Tékozló Homár

Reptéren a Főtaxi is rabol

2011.01.17. 14:44 | jackyll | komment

Józsi külföldi barátnőjével azt próbálták elhitetni, hogy a visszaadott 500-as címlet igazából 5000-es. Amikor ez a terv nem jött be, egyszerűen kirakták az autóból:

A Budapesti Repülőtér hivatalos taxipartnerének a FŐTAXINAK a magatartására szeretném felhívni a "leendő sorstársaim figyelmét": A történet teljesen klasszikus, a világ bármely táján hasonlóképpen megeshetett volna. Tegnap magyarul nem beszélő barátnőm nélkülem kellett, hogy Pestre utazzon (orvoshoz ment) (Rómából). Ferihegy 1-re érkezett, a Wizzair szokásához híven 1 órát késett, elvégre valahogy el kell adni azokat a késési jótálásokat... ;) Így a gépe rendben le is szállt hajnali 1-kor. Előre megbeszéltük, hogy a Főtaxival fog menni a nővérem lakásához, lévén ez a legegyszerűbb megoldás, és nem is "olyan" drága 5100 ft lett volna a normál tarifa a VII kerületbe.


Megérkezvén a megbeszélt címre aztán a barátnőm fizetni akart, sajnos 10-ezressel. A taxis persze kapva kapott az alkalmon, és 5ezres helyett egy 5százast adott neki vissza. Mondván ez az ötezres.. :D A barátnőm nem akarta elfogadni, de a taxis erősködött, végül kitessékelte az autóból a barátnőmet, és elhajtott.

Az talán rendben is lenne, hogy egy átlagos repülőtéri hiéna így viselkedik, de hogy a BUDAPESTI REPÜLŐTÉR újonnan szerződött HIVATALOS SZÁLLÍTÓJA, ilyen nyíltan nem is lopjon, hanem RABOLJON? Nem az a 4500 ft a világ vége, amit elraboltak tőle, de akkor is...

Tisztelettel:
Józsi

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr Gregory House 2011.01.17. 14:52:05

Csak nem egy újabb arany?

Berkenye123 2011.01.17. 14:52:43

ebből matekozás lesz?

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2011.01.17. 14:53:46

"hogy Pestre utazzon (orvoshoz ment) (Rómából)."
közelebb meg sztrájkoltak az orvosok!? :D

"olyan" drága 5100 ft lett volna a normál tarifa a VII kerületbe."
bármely más taxitársasággal olcsóbb lett volna megsúgom... -.-"

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2011.01.17. 14:59:08

azt még hozzátenném, hogy csomó volt reptéri hiéna belépett a főtaxihoz... tehát a helyzet változatlan a matrica más...

Pittykapitány 2011.01.17. 15:00:18

Főtaxi,vagy előtte a Zóna csak kifelé érte meg, bár a végén már kifelé is volt olcsóbb fuvar... De az olasz barátnő megfizette a tandíjat ha már magyar orvoshoz jár, mer az olasz dottore az sok ajrót kér.

borso 2011.01.17. 15:00:32

az emberi hülyeség netovábbja, mikor tanuljátok már meg hogy ilyen esetben azonnal fel kell írni a taxis rendszámát, számlát kell kérni és ha még mindíg 500 neki az 5000-es akkor rendőrt hívni és csalásért /kifosztásért/ feljelenteni. Neked is lehetne annyi eszed hogy ezt elmondod a kiscsajnak előre! és nem utána!

Rejtélyes 2011.01.17. 15:00:35

5 ft-ért is fel lehet jelenteni, nemhogy 5000-ért... Hívás megvan, taxi számára csak emlékszik, mehet a feljelentés.

Pittykapitány 2011.01.17. 15:02:05

@RosszQtya: Tudod a régi beidegződéseket nehéz elhagyni... :))

Eugéne Tribulet 2011.01.17. 15:12:55

Én azt hiányolom, hogy a kis barátnőn milyen ruha volt. Természetesen zárójelben kérem feltüntetni.
Ja, egy sztori: pár éve Montrealba utaztam (hivatalos útra) (Air Canadával)(Budapestről)(Toronto érintésével), leintettem éjjel egykor az egyetlen taxist a terminál előtt (Lincoln Town Car), bevitettem magam a szállodába (Mariott-1050 de la Gauchetiere West, Montreal). USA dollárral fizettem, mert csak az volt nálam, a csóka nem tiltakozott. Borravalót nem kapott, azt az árfolyam különbözetből nyerte.

Sokorai_Atala 2011.01.17. 15:15:00

@RosszQtya: ha jól tudom, csak a szerződött partner ácsoroghat ott és éjjel egykor nehéz más taxit fogni, de valóban sok az 5.100 a VII.kerületbe.

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2011.01.17. 15:20:15

@Sokorai_Atala: felhívsz egy céget rendelsz és lám ott a taxi! legközelebb ha késik a gép, akkor rendelj, mikor kiszállsz és mész a csomagokért, így a taxinak van ideje 10-20 perc odaérni, ha véletlen nem lenne... kimész, megkeresed a RENDELT TAXI táblát és ott lesz a kocsid! per pill ez a tábla az INDULÁSI(!!) oldalon a 2 terminál között van...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.01.17. 15:30:23

"azt próbálták elhitetni, hogy a visszaadott 500-as címlet igazából 5000-es"
De megmaradt a 10-ese? Mert ha nem, akkor az lazán rablás!
Pofátlanság teteje.

madster 2011.01.17. 15:48:16

már csak az bűzlik, hogy ha 5100 forint volt a taxi és 10ezressel fizetett akkor miért járt volna vissza 5000?

Akos1985 2011.01.17. 15:49:23

Egyszerűbb az Airport Shuttle céggel/szolgáltatását igénybe venni. Mivel reptéren fizetve a 4.990Ft-os retúr utat vele olcsóbb.
Jah és a visszajárónak sem kél lába.

K.teknőc · http://www.homlokzatihoszigeteles.hu/ 2011.01.17. 15:49:52

Szerintem ez simán rablás, menjen jelentse fel... Am a főtaxi nem az volt, hogy nem lehet a reptéren?

Supmac 2011.01.17. 15:52:22

hmm.. nem kötekedni akarok,nem tartom kizártnak ezt a dolgot,megjegyzem,én nem szeretem a taxisokat!! de ennek nagyon olyan szaga van mintha egy elkeseredett zóna taxis írta volna.. kicsit lejáratni,kicsit alá tenni a másiknak... kinek nem inge.... PEACE! :)

EnZsolt 2011.01.17. 16:19:43

@madster: nem rossz kérdés. De gondolom adott borravalót is, és aztán végképp nem jön ki semmi.

Tehát, a számolás úgy jön ki, hogy 5000 lett a taxi (nem 5100, juhéé). A hölgyemény kapott egy öccázast, amire azt mondták, hogy az bizony ötezer. Majd miután nem ette meg a mutatványt, így az ötszázast szomorú emlékül hagyva a taxis elhajtott. Tehát így húzott be 4500-at. De felmerül a kérdés, hogy az említett "normál, nem is oly drága" tarifába, amit Józsi említett, benne van-e a jatt, vagy sem. Mert ugyebár, az 500 Ft lett volna, és így tulajdonképpen a jattot megkapta a hölgy :) Mi a tanulság? Hogy sose menj át a piros lámpán, mert könnyen elüthet egy talicska aprómajom.

Agyalap 2011.01.17. 16:48:55

Erre elővette a lakáskulcsot, és az elhúzó taxisnak megmutatva virgonc kis csíkot vésett az autó oldalába.
Remélem...
Én nagyon bosszúálló típus vagyok - bár testalkatomból adódóan már az 500-ast sem tudta volna elmagyarázni.

England win The Ashes! 2011.01.17. 16:59:39

@RosszQtya: Mér'? Táncolni akarsz vele?

:DDD

Xezs 2011.01.17. 17:59:20

Józsinak büdös a magyar pina?

Kenderice 2011.01.17. 17:59:40

A volt Zónások közül egyre többet látok a főtaxinál.

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2011.01.17. 18:00:48

@Kenderice: biztos csak a véletlen vagy káprázat! :)))

Róka-Rudi 2011.01.17. 18:19:14

Egyet nem értek: miért kell Rómából egy magyarul nem beszélőnek ide jönni orvoshoz? Én se Maiami-ba járok dokihoz.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.01.17. 18:29:38

@Róka-Rudi:
azt nem is javaslom, mert a belepesnel 100 dollar az induloar, annak aki bir biztositassal

a Taxisok meg azert vannak ferihegyen mert a vidampark elott elfoglaltak a drosztjukat

Megdobbent 2011.01.17. 18:33:16

Ehe, azert ilyenkor szokas a taxival erkezo ele kimenni, hogy megis minden rendben menjen... Igy tenyleg konkurencia hisztinek latszik, de hat lelke rajta.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.01.17. 19:04:20

@Megdobbent:
hulye:)
ha mar kimegyek ele, minek taxi>:)))
vagy ugy ertetted varja a kapuban a taxit?????

Sokorai_Atala 2011.01.17. 19:21:38

@RosszQtya: ok, de tételezzük fel, hogy a hölgy, aki olasz, ezzel nem volt tisztában. Nem tudom Te mennyit jársz külföldre (én viszonylag sokat), de benned felmerül éjjel 1 órakor (tetemes késés után) mondjuk Bécs vagy Prága repülőterén, hogy rendelj taxit, esetleg tudod is a prágai/bécsi társaságok nevét és tarifáit?

KóserKároly 2011.01.17. 20:00:05

10.000-5.100= 4.900
Nem is beszélve a jattról. Miért is járt volna vissza ötezer? Kamu.

Xezs 2011.01.17. 20:17:27

@KóserKároly: Gondolom az olasz luxuskurva adott egy százast is, csak azt nem említi a futtatója :)

Megdobbent 2011.01.17. 23:10:22

@hagyma: jaja, a kapuban, ahova begordul a vendeg a taxival :>>> Bar az a legtutibb, ha kimesz ele a repterre, kocsival hazaviszed, de kozben a taxit uresen is elkuldod a lakasodhoz, hogy megnezd mennyit szamolt :>>>

Dontom 2011.01.17. 23:31:52

Ilyenkor rendszám megjegyez, pl itt is közzétesz, diszpécsert hívja józsi stb.. min

Bergeroth 2011.01.17. 23:45:03

Szégyen ez az ország, komolyan!

salapapa · http://salapapa.hu 2011.01.17. 23:47:04

aszittem, olvasok valami újat.
Józsi legnagyobb bánattyára csak a mexokott... :S

Fotósképző · fotoskepzo.hu 2011.01.17. 23:58:46

Ezek a taxisok, ezek a taxisok!
Ezek taxisok?

Netszamuráj 2011.01.18. 00:02:02

Ugye az mindenkinek megvan, hogy a reptéri Főtaxi átmatricázott Zóna taxi? Akkor jó.

Továbbra is ellenjavalt. Telefonon hívni kell Cityt, Rádiót, vagy bármi mást.

Bálna_ 2011.01.18. 00:04:41

Kitalált történet szvsz, annak is gyenge.

Ленина · http://szanalmas.hu 2011.01.18. 00:32:20

Sajnos alapból nem bírom ezeket a k@csög "magyar" lehúzós taxis bagázst.. ha kicsit sittre vágnák az ilyen szopósokat, aki tisztességtelenül húzza le az embereket, akkor mindjárt megoldódnak a sok kiadott iparengedély problémája. Nem értem, hogy a yard miért engedi az ilyeneket dolgozni?! Legutóbb is leszúrja az utast? Hihetetlen..

Chaoyang · http://xiongyali.blog.hu 2011.01.18. 00:34:56

A "felkell jelenteni" emberek tudjak-e, hogy milyen maceras meg egy magyarnak is vegigvarni mig a rendorseg emgirja a jelentest es osszekalapaljak a dokumentumot? Egy kulfoldinek??? A magyar rendor mit ertene az olasz akcentussal beszelo turista mondandojabol? Megvarni egy tolmacsot? Ne mar. Semmi realistasa nincs a feljelentesnek. Foganattja sem lenne sok. Sajnos.

Szoval akik ilyen tanacsot adnak, azoknak nincs realistas erzeke, vagy csak passziobol szoktak feljelentgetni, plane sikertelen emberek akiknek ilyen ertelmetlen dolgokra is van idejuk csupan bosszubol vagy satobbi. A tobbeik sietnek dolgokra es a kovetkezo napokban megkeresik a penz tobbszoroset amit egy ilyen tolvaj miatt elotte buktak. Ahelyett, hogy tovabbi idot (es penzt) fecserelnenek rendorsegi orszobakon lassan gepelo, idegen nyelvet beszelni nem tudo, melot ruhelo taxisokkal bratyizos rendorokre.

_ludmilla_ 2011.01.18. 00:40:49

Ha tízessel fizet 5100 ft-ért akkor miért várt vissza 5000-et? Csak 4500 jár neki vissza.
Hülye-e vagyok? ;-))

Mialee 2011.01.18. 00:41:45

Csatlakozom ahhoz, aki azt irta, hogy az Airport Shuttle a legjobb. Mar ha csak egy szemely utazik. Kettönel mar a taxi jobban jön ki.
Ha meg taxi, akkor nekem azt mondtak, a Taxiplusz a legolcsobb, telefonrol rendelve 150Ft/km.

Minket mult heten ugy akart elvinni egy taxis, hogy... Na kezdjuk az elejen.
Meg felszallaskor elkezdtem beszelgetni ket hölggyel, gondoltuk egyutt taxizunk be a repterrol (mivel ejjel utaztunk mi is), bar kulonbozo helyekre ugye, de azert egy iranyba, hat belefizetek es nekik is jo, nekem is jo. Taxist kerdeztuk mennyi lenne, ha engem kirak valahol a 4-6 vonalan, többiek meg mentek volna tovabb. Kedves taxis azt mondta a belvarosba 5100, tovabb 5700 (ha jol emlekszem). Viszont elszolta magat, mert ugy akart szalazni, hogy mindenaron a fix aras utazast eröltette, szoval az, hogy kirak engem valahol 5100-ert, majd onnan ujraindul a rendszer, es a többiek is fizetnek meg 5 rugot. Ekkor nyeltem egy nagyot, hogy megis ezt hogy gondolja, de megprobaltam nyugodtan folytatni az arkalkulaciot. Kerdeztem hogy mennyi, ha kilometeroraval megy. Azt mondja hogy ö oraval megy. Na mondom haladunk valahova, es az mennyibe kerul. Azt mondja hat az ar fix, amit az elöbb is mondott, 5100 engem kirakni, onnan ujabb 5 rugo a többieknek... Na itt szo nelkul elfordultunk, es balra el. Szövegertes nulla. Megoldaskeresesi hajlandosag nulla.

_ludmilla_ 2011.01.18. 00:42:13

@_ludmilla_: hülye. mert 4900 a visszajáró.
ne kíméljetek :-)

Mialee 2011.01.18. 00:46:22

Jut eszembe, a magyarorszagi taxisokat lehet szidni, mert olyanok amilyenek, de pl. a fuszoknyas Stockholmban egy 30 perces utert van pofajuk elkerni 500 koronat (kb. 15ezer forint) es van kiszallasi dij is.

Zsola777 2011.01.18. 00:53:26

Nem tudjuk, melyik volt (rendszám?), de biztosan vannak szabadúszók, át is mehettek a zónából a főbe. A viselkedés általában nem taxitársaság-függő. Vagy, inkább szerződésselszállíthatareptérrefüggő.

Murdock 2011.01.18. 00:53:33

Mit vártok???
A zónások egyik reggel lecserélték a kocsira helyezhető mágneses reklámokat főtaxisra és most főtaxisként mutatják meg a terminálok előtt, hogy mekkora tirpákok!

Az a helyzet, hogy a zónások taxis engedélyét rég el kellett volna venni és elküldeni őket Kanadába koldulni.

Szemét hiénák!

ORGASMUSFORSCHER 2011.01.18. 01:00:45

Én mindent elhiszek minden magyar taxisról (bár a csehek se különbek, pár éve volt, hogy egy német turista meghalt valahogy, az anyósülésben áramütés érte...), mert rengeteg negatív élményt szereztek már nekem:

1. zebrán nem állt meg, nekem kellett elugranom előle s még ő volt, felháborodva, amikor anyáztam,
2. zebrán lelépéskor rámhúzta a kormányt, nehogy már lelépjek,
3. A-ból B-be az út x forint volt, vissza meg 50 %-kal több, noha ugyanazon az útvonalon mentem vissza, ugyanazzal a céggel, csak másik kocsival,
4. mondom a taxisnak, hogy sajnos dolgoznom kell a kb 30 perces út alatt, olvasnom kell különböző doksikat, ő meg végig pofázik: panaszkodik, hogy a mi cégünk kikötötte, hogy akkor vesszük igénybe őket, ha a sofőrök naponta takarítják a kocsikat + nyakkendőben dolgoznak, (az ilyen miért nem köti fel magát??? de ezt nem kérdeztem meg tőle),
5. belvárosból megyünk kifelé a huszon-ikszedik kerületbe, este 9-10 felé nyáron, hulla fáradtan. Beszállásnál mondom, hogy sietek, otthon külföldi hívásom lesz. Ok-mondja. Később újra mondom neki, hogy menjen már gyorsabban (a Körúton vagyunk), mert olyan lassan ment, hogy szinte minden lámpánál pirosat kaptunk..., de direkt csinálta, mert megtehette, kevesen voltak az úton. Na, ne dumáljak már, ő a fönök a kocsiban. 10 percre rá ki kellett szállnom, mert egyszerűen nem bírtam. Fizetek, 500 borravalót adott magának + anyázott. Rendszám megjegyez, tel. a központnak. Meglepetés: Náluk ilyen rendszámú autó nincsen állományban. Fasza. Ismert nagy cég matricája volt a kocsin, s persze telefonon rendeltem,
6. valahogy a 3 fős társaságból 1 ember bennehagyta a báli cipőjét a taxiban. OK, kaptunk számlát, teljesen olvasható minden adat. Hívjuk a központot, nincs ilyen sofőr, DE tudnak róla, hogy vannak olyan maszekok, akik kevernek-kavarnak a számlával. Persze itt is telefonon kértünk kocsit, a számla meg gépi nyomtatású volt, nem kézzel írott.
Ennyi elég?????
Megoldás: Soha, semmikor, semmi pénzért nem taxizni. De soha. Ahogy soha sem venni, inni Coca-Colát, ill. gyorséttermi kaját. Az is mind átverés.
Megoldás2: Bp-re hozni 2000 kínai/ázsiai (=fegyelmezett) férfit, akik 1000 db autóval/minibusszal nagyon hamar átvennék az egész bp-i piacot.
2 fő per autó. 1 vezet, egy meg hátul vagy elől ül. Az ár megállapítása a GPS segítségével előre, számlaadás előre. A taxiban kamera, az egész állandóan nézhető a neten. Mind az 1000 autónál.

hoseman 2011.01.18. 01:09:48

ha 1:00 hajnal akkor pl 3:37 az mi a faszom??

Amidazophen 2011.01.18. 01:18:49

Mint többszörös kérosult, úgy elgondolkodtam ezeken a bejegyzéseken (és persze az alapeseteken): mi lenne, ha néhányan összefognánk, és "rendberaknánk" ezeket a taxisokat? Nem kell hozzá túl sok nyelvtudás, hogy kettesével-hármasával megmutassuk nekik a lenini utat!

Shinjuku 2011.01.18. 02:00:15

@Eugéne Tribulet: Hat ez nagyon jo sztori... Nekem is van egy sztorim... a multkor Szegeden a nagypalyaudvarrol az alberletembe taxival mentem. Lada 1300-as volt es sajnos csak keszpenzzel tudtam fizetni. Van meg valakinek hasonlo sztorija?

ertekelem · http://www.ertekelem.hu 2011.01.18. 03:06:07

A problema a kp-s fizetessel van. Be kene vezetni ugy mint amerikaban, hogy mindehol lehessen fizetni kartyaval akkor mindennek nyoma marad. Ebbol meg a kedvenc kormanyunk is hasznot huzhat hiszen kevesebb lesz a fekete gazdasag.
Igen a Taxikban is lehet kartyaval fizetni Amerikaban.

2011.01.18. 03:59:02

@ertekelem: én néha szoktam a rádiósoknál, de azt hiszem, nincs mindegyiknek lehúzója (többségének van). Viszont panaszkodnak, hogy 4 munkanap után látják csak a pénzt. Habár nem értem, hogy élhet valaki ennyire kicentizve, hogy ez nagy gond legyen, hát azért kellemetlen nekik is. Így készpénzzel szoktam többnyire fizetni... igaz, még nem jártam (nagyon) meg, ismert útvonalakon járok stb...

brazileiro 2011.01.18. 05:55:08

Én is úgy vagyok szocializálódva, hogy mindent elhiszek a taxisokról - de ez a történet el van kúrva. Ott, ahol többen megírták: ha 5100 a számla, akkor mér adna vissza 10 ezresből 5 ezret?

Nem akarok kekeckedni, de ha a Homár profilja az lesz, hogy lehoz minden fikázó névtelen e-mailt (ja, nem névtelen: Józsi írta, akinek a barátnője Rómából utazott Budapestre orvoshoz), minimális ellenőrzés nélkül, akkor ez lesz az a hely, ahol bárki befeketítheti a konkurenciáját. Mígnem egyszer valaki irgalmatlan nagy pert nem akaszt az Index nyakába...

Nem szeretném, csak szólok előre.

kartunboj · http://kartundoboz.blogspot.com 2011.01.18. 05:58:39

Elkeserítő, hogy bármilyen témában olvas az ember bejegyzést, a kommentek jelentős része rosszindulatú, kárörvendő és sokszor gyalázkodó is. Remélem ezek a rosszmájú "honfitársak" nincsenek sokan, csak nagyon aktívak.

2011.01.18. 06:54:12

Rohadjak meg ha értem!

A barátnő olasz volt, csak olcsóbb a magyar egészségügy ha a magyar barát TB-jére megy, vagy a barátnő olasz, csak jobban szereti a csúcsluxus magyar magán orvoslást, vagy a barátnő magyar állampolgár, csak nem szereti a magyar nyelvet?

Ettől eltérő esetet nem tudok elképzelni, hogy milyen kifogás lehet jó arra hogy valaki Rómából megveszi a repülőjegyet, csak azért h orvoshoz menjen...

Nem értem!!!

A 10.000-5.100=5.000+ dolgot meg végképp nem értem, de azért már ütötték a Józsit.

2011.01.18. 06:55:19

@kartunboj: Értem én h kell az olvasó a blogodhoz, de ha jobban belegondolsz igazat adsz a kommenteknek.

Eugéne Tribulet 2011.01.18. 07:07:23

@Hivatásos beszólóművész: magyar plasztikai sebészeten olcsóbb az intim plasztika, ezért még repülőjeggyel + átbaszós taxissal is jobban megéri itthon csináltatni, mint Olacba'.

Eugéne Tribulet 2011.01.18. 07:11:27

@Shinjuku: Van még egy érdekfeszítő ütős sztorim: egyszer minibusszal mentünk haza a reptérről (Ferihegy 2)(Ford Transit), és kp-vel fizettünk mi is. Ennyi.

www.Bisex.hu · http://www.bisex.hu/aff/99e46a59d4f8188eda373d36ecd8cc3a 2011.01.18. 07:33:48

a taxisok egy külön állatfajta. szar tolvaj mindegyik

Egyéves Önkéntes 2011.01.18. 07:33:54

A csomagja meglett legalább?

konigjanos 2011.01.18. 07:35:43

Ne erőltessük a kártyás fizetést, mert hamar kerül kártyamásoló is a taxikba, mint a benzinkutakra...

Blogopédus 2011.01.18. 07:39:09

Az olasz hölgy -Zsanetto- csak arra emlékszik, hogy a Taxi oldalára Police felirat volt festve.

Egyéves Önkéntes 2011.01.18. 07:42:50

@Akos1985: mert akkor nem 5100, hanem csak 4990 Ft.
Ennyiért már tényleg megéri!
Tíz útnál az már egy ezres!

Egyéves Önkéntes 2011.01.18. 07:45:35

@Hivatásos beszólóművész: van egy fogorvos ismerősöm, aki kijár Londonba, megvizsgálja az angol arcokat
utána elkészül itthon a fogpótlás
az angolok iderepülnek: hortobágy-csikós-gulás-halászbástya-hévíz-fogpótlás
és még így is olcsóbb az angoloknak, mintha angol orvos túrná szét az arcát

apanna 2011.01.18. 07:47:06

Csak a matrica más. A taxis ugyan az maradt. A zónából többen is átléptek a főtaxihoz.
Egyébként meg igaza volt a reptérnek, amikor a zónával felbontotta a szerződést, ez meg is látszik az átlépett Urakon. Meg a tulajon is, aki saját kezébe véve a jogot nemes egyszerűséggel beépítette a citadella egy részét...

A malév meg nem tudja milyen egy hiéna....

2011.01.18. 08:00:08

@EÖ:
@Eugéne Tribulet:
Gondoltam h valami ilyesmi van a dologban...

manes 2011.01.18. 08:00:36

Malév,zónataxi,fötaxi egykutya mind a kettö.

na__most__akkor 2011.01.18. 08:06:12

Amíg ezek a blogok tele vannak SEGGFEJEKKEL, akik képtelenek magyar ékezeteket írni, addig _mialófaszt_ vártok el taxisoktól...

"erkezo ele kimenni"

"a belepesnel 100 dollar az induloar, annak aki bir biztositassal" Magyar vagy, vaze? Birod a magyart?

"begordul a vendeg"
"beszelo turista mondandojabol"
"Be kene vezetni ugy mint amerikaban"
"a nagypalyaudvarrol az alberletembe"

Menjetek ti mind a picsÁÁÁÁÁÁÁba.

Layosh 2011.01.18. 08:09:17

Ez kamu! Miért a homárra írod ezt és miért nem a rendőrségre mentél? A rablást általában feljelentés szokta követni, főleg, ha felírod az autó rendszámát.

Petyhüdt Petymeg a dinamikus kritikus 2011.01.18. 08:10:40

Miért őrül meg mindenki, ha a reptérrel kerül kapcsolatba? Talán mert olyan kitűnő, magas emberi kvalitásokkal bíró gárda vezeti azt az intézményt? Apropó, az ex jogi igazgatójuk még mindig börtönben van?

Egyéves Önkéntes 2011.01.18. 08:11:32

Már csak azért sem lehetett a szóban forgó taxis ott, mert ő éppen akkor a Vidámpark előtt keresett helyet magának.

Petyhüdt Petymeg a dinamikus kritikus 2011.01.18. 08:13:32

Ja, és ugye azt mindenki tudja, hogy a derék, talpig becsületes, szentéletű olaszok még soha nem követtek el hasonlót, sehol. :))

Szervátültetés 2011.01.18. 08:15:49

A helyzetet kódolták akkor, amikor a tenderen belementek az árlicitbe.
A Zóna 200 Ft-ot perkált le minden egyes fuvar után a reptérnek, a Főtaxi azzal nyert, hogy ezt a zsebpénzt 1000 Ft-ra tornázta fel.
Na ezt valahogy a kuncsaftoktól be kell szedni.

Én csak azt nem értem a Főváros hogy ment bele ebbe az egészbe. Mert így pénzt továbbra sem lát az egészből, a lóvét a reptér teszi zsebre, a cirkuszt meg a Főváros kapja a nyakába. Kinek volt ez a remek döntése a Fővárosnál hogy engedik ezt a mocskos mutyit még egyszer?

EnTeO 2011.01.18. 08:20:24

A sztori (ha megtörtént) rendkívül sajnálatos és felháborító. De én ott megakadtam a történet részleteinek elemzésénél, hogy egy magyarul nem beszélő kislány miért megy Rómából Pestre orvoshoz?? Nem a magyar orvosokat akarom ezzel lenézni, de ezzel együtt sem értem... Annyival olcsóbb a fogorvos vagy a plasztikai sebész, hogy még a repülőúttal együtt is megéri, jobban kijön anyagilag?

salapapa · http://salapapa.hu 2011.01.18. 08:31:45

@_ludmilla_: 4.900Ft jár vissza, illetve egy mondat mosolyogva, miszerint: "köszönöm, hogy minket választott!".

szóval igen. 8-)
boccs! :)

Roberto1 2011.01.18. 08:51:31

Én végre találtam egy normális társaságot, a Penta Taxiban eddig nem csalódtam! Mivel szerződéses kapcsolatban vannak a City-vel, csak arra kell figyelni, hogy maguk helyett ne küldjék őket, mert azok ugyanolyan lehúzós g*cik, mint eddig, nincs olyan, amelyik ne pörgetne bele az órába... én már évek óta nem találtam korrekt társaságot, ők most újak, még becsületesnek tűnnek...

LKwrwv7RfL 2011.01.18. 08:54:26

@Supmac: Egy az egyben nekem is ez jött le a történetből. Mintha a keserűség írta volna és nem az élet.

FüziMedve 2011.01.18. 08:56:25

Itt kezdődik az országimázs... Ahogy a rendőrimázs meg a költségvetési bírságolásnál, a hatóságimázs a kéményseprői szakvélemény tudományos teljesítmény/ár arányánál, a közlekedésimázs a parkolási díj beszedésénél és a bkv-s korrupcióval párhuzamos jegyár reálérték növekedésénél, a vendégszeretet-imázsunk a külföldiek túlszámlázásánál...
Rövidtávú buta gondolkodás, ez nem múlik el magától, csak kihalással van esély változtatni ezen, és még az is csak esély, ha a mai domináns generációk nem adnak át túl sokat a következő nemzedékeknek.

Zedder 2011.01.18. 08:57:44

A főtaxi átvétel óta katasztrofális a reptéri helyzet, érkezéskor az indulási(!) szintre kell menni a rendelt taxihoz, a kibaszott adómból fizetett rendőrök "védik" az érkezési szintet a nem-főtaxis sofőröktől.

Zónával korábban elvből nem utaztam, de nemrég adtam egy esélyt a főtaxinak. NINCS M0-ás flat rate-jük, a fickó órával akart békásra vinni! Hülye az ilyen?

Pittykapitány 2011.01.18. 08:59:58

@Hivatásos beszólóművész: Mondjuk ki konkrétan: itthon olcsóbban varrják fel a csoffadt szeméremajkait, hogy ne a Butterfly effect jusson eszébe a drága talján kuncsaftnak.

Pittykapitány 2011.01.18. 09:03:38

Akkor meg rohadj meg az elveszett kommentemmel együtt már korán reggel. :)

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2011.01.18. 09:05:07

@na__most__akkor: Egyes izlandi kutatások szerint előfordulhat, hogy egy magyar ember olyan billentyűzet előtt ül, amin nincsenek ékezetes betűk. Mert pl. külföldön van. Persze lehet hogy ez csak amolyan mendemonda.

T mint T 2011.01.18. 09:15:25

rendszám megvan-e? Feljelentés, egyértelmû.

moncayo 2011.01.18. 09:17:02

Pénteken éjjel jöttem haza külföldről. F II-ön ugyanazok a fekete taxik, bördzsekis kopasz alakok álldogáltak, próbálva utast fogni, mint régen. Semmi nem változott, csak cégért. Látszik itt is, hogy kormányváltás volt, más másnak adja le a lét. Eddig Főtaxival jártam ki/be, s nem a rablókkal, most más megoldást kell keresnem, ha hazajövök.

Szanaszét Szolizott Szilikonos Szőke 2011.01.18. 09:20:43

Ezekkel a sofőrökkel baj van, baj van, pláne hogyha kocsijukban csaj van, csaj van.

Kérem kaccsojja ki.

:D

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.01.18. 09:28:06

A repülőgépen a kerékpár kézipoggyásznak minősül, ha kiveszik az első kerekét? Mert ha igen, akkor éhen dögölhetnek a hiénák...

potyus 2011.01.18. 09:29:35

@RosszQtya: Amit írsz baromság.
A hiénák nemléptek be a főtaxihoz, mert a reptér kiválogatott embereket engedett szerződni. Vagyis, a főtaxi nem minden kocsijának van joga ott fuvart felvenni.
Egyébként nem tudom mitől lenne másfajta hiéna egy főtaxis, mint bármely más szí
nekben tevékenykedő hiéna.
A hiéna, mindig hiéna.
De ugye nem csak a taxis kezére kell figyelni.
Én valamennyi benzinkút kasszásának a kezét figyelem, főleg a Shelles csajok qrvára tudnak lopni.
Fizettem 20 ezressel, visszaadott tízig aztán hirtelen kérte a következő kuntsaftot. Persze amikor szóltam, sűrü elnézések közepette, adott még egy tízest. A másik trükk, amikor visszaadnak. Nem számolják le a pénzt, hanem ő összeállítja a visszajárót és egyben teszi eléd. Na az a gyanús, tuti kevesebb a kelleténél. Sokan vannak akik marokra fogják és zsebre gyűrik. Ezt nem szabad.

serteperte55 (törölt) 2011.01.18. 09:36:32

Ma már van olyan farmerdzseki/öltöny, aminek a gombjában a kamera a zsebében a felvevő. Ellenőr beül külföldi ügyfelet alakít, átverés esetén engedély ugrik+bírság.

dr. Tonyk 2011.01.18. 09:40:16

@potyus: "Sokan vannak akik marokra fogják és zsebre gyűrik. Ezt nem szabad. "

na ezé' köll kártyáva fizetnyi.

dr. Tonyk 2011.01.18. 09:41:47

@serteperte55:
ja, meg haditechnikai eszközzel való visszaélés miatt 5 év.

serteperte55 (törölt) 2011.01.18. 09:45:41

@serteperte55: Amúgy helytelen az a rendelkezés, ezzel praktikusan lehetetlenné teszik a szexuális zaklatás bizonyítását...

Roy 2011.01.18. 09:53:22

A FŐTAXI-ról röviden. Van egy taxis aki a vállalat vállalkozója, majd tovább adja a járművet alvállalkozónak.
Ilyen céggel kötött szerződést a reptér.
@potyus: A reptér nem személyekkel kötött szerződést, hanem a céggel.
sajnos a fent leírtak igazak. Ezt konkrétan tudom.

isssti 2011.01.18. 09:54:08

Mért itt pampogsz, ember: föl-illetve-be kell jelenteni az esetet és kész!

Ennyire ne legyünk már buták!

dtomika 2011.01.18. 09:57:56

Ezek a taxisok tanultak Viktor-tól

Don't panic 2011.01.18. 10:11:24

Hi, tegnapi friss Ferihegy 1 élmény ... belépsz az érkezési csarnokba, legalább 2 főtaxis és 2 zónataxis fogóember vár a 2-3 szabadúszó kézzel írt táblája mellett. Balkán és őskáosz. Jólértesülten megyek a Főtaxi külső konténerirodához, ue árazás zónarendszer, fixált ár ismertetése, de kihívás a kétlerakós fuvar (Aréna+Nyugati pu.) Rövid tanácskozás után az eredmény, hogy órával megyünk és első megállóig él a maximált ár, azután fizetjük amit mutat az óra. Kérdésemre, hogy mennyi a kilóméterdíj határozott rövid válasz, hogy 120 Ft/km ... mondom azért erre lsz kérdezzen rá mégegyszer mert csodálkoznék erősen ... helyesbítés érkezik, hogy 260 Ft/km ... ezen a ponton rendeltünk egy taxit telefonon a városból :)

moncayo 2011.01.18. 10:12:03

Benzinkútnál:
1./saját kezüleg tankolj
2./Mindig kerek összeget tankolj
3./Valami kamu cégnévre és címre mindig kérj számlát.
4./Lehetőleg ne fizess kártyával
5./Ne vegyél a shop-ba semmit

S ne feledd: Magyarországon vagy.

Darkrider 2011.01.18. 10:22:01

hazugság ez a poszt!

ha ez történt volna, akkor egy normális ember nem posztot ír, hanem rendőrt hív

Ferihegy kettőn megkérdezik a főtaxis ügyintézők, hogy hova megy az utas, majd feljegyzik valamilyen nyilvántartásba az éppen soron következő taxist is feltüntetve

gondolom, nincs ez másként Ferihegy egyen sem

tehát ha az kurva okos barátnő nem írta volna fel a rendszámot (bár nagyon nem kell rendszám, le kell írni részletesen az autót és a sofőrt, meglenne ez alapján is), akkor tessék a feljelentésbe pontosan beleírni, mikor milyen körülmények között szállt be az állítólagos Főtaxiba az "áldozat"

javaslom, hogy a legközelebbi lejártó cikkbe legyen megerőszakolás is beleírva, mert sokkal jobban hangzik, hogy a taxis előbb nem adott visszajárót, majd meg is erőszkolta az utasát

még nagyobb ügy van, ha ezt egy nő be is vállalja, mármint hogy hazudozva bemegy a rendőrségre
tuti, hogy őrizetbe veszik a taxist

legalább lesz utána miről csámcsogni...

Lenti Sándor · http://www.lentimesek.blog.hu 2011.01.18. 10:27:15

Hát ez nekem is kissé zónafotósopolt történetnek tűnik.

Xezs 2011.01.18. 10:32:06

@Yooha: Mondjuk én pont leszarom, hogy ki hogy ír, de magyar ékezeteket varázsolni egy külföldi gépen kb. 3 kattintás Windows alatt. Más rendszer alatt sem lehet ördöngösség.

kispestipeti 2011.01.18. 10:32:37

"Reptéren a Főtaxi is rabol" miért ne tenné, ha teheti? Főtaxi=Zónataxi=bármilyentaxi. Egyik sem különb a másiknál. Egy ilyen moralitású, kulturáltságú országban, mint a mienk, nagyon sok minden így megy. Csapjuk be a másikat. Kicsiben, nagyban megy ez az össznépi elfoglaltság.
Egyébként nem ismerem az olaszországi egészségügyi ellátás rendszerét, színvonalát, de a magyart az igen, így egy út Rómából egy budapesti orvoshoz erősen meggondolandó számos aspektusból. Oszt' vajon az orvos nem csapta be a beteget? Volt rendes árlista a kezelés(ek) térítéséről? Adott tételezett számlát a szolgáltatásról, stb? Mert az orvosok a taxisokhoz hasonlóan ugyanúgy nagyon tudnak trükközni. (és sírni, hogy nekik milyen nehéz megélni)

Xezs 2011.01.18. 10:34:47

@potyus: Ezért lenne érdemes mindenkinek bankkártyát használni, abból is a chipes változatot. Azt egyelőre még nem tudják másolni és nincs trükközés a visszajáróval.

igazságos 2011.01.18. 10:54:14

@Xezs: Ez így van, Apple gépeken is lehet már magyar ékezetes betűkkel írni. Nem nagy cucc.

Ékezetek nélkül meg én is tudok írni, ha átállítom a billentyűzetet. :D

Darkrider 2011.01.18. 10:59:38

a morgást folytatva: ha a Főtaxi jogásza lennék, durva sajtóhelyreigazítást indítanék el a blog felé
kíváncsian tesztelném az új jogszabályi környezetet
aztán lehetne sírni, hogy médiahatóság így meg úgy :) durva bírságot a balfasz posztok közlőinek, oszt' jó napot!
:)

Forest (törölt) 2011.01.18. 10:59:54

A Főtaxi átvett egy rakás embert a Zónától. Meg ott van pár boldogtalan, akik a városban nem tudnának taxizni.
A fentiek egy része lehet hogy hiéna, a másik része fű, akik elülnek órákat egy fuvarért.
A normál főtaxisok (pontosítok, akik nem tudták/akarták befizetni a főtaxinak a + 160e Ft óvadékot, mert ez volt igazából a "szűrő", nem az idegen nyelvtudás, a kártyalehúzó megléte, stb) azok a városban vannak, és ha egy utas ki is viszi őket a reptérre, nem állhatnak meg visszaútra, tehát szimpla tarifával teszik meg a Vecsés-Budapest távolságot, kifelé üresen jöhetnek vissza.
A sztori, ha igaz, akkor szégyen, ilyenkor a kódszámot megjegyezni, betelefonálni, és kolléga mehet etikára, esetleg bukja a becsengetett óvadékot is.
Azért is szomorú, mert a többi taxisra vet rossz fényt. (Akármilyen taxistársaságra, nem csak a Főtaxira)

lobster thermidor 2011.01.18. 11:04:33

Emberek!
Ha jót akartok magatoknak, még a környékét is kerüljétek el a Ferihegyi repülőtérnek.

azAttis 2011.01.18. 11:11:43

fel kell jelenteni nem ide irogatni. Ez egy rablás volt.

Tomasz_a_gozmozdony 2011.01.18. 11:17:03

Mondjuk azert megneztem volna ha engem akar atbaszni meg meg ki is akar rakni az autobol es visszakezbol kap egy olyan sallert hogy kikopi a protkojat az a gyoker kocsog.

axj 2011.01.18. 11:19:14

már boccs.. ennyi buta kommentet rég láttam együtt...
csak h tisztán lássatok, volt zónás-főtaxisként van rá látásom az ügyre...
a cikkről annyit, hogy én is egy elkeseredett zónást látok mögötte.. mivel.. minden terminálról MINDEN fuvarba a taxi az óra indításával indul meg. a 300+240/km tarifával, aligha bele menne,a terminál 1 ról az órába az 5000 inkább 4 körül a VII kerületbe.. ezek maximált tarifák tehát ha az óra csak 4200at mutat akkor azt kell elkérni...
a kommentekben olvastam... ezt a 2 címes dolgot... szintén nagy madárság az egész.. első címig órával megy de maximum a maximalizáltig (jelen esetben aréna pláza 2es zóna,5100)ha a kedves kommentelő a t1ről jött volna be, az arénáig kb 3500 forint bele is megy az órába.. és onnan lett volna a nyugati(ami még olyan 1300í9.. olyan tarifa h 120 télleg nincs. de azt hiszem az egész országban nincs ilyen. rákérdeztél mégegyszer..260, ez is butaság hisz városon belül a törvényben meghatározott maximált kilóméterdíj 240.. ilyet sem hiszem h bárki mondott neked.... mert az ott álló taxis sem ma kezdte és a hostess sem lehet ennyire holdonjáró!
következő komment.. bördzsekis kopasz repteres.. én 2 év alatt, összesen két ilyen taxis ismertem meg a reptéren, és egyik normálisabb a másiknál... jah mind2n öltöny ing nyakkendő-- természetesen.. akik itt mondogatják h ilyen kopasz taxis meg olyan... hallod komolyan te nagyon elnéztél valamit... nem a reptéri swat ot láttad véletlenül..
ha én taxiba szállok, pontosan tudom az árakat, ha nem megkérdzem előre! és nem csak itthon hanem a világon mindenhol... legyetek óvatosak, ha pénzesztek, bárkivel!

axj 2011.01.18. 11:23:01

ja még valami, a hölgy állítólag főtaxiba szállt be.. akkor kapott vouchert a hosstessről. HA igaz ez a történet, miért itt reklamál az illető, miért nem az illetékes cégnél???????????? KAMU

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2011.01.18. 11:30:46

@potyus: a baromság max az amit te ísz! igenis beléptek volt zónások a főtaxihoz! az más kérdés, hogy a BA előírt az onnan dolgozni akaróknak "jópénzért" akkreditációt. pontosabba infók pl a hallotaxin :) az hogy ebbe belefértek-e az újonnan belépettek, az más kérdés....

axj 2011.01.18. 11:32:04

@RosszQtya: több mint 150 volt zónás van a főtaxinál jelenleg.

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2011.01.18. 11:36:00

Forest 2011.01.18. 10:59:54
és ha vádolt taxisnak van jogi biztosítása, akkor benyalta mind a kedves utas, mint az etikus, mivel ők vádolnak nekik kell ezt a dolgot bizonyítani... no ez nem fog menni, mivel 1 sofőr 1 utas volt a kocsiban, tehát egy állítás, 1 tagadás! Onnantól, hogy ezt a bíróság el fogja utasítani, mivel nem tehet mást, abban a pillanatban, megáll a sofőr megrágalmazása, hitelének rontása, etc... szóval csak óvatosan...

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2011.01.18. 11:37:10

@axj: ez ugatom én is, de "lebarmozott" az okoskata -.-"

a szerző 2011.01.18. 11:48:20

Józsi gondolom Zónás, mert azért lássuk be elég kamu, hogy egy taxis 10e -ből 5e -t akarna visszaadni....

Xezs 2011.01.18. 12:11:03

@igazságos: Nem kötözködés, csak kíváncsiság: az ékezet nélküli íráshoz pontosan mit kell átállítani? Én úgy tapasztaltam, hogy azt simán lehet magyar beállítással is abszolválni :)

Advanced Flight 2011.01.18. 12:17:38

Nem vagyok taxis, sem érdekelt a taxibiznicben, de tényleg csodálkozom ezeken a történeteken, nekem csak jó tapasztalataim vannak. Ha szólok előre a diszpécsernek, hogy nagy címlettel tudok csak fizetni, vagy kártyával, sosincs probléma. Volt, hogy megkértem a taxist, hogy várjon meg, amíg elintézem a bankot, közértet stb. és szó nélkül megtette, pedig le is léphettem volna fizetés nélkül.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2011.01.18. 12:23:19

@Xezs: "chipes változatot. Azt egyelőre még nem tudják másolni és nincs trükközés a visszajáróval."

Aha, csak többet vesz le róla.

Alikam 2011.01.18. 12:27:53

@KóserKároly: te hogy számolsz? Milyen 10.000-5.100? 5.100 lett volna fuvar díja. 10.000-ből 500-at kapott vissza az illető. Mégha 5000-est nem is adhatott volna vissza a taxis, 4.900-at már igen.

A kurva életbe, hogy ennyi szerencsétlen állat van a világon. Figyelj, menj már el egy állatorvoshoz, 2.000-ért elaltat.
Csak ne bomlaszd tovább az emberiség génállományát légyszíves...Ha kell kifizetem neked.

Komolyan annyi kibaszott idióta van ebben az országban. És egy ilyennek még gyereke is lehet, rossz is belegondolni, hát milyen lesz? Egy kibaszott 50 IQ-s proli...mert arra aztán szüksége van az országnak.

Forest (törölt) 2011.01.18. 12:31:01

@RosszQtya: Ennyire nem vagyok profi jogász, de tényleg, a Főtaxinál minden befelé reptéri fuvarhoz van Voucher, rajta a kódszám + rendszám. Ez alapján tényleg lehet panaszt tenni.

Más. Valaki írta a "megállunk útközben barátot kitenni" verziót: Ha a kedves utasnak útközben eszébe jut elugrani virágért, bevásárolni, kitenni kollégát kis kerülővel, akkor az már értelemszerűen nincs benne a transzfer árban, de ez minden társaságnál így van.
Adott esetben a transzfer az első megálló zónáig él, utána a normál telefonos tarifa alapján lehet tovább utazni, és virágbolt előtt várakozni.
Ez akkor is így van, ha pl a budai transzfer kerülne X Ft-ba, és a megállók a budai cél és a reptér között vannak, kerülő nélkül.
Ez egy teljesen általános szabály, nem társaságspecifikus.
Emiatt más társaságoknak telefonálgatni felesleges pénzkidobás.
Persze hozzátartozik, hogy "Ojrópa" több "nyugati" városában nincs ráfizetéses transzfer ár. A kedves utas beül, óra indul, reptéren megáll. Így pontosan annyit fizet a kedves utas, amenny szolgáltatást igényelt.
Ha panasz van, lehet telefonálni.
Nincs ez az egyébként törvényellenes formula, hogy megyünk kifelé a reptérre órával, majd valamikor Lőrinc közepénél megállítjuk! az órát (vagyis ajándékozunk az utasnak 6-10 km fuvart)
Ez ellenkezik a vállalkozói törvénnyel ami előírja a törvényes profitmaximumot, ugyanakkor jelentős adóbevételtől fosztja meg az államkasszát. (A sok kicsi sokra megy elvén)

igazságos 2011.01.18. 12:48:25

@Xezs: ne legyel becsapos. Hu helyett rakattintasz az ENre.

2011.01.18. 13:46:11

@axj: mellébeszélsz. A posztban nem a fuvardíjjal volt baj, hanem hogy nem adta a visszajárót oda a taxis.

Démonmac1 2011.01.18. 13:53:16

Egyedi eset lehet, mivel én rendszeresen taxizom a sok ketessel, meg a sok hatossal is, és még nem volt problémám.

Xezs 2011.01.18. 14:43:47

@atpijkamo: Hogy venne le? Eleve te nyomod rá az összegre a zöld gombot. Ha ő előre lenyomja neked akkor nem adsz PIN kódot vagy aláírást, így a tranzakció érvénytelennek számít.

A legtöbb ember meg egyébként is kap SMS értesítést a tranzakcióról, tehát az egy plusz ellenőrzés.

@igazságos: Ö, de minek rákattintani? Ha angolul akarok írni, ugyanúgy a magyar billentyűzetkiosztást használom, hiszen minden betű megvan a magyarban, ami az angolhoz kell. Maximum a Y-Z csere miatt van értelme, más miatt nem.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2011.01.18. 14:56:36

@Xezs: Akkor eleve többet mutat az óra. Nem ma kezdték.

mohopasi 2011.01.18. 15:22:10

Reptér a főtaxival szerződött. A főtaxi nem húzott le senkit, csak a köcsög sofőr. Be kell jelenteni a főtaxinál, persze tudom nem életszerű, mert nyilván nincs meg a sofőr száma, neve, kocsi, rendszám stb. De lehet időpont/fuvar alapján elő lehetne keríteni.

Mialee 2011.01.18. 17:43:15

@ertekelem: a fuszoknyas svedeknel is

lordjim 2011.01.18. 19:06:30

@Zedder: ne hagyd magad pitkin,ha csepelen laksz nehogy már békásra vigyenek

lordjim 2011.01.18. 19:13:25

@dtomika: ezek szerint apádat Viktornak hívják

dtomika 2011.01.18. 19:35:32

lordijm: és erre milyen éles logikával következtettél IQ negatív elméd csupán
erre képes

Xezs 2011.01.18. 19:50:33

@atpijkamo: Ha többet mutat, akkor meg édesmindegy, hogy készpénzzel fizetsz, vagy bankkártyával, nem? Így is úgy is át vagy baszva.

Itt arról volt szó, hogy a VISSZAADÁSNÁL trükköznek, erre mondtam én azt, hogy a bankkártyával EZ a fajta csalás kiküszöbölhető.

Vergődsz még egy kicsit, vagy rájössz hogy igazam van?

pier11 2011.01.18. 21:52:13

@ertekelem:
Igen, az összes City taxiban is lehet kártyával fizetni! Nem Amerikában, itt Budapesten!

Xezs 2011.01.18. 23:45:24

@atpijkamo: Ez a kijelentés tipikus internetes ütőkártya. Legalábbis egyesek annak gondolják.

Mialee 2011.01.19. 08:58:56

@EnTeO: Igen, jobban kijon.
Skandinavok is mashova jarnak fogorvoshoz.

főboszorka45 2011.01.19. 16:00:05

Az sem semmi, hogy a múltkor a gyerek a melóhelyéhez rendelt aznap délután 5 órakor este 10-re kocsit, mert akkor végzett.. ( nem főtaxit első körön, hanem más társaságot..) este 10 óra, gyerek kijön, hó esik hideg van, taxi sehol... beszól a központba, mondják, hogy majd visszaszólnak.Nem szóltak vissza,ekkor már kölök mérgesen főtaxit hívott, 5 percen belül ott volt...
Másnap (!)este 10.10-kor csöng a telefonja, taxitárasaság, hogy hol van már, ott várja a kocsi ( szabadnapos volt aznap) mondja kölök, hogy csak 24 órát késtek....azért tudnak alakítani diszpécserek is.

juhaszcs 2011.01.20. 18:39:10

Szerintem ez egy volt zóna taxis hazugsága.:-)

Navarone 2011.01.21. 14:59:54

Én valami másik világban élek :) Engem nem szoktak átverni a taxisok :)
Igaz, legtöbbször a Minimobil Taxival szoktam menni.

HelloKitty 2011.01.31. 11:21:50

Nagyon gáz... én a mianp érkeztem meg külföldi utamról és naival azt hittem, hogy minden Főtaxis autóban lehet kártyával fizetni, mint az egyik konkurens társaságnál... Hát nem így volt :-( vártam 15 percet, ami igencsak kellemetlen volt 24 órás utazás után... Most sem sikerült a professzionális partnert kiválasztani...
Ja és miközben kifelé tartottam az óriás pakkommal a Zóna Taxis jóbarátok letámadtak... Hajrá Magyarország!

Agyalap 2011.01.31. 11:43:33

@HelloKitty: Sőt úgy hallottam, hogy a shuttle gorillasorfalat szervezett a kijáratokhoz, hogy feléjük terelje a népet. Röhej. A rendőrség végre felléphetne...

alexander77 · http://www.lefolyo.hu 2011.03.11. 13:08:17

Hol van már a régi bizalom a régi taxisok iránt?! Ma már tönkretette az egész miliőt a pénz és a hiénák. Ritka mikor nem jut eszünkbe, hogy átvernének minket.Sokkal inkább a nyugalom szigetének kéne lennie a taxinak, pl. jót dumálni a sofőrrel, vagy ép kedvesen párnát és takarót adott nekem ,mikor hajnalban a reptérről hazafelé indultam. A kedvességért Nem kért plusz pénzt, de így is nagy jattot kapott.Azóta is ugyanazzal járok , mert a bizalom a lényeg.

mohopasi 2011.03.11. 16:38:02

Taki bácsit kell hívni ha taxi kell, a többi nem megbízható! Komolyra véve, ez annyira gáz, hogy egy egész cég hírnevét eladja 1 paraszt alkalmazott 4500 Ft-ért...

zünüke 2011.06.30. 15:59:58

@Hivatásos beszólóművész: Mit nem lehet ezen érteni?Feltételezem a hölgy adhatott egy százast a hiénának,így 5.000 Ft járt volna vissza!!!Vagy?
süti beállítások módosítása