Tékozló Homár

Re: Így fizetjük a bankadót

2011.02.15. 13:09 | jackyll | 19 komment

A Budapest Bank szerint naiv ügyfél félreérthette a múltkori kamatemeléses levelüket, mert... lehet, hogy mindenkinek egyenlevelet küldtek ki?

2011. február 11-i, Így fizetjük a bankadót című posztjukra reagálva küldjük a Budapest Bank tájékoztatását. Sajnáljuk, ha az ügyfelünknek küldött, kamatváltozásról szóló értesítő levelünk félreérthető. Levelünkben két kamatváltozási ok szerepel: a forrásköltség emelkedése, illetve a késedelmesség miatti változás.  Előfordulhat, hogy ezek közül ügyfelünkre csak az első indok vonatkozik.

A Budapest Bank jelzáloghitelei kamatemelésekor az összes törvényi és szabályozói rendelkezésnek megfelelően járt el, így a késedelmes státusz miatti kockázati felárat (további kamatemelést) csak azoknál az ügyfeleinknél érvényesítettünk, akiknél a banki nyilvántartás, illetve a törvényi rendelkezések alapján számottevő késedelem lépett fel. 

Szeretnénk, ha ügyfeleink elégedettek lennének szolgáltatásainkkal. Ezúton kérjük ügyfelünket, hogy hívja Telebankunkat a 06-1 477-7777-es telefonszámon vagy vegye fel velünk a kapcsolatot a bbrtjelzalogugyfelszolgalat@ge.com e-mail címen, hogy számára is megnyugtató módon rendeződjön a félreértés.

Tisztelettel:

Budapest Bank PR osztály

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

England win The Ashes! 2011.02.15. 13:16:03

Kedves Budapest Bank PR osztály!

Én ugyan nem vagyok és nem is leszek az ügyfelük, de kérem, magyarázzák már el, hogy miért fizet kezelési költséget (vagy hogy is nevezik) az ügyfél, ha készpénzt vesz fel a bankomatból, még akkor is, ha az automata történetesen az Önök szolgálatában áll? Bizonyos országokban akkor sem számláznak költséget, ha más bank bankomatját használom.

Tisztelettel:

"DrJV"

Fiona_kedvence 2011.02.15. 13:32:50

nesze semmi fogd meg jól !

és valakit még ezért fizetnek, hogy egy ilyen sablonszöveget begépeljen??

oda van írva feketén fehéren, hogy "vizsgálatunk eredményeképpen az ön kamatlába ezen ok miatt is módosult"

England win The Ashes! 2011.02.15. 13:51:37

@SzGEE: Egyszer csúnyán kificamítottam a bokám. Az orvos a röntgen után azt mondta, kisebb műtétre is szükség lesz. Vizsgálata eredményeképp az én lábam is módosult.

P75 2011.02.15. 14:03:42

@SzGEE: hagyd... 5 hónapja folytatok meddő levelezést velük (más okból), ami a következőképpen néz ki:
én: érvek, hogy miért nincs igazuk
ők: de igazunk van
én: érvek, hogy de miért nincs mégsem igazuk
ők: de igazuk van

A szörnyű az, hogy tapasztalataim szerint a PSzÁF is csak 2-3 ilyen kör után olvassa el, mit is írtam valójában, aztán odabiggyesztik, hogy igazam van, de hatáskör hiányában nem tudnak eljárni.

dr. _mmm_ 2011.02.15. 14:23:12

haha.. megy a mosakodás ezerrel..
de azért az már dicséretes, hogy a bankok is olvassák a homárt :)

anonymand 2011.02.15. 15:14:24

@P75:
Tisztelt P75!

Próbáld a Bankfelügyeletnél, talán bejön.

Tisztelettel:
anonymand

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2011.02.15. 15:14:50

Ez egy összetett dolog. Mivel törvény van rá, hogy nem vethetik ki az ügyfelekre nyilván nem fogják.

Azonban ha "nem megfelelően" teljesít a folyamat akkor az kockázat s lesz belőle kockázati áremelés.

Amikor a kormány azt ígérte, hogy nem fogják az ügyfelekre hárítani nagyon naiv volt. Fogják, csak nem láthatóan.
Én is azt tenném. A dologban viszont az a jó, hogy a zügyfél ha nem fogadja el akkor megszüntetheti a szerződését nyugodtan. Csak perkálja ki a szerződésbontási, hitelbefizetési, kielégítési stb. díjakat. Remek...

Egy cégnek nyújtok átalánydíjas szolgáltatást és mi olyan szerződést kötöttünk, hogy nem emelhetem az árakat csak az infláció mértékével, vagy és legfeljebb évente 5,5%-al. Az első két évben nem is emeltem, de azóta mindig. Sztem egyre olcsóbb leszek így is, de biztos pénz...

little honey 2011.02.15. 16:05:21

Teljesen felesleges a bankokat hibáztatani. A banknak miből van pénze? Az ügyfeleiből. Tehát kifizeti a bankadót? Az ügyfelei.

Azt hittétek, hogy nem fogja valamennyi bank továbbhárítani?

És a hipermarket adót is, meg társait is mi fizetjük ki, ebben legyetek biztosak.

mohopasi 2011.02.15. 16:09:16

@little honey: Jogos a felvetés. Aki beképzelte, hogy nem lesz áthárítva az ügyfelekre, az 1: hazudik, 2: hülye, 3: mindkettő.

Darth Revan 2011.02.15. 22:58:17

Irorszagi tortenet:
Par milliard eurobol megmentettek a bankokat. A Bank of Ireland ezek utan bejelenti, hogy megvaltoztatja az ingyenes bankolas felteteleit
Korabban ket feltetel egyikenek kellett megfelelni: vagy minimum 500 eurot tartasz a szamladon a szamlazasi negyedevben vagy legalabb 3 tranzakciot vegzel az online/telefonos feluleten
Az uj feltetel: minimum 3000 euros utalas a szlara a nagyedevben ES 9 tranzakcio (amikbe az allando atutalasok es a csop. beszedesi megbizas nem szamit bele) - tegyuk hozza eleg sok szolgaltato csak 2 havonta kuldi a szamlat...) vagy 3000 euros egyenleg.

Hat, koszi szepen....
(engem mondjuk egyelore nem erint, az AIB-nel csak egy kartya tranzakcio es egy online/telefonos tranzakcio kell a free bankinghoz, csak nehogy kovesse a BoI peldajat...)

Tenoce · http://www.deezer.com 2011.02.16. 07:11:31

@anonymand: Olyan mar kb. 10 eve nincs. Sajnos a PSZAF a megfeleloje...

Egyéves Önkéntes 2011.02.16. 07:26:24

Aki abban bízik, hogy PSZÁF, Fogyasztóvédelem, Energiahivatal, biztosító, pártok, egyházak, tévésop, rendőrség, stb. azért van, hogy a fogyasztóknak jó legyen, az nem lehet sikeres ember.

z0ty 2011.02.16. 11:38:42

milyen szépen leírja, hogy az ügyfél le van szarva és bárhogy le tudunk húzni :D