Végre megint egy nagyvad! A Szolgáltatói Idiotizmus kategória kétezres évekbeli egyik legerősebb sztorija következik. János a lejáratkor fel akarta bontani 2 éves mobilnet-szerződését. 30-án délelőtt bement a boltba, ahol közölték vele, hogy jöjjön vissza két és fél órával később, mert a számítógép szerint akkor jár le a két év. Tűzijáték alant:
Arról van szó, hogy 2 éve 2008. szeptember 30-án előfizetői szerződést kötöttem mobilinternet szolgáltatásra a Magyar Telekom Nyrt-nél, annak rendje és módja szerint 2 éves hűségnyilatkozattal. Számláimat rendesen fizettem, elmaradásom nem volt. Hanem időközben úgy alakult, hogy már nincs szükségem a mobilinternetre, ezért meg szerettem volna szüntetni a szerződést.
Ilyen elhatározással ma, 2010. szeptember 30-án 10:23 órakor bementem egy ügyfélszolgálatra, hogy megtegyem a szükséges lépéseket. (Korábban már voltam bent, de akkor azt mondták, hogy a lejárat napján tudom csak felmondani a szerződést).
Kivárom a sorom, készséges munkatárs fogad. Elmondom, hogy mit akarok. Adom a szerződést, hogy a szükséges adatokat beklimpírozza a számítógépbe.
Miközben kotorászok a zsebemben a személyim után, a munkatárs közli, hogy ez a szerződés 2008. szeptember 30. 14:52 órakor lett megkötve, ennél előbb nem tudom felmondani, mert az a szerződés szerinti retorziókkal járna, holnap (október 1-én), meg azért nem lesz jó, mert akkor már új számlázási időszak kezdődik. Fáradjak vissza 15:00 órára.
Fasza. Még jó, hogy nem kell kilométereket utaznom, helyben van minden.
Tanulság: Mindennek megvan a maga helye és ideje!
Üdvözlettel:
T. János
Az utolsó 100 komment: