A Homár rokonságban látott csak lemerevedő/kipixelesedő tévéműsorokat a T-Home hálózatán, és már akkor sem értette, miért fizet valaki ezért/hogyan lehet így kábeltévét szolgáltatni, ennél még a kalózvhs is stabilabb volt. Krisztináéknál kis híján 2 hónapja nézhetetlen a digitális kábeltévé, amin a settop boxcseréje sem segített:
UPDATE 02/18: Az ügy rekordsebességgel megoldódott, köszönjük.
Tudom, valószínűleg tv, internet, telefon nélkül boldogabb lehetnék, de sajnos megfertőzött a fogyasztói társadalom…… , így boldogtalanul játszom a tudatos fogyasztót :), hogy mennyire eredményesen, afelől van némi kétségem………….. Ezúton hívnám fel az összes T-Home-on kívüli szolgáltató figyelmét a XII. kerület bizonyos részeire! Tényleg fekete lyukként kell, hogy szerepeljen a térképükön?
A levelezés:
Tisztelt Ügyfélszolgálat!
Alábbi levelemet egészen pontosan 30 napja küldtem Önöknek. Erre mindezidáig semmilyen választ nem kaptam, annak ellenére, hogy Önöknek 30 nap áll rendelkezésre, hogy reagáljanak. Jelezném, hogy azóta a helyzet, nemhogy javult volna, inkább csak rosszabb lett. A hibajelenségek nem szűntek meg, túl vagyunk egy - 2011 február 11-én történt – beltéri egység (SET TOP BOX) cserén, ez valószínűleg hónapok óta tartó kálváriánktól független hiba lehetett, hisz azóta mindkét televíziónk 5-8 percenként lefagy, majd egy perces kimerevedés után újraindul. Egyszóval nézhetetlen, a felvett műsorok használhatatlanok. „Igazán hálásak vagyunk”, hogy pillanatnyilag az internet és a telefonszolgáltatás még működik.
Amin még túl vagyunk:
- a napi szintű telefonbeszélgetések enyhén szólva türelmetlen kollégáikkal
- a napi szinten hibabejelentés elhárításáról szóló sms ellenére fennálló meglévő hibajelenség (mai nap is)
- kioktatás a számlareklamáció részéről, hogy alábbi levelemben nem kértem számlakorrekciót, így erről csak február 6-án történt telefonbeszélgetés óta van információjuk
felhívnám figyelmüket alábbi levelem következő mondatára „mi módon tervezik felénk kompenzálni, hogy lassan három hete csak szakaszosan használható szolgáltatást nyújtanak!!! „ Önök hogyan értelmezik ezt a mondatot?
Végezetül éppen most vagyok túl egy kb 45 perces telefonbeszélgetésen (a különböző kollégáik közötti kapcsolgatás szüneteiben pont meg tudom írni ezt a levelet és higgyék el nem gépelek valami villámgyorsan).
Mivel képtelenség leírni, hogy milyen tragikomikus beszélgetésen vagyok túl ezért nyomatékosan kérem Önöket, hogy a 2011 február 16.-án kb 20 óra 10 perc és 21 óra között zajló – az Önök oldaláról hihetetlen amatőrizmust tükröző, az én oldalamról, a hónapok óta tartó huza-vonához mért, enyhe hisztériával fűszerezett – telefonbeszélgetésemet, a megfelelő felsővezetői szinten meghallgatni szíveskedjenek, mind a 4-5 kollégát és a köztük zenélt nem kevés időt beleértve!
Azt gondolom, ebből a beszélgetésből tökéletesen egyértelmű lesz az elmúlt időszak teljes problémaköre!
Külön jelezném, hogy sajnos az előző hónapra számlázott előfizetési díjat befizettük, ezt részünkre jóváírni szíveskedjenek. Továbbá jelezném, hogy a következőkben számlázott tételeiket mindaddig nem áll módunkban kifizetni, míg a jelzett hibajelenség fennáll és Önök azt véglegesen nem hárították el!
(így elég egyértelmű, mire gondolok?)
Türelmetlenül várom válaszukat, ami a probléma méretéből adódóan, semmiképp nem gondolom, hogy megoldható lenne egy rendszer sms-sel vagy egy semmitmondó email-lel.
Bízom abban, hogy egy ekkora cég, akinek a marketing költsége valószínűleg nem elenyésző méretű, tisztában van azzal, hogy a negatív reklám (amit nagy valószínűséggel a http://homar.blog.hu/ , igen nagy olvasói táborral rendelkező, internetes oldalon olvashatnak) jóval nagyobb hatású, mint bármely óriás költségvetéssel elkészített reklámkampány, kellő profizmussal fogja kezelni problémámat!
Üdvözlettel,
………………………..
Sent: Sunday, January 16, 2011 2:48 PM
To: 'ugyfelszolgalat@t-home.hu'
Subject: reklamáció hibajelenség elhárításával kapcsolatban
Tisztelt Ügyfélszolgálat!
T.Home Tripla csomaggal rendelkezünk.
2010. december 30.- án kb 22 órakor a következő hibát jelentettük be Önöknél. A tv adás sokszor megáll, a távirányítóval el és vissza kell kapcsolni ahhoz hogy az adás továbbmenjen. Ugyanekkor az intenet szolgáltatás és a telefon is akadozik. 2010. december 31.-én 8 óra 40 perckor a megadott telefonszámra sms-t kaptunk, hogy a hiba elhárítását megkezdték (hibajegy azonosító:………..).
A hibajelenség azóta sem szűnt meg, a mai nap folyamán már nézhetetlenné vált a tv, ezért telefonon újból bejelentettük Önöknél. Kollégájuk arról tájékoztatott, hogy ezt teljesen új hibabejelentésként kezelik(hibajegy azonosító:……………), mivel az előző hibát elhárították és erről a megadott telefonszámon értesítettek minket 2010. december 31.-én. Mi erre az értesítésre nem emlékszünk, úgy gondoljuk ez nem történt meg.
Kérjük, vizsgálják meg, ez hogyan történhetett!
Szeretnénk, ha a még mindig fennálló hibajelenséget mielőbb elhárítanák és értesítenének, mi módon tervezik felénk kompenzálni, hogy lassan három hete csak szakaszosan használható szolgáltatást nyújtanak!!!
A tv adás akadozása nem csak az utóbbi időben megjelenő hiba, tulajdonképpen rendszeres probléma hol megjavul magától, hol nem, sokszor a felvett műsoroknál is kimaradnak részek, így ezek használhatatlanok. Örülnénk, ha komolyan foglalkoznának ezzel a jelenséggel, különben kénytelenek leszünk szolgáltatót váltani.
Várom mielőbbi válaszukat!
Üdvözlettel,
Dr Gregory House 2011.02.17. 10:23:05
Secnir 2011.02.17. 10:24:23
majd a XXII. században...
ha a T szolgáltatja, akkor a XXV.-ben, esetleg...
xaba99 · http://landf.blog.hu 2011.02.17. 10:24:34
ad2) ha mégis a TV fagyna le, ahhoz mégis mi köze lenne a T-Home-nak?
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.02.17. 10:35:01
"Ezúton hívnám fel az összes T-Home-on kívüli szolgáltató figyelmét a XII. kerület bizonyos részeire! Tényleg fekete lyukként kell, hogy szerepeljen a térképükön?"
B+! Ezek szerint kikémkedték, hogy azt a kerületet szanálni fogják, mert ott lesz az új Chinatown? Ti meg kiszivárogtattátok? Lehet, hogy az összes homározót le fogják ezért csukni...
cicmen (törölt) 2011.02.17. 10:37:54
Robbantó 2011.02.17. 10:56:20
hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2011.02.17. 11:00:41
ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.02.17. 11:01:26
Hát ezt tényleg elég nehéz, még úgy is, hogy az ember nem T alkalmazott...
Amúgy meg meg kell őket ütögetni egy kis fogyvéddel, hogy ha szar a szolgáltatás, akkor 1. nézzék már meg a vonalat, 2. adják vissz a lét, és kössék ki.
Egyébként én akkor röhögtem a legjobban, amikor a pécsi Árkád-beli T-pontban is szétesett az IPTV képe :D
ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.02.17. 11:02:29
Leírjuk neki, hogy fogyasztóvédelem, ügyvéd, stb., de szerintem magától is rájött.
Pittykapitány 2011.02.17. 11:04:28
Utólag is köszönöm ezt a téhómnak!
cicmen (törölt) 2011.02.17. 11:07:10
acel 2011.02.17. 11:08:59
A számla nem fizetést havonta kell reklamálni, minden számlaszámra külön, külön, ez havonta egy beszélgetés a számlás ugyintézővel, a hisztérikus hangvelük teljesen felesleges. te bejelented a reklamációt és nem fiszetsz, ők ezt regisztálják és élitek tovább az életet nyugodtan békében, Esetleg előre szólsz hogy a kiabálás és a hangnem nem személyesen neki szól, fogja fel kedélyesen.
A kábelmodemek minősége és aszolgáltatása szar, esetleg rosszabb, szerződés szerint sajátot nem használhatsz, de gyakorlatban van esély rá a tréhomenál hogy a tvbe dugott kártyával is tudod fogni a kábeladást(dvb-c vevővel)
Kitartást!
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.02.17. 11:09:46
szmoker (Homo Trollicus) 2011.02.17. 11:12:34
Én se nézek 4-5 éve és tökéletesen elvagyok.
Riska 2011.02.17. 11:19:39
ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.02.17. 11:19:59
Na most mikor ilyeneket nyomtak nekem ismerősök, hogy mé' analóg, akkor megkérdeztem, hogy a digitálison nem ugyanaz a műsor jön? Ami úgyis szar? :D
Akkor minek fizessek azért 4-5-ször annyit?
Nem beszélve róla, hogy a TV tunereink is analógok (jó régi romok, fillérekért, de működnek), most cseréljem őket digitálisra, darabja 10k körül?
Vagy ha meg STB-vel nézem, akkor ugyanolyan analóg jelet kapok :D
schwarzenéger 2011.02.17. 11:22:49
Ja és még így is jobb mint a kezdetek kezdetén tavaly júliusban a telefont , internetet, tvt összehoztuk egy csomagba ami a t homenak kb 2 hónap múlva sikerült megcsinálták végül az összevonást de ez nem két telefonálásba és nem két csekkösszetépésbe került!
De ez mind semmi!
Internetem az Enternetnél volt elégedett is voltam de ugyae a költségek miatt összevontuk.
Szóval július elején megrendeltük a kábeles szolgáltatásokat Hamar 1 hét alatt be is kötöték, a csúnyaság ott jött hogy az internet a bekötéskor már nem működött és a szerelő hibajegyzéket hagyott! bejelentettük másnap július 15.én és elvileg 3 napon belül ki kellett volna jönniük javítani!
Eküszöm naponta többször hívtam a hibabejelentőt de hülyének néztek!!
odáig fajult a doog hogy telefonon felhívtam a műszaki igazgatóhelyettest és elmondtam neki!! másnap ott volt a szerelő!!
Augusztus 29.-én végre kijött egy szaki aki sokáig próbálkozott kitalálni mi is a hiba :)
Kiderül hogy cegédmunkásból átképzett kollégája az elósztóban a tvonalra csatlakoztatta az internetet :)
ez egy igazi szakinak 5 perc lett volna kb.
így 45 nap után végre működött az internetem és csak ezután tudtam lemondani a másikat!!
Szoval ISO minősítés ide vagy oda ez még nem az igazi!! :DDD
ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.02.17. 11:24:35
ez az, így kell ezt :D Grat! :)
Kár, hogy csak így megy.
szmoker (Homo Trollicus) 2011.02.17. 11:28:25
A zinternett, az kell, 2500-ért 20mbit, osztjónapot.
tokomtelevan 2011.02.17. 11:30:54
(Mióta a fibernetnél hasonló módon sikerült pár százezres büntit intézni a cég részére, odáig jutottam, ha hibabejelentést teszek, akkor nem csak telefonos droiddal beszélgetek, hanem kapcsol műszakis kollégát, sőt hibaelhárítás végén(ált. max. egy óra, még vissza is hív a műszakis kolléga, hogy nézzem meg rendben van- e a szolgáltatás.
Lehet pirossal vagyok jelölve a felhasználók között a bünti miatt.)
spontan · http://erdekessegek.info 2011.02.17. 11:32:07
guderian 2011.02.17. 11:32:23
Naponta telefonálgatok mindent megtesznek, hogy ne kelljen felvenni hibára, ha felveszik pár óra kapok egy sms-t, hogy a hiba kijavítva a hiba, persze semmi ugyanolyan szar, mint volt.
Senkinek nem ajánlott szolgáltatás!
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.02.17. 11:33:29
Pécsi bölcsész 2011.02.17. 11:39:41
A posztiló igenis sutyerák gecikre vágyik, mint amilyen tenmagad is vagyol.
Tomasz_a_gozmozdony 2011.02.17. 11:41:31
adhuvbeigiqe upiugtqeőoqőoqqe 2011.02.17. 11:47:29
Nem szivatásból mondom de kb. egy év alatt fogja ezt rendezni a THOME. Nálunk is ő szolgáltatja a digitális tv-t.
Az újonnan épített lakásunkban élvezhetetlen fos volt a THOME egy teljes éven keresztül.
Az újonnan építettséget csak azért említem mert a következő oko miatt tárták szét a kezüket a THOME dolgozói:
- öregek a vezetékek és nagy az interferencia (mondom erre, hogy vadunatúj az egész ház)
- rossz minőségű koaxkábelt építettek be (mondomerre, hogy végig követtük a melósokat, hogy az általunk megvett drága kábeleket kapcsolókat, stb. építsék be mindenhol)
-alacsony jelszintet állított be a kolléga a központi egységben (ez ugye az ősaruk)
- magas jelszintet állított be a kolléga a központi egységben (ez megint az ő saruk)
- a vivő frekvenciára rakták rá azokat a prémium csatornákat amiket külön megrendeltünk (na ezen beszartam a röhögéstől)
Végül egy év és 4(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) set top box csere után végre nézhető az adás.
Ez persze nem azt jelenti, hogy havonta egyszer legalább ne álljon le gondolkodni a set top box másfél órára.
szóval kitartás és türelem. elvégre magyarországon vagyunk.
EmpZoooli 2011.02.17. 11:50:33
mikor megrendeltuk, valami f@szkalap jott ki, aki ossze vissza dugdosta a kabeleket (igy utolag ot csunyan be kellett volna kopni hogy rugjak ki), de aztan egy het mulva jott egy masik es szepen megcsinalta, azota teljesen jo
adtak wifi routert, az is hibatlan.
a set top box siman kezel 3 streamet egyszerre (kettot ir a netrol a vinyora, egyet olvas a vinyorol)
a megallitom-visszatekerem elmeny pedig tenyleg megfizethetetlen, azota ha mashol nezunk tv-t az kb olyan visszalepes mintha fekete-feher lenne...
persze vannak nagy ritkan problemak a szamlazassal, de szemelyesen a T pontban siman el lehet intezni (persze ezt gyulolom, de hat neha ez kell), es havonta egyszer-ketszer kimarad/elkurodik par kepkocka, esetleg par percig fele az FPS
ahol nem mukodik, ott nem kell eroltetni, talan az a legnagyobb gaz az egeszben hogy a T ezt nem fogja beismerni soha
Circus 2011.02.17. 11:59:28
Ami azért érint kellmetlenül, mert most terveztem ikyen összevont szolgáltatásra átállni (paletta vagy mifene).
Másrészt viszont ídes jó anyámnál UPC van, és BIZONYOS csatornák itt is rendszeresen lefagynak. Innentől nem biztos, h csak a t-t kéne ekézni. Mármint itt sem.
Amúgy dél van. Mindjárt.
Pontosün.
(vagy ez má' nem divat?)
tjunior 2011.02.17. 11:59:36
Én elhagytam egy csekket, ami azért lássuk be nem akkora bűn, gondoltam megvárom a felszólítást gondolta én naiv.
Elseje volt a határidő, 19én minden felszólítás nélkül kilőtték a tévét, mindent. Először azt hittem valami technika probléma van, nem hittem volna, hogy Magyarországon van olyan szolgáltató aki 18 nap tartozás után felszólítás nélkül korlátozza a szolgáltatását, hát van ezek szerint.
Befizettem visszakapcsolták, következő hónapi számlán elszámoltak 4000ft visszakapcsolási díjat. Megreklamáltam, 30 nap alatt kivizsgálják,jelenleg ott járok hogy várom rájöjjenek hogy ők nem tartják be a saját játékszabályaikat, a szerződés szerint egyértelmű mi a helyzet. Ha tippelnem kellene és ahogy a thomet ismerem ebből fogyasztóvédelem lesz.
akos147 2011.02.17. 11:59:59
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.02.17. 12:00:00
akos147 2011.02.17. 12:01:21
--cs-- 2011.02.17. 12:04:05
Én számos telefon és néhány T-Pont látogatás után elintéztem, hogy hűségidőtől függetlenül megszabadulhassak tőlük, illetve pár hónapnyi díjat is visszafizettek. Szóval nem lehetetlen küldetés, csak magabiztosan kell fellépni. Nem szabad hagyni, hogy újabb és újabb hibaként kezeljék a bejelentésed, hanem mindig úgy kell rá hivatkozni, hogy 2010 X. napján Y kódú hibabejelentésem...
akos147 2011.02.17. 12:05:23
Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2011.02.17. 12:05:43
Vírusbácsi 2011.02.17. 12:07:38
Hova mész? Jehova. 2011.02.17. 12:09:16
guderian 2011.02.17. 12:10:15
Fairy Girl 2011.02.17. 12:10:52
Circus 2011.02.17. 12:11:18
@Vírusbácsi:
egy kerülettel arrébb szolgáltatnak gázt meg áramot is, most gondolkodom, hogy azt is egybevonjam-e.
T alatt lenne vonalas + mobil + internet + tv + gáz + villany... izé... vonzó meg taszító egyszerre.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.02.17. 12:12:03
De már az ingyenes telefonjukat is 200Ft-ért adják.
Jövő héten megyek lemondnai. Nem a 200HUF miatt, hanem mert sóherség, tudom, hogy nekik nem kerül semmibe.
Na meg nem is használom.
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.02.17. 12:13:41
Tankesün!
Pályaelhagyó autóversenyző 2011.02.17. 12:14:01
ezt nekem ket esetbol egyszer ki is fizettek, egyszer pedig szanalmas hazudozassal fejeztek be (szerintuk a szerelo kibattyogott ide elozetes telefonhivas nelkul, nem talalt itthon, es hagyott egy papirt, h en egyeztessek vele idopontot - persze nem tunt fel neki, h berelt a lakas, es nem az en nevem van a kapucsengon, ill. ugyanigy azzal jatszottak, h a kesobbi reklamaciot ujkent allitottak be, holott a korabbi lezarasarol nem kuldtek sms-t. nyilvan allati eletszeru, h egy tavkozlesi ceg egyfolytaban elfoglalt szereloje napkozben nem egyeztet idopontot, hanem autokazik egy kicsit)
van az egesznek egy pozitiv hozadeka: m1, rtlk, tv2. basta. ezt tudom fogni, szinte leszoktam a tvrol.
erdnek 2011.02.17. 12:20:23
persze a szolgáltatást ilyenkor szüneteltetik.
settopboxon szintén fagyások, kockásodások... félre is raktam.
persze itt csak a T szolgáltat, mást nem tudok választani. :(
bebek8283 2011.02.17. 12:20:28
Na erről ennyit!
Jossarian 2011.02.17. 12:22:03
MacskaÖsszeZavaróKft 2011.02.17. 12:29:44
Oke, ne ismerjek be, de javitsak ki.
Lassan 1 eve a Thor-on vannak, es szar a minoseg, nem ezt igertek!
pandras11 2011.02.17. 12:33:50
A 3. alapcsomag 15M internet meg a telefon vagy 17e. Ft.
Pofátlanság. Szerencsére egyhónap mulva agyő!!!
2011.02.17. 12:36:32
Ofélia . 2011.02.17. 12:37:23
Létezik olyan, hogy ha az ember elköltözik vidékre és az új helyén a régi szolgáltató nem tudja biztosítani a szolgáltatást(UPC és jászberény) akkor szinte egy évnyi díjat kell kifizetni a hűség felmondásáért??:((
Opciónak ajánlották óccóbban, hogy addig fizessem az igénybe nem vett szolgáltatást míg a hűség le nem jár:)
2011.02.17. 12:37:24
Ha levelet írogatsz, meg buzisan kérsz és léci-léci-léci megy a teloban, akkor sohasem fognak komolyan venni.
Elhajtanak, h kapcsold be a tv-t hülyegyerek, és menni fog!
ne most 2011.02.17. 12:37:36
Akár 200Ft elmaradásért azonnal kikapcsolnak és bekapcsolási díjat számítanak fel.
A műszaki problémákra számlázási megoldásokkal válaszolnak. Bejelentettem, hogy az internet kapcsolat naponta többször megszakad. A 3. bejelentés után a kapcsolat sebességét egyoldalúan lefelé módosították és eltekintettek a hűségidőtől.
Az internet továbbra is szakadozik. A sebesség csökkenés miatt videók már nem nézhetők, mert most már azok lejátszása is akadozik.
A T-Sat tévénél lemondtam egy minicsomagot, mert a csatornákon állandó volt az ismétlés és úgy látszott kép minősége, sokat romlott. Ezután valamennyi csatorna eltünt. Bejelentésre közölték 72 órájuk van a hiba javítására. A telefonos segítség során szétbontatták velem otthon teljes audio- video rendszert, elállítatták a set top box kimenetét stb. Majd felvettek egy hibajegyet. További órába kerül nekem otthon egyedül a kábelek visszafüzése és
a csatlakozók visszadugdosása, hogy a korábban előre beprogramozott konfigurációk vissza jöjjenek az AV erősitőn.
A következő hibabejelentéskor, mikor közöltem a set top box 0%-os szintü jelet mér, ismét szét akartak bontatni minden. Mikor vonakodtam, akkor azt mondták, hogy akkor nem tudnak nekem segíteni. Ezen kiakadtam, mert én segítettem nekik a bejelentéssel, hogy szolgáltatni tudjanak. Nem volt kedvem szétbontani mindent ismét, az öntelt okoskodó callcenteresnek csak azért, mert alapfelfogásuk, hogy a felhasználó hülye segg. Minden problémát ugyanúgy akarnak megoldani. Az első 10 percben mindenféle sorszámokat, kártya számokat kérnek, azonositókat kérnek. Amennyiban még mindig vonalban van az ügyfél, akkor különböző un. tesztelések próbálnak. Ezeknek általában semmi közük a bejelentett problémához. Olyan mint, amikor defekthez kihivnád a sárga angyalt, majd mérkezésekor az elkezdené ellenőrizni a féklámpákat és az indexet, felirná a motor gyári számát, futott km-eket, majd a fékolaj cseréjét javasolná.
CoolKoon 2011.02.17. 12:37:46
2011.02.17. 12:41:34
Ofélia . 2011.02.17. 12:47:54
Műszakilag:DDDD
Amaja 2011.02.17. 12:49:08
ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.02.17. 12:49:10
Viszont kérdés, hogy mi van akkor, ha nem tudja biztosítani, mert akkor szerintem IJ a UPC-nek, csak nem akarják bebukni.
A másik, hogy át lehet íratni a szerződést a régi lakásod új tulaja nevére... Az nem megy?
Nagyon_Komoly 2011.02.17. 12:49:21
És akkor ezek akarnak HD adást, ugyanezen a sávszélességen, 6x akkora képterületet átvinni... meg lehet nézni a nagyáruházakban, ahol van HDTV kirakva, hogy milyen pocsék a kép. Most még van 3 év, aztán vége az analógnak, és marad a digitális zaj.
A legjobban az jár, aki nem néz TV-t. Elsősorban a tartalom miatt, a minőség még rendkívül jó ahhoz képest...
Ofélia . 2011.02.17. 12:51:14
Egyébként a csillagpontos nyomottvizes moduláció csak prosztataprobléma mentes vizelés esetén működik fázishelyesen:)
Ofélia . 2011.02.17. 12:52:28
Nem ment!!!:(((
Gáborom 2011.02.17. 12:52:29
Nekem csak annyi a problémám az ípétévével, hogy pont akkor akad meg az adás, amikor aszonygya a csávó a műsorban, hogy "a megoldás pedig:" és itten addig lefagy, amíg elhangzik a megoldás (értsd: valami fontos szó vagy infó, a lényeg ), majd megy tovább.
Nem ,én nem jelentek be sehová semmit, amúgy megy jól minden, a net jó, a tv amúgy jó, kb havonta újraindítom a settoppot is mega rútert is, telefonon meg nincs.
Viszont amikor eljő a hűséges év lejárta, és intézkedni kell, akkor veszek egy nagy levegőt meg spájzolok nyugtatót, és a váltás esedékes hónapjának első munkanapján felkeresek egy olyan tépontot, ami plazában van: mert ha ideges leszek, akkor elrohanok halálra zabálni magam és megnyugszom. De már eleve először egy nagy meki vagy egyéb menü be, aztán megyek be a pontba, és rászánok eleve egy-másfél órát a dologra.
Aztán hazamegyek, és várom, hogy ebben az évben hogyan sikerül túljárniuk a saját eszükön.
Tavaly pl elfelejtettek, majd hosszas próbálkozások után eszükbe jutottam, és kaptam vigaszdíjat is.
Idén csak annyi lett volna aváltozás, hogy a triplából kiesik a teló, mert csak mobilom van, marad a tévé és a net. A netet feljebb csavartam, a tévébe meg belevettem az éjdzsbíjómekszpekket, mer rábeszélt a barim, de jövőre biztosan nem kell, már most látom.
Szóval telefon le, net gyorsabb, és a tévére plusz pekk. Pakk.
A live ügyintézés során kb 10 telefont intézett a kiscsaj, és ezzel sikerült úgy megbolondítani a rendelésem, hogy amikor az lejött ide szembe a műszakis fiúkhoz, élből törölték - valszeg nem értették az egészet.
DE én átsétáltam a fiúkákhoz, elrebegtem, mi a bánatom, pláne, hogy már időpont is lett egyeztetve, és ők két nap alatt mindenféle szerelés nélkül beállították amit kell ott a központjukban, és kész.
Szóval a műszakiak - legalábbis itt Szentendrén - jók, de a plazás pontokban mindig tudnak valami új baromságot kreálni.
Amúgy jövőre lehet,visszamegyek a júpíszí dájrekthez,hátha olcsóbb lesz úgy a tévé és a net, mint így.
amatőr 2011.02.17. 12:56:01
Ha egy 10 napos telefonvonal kimaradás (oszlopdöntés volt egy hosszú hétvége előtt) nem így jártam volna el, még ma is futnék a kötbér után. Utólag mindent letagadtak volna, így is kivárták a legeslegutolsó napot a panasz jogosságának elismerésével, kötbér átutalásával.
Mercel 2011.02.17. 12:56:52
Akkor némi segítség a posztolónak, és bárki másnak aki hasonló cipőben jár;
1; Bárki bármikor bármilyen szolgáltatást felmondhat ma magyarországon, amennyiben az igénybe vett szolgáltatást nem megfelelően, hibásan teljesítik az igénybevevő (Ügyfél) felé.
Ezt "hibás teljesítésnek" hívják.
Ennek nyilvánvaló módon alapfeltétele, hogy az ügyfél a (szerinte) hibás teljesítést jelezze a szolgáltatást nyújtó cég felé.
Kis segítség ehhez; Bármelyik szolgáltatónál lehet kérni az ügyfélszolgálattal folytatott beszélgetés visszahallgattatását, illetve a cég képviselőjével közösen történő visszahallgatást, és annak értékelését.
A szerződés felmondása kezdeményezhető -írásban- "hibás teljesítés" miatt amennyiben az Ügyfél képes hitelt érdemlően bizonyítani a probléma folyamatos fennállását.
Ez alól az sem kivétel, ha a szerződést a szolgáltató "hűségszerződéssel" betonozza be.
2; A legtöbb Ügyfél nem tudja, de az ügyfélszolgálatoknak (mindnek) van egy olyan gyakorlata, miszerint a bármilyen probléma miatt betelefonáló, levelező Ügyfél az mindig csak egy rinyáló f**z,
mindaddig amíg el nem hangzik az a varázslatos kifejezés, hogy "Panaszt szeretnék tenni" vagy "szíveskedjen a problémámat panaszként felvenni"
Ebben az esetben kitöltenek egy panaszjegyet amit már a továbbiakban valóban kezelnek, komolyan vesznek.
Másrészt mivel bekerült a rendszerbe X darab panasz, ezek után lehet hivatkozni a korábban már felvett panaszokra, és jóval könnyebb megválni az adott szolgáltatótól.
Na ennyi
Remélem segítettem valamennyit.
"Frigyes"
Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.02.17. 12:57:56
CoolKoon 2011.02.17. 13:02:04
Roy 2011.02.17. 13:06:00
1015 Bp. Ostrom u. 23-25 vagy 1133 Bp. Visegrádi u. 106
2011.02.17. 13:10:52
usernev 2011.02.17. 13:16:15
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.02.17. 13:20:28
ne most 2011.02.17. 13:23:17
Amennyiban felmondod a katasztrófális minőség miatt a szerződést, akkor a menedzsment szekerét tolod, mert a vevői elégedettség nő, miközben a fejlesztésre költött pénz csökkenhet.
A ditális átállás miatt óriási pénzeket költöttek fejlesztésre az országban. Ezekből a felhasználónál annyi csapódik le, hogy kb 1000Ft/hó bérleti dijat fizethet egy 6000Ft-so set top box-ért, ami csak a szolgáltatónál használható. A kép minősége a kiemelt legnépszerűbb 1-2 csatornát kivéve úgy túnik az analóg adás közelében sincs. A családi csomag 50db egyébként (FTA) ingyenes csatornát tartalmaz, pld TV-shop. Minden más fizetős csatorna, különféle minicsomagban érhető el. Német, olasz, francia nyelvű csatorna nincs - az érdeklődés nem számottevő gondolom - helyette story tv.
Egy 60cm-es tányérral kb 3000 csatorna lenne fogható ingyen műholdról.
keramia53-1 2011.02.17. 13:23:32
ave 2011.02.17. 13:24:07
A szolgaltatonak jo, de a nezonel eleg nagy az eselye a szivasnak.
Hogy a problemamentes vetel borzaszto bitratairol ne is beszeljunk.
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.02.17. 13:24:17
2011.02.17. 13:24:24
Nagyon megbánta a szolgáltatóváltást, mert valóban egy agyonmásolt VHS minőségre hajaz, szaggat, kimered, igénytelen, kásásodik-elmosódik a kép.
Lúzerek TV-je, ahogy jellemezte.
Emellett ha neteznek, akkor a dolog csak romlik.
Úgyhogy hajrá T-sz@r, csak így tovább. Újra feltalálják majd az analóg modemes netet 33k sebességgel havonta egy kisebb vagyonért.
Mercel 2011.02.17. 13:30:09
Használati utasítás az ügyfélszolgálatokhoz:
A magam részéről napi szinten vívok nagy szolgáltatók ügyfélszolgálataival, és az elmúlt évek alatt megtanultam, hogy teljesen felesleges üvöltözni hisztizni velük, még akkor is ha az bunkók, flegmák, amatőrök, kioktatnak, esetleg ezmindegyszerre:)
Ez tényleg gyakran előfordul, mivel többnyire droidok dolgoznak ügyfélszolgálatosként, illetve természetesen van a másik oldal, ugyanis bárkiből antiszociális állat válik, ha naponta 226-an üvöltenek anyáznak vele, az általa képviselt cég problémái miatt. (És akkor nem mentünk bele abba a sok idiótába sem akik szórakozásból, dühkitöltésből, hülyeségek miatt hívják fel az ügyfélszolgálatot)
Kéretik ezt is figyelembe venni..
Ha nyugodtak vagyunk akkor valamilyen szinten mindenkiből elő lehet húzni a normálisabbik énjét - ez személyes tapasztalat.
....
Szóval;
Ha az embernek bármelyik céggel problémája van akkor vegyen két nagy levegőt, hívja fel az ügyfélszolgálatot, és bármennyire is megváratták, (Ez bármilyen hihetetlen is de a legtöbbször max 7-8 perc, csak hosszabnak tűnik az ideg miatt..) kapcsolgatták, vegye elő a nyugodtabbik énjét, és úgy adja elő a problémáját.
Ha bunkók, flegmák stb vele, és érezhetően nem akarnak segíteni, nem a probléma megoldására törekednek, akkor váltson át ultranyugodtba, és vegye elő a bűbájos stílusát (ezzel garantáltan fel lehet cseszni bármelyik ....ző ügyfélszolgálatos agyát, de kényszerítjük a normális stílusra amitől még idegesebb lesz:)
Ha sehogy sem megy a probléma megoldás, akkor jön a "szíveskedjen panaszként felvenni a problémám" C. mondat.
Ekkor feltesznek pár kérdést, és az ügyfél válaszait rögzitik a panaszjegyben.
Érdemes előre leírni lehetőleg minnél szakszerübben a problémát, azt hogy mikor, milyen körülmények között jelentkezik stb.
Feltehetnek látszólag idióta kérdéseket is, de ebben az esetben nem érdemes anyázni, mível ha nem adunk normális válaszokat voltaképpen a saját panaszunk jogosságát fúrjuk meg.
(Tehát nyugisan..)
Ha az ügyfélszolgálatos még mindig utálatos akkor a beszélgetés végén (És nem hamarabb) megkérni, hogy jól hallhatóan nem elhadarva szíveskedjen megadni a nevét, majd elköszönünk, letesszük a kagylót, újra tárcsázunk, és a telefont felvevő kollégánál vérnyugodtan közöljük, hogy az imént beszéltünk XY kollégával, nem voltunk megelégedve a hozzáállással, szeretnénk panaszt tenni, hol, és milyen módon tehetjük ezt meg.
Ilyenkor többnyire vagy e-mail, vagy posta címet kapunk.
Célszerű nem elhanyagolni a levélírást..
Az a jellemző, hogy az emberek miután túl vannak az első mérgükön már nem veszik a fáradságot egy max 10 perces levél megírására.
Aztán legközelebb esetleg ugyanabba a droidba futunk bele.. Ugye?:)
Esetleg kérhetjük a csoportvezetőt (Mindig minden napszakban van egy kiemelt kolléga)
A post-ban szereplő ügyfél helyében én azt a taktikát választanám; hogy mivel a probléma már hosszabb ideje fennáll, elkezdeném napi szinten felvetetni panaszként a problémám. Minden egyes rohadt napon fel kell hívni őket vérnyugodtan, felvetetni a panaszt, megköszönni, kagyló lerak.
kell várni kb. 10-15 napot, majd megírni a levelet amiben kérjük vagy a szerződés elégtelen teljesítés miatti megszüntetését, És/Vagy az eddig befizetett összeg kompenzálását.
Még egy nagyon fontos dolog:
Mindig minden panaszfelvételes telefonálásnak célszerű felírni a dátumát, időpontját, és az ügyintéző nevét.
Ezzel utólag megdöbbentően könnyű dolgunk lesz - mivel lesz pontos hivatkozási alapunk.
Részemről ezek a dolgok beváltak, és már elég sok ügyfél problémáját el tudtam intézni, illetve nagyon sok szerződést ki tudtam "ütni"
(szeretnek is a Trékom, Upc stb ügyfélszolgálatoknál:))
"Frigyes"
keramia53-1 2011.02.17. 13:31:59
Lucent 2011.02.17. 13:33:52
Kulminaator 2011.02.17. 13:35:13
Hosszas könyörgés után a SatTV-s ügyfeleket is megszánták és elérhetővé tettek számunkra is egy felvevős beltérit (+1000huf/hó). Ez kurva jó is lenne ha nem egy szutyok Sagem box lenne a kis édes.
Emberek. Ez akkora szar, hogy már fos. Lelassul az egész hóbelevanc, nem reagál vagy csak késve (több tíz másodperc) a távirányítóra, felvételek tűnnek el úgy, hogy a helyet foglalják, lefagy vagy éppen újraindul magától, az EPG vagy megkeveredik vagy éppen semmit sem mutat. Van benne valami szar, 10 forintos venti ami lassan olyan hangokat hallat mint egy Rába-Steiger.
Ráadásnak az egyetlen embert aki foglalkozott a panaszainkkal (Németh Attila) kirúgták. Rohagggyyyon szét az egész dojcse telekom leányvállalatostul.
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.02.17. 13:35:52
És még letakarni ponyvával, hogy be ne ázzon.
manes 2011.02.17. 13:38:00
Giba 2011.02.17. 13:38:20
De viszont a telefon mindig is a legnagyobb pénzt vitte a Diginél, és még azért 200ft/hó nagyon megéri, így tudják biztosítani, hogy a szervizelése folyamatosan emgoldott legyen, mivel digitálisról analógra visszarkani nehéz.
A net amit nem értek, mert az tényleg csak egy fix összeg évente a cégnek, a többi haszon. De mivel elfogy az ip cím tartoméény így elmeltek nemzetközi szinten.... A tv folyamatsoan fejlődik, ha pesten lax akkor semmi baj sincs vele, ha vidéken akkor meg szopsz a pesti hülyék miadt, akik nem szeretnék, hogy vidéken menjen. KB ennyi amit a Digiről le akartam írni, de még így is olcsobb és van olyan jó mint a konkurencia :) A net meg verhetetlen EU szinten is (ennyiért) :D
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.02.17. 13:43:12
hat Ofi en ezt mindig szajkozom itt ahomaron, hogy kabel tv-re mia qrwa eletert kernek huseget
a huseges aron tudjak szolgaltatni tehat azon kene adni mindenkinek
se a boxot sem a modemet nem tarthatod meg
tehat baromsag
felenk iilyen nincs, a tv-re meg netre, hogy huseg
minimum bele kellen venni a szerzodesbe, hogy koltozes eseten ha nem tudnak szolgaltatni, akkor nem er az egesz
na ilyenhez kellene fogyasztovedelem
amugy tavaly vettem uj tv-t, nem tudom van-e koze hozza, de bizony elkezdett fagyogatni, foleg az HD-n
hivtam a Chartert, jottek
meg haromszor
es jottek
jo volt, aztan megint fagyott
aztan hivtam megint, hogy fagy, ha nem csinaljak meg lemondom
es masnap jott Bobby/ a cipojet nem vette le, de huzott ra muanyagzacskot/
matatott kint bent,, aztan kozolte, mostantol jo
mondtam neki majd elhiszem ha latom/es nezem/ 2-3 napig
adott egy papirt
/Bobby xxx-xxxx-xxx/ tel szam tartalommal, es kozolte ha nem jo , szemelyesen hivjam Ot/
es azota jo
azert olyan 2-3 hetig nalunk is hol jo volt, hol fagyott 10 percenkent
Bobby ota OK
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.02.17. 13:43:15
szbszig 2011.02.17. 13:49:08
Akik ilyeneket írnak, azoktól kérdezem, hogy mégis kit válasszanak akkor az emberek helyettük? Mintha olyan marha nagy választék lenne szerte az országban. Ahol már legalább két szolgáltató működik, az fejlett régiónak mondható ilyen szempontból...
manes 2011.02.17. 13:49:33
2: olyan csatornákat tesznek fel amit csak plusz fizetés után érhetnék el.
3: Levesznek jó csatit( német rtl,sat 1 stb) és feltesznek nézhetelent ( muzsika tv). Analógon ugyan ez a helyzet ,csak ott inkább elvesznek( BBC 1,mezzo,stb) Muzsika szar ott is van:(
Pittykapitány 2011.02.17. 13:50:11
Épp ezen gondolkodtam a minap. Nálunk és van ügyfélszolga részleg, és hát tisztelet a kivételnek botrányosan suttyó pharaszt az összes de munkán kívül is, pl. ha egy rendezvényen megjelennek, szégyellem magam, vag yinkább el sem megyek,viselkedni nem nagyon tudnak.
Szóval ezen gondolkodtam, hogy ez a szakma eleve szűrő, és csak az őstulok orkok élik túl a próbaidőt (óvakodjatok olyan embertől,aki pl. 5 éve ügyfélszolga, az tuti lelkileg nem egészséges), vagy esetleg ezek is normálisan lettek anno szocializálva, és magam a munka tette őket vállalhatatlanul primitív létformává.
Lehet megérne egy tanulmányt...
Giba 2011.02.17. 13:57:49
GatyaPityu 2011.02.17. 14:04:23
Néhány napja nálunk, ahol én lakom, a 16. kerületben is problémás az IP TV adatfolyam, egyszerűen nézhetetlen a műsor az állandó kimerevedéstől, pixelesedéstől. Még jó, hogy megmaradt - egyelőre - a régi analóg jel is, bár azon jóval kevesebb adás fogható, mint az IPTV beltéri egységen.
Az internet is alig 1 MBit az általam fizetett 15 MBit helyett.
És akkor még nem is beszéltem arról a kálváriáról, ami eddig történt a tavaly decemberi megrendelés óta:
A rendelést az ügynök rosszul vette fel, így amikor jöttek telepíteni, hiába vettem ki szabadságot, mégsem csináltak semmit, mert az alvállalkozó csak a rosszul kiállított munkalap szerint lett volna hajlandó dolgozni (én márpedig nem kértem két db. set top box-ot, csak egyet). Két héttel később került sor a bekapcsolásra.
Aztán az első számlázást is elcseszték, kiszámlázták a régi kábeltv-s előfizetést és régi digitális kábeltv doboz bérleti díját, majd ezzel párhuzamosan az új előfizetés és új IPTV vevő bérleti díját is. Aztán keresték a régi dobozt, amit azonnal leadtam az új IPTV vevő kiszállításakor, magam vittem vissza az egyik plázában lévő kirendeltségre.
Olyan apróságokról már nem is beszélek, hogy sem az internet mondemhez, sem az IPTV box-hoz nem mellékeltek magyar nyelvű használati utasítást.
Szóval összeségében azt kell mondtam, hogy ennél a szolgáltatónál jó nagy kupleráj van, és a németesen csengő brand ellenére a szolgáltatás eléggé balkáni...Mindez nem is lenne baj, ha lenne rajta kívül még legalább egy szolgáltató a környéken, aki kábelen adna TV-t és internetet, de sajnos nincs, így választhatunk a T(ré) és a semmi között...
Főúr1127 (törölt) 2011.02.17. 14:04:44
Ebben lényeges elem az ipTV, ha nem az van a posztolónál, akkor fingom sincs mi a probléma.
A szerelők néha hanyagul dolgoznak, így a kábel amiről a modem ip címet kap, nem veszi rendesen a jelet. Egy csőkulccsal óvatosan összébb kell nyomni a kábel végén a fejet, és úgy ismét visszarakni. Ha azután jó a jel, megvan a probléma forrása, hívni kell egy infós havert és az rak a kábelre egy jobb csatlakozót.
Havernál ez volt a gond, 3 szerelő és két set-top box csere után teljesen véletlenül merült fel, hogy mi van a a hiba a kábelben van? Abban volt. Azóta semmi gond, stabilan jön, pedig előtte ott is azt játszotta, hogy 10-20 percenként elsötétülés majd visszatérés (időnként meg teljes halál bekapcsolás után).
Egy próbát megér...
Főúr1127 (törölt) 2011.02.17. 14:06:27
Egy esetleges megoldást tudok szolgáltatni, amennyiben ugyanaz a baj mint ami a haveroméknál volt.
Ebben lényeges elem az ipTV, ha nem az van a posztolónál, akkor fingom sincs mi a probléma.
A szerelők néha hanyagul dolgoznak, így a kábel amiről a modem ip címet kap, nem veszi rendesen a jelet. Egy csőkulccsal óvatosan összébb kell nyomni a kábel végén a fejet, és úgy ismét visszarakni. Ha azután jó a jel, megvan a probléma forrása, hívni kell egy infós havert és az rak a kábelre egy jobb csatlakozót.
Havernál ez volt a gond, 3 szerelő és két set-top box csere után teljesen véletlenül merült fel, hogy mi van a a hiba a kábelben van? Abban volt. Azóta semmi gond, stabilan jön, pedig előtte ott is azt játszotta, hogy 10-20 percenként elsötétülés majd visszatérés (időnként meg teljes halál bekapcsolás után).
Egy próbát megér...
GatyaPityu 2011.02.17. 14:06:34
- Néhány napja nálunk, ahol én lakom, a 16. kerületben is problémás az IP TV adatfolyam, egyszerűen nézhetetlen a műsor az állandó kimerevedéstől, pixelesedéstől. Még jó, hogy megmaradt - egyelőre - a régi analóg jel is, bár azon jóval kevesebb adás fogható, mint az IPTV beltéri egységen.
Az internet is alig 1 MBit az általam fizetett 15 MBit helyett.
- És akkor még nem is beszéltem arról a kálváriáról, ami eddig történt a tavaly decemberi megrendelés óta:
A rendelést az ügynök rosszul vette fel, így amikor jöttek telepíteni, hiába vettem ki szabadságot, mégsem csináltak semmit, mert az alvállalkozó csak a rosszul kiállított munkalap szerint lett volna hajlandó dolgozni (én márpedig nem kértem két db. set top box-ot, csak egyet). Két héttel később került sor a bekapcsolásra.
Aztán az első számlázást is elcseszték, kiszámlázták a régi kábeltv-s előfizetést és régi digitális kábeltv doboz bérleti díját, majd ezzel párhuzamosan az új előfizetés és új IPTV vevő bérleti díját is. Aztán keresték a régi dobozt, amit azonnal leadtam az új IPTV vevő kiszállításakor, magam vittem vissza az egyik plázában lévő kirendeltségre.
- Olyan apróságokról már nem is beszélek, hogy sem az internet mondemhez, sem az IPTV box-hoz nem mellékeltek magyar nyelvű használati utasítást.
- Szóval összeségében azt kell mondtam, hogy ennél a szolgáltatónál jó nagy kupleráj van, és a németesen csengő brand ellenére a szolgáltatás eléggé balkáni...Mindez nem is lenne baj, ha lenne rajta kívül még legalább egy szolgáltató a környéken, aki kábelen adna TV-t és internetet, de sajnos nincs, így választhatunk a T(ré) és a semmi között.. .
Giba 2011.02.17. 14:08:46
Manic Depression 2011.02.17. 14:14:19
Csak nem 1. vagy 12. kerületi vagy?
Velünk ugyanis a következőt játszotta el a T-szolgáltató, sztem hasznos lesz esetedben:
2009 ősz - helyszín: Mammut és a szóban forgó szolgáltató üzlete. Elmondom, hogy szeretnénk kábeltv-internet szolgáltatást "x" csomagban, mivel az ő ajánlatuk tűnt számunkra megfelelőnek, így szerződést kötnénk. (Fontos megemlíteni: lakás a Krisztina tér közelében, a szolgáltató központja innen párszáz méter).
Kishölgy veszi elő a papírokat, kitöltöm, aláírom, pecsét, minden rendben, ez gyors volt - gondoltam. Megemlíti még bájosan mosolyogva, hogy kollégájuk pár napon belül kijön és már használhatjuk is az egészet zusammen.
Másnap kapok egy hívást ugyanettől a hölgytől, hogy menjek be legyek oly kedves az üzletükbe, valamit elnéztek,...stb.
Fentinek eleget téve, kérdésemre kedvesen elárulta a kollegina (gondolom a szerelőtől történt okítás után), hogy ha digitális szolgáltatást szeretnék, javaslatára ne tegyem, mivel annyira rossz a környéken ez a szolgáltatásuk, hogy utána gyakran élnék panasszal.
Nem kellett kétszer elmondani, így is tettem, a szerződést érvénytelenítettük, így a hárombetűs szolgáltatónál kötöttünk ki, amelynél (és következik a hangsúlyos rész)SZINTÉN csak analóg szolgáltatást tudunk elérni - mivel ők is hadilábon állnak a környéken a digitális szolgáltatással (ez egy hasonló kör volt, ugyanúgy elismételhetném).
Tanulság annyi, hogy előzetes utánajárás szükséges, megelőzendő a hajtépést - lévén magyarisztánban élünk.
Különben kíváncsi vagyok miért nem tud a tébetűs cég a központjuktól párszáz méterre digitálisan szolgáltatni.
Javaslat: analóg (kb. 40-45 csatorna) vagy költözés :)....vagy hajtépés és sorozatos telefonok az ügyfélszolgálatra.
Kitartást!
manmachine · http://nagykrisztian.com 2011.02.17. 14:21:21
A lényeg az, hogy amikor csatornát váltasz, kb. 9 másodpercig egy külön médiaszerver szolgáltatja az adatfolyamot. Ha letelik ez az idő és még mindig azon a csatornán maradsz, akkor átkapcsol egy másik forrásra.
Én is szívtam vele 2 hónapot, a napnál is világosabb volt, (eleve így hívtam fel őket) hogy nem helyben van a probléma. Ennek ellenére az atyaúristent is kicserélték nálam.
Sőt, nem akarták elhinni egy jó darabig. Azt mondták ismerik a hibát, de az nem lehetséges, hogy csak 1-2 csatornán észlelhető. Végül felvettem videóra, hogy bebizonyítsam.
A 20-adik bejelentésnél már elnézést kértek, és beismerték a probléma létezését.
Azóta a teljes fagyás nekem nem jött elő, de az átkapcsolás nem mindig tökéletes, 9-10 másodperc után egy pici nyekkenést vagy kockásodást lehet észlelni. Utána megy minden tovább.
manes 2011.02.17. 14:25:52
savrola 2011.02.17. 14:27:12
@Főúr1127: Annyira banális, hogy lehet, hogy tényleg ez a hiba! :D Na de az egész környéken? Ki kell rúgni a szerelőket, bas.szunk oda a munkanélküliségnek! :D
Egyébként vidéki lévén nekem is ismerős a jelenség, csak nekünk helyi kábel tv van. Ők folyton az időjárásra hivatkoznak. Ha vihar van, azért, ha meleg van azért, ha süt a nap azért. Bezzeg, ha nem kézbesítik a csekket és éppen ezért nem fizetünk, akkor szó nélkül kikapcsolják a szolgáltatást.
a rettegett drótos 2011.02.17. 14:30:00
manmachine · http://nagykrisztian.com 2011.02.17. 14:31:35
MacskaÖsszeZavaróKft 2011.02.17. 14:32:55
nem erted, amit felkuldenek az a szar!
tehat hiaba 100% az SNR-em, ha egyszeruen bugos pl az audiokompresszoruk es serceg a hang, s a videoenkoderuk is szar.
Okosmikulás 2011.02.17. 14:34:52
Most írtam egy kisregényt, de a hülye böngésző lefagyott...
Rövidítek. Az én egyéb bajom ezzel még az volt, hogy Tv+Telefont egy évig előfizetve, 1 év után tudatosították bennem, mikor visszamondtam volna mindent, hogy a telefonnál volt 2 hónap tesztidőszak, amikor visszamondhattam volna a telefont. Ez azt jelenti, hogy a Tv lejárt nekem decemberben, de a telefont 2 hónappal tovább kell használnom, mert a tesztidőszak nics benn az 1 év hűségben, és mivel a tv-t visszamondtam (váltottam UPC-directre, ami jobb és olcsóbb)a fennmaradó 2 hónapot nem 1250-ért , hanem 4050-es alapdíjú telefonnal kell kihúznom. Ha lejár a drótot is kitépem a falból, és viszem a számom a vodafonhoz, ahol mobiltechnológiával, de helyhez-kötötten lehet baráti áron telefonálni. Van ilyen a t-nél is de oda nem vihetem ám a vonalas számomat, ott fizessek elő mobilosként, igaz olcsóbban, de 0630-as számmal. Hát kösz nem! Viszlát! Szeretném felhívni a figyelmet, hogy kertvárosi részeken jobban ki vagyunk szolgáltatva a T-nek, mert ott nem nagyon építget ki hálózatot sajnos a többi szolgáltató, csak bérházak és a panelek mennek, mert ott több az 1 négyzetkilométerre eső előfizető.
kisvivi89 2011.02.17. 14:41:52
manes 2011.02.17. 14:43:56
manes 2011.02.17. 14:45:02
a rettegett drótos 2011.02.17. 14:53:14
manes 2011.02.17. 14:58:06
zoli913 2011.02.17. 14:58:31
A bajok ott kezdődnek, amikor az előfizető gondol egyet, és pl áthelyezi házon belül a modemet a saját módszereivel, mert van egy ismerőse, aki "ért hozzá", vagy még leágaztatja a TV-t 1-2 helyre, szintén amatőr módon. Evvel azt sikerül elérnie, hogy nála garantáltan nem lesz üzembiztos. A nagyobbik baj, hogy a hozzá nem értő módon történő átkábelezés hatására az utcai hálózat is zajos lesz, amitől pl a több utcányira lévő modemek (net, iptv, kábeltel.) nem lesznek üzembiztosak.
zoli913 2011.02.17. 14:59:47
a rettegett drótos 2011.02.17. 15:05:23
így kell beépíteni 6 méter kábelbe 20 dB csillapítást. :D
Pittykapitány 2011.02.17. 15:07:07
Amiről én írtam az inkább az ügyfélszolisok személyisége, ami (és itt jelezném hogy ez nem előítélet,meg általánosítás) kísértetesen hasonló, remekül kijönnek egymással, egyáltalán nem érzik gáznak, hogy nem tudnak civilizáltan viselkedni. És ismét tisztelet a nagyon nagyon ritka kivételnek.
Mercel 2011.02.17. 15:12:37
"Lehet megérne egy tanulmányt"
Igen, valószínüleg tényleg megérne:)
Amúgy jobb cégek már felismerték a problémát és azért is tesznek érte.
Pl. vodafone - amennyire egy "Tesco" jellegű cég volt pár éve annnyira elkezdte rendbetenni az ügyfélszolgálatot, ami még így is messze áll a tökéletestől, de fényévekkel jobb mint 2-3 éve volt.
Amúgy ezt a "vegyük fel panaszként" húzást náluk tanultam meg, az után, hogy a vodafonos mobilnetem miatt sokadszorra tettem panaszt, az aktuális ügyintéző benyögte, hogy dehát egy panaszom sincs..
Mondom, nyílván poénból hívtam őket eddig is, és most is..
Erre ő - dehát nem vetettem fel panaszra..
Erre én - Tehát ezt így direkt kérnem kell?
Erre ő - Igen.
Erre én - Jó akkor vegyük fel panaszra a problémám..:D
fél percen belül rájött, hogy ez egy bitang nagy hiba volt..
Innentől kezdve pár naponként hívtam őket és vetettem fel panaszt.
Két hónappal később hívtak a vodafontól, hogy akkor ők dacára a hűségszerződésemnek lehetővé teszik a szerződés felmondását.
(irónikus módon kb. 2 héten belül sikerült nagyságrendekkel javítani az addig katasztrófális mobilneten, így visszaléptem, és azóta is náluk vagyok)
"Frigyes"
kisvivi89 2011.02.17. 15:16:30
Worlon 2011.02.17. 15:24:54
Nekünk a cégünk nevén volt T-fosline internet és telefon előfizetés. Aztán kötöttek velünk egy szerződést 3x gyorsabb netről (meg a fél utcával). Utána a net gyakorlatilag meghalt.
Nem akarom az egészet leírni, de a végül egy elég fenyegető hangnemű levél pontot tett a szenvedések végére:
Leírtuk, hogy cégünk ügyvédje feljelentést fog tenni ellenük a fogyasztóvédelemnél, valamint bepereljük őket szándékos károkozásért és szerződés szegésért (közben kiderült, hogy tudták, a mi környékünkön ekkora internetet nem is tudnak szolgáltatni - még jó, hogy van ismerősöm a szerverparkban). Valamint több üzlettől is elestünk, mivel internet hiányában nem tudtunk az e-milekre válaszolni és telefon sem működött (igen-igen, időközben az is meghalt).
Természetesen nem vagyunk hajlandóak egyetlen fillért sem fizetni a hűségszerződés felmondásáért.
Végül 3 nap múlva kaptunk egy levelet, amiben tudomásul vették a felmondásunkat és igen nagylelkűen eltekintenek a 40ezer forintos ködbértől...
Semmi értelme jópofizni, a lehető legsúlyosabban meg kell őket fenyegetni, perekkel, fogyasztóvédelemmel. Csak ebből értenek.
Azt pedig mellékesen teszem hozzá, hogy másik szolgáltató ugyan itt 8x nagyobb internetet biztosít teljesen stabilan.
MacskaÖsszeZavaróKft 2011.02.17. 15:26:25
ha netboard -os forumon megnezed az upc direct topicot, lathatsz par felvett .ts fajlt is amiben pattog a hang na meg screenshotot durva pixelesedesekrol satobbi
2011.02.17. 15:31:36
analóg tuneres tévével hogyan szándékozod venni a digitális jelet STB nélkül?
"Furcsa, hogy Diginél nem kell settop box a digitális kábel TV-hez, de a konkurenciának igen..."
ez csak annyiban igaz, hogy néhány szolgáltató nem engedélyezi a conax modul használatát. egyébként ugye tisztában vagy vele, hogy mi az STB szerepe?
"Ez a parasztvakítás! Nincs M.o. olyan csatorna ami legalább hd readyba adná a szolgáltatást :) szóval tv nézésre teljesen fölösleges"
m1, m2, dunaHD és néhány előfizetéses csatorna (NatGeo HD, Discovery HD, Filmbox HD stb.) már réges-régen 1080i-ben sugároz.
"80 centi felett meg igenis kell a full hds műsor ahhoz hogy ne legyen pixeles"
felbontásnak mi köze a pixelesedéshez? azt az alacsony bitráta okozza.
"És egy agyontömörített adást nincs az a settop box ami akár hd readyt tudna csinálni belőle....."
felbontásnak még mindig nincs köze a bitrátához (a tömörítés ugyanis a bitrátát csökkenti). azt meg végképp nem értem, hogy ehhez mi köze van az STB-nek.
dbeata 2011.02.17. 15:31:54
Szintén zenész - hogy úgy mondjam! Mi nem vártuk meg a set top box cserét, hanem koaxkábelen nézzük tovább az analógot. Lemerevedés, hang megszűnése, pixelesedés nálunk is (Dél-Pest). Ez lenne a jövő???? Ez inkább gáz!
Anti Anyag (törölt) 2011.02.17. 15:36:13
T-home annyira szar, úgy mindenben, hogy ha csak ez lenne, inkább nem néznék TV-t.
Kipróbáltam, a végén tűkön ültem, hogy lecsengjen az 1 év hűségnyilatkozat.
Montezuma 2011.02.17. 15:41:11
Ez csak ködös napokért jár ugye?
Worlon 2011.02.17. 15:45:15
Lényeget azért értitek.
Montezuma 2011.02.17. 15:50:29
Van_mikrohullámú_sütőtök? 2011.02.17. 16:02:58
Ha mégis új ticketet nyitnak, akkor azzal kell kezdeni, hogy az előzőeket felsorolod.
gabest1 2011.02.17. 16:03:40
gsc 2011.02.17. 16:16:20
És internet, telefon és TV 1 kábelen tényleg ne.
Ha pedig új már a settopbox akkor lehet elkezdeni a hiba keresését a kábel mentén. T-kábeleseket tessék naponta zaklatni hogy mérjék be a kábelt.
xenuka 2011.02.17. 16:27:51
XVII-ben van Enternet. 5 év alatt egyszer sem szakadt meg az internet, ami szerintem elég jó eredmény.
irolvas 2011.02.17. 16:34:41
A kimaradás 5 és 30 perc közötti, volt már olyan eset, hogy kézzel kellett újraindítani, mert nem tért észre magától. Természetesen az előre beállított felvétel sérült, hiányos lett, az én fejem meg lila.
Van értelme bejelenteni szerintetek? (józsefváros, ED-3 körzet)
Jamesboci 2011.02.17. 16:41:56
Gábor mester 2011.02.17. 17:05:33
mohopasi 2011.02.17. 17:13:18
bombadil 2011.02.17. 17:21:52
Tudomásom szerint EU-s előírás, hogy ha egy adott területen műszakilag megoldható több cég jelenléte, akkor kötelező az önkormányzatnak versenyhelyzetet teremtenie.
(Szeretnék utánajárni ennek, és kicsit megszorongatni a …..)
Persze mi a gyakorlat? Egy szolgáltató zsebbe juttat pénzt rendesen, cserébe csak ő szolgáltathat egy adott területen.
Részben OFF:
Bizonyára emlékeztek még arra, hogy az Orangeways is be akart szállni a belföldi szállításba. Erre a Volán (vagy valamelyik atyaúristen) kijelentette hivatalosan, „bőségesen” kifejtve, hogy: NEM LEHET.
Csürhe banda mindegyik. (önkormányzatok, VOLÁN stb.)
telko.hu · http://www.telko.hu 2011.02.17. 17:36:27
krausz2 2011.02.17. 17:41:25
MEGOLDÁS PARABOLA! TANULJ NÉMETÜL-ANGOLUL,ÉS
MÉG SPÓROLSZ IS!!!
SZÁMÍTÓGÉPHEZ: MOBIL INTERNET S HA NEM
MŰKÖDIK VISSZAVISZED?HA MEG KIABÁLNAK VELED DUGD AZ ELADÓ SZÁJÁBA...
tuono 2011.02.17. 17:44:39
igazságos 2011.02.17. 17:49:53
@Fairy Girl: és mennyit fizettél? Az nem úgy megy, hogy egy évre aláírt szerződést csak úgy lemondogatsz.
kpityu2 2011.02.17. 18:08:58
laserati 2011.02.17. 18:24:42
az Invitel Trió csomag van.Az IP-tv miatt oda jutottam hogy felmondom az egészet a p.csába.Ugyanilyen lefagyások,valamint a tegnap tv-je teljesen megbízhatatlanul működött.
Internet és telefon atomstabil,csak hát a tv-ért is pénzt kérnek,akkor legyen elvárható,amit ígérnek.
Szerencse hogy nem kapkodtam el,mert nem túl régen valamit nagyon fejleszthettek,mert minden eddigi probléma megszűnt,az IP-tv minden szolgáltatása tökéletes,az eddigi mosott képminőség is kifogástalan lett!
Elmondhatom,hogy hetek óta nem kellett újraindítanom az STB-t.
Végszó:
Nagy INVITEL,meghajolok előtted,végre sikerült azt hozni,amit a szerződésben aláírtam! :)))) Így tovább!
MeeCee 2011.02.17. 18:31:10
ZZ 2011.02.17. 18:55:30
Most meg állítólag a folyamatban levő hibaelhárítást saját kérésemre szüneteltetik. (most kaptam sms-t)
Szégyen!
turcsány karcsi elvtárs 2011.02.17. 19:02:20
2.kisebb mennyiségű adatfolyam miatt kisebb sugárzási költségek.
az más kérdés hogy a kisebb adatfolyam gyengébb minőséget valamint vételi zavarok esetén alacsonyabb tűrőképességet jelent, de szopjon csak a paraszt, itt a "digitális minőség" !!
mennyi a különbség az mpg4 és az mpg2 között ugyanazon a felbontáson? kb mint a divx és dvd között.
az a nagy büdös helyzet,h a szándékosan elcseszett magyar hd adás helyett a hagyományos sugárzás mellett kellene kitartani amíg lehet, nem pedig a homáron rinyálni.
kijárna a tarkólövés a hd előfizetőknek és a törvényhozóknak egyaránt.
itt látszik nagyon a retardált zsidó-félzsidó pártkatonáknak a károkozása, amikor egy az ország élete szempontjából pitiáner, egyszerű kérdésben sem tudnak jó döntést hozni. minek, hiszen zseb tele, lenácizunk mindenkit aki nem ért velünk egyet azt szevasz
turcsány karcsi elvtárs 2011.02.17. 19:03:41
Sferrari 2011.02.17. 19:19:49
Szóval a t-home ilyen megoldani nem oldja a problémát de ha Homár említünk akkor legalább nem kell fizetni egy hónapot :D
igazságos 2011.02.17. 19:28:40
Manci néni, a szomszéd 2011.02.17. 19:29:03
Tudom ajánlani az amerikai sorozatokat (magyarisztán el van maradva ezekben is több évvel), nem kell hozzá angolul se tudni, egy-két nap alatt elkészül hozzájuk a felirat is.
Csókol benneteket Manci nénétek.
u.i. ha lekéssük a barátosközt, azt is letöltjük.
igazságos 2011.02.17. 19:44:42
Nagyon szeretem angolul nézni a sorozatokat felirattal, most tanulom az angolt.
Egyébként meg tökre nem értem, mi a fenére jó a megállítható és visszatekerhető élő adás. Teljesen felesleges dolognak tartom.
Két rossz dolog van, s ez minden tévészolgáltatóra igaz, hogy nem tudom bevezettetni négy tévére. Annyi van itthon, de csak kettőt használok, hármat is lehetne, vagy egyik családtag nevére megint új előfizetést. Nem gondolnak ilyenekre.
A másik, hogy ha fel akarok venni valamit, akkor nem lehet mást nézni, csak amit felveszel. De hát ezt is meg lehet oldani a mai világban.
CID 2011.02.17. 19:58:23
Oh, de szeretem én szívatni az ilyen tuskókat :)))))
infrablu 2011.02.17. 20:03:20
Dr. Verőköltő 2011.02.17. 20:06:35
Mimósa 2011.02.17. 20:11:28
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.02.17. 20:19:17
akkor megallitod, lebeszeled
aztan megnezed, majd az elso reklamnal utolered az igazi elot
pl.
de anyagcsere problemak is adodhatnak
Látnok14 2011.02.17. 21:04:33
Mi köze van a témához az ostoba beszólásodnak?
Itt zsidózol, te baromarcú. Nácinak nem nevezlek, az dicséret lenne. Egyszerűen kretén vagy.
Vagy menj orvoshoz. Rádfér te faszkalap.
feljelentem! 2011.02.17. 21:16:35
nesztek!
Helyes, tessék felmondani a szolgáltatónál! Az majd jól megoldja, vagy majd a másik.
igazságos 2011.02.17. 22:22:17
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.02.18. 05:05:18
nem vihetem a tv-t korbe korbe A LAKasban
2011.02.18. 10:44:53
Sajnos ez durván hazugság !
Konkrétan rokonságom külföldön él különböző országokban és MINDENHOL olcsóbb és jobb minőségű szolgáltatást kapnak telekom területén mint itthon mi. Tehát, hogy mi magyarok keveset fizetünk az konkrétan HAZUGSÁG !
Ne építsd a logikádat erre az elhibázott alapvetésre.
A Magyarországon levő multik vezetői olyanok, akiket ide száműztak, mert otthon gyengék voltak szakmailag, emberileg. Ez az én tapasztalatom.
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.02.18. 10:49:14
krausz2 2011.02.18. 13:39:22
Nem baj én is voltam fiatal...
Giba 2011.02.19. 02:20:46
Még nem áltunk át a digitális kábeles rendszerre, szóval még tudod venni analógon, de ha akarsz digitális jelet analóg tvre akkor vegyél egy STBt
Diginél úgy vannak hogy több mint 2 tv van egy lakásba... többet meg nem tudnak adni. De a thomnál és az upcnél 5-8 éve csak úgy nézheted az összes adást ha veszel egy boxot és akkor egy tv látod az összes csatornát a többin meg nem... Ha nincs családod még ez lehet hogy jó is. De nekem ne adjanak egy fostos STB mert ők csak így képesek szolgáltatni! Nekem több tvm van és nem akarok 600ft/hó +boxot bérelni!
Jah és az STB szerepe a + pénzlehúzás semmi több!
m1 m2 duna adja hdba igazad van de ki nézi ezeket a csatornákat? a Discovery digitálisban adja de az a legproblémásabb csatorna minden szolgáltatónál!
80 centi felett kell a hd ready ha 3-3,5 méternél közelebb ülsz hozzá amúgy észre se veszed a külömbséget a brr rip és a dvd rip között! a 100 centisre kell a full hd de csak akkor ha 4 méternél közelebb nézed, mert ott sem tűnik fel hogy full hd vagy hd ready vagy dvd rip! a lényeg a távolság!
A felbontás azt jelenti hogy hány képkockát tud megjeleníteni x y tengelyen... te ezt nem tudtad ? a bitráta meg az hogy mennyi adatot küld egyszerre! és kérlek a legnézettebb adók rtl klub tv2 mpeg2 kódolás alacsony bitráta! szóval hiába a nagy tv a való világ pixeles lesz!
Az STB semmi köze az egészhez csak az az a parasztvakítás amit odaadnak az ügyfélnek hogy nesze paraszt ezzel jobb lesz a műsor! és a sok hülye elhiszi! mikor poton pénzért jobb STB veszel amazonról ebayről vagy bármely igényesebb webáruházból!
Giba 2011.02.19. 02:31:05
Igaz vannak hülyék, nem egyszer belefutottam, legalább 100 embernél állítottam be thomos upc és digis netet... volt amikor megmagyarázták hogy nem tudok beírni egy felhasználónevet jelszót mert nem értek hozzá! + Pénz befizetéssel fenyegettek, és náluk volt a hiba van ilyen is! de mégis azt mondom hogy a vezető akit az a szellemiség járja át hogy minél jobban megszopassa az ügyfelet... Ez a szomorú! és ezeknek a p***fejeknek még van munkájuk ! ez meg a legszőrnyűbb az egészben!
Giba 2011.02.19. 02:38:58
salapapa · http://salapapa.hu 2011.02.19. 13:26:14
2010 márciusának egy verőfényes hétfői reggelén újból szólt a "hang"...
kedvesen felhívtam figyelmét, hogy immár másfél éve akarják rámsózni és én szeretettel várnám mielőbb a szerelőt.
azonban ha azon a héten nincs meg, feljelentem a T-Home-t zaklatásért.
szerda helyett csütürtök délelőtt ért ki a szerelő. tett-vett-matatott vagy 2 órám ment el vele mire akkor és ott valamennyire működött. asszontták, még a központban át kell állítani ezt+azt...
adtam nekik időt, eleget. péntekig.
merthogy nem javula, kérdeztem elviszik maguktól, vagy kirakjam a busz elé a settopboxot?
türelemre intettek és mondták, délelőtt minden rendben is lesz.
kissé csodálkoztam, hogy miért kell nekem ennyi türelmet gyakorolnom? az ott munkahely, nekem dolgoznom kellene nem pedig ezen idegeskednem.
délutánra úgylátszott, minden stabil, mxűik.
éles, gyönyörű kép, menü használható, internet rendben...
beállítottam a felvételeket amiket tudtam csak eccervalamikortalán fogok megnézni.
hétfőn beérve a műhelybe lám, pirosan világít (ződ helyett) a set top box közepén a LED.
ugye mindenkinek egyértelmű a piros LED jelentése?
akkor hívtam a trécsoportot, hogy azonnali hatállyal felmondanám a szerződést, hisz tisztán beleférek a 7 napba.
kisebb huzavona:
telcsipicsa: szereljem le, vigyem be, álljak sorba és adjam le.
én: nem! leszerelem és kedden dél körül jön a kukás, behelyezem az autó hátuljába.
hétfő délután elvitték a routert és a set top boxot, átvételi papír scannelve.
ezek után kiszámláztak majd' kétezer forintot a szolgáltatásmentes de idegességgel teli 2 napra, illetve lett egy perem még kis ideggel velük.
az szép, hogy nyertem de ez vajmi kevés mert tudom, nem én vagyok az egyedüli ezzel a problémával.
ezt támasztja alá a fenti poszt is. és még hányan, akik nem írják le...
tovább is van:
utána vagy 2 hónapig nem volt stabil internetem a műhelyemben, holott mind az online anyagbeszerzéshez, ügyfelekkel való levelezéshez, stb ez ma már elengedhetetlen.
kiderült, a T-Home nem egy cég!
létezik továbbrais a T-Online, a T-Com, illetve a TVsek valami más "T"!
ezért nem találták a papírokat, ezért nem állították vissza az IPTV leszerelése után a netemet, stb.
átcseszés az egész a T-csoport részéről!
Fairy Girl 2011.02.20. 15:01:52
Digire váltottam, és boldog emberré váltam.