Tékozló Homár

Tripla élvezet a lefagyó T-Home-tévé

2011.02.17. 10:19 | jackyll | 160 komment

A Homár rokonságban látott csak lemerevedő/kipixelesedő tévéműsorokat a T-Home hálózatán, és már akkor sem értette, miért fizet valaki ezért/hogyan lehet így kábeltévét szolgáltatni, ennél még a kalózvhs is stabilabb volt. Krisztináéknál kis híján 2 hónapja nézhetetlen a digitális kábeltévé, amin a settop boxcseréje sem segített:

UPDATE 02/18: Az ügy rekordsebességgel megoldódott, köszönjük.

Tudom, valószínűleg tv, internet, telefon nélkül boldogabb lehetnék, de sajnos megfertőzött a fogyasztói társadalom…… , így boldogtalanul játszom a tudatos fogyasztót :), hogy mennyire eredményesen, afelől van némi kétségem………….. Ezúton hívnám fel az összes T-Home-on kívüli szolgáltató figyelmét a XII. kerület bizonyos részeire! Tényleg fekete lyukként kell, hogy szerepeljen a térképükön?

A levelezés:

Tisztelt Ügyfélszolgálat!

Alábbi levelemet egészen pontosan 30 napja küldtem Önöknek. Erre mindezidáig semmilyen választ nem kaptam, annak ellenére, hogy Önöknek 30 nap áll rendelkezésre, hogy reagáljanak. Jelezném, hogy azóta a helyzet, nemhogy javult volna, inkább csak rosszabb lett.  A hibajelenségek nem szűntek meg, túl vagyunk egy  - 2011 február 11-én történt – beltéri egység (SET TOP BOX) cserén, ez valószínűleg hónapok óta tartó kálváriánktól független hiba lehetett, hisz azóta mindkét televíziónk 5-8 percenként lefagy, majd egy perces kimerevedés után újraindul. Egyszóval nézhetetlen, a felvett műsorok használhatatlanok. „Igazán hálásak vagyunk”, hogy pillanatnyilag az internet és a telefonszolgáltatás még működik.

Amin még túl vagyunk:

-          a napi szintű telefonbeszélgetések enyhén szólva türelmetlen kollégáikkal

-          a napi szinten hibabejelentés elhárításáról szóló sms ellenére fennálló meglévő hibajelenség (mai nap is)

-          kioktatás a számlareklamáció részéről, hogy alábbi levelemben nem kértem számlakorrekciót, így erről csak február 6-án történt telefonbeszélgetés óta van információjuk

felhívnám figyelmüket alábbi  levelem következő mondatára „mi módon tervezik felénk kompenzálni, hogy lassan három hete csak szakaszosan használható szolgáltatást nyújtanak!!! „ Önök hogyan értelmezik ezt a mondatot?

Végezetül éppen most vagyok túl egy kb 45 perces telefonbeszélgetésen (a különböző kollégáik közötti kapcsolgatás szüneteiben pont meg tudom írni ezt a levelet és higgyék el nem gépelek valami villámgyorsan).

Mivel képtelenség leírni, hogy milyen tragikomikus beszélgetésen vagyok túl ezért nyomatékosan kérem Önöket, hogy a 2011 február 16.-án kb 20 óra 10 perc és 21 óra között zajló – az Önök oldaláról hihetetlen amatőrizmust tükröző, az én oldalamról, a hónapok óta tartó huza-vonához mért, enyhe hisztériával fűszerezett  – telefonbeszélgetésemet, a megfelelő felsővezetői szinten meghallgatni szíveskedjenek, mind  a 4-5 kollégát  és a köztük zenélt nem kevés időt beleértve!

Azt gondolom, ebből a beszélgetésből tökéletesen egyértelmű lesz az elmúlt időszak teljes problémaköre!

Külön jelezném, hogy sajnos az előző hónapra számlázott előfizetési díjat befizettük, ezt részünkre  jóváírni szíveskedjenek. Továbbá jelezném,  hogy a következőkben számlázott tételeiket mindaddig nem áll módunkban kifizetni, míg a jelzett hibajelenség fennáll és Önök azt véglegesen nem hárították el!

(így elég egyértelmű, mire gondolok?)

Türelmetlenül várom válaszukat, ami a probléma méretéből adódóan, semmiképp nem gondolom, hogy megoldható lenne egy rendszer sms-sel vagy egy semmitmondó email-lel.

Bízom abban, hogy egy ekkora cég,  akinek a marketing költsége valószínűleg nem elenyésző méretű, tisztában van azzal, hogy a negatív reklám (amit nagy valószínűséggel a http://homar.blog.hu/ , igen nagy olvasói táborral rendelkező,  internetes oldalon olvashatnak) jóval nagyobb hatású, mint bármely óriás költségvetéssel elkészített reklámkampány, kellő profizmussal fogja kezelni problémámat!

Üdvözlettel,
………………………..

Sent: Sunday, January 16, 2011 2:48 PM
To: 'ugyfelszolgalat@t-home.hu'
Subject: reklamáció hibajelenség elhárításával kapcsolatban

Tisztelt Ügyfélszolgálat!

T.Home Tripla csomaggal rendelkezünk.

2010. december 30.- án kb 22 órakor a következő hibát jelentettük be Önöknél. A tv adás sokszor megáll, a távirányítóval el és vissza kell kapcsolni ahhoz hogy az adás továbbmenjen. Ugyanekkor az intenet szolgáltatás és a telefon is akadozik. 2010. december 31.-én 8 óra 40 perckor a megadott telefonszámra sms-t kaptunk, hogy a hiba elhárítását megkezdték (hibajegy azonosító:………..).

A hibajelenség azóta sem szűnt meg, a mai nap folyamán már nézhetetlenné vált a tv, ezért telefonon újból bejelentettük Önöknél. Kollégájuk arról tájékoztatott, hogy ezt teljesen új hibabejelentésként kezelik(hibajegy azonosító:……………), mivel az előző hibát elhárították és erről a megadott telefonszámon értesítettek minket 2010. december 31.-én. Mi erre az értesítésre nem emlékszünk, úgy gondoljuk ez nem történt meg.

Kérjük, vizsgálják meg, ez hogyan történhetett!

Szeretnénk, ha a még mindig fennálló hibajelenséget mielőbb elhárítanák és értesítenének, mi módon tervezik felénk kompenzálni, hogy lassan három hete csak szakaszosan használható szolgáltatást nyújtanak!!!

A tv adás akadozása nem csak az utóbbi időben megjelenő hiba, tulajdonképpen rendszeres probléma hol megjavul magától, hol nem, sokszor a felvett műsoroknál is kimaradnak részek, így ezek használhatatlanok. Örülnénk, ha komolyan foglalkoznának ezzel a jelenséggel, különben kénytelenek leszünk szolgáltatót váltani.

Várom mielőbbi válaszukat!

Üdvözlettel,

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gáborom 2011.02.17. 12:52:29

Hát asszem téhóm vonalon én vagyok a kaukktojás. DE valszeg csak azért, mert az itteni műszaki központtól légvonalban kb 80 méterre vagyok, vezetékben ez valamivel több, de egy épületben.
Nekem csak annyi a problémám az ípétévével, hogy pont akkor akad meg az adás, amikor aszonygya a csávó a műsorban, hogy "a megoldás pedig:" és itten addig lefagy, amíg elhangzik a megoldás (értsd: valami fontos szó vagy infó, a lényeg ), majd megy tovább.
Nem ,én nem jelentek be sehová semmit, amúgy megy jól minden, a net jó, a tv amúgy jó, kb havonta újraindítom a settoppot is mega rútert is, telefonon meg nincs.
Viszont amikor eljő a hűséges év lejárta, és intézkedni kell, akkor veszek egy nagy levegőt meg spájzolok nyugtatót, és a váltás esedékes hónapjának első munkanapján felkeresek egy olyan tépontot, ami plazában van: mert ha ideges leszek, akkor elrohanok halálra zabálni magam és megnyugszom. De már eleve először egy nagy meki vagy egyéb menü be, aztán megyek be a pontba, és rászánok eleve egy-másfél órát a dologra.
Aztán hazamegyek, és várom, hogy ebben az évben hogyan sikerül túljárniuk a saját eszükön.
Tavaly pl elfelejtettek, majd hosszas próbálkozások után eszükbe jutottam, és kaptam vigaszdíjat is.
Idén csak annyi lett volna aváltozás, hogy a triplából kiesik a teló, mert csak mobilom van, marad a tévé és a net. A netet feljebb csavartam, a tévébe meg belevettem az éjdzsbíjómekszpekket, mer rábeszélt a barim, de jövőre biztosan nem kell, már most látom.
Szóval telefon le, net gyorsabb, és a tévére plusz pekk. Pakk.
A live ügyintézés során kb 10 telefont intézett a kiscsaj, és ezzel sikerült úgy megbolondítani a rendelésem, hogy amikor az lejött ide szembe a műszakis fiúkhoz, élből törölték - valszeg nem értették az egészet.
DE én átsétáltam a fiúkákhoz, elrebegtem, mi a bánatom, pláne, hogy már időpont is lett egyeztetve, és ők két nap alatt mindenféle szerelés nélkül beállították amit kell ott a központjukban, és kész.
Szóval a műszakiak - legalábbis itt Szentendrén - jók, de a plazás pontokban mindig tudnak valami új baromságot kreálni.

Amúgy jövőre lehet,visszamegyek a júpíszí dájrekthez,hátha olcsóbb lesz úgy a tévé és a net, mint így.

amatőr 2011.02.17. 12:56:01

A t-csoportnál telefonon, emailben ügyet intézni szigorúan tilos. Reklamálni, panaszt tenni csak személyesen érdemes, két példányban kinyomtatott panaszlevéllel. Másodpéldányon olvasható aláírással átvetetni (olvasható dátummal), lebélyegeztetni. Esetleg ASZF reklamációra, kötbérre vonatkozó rendelkezéseit is magunkkal vinni, ügyintéző orra alá dörgölni, vonatkozó mondatokat külön a figyelmébe ajánlani. Amúgy letagadják, hülyének néznek, értetlenkednek, az ügyfélszolgálati ASZF példányt nyomatékos felszólításra sem adják kézbe.
Ha egy 10 napos telefonvonal kimaradás (oszlopdöntés volt egy hosszú hétvége előtt) nem így jártam volna el, még ma is futnék a kötbér után. Utólag mindent letagadtak volna, így is kivárták a legeslegutolsó napot a panasz jogosságának elismerésével, kötbér átutalásával.

Mercel 2011.02.17. 12:56:52

Hello!

Akkor némi segítség a posztolónak, és bárki másnak aki hasonló cipőben jár;

1; Bárki bármikor bármilyen szolgáltatást felmondhat ma magyarországon, amennyiben az igénybe vett szolgáltatást nem megfelelően, hibásan teljesítik az igénybevevő (Ügyfél) felé.

Ezt "hibás teljesítésnek" hívják.

Ennek nyilvánvaló módon alapfeltétele, hogy az ügyfél a (szerinte) hibás teljesítést jelezze a szolgáltatást nyújtó cég felé.
Kis segítség ehhez; Bármelyik szolgáltatónál lehet kérni az ügyfélszolgálattal folytatott beszélgetés visszahallgattatását, illetve a cég képviselőjével közösen történő visszahallgatást, és annak értékelését.

A szerződés felmondása kezdeményezhető -írásban- "hibás teljesítés" miatt amennyiben az Ügyfél képes hitelt érdemlően bizonyítani a probléma folyamatos fennállását.
Ez alól az sem kivétel, ha a szerződést a szolgáltató "hűségszerződéssel" betonozza be.

2; A legtöbb Ügyfél nem tudja, de az ügyfélszolgálatoknak (mindnek) van egy olyan gyakorlata, miszerint a bármilyen probléma miatt betelefonáló, levelező Ügyfél az mindig csak egy rinyáló f**z,
mindaddig amíg el nem hangzik az a varázslatos kifejezés, hogy "Panaszt szeretnék tenni" vagy "szíveskedjen a problémámat panaszként felvenni"
Ebben az esetben kitöltenek egy panaszjegyet amit már a továbbiakban valóban kezelnek, komolyan vesznek.
Másrészt mivel bekerült a rendszerbe X darab panasz, ezek után lehet hivatkozni a korábban már felvett panaszokra, és jóval könnyebb megválni az adott szolgáltatótól.
Na ennyi
Remélem segítettem valamennyit.

"Frigyes"

CoolKoon 2011.02.17. 13:02:04

@Nagyon_Komoly: Igen, ez akkor lenne igaz, ha a kábelszolgáltató(k) TÉNYLEG tömörítetlen, mindenféle módosítás nélküli jeleket küldenének. Viszont igazából az analóg jelet különféle trükkökkel általában még jobban lerontják, mint a digitálist, hiszen abból indulnak ki, hogy a képcsöves tévék úgyse mutatják az egész képet, illetve abból, hogy a minőségromlás se tűnik fel neked annyira. Viszont szerintem azért okoskodsz ennyire, mert nem láttál még 102 centis LCD tévén analóg kábeltévé-adást (ne tudd meg, milyen szar, főleg, ha 16:9 képarányú csatornákat nézel, mint pl. m1,m2, Duna TV stb.). A lényeg, hogy a digitális jel egy digitális tévén nagyon jól is tud ám mutatni, és még csak HD se kell hozzá. Na igen, csak ahhoz a rendszernek is jónak kell lennie, tehát pl. nem kéne agyontömörített MPEG2-t használni mondjuk az x.264 helyett meg ilyenek.....

Roy 2011.02.17. 13:06:00

@cicmen: Nem ott kell feljelenteni hanem a Nemzeti Média, és Hírközlési Hatóságnál www.nmhh.hu
1015 Bp. Ostrom u. 23-25 vagy 1133 Bp. Visegrádi u. 106

2011.02.17. 13:10:52

@Mercel: igen, ez tényleg segítőkész komment volt. Valóban minden ügyfélszolgálat lerázni akarja az ügyfelet, erre oktatják őket.

usernev 2011.02.17. 13:16:15

Szegeden is fennáll ugyanez a probléma. A szerelő szerint akit kiküldtek, az a baj, hogy a csomópontra több embert kötöttek rá mint amit elbír és egyébként is egy kínai vacak van beépítve oda. Egy ideig segített a jelerősség növelése, de minden egyes új megrendelő bekötésével elromlik és már a szerelő nem tudja kompenzálni. Kertvárosi övezetben nem éri meg nekik fejleszteni. Azért új előfizetést bevállalnak fejlesztés nélkül, akkor is ha akadozik a szolgáltatás. Az ügyfélszolgálat szerint mindenki csak rinyál. Az ember meg kénytelen a T. Társasággal szerződni mert más nincs.

ne most 2011.02.17. 13:23:17

A ditális TV-n tökéletesen látható, hogy milyen vizfestékszerű minőségben jelenik meg a kép.
Amennyiban felmondod a katasztrófális minőség miatt a szerződést, akkor a menedzsment szekerét tolod, mert a vevői elégedettség nő, miközben a fejlesztésre költött pénz csökkenhet.
A ditális átállás miatt óriási pénzeket költöttek fejlesztésre az országban. Ezekből a felhasználónál annyi csapódik le, hogy kb 1000Ft/hó bérleti dijat fizethet egy 6000Ft-so set top box-ért, ami csak a szolgáltatónál használható. A kép minősége a kiemelt legnépszerűbb 1-2 csatornát kivéve úgy túnik az analóg adás közelében sincs. A családi csomag 50db egyébként (FTA) ingyenes csatornát tartalmaz, pld TV-shop. Minden más fizetős csatorna, különféle minicsomagban érhető el. Német, olasz, francia nyelvű csatorna nincs - az érdeklődés nem számottevő gondolom - helyette story tv.
Egy 60cm-es tányérral kb 3000 csatorna lenne fogható ingyen műholdról.

keramia53-1 2011.02.17. 13:23:32

tré-home, upc, fibernet: SOHA-SOHA-SOHA!!!

ave 2011.02.17. 13:24:07

Az IP tv eleg sajnalatos talalmany.
A szolgaltatonak jo, de a nezonel eleg nagy az eselye a szivasnak.

Hogy a problemamentes vetel borzaszto bitratairol ne is beszeljunk.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.02.17. 13:24:17

@Sün‼: Azt is evagy l kell vermelni, vagy a pincében kell tartani, vagy legalább körbe kell rakni szalmabálákkal, és akkor tényleg nem fog lefagyni...

2011.02.17. 13:24:24

Hmmm, Miskolc környékén élő rokonom IP-tévéje, melyet a T-sz@rral köttetett be hasonlóan muzsikál.
Nagyon megbánta a szolgáltatóváltást, mert valóban egy agyonmásolt VHS minőségre hajaz, szaggat, kimered, igénytelen, kásásodik-elmosódik a kép.
Lúzerek TV-je, ahogy jellemezte.
Emellett ha neteznek, akkor a dolog csak romlik.
Úgyhogy hajrá T-sz@r, csak így tovább. Újra feltalálják majd az analóg modemes netet 33k sebességgel havonta egy kisebb vagyonért.

Mercel 2011.02.17. 13:30:09

Ui.
Használati utasítás az ügyfélszolgálatokhoz:

A magam részéről napi szinten vívok nagy szolgáltatók ügyfélszolgálataival, és az elmúlt évek alatt megtanultam, hogy teljesen felesleges üvöltözni hisztizni velük, még akkor is ha az bunkók, flegmák, amatőrök, kioktatnak, esetleg ezmindegyszerre:)
Ez tényleg gyakran előfordul, mivel többnyire droidok dolgoznak ügyfélszolgálatosként, illetve természetesen van a másik oldal, ugyanis bárkiből antiszociális állat válik, ha naponta 226-an üvöltenek anyáznak vele, az általa képviselt cég problémái miatt. (És akkor nem mentünk bele abba a sok idiótába sem akik szórakozásból, dühkitöltésből, hülyeségek miatt hívják fel az ügyfélszolgálatot)
Kéretik ezt is figyelembe venni..
Ha nyugodtak vagyunk akkor valamilyen szinten mindenkiből elő lehet húzni a normálisabbik énjét - ez személyes tapasztalat.
....
Szóval;
Ha az embernek bármelyik céggel problémája van akkor vegyen két nagy levegőt, hívja fel az ügyfélszolgálatot, és bármennyire is megváratták, (Ez bármilyen hihetetlen is de a legtöbbször max 7-8 perc, csak hosszabnak tűnik az ideg miatt..) kapcsolgatták, vegye elő a nyugodtabbik énjét, és úgy adja elő a problémáját.
Ha bunkók, flegmák stb vele, és érezhetően nem akarnak segíteni, nem a probléma megoldására törekednek, akkor váltson át ultranyugodtba, és vegye elő a bűbájos stílusát (ezzel garantáltan fel lehet cseszni bármelyik ....ző ügyfélszolgálatos agyát, de kényszerítjük a normális stílusra amitől még idegesebb lesz:)
Ha sehogy sem megy a probléma megoldás, akkor jön a "szíveskedjen panaszként felvenni a problémám" C. mondat.
Ekkor feltesznek pár kérdést, és az ügyfél válaszait rögzitik a panaszjegyben.
Érdemes előre leírni lehetőleg minnél szakszerübben a problémát, azt hogy mikor, milyen körülmények között jelentkezik stb.
Feltehetnek látszólag idióta kérdéseket is, de ebben az esetben nem érdemes anyázni, mível ha nem adunk normális válaszokat voltaképpen a saját panaszunk jogosságát fúrjuk meg.
(Tehát nyugisan..)
Ha az ügyfélszolgálatos még mindig utálatos akkor a beszélgetés végén (És nem hamarabb) megkérni, hogy jól hallhatóan nem elhadarva szíveskedjen megadni a nevét, majd elköszönünk, letesszük a kagylót, újra tárcsázunk, és a telefont felvevő kollégánál vérnyugodtan közöljük, hogy az imént beszéltünk XY kollégával, nem voltunk megelégedve a hozzáállással, szeretnénk panaszt tenni, hol, és milyen módon tehetjük ezt meg.
Ilyenkor többnyire vagy e-mail, vagy posta címet kapunk.
Célszerű nem elhanyagolni a levélírást..
Az a jellemző, hogy az emberek miután túl vannak az első mérgükön már nem veszik a fáradságot egy max 10 perces levél megírására.
Aztán legközelebb esetleg ugyanabba a droidba futunk bele.. Ugye?:)
Esetleg kérhetjük a csoportvezetőt (Mindig minden napszakban van egy kiemelt kolléga)
A post-ban szereplő ügyfél helyében én azt a taktikát választanám; hogy mivel a probléma már hosszabb ideje fennáll, elkezdeném napi szinten felvetetni panaszként a problémám. Minden egyes rohadt napon fel kell hívni őket vérnyugodtan, felvetetni a panaszt, megköszönni, kagyló lerak.
kell várni kb. 10-15 napot, majd megírni a levelet amiben kérjük vagy a szerződés elégtelen teljesítés miatti megszüntetését, És/Vagy az eddig befizetett összeg kompenzálását.

Még egy nagyon fontos dolog:
Mindig minden panaszfelvételes telefonálásnak célszerű felírni a dátumát, időpontját, és az ügyintéző nevét.
Ezzel utólag megdöbbentően könnyű dolgunk lesz - mivel lesz pontos hivatkozási alapunk.

Részemről ezek a dolgok beváltak, és már elég sok ügyfél problémáját el tudtam intézni, illetve nagyon sok szerződést ki tudtam "ütni"
(szeretnek is a Trékom, Upc stb ügyfélszolgálatoknál:))

"Frigyes"

Lucent 2011.02.17. 13:33:52

A probléma sokkal egyszerűbbnek tűnik, mint gondolnád. Nálam a UPC HD adások kezdtek el kockásodni a Samsung 40"-es LCD-n. Kihívtam a UPC szerelőt, átnézte a lakásba bejövő kábeletől a nyomvonalat, elágazásokat (szoba/konyha felé menő) egáészen a SetTopBox-ig és kicserélte az összes csatlakozót vadi újra (ingyen). Kockásodás azóta nem jelentkezett. A UPC STB-on futtattuk a manüből a teszt programot: "Gratulálunk! Az Ön rendzsere kiválóan működik" üzenetet kaptunk. Csak ez után búcsúzott el a szerelő. Ámen. Volt kocka, nincs kocka. Nézd át a kábeleidet/csatlakozóidat te is, ha van teszt program a SetTopBoxod-on, futtasd le.

Kulminaator 2011.02.17. 13:35:13

Buzeráns T-Homér..

Hosszas könyörgés után a SatTV-s ügyfeleket is megszánták és elérhetővé tettek számunkra is egy felvevős beltérit (+1000huf/hó). Ez kurva jó is lenne ha nem egy szutyok Sagem box lenne a kis édes.
Emberek. Ez akkora szar, hogy már fos. Lelassul az egész hóbelevanc, nem reagál vagy csak késve (több tíz másodperc) a távirányítóra, felvételek tűnnek el úgy, hogy a helyet foglalják, lefagy vagy éppen újraindul magától, az EPG vagy megkeveredik vagy éppen semmit sem mutat. Van benne valami szar, 10 forintos venti ami lassan olyan hangokat hallat mint egy Rába-Steiger.
Ráadásnak az egyetlen embert aki foglalkozott a panaszainkkal (Németh Attila) kirúgták. Rohagggyyyon szét az egész dojcse telekom leányvállalatostul.

manes 2011.02.17. 13:38:00

@CoolKoon: "mert nem láttál még 102 centis LCD tévén analóg kábeltévé-adást " De,igen láttam:))A fiaméknál sajnos ez van. Én egyébként az Árkádba járok tpontozni.Ott nagyon rendesek az alkalmazottak.(Legalábbis eddig azok voltak) Nálam is baszakszik néha a digitális,bejelentem,nem csinálnak semmit oszt magától megjavul egy idö után. Ha esetleg tele lesz a tököm vele akkor átmegyek a másik szobába és ott nézem analógon.Viszont azon nincsenek azok a csatik amiket szeretek:((

Giba 2011.02.17. 13:38:20

A Diginél az a baj, hogy átveszik a UPC és a Thome embereit, akik annyi nyomik ( mert nem kellenek a konkurenciának) és ráadásul veszik át a konkurencia ügyfélellenes megnyilvánulásait. Ezeket a UPC tőlátjött Meszes Adrea és Gyarmati Kinga bassza el. Hülyének nézik az ügyfelet és azthiszik ez így normális.
De viszont a telefon mindig is a legnagyobb pénzt vitte a Diginél, és még azért 200ft/hó nagyon megéri, így tudják biztosítani, hogy a szervizelése folyamatosan emgoldott legyen, mivel digitálisról analógra visszarkani nehéz.
A net amit nem értek, mert az tényleg csak egy fix összeg évente a cégnek, a többi haszon. De mivel elfogy az ip cím tartoméény így elmeltek nemzetközi szinten.... A tv folyamatsoan fejlődik, ha pesten lax akkor semmi baj sincs vele, ha vidéken akkor meg szopsz a pesti hülyék miadt, akik nem szeretnék, hogy vidéken menjen. KB ennyi amit a Digiről le akartam írni, de még így is olcsobb és van olyan jó mint a konkurencia :) A net meg verhetetlen EU szinten is (ennyiért) :D

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.02.17. 13:43:12

@Ofélia .:
hat Ofi en ezt mindig szajkozom itt ahomaron, hogy kabel tv-re mia qrwa eletert kernek huseget
a huseges aron tudjak szolgaltatni tehat azon kene adni mindenkinek
se a boxot sem a modemet nem tarthatod meg
tehat baromsag
felenk iilyen nincs, a tv-re meg netre, hogy huseg
minimum bele kellen venni a szerzodesbe, hogy koltozes eseten ha nem tudnak szolgaltatni, akkor nem er az egesz
na ilyenhez kellene fogyasztovedelem

amugy tavaly vettem uj tv-t, nem tudom van-e koze hozza, de bizony elkezdett fagyogatni, foleg az HD-n
hivtam a Chartert, jottek
meg haromszor
es jottek
jo volt, aztan megint fagyott
aztan hivtam megint, hogy fagy, ha nem csinaljak meg lemondom
es masnap jott Bobby/ a cipojet nem vette le, de huzott ra muanyagzacskot/
matatott kint bent,, aztan kozolte, mostantol jo
mondtam neki majd elhiszem ha latom/es nezem/ 2-3 napig
adott egy papirt
/Bobby xxx-xxxx-xxx/ tel szam tartalommal, es kozolte ha nem jo , szemelyesen hivjam Ot/
es azota jo
azert olyan 2-3 hetig nalunk is hol jo volt, hol fagyott 10 percenkent
Bobby ota OK

szbszig 2011.02.17. 13:49:08

"Medvevadászatra is rendszeresen jár a poszt toló? T-öketlenéktől nem rendelünk semmit, ha nem muszáj."

Akik ilyeneket írnak, azoktól kérdezem, hogy mégis kit válasszanak akkor az emberek helyettük? Mintha olyan marha nagy választék lenne szerte az országban. Ahol már legalább két szolgáltató működik, az fejlett régiónak mondható ilyen szempontból...

manes 2011.02.17. 13:49:33

Amivel még tele a faszom az a havi frissités ami után 1: Az általam sorbarakott csatikat megint rendezhetem ujra.
2: olyan csatornákat tesznek fel amit csak plusz fizetés után érhetnék el.
3: Levesznek jó csatit( német rtl,sat 1 stb) és feltesznek nézhetelent ( muzsika tv). Analógon ugyan ez a helyzet ,csak ott inkább elvesznek( BBC 1,mezzo,stb) Muzsika szar ott is van:(

Pittykapitány 2011.02.17. 13:50:11

@Mercel: "mivel többnyire droidok dolgoznak ügyfélszolgálatosként, illetve természetesen van a másik oldal, ugyanis bárkiből antiszociális állat válik, ha naponta 226-an üvöltenek anyáznak vele, az általa képviselt cég problémái miatt."

Épp ezen gondolkodtam a minap. Nálunk és van ügyfélszolga részleg, és hát tisztelet a kivételnek botrányosan suttyó pharaszt az összes de munkán kívül is, pl. ha egy rendezvényen megjelennek, szégyellem magam, vag yinkább el sem megyek,viselkedni nem nagyon tudnak.

Szóval ezen gondolkodtam, hogy ez a szakma eleve szűrő, és csak az őstulok orkok élik túl a próbaidőt (óvakodjatok olyan embertől,aki pl. 5 éve ügyfélszolga, az tuti lelkileg nem egészséges), vagy esetleg ezek is normálisan lettek anno szocializálva, és magam a munka tette őket vállalhatatlanul primitív létformává.

Lehet megérne egy tanulmányt...

Giba 2011.02.17. 13:57:49

@manes: szerintem az analóg is lehet jó 102 centis tvn de ahhoz 4 méterről kell nézni :) 80 centiset is 3-3,5m. Nem lesz jobb az adás minősége csak azért mert digitális a rendszer. A settop box meg parasztvakítás! Az csak arra jó hogy felvedd az adást de jobb képet nem csihol ki a digitális rendszerből, főleg úgy, hogy az RTL klub annyira tömöríti a digitális adását, hogy az inkább rosszabb mint az analóg. Furcsa, hogy Diginél nem kell settop box a digitális kábel TV-hez, de a konkurenciának igen... Ez a parasztvakítás! Nincs M.o. olyan csatorna ami legalább hd readyba adná a szolgáltatást :) szóval tv nézésre teljesen fölösleges. 80 centi felett meg igenis kell a full hds műsor ahhoz hogy ne legyen pixeles :) És egy agyontömörített adást nincs az a settop box ami akár hd readyt tudna csinálni belőle.....

GatyaPityu 2011.02.17. 14:04:23

Én is csatlakozom az elégedetlen Telekom ügyfelek táborához. Hihetetlen, hogy egy ekkora német érdekeltségű cég ennyire hanyag, és slendrián legyen. A német precizitásnak nyoma alig észrevehető...

Néhány napja nálunk, ahol én lakom, a 16. kerületben is problémás az IP TV adatfolyam, egyszerűen nézhetetlen a műsor az állandó kimerevedéstől, pixelesedéstől. Még jó, hogy megmaradt - egyelőre - a régi analóg jel is, bár azon jóval kevesebb adás fogható, mint az IPTV beltéri egységen.
Az internet is alig 1 MBit az általam fizetett 15 MBit helyett.

És akkor még nem is beszéltem arról a kálváriáról, ami eddig történt a tavaly decemberi megrendelés óta:
A rendelést az ügynök rosszul vette fel, így amikor jöttek telepíteni, hiába vettem ki szabadságot, mégsem csináltak semmit, mert az alvállalkozó csak a rosszul kiállított munkalap szerint lett volna hajlandó dolgozni (én márpedig nem kértem két db. set top box-ot, csak egyet). Két héttel később került sor a bekapcsolásra.
Aztán az első számlázást is elcseszték, kiszámlázták a régi kábeltv-s előfizetést és régi digitális kábeltv doboz bérleti díját, majd ezzel párhuzamosan az új előfizetés és új IPTV vevő bérleti díját is. Aztán keresték a régi dobozt, amit azonnal leadtam az új IPTV vevő kiszállításakor, magam vittem vissza az egyik plázában lévő kirendeltségre.

Olyan apróságokról már nem is beszélek, hogy sem az internet mondemhez, sem az IPTV box-hoz nem mellékeltek magyar nyelvű használati utasítást.

Szóval összeségében azt kell mondtam, hogy ennél a szolgáltatónál jó nagy kupleráj van, és a németesen csengő brand ellenére a szolgáltatás eléggé balkáni...Mindez nem is lenne baj, ha lenne rajta kívül még legalább egy szolgáltató a környéken, aki kábelen adna TV-t és internetet, de sajnos nincs, így választhatunk a T(ré) és a semmi között...

Főúr1127 (törölt) 2011.02.17. 14:04:44

Egy esetleges megoldást tudok szolgáltatni, amennyiben ugyanaz a baj mint ami a haveroméknál volt.

Ebben lényeges elem az ipTV, ha nem az van a posztolónál, akkor fingom sincs mi a probléma.

A szerelők néha hanyagul dolgoznak, így a kábel amiről a modem ip címet kap, nem veszi rendesen a jelet. Egy csőkulccsal óvatosan összébb kell nyomni a kábel végén a fejet, és úgy ismét visszarakni. Ha azután jó a jel, megvan a probléma forrása, hívni kell egy infós havert és az rak a kábelre egy jobb csatlakozót.

Havernál ez volt a gond, 3 szerelő és két set-top box csere után teljesen véletlenül merült fel, hogy mi van a a hiba a kábelben van? Abban volt. Azóta semmi gond, stabilan jön, pedig előtte ott is azt játszotta, hogy 10-20 percenként elsötétülés majd visszatérés (időnként meg teljes halál bekapcsolás után).

Egy próbát megér...

Főúr1127 (törölt) 2011.02.17. 14:06:27

* Megint elnyelte a kommentmotor, ha három frissítés után most megjelenik az előző is akkor bocs a dupláért...

Egy esetleges megoldást tudok szolgáltatni, amennyiben ugyanaz a baj mint ami a haveroméknál volt.

Ebben lényeges elem az ipTV, ha nem az van a posztolónál, akkor fingom sincs mi a probléma.

A szerelők néha hanyagul dolgoznak, így a kábel amiről a modem ip címet kap, nem veszi rendesen a jelet. Egy csőkulccsal óvatosan összébb kell nyomni a kábel végén a fejet, és úgy ismét visszarakni. Ha azután jó a jel, megvan a probléma forrása, hívni kell egy infós havert és az rak a kábelre egy jobb csatlakozót.

Havernál ez volt a gond, 3 szerelő és két set-top box csere után teljesen véletlenül merült fel, hogy mi van a a hiba a kábelben van? Abban volt. Azóta semmi gond, stabilan jön, pedig előtte ott is azt játszotta, hogy 10-20 percenként elsötétülés majd visszatérés (időnként meg teljes halál bekapcsolás után).

Egy próbát megér...

GatyaPityu 2011.02.17. 14:06:34

Én is csatlakozom az elégedetlen Telekom ügyfelek táborához. Hihetetlen, hogy egy ekkora német érdekeltségű cég ennyire hanyag, és slendrián legyen. A német precizitásnak nyoma alig észrevehető...
- Néhány napja nálunk, ahol én lakom, a 16. kerületben is problémás az IP TV adatfolyam, egyszerűen nézhetetlen a műsor az állandó kimerevedéstől, pixelesedéstől. Még jó, hogy megmaradt - egyelőre - a régi analóg jel is, bár azon jóval kevesebb adás fogható, mint az IPTV beltéri egységen.
Az internet is alig 1 MBit az általam fizetett 15 MBit helyett.
- És akkor még nem is beszéltem arról a kálváriáról, ami eddig történt a tavaly decemberi megrendelés óta:
A rendelést az ügynök rosszul vette fel, így amikor jöttek telepíteni, hiába vettem ki szabadságot, mégsem csináltak semmit, mert az alvállalkozó csak a rosszul kiállított munkalap szerint lett volna hajlandó dolgozni (én márpedig nem kértem két db. set top box-ot, csak egyet). Két héttel később került sor a bekapcsolásra.
Aztán az első számlázást is elcseszték, kiszámlázták a régi kábeltv-s előfizetést és régi digitális kábeltv doboz bérleti díját, majd ezzel párhuzamosan az új előfizetés és új IPTV vevő bérleti díját is. Aztán keresték a régi dobozt, amit azonnal leadtam az új IPTV vevő kiszállításakor, magam vittem vissza az egyik plázában lévő kirendeltségre.
- Olyan apróságokról már nem is beszélek, hogy sem az internet mondemhez, sem az IPTV box-hoz nem mellékeltek magyar nyelvű használati utasítást.
- Szóval összeségében azt kell mondtam, hogy ennél a szolgáltatónál jó nagy kupleráj van, és a németesen csengő brand ellenére a szolgáltatás eléggé balkáni...Mindez nem is lenne baj, ha lenne rajta kívül még legalább egy szolgáltató a környéken, aki kábelen adna TV-t és internetet, de sajnos nincs, így választhatunk a T(ré) és a semmi között.. .

Giba 2011.02.17. 14:08:46

@Pittykapitány: Én csak azt nem szeretem az ügyfélszolgálatban, hogy mindig végig kell hallgatni a változások monológot ami 1 2 percet igénybe vesz.... Miért nincs neki plusz menü miért rabolják az ügyfél idejét? Az ügyfeles meg szerencsétlen mit tud tenni, fehéren feketén le van írva hogy mit kell csinálnia attól nem térhet el. Itt csak az ügyfelek vezetője hibáztatható, hogy mindegyik egy akkora fasz, és arra élvez ha szopathatják a hibát bejelenteni akaró ügyfelet. Ez tény! A diginél a UPCtől áttjött hülye picsa 2 év alatt annyira szétbaszta az ügyfélszolgálati rendszert, hogy egy normális ember nem látja a logikát az egészben. Nem értem minek kell folyamatosan hangsúlyozni, hogy 72 órás hibaelhárítás, amikor csak beszólnak a helyi irodában és egy óra alatt tud menni a szerelő (kivéve hétvégén és éjszaka) persze először a rutin utasításokat végig kell hajtani, mert az az esetek 90%ban segít és nem kell szerelő.

Manic Depression 2011.02.17. 14:14:19

T. posztoló!

Csak nem 1. vagy 12. kerületi vagy?
Velünk ugyanis a következőt játszotta el a T-szolgáltató, sztem hasznos lesz esetedben:

2009 ősz - helyszín: Mammut és a szóban forgó szolgáltató üzlete. Elmondom, hogy szeretnénk kábeltv-internet szolgáltatást "x" csomagban, mivel az ő ajánlatuk tűnt számunkra megfelelőnek, így szerződést kötnénk. (Fontos megemlíteni: lakás a Krisztina tér közelében, a szolgáltató központja innen párszáz méter).
Kishölgy veszi elő a papírokat, kitöltöm, aláírom, pecsét, minden rendben, ez gyors volt - gondoltam. Megemlíti még bájosan mosolyogva, hogy kollégájuk pár napon belül kijön és már használhatjuk is az egészet zusammen.

Másnap kapok egy hívást ugyanettől a hölgytől, hogy menjek be legyek oly kedves az üzletükbe, valamit elnéztek,...stb.

Fentinek eleget téve, kérdésemre kedvesen elárulta a kollegina (gondolom a szerelőtől történt okítás után), hogy ha digitális szolgáltatást szeretnék, javaslatára ne tegyem, mivel annyira rossz a környéken ez a szolgáltatásuk, hogy utána gyakran élnék panasszal.

Nem kellett kétszer elmondani, így is tettem, a szerződést érvénytelenítettük, így a hárombetűs szolgáltatónál kötöttünk ki, amelynél (és következik a hangsúlyos rész)SZINTÉN csak analóg szolgáltatást tudunk elérni - mivel ők is hadilábon állnak a környéken a digitális szolgáltatással (ez egy hasonló kör volt, ugyanúgy elismételhetném).

Tanulság annyi, hogy előzetes utánajárás szükséges, megelőzendő a hajtépést - lévén magyarisztánban élünk.

Különben kíváncsi vagyok miért nem tud a tébetűs cég a központjuktól párszáz méterre digitálisan szolgáltatni.

Javaslat: analóg (kb. 40-45 csatorna) vagy költözés :)....vagy hajtépés és sorozatos telefonok az ügyfélszolgálatra.

Kitartást!

manmachine · http://nagykrisztian.com 2011.02.17. 14:21:21

A probléma ismert, a T szakemberei számára is, csak semmit nem tudnak vele tenni.

A lényeg az, hogy amikor csatornát váltasz, kb. 9 másodpercig egy külön médiaszerver szolgáltatja az adatfolyamot. Ha letelik ez az idő és még mindig azon a csatornán maradsz, akkor átkapcsol egy másik forrásra.

Én is szívtam vele 2 hónapot, a napnál is világosabb volt, (eleve így hívtam fel őket) hogy nem helyben van a probléma. Ennek ellenére az atyaúristent is kicserélték nálam.

Sőt, nem akarták elhinni egy jó darabig. Azt mondták ismerik a hibát, de az nem lehetséges, hogy csak 1-2 csatornán észlelhető. Végül felvettem videóra, hogy bebizonyítsam.

A 20-adik bejelentésnél már elnézést kértek, és beismerték a probléma létezését.

Azóta a teljes fagyás nekem nem jött elő, de az átkapcsolás nem mindig tökéletes, 9-10 másodperc után egy pici nyekkenést vagy kockásodást lehet észlelni. Utána megy minden tovább.

manes 2011.02.17. 14:25:52

@manmachine: "nem lehetséges, hogy csak 1-2 csatornán észlelhető." Pontosan a :viasat 3,ID Discovery,néhány sportcsatorna. most nem jut eszembe még mik, 5 vagy 6 csatin folrdul elö.

savrola 2011.02.17. 14:27:12

Megoldás a tányéros tv (digi), és a téhóm meg a júpící bekaphatja, hogy a területen nem szolgáltatnak. A vezetékest ki kell köttetni. Az internet viszont tényleg necces.
@Főúr1127: Annyira banális, hogy lehet, hogy tényleg ez a hiba! :D Na de az egész környéken? Ki kell rúgni a szerelőket, bas.szunk oda a munkanélküliségnek! :D
Egyébként vidéki lévén nekem is ismerős a jelenség, csak nekünk helyi kábel tv van. Ők folyton az időjárásra hivatkoznak. Ha vihar van, azért, ha meleg van azért, ha süt a nap azért. Bezzeg, ha nem kézbesítik a csekket és éppen ezért nem fizetünk, akkor szó nélkül kikapcsolják a szolgáltatást.

manmachine · http://nagykrisztian.com 2011.02.17. 14:31:35

@manes: Viasat 6 és Discovery. Ez a kettő csinálta nekem. (Debrecen)

MacskaÖsszeZavaróKft 2011.02.17. 14:32:55

@a rettegett drótos:
nem erted, amit felkuldenek az a szar!
tehat hiaba 100% az SNR-em, ha egyszeruen bugos pl az audiokompresszoruk es serceg a hang, s a videoenkoderuk is szar.

Okosmikulás 2011.02.17. 14:34:52

Fa*zom A Tré-hómba!
Most írtam egy kisregényt, de a hülye böngésző lefagyott...
Rövidítek. Az én egyéb bajom ezzel még az volt, hogy Tv+Telefont egy évig előfizetve, 1 év után tudatosították bennem, mikor visszamondtam volna mindent, hogy a telefonnál volt 2 hónap tesztidőszak, amikor visszamondhattam volna a telefont. Ez azt jelenti, hogy a Tv lejárt nekem decemberben, de a telefont 2 hónappal tovább kell használnom, mert a tesztidőszak nics benn az 1 év hűségben, és mivel a tv-t visszamondtam (váltottam UPC-directre, ami jobb és olcsóbb)a fennmaradó 2 hónapot nem 1250-ért , hanem 4050-es alapdíjú telefonnal kell kihúznom. Ha lejár a drótot is kitépem a falból, és viszem a számom a vodafonhoz, ahol mobiltechnológiával, de helyhez-kötötten lehet baráti áron telefonálni. Van ilyen a t-nél is de oda nem vihetem ám a vonalas számomat, ott fizessek elő mobilosként, igaz olcsóbban, de 0630-as számmal. Hát kösz nem! Viszlát! Szeretném felhívni a figyelmet, hogy kertvárosi részeken jobban ki vagyunk szolgáltatva a T-nek, mert ott nem nagyon építget ki hálózatot sajnos a többi szolgáltató, csak bérházak és a panelek mennek, mert ott több az 1 négyzetkilométerre eső előfizető.

kisvivi89 2011.02.17. 14:41:52

Nekem új szerződés kötése miatt ki kellett cserélniük nemrég a modemet. (25 mb-es lett a letöltési sebesség, a régi modem nem bírta volna). Kijött a t-home-os szerelő, berakta az új modemet. Nincs net. Egyáltalán nincs. Mondtam neki, hogy mivel Ő a tv-net szerelő, próbálkozzon már valamivel, legyen szíves, ha már elrontotta. Két órát volt ott, adtam neki kávét is. Semmi. Sajnálkozva lelépett, netem meg nem volt. Másnap szerencsére átjött egy ismerősöm, és megcsinálta, kiderült, még az IP címemet sem írta be a "szaki". Eggyit a T-home-ról. Katasztrófa.

manes 2011.02.17. 14:43:56

@manmachine: A Spektrum is...Viasat 6 Discovery az mükszik. Via 6 kell az amerikai Fater miatt:):)

manes 2011.02.17. 14:45:02

@manes: "adtam neki kávét is. Semmi." Lehet,hogy a kávé nem izlett neki:)

a rettegett drótos 2011.02.17. 14:53:14

@MacskaÖsszeZavaróKft: Nemtom, nekem hál'isten nem nyavalyognak. :) (igaz, Astro, Teleste, és Tandberg cuccokkal tolom, 110-es tepsikről)

manes 2011.02.17. 14:58:06

@kisvivi89: "adtam neki kávét is. Semmi." Lehet,hogy a kávé nem izlett neki:)

zoli913 2011.02.17. 14:58:31

Végeztem már egy-két modemcserét, de egyszer sem kellett IP címet beírni! Valószínűleg az aktiválás során történt valami hiba, amiről a helyszínen lévő szerelő nem tehet, pl ha a modemcsere a benti rendszerben hibára fut, ezt viszont előbb-utóbb orvosolják, tehát pont mire az ismerős "beírta az IPcímet".

A bajok ott kezdődnek, amikor az előfizető gondol egyet, és pl áthelyezi házon belül a modemet a saját módszereivel, mert van egy ismerőse, aki "ért hozzá", vagy még leágaztatja a TV-t 1-2 helyre, szintén amatőr módon. Evvel azt sikerül elérnie, hogy nála garantáltan nem lesz üzembiztos. A nagyobbik baj, hogy a hozzá nem értő módon történő átkábelezés hatására az utcai hálózat is zajos lesz, amitől pl a több utcányira lévő modemek (net, iptv, kábeltel.) nem lesznek üzembiztosak.

zoli913 2011.02.17. 14:59:47

Az új építésű házakról meg annyit, hogy ott vannak a legócskább kábelek, a legprimitívebb kivitelezések (tisztelet a kivételeknek)

a rettegett drótos 2011.02.17. 15:05:23

@zoli913: "húzzad!" "nem jön, megszorult!" "mondom HÚZZAD" "oké, már jön!"
így kell beépíteni 6 méter kábelbe 20 dB csillapítást. :D

Pittykapitány 2011.02.17. 15:07:07

@Giba: Amiről Te írsz, az egy teljesen más tészta, hogy maga a folyamatok, az oktatás szar úgy ahogy van,de mit vársz egy Ü.SZ. "menedzsertől" szerinted az mit tett le életében, hogy oda jutott...

Amiről én írtam az inkább az ügyfélszolisok személyisége, ami (és itt jelezném hogy ez nem előítélet,meg általánosítás) kísértetesen hasonló, remekül kijönnek egymással, egyáltalán nem érzik gáznak, hogy nem tudnak civilizáltan viselkedni. És ismét tisztelet a nagyon nagyon ritka kivételnek.

Mercel 2011.02.17. 15:12:37

@Pittykapitány:

"Lehet megérne egy tanulmányt"

Igen, valószínüleg tényleg megérne:)

Amúgy jobb cégek már felismerték a problémát és azért is tesznek érte.
Pl. vodafone - amennyire egy "Tesco" jellegű cég volt pár éve annnyira elkezdte rendbetenni az ügyfélszolgálatot, ami még így is messze áll a tökéletestől, de fényévekkel jobb mint 2-3 éve volt.
Amúgy ezt a "vegyük fel panaszként" húzást náluk tanultam meg, az után, hogy a vodafonos mobilnetem miatt sokadszorra tettem panaszt, az aktuális ügyintéző benyögte, hogy dehát egy panaszom sincs..
Mondom, nyílván poénból hívtam őket eddig is, és most is..
Erre ő - dehát nem vetettem fel panaszra..
Erre én - Tehát ezt így direkt kérnem kell?
Erre ő - Igen.
Erre én - Jó akkor vegyük fel panaszra a problémám..:D
fél percen belül rájött, hogy ez egy bitang nagy hiba volt..
Innentől kezdve pár naponként hívtam őket és vetettem fel panaszt.
Két hónappal később hívtak a vodafontól, hogy akkor ők dacára a hűségszerződésemnek lehetővé teszik a szerződés felmondását.
(irónikus módon kb. 2 héten belül sikerült nagyságrendekkel javítani az addig katasztrófális mobilneten, így visszaléptem, és azóta is náluk vagyok)

"Frigyes"

kisvivi89 2011.02.17. 15:16:30

@manes én tök jó kávét főzök :)

Worlon 2011.02.17. 15:24:54

Üdv

Nekünk a cégünk nevén volt T-fosline internet és telefon előfizetés. Aztán kötöttek velünk egy szerződést 3x gyorsabb netről (meg a fél utcával). Utána a net gyakorlatilag meghalt.
Nem akarom az egészet leírni, de a végül egy elég fenyegető hangnemű levél pontot tett a szenvedések végére:
Leírtuk, hogy cégünk ügyvédje feljelentést fog tenni ellenük a fogyasztóvédelemnél, valamint bepereljük őket szándékos károkozásért és szerződés szegésért (közben kiderült, hogy tudták, a mi környékünkön ekkora internetet nem is tudnak szolgáltatni - még jó, hogy van ismerősöm a szerverparkban). Valamint több üzlettől is elestünk, mivel internet hiányában nem tudtunk az e-milekre válaszolni és telefon sem működött (igen-igen, időközben az is meghalt).
Természetesen nem vagyunk hajlandóak egyetlen fillért sem fizetni a hűségszerződés felmondásáért.

Végül 3 nap múlva kaptunk egy levelet, amiben tudomásul vették a felmondásunkat és igen nagylelkűen eltekintenek a 40ezer forintos ködbértől...

Semmi értelme jópofizni, a lehető legsúlyosabban meg kell őket fenyegetni, perekkel, fogyasztóvédelemmel. Csak ebből értenek.
Azt pedig mellékesen teszem hozzá, hogy másik szolgáltató ugyan itt 8x nagyobb internetet biztosít teljesen stabilan.

MacskaÖsszeZavaróKft 2011.02.17. 15:26:25

@a rettegett drótos:
ha netboard -os forumon megnezed az upc direct topicot, lathatsz par felvett .ts fajlt is amiben pattog a hang na meg screenshotot durva pixelesedesekrol satobbi

2011.02.17. 15:31:36

@Giba: "A settop box meg parasztvakítás! Az csak arra jó hogy felvedd az adást de jobb képet nem csihol ki a digitális rendszerből"

analóg tuneres tévével hogyan szándékozod venni a digitális jelet STB nélkül?

"Furcsa, hogy Diginél nem kell settop box a digitális kábel TV-hez, de a konkurenciának igen..."

ez csak annyiban igaz, hogy néhány szolgáltató nem engedélyezi a conax modul használatát. egyébként ugye tisztában vagy vele, hogy mi az STB szerepe?

"Ez a parasztvakítás! Nincs M.o. olyan csatorna ami legalább hd readyba adná a szolgáltatást :) szóval tv nézésre teljesen fölösleges"

m1, m2, dunaHD és néhány előfizetéses csatorna (NatGeo HD, Discovery HD, Filmbox HD stb.) már réges-régen 1080i-ben sugároz.

"80 centi felett meg igenis kell a full hds műsor ahhoz hogy ne legyen pixeles"

felbontásnak mi köze a pixelesedéshez? azt az alacsony bitráta okozza.

"És egy agyontömörített adást nincs az a settop box ami akár hd readyt tudna csinálni belőle....."

felbontásnak még mindig nincs köze a bitrátához (a tömörítés ugyanis a bitrátát csökkenti). azt meg végképp nem értem, hogy ehhez mi köze van az STB-nek.

dbeata 2011.02.17. 15:31:54

@schwarzenéger:

Szintén zenész - hogy úgy mondjam! Mi nem vártuk meg a set top box cserét, hanem koaxkábelen nézzük tovább az analógot. Lemerevedés, hang megszűnése, pixelesedés nálunk is (Dél-Pest). Ez lenne a jövő???? Ez inkább gáz!

Anti Anyag (törölt) 2011.02.17. 15:36:13

Szintén zenész, de nálunk legalább meghagyták az analógot is.

T-home annyira szar, úgy mindenben, hogy ha csak ez lenne, inkább nem néznék TV-t.

Kipróbáltam, a végén tűkön ültem, hogy lecsengjen az 1 év hűségnyilatkozat.

Montezuma 2011.02.17. 15:41:11

"a 40ezer forintos ködbértől..."

Ez csak ködös napokért jár ugye?

Worlon 2011.02.17. 15:45:15

@Montezuma: Jah, elírtam, sry:D
Lényeget azért értitek.

Montezuma 2011.02.17. 15:50:29

@Worlon: Én meg csak gonoszkodtam egy kicsit;-]

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2011.02.17. 16:02:58

Sztem mindig az első hibajegyed számára kell hivatkozni és jelezni, hogy nem megoldott. legyen nyoma a rendszerben, hogy mettől meddig nem volt szolgáltatásod.

Ha mégis új ticketet nyitnak, akkor azzal kell kezdeni, hogy az előzőeket felsorolod.

gabest1 2011.02.17. 16:03:40

XII. kerületbe IPTV-t, amikor még rendes internet se jön föl a dróton?

gsc 2011.02.17. 16:16:20

Az IPTV már csak ilyen....
És internet, telefon és TV 1 kábelen tényleg ne.
Ha pedig új már a settopbox akkor lehet elkezdeni a hiba keresését a kábel mentén. T-kábeleseket tessék naponta zaklatni hogy mérjék be a kábelt.

xenuka 2011.02.17. 16:27:51

@bebek8283:
XVII-ben van Enternet. 5 év alatt egyszer sem szakadt meg az internet, ami szerintem elég jó eredmény.

irolvas 2011.02.17. 16:34:41

Nekem is ez van, az rendszeres, hogy 3-4 naponta, többnyire fő műsoridőben "történik" valami, megszakad az ip-tv és az internet, ilyenkor nem lehet rácsatlakozni a kábelmodemre sem, tehát nem tudom megnézni, hogy a vivő csatornák meglétét, állapotát, (cisco 3925, gyári újat kaptam), szörnyen gagyi a belső kezelőfelülete a firmware-nek, az én oldalamról nincs semmilyen log lehetőség, tehát nem tudom sem megnézni, sem később bizonyítani, hogy megszakadt a kapcsolat. A régebbi modemeknél volt vissza lehetett nézni, hogy kimaradt, vagy leromlott-e valamelyik vivő csatorna/frekvencia, vagy esetleg nem kapott ip-címet a szolgáltatótól.
A kimaradás 5 és 30 perc közötti, volt már olyan eset, hogy kézzel kellett újraindítani, mert nem tért észre magától. Természetesen az előre beállított felvétel sérült, hiányos lett, az én fejem meg lila.
Van értelme bejelenteni szerintetek? (józsefváros, ED-3 körzet)

Jamesboci 2011.02.17. 16:41:56

nekem a t-pontban is besz@rt, mikor rá akartak beszélni:dd

Gábor mester 2011.02.17. 17:05:33

Csak e rend kedvéért: volt valaha egy T-izés ADSL-em, 1-es, ezt emelgették önhatalmúlag ugyanannyiért, végül átnyergeltem a Fibernet koaxára, mert nálunk a júpici helyett csak ez volt. Ott a KITT csomag már 10-es volt a T-izés 16.000-es áráért. No, jött az optikai kábel, azon most nekem 25-ös téonlány jön, triplán, 15.000-ért! Műxik! Igaz, alig telefonálok vonalasan. Annyit tudok tenni az ügy érdekében, h. a kurvákat lemondom, és ami a k-csatornacsomagban (=extra, hehe) van, azt megkérem két miniben külön - így még pórolok egy ezrest, de csak júliustól, a hűség miatt. Eddig 2x ment el a dolog, callcenter, mint írtátok - vártam kicit, megjavult. Azóta műxik, el ne kiabáljam!

mohopasi 2011.02.17. 17:13:18

Mint egy másik blogban valaki autóra értve megjegyezte, hogy F betűvel kezdődőt soha, itt azt lehet mondani, T-vel kezdődőt soha! Mint pl T-home, UPC, Digi, Invitel, stb. Megoldást nem tudom. Nézzed a csajod cicijét tévé helyett :D

bombadil 2011.02.17. 17:21:52

Többeknek (sőt, nagyon sok hozzászólónak):
Tudomásom szerint EU-s előírás, hogy ha egy adott területen műszakilag megoldható több cég jelenléte, akkor kötelező az önkormányzatnak versenyhelyzetet teremtenie.
(Szeretnék utánajárni ennek, és kicsit megszorongatni a …..)
Persze mi a gyakorlat? Egy szolgáltató zsebbe juttat pénzt rendesen, cserébe csak ő szolgáltathat egy adott területen.
Részben OFF:
Bizonyára emlékeztek még arra, hogy az Orangeways is be akart szállni a belföldi szállításba. Erre a Volán (vagy valamelyik atyaúristen) kijelentette hivatalosan, „bőségesen” kifejtve, hogy: NEM LEHET.
Csürhe banda mindegyik. (önkormányzatok, VOLÁN stb.)

telko.hu · http://www.telko.hu 2011.02.17. 17:36:27

Nemrég indítottuk el a távközlési összehasonlító oldalunkat, ilyen esetekben jól jöhet...www.telko.hu

krausz2 2011.02.17. 17:41:25

MINDEGY KINÉL FIZETSZ ELŐ ÚGYIS ÁTVERNEK!
MEGOLDÁS PARABOLA! TANULJ NÉMETÜL-ANGOLUL,ÉS
MÉG SPÓROLSZ IS!!!
SZÁMÍTÓGÉPHEZ: MOBIL INTERNET S HA NEM
MŰKÖDIK VISSZAVISZED?HA MEG KIABÁLNAK VELED DUGD AZ ELADÓ SZÁJÁBA...

tuono 2011.02.17. 17:44:39

Itt a XVIII. kerületben is ugyanezt játsszák velünk. Telefonon többször bejelentettük a hibát mi is, de a helyzet változatlan. Mi még csak egy set top box frissítésen vagyunk túl (ami semmit nem használt a probléma elhárításában), de azért mi együtt tudunk élni ezzel a hibával. Kissé dühítő, de azért nézhetetlennek nem nevezném. Kitartás! Petíciót aláírok, ha kell... :)

igazságos 2011.02.17. 17:49:53

Nekem T-Home családi csomag van SAT Tv-vel. Eddig minden tökéletesen működik, és csak háromszor-négyszer ment el, de akkor se az össze csatorna. LÚZER-E VAGYOK? IPTV-t akartam, de valahogy most örülök, hogy nem azt vezettük be akkor. Akkor is hallottam már róla eleget, hogy ilyen szar, olyan szar. Mindezt két éve.

@Fairy Girl: és mennyit fizettél? Az nem úgy megy, hogy egy évre aláírt szerződést csak úgy lemondogatsz.

kpityu2 2011.02.17. 18:08:58

Nekem a tévé seggébe dugott 2 méteres drót van és jön rajta az m1, RTL, TV2. Néha kissé mákos, de nem merevedik ki, nem kell hozzá külön vevőegység és nem kell szabadnapot kivennem hogy a szerelőt várjam.

laserati 2011.02.17. 18:24:42

Hasonló cipőben jártam én is,csak nekem
az Invitel Trió csomag van.Az IP-tv miatt oda jutottam hogy felmondom az egészet a p.csába.Ugyanilyen lefagyások,valamint a tegnap tv-je teljesen megbízhatatlanul működött.
Internet és telefon atomstabil,csak hát a tv-ért is pénzt kérnek,akkor legyen elvárható,amit ígérnek.
Szerencse hogy nem kapkodtam el,mert nem túl régen valamit nagyon fejleszthettek,mert minden eddigi probléma megszűnt,az IP-tv minden szolgáltatása tökéletes,az eddigi mosott képminőség is kifogástalan lett!
Elmondhatom,hogy hetek óta nem kellett újraindítanom az STB-t.
Végszó:
Nagy INVITEL,meghajolok előtted,végre sikerült azt hozni,amit a szerződésben aláírtam! :)))) Így tovább!

MeeCee 2011.02.17. 18:31:10

Nálunk ugyanez. Végül meguntam és lemondtam az előfizetést. Nem volt egyszerű, eltartott jó néhány hétig, és kellett hozzá pár levélváltás meg telefon, de végül sikerült :-D

ZZ 2011.02.17. 18:55:30

Én is megjártam, pedig a legnagyobb internet csomagot fizetem. Napi szinten nem jó.
Most meg állítólag a folyamatban levő hibaelhárítást saját kérésemre szüneteltetik. (most kaptam sms-t)
Szégyen!

turcsány karcsi elvtárs 2011.02.17. 19:02:20

t-home mellett azért érdemes megemlíteni a hozzánemértő törvényhozókat akik az mpg4 kódolást szabványosították mpg2 helyett. miért választották a szarabbat? 1. diletánsok
2.kisebb mennyiségű adatfolyam miatt kisebb sugárzási költségek.

az más kérdés hogy a kisebb adatfolyam gyengébb minőséget valamint vételi zavarok esetén alacsonyabb tűrőképességet jelent, de szopjon csak a paraszt, itt a "digitális minőség" !!

mennyi a különbség az mpg4 és az mpg2 között ugyanazon a felbontáson? kb mint a divx és dvd között.

az a nagy büdös helyzet,h a szándékosan elcseszett magyar hd adás helyett a hagyományos sugárzás mellett kellene kitartani amíg lehet, nem pedig a homáron rinyálni.

kijárna a tarkólövés a hd előfizetőknek és a törvényhozóknak egyaránt.

itt látszik nagyon a retardált zsidó-félzsidó pártkatonáknak a károkozása, amikor egy az ország élete szempontjából pitiáner, egyszerű kérdésben sem tudnak jó döntést hozni. minek, hiszen zseb tele, lenácizunk mindenkit aki nem ért velünk egyet azt szevasz

turcsány karcsi elvtárs 2011.02.17. 19:03:41

kedves hd előfizetők, ostoba sutyerákok vagytok mind!

Sferrari 2011.02.17. 19:19:49

Nekem is T-home nekem viszont az epg- nem jó már kitudja mióta :D levelezgetés után se jó :D majd indulatosabb levelezgetés után se :D T-home-nál úgy látszik elég a Homárt emlegetni mert mikor megtettem :D hogy ide fordulok egyből elkezdődött a kommunikáció :D Egyből felmerült hogy aktuális havi számlámat jóváírják :D és szoftver frissítést megsürgetik a gyártónál :D Hát azt nem mondom hogy az Epg azóta tökéletes (Gyári beállításokkal vissza jön de pár nap múlva megint el száll ) de legalább egy számlámat jóváírták :D
Szóval a t-home ilyen megoldani nem oldja a problémát de ha Homár említünk akkor legalább nem kell fizetni egy hónapot :D

igazságos 2011.02.17. 19:28:40

Én hallgattam az okos Homár kommentelőkre. Már két éve is megmondtátok, hogy IP TV-t soha! Milyen jól jártam! A többiek meg csak szívjanak az IP TV -vel.

Manci néni, a szomszéd 2011.02.17. 19:29:03

Drágáim! Mi a párommal csak a híradót meg a barátosközt nézzük meg élőben. Semmi mást. Minden egyebet letöltünk. Ha netán olyan filmet adnak a tévében ami esetleg érdeklődésre tarthat számot a családban, azt sem a tévében nézzük meg, hanem letöltjük HD-ben (ha megvan) de legalábbis DVD-ben. Ennek számtalan előnye van, többek közt nincsenek reklámok, megállítható az élő adás és nem utolsó sorban k.rva jó a képminőség. Nem kell hozzá más, mint egy normális számítógép HDMI kimenettel, egy távirányító pár dolláros programmal és egy HD tévé normális hangfalakkal.

Tudom ajánlani az amerikai sorozatokat (magyarisztán el van maradva ezekben is több évvel), nem kell hozzá angolul se tudni, egy-két nap alatt elkészül hozzájuk a felirat is.

Csókol benneteket Manci nénétek.

u.i. ha lekéssük a barátosközt, azt is letöltjük.

igazságos 2011.02.17. 19:44:42

@Manci néni, a szomszéd: ha meg nem akarod angolul nézni a sorozatokat, hát megvárod, míg torrentre felteszi valaki a magyarul felvett, reklámok nélküli változatot.

Nagyon szeretem angolul nézni a sorozatokat felirattal, most tanulom az angolt.

Egyébként meg tökre nem értem, mi a fenére jó a megállítható és visszatekerhető élő adás. Teljesen felesleges dolognak tartom.

Két rossz dolog van, s ez minden tévészolgáltatóra igaz, hogy nem tudom bevezettetni négy tévére. Annyi van itthon, de csak kettőt használok, hármat is lehetne, vagy egyik családtag nevére megint új előfizetést. Nem gondolnak ilyenekre.

A másik, hogy ha fel akarok venni valamit, akkor nem lehet mást nézni, csak amit felveszel. De hát ezt is meg lehet oldani a mai világban.

CID 2011.02.17. 19:58:23

@Mercel:
Oh, de szeretem én szívatni az ilyen tuskókat :)))))

infrablu 2011.02.17. 20:03:20

Nem fog tetszeni, amit írok, de érdemes elgondolkozni rajta. A magyar piac minden része és így a telekommunikáció is azon elv mentén szerveződik, hogy a fogyasztók zöme fillérbaszó, aki ingyen akar világszínvonalat. Na az árverseny ezt oda viszi, hogy minden szolgáltató a legbutább, legszarabb eszközökből vásárol be a kínai piacon, hogy olcsó lehessen. A másik fekete leves már megfőtt, lehet kanalazni: Van olyan hülye, aki azt hiszi, hogy a 27 milliárdos telekom adó a T szolgáltatásaira és fejlesztéseire nem lesz hatással. Jó estét!

Dr. Verőköltő 2011.02.17. 20:06:35

Most azt fogjátok mondani, hogy valami bér izé vagyok de a DIGI tökéletes! No pixel, no akadás, az internet k..va gyors és mindez occsóért!! 6000/hónap!! Én nem gondoltam volna, hogy MO-on bármilyen szolgáltatóval meg leszek elégedve de ez ilyen! Voltam UPC-s is! Fúúúúúúj!

Mimósa 2011.02.17. 20:11:28

:) Nekem saláta van. TV Digi (2500 zsetonért, valami 30-40 csatorna, fene számolgatja), Internet UPC (2000 zsetonért , 15/1,5 nekünk tökéletesen megfelel otthoni célokra). Kettő kábel kandikál be, a lakásba, azt amelyik ócsóbb, az jáccik. Hűséget meg nem kötünk (végre), hogy utána fizessük a nesze semmit.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.02.17. 20:19:17

@igazságos: mondjuk pl ha nezel egy focimeccset es valamelyik paraszt felhiv eppen akkor mikor nem kene
akkor megallitod, lebeszeled
aztan megnezed, majd az elso reklamnal utolered az igazi elot
pl.
de anyagcsere problemak is adodhatnak

Látnok14 2011.02.17. 21:04:33

@turcsány karcsi elvtárs:
Mi köze van a témához az ostoba beszólásodnak?
Itt zsidózol, te baromarcú. Nácinak nem nevezlek, az dicséret lenne. Egyszerűen kretén vagy.
Vagy menj orvoshoz. Rádfér te faszkalap.

feljelentem! 2011.02.17. 21:16:35

Kellett nektek HDTV, meg 3D !
nesztek!
Helyes, tessék felmondani a szolgáltatónál! Az majd jól megoldja, vagy majd a másik.

igazságos 2011.02.17. 22:22:17

@hagyma: az nálam nem probléma, én tudok figyelni a tévére, miközben telefonon beszélgetek. Most is szól a tévé, miközben internetezek. :D

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.02.18. 05:05:18

@igazságos: nekem jarkalni kell ha telefonalok
nem vihetem a tv-t korbe korbe A LAKasban

2011.02.18. 10:44:53

@infrablu: "telekommunikáció is azon elv mentén szerveződik, hogy a fogyasztók zöme fillérbaszó, aki ingyen akar világszínvonalat."
Sajnos ez durván hazugság !
Konkrétan rokonságom külföldön él különböző országokban és MINDENHOL olcsóbb és jobb minőségű szolgáltatást kapnak telekom területén mint itthon mi. Tehát, hogy mi magyarok keveset fizetünk az konkrétan HAZUGSÁG !
Ne építsd a logikádat erre az elhibázott alapvetésre.
A Magyarországon levő multik vezetői olyanok, akiket ide száműztak, mert otthon gyengék voltak szakmailag, emberileg. Ez az én tapasztalatom.

krausz2 2011.02.18. 13:39:22

Természetesen én a mobil internetre gondoltam,ne arra amire TE.
Nem baj én is voltam fiatal...

Giba 2011.02.19. 02:20:46

@brezsnyev: analóg tvvel hogy szándékozok digitális adást venni...

Még nem áltunk át a digitális kábeles rendszerre, szóval még tudod venni analógon, de ha akarsz digitális jelet analóg tvre akkor vegyél egy STBt

Diginél úgy vannak hogy több mint 2 tv van egy lakásba... többet meg nem tudnak adni. De a thomnál és az upcnél 5-8 éve csak úgy nézheted az összes adást ha veszel egy boxot és akkor egy tv látod az összes csatornát a többin meg nem... Ha nincs családod még ez lehet hogy jó is. De nekem ne adjanak egy fostos STB mert ők csak így képesek szolgáltatni! Nekem több tvm van és nem akarok 600ft/hó +boxot bérelni!
Jah és az STB szerepe a + pénzlehúzás semmi több!
m1 m2 duna adja hdba igazad van de ki nézi ezeket a csatornákat? a Discovery digitálisban adja de az a legproblémásabb csatorna minden szolgáltatónál!
80 centi felett kell a hd ready ha 3-3,5 méternél közelebb ülsz hozzá amúgy észre se veszed a külömbséget a brr rip és a dvd rip között! a 100 centisre kell a full hd de csak akkor ha 4 méternél közelebb nézed, mert ott sem tűnik fel hogy full hd vagy hd ready vagy dvd rip! a lényeg a távolság!
A felbontás azt jelenti hogy hány képkockát tud megjeleníteni x y tengelyen... te ezt nem tudtad ? a bitráta meg az hogy mennyi adatot küld egyszerre! és kérlek a legnézettebb adók rtl klub tv2 mpeg2 kódolás alacsony bitráta! szóval hiába a nagy tv a való világ pixeles lesz!
Az STB semmi köze az egészhez csak az az a parasztvakítás amit odaadnak az ügyfélnek hogy nesze paraszt ezzel jobb lesz a műsor! és a sok hülye elhiszi! mikor poton pénzért jobb STB veszel amazonról ebayről vagy bármely igényesebb webáruházból!

Giba 2011.02.19. 02:31:05

@Pittykapitány: Én tudom mit élnek át, és tudom hogy nálunk 2008 ban indult a digi. Akkor ha betelefonáltál segítőkészen azonnal tudtak segíteni, és rögtön tudtak küldeni szerelőt ha olyan hiba volt. 2010re annyira elcseszte egy hülye picsa Gyarmati Kinga, hogy ha felhívod a hibabejelentőt, előbb meghallgatod a monológot, aztán a diszpécser megpróbálja elhitetni veled hogy hülye vagy és nem értesz hozzá és inkább ne is jelentsd be a hibát (mert arról országos statisztika készül) még a végén benyögi hogy 72 óra amíg elhárítják a hibát, csak azért mert neki ezt kell megtennie. A diszpécserek 90% ugyan azok mint 2008 ban a szöveg és a többi megváltozott mert egy hülye kurva aki szerint így kell bánni az ügyféllel ezt követeli meg az alkalmazottól. UPc ügyfélszolgálaton volt egy barátom őt hívtam amikor netet állítottam be embereknél akinek upcje volt. Magán úton elintézte de ha upc hibabejelentőt hívtam akkor szenvedtem a sok faszságtól amit kötelezően meg kellett csinálnia a diszpécserneke.

Igaz vannak hülyék, nem egyszer belefutottam, legalább 100 embernél állítottam be thomos upc és digis netet... volt amikor megmagyarázták hogy nem tudok beírni egy felhasználónevet jelszót mert nem értek hozzá! + Pénz befizetéssel fenyegettek, és náluk volt a hiba van ilyen is! de mégis azt mondom hogy a vezető akit az a szellemiség járja át hogy minél jobban megszopassa az ügyfelet... Ez a szomorú! és ezeknek a p***fejeknek még van munkájuk ! ez meg a legszőrnyűbb az egészben!

Giba 2011.02.19. 02:38:58

@brezsnyev: és még valami! Személyes tapasztalat! Az adás minősége nagyban függ attól, hogy hány mhz-n adják az adást! UPcnél 560mhz szűrők vannak ez elég alacsony, rossz képminőség! Diginél nálunk 2008ban 1000Mhz adták az adást még a 15 éves tvn is olyan szép volt a kép, hogy az öregapó nem hitt a szemének (hirtelen én se) akkor emagyarázták a műszakisok, hogy igen nagy jelentősége van, hogy mekkora frekin tudják vinni az adást! UPcnél azért kell a box mert az erősíti a jelet! Thomnál meg azért mert a németből leselejtezett használt cuccokat adják oda az ügyfélnek ( ami már szar). Diginél a LANos területeken ilyenekre nincs szükség mert jó a hálózat. Csak a hülye pesti vezetőség nem engedi, hogy a vidéken jobb legyen a minőség mint pesten... mert az nagy égés lenne! ( mint benfentes mondom)

salapapa · http://salapapa.hu 2011.02.19. 13:26:14

nekem 2008(!) év vége felé szóltak, hogyha szeretnék IP-TV-t, akkor van rá lehetőségem. aztán úgy negyedévenként hívott egy hang telefonon, majd nem történt semmi.
2010 márciusának egy verőfényes hétfői reggelén újból szólt a "hang"...
kedvesen felhívtam figyelmét, hogy immár másfél éve akarják rámsózni és én szeretettel várnám mielőbb a szerelőt.
azonban ha azon a héten nincs meg, feljelentem a T-Home-t zaklatásért.
szerda helyett csütürtök délelőtt ért ki a szerelő. tett-vett-matatott vagy 2 órám ment el vele mire akkor és ott valamennyire működött. asszontták, még a központban át kell állítani ezt+azt...
adtam nekik időt, eleget. péntekig.
merthogy nem javula, kérdeztem elviszik maguktól, vagy kirakjam a busz elé a settopboxot?
türelemre intettek és mondták, délelőtt minden rendben is lesz.
kissé csodálkoztam, hogy miért kell nekem ennyi türelmet gyakorolnom? az ott munkahely, nekem dolgoznom kellene nem pedig ezen idegeskednem.
délutánra úgylátszott, minden stabil, mxűik.
éles, gyönyörű kép, menü használható, internet rendben...
beállítottam a felvételeket amiket tudtam csak eccervalamikortalán fogok megnézni.
hétfőn beérve a műhelybe lám, pirosan világít (ződ helyett) a set top box közepén a LED.
ugye mindenkinek egyértelmű a piros LED jelentése?
akkor hívtam a trécsoportot, hogy azonnali hatállyal felmondanám a szerződést, hisz tisztán beleférek a 7 napba.
kisebb huzavona:
telcsipicsa: szereljem le, vigyem be, álljak sorba és adjam le.
én: nem! leszerelem és kedden dél körül jön a kukás, behelyezem az autó hátuljába.
hétfő délután elvitték a routert és a set top boxot, átvételi papír scannelve.

ezek után kiszámláztak majd' kétezer forintot a szolgáltatásmentes de idegességgel teli 2 napra, illetve lett egy perem még kis ideggel velük.
az szép, hogy nyertem de ez vajmi kevés mert tudom, nem én vagyok az egyedüli ezzel a problémával.
ezt támasztja alá a fenti poszt is. és még hányan, akik nem írják le...

tovább is van:
utána vagy 2 hónapig nem volt stabil internetem a műhelyemben, holott mind az online anyagbeszerzéshez, ügyfelekkel való levelezéshez, stb ez ma már elengedhetetlen.
kiderült, a T-Home nem egy cég!
létezik továbbrais a T-Online, a T-Com, illetve a TVsek valami más "T"!
ezért nem találták a papírokat, ezért nem állították vissza az IPTV leszerelése után a netemet, stb.
átcseszés az egész a T-csoport részéről!

Fairy Girl 2011.02.20. 15:01:52

@igazságos: Miután hetente legalább kétszer kellett hibát javítaniuk, megoldották, hogy le tudjam mondani úgy, hogy ne kelljen ráfizetnem... Egyébként a hűségidő már letelt, csak aláírtam még egy évet, mert úgy olcsóbb lett a szolgáltatás, de hogy mennyit fizettem, azt már nem tudom...
Digire váltottam, és boldog emberré váltam.