Attila és Erika szombat este betesztelte a világhírű Nobu étterem budapesti változatát, ahol hétfő délelőtti felszolgálói sebességgel találkoztak:
Ma este a feleségemmel elmentünk a pesti Nobuba. Az étel szenzációsan jó volt, majdnem tökéletes. A kiszolgálás viszont leginkább egy fast-food étteremre emlékeztetett, a zene túl hangos volt, a pincérek fel-alá rohangáltak, és bár az étterem nem volt tele, a borokra minimum 10 percet kellett várnunk. Az egyik fogásnak még a felénél sem tartottunk, a következőt már lerakták az asztalra - ki is hült, mire elkezdtük enni. Amikor ezt megjegyeztük, legnagyobb meglepetésünkre a pincér ebben semmi kivetnivalót nem talált, nyilván nem mi voltunk az első lúzerek.
Hiába a kifogástalan konyha, a hibátlan desing úgy az ételek, mint a terek tekintetében, ha az összbenyomás mégis egy harmadosztályú tömegfogyasztásra specializálódott kiszolgálóegység benyomását kelti. Ez természetesen önmagában nem lenne gond, ha az ár arányos lenne azzal az értékkel, amit a fogyasztó kap.
Az utolsó 100 komment: