010.09.28. 07:55:30

A mi lakásunkban metszi egymást egy szent-györgy erővonal és egy feng shui csakra, emiatt a házi ezoteristánk azt javasolta, hogy pentaikozaéder alakú hegyikristályt tegyünk a mágneses lepedőnk alá. Szerencsére a mongol tugrik alapó hitelre vett ilferrós szuzukinban pont volt egy zepteres biolevegőionizátor és abból ki tudtuk szedni. És itt látszik, milyen zseniális szerkezet ez, mert a kristály nélkül is ugyanúgy működik.

@enamel: természetesen, egy palóc utcai postaládában történt meg az eset, meggypálinkás mámorban.

Róka-Rudi 2010.09.28. 07:56:55

Ez nem az űrgyíkok műve?

Before · http://azbeszt.blog.hu 2010.09.28. 07:59:42

Nem értem, mi a baj ezzel a hirdetéssel. Magyarországon óriási probléma az adóelkerülés, márpedig minden réteget meg kell adóztatni. Ez, kérem, a hülyék adója. Ráadásul örömmel fizetnek, így belátható, hogy Madame Le'Hooze sokkal hatékonyabb, mint az APEH!

juhaszvik 2010.09.28. 08:02:47

@enamel: a természetgyógyászok, varázslók, jósok és rokonaik arra építik "tudományokat", amit az emberek a számukra ismeretlenről fantáziálnak.
és olyan nincs, hogy "egy természetgyógyász mond valamit, ami nem használ", mivel az úgyis azért van, mert a csakrák (chakrák???) nem a megfelelő energiavibrációt érték el, vagy a jupiter a hold udvarában van, esetleg valamilyen rossz szándékú lény befúrta magát az alany asztráltestébe, amit előbb el kell távolítani.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.09.28. 08:04:54

@juhaszvik: "a természetgyógyászok, varázslók, jósok és rokonaik arra építik "tudományokat", amit az emberek a számukra ismeretlenről fantáziálnak."

így van. De miért a természetgyógyász stb hibája legyen, hogy egy idióta baromságokat fantáziál? Én is hallottam már olyan ürgéről aki azt hitte az urológusnál, hogy a doki beleszeretett.

Terézágyú 2010.09.28. 08:09:52

Kár hogy a feje látszik ennek a varászlónőnek... Ki tudja, lehet, hogy fűszoknyában van...

Terézágyú 2010.09.28. 08:11:19

Hopp, az sz betű helyett mindig sz-et írok... talán be kellene szereznem egy pentákulumot...

Pávor Jál 2010.09.28. 08:15:19

én vagyok az IGAZI elisa braun?

deuce 2010.09.28. 08:21:21

@enamel: nemnem kisbarátom.
ne forgasd ki pitiáéner módon.

ha szerinted az rendben van, hogy a szlovenszká 15ért rakja a polcra a cipőt, a magyar pedig 27ért, pedig az eu-nagyraktár-elosztóból mindkettő 8-10ért hozza el, akkor szopjál mézes sünt!

lehet neked beütött a 30 millás bömösben való recskázás vágyálma mert az az igazi überfasza vadkapitalizmus csúcs-orgazmusa, és képes lennél akár 50ért is kirakni az a pár szaros cipellőt ennek elérése érdekében.. de ezt tartsd meg magadnak, ne vágd nekem a jópofit, hogy bőrszarut kellene manufakturálni tízmilliós pengőért a julcsinak.
a kenyér nem baj, ha nem háromhuszas, ellenben bizonyára feltűnt neked is, hogy kb évről évre egyre szarabb a minősége, úgy kell keresgélni az ehető verziót abból is, még jól emlékszem hogy pelenkás-tipegős koromban vihettem bármelyiket, mostmeg megfogom, és vissza is hajítom a polcra, mert meg van száradva, vagy otthon szárad meg, amikor vágom belőle az első szeletet.. dehát muszáj ugye eladni mííííndent, muszáj azzal is átbaszni az embereket..

a "nemmuszáj megvenni", "ellehet innenmenni" rezgésekre nem vagyok kíváncsi.. :D

nagyon köszönöm kedvességed.

Eric_Cartman 2010.09.28. 08:23:15

Azt nem értem, hogy kb. 20 éve mennek ezek a dolgok, tehát a fogékony réteg egyszer már beszopta. Akkor meg miért?
Bár mondjuk, már azt se értem, hogy "tvújság"....

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.09.28. 08:24:05

@deuce: "ha szerinted az rendben van, hogy a szlovenszká 15ért rakja a polcra a cipőt, a magyar pedig 27ért, pedig az eu-nagyraktár-elosztóból mindkettő 8-10ért hozza el, akkor szopjál mézes sünt!"

Szerintem ez teljesen rendben van. Sünt nem szopom le, egyikünk sem buzi.. de mindenki magából indul ki.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.09.28. 08:25:32

@Eric_Cartman: papírra van nyomtatva a tv műsor, meg sok reklámok, meg pár ilyenolyan szarcikk mellé.

maxval bircaman balcán · http://www.bircahang.org 2010.09.28. 08:26:02

@juhaszvik:

Szerencsejáték NEM a butaságra épül.

S az ezotéria sem egyébként.

maxval bircaman balcán · http://www.bircahang.org 2010.09.28. 08:28:29

@deuce:

Ez téves hozzáállás. Akit érdekel az ezotéria, az veszi. Szabadság van. Senkit semmit nem "nyomoz". Véleményszabadság van.

maxval bircaman balcán · http://www.bircahang.org 2010.09.28. 08:31:29

@juhaszvik:

A természetgyógyászat pedig egy elismert tudomány.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.09.28. 08:31:39

@Birca Maxval: Azért EZ tényleg nem kimondottan ezotéria:)) Mondjuk belemagyarázni bele lehet.

maxval bircaman balcán · http://www.bircahang.org 2010.09.28. 08:35:38

@enamel:

Ez mindegy. Akinek kell, az veszi. Mint ahogy a meggyes joghurt a boltban vagy a lakberendezés. Ugyanaz. Ezen az alapon a lakberendezés is sarlatánság, hiszen ki az a barom, aki ne tudná saját maga berendezné a lakását?

deuce 2010.09.28. 08:43:06

@enamel:
gyere bátran, öntsd rám a sósavadat. :D

de előtte pár kérdés: szerinted az rendben van, hogy a szlovenszká boltos és a magyar boltos is 8-10ért szopja ki a nájkit az eu-főraktárból, és előbbi 15ért, utóbbi 27ért rakja ki a polcra?
a te kölyköd lábára is annyiból lesz.. sőt, az ő kölyke lábára is.. tudom, te kitennéd 50ért is akár, mert "méne, he".

a kenyeret még lereagálom azért.. neked feltűnt, hogy évről évre egyre szarabb? vagy csak szimplán annyira száraz, hogy a disznómnak nem adnám oda táplálkozásra? lehet neked csak a reggeli villamos maradt meg, nekem az is, hogy 30 éve nem volt pofájuk eladni az ilyet!

én nem a bőrszarut, meg a háromhuszat akarom vissza kisbarátom, csak valami átmenetet a "szétbasszuk egymást utolsó vérig" és a "még meg se születtünk de már legjobb puszipajtások vagyunk" között.
ÉRTED? :D

Frucsasz 2010.09.28. 08:44:04

@Eric_Cartman:
-mert 20 év alatt pont felnőtt egy új generáció, aki fogékony lehet,
-mert a 20 évvel ezelőtt nembecsapottak még fogékonyak,
-és mert a 20 éve becsapottak egy része mára megöregedett, felejtett, esetleg már teljesen el is hülyült.

tuono 2010.09.28. 08:45:09

Aszondja a pentákulum "egy hatékony és hatalmas vagyontalizmán". Ha be se fér a zsebembe, akkor nem is kell. Francba, pedig már aszittem rátör a jólét... :S :)

Terézágyú 2010.09.28. 08:45:51

Ha én azt mondom a munkahelyemen, hogy doktorátusom van, de aztán kiderül, hogy csak egyetemi diplomám, akkor megbüntetnek.

Ha valaki azt állítja magáról, hogy ő varázsló - azzal semmi gond, azzal semmi nem történik.
Érdekes világ.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.09.28. 08:47:06

@Birca Maxval: Fasza a weblapod. Az egytizedét elolvastam kb., egész lezsibbadt az agyam... Hol kell belépni?

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.09.28. 08:48:18

@deuce: Szerintem neked sürgősen szakemberhez kéne fordulnod.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.09.28. 08:51:34

@Birca Maxval: Az MLM izébe. Hogy másokon segíccsek, természetesen.

deuce 2010.09.28. 08:53:17

a blogmotor bekaphatja.

@Birca Maxval: ezt hogy érted? itt mit vesz valaki és mennyiért a fenti hirdetésben? fejtsd ki kérlek.
ha adok neki egy tízest, csinál egy milliót a bankszámlámra? vagymi?
az ezotéria erről szól? izgi. majd megveszem ezt a tévéújságot én is, hogy részesülhessek a kis papír kuponból, ami az egész mozgatórugója! :D

@enamel:
nekem igazából annyi a bajom az egésszel, hogy valahol a pofátlanságnak kellene határt szabni érted...
mert az élet egyre inkább rohadt lutrinak tűnik..
vettem már 400ért igen ócska gagyi száraz kenyeret, és 280ért friss, puha finomat is.. nem az érdekel, hogy háromhúsz vagy sem. hanem az, hogy 30 éve a friss és a finom volt kirakva a polcra szinte mindig (!), akármennyibe is került. most pedig azonnal átbasznak ha egy pillanatra nem figyelsz..

de ha neked ez annyira tetszik...

metalheart · http://rocknmetal.blog.hu/ 2010.09.28. 08:56:39

börtönbe az összes csaló kisvállalkozóval, akik visszaélnek a buta emberek nyomorúságával!

felicitasz4 2010.09.28. 08:59:14

Az az igazán ostoba, aki ilyen hirdetésnek bedől. Mindazonáltal szűrni kellene ezeket a hirdetéseket, színtiszta átverés, baromság. Nem hogy pénze nem lesz a szerencsétlennek, hanem még szellemileg is megterhelődik.
Igaz, hogy ez nem piramisjáték, de ha azt büntetik, ezeket is büntetni kellene.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.09.28. 08:59:51

@deuce: nézd, nem akarlak még egyszer megbántani, azt is sajnálom már, hogy először megtettem... azt hittem, simán csak hülye vagy, arra nem gondoltam, hogy beteg.
Járj valami önsegítő csoportba, és énekeljetek mozgalmi dalokat, vagy mittudomén.

maxval bircaman balcán · http://www.bircahang.org 2010.09.28. 09:00:41

@deuce:

Megveszed és aztán kapsz még plusz ajánlatot, ez a lényege.

nick-probieren 2010.09.28. 09:01:38

Mi az, hogy "vagyonképességekkel rendelkezik"? Ez olyan, mint a keresőképes?

Vámpír\\\'08 2010.09.28. 09:02:43

Na végre okosabb lettem, már többször láttam ehhez hasonló hirdetéseket, de sose jöttem rá az értelmére.

maxval bircaman balcán · http://www.bircahang.org 2010.09.28. 09:03:01

@felicitasz4:

Nem szabad ezt büntetni, mert szabadság van. Mindenki abban hisz, amiben akar. Mert ha a te logikádat alkalmazzuk, hogy pl. egy katolikus többségű országban be kellene tiltani a protestáns vallást, hiszen "nyilvánvalóan" hülyeség.

Az ember szabad lény, s maga dönt. Aki a csodapentákulumban hisz, megveszi. Aki nem hisz benne, nem veszi meg.

Vámpír\\\'08 2010.09.28. 09:03:48

Amúgy végigolvasva egy jó ügyvéd kiváncsi vagyok bele tudna-e kötni, mert a megfogalmazás nagyon homályos, tehát sehol nem ígér semmi konkrétumot, így szerintem ez nem büntetendő.

szita szita péntek 2010.09.28. 09:04:58

Értem, de nem értem. Ez így egy viszonylag drága módja a címlista készítésének (hirdetés, valami bizbasz, postaköltség), miközben annyi már a címlista, mint égen a csillag. Tényleg nem értem...

deuce 2010.09.28. 09:05:55

@enamel: már jártam ott, tőlük lettem ilyen.
de amikor meglátom az olyat mint te, akkor még mindig könnybe lábad a szemem, mivel én nem eszek meg mindent könnyen, esetenként rágós falatokat találok akkor köpködök kicsit tőle, de úgy találom neked minden megfelel amit eléd raknak, csak kajázod befelé ész nélkül, mert az csudajó. ja és szarsz is rá. :(
ez elszomorít.

Vámpír\\\'08 2010.09.28. 09:07:06

@szita szita péntek: de ez állandóan friss, és ráadásul aki ilyen marhaságra válaszol, annak aztán tényleg minden szart el lehet adni. :)

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.09.28. 09:07:36

@Birca Maxval: A katolikus vallásban egy zsidó, állítólag szűz nő gyerekét sztárolják, akit az akkori jogszabályok értelmében köztörvényes bűnözőnek tartottak. Mindezt pedig olyan módon, hogy megisszák (képletesen) a vérét, és megeszik a húsát (szintén képletesen, na de mégiscsak).

És ez a szeretet vallása, amit állítólag épeszű emberek fennen hangoztatnak. No comment. :)

Elcseszett nick 2010.09.28. 09:08:06

Nálam megrendelhető egy eredeti szilánk darab a szent Homárból. Aki ezt a bugyijába/alsógatyájába hordja, nem bsszák át többet.
Csak most, csak Önnek 20000Ft+Áfa áron megrendelhető.
A megrendelő lapon a bankszámlaszám mellett a pinkódot is meg kell adni, de ígérem nem élek vissza vele.
Ha 20 percen belül megrendeli, egy gyalázkodástól védő kitűzőt is kap ajándékba.
:D:D:D

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.09.28. 09:08:39

@deuce: Tündérke, valamit félreértettél.. én RÁD szarok. :)

maxval bircaman balcán · http://www.bircahang.org 2010.09.28. 09:09:54

@enamel:

Én magam is hívő keresztény vagyok, bár nem katolikus.

Viktus 2010.09.28. 09:10:16

@zeugma:

Szilvásy öcsikéje volt, de annak nem lehetett ilyen fajintos Rózsakereszt Pentákulum cuccosa.

Egyéves Önkéntes 2010.09.28. 09:10:28

@Elcseszett nick: engem érdekelne, PPO-val fizethetek?
A pin kódom: **** (Bank of Nigeria)

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.09.28. 09:10:37

@Birca Maxval: Nem baj, engem nem zavar. És betartod a saját vallásod szabályait?

zombizan · http://libertarius.blog.hu/ 2010.09.28. 09:11:05

Én is sokszor tűnődöm a felhasználók tájékoztatásának sajátos hierarchiáján.

1) Klinikai vizsgálatokkal igazolt hatású, vényköteles gyógyszer: laikus tájékoztatás erősen korlátozott, terméknévvel, indikációkkal nem szakmai közönségnek hirdetni Európában tiltott gyógyszerreklámnak minősül.

2) Táplálékkiegészítők, vitaminok, tápszer, homeopátia (többnyire nem használ, nem árt kategória): jóval szabadabb hirdetési lehetőségek, néha GVH és/vagy fogyasztóvédelem begorombul, de általánosságban sokkal merészebb állításokat lehet szabadon hirdetni, mint amit egy gyógyszercég álmában is meg merne fogalmazni.

3) Mágus, jós, csodatévő kereszt: szabad a vásár, "örök élet + 20 év" jelleggel.

Ki érti ezt....

deuce 2010.09.28. 09:11:49

@Birca Maxval:
igen, igen, téged is ismerlek, illetve amit képviselsz. jártam fél éve a cset pont hun, és ott egy ilyen ezotérikus tudós elkezdte magyarázni, hogy nekem valami tánctérről kell megmenteni a hercegnőt a következő táncnál mert akkor meg fog történni a térugrás!!
aztán kételkedett benne, hogy megteszem-e, de miután biztosítottam róla, hogy nagyon igyekezni fogok, megnyugodott, és bezárta az ablakomat.

azt is megmondta, hogy ember vagyok, látott már sokszor engem, és említett egy női nevet, amit hallottam már életemben, meg is lepődtem ezeken! :D

(true sztori!)

Elcseszett nick 2010.09.28. 09:13:24

@EÖ: Nem tudtam, hogy kolléga vagy, neked ingyé küldök. :)

deuce 2010.09.28. 09:13:38

@enamel: de ha nem veszel jegyet a hathuszas kombínóra a bőrszandálodban akkor ledob a masiniszta, nemde? :D

kérlek ne húzz zoknit a szandálhoz legközelebb.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.09.28. 09:14:19

@Birca Maxval: Hát, mondjuk legalább a tízparancsolatra. A legtöbb "hívő keresztény" általában már itt elbukik...

maxval bircaman balcán · http://www.bircahang.org 2010.09.28. 09:14:35

@zombizan:

Én csak táplálékkiegészítőt fogyasztok, gyógyszer szinte soha. Emiatt sokkal egészégesebb vagyok.

Elcseszett nick 2010.09.28. 09:17:54

Ugyan itt megrendelhető önkép erősítő kazetta, melyen Kissel Tünde mondogatja: Álmaim férfijja vagyol, csak te kellesz nékem. Vagy a női verzió: Majdnem olyan szíp vagy mint én.

Secnir 2010.09.28. 09:19:52

ez nyilvánvaló csalás.
a kérdésem a következő lenne az illetékes elvtárshoz:
ezt a hirdetést megjelentetni, bevágni az újságba (a szerkesztőség részéről) nem bűnsegédlet a csaláshoz?

zombizan · http://libertarius.blog.hu/ 2010.09.28. 09:22:07

@Birca Maxval: örülök neki!

Ha nem fogyasztanál táplálékkiegészítőt, akkor is pont ilyen egészséges lennél.

deuce 2010.09.28. 09:22:25

@Secnir: szerintem rosszkor kérdezed, mert éppen itt van egy ezoterikus tarapeuta 3 nickkel feletted, aki nekem már elmondta, hogy ne vádaskodjak itten kéhem. sőt, már tanítványa is akadt úgy látom. :D

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.09.28. 09:22:41

@Secnir: Miért, véleményed szerint ki csalatik meg, és miben? Elkérik az adatait, kap érte valamit, azt is közlik előre, hogy kereskedelmi célra kell... na és?
Ha nem akarja, nem él vele.

dél van 2010.09.28. 09:26:26

Talán a brit tudósok megvizsgálják.

Viktus 2010.09.28. 09:26:51

@Birca Maxval:

Maradna pénzed rendes ételre a műanyag kifizetésének mellőzésével még egészségesebb lennél.

deuce 2010.09.28. 09:31:59

@Viktus:
aki sokat eszik, és sokat sportol, vagy edzi magát keményen annak szüksége van ilyen porokra 4-5 kilós tartályokból.
nekem megmagyarázta egy ismerősöm. lehet Birca is hasonlót tevékenykedik 2 pénzvarázslat között. :D

Secnir 2010.09.28. 09:32:56

@enamel:
ezt szvsz kérdezd meg azoktól, akik visszaírnak, hogy megkapják a Legendás Phasz Rózsakeresztjét, és megkapják - mindössze 15e forintos aranyáron...

AutosVilli 2010.09.28. 09:35:05

Igen is kellenek ezek a csalók,mert ezekből tanulva jön majd el az az idő amikor ezek már nem élnek meg.
A hülyeségre nincs gyógyszer.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.09.28. 09:36:03

@enamel: "megisszák (képletesen) a vérét"

Azért ebben még nem jutottak egyezségre.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.09.28. 09:36:47

@Secnir: Miért kapnák meg? Le van írva, hogy nem kérnek pénzt. Később majd lehet, hogy valami másért igen, azt vagy elfogadod, vagy nem, de ezért most nem.

Frucsasz 2010.09.28. 09:38:26

Egyébként a felhívás intrója olyan, mint egy regény hátoldala:
"Néhány hónapja forrong a látnonok rendje. Eliza Braun, a vagyonképességekkel rendelkező és kikezdhetelen erkölcsű neves látnok hamisítási ügy középpontjában találta magát. Valaki ugyanis visszaél személyazonosságával, ugyanis pénzt akar kiszedni az erre kapható emberekből."
Tiszta Agatha Chirstie, Poirot nyomoz. Kivéve, hogy Agatha tudja, hogy pénzt maximum az emberekTŐL lehet kiszedni, mert az emberekBŐL maximum vér és nyák és belsőség jön ki..

AlulírottFentemlített 2010.09.28. 09:41:19

Nekem nincs szükségem a csodatevő Rózsakereszt Pentákulumára, mert annak idején vettem "Máriától" Óriás fénypajzsot és azóta nincsenek pénzproblémáim.
Cirka 27 millát nyertem, ahogy ígérte.
:-)

Rosszindulatú Vászka 2010.09.28. 09:44:10

Szaromle. Én most éppen Atilla korhű kardjára hajtok.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.09.28. 09:48:41

@Frucsasz, az őzikelány: Te sem voltál mér börtönben, ezek szerint. :DDD
Meglepődnél, mennyi mindent ki lehet azokból szedni. Pénzt is.

Milu 2010.09.28. 09:49:33

Ez a természetes szelekció része. Csak legalább lesz róla egy névsor.

Le vagytok szarva! 2010.09.28. 09:50:02

a parapszichológia liposzómája :-)

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.09.28. 09:53:28

Hasztamannyana!
Ez ám a biznic!
De mijaza pentákulum?
Viagrapálesz, vagy mi?

eszembejutottvalami 2010.09.28. 09:53:43

Tegyük fel inteligens csalók információs adatgyűjtése az egész.
Az ilyen hirdetésekre csak nagyon naív,hiszékeny emberek jelentkeznek.
Máris megvan a csalóknak egy tökéletes adatbázis azokról az emberekről akiket aztán "fantasztikus és egyedülálló" ajánlatokkal be lehet csapni.
Emberek! Ilyen hirdetéseknek ne dőljetek be!!!
Nem bántásként mondom, de aki ilyennek bedől nem lehet IQ bajnok, és őket keresi a hirdetés feladója.

Rosszindulatú Vászka 2010.09.28. 09:54:04

@enamel: az majd karácsonyi ajándék lesz, akciós szettben a Grállal meg a Frigyládával.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.09.28. 09:54:49

@eszembejutottvalami: nem bántásként mondom, de az intelligens, az 2db L.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.09.28. 09:56:08

@Rosszindulatú Vászka: Ahha. Akciós Thanatikon nem érdekel? Sztálinos átirat is van, amit a budai vár kazamatáiban őriztek a komcsik.

2010.09.28. 09:57:03

Miért csodálkozunk, hogy ilyen szar halandzsák jelennek meg újságokban? A tévékettő telejósdája mennyivel különb ennél vagy a 'profi csapatnál', amelyik az ekótévén reklámozza magát? Ez a legnagyobb biznisz. 0 Ft befektetéssel rengeteg pénzt lehet lehúzni a sok hülyéről. És nálunk ezt szabad. Magyarország, az átverések és a hanta országa.

Rosszindulatú Vászka 2010.09.28. 09:57:07

@eszembejutottvalami: badarság. Csak át köll venni a listát a porszívóügynököktől vagy a gyapjúkommandósoktól. Az a tuti lista.

eszembejutottvalami 2010.09.28. 09:57:37

bocs valóban, azért egyetértesz?

Secnir 2010.09.28. 09:58:35

@Rosszindulatú Vászka:
attila eredeti kardja nálam van már öt éve.
igaz, bélánál is van egy.
meg tavaly megtalálta a jani is.

nagy fegyverbuzi lehetett az öreg.

BGYCS 2010.09.28. 09:58:47

Én ragaszkodnék a személyes találkozáshoz, melynek során a félhomályban liposzómát cserélnénk. A rózsaizét meg feloldanánk barackpálinkában és meginnánk. Az adataim helyett meg bemondanám a szembeszomszéd Béla bácsi nevét, aki nyugdijas vasúti sarus (az aki a fém kapszlit a kerekek alá dobja). Na, aki abból pénzt húz ki az tényleg varázsló...

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.09.28. 09:59:10

@kermi: Fogd fel úgy, hogy egy pszichológusnak fizetsz azért, hogy végighallgassa az összes szar kis nyűgödet. :)

staropramen 2010.09.28. 10:00:17

@Rosszindulatú Vászka:
Ne keresd tovább.Nálam van.Hun rovásírással rajta van , hogy ez az isten kardja.
Ugyanott hármas koporsó eladó, lehetőleg egyben.Komoly vevőnek esetleg egyenként.
Hozott edénybe rózsakereszt pentákulum lédig eladó!
Törzsvevőknek 15% kedvezmény!

Le vagytok szarva! 2010.09.28. 10:01:04

Figyelem!

Nálam megrendelhető Einstein gyermekkori koponyája!

Akció! Kettőt fizet, hármat kap!

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.09.28. 10:02:26

@Rosszindulatú Vászka: No, még pár verzió, és nyithatsz egy fegyverkereskedést. Ha jól megy, szerzek neked szilánkokat a konkvisztádor hajójából, ami elsőnek lopta el a maják aranyát. Az is gazdaggá tesz ám! Főleg ha forgácsonként tízezrér adod el.

pfekete101 2010.09.28. 10:02:28

Kedves Netezok!
Ha ilyen ujsagcikkel talakoztok, kerlek kuldjetek el a rendelest portosan, fiktiv adatokkal. Koszonom. ;)

Rosszindulatú Vászka 2010.09.28. 10:02:29

@staropramen: de csak eredeti stuff érdekel, amiről a barbárok lezabálták mézet, mint a Nagy Sándorról, az nem köll. A mézet kis üvegcsékben akarom eladni a Brtitniszpírszes vizeltgyűjteményhez hasonlóan.

eszembejutottvalami 2010.09.28. 10:03:17

@Rosszindulatú Vászka: nem biztos hogy ugyanaz a csoport. mert aki tud porszívót és gyapjútakarót venni nics rászorulva a rózsakereszt pentákulumra.
Amugy hiszékenység szempontjából a halmazuk közös.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.09.28. 10:06:58

hülyeblogmotor.
most mi van, ez eddig engem nem szívatott...

Le vagytok szarva! 2010.09.28. 10:07:35

@Birca Maxval:
Én csak táplálékot fogyasztok, táplálékkiegészítőt soha. Emiatt nálad is sokkal egészségesebb vagyok.

mojszipupi 2010.09.28. 10:08:27

Amíg van idióta fogyasztó addig lesz ilyen hirdetés is

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.09.28. 10:09:42

Vissza akarom kapni a kommentjeimet!!!!!!!!

Le vagytok szarva! 2010.09.28. 10:10:13

én vagyok az IGAZI éva braun!

staropramen 2010.09.28. 10:10:47

Sztrovacsekek!
Idáig konzultáltam a paraspirituális segélyszállítmány-vezetőmmel és meghoztam a döntésemet.Nem türhetem tovább, hogy őseimtől örökölt nevem senkiháziak bitorolják!
Kilépek a fényre és az egész viág tudomására hozom:
Én vagyok az IGAZI Elisa Braun!
Most már tudjátok!

Rosszindulatú Vászka 2010.09.28. 10:11:33

@staropramen: én is Elza Braun vagyok. Meg a feleségem is.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.09.28. 10:12:33

Most azon tűnődöm, hogy ez az Elisa Braun vajon mennyi ideje lehet halott?
Így a fénykép alapján olyan fél éve kb.

Elcseszett nick 2010.09.28. 10:12:44

A Brainlaundry Kft. megnyitotta a világon elsőként az AgyPatyolat szolgáltatását.
Legmodernebb technológiával folytatott vegyszeres vagy vegyszermentes (igény szerint) agymosás!!!
Első alkalom ingyenes.

Le vagytok szarva! 2010.09.28. 10:13:26

@Le vagytok szarva!:
"Én csak táplálékot fogyasztok, táplálékkiegészítőt soha. Emiatt nálad is sokkal egészségesebb vagyok. "

Na jó, néha egy kis füvet meg páleszt is. De csak az egészség kedvéért. De ettől már csakrát fingok.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.09.28. 10:14:27

@Sün‼ (vuvuzela-őstermelő): Ez élő.
Faszbúkon is megtalálhatod, ő az első találat.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.09.28. 10:16:01

@Le vagytok szarva!: Füvet? Azt minek? Ne legeljél amíg a szarvad meg nincs hozzá. ez ügyben érdeklődj az asszonynál. (A sajátodnál.)

staropramen 2010.09.28. 10:16:14

@Rosszindulatú Vászka:
Ti Elza Braun vagytok, de én az IGAZI Elisa Braun!!!
Azt hiszem ti a Hans Braun kuzinom bérmakeresztgyerekeinek dédunokái lehettek.Van is egy fénykép valahol még kiskorotokból.
Számontartom ám a rokoni szálakat

maxval bircaman balcán · http://www.bircahang.org 2010.09.28. 10:18:12

@enamel:

Túl hosszú és túl mellékszál lenne erre most válaszolni.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.09.28. 10:23:13

@enamel:
Attól, hogy a fészerben kint van egy fotó, még nem biztos, hogy él.
Legalább közölte volna a lelke vibraciós paramétereit.
Hát hogy higgyek így neki?
Az se derül ki, hogy mennyi a testegyütthatója.

Rosszindulatú Vászka 2010.09.28. 10:23:14

Továbá van még akciós babonamadzagom meg barna kavicsom is. Óccó!

deuce 2010.09.28. 10:23:32

azért megnyugtató, hogy "anyámnak is eladnék egy doboz gyufát 10misiért, eliza pedig élő, hisz fentvan a fészbukszon" úr és "bizony ez nem csalás kérem, szerezze meg Ön is a pentákulumot, és megváltozik az élete" úron kívül mindenki ugyanazt beszéli.
már megijedtem hogy ők ketten az etalon díszmagyarok és én vagyok helikopter.. :D
na szépnapot, ennyi vegyülés itt elég volt mára. a 2 "aranyhalacskát" azonnal kifogtam hehehe

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2010.09.28. 10:24:48

ugyanazért, amiért semmirevaló vegyszereket is lehet gyógyszer néven

pénzért

jó reggelt kívánok, kedves gyerekek

Le vagytok szarva! 2010.09.28. 10:30:01

csakrát a kormányba!
tüntetés a Kossuth téren!

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.09.28. 10:31:50

@deuce: Nem veszel egy akciós szentelt ásót? Most csak 99999*+ áfa. Csak ha már körömmel fárasztó lenne még lejjebb kaparni magadat.

*: euró

Tomasz_a_gozmozdony 2010.09.28. 10:35:56

Elisa Braunt kurja seggbe egy vagon nigger.

Elcseszett nick 2010.09.28. 10:36:38

@wmiki: Szerintem azért a gyógyszer lobbynak nagyobb a befolyása, mint a Mágusszövetségnek. Bár lehet, hogy befenyegették a politikusokat, hogy ha nem engedik szabadon hirdetni tanaikat, akkor egy ótibeti szeánszon vodoobaba segítségével gerincet növesztenek nekik. :):)

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.09.28. 10:38:09

Én szerencsegesztenyét adok, amivel örökké lehet élni, és ingyenes a sör.
Cserébe csak el kell küldeni a szomszédod adatait a postafiókomba, és máris küldöm a gesztenyét.

Rosszindulatú Vászka 2010.09.28. 10:41:31

Továbbá egészen egyedüláló módon képes életerőfokozó- és termékenységet növelő energinyalábokat is küldeni, csak előre kell küldenetek nekem a pénzet, mer az meg nekem kell. Bomba üzlet.

Le vagytok szarva! 2010.09.28. 10:41:33

birtokomban van a csodatevő nyilaskereszt! csak ha megmutatom, mindig megbüntetnek :(
tunnám hogy mér

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.09.28. 10:44:14

@enamel:
Előbb el kell küldened a kért adatokat.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.09.28. 10:50:57

@Sün‼ (vuvuzela-őstermelő): Küldök érte két vagon szomszédot, az nem jó? Majd megkérdezed őket.

Trackback 2010.09.28. 11:01:00

Miért lehet csodatévő rózsakeresztet reklámozni?

Azért, mert az egész országban olyan szellemi színvonalú emberek élnek, mint az Indexnél, akik naponta többször ilyen ékes magyarsággal megírt címeket képesek írni a címlapra, mint ez is:

"Soha nem ennyi magyar dolgozni, mint most"

Rosszindulatú Vászka 2010.09.28. 11:03:09

@Le vagytok szarva!: valszeg elromlott. De ne csüggeggy, mindössze 199,99 EUR-ért megdelejezemneked.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.09.28. 11:03:18

@enamel:
Az nem jó, mert nem férnek bele a postafiókomba.

deuce 2010.09.28. 11:06:06

@enamel: ateista vagyok bocs, nekem nem fekszenek az ilyen keresztény holmik. ráadásul nem veszek olyan használt szerszámot, amivel téged ástak ki reggel, hogy sziporkázhass itt nekem. :D

Szűcslaci 2010.09.28. 11:17:16

Aztán kézcsók, 220-as ez a pentákulum, vagy 110-es? Mert ha 110-es, akkor még trafó is köll hozzája.....

Frucsasz 2010.09.28. 11:19:21

@enamel: ööööö... ezek olyan infók, amiket én azt hiszem, nem akarok tudni :D:D

ORGASMUSFORSCHER 2010.09.28. 11:22:41

Nekem csak egy rövid kérdésem lenne:

Miért van az, hogy ebben az országban egyre kevesebb ember tud normálisan magyarul?

A hirdetés tetején ez olvasható:

"Felhívás az olvasónak"

Miért -NAK???? Miért nem -HOZ???

Vagy már az ilyen szövegeket is kiskorú, illegálisan foglalkoztatott, kizsákmányolt vietnámi, kínai gyerekek rakják össze valahol a Távol-Keleten?

Amúgy Elisa Braun engem Hillary R. Clintonra emlékeztet, mondjuk úszómedencéből kifelé jövet.

Persze el fogom küldeni neki a címemet, na jó, nem az igazit, de egy hozzá hasonlót, sok sikert kívánva a címmel, személyes adatokkal való kereskedéshez.

Ja, meg azt sem értem, hogy ez mit akar jelenteni: "a felhasználó hite elsődleges"?

liza9 2010.09.28. 11:25:44

jól elszórakoztok egymással, közben már senki nem tudja, miből indult az egész. A hölgy egy jó üzlet reményében hirdet, nem kevés pénzért, mert egy egész oldal megjelentetése nem olcsó. És ha valaki bedől neki, hát az az ő baja. Úgy tudom, az újságok nem vállalnak felelősséget a hirdetésekért!

kázoli 2010.09.28. 11:27:58

Aki hüje, hajjon meg!
...és a világ megkilentizedelődik.

.lll. 2010.09.28. 11:35:49

domolykófejes teszticulum kuncibékakunnyogással most csak 19999.-forintér!!!

okoska100 2010.09.28. 11:42:26

este a vacsoránál:
Gyerek:-Mi lesz ma a vacsi?
Anya:- Egy kis pácsó,csirkebőr,nitrit,guargumi,szója,és E288,valamint ízfokozónak :E650,E410
Gyerek:-Hurrá Tescós párizsit eszünk!
-Kérhetek hozzá egy pohár fruktóz-glükóz szirupot,guargumival,szén dioxiddal dextrózzal,valamint szulfidos ammóniás karamellel?
Anya: Persze kisfiam lesz Coca Cola is hozzá!
Gyerek:Az emulgálószeres,tojásporos,élesztős,kovászos izére , légyszives kenj egy kis növényi olajakat,pektideket,mesterséges szinezéket E475 E 428 at is!
Anya: Persze kisfiam viszek margarinos kenyeret is!!!

helianthus 2010.09.28. 11:43:02

És teremjen nektek sok-sok pénz és még több lóvé!*

*ez az igazi Elisa Braun (aki én vagyok) teljesen ingyenes pénzügyi segítségnyújtása**.

**Fontos! Az olvasó hite elsődleges! Amennyiben az ingyenes segítségnyújtás 30 napon belül nem váltja be a hozzá fűzött reményeit, bontatlan csomagolásban visszaküldheti és visszatérítjük a vételárat: 0,0 $+Áfa.

Ugyandehogy (törölt) 2010.09.28. 11:51:49

Ez csak szelekció. A hirdetést az evolúció adta fel.

Myta · http://www.stylebyme.blog.hu 2010.09.28. 11:52:37

Kivágtam a kupont és azonnal beküldtem...
Mit lehet nyerni?

Róka-Rudi 2010.09.28. 11:53:27

@Myta: Egy 10.000 Ft-os IQ tesztet.

Róka-Rudi 2010.09.28. 11:55:06

Oszt domolykózni lehet-e a pentákulummal?

Elcseszett nick 2010.09.28. 11:59:09

@Myta: Egy új monitor megvásárlását, és olló élezést. :D

Kifordított kacagány 2010.09.28. 12:08:47

@liza9: ellenben kötelesek lennének feljelentést tenni csalás alapos gyanúja témában.

Kifordított kacagány 2010.09.28. 12:16:12

@ORGASMUSFORSCHER: azt jelenti, hogy ha nem működik a pentaculum, vagy még csak meg sem kapod, annak te vagy az oka, mert nem elég erős a hited

Xezs 2010.09.28. 12:45:31

Elisa Braunt még életében nem dugták meg úgy istenesen, azért ilyen elbaszott.

stark (a fideszre szavaztam 2010ben) 2010.09.28. 12:57:05

@wmiki:
Jajj, wmiki, már megint nem érted mi történik körülötted. Nem az a durva, hogy egy nyilvánvalóan értelmetlen és hatástalan szart osztogat a nő ingyen, hanem hogy simán ráteszi a kezét személyes adatokra, amelyből aztán pénzt keres.

és Háccs 2010.09.28. 13:07:42

@Le vagytok szarva!: rózsakereszt pentákulum jön a rektákulumodból?
neked domolykóznod kéne!

maxval bircaman balcán · http://www.bircahang.org 2010.09.28. 13:20:56

Na, akkor elmondom a titkot arról, hogy hogyan működnek ezek a hirdetések. Mert úgy tűnik, hogy van aki TÉNYLEG nem tudja.

Visszaküldi az emberke, s kap postafordultával egy csodapentákulumot, valamint hozzá egy hosszú levelet, mely leírja, hogy ez csak egy fékezett habzású, alapfokú csodapentákulum, mely időnként segít az embereknek, de nem mindig időben, s néha meg nem is működik, elalszik, stb. VISZONT MOST, CSAK MOST megrendelhető 50 ezer forint HELYETT CSAK 19999 forintért az IGAZI, SZUPER, MINDIG SEGÍTŐ, SOSEM ELALVÓ szupercsodapentákulum igazi bronzból.

Le vagytok szarva! 2010.09.28. 13:22:30

@és Háccs:
én nyilaskereszes pentákulumot fingottam. Baj?

Xezs 2010.09.28. 13:23:38

@Birca Maxval: Gyanúsan sokat tudsz te erről, te már beszoptad ezt egyszer, úgy érzem :)

maxval bircaman balcán · http://www.bircahang.org 2010.09.28. 13:24:52

@Birca Maxval:

Az üzlet egyébként nagy kockázat. Egy rakás pénz megy el egy teljes hátsó oldalra, ez komoly pénz. Majd a sok postaköltség, mert egy ilyenre válaszol legalább 5-6 ezer ember. Aztán mindnek kiküldeni az anyagot. Eddig ez durván 7-8 millió forint kiadás, s még egy fillér se jött vissza. Ha rendel az emberek 10 %-a, éppenhogy nullánál vagyunk, azaz az egésznek semmi értelme nem volt. Ahhoz, hogy kihozzunk az egészből legalább 4-5 millió hasznot, 15 %-nak rendelnie kell.

Szóval ez komoly befektetés, jelentős kockázat.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2010.09.28. 13:27:29

@stark: igazad van, ez tényleg durva

bezzeg ha embereket mérgezne vegyszerekkel a szent tudomány nevében, az mindjárt tiszteletreméltó dolog lenne

maxval bircaman balcán · http://www.bircahang.org 2010.09.28. 13:28:00

@Xezs:

Még sosem. Egyszer rendeltem kicsit hasonló módon még 1990-ben egy fogyasztótablettát, de mondjuk ott eleve ott volt az ár. De ismerem ezt az üzletágat. Feleségem egy időben jósnő volt, nagyon sikeres volt, az ügyfelek verekedtek, hogy csináljon nekik horoszkópot. Egyébként magukat a horoszkópoalapokat ÉN csináltam egy amerikai asztrológiai programmal, feleség csak értelmezte az adatokat és hozzáfűzte saját meglátásait, ő ugyanis mindig kért fényképet is, s a fénykép alapján tudott jósolni.

Xezs 2010.09.28. 13:31:21

@Birca Maxval: Bazmeg. Nem sült le a pofátokról a bőr? Mondjuk aki elhiszi az ilyen himihumi jóslást az meg is érdemli hogy átbasszák.

maxval bircaman balcán · http://www.bircahang.org 2010.09.28. 13:37:30

@Xezs:

Az asztrológia egy ősi tudomány. Természetesen nem reáltudomány, hanem társadalomtudomány, mint pl. a közgazdaságtan és a pszichológia vagy a teológia.

Ez egy olyan üzlet, hogy ha az ember nem jó benne, nagyon gyors a bukás. Jelenleg a szerencsejáték üzletágban vagyok, a nagyfőnökünk azt mondta múltkor: nálunk egy elégedett ügyfél átlagban EGY embernek ajánl minket, míg egy elégedetlen ügyfél legalább 20 (HÚSZ) ismerősnek mondja el, hogy milyen szar cég vagyunk, így fokozottan oda kell figyelni, hogy ne tegyük az embereket elégedetlenné. Na, ugyanaz még inkább érvényes az ezotérikus üzletágban. Egy jósnő, aki halandzsázik és mechanikusan ismételget közhelyeket, nagyon gyorsan ügyfél nélkül marad, mert elterjed a híre, hogy szart se ér. Szóval a szakmában jónak kell lenni. Ismerek most is olyan ex-kolléganőt, aki napi szinten 1000-1500 eurós szinten van bevétel tekintetében.

Anti Anyag (törölt) 2010.09.28. 13:44:19

Most jövök rá, én is birtoklom a Rózsakereszt erejét.

Ingyenesen segítek, adatlap a weblapomról letölthető:-)

Le vagytok szarva! 2010.09.28. 13:53:37

@Birca Maxval:

"Az asztrológia egy ősi tudomány. "

Az alkímia is az volt. Sokan megéltek aranycsinálásból. Akinek nem sikerült, lefejezték. Szerintem ezt az asztrológusoknál is be kellene vezetni.

Xezs 2010.09.28. 13:54:36

@Birca Maxval: Ősi tudomány, az. Ősi tudomány volt az is, hogy a Föld lapos. Az pedig egyenesen vérlázító, hogy ezt a szart képes vagy a közgázhoz vagy a pszichológiához hasonlítani.

Ne is vitatkozzunk mert a hozzád meg a feleségedhez hasonló sunyi csalóktól agyfaszt tudok kapni. Bár lehet hogy nekem is ki kéne használni az emberi hülyeséget és beállni közétek, csak nincs pofám hozzá.

Amit meg a főnököd eladott neked mint hatalmas nagy dumát, azt jobb ha tudod hogy minden cégnél elsütik. Ezt egyszer valaki megfogalmazta aztán azóta mindenki ezt szajkózza (persze lehet ettől még igaz, csak érdekes hogy szóról-szóra mindig ugyanebben a formában köszön vissza).

England win The Ashes! 2010.09.28. 13:56:34

Pasas az örök ifjúság italát kínálgatja a piacon, mígnem fülön csípi a rendőr.
- Fogadjunk, hogy nem először tartóztatják le csalásért.
- Valóban nem,- ismeri be kényszeredetten a fickó - először 1796-ban, majd 1834-ben, 1887-ben, 1921-ben, 1976-ban és most.

maxval bircaman balcán · http://www.bircahang.org 2010.09.28. 13:57:00

@Le vagytok szarva!:

Az alkímia a mai kémia alapja.

Az asztrológia pedig egy társadalomtudomány, ez tény. Tény, hogy az embereket csoportosítani lehet kategóriákba személyjegyeik alapján.

Egyéves Önkéntes 2010.09.28. 13:57:19

@Birca Maxval: Az asztrológia tudomány lett? mikor?
csak nem együtt a vuduval? meg a távolbalátással?

Tommo 2010.09.28. 14:02:33

Én régebben félretettem a fénypajzsos, pléh-autókulcsos meg a nyereményes leveleket, és amikor pár összejött a válaszborítékjaikban elküldtem őket egymás címeire.
Ehh bolondos gyerekkor...

maxval bircaman balcán · http://www.bircahang.org 2010.09.28. 14:04:36

@Xezs:

"Ősi tudomány, az. Ősi tudomány volt az is, hogy a Föld lapos."

Nem az. Az, hogy a Föld lapos az egy tudományos hipotézis volt, ami időközben megdőlt.

A maga idejében egy komoly tudományos elmélet volt a Föld lapossága.

"Az pedig egyenesen vérlázító, hogy ezt a szart képes vagy a közgázhoz vagy a pszichológiához hasonlítani."

Pedig ugyanaz a kategória. A közgáz sem egy egzakt tudomány, hanem csak nagy valószínűségeket ábrázol, melyek néha nem teljesülnek külső tényezők miatt. Ezért nevezik társadalomtudománynak.

Az egzakt tudományok törvényekkel operálnak, melyek MINDIG igazak bizonyos alapaxiomák fennállása esetében. Míg a társadalomtudomány törvényei valójában tapasztalaton alapuló valószínűségek.

"Ne is vitatkozzunk mert a hozzád meg a feleségedhez hasonló sunyi csalóktól agyfaszt tudok kapni."

Nincs ebben semmi csalás.

"Bár lehet hogy nekem is ki kéne használni az emberi hülyeséget és beállni közétek, csak nincs pofám hozzá."

Ez egy szakma, érteni kell hozzá. Én sem értek hozzá, ezért nem voltam se asztrológus, se jós. Én NEM TUDOK jósolni, nekem egy idegen ember fényképe SEMMIT nem mond. De a feleségem egy fényképről hatalmas mennyiségű infót tud leolvasni. Magam is megdöbbentem sokszor ezen.

"Amit meg a főnököd eladott neked mint hatalmas nagy dumát, azt jobb ha tudod hogy minden cégnél elsütik."

Persze. Ő sem állította, hogy ő találta ki. Régebben a Nokiánál dolgoztam, ott is elmondták ugyanezt, csak az arányszámok voltak mások.

"csak érdekes hogy szóról-szóra mindig ugyanebben a formában köszön vissza"

Miért lenne ez "érdekes"? Ez a mondás tény. Persze az arányszámokról lehet vitatkozni valóban. Gondolj csak magadra, saját életedre!

maxval bircaman balcán · http://www.bircahang.org 2010.09.28. 14:05:38

@EÖ:

A vudu az egy vallás.

A távolbalátás pedig extraszenzórikus képesség.

Egyéves Önkéntes 2010.09.28. 14:09:31

@Birca Maxval: pontosítanék egy kicsit:
az asztrológia, vudu és a távolbalátás (stb, stb.) a bőségesen jelen lévő emberi butaság kiaknázására szolgáló faszság.

maxval bircaman balcán · http://www.bircahang.org 2010.09.28. 14:10:00

@Dr Jozef Vengloš:

Bulgáriában a leghíresebb jósnő ellen komoly állami harc folyt a kommunizmus idején. Az emberek nem értették, hogy akkor mégis hogyan működhet, hiszen ha valamit nagyon nem akartak akkoriban a kommunisták, akkor az meg is szűnt percek alatt, itt meg azt látták, hogy szövegelnek ellene, aztán mégis vígan működik.

Aztán a rendszer bukása után kiderült a titok nyitja. A bolgár rendőri szervek a nehezebb ügyek esetében HASZNÁLTÁK a jósnő szolgáltatásait, cserébe meg engedték, hogy működjön, így hivatalosan ment ugyan az ellenpropaganda, de közben meg egy ujjal sem bántották. Több esetben adott nyomra vezető infót pl. gyilkosságok esetében, amikor a nyomozás zsákutcába került.

maxval bircaman balcán · http://www.bircahang.org 2010.09.28. 14:11:29

@EÖ:

Ezen az alapon a közgazdaságtan is az emberi butaságra épít, mert pl. azt mondja a szakértő, hogy pl. az olaj ára növekedni fog, aztán meg mégis csökken.

és Háccs 2010.09.28. 14:12:58

@Birca Maxval:
"Az alkímia a mai kémia alapja."

nem igaz.

"Az asztrológia pedig egy társadalomtudomány, ez tény."

nem igaz.

"Tény, hogy az embereket csoportosítani lehet kategóriákba személyjegyeik alapján."

nem igaz.

maxval bircaman balcán · http://www.bircahang.org 2010.09.28. 14:14:41

@és Háccs:

Rosszul tudod. Pl. a 3. álítással kapcsolatban kérdezz egy pszichológust. Persze, tudom, az is áltudomány, meg a genetika, s az informatika is az. A Szovjetúnióban pl. mindegyik burzsoá áltudomány volt hivatalosan.

Egyéves Önkéntes 2010.09.28. 14:14:41

@Birca Maxval: a közgáz az emberek racionális gondolkodására épít
ezért is nem működik

maxval bircaman balcán · http://www.bircahang.org 2010.09.28. 14:19:26

@EÖ:

Nem. A közgazdasági törvények valójában nagy szabályosságok, nagy valószínűségek, nem "igazi" törvények.

Pl. a piaci ár. Alapvetően mindenki olyan áron vesz valamit, ami még hasznos neki (lásd határhaszon-elmélet). Azonban van egy rakás tényező, amikor nem egyes egyének, hanem nagy tömegek viselkednek másképp.

Xezs 2010.09.28. 14:21:53

@Birca Maxval: Utolsó hozzászólásom, aztán nem is idegesítem magam tovább. Ha elémraksz egy fényképet, és azt mondod, handabandázzak 30 ezer Ft-ért egy sort arról, hogy mi fog történni azzal az emberrel aki a képen van, hát bátran megteszem. Közhelyeket, meg kitalált baromságokat bárki tud mondani, ehhez nem kell sok tanulás, csak pofa, de az vastagon. Aztán ha véletlenül az egyik állítás bejön, akkor lehet mellet verni, hogy "Én megmondtam", ami meg nem jött be arról szépen kussolni és eltussolni (ez a fajta viselkedés ismerős lehet a magyar politikai életből is).

Persze tudom, hogy jó elhinni hogy a titkosszolgálat jósokat alkalmaz. A szcientológusok is elhiszik, hogy Xenu létezik, de ettől még ez nem lesz igaz.

Egyéves Önkéntes 2010.09.28. 14:24:38

@Birca Maxval: legyen igazad.
nincs most kedvem faszságokról vitatkozni.

maxval bircaman balcán · http://www.bircahang.org 2010.09.28. 14:32:13

@Xezs:

Ez nem így működik. A halandzsa nem adható el, maximum nagyon buta embernek. Óriási kokurrencia van a jós üzletágban, csak az igazán jók maradnak talpon.

Ez nem úgy megy, hogy "ma valami történni fog Önnel, legyen magabiztos és ragadja meg az alkalmat, de ne rohanjon megfontolatlanul semmi újba" típusú szöveg, mert ezt mindenki tudja, az ügyfél is, mert az átlag ügyfél ebben az üzletben komolyan felkészült.

"Persze tudom, hogy jó elhinni hogy a titkosszolgálat jósokat alkalmaz."

Jó elhinni, mert tény! Ők egyébként nem jósnak nevezik, hanem pl. "extraszenzórikus szakértőnek", vagy "paranormális konzultánsnak". Megjegyzem: az általam leírt eset nem is titkosszolgálat, hanem szimpla bűnügyi rendőrség. Ott nincs félrebeszélés. Vagy segít a jós megmondani, hogy hol van a holttest meg a fegyver vagy nem, nincs mit félrebeszélni. Ha egy áljóst kérdeznek és ő azt mondja, hogy pl. "bizakodjanak, kutassanak, mert látom, hogy ha nagyon keresnek, az év végéig megtalálják", akkor oda többet az életben nem megy rendőr tanácsért.

és Háccs 2010.09.28. 14:40:10

@Birca Maxval: alkímiáról velem teljesen fölösleges vitáznod, mert rengeteget foglalkoztam a történelmével, és vegyészmérnök vagyok, tudom, hogy nem kémiáról szól, még csak hasonló sem volt az eredeti célja a kémia céljaihoz. pár fogalmat öröklött át a kémia, de azok korai magyarázata köszönőviszonyban sincs a maiakkal.

kb. olyan a kettő egymáshoz, mint az asztrológia meg asztronómia.

szóval esetleg olvasd el, amit nekem belinkeltél, butuska.

egy arc fényképe pedig nem tartalmaz olyan "személyjegyeket", amiből a csaló feleségednek jogosultsága lenne egyértelmű csoportokba sorolni az embereket. ha erről egy pszichológusnak más a véleménye, az nem pszichológus.

egyébként először azt hittem, csillagjegyekre gondoltál "személyjegyek"-nél, arra írtam, hogy nem igaz, de sehogy sem igaz, amit írsz, úgyhogy mindegy is.

biztos vagyok benne, hogy egyszer jogi fogalommá váltok, és 2-től 5-évig terjedő szabadságvesztéssel lesz sújtható az ilyen típusú csalás.

az elesettek hiénái vagytok, rászorulókat loptok meg, útkeresőknek hazudtok, pénzért.

Le vagytok szarva! 2010.09.28. 14:40:48

@Birca Maxval:
"Az alkímia a mai kémia alapja."

Mondjuk inkább, belőle indult ki a kémia.

"Az asztrológia pedig egy társadalomtudomány"

Nem. Áltudomány. Annyira tudományos, mint amikor gyurcsok küldi az energiát.

stark (a fideszre szavaztam 2010ben) 2010.09.28. 14:42:20

@wmiki: A tudomány nem szent, csak te tartod annak, mivel folyton annak nevezed.

Meg egyáltalán nem becsülendő dolog a szar gyógyszer, normális országokban milliárdos bírságokat basznak a gyógyszergyárakra miattuk. Normális országokban, nem nálunk.

Az, hogy melyik gyógyszer mérgező, meg melyik nem, az meg néha egyéni vélemény.

Én például fejfájás-csillapítót is csak ritkán szedek, mert károsnak tartom a túlzott gyógyszerfogyasztást.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2010.09.28. 14:50:44

@és Háccs:

Tévedsz. Nem látsz messzebb materialista orrodnál, s erre még büszke is vagy...

maxval bircaman balcán · http://www.bircahang.org 2010.09.28. 14:59:43

@Le vagytok szarva!:

Van egy saját tudományos apparátusa, módszertana, tehát tudomány.

Amit mondasz az olyan, mint amikor Bunkó Pista megállapítja, hogy a meterológia áltudomány, mivel esőt ígértek mára, s mégsem esett.

Le vagytok szarva! 2010.09.28. 15:01:32

@stark:
Én pl. antibébit sosem szedek. Szedje a csajom.

Elcseszett nick 2010.09.28. 15:02:10

@és Háccs:
"Tény, hogy az embereket csoportosítani lehet kategóriákba személyjegyeik alapján."
"nem igaz."
Ezt csak szeretnéd hinni. Lehet bizony.

"egy arc fényképe pedig nem tartalmaz olyan "személyjegyeket", amiből a csaló feleségednek jogosultsága lenne egyértelmű csoportokba sorolni az embereket. ha erről egy pszichológusnak más a véleménye, az nem pszichológus."

Volt szerencsém egy kis programot működés közben látni, amit az FBI is használt. A lényege az volt, hogy fantomképet lehetett vele készíteni, és az elkészült kép alapján egy személyiségprofil is készült a kép mellé. Fizimiska. Az ember külseje sokat elárul. Például azt modnják, hogy egy jó vezető széles álkapcsú, stb.

Ezekben lehet nem hinni, csak éppen a tudatlanságod bizonygatod.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.09.28. 15:02:34

@Birca Maxval: "Vagy segít a jós megmondani, hogy hol van a holttest meg a fegyver vagy nem, nincs mit félrebeszélni."

Höhö. Ez már bizonyíték!!!

Én megjósolom neked a jövőheti lottószámot, amit az első golyóval húznak ki: 24-es lesz.

Na most 1:90-hez van esélyem, hogy jót mondtam, ekkor halálomig tisztelni fogtok, mint jóst. 90 ember közül átlag egy jóstehetség van, a földön közel hatvanhét millió.

és Háccs 2010.09.28. 15:05:16

@1967: nincs materialista orrom, és nem is kell, hogy lássam, hogy a tévés jósda sima pofátlan csalás.

maxval bircaman balcán · http://www.bircahang.org 2010.09.28. 15:06:56

@Elcseszett nick:

Ez az!

Tény, hogy eddig két véglet volt. Volt egy idealista véglet, hogy egyes jegyek alapvetően meghatározóak. S aztán lett a materialista véglet: hogy semmi köze a jegyeknek a tartalomhoz.

A mai tudományos álláspont az arany középút: az egyes jegyek tendenciákat mutatnak, de nem alapvetően meghatározóak. A szocializáció ugyanis képes felülírni a tendenciákat.

maxval bircaman balcán · http://www.bircahang.org 2010.09.28. 15:08:33

@és Háccs:

A tévés jósdáról nekünk sincs jó véleményünk. Igen kevés ott a valódi szakember.

Le vagytok szarva! 2010.09.28. 15:09:14

@Birca Maxval:
Az áltudományoknak is van saját apparátusa, módszertana. A jóslának is, kártyából vagy kávézaccból. Csak éppen nem megalapozottak. Ezért ugyan nem kell Bunkó Pistázni.

maxval bircaman balcán · http://www.bircahang.org 2010.09.28. 15:10:51

@atpijkamo:

Amit leírtál annak nincs értelme...

Te tiszteled azt a vízvezetékszerelőt, aki egyszer, 10 éve megjavított egy csapot, s azóta nem csinál semmit?

és Háccs 2010.09.28. 15:11:10

@Birca Maxval: "Igen kevés ott a valódi szakember. "

:D
hát az tuti.

maxval bircaman balcán · http://www.bircahang.org 2010.09.28. 15:12:33

@Le vagytok szarva!:

Nem megalapozott? Miért ne lenne az?

Mondom: a feleségemnek nagy sikere volt, s amikor abbahagyta, még hónapokig keresték.

Le vagytok szarva! 2010.09.28. 15:13:09

@Elcseszett nick:

"Volt szerencsém egy kis programot működés közben látni, amit az FBI is használt."

Az UFÓ-hívők meg mindig a NASÁ-tól származó, eltitkolt információkra hivatkoznak. Na ne má'.

maxval bircaman balcán · http://www.bircahang.org 2010.09.28. 15:15:08

@és Háccs:

A telejósda az kb. ugyanaz a kategória mint az újságban a horoszkóp. Komolytalan.

Ez kb. olyan, mintha látnánk, hogy Bunkó Pista úgy próbálja megjavítani a kocsiját, hogy káromkodik és belerúg, s megállapítanánk ezek után: "az autószerelés sarlatán áltudomány".

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.09.28. 15:18:33

@Elcseszett nick: "Az ember külseje sokat elárul. Például azt modnják, hogy egy jó vezető széles álkapcsú, stb.

Ezekben lehet nem hinni"

Hinni bármiben lehet. Attól, hogy hiszel benne, még nem biztos, hogy baromság. Amiben csak hinni lehet, az biztos, hogy baromság.

Mondjuk egy ember egész életében szomorú, egy idő múlva úgymarad a szája lebiggyedve, bárki megmondja fényképről, hogy ez egy szomorú ember.

Ha egy embernek széles az állkapcsa, és a közhiedelem szerint ematt jó vezető lenne, akkor van esélye, hogy vezetővé teszik. De nem fordítva.

Egy mongolidiótáról bármilyen orvos megmondja, fényképről, hogy idióta.

A fentiektől eltekintve az emberek arca önmagában semmit nem mond a belső tulajdonságairól. Legalábbis így hiszem, mert minden kísérlet ezt igazolja. Ha lesz ellenkező kísérleti eredmény, annak fogok hinni. A tudomány fejlődik.

Kezdetben azt gondolták, hogy a föld lapos. Aztán azt gondolták, hogy a föld kerek. Aztán bebizonyosodott, hogy ez se igaz, .... Nem, nem lapos, hanem ellipszoid alakú. Aztán ezen is módosítottak: geoid alakú.

Elcseszett nick 2010.09.28. 15:21:25

Azoknak, akik az asztrológiában nem hisznek, egy kis gondolatmenet: a bolygók, csillagok hatnak ránk. Gondoljunk az ár-apály jelenségre, vagy teliholdkor, napkitöréskor sokan megzizzennek. A többi bolygó, csillag is hatást gyakorol ránk, csak nem ennyire közvetlenül (pillangó hatás).

Az más kérdés, hogy ezeket mennyire tudják feldolgozni, kezelni emberek. Vagy egyáltalán erről mennyit is tudunk. Ahogy Birca Maxval is mondta, ez nem egzakt tudomány. Illetve szerintem ehhez kevés a tudásunk, számítási kapacitásunk, hogy egzakt legyen, ráadásul egy bizonytalansági vagy véletlenszerűségi tényező mindig van.

Elcseszett nick 2010.09.28. 15:23:26

@atpijkamo: Szerintem elöbb olvass utána, aztán irogass. ;)

@Le vagytok szarva!: És ezért majd jönnek is értem fekete kocsin a kormányügynökök. :)

Elcseszett nick 2010.09.28. 15:26:05

"...A FaceReading Kft. egy arcelemző szoftvert gyártott, amely - a cég szerint - a jelentkezők fizimiskája alapján állapítja meg az adott ember személyiségét - írta egy cikkében a FigyelőNet... "

www.profession.hu/cikk_interju/20100121/szemelyisegteszt_az_allasinterjun/316

Csak, hogy ez mennyire komolytalan dolog. ;)

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.09.28. 15:26:28

@Elcseszett nick: "Azoknak, akik az asztrológiában nem hisznek, egy kis gondolatmenet: a bolygók, csillagok hatnak ránk. Gondoljunk az ár-apály jelenségre,"

Te magadat viszonyítod az óceán sokmilliárd köbkilométernyi vizéhez? Normális vagy? Hordjál vizet a tengerbe, hátha meglátszik.

És ha az óceán négykilométeres mélységéhez viszonyítva pár métert emelkedik, ez gondolod számít. Olyan, minha életed során egyszer egy szúnyog rádlehel. Valóban befolyásolja az életedet!

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.09.28. 15:27:38

@Elcseszett nick: "Szerintem elöbb olvass utána, aztán irogass."

Már az első könyv elolvasásakor máig behozhatatlan előnyt szereztem veled szemben.

Elcseszett nick 2010.09.28. 15:27:54

@atpijkamo: Gondolj bele, hogyha a sokmillió-csillió liter vízre ekkora hatást gyakorol, akkor rád nincs hatással? Persze hidd csak azt, hogy te egy zárt búrában vagy, és semmi nem hat rád. Grat.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.09.28. 15:28:39

@atpijkamo: Nem könyvben, Teeee. Ott a zinternet. Azon sok okos dolog van.

Elcseszett nick 2010.09.28. 15:28:55

@enamel: Átadnának az UFO-knak, és azok elvinnének jó messze. :)

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.09.28. 15:29:53

@Elcseszett nick: Az hát. A HR-es picsák újabban iwiwen meg faszbúkon nézelődnek, és vonnak le messzemenő következtetéseket. Különben a HR-es a leghaszontalanabb állat a világon.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.09.28. 15:31:02

@Elcseszett nick: Mi olyat tudsz felmutatni, amitől egy ufó számára érdekes lennél? :)

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.09.28. 15:31:21

@enamel: Ja értem már! Azon okosodott a kollega.

Akkor az űrgyíkok is elfoglalták már a földet, azt is olvastam.

Elcseszett nick 2010.09.28. 15:31:26

@enamel: Mert, ha ideírok egy könyv címet, akkor azonnal utána tudnál nézni? Vagy mennél megvenni? Vagy közölnéd, hogy azért könyvre hivatkozom, mert azt ugyse tudod ellenőrizni. Indokok vannak, hogy mért hülye a másik. Gondolatok már kevésbé.

Elcseszett nick 2010.09.28. 15:32:27

@enamel: Tökéletesen egyetértünk.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.09.28. 15:32:37

@atpijkamo: "Mi olyat tudsz felmutatni, amitől egy ufó számára érdekes lennél?"

:)))))
Azért van huzatja a kollégának!

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.09.28. 15:33:44

@atpijkamo: Nem, még nem. De készülnek rá. Csak amióta rászoktak a homár olvasására (jelentek nekik szorgalmasan) egyre inkább kezdik úgy érezni, hogy nem érdemes.
Van egy másik capat űrgyík is, az a föld kilapítása mellett lobbyzik, korábbi tudományos dokumentumokra alapozva.

és Háccs 2010.09.28. 15:33:53

@Birca Maxval:
jaj de rossz érvelés. :)
bunkó pista meg a kocsirugdalás, tényleg meggyőztél.

egyébként megnéztem a reklámozott oldaladon a pofádat, tényleg csaló vagy, rá van írva. ne mondd, hogy nem te vagy, mivel én HISZEK benne, TEHÁT TÉNY, hogy te vagy. :D

"Van egy saját tudományos apparátusa, módszertana, tehát tudomány."

NEM. nem válik ettől tudománnyá. minden csalásnak van eszköztára, módszertana, ennek is. ettől még útszéli csalás.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.09.28. 15:36:21

@Elcseszett nick: Múltkor baszott le az asszony, hogy leküldött tejért, aztán megint könyvet vettem...
Akit én lehülyézek, az az. :)

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.09.28. 15:38:55

@és Háccs: Attól válik tudománnyá, hogy egy rakás "brit tudós" azt állította.
Neked ez azért hiteles, mert az index (ami a hitelességéről híres)leírta, meg a brit tudós a kurvaéletbe veled szóba nem állna, legfeljebb 'azt a másik szemetest is vigye ki kérem' szintjén. Egyrészt mert tudós. Másrészt mert nem tudsz brittül.

maxval bircaman balcán · http://www.bircahang.org 2010.09.28. 15:44:38

@atpijkamo:

Ideológiai hozzáállásod valahol a XIX. közepe vulgármaterializmusának szintjén van. Azóta sok idő telt el, pl. lett szociológia, volt egy Freud, volt egy Einstein, Planck, persze tudom, ez mind-mind áltudomány. Az igazi tudomány az, hogy Pista bácsi beveri a fejét a kertben az ásóba, s észleli, hogy az ásó kemény... Minden más hülyeség... :-)

és Háccs 2010.09.28. 15:46:58

@enamel: nem, nem attól.
attól, hogy bizonyított.
nem állítás, nem hit, hanem bizonyított.
ilyen egyszerű.

maxval bircaman balcán · http://www.bircahang.org 2010.09.28. 15:48:04

@és Háccs:

Engem hiába nézel, én nem vagyok jós, s nincsenek semmilyen paranormális képességeim. Sőt még nem is érdekel igazából a téma. De ez nem jelenti azt, hogy elutasítom. Az atomfizikát sem utasítom el, pedig ahhoz sem értek.

Ő upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/df/Julleg.jpg csaló? :-)

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.09.28. 15:48:06

@Birca Maxval: Mondjuk pont nem a legszerencsésebb egyedeket emlegetted fel...

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.09.28. 15:50:03

@és Háccs: Előtted bizonyították? Felfogtad, hogy ők azt miért tartják bizonyítéknak? Aki bizonyította, az megmutatta a szakmai önéletrajzát, meg felsorolta a tudományos eredményeit? Vagy csak valaki azt mondta, hogy az most már be van bizonyítva?

maxval bircaman balcán · http://www.bircahang.org 2010.09.28. 15:51:51

@enamel:

Nagy vakhit kell a vulgármaterializmushoz...

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.09.28. 15:54:13

@Birca Maxval: Vakhit mindenhez kell. Különben hamar rájönnél hogy a világ kurvaszar hely, az emberek benne szintén, és lehetnél öngyilkos. Kekszet?..

és Háccs 2010.09.28. 16:03:42

részemről feladom, sziasztok.

:D

"előtted bizonyították?"

:D

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.09.28. 16:19:13

@Birca Maxval: "Ideológiai hozzáállásod valahol a XIX. közepe vulgármaterializmusának szintjén van."

Ez a te érvelésed, ne kendd rám. Csak rámutattam, mennyire idiótikus.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.09.28. 16:37:39

@Birca Maxval: "Pista bácsi beveri a fejét a kertben az ásóba, s észleli, hogy az ásó kemény."

Jól mondod. Itt kezdődik a tudomány, egyszerű kísérleteket kell végezni, és haladni a magasabb szintűek felé. Newton is látott egy almát leesni - most mindegy, hogy anekdota vagy nem -, és azt gondolta tovább, évszázadokra meghatározva a fizikát.

Azt hitték, hogy az éter létezik, sok dolgot meg tudtak vele magyarázni, de sok dolgot nem. A hit sajnos nem elég.

maxval bircaman balcán · http://www.bircahang.org 2010.09.28. 16:49:31

@atpijkamo:

Egy dolog az egzakt tudomány, más dolog a nem-egzakt tudomány. Mind a kettő hihetetlenül fontos. A materialisták az egzakt orrukon túl nem látnak, míg az idealisták meg nem tagadják az egzakt tudományokat.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.09.28. 17:12:15

@Birca Maxval: Te érted saját magadat?

"Egy dolog az egzakt tudomány, más dolog a nem-egzakt tudomány."

Nem tudom pontosan mit értesz az egyik és a másik alatt.

Mondjuk az algebra egzakt, de a valószíműségszámítás gyakorlati alkalmazására már nem lehet ezt elmondani. Akkor a matematika egzakt?

A fizika egzakt?

...

Még az orvostudomány is tud nagyobb embermintákon kísérletezni, staisztikai módszerekkel az eredményeken igazítani, úgy, hogy az végeredmény többé-kevésbé egzaktnak vehető. Egy törött lábszár összeillesztése titán csvarokkal eléggé egzakt. Egérkísérleteket eléggé homogén populáción lehet végezni, nem is beszélve a sejttenyészeteken végzett kísérletekről. Akkor most az orvostudomány egzakt?

"A materialisták az egzakt orrukon túl nem látnak"

Értelmetlen általánosítás. Sok széleslátókörű kutató van, nem csak szakbarbárok.

"míg az idealisták meg nem tagadják az egzakt tudományokat."

Ennek a mondatrésznek értelmét nem sikerült kihámoznom.

Amit szeretném, ha megértenél: szájkaratével nem lehet dolgokat eldönteni. Lehet kísérleteket végezni, elméleteket felállítani, olyan kísérleteket csinálni, ami a felállított elméletet próbálja igazolni vagy cáfolni, a tapasztalatok alapján újabb elméletet felállítani, és így tovább. Nem elég valamiben hinni, hogy talán az is lehetséges, és azon elmélázni... ez nem vezet sehova. Amíg másnak nem ártasz vele, nyugodtan higgyél földöntúli dolgokban, de másokat ne próbálj a hitedről meggyőzni. Ha meg a hitedet tényként terjeszted, az egyenesen népbutítás.

Azt gondolom, a vallásnak van fontos társadalmi szerepe. Vannak olyanok, akiknek szükségük van a hitre, amibe kapaszkodhatnak. Boldogabbak, kiegyensúlyozottabbak lesznek tőle. Csak tőlem ne várja senki, hogy higgyek benne.

maxval bircaman balcán · http://www.bircahang.org 2010.09.28. 17:14:52

@atpijkamo:

Isten neked is szabad akaratot adott, tehát ha nem akarsz, NEM KELL hinned...

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.09.28. 17:19:31

@Birca Maxval: "Isten neked is szabad akaratot adott"

Na, a szabad akarat létén vagy nem létén is el lehet szájkaratézni néhány évszázadig. Konszenzus még nincs.

Szarazkoro 2010.09.28. 17:28:51

@Birca Maxval:
ejnye-ejnye Birca, te sz*pni jarsz ide?

Szarazkoro 2010.09.28. 17:31:56

@enamel: En kerek. Mi a valasztek? :)

Xezs 2010.09.28. 17:48:35

@Birca Maxval: Megfogadtam hogy befogom a pofám, de ezt még kiírom magamból.

"a feleségemnek nagy sikere volt, s amikor abbahagyta, még hónapokig keresték"

Tudod a szcientológusokat a mai napig keresik és horribilis összegeket fizetnek nekik. Tudatlanságból, a semmiért.

Remélem érted az analógiát.

maxval bircaman balcán · http://www.bircahang.org 2010.09.28. 18:31:17

@Xezs:

Ezt hívják szabadságnak.

Van aki lakberendezőnek fizet, más asztrológusnak, harmadik meg prostituáltnak.

Van aki keresztény, van aki mormon, van aki szcientológus.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.09.28. 18:49:05

@Birca Maxval: "Van aki lakberendezőnek fizet, más asztrológusnak, harmadik meg prostituáltnak."

Van aki idióta, és van aki nem.

Nem is az idiótákkal van problémám, mert ugye szabadség van, ebben egyetértünk.

Azzal van problémám, mikor valaki másokat hülyít. Méginkább azzal, hogy ebből akar megélni. Mert itt van lehetőség. Jóérzésű ember - remélem mi vagyunk többen - ilyet nem csinál, és szabad a pálya a lelketlen sarlatánoknak. Nem is igazán nehéz munka, csak ki kell dumálni a sajtot a szájukból. A szobafestés az sokkal nehezebb munka, és bárki csinálhatja minimális affinitással, megfelelő tanulás után.

Amikor meg a rákos betegnek mondják, hogy ne vesse alá magát sugárkezelésnek, hanem higgyen a csodatévő kristályban, az meg már életveszélyes.

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2010.09.28. 19:00:17

@Xezs: Fura, de ma veled mindenben egyetértek. Ez vajon jót jelent?

maxval bircaman balcán · http://www.bircahang.org 2010.09.28. 19:04:48

@atpijkamo:

Ez a hibád, hogy mindent, amiben te nem hiszel, hülyítésnek tartasz.

Hidd el, a komoly asztrológusok igazi szakemberek és nem akarnak senkit kifosztani, becsapni, hülyíteni. Ők adnak egy szolgáltatást, ezt lelkiismeretesen elvégzik, s ezért ellenszolgáltatást kérnek. Nem más, mint a szobafestés.

Lehet pl. hogy Bunkófalván Pista bácsi szerint minden szobafestő gazember, hiszen szerinte mindenki képes kifesteni a saját szobáját, s aki profi szobafestő, az valójában egy széhámos, s azzal keres pénzt, hogy elhiteti másokkal, hogy azok nem képesek maguk kifesteni a saját szobájukat.

Tény, hogy vannak szélhámosok is, mindenhol vannak, pl. orvosok között is, amikor szerződésük van egy gyógyszergyárral és a cég termékeit nyomják, ha kell, ha nem. De azt hiszem egyetlen szakmában sem szabad a szélhámosokból kiindulva az egész szakmát elítélni.

Tudok olyan esetet, amikor az ügyvéd elsikkasztotta az ügyvédi letétet. De ugye nem gondolod, hogy ez a jellemző?

Ugyanígy: egy igazi természetgyógyász segíteni próbál elsősorban (persze pénzért, hiszen mindenki pénzért dolgozik), s nem az az elsőrendű célja, hogy rákosnak pl. torokgyulladás elleni szert adjon el jó drágán.

Ami konkrét példádat illeti: a sugárkezelés általában semmit nem segít. Az én kutyámat leírták 8 éves korában, hogy operálni kell, meg nem tudom mit kell vele tenni, meg fájdalomemntesen ki kell végezni, hogy "ne szenvedjen". Hát feleség kikezelte: kapott minden nap csirkemell-levest, napi 3-szor macskakarom-tablettát, bíbos kasvirág csepp csepegtetett az ivóvízébe, kapott napi kétszer ginzenget, s 2 hónap alatt talpra állt, amikor voltam nála az orvosnál oltásra, az orvos azt hitte, hogy új kutyám van. S még élt egészségben 2 évet, azaz az élete meghosszabodott 2 évvel, s a végén nem rákban halt meg, hanem szívinfarktusban, békében, szenvedés nélkül. Délután aludt, hirtelen felébredt, fejét felemelte, s 5 másodperc múlva visszaroskadt - már halott volt.

Ráadásul feleségnek van gyógyszerészeti végzettsége is, s természetgyógyászati is. Azaz "mindkét oldalt" ismeri.

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2010.09.28. 19:22:51

@Birca Maxval: "az embereket csoportosítani lehet..." Igen, a pszichológiakönyv is ír tipológiáról, de nem az alapján, hogy ki milyen csillagjegyben született. (Piknikus-atletikus-leptoszom(?) a testalkat alapján, szangvinikus-nemjuteszembe-nemjuteszembe a vérmérséklet alapján.) Az ezotéria/horoszkóp egy hatalmas humbug, jövő nélküli szerencsétleneken nyerészkednek azok a gátlástalan taplók, akiknek büdös a munka. Hogy mennyire baromság az egész: Bak vagyok, ennek van egy alapleírása (vagymije), hogy ilyen meg olyan meg amolyan. KÖSZÖNŐVISZONYBAN SINCSENEK a személyiségjegyeimmel a leírtak. Ja, igen, ilyenkor kell jönni az aszcendenssel.
A magadfajták miatt nagy kár, hogy a Lipótot bezárták. (Mert aki ebben hisz az alapból nem százas, ha meg nyerészkedik is vele/általa, akkor geci. Ha nullára redukáljuk az egyenletet, akkor kijön, hogy a hozzád hasonlók elborult elméjű gecik. Ezt egy bonyolult számítással tudhatjuk meg, nálam van a megoldóképlet.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.09.28. 19:31:37

@Birca Maxval: "Ez a hibád, hogy mindent, amiben te nem hiszel, hülyítésnek tartasz."

Fordítva. Én a hülyítésekben nem hiszek.

"a komoly asztrológusok igazi szakemberek"

:))))))

"a sugárkezelés általában semmit nem segít"

Van amikor segít, és van amikor nem. Azzal szokták lemérni, hogy 5 év múlva él-e még a beteg. Családban van olyan, aki még él, és volt olyan, aki már nem. Sajnos az orvostudomány (?) jelenlegi állása mellett ez az ismert legjobb kezelés. Lehet ráolvasással is gyógyítani, de akkor a halálozási arány magasabb lesz. Akkor is lesz aki meggyógyul, és lesz aki nem. Aki a legmagasabb túlélési esélyt adja, azt tekintem orvosnak, a többit sarlatánnak.

"egy igazi természetgyógyász segíteni próbál elsősorban"

Mi az a természetgyógyász? Az orvosok között vannak sebészek, kórboncnokok, pszichiáterek, ilyesmi. Ha a sebész azt mondja, hogy meg tud műteni a siker nagy esélyével, akkor nyugodt vagyok. Ha a kórboncnok megállapítja, hogy az elhunyt miben halt meg, abban halál biztos lehetek. Ha a pszichiáter azt mondja, ezekre a bogyókra van szükségem, akkor nem is bisztos, hogy beveszem, annyira nem bízom a tudásában. És ezek minimum egy évtizedet tanulnak, és csak egy részterülethez értenek. A rákos beteg gyógymódját négy orvos konzíliuma dönti el. A természetgyógyász egyszerre mindenhez jobban ért, mint az orvosok. Akkor legközelebb a természetgyógyászhoz megyek, ha eltöröm a lábam. Majd kapok gyógyteát, nem kell gipszelni.

Nem tagadom a természetes gyógymódokat. Több évezredes tudást / tapasztalatot hanyagolunk el, ha figyelmen kívül hagyjuk. De a modern orvostudománynak legfeljebb kiegészítője lehet, semmiképpen se helyettesítője. Például az akupunktúrát nagyon nehéz elfogadnom, de kell, mert objektív vizsgálatok szólnak a hatékonysága mellett. Ettől még a sarlatánság nincs igazolva.

A japán orvos a náthás betegnek nem a torkát nézi, hanem a tenyerét. Sarlatánnak tartanám, ha nem tudnám, hogy ugyanolyan orvos, mint az erópai kollégái. Nem ítélek a látszat alapján. Azért a kínai orvosnak már nem hinnék, ha tirisbajusz-teát írna föl.

Az onkológus is megmondja, nyugodtan válasszon a beteg alternatív gyógymódot, valóban segíthet - ha másként nem, legalább a placebo hatás folytán -, csak ne vigye túlzásba.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.09.28. 19:33:50

@Birca Maxval: "van gyógyszerészeti végzettsége is, s természetgyógyászati is. Azaz "mindkét oldalt" ismeri."

Azért a gyógyszerészt - minden tiszteletem ellenére - ne keverjük az orvossal. Az orvosnak ismernie kell a szakterülete gyógyszereit, de ez fordítva nincs meg.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.09.28. 19:39:17

@morrisal_: "horoszkóp egy hatalmas humbug"

Hát igen. Mondjam meg, mikor, hol születtem... Röhely. Tudok mondani két embert, egy anyától, egy apától születtek, ugyanott, ugyanakkor, öt percen belül. Tűz és víz. Az egyik magas, a másik alacsony, az egyik sötét, a másik szőke, az egyik temperamentumos, a másik nyugodt, folytathatnám... Egy-egy nagyszülőre hasonlítanak - ez gyakori. Élő ellenpéldák minden horoszkóp humbugra.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.09.28. 19:42:29

@morrisal_: "aki ebben hisz az alapból nem százas"

Mit csinálsz a tudós papokkal? Mondjuk fizikus, csillagász... Világos elmék, van hitük, és mégis materialista tudományt űznek. Nekem nem jön össze... Vagy ha fizikát tanítanak. Ősrobbanást... ?

maxval bircaman balcán · http://www.bircahang.org 2010.09.28. 19:45:23

@morrisal_:

A csillagjegy és az aszcendens csak a kezdet. Még van egy rakás egyéb égitest. Végsősoron alig van olyan ember, akinek TELJESEN AZONOS a horoszkópja. Egy komoly horoszkópnál tucatnyi égitestet számolunk, majd ezek egymáshoz való viszonyát többféle módon határozzuk meg.

Hiába vagy bak, a bak egy hihetetlenül széles kategória. Önmagában az, hogy bak vagy, kb. olyan mintha a kutyádat EMLŐSnek neveznéd, s nem mondanád, hogy ragadozók rendje, kutyafélék családja, kutya faj, s alfaj szibériai höszki.

zozo6296 2010.09.28. 19:50:53

Izé, ha föladom azt a sajtpapírt, akkor az már rögtön nem ingyenes mert ugye a boríték meg a bélyegnyaláb az már rögtön kerül valamibe,nem????

Apropó, Madja-val mivan? Tudjátok ő is így hirdetett, volt itt is poszt róla?!!?

maxval bircaman balcán · http://www.bircahang.org 2010.09.28. 19:55:38

@atpijkamo:

"Mi az a természetgyógyász?"

Az alternatív medicína egyik ágának a gyakorlója.

"És ezek minimum egy évtizedet tanulnak, és csak egy részterülethez értenek."

A természetgyógyászat komplexebb valami. Nem külön a szívet és a májat nézi, hanem a egészet egyszerre. Ezért kell kevesebb idő egy természetgyógyász kiképzéséhez. Másfél-két év az általános tanulmányi szakasz.

Feleségnek oklevele is van róla. Orvosi alapismeretekből is vizsgáznia kell minden természetgyógyásznak! Feleséget persze ez alól felmentették, hiszen már van egy szakirányú diplomája (gyógyszerészet).

Lásd pl. itt további infóért:
www.termeszetgyogy.webzona.hu/akademia.htm

"A természetgyógyász egyszerre mindenhez jobban ért, mint az orvosok."

Nem JOBBAN, hanem MÁSKÉPP. Az orvos a fizikai testet nézi, egy adott szervet. A természetgyógyász meg figyelembe veszi a nem-fizikai szempontokat is, holisztikusan szemlélve a pácienst.

"Akkor legközelebb a természetgyógyászhoz megyek, ha eltöröm a lábam. Majd kapok gyógyteát, nem kell gipszelni."

Miért ne? De a természetgyógyász is el fog küldeni, hogy gipszeltesd be magadat. A gyógytea meg segíteni fogja lábad öngyógyulását.

"Nem tagadom a természetes gyógymódokat."

Eddig pedig nem így tűnt...

"Több évezredes tudást / tapasztalatot hanyagolunk el, ha figyelmen kívül hagyjuk. De a modern orvostudománynak legfeljebb kiegészítője lehet, semmiképpen se helyettesítője."

Ki mondta, hogy helyettesíti? A kettő egymás testvére.

Engem pl. a feleségem kigyógyított cukorbetegségből egy saját teakeverékkel. Én aztán többet nem is mentem orvoshoz a cukorbetegséggel. Ezt persze másnak nem ajánlaná soha, de hát családon belül az ember a teljes igazságot mondja...

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.09.28. 19:56:32

@zozo6296: "ugye a boríték meg a bélyegnyaláb az már rögtön kerül valamibe,nem"

Nem. Félbehajtod, összeragasztod, nem kell boríték. A saját címedet írod címzettnek, a címzettet feladónak, és bedobod. Mivel nincs rajta bélyeg, a feladónak megadott címre megy "vissza".

Énistenem, milyen fillérbaszók vannak! (Nem rád értettem.)

maxval bircaman balcán · http://www.bircahang.org 2010.09.28. 19:57:22

@atpijkamo:

Öt perc különbség? Tehát nem ugyanaz. A horoszkópjuk már más. S a kis különbségek nagyobbakat indukálnak. Mások pl. a szögek a bolygók között.

maxval bircaman balcán · http://www.bircahang.org 2010.09.28. 19:58:58

@atpijkamo:

Nincs ellentét.

A teológia nem egzakt tudomány, a fizika meg az. Nincs ellentét.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.09.28. 20:02:58

@Birca Maxval: "Öt perc különbség? Tehát nem ugyanaz. A horoszkópjuk már más."

:)))))

Hány ember tudja a születése időpontját öt percnél pontosabban? Mekkora felbontással kell a születési időpont? Szóval mehet a horoszkóp a levesbe.

zozo6296 2010.09.28. 20:04:14

@atpijkamo: Bazdmeg. Tényleg. Találékony ám a magyar,levélfeladáskor is.csak hogy jól járjon.ugye. =)

maxval bircaman balcán · http://www.bircahang.org 2010.09.28. 20:05:19

@atpijkamo:

A horoszkópot kérő megmondja mindig, hogy milyen pontossággal tudja születését. Az asztrológus meg ezt figyelembe veszi.

Én pl. tudom 5 perc pontossággal magamról: 19:35 szerepelt a kórházi papíromon, anyám mondta, remélem nem hazudott... :-)

maxval bircaman balcán · http://www.bircahang.org 2010.09.28. 20:08:29

@zozo6296:

A módszert a lengyel antikommunista ellenzék találta ki 30 éve. Megfigyelték, hogy a rendőrség csak az érkező leveleket nézi, a visszaérkezőket nem. Így feladónak írták a címzettet, s címzettnek meg nemlétező címet, persze bélyeggel, hogy ne dobjék ki esetleg a levelet.

Én annak idején ki is próbáltam, levelet küldtem Fülesné Grizli Annamáriának Balatonkuvaszdra, a Sztálin utcába. 3 hét múlva visszajött hozzám "cím ismeretlen" jelzéssel. Szóval nem egy nagyon gyors módszer...

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.09.28. 20:11:18

@Birca Maxval: "Az asztrológus meg ezt figyelembe veszi."

Ha! És a két említett ember esetén mit mond? Hát kérem maga az öt perc bizonytalanság miatt lefedi az egész emberiséget.

"19:35 szerepelt a kórházi papíromon"

A horoszkópodnak annyi. Az lehet 19:32 és 19:38 is. Banki kerekítést végzett az orvos?

maxval bircaman balcán · http://www.bircahang.org 2010.09.28. 20:17:38

@atpijkamo:

Nem. Be lehet határolni bizonyos kategóriákat, azaz nem fedi le az egész emberiséget.

Ajánlom ezt en.wikipedia.org/wiki/Horoscope a cikket alapismeretekre.

Igen, én úgy számolom, hohy 19:33 és 19:37 között születtem. Beírod egy horoszkó-szoftverbe mind a kettőt, s így tudod a szélső pontokat.

S persze a születési hely is kell. Mivel kedvenc területem a földrajz, ezzel szépen elvacakolok. Nekem másodperc pontossággal megvan a születési helyem. Pedig az asztrológaii üzletágban 15-20 éve voltunk, s akkor még nem volt se gps, se google maps.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.09.28. 20:27:52

@Birca Maxval: "másodperc pontossággal megvan a születési helyem"

:))))))))))

Elképzelem, mentőautóval a repülőtér betonján őrülten rohangálnak, mindjárt születik, úgyhogy egy perc pontossággal megvan a születési idő, most a helyet kell még beállítani, hogy a megfelelő emberke szülessen... Milyen praktikus. Pusztán technikai probléma. Erre iparágat lehet alapítani, Czeizel doktor munkanélküli lesz.

Xezs 2010.09.28. 23:27:43

@atpijkamo: Hagyd a faszba, ezeknek kész válaszuk van mindenre. Sok-sok év alatt összeszedték az összes olyan kérdést, amivel bele lehet kötni az ilyen faszságokba, adtak nekik rá kész válaszokat amiket lehet szajkózni.

Logikát ne keress benne, egy rakás ilyen hülyegyerekkel jártam az általános iskolába, egyszerűen hiába érveltünk nekik, mindig kitaláltak valami újat ha zsákutcába jutottak. Előbb-utóbb belefáradsz a baromságaikba. Van aki általános iskola óta kinőtte a hantázást, van aki meg egész életében benne maradt (élő példát lásd fentebb).

Igazából már nem is tudok röhögni, inkább sírhatnékom támadt az emberi hülyeség láttán.

zozo6296 2010.09.28. 23:39:42

@Xezs: De amúgy eme Birca Maxval miről hadovál?
Jóéjt amúgy, megyek.

maxval bircaman balcán · http://www.bircahang.org 2010.09.29. 06:39:34

@Xezs:

"Igazából már nem is tudok röhögni, inkább sírhatnékom támadt az emberi hülyeség láttán"

Ezzel én is így vagyok...

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.09.30. 00:24:46

@enamel: Nesze horoszkóp: Sok virágot fogsz kapni. Az öszes barátod meg fog látogatni, mindenki veled fog foglalkozni. De ne csodálkozz minden temetés ilyen.

Rózsika 2010.10.04. 10:41:15

Olyan jót kardoskodtok teeeeljesen más témáról, miközben itt arról van szó, hogy a nő ál-szeretetteljesen átvág, és szép szóval kicseni az értelmileg letérdelt, anyagilag kétségbeesett figurák adatait...
Kiscsikó koromban én is visszaküldtem valami horoszkóp-köves szerencsevonzós vackot, azóta a mesterkijadó és a rídörszdájdzseszt nyerőokmányaival gyújtom be a kazánt...
süti beállítások módosítása