A Homár rokonságban látott csak lemerevedő/kipixelesedő tévéműsorokat a T-Home hálózatán, és már akkor sem értette, miért fizet valaki ezért/hogyan lehet így kábeltévét szolgáltatni, ennél még a kalózvhs is stabilabb volt. Krisztináéknál kis híján 2 hónapja nézhetetlen a digitális kábeltévé, amin a settop boxcseréje sem segített:
UPDATE 02/18: Az ügy rekordsebességgel megoldódott, köszönjük.
Tudom, valószínűleg tv, internet, telefon nélkül boldogabb lehetnék, de sajnos megfertőzött a fogyasztói társadalom…… , így boldogtalanul játszom a tudatos fogyasztót :), hogy mennyire eredményesen, afelől van némi kétségem………….. Ezúton hívnám fel az összes T-Home-on kívüli szolgáltató figyelmét a XII. kerület bizonyos részeire! Tényleg fekete lyukként kell, hogy szerepeljen a térképükön?
A levelezés:
Tisztelt Ügyfélszolgálat!
Alábbi levelemet egészen pontosan 30 napja küldtem Önöknek. Erre mindezidáig semmilyen választ nem kaptam, annak ellenére, hogy Önöknek 30 nap áll rendelkezésre, hogy reagáljanak. Jelezném, hogy azóta a helyzet, nemhogy javult volna, inkább csak rosszabb lett. A hibajelenségek nem szűntek meg, túl vagyunk egy - 2011 február 11-én történt – beltéri egység (SET TOP BOX) cserén, ez valószínűleg hónapok óta tartó kálváriánktól független hiba lehetett, hisz azóta mindkét televíziónk 5-8 percenként lefagy, majd egy perces kimerevedés után újraindul. Egyszóval nézhetetlen, a felvett műsorok használhatatlanok. „Igazán hálásak vagyunk”, hogy pillanatnyilag az internet és a telefonszolgáltatás még működik.
Amin még túl vagyunk:
- a napi szintű telefonbeszélgetések enyhén szólva türelmetlen kollégáikkal
- a napi szinten hibabejelentés elhárításáról szóló sms ellenére fennálló meglévő hibajelenség (mai nap is)
- kioktatás a számlareklamáció részéről, hogy alábbi levelemben nem kértem számlakorrekciót, így erről csak február 6-án történt telefonbeszélgetés óta van információjuk
felhívnám figyelmüket alábbi levelem következő mondatára „mi módon tervezik felénk kompenzálni, hogy lassan három hete csak szakaszosan használható szolgáltatást nyújtanak!!! „ Önök hogyan értelmezik ezt a mondatot?
Végezetül éppen most vagyok túl egy kb 45 perces telefonbeszélgetésen (a különböző kollégáik közötti kapcsolgatás szüneteiben pont meg tudom írni ezt a levelet és higgyék el nem gépelek valami villámgyorsan).
Mivel képtelenség leírni, hogy milyen tragikomikus beszélgetésen vagyok túl ezért nyomatékosan kérem Önöket, hogy a 2011 február 16.-án kb 20 óra 10 perc és 21 óra között zajló – az Önök oldaláról hihetetlen amatőrizmust tükröző, az én oldalamról, a hónapok óta tartó huza-vonához mért, enyhe hisztériával fűszerezett – telefonbeszélgetésemet, a megfelelő felsővezetői szinten meghallgatni szíveskedjenek, mind a 4-5 kollégát és a köztük zenélt nem kevés időt beleértve!
Azt gondolom, ebből a beszélgetésből tökéletesen egyértelmű lesz az elmúlt időszak teljes problémaköre!
Külön jelezném, hogy sajnos az előző hónapra számlázott előfizetési díjat befizettük, ezt részünkre jóváírni szíveskedjenek. Továbbá jelezném, hogy a következőkben számlázott tételeiket mindaddig nem áll módunkban kifizetni, míg a jelzett hibajelenség fennáll és Önök azt véglegesen nem hárították el!
(így elég egyértelmű, mire gondolok?)
Türelmetlenül várom válaszukat, ami a probléma méretéből adódóan, semmiképp nem gondolom, hogy megoldható lenne egy rendszer sms-sel vagy egy semmitmondó email-lel.
Bízom abban, hogy egy ekkora cég, akinek a marketing költsége valószínűleg nem elenyésző méretű, tisztában van azzal, hogy a negatív reklám (amit nagy valószínűséggel a http://homar.blog.hu/ , igen nagy olvasói táborral rendelkező, internetes oldalon olvashatnak) jóval nagyobb hatású, mint bármely óriás költségvetéssel elkészített reklámkampány, kellő profizmussal fogja kezelni problémámat!
Üdvözlettel,
………………………..
Sent: Sunday, January 16, 2011 2:48 PM
To: 'ugyfelszolgalat@t-home.hu'
Subject: reklamáció hibajelenség elhárításával kapcsolatban
Tisztelt Ügyfélszolgálat!
T.Home Tripla csomaggal rendelkezünk.
2010. december 30.- án kb 22 órakor a következő hibát jelentettük be Önöknél. A tv adás sokszor megáll, a távirányítóval el és vissza kell kapcsolni ahhoz hogy az adás továbbmenjen. Ugyanekkor az intenet szolgáltatás és a telefon is akadozik. 2010. december 31.-én 8 óra 40 perckor a megadott telefonszámra sms-t kaptunk, hogy a hiba elhárítását megkezdték (hibajegy azonosító:………..).
A hibajelenség azóta sem szűnt meg, a mai nap folyamán már nézhetetlenné vált a tv, ezért telefonon újból bejelentettük Önöknél. Kollégájuk arról tájékoztatott, hogy ezt teljesen új hibabejelentésként kezelik(hibajegy azonosító:……………), mivel az előző hibát elhárították és erről a megadott telefonszámon értesítettek minket 2010. december 31.-én. Mi erre az értesítésre nem emlékszünk, úgy gondoljuk ez nem történt meg.
Kérjük, vizsgálják meg, ez hogyan történhetett!
Szeretnénk, ha a még mindig fennálló hibajelenséget mielőbb elhárítanák és értesítenének, mi módon tervezik felénk kompenzálni, hogy lassan három hete csak szakaszosan használható szolgáltatást nyújtanak!!!
A tv adás akadozása nem csak az utóbbi időben megjelenő hiba, tulajdonképpen rendszeres probléma hol megjavul magától, hol nem, sokszor a felvett műsoroknál is kimaradnak részek, így ezek használhatatlanok. Örülnénk, ha komolyan foglalkoznának ezzel a jelenséggel, különben kénytelenek leszünk szolgáltatót váltani.
Várom mielőbbi válaszukat!
Üdvözlettel,
Az utolsó 100 komment: