Napindító örömködés: szokatlan történet naiv ügyfélről és a Lidl-ről. Még sok ilyet.
Kedves homár! Már sok rosszat írtak a Lidl-ről, hadd írjak most jót is. Szóval múlt héten a Lidl-ben vásároltunk, egy bartnőmmel és a fiammal közösen, egy kosárban, bár külön fizettünk. Mi már akkor kitoltuk a kosarat félig, hogy elférjen benne a barátnőm cucca is. Vett-többek között egy zacskó kekszet. Másnap (!) jött csak rá, mikor újra megnézte a blokkot, hogy 1 helyett 9 csomag keksz szerepelt a blokkon. Kétségbe is esett, mert a különbözet több volt, mint 1000 ft és ugye a pénztártól való távozás után.....
Mi is szkeptikusak voltunk, de azért azt mondtam, hogy egy próbát megér, menjünk vissza. Ügyeletes műszakvezető hölgy rendkívül készséges volt, alá is írta a blokkot, de azt mondta, hogy szombat délután lévén már nincs biztonsági munkatárs, aki vissza tudná nézni a kamerás felvételeket, menjünk vissza hétfőn.
Így is tettünk. Mondtam is, ha nagyon kekeckednek, akkor mi is tanúsítjuk, hogy 1 zacskó volt, mert együtt vásároltunk. Nem telt el 10 perc, ugyanaz a műszakvezető kistornózta a kasszából a bevételt és saját kezűleg adta vissza a 8 zacskó kesz árát, hiszen a kamera is ezek szerint minket igazolt.
Elmondhatatlanul örült a barátnőm, és persze mi is, hisz a mai világban a multikra ez nem feltétlenül jellemző magatartás. Azt hiszem, így is lehet. A sok negatyv vélemény után pedig jó egy kis pozitív dolgot írni a Lidl-ről....Megyeri út.
Az utolsó 100 komment: