Tékozló Homár

Pendrive-csere az Edigitalnál (frissítve)

2011.02.01. 12:09 | jackyll | 284 komment

F4f egy viszonylag egyszerű problémával kereste fel az Edigitalt, miután elromlott a náluk vásárolt pendrive-ja. Ahelyett, hogy adtak volna egy másikat, elküldték szervizbe - bár a nem javítható kategória -, és több mint egy hónapja szórakoznak vele.

Vettem egy pendrive-ot. Edigital, Mammut. Azért ott, mert nem csak hivatali órákban vannak nyitva (ennek még lesz jelentősége). Pendrive elromlott. Visszavittem.

1. Eladó közli, hogy a pendrive, nem egy javítható dolog,(gy.k- nem javítható, szét nem szedhető)  tehát adnak a készletből egy másikat. (eddig még örültem, sőt Európában éreztem magam) DE el kell küldenie a szervizbe, ahol megállapítják,. hogy nem javítható (he?), utána adhat egy másikat a készletből. Ez egy hónap.  (ekkor már csak korlátozottan éreztem magam Európában, de legalább az eladó kedves volt.


2. Eltelt több mint egy hónap. felkeresem Edigitalt. Jöttem a cserependrive-ért. Eladó kedves, mondja minden rendben (Európa érzés) DE kell, hogy a szerviz visszaigazolja, hogy én itt kívánom átvenni a pendrive-ot. (he? mégis hol kívánnám? Kínában?) Mondom oké, akkor telefon szerviz. Igenám, de a szerviz csak munkanapokon 10-17 dolgozik.  (Európa érzés végleg elillant, otthon éreztem magam). Eladó egyébként kedves,(én ekkor már annyira nem) , elnézést kér, hogy nem intézték ezt el. Oké, akkor azt lehet, hogy egy hét múlva visszajövök, addigra elintézik én meg elviszem a pendrive-ot?  Eladó kedves, persze.
 
3.  Eltelik még két hét. Bemegyek. Mammut- edigital. Pendrive? Azt mondja az eladó, hogy nekik nem szólt a szerviz, hogy kiadhatják (he?) eladó kedves, én is az vagyok, egyszerűen csak kipihentebb vagyok, mint múltkor.  Mondom, ezt most így, hogy? Hát miért nem hívtam fel a szervízt!  Hívjam fel én a szervizt, hogy én itt kívánom átvenni a cuccot. (nem értem, mert ha hivatalas igazolás, papír kell, akkor a telefon nem elég, amúgymeg ők is telefonálhattak volna.) Nagyot nyelek, nem csodálkozom, otthon érzem magam Abszurdisztánban. (párom ekkor mondta, hoyg vegyek egy másik pendrive-ot de hálistennek annyira nincs rá szükségem, meg innen ez már elvi kérdés)
 
4. Felhívom a szervizt. Mondom mi van. Válasz: (kedvesek amúgy) Persze semmi gond mehetek a pendrve-omért.. Mondom, ez eddig oké, de ezt honnan fogja tudni munkaidőn kívül az edigitalos eladó?  Majd felhívjuk az Edigitalt, hogy Ön ott fogja átvenni a pendrive-ot. Ennyi? Ennyi. Papír? Nem kell.
 
5. Ha arra járok ismét, beugrom megkérdezem mi van a pendrive-ommal. Lehet találgatni, hogy mi lesz a válasz.
a, nem mondott a szervíz semmit
b, miért nem jött korábban
c, valami újjal állnak elő
 
Normálisak? Az én olvasatomban ennek úgy kellett volna kinézni:
 
-Jónapot. Pendrve- elromlott. Tessék itt egy új, a többit mi intézzük. Szerviz: - Józsikám, itt egy pendrive, elromlott, küldöm, majd dobj egy emailt, hogy tényleg rossz. Köszi.
 
Ennek ellenére szeretek ebben az országban élni. Persze néha jobb lenne, ha nem így működnének a dolgok, dehát meg kell szokni, hogy ez ehhez az országhoz hozzátartozik.

UPDATE: Hepiend. De, hogy mi tartott ilyen sokáig?

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2011.02.01. 12:13:48

Régen volt a 14 nap. Hátrafelé haladunk.

Jó, eelbalfaszkodták. Megesik. De komolyan, nem lehet munkaidőben beugrani, hogy minden egyben legyen?

Pittykapitány 2011.02.01. 12:16:43

"párom ekkor mondta, hoyg vegyek egy másik pendrive-ot de hálistennek annyira nincs rá szükségem, meg innen ez már elvi kérdés"
Legalább a párod használja is az agyát, bá elvei nincsenek.

Amúgy lehet összetéveszted a kedvességet a húzz már a pélóba, mindjárt vége a munkaidőmnek stílussal. De ez csak feltételezés.

xaba99 · http://landf.blog.hu 2011.02.01. 12:32:12

ha nem lopnának az eladók a boltból, nem lenne ez a macera sem.

little honey 2011.02.01. 12:33:43

ennél összetettebb a dolog. aki dolgozott kiskerben tudja, hogy a vásárlók és a pénzt/árut kezelő alkalmazottak (tisztelet a kivételnek)elképesztő visszaéléseket és hülyeségeket tudnak elkövetni.

sajnos ez is része kis országunknak. emiatt a kereskedők jobban teszik ha vigyáznak magukra.

az általad leírt emailezésből az lenne, hogy évente 2-3.000 elromlott pendrive-ot kellene benyelni a cégnek, és az Ecserin olcsó lenne a pendrive.

ajánlott olvasmány: G.M.: Tesco titok I. II. rész

persze attól még mehetne flottabbul...

hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2011.02.01. 12:39:20

Floppyt kell használni, nem ilyen szaros pendrájvot. Egyértelműen a posztoló a hülye az Európa érzésével együtt.

zooDoo 2011.02.01. 12:40:51

Te posztoló, az eladó honnan tudná, miért szar a pendrive-od? Persze, hogy kell a vizsgálat, nem te szartad-e el.

Azért durva, milyen nehéz az életed, deszarezazországfosmagyarnaklenni csíra.

PITTA 2011.02.01. 12:50:57

Én vettem egy fényképezőgépet az edigitáltól. Inkább nem írom le, mert elönti a szar az agyam...

staropramen 2011.02.01. 12:54:38

Ha arra járok ismét, beugrom megkérdezem mi van a pendrive-ommal. Lehet találgatni, hogy mi lesz a válasz.
Sztrovacsekek!
A posztoló-ha már ennyit várt-igazán megtehette volna, hogy mégegyszer bemegy és akkor most
1.nem kellene találgatnia, hogy mi lesz a válasz
2.tovább bővülhetne a pendrive eposz
3.esetleg megkapta volna és így már rég okafogyott az egész.
Uff én beszéltem!

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2011.02.01. 13:00:31

Remélem legalább 50 ezer forintos pendrive volt... annyinál kevesebbért nem éri meg felbaszni magad. Mondjuk jól tetted hogy leírtad, akartam énis venni, venniilyent, demostmár nem.

helianthus 2011.02.01. 13:05:14

Csodálatos poszt. Csak kicsit szédültem közben, meg kellett kapaszkodni a székemben, ahogy olvvasás közben gondolatban röpködtem Európából-Kínába-Európába-Haza-Abszurdisztánba etc. :)))

PITTA 2011.02.01. 13:06:32

@Sün‼: ismerősöm így tett és másodszori cserélés után inkább visszakérte a pénzét :-D

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.02.01. 13:21:57

@PITTA:
De nem cicóztak vele egyet se, az bizti!

@helianthus:
Maradandó élmény volt?

PITTA 2011.02.01. 13:23:43

@Sün‼: Nem hát :-D Csere pendrájv cseréjét is csak az Aldiból!

Layosh 2011.02.01. 13:24:37

@PITTA: De legalább rögtön cserélték neki.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.02.01. 13:27:20

@PITTA:
Úgy biza!

Amúgy a Mammutban lehet valamit ingyen csinálni?
Mármint a levegővételen kívül.

Bummer 2011.02.01. 13:27:40

A Mammuttól kb 15 percre van az Edigital szerviz, biztos nagyon nehéz ott átvenni.

Rönkugró 2011.02.01. 13:27:50

Nekem 1x volt veluk garis ugyem. Egy draga videokartya ment tonkre. Szervizben bevizsgaltak (igaz 1 hetbe telt ), aztan kaptam egy masikat (egy jobbat, ujabbat, mert az eredeti mar nem volt kaphato).

Ilyen is van.

Hümüzhümümüz 2011.02.01. 13:28:12

Az Edigital tök ratyi. Megyek zuhanyozni, mert randim lesz. :D

[megmondoember] 2011.02.01. 13:33:08

Sikeres ember eDigitalnál nem vesz semmit. Lenyúlós, a garanciás ügyeket elsumákoló kompánia.

indapass90210 2011.02.01. 13:34:23

@Sün‼: ingyen szarni lehet, nem úgy, mint az árkádban!

csocsocsókolom 2011.02.01. 13:34:29

Az azért jó, hogy az edigital elé ingyen lehet szarni.

csocsocsókolom 2011.02.01. 13:35:52

@Dövan: bassza meg, megelőztél... :)

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2011.02.01. 13:37:49

@Sün‼: Van egy baszottnagy librijük. Ha nagyon ráérek, oda szoktam behúzódni, tökingyen kiolvashatsz annyi könyvet, amennyit akarsz.

PITTA 2011.02.01. 13:38:49

Free wifi nincs a McDönciben?

mt01 2011.02.01. 13:39:42

Vettem a zíbéjről egy mp4 lejátszót Németországból. Megjött, három hét múlva akadt rajta vmelyik funkció. Írtam nekik, azonnal válaszoltak, h. küldjem vissza ezzel egyidejűleg(!)küldik a cseredarabot. Úgy is lett, szerintem én előbb kaptam meg az újat, mint ők a hibásat. Na ez Európa.

Karipapa01 2011.02.01. 13:41:25

Vihar a biliben! Fáradt, de udvarias eladó, vegzált, ideges vásárló. Hétköznap.

Egyéves Önkéntes 2011.02.01. 13:42:36

Pendragon-t kell venni, nem pendrive-ot, azzal nincs gond. Legendásan megbízható.

vegyérték 2011.02.01. 13:47:31

Edigital a Mattutban? Akkor lássam, amikor a hátam közepét! Mi egy kaputelefonnal kapcsolatban idéztük fel a szokásos játszmát. Mielőtt megveszed a cuccot agyon dicsérik. Amikor visszaviszed, akkor ártatlan arccal adják a hülyét: mi nem értünk hozzá... itt ki se lehet próbálni... majd a "szakszervízben"... az üzletvezető most nincs itt...

Nekem a az ötödik jelenés után jegyzőkönyv íratás és a fogyasztóvédelem telefonszámának látványos lejegyzetelése (a pult mögött látható) segített. Akkor hirtelen megérkezett az üzletvezető, és elnézést kért a kollégája viselkedése miatt, majd visszafizették a termék árát.

El kell, hogy mondjam, hogy ilyen tehetetlenül ritkán éreztem magam. SOHA nem veszek ott semmit!

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.02.01. 13:47:39

@Dövan:
Azért ez a tény egész más megvilágításba helyezi a poszt toló helyzetét!

@enamel:
Összehasonlítva Dövan kolléga tapasztalataival ez is egy megoldás, de itt nehézkes a széklet elhelyezése.
De mindenképpen pozitív fejlemény ez is.

PITTA 2011.02.01. 13:47:48

@mt01: Vettem zíbéjről digitális képkeretet. Villogott a képe. Elküdtem a kis kínainak egy videót róla. Küldtek egy másikat, a rossz még mindig megvan. A tápja és a távirányítója még használható :-)

Tapmancs 2011.02.01. 13:51:58

Rendeltem már pár dolgot az Edigitaltól, több fényképezőgépet, képkeretet, gps-cuccot, de eddig szerencsére semmi nem döglött be. Ami kapcsolatom ezidáig volt velük, az korrektnek mondható.

DaM 2011.02.01. 13:53:41

Kicsit off, de az az én bajom az ilyen sztoriknál, hogy ha valaki megpróbál kényelmi szolgáltatásokat nyújtani, itthon annyi lesz a visszaélés vele, hogy a kedvességből hamar balekság lesz, aztán inkább beszüntetik.

A posztoló megoldásából is ez lenne. Az ibéjes vásárlóknak is csak addig van mákjuk, amíg az eladó nem szopik túl sokat az itthoni honfitársak miatt. Aztán már nem lesznek olyan kedvesek. Mint amikor a Posta miatt kell elfelejteni a netes vásárlást. Vagy mint amikor a mocsok IKEJA magával hozta a lehetőséget, hogy 90 napos cseregari, ha nem tetszik, hozd vissza és visszakapod a zsét. Aztán (javarészt kedvenc magyar sorozataink kellékesei) addig jártak hozzájuk bútorokért, aztán vitték vissza szépen és zsinórban, hogy be is szüntették, most már ha felbontod a cuccost, akkor 30% minusz az árból.

Én ahányszor "európai kiszolgálással" találkozok, hálát adok az égnek, hogy még megélhettem és imádkozom, hogy legközelebb is még nyitva legyen a nyugati mentalitás kapuja.

Sux.

Alikam 2011.02.01. 13:54:31

Én meg egy mp5-öt rendeltem de elakadt útközben valahol...

Amúgy költözz el, jobb lesz neked, meg vidd a digitális képkeretes meg az empénégyes barátodat is...

helianthus 2011.02.01. 13:57:34

@EÖ: olvastad a Pendragon legendát?

helianthus 2011.02.01. 13:58:41

@Sün‼: úgy fogalmaznék, hogy európai-fííling volt. Már persze, ha érted, miről beszélek.

DaM 2011.02.01. 13:59:29

Ja, most jól jönne ide hagyma, hogy megmondja a tutit, mint magyar aggyal is megáldott amerikai. Akiktől eddig hallottam a kinti helyzetet, mind azon röhögtek, hogy héé még ezt is meg lehetett csinálni, meg héé még azt is, milyen jól járt egy kis ügyeskedéssel. Ld. mekiben önkiszolgáló kóla, biankó újságvásárlás, akármi. Itthon meg? Elmész egy balatoni szállásra, normális áron kapod az "all-you-can-eat" reggeli lehetőségét, okos magyar család mit csinál? Amikor a pincér elhaladt mellettük, tolják a kis összebarkácsolt szendvicseket a tatyóba. A huszadikat is. Nehogy már estig megéhezzenek, a végén még drága lesz. Mindezt úgy, hogy már látszik a finom utalás az ártáblákon: ha elvitelre kérsz a reggeliből, vihetsz bármennyit, csak fizess érte X összeget. De nem, az nem menő.

HERMSGERVØRDENBRØTBØRDA 2011.02.01. 13:59:41

edigital: előre megrendeltem a cuccot, bemgyek érte, gondoltam felkapom a csomagot, azt jöhetek is.
Mit ad erre isten: sorba kellett állnom, mégpedig a plazmatv-hitelre várakozó agyatlan barmok között, ami nem 2 mp...

Dr. Körömlakk ® 2011.02.01. 14:00:48

jött ímél, rendeljem meg a receptsorozat bemutató csomagját 9000 helyett 490-ért, és most kapok egy három darabból álló táskakészletet is ajcsiba. ááá, ez kamu. de ennyit meg ér, rendelem nosza.
megjött, 3 db táska ajcsiba, 490. fasza.
hogy ne küldjenek több szart havonta, le is mondtam, nekem a táska kellett.
írtam a mailban, hogy kérek válasz emilt, hogy tudomásul vették. válasz emil nem jött még. most rágogatom a körmöm feszt.
közben jött másik mail, másféle táskákkal, azt is megrendeltem.
ma jött a harmadik, de ez má 990.-
na ezt má nem, mer lehúzós.
:)

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.02.01. 14:01:27

@helianthus:
Már hogyne érteném!
Én is fíílingoltam egyet.
Kicsit büdi volt, de megérte!

végsőkig hiszterizált agyalágyult ámokfutó troll · http://engesztelhetetlen.blog.hu/ 2011.02.01. 14:03:46

1értelmüen a postolo a hibás!!! Mért nem ment egyböl a service-be ha tudta hogy az ott kell??? Utálom az ilyen embereket akinek semmi se jó!!! Képzelem hogy utálhatják az ilyet az eladók de még is kedvessek aohgy azt a postolo is el ismerte!!! Mert azt persze el várja mindegyik hogy a segge ki legyen nyalva mert ehez van esze máshoz nincs!!

DaM 2011.02.01. 14:03:58

@Tapmancs: csatlakozom, bár oda kell figyelni! Szerintem még mindig ott tartanak, hogy a raktárkészletükön látszik az is, amit a szervizbe kéne visszavinniük, de még náluk van. Így akartak már kiadni nekem vinyót 1 alkalommal (látszott, hogy használt, csavarnyomok) és monitort 2 alkalommal (először gyanús lett, hogy "használt" a garilevele, másodszor meg azt akarták visszaadni, amit előtte való nap visszavittem, hogy pixelhibás - azt a szériaszámáról már megismertem :D ) Szóval, ahogy Cingár mondta Gabenről (nem tudom most pontosan idézni): "..jó gyerek, csak mentálisan kissé instabil". (Aki emlékszik a jelenetre, kérem javítsa ki az idézést.)

Shaw 2011.02.01. 14:04:27

edigital Erzsébet körúti boltban vettem egy pendriveot. Adatot rámásoltam, de többet már nem ismerte fel semilyen gép. Vissza a boltba, mondom a problémát. Két gépen ellenőrzik, nekik sem működött. Mivel olyan nem volt náluk raktáron, feltették a nagy kérdést: várok, vagy jó lesz-e más színű. Jó volt a más színű. :-) Én örültem és Európában éreztem magam! :-)

Dr. Körömlakk ® 2011.02.01. 14:04:51

@végsőkig hiszterizált agyalágyult ámokfutó troll:

te télleg egy troll vagy. de az a taknyosorrú fajta mint a heripotterbe

gregibroki 2011.02.01. 14:07:07

Nem értem a posztoló-fikázókat. Én az edigitalt már kerülöm. vettem régebben egy mp3 lejátszót, garin bőven belül tönkrement, bevittem. mondják, h el kéne vinni a szervízbe, de nem ők foglalkoznak vele, hanem a Hama nagyker(www.hama.hu/go/ceg/0/0/Ceginformacio/). Ami kellmees nyitvatartással rendelkezik kint a retekben.
De!!!! - bekaphatják!- elmentem kipróbálás, bármi nélkül kicserélték egy újra, ami elromlott fél éven belül, megint kimentem e retekbe, megint kicserélték, most ezt nyüstölöm. De én többet ott nem veszek semmit. de ezt csak úgy tudtam megtenni, hogy csak 10 km-re dolgoztam a Hamától és rugalmas munkaidőm volt.

fda 2011.02.01. 14:07:13

Sajnos ebben a nagy fogyasztáscentrikus világban nem sok törvény védi valójában a fogyasztót...

OK, egy hibás eszközt megvizsgáltathat az eladó, mielőtt újat ad helyette. De ha ez 2 napnál tovább tart egy kétmilliós városban, akkor valami nincs rendjén.

A normális eljárás kb. ez lenne:

- Jó napot, megdöglött a pendrive.
- Kérem hagyja itt, holnapra megvizsgáljuk és telefonálunk. Ha tényleg hibás (és például nem lett sósavba ejtve) akkor kicseréljük, ugorjon be érte valamikor.

Dr. Körömlakk ® 2011.02.01. 14:07:41

@enamel: szerbusz enamel! vége a téli álomnak, ledobtad az avar-takarót? :)

NewWay 2011.02.01. 14:10:30

Dublinban (NEM Magyarország!!) egy ismerősöm vett ruhát, leárazva.

Másnap ment vissza a boltba, hogy nem tetszik neki egy-két darab.

Kérdezte az eladó, hogy a pénzt kéri vissza vagy levásárolná? De tudja mit, itt a pénz, majd maga eldönti, hogy mit szeretne!

És visszaadta a pénzt, a blokkról pedig lehúzta tollal azt a két tételt.

Dr. Körömlakk ® 2011.02.01. 14:11:15

t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSvlmXVKWFZ0-wGGiYS3sRnEUNwDevJM0tHdUCpjN9pEQxH9OFZJQ

ezzel nem lett volna baj tutti, vagy ha mégis, a gulliver játéknagyker azonnal kicseréli.

EG0 2011.02.01. 14:11:20

Szerintem a menj el és vissza te a boltból a szervizbe nem megoldás, meg a munkaidőben munka helyett menj el sem megoldás. Mert az idő pénz. Ha pedig kikapcsolódás/pihenés helyett kell ingyen dolgozni, az meg főleg.

Saját sztori E-digitalnál:
Vettem egy komoly tápegységet, beraktam egy komoly, non-stop működő számítógépbe. Aztán elromlott. Kivettem, vissza boltba, átküldtek közeli szervizbe, ahol a srác úgy egy percig vizslatta, hogy akkor most sérült-e a garancia címke. Aztán valami "na jó, határeset" beszólással nagy kegyesen elfogadta.
Nem, bmeg, nem határeset. Határeset az oviban, hogy kapok-e büntit ha meghúztam egy kislány haját.
Helyes így lett volna: "Egy kis türelmet kérek, meg kell vizsgálnom átvételkor a garancia matricák sértetlenségét. Köszönöm a türelmét, minden rendben. Elnézést, akadt néhány visszaélés, amikor valaki direkt szétszerelt egy drága tápegységet, jól belesz..t, aztán visszahozta két hét múlva, hogy tönkrement. Biztosan ez a hobbija, szeret a problémamentes használat helyett ide rohangálni. Készen is vagyunk, hamarosan értesítjük!"

Ráadásul azonnal kellett egy csere tápegység is, ezek után nem ott vettem meg.

(U.i.: Természetesen arra se volt lehetőségem, hogy akár ráfizetéssel is egy másik nagynevű gyártó tápjára cseréljék ki, mert szeretem elkerülni a szériahibákat.)

Magnat 2011.02.01. 14:14:02

Nekem még évekkel ezelőtt volt gondom velük ... vettem egy relatíve drága vga kártyát (75k) és több alkalommal jeleztem telefonon, h baromi forró (15-20 fokkal melegebb volt, mint haverom dekára ugyanolyan konfigjában a kártya), de hiába kardoskodtam, annyit mondtak, h amíg nincs vele gond, addig hadd menjen. Aztán nemsokára el is durrant a kártya, na azt is egy hónapig vizsgálták, de legalább végül kicserélték.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2011.02.01. 14:15:09

@Dr. Körömlakk ®: www.pcx.hu/termek/silicon-power-8gb-unique-520-eike-k-233-k-pendrive-43027 nekem ilyenem van, höhö.

Másirányokban voltam elfoglalkoztatva. De most már mégmindig, csak magányos voltam. :D

Peremartoni Krisztina (törölt) 2011.02.01. 14:16:16

@DaM: Vigyázz, vele, rendes gyerek, csak mosrálisan ingoványos..

Egyéves Önkéntes 2011.02.01. 14:18:28

@enamel: egyujjas kifordított trollseprű

@helianthus: nem olvastam végig, mert valaki a könyvtárban beleírta az elejére, hogy ki a gyilkos

Dr. Körömlakk ® 2011.02.01. 14:21:17

@enamel: pont megy az én helókittisemhez :) összeházasítjuk őket? mid van hozomány címen?

Keen25 2011.02.01. 14:28:24

Hehe. Edigital vs. kulso szerviz.
Nekem a vakum zabalta szet az aksikat, amiket etettem vele (hulye fejjel).
Nod Edigitalba be, majd ok kikuldik javitasra. (a szerviz igyekszik 30 napon belul megjavitani).
Nos, a 30 munkanap lassan az 50.-be csapott at, a szeriv elismerte, hogy valoban hibas. (nem mikrozott, nem beazott, semmi ilyesmi, csak szar).
Gondoltam innen mar nyert palya. (ez egyebkent a 20. napon megersitett info).
Vegul a bazpapucs, es a higgadt: De engem nem erdekel a szerviz, en magukkal allok szerzodesben, nem a szervizzel. ha nem tudjak elintezni a javitast, akkor csere. Most. van egy uj vakum, nem zabalja az akksit. meg 1 ev garo. Yess.
Jah, es majdnem 2 honapig no vaku.

Dancsa 2011.02.01. 14:29:08

Egyértelműen a posztoló a hibás, hogy igénybe merte venni a bolt szolgáltatásait, és nem vett ki egy nap szabadságot, hogy ő menjen el a szervizbe:D
-
én az edigitalból még nem vettem semmit, (csak akartam...) meg van a számtechbolt ahol szoktam vásárolni, és ha valami elromlik, akkor visszavihetem oda, és megcsináltatják...

yerico1 2011.02.01. 14:29:11

Mivel neked semmi közöd a szervizhez, ezért nem is kell vele foglalkoznod. Szerződés csak közted és az Edigital között jött létre. Magyarul eszedbe ne jusson a szervízzel foglalkozni.
Az Edigitalhoz azzal kell odamenni, hogy immáron eltelt egy hónap, kéred az azonnali cserét, és esetleg igényt tartasz kártérítésre is, mert most már venned kell egy másikat helyette. Természetesen indításként érdemes elkérni a panaszkönyvet, és abba szépen leírni mindent, mert ezzel tudsz majd fogyasztóvédelemhez menni, esetleg ügyvéd által fizetési meghagyást benyújtani az ED-nak.
Panaszkönyvezni (vagy vásárlók könyvébe írni) egyébként már csak azért is érdemes, hogy mindennek nyoma maradjon, később jelentősen javíthat bármiféle garanciális ügyintézésen, ha dokumentumokkal tudod bizonyítani az igazad.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2011.02.01. 14:35:21

@Dr. Körömlakk ®: Van egy tál narancsom, és egy fél grillcsirkém. Meg egy focilabdám.
Az mihez elég?

csi szi 2011.02.01. 14:35:27

Ez 2 éve is így volt, ugyanott vettem a pendrive-ot, és el is romlott. Kb. 1 hónap után írt az edigital sms-t, hogy be lehet menni, a visegrádi u-ban a szervizben kiállítottak egy sztornó számlát, és a szemközti boltjukban átvehettem egy ugyanolyan pendrive-ot (az ára közben több ezer Ft-tal kevesebb lett, de persze ezt nem fizették ki).
Nem tudom, hogy túl voltak-e már a 30 napon, bár már ezt sem írja elő a törvény asszem. Ha igen, akkor nem sokkal.

2011.02.01. 14:36:26

@zooDoo: onnan tudja az "okos" eladó, hogy rossz a pendrive, hogy egyszerűen bedugja egy számítógépbe. És -tádámmmm- rögtön látszik, hogy rossz.
Ez talán elvárható egy számtek bolt "képzett" eladójától.

edigital szarjon sünt. - ez már rég volt.

venturi1 2011.02.01. 14:38:49

Mammut edigital soha. Tavaly vettem ott egy laptopot, amin otthon vettem észre egy pixel hibát. Másnap vissza, de nem cserélik mondván ez nem hibás, ami a szabvány szerint igaz is, de ha valaki 160e kiad egy gépért, akkor kifogástalan terméket vár el érte.
Azóta megoldódott a dolog, mert rá pár hónapra egy egész csík beragadt a képernyő közepén és akkor már cserélni kellett.
De edigitalt elfelejtettem egy életre.

2011.02.01. 14:47:10

@végsőkig hiszterizált agyalágyult ámokfutó troll: tényleg troll vagy, egy robot, sablonból dolgozol, ugye ?

helianthus 2011.02.01. 14:49:50

@enamel: hát hirtelen végigpörgettem a sztorit, de ilyenre nem emléxem. Ez persze nem zárja ki, hogy ez a tényállás fennforogjon.

@Sün‼: b+, nem arra a fílingra gondoltam te! Mit ettél? Csak hogy le tudjuk mérni a büdöserősségedet vagy seggedet.

Roy 2011.02.01. 14:50:08

www.nfh.hu Ezzel kell befenyegetni őket.

Advanced Flight 2011.02.01. 14:51:55

Na, nekünk még a vásárlásig sem sikerült eljutnunk Mammut Edigital-nál, ugyanis miután az eladók jó negyedóráig szartak a fejünkre, kirángattam a páromat az üzletből azzal, hogy majd megvesszük azt a k*va fényképezőgépet kettővel lejjebb a Fukarba. És lőn :-)

helianthus 2011.02.01. 14:52:24

@EÖ: a szemét. Tollseprűt kellene az ilyennek dugni oda, ahova nem süt be a nap. :)

Egyéves Önkéntes 2011.02.01. 14:54:14

@helianthus: azaz a börtön ablakába? oda nem süt be a nap.

Meg persze Richard Burton ablakába sem :)

Dr. Körömlakk ® 2011.02.01. 14:54:54

@enamel: hát hogy összedugjuk őket, talán. de infót csak megnézésre :)

helianthus 2011.02.01. 14:54:55

@NewWay: ha jól értem, akkor te nem a magyarországi Dublinról beszélsz, hanem a nem magyarországiról? Csak, hogy tényleg jól értem-e?

helianthus 2011.02.01. 14:56:20

@EÖ: például oda. Richard Burton ablakáról nincs infóm, ebben a témában nem nyilatkozom.

TylerDurden 2011.02.01. 14:57:42

Ugyanez a sztori. Elromlott külső HDD. Szó szerint ezt csinálták velem is. Írtam a panaszkönyvbe 40 napos várakozás után...a boltvezető azonnal visszaadta a pénzt.

Genyók voltak, mert megvárták, míg végigkörmölöm. De kicserélték. így megy ez :(

AlexWolf 2011.02.01. 15:00:43

A pendrájvban van bimetál? Vagy egy kis európa fíling?

szepi79 2011.02.01. 15:00:52

@DaM: "morálisan instabil" a korrekt kifejezés.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.02.01. 15:00:58

@helianthus:
Mivel másfajta ingem nincsen, erre következtettem.
Ezúton kérek elnézést, ha valamilyen traumát okozott becses személyednek.
Egyúttal tájékoztatlak, hogy ma csigabecsinált volt a menü, ez alapján számold ki a hatásfokot.

helianthus 2011.02.01. 15:02:19

@Sün‼: azt gondolom, hogy egy 10-es skálán olyan 6,5-7-es lehetett. ???

yerico1 2011.02.01. 15:03:15

Egyébként bármely boltban eljátszható, hogy mikor belépsz, elkezded olvasgatni a vásárlók könyvét (ugyebár mindenki által elérhető helyen van kifüggesztve vagy kirakva). Tapasztalatom szerint óriási mértékben meggyorsít bármilyen kiszolgáláscentrikus tevékenységet. Nem kell bele írni. Amúgy meg várakozás közben nagyon tanulságos olvasgatni a bejegyzéseket.

romaniarulez! 2011.02.01. 15:11:35

Már több dolgot vettem az edigitaltól, szerencsére még egyikkel sem volt gondom, így az efféle ügyintézést is sikerült elkerülnöm. A hitelügyintézésben viszont a Mammutban csak egy srác van otthon, a többi figura nagyon felejtős.
A posztoló - és a hasonszőrűek - problémáját csak egy öntudatosabb vásárlóréteg kialakulása oldhatja meg. Probléma? Panaszkönyv azonnal! És persze egy megfelelően működő és bírságoló Fogyasztóvédelem. Ha megemlíted a Panaszkönyvet, akkor már az üzletvezető jöjjön könyörögni, hogy léccilécci ne írj mán bele. Egyébként szerintem ez nincs is olyan messze, 5-10 éven belül realitás lehet.

valakitalánvagyok 2011.02.01. 15:14:17

én itt vettem epson nyomtatót, beszart, nem is kérdeztek semmit, futár jött, hozott egy ugyanolyat és vitte a rosszat...

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.02.01. 15:14:20

@helianthus:
Egész pontosan 7,2145 értékű volt a rotty.

Advanced Flight 2011.02.01. 15:17:58

@romaniarulez!: "A posztoló - és a hasonszőrűek - problémáját csak egy öntudatosabb vásárlóréteg kialakulása oldhatja meg."

Vagy az, hogy nem ott vásárolunk, és előbb-utóbb tönkremegy a cég. Szabadverseny, ugyebár :-)

ff48bp 2011.02.01. 15:19:25

Sajnos nekem is hasonlók a tapasztalataim. Maximális udvariasság, amíg az ember beszél velük, de utána nem intéznek semmit. Én is ott követtem el a hibát, hogy nem értem azonnal vissza a pénzem, mert ha engedi az ember, hogy a szerviz bevizsgálja, akkor már heteket kell várni az elintézésre. Amúgy előbb-utóbb elintézik, de kritikán aluli a mendezselésük. Én nem ajánlanám ezt a céget senkinek sem vásárlásra, mert mindig vannak rossz termékek és egyszerűen nem éri meg az idegeskedés azt a kis árkülönbözetet, amivel esetleg ők olcsóbbak (ha egyáltalán olcsóbbak).

brlv24 2011.02.01. 15:20:11

@Advanced Flight: Az, hogy nem ott vasarolunk, az nem old meg semmit. A tudatos vasarlas oldja meg.

sturmführer 2011.02.01. 15:20:58

ugyanezt játszottam el vincseszterrel,előre közöltem, h nem cserét kérek, hanem pénzt vissza, mert nem érek rá 1 hónapig várakozni, vinyó kell veszek újat, majd 2 hónap múlva akartak adni egy cserevinyót, mire kivertem a balhét, h eredetileg is pénzt kértem vissza, a vinyó meg már elavult és olcsóbb lenne amúgy is azóta...fényképezőgéppel is eljátszottam egy hónapig velük szervizük botrányosan szar! Inkább megveszem máshol drágábban, de legyen normális szervízszolgáltatás biztosítva! Amúgy ez hozza vissza régi vevőt, ha nem tudnák... de nem engem, az biztos!

megabit 2011.02.01. 15:25:09

Érdekes, én bevittem a laptopot, hogy nem hajlandó bekapcsolni (valami alaplapi hibája volt), két hét múlva szóltak hogy mehetek a másikért. Router cseréjével sem volt probléma. Biztosan velem volt a gond.
Az meg, hogy ott tart az ország ahol, az ilyen emberek miatt van, akik az "elvi kérdéseikkel" meg a hatalmas arcukkal azt hiszik hogy ők a világ közepe. Szerintem többe került annyiszor odamenni meg telefonálgatni, minthogy vettél volna egy másikat. Erről van itt szó, nem a gyermeteg elveidről. Szart se tesztek másokért, ezzeg ha panaszkodni kell nektek nyílik legjobban a szátok. Csak gratulálni tudok.

megabit 2011.02.01. 15:26:32

Mellesleg nyugodtan lehet küldeni vissza a gyártónak is, aztán majd meglátjuk mennyi idő és milyen ügyfélkiszolgálás lesz. Örülhetsz ha viszontlátod.

toreki 2011.02.01. 15:27:32

@yerico1: kártérítésre nem tarthat igényt, de elállhat a szerződéstől. A boltnak 15 napra kell törekednie, ha ez idő alatt egy ilyen eszközt nem tud kicserélni, akkor nem törekedett rá. De szerintem ez vonatkozik szinte minden számítógép alkatrészre (lehet néhány százezres vga, amit érthető, hogy nem tartanak raktáron). Jogosult vagy javítást kérni, kicseréltetni, vagy elállni a szerződéstől.

Írni kell a panaszkönyvbe. Egy példányt el kell kérni, x napon belül köteles írásban válaszolni. A panaszkönyvi bejegyzéssel panaszt tenni a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságnál. A bírság jó hatással szokott lenni a garanciális ügyintézés menetére. Nem a tiedre, úgy általában.

Hugo2010 2011.02.01. 15:29:50

Az E-digital tulajdonosa(i) és vezetői:Kelemen Gyula és Várkonyi Balázs.
Az igazi szarrágó a cégnél: Kelemen.

Netszamuráj 2011.02.01. 15:31:37

Gyanús nekem ez az edigital, hogy ennyire nem akar garanciáztatni. Ez akkor szokott így lenni, ha nem teljesen legális forrásból szerzi be a cuccokat az üzlet (ld. Mistral), és hiba esetén nem tudják visszaadni a nagykernek. (Mert nincs is olyan. Közvetlenül a dzsunkáról hozták be az árut, harmadáron, gari nélkül.) Ergo a vásárló által náluk garanciában cserélt terméket bebukják. Azt meg ugye nem akarják. Ezért a vásárlóval szívóznak.

toreki 2011.02.01. 15:32:37

@venturi1: Ebben az esetben nem az edigital a hibás, hanem az okos felhasználó, aki nincs tisztában a szabályokkal. Van class 1 és 2 besorolás, ami megmondja, mennyi hibás pixel vagy alpixel lehet hibás, mielőtt cserélik. Egyébként meg miért nem próbáltad ki ott helyben? LCD monitort csak ott veszünk, ahol ki lehet próbálni (jó esetben tesztábrával).

sturmführer 2011.02.01. 15:33:17

@megabit: fogadatlan prokátor...vagy fizetett :)))

Dr. Körömlakk ® 2011.02.01. 15:34:42

@megabit: jó nagy baromságot beszélsz. igen, elvek. kicsiben is, nagyban is. a te-féle gondolkodás miatt lehet szívatni a té vásárlókat, mert kurvára megunják a macska-egér játékot, és vesznek egy másikat. hát kurva szarul látod.

toreki 2011.02.01. 15:36:59

@Advanced Flight: Van jobb is. Fizetési meghagyás, felszámolási eljárás. Nézd meg, hol van most a Bluefish :)

toreki 2011.02.01. 15:40:20

@sturmführer: nem kérhetsz egyből pénzt vissza. Javítás/csere, elállás. Ez a sorrend. De ha a csere jelentős kiadással jár a javításhoz képest, akkor javíthatnak is a kérésed ellenére. Persze 15 nap után, ha neked jelentős kényelmetlenséget okoz akkor elállhatsz. Vagy ha megrendült a bizalmad a márkában. Ekkor viszont az eredeti vételár jár vissza.

Xezs 2011.02.01. 15:41:36

Vagy szar a belső eljárási szabályzata az Edigitalnak, vagy szándékosan szívóznak.

Akármelyik is a helyzet, változásra van szüksége.

toreki 2011.02.01. 15:42:46

@megabit: azért tart itt az ország, mert a hozzád hasonlók inkább vesznek egy másikat, ahelyett, hogy kiállnának az igazukért. Így az eladók - mivel nincs elég tudatos fogyasztó - sz@rnak a fejünkre. Amíg nem állunk ki az igazunkért, így is marad.

OmegaMale 2011.02.01. 15:46:40

"Igenám, de a szerviz csak munkanapokon 10-17 dolgozik. (Európa érzés végleg elillant, otthon éreztem magam)."

Keress *európában* olyan szervizt vagy bármilyen étteremtől vagy szupermarkettől különböző boltot, ami érdemben nyitva van a fenti időintervallumon kívül... Pech-ed volt a pendrive-val, ilyesmit csak munkaidőben tudsz elintézni. Ha van rá mód, mindig intézd magadnak az ilyesmit, az a leggyorsabb.
Fontos adatot ne tarts rajta csak ameddig elengedhetetlenül szökséges, sose legyen ez az egyetlen másolat és mindig legyen tartalék pendrive. Akkor nem fog ennyire fájni.

yerico1 2011.02.01. 15:47:16

@toreki: Valóban törekedniük kell a 15 napra, de cserébe a vásárló kérhet alapból cserét javítás helyett, ez szíve joga. A forgalmazó csak akkor tagadhatja ezt meg, ha ez neki jelentős többletköltséget okoz. Ha viszont a vásárló azt állítja, hogy neki a pendrive a mindennapi munkavégzéséhez szükséges, és nincs ideje megvárni a javítást, tehát vennie kell egy újat, azért kéri a cserét, azt gond nélkül rájuk lehet verni.
Mivel a bolt ugyebár egy ilyen akción - ha törvény szerint üzemel - semmit sem bukhat (a nagyker visszaadja neki a hibás termék árát), így nem tagadhatja meg a kérést a cserére.
Amúgy meg a 15 napra alapból harap a fogyasztóvédelem, ha azt egy cég túllépi, azt igen alaposan indokolni kell.
Egyszóval egy fizetési meghagyás, mellé az új termék számlájának melléklete, megspékelve ügyvédi díjjal, nem szokott kellemes dolog lenni a boltoknak. Sajna nekem ezt kellett tennem Mistrallal szemben, de cserébe kifizették, és még a kért pénzre ráment a banki alapkamat kétszerese is.

yerico1 2011.02.01. 15:52:40

@megabit: De szívesen látnám, mikor rád omlik a frissen vett lakásod, te meg belátod, hogy ilyen apró-cseprő ügyekkel nem érdemes basztatni az építő céget, inkább veszel tőlük egy másikat. Persze a szokásos pár hónapos kórházi kezelés után.

Xezs 2011.02.01. 15:58:09

@toreki: Ki kell állni az igazunkért, igen, de kérlek, nagyon szépen kérlek felejtsük már el örökre ezt az "ezért tart itt ez az ország" típusú elcsépelt és gusztustalan frázist.

Nem tudom ki vezette be a köztudatba, de a kurva anyját.

Xezs 2011.02.01. 16:00:51

@OmegaMale: De hát te nem tudtad, hogy Európában kolbászból van a kerítés és a szervizek 0-24 óráig nyitva vannak? Sőt, ha a szervizes nem tudja megjavítani a cuccost akkor a főnökét hívja, aki kikel hajnali 3-kor az ágyból, bemegy a szervizbe és mosolygósan nekiáll pendrájvot javítani.

Mert Európa ilyen! És még a politikusaik se lopnak, az emberek annyira kedvesek egymáshoz, hogy pénzt adogatnak egymásnak az utcán csak úgy véletlenszerűen és egyébként is, egy boldog család az egész társadalom.

Hát nem tudtad, kis butus?

Egyéves Önkéntes 2011.02.01. 16:02:40

@Xezs: egyik ismerősöm mesélte, hogy lecsukták és ott olyan kedves emberek voltak, hogy a zuhanyzóban megmosták a hátát.

zeee 2011.02.01. 16:04:30

E-digital:
Nem működött a wi-fis billentyűzet. Több hét után vettem csak észre, amikor be akartam üzemelni.
Szó nélkül és azonnal cserélték.
Pedig nem is ők a kedvenc informatikai cégem, de már nem először voltak figyelmesek, - úgyhogy az áraik ellenére is megfontolandó náluk vásárolni.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.02.01. 16:09:37

@EÖ:
Sőőőőőt!
Ott állítólag ingyenes társkereső klubok is működnek, tök ingyen.

zeee 2011.02.01. 16:10:05

@venturi1:

Mondjuk az nem a forgalmazó hibája, ha szar a cucc.
Vettem én már a Delta-tól, Műszertechnika-tól, Nádor-tól is használhatatlan "vasat". És izmozni kellett azon, hogy ki és miért felelős és vállal garanciát. Ja és a magyar nyelvű használati utasítást is el lehet felejteni. Úgyhogy E-digital forever:((

qmatch 2011.02.01. 16:13:12

Mi a f..sz tud elromolni egy pendrájvon?
Szinte már csak 2 chip az egész...
A sok kínai fosra szakosodott "kereskedő".
Ja: a kereskedő az, aki a vásárló útjában áll, ami a termékhez vezet. Lenne persze a KERESKEDELEMNEK még számos más funkciója is, de ezek a kis taknyos magyaridióták.... pfujjjj.

szancherib (törölt) 2011.02.01. 16:17:37

nekem két hét után bekakkolt kingston-t egy mozdulattal cserélték...

reservoir 2011.02.01. 16:18:13

Saturn, Philips turmixgép. Letört az egyik kése 3 hét után. Visszaviszem, de nem újat adnak és majd intézik ők, hanem elküldik, azok megállapítják, hogy tényleg letört, nem javítható (naná) és mehetek egy újért.

gabest1 2011.02.01. 16:19:03

Legközelebb majd hongkongból rendel kettőt féláron, egy hónap alatt az is itt van.

zeee 2011.02.01. 16:20:05

@Xezs:

Na ja, én is láttam már kolbászból kerítést...:((( Annó, nem is olyan régen vettem az egyik nem túl távoli tartományi fővárosban egy rádiót. Nem túl sok mindenre volt jó, mert az állomásokat nem lehetett rajta fogni. Na menjél garanciát érvényesíteni 800 km-re Európába.. Jó móka az is.

sturmführer 2011.02.01. 16:22:20

@Netszamuráj: ez lehet, vagy az is elég ha szürkeimportból származik, ami alapban nem illegális, csak olcsóbb, így lehet, h a garanciális jogokat a kizárólagos forgalmazó nem engedi érvényesíteni vagy megfizetteti velük

sturmführer 2011.02.01. 16:24:08

@zeee: márkatermékeknél európagarancia érvényesítése a forgalmazóra nézve kötelező. Mindegy hol vetted.

god shave the queen 2011.02.01. 16:36:23

@végsőkig hiszterizált agyalágyult ámokfutó troll:

falu kanásza hogy van? megműtötték már a sérvjét? ha lesz disznóvágás, küldjetek már kóstolót...

Franky4fingers 2011.02.01. 16:43:20

@Xezs:
@OmegaMale

Trollok-e vagytok?

Európában nagyon sok olyan boltot mutatok, ahol az ő általuk meghatározott és közzétett nyitvatartási idejükben bemegyek és elintézik a dolgom.

És nem. Ha a kereskedő (amelyikkel én szerződésben állok) nem csak munkaidőben van nyitva, akkor nem csak munkaidőben tudom elintézni. (ugye ne feledjük, hogy olyan termékről van szó, amit raktárról cserélnek és ezt elismerték az első pillanatban, tehát nekem a bolt és nem a szerviz nyitva tartásához kell igazodnom)

No mindegy, a többség értette.

A poszt- toló

(Ha már címlapos lett a történet az Indexen,küldök a Homárnak egy update-et, hogy mi történt, ha lesz időm bemenni a Mammutba )

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2011.02.01. 16:43:40

Ne ekézzétek már a mammutos edigitalt! Jó pár éve, mikor először lehetett gombokért venni a 24"-os monitort, nekem az üzeletvezető három dobozt bontott fel, míg találtunk egy pixel hiba nélkülit. Azóta is jól szuperál.

Igaz, hogy a harmadik kibontása közben megjegyezte, hogy pár pixel hiba megengedett, és ezt már el kell vinnem mindenképpen. Nem mondtam rá semmit. :)

dr. _mmm_ 2011.02.01. 16:46:05

OFF:

Azt meg tudja mondani valaki, hogy ha leadtam egy hibás terméket egy szervizbe 1,5 hónapja, akkor mégis mikor kötelesek másik terméket adni vagy mikor vásárolhatom le?

]{udarauszkasz 2011.02.01. 17:42:26

Mediaban vettem egy Navon tipusu kamionos navit. Visszavittem, mert nem indult el rajta az EREDETI,JOGTISZTA terkepszoftver. Gyerek nekiallt oktatni, hogy nem tudom hasznalni, parositani kell a muholddal, meg ilyen hulyesegekkel jott.
Aztan miutan o is megszenvedett vele, visszaadtak az arat. Most a Euronicsben vettem meg ugyanezt a navit, par napig ment, aztan ugyanaz a jelenseg. Kamionozom, ez nekem munkaezkoz, nem engedhetem meg magamnak, hogy mondjuk Napoly kellos kozepen otthagyjon a navi valahol. Meg jo, hogy elhoztam magammal a regit (2 het mulva megyek haza.)

Ja: Krekkelt terkeppel megy:D Szoval aki Navon GPSt vasarol, szerezzen be hozza krekkelt szoftvert is, mert az eredeti egy nagy rakas f>>##&

]{udarauszkasz 2011.02.01. 17:55:04

szoval ez nem egy parezer ftos pendrajv volt...

májgeriberi 2011.02.01. 18:02:06

szar pendrájvér miatt ennyi cirkusz

Captain Crash 2011.02.01. 18:07:49

@yerico1: Ahogyan említetted a szerződésszegések ezen nevesített esete esetén (hibás teljesítés) a fogyasztó első körben kijavítást, illetve kicserélést igényelhet.

A szabad választás joga a fogyasztót illeti meg, a fogyasztó választását főszabály szerint bíróság sem változtathatja meg.

Természetesen a választás joga nem korlátlan. A törvény szerint azt a szavatossági jogot nem választhatja a fogyasztó,
- amelynek teljesítése lehetetlen, vagy
- amely a kötelezett részére (a már említett) a másik választható jog teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséget eredményezne.

A törvény meghatározza a szempontokat is, amelyek együttes mérlegelésével lehet állást foglalni, hogy mikor hivatkozhat eredményesen a kötelezett aránytalan többletköltségre.

Lényegében tehát nem beszélhetünk arról, hogy bármilyen megtagadási joga lenne a kereskedőnek a választott igényt illetően.

GKM. rendelet szabályozza továbbá, hogy az ügyintézésnél a fogyasztói igényről jegyzőkönyvet köteles felvenni a kereskedő. A jegyzőkönyv tartalmi követelményét is ezen jogszabály nevesíti. Ugyanezen rendeletben található az említett 15 napra való törekvésre vonatkozó rendelkezés is.

A vásárlók könyvébe (aka panaszkönyv) történő beírás ezen túlmenő tények dokumentálására alkalmas, illetve arra az esetre is, - ahogyan helyesen említetted is - ha a kereskedő nem készít jegyzkönyvet. A jegyzőkönyv egy példánya a fogyasztóé kell legyen.

A hatóság azonban nem oldja meg a polgári jogvitát, csak az esetleges szabálysértéseket szankcionálhatja. Ilyen esetben célszerűbb a mediáció eszközével élni, s a Békéltető Testület szolgáltatását igénybe venni. Vagy bíróságon rendezni a jogvitát.

A fizetési meghagyást azonban meg kell előzze az elállás, amely a második lépcsőben érvényesíthető jog és törvényi feltételeinek fenn kell állnia a jogszerű gyakorláshoz. Illetve ezt lehetőleg ügyvéd intézze, mert értékhatártól is függ a dolog.

T.A. 2011.02.01. 18:10:25

@]{udarauszkasz: Navon N750 van, térképpel nem volt baj, a baj azzal volt, hogy 1: a készülékben ugye van FM transmitter, ami baromi hasznos tud lenni, ha sokan utazunk, mert szart se hallok a többiektől.
2: a készülék ugye brútuszon kommunikál a telefonommal.
DE: Ha a gps-ben bekapcsolom az FM transmittert, és brútuszon rárakom a telefont, akkor ugye annak kéne történnie, hogy hívásnál a telefonom is az autó rádióján át hallható. Mi van ehelyett? Navon lefagy. Nem kicsit, nagyon. Annyira, hogy szét kellett kapni, és kiszedni belőle az akksit, mert nem tudtam kikapcsolni.
A térkép amúgy hibátlanul működik, csak időnként kicsit lassan találja meg, de mondjuk a város közepén még sosem hagyott ott:)

Amúgy Edigitalnál vettem a fényképezőgépemet, meg a 70-200-as objektívemet, azokkal még nem volt baj.

]{udarauszkasz 2011.02.01. 18:32:49

nekem N480as van, ez nem fagyott le, (habar ebbol az akksit se lehet kiszedni, csak egy zart doboz az egesz, szejjel kell csavarozni, van rajta 1 reset gomb, kartyafoglalat, meg usb csati, ozt kesz.)

Xezs 2011.02.01. 18:35:52

@Franky4fingers: Szándékosan magyarázol-e félre dolgokat?

Európában tőlünk nyugatabbra talán nincs olyan bolt, amivel megszívták a vásárlók? Vajon mondjuk Németországban nincsen fogyasztóvédelmi probléma? Ugyan már, ne légy ilyen naiv.

Továbbá felteszem a kérdést: vajon Magyarországon nincsen olyan szolgáltató, amivel javarészt elégedettek az emberek? Dehogyisnem.

Az "Európa" kifejezéstől hemzsegő kommentek valahogy mindig azt próbálják sugallni, hogy nálunk minden csak fekete, Európában meg minden makulátlan fehér.

Hát a nagy lófaszt van ez így.

lordjim 2011.02.01. 19:06:00

A takarítónő a hibás mer'rossz a szuzukija,és ez rányomja a bélyegét az üzletmenetre.

lordjim 2011.02.01. 19:41:04

@NewWay: Dublinban nem kapni pendrájvot,én is mindíg ruhát veszek helyette,pedig marhára pendrájvot akarok.Ez van.

England win The Ashes! 2011.02.01. 19:49:05

@Xezs: Jogos, amit írsz, de vegyük figyelembe az arányokat is. Ott ritkább jelenség a kőkorszaki vevőszolgálat, szerviz, mittoménmiminden stb., Mo.-n viszont az a normális, és módfelett boldogok lehetünk, ha megtaláljuk a kisebségben levő (nem etnikumra gondolok) ügyfélbarát cégeket, szervezeteket.

England win The Ashes! 2011.02.01. 19:57:26

@Dr Jozef Vengloš: lemaradt egy "b". Valamint az, hogy természetesen kettőn áll a vásár, megfelelő szolgáltatáshoz a normális ügyfélkör is elengedhetetlen.

megabit 2011.02.01. 20:06:33

@sturmführer: bár az utóbbi lenne.. :)

megabit 2011.02.01. 20:07:53

@yerico1: Lehet van különbség a 2000 forintos multimédiás eszköz és a többmilliós élettér között. Szerintem.

megabit 2011.02.01. 20:09:15

@Dr. Körömlakk ®: nem az elvekkel van a problémám, hanem az ésszerűséggel.

megabit 2011.02.01. 20:16:53

@toreki: ez nem tudatos vásárlás, hanem kukacoskodás. Ide is csak azt tudom mondani, hogy logikus gondolkodás. Sajnos túl sok emberben alakult ki a tökéletes világkép, miszerint minden úgy megy ahogy meg van írva. Ha mégsem, ott van ugye a panaszkönyv. Sokat nem érünk vele, de ez a legtöbb amit tehetünk. Félre ne érts, nekem sem tetszik ez, csupán meg kell tanulni vele élni és máris gondtalanabb az élet. Konkrétan nekem kisebb gondom is nagyobb annál, hogy egy ilyen, nagyobb anyagi értéket nem képviselő termék miatt lejárjam a lábam. Tudom, biztosan velem van a gond, jöhet a fikázás

Captain Crash 2011.02.01. 20:25:33

@megabit: Árfekvéstől függetlenül a szerződést szegő féltől elvárható, hogy a jogszabályt betartsa. Bár egy laikus számára lehet nem egyértelmű, de ilyen esetben szerződésszegésről van szó.

Én nem látok abban problémát, hogyha valaki kiáll a jogaiért. Árfekvéstől függetlenül megillet mindenkit a jogszerű eljárás.

Számomra éppen az bicskanyitogató, hogy egy ilyen alacsony árfekvésű termék esetében ekkora feneket kerít a kereskedő, miközben a fogyasztó jogait minimálisan sem tartja tiszteletben.

Captain Crash 2011.02.01. 20:39:49

@megabit: Azzal nekem nincsen semmilyen problémám, hogy te szemet hunysz bizonyos értékhatár alatt a jogszerűtlen magatartás felett. Erről azt gondolom, hogy mindenkinek szíve joga eldönteni, hogy mikor vállalja fel a konfrontációt, s mikor nem.

De azt nem tudom elfogadni, hogy mástól kvázi elvitatod a jogot, hogy egyébként normális módon ilyenkor is elvárja a jogszerű magatartást.

Az a probléma, hogy a kereskedők egy része - nem eleve rosszindulatúan - arra játszik, hogy hozzád hasonló véleményeket erősítse és ebből úgy profitáljon, hogy azt a bizonyos értékhatárt feljebb tornázza. Addig-addig megy szembe a fogyasztók jogaival, ameddig képes.

Számukra annál jobb, minél többen gondolják úgy, hogy bizonyos értékhatár alatt nincs értelme kiállni a jogainkért, mert
- nem éri meg utánajárni,
- nem éri meg konfrontálódni
hiszen úgyse kapja meg az ember, amit szeretne. S az a legjobb, ha ez az értékhatár egyre feljebb kúszik, mert olyan "kétes" beszállítóktól szerzik be a terméket, ahol nem tudják garantálni, hogy hiba esetén a gyártó kicseréli a terméket.

végsőkig hiszterizált agyalágyult ámokfutó troll · http://engesztelhetetlen.blog.hu/ 2011.02.01. 21:12:58

@god shave the queen: Nem vágok disznót!! De ha igy lenézed a falúsi embereket akkor javasolom vacsorára egyél olyant amit te meg a fő okos városi haverjaid termeltetek!! TE kis marketing managerke!! Kanász az egy tisztességes becsületess foglalkozás amit a tiedről alig ha lehet elmondani!!

Xezs 2011.02.01. 23:03:53

@Captain Crash: Abszolút off: te tudod mit jelent pontosan a kvázi szó? Guglizni nem ér!

Xezs 2011.02.01. 23:09:19

@végsőkig hiszterizált agyalágyult ámokfutó troll: Szerintem ez a falusi disznó téma már rég nem így van, a nagyobb hipermarketeknek megvannak a saját nagyipari beszállítóik.

A falusi gazdák maximum a családnak tenyésztenek.

A falúsi becsületess munka meg érdekesssssssss lehettttttt :)

gabim2009 2011.02.01. 23:46:50

Vegyél itt pendrive-ot! Olcsóbb, házhoz viszik, és a garanciával nem szórakoznak: silver-media.eu

toreki 2011.02.01. 23:54:34

@megabit: Akkor mesélek neked két történetet. Az első kb 7 éves. Ismerős használt laptopjában meghalt az egyik Kingston memóriamodul. Neten találtam egy importőr telefonszámot, felhívtam. Kérdezték a számlát, meg mindent, de végül mondták, hogy vigyem be hozzájuk. Egy kollégám vitte el, egyből kapott egy újat. Pedig semmi papírunk nem volt a vásárlásról. Érdekes módon nekik elég volt a márkanév.

A másik Elektroworld, fényképező. A márka lényegtelen. Fényképezett, de csak fekete képeket. Személyesen bementem, elutasítottak, hogy nem jótállásos. Szavatosságról meg nem hallottak. Majd egy évig nyaggattam őket emilben a nem megfelelő ügyintézés miatt. A végén befenyítettem őket NHK-val, erre hirtelen jött egy mél, hogy visszaadják a vételárat kb 60eFt és kapok egy ötezres bónt. Ezért kell kiállni az igazunkért.

Megdobbent 2011.02.02. 00:46:41

Szervizbe kuldozgetes. Weh, nem tanulnak ezek semmibol. Egyebkent par hasonlo vagy nagyobb ceggel volt mar dolgom, de mindenhol a boltban inteztuk, hiszti nelkul: levasarolhato vagy penzre valthato jegyzokonyv, vagy rogton valatszok, hogy csere vagy kp kell... Szerviz. Huha, tan 10 eve voltam utoljara egy szervizben, de mar akkor csodalkoztam, hogy egyaltalan leteznek (mar ilyen garanciapapiros izek).

Megdobbent 2011.02.02. 00:47:50

@gabim2009: Ez de nagyon alja szar volt koma. Pfff... :>>>>>>

(nezz a nicked melle, hatha latsz hibat a kepletben)

Megdobbent 2011.02.02. 00:51:33

Tenyleg csak ugy kerdezem azokat, akik "fos kinai"-znak, hogy biztos megneztek-e mar a lakasuk muszaki berendezesit? Most ugy 99 vagy 100%-ban kifogastalan kinai? A faszt kell emberkedni mar ilyen szar szovegekkel, hogy kinai szar... Aham, minden(!) gyarto naluk gyartat, talan mert nem olyan szarok. Najo, nem vagyok kinai, de mar idegesit.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.02.02. 04:15:44

@Megdobbent:
ez egy berogzodes
azt hiszik a kinai piacon arult dandidas, meg akinaban gyartott de normalis ceg altal menedzselt termek az egyforman szar
bar a vicc
ha pont ciporol van szo akkor eppen a kiani piacot istenitik
nalam Maryn es a kocsimon kivul minden azsiaban keszult
najo a sor meg a kaja meg nem

Captain Crash 2011.02.02. 09:16:15

@Xezs: Mi köze ennek a témához? Ha egyébként szerinted rossz kifejezést használtam, akkor elnézést, s kérlek javítsd! Bár nem hiszem, hogy ez a mondandóm lényegén változtat.

molnar.krav.daniel 2011.02.02. 09:49:42

Most nyilván arról van itt szó, hogy beviszik bevizsgálni a pendrive-ot, hogy nem te kúrtad-e el. Ez alap.
2. Ha a szervízben 10 és 17 között dolgoznak munkanapokon az miért nem Európa szívonal? Mikor kéne dolgozni? 0-24-ben, hétfőtől vasárnapig, esetleg 16 órás műszakokban, és csak kiskorú gyerekeknek? Az lenne az Európa színvonal, vagy mi a fasz?

Amúgy csak kíváncsiságból. Mennyibe került a pendrive-od? Mennyibe került a benzin amíg elmentél az e-digital-ba? Menynibe került a parkolási díj kifzetése? Nem lehet, hogy megérte volna kidobni a kukába a pendrive-odat és egy újat venni?

Captain Crash 2011.02.02. 12:12:45

@molnar.krav.daniel: Az első felvetésre, hogy mikor mi milyen színvonal, arra nem tudom a választ, de szerencsére jogi szempontból irreleváns, hogy a szerviz meddig tart nyitva. Egyrészt azért mert a jogszabály naptári napokról rendelkezik, másrészt azért, mert ilyen esetben a szerviz általában csak teljesítési segédként jelenik meg a jogviszonyban.

Amit felsoroltál (benzin, parkolási díj) ezek mind a jogosult oldalán felmerült költségek, melyeket - bár nem szokás - a kötelezett köteles lenne megtéríteni. Azt hogy milyen mértékig köteles a jogosultnak ezen költségét a kötelezett megtéríteni azt legkésőbb bíróság hivatott eldönteni.
Éppen ezért azon meddő vitákba, hogy ha teszem azt aranyhintóval szállította a boltba a terméket a fogyasztó, azt is köteles-e a kötelezett megtéríteni, nem akarok belemenni.
Logikus és ésszerű felmerült költségekre kell gondolni.

Természetesen pont azért, mert nem szokása a kötelezetteknek ezen költségek megfizetése, ezért nem is elterjedt azon gyakorlat, hogy ezt a jogosultak igényelnék. Többnyire tisztában sincsenek ezzel. És itt megint előjön a tudatosság kérdése.

mohopasi 2011.02.02. 12:15:22

pendrive: teszkóósansatöbbelegolcsóbb, ha beszarik irány a fedeles iktató, vesz másik.

molnar.krav.daniel 2011.02.02. 12:17:50

Teljesen félreértetted a hozzászólásomat. Én csak annyit akartam mondani, hogy sztem egy pendrive manapság ritkán képvisel akkora értéket, hogy megérje ennyi utánjárás, és vsz. az utánajárás költsége meg is haladja a krédéses termék költségét, vagyis egész egyszerűen könnyen elképzelhető, hogy olcsóbb egy új pendrive-ot venni.

A másik dolog, amit kifelejtettem, hogy nem is értem, hogy a homár miért jelenítette meg ezt a posztot, hisz itt semmiféle visszaélés nem történt, ez egy egyszerű eset, amikor a termék hibás, az eladó pedig a saját protokollja szerint jár el.

A homáron olyan sokkal inkább kéne olyan posztokat közzétenni, amikor valakit nagymértékű érdeksérelemért, méltánytalanul bánatk vele, stb., de ez véleményem szerint nem egy ilyen helyzet.

MosoMasa 2011.02.02. 12:24:55

"..dehát meg kell szokni, hogy ez ehhez az országhoz hozzátartozik."
Ez azért tipikusan a "kisország" vagyunk és a nyuszi kategóriába tartozik.
Egyáltalán nem kell elfogadni, tenni kell ellene.
ha meg elfogadjuk, akkor minek írunk ide panaszt ugye, vagy egyáltalán miért nem járunk mindenhol lehajtott fejjel, behúzott nyakkal, hogy úgyis azt tesznek amit akarnak velünk, örüljünk, hogy luk van a seggünkön...

pontypofájú mókusgalamb 2011.02.02. 12:27:31

a miskolci boltban hasonló volt a helyzet, mint a posztolónál, de a 6. héten (amikor negyedjére mentünk be, mert folyton hiteggettek, hogy menjünk nyugodtan) a barátom megunta, megelőlegezett egy feljelentést és homárposztot a boltvezetőnek és 3 percen belül kapott új pendrive-ot.
6 hétig mellébeszéltek, de az első kemény szóra beszartak:)

Captain Crash 2011.02.02. 12:30:13

@molnar.krav.daniel: Azt a jogszerűtlen magatartást, amit a kötelezett tanúsított minek neveznéd, ha nem visszaélésnek?

Az eladó saját protkollja sem írhatja felül a jogszabályban kógens rendelkezéseket.

Számomra pont az a meglepő, hogy egy ilyen - a kereskedő számára végképp - "pitiáner" összeg esetében sem tartják be a jogszabályokat.

Az átlaggizetést tekintve 1-2%-ról, míg a konrét eladó forgalmát tekintve 0.0003%-ról beszélünk. Éppen, hogy az ilyen esetekben végképpen evidens lenne a jogszerű ügyintézés. Egy ilyen kerekítési összeg esetében is szembemegy a fogyasztói joggal a kötelezett? Szerintem ez elég arcpirító...

molnar.krav.daniel 2011.02.02. 12:41:29

@Captain Crash: az, hogy az eladó hogy járhat el, azt a vállalati protokoll írja elő. Egy eladónak a legritkább esetben van döntési jogköre. Az természetesen vitatható, hogy a vállalati protokoll megfelel-e a törvényi előírásoknak, és az megint egy másik kérdés, hgoy a digital extrem-nek megéri-e egy ilyen tételen pitiánerkedni (nyilván nem, sőt, ha van egy kis esze, ad egy kétszer akkor pendrive-ot kárpótlásul a kellemetlenségekért, de mindenkinek jogában áll hülyének lenni, így nekik is :) ).

Amúgy csak röviden a saját sztorim:
Dunapláza, földszint Vodafone bolt, de független telefont vettem, egy SE M600i-t, amikor az kijött, 100e Ft. Három hét használat után kifagyott. Visszavittem: cseretelefon: egy leharcolt régi ósdi szar nokia. Fogyasztóvédelmet felhívtam, azt mondták, hogy max. annyi cserét kell biztosítani, hogy az leadott termék funkcióit ellássa. Mondtam, hogy ezt hogy kell érteni, mert én egy professzionális üzleti telefont adtam le. Mondta, hogy nem így, hanem úgy, hogy egy telefonnal lehessen hívást kezdeményezni és fogadni, ha ezt tudja, akkor megfelel az előírásoknak. Mondtam, hogy jó, akkor a törvény szerint mennyi időn belül kell javítani cserélni. Azt mondta, hogy ilyen nincs, törekednie kell, hogy 30 napon belül megoldódjon a probléma, de ha nem tudja ezt teljesíteni, akkor sincs semmi (majd a szabad verseny úgyis leszabályozza ezeket a krédéseket). Aztán még rengeteget szívtam vele. Két hét után (már sokadszorra) bementem péntek délután a boltba, hogy visszajött-e a teló a szervízből. Kérdezte a csávó, hgoy jött-e sms. Mondtam, hogy nem, de nézze már meg, hogy biztosan nem jött-e meg. Teljesen kelletlenül pofákat vágva elkezdte túrni a telókat, amik aznap visszajöttek, hát persze, hogy ott volt az enyém is. Bekapcsolom, a teló le volt blokkolva kóddal. Mondom mi az alapértelmezett, mert én ilyet nem állítottam be, nyilván a szervíz az alapértelmezetett igen. Ő nem tudja. Aztán egy "zug" gsm-es a flórián aluljáróban megmondta, de azzal sem működött. Úgyhogy én vittem be a SE szervízbe (az Isten háta mögé úgy el volt duva, hogy alig lehtett megtalálni), ahol nagy nehez átvették javításra, majd másfél hét múlva már mehettem is érte....szóval ennyit arról, hogy a törvény kit és mennyire véd. :)

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2011.02.02. 13:12:50

@molnar.krav.daniel: Most őszintén, pendriveot hogy tudsz elkúrni? Belelógatod a végét a wc-be? Nekem van itthon nyolc, abból hatnak le van törve vagy el van görbülve a vége, van ami ettől még működik, van ami nem... amit letörtem, nyilván nem viszem vissza, hogy nahát, elgörbült, de ezt leszámítva elképzelésem sincs, hogy tudnám őket szándékosan meghibásítani . Talán be a mikróba, vagy quicksteppelni rajtuk, de az meg látszik.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2011.02.02. 13:16:03

@molnar.krav.daniel: Drága kicsi csillag, te még mindig azt hiszed, hogy a homár egy fogyasztóvédelmi izé? A homár kérlek, egy webes bulvárlap, ahová páran bejárnak ökörködni, meg jól érezni magukat, és mellékesen néha vannak posztok. Ha nincsenek, akkor is boldog mindenki.

Talán még pár boltot lehet vele fenyegetni, akik ezt nem tudják, vagy attól tartanak, hogy mégis többen olvassák, mint amennyien írnak rá. De sok kiesésük nincs a megjelenésből, inkább az ingyenreklám kategória. Mondjuk én most nem vettem a mammutban pendrive, pedig amúgy akartam:D

Egyéves Önkéntes 2011.02.02. 13:33:19

Pendrive-ot pentákulumra cserélni, na az a boszorkányság.

Captain Crash 2011.02.02. 13:40:46

@molnar.krav.daniel: Azt hogy egy jótállási ügyet hogyan kell intézni azt jogszabályok írják elő. Nincs az a céges protokoll, amely felülírhatja a jogszabályokat. Szerződésben lehet bizonyos diszpozitív rendelkezéstől eltérni, de tipikusan a fogyasztói szerződések esetében általában kógens rendelkezésekkel találkozunk. Valamint maga az ügyintézésre vonatkozó renelkezések tekintetében tiltott az abban foglaltaktól a fogyasztó hátrányára való eltérés.

Nincs az a testület, amely előtt a jogviták esetén a céges progokollt részesítenék előnyben a jogszabályi rendelkezésekkel szemben.
Szépen néznénk ki, ha egy cég kibújhatna a jogszabályok alól.

Természetesen vannak, akik úgy gondolják, hogy felülírhatják, de ez a magatartást azt hiszem nem kell részleteznem, hogy elítélendő. Az adott esetben szerintem abban sem merülhet fel kétség, hogy az adott eljárás jogszerűtlen volt-e.

Azt már elmondtam korábban, hogy miért tudják látszólag megtenni ezek a cégek, hogy ellene mennem a fogyasztói jognak.

molnar.krav.daniel 2011.02.02. 13:54:32

@Captain Crash: A vállalati protokoll a fogyasztó javára eltérhet a jogaszabálytól. Vagyis, ha a jogszabály arra kötelezi a vállalatot, hogy a hibás terméket vigyék vissza a szervizbe, ahol megnézik, hogy a hiba gyári-e, vagy a felhasználó eredményezte-e. Amennyiben gyári hibáról van szó nyilván meg kell próbálniuk azt javítani/cserélni.

A vállalati protokoll eltérhet annyiban, hogy mondjuk azt mondja ki, hogy nem csinálják végig ezt a procedúrát, hanem ha a termék nem túl régen lett vásárolna, és ott a blokk, akkor szó nélkül csere.

De ezt nyilván nem kötelező nekik, hiszen a vállalatnak jogában áll kideríteni azt, hogy a felhasználó barmolta-e el a terméket, vagy az eleve rossz volt, ezt a pultus nyilván nem fogja tudni megállapítani, így megy a szervízbe.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2011.02.02. 14:06:01

@molnar.krav.daniel: Téged valami középvezetői pozícióból buktattak le a közönséges halandók közé, és most mindenképpen rá akarod kényszeríteni az ott tanultakat a valóságra? :)

Sokszor lesz szar neked haver, amíg rájössz, hogy ez nem megy..

1. lecke; 1 kütyübolt NEM vállalat.

Szalacsi_Dezső 2011.02.02. 14:11:41

És aztán mi lett a történet vége?
Bocs a kommenteket nem olvastam el, ha valaki megismételné, azt megköszönöm.

Captain Crash 2011.02.02. 14:17:59

@molnar.krav.daniel: Természetesen az eltérést nyilván csak a fogyasztó hátrányára tiltja a jog, de én nem feltételes módban beszélek arról, hogy jogszabály mit ír elő.

"Vagyis, ha a jogszabály arra kötelezi"
(ezt írtad)

Nem is szeretnék arról vitát folytatni, hogy mi lenne egy fiktív jogszabályi környezetben. A hatályos jogszabályoknak megfelelően alakítom ki a véleményemet. :)

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2011.02.02. 14:23:02

Én meg uncsizom. Csináljunk ebből a szarból kétezer kommentet? :)

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.02.02. 14:39:07

@enamel: Ahhoz legalább valamelyik tuggyukki (mosógépszerelő/ cimmerferi/ ügyvezető) bekapcsolódása kellene...

Pittykapitány 2011.02.02. 14:42:12

Nílusi palócok voltak-e emlegetve mostanában?

molnar.krav.daniel 2011.02.02. 14:42:17

@enamel: add ide a pendrive-odat és nagyon szívesen elkúrom neked úgy, hogy ne legyen rajta külsérelmi nyom, és nem ejtem bele a wc-be, sem egyéb fojadékba.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.02.02. 14:43:10

@enamel: Vagy az, hogy kiderüljön, hogy a hibás tolltáron egy diszkrét, kendő alatti szoptatás felvétele lenne látható, és ezt a szervizben sikerült is lementeni és most töltődik valamelyik (mindegyik) videomegosztóra...

molnar.krav.daniel 2011.02.02. 14:45:34

@enamel: nyilván a homár csak egy blog. Pl. azon is érdemes elgondolkodni, hogy ide bárki bármit leír, az szentírás. Most gondold végig: lehet, hogy az egész történet kamu. De mindegy is. Azért irogatok most ide, mert már karácsony előtt végeztem a vizsgáimmal és kurvára unatkozok, viszont nagyon vicces dolog ilyen emberekkel vitatkozni, akik ekkora feneket tudnak keríteni egy pár ezer forintos pendrive-nak :D lol

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.02.02. 14:45:40

@molnar.krav.daniel: A 240 V-os váltóáramot pillanatokra sem bírják tolerálni, tehát intoleránsak, ebből kifolyólag (neked: kifojólag) rasszisták is, tehát @Pittykapitány: hiányérzete is beteljesülhet...

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2011.02.02. 14:45:52

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: Nekem múltkor egy kiskorú hímpéldány próbálta megmagyarázni, hogy nézzem végig ahogy egy másik kiskorú hímpéldányt szoptat. De amikor afelől érdeklődtem, hogy rögzíthetem-e, és az exhibicionozmusa elér-e a jútúbig, vagy szeretné-e ő hogy elérjen, akkor zavarba jött. Kendőről nem volt szó.

Hol van a cicimen, meg a többiek?

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2011.02.02. 14:46:58

@molnar.krav.daniel: Ezek az emberek általában meg azt találják viccesnek, hogy te vérkomolyan vitatkozol velük, miközben azt hiszed, hogy azt hiszik, hogy te azt hiszed.
Ettől szép az élet. :)

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.02.02. 14:50:55

@enamel: Maga a szituáció nem lelkesít, de az, hogy hogy lehet ilyen helyzetbe kerülni, roppantul furdalja az oldalamat! (Idős szüleim egy, a Borsod megyei, közelmúltban elhíresült Lakkal szomszédos faluban laknak, bár hál' Istennek oda nincs közvetlen útkapcsolat.)

molnar.krav.daniel 2011.02.02. 14:58:09

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: Egyszerűen egyik hozzászólásodnak sem értem, hogy mi értelme van. Szerintem rossz blogra írogatsz. De mindegy is. Részemről nem kívánok tovább foglalkozni ezzel a "problémával", hogy valami hülye parasztnak elkúródott a 200Ft-os pendrive-ja. De ha nagyon nem tud mit kezdeni a helyzettel, írje meg a bankszámlaszámát, és azt is, hogy mennyibe került, és akkor átutalom neki az összeget, nehogy e miatt menjen már tönkre az élete.@enamel: te meg magyarázd már meg nekem, hogy hogyan kell valakit középvezetői pozícióból lebuktatni. Egyébként a büdös életben nem voltam (még) középvezető, mivel idén végzek egyetemi tanulmányaimmal. De majd leszek.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2011.02.02. 15:01:58

@molnar.krav.daniel: Tudod, ez olyan szleng itt. A régiek értik, majd valaki felvilágosít. :D

molnar.krav.daniel 2011.02.02. 15:08:39

Ok. Sziasztok! Nekem erre se időm, se energiám, van dolgom bőven, és életem is :).

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.02.02. 15:11:00

@molnar.krav.daniel: Persze, hogy nem érted a finomságokat, amikor a mi édes anyanyelvünkkel kapcsolatban ekkora kihívásokkal küzdesz. Ne félj, nem vagy egyedül, a középső lányom egyik osztálytársa most kér felmentést nyelvtanból, érettségi előtt jó egy évvel. Egyszerűen csak kíváncsi vagyok, hogy hol és milyen szakon lehet csonka hazánkban a legelemibb magyar nyelvi ismeretek nélkül is diplomát szerezni...

Egyéves Önkéntes 2011.02.02. 15:14:15

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: már ilyen is van? felmentést lehet kérni, ha valami nem megy?
már megyek is az orvosira, csak kérek előtte anatómiából felmentést.
vagy Anatóliából? ezt a kettőt mindig keverem.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2011.02.02. 15:24:51

@molnar.krav.daniel: Ezek a mai fiatalok.. "nekik életük van". Az ész megáll.

@EÖ: Körzeti orvosnak attól még jó leszel. :)

Egyéves Önkéntes 2011.02.02. 15:28:31

@enamel: már az vagyok! :D

SZET-es, előtte esztergályos voltam

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2011.02.02. 15:42:14

@EÖ: Granulálok! Ha így folytatod, egyszer még középvezető is lehetsz! Csak idegállapotba ne kerülj, mer az veszélyes!

Franky4fingers 2011.02.02. 16:34:27

@molnar.krav.daniel:

Szia! Én vagyok a hülye paraszt, akinek "elkúródott" a pendrájvja.

Azt szeretném megkérdezni, hogy ma Magyarországon melyik az az egyetem aki olyan embernek ad diplomát, aki:
1. Feleslegesen ocsmányul beszél
2. Funkcionális analfabéta (ha figyelmesen olvasol, kijön a történetből, hogy egy párezres pendrájvért nekem sem éri meg befutkosni a Mammutba ezért csak akkor intéztem, ah arra jártam amúgy is, másrészt meg az is benne volt a szövegben, hogy elvből viszem végig a dolgot, pont nem érdekel a pendrájv, csak én is kíváncsi vagyok, hogy meddig szórakoznak. Pont azért írtam meg a történetet, mert annyira tanulságos, kis magyar sztori.
3. Annyira öntelt kis majom, hogy amikor mások szemmel láthatóan rávilágítanak arra, hogy nem tud olvasni- értelmezni, még neki áll feljebb.

Persze a kérdésem költői. Végzel az egyetemen, középvezető leszel, hiszen ez a stílus ma menő. Én csak annyit kívánok a beosztottaidnak,(no meg a főnökeidnek), hogy változz idővel.

(ja. És a bankszámlaszámom megadnám, ha nem aggónék a net nyilvánossága miatt, mert bár elég jól keresek, de minden pénz, pénz, de ezt szemmel láthatóan nem tudod, mert anyádék tartanak el.)

Üdv

F4F

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.02.02. 16:38:27

@EÖ: Aha! Ugyan nem megy egyszerűen, de matekból és magyarból lehet. Nekem írásból és rajzból kellett volna, de akkor a Kossuth* Akadémián ez nem volt lehetséges, a körmös, a tenyeres és a "Fogd meg a cipőd orrát!" viszont napi gyakorlat volt. Összevont osztályok, első + harmadik, aztán második + negyedik, aztán a négy osztály együtt sem tett ki 30 főt. Mi hatan voltunk, hámunknak van vagy hat diplomája, egyikünk egy revizorkodással leélt fél élet után dzsesszdobos lett (de nem multimilliomos), a maradék kettőnek meg már a nagyapja elitta az eszét a direkttermőből "csinált" csigerrel, ma már tisztes özvegyasszonyok.

*Kossuth Lajos személyesen tanított minket. Na jó, nem az, aki lenyúlta az árvák pénzét kezdő jogász korában, de az a család. Felmentést a fenekelés után kaphattunk - az egyenesen és mozdulatlanul ülésből. Nem az alföldi puhány tanítómesterek és lisztes seggű gyerekek mogyorófa-vesszőcskéjét táncoltatta, hanem az acélos somfabotot, a szittyák íjának az alapanyagát...

England win The Ashes! 2011.02.02. 16:46:47

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: Na most szakadt le a pofám! Felmentést magyarból meg matekból??? Mondd (ill. írd), hogy csak viccelsz!

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2011.02.02. 16:51:17

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: Le ne írd hogy kell, még kedvet kapnak hozzá.. mondjuk ahogy elnézem a végzett példányokat, vagy kurvasokan kapnak felmentést, vagy felmentésmentes követelményi is a bányászbéka segge alatt van pár emelettel.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.02.02. 16:57:52

@Dr Jozef Vengloš: Nem. Amúgy túloztam, nem a tantárgy, hanem csak az osztályozás alól menthetnek fel, mindenféle szakvélemények alapján. A fent említett kiscsaj pl. szinte minden másból ötös, nyelvtanból kettes. A 10 millió Ft feletti árú sötét színű, német (esetleg amerikai) gyártmányú autókhoz szériafelszerelésként járó rokkantigazolványt másoknak állítólag könnyebb és olcsóbb megszerezni. Kissé olyasmoi ez, mint a "mi időnkben" egyes részegen csinált elvtársfiak katonaság alóli felmentése. Nekem is volt olyan évfolyamtársam, aki felnőtt csapatban vízilabdázott, de általános testi gyengeség miatt mentették fel...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.02.02. 17:04:12

@enamel: Erről apám tudna nyilatkozni. Ő ugyan tényleg diszlexiásan elvégezte a számára már nem kötelező 7. - 8. osztályt és megszerezte a "gépkezelő", a "segédvájár" ("segédvajár alva jár") és a "vájár") szakmunkás-bizonyítványokat, úgy, hogy édesanyámmal és a nővéremmel felváltva olvastuk fel neki a tananyagot. Ő elég járatosságot volt a bányák mélyén, az ott ledolgozott 30 év alatt. Megjegyzem, patkányokról és kommunistákról sokat mesélt, de békákról nem...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.02.02. 17:05:32

@Franky4fingers: "mert anyádék tartanak el."
Jó messzire, mert büdös?

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2011.02.02. 17:12:33

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: Hát igen, aki akar valamit, az megoldást keres (talál), aki nem, az kifogást..

Középvezetőnek egyébként kurvaszar lehet lenni. Aki alatta melózik, az rühelli és fúrja, a felette meg állók egy darab szarnak sem nézik és megvetik. Sosem értettem hogy lehet valakinek ez az életcélja. Na de nem vagyunk egyformák.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2011.02.02. 17:23:36

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: Ezt úgy hívják, hogy cocijálmédijaoptimalizáción.. vagy valamiilyesmi. Arról szól, hogy látogatottságot kell csinálni, akármilyen módszerekkel, talán a gyilkosságot leszámítva, de az s csak akkor baj, ha valaki észreveszi. Ez most éppen egy primitívebb próbálkozása volt az iparnak.

Bodzaszedő Manager (törölt) 2011.02.02. 19:56:10

A seggfej franciák az őrmesterünk autójával játszották el ugyanezt. Igaz, úgy kell neki, mondta neki mindenki, hogy ne vegyen citroent.

Megdobbent 2011.02.02. 21:58:06

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: Nagyon elabrandoztal :) tan csak nem egy pendrive-on tartod emlekirataid? ;>>>

A medve mit szol ehhez, hogy sztorizgatsz a kocsma elott ahelyett, hogy kinyitnad? A NYUL eveben?! Bator vagy, vagy...?

Megdobbent 2011.02.02. 21:59:32

@enamel: Nem tunt el, csak hozzam kerult szegrol-vegrol, es oszinten mondom: jobb, hogy nem jelent itt meg, mert a szemelyes adataidon tul az a kilinkelt fenykep sem okozott volna maradektalan oromot az olvasokoznseg szeles tomegeinek :(

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.02.03. 00:05:46

mi van a karacsonyi borondokkel?

England win The Ashes! 2011.02.03. 01:01:35

@hagyma: A Santa Claus beszorult vele a kéménybe.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.02.03. 02:15:56

bazmeg karacsony ota mar negyszer csinaltam tuzet a fajjerpleszba
a borondos mivel fut?

Beaver100 2011.02.03. 04:41:14

Meg mindig nincs meg az a kib@szott borond??

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.02.03. 08:36:13

@enamel: Ja, ha a szocik is benne vannak, akkor nem csodálkozom. Eddig csak a jobbikosok küldték minden spambejelentés után más-más címről a hirdetéseiket, meg a viagrások, a faszhosszabbítók, gyógyszernek álcázott kábítószereket küldő kici szárgák, és néha értesülök, hogy a nevemre írtak egy-egy bankot, csak...

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2011.02.03. 08:41:45

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: Ezek nem azok a szocik. Ez ilyen zsizsik, meg faszbúk, meg közösségimiegyebek főleg, amit manapság élet helyett használnak az okos fiatalok.

Te meg nézd a jó oldalát; ha ennyi vackot kapsz, akkor nagyon hazafias vagy, nagyon hosszú és folyton erektált fasszal, valamint gazdag és boldog. Összejött neked az élet, akárhogy nézzük. :D

@Megdobbent: No igen, az a meztelen néger kicsit túlzás volt, elismerem.. pedig a kertitörpét ki is retusáltuk.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.02.03. 08:46:57

@enamel: Egykutya az mind!
A kéretlen reklámokról: "Gyenge inger vonz, erős inger taszít." A "szupernormális" engem szinte mindig elrettent, kivéve talán a természetes állapotában az annak a határán ringó női kebleket...

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2011.02.03. 09:13:30

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: Korán van még nekem cicikhez, kérlek térjünk vissza a témára 11 felé. :D

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.02.03. 09:48:47

Még mindig nem cserélték ki azt a nyomoronc pendrájvot?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.02.03. 09:54:53

@enamel: Ez valami elfajzott nemzedék anglomán módija, mint az, hogy dél előtt nem isznak töményet (ellentétben hagyományainkkal, mert Szent Cirill és Metód munkássága nyomán, illetve annak hatókörében a reggeli töményfogyasztás természetes)?
(Arról sajnos nincs tudomásom, hogy a szlávok fent említett apostolai, illetőleg még korábban Szent András, a szittyák apostola a csöcsörészésre vonatkozóan milyen utóhatást váltottak ki.)

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.02.03. 09:57:27

@Sün‼: Nem, mert nincs leszakítva az ajtaja.

Apropó!
Cigányozzon már valaki, mert jackyll csak attól kap ihletet új posztra!

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.02.03. 10:39:59

@Sün‼: Láttam valahol egy fotót, amin pendrive-házba beszabott USB-kábeldarab volt. Olyan kellene a kereskedőknek bónuszként...

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2011.02.03. 10:43:31

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: Hát a szittyák saját bevallásuk szerint el vannak fogyva. Úgyhogy csecserészésben nemigen jeleskedhettek vala.

@Sün‼: Vannak fa borítású penek, elég jól is néznek ki. Valahol láttam fa billentyűzetet is, jódrága lehetett. Hogy milyen fa, az nem láccott. Lesz ma dél?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.02.03. 10:51:14

@enamel: Csak szikheknek el ne áruld, mert képesek ide kergetni a többi "indoárját" is mérgükben, hogy kihaltak...

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2011.02.03. 11:01:02

@Sün‼: Nagyon korrekt. Mennyibe fáj ez?

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: Nem beszélek én ilyen mindenféle népekkel..

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.02.03. 11:07:59

@enamel: Én sem, amióta megtudtam, hogy mai napig karddal járnak. Elég volt nekem, hogy egy jóindulatú, de kissé beszédhibás pont "indoárja" egy machetével a kezében igazított útba (éppen falopás közben érdeklődtünk nála) szélesen gesztikulálva, csak úgy suhogott a borotvaéles, 60 centis acélpenge, ahogy elmagyarázta és el is mutogatta, melyik kereszteződésben merre forduljunk. Az útbaigazítás tökéletes volt, pedig egyszer sem mertem visszakérdezni...

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.02.03. 11:17:14

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger:
Ott is lesz, az tuti.

@enamel:
Ha kivágod a képet a monitorból, akkor grátisz!

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.02.03. 11:20:38

@enamel: Nem, inkább tüzelőnek. Csak úgy csapkodta le a tövüknél 10-15 centi átmérőjű ágakat az ártéri műút mellett és darabolta olyan 2 méteresekre, a rányi meg a purdék kötegelték és kötözték föl a kerékpárokra. na, az a megújuló energia hasznosulása!

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2011.02.03. 11:24:02

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: Szerintem valójában kerékpárt akartak lopni, ez csak elterelés volt.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.02.03. 12:01:34

@enamel: Már nem annyira, mint régen*, de....

*Kalocsán, a Forradalmi Ezrednél az eskü előtti karantén végén már az újságárus bácsi női kerékpárjának látványa is erekciót váltott ki többünkből.

cicmen (törölt) 2011.02.03. 12:36:50

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: újságárus bácsi női kerékpárjának látványa is erekciót váltott ki
Szegény bácsi! Mit gondolhatott amikor álló f.sszal vettétek a szabad földet.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.02.03. 12:43:51

@enamel: Speciel akkor és ott ők loptak a legkevesebbet. Volt olyan szolgálatvezető. aki az egész faluját katonai gyakorlóba öltöztette, olyan lovas szekeres fuvaros meg nem volt az egész Bács-Kiskun megyében, akinek ne lett volna VV-ruhája, jó az eső ellen is...

@cicmen: Nem is mehettünk oda az esküig, csak menetelés közben láttuk!

cicmen (törölt) 2011.02.03. 12:45:31

@enamel: Minden okézsoké? Rég nem voltam mert szar a homár! Meg tisem nagyon vagytok aktívak. Mizu?

cicmen (törölt) 2011.02.03. 12:47:47

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger:
Akkor ott is volt: faszt elrakni, ébresztőőőőőő!

cicmen (törölt) 2011.02.03. 12:50:03

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: menetelés közben láttuk!
Mit kellett énekelni?
Mi valami bátor távirászosat nyomtunk, mert híradós laktanya voltunk.

cicmen (törölt) 2011.02.03. 12:52:40

olyan lovas szekeres fuvaros meg nem volt az egész Bács-Kiskun megyében, akinek ne lett volna VV-ruhája, jó az eső ellen is...
A laktanyából elkaptak egy srácot, mert rohamsisakban motorozott.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2011.02.03. 12:56:41

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: Jóvanmán, na.. szegény honvéd védi a hazát, egy kis mellékes csak essék mánle nekije is.. Legalább annyi védenivaló akkor is volt rajta, mint most, és hát most sem kell őket félteni. Nézd meg, egyből nemzeti gyász lesz, ha egyet elfognak.

@cicmen: Én sem nagyon vagyok, most vagy két napja aktiválódtam megint. Mer szükségét éreztem. Még nem tudom mi sül ki belőle...

cicmen (törölt) 2011.02.03. 12:59:16

@enamel: Igazságos puncimancit molesztálhatnánk!

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.02.03. 13:00:17

@cicmen: Nem, csak sima ébresztő. Mi intelligens előfelvételisek voltunk, és kezeskedtünk róla, hogy kellő időben elrakódjon.
Énekelni? Nekünk csak a "munkásmozgalmi" indulókká átlényegült egykori jiddis népdalokat volt szabad énekelni, meg a "Tüzérek, tüzérek"-et, Hofi nyomán. Bezzeg az oroszok! Egyszer őrségben hallottam, amikor a mintegy 2-3000 frissen érkezett újonc énekelt, hogy a többek, legalább ötezren, jól szórakozzanak. Volt vagy 3 km-re a laktanyájuktól az őrtorony, de beleremegett az egész, attól tartottam, hogy kihullanak az üvegek...

cicmen (törölt) 2011.02.03. 13:23:12

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: munkásmozgalmi" indulókká átlényegült egykori jiddis népdalok

Akkor ezt ismered! Schwartzenfeld Izidor, az élenjáró vájár.
Lesulyt csákányával a kőszán halomra (eocén program (progrom) )
Ettől lesz meleg a proliotthonba!

Ezért szerettem a homárt! Adtok ötleteket!

cicmen (törölt) 2011.02.03. 13:27:14

@enamel: Azt nem tudom, mert a régieket sem láttam. De ha nőttek, akkor a segge is nőtt! (ez részemről mondjuk előny)

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.02.03. 13:46:50

@cicmen: "Jobbra nyúlok, ott is asszony, balra nyúlok, ott is asszony"...

cicmen (törölt) 2011.02.03. 13:52:06

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger:
Mielőtt igénytelennek kezdenék látszani, azért az úgy van hogy formásnak kell lennie. A bojlertestű nem jön be csak az arányosan telt.

cicmen (törölt) 2011.02.03. 13:53:38

Jobbra nyúlok, ott is asszony, balra nyúlok, ott is asszony"
Az meg a bigámia! Büntetése több anyós!

cicmen (törölt) 2011.02.03. 14:17:45

@Dr Jozef Vengloš: A keze hiányzott a sántaság az új cipőtől volt! Heil führer!

cicmen (törölt) 2011.02.03. 14:19:58

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: intelligens előfelvételisek
Erre inkább nem reagálok. :))))))

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.02.03. 14:29:15

@Dr Jozef Vengloš: Ezért ünnepli az egész angolszász világ Mikulás és Karácsony helyett is?

@cicmen: Mi igenis, diszkréten, a pokróc alatt rendeztük s.k. a feszültségeinket, nem úgy, mint a sima sorosok, akik gyakran körletszintű nyilvános hokiversenyeket rendeztek...

cicmen (törölt) 2011.02.03. 14:53:41

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger:
diszkréten, a pokróc alatt rendeztük

Barna pokróc? Mi? Én kimostam a saját pokrócomat. Kb 6 mosás után lett rendes színe a víznek. Tanulságos volt, bár szolgálat után aludtam én is surranóban, annyira fáradt voltam.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.02.03. 15:01:17

@cicmen: Nekünk olajzöld volt és viszonylag új. Én a szivaccsal töltött párnát hypóztam ki, mert nagyon rasszista módon éreztem magam, amikor megszagoltam.

cicmen (törölt) 2011.02.03. 15:03:05

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: körletszintű nyilvános hokiversenyeket rendeztek...
Liberális alegység lehetett!

cicmen (törölt) 2011.02.03. 15:06:59

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: Azt ne mondd, hogy az előtted szolgáló előfelvételisnek niggerszaga volt! Bár, lehet, hogy Obama Kalocsán szolgálta le a Harward előtti penzumát.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.02.03. 15:07:54

@cicmen: A hangadóik mondjuk a sitten szocializálódtak a fészekmeleghez...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.02.03. 15:14:47

@cicmen: Inkább indoárja szaga volt, némi hányásszaggal megspékelve. Amúgy a mi surranóinkat a fideszes vezérkar húzta fel '81-ben. Hál' Istennek a mi ütegünkben csak gazdász- és közgazdász "önkéntesek"* voltak, meg a sofőrök. (Az oly gyakran érdekes, markáns arcélű jogászoktól megmenekültünk.) A mi parancsnokunk a híres-hírhedt Bleszák (többszörösen) százados lett volna, ha nem töri össze magát a bevonulásunk előtt.

*Minket meggyőztek, hogy önkéntesek vagyunk, elvégre senki nem kényszerített minket arra, hogy olyan egyetemre menjünk, ahová az egészségesebb fiúk csak előfelvételivel juthattak be.

cicmen (törölt) 2011.02.03. 16:04:46

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: mi ütegünkben csak gazdász- és közgazdász "önkéntesek"* voltak, meg a sofőrök. (Az oly gyakran érdekes, markáns arcélű jogászoktól megmenekültünk.

Pedig összejöhettetek volna. Manapság amit a közgazdászok összebasznak azt a jogászok tovább fokozzák.

cicmen (törölt) 2011.02.03. 16:04:46

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: mi ütegünkben csak gazdász- és közgazdász "önkéntesek"* voltak, meg a sofőrök. (Az oly gyakran érdekes, markáns arcélű jogászoktól megmenekültünk.

Pedig összejöhettetek volna. Manapság amit a közgazdászok összebasznak azt a jogászok tovább fokozzák.

cicmen (törölt) 2011.02.03. 16:06:55

markáns arcélű jogászok
A tábori rabbi előfutárai.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.02.03. 16:37:23

@cicmen: Én csak simán gazdásznak készültem, aztán itt kötöttem ki...

England win The Ashes! 2011.02.03. 17:20:41

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: Igen. Feltehetőleg abból a tévhitből ered, hogy von Stauffenberg a kéményen át lopózott be Hitlerhez, és a karácsonyfája alá rakta a bombát. Pedig nem. :)

salapapa · http://salapapa.hu 2011.02.04. 00:18:59

"...dehát meg kell szokni, hogy ez ehhez az országhoz hozzátartozik."

egy ideje drága barátom, egy ideje! pár éve még nem így volt ez, csak elkurvultak az eladók a nagy jólétben.
rég bezárhatnám a műhelyem, ha mosolyogva bár, de hülyére venném az ügyfeleimet.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.02.04. 09:21:14

@salapapa: A nagyja surranóban, és a KISZ-ben, az apraja az apja f...ában...

Anti Anyag (törölt) 2011.02.04. 09:56:38

Ugyanígy jártam régebben winchesterrel.

Pontosan tudom, hogy a hibás HDD-t a gyártó visszaveszi. Ennek ellenére fél évig vártam a másikra. Mivel a kisebb üzletekkel sok rossz tapasztalatom volt, viszont igen gyakran kell vásárolnom, át is álltam a multikra.

Sajnos itt igaz, informatikai cuccokat multinál kell vásárolni. Pedig nem szeretem a multikat.

salapapa · http://salapapa.hu 2011.02.05. 11:26:11

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: jaaaaaaaaaaa... így már OK! 8-)
különbenmeg ne az apja faszában, hanem liftesfiú a gerincében. nem kell pontozni! ;)
süti beállítások módosítása