Tékozló Homár

T-Mobile extrém: csak X óra Y perckor lehet felbontani a szerződést

2010.10.01. 09:43 | szily | 133 komment

Végre megint egy nagyvad! A Szolgáltatói Idiotizmus kategória kétezres évekbeli egyik legerősebb sztorija következik. János a lejáratkor fel akarta bontani 2 éves mobilnet-szerződését. 30-án délelőtt bement a boltba, ahol közölték vele, hogy jöjjön vissza két és fél órával később, mert a számítógép szerint akkor jár le a két év. Tűzijáték alant:

Arról van szó, hogy 2 éve 2008. szeptember 30-án előfizetői szerződést kötöttem mobilinternet szolgáltatásra a Magyar Telekom Nyrt-nél, annak rendje és módja szerint 2 éves hűségnyilatkozattal. Számláimat rendesen fizettem, elmaradásom nem volt. Hanem időközben úgy alakult, hogy már nincs szükségem a mobilinternetre, ezért meg szerettem volna szüntetni a szerződést.
 

Ilyen elhatározással ma, 2010. szeptember 30-án 10:23 órakor bementem egy ügyfélszolgálatra, hogy megtegyem a szükséges lépéseket. (Korábban már voltam bent, de akkor azt mondták, hogy a lejárat napján tudom csak felmondani a szerződést).

Kivárom a sorom, készséges munkatárs fogad. Elmondom, hogy mit akarok. Adom a szerződést, hogy a szükséges adatokat beklimpírozza a számítógépbe.

Miközben kotorászok a zsebemben a személyim után, a munkatárs közli, hogy ez a szerződés 2008. szeptember 30. 14:52 órakor lett megkötve, ennél előbb nem tudom felmondani, mert az a szerződés szerinti retorziókkal járna, holnap (október 1-én), meg azért nem lesz jó, mert akkor már új számlázási időszak kezdődik. Fáradjak vissza 15:00 órára.

Fasza. Még jó, hogy nem kell kilométereket utaznom, helyben van minden.

Tanulság: Mindennek megvan a maga helye és ideje!

Üdvözlettel:

T. János

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2010.10.01. 10:47:56

pannon detto, mi e miatt nem tudtunk 2 ev huseg utan kiszallni. elobb nem lehetett, utana meg automatan 2 evre ujta hosszabitottak, kilepni meg ezek utan nem tudom mikor lehet. igy most eletunk vegeig foglyok lettunk, faxkivan ezekkel a szemetekkel...

Autószerető 2010.10.01. 10:56:53

Jártam egyszer úgy, hogy az ügyintéző nem nézte az órát, csak a napot. Utána ki akarták fizettetni velem az akciós telefonkészülék árát, mert idő előtt lezárattam a szerződést.
Több levélváltás - és nem kevés idegesség - után eltekintettek a közel 40.000 forintos összegtől.
Élmény volt. Azóta ezeket a hűségizéket próbálom kerülni.

elwood 2010.10.01. 11:04:18

óriási szerencs, hogy nem 17:58-kor lett kötve a hűség, ugyanis akkor rohadtul precíznek kell lenni, hogy pont 17:59-kor mondd fel és még renszerzárás előtt rendben legyen.

az ilyen cégeket fogja elsőnek falhoz állítani a pálinkafőzők forradalma. (ez most éppen igaz is, jövőre jön a telkó adó)

Rosszindulatú Vászka 2010.10.01. 11:04:46

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: francfenét. Miattunk. Mink mindég minden szöveccségben a rossz oldalon vagyunk és lehúzzuk az átlagot. Lássad csak, mióta NÁTÓ tagok vagyunk, azóta ők is bebuknak mindent.

Dr. Körömlakk ® 2010.10.01. 11:06:29

téjános a témobilnál megfelelő időben. hát ez maga a tökéletesség!

mortalwombat 2010.10.01. 11:16:50

Kommentet küldeni csak 10:53:12 és 10:53 13 közt lehet, egyéb esetben tértivevényes postai levelezőlapon küldjék el mondanivalóikat a T-mobilhoz, hogy sms-ben küldjék el 12:23:45 és 12:23:46 közt a Homárhoz az elpostázott kommenteket. Minden egyéb esetben a jegybanki alapkamat 456% lesz felszámolva, amit postai csekken minden páros hét negyedik munkanapjának prímszámmal osztható perceiben kell befizetni.

Üdvözlettel: Zs-Kom, Bürok Grácia

Platon 2010.10.01. 11:18:40

Tanulság, hogy ajánlott levélben kell felmondani a szerződést a hűségnyilatkozat lejártával.

Meg úgy egyébként panaszkönyv/fogyasztóvédelem mert az üzletkötő megtehette volna hogy úgy írjátok alá a felmodnást hogy rávezetitek hogy a hűségnyilatkozat lejártával hatályosul.

Az egész történet a fogyasztó megkárosításáról szól, bürokratikus akadályokat állítanak eléd hogy lehetőle ne tudj megfelelő módon élni a felmondási jogoddal.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.10.01. 11:25:29

@Rosszindulatú Vászka: Lófauszt!
Amíg ezekkel az indiai jövevényekkel (indo-árjákkal) nem szövetkeztünk, sokszor álltunk nyerőre is. Mátyás király halála óta viszont mindig velük egy táborban kötünk ki, rá is baszunk rendre...

richy0609 · http://www.tengerimalacaim.sokoldal. 2010.10.01. 11:27:50

Egyszerű a dolog: asztalborogatásos, fogyasztóvedélemmelfenyegetőzös, hülyeevagyszolgáltató témaköröket kell megpendíteni.... :D

moonclown 2010.10.01. 11:31:01

@esef: szerintem Németországban nem ilyen a T mert kinyírnák őket...

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.01. 11:34:34

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: Előre. Arrafelé nézzél. Mindegy mi volt akkor, te (+mindenki más) abban számítasz majd, ami ezután lesz. ;)

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2010.10.01. 11:35:54

Meg vannak ezek huzatva. Normális ASZF-ben benne van, hogy írásban 8 munkanappal a kért határidő előtt, személyes (azonnali) felmondásnál meg a kutya sem említ óra, perc, másodperc dolgot.

Tuti nem mentem volna el, hanem jelzem udvariasan az ügyfélszolgálatosnak, hogy most bontanám fel, kötbér nélkül, hívja a főnökét ha gondolja, hogy egyéni elbírálás kell. Uff.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.10.01. 11:39:09

@enamel: "MONDD EL FIAIDNAK!"
Igazuk van (ebben) a zsidóknak.
Mert bizony nem mindegy, hogy mi volt! Az alaptalan házak, a múlttalan nemzetek, a gyökértelen emberek nem sokat érnek.

maydayray 2010.10.01. 11:39:15

@szemi90: ott ilyen nincs. bármikor felmondhatod, és majd AKKORTÓL lesz érvényes. tudom, nekem is ők adják a netet-telefont.

Rosszindulatú Vászka 2010.10.01. 11:44:55

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: francokat. A román kirájunk óta valóba szopóág, egy siker, a pogányok kiverése másfél évszázad után. Persze a másik genyákkal, a labancokkal közöse. Osztán bukta minden. Lássad csak, mikó varsó szerződők voltunk, a ruszkik bebukták a tutinak tűnő afgánokat. Mióta NÁTÓ vagyunk, megint bukta, pedig majnem az egész világ velünk van. Vagy ott a kóreai hirigm, mikor még kocsik voltunk, na azt senki se nyerte meg, illetve mindenki.

Monyunk nálunk csak a jenkik hüjébbek, azok még maguk eleln senem bírnak háborút nyerni és egy tucat kalasnyikovos turbános pogány szénné alázza a hájtek profi katonáit.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.01. 11:46:21

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: Miért nem?

@Rosszindulatú Vászka: Úgy érted, a magyarság amolyan átok mindenkire, aki kapcsolatba kerül velük? :))

Rosszindulatú Vászka 2010.10.01. 11:51:49

@enamel: úgy, egy ön- és közsorsrontó átokkal megvert élhetetlen néspég, aki a többi nemzettel elentétben nem csak az idegeneket, hanem magát is útájja.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.10.01. 11:53:53

@É2I: jajj ne momdd mar
barmikor bejelenthetem, hogy a szerzodesem lejartakot meg kivanom azt szintetni
2 honappal elotte is

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.10.01. 11:55:38

@Rosszindulatú Vászka: Amúgy meg nemúgyvana'!
A "pogányok kiverése" egyedül nem ment, de még így sem mi voltunk a jók, hanem kipukkant az iszlám lufi, irányíthatatlanná vállt a birodalom az ő módszereikkel, ráadásul az volt a mániájuk, mint a mai pogányoknak, a bankvezíreknek (és politikusként / médiageciként ismert sameszeiknek), a folyamatos növekedés, fejlődés, meg a növekedés fejlődése.

Volt amúgy kivétel is: "Veled vagyunk (illetve csak voltunk) voltunk, Vietnam", oszt' ki is verték az amcsikat! De akkor totál skizó volt a germán, három részre szakadva.
Most meg már itt termelik a kendert a vietnamiak, de nem a száronghoz...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.10.01. 11:56:19

a,ugy sm ertem ha a huseg lejar onnantol az nem hoszabbodik meg es barmikor lemondhato
ez a reagalasokra vonatkozott

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.10.01. 11:57:20

@enamel: Mert akinek múltja nincs, annak jövője sincs. Rabszolgának/fogyasztónak jó csak. Azért is akarják eltörölni a múltunkat az éhes proletárok...

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.01. 11:57:35

@Rosszindulatú Vászka: Én ezt nem mertem volna így kimondani.. de respect.

Azzal együtt talán nem menthetetlenek. Viszont megmenteni nem én fogom őket. Legalábbis el nem tudom képzelni, mi olyanjuk lenne, ami miatt megpróbálnám.

Rosszindulatú Vászka 2010.10.01. 12:07:11

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: hát a pogányokkal szerencsések voltunk, de mekkaptuk cserébe hejette a labancokat. Volt ám vége a vallásszabaccságnak azon nyomba. Vietnám ügybe igazad van, de akkor még vegyük hozzá a gyárakban görnyedő dolgos kubai néger elvtársainkat is.

telkoe 2010.10.01. 12:09:58

Amikor velem akarta ezt eljatszani a kislany a t-pontban mondtam neki hogy akkor megvarom az idopontot amikor be tudjan fejezni az ugyintezest ott elotte allva a pultnal. Erre eszebe jutott hogy inkabb papirra felveszi az adatokat es a megfelelo idoben beirja a szamitogepbe es erteit hogy lezarult az akcio.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.01. 12:20:32

@Rosszindulatú Vászka: Pedig lehet hogy elterjedtek volna a zoroasztristák.....

Amúgy szvsz a vallásszabadságnak már jóval a labancok előtt vége volt. Még akkoriban, amikor I. István kinyírta a jogos trónörököst.

Lehet hogy az ő átkát érezzük. :)

cso zsi 2010.10.01. 12:21:28

A zsemle ára

Ma már semmi szükség nincsen se villanyórára, se gázórára!

Hogy miért?

Mert ezek a mérőórák eredetileg azt a célt szolgálták, hogy a Fogyasztó és a Szolgáltató egymás közötti korrekten elszámoljon és a Fogyasztó annyi díjat fizessen, amennyi villanyt, vagy gázt a mérőóra szerint elhasznált.

Ennek azonban ma már semmi jelentősége nincsen, mert bármit mutat a mérőóra, a Szolgáltató olyan összegű számlát állít ki, amilyet akar!

Hogy miért?

Mert nincsen ember, aki ellenőrizni tudná, hogy a számlán szereplő összeg megfelel-e a tényleges fogyasztásnak.

Miért?

Mert a számlán szereplő, fizetendő díj és a mérőóra által mutatott elhasznált mennyiség, és annak egy egységnyi díja köszönőviszonyban sincs egymással.

Egy normálisan működő államban, tisztességes gazdasági rendszerben, egyértelműen meg van határozva, hogy egy kilowatt áram, vagy egy m3 gáz mennyibe kerül; a mérőóra által mutatott mennyiséget be lehet szorozni az egységárral, és máris megvan az eredmény, hogy mennyit kell fizetni!

Nálunk nem így van, mert ez nem normális gazdaság, ország, és nem működik tisztességes államrendszer!

Vegyünk egy villanyszámlát, hogy igazunk van-e? Nézzük meg miből áll össze a számla végösszegét jelentő, fizetendő 6.758,- Ft díj:

24h áramdíj tömb I. 110 kWh 20,38 Ft/kWh

2.242,- Ft

24h áramdíj tömb II. 45 kWh 21,68 Ft/kWh

976,- Ft

Összesen tehát:

3.218,- Ft

Idáig rendben is lennénk, hiszen a fentiek szerint a 40 napos időszakra 155 kWh fogyasztás után 20,38 és 21,68 Ft-os egységáron (az már rejtély, hogy miért van a két különböző egységár, de ez még belefér ) 3.218,- Ft áramdíj fizetendő.

Azonban ezzel nincs vége, mert a számla folytatódik, úgy mint:

Szénipari szerkezetátalakítási támogatás

31,- Ft

Kedvezményes árú villamos energiai támogatás

19,- Ft

Összesen:

50,- Ft

Átviteli-rendszerirányítási díj

89,- Ft

Rendszerszintű szolgáltatás díj

66,- Ft

Elosztói forgalmi díj

1 1.341,-Ft

Elosztói veszteség díj

648,-Ft

Menetrend kiegyensúlyozási díj

78,- Ft

Összesen:

2.222 Ft

Még nincs vége, de egy villanyszámlában ez a „menetrend kiegyensúlyozási díj”, figyelemreméltó kreativitásra vall, ezért érdemes egy kicsit megpihenni.

Továbbá:

Elosztói alapdíj

150 Ft

Összesen:

2 372 Ft

Na már most, ha az áramdíjhoz (3.218,- Ft) hozzáadjuk ezt a többit (2.372,- Ft), akkor 5.590,- Ft jön ki, amihez még a 20 % ÁFA jön + 50 Ft AHK ( rejtély, hogy ez meg micsoda???? ) és máris megkapjuk a villanyszámla

6.758,- Ft-os végösszegét!

Ha valaki meg tudja mondani, hogy az áramdíjon túl megjelölt őrületek, összesen 2.372,-Ft, miért kerülnek Lajos bácsi és Ilonka néni villanyszámlájába felszámításra, az akkor azt is mondja meg, hogy;

- ezek az ilyen-olyan díjak miért éppen annyi összegűek;

- és miért nem alacsonyabbak;

- vagy magasabbak;

- továbbá, ki és mikor állapította meg pl.: a „menetrend kiegyensúlyozási díj” 0,5000 HUF/kWh egységárát,

- és végül: ennek mi a fene köze van az elfogyasztott villanyáramhoz??????????????????.

Ha még egyszer megnézzük a számlát, akkor láthatjuk, hogy a tényleges áramfogyasztás után mindössze;

3.218,- Ft-ot

kellene fizetni, de ezt feltornázták a fogyasztók számára teljességgel ELLENŐRIZHETETLEN plusz költségekkel;

6 758 Ft-ra!

A gázszámlával hasonló a helyzet, de ott az átejtés talán még bonyolultabb.Persze a számla itt sem az elfogyasztott gázmennyiség és az egységár szorzata, hanem korrekciós tényezőt, fűtőértéket (MJ/m3), elszámolt hőmennyiséget is számítanak és a számla összege az egységár és az elszámolt hőmennyiség szorzata, amiben a fűtőérték (MJ/m3) és az elszámolt hőmennyiség (MJ) adja a két ismeretlenes egyenletet, és őrzi meg a számla összegének titkát.

Miért van ez így?

Hol van a fogyasztóvédelem?

Mikor lesz már ennek vége?

A villanyszámla analógiájára elképzeltem, hogyan is festene egy zsemle számlája a Szolgáltató büféjében:

Péksütemény 1 db

8,50 Ft

Búza vetési és aratási összetevő

2,32 Ft

Búza érlelési nap-egyenérték

0,27 Ft

Búza kelési bizonytalansági faktor

1,88 Ft

Búza feldolgozási (háztáji) veszteség

0,66 Ft

Búza sikér-díj

1,30 Ft

Kukorica bánatpénz

0,72 Ft

Vízbázis fejlesztési hozzájárulás

0,20 Ft

Pékség újrafestés, rovarirtás

0,52 Ft

Gömbölyítési jutalék (művészeti felár!!!)

0,78 Ft

Szolárium (régebben színkezelési) pótdíj

1,70 Ft

Sütőlapát korszerűsítési alap

0,88 Ft

Azonosítás

0,34 Ft

Kifli szolidaritási együttható

2,40 Ft

PTU.KAH.ZZ

1,90 Ft

Összesen:

27,00 Ft

Ezekhez a multikhoz egyre inkább igazodik és hasonul a víz- és csatorna szolgáltatások díja. Nem a számlájukkal, hanem a hozzáállásukkal.

Bármilyen probléma, vagy vita keletkezik a szolgáltató és közöttünk első és nyomatékos kijelentésük;

Ha nem fizetsz, kikapcsoljuk a szolgáltatást, vagy leszereljük a mérő órát!

Tehát jogorvoslati lehetőségünk is csak a vitatott számlák kifizetése után lehetséges, ha továbbra is szeretnénk villany mellett olvasni, gázzal főzni és vizet inni, stb.

Jó lenne ténylegesen, ha ezen monopóliumoknak, szolgáltatóknak megpiszkálnák a működését és megtiltanák, hogy a fogyasztókkal szemben azt a fenyegetési lehetőséget, hogy vitatott helyzetekben;

HA NEM FIZETSZ, LESZERELJÜK

végre az

ÁLLAM

erőfölénnyel és joggal való visszaélésnek minősítené!

Nem csak azokról van szó, akik nem fizetik - a fentiek szerint, amúgy teljesen alaptalan, „feturbózott” módon kiállított számlájukat, - hanem azokról az esetekről beszélünk, amikor a multik, vagy a hatalmi pozícióból szolgáltató cégek téves, vagy rossz számlákat állítanak ki.

Történjen ez az általa kezelt mérőeszköz hibájából, vagy számlázási hibából.

Ezekben az esetekben nagyon gyorsan kicserélik a mérőket és másfél, két hónap múlva mikor megjön a számla csak akkor fedezhető fel a "túlszámlázás" már nem tehetünk semmit, mert a leszerelt mérőket ezek a szolgáltatók nagyon gyorsan szétszedik, vagy átszerelik, így a fogyasztót meggátolják annak lehetőségétől, hogy bizonyítsa a mérő hibáját!

Elgondolkodtató:

Mikor egy cégvezetés alap gondolata és mondata a következő:

HA NEM FIZETSZ LESZERELJÜK, KIKAPCSOLJUK!

Meddig engedjük zsarolni magunkat a multiktól, monopóliumoktól?

Mikor lesz az, hogy ők ténylegesen a Fogyasztókat kiszolgáló

szolgáltatók

lesznek nem pedig kizsákmányolók!

Rosszindulatú Vászka 2010.10.01. 12:30:14

@enamel: jó meglátás. Na kkor keztük beszopni a burkusokat. Monnyuk, ha Vajk ne lesz Pityu, akkor meg a vizigótok irtottak volna ki minket. Monnyuk a lómaiak meg egy csomó tugyukmit hagytak itt, hoszták őket szeméjzetnek, lsd. pécsi őskeresztény kripták. Vagyishogy hamarébb voltunk zsidó ország, mint szittya. Ez aztán a multikulti!

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.01. 12:32:22

@Rosszindulatú Vászka: Ritka veszélyes ember vagy te, édes Vászka. :))
Nézd meg a mailboxod.

Frucsasz 2010.10.01. 12:36:15

Én egy február óta tartó kínlódás után hétfőn írtam a t-mobile-nak reklamációt. Ha nem válaszolnak, és nem oldják meg a saját töketlenkedésük okozta problémámat, akkor per lesz dologból.

Ha vasárnap estig nem kapok tőlük választ, akkor elküldöm ide is a történetet.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.10.01. 12:37:25

@Unbiased: "ha az ügyfél nem pontosan 14:52-kor mondja le a szerződés, hanem mondjuk egy perccel később. Bünti?"

Pontosan. Ezt még a sün se tudná felmondani. Egy másodperccel hamarább, akkor retotziók jönnek, egy másodpeccel később, meg még egy plusz havidíj.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.01. 12:37:39

@Rosszindulatú Vászka: Egyébként a vizigótról sem vagyok meggyőződve. Vajk _uralkodó_ lett volna, nem egy ilyen szolgalelkű seggnyaló kis féreg.
Na mindegy, nézzünk előre, ha már ilyen okosan tanácsolgatom másoknak. :))

TGV 2010.10.01. 12:39:56

@cso zsi: azert ilyen bonyolult a villanyszamla, mert szetvalasztottak a villamosenergia eloallitasat es az elosztasat. Ezzel megnyitottak az utat a piac liberalizaciojahoz.
Pelda: Franciaorszagban van olyan aramszolgaltato, aki kinal "zold aramot", azaz, ha naluk veszed a villamossagot, akkor garantaljak, hogy azt mondjuk szeleromuben termeltek meg es nem atomeromuben. Aztan van olyan szolgaltato, aki 5%-kal olcsobban adja az aramot. A szolgaltatovalasztas pedig szabad, tehat valakitol veszed az aramot, egy masik pedig eljuttatja hozzad. A halozatot pedig tobb nem az aramszolgaltatok tartjak fent, hanem a halozatkezelo, azert kell nekik kulon fizetni.
Egyebkent a francia szamlan van 5% kozvilagitasi jutalek, tehat mindenki a fogyasztasaval aranyosan vesz reszt a kozhivatalok es az utca kivilagitasaban.

Rosszindulatú Vászka 2010.10.01. 12:43:19

@enamel: részemről a gyönyör :)

@Frucsasz: én azt bírom a t-be, hogy mikor bejelentem, hogy nincs net, rögvest küldenek egy mélt, hogy mekkezték a hibaelhárítást, és amellik levelet meg is kapok, mihejst ismét van netem.

Monnyuk a Vajk-Koppány-Sarolta hirigbe az a fles, mint általába a történelembe, hogy nincs elegendő információnk a dologról. Akkor se voltak objektívebek a krónikások, mint ahogy most sem. Vagy aki volt azt felnégyelték.

Egyéves Önkéntes 2010.10.01. 12:52:40

@TGV: és szélcsendben a zöld energiás ügyfelek mit csinálnak? gyertyát öntenek?

Rosszindulatú Vászka 2010.10.01. 12:58:32

@EÖ: biogázzal fujják alfarhanggal a propellert.

TGV 2010.10.01. 12:58:37

@EÖ: :DD

akkor az atommaglyaval vilagitanak addig, a szel meg majd benyomja az energiat kesobb a rendszerbe. Kozos halozat van.

Egyéves Önkéntes 2010.10.01. 13:00:32

@TGV: @Rosszindulatú Vászka:

pont erre akartam rávilágítani (érted, rávilágítani :)), hogy közös hálózatban hogy a f.szba garantálja a zöldáramot.
ez csak mókusvakítás

MickthePick 2010.10.01. 13:00:41

Aki bármilyen T-cégnél vagy OTP-nél 2010-ben még ügyfél, az vizsgáltassa ki magát, sürgősen.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.01. 13:03:06

@EÖ: Nem biztos, hogy csak szélerőműből nyerik a cuccost.

Egyéves Önkéntes 2010.10.01. 13:07:01

@enamel: nálunk például egy rózsakeresztes pentákulum látja el a házat vízzel, árammal és ingyen HBO Private XXX Goat Chanellel

Rosszindulatú Vászka 2010.10.01. 13:08:06

Mókásak ezek a bio meg eco júzerek, mer csupán a lakósság 90%-át kéne kiirtani, és máris elég maradéknak a biopóver meg biokaja. Monnyuk az élettérlecsökken kb 20 km-re, mint a középkorba, meg internet meg kábeltévése lesz.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.10.01. 13:11:36

@Rosszindulatú Vászka: Voltunk mi még keleti kempingezős korunkban a zsidóvá vált kazár törzsszövetség tagjai is...

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.01. 13:11:40

@Rosszindulatú Vászka: Hát a korai írtásokat, meg az újabb kori retrókat (pl jehovás) veszed alapul, ők 144000-re saccolják az ideális népességszámot. Nekik pl bőven elég lenne.
A középkorban meg igen szép háborúkat vezettek igen távolra. Mondjuk itt nem lenne kivel háborúzni, ha csak meg nem érkeznek időközben az űrgyíkok.

@EÖ: Neprovokáljál kéhlek. :P

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.01. 13:12:44

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: Akkor most fel kéne fedeznem magamban a zsidót? Nem vagyok én olyan, hé. :D

Rosszindulatú Vászka 2010.10.01. 13:19:17

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: úgybizony.

@enamel: a jehovások tuti szívnak valamit titokba, mijen már, hogy az Őrtoronyba láttaam posztert, amiben a hiperpigmentált kislány almával etet egy bengáli tigrist.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.01. 13:21:27

@Rosszindulatú Vászka: Szép gondolat. Haszontalan, életidegen, életképtelen, és nyálas. De azért szép.

tsimike 2010.10.01. 13:23:10

T. János nem sikeres ember... Ha mondjuk úgy ment volna oda hogy T-János vagyok akkor azonnal minden másképp alakult volna :)

bruTe 2010.10.01. 13:34:10

@cso zsi: Azért én kurvajót röhögtem. "Kifli szolidaritási díj"??? LOL

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.01. 13:36:25

@bruTe: De mi az a PTU.KAH.ZZ? És miért ilyen drága?

devadel 2010.10.01. 13:58:28

@cso zsi: az a köze az elfogyasztott áramhoz, hogy azt nem csak megtermelni kell, hanem el is kell vinni tehozzád, és ráadásul pont akkor, amikor neked eszedbe jut felkapcsolni a villanyt.

de ha nem tetszik, azt is lehet csinálni, hogy elmész egy vödörrel az erőműbe, televeszed árammal, hazaviszed, és akkor használod fel amikor akarod.

Szarazkoro 2010.10.01. 14:13:42

@hagyma: szia!
Nalunk is ez a modi :) Nehogyma' meg ok ugassanak akik belolem (is) elnek!
Ezert van nekem olyan szerzodesem h 30 napra szol, ha nem jelentem be h nem kell a kov honaptol akkor megujul es raadasul egyre jobbak a kedvezmenyek Mert veluk vok mar vagy 5 eve.

ViPleX (törölt) 2010.10.01. 14:15:04

Ha történetesen zárás előtt 10 perccel kötöm meg a szerződést, akkor két év múlva pontosan tíz percem lesz felmondani?

RonIQa 2010.10.01. 14:23:03

Szerintem meg az egy éves határidő 2010. szeptember 29-én 14:52 órakor lejárt. Egy évben nincs két szeptember 30. Ugye?

Hümüzhümümüz 2010.10.01. 14:28:21

No! Amennyiben jók a megfigyeléseim úgy 1 évre visszamenőleg a T-home/mobile/com, OTP és a Spar szerepel a Homáron legtöbbet!

Szerencsére ezek közül egyikkel sincs kapcsolatom. :)

RonIQa 2010.10.01. 14:28:29

@Frucsasz: Várom a történetedet, mert az én tököm is tele van már a T-csoporttal. Mindegyik kommunikációképtelen, tahó, paraszt, hazudós állat.
Aki ezekkel kapcsolatban áll, az tényleg vizsgáltassa ki magát.

Megjegyzem, egyetlen olyan Magyar Telekomos üzletben sem voltam még, ahol le lehetett volna ülni. Állva kell szobrozni órákig mindenhol, direkt arra hajtanak, hogy feladd és elmenj a fenébe.

newcy67 2010.10.01. 14:29:55

Aztán hogyé van az, Tetves T-home, hogy múlt hónaphoz képest többet fizetek a fix díjas, korlátlan internet-előfizetésért? Értesíteni nem kellett volna netán? Ja, csak felszólító levelet tud küldeni a rendszer, meg számlát? Ez egy olyan rugalmas cég, hogy lassan annyi előfizetője lesz, hogy ott már ügyfélszámot sem kell adni, mert mindenki ismerni fogja a másikat!

RonIQa 2010.10.01. 14:46:51

@newcy67: Tényleg csak felszólító levelet tudnak küldeni, meg számlát. Telefonon semmit nem lehet elintézni, mert jelszót kérnek. Mondom, elfelejtettem a jelszót. Azt mondja tündérke, hogy értsem meg, ő nem adhat ki adatot, fáradjak be (a talponállós) ügyfélszolgálatukra. Mondom, cseszd meg, nem adsz ki adatot, én adok neked adatot, azt, hogy ilyen és ilyen előfizetői számon nem működik a kábel-tv adása, javítsátok ki a hibát.
Nem javították ki, számlát küldtek. Egy hónapig fizettem, még mindig nem javították. Onnantól nem fizettem. Most tíz hónap után basztat és leírja, hogy a "szolgáltatás előfizetési díj nem fizetése miatt szünetel".
Anyátok valaga! Szolgáltatás hiányában az előfizetést szüneteltetem.
Hülye faszkalapok!

AlulírottFentemlített 2010.10.01. 15:16:21

Nem gondoltam volna, hogy EDE a Trémobilnál dolgozik.
Biztos azért ilyen FONTOSCH, hogy a lemondás legyen PONTOSCH!!!

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.10.01. 15:17:17

@AlulírottFentemlített: :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.10.01. 15:20:03

@RonIQa: "mindig nem javították. Onnantól nem fizettem"

Nagyeszű. Tízszeres díjvisszatérítést kaphattál volna a hibás időszakra, ehelyett te fogsz fizetni.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.10.01. 15:21:33

@ViPleX: "Ha történetesen zárás előtt 10 perccel kötöm meg a szerződést, akkor két év múlva pontosan tíz percem lesz felmondani?"

Nem. Mindig fél másodperced van felmondani. Egy másodperccel korábban büntetnek, egy másodperccel később új hónapot fizecc.

na__most__akkor 2010.10.01. 15:22:57

"Ideje van a kövek elhányásának és ideje a kövek egybegyűjtésének; ideje az ölelgetésnek és ideje az ölelgetéstől való eltávozásnak.
Ideje van a keresésnek és ideje a vesztésnek; ideje a megőrzésnek és ideje az eldobásnak"

Vigyázat, ezt zsidók írták!
(Gyengébbek kedvéért: A prédikátor Salamon könyve, Károli biblia.)

na__most__akkor 2010.10.01. 15:24:00

Ja, Ószövetség, ha valaki nem tudná.

szerella 2010.10.01. 15:43:49

A t-izé egy rakás sz@rt, úgy ahogy van. Az ügyintézöik pedig a legalja.
Velük soha, még a lakatlan szigeten se.

anarch 2010.10.01. 15:58:27

Na, majd ha az útlevél is 14:52 perckor jár le, akkor lesz nagy gáz :).

Róka-Rudi 2010.10.01. 16:57:13

16:57 van. Most lehet szerződést bontani? Ez fontosch kérdésch!

upci 2010.10.01. 17:29:10

januárban szóról szóra ugyanezt megtették egy ismerősömmel a hűségidő lejárta után! "köcsögök-e?" - kérdeztem már akkor is...

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.01. 18:47:56

@atpijkamo: Megpróbáltam fél másodperc alatt végigmondani, hogy "felmondomaszerződést", de nem sikerült. Ha nagyon gyorsan mondom, akkor is 2,7 sec.

Most örökre tés maradok?

twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2010.10.02. 00:17:50

Miutan a szamitogep eleve pontosabban szamolja az idot, mint egy ember nincs min csodalkozni.

Megdobbent 2010.10.02. 04:01:35

Wehe, tobb, mint 160 honap utan szepen felmondtam a T-nek, no ugyfelmegtarto, meg ilyen "miert hagyja el remek cegunket" meg hirbol sem.

Kaptam egy torthavi csekket (meg telefonkonyvet sem vehettem at), aztan jonapot :>

Hatakkor csokolom T-neni :)

Viszont nem is voltam ingyen statiszta a penzemert valami klipben sem :(

Kiszorultam a T-birodalombol!!!

England win The Ashes! 2010.10.02. 05:55:28

@hagyma: Pontosan! Tavaly felmondtam az internetre kötött szerződést. Egy hónappal előtte hívtam a céget. Kérdi az ürge, hogy mikortól legyen. Mondom neki, hogy a szerződés lejártának napján. Mondja erre, hogy akkor x óra y percben bontjuk a szolgáltatást. Percre pontosan így is történt. Nem kellett befáradnom sehová, visszahívni őket meg pláne nem, előtte egy hónappal lepacsiztuk. (Nem Magyarországon történt az eset, de gondolom nyilvánvaló.)

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.10.02. 07:07:20

@klarky:
Höhö, Lyó duma!
Szerinted miért jutottak el Berlinig azok akiknek még telefonjuk sem volt és csak szicsász-szicsász-t alkalmaznak?

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.10.02. 07:15:21

@enamel: Mit szecc lassitónak?

Az egész számháborura +jegyezném
"A nagykoruság a 18. születésnap 0 órájátol érvényes"

Ez is felfoghatatlan azoknak akik naprol napra élnek és nem percröl percre
Ennyi ervel lehetne csak az évszakokat vagy éveket is számolgatni
Igaza volt a T-nek

Nézzétek meg Sünt!
Ő sem mondja 11-kor hogy dél van

Akkormeg ti??

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.10.02. 07:18:26

@RonIQa:
A pontos gyors ügyintézés esetében nincs várakozás,ezért nincs ülőhely
Ha lenne, csak beülnének a csövesek és a nyugdijasok melegedni

England win The Ashes! 2010.10.02. 13:52:42

@horex: "Nézzétek meg Sünt!
Ő sem mondja 11-kor hogy dél van
"

Nálam 11-kor mondja. :)

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.02. 15:03:09

@horex: Homárt. Nem tudom ti hogy vagytok vele, én 20 éve sokkal okosabbnak meg nagykorúbbnak éreztem magam, mint most. Oszterremeg. :(

Fotelrocker2 · http://budapest.blog.hu 2010.10.02. 21:35:08

Ez azért van, mer a T-mobilenál nem lehet lemenni minuszba.

2010.10.03. 18:15:03

Ha azt gondolja bár ki, hogy a mobil szolgáltatók másutt jobbak, hát megnyugtatom, nem.
Én az O2-nál akartam lemondani a mobilnetet, de a felmondási idő 3 hónap, ha túl léped a 2 évet automatikusan meghosszabbodik 1 évvel.
Ja, hogy el kellett volna olvasni a szerződést! Ez nekem magyarul sem megy mindig, németül meg hát annyira sem.

a vodaval is játszottunk még egy meccset, hosszú, nem részletezem,

ezek egyfomák mindenütt.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.03. 20:09:12

@mityu: Raiffesisennél le lehet. Pénteken jött sms, hogy -17 Ft van a számlámon, és erre kaptam 5 Ft kamatot. Ne kérdezd meg, hogy hogy, én sem értem.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.10.04. 08:23:15

@enamel: Pedig profilból, ha jobban megnézzük...

@Rosszindulatú Vászka: Mi van, nem láttál még savhiányos tigrist? Előételről sem hallottál?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.10.04. 08:29:51

@enamel: Alighanem úgy, hogy nem zárónapi kamatot számolnak, hanem a teljes hónapban összerakják, hogy melyik nap mennyi volt rajta. Összeadják az egy-egy napi kamatokat, és le is vonják szinte az egészet mindenféle címeken, majd közlik, hogy mennyi az annyi.
Az sms-ben kiküldött értesítések adattartalma amúgy soha nem teljesen megbízható.

mohopasi 2010.10.04. 13:12:49

Tudom-tudom, hűségidővel olcsóbb minden, de ezeknek a héjáknak nem szabad aláírni semmit, mert szívás lesz belőle!

pontpontvesszocske 2010.10.07. 19:16:13

@klarky: sajnos a t-mobile ebből a szempontból egyáltalán nem a német precizitás hanem nagyon is magyar :S

pontpontvesszocske 2010.10.07. 19:17:28

@enamel: érdekes, mert én meg kaptam 9ft kamatot és rögtön levonták a kamatadót (1.8Ft 2x), illetve 150 forintot az sms-ekre.

Petyat 2010.10.09. 13:46:04

Akkor döntöttem el, hogy a Tékomal a büdös életben nem kötök többé szerződést, a mikor megrendeltem egy ADSL net szolgáltatást és a szerződésben meghatározott 2 hónapos határidő utolsó percében jöttek bekötni.

Mondom a szerelőnek (akinek a láttam, hogy van vagy 20 méter telefonkábel a táskájában), hogy ugyan már cserélje ki a kb 30 éves vezetéket az ajtó és a fali aljzat között. Erre közölte, hogy neki az nem dolga. Én értem, hogy ajtón belül az én dolgom, de ezt a szarrágást és lustaságot igazán nem értettem azután, hogy a bekötés 5 percig tartott és két hónapot vártam rá.

Másik szolgáltatónál van építsd magad készlet. Ha lusták a Tetükom alkalmazottjai, adják oda a modemet az ügyfélszolgálaton. Ne szivasanak hetekig. Egy ilyen modem beüzemeléséhez nem kell tudományos fokozata vonal és a modem közé be kell kötni egy szűrőt, a amodemet ősszekötni a géppel és adni áramot neki...

Petyat 2010.10.09. 13:51:12

@Megdobbent:

Nekem is szolgáltatást akart reklámozni a nő amikor lemondtam a T szerződéseim. Mondtam neki, hogy ne fáradjon örökre szakítok velük.

Nem ide tartozik, de 2 csekket fizettem be valamikor a postan, amikor a néni elkezdte reklámozni a szolgáltatásokat. Mondtam semmire nincs szükségem, de annyira el volt foglalva a marketinggel, hogy az egyik csekket kétszer húzta le.

:D

sanpedroy 2010.10.15. 15:11:47

Mi ezzel a gond? az egy év az egy év, másodpercekből , percekből órákbó napokból áll ... Ez csak a pontoság jele!

szőrösrobot 2010.10.19. 00:14:22

Vírus miatt belassult a gépem,gondoltam a sticket is letesztelem a T-szőrvízben,belváros parkolóhely vadászat után nagylevegőt vettem mikor a sok ácsorgó hazánkfia között megláttam a pincébe mutató szervíz nyilat (a gyanú a térbeli szintcsökkenés miatt már bujkált bennem)pattantam is le ,láss csodát volt ülőhely 3-an álltak 2-en ültek kb 7nm-eren!!! a pincében!!!
rögtön kiderült. hogy fent van a sorszámjegycsapkodó atom.ata
10 perc mozdulatlan révedezés után gyorsan rájöttem hogy lejár a parkolójegyem a kocsin ezért sorszámomat megőrizve a kocsival átközlekedtem az 1km-re lévő pláza 2 órás ingyen parkolóhelyre majd gyalog visszasétáltam úgy T-pincébe hogy az így megspórolt parkolójegyforintokból egy üdítőt gurítottam le dühtől kiszáradt torkomon (nem adom fel legfeljebb bebukom a sorszámot)
A közben eltelt kb70 perc után az intergalaktikus csillagközi hiperűrszámítások után visszatérve nem lehet leírni azt az érzést amit 4,5 perces várakozás után a közben teljesen kicserélődött elcsigázottan várakozó KEDVES T ügyfelek majdhogynem szakszervezetté kovácsolódott csapata
beszólásai keltettek, mint összeomlott a rendszer ,kérni fogják a panaszkönyvet Sz..t ér a sorszámrendszer stb stb
Tanulság: Csak az ilyen szolgáltatóknál
vannak ilyen anomáliák
Ja és ügyintézés után vissza kellett sétálni a kocsihoz még jó,hogy van ennyi ideje az embernek T <error> háza pincében várakozni.

MissPoppy 2010.11.15. 23:18:07

Ez baromság... tényleg éppen abban az időpontban törlődik a kötbér, amikor lejár a hűségidő, de meg lehet szüntetni előtte néhány órával, akkor már nem terheli be a rendszer a kötbért. Nyilván nem tudta az ügyintéző és nem merte megszüntetni...

judit74bp 2010.12.30. 10:45:20

Megint nem igaz az egész :

Létezik időzített deaktiválás. 8 munkanaponbelül.

Csak utána kellene olvasni .
süti beállítások módosítása