Tékozló Homár

Túl jól járt volna az Iphone-vásárló, a T-Mobile nem ad neki telefont

2010.11.15. 15:00 | szily | 323 komment

A kereskedelemben, csakúgy, mint oviban és általánosban, ami ragad az tapad. Gondolta olvasónk, VV, aztán nagyobbat csalódott, mint a fideszes alkotmánybíró. VV Iphone 4-est szeretett volna, amit a T - díjcsomagtól függően - 29900 forinttól ajánlott. Olvasónk ki is választotta az olcsó ECO díjcsomagot a harmincezres készülékárral, kattintott fegyelmezetten és meg is kapta a visszaigazolást a T rendszerétől. Telefont viszont nem kapott, mert a T-mobile azt mondja, rendszerhiba volt, az ilyen olcsó készülékárhoz jóval drágább, havi 20 ezres díjcsomagot kell választani minimum. És akkor mi van, kérdeznénk mi a visszaigazolás birtokában, és pont ezt kérdezi VV is. Sztori hajtás után:


újra t-mobile sztori, Iphone 4 kamuval. nem rövid, de csavart a sztori...
 
A t-mobile hírdetésének bedőlve rendelni szerettem volna egy Ipnone4 telefont, a meghírdetett akció szerint 29.990 forintért (vagyis -tól). A rendelés menete közben ki lehetett választani a rendelni kívánt csomagot, ami az én esetemben a ECO díjcsomag lett volna (ennek havi előfizetési díja 1850 ft, ami le is beszélhető. Kiválasztottam, elküldtem a megrendelést, amit azonnal VISSZAIGAZOLTAK. Örültem, hogy úton az új teló.
2-3 nap múlva hívtak, hogy gáz van, mert valami rendszerhibájuk volt, és ezt a készüléket nem lehet ezzel a csomaggal párosítani, így vagy választok egy sokkal drágább (20.000 ft/hó) díju csomagot, vagy nem küldenek semmit. Hát ezen berágtam, és értetlenül álltam az eset elött, hiszen VISSZAIGAZOLTÁK, hogy rendben van a rendelésem. A rendszerhiba felelősét keressék meg, és fizettessék ki vele a különbséget, de ne velem... Kértem az ügyintézőt, hogy akkor ezt jelezzék írásban is, és majd érdeklődök a megfelelő szerveknél, hogy mi a helyzet ebben az esetben, és utaltam a nemrég kiszabott 200 milka büntetésért, amit hasonló ügy miatt kaptak.
Monda a hölgy, hogy OK, érti, majd az osztályvezető jelentkezik... Ezzel úgy vettem, hogy elismerik, hogy nem kerek a sztori, és majd valahogy megegyüzünk. Eltelt egy hét, nem jelentkeztek. Gondoltam megkérdezem mi a helyzet, Felhívtam őket, kapcsolaták ugyanazt a call centeres hölgyet akivel korábban beszéltem, de csak annyit tudott mondani, hogy sajnálja, de nincs még vezetői állásfoglalás az ügybe, jelentkeznek, ha van valami.
2-3 nap múlva kaptam egy mail, hogy a megadott feltételekkel nem tudják elfogadni a rendelésemet, és vagy megrendelem a 20.000-es csomaggal, vagy nincs teló.
 
erre ezt válaszoltam nekik:

"Tisztelt Ügyfélszolgálat,
köszönöm a szíves tájékoztatásukat, melyet elfogadni sajnos nem tudok. Sajnálom a webes felület rendszerhibáját, de Önök visszaigazolták a megrendelésemet ECO díjcsomaggal, iPhone 4 készülékkel, 29.900 Ft-ért. Ahogy a weblapon is kiemelve szerepel, hogy iPhone4 29.900-tól.
Ettől a megrendeléstől nem kívánok elállni, ebbéli szándékomat továbbra is fenttartom, és várom a futár jelentkezését.
Sajnos nem tudok mást tenni, mint a jogászom, a Fogyasztó Védelmi Főfelügyelőség és az Önök által is nyílván ismert internetes fogyasztóvédelmi blog, a "Tékozló Homár" olvasóinak véleményét kikérni az üggyel kapcsolatosan.
 
Külön sajnálom, hogy gyanúm szerint Önök újra a vásárlói megtévesztés eszközével próbálnak élni, semmibe véve az elmúlt időszak fogyasztó védelmi birságait, és iránymutatásait.
 
Kérem az ügy megnyugtató rendezését, és a rendszerhiba kárának házon belüli tisztázását.
 
Üdvözlettel:
VV"
 
erre ezt a választ kaptam:

"Tisztelt Ügyfelünk!

Megrendelését érvénytelenítettük.

Amennyiben bármilyen problémája vagy kérdése van a megrendeléssel kapcsolatban, kérjük, hogy vegye fel Velünk a kapcsolatot, a webshop@t-mobile.hu e-mail címen, vagy hívja munkanapokon 8 és 17 óra között a T-Mobile hálózatából díjmentesen hívható 1430-as ügyfélszolgálati számot, és kérje Webshopunkat!

Rendelése a következő adatokkal érkezett be hozzánk:

Rendelésszám:     ***********
Szállítási cím:     ****, budapest, ****u, 14,
Számlázási cím:     ****, budapest, ****u, 14, 3/12
Fizetési mód:     Utánvétes fizetés
A csomag szállítója:     DHL Express
Szállítási díj:     0 Ft.
Termék(ek):     IPHONE 4,16GB/SL kész+tart.,fekete (1 db.),
Belépési díj (1 db.),
SIM kártya Dinamikus 64k 3G SIM HLR 10 (1 db.)
Rendelés végösszege:     29 990 Ft.

Rendelései állapotáról folyamatosan tájékozódhat oldalainkon. Belépés után (azonosító és jelszó megadása), kérjük kattintson a "Rendelések, készletértesítő" linkre.

Egyéb kérdésekkel kapcsolatban kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a my@t-mobile.hu e-mail címen, vagy hívja a T-Mobile hálózatából díjmentesen hívható 1430-as ügyfélszolgálati számot, és kérje Webshopunkat!

Kérjük Önt, hogy az egyszerűbb és gyorsabb ügyintézés érdekében a fent olvasható rendelésszámmal azonosítsa rendelését kollégáinknak.

Üdvözlettel,
T-Mobile
Magyar Telekom Nyrt. "
 
 
Véleményem szerint  jelen tevékenységükkel  megtévesztik a fogyasztókat.

Szeretném felhívni a figyelmet a 2008. évi XLVII. törvény, a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról, mely kimondja, hogy a

(3) A (2) bekezdés értelmében tisztességtelen különösen az a kereskedelmi gyakorlat, amely megtévesztő (6. § és 7. §) vagy agresszív (8. §).

valamint,

6. § (1) Megtévesztő az a kereskedelmi gyakorlat, amely valótlan információt tartalmaz, vagy valós tényt - figyelemmel megjelenésének valamennyi körülményére olyan módon jelenít meg, hogy megtéveszti vagy alkalmas arra, hogy megtévessze a fogyasztót az alábbiak közül egy vagy több tényező tekintetében és ezáltal a fogyasztót olyan ügyleti döntés meghozatalára készteti, amelyet egyébként nem hozott volna meg, vagy erre alkalmas:

 
a) az áru létezése, természete, figyelembe véve a termékmegnevezésére vonatkozó jogszabályi előírásokat is,

                bd) előállításának vagy szolgáltatásának módja és időpontja,

                be) beszerezhetősége, szállítása,

továbbá:

7. § (1) Megtévesztő az a kereskedelmi gyakorlat, amely

a) - figyelembe véve valamennyi tényszerű körülményt, továbbá a kommunikáció eszközének korlátait - az adott helyzetben a fogyasztó tájékozott ügyleti döntéséhez szükséges és ezért jelentős információt elhallgat, elrejt, vagy azt homályos, érthetetlen, félreérthető vagy időszerűtlen módon bocsátja rendelkezésre, vagy nem nevezi meg az adott kereskedelmi gyakorlat kereskedelmi célját, amennyiben az a körülményekből nem derül ki, és

b) ezáltal a fogyasztót olyan ügyleti döntés meghozatalára készteti, amelyet egyébként nem hozott volna meg, vagy erre alkalmas (a

továbbiakban: megtévesztő mulasztás).

valamint:

c) az 1. § (4) bekezdésének a)-d) pontja, valamint (5) bekezdésének b) pontja szerinti külön jogszabályi rendelkezésekben meghatározott tájékoztatási követelményekben előírt információ az ott meghatározott kereskedelmi kommunikáció tekintetében jelentős.

 (5) Vásárlásra felhívás esetén jelentős információ:

 a) az áru lényeges jellemzői, az alkalmazott kommunikációs eszköznek megfelelő mértékben,
                d) a fizetés, szállítás és teljesítés feltételei, valamint a panaszok kezelésének módja, amennyiben ezek eltérnek a szakmai gondosság követelményeitől,

d) a fogyasztó szerződéses jogainak - ideértve a szerződéstől való elállásra, valamint a másik árura vagy vállalkozáshoz való áttérésre vonatkozó jogot is - gyakorlásával szemben támasztott, indokolatlanul terhes vagy aránytalan, nem szerződéses akadály,

 majd:

3) A (2) bekezdéstől eltérően, a kereskedelmi kommunikáció megjelenítési módjával összefüggő okból eredő jogsértésért az is felel, aki a kereskedelmi kommunikációt az arra alkalmas eszközök segítségével megismerhetővé teszi, valamint aki önálló gazdasági tevékenysége körében a kereskedelmi kommunikációt megalkotja vagy ezzel összefüggésben egyéb szolgáltatást nyújt, kivéve, ha a jogsértés az (1) bekezdés szerinti vállalkozás utasításának végrehajtásából ered. Az ilyen jogsértő kereskedelmi gyakorlattal okozott kárért e személyek az (1) bekezdés szerinti vállalkozással egyetemlegesen felelnek.

valamint:

 6. Áru meghatározott áron való vásárlására felhívás, majd
a) a felhívásban szereplő áru fogyasztóknak való bemutatásának visszautasítása,
b) az árura vonatkozó megrendelés felvételének vagy az áru ésszerű időben való szolgáltatásának visszautasítása,

 A tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmának megsértése miatt, mind a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság, mind a Gazdasági Versenyhivatal eljár, így természetesen amennyiben Önök nem tesznek eleget a visszaigazolásban szereplő vállalásuknak, mindkét szervezetnél megteszem a szükséges bejelentéseket.

 Szeretném felhívni a figyelmüket, egy hasonló esetre, melynek ismeretében bizonyára a hatóságok bevonása nélkül is megszüntethetik ezt a tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatukat:

 „GVH: fogyasztók megtévesztése miatt bírságolták az MTelekomot

2010.10.21 Forrás: MTI

Szerző: MTI HírekHírkategória: sajtószoba

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) 200 millió forintra büntette a Magyar Telekom Nyrt.-t, mert a cég a versenyhivatali döntés szerint tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot valósított meg a fogyasztókkal szemben….”
----------------------------------
Kiváncsi vagyok a ti és a kommentelők véleményére is. Ha szükséges a visszaigazoló mailt is elküldöm.
Ha esetleg valaki olvassa, aki hasonló cipőben jár jelentkezzen, hátha közös fellépéssel erősebbek lehetünk. ( tudom hogy vannak még ilyenek, mert monda az ügyfélszolgálatos hölgy)
 
 
Üdv.
VV.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kugel2 2010.11.15. 22:38:13

Sajat USA-beli tapasztalataim:

Bizonyos tipusu hibakat altalaban lenyelnek. Ha pl. ket kupon kedvezmenye osszeadodik, de a boltos csak a nagyobbat gondolta, az esetek nagy szazalekaban nem cicoznak. Az is elofordul, hogy torlik a rendelest, es ilyenkor a kulturalt vevo nem agal (vagy ha igen, akkor se megy semmire).

Bizonyos tipusu dolgokat nem teljesitenek. Ha pl a leirasban az van, hogy 10-es csomag, de az ar 1-re vonatkozik, vagy egy 0 hianyzik az arbol, akkor azt legtobbszor rovid uton torlik.

A rendelest joga van torolni az eladonak, de mas feltetelekkel teljesiteni nincs. Pl nem vehet le tobb penzt a szamlamrol, mint amit jovahagytam. Ha mast arut kuldott, mint amire szerzodtunk, jogom van kovetelni az uzlet visszacsinalasat (de nem a teves uzlet teljesiteset).

senatika 2010.11.15. 22:43:49

Érdekes. Sokan sokfélét írnak, el lehet dönteni, kinek mi a szimpatikus.
Egy tény: 5 percek ezelőtt még mindig engedett ilyen paraméterekkel rendelni. Ennyit a technikai hibáról, ami közel egy hónap után is fennáll...

Borzasztó Károly 2010.11.15. 22:45:56

ebből teló nem lesz tuti :)

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.11.15. 22:50:26

@igazságos: Ludmillám, édesem.. hát hol jártál? Kénytelen voltam Körömlakknak udvarolni helyetted:DDDD

flamer 2010.11.15. 22:52:32

@eznemisénvagyok: Ez kurvárva szép, de nem arról van szó, hogy létrejött a szerződés, hanem arról, hogy a T tett egy nyilvános ajánlatot.

Egyébként meg az ÁSZF-be azt írnak, amit akarnak, az 1997. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről ezt írja:

Az ár feltüntetése

14. § (7) Több eladási ár vagy szolgáltatási díj egyidejű feltüntetése esetén a vállalkozás köteles a feltüntetett legalacsonyabb eladási ár vagy szolgáltatási díj felszámítására.

Ennyi.

Egyébként aki szerint meg baromira gázos másokon nyerészkedni, az legyen szíves belegondolni, hogy mit is csinál a T: bizony, a gazdasági túlsúlyával visszaélve nyerészkedik, a mobilos piacon meg minden bizonnyal kurvára megy a kartellezés, mert más magyarázatot nem nagyon lehet találni a honi árszínvonalra.

Fotelrocker2 · http://budapest.blog.hu 2010.11.15. 22:54:50

@Kix: Ez most rámutaló magatartás volt? :)

Megdobbent 2010.11.15. 22:56:30

@enamel: "Aki egyik sem, az a társadalom perifériáján tengődő lúzer nyomorult."

Ez en vagyok!!! :))))

vuvuzela importőr 2010.11.15. 23:03:44

Jó kis magyar divat, hogy megpróbálunk csalni. Van pénze a cégnek, kifizeti. :)

Xezs 2010.11.15. 23:03:57

@igazságos: Ezt a vezetős dolgot hülyeségnek tartom. Egy jó vezető (akire felnéznek, jól menedzseli a rábízott erőforrásokat) drága telefon nélkül is az, egy rossz meg azzal is az marad. Hogy úgy mondjam az előbbinél nem ezt fogják nézni, az utóbbinál meg még ki is röhögik hogy mit parádézik.

Ha a funkciókért veszi, az más, de te megjelenést említettél.

Fotelrocker2 · http://budapest.blog.hu 2010.11.15. 23:05:09

Engem ez arra emlékeztet nagoyn, amit a "mesteremberek" szoktak csinálni: elvállalják a melót 50 ezerért, aztán a végére kiderítik, hogy ja bocs, mégis inkább 75, mer ezér-meg-azér.

Lacosz 2010.11.15. 23:18:58

1. nekem iphone-om van (3GS) és egy kalap fos. ha most vehetnék valamit, szerintem valami androidos htc lenne (amikor vettem még nem volt ilyen, az iphone volt az egyetlen értelmes okos telefon (kipróbáltam párat előtte)). egyébként nem státuszszimbólum, a tini csajokat leszámítva le sem szarja senki (nagyon helyesen, engem sem izgat fel)
2. szerintem nem jön létre a szerződés az emiles rendelés visszaigazolással, csak ha aláírják papiron is, emiatt hiába perelsz.
3. valóban csinálhatta volna jobban a T, ha elcseszte, adjon egyet ennyiért, ha pedig meghekkelte a user a honlapot, az még nagyobb gáz, hogy ilyen szar a honlap...
4. valaki írta, hogy még mindig így rendelhető a honlapon. na ez az ultra gáz. hogy lehet ezt megengedni???
5. a T-mobil fikázóknak: szerintem semmivel sem rosszabb a többi mobil szolgáltatónál, sőt: vakok között a félszemű (több évig voltam vodás, na az volt az igazi szenvedés!). Jobb a lefedettsége, mint a másik kettőnek, a piaci szférában sokkal jobbak a díjai, jobb az ügyfélszolgálata is (bár ez is fényévekre van az ideálistól), innovatívabb. szóval sokan utálják, mégis a mobil piac több, mint a fele a T-é, ez valamiért így alakult és tartja magát.

I.C.ram 2010.11.15. 23:22:23

@Kulics: Az ilyen ellen nyilván nem tud megvédeni a jogszabály, de ami ellen meg tud, az ellen miért ne védjen meg? Simán félre lehet ütni egy nullát, attól még nem szívod meg, csak ha olyan a jogszabály, hogy márpedig te megszívod, és bukod az életed, mert megcsúszott az ujjad. Ilyen helyzetekben inkább a nyerészkedőt büntetném, aki kihasználja más naivságát, ügyetlenségét.

bréniek 2010.11.15. 23:30:51

@Secnir: istenem te nagyon okos....
az autókereskedőktől is hajtsd ki a 4.2 quattro benzines fullos audit, mert a flyereken azzal promóznak, közben meg az egynégyes fapad árát írják alá lemezfelnivel.

balfasz.

bréniek 2010.11.15. 23:32:10

@Afterforever301: és ezen mit nem értesz te agyhalott?
140ezer forint. idióta vagy te is. igazi grammatikanáci :)

igyugyaz 2010.11.15. 23:33:02

Najó azért Amerikában sem egyszerű a mobilszolgáltatókkal

www.youtube.com/watch?v=D2isSJKntbg

szita szita péntek 2010.11.15. 23:38:49

Nem olvasom végig a commenteket, de csak leírom a véleményem.

A szolgáltató eljárása nem szép. Egy valódi rendszerhiba esetén egy ekkora mamut simán benyelhetne ennyi veszteséget a jó híre érdekében.

Ugyanakkor az én hülye 20. (19.?) századi logikám szerint ez az üzlet még nem köttetett meg. Márpedig akkor attól bármelyik fél elállhat. A szolgáltató nem köteles szolgáltatni,

Paulybird 2010.11.15. 23:43:06

a posztoló meg jóhiszemáen azt hitte, hogy a 30ezer forintért odabasz neki egy olyan telefont, amit kb 300k ért adnak.

Volt egy rendszerhiba, de kijavították, és törölték a hibás rendelésedet a faszba.
Gondolom ha hirdetnéd a házadat 10 milláért, de a hirdetésben elbasznád egy nullával, akkor gondolom szintén ide posztolnál a homárra, ha valaki azt ténylel levarrhatná 100ezer forintért.

(amennyi pénzért te vehetnél három darab ájfónt...)

senatika 2010.11.16. 00:18:08

@Paulybird: volt egy rendszerhiba? egyrészt ha rendszerhiba, ki kellene javítani talán, ehhez képest...

senatika 2010.11.16. 00:20:14

még most is "rendszerhiba" van...

Netuddki. 2010.11.16. 00:43:58

@csillagkutya seven: "ostoba...elhitte, hogy ennyiért lesz egy 200ezres telója. Mégis hol él az ilyen?"

Nem b+! Az az ostoba aki egy 30ezret érő telefont megvesz 200e-ért. XD

Netuddki. 2010.11.16. 00:47:34

@szita szita péntek: Szerintem meg nem szolgáltató, hanem sima bótos.

Ha leveszed a polcról az árut és azt mondják a kasszánál, hogy bocs, de ennek 10-szer több az ára akkor bizony a fogyvéd keményen szokott büntetni.
De hát egy ekkora céggel nem foglalkoznak. Hadd vigyék csak ki a pénzünket dajcsba. :(

Zsola777 2010.11.16. 01:55:22

Ez most akkor a hiperszupermulti T online boltja? És ehhez kellenek offline telefonos emberek? Akkor meg miez?
(A posztoló ha nem is kap telefont, a T hirdetése megtévesztő lehet, mehet a bünti.)

yogibear 2010.11.16. 02:09:28

Üdv Mindenki!

Látom megint tele van a "T-Post" pacifistákkal...:)
Sztem a legnagyobb probléma, hogy a post írója nem tud olvasni. Én nem találtam meg az Eco díjcsomagot az Iphone árlistában, mint készülék mellé rendelhető díjcsomag...

Először ezen kellene elgondolkozni. Rendszerhiba ide vagy oda...

Amúgy meg minek az ilyennek Iphone4, aki eco-val használná... szánalmas.

ColT · http://kilatasgaleria.blog.hu/ 2010.11.16. 02:40:38

@yogibear: Lehet, hogy a post megjelenése és az esemény közti időben a T kijavította a gányt, és már nem hozza fel a webshop az Eco-t?

yogibear 2010.11.16. 02:47:55

ColT: Biztos, hogy kijavította. De ez még nem mentesíti a kedves jelentkezőt az alól, hogy elolvassa a hivatalos árlistát. Egyébként én ezért szeretem ilyen esetben a személyes ügyintézést. Lehet, hogy időrablás, de legalább nem vágom át magam. Én így is tettem, és inkább üzletben adtam le a rendelést a szifonra:) Elolvastam, megszerettem, megbékéltem a kondíciókkal, megrendeltem, és várok...

t0thl 2010.11.16. 06:23:43

Van ebben az egészben valami, halkan azért megjegyzem, hogy utálom az olyan köcs.göket, akik direkt figyelik az ilyen hibákat és bár tudják jól, hogy az úgy nem kóser, direkt megpróbálnak visszaélni vele.
Lehet szidni a T -t, de alapvetően mindennek megvan az ára, ne akarjatok 0 Ft. -ért 5 laptopot reklamálni csak azért mert valahol volt egy adatbázishiba.

bekaember 2010.11.16. 06:28:16

Kedves posztoló,

Ne hagyd magad, borítsd rá az asztalt a T-re.

Én hasonló cipőben járok, egy webshopban számítógép alkatrészt vettem. 27e helyett (27-ért volt kint) 91e(!!!) Ft-ért szerették volna mindenféle technikai hibára hivatkozva eladni. Bankkártyával fizettem, és utána kettő(!!!) e-mailbem kaptam visszaigazolást, hogy minden OK - majd kaptam a telefont, hogy bocsika...

No comment... Az enyém már jogi úton van...

Cssa 2010.11.16. 06:53:53

Létezik ilyen csomag, csak a 29900 a havi torlesztes kezdoreszlete a teljes ar 140k.Nincs ebben semmi rendszerhiba.

@nális coitus 2010.11.16. 07:25:00

A véleményem az, hogy: meg tanúlhatnál hejesen irní!

hááááát 2010.11.16. 07:50:48

Nézegettem a az iphone ajánlatokat én is és miután elolvastam a feltételeket benne volt milyen díjcsomaggal lehet akciósan megvásárolni.Szó nem volt eco díjcsomagról.Az hogy engedte a Webáruház az már ciki.Ha már megkaptad volna a telefont és utána jön a t-mobil balhézni (aláírt szerződés, kifizetet számla), teljesen jogos lenne a felháborodásod.Igy viszont annak is örülhetsz ha hitelrontás jogcímén nem indit ellened pert.A fogyasztónak vannak jogai és a legtöbb cég próbál szívatni (a multitól kezdve a piaci kofáig),de azért értsük meg ők sem hülyék.

Deneware. 2010.11.16. 08:02:55

Szeretem az ilyen posztokat, mert megerősít abban hogy helyes döntés volt a család összes telefonelőfizetését elvinni tőlük...

IP gyűjtögető 2010.11.16. 08:17:30

Segítő szándékkal: fontoSCH lenne, hogy a nemzetiségi kommentezők mellőzzék már azt szótárpéldányt, amelyik minden magyar igéhez a "be" igekötőt mutatja. Ha nem megy, írassanak magyarokkal, de irritáló ez a BEgetés, tessék megtanulni magyarul (érdekes, hogy ezekért egy seggarcú nyelvtanzseni sem szól). Úgymint: BEokosít, BEszop, BEnyel.
Relevancia: azért talán a törvény még (egyelőre..) erősebb mint a T-rágyaKOMmandó szabályzata.

Deneware. 2010.11.16. 08:30:09

Egyébként pár éve fordult elő ( poszt is volt itt róla az indexen ) hogy valamilyen majálison(?)egy ismert üdítőgyártó cég műsorvezetője beb@szva poénból beígért egy autót annak, aki kihúz x távolságra egy bungee jumping kötelet. Mit ad isten, a falu bikája kihúzta. A végkifejlet a fenti történettel ellentétben pozitív volt. A srác megkapta a kocsit(!!!), a műsorvezetőt meg kirúgták. Na ja, az egy amerikai cég volt nem engedhette meg magának a presztízsveszteséget. Hogy aztán leverték a kollégán, az más kérdés...

Infomaker 2010.11.16. 08:34:26

@Deneware.: Hofi jut eszembe erről:
-mit ad Isten...Illetve: Hogy, hogy nem elvtársak :D

yerico1 2010.11.16. 08:37:12

@Deneware.:
Amcsiknál valamelyik gyártó bebukta azt, hogy kupakgyűjtési akciót hirdetett, aminek a reklámja szerint a győztes kap egy sugárhajtású repülőt. Hát egy csoport összegyűjtött annyit. Mit tesz Isten, a gyártó azt mondta, a reklám csak marketing volt, felajánlanak valami jelentős összeget. A csoport perre ment, a bíróság azonnal megítélte, hogy a repülőt pedig át kell adni.

yerico1 2010.11.16. 08:41:45

@t0thl:
Utálhatod, de pont az olyan köcsögöket védik vele, akik szarnak a kiírt árakra, és miattuk próbálkoznak meg a boltok az olyan lehúzásokkal, hogy a pénztári ár nem azonos a kiírt árral. Márpedig köteles a vevő számára kedvezőbb áron értékesíteni, ha több áron is szerepel a termék.
Mert hiába X forint a termék ára, ha a bolt 2X-ért akarja blokkolni, akkor is X-ért viszem el.
Egyébként igen, reklamáltam már 36 forintos tételért is, vártam érte 10 percet, mire visszakaptam, panaszkönyveztem ilyenért. Ugyanis veled ellentétben utálom, ha hülyének néznek.
Ha meg valaki a terméket sokkal olcsóbban kínálja, akkor vagy hülye, vagy át akar verni.

szanalmas 2010.11.16. 08:43:45

@iZ, a patkány 1 szoci állat: @@nális coitus:

Ti biztos valami elvakult pedagyogyósok lehettek bazmeg, hogy szabadidőtökben ide jártok nyelvtani hibákat javítani. Osztályozzatok is!

yerico1 2010.11.16. 08:45:05

@Paulybird:
Tőzsdén, ha valamelyik bróker 1000 forint helyett 100-ért hirdet eladásra részvényt, simán csődbe is dönti a társaságot. Volt már rá példa, mire zárolták a kereskedést, több tízmillió dollár veszteséget hozott össze 1-2 perc alatt egy ember. Azt pedig nem mondhatták senkinek, hogy bekaphatja, mert rendszerhiba volt. A brókerház benyelte a pénzt, az alkalmazottat meg kirúgták.

yerico1 2010.11.16. 08:46:47

@szita szita péntek:
Szerződést szóban is lehet kötni, sőt ismert fogalom a ráutaló magatartás. Marhára nem kell írásos visszaigazolás, meg kétoldalú aláírt szerződés. Egyébként visszaigazolták, onnantól a szerződés él.

xenuka 2010.11.16. 08:52:47

megrendelő ajánlatot kér egy szolgáltató cégtől annak saját webes felületén-webáruházán. a cég az ajánlatot visszaigazolja. innentől kezdve az ajánlatban foglaltak szerint kell eljárnia, a szerződés létrejött.

az, hogy a szolgáltatónál ki és hogy baszta el a felület programozását CSAK a szolgáltató problémája és kára.

olyan ez, mintha Gizike a Tesco-ban kiírja, hogy Sony xy1234 típusú 108 cm-es full hd lcd tv 6500 Ft és te ezzel elsétálsz a pénztárhoz - szerződés létrejött - , akkor neked ennyiért kell odaadni és leszarod, hogy ki rontotta el a feliratozást a Tesco személyzete közül

szanalmas 2010.11.16. 08:56:03

@xenuka: @yerico1:

Ti elmebetegek vagytok bazmeg.
Ért kár valakit a szerződés megszűnésével?
Ha igen, pereljen és bizonyítsa.

Deneware. 2010.11.16. 08:59:00

@yerico1: Az én sztorim Magyarországon történt. :o)) Úgy emlékszem, a Coca Cola volt az úri módon viselkedő cég...

xenuka 2010.11.16. 09:02:27

@szanalmas:

T-Mobil nem teljesítette azt amit vállalt, ezzel egyértelműen kárt okozott a megrendelőnek. Gondolom, ezt még te is érted.

Kutyuu 2010.11.16. 09:11:51

Valamiért van egy olyan érzésem, aki itt a posztolót anyázza, az volt olyan marha, és valag pénzért az elsők között vette a divattelefonját (ami amúgy max kb a posztoló által kifizetni kíván összeget éri...)

Szal itt biz a dögöljön meg a szomszéd tehene jómagyar effektus van, hamár én _BE_szoptam, nehogymá másnak jobb legyen.
Gratula.

Amúgy meg a nagy kékerest a T-nek, ha bizonyíthatóan (visszaigazolás) az van kint, hogy annyi, akkor annyi. Mint az árcédula a bótban, ha két cetli van, az olcsóbb az irányadó. Itt ennyivel egyszerűbb, hogy csak egy cetli volt. Az olcsóbb.

pjotr007 2010.11.16. 09:22:01

Ez nem kár kérdése.
A postolónak ha minden úgy történt igaza van, ahogy már mások is írták.
Vett valamit egy webshopban, amit vissza is igazoltak a szerződés létrejött a T-nek teljesítenie kell.
Az, hogy később arra hivatkoznak, hogy kiírtuk, hogy ilyen-olyan törvénybe ütköző feltételeink vannak semmit nem ér.
Ez olyan mint a reklámokban a nyomdai hibákért felelősséget nem vállalunk szöveg ami szintén jogszabály ellenes és nem hivatkozhatnak rá, ha bereklámnoznak egy terméket X áron, akkor azt oda kell adni.

Mondjuk az más kérdés, hogy én azért perre nem mennék, mert a T-nek van jópár jól fizetett jogásza elhúzzák évekig a dolgot, pláne, gondolom ki van kötve, hogy ilyen ügyekben a Kozmoszibirszki bíróság az illetékes...

igazságos 2010.11.16. 09:30:38

@Xezs: Van valami a mondandódban. De bármit is mondasz, a vezetők tekintélyéhez hozzájárulnak a dolgok. Az is igaz, hogy a vezető tekintélye nem a külső megítélésétől függ.

Az üzletben pedig fontosak a jó kapcsolatok, jó megjelenés, a megfelelő státuszszimbólumok, pl. autó, iPhone, vagy szupertelefon. Ha azt gondolják rólad, mint vezetőről, hogy csóró vagy, akkor aképpen is fognak bánni veled, nem kötnek üzletet. Azért a látszatra is adniuk kell.

Egyéves Önkéntes 2010.11.16. 09:37:33

@igazságos: elég szánalmas az, aki azért köt valakivel üzletet, mert ájfonja van.
a környezetemben lévő ájfonosok mind látszatemberek.

Kutyuu 2010.11.16. 09:38:34

@igazságos: Nem lehet, hogy ez azoknak a szövege,akik mindezen dolgokat meg akarják indokolni? A dolgozók felé, a számvevőszék felé, a befektetők felé, stb.
Úgy gondolom, ha egy üzletkötés során az szempont, hogy a tárgyalópartnernek milyen telefonja van, az egy rossz üzlet felületes felek között, kb halálra van ítélve.

Egyébként érdekes adalék, valamikor talán nem is olyan régen láttam egy képet a NépVezérről (OV), aki éppen egy ősöreg Nokia6210-el telefonált. Ezt a tényt futasd végig a fenti gondolatmeneteden :)

Hüjevevő 2010.11.16. 09:40:04

Fordított helyzetben miért is nem szólnak?
Már rég nem Westel volt, hanem té. Fizettem rendesen a számláimat évekig (12 éve ugyanaz a számom, de már átvittem a vodához). Egyszer csak egy ismerőst véltem felfedezni az ügyfélszolgálaton. Mondom neki, hogy szeretném befizetni a számlámat, mire elkerekedett a szeme: MIÉRT EZT AZ ŐSRÉGI, 3 ÉVES DÍJCSOMAGOT HASZNÁLOM? ENNÉL MÁR JÓVAL KEDVEZŐBB PERCDÍJÚ CSOMAGOK VANNAK. Kiszámoltunk néhányat, és váltottam: a következő hónapban a 18ezres számlám helyett 12ezer lett... Még jó hogy ilyen figyelmesek!!!

Egyéves Önkéntes 2010.11.16. 09:40:41

@Kutyuu: a nagyfőnökünk milliárdos és az a fekete vízálló nokiája van, amit a titkárnője már nem használt, mert megunta.
a nokia 6210-es pedig minden idők legjobb telefonja
még most is hozzá lehet jutni, igaz, 100.000 ft körüli áron

Secnir 2010.11.16. 10:12:14

@bréniek:
hát köszönöm az észérveidet, összefoglalnám:
-

ennyi volt röviden.
ha ellolvasnád a fent említett linket, az iPhone 2 éves hűségnyilatkozattal kerül 29.900.-ba. és lehet hozzá választani egy olyan csomagot, ami

Secnir 2010.11.16. 10:17:30

@bréniek:
"@Secnir: istenem te nagyon okos....
az autókereskedőktől is hajtsd ki a 4.2 quattro benzines fullos audit, mert a flyereken azzal promóznak, közben meg az egynégyes fapad árát írják alá lemezfelnivel.

balfasz. "

köszönöm az észérveidet, összefoglalnám:
-
röviden ennyi.

ha vennéd a fáradtságot és megnéznéd a linket, a T a mai napi 29.900.-ért kínálja az iPhone-t 2 év hűségnyilatkozattal. Olyan csomagot is választhatsz -és nincs kitétel- ami 4990.-/hó, 200 perc lebeszélhető.
a te gyengeelméjű hasonlatod ott bukott, hogy a kereskedő nem egy, hanem x számú terméket kínál eladásra...

@nális coitus 2010.11.16. 10:29:52

@szanalmas: tévedsz barátom, mérnök vagyok, tehát elég távol áll tőlem a humán irány, de ettől függetlenül szúrja a szemem a sok helyesírási hiba, főleg egy hivatalos levélben. Különben nyalj be csontig!

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.11.16. 10:31:55

@iZ, a patkány 1 szoci állat: Ez a BEbaszott modorosság tényleg azért terjedt el, mert a BEhozója, a BEsérült lelkű pszichiáter nem tudta rendesen BEelégíteni a nőjnek a kívánságait, aki ezért BEHagy(ó)ta, a vastagabb pénztárcájú - azóta előzetesbe BEültetett - várospolitikus kedvéért? (Azt nem BEtudom, hogy a két f. között most a kishőgy mibe ül BE...)

Szarazkoro 2010.11.16. 10:52:45

Miert faj itt majdnem mindenkinek ha a poszt tolo 3 ropiert jut jogosan iphone-hoz?????????? Irigy dogok vagytok azert nem? Jaaajjj a jomagyar felfogas ugy latom meg divik: dogoljon me a szomszed tehene is!
Na ezert tart itt az orszag!!!!!!

Sanyi 2010.11.16. 11:06:10

@Josephine B.: Ha mar ilyen jol tudod, akkor fikazas helyett leirhattad volna, hogy szerinted hogyan is mukodik. Vagy az mar nem megy?

2010.11.16. 11:41:24

@Deneware.: hova ? Mert a másik kettőről is vannak itt horror posztok.
Bár a pannonnál lehet mínuszba is menni, az jó benne :)

BeKaVe 2010.11.16. 12:37:04

Tisztelt t- mobile.

Szeretnék érdeklődni arról a dologról, hogy 2009. októberében vásárolt csoda pulse készülékhez tartozékokat nem lehetett vásárolni. Így sajnos a készüléket, mint mobil fogalmából kihúzható volt, mert akkumulátora nem bírta sokáig. Kértem akkumulátort pótba, de sajnos közölték velem, hogy telefont máskor őstermelőtől vegyél kicsi fiam.:) Egész országban nem lehetett venni akksit hozzá, de most még a web shopban már van pót aksijuk. Szerintetek meg tudtam volna nyerni a pert? Ja a hiba ha nem használtam talán 1 napig bírta, ha használtam mindig beragadt egy app azt 4-5 órát bírta, mely csak neteztem rajta max 30perc volt

Píter 2010.11.16. 13:20:08

A posztoló és a sztori is szánalmas, a helyesírásáról meg ne is beszéljünk.

Aki azt hiszi hogy 30 ezer Ft-ért megkaphat egy kb. 200 ezer Ft-os telefont 2 év hűséggel, havi 1850Ft-os előfizetésért cserébe az idióta, de minimum játssza a hülyét! A reklámokban, a honlapon minden helyen fel vannak tüntetve a feltételek és sehol nem hangzott el olyan, hogy 30 ezer Ft-ért lehet venni Iphone 4-et ECO díjcsomaggal.

Az, hogy a webshop szar és hetekig nem javították meg, bunkóság ezt aláírom. Kellett volna adniuk mondjuk 20-30%-os engedményt az eset után bármelyik csomaggal is vette volna meg(persze erre sem kötelesek, csak illett volna).

Ahogy korábban már beidézték mások, el kellene (kellett volna) olvasni az ÁSZF-et, ugyanis egy szaros automata e-mail az nem számít visszaigazolásnak, ráadásul ezt az NFH is megerősíti. Szóval lehet itt okoskodni, meg fenyegetőzni, de maximum pofára esés lehet az ügy vége.

Igen, köcsög a T-mobile, de nála csak az ügyeskedő fillérbaszó posztoló köcsögebb.

2010.11.16. 13:35:53

@Píter: neked nagyon fájna, ha megkapná a telefont ennyiért, ugye ? irigy gyökér.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.11.16. 13:38:07

@Píter: Két év múlva 10eFt lesz, feltöltőkártyával, és még úgyis ki fogja termelni a kínai hajókon dolgoztatott afrikai óvodások költségét...

BeKaVe 2010.11.16. 13:43:11

@Píter: Píter pán, hét a stiusod meg van. Én csak egyre ráagálnék, hogy ha nem tetszik posztoló helyesírása, hát még a posztja, akkor már csak egy kérdésem van hozzád? Mi a faszt keresel még itt?
Másik a ÁSZF re meg annyit, ha ár cédulán annyi van kint, akkor a vásárló kötelessége annyiért meg venni. Ha A posztoló meg veszi drágább díj csomagban, de el áll a szerződéstől, akkor még a gatyáját is leperlik róla. Fordítva meg ahogy te írod le se szarják. Viszont, ha posztoló akkor figyelmesen feljelentette volna, akkor is csak a céget büntették volna meg. Így meg a posztoló helyében ráböfögtem, hogy ok. Kihozzák a készüléket meg a szerződést és egy maga szerződést átírja. És nem kell ide a zsidó mentalítás Píter pántól. Köszönjük emese egyes. És válasz alól is ments meg köshönjük pítör pán

Zsola777 2010.11.16. 13:47:13

A pereskedésnek megvan az az előnye, hogy a végén csökken a hülyeség szintje. Akár itt, akár ott.

Píter 2010.11.16. 13:50:22

@BeKaVe: Ha nem vagy kíváncsi a válaszomra, akkor te mi a f*aszomnak írtál nekem?

Egyébként nem tudom milyen árcéduláról beszélsz, az eset nem a sarki fűszeresnél történt. Egy mobiltelefon vásárlás előfizetéssel, 24 hónapos hűségnyilatkozattal és mobilelőleg befizetéssel nem egy doboz tej vásárlásának felel meg.

A böffenetet amit írtál értelmezni is nehéz: ,,Másik a ÁSZF re meg annyit, ha ár cédulán annyi van kint, akkor a vásárló kötelessége annyiért meg venni." - ez pl. mi a fészkes fenét jelent?

Ez a mondat is értelmezhetetlen: ,,Így meg a posztoló helyében ráböfögtem, hogy ok. Kihozzák a készüléket meg a szerződést és egy maga szerződést átírja."

Köszönjük Emese, egyes! Ajánlom menj inkább vissza az általánosba írni tanulni!

BeKaVe 2010.11.16. 14:01:00

@Píter: JELLEMZŐ, HOGY BUTA ZSIDÓ KÉNT MÉG AZ ÉRTELMEZÉS IS NEHEZEN MEGY NEM HOGY TE ÜLNÉL VISSZA ÁLTALÁNO SPADRA. rEMÉLEM ANYÁD TUDJA, HOGY AZ ÉDES KISFIA ILYEN DEGRADERÁLT FIÚT SZÜLT, DE SZERINTEM ANYÁDAT IS JELLEMZI, HOGY NEM TUDTA MEGNEVELNI. vISZONT mOST HA TE ENNYIRE KÍVÁNCSI VOLTÁL AZ ÉN VÁLASZOMRA , AKKOR POSZTOLÓ SZAVÁVAL ÉLJEK: tE CSAK EZÉRT TUDSZ IDE JÖNNI, VAGY A ELCSÖKEVÉNYESEDET AGYAD KÉPES MÉG ARRA, HOGY SZEMÉLYISÉG ZAVARODAT NE ÍRKÁLD LE. vAGY CSAK EGY BUTA T-zOMBIS BÉRENCÜK?

ui BAN ÍRTAM, HOGYA SZARCSIMBÓKOS 11 ÉVES SZÖVEGEDET TARTSD MEG, MERT A NAGYOK NEM SZERETÍK A GYEREK CSÍNYT. éS ANYÁD IS ÜZENI, HOGY NEM ERRE NEVELT.

BeKaVe 2010.11.16. 14:07:59

Hé píter pánkám, vagy csak említselek fekete píternek?:)

Ha Ő egyoldalú szerződést bontot és egyenlő értékű, mert a posztoló nak fel ajánlotta, hogy a 20000ft os tariffát elfogadja, vagy a szerződést bontja. Nem azt írta, hogy weblapos hibázott és aprós betüs részt jobban olvassa el máskor. És leírtam kúltúráltan, ahogy képes egy 11 éves ember agya dolgozni ahoz képest most erőltesd magad píterkém, hogy ha a posztoló állt volna el a szerződéstől meg teheti míg a boltos nem terhére megy. Így egyoldalú szerződés bontás történ, mely btk így meg úgy. Viszont píterkém tanulj meg ember ként viselkedni.

ui: Mondom harmadszorra NEM ÉRDEKELSZ

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.11.16. 14:41:24

@BeKaVe: Anyád nem mondta, hogy ne kiabálj, csak ha seggbekúrnak? Vagy pont...

szanalmas 2010.11.16. 14:56:01

@@nális coitus:

Akkor a mérnöki kamara weboldalát olvasgasd, ne olyasmit offolj szét amihez nem értesz! És ne beszélj csúnyán, mert szúrja a szemünket!
Hát milyen ember vagy te?!

@nális coitus 2010.11.16. 14:58:41

@szanalmas: nálad biztos okosabb te szánalmas

szanalmas 2010.11.16. 15:08:19

@@nális coitus:

Jellemző, pont te basztatod az ájponos csávót, amikor ugyan olyan egoista vagy mint ő! Na, miattatok tart itt ez az ország!

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.11.16. 15:40:39

@szanalmas: Kedves Lény!
Hogy egy mondén példán érzékletessem veled e valójában korántsem mondén állandó "be"-igekötőzés értelemzavaró mivoltát, javaslom, gondolj a műveletlen köznyelvben a szeretkezést jelentő, a legtöbb szövegben még mindig trágárnak minősülő szóra, a baszásra.

Mi lenne, ha az ajtóban álló, vagy az anyádat egy hídon karoló ember hallgatna rád, amikor a szokásos bazdmeg helyett úgy szólnál hozzá, hogy baszd be?
Mennyivel másként hat a forró éjszakáról szóló beszámoló, ha spermadonor esetén a alaposan megbasztam helyett azt mondod, hogy alaposan bebasztam, ill. recepiens esetén jól megbaszott helyett jól bebaszott?
Remélem, hogy így a saját szókincsedből vett példa is kellően meggyőzött.

Ja igen: Elégtelen. Leülhetsz!
Óra után meg jelentkezz Sün!! barátunknál ánuszvizsgálatra!

szanalmas 2010.11.16. 15:55:52

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger:

Ha az ezt megelőző mind a 8999 hozzászólásod ugyanilyen semmitmondó, unalmas és erőltetett volt, épp ideje, hogy elgondolkozz a léted jogosultságán, és BEugorj a dunába!

babel 2010.11.16. 16:00:40

Tök jó, hogy ebben a történetben minden össze van keverve mindennel, jogászkodás, meg sz@rrágás. Az üzlet NEM jött létre, erről nem is lehet beszélni. A vásárlót sem tévesztették meg, mert ez nem hirdetésben volt. Nyilvános ajánlattétel történhetett, ezt nem tudom megítélni, fikarcnyi jogi végzettségem sincs. Viszont a szolgáltató kimentette magát, nagyon csodálkoznék, ha nem lenne ott, mint minden rendes multinál valahol az ÁSZF-ben, hogy a nyomdahibákért, egyéb tévedésekért jogi felelősséget nem vállalnak. A számítógépes értékesítési rendszerek hibája pont ilyennek számít. Ők pedig erre hivatkoztak. Az, hogy néhány cég bevállalja a jó híre érdekében az ilyen hibából adódó veszteségeket, nem emeli törvényi szintre ezt a fajta gyakorlatot. Én elgondolkodnék azon is, hogy vajon kivel fizetteti meg az ilyen cég ezt? Szerintem nem a tulajdonosok zsebéből fog hiányozni...

De multit szidni jó móka, még akkor is az, ha én vagyok a fillérvadász gittegylet elnöke. Ez nem irigység. Más dolog szánni valakit, mint irigyelni. Sajnálom, hogy a posztoló így járt. Mert ez rossz érzés lehetett neki. Ám amit azóta művelt az üggyel, felfújta, felidegelte magát rajta, jogi költségekbe veri majd magát, időt és energiát pazarol rá, nos ezt már ő teszi saját magával. Ehhez a gonosz multinak semmi köze. Remélem, időben lehiggad, átgondolja, és nem árt magának még többet.

Vannak jogos és nyerhető ügyek. (A kettő nem feltétlenül ugyanaz.) Ez szerintem egyik sem.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.11.16. 16:05:37

@szanalmas: A Duna tulajdonnév. A dunna meg hosszú "n". Én az utóbbit választom.

@babel: "a nyomdahibákért, egyéb tévedésekért jogi felelősséget nem vállalnak. A számítógépes értékesítési rendszerek hibája pont ilyennek számít."

Nem pont. Az értékesítő rendszer még csak nem is megtévesztő reklám.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.11.16. 16:58:10

@szanalmas: Ne bántsd a kitalátort, szellemesen tud írni.

Egyet viszont nem értek. Ahogy látom, te tudsz magyarul írni. Akkor meg mi a fasznak véded az analfabéta gyökereket???

szanalmas 2010.11.16. 18:07:08

@atpijkamo:

Még soha senki nem tanult meg a netes önjelölt - és főleg önelégült - magyartanárok hatására helyesen írni. Mindenkinek jogában áll hülyének lenni! Kitalátor meg ugrik a gumicsontra, egyből megmagyarázza, hogy a Duna tulajdonnév, fantasztikus elme tényleg, hisz direkt hagytam neki cubákot és kiszúrta! Ide máskor is visszajövök ha ráérek, hahaha!

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.11.16. 18:43:02

@szanalmas: "Még soha senki nem tanult meg"

Az a baj, hogy egyáltalán nem tanult meg, vagy az is lehet, hogy valamennyire megtanult, de lusta visszaemlékezni. Az a minimum, hogy ha a közösség/közönség számára írok, akkor megpróbálom érthetően megfogalmazni, és olvashatóan leírni.

Le irhatm olvahtnl s csk iy sok kalne hzbbe el ovanni .nm agy bally ,scka sokkan nme lvasszákel.

Xezs 2010.11.16. 18:43:33

@igazságos: Én nagyon sok olyan felsővezetőről hallottam, akinek nem a legújabb csilivili telefon lapul a zsebében. Egyszer régen láttam egy riportfilmet valamelyik nagy telefontársaság igazgatójával. A riporter konkrétan megkérte hogy mutassa meg a telefonját, és az akkori időhöz képest egy sokkal régebbi konstrukció volt nála.

Persze ez nem alapigazság, de azért amit te írsz az sokkal jellemzőbb a semmirekellő yuppikra.

@szanalmas: Ha 100-ból csak egy ember elgondolkodik azon, hogy jobban meg kéne tanulni helyesírni, már megérte szerintem. Bevallom, én is szoktam ilyesmiért szólni, bár tény, hogy nem sűrűn és nem túl vehemensen. Ettől még zavar.

szita szita péntek 2010.11.16. 19:08:14

@kovi1970: "Ha leveszed a polcról az árut és azt mondják a kasszánál, hogy bocs, de ennek 10-szer több az ára akkor bizony a fogyvéd keményen szokott büntetni." - Azigaz, de valyh akkor is büntetne-e a fogyvéd, ha a bótos úgy döntene, hogy ő inkább nem akar eladni? Amíg pénz nem cserél gazdát, aláírás nem esik egy papíron, addig az én igazságérzetem szerint az üzlet nem köttetett meg - attól el lehet állni. Nem tudom jog szerint mi az ábra (elég egy faramuci helyen élünk), de a jó erkölcs szerint én úgy érzem ennek így kell lennie. Azoknak a fránya törvényeknek meg ugye a jó erkölcsnek megfelelő magatartást kellene tartalmazniuk...

BeKaVe 2010.11.17. 08:27:14

@Kitalátor - a legnagyobb mikropöcs: Hát ezt most kitaláltad?:)

anarch 2010.11.17. 10:00:06

Ahogy olvasom a fröcsögőbb kommentelők egyszerűen átcsusszannak ezen a mondaton:

Ahogy a weblapon is kiemelve szerepel, hogy iPhone4 29.900-tól.

kutyáslány 2010.11.17. 14:03:20

Érdekes, nálam az van az oldaon, hogy a T-mobile Ikon 600 díjcsomagra vállalt két éves hűségnyilatkozattal.
Meg még az is, hogy mobilelőleg befizetése szükséges. Hogy a rendszer mit enged ezen túl, az más tészta, fel van tüntetve a feltétel.

Agyalap 2010.11.17. 14:09:11

@kutyáslány: Biztos nem hallottad még, de ez nem nyomtatott sajtó. Ezt bizony szerkeszteni lehet akár naponta 200-szor is...

kutyáslány 2010.11.17. 14:18:38

@Agyalap: De azt ugye egy értelmes ember sem gondolja komolyan, hogy egy százezres nagyságrendű telefont eladnak neki havi kétezres előfizetéssel? :D

babel 2010.11.17. 16:33:47

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger:
Összetett mondat volt: "...egyéb tévedésekért...". Ééééérted... Ha nem, az sem az én gondom. :D

Az üzlet nem jön létre, mert az egyik fél egyéb tévedésre hivatkozik, a másik fél meg hiába köti az ebet a karóhoz, hogy ő nagyon szeretné, mert az üzlethez a két fél egyetértése szükséges. Nem az ajánlati szinten, hanem a szerződéskötéskor. Az értékesítési rendszer valóban nem reklám, de ezt nem is mondtam. Tehát hiába a sok körítés, ez így nem fog menni, hiába szeretné a poszt tolója. Ha nincs aláírt szerződése, akkor a másik fél, (minő csuda!) akár indoklás nélkül is elállhat az üzlettől. Azt meg idétlen idők óta tudjuk, hogy hibátlan rendszer nincs, csak olyan, amiben még nem találtak hibát. ;)

babel 2010.11.17. 16:34:43

@kutyáslány: Adhatnak, de ha nem adnak, az nem jogalap semmire. Persze, dühöngeni ettől még lehet, és divatos is. :)

vazsmegyeigerdezsház · http://studiosmaragd.hu/ 2010.11.18. 09:00:29

a "Tékozló Homár" olvasóinak véleményét kikérni az üggyel kapcsolatosan

te fasz

Agyalap 2010.11.18. 15:29:15

@kutyáslány: Értelmes ember nemhogy százezret, de kevesebbet sem ad egy telefonért...
Abszurdisztánban a telefonokat pénzért adják az előfizetés mellé mert tudják, hogy a nagy pénzt úgyis a hívásokon/internetkapcsolaton tudják levenni a parasztokról.
Akkor már az a pár hadd használja ki az adódó hibákat, úgyis hamar kijavítják nehogy ráfizessenek.
Barátunk ha rosszindulatú nyerészkedő szándékkal indult volna, most nem egy, hanem 100 telefon meg nem kapásáról értekeznénk...

CID 2010.11.19. 20:06:00

@Agyalap:
Kis naiv, gondolod, a neten meg tudsz rendelni 100 telefont, hűségnyalatkozattal és meg is kapod ? :)

Barátunk, nyilván nyerészkedni akart, vagy azt hitte szerencséje van. A rendszer szarul működött, de sehol nem volt kiírva a weblapon, hogy egy 1850 ft/hó-s díjcsomaggal meg tudja venni valaki ezt a szart. Azt meg tényleg döntse el a bíróság, jogos e az igénye, vagy sem.

Szerintem egy kis nyerészkedő pöcs, de nyílván nem az én véleményem alapján fogja megkapni az áfonját szarért húgyért .

elté 2010.11.20. 16:42:35

@Sanyi: Nyomorult vásárló honnan tudja, hogy tévedés történt??? Onnan, hogy az iPhone piaci ára 170000 HUF-tól indul, és 29900 + 24x1850 az a kur**ra nem annyi. És mivel a mai világban semmit nem osztanak veszteségért cserébe, ezért ez gyanús lehet. És ha az, akkor egy értelmes ember utánakérdez, mielőtt bármit tesz/vesz. ONNAN TUDHATJA A KEDVES VÁSÁRLÓ, HOGY NEM 69-ES AZ IQ-JA, hiszen online rendel, kommentel, panaszkodik, és perel is. Ezt egy debilis ember nem tudná megtenni.
(emc.elte.hu/~ve/964/iq.html)

Tudod lehet, hogy az itt kommentelők többsége már ebben a rothadó világban nőtt fel, de régen, ha valaki rosszul adott vissza, akkor az emberek szóltak, mert tudták, hogy legközelebb ők is kerülhetnek ilyen helyzetbe. Ha egy gumicukor ára 10 fillér volt a zacskón és nem 1 forint, akkor is szóltak, mert nem akarták egymást átbaszni. Ergó pozitívan álltak egymáshoz.

De nem is érdemes hozzászólnom, hiszen mindenki tudja, hogy miről van szó, csak nyerészkedés miatt páran nem AKARJÁK ezt megérteni. Még egyszer mondom:
-rendben van hogy a tisztességtelen piaci szereplőket megbüntetik úgy, hogy ne felejtsék el: nem verjük át a fogyasztókat
-rendben van, hogy van fogy.véd, aki melléd állhat jogi képviselőkkel
-de az nincs rendben, hogy többen így próbálnak meg a fogyasztók közül nyerészkedni (ugyanolyan mocskos módon, mint esetleg egy multi).

No és ebben az esetben nem vert át a fogyasztó senkit, mert nem köteleztek visszaigazolás után arra senkit, hogy vegye meg drágábban. Elállhat a "kedves" vásárló ingyen a dologtól, és elgondolkodhat a fenti egyszerű matematikával kiszámolt összegen. Nyilván egy értelmes ember be is látja, csak a buta és nyerészkedő nem.

De hát zsák a foltját... az én szememben minden ilyen ügyben egyenlően gusztustalan a két fél magatartása.
Érdekes, hogy mindig csak a hülyéknek vannak ilyen problémáik. Ma sok fogyasztónak az az istene és hitvallása, hogy majd megvédik az ilyen olyan szervek és a jog. Hát hajrá, úgy baszogathatjátok egymást, ahogy akarjátok, én meg addig is értelmesen vásárolok. Érdekes módon mindig jól jövök ki egy-egy üzletből, és még egyszer sem vertek át... mert mielőtt vásárolok, utánanézek (ez meg aztán ALAP a mai világban, de a középkoriban is az volt!!!).

Sokkal érdekesebbek számomra a sokmilliós hirtelen villanyszámlák... érdekes módon ott kevesebben tépik a szájukat, kevesebb sikerrel, pedig az is egyértelmű. Vagy mégsem? Hát végülis ott is honnan tudhatja a fogyasztó, hogy a hűtője 1 megawattot fogyaszt-e óránként, vagy 1kilówattot. Hisz ahhoz sem kell értenie. Elég a jog, meg a szervek.

Betegek.

Xezs 2010.11.20. 18:21:21

ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

avejoe · http://ostobacsajok.blog.hu/2008/04/14/avejoe_szuletese_es_megdicsoulese 2010.11.21. 18:31:36

Ahogy azt mondani szokták régi almás és iPodos körökben, az iPhone és az iPod immár túl olcsó, bármelyik tahó megveheti.

A postolónak előbb MAGYARUL kellene megtanulnia, mielőtt luxuscikket vesz a panelbe.

mazsola81 2010.11.26. 13:54:28

Kedves VV!
Sajnos összekeverted a T honlapján szereplő árakat a saját kívánalmaidnak megfelelően. Az általad választott Eco csomaggal nem lehet és nem is lehetett ilyen áron megvásárolni a készüléket! Itt ellenőrizheted, puffogás helyett pedig legyél ezentúl figyelmesebb, magadat járatod le ezzel: www.t-mobile.hu/static/DocumentStore/lakossagi/akciok/arlistak/iPhone3G_arlista.pdf

tz1 2012.01.19. 02:43:13

Mit értetlenkedtek? Lehet, eladásra vette volna. Ez lett volna élete nagy biznice.Jogos a sértődés.

Jók ezek a legendák is: 1 fontos yact, verda, kéró. Haha

Meg a jogi tanácsok. Itt vazze mindenki min. jogász hallgató. Áááá!
A vélemény az rendeben van, de hülye tanácsokat adni olyasmiben, amihez nem értek...?!

Jajj!!!

tz1 2012.01.19. 02:44:15

Nem is írok ide többet.
Jajj, elcsesztem!